"Demokratické"nechtějí, aby azylová politika zůstala v kompetenci ČR.

Komentář k výsledkům hlasování Poslanecké sněmovny o návrhu, aby migrační a azylová politika zůstala v kompetenci ČR .



Sněmovna hlasováním odmítla námi SPD navržené usnesení o jedné jednoduché větě: "Migrační a azylová politika ČR musí zůstat v plné kompetenci ČR".

Pro tuto větu odmítli hlasovat poslanci hnutí ANO, ČSSD, KDU-ČSL, Piráti, ODS, TOP09 a STAN.

Došlo tak k otevřenému přiznání ostatních politických stran, že NECHTĚJÍ, aby migrační a azylová politika zůstala v kompetenci ČR.

Potvrdila se tak naše slova a náš politický program - SPD je jedinou stranou v Parlamentu, která hájí suverenitu ČR, naši bezpečnost a sociální smír. A ukázalo se, že ostatní strany podporují předávání migrační a azylové politiky na nadnárodní úroveň, a že nad ní nemáme plnou kontrolu. S tím Hnutí SPD zásadně nesouhlasí. A prosím Vás o podporu v letošních říjnových komunálních volbách. Podívejte se v příloze, jak kdo hlasoval.

 

Vloženo: 26. 05. 2018       Kategorie: Vaše články   Autor: převzato

Přidat příspěvek:

Jméno nebo přezdívka:

Titulek:

Text příspěvku:


  • RE:RE:RE: Hejle

    Děkuji za odkaz. Tak se podíváme na některé organizace, co financují tenhle spolek: Azylový, migrační a integrační fond Ministerstva vnitra; Magistrát hlavního města Prahy; Úřad Vlády ČR; Ministerstvo vnitra ČR... Nějaký hejl bude tvrdit, že to jsou pseudonymy Pepy z Honkongu a jeho kamarádů, že ty peníze nemají s daněmi nic společného...

    reagovatKarel Strnad2018-06-05 22:02:21

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Eště sem zapoměl, sorry: Migrační a azylová politika ČR musí zůstat v plné kompetenci ČR! Podívejte se v příloze, jak kdo hlasoval!

    reagovatejl2018-06-01 19:26:11

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:STOP

    Stop migraci! Stop Drahošovi! Tato země je naše! Euro je škodlivé, to ví řece každý! Občan má právo na referendum! Změnily se podmínky! Na nádraží byl černoch! 120 000 neziskovek z nás ssaje peníze! 75,5 miliardy! Přes VPSP proteklo 16 miliard! Baron von Münchhausen nám otevřel oči - živíme Řeky a Italy! Stop migraci!

    reagovatejl2018-06-01 19:11:01

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • STOP "ejl"!!!

    sluníčkář se zbláznil - ODVÉZT!!!

    reagovatne ne2018-05-31 22:07:37

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:

    Určitě, seniore. Nebo´s to aspoň chtěl napsat. Eště to o té holubičce - nezapomněls? To je taky super argument, v každé diskuzi. Stop migraci, seniore!

    reagovatejl2018-05-31 20:33:05

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Kdyby EJLE blbost kvetla budeš jeden velký květ. Myslím, už jsem ti to psal.

    reagovatsenior2018-05-31 07:01:23

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • A jó vlastně, bude to nosné téma, a zároveň proti všem, protože všichni jsou vítači. Alespoň teda parlamentní strany. Přece: Pro tuto větu odmítli hlasovat poslanci hnutí ANO, ČSSD, KDU-ČSL, Piráti, ODS, TOP09 a STAN. Komu jedinému tedy na osudu národa, města, obce, záleží? No komu? Stop migraci!

    reagovatejl2018-05-30 18:21:15

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Jsem docela zvědavý, s čím půjde SPD do komunálek. Její vlajkové lodi (hmotná odpovědnost soudců a politiků, odvolatelnost politiků, referendum o vystoupení z EU no a samozřejmě uprchlíci), plují dost daleko od komunálních vod. Ledažeby šli s tématem uprchlíci i do měst a obcí, to by mohlo zafungovat, stejně jak to zafungovalo v prezidentských.

    reagovatejl2018-05-30 16:38:58

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • přejde na urážky

    reagovatomluva2018-05-30 15:55:03

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Já bych to okomentoval asi takto, když asi tak dojdou argumenty, tak přejde osobní urážky. Opravdu inteligence houpacího koně.

    reagovatsenior2018-05-30 15:54:05

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Asi tak

    Asi tak, jediné štěstí, že zde vystupuješ, jako anonym. Jinak by se za tebe styděla celá rodina.

    reagovatdalibor2018-05-30 15:21:21

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Pan Haluza

    Prasečí hlavo u Haluze aspoň vím, že nebude vítat slimáky, tak jak to budeš dělat Ty. Včerejší Belgie jasně ukazuje co leze do Evropy a takové prase, jako ty je bude ještě vítat.

    reagovatprasečí hlavo asi tak2018-05-30 14:57:43

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • hlupák asi tak

    Že se na ty vole p.H nevykašlete. Jen dokáží provokovat a když dojdou argumenty, tak, potom jen urážet. On (asi tak), ani neví, že jak v Úsvitu, tak i SPD se jedná o podporu jednoho a stejného člověka Okamuru. Diskutovat s volem je stejné, jako házet hrách na stěnu. Zbytečná práce.

    reagovatJiří2018-05-30 14:45:38

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Pan Haluza- pro asi tak

    Nerad používám o někom výraz, jste jen hlupák. První si zjistěte za koho jsem v komunálních kandidoval a potom někoho urážel. Já zatím slušně odpovídal na hloupé dotazy. A do komunálu jsem kandidoval za OSD, Usvit a zvažuji kandidovat za SPD. Vy jste kandidoval za koho? Za KSČ a dnes za KSČM ? I na to máte právo.

    reagovatzhaluza2018-05-30 14:28:18

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pan Haluza

    už toho tolik namlel, a vždy jen samé hovadiny, když kopal za jakou koliv stranu, která se mu hodila.Bohužel jem kecal a nikde se nedostal tak kecá dál včíl za SPD!

    reagovatasi tak2018-05-30 10:35:20

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pro přece jen

    Pane "přeceů proč se bavíte o věci o které nemáte pár. Pan Haluza i kdyby argumentoval nevím čím, tak si melete ty svoje nesmysly, jako kolovrátek. Vy asi nevíte, že migrant, který vstoupí na území EU v dané zemi (Řecko, Španělsko, Itálie ) musí požádat o azyl v dané zemi EU a pokud odejde a je chycen vrací se do země, kde požádal o azyl. Vy jen plácáte hovadiny, chcete slyšet řešení, ale sám žádná nevidíte. Austrálie to vyřešila jednou pro vždy. Ostrov kam deportuje migranty a pokud nesplňují nárok na azyl, tak je posílají tam, odkud přišli. a nebála se použít i vojsko k ochraně svých výsostných vod. Asi si už nepamatujete, když naše vláda posílala speciály do Kanady, kam se stěhovala naše milovaná cikánská menšina. Bohužel vy patříte ke skupině posranců, kteří raději rezignují na cokoliv a melete nesmysly o nějakém stranickém byznysu.

    reagovatdalibor2018-05-30 08:01:12

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:pro jen abych

    je to příliš obecné - návratová politika a Frontex - to druhé zcela jistě posílit na moři co nejvíce. Ale návratová politika? Co se pod tím skrývá?My přece nesmíme migranty vůbec do republiky vpustit, v opačném případě pro ně návrat neexistujme. Vozit je zpět do okolních zemí, odkud k nám utečou?Tyto země to nedovolí! Nebo je přímo nakládat do našich letadel a námi placené lety ( neví se ale obvykle, odkud migranti pocházejí, tudíž kam vracet) vypravovat do pryč? Není to jednoduché a ve zkratce získávané laciné body za neexistující protimigrační řešení jsou drahým razítkem za bezobsažnost politické kampaně. Prostě přiznám, že nevím, jak přeběhlé migranty a kam vrátit a nevím, jak se před jejich příchodem bránit a je to rozhodně ferovější, než oblbovat lidi. Pak je to opravdu jen o dalším stranickém bysnis plánu ala Vít Bárta a Věci veřejné. A jak ty dopadly víme dobře.

    reagovatpřece jen2018-05-29 16:28:33

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pro jen abych

    Vážený pane, nikdy a nikde jsem neslyšel o tom, že by SPD chtělo oplotit republiku. Tato argumentace je myslím až příliš populistická. Někde jsem psal, že hlavním řešením je migrační otázky je návratová politika a posílení Frontexu. V posledních letech došlo na vnějších hranicích Evropy k nebývalému nárůstu počtu migrantů a uprchlíků, kteří chtějí vstoupit na území Unie. Za ochranu vnějších hranic EU mají výlučnou odpovědnost země, které na nich leží. Agentura Frontex však může členským státům, jež čelí velkému migračnímu tlaku, poskytnout dodatečnou technickou pomoc. Nemohu souhlasit s vašim komentářem ohledně vystoupení z EU. Budu se jen opakovat, nechte na zvážení občanů ČR ať se svobodně rozhodnou. Kde je napsáno, že bude 51% pro vystoupení. Kde jste na to přišel a jak. To máte věštecké schopnosti ? Ne, že vám chybí odpověď, vy tu odpověď nechcete slyšet. Já bych jen dodal bohužel naše republika není Švýcarsko, ale byl bych rád, kdy se alespoň Švýcarsku přiblížila. O neziskovkách nemá cenu diskutovat, tady se v mnohém shodneme. Nebyl to jen Mynář co financoval fotbalový klub, jen si vzpomeňte na pana Vlčka z CSSD a jeho aféry. Hezký den.

    reagovatzhaluza2018-05-29 10:39:59

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:omlouvám se, je to delší

    ta dotace šla do Mynářova fotbalového klubu v Osvětimanech, ne Olbramovicích. A bylo toho 800 tisíc. Tož tak se to dnes dělá. Hlavně že ANO, bude líp. Ale fakt jen pro některé!

    reagovatomluva2018-05-29 10:09:08

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    samozřejmě že izolovat se od vnějších nepřátel lze dokonale jedině zadrátováním. Žádný jiný zázračný recept, kromě žvanění, určitě neexistuje ( jo zapomněl jsem - ještě lze na ostrahu hranic poslat hasiče ;-)

    reagovatno tak2018-05-29 10:04:58

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • jen abych líp pochopil, pan zhaluza píše, že SPD nikdy o zadrátování nemluvila. Asi vědí, jak to provést bez drátů. Vzpomeňme, co maďarům vytrhlo trn z paty, když uprchlíci zaplavili Maďarsko přes zelenou srbskou hranici - ani zadrátování v první fázi nestačilo, musel to být drát + armáda.

    reagovatejl2018-05-29 09:26:26

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:omlouvám se, je to delší

    Vysvětlení ekonomických souvislostí procesů v EU je pane Haluzo z vašeho pera rozsáhlé, nicméně pointa chybí - zlaté české ručičky už až tak zlaté nejsou, už ani nejsou nejlevnější v rámci EU a z celními přirážkami, pokud se pro členské země EU staneme po Czechxitu třetí zemí, se Vaše odpověď taky nevypořádala. Proto Anglie - zdůrazňuji Anglie, protože co udělá po Brexitu Skotsko a Severní Irsko, to netuší ani Mayová, neskonale touží zachovat vymoženosti celní unie pro své domácí exportéry i po Brexitu. A nečtu ani odpověď na problém, jak budeme žít v případě realizace nápadů pana Okamury v oplocené izolované republice a kdo zaplatí náklady na oplocení a na opětovné hlídání celé státní hranice, tentokrát i s Polskem a Slovenskem? Protože jinak se čelit nelegální ekonomické migraci nedá, a ta vadí nejvíce. Ne ta migrace kontrolovaná. Prostě u těchto životně důležitých otázek mě chybí odpovědi. A srovnávat komunisty a RVHP opravdu nejde, protože tehy bylo uzavřené centrální plánování, po roce 2004 jsme se ale ocitli ne svobodném trhu mezi vlčáky se zcela jinými pravidly hry. A my se svojí malou a výrazně proexportní ekonomikou nikdy nebudeme ti, kdo budou ona pravidla trhu určovat. musíme se je neustále učit a aplikovat k našemu ekonomickému růstu. Naše republika opravdu není Švýcarsko. Jinak na neziskovky mám asi obdobný názor jako pan Haluza - neprůhledné a s podivnou strukturou a politikou. A to mnohdy i ty kulturního či sportovního typu - viz čerstvě obrovská dotace z fotbalového svazu do fotbalu v Olbramovicích po zásahu hradního kancléře bez prověrky Mynáře. Prostě jeden velký korupční bordel, který za této vlády a tohoto prezidenta dosáhl svého dna!

    reagovatjen abych líp pochopil2018-05-29 09:05:57

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:RE:EJLE ty blbé sluníčko

    V školce se učí, kdo kolonizoval Afriku, moudrý občane s manželkou? To sem netušil. Ještě´s moh dodat shut up - to bych věděl, i koho´s volil v prezidentských. Stop migraci! Spot Drahošovi! Tato země je naše!

    reagovatejl2018-05-29 09:03:21

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:RE:EJLE ty blbé sluníčko

    Aha. Závěr bez argumentu + direktiva, kdo má co dělat + nadávka. Už taky vím, koho volíš. Děkuji za diskuzi.

    reagovatejl2018-05-29 08:30:42

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:EJLE ty blbé sluníčko

    Zato ty jsi blb k pohledání. Vrať se do školky. Magore.

    reagovatobčan2018-05-29 08:21:10

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:EJLE ty blbé sluníčko

    Občane, ty tady onanuješ o solidaritě? Ses trapně upsal, ne? Ty asi máš manželku, poněvadž jsi, a to se podle písemného projevu pozná, velmi moudrý, sečtělý a vzdělaný, když víš kdo kolonizoval Afriku a kdo si má koho kam nastěhovat. Hele, co myslíš, má zdar taky manželku?

    reagovatejl2018-05-29 08:09:24

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:EJLE ty blbé sluníčko

    Ejle nebo spíš Hejle. První si něco nastuduj kdo a které státy kolonizovaly Afriku a potom tady onanuji o solidaritě. To zkus psát na Anglické, Francouzek, Holandské a Španělské webové stránky. No a co ti brání si nějakého slimáka nastěhovat do bytu ? Šel bys příkladem, ale musel bys hlídat manželku nebo matku. Na manželku jsi moc hloupý. A trochu klidu, nějak ti ujíždějí nervy.

    reagovatobčan2018-05-29 06:08:54

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:EJLE ty blbé sluníčko

    zdar debile zdare, ty blbý fašoune. Eštěs zapomněl, ať si nějakého, jak vy borci, co vám jde o rasovou a náboženskou čistotu, slimáka, vezmu na byt, ne? Když po nich toužím, žejo, debile. Sem se tě minule slušně zeptal, zdare, koho volíš. Neodpovídej, už to vím.

    reagovatejl2018-05-28 23:21:14

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Aha, takže to bylo na mě. Taky děkuji za diskuzi.

    reagovatejl2018-05-28 23:08:12

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • EJLE ty blbé sluníčko

    Pane Haluza, že se na toho ......nevykašlete. Blbé nemyslící sluníčko. Dnešní titulek z Německa :Policisté při návratu na stanici vypověděli, že byli napadáni nejprve slovně, ale poté je asi padesát migrantů začalo kopat a bít pěstmi. Někteří z nich při útoku na strážce zákona používali zapálené cigarety. „Jeden z útočníků se dokonce pokusil policistu napadnout železnou tyčí z postele. Během incidentu byly zraněni dva policisté a jeden člen bezpečnostní služby. Utrpěli většinou drobné oděrky a modřiny.“ Po tomto ty ejle debile toužíš.

    reagovatzdar2018-05-28 22:22:56

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Když čtu vaše komentáře musím se zasmát. Asi mladý muži, evropské dotace jsou nejhorším korupčním zlem, které křiví neskonale podnikatelské prostředí. Těch pruserů s dotacemi je asi málo. Vzpomenu jen Babiše, Rátha, IT zakázky apod. Dříve byla republika vydírání a omezovaná politický, dnes je masírovaná, spíš vydírána politicky a ekonomicky. Např. vyhrožováním krácením dotací, protože nesouhlasíme s přerozdělováním migrantů a těch příkladů jsou desítky. Děkuji za diskuzi.

    reagovatzhaluza2018-05-28 22:12:55

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Asi už neděláte rodinné oslavy.

    reagovatproč2018-05-28 20:22:29

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Měli jsme v rodině strýčka Theodora. Nikdy nechyběl na žádné rodinné oslavě. Jak ale bylo potřeba pomoct na stavbě nebo na poli, strýčkovi Teodorovi do toho vždycky něco vlezlo. Nevím, kde je teď, tak nějak jsme ho přestali vídat. Ani si nevzpomínám, proč vlastně.

    reagovatejl2018-05-28 20:09:51

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Už sem se lekl, že je to na mě. Není - to by tam nemohlo být "ale nějak slyšet názor svých voličů nechcete". Povinnosti mají druzí, my jenom berem. Poněvadž přestanou dávat, vystoupíme. Je to v Ústavě. Proč neuvedete, kolik jsme dostali. Šlechtová varovala? To přece všichni vědí, že plánovací období končí 2020. A souhlas situace je diametrálně odlišná, ty biliony, co do nás nalili - kdo je chce vidět, vidí.

    reagovatejl2018-05-28 20:04:32

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • omlouvám se, je to delší

    Vážený pane bez nicku, anonyme (občane). Myslím, že lidi tohoto státu mají právo rozhodnout v referendu podle svého přesvědčení, zda zůstat v EU nebo odejít. Referendu je zakotveno i v Ústavě ČR. Máte bohužel, plná ústa demokracie, ale nějak slyšet názor svých voličů nechcete. Nikdo přeci nemůže tvrdit to, jak by referendum dopadlo. Pokud vám lidé byli dobří a vzdělaní na vstup do EU, potom mají stejní lidé, stejné právo hlasovat i o případném vystoupení z EU. Situace v EU je diametrálně odlišná, když jsme vstupovali a dnes. Byla chyba, že pan Klaus podepsal Lisabonskou smlouvu. Na vaši otázku ohledně financí jsem se snažil odpovědět článkem, který celkem jasně ukazuje kolik miliard z peněz daňových poplatníků putuje na rozvoj rozvojových států. Od komunistů jsme slyšeli, že bez RVHP nikdy ČSSR nemůžeme existovat, dnes stejné argumenty používá EU a Brusel. Myslím, že Anglie přežije i bez EU. Zásady volného obchodu a pohybu osob nikdo nezrušil. Že by Němci, zde zavírali své pobočky je holý nesmysl. Zbytečně se neříká " zlaté české ručičky". Česká republika v roce 2016 vynaložila na rozvojovou pomoc 6,4 miliardy Kč. Z této částky šlo 4,6 miliardy na projekty realizované společně v rámci EU a agentur OSN. Na dvoustranné projekty realizované přímo v rozvojových zemích ČR v roce 2016 vynaložila 1,7 miliardy Kč. Bez zajímavosti není ani údaj, který na svých stránkách zveřejnilo ministerstvo zahraničních věcí, podle něhož v rámci ODA proteklo přes nevládní neziskové organizace ze státního rozpočtu více než 259 milionů Kč. Ministryně pro místní rozvoj Karla Šlechtová před nedávnem varovala, že po roce 2020 by již do Česka nemusely přitékat dotace z EU, jako tomu bylo dosud. Klíčová „dotační“ ministerstva přitom oficiálně nevědí, jak dlouho bude Česko dostávat dotace z Bruselu, respektive, kdy se ČR stane „čistým plátcem“, který do Bruselu odvádí více, než z EU přiteče nazpět ve formě dotací. O oplocení státu jsem zatím neslyšel nikoho z SPD mluvit. Hlídání vnější hranice, má především Řecko, Itálie, Španělsko. Proč si platíme a přispíváme na Frontex ? O návratové politice nemá smysl ani psát.

    reagovatzhaluza2018-05-28 18:12:11

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:Podle sebe asi ty jsi ten největší demokrat na tomto netu.

    Proč chlastáš tak brzy ráno.Kdybys četl pozorně,tak reaguju na příspěvek pana Nedělky,ten má voliče Okamury za lopaty,ovce a debily,já ne.

    reagovatalef2018-05-28 17:14:02

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Pokud chcete zůstat demokraty

    Zatím je výkvět tento - senilní a sprostý lživý pán hradu, jeho poskoci a tuneláři Nejedlý, Mynář, Ovčáček, Číňani s Tvrdíkem. A co na to má říkat bezmocný normálně myslící slušný občan? Jen doufat, že jako v jiných příbězích každé zlo jednou skončí.

    reagovatno teda2018-05-28 16:36:13

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:pro Nedělku - Kdo tě kam tahá, strnade?

    Vy zase nesledujte TV Barandov, jinak umřete taky jako vůl. A dotaz zněl - co budeme dělat v odrátované republice a kde na ty dráty vezmeme prachy. Řešení neslyším ani od Okamury ani od pana Strnada, ani od pana Haluzy, ani od občana a nikoho dalšího. A to jsou relevantní dotazy. Stejně jako ty, co budou dělat úřady práce s náporem lidí, které jejich zahraniční zaměstnavatelé propustí na dlažbu, až po vystoupení ČR z EU zavřou své fabriky a půjdou dál, kde se jim to více vyplatí ( Rumunsko, Bulharsko), protože v EU ještě pořád bez cel a všelijakých přirážek pro třetí země. Asi ten výpadek v daních a zaměstnanosti nahradí Rusko a Čína svými milosrdnými kroky :-(

    reagovatobčane2018-05-28 16:31:03

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Pokud chcete zůstat demokraty

    Jeden poslouchá Pehe, druhý Okamura, třetí Udženija, další třeba Kalousek. Ať si každý poslouchá co chce, jeho věc, ne?

    reagovatPB2018-05-28 10:07:00

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:kokot bude zase jen kokot EJL

    zdar zdar. To platí strnad, říkal to, že to de z jeho daní. Koho volíš, zdare? Podle argumentace a slovníku soudě, SPD?

    reagovatejl2018-05-28 09:03:01

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:Podle sebe asi ty jsi ten největší demokrat na tomto netu.

    Špatně jste pochopil komentář Alfa.

    reagovatobčan2018-05-28 08:11:52

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Podle sebe asi ty jsi ten největší demokrat na tomto netu.

    Chyba alef .Ty jsi ten největší osel na tomto netu.Nikdo o tobě tady nepíše ,že jsi rozumovně na úrovni Girgy.Vidíš a ty tady urážíš tisíce přerováků a vůbec neznáš důvod ,proč tito lidé takto volili.Raději si vždy rozmyli co tady vybliješ.Ten zbytek co jsi vyjmenoval asi podle tebe žádná omezená ovečka nebo lopata volit nikdy nebude. Nevím za koho kopeš ty ,ale ČSSD nebo ODS jsou strany které se drží v parlamentu jen vší silou.Tyto strany mají na svědomí tolik průserů,že by je člověk nestačil ani vyjmenovat.

    reagovatTak bych rád věděl alef kdo jso ty lopaty v tvém slovníku.2018-05-28 07:47:50

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pro Přerovská sluníčka nebo raději kokoty

    Údajní uprchlíci před Islámským státem (IS) ze syrského Deir es Zor v Sýrii napadli a zbili – podle posledních zpráv – v uprchlickém táboře na řeckém ostrově Lesbos Kurdy. V sobotu hlásily místní zdroje, že čtyři z nich zabili a další těžce zranili. Důvodem útoku bylo, že se Kurdové během muslimského postního měsíce ramadán nepostili. Deir es Zor je jedno z míst, kde Kurdové právě likvidují zbytky IS. „Kde se vzali mladíci z oblasti Deir es Zor, jedné z posledních bašt Islámského státu, na cestě do Evropy? Když jim tak vadí porušování půstu, asi to nebudou uprchlíci před islamisty... Proč nezůstali doma, kde by takovéto porušování pravidel islámu nemuseli vůbec řešit?“ ptá se překladatelka a publicistka Jana Maříková.

    reagovatzdar2018-05-28 07:47:07

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:538393

    Stejný blb jako EJL.

    reagovatzdar2018-05-28 07:43:49

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • 538393

    Okamurovců si vezme domů nějakého migranta a bude vymalováno, jo a někoho se ani nedostane tak si stoho nic nedělejte oni o nás nestojí!

    reagovatDemokraticky2018-05-28 07:42:07

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • kokot bude zase jen kokot EJL

    Ty pánský úde EJLE nečti jen bláboly od smažky J.X. Uprchlíci se mydlí mezi sebou: V Řecku došlo k tvrdým střetům, problémy jsou i v Německu. A platí to asi kdo ty kokote. Asi si EU tiskne éčka na dotaci zvěře.

    reagovatzdar2018-05-28 07:41:57

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Migrace skončí občanskou válkou

    Což bude pro Novopřerovany katastrofa. Protože jediným kriteriem pro zmáčknutí spouště bude barva cíle v zaměřovaci.

    reagovatSATAN2018-05-28 06:38:11

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Pokud chcete zůstat demokraty

    Senilního omyla z hradu volilo ve městě Přerov 14 695 lidí,Okamurovu SPD 3119 lidí,pardon,omezených oveček a lopat,jo a debilůPane Nedělko,vy mně připomínáte hysterickou babu ,která když není po jejím,je rudá vzteky.Takže dále poslouchejte Pehe,Fendrycha,Mádla,Bartošku,Hermana ,Halíka,Štěpánovou ,brzy přibude Ornella Štiková se svou přitroublou matkou,možná i Quentinek a elitní zachránci českého státu budou kompletní.To bude výkvět.

    reagovatalef2018-05-27 22:01:49

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:

    Venku je na mě moc pařák, tak jsem si našel výroční zprávu toho tvojeho sdružení pro integraci a migraci, co ti tak leží v žaludku a docházím k podezření, že ti spíš vadí jejich náplň než jejich financování. http://www.migrace.com/docs/170927_vz_2016_web.pdf

    reagovatejl2018-05-27 17:38:41

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE: ejle hejle

    O tom nevím, že bychom měli něco vracet i když se Okamurovi nepodaří nahnat stádo k czexitu. Možná napřesrok? Jednou to bude, říkali to v ČT? Co s tím má co společného KA? To byla přece česká fligna, ne? Nebo chcete unii vyčítat, že kradem?

    reagovatejl2018-05-27 17:11:09

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Tak ČT, iDnes, no konečně. A výroční zprávy spolků, díky. Tím se to vysvětlilo. To je od tebe hezké, žes jim přispěl, to bych od tebe nečekal.

    reagovatejl2018-05-27 16:54:47

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:

    Slyším a čtu je v médiích. Např. ČT, iDnes.. A párkrát jsem se podíval do výročních zpráv různých spolků pro integraci, imigraci. To k tomu, kam chodím na hemzy, že tyhle spolky jsou financovány i z daní českých daňových poplatníků. Nejen přímo ale i zprostředkovaně přes další spolky..

    reagovatKarel Strnad2018-05-27 16:44:13

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE: ejle hejle

    To prý jsem slyšel ve zprávách na ČT, že díky brexitu se zvýší příspěvky ČR do fondu EU a budeme na nule (za účetní rok, ne celkem). Již při vstupu bylo jasné, že to co od EU získáme tam nakonec budeme muset vložit. I taková VB, která odstupuje, se bude muset vykoupit. Tak jako při vystoupení by musela platit ČR. To je celkem jasné, že nejde být v nějakém spolku když beru a utéct když budu muset vracet. I když... Pro někoho to tak fungovalo a asi i funguje. Viz Konsolidační banka a pak agentura. Jinak nevím o tom že by při vstupu do EU byly nějak limitovány příspěvky od EU přijímáním nelegálních migrantů. Ale někteří politici EU tím vyhrožují. A čeští vítači tím operují, že když od EU bereme, tak musíme vítat různé pochybné existence.

    reagovatKarel Strnad2018-05-27 16:38:51

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:

    Jednou to bude, ok. Ale tak otázka nezněla. Otázka zněla, kam na ty hemzy chodíš.

    reagovatejl2018-05-27 16:27:55

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • volove

    je treba ucit se pocitat, Brzy se vam z toho bude hlave tocit.

    reagovatano ano2018-05-27 16:11:38

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Letos, příští rok, rok 2020... Tak jo, ale jednou to bude. To celkem nic nemění na tom, že jednou v celkem brzké budoucnosti budeme čistý plátce a že ty rozkradené prachy z EU dotací, které ti správní prožrali, budou chybět. A díky za vysvětlení, že nic co se týká imigrace, není placeno z daní. Všechna ta sdružení pro integraci a migraci tedy nic nedostávají od státu, vše si hradí ti co tam jsou ze svých peněz vydělaných jinými aktivitami a z darů. Tak ještě jednou díky za poučení, jsem rád, že zde konečně vystoupili lidé znalí financování všech těch neziskových spolků, vládních i nevládních agentur zabývajících se imigrací.

    reagovatKarel Strnad2018-05-27 15:58:03

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:nestačím se

    Vidím že zde máš plno spolužáků S pomocné školy.

    reagovatKarel Strnad2018-05-27 15:49:31

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • nestačím se

    divit kolik debilů tu píše, to je teda ůrověn, sámý pták s pomocné školy!

    reagovatnechápu2018-05-27 15:09:18

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Letos prý budeme na nule. Strnad to spočítal. Takže EU adieu, z tebe už nic nevyždímem. Zkusíme Rusa, strnade? Strnad není strnad, ale papoušek a nechce prozradit, keho papouškuje. Vůči EU jsme nad 2 biliony v minusu, v českých, to je ta tvoja nula, strnade. Nikdo je po nás nechce, poněvadž jsme se tak dohodli už při přistoupení, že ostatní nám přispějou, na silnice, na školství, na zemědělství, na ... Oni z nás chtěli udělat civilizované Evropany. Měli za to, že se to povede do 2020 a to se teda krutě přepočítali.

    reagovatejl2018-05-27 15:06:36

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Žádná kravina není dost velká, než aby jí někdo nevěřil. A když řeknem "prý", co se nám může stát. Přinejhorším vystartujem s novou.

    reagovatStop migraci! Stop Drahošovi! Tato země je naše!2018-05-27 14:40:45

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • A nechce prozradit, odkud to má. Asi je to tajný. Možná je to iba info dnešní doby. Zasejem - někde se ujme.

    reagovatejl2018-05-27 14:19:43

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:pro Nedělku - Kdo tě kam tahá, strnade?

    2020 je prý příští rok, říkal to tvůj kámoš strnad.

    reagovatejl2018-05-27 14:17:03

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:pro Nedělku - Kdo tě kam tahá, strnade?

    No tos mě poučil, díky. Já ti dám 6 Kč a ty mě stovku, takže tě, kurva, živím? Ty chytrá hlavo! Kams zašantročil mých šest korun, prochlastals je? Tak se vzpamatuj, nebo tě přestanu živit! Zní ti to divně?

    reagovatejl2018-05-27 14:15:30

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:RE:RE:pro Nedělku - Kdo tě kam tahá, strnade?

    Ty ejl, ty máš blbý nick a stejně náš blbou hlavu. Jen stručně, ty přerozdělované peníze z EU jsou jaké peníze ty blbe. To jsou peníze daňových poplatníků EU, tedy i naše. Kam ty chodíš na takové kraviny. A to, že od roku 2020 budeme jen plátci, o tom mluví i Babišova ministryně financí. Nečum jen na TV a Moravce. Jinak umřeš, jako vůl.

    reagovatobčan2018-05-27 14:07:22

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Strnad je rasista.

    reagovatKulička2018-05-27 14:04:53

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ty si komouš a rád bys zase znárodňoval.

    reagovatejl2018-05-27 13:44:49

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ty si komouš a rád bys zase znárodňoval.

    reagovatejl2018-05-27 13:44:45

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ty si komouš a rád bys zase znárodňoval.

    reagovatejl2018-05-27 13:44:42

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Tobě bude fest chybět, co nikdy tvoje nebylo. Poznávám tě, strnade.

    reagovatejl2018-05-27 13:44:04

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:RE:pro Nedělku - Kdo tě kam tahá, strnade?

    To ti kdo nakukal, že už napřesrok budem plátci? A to ti kdo nakukal, že z tebe EU tahá prachy na imigraci? Já žádný prachy na migranty neplatím, na cikány jo, ale to ty taky, ne? Ty nám sem ale nikdo neimportoval, ti jsou naši, už moc a moc generací. Proč do migrace teda montuješ cikány? Sem se tě ptal, kam na ty kraviny chodíš, nebylo by možné odpovědět? A konkrétně, jakým způsobem ty prachy na migranty posíláš, když přes daně to není. Esemeskou? Kdo tě k tomu nutí?

    reagovatejl2018-05-27 13:41:19

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:pro Nedělku - Kdo tě kam tahá, strnade?

    Daňový systém a všichni, co z něj tahají prachy na imigraci, na tzv. začleňování. Ty peníze pak chybějí někde jinde. Nebo kecám a z daní ty prachy nejdou? Chceš tvrdit, že to jsou jen prachy od tebe a tvých kamarádů vítačů , obhájců tzv. nepřizpůsobivých a podobných? Jen nepindej něco o EU. Co jsme vybrali a vybereme, to tam také vložíme. Letos již prý budeme na nule a v budoucnosti budeme do EU přispívat více než brát. Takže ty prachy, co z EU různí rozkradli na úplatky, na nefunkční programy integrace, na předražené zakázky, co měly jít do investic, nyní nebudou dělat další peníze a budou nám fest chybět.

    reagovatKarel Strnad2018-05-27 13:07:49

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • neukojené

    Vaše manželky chtějí velké černé okurky z Afriky,proto nevolí rákosníčka vlasteneckého.

    reagovatArtaban2018-05-27 10:37:26

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:pro Nedělku

    Kdo tě kam tahá, strnade? Kdo po tobě chce, abyses staral? Někdo tě nutí, abys někam přispíval? Řekni kdo, sakra, pudem na něj.

    reagovatejl2018-05-27 10:31:34

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Myslím komentář, ( kreatura ) a pana Strnada.

    reagovatDodatek2018-05-27 10:30:10

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:

    Pod tento komentář se klidně podepíši také. Jen pro pana Nedělku SPD volilo 538,393 podle vás ovcí. Ovce vašeho typu Nedělko, není schopná pochopit význam slova demokratické volby a respektovat výsledek.

    reagovatzhaluza2018-05-27 10:27:10

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:volici SPD budou muset hlidat hranice

    Na hlídání hranic Shengenu tu máme placené spolky. Vyjeď mimo Shengen a pak povykládej, jak jsi prošel bez kontrol. Asi to nebude tak jednoduché. Jo na našince jsou páky.

    reagovatKarel Strnad2018-05-27 10:18:51

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:pro Nedělku

    Klidně se starej, ale netahej do toho ostatní. Já jsem ochotný se postarat o naše potřebné, ale ne o různé vyžírky všeho druhu. Myslím že s tímhle názorem nejsem sám. Ale to je názor xenofobní, rasistický, fašounský, že?

    reagovatKarel Strnad2018-05-27 10:16:03

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Na jeden zátah neziskovky s Frontexem a italskou POBŘEŽNÍ stráží dovezly 1500 migrantů. A to se o ně přetahovaly tyhle lidumilné spolky s libyjskou pobřežní stráží. A chudáčci vyskákali ze člunů, aby je libyjci nenalodili dřív než "zachránci". Takže asi tolik k "nechat utopit". To není o nechat utopit, ale ve spolupráci s pašeráky jich co nejvíc dostat do Evropy, aby byly tintili vantili od daňových poplatníků..

    reagovatKarel Strnad2018-05-27 10:13:08

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:pro Nedělku

    Bohužel o tyto lidi se musí někdo postarat. ... Správně je: Bohudík se o tyto lidi někdo postará, jakož i o nás.

    reagovatsouhlas, s výhradou2018-05-27 10:09:18

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    chápeš to správně Plho. Kdo je nutil na moře vyjíždět? Oni se topili? Nebo seděli na člunu? Anebo striktně vracet do míst odkud vypluli. Prostě cokoliv aby se nedostali do Evropy. Každý živý organismus nebo společenství v přírodě má základní pud sebezáchovy - brání se konkurenci či napadení jiných organismů či společenství. To je základní předpoklad k přežití. Bílá rasa v Evropě oblbnutá korektností, pseudohumanismem a sebemrskačstvím tento pud sebezáchovy ztratila a spadla na úroveň zdegenerovaných oblblých ovcí typu Nedělka, kteří neustále omílají tu svou jedinou europravdu a navážejí se do Okamury, který se zatím jako jediný bije za budoucnost jeho a hlavně jeho fakana, protože není to tak dávno co i Švédsko, Německo či Belgie byly klidné a bezpečné země, a k zaplevelení stačilo pár desetiletí.

    reagovatkreatůra2018-05-27 10:02:07

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Se zadrátujem, vystoupíme z NATA a z EU. Co bude pak? Rasově a nábožensky čistý ostrůvek vprostřed Evropy už bude, kam to stádo povedou dál? Čína je daleko.

    reagovatejl2018-05-27 09:35:53

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Doveze nám pát tisíc žlutáků na práci,že

    Okamůra je vlastenec jak poleno. Vidím mu to na těch šikmých očích.

    reagovatBojovník2018-05-27 09:05:47

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Chápu to správně, že je měli nechat se utopit?

    reagovatPlha2018-05-27 08:38:34

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • volici SPD budou muset hlidat hranice

    nic jineho nezbyva :))) taky nechci migranty, ale tlachanim na techto pseudonovinach nic nezmuzeme a Vas Okamura s tim taky nic neudela, to uz snad mnozi pochopili

    reagovataaa2018-05-27 08:27:05

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pro Nedělku

    Pan Nedělka je obrázkem nemyslícího hlupáka, který opakuje svoje fráze dokola a dokola. Fráze svého vůdce Babiše je slovo boží. Pane Nedělko , tento týden a podtrhuji, jen tento týden, vylovila pobřežní Italská stráž a Německé neziskovky, podle oficiálních informací, jen 50 tisíc migrantů. Pane Nedělko to je zhruba naše město. Bohužel o tyto lidi se musí někdo postarat. Jak jsou vděčni tito slimáci, čteme každý den v tisku. Vidíme co se děje ve Francii v Anglii. Jestli toto vám zrovna tohle chybí, potom máte možnost vycestovat, nebo si nastěhovat nějakou rodinu do svého bytu. Zbytečně v diskuzích urážíte lidi a dostáváte se na úroveň pana Kohouta. Vy bohužel nemáte ani trochu úcty k nikomu a ničemu. Zemana volilo 2 miliony 800 tisíc lidí. Kdo by volil asi vás. Vaše rodina, možná ani ta ne.

    reagovatzhaluza2018-05-27 08:17:32

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • kde máte komunisty, ti nehlasovali?

    reagovat???2018-05-26 21:38:52

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Pokud chcete zůstat demokraty

    Neexistující problém? Aha, tak to pak ano. Až bude dotažen do konce plán na stejné podmínky pro migranty v celém EU a bude fungovat přerozdělování, o kterém politici z nyní migranty zahlcených zemí sní,, tak pak bude již pozdě začít řešit problém. Ale nakonec pro plno lidí není problém to jak zde fungují cikáni, tak proč by je vzrušovali nějací imigranti. Paní Žilková se na vzrušování imigranty přímo těší, asi takových bude víc.

    reagovatKarel Strnad2018-05-26 19:55:33

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Pokud chcete zůstat demokraty

    Babišova tupá ovce a lopata bez názoru, co mu sežrala a stále žere ty jeho lži a bude ho slepě bránit i kdyby bylo co bylo, no a za to má teplé přeplacené místečko. Ale až půjde usvědčený estbák od válu, tak bude plný pracák těchto jeho už nepotřebných slepých a hluchých podporovatelů - odborníků na svém místě.

    reagovatNedělka je typická2018-05-26 19:05:28

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Celá poslanecká

    se mu směje, plete hrušky z jabkama, staví si barák za20 milionů ohání se demokracií hubu má plnou migrace, a barák mu stavějí právě ti cizáci aby je co nejméně mohl platit a už mu to málo kdo žere tak si vzal za voliče domovy důchodců a oblbuje jich těm už, je to šuma fuk, mají co jíst mají kde bydlet a nějaká migrace je nezajímá ve svém věku, tomu ani nerozumí!

    reagovatasi tak2018-05-26 13:55:28

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Pokud chcete zůstat demokraty

    Já ti na tu havlo-žido demokracii se... zvysoka.

    reagovatblbe šestinedělko2018-05-26 12:53:35

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Zejména je super, že pár jedinců, bere jako odbornou způsobilost k řízení města to, že jsou předsedové či členové nějakých domovních výborů SVJ. To je vyloženě komedie.

    reagovatTomihaki Ogasaka, rodilý přerovák2018-05-26 12:39:22

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pokud chcete zůstat demokraty

    Musíte mít otevřenou azylovou politiku. Nám žádná migrační vlna nehrozí. Okamura je pouhopouhý marketingový a cílený produkt zákulisních hráčů, kteří skrze něj chtějí ubírat hlasy Babišovi. Až se z politiky stáhne Babiš a tenhle patron naivních a omezených oveček, a ruku v ruce půjde do borovýho háje i ten senilní omyl z hradu.... potom se teprve politické prostředí narovná. Ale uznávám, že vystoupat na debilitě některých lidí, a na vlně extrémního populismu- kdy vlastenecky řeší neexistující problém, to se Pitomiovi povedlo. Když vidím jak se ohání demokracií a ty jeho ovce mu to žerou, a sleduji jeho činy.... hrozně mne to baví. Doufám, že ho lopaty podpoří i v komunálkách... to je to poslední, co nám zde chybí.

    reagovatPetr Nedělka2018-05-26 12:34:16

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Já tomu nerozumím. Znamená to dráty?

    reagovatPlha2018-05-26 11:58:56

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:mate tam prece Okamuru

    Tady u hloupoučkého aaa je aspoň vidět jací trotli komentují Okamuru. Nevadí, že rozhoduje nadpoloviční většina sněmovny. To takové osůbky vůbec nezajímá jen blejí nesmysly. Pokud bude v poslanecké většina proevropských hujerů, těžko může 22 poslanců něco prosadit pokud nepřesvědčí dalších 79 poslanců. Dovede to tvoje hlavička pochopit ?????

    reagovatobčan2018-05-26 11:32:50

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:mate tam prece Okamuru

    Jediný člověk nic nezmění. Ale celá sněmovna již má ty páky. Jak vidět, tak ostatní politici o tom, že jsou proti nelegální migraci a že si nenechají migranty vnucovat jinými jen melou ale skutečnost je jiná.

    reagovatKarel Strnad2018-05-26 10:21:36

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • mate tam prece Okamuru

    ten vse zaridi :)))taky tu nechci migranty, alen jen omezeny clovek si muze myslet, ze nejaky Okamura muze neco zmenit..

    reagovataaa2018-05-26 08:44:57

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


Další články - Články z Přerova, Přerov, Přerovsko



Fakta mluví za vše. Někteří se budou divit.

publikováno 28. 05. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 42
Podle statistiky OECD dala v roce 2016 EU a její členské státy na rozvojovou pomoc 75,5 miliardy eur (1,88 bilionu Kč).

TSMP Přerov - Ničit a Bourat

publikováno 28. 05. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 13
Tak jsme v Předmostí ul.

III. krajské sportovní hry seniorů

publikováno 25. 05. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 25

Ve čtvrtek 17.

Strážníci se ptají Přerovanů.

publikováno 25. 05. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 11
Strážníci se ptají Přerovanů, jestli jim oko kamerového systému dodává pocit bezpečí

Aktuální dění v Přerově sleduje devatenáct kamer, napojených na monitoring městské policie.
 

Informace pro čtenáře

Vložte článek, nebo inzerát.

Vložit nový článek Přidat nový inzerát
€ nákup 27,00 € prodej 27,85

reklama

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Anketa

Přerovský deník

 

Přerovské noviny - Informace

Redakci pište na email redakce@prerovskenoviny.eu
Pokud chcete informaci o inzerci na Novinách, pište na e-mail reklama@prerovskenoviny.eu

Přerov - Info region & Přerovské noviny.
Informační server okresu Přerov.

Kontaktujte nás


Přerovské noviny na facebooku

Navštivte také naše další portály

Odkazy