Comeback Jiřího Lajtocha? Bývalý primátor chce znovu kandidovat.

news img

Bývalý primátor a senátor Jiří Lajtoch,

 kterého soud před dvěma lety zprostil všech obvinění v souvislosti s údajnou korupční kauzou na přerovské radnici, uvažuje o návratu do komunální politiky.

Rozhodnutí v něm prý zrálo delší dobu, ale utvrdily ho v něm až pozitivní reakce Přerovanů.
„Spousta lidí mě zastavovala na ulici a ptali se mě, jestli se nechci vrátit do politiky. Říkali, že atmosféra ve městě byla dříve přátelštější a lidštější a pro Přerov se udělalo více,“ zdůvodnil Jiří Lajtoch, který v minulosti kandidoval vždy za ČSSD.


Protože ale přerovská kandidátka sociálních demokratů pro letošní komunální volby s jeho osobou nepočítá, rozhodl se pro změnu.
„Politickou platformu zatím hledám, stejně jako osobnosti. Jasno budeme mít do konce června, kdy zveřejníme konkrétní jména,“ dodal.

 

https://prerovsky.denik.cz/zpravy_region/comeback-jiriho-lajtocha-byvaly-primator-chce-znovu-kandidovat-20180614.html?utm_source=poutaky&utm_medium=web&utm_campaign=poutak-text5

 

Fotogalerie

 
 
Vloženo: 14. 06. 2018       Kategorie: Vaše články   Autor: Převzato z Deníku, Kukuřice.

Přidat příspěvek:

Jméno nebo přezdívka:

Titulek:

Text příspěvku:


  • Nazývat tu osobu Końský Chrup je velkou urážkou koní

    Kráva je přesnější výraz, ta je tupá. Ale ani kráva si to nezaslouží. K té osobě je zapotřebí dodat, že je ubohá zakomplexovaná a že za to vlastně nemůže, jaká je. Příště nepiš Koňský chrup ale něco jiného. Nejlépe NULA!

    reagovatochránce koní2018-06-19 17:55:21

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Napadáte Skládala

    Můžeš být konkrétní? Tady se psalo, že před volbami se řekne, komu uškodil pomluvami a zákeřností, že to bude konkrétní aby se vědělo.

    reagovato2018-06-19 14:32:51

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    něco o tom, že by mělo být v Přerově druhé čapí hnízdo-dotace- tenisová hala. zastupitelstvo chce dát 8 mil a my na chodnících se můžeme zabít

    reagovatnevíte2018-06-19 14:19:19

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    něco o tom, že by mělo být v Přerově druhé čapí hnízdo-dotace- tenisová hala. zastupitelstvo chce dát 8 mil a my na chodnících se můžeme zabít

    reagovatnevíte2018-06-19 14:19:19

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Napadáte Skládala

    To je fakt, ta toho svyho mlati a ovlada jako Nagyova Necase. To bude srumec...

    reagovatNo2018-06-19 08:12:58

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Napadáte Skládala

    ten je svoji zatvrzelostí podobný Kohoutovi. Je to typ člověka, který prosazuje svoje jako buldozer. Je mě to milejší než zákeřnost a úlisnost Koňského Chrupu. Už se těším, co na Koňský Chrup kdo vytáhne. Není toho málo. Uškodil mnoha lidem pomluvami. Teď se vytáhnou konkrétní věci. To bude pád na držku!

    reagovatk Skládalovi2018-06-19 07:02:24

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Tak

    jsem byl moc rychlej ale jeden komunista strida druhyho. Judr uz to nedava s tema tupanama tak dojde stara garda a zase budem kupovat schody k letadlu a Kohout muze psat TO. Hrozna doba..

    reagovatNeskutecne je realita2018-06-18 23:50:19

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Tak nevim

    ja byt v takove situaci, ze mi prosly diky systemu vsechny svinarny za tolik let, tak zalezu doma do sveho luxusu, ziskaneho na ukor tech obycejnych prerovaku a drzim hubu a jsem rad, ze jsem. Co je tohle za cloveka? Cely zivot aparatcik vsech systemu za 40 let pracovni kariery. Nic neprinesl a jen bral. Takovy ksindl ma odvahu zase vystavit mordu na bilbordu. Tet mu zase neda retez podobny ksindl z K SC

    reagovatNeskutecne je realita2018-06-18 23:46:43

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • A které věci v Listech byly mimo? Když jsi tak chytrý, proč ty jsi něco chytrého nenapsal, mohl jsi se předvést. Jak píšeš, kritizovat umí každý. Tož povídej, ogare, co bylo mimo? Co bys napsal lépe?

    reagovatdotaz2018-06-18 19:07:25

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Četl jsem Skládalovi články v Listech, kolikrát jsem si říkal co ten chlapec tam píše, některé věci mimo. Sice vytáčel primátora po latinsku. Navařík na zastupitelstvu chtěl vypadat zasvěceně. Ale moc tomu nerozuměl, max si to vygooglil. Kritizovat umí každý, ale něco vymyslet, prosadit a dotáhnout do konce, najít lepší řešení už není tak jednoduché.

    reagovatNo2018-06-18 16:53:58

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • dotaz na Záchu

    Já tomu nerozumím, jakou chytrou kaši jed? Jaký koše s baňama? Umíš to nějak, Michale, vysvětlit? Vždyť ten Skládal je v kontrolním výboru s tebou a co píše, to jsou závěry kontrolního výboru, kde ty děláš předsedu. Tak proč píšeš Zácha OK a Skládal plantá koše? A Navařík chytrolín? Však je chytrej a to je špatně? Míšo, Míšo... Takhle tě nikdo nebude mít rád.

    reagovatdotaz2018-06-18 15:09:45

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Zácha OK, ale proč chytrolín Navařík, co chytrou kaši jed, Skládal plantala co plantá koše z baňama. Lajtoch co je za zenitem. No nevím. Budou nové tváře, ale tuhle trojku určitě ne.

    reagovatNo2018-06-18 13:45:38

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Bratrstvo kočičí pracky? To jsou ti, co viseli na velkém plakátu před volbami na náměstí na domě Přerovské stavební společnosti? No, moc se po volbách a po další roky neukázali. samé skandály, cinknuté zakázy a totální puch ve městě :-( Bude třeba hodně dlouho větrat, aby to zlo zmizelo.

    reagovat...2018-06-18 09:34:38

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Dopadne jako ten filmový - tady to není o Zemanovi a o Pochem. To piš na Parlamentních listech, Sputniku nebo Aeronetu. Přerov si konečně po čtyřech letech dusné neschopné a rozklížené rady zaslouží vedení, které začne myslet na své občany a na rozvoj města. A proč ne Lajtoch? Má snad větší máslo na hlavě než tunelující státní příspěvky Okamura nebo čapí Babiš? Zácha Lajtoch Skládal Navařík - našlo by se i jiné složení možné budoucí koalice bez těch lumpů, co sedí na radnicí nyní!

    reagovatchudák Artaban2018-06-18 09:28:36

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE: Byvalý student pomocné školy je opravdu jen obyčejný chudáček.

    A co kdyby jsme tak odchytili tebe a kopali tě do prdele až k Černému moři. Girga si pamatuje jak jsi od něj opisoval .Tak sklapni a běž hlídat vitrinku aby jí někdo nenatřel hovnem.

    reagovatxyxy2018-06-18 06:52:02

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:REKORDMANI Z PŘEROVA (Hlídací pes)

    To ale nebude záležitost Rady, anóbrž Magistrátu.

    reagovatKarel Strnad2018-06-17 21:29:43

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:REKORDMANI Z PŘEROVA (Hlídací pes)

    To jsou všecko pomluvy anonymních hovnometů. Podepište se, nic se vám nestane!Vše proběhlo v souladu se zákonem o obcích.

    reagovattjp2018-06-17 20:58:15

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:REKORDMANI Z PŘEROVA (Hlídací pes)

    Ideální úkol pro něj. Ovšem to asi moc žádoucí nebude a nebo bude nařknut Kohoutem z překročení pravomocí.

    reagovatCo na to kontrolní výbor?2018-06-17 20:48:47

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Jen oprava:

    Neříká se úplatek ale provize.

    reagovatKarel Strnad2018-06-17 20:47:06

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:REKORDMANI Z PŘEROVA (Hlídací pes)

    ... Výběrové řízení na poradenství k GDPR vypsal i Šumperk, přičemž podle mluvčí města byla stěžejním kritériem pro výběr firmy právě cena. Služby, které město v rámci poradenství k GDPR využilo, se v zásadě shodují se službami poskytnutými městu Přerov. Cena je však zásadně nižší....

    reagovatDementi (odborníci) ve vedení města se opět ukázali2018-06-17 20:45:36

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:...

    ... se nepodarilo prokazat uplatkarstvi... O tom to je. Ono se totiž úplatkářství prokazuje velice blbě, když trestné je poskytnutí i přijetí úplatku.

    reagovatneboť jejich je království nebeské2018-06-17 19:40:30

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:REKORDMANI Z PŘEROVA (Hlídací pes)

    Kohoute, si to neumíš najít? https://hlidacipes.org/za-sluzby-k-gdpr-zaplatila-mesta-v-olomouckem-kraji-stovky-tisic-rekord-drzi-prerov/

    reagovatKarel Strnad2018-06-17 19:37:29

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:REKORDMANI Z PŘEROVA (Hlídací pes)

    Ty anomynní hrdino, předlož důkaz! To za a). Za b) jak se jmenuješ?

    reagovatto je pomluva2018-06-17 19:30:27

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • REKORDMANI Z PŘEROVA (Hlídací pes)

    při uvedení GDPR do života město zaplatilo celkem 998.250 Kč. Nejvíce z Olomouckého kraje. Prostějov - 100.000,- Šumperk - 159.000,- Jeseník - 235.950,- Olomouc přes 500.000,-. A pak že nejsme nejlepší...

    reagovatno vidíte,2018-06-17 18:37:38

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • a to je to spravne

    debilovi se prece musi umet odpovedet tak aby pochopil ze je debil !!!

    reagovata2018-06-17 17:51:03

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Zácha primátorem

    Lajtoch náměstkem a Přerov konečně bude tím nejlepším místem k žití. A penízky z různých zakázek a transakcí se jen posypou.

    reagovatVoličNevolič2018-06-17 16:43:33

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • ...

    Mate pocit,ze vzit uplatek ve vysi 24% zakazky je okay,ale 26% je trestne? Houbelec, vy mozky vymyte ,,oni kradou,my mlcime",nebo co to meli na triku. Zadani vicepraci naprimo je jeden skutek,uplatkarstvi je druhy skutek. Kdyz se nepodarilo prokazat uplatkarstvi,tak pomatencum zbyl uz jen ten limit na viceprace,na zaklade ceho mohli Lajtocha a spol zavrit. Nepovedlo se. Blby,co? Lajtocha jsem nikdy moc nemusel,CSSD bych nikdy nevolil,ale kdyz mu nekdo na zastipitelstvu rekl neco nesouhlasneho,vzdy dokazal elegantne odpovedet,bez delani debila z dotycneho.

    reagovatblahoslaveni chudi duchem2018-06-17 16:42:42

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Já bych toho estébáckého konfidenta Bureše odchytil a zavedl bych ho k vitrině KANu a tam bych mu ukázal, jak by to s ním mohlo dopadnout.

    reagovatBývalý student gymnazia.2018-06-17 15:17:53

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • "premiéra"

    někde odchytit a říct mu opravdu pravdu (zjevně dodnes ani netuší), co za dementy reprezentuje ve vedení města jeho ANO. Třeba by jim zakázal znovu kandidovat.

    reagovatNebylo by vůbec na škodu2018-06-17 13:10:49

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Babiš v Přerově

    To bude Koňský Chrup řehtat blahem! Vedení města bude v předklonu. Anální akrobacii prý trénovali celý týden. Ale ani to nepomůže ke krachu ve volbách.

    reagovatboj2018-06-17 11:44:25

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ostuda Přerova

    Doufám že když tady bude ve středu pan premijér Babiš tak ta ostuda vitryna KANU bude odstarněna a to na náklady KANU. Neco takového nikde v celé ČR nenajdete! Jak to že už dávno nezasáhla POLICIE!!!!!

    reagovatLevicový volič2018-06-17 10:41:04

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Babiš přijede s návrhem

    Taky jsem to četl. Prý slíbil miliardu a bude tam muzeum voskových figurín.

    reagovatjj2018-06-17 10:34:05

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Švidroň se o své koryto bojí jako Koňský Chrup, proto lezou do politiky aby se mstili

    Neuměl z Čekyně, co se třese na židli ředitele technických. Ten vleze i do KSČ, pokud to bude potřeba. Koňský Chrup? To samé. Nic neumí, ničemu nerozumí. Nebezpečný je ale hodně. Lstivý a závistivý.

    reagovatnevolím ANO2018-06-17 09:32:02

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Zácha na Mírov

    reagovatVasil2018-06-17 08:41:03

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Lajtoch na radnici

    reagovatp2018-06-17 08:20:00

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:

    protáhnou ho Přerovem, jistě by projížděl Přerov déle než z Prahy do Olomouce.

    reagovata2018-06-17 08:15:58

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    na toto jednání nepozvou zastupitele nebo alespoň předsedy klubů, mají strach, že by se p. Babiš dověděl pravdu o ANO v Přerově

    reagovatproč2018-06-17 08:13:19

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ještě,že máme Zemana. Jinak by šel do vlády jakýsi proimigrant Pochve.

    reagovatArtaban2018-06-17 08:03:24

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Tak jsem tu četl na deníku, že Babiš bude jednat v Přerově o Strojaři. Doufám, že ví že Vrána a spol to chtěli pořád bourat. Pokud se nemýlím, byla to zásluha Prosperity a komunistů, kteří dali opačné návrhy. Pomohla jim ODS. Hlavně Marek Dostál.

    reagovatúředník2018-06-16 21:59:15

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • a

    Uz i Lucifer se zblaznil. Strelec kde byl tam ho vyhodili, proto lezl do politiky. Konsky chrup se dere na radnici, to bude dilo. Ufff. To zaziji urednici srumec s touto ambiciozni a mstivou osobou. Do politiky jdou stale stejne svine..

    reagovatno jo2018-06-16 21:47:11

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Jak to dopadne s kandidátama s MUDr před jménem? Co udělal za 8 let Chromec, hájil své zájmy. Co Filipová z ODS. Byla v radě. Moc ji to tam nebavilo. Dnes kandiduje prý znovu. Mathonová pochopila, že to pro ní není. Měla aspoň dost cti a odstoupila. Tak to bude i s ostatními doktorama. Strany je tam dávají, aby přes své pacienty nahnali hlasy. Podívejte se na Neulze. Je v radě. V zastupitelstvu k čemu? Jen k vůli jazzáku. Jen lobisti za své zájmy. Ať už jdou k čertu. Hokejisti chtějí druhou ledovou plochu. Tak si tam někoho dáme. Kolik to město bude stát? Další náklady. Tak se město porcuje.

    reagovat?!2018-06-16 21:44:26

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Kdo je Lichnovský? On něco pro Přerov udělal? Neznám, nic jsem o něm v životě neslyšel. Střelec? Neschopný člověk, který neměl práci, dokud nevyhodil původního ředitele TSMP a nesednul si na jeho místo? To myslíte vážně?

    reagovatdotaz2018-06-16 17:23:33

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pro mě jsou rozhodující poslední 4 roky. Nelíbila se mi koalice Lajtoch Kulíšek a vracet ji nechci. Nelíbilo se mi SPP, Neuls, Chromec, Vrána, Měřínský, kteří si Hrabala své zájmy. Hlídali si to svoje. Ze zbytku si budu vybírat. Určitě Mazochová, Zácha, Dostál, Pospíšilík, Lichnovský, možná Střelec a zbytek doberu nové z těchto stran. Staré struktury a podrazáci mě nezajímají.

    reagovatLucifer2018-06-16 16:41:54

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Debilní babičky ho zase zvolí.

    reagovatArtaban2018-06-16 16:11:32

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Může kandidovat kdo chce. Co se týká Lajtocha volit ho nebudu. Peníze sežene, lidi na kandidátku taky, stejně jako Prachař. Co víc. Naskládají tam doktory, aby jim dotáhli hlasy. Tvořit s nimi koalici bude problém.spojovat s nimi svoje jméno nebude chtít nikdo. Co potom v tom zastupitelstvu budou dělat?

    reagovatXXL2018-06-16 14:31:32

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Výzva

    A kdo to dočetl až do konce, zvěděl, že to nikdy nebyl trestný čin. Ani před Tesaříkem, ani po něm.

    reagovatbylo zveřejněno, jestli dobře počítám, 686 x2018-06-16 12:25:02

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pan Lajtoch někoho potkal, ten někdo se ho ptal, jestli se nechce vrátit do politiky. Čemu se divíte? To je v politice běžné, že politik dá na názor toho, koho potká. V Předmostí je parkovacích míst dost, primátor tam někoho potkal, ten mu to říkal. Na paní Tomaníkovou se občané obracejí ve věcech nějakých cedulek, a pan Passinger co potká lidí cestou na zastupitelstvo, no jéje.Pan Pospíšilík spousty občanů potkává na ulici a baví se o nejrůznějších věcech, pan Kohout zase dá spíš na písemný projev a tedy mu na srdci leží všerůzné stížnosti, pan Vrána pravděpodobně často svého někoho potkává jinde než v Přerově. Ceňme si tedy přímočarých politiků typu pana Střelce, který pro svůj boj za blaho občana zkrzevá budování chodníků dosažené, nepotřebuje nikoho potkávat.

    reagovatZelený Raoul2018-06-16 12:10:31

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:Výzva

    Doufam že ta ostuda co je ve vitryně těch KAnu bude při návštěve pana premiéra Babiša v Přerove ostraněná. Trpelivost přetekla!!!!!!!

    reagovatLevicový volič2018-06-16 11:33:25

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Diviš se ze Kohouta nikdo nechce? Tož já vůbec ne. On ale si tu cestičku najde tož někomu pohrozí udáním tak jak to dělal ve věcech veřejných kdy všechny nahrával a pak je měl v hrsti. Tak jako v tom filmu kmotr o mrázkovi.

    reagovatLuisa2018-06-16 11:26:33

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Kohout pro svoji konfliktnost a neserioznost byl pro ANO co by kandidát za hnutí do MZ nepřijatelný. Domnívám se,že s jeho angažmá měli problém i jiné politické uskupení a strany. Nejen pro jeho nevypočitatelné a mnohdy nepřijatelné chování,ale také pro jeho image udavače a na to je volič citlivý. V těchto volbách snad poprvé v polistopadové historii je více než deset kandidátek kde kandidují lidé různě a poněkolikáté přebíhající z různých politických stran např Kohout,Grambličková,Chromec,Přidal,Lajtoch,Prachař a řada dalších méně či více známých tváří.volič z toho bude zmaten a hlasy rozptýleny tak,že to způsobí jistě potíže jak ostřileným politickým mazákům tak těm více naivním a méně zkušeným.

    reagovatZ ANO2018-06-16 09:06:55

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:Výzva

    A to vám lidi nevadí že naproti školy je vitryna KANU a tam jsou terče s panem prezidentem Zemanem a panem Babišem? Neco takového se nikde jinde nenajde !!! Jak to ře bezpečnost státu nekoná??? Vite jak toto muže dopadnout???

    reagovatLevicový volič2018-06-16 08:31:43

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • myslite ze najdeme kesky

    na pristi schuzi zastupitelstva ?

    reagovathledac2018-06-16 01:24:22

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Výzva

    To vsichni vime ale nic to nemeni na faktu, ze to byla zlodejna na ktere se napakovali nejen oni ale i pritelkyne p. Vrany.

    reagovatno jo2018-06-15 23:56:47

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Výzva

    Joudo touž tu bylo zveřejněno aspoň 10X. Všichni si mohli přečíst, díky úpravě zákona z dílny senátorů za ČSSD, kamoše Tesaříka a spol. bylo 15% za vícepráce schváleno 25% a bylo vymalováno. Stačí ?

    reagovatsenior II2018-06-15 21:16:15

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Výzva

    Kdyby tak investigativní novináři zveřejnili dávno veřejné rozhodnutí soudu týkající se radních, tak se dočtete, co je zachránilo před tresty! Rozhodně tam není nic o tom, že se ničeho nedopustili. Nebo ať to zveřejní přímo Lajtoch a spol., výtisk jistě mají doma zarámovaný a když jsou tak "očištěni", tak ať to ukážou! Ale to se jim určitě nechce! A to existují i dva předešlé, veřejné avšak nepravomocné, odsuzující rozsudky.

    reagovatobčanský jouda2018-06-15 19:51:49

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:a

    S tímhle nelze než souhlasit. Al Capone byl dle policie a soudů taky slušný chlap, nakonec se ho povedlo dostat pouze na daně. U Lajtocha a spol. se to zkusilo na vícenáklady, ale ani to nakonec neprošlo. Jo a policie prý nic nenašla o nějaké zlodějně... Ale jak najít toky peněz z předražených státních (obecních) zakázek, kde ruka ruku myje, když neumí již 9 let najít dvě mrtvoly.

    reagovatKarel Strnad2018-06-15 18:23:14

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:a

    Bývalý soudruh Lajtoch je samozřejmě případ, ale je to jen odvar od takového Bureše, který jako konfident STB, komunistický nomenklaturník a stíhaný za finanční machinace je dnes premiérem. To by mělo být signálem jít do střetu ! Já věděl, proč jsem si po dědovi schovával browning.

    reagovatčtenář2018-06-15 16:28:19

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • a

    Tady je videt ta spina spinava. Cely zivot nekteri delaji hovno, kdyz se svym sprostym charakterem docpou do politiky dostatecne vysoko a nakradou si, tak potom soud musi z principu, kdyz nema primy dukaz konstatovat, ze vlastne nemuze nic. A kripl se oklepe a jde zpet, jeste s odskodnenim. Baraky, bazeny, elektrarny, nemovitosti atd. Kurvy komunisticke jsou porad u lizu, akorat rozlezli v ruznych stranach. Chapete uz konecne vy ovce z Meopty, co na 3 smeny mate 13 litru, ze tito lidi jini nebudou. Tak je nezapomente zase zvolit...

    reagovatPrerovska zumpa2018-06-15 16:16:57

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • ANO

    Ti se dají zakroužkovat až od 50 místa kandidátky dolů!

    reagovatMW2018-06-15 16:03:07

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Koňský Chrup, Nádražák, Úlisný Demagog, Slintavý Šišla a Lžidoktor - NIKDY NEVOLIT!

    Jinak je s námi konec!

    reagovatgdpr2018-06-15 16:01:58

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    souhlas, ve všech stranách dávají na kandidátku baby na přední místa i když jsou UB

    reagovatsorry2018-06-15 15:20:24

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • souhlas musíme kroužkovat, rozum do hrsti, stranictví stranou.

    reagovatcca2018-06-15 12:14:46

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Jana to napsala jasně a srozumitelně. Jenomže i v ANO je řada kariéristů a doslova nebezpečných lidí.

    reagovatbt2018-06-15 11:19:51

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Rozhodovat se podle věku koho budu volit mi přijde jako pěkná imbecilita. Snad by mělo rozhodovat, jaký ten člověk je, jaké má názory, zda to není lempl typu Horký nebo udavač typu Kohout. Proboha, kde to jsme, rozhodovat podle věku?

    reagovatsorry jako2018-06-15 09:45:44

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pokud se pamatuji, kdysi Lajtochův stranický šéf Bohuslav Sobotka řekl, že pokud jej soud očistí, může se vrátit zpět do politiky. Soud jej očistil, tak se vrací... Je ale jen na voličích, zda se opravdu vrátí.

    reagovatAgoo2018-06-15 09:43:59

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • diskutovali jsme to u nás v rodině, jestli volit bývalé politiky, kteří už někde ve vedení byli. Debata byla poměrně krátká, shodli jsme se, že ne. I když jsme si říkali, že mají zkušenosti, tak lidí co jsme si otipovali za poslední 4 roky převážili. Pravděpodobná volba padne na ODS, Prosperita, ANO, možná SPD. Uvidíme kdo bude na kandidátce. Ale nedovedeme si představit volit již tváře za zenitem, jako je např. zmiňovaný Lajtoch, Prachař, Gramličková, Plšek, Rašťák, Nekl, Pajůrková, ad. Už mladší do 50 let. Ať ukáží co v nich je, svěží lidi, s tahem na branku. SPP už ne. Tam je velké zklamání.

    reagovatJana2018-06-15 08:59:51

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • diskutovali jsme to u nás v rodině, jestli volit bývalé politiky, kteří už někde ve vedení byli. Debata byla poměrně krátká, shodli jsme se, že ne. I když jsme si říkali, že mají zkušenosti, tak lidí co jsme si otipovali za poslední 4 roky převážili. Pravděpodobná volba padne na ODS, Prosperita, ANO, možná SPD. Uvidíme kdo bude na kandidátce. Ale nedovedeme si představit volit již tváře za zenitem, jako je např. zmiňovaný Lajtoch, Prachař, Gramličková, Plšek, Rašťák, Nekl, Pajůrková, ad. Už mladší do 50 let. Ať ukáží co v nich je, svěží lidi, s tahem na branku. SPP už ne. Tam je velké zklamání.

    reagovatJana2018-06-15 08:59:51

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Návrat Jiřího Lajtocha je naprosto v pořádku

    Nikdo nikdy nedokázal, že by Jiří Lajtoch ukradl byť korunu. To dokázaly soudy. Nejen u něj se prokázalo, že nepochybil Zatloukal (ČSSD), protože nikdy nikdo neprokázal spojitost mezi jeho barákem a údajnou korupcí na magistrátu. Soud plně osvobodil i Josefa Kulíška (ODS), osvobozen byl i Pavel Gala (ODS), manžel funkcionářky ANO 2011. Pokud tedy soud, s několikaletým šetřením policie a za spoluúčasti státních zástupců nic neprokázal, proč by se Jiří Lajtoch nebo kdokoliv jiný nemohl vrátit do politiky. Pokud nesmí, jak to, že Galova manželka kandiduje. Vždyť by musela vědět o nekalých praktikách svého muže. Soud všechny osvobodil a tak je nutné k věci přistupovat. Horší to je s těmi, co křičeli "chyťte zloděje" a sami mají máslo na hlavě. Jmenovitě mají strach se přiznat. Ví se ale, že největšími podněcovateli byli SpP a jejich vrcholové vedení. Puchalský toužil být primátorem a to mu ANO 2011 umožnilo. Těším se na letošní podzimní komunální volby. Snad budou lidé uvažovat seriózně, bez závisti a chorobné nenávisti. Pokud ano, v příštím zastupitelstvu nemůže být třeba SpP. Další si doplňte!

    reagovatnotw2018-06-15 07:42:50

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • volove

    kdo umi ten umi.

    reagovatchachacha2018-06-14 23:47:47

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Jirko nedej se!

    Tak se vydělávají peníze. Ne jak blbec zařezávat denně v zaměstnání a denně číst o tom, jak prý zaměstnavatelé neví kolik by svým zaměstnancům přidali na mzdě.

    reagovatanoano2018-06-14 21:28:37

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE: ty potroublej Hokujako,

    a? Jaký máte problém?

    reagovat.2018-06-14 21:26:31

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Jirko nedej se!

    a pronajmout si budovu bývalé banky na Palackého. Za 110 mil.na 15 let. Sice uplyne 15 let a budeme zase na začátku, jen chudší o 110 miliónů a knihovna zase nikde. Proč opravovat stávající budovy města? To byl fakt majstrštych, To normální hospodář nevymyslí.

    reagovatach2018-06-14 20:26:20

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Jirko nedej se!

    Byl jsi i se svými kolegy nejlepší vládou Přerova. Doufám že se po vašem nástupu znovu oživí investice a Přerov bude tím čím byl dříve. Chybí tu letiště, dodělat přístav u majáku a vůbec...

    reagovatanoano2018-06-14 20:10:18

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE: ty potroublej Hokujako,

    Když se někdo narodí v Tokiu, má šikmý oči a malý péro.... tak je to japonec. Pokud má matku z Moravy.... tak je to míšenec, ale není to kurva čech, nýbrž náplava.

    reagovatHokujako Nagasaki, moravák2018-06-14 19:59:28

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE: ty potroublej Hokujako,

    my máme v politice Japonce a nacisty? Tak to bys měl vysvětlit. Já o tom nic nevím.

    reagovathm2018-06-14 18:36:07

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Neříkejte,že si málo nakradl...

    reagovatPepíček2018-06-14 17:29:13

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • klasika Přerov, uvidíte, že to tak lidi nějak navolí, a pak zhasnou světlo.

    reagovatjojo2018-06-14 13:18:36

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • klasika Přerov, uvidíte, že to tak lidi nějak navolí, a pak zhasnou světlo.

    reagovatjojo2018-06-14 13:18:30

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Když může být japonec vlasteneckým lídrem nácků... zvaných přímí demokraté, když může kandidovat zmrd, který v Alfa Omega vyjebával celej život se zaměstnanci, když může kandidovat kdekakej nádražák.... proč ne Lajtoch?

    reagovatHokujako Nagasaki, moravák2018-06-14 13:00:16

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Kohout by mohl dělat nápovědu a Netopilová by jim namalovala kulisy.

    reagovatA co Kohout s Netopilovou?2018-06-14 12:06:53

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • zapomněls v opozici staříčka Chromce, holohlavého z SPD syna Chromce, do toho Plška s Gramličkovou, Skládala a Pasingra. To bychom mohli s tímto divadlem i cestovat po Evropě. Puchalský by jim mohl dělat principála.

    reagovatpro Ka2018-06-14 11:55:26

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Jsem zvědav jak bude Puchalský věšet řetěz Lajtochovi na krk, jednoho náměstka mu bude dělat Prachař, druhého Měřínský a třetího Švadlenka. To bude na zastupitelstvu větší divadlo, než je dnes. Tak to budu kroužkovat, nebudu muset jezdit do národního do Prahy. A ještě to bude zadarmo. Jupí.

    reagovatKa2018-06-14 11:50:03

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Jak je to možnéééééééééééééééééé?

    reagovatArtaban2018-06-14 11:31:58

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • KDO? KTEŘÍ ?!

    Jména! Komu se stýská po předešlé koalici? Po Lajtochovi, Kulíškovi, Zatloukalovi...? To si fakt myslí, že lidé jsou debilní a když je soud osvobodil, tak jsou čistí jako lilie? Pro přerováky NE! Tedy některé - ať mě zas někdo nechytá za slovo.

    reagovat??????????2018-06-14 11:20:49

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


Další články - Články z Přerova, Přerov, Přerovsko



nešťastnice pod mostem

publikováno 16. 06. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 16
v týdnu jsem jela podjezdem a tam ležela těhotná žena na matraci, když jsem jela k večeru domů, žena už klečela u matrace a plakala .

POZOR PŘEROVANÉ NEPRONAJÍMEJTE BYTY LIDEM SE SOC. DÁVKOU

publikováno 14. 06. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 26

česká žena s dvěma dětmi a byt po jejím působení od prosince do dubna
(ukončení tříměsíční od leden)

V tlupě přepádavali ostatní děti

publikováno 13. 06. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 24
a jejich dva ochránci z rady MU Přerov jaksi k této problematice mlčí.

Co tě čeká Přerove, zůstaneš zaostalou rezervací?

publikováno 08. 06. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 30
Jezděte MHD, i nechtě se dozvíte spoustu zajímavých postřehů.

Bouře kolem snížení doplatku na bydlení

publikováno 08. 06. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 20
Návrh zákona o pomoci v hmotné nouzi ještě ani nedorazil do Sněmovny a už tvrdě narazil.

Pozvánka do pohádky

publikováno 07. 06. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 1
Pozvánka do pohádky.
 

Informace pro čtenáře

Vložte článek, nebo inzerát.

Vložit nový článek Přidat nový inzerát
€ nákup 27,00 € prodej 27,85

reklama

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Anketa

Přerovský deník

 

Přerovské noviny - Informace

Redakci pište na email redakce@prerovskenoviny.eu
Pokud chcete informaci o inzerci na Novinách, pište na e-mail reklama@prerovskenoviny.eu

Přerov - Info region & Přerovské noviny.
Informační server okresu Přerov.

Kontaktujte nás


Přerovské noviny na facebooku

Navštivte také naše další portály

Odkazy