Informace pro voliče jak upravit hlasovací lístek.

news img

Úprava hlasovacího lístku

Svoji volbu volič vyznačí na hlasovacím lístku křížkem ve čtverečku před volební stranou nebo rámečku před jménem kandidáta.

Volič chce volit jednu vybranou volební stranu a zároveň nechce dát hlas žádnému kandidátu z jiné volební strany.

Pak označí křížkem ve čtverečku před názvem volební strany nejvýše jednu stranu a žádné další označení křížkem již neudělá. Dává hlas všem kandidátům označené volební strany.

Volič chce volit jednu vybranou volební stranu a zároveň chce dát hlas vybraným kandidátům jiných volebních stran.

Pak označí křížkem ve čtverečku před názvem volební strany nejvýše jednu stranu a zároveň označí v rámečku před jménem kandidáta jiných volebních stran křížkem další kandidáty, pro které hlasuje.

Takto předně dává hlas jednotlivě označeným kandidátům. Dále dává hlas tolika kandidátům označené volební strany, kolik mu zbylo hlasů do počtu 35 a to v pořadí, v němž jsou kandidáti na hlasovacím lístku uvedeni.

Příklad: volič označí křížkem volební stranu C a dále ve volebních stranách A, D a F označí křížkem 25 kandidátů. Dává hlas označeným dvacetipěti kandidátům volebních stran A, D a F a prvním deseti kandidátům označené volební strany C.

Označí-li volič křížkem čtvereček před názvem volební strany a zároveň označí křížkem rámeček před jménem některého kandidáta v rámci téže volební strany, pak sice svůj hlas nepromarnil, ale k označení rámečku před jménem kandidáta se nepřihlíží.

Tzn., že označí-li volič křížkem čtvereček před názvem volební strany, nemůže již ovlivnit pořadí kandidátů téže volební strany. Dává hlas kandidátům označené volební strany v pořadí, v jakém jsou uvedeni, příp. tolika kandidátům v pořadí, v jakém jsou uvedeni, kolik mu zbylo hlasů, pokud křížkoval rámečky před jménem kandidátů v jiných volebních stranách.

Volič chce volit vybrané kandidáty napříč volebními stranami a zároveň nechce volit konkrétní volební stranu.

Pak označí křížkem rámeček před jménem vybraných kandidátů a neoznačí křížkem žádný čtvereček před názvem volební strany.

Takto může označit max. 35 kandidátů a dává svůj hlas označeným kandidátům.

Ať už se volič rozhodne pro jakýkoli způsob udělení svých hlasů, ty se započítávají zásadně jednotlivým kandidátům (za podmínek splnění pravidel platnosti hlasu). Okrsková volební komise nejdříve zjišťuje počet hlasů pro každého kandidáta jednotlivě čárkovací metodou a až poté počty hlasů pro jednotlivé strany jako součet hlasů pro její kandidáty.

Kdy volič promarní svůj hlas

- hlasovací lístek nevloží do úřední obálky,

- do úřední obálky vloží více než jeden hlasovací lístek,

- do úřední obálky vloží přetržený hlasovací lístek,

- na hlasovacím lístku křížkem neoznačí ani volební stranu ani žádného kandidáta,

- na hlasovacím lístku označí křížkem ve čtverečku před názvem volební strany více než jednu volební stranu,

- na hlasovacím lístku označí křížkem v rámečku před jménem kandidáta více než 35 kandidátů a to bez ohledu na to, zda v počtu označených je i odvolaný kandidát nebo kandidát, který se kandidatury vzdal,

- k označení kandidáta nebo volební strany nepoužije křížek, ale např. kroužek apod.,

- udělal křížek zcela mimo vyznačený rámeček před jménem kandidáta, přes dva nebo více rámečků nebo mezi rámečky. Obdobně se posuzuje označení volební strany ve čtverečku před jejím

 

Fotogalerie

 
 
Vloženo: 03. 09. 2018       Kategorie: Vaše články   Autor: z radnice

Přidat příspěvek:

Jméno nebo přezdívka:

Titulek:

Text příspěvku:


  • RE:RE:musite tomu trochu rozumet

    Tak to je skutečně bravurní písemný projev zastupitele pětačtyřicetitisícového města, který by rád byl minimálně náměstkem :-). Když tak rád kupujete naučné knihy svým kolegům zastupitelům, pane Dostále, mohu vám podarovat Pravidla českého pravopisu? Vulgarismy snad raději nechám stranou. Vy byste chtěl reprezentovat Přerov? Takto? To jako vážně?

    reagovatŠerák2018-09-12 09:46:40

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ajéje

    Umíme si třeba představit jako primátorku Tomaníkovou. Zná, rozumí a pracuje pro lidi. To by asi pro PROSPERITU, ODS, a ANO bylo správně uklidňující. Neměli by důvod se hádat a museli by pracovat.

    reagovatPozorovatel2018-09-12 09:07:44

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Co vy na to?

    Bude primátor (orka?) z KSČM. No nezávidím uklidnit ty divoké palice.

    reagovatPozorovatel2018-09-12 09:04:05

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:musite tomu trochu rozumet

    Vážený pane no. Děkuji za váš jasný názor na mě. Korytko sem, korytko tam. Vy mě znáte určitě nejlíp že všech. Možná jsem podle vás trošku nepřemýšlívý, ale stát si na hlavu nenechám. Jen poznámka. Kde berete jistotu, že všechny strany mají od desátého místa ty nejlepší kandidáty? Miluju jak tady někdo něco vystřelí, považuje to za pravdu boží za kterou by se nechal upálit, vezme si do huby pár známých nebo zrovna v té chvíli propíraných jmen. Napíše jací jsou debilové, kreténi, neschopní hajzlu, a pak se tady u té diskuze tetelí blahem div s toho nemají orgasmus. A pokud se to nevyvíjí podle jejich představ tak tu diskuzi pořád dokola přikrmují dalšíma pičovinama tak dlouho, až ta diskuze sklouzne k Hučínovy a skončí. A hurá k jinému článku, a pojďme na to znovu.....pěkný večer a konec prodlení, jdeme spát.

    reagovatMarek Dostál2018-09-11 22:10:47

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:musite tomu trochu rozumet

    No, je to tak. Co dodat? Marek by chtěl prdolit na zastupitelstvu ještě 4 roky. Zacha mu neřekne nic, není blázen...

    reagovatAstalavista2018-09-11 21:46:38

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • musite tomu trochu rozumet

    ono to hledani koalice je vlastne rozdelovani korytek.....rozumite jo ? Takze se nad tim zamyslete touto cestou a mate hned jasno. Jo ale i ten pan M. Dostal ted jede po korytku....bude to vsak mit tezke a tak se snazi dostat Zachu pod tlak. No a pan Zacha tak jako vsichni ostatni krome asi moc nepremysliveho pana M. Dostala jednaji jiz nekolik tydnu s ANO, ktere ma jasne vitezstvi o korytku ktere by mohlo spadnout do klina pokud se lide zblazni a budou volit vsechny ty slibotechny a podvodniky co se nacpali do prvni desitky na kandidatkach. Ja stale verim ze lide budou krizkovat ve velkem aby ty podvodniky z prvnich mist usmernili tam kam patri. A pak at uz si vladne ktera strana chce stejne je to vsechno stejne o chodnicich...o nicem!!

    reagovatno2018-09-11 19:04:36

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pokud se mám rozhodnout koho volit, tak toho, kdo mi na rovinu řekne s kým ano a s kým ne. Také nechci současné vedení města na další 4 roky, právě proto, že jsem si před 4 lety přál změnu a ta se nekonala. Konečně je možné mít zde rozumné lidi ve vedení a strachuji se o to, aby se to povedlo. Není mi jedno co se s Přerovem děje.

    reagovatčlověk, který jde do politiky musí umět říct svůj názor2018-09-11 16:35:41

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Poslední pokus o jakoukoli smysluplnou diskusi s vámi, pane Dostále

    A co když se tam ani nedostane, prosimvás… Dál, pokud se jich tam dostane víc, budou se muset dohodnout a on má jen jeden hlas. A nakonec… vy si opravdu myslíte, že takovéto věci se ventilují na anonymní internetové diskuzi? Právě tady, kde ho kdokoliv chytí za slovo a omlátí mu to o hlavu? Tak jako vy… Vystrčil hlavu a už se po něm střílí ze všech stran. Mohl jste se za ním stavit do Michalova a zeptat se osobně. Jenomže to by vás to muselo skutečně zajímat. Jste teda jen provokatér, kterého baví rýpat? Mluvíte o smysluplné diskuzi a přitom chytáte za slova. Není vám jasné, že to byl jen takový stereotypní obrat? Myslím že je. Ale zkrátka vás baví destrukce, a tak to budete nafukovat a nafukovat... Víte, smysluplná diskuze takto nevypadá :o) Divím se, že vůbec odepisuje. Vlastně, jestli je to vůbec on a ne další provokatér. Tady člověk nikdy neví.

    reagovatHm2018-09-11 10:28:29

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Poslední pokus o jakoukoli smysluplnou diskusi s vámi, pane Dostále

    9.9.2018 jste v čase 16:58:08 napsal: "Nevím, jestli jsi se někdy díval na ZM, ale snažil jsem se vždy dané téma prezentovat tak nějak bez zbytečných, hlavně ne latinských, slov, tak aby i babička v Popovicích a dědeček v Újezdci a mladá paní s třemi dětmi v Předmostí pochopili co chci říct." Těmito slovy jste nepřímo zapochyboval o chápavosti vyjmenovaných osob a sám sebe pochválil, že jste tak dobrý, že i TITO LIDÉ vás SNAD pochopí... Přeji Vám, aby vás za 15, 20 let nikdo mladší veřejně neosočoval, že s vámi musí mluvit "jednoduše", protože byste nemusel chápat... Několikrát jsem vás vyzval, abyste zde namísto urážení seniorů a matek, které se starají o děti, jež budou jednou vydělávat i na váš důchod, sdělil jasně svůj osobní postoj ke spolupráci s ANO. To se ale nestane, že? To taky leccos vypovídá... Co já bych chtěl není důležité, ale když se mě na to ptáte, na rozdíl od vás vám odpovím. Přál bych si, aby Přerov reprezentovali lidé s jasnými postoji, kteří sami sebe nebudou vychvalovat, protože to nebudou mít zapotřebí - bude za nimi vidět nějaká práce či aspoň snaha. Patřičné vzdělání taky není na škodu, i když uznávám, že ne vždy je rozhodující. Jak je vidět na nynějších náměstcích, není jednoduché pro ně ani pro jejich okolí odskočit si např. z mašiny (nebo od pípy) dělat náměstka... K pláči je, že současní náměstci jsou se svými výsledky a výkony spokojení podobně jako vy s těmi svými. Tak co? Odpovíte mi na jasně položenou otázku o vašem osobním postoji k možné koaliční spolupráci ODS s ANO? Domluvíte se s panem Měřínským, panem Vránou a dalšími? Co myslíte?

    reagovatŠerák2018-09-11 10:17:35

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • rozumně doplněno

    reagovatno jo2018-09-11 10:02:30

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:

    Ani trochu se mi nelíbí představa, že by někdo pomohl darebákům z ANO zase do vedení města. Pokud by to ale znamenalo, že ten někdo je dokáže zkrotit a udržet v rozumných mezích, byl by to kompromis, se kterým bych dokázal žít. Nakonec politika je umění kompromisu… Oproti tomu varianta, kterou jsem popsal níže, kdy by ANO vládlo neomezeně je vyloženě noční můra. A pokud tam nechceme ANO vůbec? No tak jděte do ulici a vysvětlujte každý den lidem, proč je špatně je volit. Tím problém snadno a rychle vyřešíte. Stěžováním si a obviňováním tady na internetu nezměníte nic.

    reagovatHm2018-09-11 09:17:07

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Ukažte mi pasáž v mém textu, kde někoho označuji zaza "nechápavého" či "méně chápavého". Nicku Šeráku, vám kdybych napsal cokoliv tak budete proti mě. Napište vy jak to vidíte, jak by jste to chtěl, jakou máte představu. Pěkný den.

    reagovatMarek Dostál2018-09-11 09:16:59

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:

    Popsano pragmaticky. Chce to zamyslet se a ne jako ovce stadovite se jen zucastnit voleb. Takove ovce at radsi sedi u piva dal.

    reagovatno jo2018-09-11 09:08:12

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Je pravda, že obvykle je zde zbytečné diskutovat. Ať totiž člověk řekne cokoliv, místní "diskutéři" to vždy obrátí proti němu. Mimochodem, k té konspirační teorii bych řekl toto. Když se někým půjdete do koalice, tak máte daleko větší sílu pro vyjednávání podmínek. Když zůstanete v opozici, jste jen tak do počtu. Můžete se snažit pracovat, ale koalice si vás vždycky nějak setře, když bude chtít. Realita je taková, že je velmi pravděpodobné, že ANO získá velký počet mandátů a koalici prostě složí. Bude v takové situaci lepší, když bude mít v koalici silného partnera (Prosperita, nebo ODS), nebo když si přibere pár chudáků, kteří se na nic nezmůžou, a tak bude neomezeně vládnout další 4 roky? Když už tady chcete za každou cenu hloupě teoretizovat, tak zvažte VŠECHNY možnosti. Podívejte se na celostátní politiku. Většina stran má tvrdou podmínku, že premiérem nesmí být trestně stíhaný člověk. No tak si Andrej prostě našel takový chudáky, kterým to nevadí a kteří nejsou schopni odporu. A od té doby si s nimi vytírá … a dělá si co se mu zachce.

    reagovatHm2018-09-11 09:02:02

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pane Seraku, ja si naopak od vas myslim, ze Marek pragmaticky popsal situaci, jaka muze opravdu nastat. Zblbnuti z Babise, kteremu je u prdele, ze tu bude primator lhar a arogantni karierista Merinsky. Je to o tom, ze pokud lidi uveri jejich pitomym slibum o chodnikach, tak to tak bohuzel 4roky temna bude. Pokud lidi pochopi, ze v Prerove to neni o Babisovi ale o lidech z mesta, kteri nelzou a maji vizi lepsi nez chodniky, tak je ale musi zvolit. Az bude ODS mit 7 a Prosperita treba 5 zastupitelu, muze byt situace jina. Muzou poslat Merinskeho i s Horkym a Neklem do pr... sorry do opozice a pribrat do vetsiny nekoho rozumneho. Takze zadne fabulace ale realne uvahy, co se muze stat. Kdyz se zblbli lidi nevzpamatuji, budou tam mit lhare a temno pokracuje.

    reagovatPane Seraku nejsem Mara2018-09-11 08:55:52

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pane Dostále, to jsou jen prázdná slova a vyfabulovaná čísla. Vůbec jste se nevyjádřil k jednoduché otázce, jaký je váš osobní postoj k možné koaliční spolupráci s ANO. Ani jste nevysvětlil, proč považujete seniory (vašimi slovy babičku z Popovic a dědečka z Újezdce) a matky malých dětí za "nechápavé", a proto s nimi tak mluvíte. Nezlobte se, ale vaše vyjádření je mlácení prázdné slámy. O ničem. Je zbytečné s vámi dále diskutovat, protože nám nic věcného asi nesdělíte...

    reagovatŠerák2018-09-11 08:36:22

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Vone nejsme soudruzi, ale budiž.

    Vážený pane "Šerák", je možné, že se vám můj příspěvek jeví podbízivý. Nevím, kde mažu med, ale budiž. Mé sebevědomí je jaké je. Pokud vás to milý Šeráku štve, tak je to jednoduché, volte toho kdo vás neštve. Myslím, že asi nejste volič ODS, takže nevím, proč by vás mělo s kým se ODS spojí. Nevím kdy naposledy jsem byl s pány z ANO sednout na pivko, ježiši nedejbože s SPP. Pokud si s nimi mám sednou k jednomu stolu tak maximálně na "páku". Pane Šeráku, dám sem příklad, jak by mohly počty dopadnout.. Ano 8, SPPP 5, KSČM 5 = 18, nestačí jim to? Jdeme dál. ODS 5, Místní části 4, SPD 3, ČSSD 3, Prachař 2 = 17. Jak to má v této chvíli ODS udělat???? Jestli nevíte, tak s KSČM jen přes mrtvoly, které tu jsou ve skříni už od založení, SPPP jen přes mou mrtvolu, Prachaře snad ani nemá smysl komentovat a SPD s tím co by tam mohlo sedět už vůbec ne. Takže asi tak. Chápu, že vám nemusím být sympatický, či já nevím co, ale vždycky jsem bez obalu řekl nahlas co si myslím, Na rozdíl od jiných. Rozumím tomu, že mě asi v ZM nerad vidíte, ale je kriste pane na vás, koho budete volit. Tak si ho volte a uvidíte. Snad ten koho budete volit vy, bude jednat podle vašich představ. Pěkný večer.

    reagovatMarek Dostál2018-09-10 23:40:54

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Vone nejsme soudruzi, ale budiž.

    Pane Dostále, váš příspěvek je až příliš podbízivý. Chápu, že lákáte voliče, ale mazáním medu kolem huby je, doufejme, neoslníte. Způsob, jakým komentujete, je stejně plytký jako vaše vystupování na zastupitelstvu. Je z něj hodně okaté, jak rád se posloucháte a jak vysoce sám sebe ceníte. Docela často jste ale mimo mísu. Jak na zastupitelstvu, kdy je na vás vidět, že jste do problému příliš nepronikl, tak i na vašem posledním komentáři. Mluví se o dohodě ODS s ANO. Nikdo nikoho neobviňuje z paktování, ale je třeba si uvědomit, že bojujete-li na zastupitelstvu proti koalici a pak si jdete s pány z ANO a SPP sednout na pivko, způsobí to určitou nevěrohodnost vašich postojů. Ani v posledním komentáři jste se nevyjádřil jasně - tedy tak, aby babička z Popovic, dědeček z Újezdce a mladá paní s třemi dětmi v Předmostí měli jasno, zda ODS s ANO jedná a zda vám osobně by spolupráce s ANO vadila anebo ne. Už jen ten výběr osob, které nepřímo označujete za "méně chápavé" a pro něž hovoříte "lidovým" jazykem (ne latinsky)... Myslíte, že věk způsobuje nechápavost? Myslíte, že matky na mateřské přišly o mozek a je potřeba s nimi tak hovořit? Já si to nemyslím. Už jen tato sdělení poukazují na vaši nabubřelost, pro kterou si nevidíte na špičku nosu. Není také třeba předhazovat vaši vytíženost v rámci kampaně. Tuto cestu jste si vy i ostatní kandidáti zvolili, není třeba ji proto dlouze opěvovat a oslňovat ostatní tím, co všechno děláte... Rovněž vašich 99 % připravenosti na zastupitelstvo je dost přemrštěných. Zrovna vy osobně jste ve svých příspěvcích na zastupitelstvu střelil úplně mimo mísu. Závidím vám vaše přesvědčení o tom, že jste plně informován o záměrech ODS... Přeju vám hodně volebních úspěchů bez nutnosti se takto veřejně holedbat a podbízet se voličům. Věděl jste, pane Dostále, že sebechvála smrdí?

    reagovatŠerák2018-09-10 13:00:45

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Vone nejsme soudruzi, ale budiž.

    Pane Dostále, je směšné co jste napsal. Podívejte se na to, kdo v ODS kdy byl členem oné všestrany. Skoro všichni zakladatelé včetně vaši postarších členů. A ti zase vás brali do ODS. Takže k tomu soudružství máte hodně blízko.

    reagovatvon2018-09-10 09:41:41

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Vone nejsme soudruzi, ale budiž.

    To co píši níže, jsem napsal k jinému příspěvku, ke kterému čtenář těchto "NOVIN" beztak rychle zjistí. Vkládám ho sem proto, že i zde se stále mluví o spojování ODS s jinými stranami. Jo a "vone", ano je zde povolena anonymita, znám jak píše a vyjadřuje se Karel Bořuta, takže věřím že příspěvky s jeho jménem jsou opravdu jeho a garantuji ti, že tento příspěvek je opravdu můj. Tak tedy ještě jednou a za sebe. přečetl jsem si zde některé komentáře, hlavně ty, které popisují s pravdostí boží a s jasností jasnější než den spojování ODS s ostatními stranami. Mohu vás všechny ujistit, že ODS zatím s nikým nejedná. Vy někteří samozřejmě namítnete, že vám kecám. Víte problém některých zde diskutujících je, že tvrdí, že je vše špatně. ODS se nesmí spojit s tím, oním, tamtím a tamtím. Aha, takže vlastně s nikým. ODS by měla být podle některých z vás asi buď samotná, nebo tedy v opozici. Nu dobrá, tak potom ale po nás nemůžete chtít měnit Přerov, protože ho z opozičních lavic nezměníme. Tím neříkám, že se kvůli tomu abychom se dostali do koalice museli spojit z ANO. Někteří z vás, ať už tady napíšu cokokliv si stějně myslí svoje a bude to zde donekonečna opakovat, protože to je přece JASNÝ protože jsem to přece někde SLYŠEL. A navíc jsem viděl Záchu, Dostála, Koubu, Jasovou, Navaříka, jak se baví s Měřínským, Milánkem, Košutkem, Pospíšilíkem, Václavíčkovou, Lajtochem, Chromcem ml., Chromcem st., takže to je přeci JASNÉ, že se PAKTUJÍ. Takže co s tím? No nic, Přerov je malý a lidi se zde prostě potkávají. A při tom potkávání se spolu baví. To, že se potkám s Pospíšilíkem a prohodíme pár slov o tom, jak jde kampaň a jestli už mají program přeci NEZNAMENÁ, že se PAKTUJEM. No pojďme dál. Takže pro "No jo". Napsal/a jsi, že jsme lháři stejně jako Měřák. Hele jak píši víš, Ať tu napíšu COKOLIV, pro tebe budeme vždy lháři. Pro Teda. Neboj včera jsem určitě nepřebral. Máme všichni v posledních dnech opravdu hodně práce. I ti, kteří s námi poprvé v životě kandidují, ať je to Daniela, Jakub jeden i druhej, Jitka, Petr Caletka, Luboš Dostálů, Tomáš Kocourek, tak všichni jednotně tvrdí a koukají, jak všichni opravdu makáme. Ve svém volném čase se snažíme Přerovu a jejich lidem dát a dávat svůj vlastní čas, svůj potenciál a prostě a jednoduše se jim snažit zpříjemnit ten jejich život v tomto městě. Snažíme se jim ukázat sami sebe tak, aby věděli kdo jsme a koho popřípadě budou volit. A pokud si to někdo nevyzkouší, tak nepochopí jaká je to práce. Já před čtyřmi lety se do této politiky dostal. Znenadání. Do té doby jsem si mysle, že politik je nic nedělající a jen kecající člověk. Ó jak jsem najednou na sobě cítil, že jednak si, pokud mám o něčem rozhodovat, musím danou látku nastudovat. Jsou to metráky papírů a není to sranda, jelikož v nich není občas uvedeno vše. Někdy to vše je to nejpodstatnější, a to je pak na mě samotném abych si to podstatné zjistil. A to je ta práce, která není vidět. Ano občas vám něco unikne, no nejste přeci robot a děláte to ve svém volném čase. Ale snad ti z vás, kteří přerovskou politiku sledujete, vidíte, že my tři jsme VŽDY připraveni, když ne na sto, tak na 99%. Pokud mám o něčem rozhodovat MUSÍM dané téma znát. Nehledě na ODPOVĚDNOST, kterou postem v ZM máš. Takže jestli někomu vadí, že si dám nějaké pivko po práci, tak z dovolením ať mi políbí. Já si svou práci vždy udělal myslím dobře. A v poslední době všichni drabeme nad své možnosti. Takže ještě jednou pro "Teda", ne včera jsem nepřebral NEBOJ. Ještě pro NEEE. Ať napíšu zase cokoliv, tak tě stejně nepřesvědčím o tom, že ŽÁDNÍ KMOTŘI NEJSOU DOHODNUTI. PROSTĚ NEJSOU. Dostál se určitě netěší na křeslo náměstka, protože na něho žádné nemusí zbýt. Mé řečnické schopnosti se ti mohou zdát podprůměrné, mizivé, nulové. Beru. Nevím, jestli jsi se někdy díval na ZM, ale snažil jsem se vždy dané téma prezentovat tak nějak bez zbytečných, hlavně ne latinských, slov, tak aby i babička v Popovicích a dědeček v Újezdci a mladá paní s třemi dětmi v Předmostí pochopili co chci říct. Doufám, že se mi to daří. Bohužel u "NEEE" se mi to NEEEdaří. No a poslední poznámka se týká Michalova. Pro "Hm". Není to žádná nová taktika. V Michalově děláme předvolební kampaně při každých volbách a někdy i když ten daný rok nejsou. Děláme to v Michalově otevřeně a ne skrytě jako ANO na hradbách. Alespoň nám nikdo nemusí vyčítat, že participujeme na nějaké městské akci. Tak za mě zatím vše a mějte pěkný a klidný zbytek víkendu. Marek.

    reagovatMarek Dostál2018-09-09 16:58:08

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:Jsem rád, jak si tady souruzi z ANO a ODS tykají

    Přispěvateli do PN s nickem Karel Bořuta, anonymita je zde, na těchto stránkách povolena. Kdo se podepíše jménem lze jen těžko ověřit. Silná slova o ráně mezi oči je ukázkou vaší lidské úrovně a vašeho profilu. Na víc holt nemáte. V ANO jste neudělal tolik chtěnou kariéru a tak všechny špiníte. Vyprávíte, jak jste úspěšný podnikatel, no tak hurá. Když se vám nelíbí anonymní diskuze tady, běžte znovu do politiky. O úspěšného podnikatele s pevným názorem a jasnou politickou vyhraněností bude zájem. Pokud se k tomu potřebujete rvát, prosím, nabídka byla jasně stanovena, kdy kde v kolik. A že ze své pozice hrdiny couváte? No bodejť, co kdyby to zase nevyšlo, co? A vy jste raději utekl, tak jako z ANO!

    reagovatvon2018-09-09 13:05:43

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:Jsem rád, jak si tady souruzi z ANO a ODS tykají

    Hloupy anonyme, nedokazal jsi se ani podepsat. Kdyby ses pod svuj nazor podepsal, nemusel jsi se dockat takove reakce a mohli jsme si nazory vymenit i jinak. Jinak si trhni...

    reagovatKarel Boruta2018-09-08 08:55:15

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Jsem rád, jak si tady souruzi z ANO a ODS tykají

    Jak víte ze jsem nic nedokazaĺ a ze mě dáte ránu mezi očí prosíme kdy kde v kolik

    reagovatVon2018-09-07 20:03:39

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:pane Dostále,

    Ano, ach, je to napsano bravurně. I pan Marek Dostál se záměrně nevyjadřuje ke spolupráci s ANO, protože tato by mu nevadila! Nakonec si dá s Merinskym pár panáčků a budou z nich kámoši jak hrom. Navíc Zacha si pojede svoje blues, Dostala k tomu nepotřebuje, od začátku je to pro něj koule u nohy, protože co neví, nepoví...obzvlášť když si prihne, což je dost často, bohužel. A paní Jasová si zřejmě myslí, že pan Zacha jedna tak, jak říká... Ale to se plete, dal ji na kandidátku, aby nalapal hlasy, ale na jeji svolení lísat se k ANO čekat nebude. To zklamání vam, paní Jasova, opravdu nepřeji.

    reagovatDragon2018-09-07 18:58:27

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:ods nikdy vice. Ta banda nam jiz ukazala co umi.

    Navarik se cítí podveden a Jasova to chce ukončit? Kde tyhle kraviny proboha berete? A co vám na to říká lékař?

    reagovatHm2018-09-07 18:36:28

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Jsem rád, jak si tady souruzi z ANO a ODS tykají

    Normalne jsem slusny ale takovy debil kdyby se nebal a rekl mi to do oci, tak dostane ranu mezi oci. Na rozdil od tebe jsem neco dokazal v zivote i bez politiky. Hlupaku.

    reagovatKarel Boruta2018-09-07 18:16:34

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Jsem rád, jak si tady souruzi z ANO a ODS tykají

    Ještě k tomu přiberte třeba Helenu (Netopilovou) a Vladimíra (lžidoktora) a máte agitku národní fronty Přerov jako vyšitou. Kurva, pokud si chcete psát, vy dvě trapné figury přerovské rádobypolitické scény (jeden zakomplexovaný, že se nestal náměstkem, mluví o tom jeho bývalí kolegové z ANO) a ambiciózní koupená hráčka do dnes dresu ODS, zítra určitě nějací nezávislí a pozítří nová strana, jen aby někde pomáhala městu). Co o tom městě tak víte, madame? Zcela nic, při svém věku. Ale ambice máte kolosální.

    reagovatvon2018-09-07 17:35:06

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • ods nikdy vice. Ta banda nam jiz ukazala co umi.

    ODS sama nic neznamen. Pan Zacha se potrebuje na nekoho prisat aby byly korytka. Zatimco pan Dostal M. se vzteka tak ostatni z ODS se jiz take snazi kamaradit s ANO a SPPP. Pomalu si zacinaji rozdelovat korytka o coz vlastne ve volbach vzdy jde. Naivni chudak pan Navarik se citi byt podveden a pani Daniela pokud je opravdu tou cestnou zenou za kterou se na schuzich vydavala jiz premysli ze to ukonci jako slavna byvala hvezda ANO pan Boruta. Komunalni volby totiz neni boj o nejakou dulezitou vizi pro mesto je to boj o korytka = o prachy. Zadarmo by nikdo z nich ani nesedel na schuzich zastupitelstva....zkratka nevolme korytare.

    reagovatHmHm2018-09-07 16:52:17

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:milá Danielo

    Jj me se dari vytecne, politiku nepotrebuji k uziveni ani zivotu, jsem zdrav a prave odjizdim na tenis. Drz se a neboj se krivaku. K

    reagovatKarel Boruta2018-09-07 15:49:17

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:milá Danielo

    Ahoj Karle, ja pouze reagovala na to, co tu probehlo. Me se na nazor nikdo neptal, pokud by Te zajimal, tak je konstantni, me vyhrady vuci p. Merinskemu znas, pres to pro me nejede vlak. Doufam, ze se Ti dari. Hezky vikend :-)

    reagovatDaniela Jasova2018-09-07 15:42:52

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • milá Danielo

    zajisté víš, že to zde taky sleduju a podepisuji se jako Ty. Trochu mně překvapuješ svými postoji dříve a nyní. Napsala jsi 10 řádků a neřekla nic. Ani Marek se neozval. Čeho se bojíte. Ty jsi na zastupitelstvech chtěla informace od Měřínského, Ty jsi vyžadovala informace pro KV, Ty jsi byla svědkem jeho lhaní, on a primátor s Tebou na zastupitelstvu jednali jako s hadrákem a ty se teď bojíš říci, že s lhářem prostě nesedneš k jednání, protože mu prostě nevěříš. Najednou Ti arogance a nabubřelá povýšenost s jakou s Tebou jednali nevadí? To je pro mně dost zklamání. Já jsem to řekl a stojím si za tím a proto také nemám zájem o angažmá v místní a ani žádné jiné politice. Ale myslím, že politik nebo ten kdo se o to uchází by se neměl bát pojmenovat špatné věci ze strachu, že nedojde k jednání o možném - což je v politice základ. Myslím, že právě ten přímý a rovný postoj lidé právě ocení. Přivítal bych vyjádření, i když třeba ani ne od Tebe,ale že například Michal řekne, že jste strana a spolek čestných lidí, co nelžou a že máte velký problém a blok sednout k jednomu stolu s člověkem, který i VÁM prokazatelně lhal. A radši se soustředit na strany s kterými spolupráce má hlavu a patu a nejsou v ní podrazáci. Třeba i Radkovi Pospíšilíkovi to trvalo, než přetekla míra podrazáctví vůči němu a až byl u přímého důkazu o lžích a sám se přesvědčil, když ho přestali informovat a začali z něj dělat blbce, že tudy teda jít nechce. Ale jako chlap se tomu postavil i s Pospíšilem. Tož tak. No, promiň, jestli se Tě to dotklo ale jsi mladá a zůstaň čestná...Hezký víkend

    reagovatKarel Bořuta2018-09-07 15:37:18

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Spojení ODS a SPPP

    Dobrý den, dovolím si se zastat M. Dostála, byť předpokládám, že to "slíznu" též :-) I mně přijdou zvláštní úvahy, co je a není předem domluvené, s kým se kdo, i přes deklarovaný odpor, nakonec spojí, s vidinou teplého křesla na 4 roky...M. Dostál byl zatím jediný, kdo se zde poměrně jasně vyjádřil, i když je jasné, že se svou odpovědí se nemůže zavděčit všem. Stále však zůstává jediný, který se z kandidátů do MZ vyjádřil, byť všichni víme, že tyhle stránky bedlivě sleduje i velké množství ostatních :-) Jak tu však některé příspěvky vyznívají, i kdyby napsal cokoliv, tak resumé je - ODS a všichni, jež kandidují v rámci projektu Pomáháme městu, mají jasné, předem stanovené instrukce, bez ohledu na cokoliv. Několikrát se tu objevily příspěvky v rozporu typu "nechť se kandidáti vyjádří" a zároveň " i když se vyjádří jakkoliv, vše je již předem domluvené". Snad výsledky voleb promluví co možná k největšímu prospěchu města a uvidíme, co ukážou. Můj osobní pohled je stále stejný a věřím, že i zbylých kandidátů projektu Pomáháme městu. Hezký den všem.

    reagovatDaniela Jasová2018-09-07 14:08:19

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Souhlas! Buďto budeme volit podle prihlouplych hesel, která hned po volbách zmizí v zapomnění, nebo podle toho, kdo jak skutečně pracoval. Bylo to krasne vidět, po celé volební období. Někteří pracovali pořád, někteří až těsně před volbami a někteří vůbec.

    reagovatHm2018-09-07 13:21:06

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • ještě dovětek, u voleb se ukáže se jestli i my jsme loutky jednoho muže. Jestli s námi všemi může manipulovat jak chce. Buď bude po volbách znovu vládnout hvězdná pěchota s nějakou podrž taškou, nebo sebevědomí lidé. Musíme si vybrat.

    reagovatpro Hm2018-09-07 13:16:31

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • co tím chcete říct? Že ANO jsou loutky jednoho muže, to víme. Ale je zbytečné sem více psát, platí to co napsala paní ach a informovaný úředník. Nic než souhlas. Jinak se z toho nevyhrabeme.

    reagovatpro Hm2018-09-07 13:13:33

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:a stavební deník

    Merinsky primátorem je noční můra... Pokud ale Ano zvítězí, těžko se tomu ubránime :o( budou mít velkou sílu a nějakou variantu koalice si prosadí (nakonec i Babiš si koalici vydupal).

    reagovatHm2018-09-07 12:59:23

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • přesně napsáno.

    reagovatpaní ach2018-09-07 12:14:17

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:a stavební deník

    To je presny popis pani ach. Sledujeme to i jini ale toto je naprosti presne. Diky

    reagovatANO2018-09-07 12:06:51

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • a stavební deník

    s dalšími dokumenty zůstane navždy pohřben. Měřínský veřejně lhal o podpisu smlouvy, veřejně a opakovaně lhal, že Prachař není do cyklověže zapojený. Faktem je, že cyklověž od samého začátku řídil Prachař. Smlouva o vypracování projektu a projekt byly vypracovány dřív, než proběhlo výběrové řízení, což Měřínský komentoval na komisi, že Systematika prostě věděla, že vyhraje. Tož takového vy chcete primátora... chyba, velká chyba, že jeho odvolání neprošlo. Arogantní, nafoukaný, ulhaný "nicmocneumím ale jsem ve správné straně" do vedení města prostě nepatří. A do politiky jako takové vůbec.

    reagovatach2018-09-07 12:00:13

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pane Dostále,

    nepíše se zde o možné koalici ODS - SpPP, ale o možné koalici ANO - ODS - SpPP. Od SpPP se distancujete a říkáte za sebe ne. Takže ANO ano. Takže Měřínský primátorem ano. A další "umělci". Že jste se k ANO nevyjádřil pro mě značí, že tuto variantu ODS připouští a pokud ANO bude sestavovat koalici, jste připraveni. Přerovské ANO je podobné předlispadové KSČM - je jedno, že jsi neschopný, že věci nerozumíš, že není jiný důvod tě volit, než to, že jsi v té správné straně. A nic jiného Přerovskou ANO při životě nedrží, než že se kryjí Babišem. Ale mě nezajímá v komunální politice Babiš, mě zajímá co umí Měřínský, Navrátil, Košutek a další. U mě velké zklamání, protože dobře víte, s kým budete mít tu čest, přesto do toho jdete. Já budu doufat, že Měřínský na prvním místě kandidátky bude dostatečně velkým mínusem a lidé je volit nebudou.

    reagovatach2018-09-07 11:30:38

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Napsal jste to výborně a s přehledem člověka, znajícího situaci velmi dobře. Hráčem z pozadí je Galová se svým foxteriérem Ondrůjem. Ona za ANO, on za SpPP. Oba na skoro volitelném místě. Vrána dává Galové přednost kde se dá a dokud to jde. Ondrůj byl přijat do KIS výměnou za přijetí syna ředitele KIS Macíčka do ANO. Holt, všichni už se dopředu pojišťují, aby zůstali na svých postech. Vrána rozehrál se svým kolegou "lobbistou" velkou partii. Druhá strana, také se známým "lobbistou" touží rovněž trochu "po mlsu". A právě proto ani opravdu schopný (snad ne všeho) Michal Zácha, spolkne vše, jen proto, aby "tam byl" Jen aby to nebyla cesta do pekla, pane Zácho. Rovná páteř+paměť=úspěch ve volbách. ANO to už nepůjde, hodně kulhá!

    reagovatpro informovaný úředník a další2018-09-07 09:36:32

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pane Marku Dostále

    Už i vrabci na střeše si cvrlikají, že došlo k jednání mezi ODS a ANO. Včerejší rivalové se dohodli na zítřku. Jenže co když jim bude scházet nějaký hlas. A tak ANO kalkuluje dál a nevidí důvod dát se dohromady s SpPP. Pokud to nevíte, pravděpodobně se s vámi nepočítá! Účelově "pragmatické" chování přerovské ODS s "jakoby" novými tvářemi se neodchýlí od běžného průměru v této zemi. A tak se ODeSka bude "paktovat" s každým, kdo ji dá šanci vytvořit koalici takovou, kde náměstkem bude neúspěšný kandidát do parlamentu. Nejde tady o Přerov, jde jen a jen o pozice. Dobře placené a do budoucna výnosné. Předvolební boj začal. Ukázkou bylo hodnocení nepopulárního tajemníka. Nemasné neslané, nakonec jakoby "osvobozující rozsudek" stanovil jeho další pokračování. I toto je jasná signalizace budoucích koalic. Chodit do Michalova je naprosto zbytečné. Co se dozvíme? Snad jen to, že to s námi myslí upřímně! Že dřou do morku kostí a že "milují Přerov". Jen se divím, že je tam i výtvarník Dostál. No, přeji koalici ODS, SpPP a ANO mnoho úspěchů, teplé židle, hodně pozic ve výborech, institucích spravovaných městem. Ale mezi lidi raději potom moc nechoďte, ať se o Přerovu nepíše jako o Chemnitz!

    reagovatMiluji Přerov do roztrhání těla, říkají2018-09-07 09:26:15

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Marku, je to jak se zde píše. Tobě osobně věřím ,že by jsi s SPP nešel ale bohužel tě strana po volbách klidně obětuje, aby byla v koalici. Ty se sice zachováš jako chlap a rezignuješ, ale k čemu nám to bude? Ty nasbíráš hlasy, pak rezignuješ a pak tam bude sedět někdo jiný a Horký bude náměstek primátora a Měřínský primátor.

    reagovatMarku2018-09-07 09:22:46

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Spojení ODS a SPPP

    Marku, ze se nebudes paktovat s Merinskym, protoze dobre vis , co je to za lhare a na tu krivou hubu se prece divas na bilbordu. Rekni primo, ze by ses pozvracel, kdyby mel byt primator a ty mel vedle neho sedet jako namestek. Rekni to jasne. Tobe to jeste uverim ale Michalovi neverim ani slovo. Ten pujde na rozdil od predchozich prohlaseni s kazdym. Ty jsi jiny ranar. Tak to prohlaš jasne.

    reagovatTedy rekni take prosim jasne2018-09-07 09:03:06

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • ber nebo neber

    vy si opravdu myslíte, že by ODS nechala být možnost účastnit se vedení města, pokud by jim někdo nabídl křeslo náměstka. Zejména tehdy, pokud by jim hrozil odchod do opozice? Pokud by ANO a SPP oslovilo dalšího z řady, Zácha by po tom skočil. Dostála by se neptal. Nějak by to zdůvodnil, je otřískaný politik. Tu musím souhlasit s informovaným úředníkem. Navíc Přecechtělová z Přerovské stavební tahá za nitky a má přesvědčivé argumenty. To jsme viděli před několika měsíci u prodeje lukrativního pozemku na Jateční ulici, kdy to měsíc před tím neprošlo, dalo se to znovu do zastupitelstva a najednou to prošlo, včetně hlasů ODS. Jsem tu nějaký pátek a něco jsem zažil. Měli bychom volit jiný subjekt, který se bude blížit 20% a bude konkurovat ANO. Souhlasím, že ODS by to neměla být. Je to partaj, které nevěřím.

    reagovatRE:Marku2018-09-07 07:18:58

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • a nějak jste zapomněl na ANO a Měřínského na primátora? Úředník nám tu napsal, že se rýsuje tato varianta.

    reagovatMarku2018-09-07 07:05:40

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Opravy

    Ten slovník v mobilu je na nic. Kromě jiných překlepů, které si jistě opravíte, tak vám přeji rozumnou volbu u UREN. :-)

    reagovatMarek Dostál2018-09-06 23:14:14

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Spojení ODS a SPPP

    Už mě tady ty vaše šílené úvahy přestávají bavit. Jak se Marek. Dostál jmenuji tak se zaručuji že s SPPP nepůjdu. A myslím že nejen já. Pokud se najde někdo kdo by v ODS toto udělal tak vám jasně prohlašuji, že se raději než spojení s SPPP vzdám mandátu. Tedy pokud nějaký budu mít. A doufám, že ty vaše neskutečně jisté úvahy a podložené informace už nebudete zbytečně tlačit tímto směrem. A pokud přeci jen pohybujete, přijďte zítra odpoledne do Michalova Budeme tam všichni z ODS a tam se nejen mě na tato témata můžete klidně zeptat přímo osobně. Přeji klidný večer, pěkný víkend a rozumnou volbu u určen. Váš Marek Dostál.

    reagovatMarek Dostál2018-09-06 23:10:24

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • tak, tak. Nevolte SPD, Lajtocha, Chromce, Prachaře. Jsou to propadlé hlasy. Přemýšlejte. Ostatní jako ODS, SPP a ANO bude volit jen tvrdé jádro. Vy kteří se rozhodujete hledejte cestu u zbytku jak je podpořit. Jinak tu budeme mít primátora Měřínkého.

    reagovatXXL2018-09-06 20:46:43

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Netopilová o tom nebude rozhodovat, o tom bude rozhodovat Hot John a Švadlenka. Už nebudou mít 20%. Když bude mít ANO 25 - 30%, 12 mandátů, 3 mandáty SPP, 5 mandátů ODS, co jim bude chybět. Netopilová bude držet ústa a krok. Jinak by je mohli vyměnit. Protože lídrem je Měřínský, Pospíšilíkem nepůjde, protože tam je Václavíčková, na kterou posílá s Netopilovou kontrolu, šušká se u nás, že na školy chystá další kontroly Kohout. V tom případě ANO, SPP vyautují ostatní. takže kdo vezme černého Petra, ČSSD se nemusí do zastupitelstva dostat, jako Chromec, Lajtoch, Komunisti 4 mandáty, Prachař 2 mandáty. Takže jinak to ani být nemůže, protože b ODS byla tím pádem mimo hru. Měřínský ODS překousne, Vrána to domluví. To samé Hot John, jde přece o křesla, náměstek pro majetek je pro Záchu OK, Měřínský primátor, Mazochová finance a Navrátil školství. Ostatní pošlou do opozice. Zácha do opozice nepůjde, udělá vše proto, aby tam byl, jinak tam půjde Nekl. Piráti jsou na levo, stejně jako komunisti a dnes i ANO. Pane hm je to velmi reálné, souhlasím s nicky pode mnou. Jediná cesta je volit jiné, kteří budou mít aspoň 18% a můžou koalici tvořit oni, ODS to určitě nebude, mají toho moc za sebou a první 4 není nic moc. Kdo z nich může dělat náměstka? Marek Dostál? Jakého. Petr Kouba? Jakého. Je to jednoduché, někdo mimo ANO, SPP a ODS musí mít aspoň 18%. Pak má šanci skládat koalici on a určovat pravidla. Jedině tak nemá Měřínský a Netopilová šanci. Nevidím jinou variantu. Ve svém věku jsem toho zažil už dost. Nechci už na úřadě našeho tajemníka, Nechci Kohouta, Netopilovou, snaživce Horkého, Měřínského, Navrátila, 4 roky stačí. Michal je snaživý, ale nebude mít žádný manévrovací prostor.

    reagovatinformovný úředník2018-09-06 20:31:57

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Otočím to z jiné strany. Vy si dokážete představit, že by Netopilová šla do koalice s ODS? ( a tři zastupitelé ODS, že by šli s ní?) máte velkou fantazii...

    reagovatHm2018-09-06 19:04:23

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    To jestli udelas Michale Zacho, tak jsi nejvetsi krivak a s Merinskym si podejte ruce a bezte chlastat a lovit mlade slecny jako Navratil. To je kurva spolek...hruza. Pospisilik je nejslusnejsi z tech lidi co se tam cpou. Sice mu v tomto volebnim obdobi dost dlouho na muj vkus trvalo nez je poslal do pr...

    reagovatNo teda2018-09-06 19:03:58

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Uvidíte. Dejte na mě.

    reagovat?? Hm2018-09-06 18:58:12

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    A tuhle zaručeně pravou informaci máte od kartářky? Těžko odhadovat, jak volby dopadnou. ANO i SPP zklamalo mnoho svých voličů. Ale vy už teď víte, jaká bude koalice. Neprozradíte nám i jmenovité obsazení zastupitelstva?

    reagovatHm2018-09-06 18:53:40

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Jakou změnu? zas ANO SPP k tomu ODS, už si o tom cvrlikají všichni vrabci v Přerově. S tím běžte do háje. To je parodie.

    reagovatPane Nedělko2018-09-06 18:44:52

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Nic proti Pospíšilíkovi nemám

    Jenom abych to uvedl na pravou míru. Ale chci změnu.

    reagovatPetr Nedělka2018-09-06 17:43:44

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Podepisuje se pod své názory a nebojí se!

    Volím přerovskou desítku za ODS!

    reagovatvolič ODS2018-09-06 15:01:06

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Teď jsem to psal v jiném příspěvku. Koalice ODS+ANO+SPPaPiráti je již zcela evidentně dohodnuta, a tak nabízím k zamyšlení volit Prosperitu+ČSSD. Volit tyto dva subjekty, aby získaly co nejvíce hlasů, protože ti zcela jistě s Piráty nepůjdou. V osobě pana Pospíšilíka a paní Václavíčkové vidím záruku za Prosperitu a v osobě pana Skládala a studenta Vymětalíka vidím záruku za ČSSD, že ti tihle 4 v případě zvolení V ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ do koalice s Piráty (Kohoutem, Netopilovou) a ANO (Měřínským) nepůjdou! Jedině podporou těchto dvou stran máme šanci se vyhnout na první pohled nevyhnutelnému osudu mít na radnici primátora Měřínského, náměstkyni primátora Netopilovou a náměstka primátora Horkého! Nedej bože náměstka primátora Kohouta! To byste vážně chtěli? Pokud toto nechcete, tak alternativa Prosperita+ČSSD je jediná možná. Dokonce i hlas pro ODS je hlas pro Piráty, protože oni si pak společně sednou do již dohodnuté koalice, takže je to hlas pro tuto koalici. Skutečně nevidím jinou alternativu, než podpořit tyto dvě strany - Prosperitu a ČSSD.

    reagovata dost!2018-09-06 13:35:40

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ta poznamka o Galove je na miste. To je opravdu ambiciozni zla a zakerna osoba. Jeste horsi nez lhar Merinsky. To az se v zastupitelstvu spoji, to teprve budou zajimave prenosy. No na radnici vedi svoje, pravda. Ja si v ANO vybrat nemohu, neni koho. A jestli se tu premila Zacha, ze s nimi je domluven, nemohu ani ODS, jejiz jsem byl vzdy volic. Zbyva jen Pospisilik a to je dost malo na vyber. Lajtoch, ci Prachar nebo Horky uz ukazali take co jsou za lidi. Takhle tedy...

    reagovatDalsi ctenar2018-09-06 13:08:32

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Tak především to není hodně dlouho holka. Pokud si tak sama neříká. Podotýká často, jak má ráda lidi! Její volba do zastupitelstva by byla katastrofou pro město.

    reagovattaky čtenář2018-09-06 11:14:23

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Galová asi není moc tolerantní holka.

    reagovat......2018-09-06 09:59:33

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Rád bych věděl, kolik telefonátů měla redakce od dále zmíněné, , když se zde objeví jméno GALOVÁ

    Děkuji za odpověď

    reagovatváš čtenář2018-09-06 09:57:32

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:vypískáme

    zvaného Lžidoktor, by nahradil nový primátor zvaný Lžicyklověž? To snad nemůžete voliči myslet vážně?!

    reagovatDosavadního primátora2018-09-06 08:12:57

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • spíš byl problém u ostatních zastupitelů, Pospíšilík to pochopil správně, ale někteří okolo ne, tak se jim to snažil vysvětlit, na kamerách není všechno vidět. Přijďte do obecenstva a budete to slyšet všechno, dnes už ne dřív tam byly dobré perly, zejména od primátora.

    reagovatRE:ach2018-09-06 07:10:07

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • oprava

    až do konce volebního období....

    reagovatach2018-09-05 23:46:36

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:také volič

    no, tak jste si udělal závěr z posledního ZM, kdy p. Pospíšilík se v jedné věci nepochopil s Puchalským. Ovšem důležité je, že "přibržděný" nebyl, kdy na ZM jasně sdělil důvody, pro které z koalice odchází. Že s takovým vedením města nebude dále spolupracovat. A pokud sledujete zastupitelstva, víte o co jde. Shrnout 4 roky působení p. Pospíšilíka v komunální politice do jednoho nepochopení věci - to jste vzal velkou zkratkou. Pro "Hm" - že Prosperita a Nezávislí (kromě Neulze) vystoupily z koalice, byl jen důsledek jednání a způsobu fungování ANO/SpP . A získaly tím jen plusové body, že to dokázaly. Takový Zácha, který je silný politický kariérista, by koaloval a proplouval až do konce voleb. Je to chytrý a schopný chlap, ale velký politik. Aby to nebyl nakonec Vrána č.2.

    reagovatach2018-09-05 23:33:39

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Pravda, když se mu to hodí, tak se spojí... když se blíží volby, tak se zase hodí se rozdělit... :o)

    reagovatHm2018-09-05 22:57:37

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:také volič

    Tak to se asi díváme každý, na jiná jednání. V posledním zastupitelstvu, na mne Pospíšilík působil trošku přibržděně..

    reagovatPetr Nedělka2018-09-05 21:34:58

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • ODS volit nebudu, i když se ODS snažila být odpovědnou opozicí. Právě proto, že mám obavy z toho, že by mohla jít do koalice z ANO, chápu, že by si ANO toto přálo. Musíme jim to ztížit, proto budu volit Za prosperitu. ODS ani na vlastním Facebooku zatím nedeklarovala jak si představuje vedení města. Pospíšilík je zatím jediný, který jasně ukázal, že se umí jiným postavit.

    reagovattaké volič2018-09-05 21:05:19

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:

    Ani jeden není členem ODS. Pokud vím.

    reagovatpro volič ODS2018-09-05 20:59:54

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:

    Drobná technická: ANO vyhrálo volby a primátora přenechalo Puchalskému. Vrána jako tehdejší lídr se nakonec na vše vysral a přesto to dotáhl až do parlamentu. Voliči ANO alespoň v Přerově jsou nepoučitelní.

    reagovatpro Pro Přerovanku2018-09-05 20:56:29

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:

    paní Jasová a pan Navařík

    reagovatvolič ODS2018-09-05 20:47:00

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:

    Děkuji Vám za Váš příspěvek či komentář nebo jak to můžeme nazvat. Nelíbí se mi, to co se děje v Přerově, ale hlavní viník je Puchalský, popříadě Kohout, Netopilová a tito další. Umím si představit, že kdyby ANO bylo v koalici s ODS, ti by ho nasměrovali úplně jinam a úplně jiné by byly výsledky práce rady města. Zácha i Dostál jsou velmi zkušení politici. Věřím, že to bude a ODS je určitě domluvená s ANO. Jinak kdo jsou ty nové tváře, kromě nových politických stran jako je OK a Starostové, od kterých nevíme co čekat, zatímco od ANO můžem nebo víme jak se asi zachová.

    reagovatPro Přerovanku2018-09-05 20:45:10

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:

    Volím nové tváře.

    reagovatvolič ODS2018-09-05 19:20:40

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Zdenku, musím se Vás zeptat, Vám se líbí co se děje v Přerově? Vám se líbí vystupování Měřinského, Navrátila, Košutka na zastupitelstvu???? Pokud jste jen trochu soudný chlap, tak to musíte přehodnotit! Já jsem nikdy neměla nic proti ANO, ale za čtyři roky vlády téhle lůzy, doslova tupé, arogantní, s vadami řeči, jsme se na toto hnutí podívala i jinýma očima. Dřív jsem to nevnímala, ale tato přerovská odnož je ukázkou toho, co je vlastně nahoře. Babiš je miliardář, který si všechno kupuje, myslíte si, že mu na nás záleží??? Myslíte si, že to dělá z lásky k vlasti??? A přesně toto jsou ti troubové, co sedí na náměstkovských židlých. A Vrána, ten pro Přerov neudělal ani Ň. Jen kecá a kecá a bere tučné příjmy. Já dám ve volbách příležitost novým tvářím!!!

    reagovatPřerovanka2018-09-05 18:58:54

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:

    Ty chudaku Meracku, nemusis mi odpovidat pod stejnym nickem. Ze jsou ovce zblble z Babise vime a i kdyby jste meli 25%, neznamena jeste, ze budete u vlady ve meste a ze bude Merinsky i s tim svym krivym pohledem a ksichtem primator. Vsichni se doufam proti vam spoji za ty svinstva, co jste tu predvedli.

    reagovatTak tak2018-09-05 17:41:42

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Nejde o žádnou závist preferencí. Měřínský je prostě hodně slabý lídr kandidátky. Vždyť ani neumí pořádně promluvit na zastupitelstvu, buď něco nesrozumitelně drmolí nebo se snaží neúspěšně potlačit tu svoji aroganci, když má náhodou někdo nějaký dotaz. Tohle nemůže být primátor. Doufám, že ho voliči vykřížkují, i kdyby nedejbože ANO vyhrálo.

    reagovatNesmrtelná teta2018-09-05 17:41:32

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • vypískáme

    slizkého hada Měráčka, tak jak dnes němci Babiše!

    reagovatobčan2018-09-05 17:07:21

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Závidíte popularitu hnutí ANO co??????? Nebojte ono zde vyhraje volby, cca 25 procent a Měřínský bude primátor.

    reagovatTak Tak2018-09-05 15:35:39

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Krizkovat 35 x a neoznacit zadnou stranu. Nejlepe od cca 10teho mista dale. A sibri budou v prdeli. Nevim, cim se uzivi takovy Meracek s Navrcem. To sebevedomi, ze je do smrti bude zivit zblbnuti z Babise je fakt neskutecne..

    reagovatTak tak2018-09-05 09:13:37

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Křížkování - mýtus o volbě jednotlivých kandidátů (2)

    A kde je problém? Stačí u voleb přemýšlet a nevolit celou stranu, ale 35 jednotlivých kandidátů. V roce 2014 měl nejúspěšnější kandidát (Petr "zpátečka" Vrána) 3400 hlasů. Pokud to letos bude podobně, stačí komukoliv cca 340 "extra" hlasů (od 43 tisíc voličů) a lídři mají utrum. My voliči máme v rukou obrovskou moc... stačí přemýšlet.

    reagovatHm2018-09-05 00:06:15

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Křížkování - mýtus o volbě jednotlivých kandidátů (2)

    Komunální volební systém je nejsložitější volební mechanismus používaný v Česku. Problém nastává především při rozdělování hlasů na mandáty, kdy volič zdánlivě vybírá jednotlivé osobnosti bez ohledu na stranickou příslušnost, nicméně jedná se o hlasy pro danou stranu a hlasy pro jednotlivé kandidáty se tak dají přirovnat k preferenčnímu hlasování. Hlasy, které obdrží strana jako celek se sčítají s těmi, které byly dány jednotlivým kandidátům. Na základě součtů všech hlasů, ať již volič hlasoval kteroukoliv z nabízených možností, při použití D´Hondtova dělitele. Systém se tedy chová stejně jako kterýkoliv jiný poměrný listinný systém používaný ve všech typech českých voleb vyjma senátních. Jinými slovy, panašováním nelze podpořit jednotlivého kandidáta bez toho, abychom podpořili i jeho stranu, za niž kandiduje. Křesla v zastupitelstvu se pak rozdělují klasicky od prvního místa na kandidátce, přičemž pokud některý z kandidátů získal alespoň o deset procent procent více hlasů, než je průměrný počet hlasů na jednoho kandidáta v rámci jeho strany, posouvá se na první místo listiny. Preferovaný kandidát tak musí pro zisk mandátu být výrazně lepší, a to v porovnání se všemi ostatními kandidujícími. To je problém především ve větších městech, kdy je na možnost posunout se na první místo kandidátky nutné získat velmi vysoký počet hlasů.

    reagovatVolič2018-09-04 20:42:06

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Křížkování - mýtus o volbě jednotlivých kandidátů

    Převzato z tisku: „V těch komunálních volbách panuje takový velký mýtus, že voliči mohou přímo volit jednotlivé kandidáty. Jsou to opravdu hlasy pro politické strany," varoval politolog Tomáš Lebeda. Princip křížkování u jmen jednotlivých kandidátů v komunálních volbách dokonce někteří odborníci označují za „podvod na voliče."

    reagovatVolič2018-09-04 20:38:31

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • ze kterého ústavu tě pustili, jestli takoví voliči volí ANO, vůbec se nedivím jak to v Přerově vypadá. Děs a bída. Paní ach a ostatní to nemá cenu. I když jim ,,n.....š,, na podnos,stejně to sežerou. Ale i na ně dojde.

    reagovatZdenku, popleto2018-09-04 20:38:26

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE: Zdenku,

    té poslední větě ve vašem posledním příspěvku nerozumím.

    reagovatach2018-09-04 20:24:03

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE: Zdenku,

    Třeba nechce ČSSD a tak ANO může být protiváhou ČSSD.

    reagovat-2018-09-04 20:13:47

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE: Zdenku,

    nerozumím určení doby " za posledních 8 -12 let" , pokud za posledních 12 let, tak poslední 4 roky se na té katastrofě podílelo velmi významně právě ANO. OK - tam je Chromec, Přidal - v politice dlouhé roky, tak snad si názor umíte udělat. Zapomněl jste Prosperitu, která také není nováčkem. Ale když už volíte věrně ANO, proč to měnit, že. To kdyby čert na žebráku jezdil, vy to nezměníte, protože jste stálý volič... Zvláště, když mají v komunální politice velký potenciál :-)). Ale vaše právo a svobodné rozhodnutí. Spojení ODS a ANO komentovali už jiní, nebudu opakovat, jedním slovem pohroma. Prosím, jaký velký potenciál vidíte u ANO s hlavními aktéry hnutí Měřínským, Navrátilem, Košutkem, útěkářem Vránou, Milánkem, Galovou a dalšími...?

    reagovatach2018-09-04 20:05:29

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Nejsem z rodiny ANO, ale jsem jeho stálý volič a i když se řada věcí nepovedla byla udělána řada chyb, nevidím důvod volit někoho jiného, ANO bude bez Puchalského tak se bude třeba dařit lépe se Záchou. A za druhé představte sikolaci SPP a piráti, ČSSD, prosperity, furt lepší než koalice s ČSSD, ANO, ODS

    reagovatobčan Zdenek2018-09-04 19:49:44

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Tak pokračuj, taky jsem chtěl volit ANO, ale znejistil si mě

    reagovatvolič ANO2018-09-04 19:45:16

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • volič ano

    Tak pokračuj, taky jsem chtěl volit ANO, ale znejistil si mě

    reagovatTak2018-09-04 19:44:36

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • a to spojeni s ODS je pokrytectvi a vychcanost Zachy, jen se dostat k lizu. A postrceni Jasove a Navarika, kteri chodili na ZM je jen vejicka na volice. Tech co chodili, upozornovali a protestovali proti svinstvum bylo vic. Toto jestli ODS udela, nadobro ztrati kredit a tvar u slusnych lidi. To mi ver.

    reagovatHm2018-09-04 18:25:57

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    To jsi Zdenku bud slepej a nebo primo z rodiny nekoho z ANO. Ty jsi nevidel tu bezradnost a z to pramenici aroganci a sproste lzi Merinskeho, ktery do te doby nez prisel z Oc z VŠ, kde byl urednicek co nosil lejstra z kanclu do kanclu. Ty jsi nevidel Navratila, jak nevedel vlastne ci je. Ty jsi nevidel skolaka s 13 tridami jak plance o nicem. Ty jsi nevidel zbabeleho Vranu jak od toho utekl do Prahy a jen sbiral funkce za prachy. Koupenej Strojar a zoufala bezradnost co s nim? Mam pokracovat slepy volici ANO...

    reagovatHm2018-09-04 18:19:26

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Zdeňku, píšeš. že ČSSD je návrat do minulosti a obratem doufáš ve spojení ANO s ODS. A ODS není návrat do minulosti? Kromě toho ČSSD se Lajtocha zbavila, zatímco Zácha je zaměstnanec kmotrů z ODS právě z dob dřívějších. A ty si myslíš, že ti hoši z minula nebudou mít páky na Záchu, když ho zaměstnávají? Jsi dost naivní. Právě že naději dává jedině ČSSD bez Lajtocha. Tak to vidím já. A vůbec, chtít Měřínského primátorem mi přijde hodně ulítlé.

    reagovatZdeňku2018-09-04 18:19:15

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • V Přerově žiji téměř 45 let. Co se dělo za posledních 8-12 let na radnici je katastrofa. Máme jen tři alternativy: 1. volba ČSSD nebo Lajtocha, to je návrat do minulosti proto nevolit. Nové strany: to je Ok Přerov, starostové a jiné nové kandidující strany, nikdo neví co do nich očekávat, kdo ví co předvedou , raděj nevolit také. Volba Ano, to je třetí možnost a to využiju jelikož ANO volím už roku 2013, tam je velekej potenciál, navíc kdyby se daly s ODS, nastala by opravdu velká změna, k lepšímu. A pokud tady píšete o studentu Vymětalíkovi, četl jsem jeho články, nejsou špatné, má pravdu v určitách věcech, i pan Skládal, ale jako stálý volič ANA dám hlas ANU.

    reagovatobčan Zdenek2018-09-04 17:55:29

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • jsou lepší2 pisálci, než jeden nepisálek, posránek, co sedí na ZM a sedí, sedí, pardon studuje kulišárnu......

    reagovatlepší2018-09-04 16:53:23

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Jirka Lajtoch je opravdu jistota. Jistota pro Přerovskou stavební.

    reagovat:-(2018-09-04 13:39:56

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • A co je dobrého na Horkém? Co je dobrého na Kohoutovi a Netopilové? A proč volit někoho, kdo neudělal nic? Vymětalík udělal alespoň něco. Mnozí neudělali nic. Vymětalík prokázal odvahu, když mnozí mlčeli. V době, kdy Pospíšilík byl servilní člen koalice, se dokázal Vymětalík veřejně ukázat a promluvit. Co Lajtoch a Zatloukal? Zalezlí pod stolem, schovaní před veřejností, vylézají jako hadi na veřejnost až teď, před volbami.

    reagovatvoliči 52018-09-04 13:12:32

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Tak vidím že Vymětalíka i Skládala se někdo chystá volit. To mě překvapilo. i když nevím co je na studentovi Vymětalíkovi dobrého co on udělá pro Přerov

    reagovatpisi pro voliče 52018-09-04 12:29:04

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • A já pro jistotu budu volit Vaška Zatloukala :-)

    reagovat:-)2018-09-04 12:25:09

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • volím jistotu,volím pana Lajtocha

    reagovatHonza2018-09-04 12:21:30

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pavlíček

    chtěl jsem napsat, že je nevolitelný, protože je na kandidátce Prachaře, jako spousta jiných lidí od Hermélyho Nezávislých, a chtěl jsme ho poslat k šípku. Ale mrkl jsem se na kandidátky je na 25 místě u ODS, což je už dobré. Potíž je v tom, že by musel být skokanem roku a lidi co volíme ODS by jsme ho museli křížkovat. Což by bylo dobré. Ale pro nás pravičáky je to pořád lepší varianta jak solitér Prachař, který je jak tu čtu pro dost lidí neprůchodný, pro své chování.

    reagovatvolič pravice2018-09-04 09:42:13

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • měl dosti ostrou výměnu názorů na FB

    s Kohoutem a spol. ohledně kroků, činností, vztahů na úřadě, personálního obsazení vedení města atd. i Pavlíček. Jenže to se mu spolu s jeho anticigánskými názory a znepokojujícími zjištěními u cyklověže nevyplatilo a byl za to pod pohrůžkou TO z rasismu odejit. Taky aspoň ještě někdo s koulema.

    reagovatJednu dobu2018-09-04 07:58:03

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Spalování kandidátních listin

    :-)) máte pravdu ,už se to tu psalo, ale v té touze po likvidaci jsem na to zapomněla :-)

    reagovatach2018-09-03 23:08:59

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Spalování kandidátních listin

    Líbí se mi, jak tady plánujete spalování a znehodnocení některých kandidátních listin. To se vám ale asi nepodaří... u komunálních voleb jsou totiž všechny kandidátky na JEDNOM papíře :o)

    reagovatHm2018-09-03 23:04:03

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ačkoliv se sem tam škádlíme

    Já tedy určitě p. Skládalovi křížek dám... o problematiku událostí a dění, se zajímá a je vidět. Přijde mi škoda, jeho energii nevyužít, když mi zbyde tolik hlasů :-)) Více úhlů pohledu....snažší hledání cesty.

    reagovatPetr Nedělka2018-09-03 22:58:10

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:co vím určitě,

    Presne tak a sorry za preklepy. :-)

    reagovatJj2018-09-03 22:52:23

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:co vím určitě,

    no - takový úmysl jsem neměla, nicméně úkol zní jasně:-) - zničit jakýmkoliv způsobem.

    reagovatach2018-09-03 22:43:26

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pro voliče 5

    Tak Vymětalík a Skládal jsou podle tebe pisálci, ty umělče. No a kolik takových pisálků v Přerově je, kteří umí napsat něco, co má hlavu a patu, umí se pod to podepsat a neposerou se, když na ně Puchalský s Kohoutem udělají BU-BU-BU? Já jsem napočítal DVA. Nikdo jiný kromě těch dvou si na to netroufl. Tak jsi se ty umělče měl taky předvést, jak umíš psát, a pak bys mohl teprve machrovat. Takže za mě mají palec nahoru. Oba DVA. A nebudu volit nějaké nové neznámé tváře, které se náhle teď odkudsi vynořily a bijí se v prsa, jak pomůžou Přerovu, aniž by cokoliv udělali. To ANI OMYLEM.

    reagovattaky volič2018-09-03 22:05:37

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:co vím určitě,

    Jen si s nomi nebudu vytirat prdel, jak mate v umyslu Vy, ale podpalim trisky v krbu a se mi dobre rozhorel. Nic jineho nedelam s takovymi kandidatkami uz roky. Bohuzel jsme osamoceni.

    reagovatPodobne2018-09-03 21:35:34

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • co vím určitě,

    tak volební listinu ANO upravím do takové podoby, že ji už nepůjde použít. Lajtochova Přerov 2018 dopadne stejně. A k likvidaci volební listiny přiberu i Prachaře, SpPP. V tom mám jasno.

    reagovatach2018-09-03 21:26:09

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Lajtochovi a Puchalskému sbohem a šáteček. Mladé a schopné typu Navařík, Jasová, Skládal, Vymětalík určitě ano. Ti neměli strach se postavit Puchalskému a těm ostatním hajzlíkům hned od začátku. Mimochodem - to jsou snad jediná jména, která si za poslední 4 roky pamatuji, když vynechám zastupitele. Prostě se nám zde vygenerovaly silné osobnosti a to je dobře. Asi tušíme, odkud fouká větříček těch, kteří by je na radnici viděli neradi.

    reagovatza mě dobrý2018-09-03 21:22:24

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • No právě že Vymětalík a Skládal určitě ANO. Mladé a odvážné potřebujeme. Přizdisráče typu Lajtoch a Měřáček .. tradáááá.

    reagovatVOLIČ 12018-09-03 21:17:32

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:

    Souhlas. Jeden nikdy nic neridil, jako Kosutek lokomotivu a nema ridicak na auto. A druhy to bude vychytraly student jako Milanek absolvent Kuldovy uzasne VŠ skladniku. Tyto lidi nerozumi ani byznysu ani statni sprave. Jen chteji lehke zivobyti... jo jo bida velika...

    reagovatANO2018-09-03 20:16:55

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Ještě student Vymětalík a Skládal, tito dva pisálkové také ne.

    reagovatVolič 52018-09-03 19:50:41

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ze je nutnosti nevolit krizkem zadnou stranu. To je 35 hlasu pro stranu, pokud neudelate nekde krizek (samozrejmne ne stranu - zneplatnili by jste hlas). Jen krizky jednotlivym lidem a vysrat se na strany a nemusite ani tech 35. Jen dobre lidi. A ti vyzirkove na cele se tam nedostanou, preference je preskace. Zadny Merinsky, Prachar, Lajtoch, Zacha, Rastak a dalsi proflaknuti...

    reagovatZ to jasne vyplyva2018-09-03 15:56:48

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


Další články - Články z Přerova, Přerov, Přerovsko



Dotaznikove šetření APK 2015 až 2017

publikováno 06. 09. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 34
Pan ing.

O vítězi komunálek v Přerově rozhodnou Romové

publikováno 04. 09. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 138
Předvolební vřavu odstartovaly tento týden všechny politické strany v ČR.

SpP a Piráti se nám vybarvují ještě víc, než jsme čekali

publikováno 03. 09. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 61

Pro příklad 2 bod jejich programu:

Vladimír Puchalský jak ho neznáte...

publikováno 01. 09. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 27
Dostala se mi do rukou zajímavá knížka s názvem Maminko, kup mi koníčka.
 

Informace pro čtenáře

Vložte článek, nebo inzerát.

Vložit nový článek Přidat nový inzerát
€ nákup 27,00 € prodej 27,85

reklama

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Anketa

Přerovský deník

 

Přerovské noviny - Informace

Redakci pište na email redakce@prerovskenoviny.eu
Pokud chcete informaci o inzerci na Novinách, pište na e-mail reklama@prerovskenoviny.eu

Přerov - Info region & Přerovské noviny.
Informační server okresu Přerov.

Kontaktujte nás


Přerovské noviny na facebooku

Navštivte také naše další portály

Odkazy