Drahoš odchází do zapomenutí.

news img


Zvítězil pan prezident Miloš Zeman.

I když to bylo šest eurohujerů, kavárníků proti jednomu.

 

a jeden komentář od rodilého pražáka -
 
ač rodilý pražák
 
tak musím usoudit, že Praha byla za posledních 100 let, je a vždycky bude raekční parazit, celé zbývající České společnosti. Můj děda, který se narodil v 19. století byl učitelem na Soběslavsku a mně, svému vnukovi později vytýkal křiváckou hrdost na to, že jsem rodilý Pražák a že tvrdím, že Praha je důležitá, že všechno řídí!!!
 
Pražáci totiž neznají práci, přičemž jejich ,,práce" se skládá převážně z dokonalého napojení se na produkty výrobního průmyslu (Pražáci jsou totální paraziti celé České společnosti a státu!), vytunelovat celý podnik, zrušit celý podnik a všechno prodat developerům a žít z těch peněz. - Žít z předražených nájmů úplně všeho! Pražáci jsou šupáci největšího kalibru a ještě ze sebe dělají šašky v různých ,,umjeleckých" divadlech a urážejí všechny skutečně produktivně pracující lidi přes tzv. ,,umjelce". Můj děda - učitel, měl pravdu...
 
Stydím se za Prahu a divím se, že Zeman mohl i tak těsně vyhrát prezidentské volby. Pražáci jsou tak podílí, že spíš budu věřit tomu, že Zeman bude nadále veřejně dehonestován, zesměšňován a urážen od všech Pražanů a situace může vést až k občanské válce přes tzv. Český Majdan po vzoru Ukrajiny. Kdyby byl zvolen Drahoš, tak bychom alespoň upevnili své vazalství k EU, stali se více pochlebnými k tunelování zemského bohatství, řka z úst pravicových politiků, že je to ,,svobodné podnikání" a nám ,,lopaťákům", jen se SŠ, nám do toho vůbrc nic není, co oni mocní s námi dělají! - To by byla funkce prezidenta Drahoše...
 
 
"Navzdory obrovské mediální podpoře Drahoše a negativnímu zobrazování Zemana, navzdory obrovské kampani a podpoře všech neúspěšných umělců a politiků, navzdory obrovským nákladům, český volič jasně řekl své. Přímá demokracie opět prokázala svoji sílu, navzdory bankám, korporacím a neziskovkám. Výsledek voleb uchránil vlastenectví jako silnou a trvalou hodnotu proti bezuzdé globalizaci a aroganci mocných. Jediná opravdová moc patří do rukou občanů a ne do rukou samozvaných mravokárců pražské kavárny! Pane prezidente, upřímně gratuluji Vám i naší zemi k výsledku voleb. Noční můra nástupu Drahošových stoupenců je zažehnána!" 

 

 

Fotogalerie

 
 
Vloženo: 27. 01. 2018       Kategorie: Vaše články   Autor: redakce

Přidat příspěvek:

Jméno nebo přezdívka:

Titulek:

Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:Mám dojem ,že ty nemusíš vstupovat do KANU ty tam již dloho jseš.

    Jsem si v Přerovsku přečetl ty nenávisné kecy Hučína tak zvaného veretána 3odboje. Já si m myslím že by měl být ten terorista za takové kecy vyšetřovaný. Jak to že se s tým nic nedělá? To už je fakt vrchol.

    reagovatLevicový volič2018-02-02 13:55:13

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:pátá kolona.......ale no tak

    Jasně, ty to máš zmáknutý, ty asi čerpáš z bakalonovin nebo jakej je ten tvůj hysterickej plátek osle?

    reagovatptáček2018-02-02 10:14:17

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:pátá kolona.......

    kaprále, trochu důstojnické cti by neuškodilo - myslíš pátou kolonou Putina rusáky placené Parlamentní listy anebo Aeronet? Vždyť už to tady zaznělo tolikrát - proč se máme nechat víc a víc zaneřáďovat lží a falešnými hláškami proruských placených trolů? Máme prezidenta, čas ukáže komu to přinese užitek a kam půjde naše země dál. Rozhodně by neměla utíkat z civilizované Evropy. Je třeba na slimáčky použít nematocid a bude klid!

    reagovatno tak2018-02-02 09:16:37

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • JAAJ

    Ty kokot drevený bež robit a mame malo penazí, a ty zvadlý vták jen kecirujě o pici!

    reagovatDIRGOVÁ2018-02-01 21:21:18

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Jaaj dragos bojuj do pici nestavej to more taki nejsi zbabelic som ty zo starou poslal nas hlas tak nepicuj dragos

    reagovatDirga2018-02-01 17:02:53

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Dragos vrat se do pici kte des kokot sak on vipada ak mrtvol vytrz kurva dragos more co delas kokotmrtka

    reagovatDirga2018-02-01 16:47:35

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:Mám dojem ,že ty nemusíš vstupovat do KANU ty tam již dloho jseš.

    Pokud jsou členy KANU takoví jako je 4x trestaný tak zvaný válečný veterán 3 odboje (který tady nikdy nebyl) tak se není čemu divit. Vrána k vráně sedá a rovný rovného si hledá.

    reagovatvolič Miloše Zemana2018-02-01 16:43:29

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pátá kolona.......

    Kolaborant je člověk, který spolupracuje s cizí mocí. To nebylo českým (údajně proruským) webům doposud prokázáno a myslím, že ani nebude. Co však prokázáno nad vší pochybnost je, je fakt, že Evropské hodnoty s cizí mocí spolupracují - kolaborují. Viz uvedený odkaz. .........................................https://www.parlamentnilisty.cz/arena/nazory-a-petice/Daniel-Solis-Evropske-hodnoty-podle-pornoherce-Jakub-Janda-na-vyzkumu-bruselske-opozice-438536

    reagovatkaprál2018-02-01 15:27:17

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Mám dojem ,že ty nemusíš vstupovat do KANU ty tam již dloho jseš.

    Vše se dá pochopit,ale příspěvky takových hotntotů to asi ne.

    reagovatCo sem pleteš ty nevzdělanče nějakého Vondráčka když debata jde jiným směrem.2018-02-01 15:01:59

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Jo tak ty asi myslíš toho estébáka - pohraničníka starého Vondráčka? Tak to já asi vstoupím do KANu !!! Ti na tyto zmetky mají recept.

    reagovatObčan2018-02-01 12:49:54

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • včera

    byl pan Drahoš hostem u Krause, velmi příjemný člověk, a měl ůroven která Zemanovi chybí!

    reagovatjupík2018-02-01 12:22:19

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Jo jo, pražáci jsou o kapánek chytřejší, vždycky byli! Oplotit a nechat vyhladovět, jak řekl jeden "nejmenovaný" politik, souhlasím. Nebo ještě lépe - rozdělit a udělat autonomii Česko a Moravu. Ať ssi čecháčci pak dělají co chtějí, i s tou jejich slavnou kavárnou!!! A Zemana nechte na pokoji, jsem rád, že byl opět zvolen!!!

    reagovatObčan2018-02-01 11:50:44

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE: Ono je těžké diskutovat s někým který si myslí ,že je nadčlověk.Nevím jaké máš vzdělání

    ,ale podle tvého dehonestujícího příspěvku a ještě z neznání věcí si myslím ,že patříš do sorty KANU. Nevím jak vypadáš ty,ale podle tvého projevu budeš asi se svým IQ na úrovni našeho milého dopisovatele Dirgy který sice také není cikán je to jen imbecil který si myslí ,že jsou tady všichni na hlavu jako ty.Pokud jde o urážky pana prezidenta co jsi tady napsal tak ti nic jiného nemůžu popřát jen dej si pozor aby jsi nedopadl ještě hůře.

    reagovatTaky zvědavý2018-02-01 11:36:47

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:Ještě Drahoš..-uvažující blb ..

    já bych se rád zeptal proč ti poradci Zemana nemají tu prověrku bezpečnosti? To také o něčem svědčí. Ale co už teď naděláme, vždyť se na Zemana lidi podívejte. Je to troska a asi fakt má někdo zájem ho udržovat, ale mele z posledního tak doporučuji trpělivost.

    reagovatZvědavý2018-02-01 10:01:28

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:Ještě Drahoš..-uvažující blb ..

    Ty to musíš přeci vědět nejlépe. Jak dlouho si sloužil. Stačí si přečíst komentář a člověk nevěří co omezený mozek vyprodukuje. Už nestačí StB už sem vyhulenci pletou KGB. Chudáci bezmozci.

    reagovatX2018-02-01 09:33:46

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Ještě Drahoš....

    Bohužel ty staré estébácké metody stále na lidi zabírají a tak se nadále používají. Snad nejvíce o těchto praktikách zveřejnil bývalý politický vězeň a válečný veterán 3.odboje V.Hučín., který ale za to zaplatil zatčením vazebním vyšetřováním a tajným soudem, který trval několik let. Ano, Zeman a jeho proruská sebranka vyhrála za pomocí intrik. Drahoš je příliš slušný a podcenil Zemanovy zločinné praktiky. Ovšem všeho dočasu. Virotika Zemana už dlouho ti kágébáci neudrží a jak říká Hučín, jeho mumifikace je stále náročnější.

    reagovatuvažující2018-02-01 08:42:04

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Ještě Drahoš....

    Slimacek je velkej curacek. Tomu veri jen velmi nemocny clovek a mel by navstivit odborne pracoviste dr. Chocholouska.

    reagovatJejda2018-01-31 20:42:18

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Ještě Drahoš....

    Myslící, ověřujte si, co vám chtějí nalhat: https://www.popravde.cz/ https://www.lidovky.cz/ze-migraci-ridi-muslimske-bratrstvo-absurdni-vyrok-komentuje-zemanova-slova-odbornik-grd-/zpravy-domov.aspx?c=A160105_180911_ln_domov_ele

    reagovatPomluva může být stíhána ubožáku jeden, ale pozor i boží mlýny melou spolehlivě2018-01-31 20:25:15

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ještě Drahoš....

    Kandidát na Českého prezidenta Prof. Jiří Drahoš, narozen 20.2. 1949 , Český Těšín. Ženatý ,manželka Eva 66 let, dvě dcery Radka a Lenka 5. předseda Akademie věd ČR . Od r.2003 člen Římského klubu .Společně s Miroslavem Kalouskem a Karlem Schwarzenbergem. Od r. 2006 Člen Muslimského bratrstva. Společně s Muneeb Hassan Alrawim . Veřejný rozpočet na prezidentskou kandidaturu cca. 37 mil. Kč. Skrytý rozpočet na prezidentskou kandidaturu k datu 10.1.2018 -- 76 346 421,-- Kč. Hlavní donátor - Ústředí muslimských obcí ČR. Zdroj : WikiLeaks

    reagovatSlimáček2018-01-31 19:27:07

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE: voliči co respektuješ výsledek

    nim = jim

    reagovatKarel Strnad2018-01-31 18:08:28

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE: voliči co respektuješ výsledek

    A co ma s tim Zeman? To by mel lustrovat vsechny co mu hodili hlas? Ale jinak: co tak sleduji, tak par poslednich voleb neni o tom, kdo je lepsi. Je to o tom, ze lidi jsou jiz zhnuseni tim, jak vladly ty strany cose prohlasuji za demokraticke a tradicni. Jiz nekolikrat nim dali najevo co si o jejich zpusobu vladnuti mysli a co - jedine prohlasi volice za blbce, co nicemu nerozumi. A skalni to papouskuji. Dobre nim tak.

    reagovatKarel Strnad2018-01-31 16:41:33

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE: Filuto

    Ty o necem mas presne informace? Pokud ano, proc jiz neni na policii oznameni. Nebo jenom kavarna povidala?

    reagovatKarel Strnad2018-01-31 16:30:59

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:

    Ty musíš byt ožralý od rána do večera. Takovou kokotinu může vyplodit jen Blb, který dělá ostudu rodině .

    reagovatNe filuta, ale blb2018-01-31 16:29:37

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:

    Je zajímavé, že ta svinstva co virotik Zeman nadělal nevadí. Ale teď se to začne vařit a to každý uvidí, co je ten proruský ožrala zač. Ovšem budeme mít ještě větší ostudu.

    reagovatFiluta2018-01-31 13:35:13

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • chtěl bych

    aby Sabina SONKOVÁvyšetřila kauzi o Babišovi jak ničí a likviduje podnikatele a rodiny aby se ho hradní dědek nezastával a lidem se otevřeli oči proč ze slovenska utekl!

    reagovatdědek2018-01-31 13:11:07

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:

    Tak bohužel tenkrát když před rukama kandidoval do senátu tak dostal něco kolem 11procent ale to lidi byly blbí a nevěděli co to je za lotra. Já bych mu sakra dal válečného veterána. Všechny metály bych mu odebral a za katr !!!! A hned !!!

    reagovatLevicový volič2018-01-31 13:08:44

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:

    Kdyby blbost kvetla budeš jeden velký květ. Kolik, že dostal KAN a Hučín procent u voleb.

    reagovatkdyby blbost kvetla2018-01-31 11:47:04

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:

    Mynář a Nejedlým a spol nejsou žádní "nohsledi". Jsou to kvalitní hoši pracující pro ruské zájmy a je v nich záruka, že toho našeho virotika Zemana budou udržovat co to půjde. A víte proč nikdo nevyšetřuje vitrínu KANu? No protože by se tak otevřela zločinná minulost virotika a jeho sebranky. Jen hlupáci mohli volit proruského virotika, ale tak co chcete např. po přerovském osazenstvu. Vždyť po sovětské okupaci v r. 1968 tady vybudovali síň tradic Lidových milicí, lidi tady lezli do SČSP a v takových a podobných aktivitách Přerov byl mezi prvními.

    reagovatFiluta2018-01-31 09:42:21

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • To je ta údajná inteligence našeho národa a neví jak vypadají zlomky. Opravdu jeden, jako druhý. Plnou hubu Zemana, ale je potřeba první si zamést před vlastním prahem chudinky.

    reagovatz kavárny x2018-01-31 08:22:48

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ublížení, poražení chudáci do koho budete ještě kopat a nadávat ? Co jiného dokážete. Pro toho nemyslícího vola co píše, jak Praha je jednou 15 úspěchu Drahoše. Myslící genie, raději blbe nauč se počítat a potom zde dělej chytráka.

    reagovathnus kavárno2018-01-31 08:03:38

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE: voliči co respektuješ výsledek

    Kavárník nebo tajnůstkář, porušující zákon? Článek - Okamurovci vybrali z účtu všechny peníze, zbyla nula ( což zákon o financování politických stran jasně zakazuje). Hnutí dostane pokutu. Asi by to i tady na těchto stránkách stálo za vysvětlení. Stejně tak jako informaci, že SPD Tomia Okamury zaplatila v posledních dnech 7,4mil. Kč za PR služby a marketing a úřady šetří, že v rozporu se zákonem SPD nechce zveřejnit, komu peníze odtekly. Takže předejít fámám a nenásledovat Zemana, jehož pofiderní Seznam dárců nebyl v souladu s transparentním duchem financování volební kampaně.

    reagovatkdo je lepší2018-01-31 07:44:13

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:

    dobytém samozřejmě

    reagovatoprava2018-01-31 07:21:10

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    snad nick kdr komunistický výraz kádrovák? Pokud ano, nedivím se. Výraz Pražská kavárna zavedl ten šašek z Halo novin Ovčáček. Ten výraz samozřejmě nic neznamená a je prázdný jako jeho autor. A kádrováku - pokud jsi schopen psát na tento web svoje žvásty, tak nakoukni na výsledek voleb na internetu - Praha byla asi tak jedna patnáctina ze všech voličů Jiřího Drahoše. Stačí? Doporučuji vystrčit hubu z některé z přerovských IV a navštívit některou z příjemných perovských kaváren, aby se Ti mozek vrátil na původní místo. A hlavně - pořád platí, že 48% voličů Zemana zásadně odmítá. A to je příliš mnoho na to, aby se tady Zemanovi nohsledi Mynář s Nejedlým začali chovat jako na svém dobitém území!!! Přízeň voličů je vrtkavá - konečně o tom ví ODS a následně soc dem svoje, že?

    reagovatznamená2018-01-31 07:19:42

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • je to k smíchu

    proč, ukazují Zemana na fotkách z mládí. proč né v dneší podobě, zapadlé oči čtyři brady a dementní pohled,

    reagovatolaf2018-01-31 06:59:22

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE: Ne, voliči Zemana nejsou hloupí.

    Jen trochu zklamaní. Máte pravdu, naši novináři a jiní inteligenti píšou leccos. Jenomže i reakce těch světových jsou negativní. Ta shoda je zarážející, člověk by si mohl myslet, že na tom něco pravdy bude, a celý svět nejde označit za debily. Zeman stál na nové startovní čáře, mohl to vzít smířlivou cestou, přesně jak slíbil. Ale zklamal vás, zase otočil směrem k cílové pásce, která má na sobě napsáno: zlomyslný, ješitný a pomstychtivý stařík. Odhodil vás voliče jako použitý toaletní papír, na přání jeho lidí mu nezáleží, vždyť vždycky jedná podle toho, co mu velí ego, to je ta rozhodnost, co se vám líbila. Vaše hlasy už má, teď mu stačí pár komparzistů k frenetickému potlesku při bonmotech. Je to těžké, přiznat si to. Promiňte za upřímnost.

    reagovatvolič respektující výsledek2018-01-31 05:46:45

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ani bych se nedivila

    kdyby Zeman chytil virozu, ten tunelář Okamura, velmi nezodpovědný, lezl Zemanovi neustále za krk a roznášel bacili, když měl chřipku tak měl zůstat doma !

    reagovatGabča2018-01-30 20:56:22

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE: voliči co respektuješ výsledek

    Přečti si coplodí nestranní novináři a další inteligenti o debilech volících Zemana, o ruské stopě ve volbách, a zase o chytrých vzdělaných hlavně z Prahy a velkoměst a debilech z venkova, o tom co dovede šéfka reportérů bez hranic vydedukovat z toho, že se jí servali dva tzv. novináři a pak to zkus znova vymýšlet, kdo má být ten uznalý.

    reagovatKarel Strnad2018-01-30 20:54:31

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Filuto

    Že ty budeš z te inteligentní poloviny naroda. To je hnedle vidět. Mohl bych s tebou kamarádit a poníženě lezet ve stinu ktery hazes?

    reagovatKarel Strnad2018-01-30 20:35:51

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:přemýšlivý

    Tak já nejsem žádný kaňák a hučínovec ale byl jsem si v Kazetě zastřílet na konfidenta Bureše a virotika Zemana. Sice to něco stojí, ale člověk se pobaví. Je to super nápad.

    reagovatFiluta2018-01-30 20:16:35

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:

    Říká se tomu "ožrat se, na Rokytku"...

    reagovat....2018-01-30 20:04:34

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:

    Jsem slyšel od kámoše, který má dobré kontakty na novináře v Praze, že ovar Zeman zase s sebou praštil o zem a že ho křísili. Asi to fakt s ním nebude nic moc.

    reagovatFiluta2018-01-30 20:03:06

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ale

    Mne nepripadne uplne normalni vyvoj v mladi, kdyz chodim s 36 holkama do stredni a zadnou nezkusim a radsi chodim cist knizky na hrbitov. Nyni se to projevuje ta zvlastnost povahy v plnem rozsahu a jen se stupnuje. Napred komplexy pak arogance, kdyz muzu, tak se mstim a kopu.

    reagovatJa nevim2018-01-30 19:43:04

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Safra....

    https://www.seznamzpravy.cz/clanek/okamurovci-vybrali-z-uctu-vsechny-penize-zbyla-nula-strana-dostane-pokutu-42206

    reagovat....2018-01-30 19:34:44

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:přemýšlivý

    Nebreč a mazej prelestit vitrínu magore

    reagovatBuzek2018-01-30 18:44:21

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Udržování virotika Zemana bude stále těžší, ale zatím se to gágebákům Mynářovi, Nejedlému a spol vyplácí. Ovšem půjde to s ním s kopce a ta ostuda bude narůstat. Komunisti s extrémisty ani za pomocí estébáckého konfidenta Babiše to nezachrání, akorát tu ostudu prodlouží. Vůbec se nedivím, že KANistyi, političtí vězni, PTP a další skuteční bojovníci proti komunismu varují a nesouhlasně reagují. No řítíme se do p..... !

    reagovatpřemýšlivý2018-01-30 18:21:30

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Po té snůšce "pravd" už se mi nechtělo reagovat, ale lidská zaslepenost je snad nekonečná, reagovat musím. KAŽDÝ z kandidátů měl své slabiny. Na OBA v 2. kole jejich odpůrci vytáhli nějaké podpásovky. Vyhrál Zeman, jeho voliči mohou být šťastní. Voliči Drahoše to chtě nechtě musí přijmout. Ale prosím vás, nechtějte nikomu namluvit, že je Zeman ten jediný chudák, nespravedlivě pronásledovaný drzým spolkem, Ovčáčkem vymyšlenou kavárnou. Pokud máte aspoň trochu smyslu pro fair play, přiznáte si, že Zeman chyby dělal a dělá, ostatně jako by je občas dělal kdokoli na jeho místě. Rozdíl je ve způsobu reprezentace státu, o tom to celé bylo, po téhle změně někteří lidi volali. Zlobte se jak chcete, ale označit známé osobnosti za "kavárnu", říct, ŽE NIKDY NIC NEDOKÁZALI a mají SHUT UP jen proto, že si v demokratickém státě dovolili podpořit jiného kandidáta, to je naprosto nedůstojné, arogantní a podlé. A už vůbec bychom si je neměli dovolit kritizovat my neznámí a obyčejní. Oni všichni totiž pro nás dokázali dost, i když se snažíte namluvit si něco jiného. Určitě se ale vyrovnají nějakému Hůlkovi, Troškovi nebo Ringo Čechovi. Jen namátkou herci Vetchý, Svěrák, Dlouhý, Trojan, Bartoška, hudebníci a zpěváci Pavlica, Pecková, Brzobohatý, Rottrová, manager Klas, vědec Grygar, sportovci Hašek, Šmicer, Chovanec, protikandidáti Fisher, Horáček, Kulhánek, Hilšer a spousta dalších. Modrý čtvereček fakt není rudé kolečko, je potřeba se dívat svýma očima, ne si pořád nechat něco nalhávat.

    reagovatvolič respektující výsledek2018-01-30 17:33:17

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE: Proč by měl?

    "Možná" možná žiješ v jiné ČR. 5 let neslyšíme a nevidíme nic jiného, než hon na Zemana ze strany TOP, KDUČSL, rádoby umělců počínaje hulvátem Novotným a konče Svěrákem, Štěpánovou a spol. Než něco vyplodíš zapoj svoji hlavu pokud to dovedeš.

    reagovatPravda2018-01-30 15:46:38

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pražská kavárna se mění na pražskou plivárnu

    http://svobodnenoviny.eu/prazska-kavarna-se-meni-na-prazskou-plivarnu/

    reagovatlektor flusal2018-01-30 14:53:33

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE: Proč by měl?

    proto, že je to prachobyčejně lidsky slušné. Taky státnické, diplomatické. Hodné hlavy státu, která slíbila méně arogance a více smířlivosti. Udělejte si seznam lživých urážek ze stran obou kandidátů a porovnejte ho. Budete překvapen. Mějte hezký den pane Strnade, snad už na vás budou všichni dnes hodní, máte v sobě příliš zloby, která vám znemožňuje nadhled. Ubližujete hlavně sám sobě, stejně jako někteří další diskutéři.

    reagovatMožná2018-01-30 14:30:00

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Původně jsem se chtěl k tomu to tématu napsat svůj názor, ale " jb" to napsal tak, že nemám co dodat. Přesně trefené. Jen dodám, že národ nerozděluje p.Zeman, ale právě "Pražská kavárna" se svými rádoby celebritami.

    reagovatkdr2018-01-30 13:50:30

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Proč by měl Zeman neco pronaset k Drahosovi a jeho volicum? Po tom, co vse tito o nem napsali a rekli? Napred plna huba urazek, pktom taky a nekomu vadi, ze nema vuci nim slov.

    reagovatKarel Strnad2018-01-30 12:56:54

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    jak za názor alefa, tak respektujícího voliče. Jdeme dál, chleba lacinější nebude a třeba někteří procitnou a řeknou si, že chtějí žít v zemi, kde je normou pravda a ne lež a kde se hulvátství bude odsuzovat, ne velebit. Jen si myslím ( a tady jsem trochu pesimista), že nám olympiáda onu kýženou katarzi nepřinese. Naopak, po urážkách některých sportovců před olympiádou z řad gaučových fanoušků se případné neúspěchy stanou svodem těch nejhorších internetových kanalií. Anonymní internet - to je naše zrcadlo a naše vizitka. A není nač být hrdí!

    reagovatděkuji2018-01-30 09:59:59

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Proč pořád popíráte a divíte se rozdělené společnosti? Bylo to těsné. Pan prezident si vychutnal voliče prof. Drahoše, že díky nim bylo jeho vítězství cennější. Pana Drahoše neuznal hodného jediného slova. Vychválil se ve všech ohledech, zajistil si nehynoucí slávu, to mu u nich na oblibě moc nepřidalo. Skupina stojící za ním snad ani nestojí za komentář. Co myslíte, poctivě - kdyby to dopadlo naopak, potěšil by vás takový přístup a udělal by to pan Drahoš stejně? Teda názory voličů v podobných diskuzích by asi jiné nebyly, takový idealista nejsem, pocit zklamání, ale i přiznání si chyb u vítěze, se těžce zvládají. Opravdu si nemyslím, že jsou voliči kteréhokoli kandidáta hloupí, jenže když se ani nenamáhají zjistit, jaká je pravda u okatých lží, tak mohou hloupě vypadat. Dokud obě strany nepřiznají, že oba její kandidáti nejsou v některých ohledech značka IDEÁL, ke smíření v záři zapadajícího slunce dojít nemůže. Určitou šanci nám dává olympiáda, když hokejisti zabojují jako v Naganu, budeme možná zase ta idylická rodina hrdá na svou zemi. ;)

    reagovatvolič respektující výsledek2018-01-29 22:45:01

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:A boj proti uprchlíkům začíná!

    Volba prezidenta nebyla jen o uprchlících. To bys měl při své deklarované inteligenci chápat. A měl by Babišovi a vůbec chudáčkům zaměstnavatelům někdo říct, že tu máme plno znevýhodněných, kvalitních dříčů, co nemají problém s mobilitou. Ty pokud pak za krize vyhodí, tak to bude aspoň šulnul, a ne že zde přibudou další, které budou muset daňoví poplatníci (vesměs zaměstnanci) živit.

    reagovatKarel Strnad2018-01-29 21:23:46

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Nevím čím Zeman rozděluje společnost...

    Pehe,Fendrych,Pithart,zpěváci a herci,kterým se říká celebrity,Horáčci,Kalousci apod. stále melou tu jejich novou odrhovačku,jak Zeman rozděluje společnost.U mě v rodině ani v práci nikoho nerozdělil.Já volil Hynka,druhé kolo nikoho,manželka Zemana,syn Drahoše.V práci tak 2:1 ve prospěch Zemana .Ráno jsme normálně u kávy pokecali,nikdo se nerodělil ani neoddělil.Ale všichni jsme se shodli na jednom.Jací darebáci zneužili osobu pana Drahoše.Tak jako když předloni vodili Bradatýho dědka jak cvičenou opici po mítincích na obranu demokracie.Demokracie podle jejich představ.

    reagovatalef2018-01-29 20:43:26

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • A boj proti uprchlíkům začíná!

    Andrej Babiš si dokáže představit, že by uprchlíci obsadili až 18 tisíc pracovních míst, o která Češi nemají zájem... jak rychle se nám bude stýskat po čísle 2600? Zdroj: https://www.irozhlas.cz/zpravy-domov/uprchlici-by-podle-babise-mohli-obsadit-tisice-pracovnich-mist-o-ktera-cesi-nestoji-_201509120112_mhornakova

    reagovatah jo... už zase...2018-01-29 19:14:49

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Nevím čím Zeman rozděluje společnost...

    Podle mě víc rozděuije společnost dělení na chytré podporovatele imigrace a debilní enofóbní odpůrce imigrace, chytré voliče Drahoše, Horáčka, Hiršera ap. a debilní voliče Zemana, chytré obdivovatele USA a zvěstovatele jediné pravdy, že za vše patné v tomto státě může Putin a proruské weby a blbé debily, co říkají, že strašení Ruskem je už moc. Atd, atd, atd.

    reagovatKarel Strnad2018-01-29 18:23:23

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:taky se chcu jit valet za ty prachy do senatu

    Mily Jiri, uz to tady zaznelo - pozor na prasklou cevku. Puchalskeho jsem ani tady ani jinde neadoroval, prave naopak. Dalsi z tech dnesnich hrdinu, pro ktere je lez beznou normou, ze? Toz tak to tady mame. Ale emigrovat skoro polovina naroda opravdu nebude jen proto, ze prozatimne vitezi lez, ustrasenost a grobianstvi v nepatrne vetsi druhe polovine naroda ;-)

    reagovat...2018-01-29 18:14:47

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Společnost nerozděluje

    Zeman, ale ti co proti nemu vedou stvavou kampan, která má za úkol pošpinit prezidenta a co nejvíc ho očernit před obcany, což se jim zatím nedaří

    reagovatDixi2018-01-29 18:02:42

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • chci byt senatorem nebo europoslancem

    a jedeme dal

    reagovatja2018-01-29 17:59:38

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Mohli mít na hradě malem Kašpárka, kterého by si vodili jak slepyho koně a zas nic, to proto teď tolik toho jedu

    reagovatChose2018-01-29 17:46:46

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pravda pravdoucí, Pražáci jsou šmejdi, nechápu, jak může být takovým způsobem urážen prezident. Proč si to nikdo nedovolil na Havla? Nemyslím si ale, že by to došlo až tak daleko, jako je občanská válka, na jsme příliš velcí zbabělci!!!

    reagovatObčan2018-01-29 17:42:27

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Byl to kandidát (věd) na jedno použití.

    reagovatExem2018-01-29 17:17:08

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • hajzli

    Voliči žida Drahoše se ted mstí a kopou.Tak rád bych ty čur..áky kopl do tlamy!

    reagovatNovák2018-01-29 15:35:00

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Zajímalo by mně

    Kdepak,jedou dál...

    reagovatPinochet2018-01-29 15:30:50

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Zajímalo by mně

    jestli ti někteří šašouni považujíce se za umělce co křičeli před volbami, že emigrují, pokud vyhraje Zeman(např.Pavel Nový, David Koler, Štěpánová co vypadá jak Jonatán a další poblbanci z té jejich žumpy)už mají zabaleno a mažou na nádraží a zmizí někam do prdele

    reagovatRival2018-01-29 14:10:28

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Dnes po Drahošovi ani pes neštěkne. Byl to pouze kandidát jako truc volba proti Zemanovi.

    reagovat??2018-01-29 13:34:03

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:Na prerovskem deniku Pane Vigo oni lidí ví kdo to je Vladimír Hučín .

    Jsi fakt nemocnej s tema kecama ty poblbanej volicu MZ. A nerikej mi kurva hned ze jsem Hucin. Jdi uz s tema vylevama do riti a napis neco smysluplneho.

    reagovatBlbce2018-01-29 11:17:24

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Na prerovskem deniku Pane Vigo oni lidí ví kdo to je Vladimír Hučín .

    Už je nejvyší čas aby tomu terorystovy ty metály odebrali a začali vyšetřovat všecky ty zločiny co napachal. Má fabriku a prachy a tak vyskakuje.gauner jeden.

    reagovatvolič Miloše Zemana2018-01-29 11:05:29

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ale ale panove

    Mne je to fuk. Klaus mel kolem sebe zlodeje a vyzirky, ma je i Zeman a asi by se shromazdili i kolem Drahose. Pro mne se nic nezmenilo a tato zavistiva a nenavistna spolecnost je mi u prdele i s vami...

    reagovatA2018-01-29 11:00:10

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Na prerovskem deniku Pane Vigo oni lidí ví kdo to je Vladimír Hučín .

    Pan Vladimír Hučín je člověk který svoji inteligencí,názory,jednáním,a hlavně lžím nepřesáhl IQ 60 % .Proto není potřeba se rozčilovat.Pane Vigo zatím každá hvězda spadla a on za prve nikdy hvězda nebyl a za druhé již spadl dávno.To jsou výkopy z posledních sil kdy si myslel ,že jako nastrčený příslušnik BIS je nepostradatelný a nejchytřejší.Vidíte pane Viko kopli ho do pozadí a momentálně někde brečí na rameně zločinecké organizaci KAN.Nebojte se pane Viko ono dojde na všechny gaunery tak ,že i na něho.

    reagovatvolič2018-01-29 10:45:04

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Kde se poděla ta slušnost zdejších elit pana Drahoše. Nadávat právo máme přeci jenom my lůza, která porazila vítače Drahoše a Hujera EU.

    reagovatjeden z davu2018-01-29 10:19:39

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • to samé si druhá polovina myslí o té vaší, že za Drahošem stojí darebáci. Člověk zastupující jen ty nejbohatší, co na ostatní sere, v Bruselu nás vymění za kabelu hrušek. Jen podrž taška a třepač rukou. A Drahoš by nic jiného ani nebyl. Není schopen bez nápovědy ani vykoktat dvě souvislé věty. Postavte jiného lepšího kandidáta, typu Klause a pak možná vyhrajete, ale jen volba proti nikomu nemůže vyhrát, stejné to bylo i s tatíčkem Schwarzenbergem. Lidi nejsou hloupí a ta sqdra umělců a dalších přisluhovačů, včetně médií, to nezmění, vyvolá pouze opačnou reakci, že půjde více lidí k volbám a hlasují proti manipulaci.

    reagovatpane A2018-01-29 10:10:21

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • https://www.novinky.cz/komentare/461795-komentar-lid-promluvil-aneb-povolebni-kocovina-vaclav-klaus-ml.html, není potřeba další komentář.

    reagovatpro A2018-01-29 10:01:57

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Tady

    Je videt, jak tento jesitny stary a nemocny clovek ve sve nesoudnosti a nevedom si reality, obklopen darebaky dokazuje rozdelit narod. Misto aby tam byl clovek uvazlivy, smirny a noblesni. Je to stejne ceremonialni funkce. Dulezite je co bude pro nas obycejne lidi delat Andrej.

    reagovatA2018-01-29 09:57:35

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • kokote už sis ulevil, je ti líp.

    reagovatXXL2018-01-29 09:57:29

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Nemocnou duši mají ti co volili Zemana

    reagovatkokot2018-01-29 09:28:45

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Zeman vyhrál, a vše ostatní jsou jen kecy. Nic s tím jeho odpůrci už nic nenadělají. mohou jen urážet a okopávat kotníky. Možná si tím pohladí svou nemocnou duši.

    reagovat....2018-01-29 09:02:36

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Naprosto s vámi "Mete" souhlasím. Chce to ještě trošku trpělivosti a ten jejich bývalý komunista a proruský virotik Zeman půjde brzy k čertu. Sice ještě nadělá ostudy, ale bohužel.

    reagovatpřemýšlivý2018-01-29 08:58:26

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Tak vyhrál Zeman

    No a co? Žumpa pokračuje dál to je toho.Na světě jsou horší věci.

    reagovatZeman2018-01-29 08:43:29

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • naprostý souhlas s jb, mluví mi z duše. Puchalský kandidovat nebude, protože by tu nakládačku neunes. Jinak jeho vyjádření k volbám, ostuda. Co chcete od Havlovce, navíc bývalého komunisty.

    reagovatKa2018-01-29 08:43:00

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:taky se chcu jit valet za ty prachy do senatu

    Co tu meleš . . ., vždyť Puchalský byl tvůj velký guru. Když si vzpomenu, jak jste komentovali články a uráželi pana Haluze, tak se musím smát Ach ta paměť. Snad jen tyto webové stránky poukazovaly na to kdo je vlastně Puchalský. Píšete, že polovina národa se nechce ohnout, ale bohužel vy už se neohýbáte, vy už se plazíte po břiše před EU a Merkelovou. Tak jako za komoušů, dříve před Ruskem a vy dnes před Germánem a EU. Klaus to napsal a řekl přesně. Zvítězilo vlastenectví nad pokorou a úctou k Bruselu. Já na rozdíl od vás, jsem neskonale rád, že se Zeman, doufám nezmění a bude hájit i s Babišem zájmy ČR.

    reagovatJiří2018-01-29 08:33:06

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE: redakce pro pana Meta

    Pro největšího inteligenta, ( hulváta ) na těchto stránkách, pana Meta - redakce. Bylo to opravdu hodně úsměvné čtení. Ta Vaše inteligence z vašeho textu jen prýští. Jen pro pár stejných hulvátů, jako jste Vy pane Met. V KSČ jsme nikdy nebyli a máme možná na rozdíl od vás čistá lustrační. A na návštěvu vaší rodiny opravdu nemáme náladu. Pozor na cévky.

    reagovatredakce zhaluza2018-01-29 08:21:08

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:taky se chcu jit valet za ty prachy do senatu

    Nicku "dobrý" moc nerozumím - pouze doporučení, že ten,kdo volil Zemana, měl by volit automaticky i Puchalského, neboť volič Zemana volil stejné lidské hodnoty - mstu, nenávist, aroganci, lež, socialistický resentiment. Nic víc a nic míň. 51% národa tyto vlastnosti oceňuje, rovněž přes 60% přerováků se domnívá, že právě takové vlastnosti má mít silný vůdce, který nás ochrání. Takže z toho logicky pramení přesvědčení, že na podzim ve volbách musí Puchalský a jeho radniční tým zvítězit. Nic víc a nic míň. A je dobře, že je v našem státě téměř polovina voličů, kteří se nechtějí před lží a pohrdáním polovinou vlastního národa ohnout. A nemluvme o pražské kavárně - Zeman prohrál i jinde - Olomouc, Brno, Pardubice, Hradec Králové, Liberec, České Budějovice, Příbram a další a další větší i menší města odmítla styl vládnutí prezidenta Zemana. A to svědčí o tom, že ochranářská masáž sice na poslední chvíli u Zemanových voličů zafungovala, ale ty příkopy se nezasypou tak snadno minimálně do doby, než Miloš Zeman ukončí z jakýhkoliv důvodů svůj mandát. A to je snad nejhorší výsledek čerstvé prezidentské volby. Nevadí Zeman, vadí lež, kterou se obklopil a nevadí Zeman, vadí jeho podivné okolí, kterého se ale on nedokáže zbavit. A to vadí polovině voličů. Takže bez urážek, vítěze voleb máme a ja s vítězstvím naloží, je jen na něm. Ale poté, co čerstvě urážlivě ocejchoval na tiskovce Keblůška jen proto, že mu nikdo ze Zemanova štábu nestihl podat mikrofon, je naděje na změnu alespoň v prezidentově chování nulová.

    reagovat...2018-01-29 08:10:29

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Na prerovskem deniku

    Asi tomu válečšnému veteránovy nestačilo když ho v roce 2001 nechal dát Zeman za katr. Asi bude potřeba to opakovat. Kdo chce kam pomožme mu tam. Doufám že to bude brzo.

    reagovatvolič Miloše Zemana2018-01-29 07:53:16

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Vy co si

    Bude to dříve. Není možné, aby tato klátivá existence tady nadále opruzovala.

    reagovatpřemýšlivý2018-01-29 07:47:28

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Vy co si

    myslíte, že jste udělali dobře když jste volili Zemana jste mu udělali jen medvědí službu, nemoc, je zákeřná, a dopřát si trochu důchodu by bylo na místě, za tři roky si to zopakujeme!

    reagovatFRANTA2018-01-29 07:33:47

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • taky se chcu jit valet za ty prachy do senatu

    jak to jen ta banda tech "lepsich" umi. Mluvit neumi, sklebi se urazene jak opice, urazi nemocne obcany (je to bully) a jeste si vybira. "Jdeme na to" ted chce byt senator nebo europoslanec. To je opravdu neuveritelne jak lehce se nekdo muze stat senatorem nebo europoslancem. Zkus to taky vazeny inteligente "To je" a pak se nam tu pochlub - drzim palce.

    reagovatja2018-01-29 04:57:29

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:jb

    Až v r.2023 budou volby.

    reagovatPavel2018-01-29 04:06:21

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Neuveritelne

    Jaci hlupaci sem pisi. Jste jak ti duchodci co si mezi sebou rozesilaji stupidni komentare, jak bylo videt pred chvili na 168hod. Jeden stary dementni osel ze sebe udela sociologa, kdyz celej zivot byl lopata a krmi hnupovinama vsechny hltace fejkovych zprav. Neuveritelne kan spejeme.

    reagovatTo je2018-01-28 22:23:41

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • kavarna a "stvaci demokrate" se prepocitali

    meli to hned od zacatku nastavene. Do voleb nastrcili toho s falesnymi brylemi a 6 dalsich s jasnym ukolem. Kazdy posbirate nejake hlasy a pak je darujete te "hvezde" z nebe spadle. Nerozumim ze takovy svetovy vedec se prepocital -myslel si ze jim ten podvod na volice vyjde.

    reagovatpocty2018-01-28 21:54:38

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • jb

    Přesně tak, politická praxe musí být. Takže v roce 2020 Kalousek na hrad !

    reagovat...............2018-01-28 20:54:52

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Analýza proč to Drahoš i přes megamediální podporu projel...(převzato z parlamentních listů)

    První dojem z politika je mylný. Vždy. Teprve bleskurychlé reakce v konfliktní situaci odhalí pravou a do té doby skrytou motivaci – v případě Drahoše to byla reakce v rozhovoru pro ČT na otázku Witowské, že má Miloši Zemanovi za zlé, že je „prezidentem dolních deseti milionů“. To byla jediná jeho instinktivní, nenaučená a upřímná reakce. On mu to má doopravdy za zlé dodnes a v té chvíli nepřemýšlel a nevěděl, proč Milošovi příznivci vybuchli smíchy. V této větě byla pravda o Drahošově duši. Co to o něm vypovědělo, si zhodnoťte sami. Umět sušit střelný prach neznamená být povolán do prezidentského úřadu. Nechápu, co vede odborníka ve složitém oboru, popularizátora vědy a administrátora vědecké instituce, že se na prahu stáří jde živit něčím, co neumí. Mezi trpaslíky prvního kola byl Drahoš sice nejoblíbenější, ale ne nejlepší. Ani pomoc Šmudly, Prófy, Kejchala a Rejpala ve druhém kole mu nebyla nic platná. Byl pouze Antizemanem, nebyl alternativou. Neměl vlastní politický program, neznal své zákonné mantinely, neuměl řemeslo. Politické ani rétorické. V každé větě se musel vymezit proti Zemanovi. Jeho poradci ho naučili pouze nenávidět, nenaučili ho vidět. Řemeslo, i to politické, je třeba znát a mít je vryté „pod kůží“. Není to jen talent, lze ho naučit. Ale chce to zájem, úsilí, peníze, odborníky a čas. Nelze se ho naučit v rychlokurzu s naslouchátkem v uchu a dálkovým ovládáním, ani s poznámkovým blokem. Pro budoucího poslance je učící a kultivační doba 2–4 roky, pro senátora 5–8 let, pro prezidenta deset a více let. Bez chyb a skandálů. Na plný výkon a jako full time job. Ten, kdo nemá minimálně deset let politické praxe za sebou, neměl by ukazovat veřejnosti hypertrofované ambice. Ty jsou vyhozenými penězi investorů a sponzorů. V podstatě podvod na jejich naivitu. Svini poznáte podle špinavého rypáku. Jsou chvíle, kdy se máte možnost rozhodnout. V poslední větě rozhovoru pro ČT měli oba kandidáti svou jednu minutu. Miloš Zeman dostal příležitost jako první a vyzval voliče, aby šli k volbám. Nic víc. O protikandidátovi neřekl ani slovo. To je chování dlouholetého politika, který ví, že nemá cenu voliče přemlouvat k volbě sebe sama. Za Ježíše také museli mluvit apoštolové. Jiří Drahoš dostal obrovskou výhodu – mluvil jako poslední. A ten sluňák celou minutu přesvědčoval voliče, proč nevolit Miloše Zemana. Aniž se mohl Zeman bránit. Miloš nakonec nechal to Drahošovo hovno stéci a raději poděkoval Witowské za korektní vedení rozhovoru. A v tu ránu bylo jasno, kdo prezident je a kdo jím být nemůže.

    reagovatjb2018-01-28 20:28:37

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Jeden slovák na otázku proč volil Mečiara, když na něj celou dobu nadával, odpověděl "Pretože je rovnaký kokot ako ja"...

    reagovatpro redakci2018-01-28 20:23:06

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE: ukidni se Mete

    ať si neprdnes do trenek ((-:

    reagovatJanota2018-01-28 20:18:01

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • A já se stydím za redakci - kdo to psal? Řihošek nebo Haluza? Chápete vůbec, co tu píšete za nesmysly? Chápete, že většina Pražáků, které tak urážíte, přišla a přichází z jiných měst a vesnic celé ČR? vy zakomplexovaní chudáčci, co si pořád připadáte nedocenění, ublížení, zneužívaní, klamaní - běžte už do prdele - třeba do Ruska nebo do Číny, popř. do Koreje - samozřejmě té severní. Stýská se vám po totalitě, vy pitomci a neuvědomujete si, že byste na ni doplatili jako ostatní. A kdo viděl útok na novináře ve volebním štábu, tomu musí být jasný, že nezvítězilo nic dobrého, vy staří komouši!

    reagovat,Met2018-01-28 20:01:27

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Poprvé= to šimpanz Dirga nepsal správně.Dragos-kokot.

    reagovatPepíček2018-01-28 19:52:44

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ano

    Noční můra Drahosovych stoupenců je zazehnana. Ale už se tam ti chrti za drahosem stosovali, už jim tekly gryndy

    reagovatBagounek2018-01-28 19:36:14

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Na prerovskem deniku

    se vyjádřil nás válečný veterán k volbám a prohlasil, že Zemana podpořili jen ti méně uvažující lidé. Tak on sam se řadí mezi ty více uvažující nas delostrelec

    reagovatVigo2018-01-28 19:17:47

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Lidé se v České republice dožívají stále vyššího průměrného věku. Loni stoupl o sedm měsíců. Ženy se v průměru dožívaly téměř 82 let a muži téměř 76 let. Plyne to z ročenky za rok 2014, kterou ve středu zveřejnil Český statistický úřad (ČSÚ).

    reagovat...............2018-01-28 18:16:05

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Dragos more vrat se kokot kam des sak sak zeman neprzije sak vypda ze zomrel vcera

    reagovatDirga2018-01-28 18:15:32

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Karol Polák si dovolil v televizi to, co u nas není možné . . .*Pusťte si to alespoň od 21.minuty !!!

    https://www.youtubecom/watch?v=iQlQ5At16ag

    reagovatKepka2018-01-28 16:33:08

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Dirgo, z tebe by byl výborný tiskový mluvčí.Mluvíš jasně, přímo a jazykem, kterému každý rozumí Ber to,Ovčák prý končí

    reagovatHariz2018-01-28 16:09:52

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Zemana

    jsem volil, nicméně se shoduji s V. Klausem mladším, byla to moje truchlivá volba. Když vidím ty vyžrané a vychlámané ksichty Mynáře a Nejedlého, otvírá se mi kudla v kapse. Ale když vidím jak teď všichni havloidi, kavárníci, eurohujeři a vítači brečí, vidím že jsem volil správně. Jde ale o to, že Zeman nemusí vydržet ani těch 5 let, proto je třeba hledat někoho nového, mladšího a schopného, kdo je na podobné antimigrační a antieurosocialistické vlně jako je Zeman, ať máme koho volit dál.

    reagovatJarda Fochr2018-01-28 15:41:43

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Hano

    Pražská kavárna, ja takové lidové, až kontroverní označení skupiny lidí. Tuto skupinu, může definovat každý jinak. Nicméně, jsou to vesměs známí lidé, kteří predstavují jakousi vyšší inteligenci. Zeman rozděluje stát na pražskou kavárnu a venkov. Svým způsobem má pravdu. Tito lidé, jsoz převážně pravicoví. Kavárna, ta se odvozuje od míst, kde se političtí znalci a aktivisti scházejí. Pražská....to asi definuje to, že Praha se považuje za baštu lidi, tohoto pilitického proudu. Volby to i letos potvrdily. Takže.... pokud se chcete zapojit, s kavou toho moc společného nemá :-))

    reagovatPetr Nedělka2018-01-28 14:54:44

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Došlo na slova prof. Drahoše

    Značná část voličů Zemana byla ovlivněna ruským webem Sputnik. Došlo tak na slova profesora Drahoše o ovlivňování prezidentských voleb v České republice (pro anglicky mluvící v Chechii) ze strany Ruska. Jen díky tomuto vměšování do voleb ze strany Ruska byl znovu zvolen Zeman prezidentem.

    reagovatLaco2018-01-28 14:37:56

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE: proč by si hlava státu nepřiložila polínko, jen ať se lidi pobijí :(

    Milá Hano, to je hezká otázka. Odpověď dává rovnou pan prezident (dle svého slibu již shovívavější a méně arogantní, prostě sjednotitel) prostřednictvím rozhovoru s V. Klausem na irozhlas.cz. Miloš Zeman: Pražská kavárna, což je takové společenství sebe se utvrzujících lidí, kteří v životě příliš mnoho nedokázali, teď asi, pokud nebude chtít pět let fňukat, že neprošel její kandidát, bude muset zavřít ústa. Zdůrazňuji, zavřít ústa. Já jsem pověstný originálním překladem anglických výrazů. Nicméně výraz 'Shut up' (anglicky drž hubu; pozn. red.) je natolik přeložitelný zdvořile i méně zdvořile, že ponechávám na každém, pro jaký překlad se rozhodnou.

    reagovatzeptejte se pana prezidenta2018-01-28 14:31:58

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Copak naši

    Prosím prosím, nevím, co je to ta pražská kavárna. Pije se tam kafe? Dala bych si. Kde to vlastně je? A kdo ji vlastní, a kdo do ní patří? Je to s.r.o. či jiná společnost. Kdy vznikla, chtěla bych se, vzhledem k tomu, že kafe mám rád, stát členkou.

    reagovatHana2018-01-28 14:21:47

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Cílem těchto stránek je:

    naštvat lidi proti sobě, čím víc nadávek a osočení tím pro redakci líp. Lidé se sem vrací a to se redakci líbí. Obsah je nezajímá, hlavně hodně "diskutujících".

    reagovatJosef 12018-01-28 13:53:38

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Co se týče mravnosti a vyjadřování

    Tak ono už je to s tím Zemanem dávno ostuda, ale to nejlepší teprve přijde. Hlavně, že zatím nepozvracel korunovační klenoty.

    reagovatPepan2018-01-28 13:05:42

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Co se týče mravnosti a vyjadřování

    Ty si zasloužíš akorát přes hubu

    reagovatHugo2018-01-28 12:51:12

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Co se týče mravnosti a vyjadřování

    Možná je dobře, že Zemana lidi zvolili. Brzy bude s ním prdel. Jen se na něho podívejte jak se kýve a tak. Znám takové případy z LDN, ovšem tam ti chudáci nemají takový servis. Já si myslím, že to s ním jde s kopce a půjde to stále rychleji. Ovšem co na něm lidi viděli fakt nechápu. No, ale asi si to zasloužíme.

    reagovatTi2018-01-28 12:33:30

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Co se týče mravnosti a vyjadřování

    ....od redakce....až po Dirgu, přes téměř všechny, si nemáme co vyčítat. Bylo to těsné, ale vítěze bychom měli respektovat. Otázka je, jestli třeba MZ, nemá Parkinsona v pokročilé formě a tají to- potom by jeho kandidatura pozbývala odpovědnost a státutvornost. Ale šel do toho...vyhrál, a to je třeba respektovat. Přístup redakce a tento článek, dokazuje, že ty boty, máme od hnoje všichni stejně. Drahoš bude volba číslo jedna, třeba příští volby. Jestli budou za 5 let, nebo za 3 roky... ukáže čas. Ale to je nyní pasé. Je po boji...je zvoleno...je vítěz. A už s tím špiněním, běžte do háje. A 150 000 hlasů.... to je jedna Olomouc. Tak nač ta triumfálnost. Jede se dál.

    reagovatPetr Nedělka2018-01-28 12:26:37

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Jaaaj more taki pico dragos prohlal taki mrtka ppodvedlyho taki more rykaly ze chce mygrant taki nalhaly mrtki spinavi socheles tupelo chave soske dylyna udelaly potrasky na dragos tet uvydys dedek vicisty vsechno chuj stariy mrtka

    reagovatDirga2018-01-28 12:08:19

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Copak naši

    Měli by ty vitrinkáře pochytat. Ty urážky pana prezidenta a pana Babiše jsou neúnosné a je třeba to řešit. Naco máme policiji a soudy?????

    reagovatLevicový volič2018-01-28 12:05:34

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Copak naši

    podvraťáci z pražské kavárny?Navýšili výrobu červených karet nebo někde kují pikle obvyklé i neobvylé? A co naši vitrinkáři z Komenského ulice?Stačili už vylepit další kvantum mediálního hnoje?Tak se ukažte sebranko co ve vás je

    reagovatKojál2018-01-28 11:54:00

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Voliči respektující výsledek, dovolte mi Váš příspěvek připodepsat.

    reagovath.a.2018-01-28 11:46:48

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE: Vážený pane voliči respektující výsledek. Já říkám upřímě volila jsem pana Zemana.

    Paní Přerovanko, děkuji za názor, vážím si ho, protože jste ho vyjádřila slušně, tak by to mělo být. Souhlasím, že tady vládne sprostota, hulvátství a neznalost politiky. To, kdo koho víc uráží, je ale úhlem pohledu. Nebavím se teď o kláních nás obyčejných lidí, my si v rozčilení opravdu často nevidíme do pusy, pro mě je to bohužel znamením ubohého stavu rozdělené společnosti. Zároveň ale nemám pocit, že by současné politické špičky nějak obzvlášť vulgárně nebo ironicky vyjadřovaly, proč chtějí toho kterého kandidáta a cením si, že svůj názor neskrývaly, i přes rizika, která jim do budoucna přinesla. Nejsem příznivcem žádného z vyjmenovaných pánů a o panu Kalouskovi se raději ani nevyjadřuji, napadá mě k němu víc než přísloví o větru a plášti, nechci se snížit na tuto úroveň. Pro mě bohužel nikdy neměla padnout slova o pražské kavárně a venkovské hospodě. Ty jsou nyní používána jako urážka všude, nejčastěji ale směrem od toho hodně zvláštního mluvčího, co vlastní soukromý twitterový účet, na kterém ovšem zveřejňuje oficiální informace. Přerovanko, vy se snad cítíte jako pražský kavárník nebo venkovská hospoda? Já teda nejsem ani jedno a pořád mi to někdo vnucuje. Tyhle příkopy jsou stále prohlubovány. Nedělám si iluze, že by je zrovna pan Drahoš dokázal zahladit, ale určitě by se o to pokusil, to se bohužel o současných hradních pánech říct nedá. Ono by stačilo přijmout myšlenku, že pan prezident prostě občas chyby dělá. To, jestli je přizná nebo se někdy dokáže i omluvit, to je věc jeho ega a svědomí. Taky by stačilo udělat každé vícnežpolovině a trochumíňpolovině krok dopředu a hned by mohlo být o kousek líp. Zatím není.

    reagovatvolič respektující výsledek2018-01-28 10:57:18

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:pro některé kritiky

    A co ten náš terorysta válečný veterán 3 odboje Hučín? Co ten si dovolil na pana prezidenta Zemana tak to už je vrchol. Já se nedivím že byl 4v v kryminále. A dnes z neho udelali válečného veterána 3 odboje který tady nikdy nebyl!!! Jak je to kurva možné??? Naposledy byl v lochu roku 2001 a 2 a zase se s toho vykroutil. On ten zmetek byl od 17 let po kryminálech. Byly to rvačky, zbraně, výbušniny, loupeže zbraní a útoky na lidi keří chránili naši bezpečnost a také vraždy vojáků v r. 1974. A takový gauner je dnes česný občan Přerova, válečný veterán 3 odboje a to není všechno. Dobře vím, že ten gauner mel doma hromadu dokumentů které uloupil a já sem si trochu vážil Hradílka když to tisku prohlásil že Hučín je terorista a že to nebyl žadný odbojář ale terorista a že je největší gauner. No a tak nechápu proč dnes se dnes Hradílek staví proti panu prezidentovi Zemanovi. Vždyď pan Prezident Zeman zařídil že gaunera Hučínna byrazili z BIS a dali za katr. Dokonce jsem slyšel že Hradílek se prý chystá omluvit Hučínovy. Asi je z té hladsovky pako. Jinak to není možné.

    reagovatvolič Miloše Zemana2018-01-28 10:54:42

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ze

    Takto hloupe rozsirite clanek. ...hmm no tak teda...vzdyt polovina prazaku jsou naplavy i z Moravy i Drahos...no slovy J. Kohouta - zumpa...

    reagovatTak teda2018-01-28 10:11:29

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • VE VEPŘOVĚ JE ZMRDŮ MOC

    Dacani-proč špiníte pana prezidenta?Takoví hajzli,jako tady si nezaslouží ani havla.

    reagovatBojovník2018-01-28 10:08:17

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE: Vážený pane voliči respektující výsledek. Já říkám upřímě volila jsem pana Zemana.

    Vážený pane vždy se snažím hovořit třeba i s člověkem který mě nenávidí korektně.Když čtu noviny tak převážná většina pana prezidenta uráží.Jak může prezident stmelovat když druhá strana nemá zájem?Je to stejné jak USA a Rusko.Od roku 1945 se navzájem nenávidí a bojují spolu jak diplomaticky tak i vojensky.Co z toho má svět? Vůbec nic jen strach kdy někomu jak se říká hrkne a zmáčkne červený knoflík.Nejvíc mě mrzí ,že mnoho pomluv a nenávisti je u věřících jako je pan Jurečka,Bělobrádek,Kalousek a jiní.Nejsem zrovna kostelní okno ,ale OTČE NÁŠ znám a snažím se odpouštět.Pokud budou media štvál lidi proti sobě tak nikdy opravdu nikdy nebude klid v naši vlasti.Jen si přečtěte nenávistné příspěvky na tomto serwru.Sprostota hulvátství a hlavně ubohá neznalost politiky.Dnes je první den po boji.Čtěte pozorně a zvažte to co Vám podsouvají novináři demagogové z Novinek ČZ,Reflexu,ČT24.Myslíte že tyto média jsou korektní?Tak ,že za domácí úlohu mame všichni se co učit aby naše demokracie byla jako za první republiky.Mám jediné přání abych se dožila k opravdovému souladu obouch dnes nepřátelských stran,aby polovina která prohrála vzala na vědomí že volby byly demokratické a přes to nejede vlak.Děkuji za pozornost.

    reagovatPřerovanka2018-01-28 09:59:36

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:pro některé kritiky

    Ty agente s teplou vodou, vždyť Puchalský byl tvůj koník. O čem to meleš. Ty už nebudeš vědět jak se jmenuješ.

    reagovatdobrý2018-01-28 09:56:47

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:pro některé kritiky

    mírná gratulace Zemanovým voličům v Přerově - přes šedesát procent je kus práce. I Putin poděkoval Čechům za dobrou volbu ;-)Tak teď ještě nevychládnout a zvolit znovu Puchalského na podzim na radnici a dílo bude dokonáno!

    reagovat...2018-01-28 09:29:43

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Hajzli židovští

    Podporovatelé Drahoše jsou nasraní a kopou z posledního. Potřebovali by na tlamu.

    reagovatAtaturk2018-01-28 09:16:29

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • kdyby byl

    Zeman trochu soudný tak by do toho už nešel, zalíbilo se mu chlastat na hradě, a hlad po moci je svině. můj prezident to nikdy nebyl a nikdy nebude vážim si lidí kteří chtěli změnu a nechtěli starého zapčklého dědka!

    reagovatjenda2018-01-28 08:53:38

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Hmm, pane Haluzo, to jste ten kopanec vzal s pořádným rozběhem. Jasně, máte na to právo, jsou to vaše noviny. Naše názorová shoda ale je jen v poslední větě - já to taky vidím jako velký hnus. Víte, ono se dá napsat spousta slov tak, aby měla váhu, aby pisatel vyjádřil své svobodné přesvědčení. Když jen pozurážíte lidi, se kterými názorově nesouhlasíte, vaše slova váhu ztrácí. Huba, dacan, prasečkář leze na Hostýn - moc hezké. Asi jste byl hodně rozčilený, když jste musel několikrát opravovat jak článek, tak i jeho nadpis, rozumím tomu. Jen nevím, proč vás tolik rozčiluje člověk, který vám, zastáncům pana Zemana, už nemůže nijak ublížit? Co vám na obyčejné slušnosti tolik vadí? Vy snad nechcete, aby se k vám ostatní chovali slušně? V těchto chvílích, když čítávám podobné elaboráty, mívám pocit, že vy a podobní pisatelé míváte chvilku, kdy se blížíte k poznání, že pan prezident opravdu docela často lže, že jeho bonmoty nejsou vždycky zase až tak vtipné, ale spíš urážlivé, a že ne vždy dělá pro obyčejné lidi to, co by zrovna měl. Sorry jako ... ;)

    reagovatvolič respektující výsledek2018-01-28 08:34:06

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Kdo rozděluje republiku?

    Pokud by vyhrál Drahoš ve stejném těsném poměru hlasů, tak by většina novinářů napsala, že Drahoš stmeluje republiku. Kdo opravdu rozděluje republiku, tím že manipuluje s fakty a veřejným míněním?

    reagovatnechápající volič2018-01-28 08:28:11

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • DRAHOŠ-zEMAN

    No chvíli to bude trvat ne se Hraboš vybrečí a než ho jeho babka utiší.Pak asi začne kandidovat do senátu-od plného koryta se neodchází lehko.Zatím mu zůstal jen ten jizlivý úšklebek.

    reagovatpetr2018-01-28 07:36:55

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pro některé kritiky

    Pro některé podporovatele pana Drahoše. Nerad vstupuji do vaší diskuze, ale pokud jsem osloven, udělám výjimku. Moc se nám líbí rozhořčeni některých diskutujících nad skutečností, že je znovu zvolen pan Zeman. Píší zde o slušnosti, pokoře a v podstatě nemají představu, co toto slovo znamená. Zeman by nejraději ukamenovali nebo raději rovnou upálili. Za Peroutku, kdy nedohledal článek Hitler je gentleman, výraz pro aktivistky a pod. Co následovalo po dobu 5 let ze strany takzvaných objektivních medii v čele s ČT a panem Moravcem. Hon na Zemana. Špína a hnus se lil ve velkém. A znovu to začíná hned po volbách. Stačilo sledovat večer diskuzi na ČT 24. Kubera pohoda a klid, Pospíšil TOP 09 mírněji vybíral slova, ale Zeman je nepřítel číslo jedna. Vrcholem objektivity byl prasečkář z KDU-ČSL. A to byly dvě hodiny po výsledcích voleb, Prasečkář z Kokor otevřel ústa ( spíš hubu ) a čpěl jen smrad a síra. Kde je ta slušnost o které stále hovoříte, vy elita národa ? Prasečkář poleze po kolenou na Hostýn nebo Kopeček, ale jeho zášť vůči presidentovi hvězd se dotýká. Stejně mohu jmenovat Halíka, her Herman, Kalousek, umělecká kavárna a spol. Vždyť si jen vzpomeňte co zde vypuklo na popud Hermana a jeho strýce Bradiho. Hnus. Moravec zbabělý dacan, který se bojí Zemana se nestydí hodinu po volbách napsat : Václav Moravec už se neudržel: Znovuzvolení Zemana. Novinářské žně začínají. Bude to jízda. Tohle je ta elita národa a inteligence co spojuje národ. Já to vidím jako velký hnus.

    reagovatredakce zhaluza2018-01-28 07:04:28

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Žije ten podvraták?

    A co Hradílek?

    reagovatPetr2018-01-28 04:40:31

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:pro inteligenta pode mnou

    Blbce

    reagovatPro pro2018-01-27 23:28:23

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pro inteligenta pode mnou

    inteligente poslouchej slova sveho vudce v TV. Prave tam po vykrikovani ze jeho politicka budoucnost nekonci oznamil reporterovi na dotaz zda pujde do zastupitelstva - ohrnul nos a oznamil ze do zastupitelstva nepujde ze pry by radeji do senatu nebo by rad delal europoslance....

    reagovatpro2018-01-27 23:23:06

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Pujdu ted do senatu rika pan s falesnejma brejlama.

    Senatori jsou voleni na 6 let a kazde 2 roky je volena 1/3 senatu ....blbce...prerovsky...typicky... komunisticky...

    reagovatPro inteligenta ^ ale ne^2018-01-27 22:20:06

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Nebyla

    moudrá sázka na člověka,jehož programem ja klid.To jsou Horáčkova slova.Pan Drahoš je bezesporu slušný člověk a obdivuju jeho odvahu.Nikdy to ale v politice nedotáhne daleko,pokud se obklopí takovými týpky jako je právě Horáček,Halík,Kalousek apod.Ti se jenom třepali na to,jak vylezou po jeho zádech nahoru.Neuspěl,tak ho hodí přes palubu.Nebo využijí jeho momentální popularity a budou dál kolem sebe kopat.Jak řekl pan Klaus:Ti se s porážkou hned tak nesmíří.

    reagovatalef2018-01-27 22:08:51

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pujdu ted do senatu rika pan s falesnejma brejlama.

    Tam to 5 let za pekny prachy odsedim a pak pujdem zase do toho. Na tu luzu venkovskou prece neco vymyslime.

    reagovatAle ne2018-01-27 21:30:22

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • socheles

    achvele soske prdeles kundeles mindž,Dirgo,vždyť ty jsi Dragoz prohrál volby.Proč jsi napsal,že ho podporuješ?Odebral jsi mu voliče.Že ty budeš ten oný prokremelský a Putinův agent.Tohle ti Horáček s Halíkem a Kalouskem nezapomenou.

    reagovatalef2018-01-27 20:46:42

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • vážení

    Panove z redakce, ze jste byvali napravo, je doufam znamo vseobecne a ja to vim, protoze Vas oba znam dele nez 25let. Ale ze neodolate a napisete tento komentar jsem opravdu necekal. Muj president nebyl ani Klaus a neni ani Zeman, povazuji tyto protagonisty polistopadoveho vyvoje za cire zlo, teoretiků z prognostaku, kazdeho samozrejme jinak. Ze se snizite k teto jednoduche hlasce me opravdu prekvapilo, cekal jsem spis nadhled a odstup od zde probihajicich, nekdy opravdu strasnych diskuzi. Ano, jste soukrome stranky, mate pravo si je ridit a ovlivnovat podle svych nazoru, to beze sporu. Podle toho diskuze i vypadaji a tak to i beru. Pak ale musim konstatovat, ze vyjadreni J. Kohouta a o zumpe, je pomerne trefne. Nic proti tomu, jak rikam ale udiv nad vasimi nazory zustal. Respektuji, nic vic, nic min...

    reagovatTak teda2018-01-27 20:45:06

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Putin už gratuloval Zemanovi. Výsledky potvrdily jeho autoritu, napsal do Česka. V Zemanově štábu napadli novináře pěstmi, rány dostaly i ženy. Vůbec mě to nezajímá, řekl Ovčáček. Okamura: se Zemanem si ode dneška tykám. "Rusové nemohou být šťastnější". Evropa se dál rozděluje, píší zahraniční média. Gratuluji panu prezidentovi Zemanovi ke znovuzvolení. Myslím si, že dostal od občanů druhou možnost. Výsledek je velmi těsný, je tedy jasné, ze společnost je opravdu rozdělená na dvě poloviny. A to si myslím, že má být hlavní úkol prezidenta Miloše Zemana v příštím volebním období. Stmelovat lidi a společnost. Najít společnou řeč se svými odpůrci i podporovateli. Neprovokovat svými výroky a chováním, ale naopak hledat cestu, jak jako hlava státu lidi spojovat a zklidnit rozdělenou náladu v zemi. Věřím, že se to panu prezidentovi povede," řekl Aktuálně.cz Babiš.

    reagovatz aktuálních reakcí2018-01-27 20:42:22

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Sláva vítězům, čest poraženým. Jó, bejvávalo.

    reagovath.a.2018-01-27 20:29:06

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Tak, tak

    Musíme počkat do roku 2020 .

    reagovat...............2018-01-27 19:59:07

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Tak,tak

    Už brzy po něm nebláfne ani pes

    reagovatStará Juzova2018-01-27 19:46:25

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Kdy Zeman pojede na přátelskou návštěvu Ukrajiny?

    reagovatDotaz2018-01-27 19:23:19

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Respekt vítězi

    Prezident odpovídá národu. Nechť mu zdraví slouží a sílu má. A zakopejme sekeru. Volby to byly emotivní, špinavé a zrádné. Myslím, stačilo.

    reagovatPetr Nedělka2018-01-27 19:14:48

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


Další články - Články z Přerova, Přerov, Přerovsko



Nový programový ředitel MD

publikováno 29. 01. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 42
Děkuji radnici a Macíčkovi za tento neuvěřitelně povedený majstrštyk .

Rómové - tady vám otevřou náruč - Česká rodina dostala na Novém Zélandu azyl kvůli výhrůžkám od neonacistů

publikováno 29. 01. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 21

Kvůli výhrůžkám smrtí od neonacistů, kterým údajně čelili ve své vlasti,

Kněz Halík je profesionální lhář. Koho on prosazuje za prezidenta, ten s ním sdílí jeho program.

publikováno 26. 01. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 44
Halík prosazuje islamizaci a rovněž svého kandidáta.

Nedělní procházka s manželkou.

publikováno 26. 01. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 30
Už se nemůžeme dočkat, až to bude i v ČR.

I tohle zaznělo v debatě.

publikováno 26. 01. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 49

Vážení : Tak teď se Drahoš jasně odhalil a odkopal.
 

Informace pro čtenáře

Vložte článek, nebo inzerát.

Vložit nový článek Přidat nový inzerát
€ nákup 27,00 € prodej 27,85

reklama

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Anketa

Přerovský deník

 

Přerovské noviny - Informace

Redakci pište na email redakce@prerovskenoviny.eu
Pokud chcete informaci o inzerci na Novinách, pište na e-mail reklama@prerovskenoviny.eu

Přerov - Info region & Přerovské noviny.
Informační server okresu Přerov.

Kontaktujte nás


Přerovské noviny na facebooku

Navštivte také naše další portály

Odkazy