ANO, tak se to dělá!

news img Vážení přátelé, ANO.

Tak tomu já říkám logika: „Nařídil jsem, aby hnutí ANO okamžitě vrátilo dar panu Stanislavu Petrovi. A požádal jsem kolegy, aby příště lépe prověřovali naše dárce“ napsal pan Babiš na sociální síti.

Lze tedy konstatovat, že v souvislosti s finančním objemem tohoto kontraktu jsou 200.000 korun drobné a dar se tedy dárci bohatě vyplatil. Ale nyní mu ještě budou peníze na příkaz Andreje Babiše vráceny. Dokonalá šaráda vhodná pro režiséra Trošku jako námět k unikátní pohádce s případným názvem: „Jak bohatý k ještě většímu bohatství přišel“.

Domnívám se, že obdarované hnutí ANO nemá v darovací smlouvě jmenovitě předepsáno, na co smí peníze věnované dárcem použít. A tak se nabízí otázka, proč ze všech možností, jak s těmito poněkud „cinklými“ penězi co nejrozumněji naložit vybral pan Babiš právě jejich vrácení. Jakoby v naší společnosti nebylo dost možností, jak je smysluplně poskytnout někomu z těch velmi potřebných. Třeba Klokánkům.

 

Fotogalerie

 
 
Vloženo: 10. 04. 2017       Kategorie: Vaše články   Autor: Václav Husák

Přidat příspěvek:

Jméno nebo přezdívka:

Titulek:

Text příspěvku:


  • RE:tak jsem se

    EET se nerozvíjí chorvatskou cestou, v Čechách a na Moravě není tak hluboko zakořeněná všemocnost, tvrdost a radost úředníků, kteří s chutí kohokoli likvidačně osolí i za nejmenší prohřešek, a bonzování všech na všechny. Tam za tebou poběží stánkař 50m, že sis zapomněl vzít račun.

    reagovatOtrnulo.2017-04-23 14:02:52

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • tak jsem se

    dočetl,že už obchodníci ví jak obelstit EET tak že, to bude po takovém dobrém Babišovském nápadě Babišovi k hovnu, nebude mít až takový přehled co lidé kupují a na čem by zbohatl ještě víc.Hlavně že, obral lidi o né malou částku na nákup pokladen!

    reagovatobčan2017-04-23 08:21:55

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:lidé

    To je zbytečné chlapče, lidi jsou neuvěřitelně hloupí, za koblihu a heslo všeci kradnů ho zvolí a to drtivě, tomu věř. A to bude potom teprve mazec

    reagovatkd2017-04-22 04:07:17

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • lidé

    vzpamatujte se!Tolik negativa a vy ho pořád opěvujete už jsme tu jednoho slováka měli tak na to nezapomínejme dáváte mu možnost prát si špinavé prachy!NEVOLTE ANO! budete zas čtyři roky v temnu a nasraní!

    reagovatpozorovatel2017-04-20 12:46:35

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Jestli to nebude tou turistikou rádoby politikůmezi stranami. Před 89, v KSČ nebo v SSM, pak OF, ODS, VV a dnes nejlépe v ANO. Pak choď k volbám a vol zodpověďně. Vždyť to ani nejde, pořád stejné ksichty ale v novém tričku.

    reagovatkd2017-04-19 23:36:49

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:

    Ale máš pravdu, že rytíř a jeho družina předvolební sliby spláchli do hajzlu a ani se při tom nezarděli. A ANO jsou na tom stejně...

    reagovatFerdinande2017-04-19 22:45:41

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:

    A luxusní čtvrť hned u nádraží. Jakou svět neviděl. Plnou supr lidiček.

    reagovatFerdinande2017-04-19 22:39:06

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Vážený pane Kohoute,

    Ve sněmovně byly Kohoutovy veverky, ne SpP. Ale taky byly většině nakonec jen pro smích...

    reagovatJendo Bendo2017-04-19 22:36:18

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Z těch pár šupů co zatím současní proinvestovali se krade dost blbě. To minulí radní byli jiní kofři. Baráky postavili, podnikání zafinancovali... Jo ale zásluhy mají. Třeba nejdražší lávku co svět viděl.

    reagovatFerdinande2017-04-19 22:33:29

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Vážený pane Kohoute,

    uvědomte si, že Vás a Vaši SPP dostaly do sněmovny hlasy přerovských cikánů, kterých zde žije už více než 5000. Vy tady nezastupujete pracující obyvatele města. Naštěstí za rok už o Vás nikdo neuslyší.

    reagovatBenda2017-04-19 07:35:51

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • No jo, ti současní radní moc nekradou... jenom trošku.... Bože, to už v ANOSPP vážně nevymyslíte lepší obhajobu? "No tak krademe, a co jako? Však ti před námi kradli taky..." A kdo měl na plakátech nápis: ABY SE ZA NÁS DĚTI NEMUSELY STYDĚT?

    reagovatFerda2017-04-18 20:51:46

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:to není

    Tak moc nekradou. Ti minulí to měli zmaknuté mnohem lépe. A to tam byli déle. Jen mi přijde, že žijí jen z podstaty, že pro Přerov nejsou přínosem.

    reagovatSoučasní radní2017-04-18 20:41:58

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Džasova na Mírov

    reagovatDirga2017-04-18 17:45:46

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:potřebujeme

    :-D

    reagovatDaniela Jasová2017-04-18 14:25:18

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:to není

    to máš pravdu, je do konce volebního období rok a tak kdo by tam na radnici šel, ať si to vyžerou sami až do konce. Hlavně my si z toho musíme vzít poučení

    reagovatkdyž2017-04-17 11:40:05

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:to není

    Ale také se říká že kdo má moc chce ještě víc...

    reagovatAle také se říká2017-04-16 12:27:15

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:to není

    tam bude někdo jiný tak to bude horší, než ten nový si nakrade tak to bude trvat a tento už má dost tak nekrade

    reagovatkdyž2017-04-16 09:03:51

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • to není

    závidění, to je nemoc nenažranost, a být první multimilionář!!

    reagovatsocka2017-04-16 07:51:28

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:ano

    Kdybys to nedal číšníkovi a nebo farářovi ,taky bys měl prachy a nezáviděl.

    reagovatbojovník2017-04-15 12:48:26

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • ano

    takový úsměv hele prachy a zase moje!

    reagovatslovák2017-04-15 07:59:23

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • velmi

    krásný obrázek, já já a mé jsou prachy !

    reagovatbezva2017-04-13 19:16:05

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:potřebujeme

    Doporučuji D. Jasovou - ta všem vše zabaví a bude klid...

    reagovatDoporučuji D. Jasovou2017-04-13 19:06:58

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • potřebujeme

    mladé tváře, kterým opravdu záleží, kam kráčíš Přerove,nechceme brontosauri v podádí dnešní radnice, nechceme zastupitelé temna, a prospěcháře,ano blaho občana by mělo být nadevše!ne hrabat a hrabat pod sebe a pro sebe tak jak to dělá dnes Babiš!

    reagovatblaho2017-04-13 16:13:46

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:doufejme

    Ještě žádné komunální volby neskončily remízou, nakonec se vždycky na pozice počínajíc primátorem a jeho náměstky, ředitelů městem spravovaných společností, předsedů a členů správních a dozorčích rad, jakož i nejrůznějších komisí a výborů, našel někdo, kdo se pro blaho občana pro veřejnou službu obětoval.

    reagovattoho bych se nebál2017-04-13 15:52:47

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:doufejme

    Nabízí se k onomu zvolání Střídáme pánové dotaz - kým? Kamenné strany vystřídat není verbálně ani fyzicky v první chvíli problém. Ale obdobný výkřik Střídáme pánové zazněl i před volbami a po volbách v Přerově v roce 2014. Výsledek výkřiku? Denodenní bahno vládnutí rádoby nových SPPANO metodami ještě mnohem horšími, než kdykoliv před tím minulé koalice a s nulovým výsledkem pro město. Takže výkřiky ano, ovšem je třeba do tajenky doplnit jména oněch zázračných zachránců. Že by Paroubkovic Marťani? Odrazující příklad toho, jak dopadli socánci - druhdy společnost obrozující, povznášející a zdánlivě našlápnutou k bohatnutí nám dávají socani - katastrofa a propad. Dnes v Přerově mlaskají u koryt nenažraně SPPANO. Co přijde po nich?

    reagovatproblém2017-04-13 15:22:30

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:doufejme

    Není přece správné, aby z veřejných peněz tyli stále stejní, jednak dorůstá nová generace a za další z výrobní sféry se na politické pozice tlačí schopní manažeři, které zájem občanův a péče o jeho blaho pudí do správy věcí veřejných a kteří se teda obětují, aby nahradili u koryt ty, co příliš mlaskali. Špitály v červených číslech a na vymyšlené pozici ředitele ředitelů, s nulovou odpovědností, sedí za sedm mega ročně stavitel chalup pro nadřízené. To tak bylo vždycky, a zas bude, ale on se, sakra, nechce dělit! Co si ti socani myslí, že budou vládnout věčně? Střídáme, pánové ...

    reagovatSpory jsou hybnou silou pokroku2017-04-13 15:07:05

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:doufejme

    Všude kde vládla nebo vládne koalice s ANO, tak jsou problémy. Vidíme to na krajích i městech. Přerov není vyjímkou. Asi to nebude náhoda, že důsledkem ambicí jsou posléze spory.

    reagovatANO2017-04-13 12:36:01

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • doufejme

    že to co máme na radnici už nikdy mít nebudem, arogance lhářů, neschopnost,a lidé bez mozku,na to se tak moc nezapomíná diky pane Vrána a voliči vám to nezapomenou ANO NIKDY VOLIT NEBUDU!!

    reagovatnudista2017-04-13 07:49:17

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Kohoute, já si myslím, že o tom, kdo je a kdo není volitelný, nerozhoduješ ty psaním na tomto webu. Tím, že zde budeš pořád psát o panu Skládalovi, se té fóbie z jeho osoby nezbavíš. Prostě to ber tak, jak to je, že on s tebou do koalice jít nechce a nemá tě rád. Udělej si koalici s panem Chromcem. Ale já myslím, že ty už po volbách ani žádnou koalici řešit nebudeš muset. Voliči to vyřeší za tebe :-)

    reagovatJura2017-04-13 06:33:58

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Pane Nedělko, vyplodil jste další ze svých omylů. Protože anonymní diskuse na tomto webu ( a nikdy ani v minulosti smysluplná nebyla, pouze plná lží a SpP hnusu), fungovala tak, že přivedla k moci nad Přerovem ta nejpodivnější individua, neschopná se prosadit nikde jinde. A tak tedy tento web ony zahořklé žlučovité, plné nenávisti, zloby a msty individua opět za rok a půl pošle do komunálního suterénu. Tuším, že Společně pro Přerov bude muset hodně zabojovat o důvěru lidí, aby se vůbec dostalo do zastupitelstva

    reagovat...2017-04-13 06:18:05

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pan Skládal

    ta hvězda CSSD z nebe spadlá. Ferdo je to pravda že jsi podrazil Dvorského a sebral mu korytko? JSI NEVOLITELNY.

    reagovatKde je2017-04-12 23:50:24

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:

    On Nedělka díky svému dlouholetému pobytu na postu spravedlivého chápajícího šéfa umí číst mezi řádky.

    reagovatPiho2017-04-12 21:51:58

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • z toho pana Skládala jde strach - u ž z toho pana Skládala jde strach - sice ho neznám, ale už se taky rozhlížím, jestli ho někde neuvidím.... jéjdanky

    reagovatpanička2017-04-12 20:13:23

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Já tomu zas nerozumím. Jak on může vědět, že diskutuje s usmoleným alkoholikem? To je ta deformace, co mu zůstala z dlouholeté funkce? Krawina - tomu už rozumím, to mi děcka vysvětlili - jako že na mobilu je písmeno w jednodušší než v. Ale co je to zas ten kolektivní smysl? To jako, že když se na něčem shodne kolektiv, dává smysl? A proč se opakovaně pouští do diskuze s náma anonymama, o které ví, že nikam nevede?

    reagovatPlha2017-04-12 13:08:30

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Nemám strach říci svůj názor, pouze mám problém najít kvalitního oponenta do diskuse. Kritizuji koalici..respektive primátora, mohu kritizovat chování radního Kohouta atd, ale byl bych idiot, kdybych tvrdil, že ten člověk nic nedělá. A pokud měl dobrý nápad, a implementival ho do praxe, i přes svou kritiku koaluce, nevidím důvod, proč bych nemohl uznat to, že se mu něco povedlo. Je to přirozené objektivní chování. Naopak, pokud něco hodnotím jako krawinu...řeknu to taktéž. Ale chápu, že usmolenému alkoholikovi, co sedí věčně v hospodě, asi faktický rozbor přínosu člověka, kterého nesnáší....dělat nemohu. Také Kohoutovu arogantnímu chování rozumím....vše má své vysvětlení. Odmítám ale to, abych někomu upíral dobrý nápad, z principu, že jsem jeho odpůrce. Možná je to deformace, která mi ustala z dloholeté vedoucí funkce, kdy chci být nestranný a spravedlivý...ale hlavně mi to dává kolektivní smysl. Snad jsem to podal jasně, i když asi zbytečně. Protože anonymní diskuse, na smysluplné úrovni, nikdy nefungovala...

    reagovatPetr Nedělka2017-04-12 11:55:26

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Ferdo (Skládale)

    Tak Kohout se už pasoval i do role vyšetřovatele, už mu chybí jen zabíjet, k tomu asi nemá daleko

    reagovatKARTA2017-04-12 11:50:42

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:já nikoho nechválím

    Já pouze koukám na svět objektivně. Nemohu za každoz cenu kritizovat. Říkáme se tomuto jevu diskuse. Že ty jsi idiot, a nevíš, co je to objektivita...nemohu.

    reagovatPetr Nedělka2017-04-12 11:43:05

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Nevím kdo je ve skutečnosti pan Nedělka, ale fakt, že jedním dechem nadává na Puchalského a koalici a druhým chválí Kohouta, to mě příliš konzistentní nepřipadá. Ale je to nejspíš stejně tak Nedělka jako je tento Alien Alienem... A o podivném očištění Přerovské stavební v očích Společně pro Přerov již tady byly popsány stovky příspěvků.

    reagovatschizofrenie2017-04-12 11:03:53

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • taky Skládal, všichni jsme Skládal

    Pakosto, Kohout vidí Skládala všude. Chápeš? Je to jeho noční můra. Pro Kohouta jsi prostě Skládal a Kohout se tebou o tom prostě nebude diskutovat. Já jsem taky Skládal, Ventil je taky Skládal. Kohout poprvé v životě potkal někoho, koho nemůže udat a kdo se ho nebojí a Kohout je z něj tak podělanej, že ho vidí všude. Já tomu Skládalovi fandím už jenom proto, že z něj Kohout má paranoidní fóbii.

    reagovatJura2017-04-12 07:29:22

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Kohoute a další

    Já určitě vím že Skládal nejsem. Také vím že nejsem volič ČSSD. Jsem sprostý anonym. U SpP ani ANO moc pozitiv taky nevidím. U veverek taky ne. Ani jsem je u nich neviděl v době oslav jízdy tramvají, boje s dinosaury a 118.

    reagovatPakosta2017-04-12 06:36:06

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:je to tak

    Dvorský se odrovnal sám, tím jak se suveréně choval a už propouštěl lidi z radnice a ještě nebyl zvolen. On se poučil a leze do konečníku současnému vedení. Je si udržet koryto ředitele školy, kde vlastně ani výběrové řízení nevyhrál. .

    reagovatpan2017-04-12 05:33:33

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • je to tak

    Ferda, Ventil, Jura - nakonec se z toho po letech vyklubala socka Skládal. Zeptejte se ho zda to byl to on kdo podvedl lidra přerovských socek Dvorského ?

    reagovatjo jo,2017-04-11 21:51:28

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Kohoutova noční můra

    Kohoute, všichni jsou Skládal, chápeš? My všichni jsme Skládal.

    reagovatHelena Netopilová2017-04-11 21:11:57

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ferdo (Skládale)

    No, tak už máte na svém kontě docela dost přezdívek, že.....? Stejný sloh jako na FB, stejná argumentace Vás předsedo tak trochu demaskuje. Tak moc chcete uspět, že vedle neustálého moralizování používáte ty nejhorší metody. Dr. Jekyll a mr. Hyde......teď už jen čekám, že se v neudržitelné situaci ozve sám Skládal a bude tvrdit, že on Ferda není. Na zastupitelstvu Dr. Jekyll tady v župě Mr. Hyde. Pokud se tak rozhlédnu po dnešních médiích, tak si počínám myslet, že vedle Miroslava Skládala je Mr. Robert Louis Stevenson spisovatel bez fantazie.......;-)

    reagovatJiří Kohout2017-04-11 20:55:39

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Jasně, pane Nedělko. Spousta pozitiv u Kohouta.... Jděte to říct někam do hospody. A uzavřete si předtím dobrou životní pojistku.

    reagovatdoporučení2017-04-11 20:50:37

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Co má ....společného článek

    S Kohoutem a Vránou? To jste tady asi opravdu exoti. Nebýt Hučína...Kohouta....Vrány...a anonymní neregistrace...bylo by tu mrtvo. Třeba u radního Kohouta, vidím i spoustu pozitiv, v jeho práci. Ale tady není diskuse...tady je principální slepota...

    reagovatPetr Nedělka2017-04-11 20:35:15

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:kokis

    Nedělka je Netopilová.

    reagovatkovězan2017-04-11 20:20:55

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • píše Ferda Kohoutovi

    Kohoute, včera jsem byl podle vás pan Skládal já. Teď píšete, že Skládal byl "a" a "Petr Kratochvíl". Na tomto webu, kde se kradou a mění nicky, se kdokoliv mohl podepsat jako "Skládal" a vy jste totální idiot, když věříte tomu, kdo se zde jak podepisuje. Takže pokud se vám zde někdo přiznal, že je Skládal, nebo Rocky Balboa, nebo Matka Tereza a vy to berete jako fakt, je prostě ukázka vaší tuposti. Všimněte si, jak jsem se podepsal já, Ferda. Jste vážně ohromně hloupý a to i na člena SPP. Mimochodem - argumenty proti vám má stejné půlka Přerova. Ne jenom jeden jediný člověk.

    reagovatJiří Kohout2017-04-11 20:09:01

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Juro

    V případě Skládala je to jednoduché. Stejné argumenty jako v roce 2014, kdy mě napadal jako "a" či Petr Kratochvíl aby se pak sám přiznal ke jménu Skládal. To vše se promítá dnes do jeho útoků proti mé osobě, stejný sloh, stejně ujetá argumentace. A že to vidí i jiní znamená, že to vidí stejně jako já.....to, že Vy dovodíte, že jsem to já je problém Váš. Můj nikoli. Pěkný večer.

    reagovatJiří Kohout2017-04-11 19:52:30

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • nedělka je přece KOHOUT

    reagovatpřerovačka2017-04-11 18:34:17

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Vy pane Nedělko schvalujete mafiánské praktiky Přecechtělové ? Vám nevadí její partnerství s Vránou. Vy jste nesledoval velkou prerovskou korupční kauzu Přecechtělové lajtocha a kuliska? Pane Nedělko nejste náhodou někdo úplně jiný?

    reagovatAlien2017-04-11 18:28:40

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:kokis

    Ty máš synku dost..nevím co bereš, ale zavčasu toho nechej....

    reagovatPetr Nedělka2017-04-11 17:54:28

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Vrána je teplá ženščina která musí mít vedle sebe dominantního alfa samečka a je jedno jestli je to muž nebo žena. S precechtelkou a vranou je to bohužel pro prerov pravda a je to ostuda jak kráva

    reagovatKokis2017-04-11 16:34:53

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Juro tvých kvalit nemá šanci nikdo dosáhnout. Vždy největší zloději, kteří dluží 330 milionů a kradou jako straky chtějí moralizovat. Opravdu oranžový kvičici podsvinčata. A na otázku proč je ještě někdo voli, bohužel lidi ještě slyší na nejapné a nesplnitelné sliby socanu. Je jen dobře, že jich je čim dal tim méně.

    reagovatoranžová kvičíci podsvinčata2017-04-11 13:09:06

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • ve Švejkovi byli jiní pošuci

    Ne. To je z Přerova. Konkrétně z Újezdce.

    reagovatJura2017-04-11 10:20:43

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:malý důležitý postřeh

    Obrat "jistý místní pošuk" mi polechtal bránici. To je ze Švejka?

    reagovatdolores2017-04-11 10:17:52

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Vždyť to jsou letité praktiky přerovské matahari Dagmar Přecechtělové a jejího společníka Petra Vrány. Osum let SPP včele s Puchalským bojovalo proti korupčním praktikám a klientelismu Přecechtělové a radnice což vyůstilo ve vleklý trestní proces ze kterého vyšli politikové i Přecechtělová beztrestně. A nejsměšnější a nejtrapnější na tom je,že dnes řídí město Puchalský který se spojil s Vránou a Přecechtělovou... to je největší podraz Puchalského na voliče. Napálil i mě protože jsem ho volil. Nevěřil jsem že je podvodník a mstivý zákeřný stařec. Dnes toho lituji.

    reagovatVolič2017-04-11 10:02:59

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Na charitu dává kdejaká šlapka

    reagovatNedělko2017-04-11 10:00:42

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:malý důležitý postřeh

    dobrý postřeh

    reagovatjj2017-04-11 09:58:48

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • malý důležitý postřeh

    Všimněte si, že první začal psát, že Ferda je pan Skládal, jistý místní pošuk jménem Kohout. Teď vidíme různé nové nicky, které píší to samé. Je naprosto zřejmé, že tyto "nové" nicky je prostě pořád jeden a ten samý člověk a to je KOHOUT. Takže celá diskuse se skládá z příspěvků jednoho a toho samého člověka - Kohouta. A takového blba máme na radnici. Místo, aby makal na radnici, se vypisuje na bulváru. Nic jiného neumí.

    reagovatJura2017-04-11 09:03:25

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Sorty jako dnes bude Ferda, dotaz, ČSSD alias Skládal pod nickem Pakosta. Jen se smějí. Zloději z ČSSD křičí chyťte zloděje. Škoda, že tuto blbost nepodepsal Gustav Husák.

    reagovatredakce mazat2017-04-11 07:49:09

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • sorry jako

    Všeci kradnú, jen jeden podle svých slov je poctivý.

    reagovatPakosta2017-04-11 06:11:44

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE: neměj péči, starali se

    Jako kvůli 200 tácům by někdo těžko riskoval podezření z úplatku. To bude nějaká mediální pohádka o poctivých pánech miliardářích.

    reagovatPakosta2017-04-11 03:57:10

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE: neměj péči, starali se

    Pepa z Honkongu, nebo ten Lajos Bača mají teď z ostudy kabát. Např. Nějakých 200 táců, co to je. Zajímavější je, proč ministerstvo obrany nechtělo vesty za 68 mio, ale za 255 mio pak jo... Ale to nám pan umělec pravdu neřekne.

    reagovatPakosta2017-04-11 03:51:01

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Potřebných je plno okolo lokomotivy.

    reagovatRex2017-04-11 03:37:21

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Já myslím...že na charitu dává dost. Takhle mne uvažovat teda nenapadlo....spíš mne napadlo, že se nikdy nikdo nestaral, kdo podporoval a podporuje ostatní strany....a že tam jsou panečku jména. Tyhle volby budou opravdu hnus a špína...až to člověka nebaví

    reagovatPetr Nedělka2017-04-11 00:46:43

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


Další články - Články z Přerova, Přerov, Přerovsko



Přerovská koalice skřípe, ke spolupráci pozvala komunisty

publikováno 13. 04. 2017 sekce: Vaše články
komentářů: 91

V přerovské radniční koalici to už delší dobu skřípe.

Když si náměstek primátora plete demonstraci s menstruací - Wurmovka

publikováno 11. 04. 2017 sekce: Vaše články
komentářů: 170

Vážený pane Košutku.

Slávek Sobotka opět dokazuje, že je bezohledný a nebezpečný kretén.

publikováno 10. 04. 2017 sekce: Vaše články
komentářů: 17
Chovanec tvrdí, že nám nic nehrozí, Sobotka se nenechá vydírat teroristy, všichni se semkli proti teroristům.

"Prerovska" star tajemnik magistratu

publikováno 07. 04. 2017 sekce: Vaše články
komentářů: 129
Tajemnik magistratu Přerova soutěží s tajemnikem magistratu Prostějova kdo je větší lump,sprostak a žumpa.

Odboj skupiny bratří Mašínů

publikováno 06. 04. 2017 sekce: Vaše články
komentářů: 42
Dosavadní diskuse v médiích o aktivitách skupiny bratří Mašínů potvrzuje, že pro hodnocení je dobré se informovat, abychom nekritizovali vlastní představy.
 

Informace pro čtenáře

Vložte článek, nebo inzerát.

Vložit nový článek Přidat nový inzerát
€ nákup 27,00 € prodej 27,85

reklama

Směnarna Charge s.r.o. Přerov - Směnárna Přerov

 

 

 

 

 

 

 

 

Anketa

Přerovský deník

 

Přerovské noviny - Informace

Redakci pište na email redakce@prerovskenoviny.eu
Pokud chcete informaci o inzerci na Novinách, pište na e-mail reklama@prerovskenoviny.eu

Přerov - Info region & Přerovské noviny.
Informační server okresu Přerov.

Kontaktujte nás


Přerovské noviny na facebooku

Navštivte také naše další portály

Odkazy