Kam kráčíš Přerove

news img Blíží se výročí 30 let od sametu.

Nedá mi spát vývoj našeho města za tu dobu aktivního života jedné generace. Každá generace musela napravovat škody napáchané během války nebo jiné krize. Generace našich rodičů se potýkala s následky 2. sv. války. Musela zde vybudovat prakticky celou infrastrukturu. Pokud nebyla zničená válkou, byla zastaralá a nevyhovující. Nikdo nepoděkoval našim rodičům, že museli vydělat a zaplatit dluh Velké Británii za působení našich hrdinných letců, a to do poslední kapky benzínu a posledního náboje. Naši generaci potkala krize z ekonomické sebevraždy v devadesátých letech. Země je posetá mrtvolami fabrik, které kdysi vyráběly doslova po celý svět. Asi na zakázku od „mocných“ jsme byli zbaveni sociálních jistot. Přerov je obzvláště začarovaným místem. Do montoven lidé dojíždí 30 a více kilometrů. Po celou dobu se z radnice ozývá stejná mantra: Chybí dálnice, není průpich, stavíme cyklostezky. Čas utíká, dětem dáme vzdělání, a ty téměř stoprocentně odchází z Přerova. Až na pár lékařů, učitelů a úředníků tu pro vzdělané není žádná práce. Přerov se vylidňuje.

 

Fotogalerie

 
 
Vloženo: 03. 08. 2017       Kategorie: Vaše články   Autor: Kotěšovský

Přidat příspěvek:

Jméno nebo přezdívka:

Titulek:

Text příspěvku:


  • RE:RE:Kam kráčíš Přerove

    Určitě by nebylo na škodu nasadit jako volební lídry další šašky. Možná že i jsou. Nechme se překvapit, kdo další se pokusí pana Záchu překonat.

    reagovatKam kráčíš Přerove2017-08-08 19:42:28

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:Nedělám si iluze Ani si nedělej.Protože terorismus je na každém rohu.Takovej šmejd Z Přerova ti to rád vysvětlí.

    Saskaři ty jsi alespon ohambí fuj.

    reagovatJana2017-08-08 11:21:28

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:Nedělám si iluze Ani si nedělej.Protože terorismus je na každém rohu.Takovej šmejd Z Přerova ti to rád vysvětlí.

    Jde mi jen o sázku. Na jeho jméno lidé slyší a tak by to bylo výhodné. Domluvu nech na mne. Navrhni místo a čas setkání v Přerově. Můžeme se na všem v klidu domluvit a určitě budeš spokojen. Samozřejmě, že výsledek kontaktního boje se ukáže.

    reagovatSázkař2017-08-08 11:19:38

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Kam kráčíš Přerove

    Možná by Ti entito líp pasoval než pan Zácha na čele nějaké kandidátky vševědoucí ale za nic neberoucí odpovědnost pan Kohout nebo pan Měřínský. To by teprve byly entito pro republiku světlé zítřky - jako je už teď zažíváme s touto koaliční bandou tři roky v Přerově.

    reagovatkráčej entito kam chceš2017-08-08 07:25:39

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Kam kráčíš Přerove

    Do prdele. Důkazem je že za ODS je jako jednička krajské kandidátky člověk z Přerova, co dokázal napsat blbosti o tom, že zaměstnancům platí nemocenskou a dovolenou nějaká vyšší entita z nějakých peněz vycucaných z prstu.

    reagovatKam kráčíš Přerove2017-08-07 21:49:57

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:Nedělám si iluze

    O studiu kecáš. Já žádný politický profil neměl a VŠ jsem dostudoval.

    reagovatAbsolvent VŠ před sametem2017-08-07 21:46:49

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • TAK

    už nevím v jaké zemi žiju, cigáni tu mají větší práva a přitom jsou to přistěhovalci z Idie nemusí platit dluhy platí se jim byty, zdarma mají bazén a my máme velké hovno je to diskriminace nás poctivých!!

    reagovatasi tak2017-08-07 21:08:34

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:Nedělám si iluze Ani si nedělej.Protože terorismus je na každém rohu.Takovej šmejd Z Přerova ti to rád vysvětlí.

    Saď se sáskařu ,že první kdo dostane na budku budeš ty.Pravidla jasná .Po čuni a mrtvola.Stará tě pak možná nechá spopelnit.Pan Hučín je již starý křáp.Co stakovým volem by někdo dělal.Ten bude rád ,že se dožije důchodu a ne s někym zápasit.

    reagovatranař2017-08-07 20:07:27

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Beneš je vypatlanej rozmazlenec

    reagovatAlena2017-08-07 19:42:27

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:kam kráčíš Přerove

    já tomu teda moc nevěřím. To, že v Přerově jsou v ANO podrazáci a lháři už nevědí za Kokorákem. A tady to taky lidi znechucení politikou neví. Celostátní zblbnutí z Babiše je silné, protože do politiky lezou opravdu lidi vychcaní a a ti vidí díky Babišovi možnost se uchytit, když sami byli a nebo jsou neuspěšní lempli. To je holt špína politiky...

    reagovatno jo2017-08-07 14:28:41

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:kam kráčíš Přerove

    Nemalujte čerta na zeď - v Přerově si myslím už teď na podzim v parlamentních volbách pocítí ANO důsledky své podrazácké a vyčurané politiky a tak pan Vrána bude muset o hlasy voličů zabojovat na Olomoucku, Hranicku, Prostějovsku a Šumpersku, kde se otřesná personální politika ANO neprojevila tak zoufale jako u nás v Přerově ( když pominu na kraji kosmetickou výměnu mnohoobročníka Oklešťka za Koštu) ANO, některým z ANO už je teď líp. Jen si ale nesmíme bláhově myslet, že když budeme volit ANO, tak bude líp i nám ostatním.

    reagovatno tak2017-08-07 14:21:56

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:kam kráčíš Přerove

    Trojtečko ale mám obavy, že ovce se na volby vyserou a cigáni zas dostanou nějaký drobný a budou Puchny a spol volit + okruh lidí z této sekty (rodiny atd) a zase se tam s ANO nacpou. Zblblý národ z keců Babiše jim dá zase hlasy a Měřáček se aspoň uživí a Vrána zdrhne do parlamentu za lepší prachy - kua to je bída.

    reagovatno jo2017-08-07 10:48:49

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:kam kráčíš Přerove

    Nenadávej falešná trojtečko na Kohouta - dobře jste věděli ( minimálně od aktivní účasti členů Společně pro Přerov na happeningu nepřizpůsobivých na náměstí Fr. Raše v roce 2014), co jsou SPP členové a jejich přívrženci za lidi, a přesto jste je volili. A ANO - kapitola sama pro sebe- musí si vyjíst do dna svou zbabělou spoluúčast na všem špatném, co sem do našeho města za neřádstva tato koalice zavlekla!

    reagovat...2017-08-07 08:05:10

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • kam kráčíš Přerove

    čím dál do větší prdele! cigánom povolíme ubytovny, že neplatí dluhy nevadí nadělá další a město to zaplatí,Pozveme 3 utobusy cigánů a pustíme je zadarmo na bazén , Hlavně že pan Kohout řekne rozpočtový výbor to doporučuje. HNUS HNUS!!!

    reagovat...2017-08-07 07:51:49

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Přerov býval nádherným městem

    Krásná představa moci tu verbež střílet zcela legálně a bez obav. Já bych jezdil na lov pickupem nebo náklaďákem s navijákem. Rovnou po odstřelu naložit na korbu aby se rozkládající mindže nerozkládaly na chodníku a nesmrděly. Válka by vyřešila spoustu problémů..Snad se jí jednou dočkám a budu se moci přihlásit na velitele nebo aspoň dozorce v táboře. Byl bych velmi svědomitý, krutý a přesčasy bych dělal zadarmo.

    reagovatLucifer2017-08-06 22:03:08

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Přerov býval nádherným městem

    Do roku 1945. Pak se to nějak zlomilo, dnes je moravskou Kalkatou. Naštěstí se blíží občanská válka, kde pigmentace bude rozhodujícím hlediskem. A v okamžiku, kdy se budeš rozhodovat, zda to zmáčknout, či ne, bude rozhodující barva cíle. A na to romales dojedou definitivně.

    reagovatSATAN2017-08-06 12:40:07

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Proč by se Beneš styděl za svého fotra? Dyť z něho má dostatek vaty na život. Čem studna synovi ubližoval? To je blbost. Komu studna ublížil jak tu píše ze strojíren?

    reagovattaky ze strojíren2017-08-06 11:24:25

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:Nedělám si iluze Ani si nedělej.Protože terorismus je na každém rohu.Takovej šmejd Z Přerova ti to rád vysvětlí.

    Já navrhuji tomu "ze Židáku" uspořádat nějaký kontaktní zápas s panem Hučínem. Mohl bych to domluvit za podmínky, že před tím budou domluveny sázky na výherce. Já bych z toho měl nějakých 10%. Vítěz by bral 70% a poražený zbytek. Něco by padlo na organizační záležitosti. O zápas by určitě byl zájem. Pravidla boje by byly velmi volné. Celý zápas by proběhl v soukromých prostorách. Myslím, že pana V.H. bych snadno přemluvil.

    reagovatSázkař2017-08-06 11:23:08

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Myslím ze se Beneš za svého otce stydí. Být synem stbáka studny není nic příjemného. Ani to že se snaží studna své stbácké hříchy odčinit celoživotním rozmazlováním svého syna napsal bych synů ale rozmazloval jen Roberta tím mu jen ublížil a proto je z Roberta takový tatánek a floutek

    reagovatÚjezdec2017-08-06 10:29:58

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ty nás tady neser a piš tam kde se cpeš tak rád.Třeba kravské rozhledy gaunera Kalouska.

    Tak Lausch neprovokuj a chovej se jako člověk a ne jako blb.Pokud se za tebe někdo vydává tak se omlouvat nebudu.Vše co jsem napsal je pravdou.Uvidíme na kandidátce TOP 09 pak se rozhodnem jestli vše zveřejníme.Tady ti určitě pšenka nepokvete.Myslíme si ,že tě ani Kalousek nezachrání.

    reagovatZábečák2017-08-06 07:53:17

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Řešení pro Přerov

    Chce to v areálu Strojíren zprovoznil jatka pro nepřizpůsobivý ksindl. Sociálními dávkami vykrmené mindže a more by se svážely z celé republiky do tohoto masozávodu a tam se jejich smradlavá a nemytá body osvobozovala přeměnou na krmivo pro psy a kočky. Případná nadprodukce by se shazovala nad Afrikou jako humanitárka. Část ksindlu by se držel v Žebračce za ostnatým plotem a pro solventní turisty by se nabízel poplatkový lov. Vyřešilo by to nezaměstnnost i bordel.

    reagovatInvestor Konrád Endlosung2017-08-06 07:51:56

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:to jo Živím se poctivě a ne jakoty bazary,autotaxi,různé vexle s auty a nakonec lezeš do nejhorší strany v republice.

    Neser mi-čo bolo-to bolo,,,

    reagovatLausch2017-08-05 23:27:00

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:to jo Živím se poctivě a ne jakoty bazary,autotaxi,různé vexle s auty a nakonec lezeš do nejhorší strany v republice.

    Lausch a ještě jsi tady nepřiznal jak vexlovals s tatínkem různý šmejd z německa a tady ho prodával.A co jeho působnost v StB? To ti také nic neříká?Já jsem 9 let stál u soustruhu stvojim fotřikem než se vydal na práci do německa a pak se nějak zapomněl vrátit.Náhodou to byl dobrý odborník tak ,že byl zájem. To podepsal spolupráci jinak ho zavřeli?.Tak raději zavři klapačku a buď rád že se na tebe ještě nedostalo.Ono ta Zábeční lhota může co nevidět promluvit.

    reagovatZábečák pro idiota Lausche známého po celé dědině.2017-08-05 20:13:52

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:Nedělám si iluze Ani si nedělej.Protože terorismus je na každém rohu.Takovej šmejd Z Přerova ti to rád vysvětlí.

    Volič KSČM-volení a propagace KSČ-M by měl být trestný čin.Rozumíš zmetku?

    reagovatbo2017-08-05 18:33:43

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:Nedělám si iluze Ani si nedělej.Protože terorismus je na každém rohu.Takovej šmejd Z Přerova ti to rád vysvětlí.

    Cely ten 3odboj toho terorysty bylo enom násili zbraně vybušniny a rvačky. Takový dacan mel bít davno v krymynale za ty zločiny co napachal. A ty z toho židaku nekvakej tady a něco s tym delej!!!!!!!

    reagovatVolič KSČM2017-08-05 18:12:15

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:to jo

    Běž do piče oranžovej hajzle!

    reagovatLausch2017-08-05 16:58:46

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:RE:RE:Nedělám si iluze Ani si nedělej.Protože terorismus je na každém rohu.Takovej šmejd Z Přerova ti to rád vysvětlí.

    Krtonožko jsi na omylu nejsem tak malý jak mě tady popisuješ.Hučíne dobře mě znáš a víš ,že jsem od rány.Neboj jen co se potkáme tak ti vysvětlím co to je kriplíček.Já se můžu oproti tobě každému podívat do očí.Chudák tvůj táta.Mel tě bít jako žito a ne vyvážet k moři.Hloupej byls jako bambus a pochcával jsi se do kolika ? Přiznej pane fabrikante z StB.Mlýny vždy pomalu mlely ,ale tobě se ta doba krátí.Vrazi a teroristé to budou mít těžké.Jenže zatím lidi mají strach udělat s vrahama a teroristama pořádek.Tak se Krtonožko opatruj aby tě náhodou nesežhral krtek.

    reagovatze Žiďáku2017-08-05 16:01:26

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • to jo

    tady nám kvičí nějaké ublížené ANOSPP selátko, které se bojí, že bude odtrženo od koryta

    reagovattak tak2017-08-05 15:44:44

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • to ne

    jen již nikdy žádné socany

    reagovattak2017-08-05 11:30:39

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:RE:Nedělám si iluze Ani si nedělej.Protože terorismus je na každém rohu.Takovej šmejd Z Přerova ti to rád vysvětlí.

    Soudím, že ten "ze židáku" je takový malinký kriplíček, který se vždy vyskytoval vyskytovat bude. V podstatě je nutno jej spíše politovat, neboť se ve své nepřekonatelné žlučovitosti sám trápí, ale chápu, že tím defacto vykompenzovává svoji malost.

    reagovatkrtonožka2017-08-05 10:15:52

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Přerov za pár let?

    https://www.seznam.cz/zpravy/clanek/mesto-kam-se-prichazi-zemrit-cekani-na-smrt-ale-trva-i-roky-35271?dop-ab-variant=&seq-no=1&source=hp

    reagovatJenda2017-08-05 08:47:04

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Dotaz.

    Jaké měl krycí jméno starý Lausch Josef,otec Ivoša?

    reagovatPetr Zmrzlík2017-08-04 23:18:49

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Starý Beneš otec rozmazleného floutka Roberta Beneše byl spolupracovník StB mnoha lidem škodil a byl veden pod krycím jménem studna

    reagovatZe strojíren2017-08-04 22:39:23

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:RE:Nedělám si iluze Ani si nedělej.Protože terorismus je na každém rohu.Takovej šmejd Z Přerova ti to rád vysvětlí.

    Tipuju Žerotínovo náměstí.

    reagovath.a.2017-08-04 20:34:33

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:Nedělám si iluze Ani si nedělej.Protože terorismus je na každém rohu.Takovej šmejd Z Přerova ti to rád vysvětlí.

    kade je v Přerově Židák?

    reagovatjááá2017-08-04 19:15:16

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:RE:Nedělám si iluze Ani si nedělej.Protože terorismus je na každém rohu.Takovej šmejd Z Přerova ti to rád vysvětlí.

    já si myslím, že terorista V.H. nemá vyhráno. Ta jeho trestná činnost z let 1970 - 1989 by měla být přezkoumána a určitě by neměly být uznány ty trestné činy kde použil výbušniny a zbraně. Tak například ta bomba co vybuchla na domě občana co pracoval na obraně našeho státu byl prach sprostý terorismus. Dále pak opakované bombové útoky na vitriny s pokrokovou tématikou nemají s nějakým odbojem co dělat. No a sabotáž na vojenských vozidlech v r. 1974 při kterém došlo k zastřelení 2 vojáků z nelegálně držené zbraně (samopalu) byl teror proti obraně státu. Okecávat to tím, že se jednalo o vojáky SSSR je blbost, neboť tehdy se jednalo o internacionální pomoc, kterou naše politické orgány žádaly. Prostě zločiny V.H. musí být podrobeny revizi a V.H. v žádném případě nemůže být uznán jako odbojář 3. odboje, neboť tady žádný odboj nebyl. Byla to jen trestná činnost.

    reagovatvolič Miloše Zemana2017-08-04 17:35:20

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • To není Puch čong min, ale Kim Čong Puch.. Neurážej lžidoktora, který si svůj doktorský titul poctivě ukradl.

    reagovatfalešný JUDr2017-08-04 16:43:07

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • No předsi kráčí do prdele a na čele s Puch čong minem.

    reagovatBarbar2017-08-04 16:37:03

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ale jo, právě že socany. Nebo by jsi chtěl nějaké kobliháře? Kdo udělal pro město nejvíc? Socani, samozřejmě s celou koalicí. Ostatní jsou jenom kecy v kleci. Kdo se choval na radnici slušně? Socani, respektive Lajtoch. Proč si myslíš, že se ho Kohout potřeboval zbavit. Bez těch lživých udání by byl Lajtoch na radnici doteď . A Kohout by byl leda tak hovno. Lajtoch by s Kohoutem taky nikdy nespolupracoval.

    reagovatale jo2017-08-04 16:22:06

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • to ne

    jen již nikdy žádné socany

    reagovattak2017-08-04 16:00:18

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pan Skládal je sice hodný, ale myslím, že nebude hodný na darebáky z SPP a jejich kumpány, co obsadili klíčové posty na magistrátu. Pár lidí se bude muset vrátit zpátky do Oder. A myslím si, že my všichni budeme taky hodní a pomůžeme jim balit, ne?

    reagovatasi tak2017-08-04 15:26:54

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • já budu volit pana Lajtocha

    a pan Skládal je taky hodný.

    reagovatMarta2017-08-04 15:04:14

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Její právní kvalifikaci tu nikdo nezpohybňoval, je to i o stavařině.........

    reagovatGhost2017-08-04 14:46:33

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Pokud odejde úředník bez náhrady, žádnou škodu nevidím. Ta vznikne, pokud na jeho místo přijde druhý, třetí ... Tři už potřebujou vedoucího, takže přijde i čtvrtý. To zvýší administrativu, takže bude třeba posílit osobní oddělení, mzdovou účtárnu. To vyvolá tlak na kancelářské prostory, takže bude potřeba minimálně nějaká rekonstrukce a rozhodně tedy posílení správy budov. To vyvolává dlouhodobý tlak na zastupitele, aby konečně něco udělali pro občana, ať nemusí z Bratské na námko a na Smetanku, když náhodou vyřizuje 26 věcí najednou, a nejlépe aby se postavil nový magistrát. Před lety by to spravilo cca 150 mega, dneska by bylo potřeba 3x tolik. V případě, že se využije nějaký stávající objekt, bude to 5x tolik. S tím se sveze posílení MP minimálně o 4 muže, nutně je potřeba odstřelovač, no a citelně chybí vrtulník. Takže s Váma, "souhlasím s ...", nakonec taky musím souhlasit, že je škoda, když odejde úředník.

    reagovath.a.2017-08-04 14:31:28

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Bezroučková je kvalifikovaný vedoucí stavebního úřadu. To co se kritizovalo na Lajtochovi, má dnes úředník podepsat, protože to chce vedení. Myslím si, že budou odcházet další kvalifikovaní úředníci. Je to škoda.

    reagovatsouhlasím s ...2017-08-04 14:06:48

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:Nedělám si iluze Ani si nedělej.Protože terorismus je na každém rohu.Takovej šmejd Z Přerova ti to rád vysvětlí.

    Máš pravdu ale nejhorší na tom všemje že stát jako takový ho za ty zločiny ještě opakovaně vyznamenal a finančne ocenil z našich daní a jedná se o miliony!!! No a také je nutno připomenout že ten co mu tu fabriku odkázal ho v těch teroristických gaunerovinách podporoval už nekdy počátkem 70 let kdy mu dodával ilegalně držené zbraně. Bohužel tenkrát to někteří pracovníci od bezpečnosti prohlédli ale nemohli to dokázat.On se ten neřád s tím ještě chválí na svých stránkách které jen dokazují co to je za zločince. To co se dnes děje je hrůza.

    reagovatLevicový volič2017-08-04 13:00:44

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:pro Ghosta

    pro Ghosta - naopak - odcházející vedoucí stavebního úřadu tomu od prvopočátku příchodu nové, naprosto zkorumpované a ulhané garnitury rozuměla velmi dobře a nebyla ochotná se podílet na zvěrstvech, které po ní lumpové z koalice SPPANO požadovali. Dokonce mám podezření, zda nick Ghost nevyvěrá někde z blízkosti páně Prachaře. Neboť co ten napáchal za tři poslední roky v Přerově, o kterém nikdy nic nevěděl, ničemu u nás nepomohl ani z pozice ( neschopného a vyhozeného) ministra dopravy, tak to ani náhodou nedělal nikdo z minulé koalice. Dnes už naprostá většina přerováků počítá měsíce, po kterých současná hrůzná sestava na radnici skončí v propadlišti dějin i s jejich guru Puchalským. Nic než ten zápach a totálně rozklížené město po nich nezůstane. Velmi obtížně se budou všechny nekalosti, páchané současnou koalicí jejich věřme normálním následovníkům napravovat. Navíc všichni ti slušní a kvalitní úředníci, o které samospráva a debilně vedený magistrát přicházejí, tak ti už se do města nevrátí. To je smutná realita, kam dokáže komunální politika za jedno volební období klesnout!

    reagovat...2017-08-04 12:09:55

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:pro Ghosta

    Jen tomu nerozumí........

    reagovatGhost2017-08-04 10:29:38

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:pro Ghosta

    Jak jsem psal, právníčka možná dobrá, ale odborné znalosti ze stavařiny = 0. Na to si vyčlenila jednoho svého podřízeného....... A nenapsal jsem, že je špatná......

    reagovatGhost2017-08-04 10:26:43

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:Nedělám si iluze Ani si nedělej.Protože terorismus je na každém rohu.Takovej šmejd Z Přerova ti to rád vysvětlí.

    Jak může hlásat nějakou pravdu člověk ,kterým jeho životním krédem byl a je terorismus.To ,že je dnes bohatý?Takových je,ale vydělali si na to hlavou a rukama.Ten pán terorista dostal majetek od agenta StB a vůbec ho to nesere.Ono na něho také dojde.Ti nejbohatší umírají první.Pak jim teprve začne to pravé.PEKLO kde všichni gauneři,lumpové,vrahové a jasně teroristi patří.Tak ,že penzisto nic si z toho ndělej.Ono na každou takovou svoloč se najde křivák a věř ,že brzy.

    reagovatze Žiďáku2017-08-04 10:02:38

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • koho budu voliť já

    Nezávislí vše zařídí! Volte Nezávislé jako Rudlu pomlouvače nebo Hermelína šušňožrouta! To je perspektiva pro Přerov. Jak se k nim přidá Beneš, bude trojlístek uzavřen. Ti jediní jsou lidmi na správném místě!

    reagovatKohout2017-08-04 09:04:03

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • KOŃSKÝ CHRUP VŠE ZAŘÍDÍ

    Až zvolíte KOŃSKÝ CHRUP, bude, ANO bude, líp!

    reagovatnádražák2017-08-04 09:00:38

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pro Ghosta

    Jak vis ze vedouci stavebniho je spatna?Spis naopak nepodili se na lumparnach ktere soucasne vedeni po ní chce.je to skoda ze odchazi a dost velka.a dalsi pracovnice odchazi protoze tohoto taky ma dost,kdo by taky v takovym prostredi pracoval,ktere nastavil soucasny tajemnik.

    reagovatNacicek2017-08-04 08:54:08

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pro Martičku

    Milá Marti. Dr. Puch není také mým favoritem, ale za minulou garniturou teda slzet rozhodně nebudu. Protože "průpich" byla tlačenka od samého začátku právě minulou garniturou Lajtoch-Kulíšek-Zácha a to po hezkou řádku let (takže před tím Valouch-Kulíšek-Gramblíčková). A nějaké kladné body se té nové garnituře připsat taky dají, jen se trošku podívat. Třeba obousměrná Palacká (projedu v pohodě i na kole i autem), teď už jenom dotáhnout tu cyklostezku ke gymnáziu. Jo a taky ten semafor tam by chtěl přečasovat. Protože jezdit na čemkoliv po Kratochvílce, to byl porod.

    reagovatLord Owl2017-08-04 08:21:27

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:penzista má pravdu

    Jiste ze to bylo lehci kdyz za vas rozhodoval nekdo jiny.

    reagovatMirek2017-08-04 07:57:45

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE: Šuman

    pí Wagnerová (Havlíčková), ale vedoucí škoda není, možná dobrá právnička, ale vedoucí stavebního odboru určitě ne!

    reagovatGhost2017-08-04 07:46:18

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ze stavebního odboru prý s vedoucí odchází další zkušený pracovník. Nevíte kdo?

    reagovatŠuman2017-08-04 06:36:40

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Puchalský vs. Lajtoch

    Ač nerada, přiznám se: Před volbami jsem byla skálopevně rozhodnuta volit stranu Společně pro Přerov, jenže poslední den před volbami mě zamrazilo, když jsem četla na internetu (a následně viděla na Přerovské kabelovce), jak se někteří členové tohoto hnutí doslova objímají s cigána na náměstí Fr. Rasche a promlouvají o tom, že je třeba jim pomáhat, dát byty atd. V ten moment jsem procitla a řekla si: TAKHLE TEDA NE! A můj hlas nedostali (a nikdy nedostanou). Ale že bude z Puchalského tak arogantní primátor (viz zasedání zastupitelstva), to mě ani v nejmenším nenapadlo. Lajtocha jsem nemusela, ale to jak na něj někteří z SPP dělali v posledních měsících jeho vládnutí hon, to už překračovalo všechny meze. Ať byl Lajtoch jaký chtěl, za jeho vládnutí se v Přerově aspoň něco dělo, něco se budovalo....ale za vládnutí SPP se nestaví NIC (vyjma cyklostezek), ale za to nám nechají zbourat část města kvůli jakémusi průpichu, který jediné co přinese městu bude zhoršené ovzduší a spoustu kamionů do města! A když jsem slyšela a viděla plán mobility Přerova, který chystají, tak se stávám nepříčetnou. kdo o něm neví, najděte si to.....asi budete zírat co nám mistři z SPP chystají. A to se nebavím o tom, co je například s Pasáží, kam město nastěhovalo nepřizpůsobivé cigány. Ale ať se nerozčiluji, shrnu to jednou větou: SPP je to největší zlo, co mohlo Přerov potkat - pod jeho "vedením" toto město umírá, vymírá, zaniká a chřadne.......

    reagovatMarta2017-08-04 06:19:52

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Po SPP zůstane spoušť. Lajtoch rozhodně ve světle posledných 3 let nebyl až tak špatný primátor. A město stále upadá .......

    reagovatExem2017-08-03 23:00:36

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Práce pro vzdělané? Tak tos tomu nasadil korunu...

    reagovatKrakatit2017-08-03 21:17:44

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Dálnice

    ...bohužel jen tak nebude....průpich nic nevyřeší. Kdyby na ŘSD seděli schopní lidé, nezdrželo by se to. Ty potřebné formality, za ty roky mohli mít nachystané. Nahnali vodu na mlýn ekologům.

    reagovatPetr Nedělka2017-08-03 20:25:46

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:Nedělám si iluze

    JJ, super časy, kdy všechno bylo všech. To se to udávalo, to se to kradlo, to se to vládlo! To se to zavíralo, to se to vraždilo.

    reagovatvolič KSČ2017-08-03 19:37:08

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Nedělám si iluze

    A to ti nevadí, že tradiční a světová továrna Kazeto je v rukou pachatele mnoha teroristických činů, kterým se dnes říká 3.odboj? Pokud to nevíš, tak Hučín je většinovým majitelem Kazeta a za své zločiny dokonce dostal od ministerstva obrany status válečného veterána. To je normální? v USA by za takové zločiny co napáchal by dostal nejvyší trest! Tak továrna Kazeto byla nás všech a dnes je v rukou teroristy.

    reagovatLevicový volič2017-08-03 19:23:53

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • penzista má pravdu

    bylo mi 20, i když se teď mám dobře s platem na několikanásobku přerovského průměru, pořád mám pocit, že do revoluce to bylo tak nějak lehčí.. A to jsem nebyl v žádné straně, pouze mne nezajímala politika tehdy ani teď(v životě jsem nevolil), pouze se jí přizpůsobím tak, abych měl svůj klid, jinak jsou mi všechny strany někde a kdyby se věšeli po veřejném osvětlení tak je mi to fuk, ani bych se nezajímal kdo tam visí..

    reagovat,,,2017-08-03 19:12:06

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Nedělám si iluze

    Stýská se Vám po čl. 1 Ústavy - stěhujte se do Koreje, tam se Vám bude líbit. To platí i pro PP.ml - ale bacha! tam ta vysněná železná opona ještě funguje, tam ty svoje "národní zájmy" hájí ještě důstedněji, než ve Venezuele, takže je možné, že Vás oba nadosmrti zašijou.

    reagovath.a.2017-08-03 19:05:16

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Nedělám si iluze

    PP.ml proboha, kdes to opsat? Z Haló novin? Smrdutý dech, výdobytky a bohatství - ne, tos musel opsat z Rudého práva, vydání 1954.

    reagovatnevěřím2017-08-03 18:53:22

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Nedělám si iluze

    Tak vážený penzisto. Nebýt těch změn po 17.listopadu 1989, tak by již v polovině srpna k výročí okupace vojsky SSSR (21.srpna 1968) měla StB pohotovost aby někdo nevzpomněl toto datum, nejrůznější oponenti komunistického režimu by byli preventivně zajišťování na 24 48 hodin, Lidové milice by měly pohotovost, cestování na Západ by žádné nebylo, studium na VŠ, ale i na SŠ by se posuzovalo podle politického profilu, plnily by se úkoly BSP a mnoho jiných podobných svinstev. Kdepak milý "penzisto" jdi se zeptat těch, kteří si na vlastní kůži zažili represe komunistického režimu. Ale vidíš, i takový názor jaký máš ty může dnes zaznít. Nikdo tě za kritiku nezavře tak, jako tomu bylo v dobách starých pořádků.

    reagovatZ Přerova2017-08-03 17:28:43

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Nedělám si iluze

    Mě bylo tenkrát pětačtyřicet .Dnes si myslím,že kdyby ten dav,který se v listopadu 89 sešel na Letné,tušil co čeká tuto republiku za 25 let,tak by všechny ty na tribuně poslal někam.Pamatuji si všechny proslovy a ty , kteří je pronášely.Nevím proč,ale už tenkrát jsem jim nevěřil.Ani já si nedělám iluze.

    reagovatpenzista2017-08-03 16:31:55

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Nedělám si iluze

    Již jako desetileté dítě jsem se velmi zajímal o události v listopadu 89 a pohlížel na ně jako na něco velmi špatného, jako na zlo a velký omyl mas, něco co je předzvěstí doby temna a hrůz, nejen těch sociálních. Tenkrát to byla intuice, dnes 27 let od těchto tragických událostí, které tento národ a stát uvrhly do rozkladu, úpadku a bídy soudím na základě vlastních zkušeností. Zkušeností bedlivého pozorovatele, který se zajímá velmi pozorně nejen o politické dění v zemi, ale především o její sociální důsledky. Věřte, že házet špínu na pana Puchalského není na místě, stejně jako na nějaké SPP, které jako mnoho jiných politických subjektů skončí na smetišti dějin, jak přišlo, také odejde. Bez ohledu na vzájemné sympatie , nebo antipatie. Kdo by si dnes vzpomněl na nějakou ODA, kdyby se do ní nenalily peníze, kde je dnes Unie svobody a pan Ruml, Žantovský, Kalvoda, Marvanová, Pilip,Němec, Parkanová, Vondra, Topolánek a jiní po kterých dnes neštěkne ani vzteklej pes, právě oni jsou Ti, kteří dali politice obraz nestravitelné žumpy, žumpy, kterou v zákulisí řídí úplně jiní lidé z pozice majetku, který jim dává moc. Právě díky listopadu 89 se politika stala záležitostí kapitálu a privátních médií, ne lidovou záležitostí. Zůstala jen pachutˇ a nenávist. Rozhlédněte se kolem sebe,Přerov, jako mnoho jiných měst v ČR je jen součástí drolícího se celku. Pár let zpět se usilovalo o to, aby se do Přerova a jeho letiště nastěhoval jistý internetový obchod. Dotáhnout zaměstnavatele je jedna věc, druhá věc je aby se onen zaměstnavatel choval k zaměstnancům ohleduplně a řádně je platil, nevykořistˇoval je finančně, ale i fyzicky. Kdo z Vás , kteří zde přispíváte jste pracovali v Gambru a můžete upřímně říci jaké to tam bylo, zda platy tam odpovídaly vynaložené námaze a jak se zaměstnavatel choval za zavřenými dveřmi k zaměstnancům. Místo aby se posilovala moc odborů, štěpí se jejich síla do bezvýznamných frakcí, které nejsou schopny v jednotě hájit zájmy pracujících. Dnes již všichni víme že předlistopadové hospodářství bylo velmi konkurenceschopné v poměru cena-kvalita a dělalo kapitalistům za Železnou oponou vrásky na čele. Viz nesmyslná embarga na kopřivnickou Tatru a jiné výrobce. Běžte se podívat na to co se dnes děje s cukrovarem v Brodku u Přerova, i to je důsledek polistopadového dění,náš potravinářský průmysl byl velmi konkurence schopný, kde je dnes přerovský Semgall a mnoho jiných. Důsledek listopadového převratu? Vyklizení perspektivních odbytištˇ, která okamžitě přebral nekonkurenceschopný kapitalistický západ se svými nekvalitními a neudatelnými přebytky bezcenného spotřebního zboží, ztráta sociálních jistot a podobně. Mluvíme o tom Západu, který se v té době nacházel v jedné z mnoha hlubokých krizí, jež jsou jeho průvodním jevem. Právě zbořením železné opony nabral druhý smrdutý dech jímž nás připravil o výdobytky a bohatství, které nám vydřely poválečné generace a otravuje nám jím životy ještě dodnes. Měli by jsme se zamyslet nad tím, kdo stál u malé a velké privatizace, církevních restitucí, jejichž rozsah jde až za výnosy císaře Josefa II. tedy nejen v rozsahu roku 48. Budeme je platit my, daňoví poplatníci. Referendum se v této věci nehodilo. Dodnes církev věrohodně nedoložila, jakým způsobem majetek nabyla, když ji za to Mistr Jan Hus kritizoval, skončil na hranici. Důležité je nebýt zahleděný do sebe a umět se dívat kolem sebe. Pohlédněte do Venezuely, která je díky zásobám ropy terčem kořistnických ataků doprovázených nesmyslnými embargy ze strany těch, kteří by její ropu chtěli z pozice síly uzurpovat, aby tak ukojily vlastní konzumní nenažranost. Rozdíl mezi Československem v roce 89 a Venezuelou dnes je ten, že Venezuela díky presidentu Madurovi zatím svou identitu a právo nakládat s vlastním majetkem uhájila, ale za jakou cenu a na jak dlouho. I ve Venezuele jsou vlastizrádci, kteří za mrský peníz prodají svou vlast a národ.

    reagovatPP.ml.2017-08-03 15:50:35

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Meopta funguje, PS si zlikvidoval nenažraný management, Liaz zanikl celostátně, VAK není privatizován frantíky, letiště je příliš velké sousto. Město řeší na co má.

    reagovatBH2017-08-03 15:37:05

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Co vadí teroristům z SPP? Pan Skládal odmítá s SPP spolupracovat a veřejně vyzval vyhozené úředníky z magistrátu, aby se po volbách hlásili u nového vedení města a dostanou svou práci zpět. A to je snad v pořádku, ne? O SPP teroristy už nikdo nestojí a křivdy napáchané těmito lumpy se budou po volbách napravovat. Jsem rád, že alespoň jedna politická strana - ČSSD - veřejně odmítla po volbách spolupráci s Kohoutem a těmi dalšími idioty z SPP.

    reagovatdotaz2017-08-03 12:11:34

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pane Skladal

    Jiz davno vime ze mate jiste zdravotni potize ale jiz to prosim pochopte ta vase ulhana CSSD a 8% vam k rochtani nepomuze. Zmenye lokal

    reagovatPane2017-08-03 11:37:19

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Puchalský po právu z úřadu vyhozen

    Do roku 1999, kdy byl Puchalský tajemníkem, se Přerov nerozvíjel. Jakmile byl Puchalský z úřadu po právu vyhozen, začal se Přerov rozvíjet - nové mosty, domov důchodců, zimní stadion, moderní autobusové nádraží, atd. Po opětovném příchodu Puchalského na radnici opět plamínek rozvoje města Puchalský definitivně zadupal do země, aby měl opravdu 100% jistotu, že se tu nic nového stavět nebude. Až se po volbách zbavíme SPP teroristů, bude nám líp.

    reagovatbude líp2017-08-03 10:32:48

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Hezky receno

    a kdo si myslíš, že přijde po volbách. Buď stejní hajzlové s menší obměnou nebo ještě větší svině. Nic se nezmění, zas tam polezou nenažranci a kripli. Volba není - volby k hovnu....

    reagovathm2017-08-03 10:30:42

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Hezky receno

    30 let......pokud ma nekdo prehled kdo nam tu 30 let v Prerove vladnul tak to prosim napiste - je pred volbami tak at si volici udelaji opravdovy prehled

    reagovat302017-08-03 10:19:05

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • kráčí do krásných zítřků pod praporem ANOSPP, amen....

    reagovatpřerov2017-08-03 09:39:04

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • amen

    reagovatjb2017-08-03 08:49:22

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


Další články - Články z Přerova, Přerov, Přerovsko



Dopravní situace v Přerově

publikováno 07. 08. 2017 sekce: Vaše články
komentářů: 22
Co nás čeká a nemine.

Z Komenské do Palacké OK jen bacha ve směru od centra

publikováno 04. 08. 2017 sekce: Vaše články
komentářů: 40
Obousměrní Palacké je pro řidiče OK.

Emigranti - vyvrhelové a odpad Afriky

publikováno 04. 08. 2017 sekce: Vaše články
komentářů: 7
K děsivé běženecké invazi.

Přerov si asi hraje na Abu Dhabi - venku tropy tak musíme bruslit

publikováno 04. 08. 2017 sekce: Vaše články
komentářů: 16

Tahle myšlenka mě napadla, když se mi jeden známý chlubil jak byl tento týden na hokeji.

Zpráva co potěší - Mirga je zpět - ubytovna zase jede

publikováno 01. 08. 2017 sekce: Vaše články
komentářů: 30
Do bývalé drážní budovy v Tovární ulici se vrátil romský podnikatel Pavel Mirga, který zde zřídil ubytovnu U zlaté perly.

Jednem Brutální Skanzen Kde padá sklo na Hlavu

publikováno 25. 07. 2017 sekce: Vaše články
komentářů: 29
Tak jsem šel jednou opět přes Pasáž.
 

Informace pro čtenáře

Vložte článek, nebo inzerát.

Vložit nový článek Přidat nový inzerát
€ nákup 27,00 € prodej 27,85

reklama

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Anketa

Přerovský deník

 

Přerovské noviny - Informace

Redakci pište na email redakce@prerovskenoviny.eu
Pokud chcete informaci o inzerci na Novinách, pište na e-mail reklama@prerovskenoviny.eu

Přerov - Info region & Přerovské noviny.
Informační server okresu Přerov.

Kontaktujte nás


Přerovské noviny na facebooku

Navštivte také naše další portály

Odkazy