Ještě štěstí, že nechtějí stávkovat mateřské školy.

news img Akademická obec a neziskovky chystají Majdan v českých školách! V den výročí okupace z 15.

března 1939 pošlou děti ze škol ven, aby vedly výstražnou stávku proti demokraticky zvolenému prezidentu republiky a proti premiérovi! Někteří ředitelé škol to podporují, i když tím porušují školský zákon. Známe podrobnosti a je to síla!

Organizátoři akce #VyjdiVen

•Luboš Louženský, student KP DAMU
•Kateřina Rundová, studentka KP DAMU

•Martin Zahálka, umělec

•Radovan Bláha, aktivista

Nejprve se zastavíme u Radovana Bláhy. Ten je místopředsedou neziskové organizace Politika a Svědomí [2], z.s. na adrese Otavská 606/14, 196 00 Praha – Čakovice, Česká republika [3]. Martin Zahálka je herec, který v současné době hraje v nekonečném seriálu TV Nova Ordinace v Růžové zahradě. Luboš Louženský a Kateřina Rundová se organizují politicky na sociálních sítích. Cílem této výstražné stávky je zjistit potenciál a dosah takové akce, protože pokud bude mít stávka ohlas, plánují organizátoři založení tzv. Studentského fóra, což by byl de facto lobbistický nátlakový think-tank, který by rekrutoval budoucí neoliberální politiky na pravé straně politického spektra tam, kde se dnes nachází STAN a TOP09, tedy tvrdé jádro tzv. Pražské havlérky. Samotná výzva na Facebooku obsahuje text, který je namířený prioritně proti Miloši Zemanovi a proti Andreji Babišovi jako premiérovi. Majdanizační charakter spočívá hlavně v tom, že k prosazení tohoto textu jsou zneužívání studenti veřejných škol, které jsou placeny z rozpočtu státu a potažmo z peněz daňových poplatníků. Níže přinášíme text organizátorů.

Především požadujeme:

1) Aby prezident České republiky plnil ústavní povinnost jmenováním premiéra, který získá podporu a který nebude trestně stíhanou osobou.
2) Aby vláda v demisi nekonala zásadní a personální kroky ani nevytvářela nové ústavní pořádky.
3) Aby Senát důrazně vystoupil proti nedodržování ústavních zvyklostí.akce.

 

Fotogalerie

 
 
Vloženo: 14. 03. 2018       Kategorie: Vaše články   Autor: převzato redakcí

Přidat příspěvek:

Jméno nebo přezdívka:

Titulek:

Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:On si myslí ,že se s Amerikou všichni poserem.

    Jeho původní nick je Kojot a že je nedoceněný to je o něm známo.Lidi z Kozlovic by Vám mohli vyprávět.On je i nedoceněný nimrod.Co se dá dělat když netrefí ani vrata od chlíva.A to si říká znalec zbraní.Možná ,že byl když ještě kamarádil s americkým generálem.To je ,ale dávno tak na něho hoď bobek. Karle a ty se raději věnuj svoji ženě a neobtěžuj na tomto netu.

    reagovatZnalý to je starý a jenom on si myslí ,že to nepoznáme.2018-03-21 11:36:06

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:RE:Rád bych od tebe věděl jestli se máš tak špatně že chceš v republice změny.

    Je to náš známý terorista který za svoje zločiny dostal metály a dokonce i že je válečný veterán 3odboje který tady nikdy nebyyl. Byl to jen terorismus. Nebýt r. 1968 tak už by tady byl ten bordel dávno.

    reagovatlevicový volič2018-03-21 09:57:19

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:Rád bych od tebe věděl jestli se máš tak špatně že chceš v republice změny.

    Jd11968 tak by tady byl už dávno bordel.

    reagovatlevicový volič2018-03-21 09:54:39

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Jo a dodatek

    Jiri, tak teda a podobne povzdechy temer urcite pise milovnik USA a zneuznany trafikant od nadrazi.

    reagovatZnalý2018-03-20 07:15:47

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:Rád bych od tebe věděl jestli se máš tak špatně že chceš v republice změny.

    Ale čtenáři myslím si ,že by určitě bylo horko úplně někomu jinému.Pamatuji se ,že u jedné osoby byly nalezeny výbušniny,zbraně a munice.Ty o to nic nevíš?To je opravdu zajímavé tak chytry a vzdělaný čtenář a on má díru ve vědomostech.Když jsi tak chytrý a zečtělý tak podej TO nebo poznatek a uvidíme.Na to asi nemáš náš milý čtenáři.Raději si doma čti nějakou Foglarofku aby jsi se dozvěděl co to je čestnost,pravdomluvnost a statečnost.

    reagovatčtenáři to co tady bliješ dávno od tebe všichni známe.2018-03-17 11:13:54

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:

    Je vidět, že ty postkomunistické struktury jsou nervozní a nejraději by těm studentům namlátili prdel. Ale když už jsme v komunisticko . babišovsko - zemanovském Přerově tak si vzpomeňme jak nám tady před lety vybuchovaly pod oknem bomby a pachatelé nikdy nebyli dopadeni. Co tak celý ten problém s bombama otevřít a nechat to celé pořádně prošetřit. Myslím, že by těm zemanovsko - estébáckým kreaturám bylo pěkně horko.

    reagovatčtenář2018-03-16 17:26:58

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    kldr, proč by tě kamenovali. Máš svůj názor, dokonce co se týče prezidenta o jednotky procent většinový. Hele, kdo si myslíš, že stál za demonstracema na Václaváku a Letné? Imperialističtí rozvraceči? Někdo za tím stát musel a ani Ods ani Topka ani Spd ještě neexistovaly. Ostatně, převzato redakcí ti jasně říká, kdo za tím dnes stojí, nečetls entreé? Pražská havlérka přece. Je ostuda, že se jí nechali oblbnout i přerovští studenti a pan prezident je pojmenoval - teď si zrovna nevzpomínám na ten přesný výraz - najdu ti to, chceš-li. Pan prezident má jistě správný názor, neboť je nezávislý, může si říkat a konat přesně podle své nátury - budoucnost je na pět let jeho, vlastně naše. Komu se (na tom) něco nelíbí, má právo držet ústa. Takže Shut up, studenti.

    reagovatZelený Raoul2018-03-16 16:49:30

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Mě jak jsem níže napsal se poměry na naší politickém divadle také nelíbí ale zajímalo by mě koho jsem měl ve druém kole prezidentských voleb tedy volit. Kdo mi odpoví, že p.Drahoše tak to promiňte. Mě by spíše zajímalo kdo za tímhle stojí. Jestli se domnívá někdo z těch demonstrujících, že odstoupením prezidenta a i trestně stíhaného premiéra odtoupí i ti ostatní Ods, Topka, Spd a ostatní tak to se hodně plete. Ti to podle mého organizují a proto tyto protesty považuji za výplach mozků. Klidně mě tu můžete za můj názor ukamenovat

    reagovatkdr2018-03-16 11:08:11

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:

    Já si myslim že tu vitrynu KANU už meli dávno ostranit. Na co máme policiji a platíme daně. Jestli nekdo vyhrožuje prezidentovi a premierovi a ještě ho uráží tak by se mělo konat a ne tady kecat. A ti studenti by meli poznat co to je pracovat a potom by viděli. Není náhoda že ta odporná vitrina KANU je pred jejich školou. Já viděl jak se u té ostudy Prerova foti a dokonce čistili sklo. To co se tady deje je hrůza a děs.Co s tych decek vyroste???????

    reagovatLevicový volič2018-03-16 10:48:34

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Jo a dodatek

    Pana ctenare fakt neznam. Je videt, ze nejsme vsichni takovi tupci jako vy volici virotika. To je potesitelne. Mej se.

    reagovatJiriku2018-03-16 10:18:37

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Haha

    Potrefena husa a komunisticko - stbacky celozivotni zmrd se ozval. Ty umres ze sveho stresu, zluci a nevyrovnan. Takovy konec zivota maji vsichni tito nenavistni tupci. Ceka te to nekdy taky, do te doby se dal uzirej. Blbe.

    reagovatTak teda2018-03-16 10:16:37

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Jo a dodatek

    Ty nevzdělaný človíčku, když tak piš alespoň pod jednou značkou. Buď pod nickem (čtenář, nebo Tak teda ).

    reagovatJiří2018-03-16 10:15:18

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Ctenari a dalsi

    Ty jsi z těch Bohnic utekl. Raději zavolám do Kroměříže. Vidím, že jsi dostal orgasmus.

    reagovatJeětě dodatek2018-03-16 09:52:04

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Ctenari a dalsi

    Už jsi vytekl pako. Studenti a Ty a tobě podobní .Ha,ha,ha,ha,ha, ty komunistický STbaku.

    reagovatTak teta - ty nestojíš za námahu2018-03-16 09:49:18

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Jo a dodatek

    Tyto svinske a prolhane komance meli postavit mimo zakon uz po revoluci. A toho virotika, co cetl knihy jako mlady clovek na hrbitove, toho tehdy meli dat do Bohnic...

    reagovatTak teda2018-03-16 09:46:34

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ctenari a dalsi

    Myslim, ze prave to co jsi napsa + tri body pana *ah-jo*, je prave to co by melo vadit normalnim cestnym lidem vsech spolecenskych vrstev. Vadi to mladym lidem, studentum, kteri tento svet a stat prebiraji nebo zahy budou. Nechteji zit v teto spine udavacu stb, zavistivych kriplu a sebestrednych a jesitnych starych a nesoudnych virotiku. Toto nam chteji mladi rict a ja na rozdil od VÁS, stari nanapravitelni komanci, ja ac take v letech to chapu a podporuji. A muzete se do me vy komancska luzo trefovat cely tyden..zdar

    reagovatTak teda2018-03-16 09:42:03

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:

    Jo jestli potřebuješ dostat přes rypák, stačí napsat. Když myslíš, že po dobrém to nepůjde, tak napiš. Takových hlupáku více, co chcete občanskou válku ? Bude sranda až se začne radikalizovat ta druhá zatím mlčící většina. To opravdu bude mazec.

    reagovatdodatek2018-03-16 09:29:36

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:

    Ty musíš mít hodně vygumovanou hlavu ČTENAŘI. Mohl by si prosím, ty vzdělaný genie přeložit často tvůj používaný výraz cituji: proruský virorik . Jen krátce zase se budu opakovat U tebe platí na 100%, kdyby blbost kvetla budeš jeden velký květ. Díky za podané vysvětlení genie.

    reagovatJiří2018-03-16 09:24:21

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:

    Studenti tam šli z toho důvodu, že nesouhlasí s tím, že v čele vlády máme estébáckého udavače, nomenklaturního kádra KSČ a trestně stíhaného Bureše. A také jim vadí, že prezidentem je bývalý komunista - proruský virorik, který upevňuje postavení estébáckých struktur. Stačí ? A také to, že prezident se obklopil kágebáky, kteří samozřejmě nemají bezpečnostní prověrky. Stačí? Ale já si myslím, že podobrém tio nepůjde.

    reagovatčtenář2018-03-16 09:05:22

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Myslím, že ten, kdo se podepisuje jako "student gymnazia" není žádným studentem....to bude zase někdo, kdo ještě neobjevil některé klávesy....jako "á"...

    reagovatMer2018-03-16 08:45:21

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Dirgo kde jsi? Promluv

    reagovat....2018-03-16 08:25:02

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:studentovi gymnazia píše neřád, babišovec, neonacista-populista

    Česky se píše náměstí TGM s malý n. Jestlipak jste na náměstí vzpomněli na příchod opravdových nacistů před 79 lety?

    reagovatčeštinář2018-03-16 07:36:14

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • jestli

    se studentum nelíbí, že si někdo vysvětluje ústavu jak se mu hodí. jesli máme premiera trestně stíhaného, v demisi dělá čistky. a dosazuje si tam své lidi, na jedné straně mu vadí ,že kryl policii. a o co bude lepší když tam dá své lidi aby kryli jeho?

    reagovata vám se to líbí?2018-03-16 07:34:50

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE: Student gymplu

    Já neradil abyste odtud utíkali, klidně si tu zůstej a dál se nech oblbovat nástěnkáři, ČT, NOVOU a Barandovem, já jen radil pokud chcete v klidu žít a pracovat za solidní mzdu a nežít v blbé náladě a vést žabomyší nesmyslné války mezi sebou, tak se musí vycestovat a sem domů pouze na návštěvu, ale pozor všude je chleba o dvou kůrkách, jen tam pokud děláš dobře ho budeš mít víc namazaný. Nikdo z lidí co tohle udělali nelitoval, naopak, když to zkusil se vrátit a začal zde i pracovat do roka zrhnul zpátky pokud zde nepracoval pro zahran. společnost se zahraniční mzdou. Takže ne ,že bych někoho chtěl vyhánět ale upřímě se snažím poradit jak prožít spokojenej život, kterej máme každý jen jeden tak proč ho prožít věčně nasranej a v 50ti mít pocit, že Ti protek mezi prsty

    reagovatkdr2018-03-16 04:29:08

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Taky se mi nelíbí vláda v demisi, ale já bych jí důvěru dal i tak jak je teď, ať se konečně ukáže o co Andrejovi konečně jde a jeho sympatizanti se probudí, já si tipuji, že v tom jsou dotace a lithium.

    reagovatkdr2018-03-16 03:30:07

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:

    A proč jste na to náměstí šli? Víš to alespoň ty? Pokud jsi tedy opravdu student!

    reagovatkdr2018-03-16 03:24:48

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • jedeme dal

    jdu do senatu studentici. Jenom prachy se pocitaji.

    reagovata2018-03-15 22:49:38

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Tak si ten pořádek dělejte v sobotu nebo v neděli a né v době vyučování.

    reagovatštudent GJŠ2018-03-15 22:31:37

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Kdepak někde utíkat. To by se vám hodilo. Tady je potřeba udělat pořádek s těmi postkomunistickými - proruskými neřády, babišovci a neonacisty - populisty. Ono to už začíná vřít. Dnes nás bylo na Náměstí T.G.M v Přerově skoro 300 studentů.

    reagovatstudent gymnazia.2018-03-15 22:20:40

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Buď konkrétní.Jaké procento Tvých plnoletých spolužáků a konkrétně s čím je nespokojeno ?

    reagovatštudente GJŠ2018-03-15 21:17:20

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:RE:vážení

    :-), to je dobry a pravda. Na tlf nikdo nepise slohovku na znamky, pravda. Zase nekdo z ANO nebo Spp neunesl kritiku hloupeho a arogantniho vedeni mesta. Bez vysledku. Jen prolhana cyklovez - byt fungujici- nic proti ni.

    reagovatTak teda2018-03-15 20:55:17

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:vážení

    PB = písmenková buzerace. Jakože kde se píše malé v a kde velké, že za tečkou nebo čárkou se dělá mezera atp.

    reagovatjk2018-03-15 20:41:06

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • ah jo.. už zase..., když čtu Vaše příspěvky, připadá mi, že svět je zase normální. Díky za ten pocit.

    reagovath.a.2018-03-15 20:38:22

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:vážení

    Kdo to je borce jk. Ja tedy urcite ne i kdyz netusim koho tim myslis.:-)

    reagovatTak teda2018-03-15 20:38:05

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:vážení

    Alefe, Alefe, nebud potrefena husa. Velka pismena jsem pouzil pro zdurazneni a diakritiku v telefonu jinak nepouzivam. Tak nebud lempl a neobhajuj toto velmi spatne vedeni mesta a komunisticke volice, kterych je plne mesto. Pokud jim nejsi sam. Pak chapu.

    reagovatTak teda2018-03-15 20:36:01

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:vážení

    Když není co říct, nastupuje PB.

    reagovatjk2018-03-15 20:35:15

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Nepodceňujte studenty!

    Nevěřím tomu, že by to psal student. Spíš to bude hloupá provokace :o)

    reagovatah jo.. už zase...2018-03-15 20:19:48

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:vážení

    Já zase nemůžu pohledat háčky a čárky.A velké V ve slověVám nebo Vás se píše při vykání a ne při oslovení více lidí.Tak teda zase o jednoho lempla v Přerově víc.

    reagovatalef2018-03-15 20:14:07

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Studente, nerad dělám chytrého ale raději se učte, na místo čtení jakýchkoliv nástěnek, budete to potřebovat. Doporučuji hlavně cizí jazyky a vystudujte i vysokou, a pak zbalte čemodan a pryč do nějaké normální země, doporučuji Austrálii. Na čtení nástěnek se vykašlete, mě třeba ve vašem věku se líbili číst víc holky, než nástěnky. Jenom Vám tam vymývají mozky blbostma věřmi. Asi se půjdu na tu Kan nástěnku taky mrknout co tam do Vás hustěj za voloviny komančů se neboj vždyť oni sami už nechtějí návrat před 89, především oni by museli vracet co si urvali po plyšáku 89

    reagovatkdr2018-03-15 20:11:41

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Nepodceňujte studenty!

    Jen nerad na tyto stránky sděluji, že studenti Gymnazia J. Škody jsou znepokojeni politickým vývojem v ČR a reagují. Souhlasíme s vitrinou KAN a podporujeme tuto organizaci.

    reagovatstudent gymnazia.2018-03-15 17:32:15

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • vážení

    prispevatele, co neumi opsat nick *ah jo* a nebo neumi vlozit prispevek jednou, tak VÁM chci jen rict, ze takove pitomce aby fakt pohledal. Ale nedivim se, ze Vás je v Prerove tolik. Vysledky voleb (naposled Zemana), to nazorne ukazuji co za mesto blbcu je Prerov. Protoze je nase mesto vedeno lemplama vam podobnymi a proto taky tak vypada.

    reagovatTak teda2018-03-15 16:49:02

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    zásah mám stejný názor

    reagovatxyz2018-03-15 16:47:50

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Mě ty tři požadavky nepřipadají hloupé. Jen jsem přesvědčen, že většině těch stávkujících studentů jsou ukradený a ani neví o co jde, jen když se nemusí chvíli učit, případně chrápat v lavici. Oni se totiž ve valné většině o tyto věci nestaraj a jsou jim šuma fuk. Kdyby jste se jich zeptali tak většinou ty body ani nebudou znát, natož aby vědli, co se u nás stalo 15. března 39. Mezi náma nebyli jsme jiný v jejich věku, jen starosti jsme měli jiný než mají oni dnes, např. když jim dojdou baterky v kouzelné destičce co do ní musí pořád hledět. Tak se tu moc nehádejte

    reagovatkdr2018-03-15 16:25:44

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ještě dodám, pokud o ústavních zvyklostech hovoří STAN, TOP09, nebo KDU potom opravdu je potřeba ty ústavní zvyklosti plnit a dodržovat. Jen bych je konečně chtěl znát.

    reagovatDiky2018-03-15 16:22:00

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pro ach-jo

    Kde a kdy, jste vážený ach jo slyšel co jsou to ústavní zvyklosti. To byla Havlova amnestie pro X vrahů, nebo ústavní zvyklost je 7 měsíců sestavování vláda, jako v Německu ? Nikde jsem se opravdu, nikde v ústavě nedočetl, co jsou to ústavní zvyklosti. Jenom mohu dodat zvyk je železná košile, ale zrezaví. A myslím, pokud by redakce vložila link, stejně budete zpochybňovat kde jaký článek. Jen se divím, proč sem chodíte.

    reagovatzase moje otázka2018-03-15 16:18:26

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:pro ach jo

    Ano, neuvedení zdrojů patří mezi znaky Fake news. Nicméně pořád mi nerozumíte. Nikdo nekritizuje volby, proč ale vláda žádá o důvěru? Aby mohla vládnout - a máte pravdu, zákon na to není. Je to ale právě ta ústavní zvyklost, o které mluví výzva :o)

    reagovatah jo.. už zase...2018-03-15 15:47:50

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Šíření fám v jejich nejčistší podobě...

    Je nutno pochválit toho, co pravidelně pomalovavá barvou ostudnou skříňku KANu. To co je obsahem této odporné skříňky je nechutné a je škokující, že několk studentů začalo tuto skříňku čistit od barvy, která má znemožnit urážky pana prezidenta Zemana a pana Babiše. Studenti jak vidět, souhlasí s nenávistným obsahem skříňky, kde je výzva ke střelbě na pana prezidenta a na pana Babiše. Jak to, že policie nekoná??? Je vidět, jak to tady spěje.

    reagovattaké levicový volič2018-03-15 15:42:10

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Už jsem se bál, že se neozve inteligent ....... Kde jsi byl ve světě, že zde vynášíš komentáře kde je jaký bordel. Pan ach jo, bude asi vzdělaný stejně, jako ty. Štvete jen lidi a nejste schopni přiznat porážku ve volbách. I to rozhodně svědčí o vysoké inteligenci.

    reagovatvážená mnohotečko2018-03-15 15:41:40

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • omluva za 2x vložený text

    reagovatdalší2018-03-15 15:37:49

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pro ach jo

    Človíčku nešťastný ach jo, když se zeptáš a zase raději cituji: tak proč do toho pletete svobodné volby? Proto, že volby vyhrálo hnutí ANO a jako vítěz v prvním kole sestavilo menšinovou vládu. A pokud si sledoval mimořádné zasedání PS tak odpovědi jsou snad jasné a jednoznačné. Nikde v ústavě nenajdeš co má nebo nemá dělat ministr v demisi. Zase hloupost cituji : A neposuzuji žádnou, pravdu, ani lež. A první tvoje věta ke článku zase cituji: krásná ukázka principu Fake news. Sám si odporuješ pomalu v každé větě.

    reagovatdalší otázky nebo stačí2018-03-15 15:36:56

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pro ach jo

    Človíčku nešťastný ach jo, když se zeptáš a zase raději cituji: tak proč do toho pletete svobodné volby? Proto, že volby vyhrálo hnutí ANO a jako vítěz v prvním kole sestavilo menšinovou vládu. A pokud si sledoval mimořádné zasedání PS tak odpovědi jsou snad jasné a jednoznačné. Nikde v ústavě nenajdeš co má nebo nemá dělat ministr v demisi. Zase hloupost cituji : A neposuzuji žádnou, pravdu, ani lež. A první tvoje věta ke článku zase cituji: krásná ukázka principu Fake news. Sám si odporuješ pomalu v každé větě.

    reagovatdalší otázky nebo stačí2018-03-15 15:36:41

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ten Ach jo, má pochopitelně pravdu. Na zapadě by byla asi revoluce, kdyby se tam dělo tohle. Takovej bordel nemaj ani v Itálii. A věř, že člověk, který se nazyvá Ach jo, je člověk velice vzdělaný a perspektivní svému oboru. Je úsměvné, kterak zdejší ubožáci, takového člověka označují, za blba. I to je ovšem ta smutná stránka přítomnosti.

    reagovat....2018-03-15 15:24:36

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • 15.březen

    je den , kdy nás v roce 1939 obsadila německá vojska.Ale o tomto datu se naši "aktivisté" nezmiňují.Je to hanba !

    reagovatpenzista2018-03-15 14:02:54

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Šíření fám v jejich nejčistší podobě...

    A ještě doplním - jak se ptáte - ano, znám ústavu a sleduji přenosy z Poslanecké sněmovny. A neposuzuji žádnou pravdu, ani lež... pouze jsem se zeptal (a podotýkám že slušně), co konkrétně Vám vadí na ve článku zmíněných třech bodech. Nic víc, ani nic míň...

    reagovatah jo... už zase...2018-03-15 12:44:32

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Šíření fám v jejich nejčistší podobě...

    Sice netuším, odkdy si tykáme a proč je zapotřebí tolika vulgárností (které mimochodem dost shazují cokoliv se snažíte říct), ale rád bych se zeptal, zda můžete odpovědět na mé otázky? Zmínil jsem snad jediné slovo o volbách, nebo o Andreji Babišovi? Na základě čeho usuzujete, že jsem proti Hnutí ANO? Nebo z čeho usuzujete, že jsem pro ČSSD? V obou případech se mýlíte :o) Nezlobte se na mne, ale ministři, které nikdo nevolil a kterým nikdo nedal důvěru rozhodně nejsou demokraticky zvolená vláda - tak proč do toho pletete svobodné volby?

    reagovatah jo... už zase...2018-03-15 12:41:12

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Ale ale...

    Ty musíš být velký chudák, který neumí ani číst asi stejný jako ach jo.

    reagovatbezva2018-03-15 12:23:17

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Šíření fám v jejich nejčistší podobě...

    ach jo-už zase jen kecy, kecy a zase jen kecy na které bylo milionkrát odpovězeno. Jen blb podobný ach jo ještě nepochopil svobodné volby a volbu lidí ČR. Tak pro blba ach jo, kdyby Babiš vyvolal předčasné volby, tak bude mít podle posledních kavárenských průzkumů 35%. To blb podobný ach jo nedokáže pochopit. A je jen na vítězné straně koho jejich orgány vyberou na funkci premiéra. Pokud nejsi ochoten respektovat kokote ach jo demokratické volby, máš ty tobě podobní šašci možnost požádat o vystěhování. Jen se směji, jak kokoti tvého formátu posuzují co je pravda a co je lež. Opravdu jsem se zasmál. K druhé otázce stačilo sledovat páteční mimořádné zasedání PS a na tuto otázku odpovídali jednotliví ministři a celkem i pro podobného blba, srozumitelně. Cituji blba ach-jo, Aby senát hájil ústavní zvyklosti. Jen se zeptám blbe, víš vůbec o čem píšeš. Ty zvyklosti nám zajišťuje nomenklaturní soudruh kabátník pan Štěch. Mladý Ondráček je zlo a bývalý soudruh 20let sloužící ve vedoucích pozicích je váš kamarád. Jak jsem psal, blb zůstane ach jo jen blbem.

    reagovatblb ach jo2018-03-15 12:22:20

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ale ale...

    Od kdy se tu propaguje nacismus???

    reagovatCarera2018-03-15 12:10:27

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Šíření fám v jejich nejčistší podobě...

    naprostý souhlas s ah jo - jasně, výstižně, není co dodat

    reagovatpřesně2018-03-15 11:08:06

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Šíření fám v jejich nejčistší podobě...

    Pominu fakt, že je u článku uvedeno, že je převzatý (a záměrně není uvedeno odkud - krásná ukázka principu Fake news). Zeptal bych se ale - který z uvedených tří požadavků se vám zdá nemístný? 1) aby premiér nebyl trestně stíhanou osobu? To je v moderních zemích naprostou samozřejmostí. 2) Aby vláda v demisi a BEZ DŮVĚRY nekonala žádné zásadní a nevratné kroky? To je snad taky samozřejmé - vláda nemá důvěru a jedná se tak v jistém smyslu vlastně o diktát, protože pokud vláda nezískala důvěru, není - minimálně pro tisíce lidí - demokraticky legitimní (kdo demokraticky zvolil ministry, kteří ani nebyli na kandidátkách?). 3) Aby senát hájil ústavní zvyklosti? To je snad jeho hlavním úkolem... Takže nač ten povyk?

    reagovatah jo... už zase...2018-03-15 09:49:14

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Aktivisté

    Pokud budou do škol zvát tak zvané válečné veterány 3.odboje (jako je např. V.H), kteří se dopouštěli těch nejzávažnějších trestných činů a dnes jsou za ně vyznamenáváni, tak se není čemu divit. Bohužel mladí lidé snadno akceptují různé negativní jevy a v případě takového V.H. je to evidentní.

    reagovattaké levicový volič.2018-03-15 08:02:04

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • špína Přerovských zoufalců

    Tohle je strašnej kanál ,ale ještě že ten článek je tady na těchto ,,novinách!'' sem patří . tohle tvrdily i komunisti že studenti jsou děti .Děcka do toho držíme vám palce

    reagovatZase Špína2018-03-15 07:55:08

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Nemyslím si, že prezident Zeman je horší než Havel s Klausem, má už svůj věk a k tomu zdravíčko asi nic moc, ale v hlavě mu to myslí. Podle mě jeho pravdivá kritika pi inauguračním projevu byla pravdivá, ale při této příležitosti asi ne moc vhodná, ale zároveň a to byl asi záměr a důvod p. Zemana tohoto projevu, že to bylo přímé a živě vysílané a tudíž to nešlo sestříhat a na ČT kde p. Zeman takový vysílací čas často nemívá. Podle mého by měl vyměnit mluvčího a kancléře, pak by jeho obliba asi byla větší. A jen tak pro ty jeo kritiky, to co si dnes dovolují k Zemanovi, by si nikdy nedovolili k Havlovi ani Klausovi

    reagovatkdr2018-03-15 05:13:12

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:RE:Aktivisté

    zeman udelal dobre ze podepsal proticuracky zakon hajzle

    reagovatdinga2018-03-15 03:53:18

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Prezident byl zvolen demokraticky, tak zasluhuje úctu. Ti křiklouni pod hradem či v kavárně mají k demokracii hooodně daleko, i když to slovo vypouštějí z huby každý den.

    reagovatLjulka2018-03-15 02:15:54

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:RE:Aktivisté

    Když si respekt zaslouží, ať ho má. Dokážu pochopit, že díky svému chování nemůže mět respekt u všech. Budoucnost je na pět let naše. Koho tím myslel? Dolních 10 milionů nebo tech tisíc kamošů + alef?

    reagovatjk2018-03-14 23:41:44

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:Aktivisté

    Proboha,já jsem Zemana nevolil,ani Drahoše,nebo Horáčka,ale je to prezident,tak ho respektuju.I kdyby prezidentoval třeba Horáček,tak mu přece nebudu vyřvávat pod okny,že nechci veksláka.Ty znáš skladbu dnešních hostů na Hradě?.Bylo jich tam asi tisíc,já vím jmenovitě pouze o šesti sedmi.Ty znáš zbytek?Tebe asi sere,že jsi tam nebyl také.Možná tě pozve příští prezident,tak vydrž.Jo,a na Zemanovi se mně líbí,že se nenaváží do Ruska,jak je to dneska IN.Na druhou strnu mě ale namíchl že podepsal protikuřácký zákon.

    reagovatalef2018-03-14 23:12:20

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:Aktivisté

    nepochopil jste otázku. Nevadí vám, že tu oslavu platíme? Skladba hostů vypovídá sama o sobě, není třeba komentář. Stejně tak výběr hudby, Bedřich Smetana s Michalem Davidem, paráda. Stejně tak ale platíme třeba naprosto zbytečné cesty prezidenta po krajích, kde dostane dary, pořádně se nají a napije, vyslechne si sám sebe a nedělá přitom žádnou předvolební kampaň. Slíbí, jak se pokusí lidi stmelovat a vidíte, jak to dopadlo. Jsme teď všichni svorně hrdí, že jsme občané České republiky, že máme prezidenta - vrcholného diplomata - opravdu na úrovni? Dokázal byste vyjmenovat pouhých 5 opravdu důležitých a přínosných věcí, za každý rok prezidentování stačí jednu, které pro nás Miloš Zeman udělal? Něco zásadního, čím se zasloužil např. o vnitřní stabilitu "své" republiky? Čím podpořil národní hrdost? Nebo pro co si ho cení v zahraničí? Je nějaký velký zahraniční politik, který ho vnímá s úctou? Který stát ho zve, aby přispěl něčím podnětným v mezinárodní politice? Ups, možná se něco pokazilo, ne? Ale vinu mají samozřejmě hloupí studenti, co si nic nepamatují. Jen si uvědomte, že oni se právě teď něco o politice učí, a za pár let budou u vesla oni, chceme je opravdu naučit, aby jen slepě přijímali to, co cítí jako nespravedlivé a podlé?

    reagovatAlefe2018-03-14 22:26:03

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:Aktivisté

    alef palec nahoru, přesný

    reagovathanz2018-03-14 22:17:24

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Aktivisté

    Co si myslím o hradní oslavě?Je mně úplně jedno,kdo dnes na hradní oslavě je.Jestli je tam Vondráčková,David,Hůlka,nebo třeba Dirga,je věcí prezidenta,koho pozval.Zato jsem viděl,nebo vidím v on line přenosu,kdo je před Hradem.Lůza,která dohromady ani neví proč tam je.Prsty do véčka,někdo zařve duchaplnou větu Stbáka nechceme a už to všichni dokola skandují.Pak hymna,Motlidba a zase dokola.Možná by chtěli aby se Hradem zase proháněli na koloběžkách Havel,Kocáb,Vondra a jejich kumpáni ožralí jak prasata.To už ti mladí které v tom davu vidím si nemůžou pamatovat.To ještě říkali hovnu koko.

    reagovatalef2018-03-14 22:04:41

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Stačilo zavřít vrata, ať se vyřvou. Na Slovensku trvalo 14 dní, než padla vláda. Ale tam ji položil prezident. U nás ji podrží. Nejmíň do června. A když ho, pražská kavárno, naserete, tak do až listopadu. Pak si jmenuje svoji.

    reagovatžádný drámo2018-03-14 21:52:27

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Je nejvyšší čas ozvat se na obranu demokracie. Útoky zejména Zemana na veřejnoprávní média jsou tou poslední kapkou a každý, kdo si váží toho, že žijeme v demokracii, by se měl angažovat v její prospěch. Většina zdejších přispěvatelů jsou, bohužel, konzumenty TV Barandov - té karikatury žurnalistiky a sednou na lep každému, kdo k nim promluví po "jejich" - tzn. postraší uprchlíky, Sorosem apod. ČTmá, samozřejmě, své chyby, ale je jedním z mála garantů nezávislé novinařiny a kontroly politiků. V okamžiku, kdy by přešla pod stát, zaniká i demokracie, ač si to vy neuvědomujete. Státní média budou sloužit tomu, kdo je u moci a budeme tam, kde před 30 lety - ale to chcete. Trestně stíhaný premiér a fašoun jako místopředseda parlamentu, to je další katastrofa. Je smutné, že nechápete.

    reagovatMike2018-03-14 21:25:58

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Na Hradě jsou na demonstranty připraveni. Před 4 metry vysoké zábradlí policisté dali zábradlí 1 metr vysoké ... To prezidenta dolních deseti milionů (minus pěttapůltisíce poblázněných kavárníků a usmrkaných studentů, co jdou za bubnem) jistě ochrání. Ale ten přímý přenos na seznamu, to není žurnalistika, to je lov senzací, novinářská žumpa. Fuj

    reagovatžádné strachy2018-03-14 20:31:29

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Aktivisté

    Nikdo mu svobodu slova nebere. Zasil shut up, sklidil Putinovu děvku. Holt nechtěl rozdělovat a včil musí stavět zátarasy. Preventivně.

    reagovatalef, nedělej, že nevíš před kým2018-03-14 20:12:44

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Aktivisté

    jistě máte práci ČT skvěle zmapovánu. Troufl byste si tipnout třeba to, který moderátor koho volí? Myslím, že byste neměl šanci. Debata prezidentských kandidátů na ČT byla ukázka vrcholné profesionality, stejně tak informování o výsledcích voleb nebo několika hodinový přenos z prezidentské inaugurace. Po celou dobu nepadla jediná nevhodná poznámka na účet Miloše Zemana. Jiná věc je, co na něm vadí i jeho voličům a nejsou ochotni si to připustit, proto raději předem útočí. Co si třeba vy myslíte o dnešní hradní oslavě?

    reagovatAlefe2018-03-14 20:05:13

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Proč v demokratické zemi nesmí studenti svobodně, poklidným shromážděním, vyjádřit svůj názor? V čem by nám uškodilo mít premiéra, který nebude trestně stíhaný a získá podporu, aby vláda po tolika promarněných měsících mohla konečně dělat svoji práci? Jak prospěje situaci do budoucna, když vláda bez podpory dělá zásadní kroky? Proč nemá Senát podpořit ústavní zvyklosti? Jste všichni opravdu tak moc spokojení s politiky, kteří se zuby nehty drží svých koryt, nejsou ochotni udělat ani nepatrný krůček ke kompromisu a na potřeby svých voličů tím naprosto kašlou?

    reagovatMůžete mi to někdo rozumně vysvětlit?2018-03-14 19:53:43

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Aktivisté

    údajně demonstrují za svobodu slova,chtějí bránit ČT(nevím před kým),bojují za demokracii.Přitom útočí na demokraticky zvolené Babiše,Zemana,Okamuru,Ondráčka.Tihle lidé byli zvoleni v demokratických volbách,ti nevyhráli kontumačně nebo losem.Několik let měli svobodu slova plivat na prezidenta,tak se to ,,objektivním'' novinářům z ČT vrátilo.On tu svobodu slova má totiž i Zeman.

    reagovatalef2018-03-14 19:40:54

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:tak zítra 15. 3.

    Protestující Fakta- to myslíš pár usmrkaných mladíků a dívenek. To už tu bylo i za KSČ. Také se svazáckými šátky stáli na náměstí. Vezměte za ruky i ty dětičky z mateřských škol.

    reagovatto jsou kecy2018-03-14 17:55:12

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:tak zítra 15. 3.

    Ljulku bych moc nezval, rád střílí a mluvil něco o Majdanu.

    reagovatkoho zajímaj nějaký fakta?2018-03-14 17:29:46

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • tak zítra 15. 3.

    přijdi Ljulko na náměstí v 12 00 se můžeš vykecat před protestujícími !

    reagovatfakta2018-03-14 17:25:03

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • 15.březen, je den hanby pro bývalou ČSR . Víc není co dodat.

    reagovatLjulka2018-03-14 16:05:04

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:RE:

    Díky, bože, za vysvětlení, už jsem to pochopil. Sralbotkovi plešatému darebákovi nasrat na hlavu je v pořádku, poněvadž odvolal Babiše. To má logiku. Komouši jsou sice taky pakáž, ale aspoň drží čáru (a to teda drží, od 1921 dodnes, to se musí uznat). Třeba se jim někdy ten socialismus povede, co já vím. Třeba zrovna s Babišem. Akorát mi není jasné, proč říkáš "vy socani". Víš o mě něco, co já nevím?

    reagovatAchtung!2018-03-14 13:51:08

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:

    Socani jsou horší pakáž jako komunisti. Ti aspoň drží čáru, ale vy socani nevíte do které prdele vlézt. První odvoláte Babiše a dnes budete sestavovat vládu. Opravdu k posráni. Ty koryta to je touha. A doufám, že na toho plešatého darebáka ještě jednou dojde.

    reagovatbože2018-03-14 12:37:00

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:

    Brejlatí. Ti mě taky serou. Inteligenti zasraný. Kavárníci. OKD, lítyum!

    reagovatsohlas2018-03-14 11:14:06

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:

    Ne, nepochopím. Vysvětli mi to, prosím. Takže když je někdo např. socan, patří mu nastrat na hlavu. Co třeba komouš? To by taky bylo ok? Nebo všelijak zpitvořit jméno, to si socan taky zaslouží. Navíc plešatý! bože, jsi opravdu argumentačně silný. Co OKD, nezapomněls?

    reagovatAchtung!2018-03-14 10:12:54

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:

    No človíčku nesmíš si plést demokratickou volbu dnešních zástupců státu a vládu jedné strany. Což ty asi nepochopíš. A ten socanský Sralbotka, tomu patřilo ty hovna opravdu rozmazat o tu plešatou hlavu.

    reagovatbože2018-03-14 09:54:26

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Nebýt zblblých děcek, tak ještě dneska soudruhuješ.

    reagovatAchtung!2018-03-14 09:45:26

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Rozhořčení nad stávkou proti premiérovi(!) od zpravodajů, co premiéra vtipně zobrazují s hovnem na hlavě, s posranovu tváří či mikrocefalickou hlavou, opravdu sedí. Starost o dodržování školského zákona je až dojemná. Bravo borci!

    reagovath.a.2018-03-14 09:41:39

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ty chytrolíne Ach tung, když tak touží po vzorové demokracii Německa, Anglii, Francie a pod. ,proč si neplatí svoje studia, tak jak v těchto tak obdivovaných státech. Ano zblblé děcka, která možná ani nevědí, že 15.3.1939 začala okupace ČR.

    reagovatbože2018-03-14 09:37:13

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Už zase, sakra, ti studenti! Co si ta pakáž placená z našich daní myslí? V zadne zemi, v zadne zemi, v zadne zemi ani rozvojove, ani v socialisticke, ani v kapitalisticke neexistuje to, aby patnáctileté děti …

    reagovatAchtung!2018-03-14 09:29:04

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


Další články - Články z Přerova, Přerov, Přerovsko



Škodova ulice se zazelená. Terén bude zatravněn, vysadí se stromy a ukotví parkový mobiliář

publikováno 16. 03. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 38
Prostor ve Škodově ulici, který tu vznikl po likvidaci někdejšího romského ghetta, čeká na revitalizaci.

Olomouc v přímém kopu fotbalový stadion koupil, Přerov stále kličkuje a brání se !

publikováno 16. 03. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 4

Je to asi týden co v regionálním tisku bylo publikováno,

Studenti v Přerově vyšli do ulic - rodiče pokud nesouhlasíte

publikováno 16. 03. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 88

Rodiče mohou tudíž začít podávat trestní oznámení

Jaro je tady a Tibetománie může začít

publikováno 11. 03. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 43
Na řadě radnic dnes starostové vyvěšují tibetské vlajky a údajně bojují za svobodu Tibetu.

Co tě čeká Přerove?

publikováno 09. 03. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 24
Kde jsou hranice, kam až bude naše město stagnovat.

Kdo stojí za organizaci demonstraci.

publikováno 09. 03. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 56
Milion chvilek nebo Milionový chlívek? Demonstrace proti Zdeňku Ondráčkovi a Andreji Babišovi organizuje narychlo založená neziskovka, kterou sponzoruje člen šlechtické rodiny Lobkowiczů a lidé napojení na TOP09, ODS, neziskovku AIESEC a Drahošovskou akademickou obec! Babiš se lekl a vyděsil z toho, co se děje Ficovi na Slovensku, a proto podrazil KSČM!

V pondělí večer proběhly v České republice podivně organizované demonstrace v mnoha městech proti Andreji Babišovi.
 

Informace pro čtenáře

Vložte článek, nebo inzerát.

Vložit nový článek Přidat nový inzerát
€ nákup 27,00 € prodej 27,85

reklama

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Anketa

Přerovský deník

 

Přerovské noviny - Informace

Redakci pište na email redakce@prerovskenoviny.eu
Pokud chcete informaci o inzerci na Novinách, pište na e-mail reklama@prerovskenoviny.eu

Přerov - Info region & Přerovské noviny.
Informační server okresu Přerov.

Kontaktujte nás


Přerovské noviny na facebooku

Navštivte také naše další portály

Odkazy