Jaro je tady a Tibetománie může začít

news img Na řadě radnic dnes starostové vyvěšují tibetské vlajky a údajně bojují za svobodu Tibetu.

Ale vědí vůbec agilní starostové, koho tím podporují? Vědí, kdo jsou ti bájní Tibeťané? Vědí vůbec, kdo tuhle kampaň v Evropě rozjel?

Oberscharführer Harrer svou Tibetskou misi splnil na jedničku Kampaň s vyvěšováním tibetské vlajky vznikla v polovině devadesátých let minulého století na základě vzpomínek oberscharführera Heinricha Harrera, člena elitních oddílů SS, který jako horolezec a cestovatel byl na své misi v roce 1939 zatčen v Indii britskou koloniální správou a internován společně s dalšími válečnými zajatci v indickém Déhrádúnu.

Odtud se mu později podařilo uprchnout do Tibetu, kde se od roku 1944 do roku 1950 ukrýval a poté se vrátil do Evropy. Poutavý Harrerův příběh v němž psal o svém přátelství s dalajlámou oslovil nejen širokou veřejnost v západní Evropě, ale v roce 1997 jeho knihu Sedm let v Tibetu zfilmoval i francouzský režisér Jean-Jacques Annaud.

Harrerem utajovaná příslušnost k elitním jednotkám SS vyšla najevo až v roce 1997, ale na jeho kampani pro Tibet to už nic nezměnilo. Nikdo se tak nezasloužil o propagaci Tibetu v Evropě jako právě Heinrich Harrer.Dnes se ale v žádné kampani pro Tibet, kterou právě Heinrich Harrer v Evropě rozputal, již jeho jméno nezmiňuje a nikde (hlavně v Česku) se neuvádí na jakém základě kampaň pro Tibet vznikla. Nikdo nechce slyšet, kdo je duchovním otcem této největší propagandistické akce v Evropě. Pouze dalajláma se Harrera, i přes jeho nacistickou minulost, nestranil a dál zůstal jeho přítelem.
V Česku se o kampaň pro Tibet zasloužil hlavně Václav Havel

Harrerova kampaň oslovila umělce a politiky nejen v západní Evropě, ale i Václava Havla, který se později stal dokonce osobním přítelem dalajlámy. To ovšem o Harrerovi ještě nikdo nic nevěděl, pouze to co on sám publikoval a o čem přednášel. "Nacistické" Harrerovi pohádky o Tibetu žrala v té době celá Evropa. Smutná realita Tibetu, že šlo o poslední otrokářský feudální režim ve světě, se už jaksi do těchto pohádek o Tibetu nevešla. Dalajláma nakonec ocenil stejně jako Harrera i Václava Havla cenou „Světlo pravdy“ za jeho přínos v kampani pro Tibet.

Díky přátelství Václava Havla s dalajlámou se pak rozjela naplno celá kampaň i v Česku. Různými konferencemi počínaje a vyvěšováním tibetských vlajek konče. Když to pak na Harrera v roce 1997 prasklo, nikdo kromě dalajlámy se už k Harrerovi moc nehlásil. Dá se říct, že jeho původně nacistická mise splnila svůj účel a kampaň pro Tibet si dnes žije svým vlastním životem.

Není důležité, že o Tibetu a dnešních Tibeťanech skoro nikdo nic neví, ale za to všichni znají Václava Havla a to je podstatné. Když vyvěšoval Havel, budeme vyvěšovat taky. Tolik k inteligenci určité části českého národa.

V loňském roce kampaň podpořilo na 750 obcí, měst, městských částí nebo krajů po celé České republice. To mluví za vše.

Nejlépe však tradici vyvěšování tibetských vlajek v Česku vysvětluje Sheldon Cooper. "V případě Česka jde o klasický případ Münchhausenova trilematu, buď je důvod predikován na základě menších důvodů vedoucích k nekonečné regresi nebo pramení ze svévolných axiomatických tvrzení nebo se točí v kruhu, to jest, vyvěšuje se protože se vyvěšuje."
Čeho tím chtějí Tibetomaniaci dosáhnout?

Otázkou tedy je, k čemu je tahle Tibetomábnie dobrá, když lidé v dobré víře bojují za někoho, koho sami vůbec neznají. Zkusím si tedy zaspekulovat, protože nic jiného mi nezbude a Tibetomaniaci mi to neřeknou.

Na jedné straně máme Tibeťany, kteří dnes nežijí v otrokářském feudálním režimu, naopak mají nové dálnice, železnice, auta, mikrovlky, počítače, mobily a všechny možné vymoženosti dnešního světa, které by jim zlý otrokář nejspíš sebral. Možná nadávají na vládu v Pekingu, protože musí dodržovat nějaké pitomé směrnice, podobně jako my ty Bruselské. Prostě si spokojeně žijí své všední životy jako my tady, jen podle jiných pravidel. Můžou třeba jíst kočky a psi, ale zase nemůžou jiné věci. Každý má své představy o lidských právech, o tom co se může a nemůže. A na druhé straně jsou tu naši Tibetomaniaci bojující za jejich svobodu. Možná, že kdyby se tihle "mimozemšťané" někdy sešli s obyčejnými Tibeťany a popovídali si o tom co je trápí a co chtějí, že by se navzájem lépe pochopili a bojovali společně za něco, co má smysl a Tibeťané skutečně chtějí.

Jenže sorry, je tady Harrerova pohádka o utlačovaném Tibetu a přes to vlak nejede. Chtějí se dnes Tibeťané skutečně trhnout od nejsilnější ekonomiky světa? Chtějí se trhnout od zdrojů, které by jim nikdo z těch dnešních Tibetomaniaků nikdy nenahradil?Možná že u nich jednou dojde na nějaké restituce, podobně jako u nás na ty církevní a lidé se tam budou kolem toho stejně hadát jako my tady, ale pořád je to jejich věc a jejich problém.

Doufám tedy, že si historické souvislosti a realitu dnešních Tibeťanů uvědomí hlavně ti, co dnes bojují za svobodný Tibet bez Tibeťanů. Aby se nestalo, že nakonec budou za totální idioty, kteří uvěřili staré "nacistické" propagandě o laskavém Tibetu, podobně jako třeba Cibulka věří svému siderickému kyvadélku.

Rudé prapory se tu v jisté době už jednou vyvěšovaly, takže praporová tradice by tu byla :-)))

 

Fotogalerie

Foto 2

Foto 2

Foto 3

Foto 3
 
 
Vloženo: 11. 03. 2018       Kategorie: Vaše články   Autor: Molnár

Přidat příspěvek:

Jméno nebo přezdívka:

Titulek:

Text příspěvku:


  • Davy lidí demonstrovaly v Barceloně. Policie použila obušky. Demokracie po vzoru EU. Pokud jsi proti EU dostaneš nakládačku. Čekám, kdy začne první humanitární střelba mede in EU do demonstrantů. Katalánsku držím pěsti.

    reagovatLjulka2018-03-26 01:56:27

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • A proč starosta nevyvěsí vlajku Katalánska? To je také utlačovaný národ, který bojuje o právo na samostatnost a sebeurčení, ale se Španělskem a to se jaksi nehodí do krámu povedené EU "demokracie" .

    reagovatLjulka2018-03-23 15:47:09

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Tak sem si našel, kdo je Sheldon Cooper a kdo byl Karl Friedrich Hieronymus von Münchhausen a musím uznat, že Molnár je fakt třída. Ten kdyby prodával hrnce, náramky proti vysokému tlaku krevnímu a podobné domácí potřeby, úspěch zaručen.

    reagovath.a.2018-03-14 14:20:44

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Nevím kdo je Molnár,

    Pane Skřivánku, je jedno, kdo je Molnár. Důležité je, že se k nám konečně dostala pravda, prostřednictvím Sheldona Coopera: "V případě Česka jde o klasický případ Münchhausenova trilematu, buď je důvod predikován na základě menších důvodů vedoucích k nekonečné regresi nebo pramení ze svévolných axiomatických tvrzení nebo se točí v kruhu, to jest, vyvěšuje se protože se vyvěšuje." No nekup to.

    reagovath.a.2018-03-14 14:02:35

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Je sranda jako vždy, tady v Přerově, že bývalý aktivní komunisti jsou dnes největší zastánci lidských práv. Že pane primátore?

    reagovatto by se jeden posral2018-03-14 13:15:25

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Nevím kdo je Molnár,

    ale článek je opsaný možná z http://olser.cz/12621/povstani-v-tibetu-a-pravda-o-ci. Něco jiného je napsáno tady http://manipulatori.cz/o-tradicnim-tibetu-propaganda-versus-fakta/. Tak si vyberme. Věšet tibetskou vlajku na radnici je ale nesmysl.

    reagovatskřivánek2018-03-14 13:00:06

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • dirga pičo kde jsi??

    reagovatmahel2018-03-14 11:14:23

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:pro čtenář

    V r. 1981 bezpečnost získala informace, že V.H. chystá teroristický útok na piloty z Libye. V.H. byl před tím důvodně podezřelý, že zorganizoval loupež výkonné pušky s optikou. Jeho loupež pušky byla provedna tak, aby podezřelými byli nějací náhodní pobudové. Ovšem jelikož hoši od bezpečnosti nebyli žádní blbci, tak brzy bylo zřejmé, že podezřelým byl V.H. Krátce na to V.H. se svým kumpánem provedl bombový útok na občana, který se podílel na ochraně našeho státu. V průběhu vyšetřování byl v podzemí domu V.H. nalezen úkryt s ostřelovací puškou, pistole a náboje včetně důkazů o tištění štvavých letáků. No a spadla klec. Sice V.H. nebylo možno prokázat teroristický útok na piloty, byl to již tenkrát recidivista s bohatou kriminální minulostí, ale dle svědeckých výpovědí bylo jasné, že vražedný útok na piloty chystal a jen včasným zásahem bezpečnosti k němu nedošlo. Ovšem vážení, to je jen zlomek zločinecké činnosti, kterou V.H. napáchal. Dnes je bohužel za tyto zločiny vyznamenáván, ale všeho dočasu.

    reagovattaké levicový volič.2018-03-14 10:58:44

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:pro hele

    Kdy došlo k té změně víme, Jiří. Dnes mezi 7:59 a 9:30. Co ale bylo impulsem k takovému obratu?

    reagovathele2018-03-14 10:00:59

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:pro hele

    Nejsem takový hrdina, jako Ty. Je jen otázkou za co seděli. Za majetkovou ? Moje matka je Rakušačka a jeji rodiče v Prostějově měli šicí dílnu, kterou soudruzi znárodnili. Otec nepodepsal souhlas se vstupem vojsk Varšavské smlouvy a musel z vysoké funkce v PS. To však neznamená, že budu zpochybňovat svobodné volby a o lidech co nevolí jako já, že jsou méněcenní a nevzdělaní, tak jak to praktikujete.

    reagovatJiří2018-03-14 09:30:27

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:pro hele

    Když se psal r. 1989 tak já byl žákem ZDŠ. Ovšem můj děda zažil komunistické kriminály jako je Leopoldov a Valdice. Tátu vyrazili z montáží a to jenom pro podezření, že někdy v r. 1974 svezl autem pan Hučína. Tak a teď ty nám hrdino něco o sobě řekni!

    reagovatčtenář2018-03-14 08:44:00

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:pro hele

    Čtenáři ty v každém komentáři onanuješ Hučínem, ale co ty STBaku. Ty jsi nebyl ani pionýr ani svazák. Ty jsi jako Mireček Kalousek stojící na čestné stráži. Kdo je tu rozumbrada jsi jen Ty, nemyslící magor. Jenom doplním Ljulku, zde byli cvičeni na L 39.

    reagovatJiří2018-03-14 07:58:52

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Zajímá mě,jaký má názor na danou problematiku pan Dirga.?

    reagovatAlien2018-03-14 06:59:48

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pro čtenář

    Ad 1) cvičení "Arabští zabijáci" na přerovském letišti za cvičení našemu státu platili (výcvik nebyl zdarma jak si možná myslíte) Ad 2) nechtěli zde zůstat natrvalo, jako nynější parazitující migroši, kteří půjdou tam, kde dostanou bez práce koláče (Německo, Polsko, Rakousko...atd jim je to jedno, zatím nejvíce dává Německo). A ještě k těm zabijákům. Pokud vím tak "vyučit se na pilota" bylo prestižní učení pro synky bohatých arabských rodin. Tito synkové se po "vyučení pilotem" vrátili domů a v 90% se nevěnovali činnosti vojenských pilotů, ale byznysu a podobně. Situace došla tak daleko, že např. Libye měla dost letadel ale minimum pilotů, proto musel Kadáfí nabírat piloty žoldáky z Pakistánu, Jemenu a jinde, kteří tvořili 90% stavu létajícího personálu. Proto také bombardování Libye proběhlo tak hladce. Žoldáci přešli na stranu toho, kdo zaplatí víc (viz např úlet několika Libyjských Mirage F-1 na Maltu) a vojenští piloti NATO měli velmi snadné humanitární bombardování. Z toho vychází, že Arabští letci cvičení v 80. letech v Přerově nebyli žádní zabijáci, ale bohatí frajírci a zbabělci.

    reagovatLjulka2018-03-14 03:37:08

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Dirga kde sí?Ukmotrů?Je tady bez tebe nějak smutno.

    reagovatArtaban2018-03-13 22:00:18

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:pro hele

    Škoda, že jsi "Ljulko" nebyl tak aktivní, když estébáci v 70.a 80.letech pronásledovali a zavírali V.Hučína za to, že veřejně kritizoval naši podporu arabským,národně-osvobozeneckým hnutím. Tady v Přerově na voj. letišti jsme cvičili arabské zabijáky a nikdo neprotestoval. Dělali každý den bordel a nikdo nesměl ani pípnout. Všichni drželi huby, byli vlezení v SSM, ROH, SČSP a ve všelijakých dalších sviňárnách včetně KSČ. To jsi měl se tenkrát ukázat jaký jsi geroj. Dnes se ti to tady na PC klapotá ty rozumbrado.

    reagovatčtenář2018-03-13 19:33:20

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:pro hele

    A jak víš, koho sem bude košík tahat? Tak proč ho vysídluješ, když není cikán? Morava Moravanům - co se chystá - svěř se. Zastřílíš si přitom?

    reagovathele2018-03-13 19:26:28

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pro hele

    Čechy Čechům, Morava Moravanům, Polsko Polákům atd, atd.... nevím, jestli je košík cikán, to jsem nenapsal. Každopádně to bude nějaký Eurohujer a sluníčkář. Tak ať jsi jde, škoda ho nebude. Máme dost problémů s cikány a on nám sem ještě bude tahat západní barevné migroše, kteří jsou líní jako vši.

    reagovatLjulka2018-03-13 19:14:50

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:košíku ty buď rád ,že jsi se nepřiklonil k Hučínově partě.

    To máš pravdu, sem z toho celej demoralizovanej. Mám z toho nervozitu.

    reagovatmladý2018-03-13 18:25:20

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ljulko, bojovníče za rasovou čistotu. Čechy Čechům! Odkud víš, že košík je cikán?

    reagovathele2018-03-13 18:22:43

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:košíku ty buď rád ,že jsi se nepřiklonil k Hučínově partě.

    mladi lidi sou demoralyzovani když vidi že takovým zločincum jako Hučin davají vyznamenaní a že jsou to valeční veretáni 3 odboje. A když si prestavím že terorysta Hučin je česný občan Prerova a má dokonce medajli Komenského tak to už je bordel nad bordel. Jak takovemu gaunerovy mužou dát takové vyznamenání????? Kde to sme???? Potom maji ti mladi vymité moszky.

    reagovatLevicový volič2018-03-13 18:17:28

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Košík, sice Ti fandím, ale s těma Mašínama a Hučínem jsi to přehnal. To, že se fašisti a komunisti ve jménu nějakého ideálu chovali hůř než dobytek nikoho neopravňuje, aby se ve jménu jiného ideálu choval taky tak.

    reagovatgr2018-03-13 18:16:13

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • košíku ty buď rád ,že jsi se nepřiklonil k Hučínově partě.

    Pokud jsi mladý tak jsi ještě nevyzrále tele. Hučín je terorista to ti fascinuje? Bože ta mládež dopadne jako za Hitlera. Pak budou bečet a povídat ,že to nevěděli a ,že byli svedeny Hučínovou bandou.Je to jednoznačné historie se opakuje. Pokud jsou rodiče stejného myšlení tak chudáci děti. Košíku a ještě něco.pokud se ti zdá že Česko není normální civilizovanou krajinou a vrazi Mašíni a Hučíni jsou tvůj vzor tak potěš pán Bůh a rychle se někam ukliď a raději tady neopruzuj.

    reagovatbis2018-03-13 14:55:46

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Koukám, že košíku úplně hráblo, nebo je to Eurohujer a slůně. Nejspíše vše v jednom. Tak se košíku seber a val do té své Arabáši a černochy zaneřáděné Europy. Nám stačí nepřízpusobiví cikáni. S těmi ještě bude práce dost a dost.

    reagovatLjulka2018-03-13 14:44:31

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:pro čtenáře

    1/ Každý takový košík se klaněli komunistům a lezl do prdele. Hnus velebnosti: nemohl jsem, v r 89 jsem byl žákem ZŠ. 2/Pokud vlastenectví pokládáš za komunistický virus, tak potěš pánbůh.: ano vlastenectví v komunistických krajinájách má tuto podobu: nechceme euro, araby, migranty, nechceme EU a NATO. Co chceme ? jak píšu někdě předtím - vlastenci si budou nadále chodit kupovat smradlavé staré auta do odporného německa paní Makrely nebo jak jí nazýváte do odporných tureckých arabských bazarů vrakovišť vy a vaše deti budou nadále chodit do EU čistit hajzly za euro škoda , že nemáte účty v rublech a nechodíte brigádovat a hrdlačit do Ruska - aby jste bránili vnitřnímu rozvratu demokratických států a jejich bezpodmínečnému podřízení vládám cizích finančních elit a naplnění jejich cílů. Tak tohle je vlastenectví jako mutace komunistického viru: jak říkal Michnik, poslední stadium komunizmu bude nacionalizmus, a částečně měl pravdu

    reagovatkošík2018-03-13 13:54:11

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:pro čtenáře

    Bože človíčku, košíku. Kdyby blbost létala, tak budete létat, jako holoubek . Pokud vlastenectví pokládáš za komunistický virus, tak potěš pánbůh. Ono vždycky největší komouši mají plnou hubu rad a návodů. Každý takový košík se klaněli komunistům a lezl do prdele. Hnus velebnosti.

    reagovatto jsou kecy2018-03-13 12:01:54

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pro čtenáře

    "í začínám chápat co to jsou ty staré komunistické struktury a začínám litovat, že jsem nebyl starší a že jsem se nemohl připojit k lidem typu Hučína, Mašínové a pod. " Dobrá úvaha, také jsem nad tím uvažoval. Ale bohužel - vidíme Rumunsko 1989 , kde Securitate bojovala a naoko nechtěla povolit pád režimu .Kolik bylo obětí ? 5 tis- 10tsi -50 tis nevím. každopádně, nemám pocit , žeby malá občanská válka něco vyřešila- jistě pár komunistů by šlo do hoven a co dál? Máme pocit že je Rumunsko civilizovaná krajina ? Není. dokonce minule ukazovali, že hrob Cauceska má denně nové květiny... Takže tak... Bohužel virus komunizmu je odolný,dokáže mutovat do různých podob. Nacionalizmus, vlastenectví, vidíme to teď... Je to strašlivý virus. A ani jedna býv. komunistická krajina bohužel není normální civilizovanou krajinou. takže proto si myslím, že ani Mašínové, ani Hučínové, ani dokonce občanské války v r 89 by nikde nic nezměnily. Ten virus se totiž vyléčit nedá

    reagovatkošík2018-03-13 11:37:59

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:RE:Napsal to Molnár

    Milý pane anonyme. Napsal jste to přesně. To co se Vám nehodí jsou informace hodné Štemberka. Wikipedie, je nepravdivá, různé články popisující skutečnosti jsou nepravda. jen ta vaše je svatá a je potřeba hlásat do světa. Nikdo zde nediskutuje o Palachovi nebo Horákové. Vy si pletete nejen skutečnosti, ale také realitu. Chce to více číst a ne opakovat už omletou kavárnu.

    reagovatJiří2018-03-13 07:39:07

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:Napsal to Molnár

    prosím nepište laskavě o věcech, o kterých nevíte vůbec nic. Zapojte se do diskuse o Vítězném únoru, o smrti Jana Masaryka, o odsouzení a popravě Milady Horákové, o upálení Jana Palacha. Ale do diskusí o Tibetu to opravdu nezkoušejte. Papír i internet snesou všechno, ale to, co říká tento článek, už ani není fake news, to je na okamžitý odvoz do Šternberka. Je velmi nebezpečné relativizovat pravdu a začít vsunovat do věcí a příběhů své výklady, aby se tím podpořil nějaký politický názor. Doufám, že ještě pořád žijeme v době, kdy platí, že pravda je jen jedna. To bychom se taky jednoho dne mohli dočíst, že Hitler i Stalin byli vlastně lidumilové a jejich obraz před světem zhoršilo jen pár nevzdělanců. Pozor na takovéto vnímání světa a jeho dějin.

    reagovatmilý Jiří2018-03-13 07:01:00

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE: čtenáři

    A v CSI různá emerická města to je taky vše pravda, že? Stejně jako to co je v 30 případech...

    reagovatKarel Strnad2018-03-12 19:19:05

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • More posloichej my more chavale aranka mrtala stefani hulku to zatku co pises pico o dalajlami kokoti vred na žaludi kto zná dlilamu pico mrtko Hlavatý veverka more to bil vrach a prase mrtal vězni do cokolaty chapes to more soske mindz kaviar myl rat dalialama

    reagovatDirga2018-03-12 14:30:42

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:

    Ty bez mozku čtenáři, musíš se naučit číst a nejen hledět na televizi. To pokud si klikneš na wikipedii, tak tam najdeš skutečnosti pánů Mašinů. Ještě štěstí, že máme mezi sebou takové hrdiny, jako jsi TY.

    reagovatJiří2018-03-12 13:10:47

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Je vidět, že jsi vášnivým obdivovatelem estébáckého seriálu 30. případů mjr. Zemana. Já to viděl po r. 1989 a dodnes nemohu pochopit jak to, že si tak moc nechali lidi kálet na hlavu.

    reagovatčtenář2018-03-12 11:57:36

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Opravdu ty Mašíny jsi trefil do černého. Lidi, kteří se neštítili podřezat účetního jako podsvinče, jen proto, aby se zmocnili finančních prostředků. Ty máš hodně temna v hlavě.

    reagovatBezva2018-03-12 11:27:19

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:Napsal to Molnár

    Vážený čtenáři, no to potom máme zhruba stejný věk. Možná od tebe umím číst a mám dobré vzdělání. A co se týče pana Hučína, je celkem zbytečný jakýkoliv komentář. Víš vůbec čtenáři o čem píšeš?

    reagovatJiří2018-03-12 11:24:18

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ten článek (Dalajláma = otrokář a tyran. Aneb pravda o Tibetu.) by si měl také přečíst Puchalský, Měřínský, Navrátil a jim podobní zastánci lidských práv.

    reagovatmůj názor2018-03-12 10:26:16

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Napsal to Molnár

    Já sice byl v r. 1989 ještě na ZDŠ, ale díky Tobě Jiří začínám chápat co to jsou ty staré komunistické struktury a začínám litovat, že jsem nebyl starší a že jsem se nemohl připojit k lidem typu Hučína, Mašínové a pod.

    reagovatčtenář2018-03-12 10:25:22

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ještě dodám, pokud neumíš číst, požádej rodiče.

    reagovatJiří2018-03-12 10:22:23

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Napsal to Molnár

    Vážený hlupáku, než něco označíš, jako nepravdivý článek, zkus si přečíst :Dalajláma = otrokář a tyran. Aneb pravda o Tibetu. Jsou ve článku použity i bezva fotografie a video. Stejný dement, jako naše umělecká veřejnost placená z našich peněz. Opravdu k poblití.

    reagovatJiří2018-03-12 10:20:44

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Je

    To ukazka servilnosti stareho komunisty a jeho poskoku z ANO.

    reagovatOpet2018-03-12 08:58:24

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Napsal to Molnár

    FAKE NEWS FAKE NEWS FAKE NEWS FAKE NEWS FAKE NEWS FAKE NEWS FAKE NEWS FAKE NEWS FAKE NEWS FAKE NEWS FAKE NEWS FAKE NEWS FAKE NEWS FAKE NEWS FAKE NEWS

    reagovatFake NEWS2018-03-12 08:25:34

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Tibetománie

    No kdybych si mohl vybrat ,tak bych tam raděj viděl viset ty dva šašky z TOP-o9-Kalouska a Trautenberka !

    reagovatPetr2018-03-12 06:19:53

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Tady máme tibetanů. Stačí projít Husovkou,když se oteplilo.A na ty psy a kočky taky dojde.

    reagovat2018-03-11 14:53:05

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


Další články - Články z Přerova, Přerov, Přerovsko



Studenti v Přerově vyšli do ulic - rodiče pokud nesouhlasíte

publikováno 16. 03. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 88

Rodiče mohou tudíž začít podávat trestní oznámení

Ještě štěstí, že nechtějí stávkovat mateřské školy.

publikováno 14. 03. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 90
Akademická obec a neziskovky chystají Majdan v českých školách! V den výročí okupace z 15.

Co tě čeká Přerove?

publikováno 09. 03. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 24
Kde jsou hranice, kam až bude naše město stagnovat.

Kdo stojí za organizaci demonstraci.

publikováno 09. 03. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 56
Milion chvilek nebo Milionový chlívek? Demonstrace proti Zdeňku Ondráčkovi a Andreji Babišovi organizuje narychlo založená neziskovka, kterou sponzoruje člen šlechtické rodiny Lobkowiczů a lidé napojení na TOP09, ODS, neziskovku AIESEC a Drahošovskou akademickou obec! Babiš se lekl a vyděsil z toho, co se děje Ficovi na Slovensku, a proto podrazil KSČM!

V pondělí večer proběhly v České republice podivně organizované demonstrace v mnoha městech proti Andreji Babišovi.

Konečně to někomu došlo

publikováno 08. 03. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 1
Křižovatka Palackého - Komenského dozná změny
(https://prerovsky.
 

Informace pro čtenáře

Vložte článek, nebo inzerát.

Vložit nový článek Přidat nový inzerát
€ nákup 27,00 € prodej 27,85

reklama

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Anketa

Přerovský deník

 

Přerovské noviny - Informace

Redakci pište na email redakce@prerovskenoviny.eu
Pokud chcete informaci o inzerci na Novinách, pište na e-mail reklama@prerovskenoviny.eu

Přerov - Info region & Přerovské noviny.
Informační server okresu Přerov.

Kontaktujte nás


Přerovské noviny na facebooku

Navštivte také naše další portály

Odkazy