Kam vlastne kracis, Prerove ?

* Nechcete jit k volbam ?
* Nevite kterou stranu volit ?
* Neverite jiz zadne strane ?
* Chcete konecne zmenu ?

60 % lidi pry nepujde ke komunalnim volbam.

Volebni pravo je zakladem demokracie. Je tedy cas abych alespon ja - osobne i tyto obcany oslovil. 12 politickych stran = 420 kandidatu se uchazi o vas hlas. Jejich sliby jsou stejne, stale dokola omilane sliby. Je smutne si uvedomit ze zadna strana - nikdo z nich ani 2 dny pred volbami jeste neprisel s nejakou Dlouhodobou Vizi pro Prerov.
Navrhuji vam tedy tu mou :

PREROV - NEJLEPSI MESTO NA DUCHOD V EVROPE

Vize ma obrovsky ekonomicky potencial, kde budoucnost mesta bude zalozena na silne vlne starnouci populace u nas i ve svete.
Prumyslova revoluce skoncila= konec prumyslovych zon a levnych montoven. A diky za to.
Navrhuji proto "prumysl" zalozeny na sluzbach, na sluzbach pro seniory. To vyzaduje mnoho pracovniku i v navazujicich odvetvich, cista verejna prostranstvi prizpusobena pohodlnemu pohybu, spolehlivou verejnou dopravu, vzajemny respekt vsech generaci.
Jedine toto muze byt resenim pro Prerov , ktere zajisti vysokou kvalitu zivota pro vsechny generace!!!
Jak na to ?
- navrhuji aby vitezna strana nabidla vsem stranam v zastupitelstvu jedno misto v rade mesta = vsichni spolecne za jeden provaz jednim smerem dlouhodobe pracujeme na plneni teto vize.
Zamyslete se a pojdme o tom diskutovat.....je dva dny pred volbami a ja vam 60% volicum kteri k volbam nechcete nabizim velkou moznost jak se do demokratickeho procesu take zapojit.

Dekuji
Veroslav Vrana #13 na c.5

 

Vloženo: 02. 10. 2018       Kategorie: Vaše články   Autor: Veroslav Vrana

Přidat příspěvek:

Jméno nebo přezdívka:

Titulek:

Text příspěvku:


  • stacil me jeden krizek

    a mam odvoleno jasneho viteze

    reagovatja2018-10-06 16:19:25

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • kam kráčíš Přerove

    dobrá otázka čím dál do větší prdele! Není tu ani jeden článek který by byl pozitivní na Měřinského tak že, jak dál to bude?

    reagovatobčan2018-10-06 08:45:57

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • kam kráčíš Přerove

    dobrá otázka čím dál do větší prdele! Není tu ani jeden článek který by byl pozitivní na Měřinského tak že, jak dál to bude?

    reagovatobčan2018-10-06 08:45:57

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Kdo nemá myšlenky, rozdává alespoň koblihy.

    Celé ANO je koblihová trapárna. Mně ji někdo nabídnout, tak ji hodím po Měřákovi přímo na zastupitelstvu. Ten opičí xicht s brejličkami nesnáším. Jeho a Babišovi rétorické schopnosti jsou k popukání. Ti dva mohou soutěžit, kdo ho má delšího. Měřáka je potřeba v těchto volbách poslat na pracák.

    reagovatJarmila2018-10-05 23:06:53

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Netopilová na Mírov

    reagovatVasil2018-10-05 20:04:59

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Vazeni volici

    Prosim te, uz to radsi nekomentuj. Celou dobu jsi chodil chvalit stareho Judr, plantal blbosti a ted si hrajes na filosofa a politologa. Zalez a nechej to na mladych. Ty uz jsi za zenitem jako tvuj president.

    reagovatVěrku2018-10-05 18:09:21

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Koblihy z Polska

    Z rozdávání koblih po Přerově je mi na blití. Jsem zvědavý, zda-li přerované svoji budoucnost vymění za rozmraženou koblihu z Polska.

    reagovatPetr2018-10-05 18:02:41

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Vazeni volici

    pokud jste si i vy precetli vsechny prispevky k memu clanku vidite i vy jak kriticka situace bude v Prerove po volbach. Volby v Prerove se staly pouze bitvou o korytka...budoucnost mesta a vase budoucnost nikoho nezajima. Pokud mate jen trochu pravdy ve vasich prispevcich ze se jiz kupci mezi stranami tak nas ceka obdobi kdy zloba, nenavist, lzi, sliby, podvody ovladnou zastupitelstvo. Ja ale verim ze muj clanek otevrel ocim mnoha lidem a take tem ze 60% skupiny nevolicu kteri pochopili ze Dlouhodoba vize je absolutni nutnosti pro lepsi budoucnost mesta. Pokud chcete aby nekdo za vas a za mesto, za dlouhodobou vizi bojoval vite koho krizkovat. Pokud se nestane zazrak tak po zitrku jiz nam vsem zustanou jen oci pro plac a upadek mesta. Aby mesto vzkvetalo pro to se totiz musi vsechny strany spojit, spolecne tu dlouhodobou vizi vypracovat a spolecne ji krok po kroku zacit plnit. Prejme si tedy vsichni aby ti radoby "politici" v posledni chvili vsichni dostali rozum.

    reagovatdnes2018-10-05 17:58:59

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • No přeci do prdele kráčí

    Jací občané, takové trosky na radnici.

    reagovatEvžen lovec žen2018-10-05 15:47:30

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    který vůl vybral volební místnost v ZŠ Trávník v 1. patře, jak se tam máme my důchodci dostat. Kdyby byl někdo z radnice po ruce tak bych ho hůlkou přetál

    reagovatnevím2018-10-05 14:52:12

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • ani ve spotu na internetové televizi to Zácha nepopřel, ví proč. Neudělalo to ani SPD. To jsou hrdinové.

    reagovatPřesně tak2018-10-05 12:58:21

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Aliene, kdo domlouval koalici ANO+ODS na kraji? kdo byl hlavní vyjednavač za ODS? Zácha...

    reagovat:-(2018-10-05 12:47:35

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • bez servítek

    říkám ti to tu a teď, pokud bude mít Zácha příležitost, půjde s ANO. Nedělej si iluze. Vím o čem mluvím. Tak jak KDU+TOP09.

    reagovatAliene2018-10-05 12:22:59

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Košta

    Vidím to zítra odpoledne tak, že možností, jak sestavit kvalitní, funkční a smysluplnou koalici bez SPP a ANO, se nabízet budou. Rozhodující bude přístup ODS. Na celostátní úrovni se ODS s trestně stíhaným a lidsky a odborně neustále slabším Babišem shodit nechtěla, a přitom Fiala by pak mohl být místopředsedou vlady. Nepodlehl tomu lákadlu a zachoval sobě i celé ODS čistý štít. Věřím, že si z něj zítra vezme Michal Zácha příklad :-) Hodně ho to v očích voličů pozvedne!

    reagovatAlien2018-10-05 12:19:17

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Košta

    je skvělý a zásadový člověk, znám ho. Potíž byla v tom, že jim ty jeho zásady nešly pod nos. Věděli to před volbami. Plán byl jak správně píšete získat hlasy a pak ho kopnout do zadku. Jenže si vzali jako záminku video po oslavě úspěchu ve volbách, kde si lehce přihnul. Což za jejich výsledek mohou děkovat zejména jemu. Byla to prasárna nejhrubšího zrna. Bohužel se na tom podílela i lidé z Přerovské ODS. Nedělám si žádné iluze ani o tom, jak to bude vypadat zítra podvečer. Když se podívám na předvolební praktiky ANO v Přerově, tak se nic nezměnilo. Urvat to.

    reagovatXXL pro ANO2018-10-05 09:58:42

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Hejtmanstvi s Oklestkem je cistokrevna levarna hnuti ANO. Doktor, znamy clovek poslouzil k prisunu hlasu a kdyz mel svuj nazor, tak sef naridil odstranit. Jen poslusni krivaci maji v ANO sanci vydrzet. Odporny spolek.

    reagovatANO2018-10-05 08:45:17

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:volove - co tu zase resite

    Vidím to tak, že pokud se Michal Zácha spojí po volbách s Měřínským, tak přerovskou ODS definitivně zlikviduje. Už jejich spojení na kraji v Olomouci s ANO bylo velmi podivné a výsledkem je odstavený bývalý hejtman Košta a stálá nepříjemná pachuť na hejtmanství s Oklešťkem - za asistence ODS :-(

    reagovat...2018-10-05 07:48:47

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • volove - co tu zase resite

    Kam vlastne kracis, Prerove ? Jak to ctu tak ta vize to by byla jedina zachrana pro Prerov. Jinak mesto ceka dalsi vylidnovani a ze 146 mista postup na 150.

    reagovatHmmmmm2018-10-05 00:10:13

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Poslední video, konečné rozhodnutí před zítřejším hlasováním.

    dobré zamyšlení a shrnutí volební situace. Líbí se Vaše vyjádření k ODS, že to může být dobrý koaliční partner...…………..ale musí být nad nimi pevná ruka. Přesně jste vyjádřil moje pocity. Už jsem někde napsala, že pokud by byla koalice ANO / ODS, kdo by je hlídal? Jak se říká - politikovi se nedůvěřuje, politik se kontroluje. Dobře to shrnul i "trojtečka". Takže - já mám vybráno už dlouho. A nic se nezměnilo. Ne že pan Pospíšilík dostane hlas, ale celá Prosperita dostane jeden velký křížek. 35 hlasů. A když nás bude dost, Prosperita bude moct ovlivnit složení koalice.

    reagovatach2018-10-04 22:47:07

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • mluví o fotbale, ale s Gramličkovou a Lajtochem pronajali fotbalový stadion naproti bazénu Plškovi na 20 let bez nájmu. Plšek to vrátí v roce 2029 amortizovaný, tzn použitý bez povinnosti tam cokoliv dělat. Fotbalový klub 1.FC Viktorii to ždímá z peněz.

    reagovatZácha2018-10-04 19:32:13

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • titulek napovídá

    kam kráčíš Přerove, z ANO do velké prdele lháři a podvodníci nikdy více!

    reagovatxxx2018-10-04 17:31:36

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • řekněme si na rovinu, že ten internet v tom dělá bordel, tak jsem to měl pěkně nalajnované.

    reagovatdo háje s videem2018-10-04 16:45:20

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Poslední video, konečné rozhodnutí před zítřejším hlasováním.

    I ten můj....

    reagovatEvžen2018-10-04 16:30:39

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Video na PiTv se Záchou.

    Hlavně uhýbal od tématu očekávaného výsledku voleb, vůbec si nevěří. Očekával bych, že řekne cílem je vyhrát, protože jsme připraveni. Je to stigma parlamentní strany, která před 8 lety propadla a snaží se dostat zpět. Je to jako koule na noze. Platí to i o ČSSD a TOP09. Někdo řekne má realistický pohled. To by platilo, kdybychom byli před parlamentními volbami. Ale jsme před komunálními, kde je to o místních lidech, o jejich kvalitě, o tom jak vidí svou obec, o problémech v místě. Když je dobrý kandidát, má velkou šanci uspět i přes mizerné preference své strany. Dobrý lídr se pozná, jestli to v něm je. Druhá věc, která mi tam chyběla je dostatečně silné vymezení ke spolupráci s jednotlivými politickými subjekty. V této pasáži je to asi nejslabší. Očekával jsem, že se vymezí po 4 letech v opozici. Neudělal to. Zde propírané téma jestli s SPP a Měřínským ano nebo ne, zůstane nevyjasněné. Zejména pro voliče ODS to není dobrý signál. Jsou v očekávání, že se vymezí. Hraje to na obě strany. Moc důvěry to nevyvolává, zůstává pachuť nevyhraněného povrchního politika, jdoucím spíš za pozicí, než v uvozovkách za ideály. Každý lídr by je měl mít.

    reagovat...2018-10-04 16:25:20

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Poslední video, konečné rozhodnutí před zítřejším hlasováním.

    Sledoval jsem celou volební kampaň. K rozhodnutí, koho v konečném důsledku budu volit, jsou pro mne stěžejní videa na Přerovské internetové televizi. Potvrzují můj názor na celou kampaň. Pouze dvě uskupení si kampaň odmakala. Dala do toho sebe a své já. Přesně se do toho promítli charaktery obou lídrů. Byl to Radek Pospíšilík a Michal Zácha. Uskupení ANO bylo vidět velmi silně, ale byla to kampaň umělá, bez energie a zdravého sebevědomí. Byla pouze drahá. K věci. Na volební video Michala Záchy jsem netrpělivě čekal. Musím bohužel říct, pane Zácho, z vašeho vystoupení zaznívají pouhá konstatování současného stavu, žádná řešení, účelové video pro volby. Když se vyjádřím od plic, tak melete jak na zastupitelstvu, nejste věcný. Asi je to váš strop. Není u vás žádný pozitivní vývoj, posun, zlepšení. Pro mne je jednoznačný lídr pan Pospíšilík Za prosperitu Přerova, jeho video ukazuje neskutečný vývoj za 4 roky od nesmělého člověka po dnes vyspělého politika, který ví kam chce za 4 roky dojít. Řekl jasně témata. která jsou pro ně důležitá, připravil si dobré, kvalifikované lidi, vše dal do kampaně. ODS může být dobrý koaliční partner, ale nemůže udávat tón, jsou to aktivní lidé, jdoucí do předu, ale musí nad nimi být pevná ruka. Třetím v pořadí je u mne pan Nekl, který velice dobře vystupoval, pojmenoval věci velice podobně jako p. Pospíšilík. Dal bych mu druhé pořadí z kandidátů na videích. Bohužel KSČM se v kampani smířila se svou pozicí strany na okraji politického spektra. Což je škoda, protože pan Nekl má určitě větší potenciál a je škoda, že se o to víc nepere. Pana Měřínského je těžké hodnotit. Protože je celé předvolební období v defenzívě, bojí se prezentovat sebe i své názory. Volební leták nedostala polovina Přerova, obecně volební mítinky jsou přežitkem, kde se dnes již zásadně nic neřeší. Vše se přenáší na internet a na velkoplošné mediální poutače. Zde p. Měřínský neskutečně zklamal, nechal za sebe hovořit marketéry z Prahy. Je to obrovská chyba, měl šanci napravit svou pošramocenou pověst. Místo toho zvolil ne zrovna šťastné komunikační kanály, které kopírují městské akce, kde toto veřejnost nese velmi špatně. Viz Hudební léto na hradbách nebo Senior sympózium na Janě. O ostatních politických lídrech nemá cenu hovořit jelikož prezentace jejich názorů je ostudná nebo úplně chybějící. Ti budou mít pouze skalní voliče. Musím konstatovat ještě jednu věc, bohužel velké množství Přerováků bude volit podle celostátních preferencí, jelikož sledovat místní stav je pro ně příliš složité a používat hlavu bolí. To zásadně ovlivní volby. Pan Pospíšilík díky tomu může skončit hůř než by mu náleželo. Velice si cením odvahy každého člověka, který se pro veřejnou věc nadchne. Jedním z nich je kandidát, kterého budu volit. Po dlouhé době to má smysl. Pane Pospíšilíku máte můj hlas.

    reagovatVolební kampaň a videa na PITV.2018-10-04 15:29:55

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:V Praze ANO nevyhraje

    Není Švadlenka trochu opožděný? To heslo z trička je z parlamentních voleb.

    reagovatpro paradox2018-10-04 14:41:01

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:V Praze ANO nevyhraje

    omluva ...z plakátu

    reagovatparadox2018-10-04 14:36:34

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:V Praze ANO nevyhraje

    Na table Společně pro Přerov na jejich webu v popředí vyfocený pirát Martin Švadlenka s tričkem Pusťte nás na ně - může nám pan rozzuřený Pirát Švadlenka ozřejmit, na koho že je máme (SpP) pustit? Copak Pirát neví, že v Přerově již čtyři roky ( špatně) vládnou jeho kamarádi s plakátu? Takže na lumpy ze Společně pro Přerov máme pustit nebohého pomýleného Piráta Švadlenku? A tihle chtějí náš hlas? Nestačím věřit svým očím :-(

    reagovatparadox2018-10-04 14:35:38

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:V Praze ANO nevyhraje

    Dokážeme.Zvolíme pana Lajtocha.Tak je to správné.

    reagovatJenda2018-10-04 14:29:35

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • V Praze ANO nevyhraje

    dokažme to i my v Přerově že nejsme ani berani ani ovce !

    reagovatobčan2018-10-04 13:15:16

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE: koblihy / ANO jsou prachobyčejní šmejdi !

    pozvou důchodce na městskou akci a tu v závěru zneužijí k prezentaci svého produktu - tedy hnutí ANO. A stejně jako produkty nabízené na šmejďáckých akcích, které jsou nekvalitní, podvodné, neodpovídají ceně a jsou silně nadhocené - tak stejný "produkt" je hnutí ANO. Nevím, jak je možné, že si dovolili akci, kterou platí město - tedy my doslova sprostě zneužít pro předvolební akci. Je to jen z pozice vládnoucí strany - my můžeme všechno, bez ohledu jestli to má morálku a základní lidskou slušnost. Snad to mnohým návštěvníkům došlo, že toto se prostě nedělá a je to velká lumpárna. A že zareagují tak, jak přispěvovatel níže, kterého to tak naštvalo, že jim nedá ani ň. Celá tato akce byla zneužita a naplánovaná těsně před volbami. Kapacita navýšená - že po tom důchodci volají několik let, je známé. Tak jim letos vyhověli a udělali si z toho předvolební akci. Stydět se nebudou. To neznají. Tak si to pamatujte - že hnutí ANO použije jakoukoliv prasárnu k dosažení svého záměru. Dnes ve volbách, zítra klidně v politice.

    reagovatach2018-10-04 10:34:48

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE: koblihy

    ANO se zase „vyznamenalo“, dokáže své volební tahy využít i na akci senior Sympozium. Naši občané, kteří se této akce zúčastnili, byli potažmo zataženi do volební kampaně ANO. Tato seniorská akce, nemá mít nic společného s volební kampaní a rozdávání Babišových koblihů, což se stalo. V žádném případě nepodceňuji seniory, ale všichni neovládají internet nebo facebook , takže si nepřečtou, že každý rozmražený koblih je možná volební hlas naoko líbivé politiky volební kampaně strany ANO. Měřínský s Navrátilem se už vůbec za nic nestydí. Nejen, že tato akce byla naplánovaná před volbami, proto možná zvýšili kapacitu sálu a prodej vstupenek, což Navrátil na přerovském vysílání neustále opakoval, ovšem ne z lásky k seniorům. Nevím co na to paní Tomaníková, rád bych slyšel její názor. To jen tak, abychom nezapomněli, až půjdeme zítra a v sobotu k volbám.

    reagovatpozorovatel2018-10-04 09:12:50

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • uvědomte si

    že Pospíšilikova strana to celé neuřídí a budou si muset někoho přizvat. Toho se bojím nejvíc.... Jejich sliby jsou konečně věcné, to se cení. Nevím jestli budou splnitelné. Docela jsem v očekávání, jak se povede ta cyklostezka do Čekyně, protože tam bydlí tolik hrabivců, že nechtěli uhnout s pozemkem ani kvůli kanalizaci, natož kvůli kolařům nebo chodníku....

    reagovatJan Sova2018-10-04 08:39:26

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Lajtoch je technolog moci ( v tom jediném je podobný Babišovi) a řemeslo politiky na rozdíl od jeho politických konkurentů ovládá dobře. Ostatně politika poslední roky moc o slušnosti není, spíše o velmi ostrých loktech a tvrdém vyjednávání. Kdo tento trend nevnímá, ten končí v pelotonu politických závodníků na jeho chvostu.

    reagovatsouhlas2018-10-04 08:32:57

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Lajtoch ani omylem nemá tým mladých schopných človíčků. Jsou tam spíše lidi, kteří jsou absolutně politicky naivní, když tomuto pánovi dělají sami ze sebe žebřík k moci. V ČSSD se ho rádi zbavili a to o něčem svědčí. Tak si sehnal jiné ovce, nejspíše mu k tomu pomohla majitelka Přerovské stavební. Sám by to do kupy nedal.

    reagovat:-(2018-10-04 08:18:26

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:

    ... a ještě když jsem zmínil výstavku ostudníků poslední přerovské vlády, tak nesmím opomenout ostudné a v tisku a na zastupitelstvu hojně medializované kauzy podivně dosazeného tajemníka Mlčocha, kterého si SPPANO pěstovalo i navzdory tomu, že systematicky likvidoval kvalitu magistrátu a mnohdy přerůstaly jeho činy i hlavu koalice!

    reagovatAlien2018-10-04 08:09:24

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Hm, z jiné planety? Zprvu jsem pouze použil srovnání s celostátní politikou, protože nechci, aby se stejným způsobem utvářela koalice zde v Přerově. Má kritika a priori směřuje jak ve státě, tak v Přerově k lumpům z hnutí ANO a v Přerově lhářů z hnutí Společně proti Přerovu. Bohužel socanům celostátně nikdo neodpáře, že umožnili legitimizovat vládu člověku, který si může z ostudných kauz vyrobit kabát. Takže dotaze - v Přerově výsledky rozvoje města, který nastartovaly koalice, vládnoucí před posledním podvodným slepencem SPPANO, tak ty respektuji a vnímám. Tady opravdu tristní výsledek vládnutí lidí, kteří se nyní chtějí mermomocí udržet u koryta, které jim tak dobře vynášelo ( Měřínský, Horký) je fakt odstrašující a věřím, že se v budoucím zastupitelstvu dá dohromady slušná většina nových zastupitelů, kteří budou pracovat ve prospěch města a nebudou mu dělat ostudu, jako dělali Puchalský, Měřínský, Navrátil, Střelec, Horký, Netopilová, Kohout a mnozí další z SPPANO. A ještě k panu Lajtochovi - může mít na něj názor každý jaký chce, ale za něj a před tím za pana Valoucha se v Přerově podařilo nastartovat a realizovat hodně nových investic, které dnes Přerovu sluší. A na udání, které podal víme kdo a skončilo pro udavače fiaskem ( nevím, zda se současný předseda české vlády dočká ve svém trestním stíhání pro sebe stejně pozitivního soudně potvrzeného výsledku), tak na to zareagoval pan Lajtoch jediným správným způsobem - pokusí se v těchto volbách společně se svým mladým týmem schopných človíčků získat důvěru přerováků zpět. V těchto komunálkách jde u nás o hodně - buďto pokračovat v době temna a smutně přihlížet tomu, jak pokračuje odliv lidí pryč z Přerova, anebo městskou politiku razantně změnit, odlehčit, dát příležitost odborníkům a vrátit Přerov tam, kde ještě před pár lety významem byl ( velmi dobré místo pro život a slušný domov nás všech) a kde se rozhodně pod kvalitní městskou správou znovu zařadí po bok rozvíjejících se městských aglomerací ( protože snad i díky úspěchu Prosperity a tahu pana Pospíšilíka na bránu se dočkají rozvoje i naše místní části, na které se občas v tom "velkém" Přerově docela neprávem zapomíná :-)

    reagovatAlien2018-10-04 07:59:42

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • prý rozdávali u východu ze sálu hostesky.

    reagovatKoblihy2018-10-04 07:27:59

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Netopilová to neustojí a bude se chovat ještě zlobněji.

    reagovatpokud SPP neuspějí2018-10-04 07:26:58

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Společně pro Přerov,

    Je nevolitelne z důvodu kandidatury baronky státem chráněného etnika, ač jsou tam i slušní lidé... Je to podobné jak díky chameleonovi Kalouskovi, který se cpe stále v TOP 09, tak tímto škodí straně, že je vcelku taky v nemilosti...

    reagovatOxford2018-10-04 06:47:47

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Aliene, tvoje politické názory jsou jako z jiné planety. Ty tady brojíš proti levicové ČSSD a vytýkáš ji schodky rozpočtu? ALE VŽDYŤ NEJVĚTŠÍ SCHODKY VŽDY NADĚLALY PRAVICOVÉ VLÁDY ODS!!!! Jak to vysvětlíš? Jakási "lysovská" tady píše a policistech jako o darmošlapech a ty ji přitakáváš a píšeš, že ti mluví z duše??? Tak to jsi se nám pěkně vybarvil, Aliene. Takže ještě jednou: hospodářská prosperita byla vždy za vlád ČSSD, zatímco hospodářský úpadek byl vždy za ODS. Vzpomeňte na vládu Topolánka a Nečase. KATASTROFA! Místní podnikatelé (voliči ODS) by těžko mohli fungovat bez fungující policie, fungujícího zdravotnictví, a jejich služby by si nikdo nepořizoval, pokud by lidé neměli rozumné příjmy. TAKŽE ZA MĚ JE VOLITELNÁ JEDINĚ ČSSD. Ta jediná dokázala, že jí jde o lidi. Zatímco ODS, Piráti a zbytek jenom tlachá v opozici, díky ČSSD se 3měsíce po vstupu do vlády zvýšily důchody, obnovily se 3 dny placené nemocenské. To jsou kroky pro lidi. Tak čím se chce ODS chlubit? A na komunálu? Co se dělo za ČSSD v Přerově? Dva nové mosty, domov důchodců, zimní stadion, a spousta dalšího. A co se dělo poslední 4 roky? To je porovnání, že? Piráti jim nesahají ani po kotníky. Ti nedokázali nic. A psát o učitelích jako o "darmošlapkách ve školách"? To je ta přerovská pravice? Fuj! ODS nevolit ani omylem.

    reagovatdotaz2018-10-04 06:31:58

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Nebyl tam někdo z vás?

    to ještě rozdávali koblihy před hotelem, když se odcházelo

    reagovata2018-10-04 05:53:43

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Vážený pane Kohoute,

    Vážený pane Pávku, na slušné dotazy pan Ing. Kohout NIKDY neodpovídá.

    reagovatAleš Kavka2018-10-03 23:32:07

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:Nebyl tam někdo z vás?

    Asi to bylo z pekárny od Racka,protože byl opravdu čerstvý. Občas si jich pár za nekřesťanský peníz koupím v pekárně a chutnal opravdu stejně,takže Lídl to zaručeně nebyl.

    reagovatxy2018-10-03 23:05:12

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Nebyl tam někdo z vás?

    Je jestli to nebyl podobny hnus jako v Lidlu. Koblih vyrobeny v Polsku, zamrazeny a povozeny po dalnicich. Pred spotrebou vytazen z mrazaku 4-5 hod dopredu a nabizen jako cerstvy. Hnus zasranej fialove k zbliti. At si ho narvou do prdele. Dirkou dopredu a pred ti zmacknout tu odpornou marmeladu mezi pulky . Tfuj.

    reagovatNo super2018-10-03 22:55:04

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Nebyl tam někdo z vás?

    V pondělí před vlakovým nádražím rozdával ráno před šestou hodinou koblihy Měřínský a 2 nějací jeho poskoci. Když jsem řekl,že budu volit Prosperitu,tak jsem si myslel,že mi ten koblih sebere ale měl jsem aspoň něco ke kávě.

    reagovatxy2018-10-03 22:39:30

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:

    Krivaci zustanou krivakama. Merinsky je lhar a lharem zustane dal. Pro mne rozhodlo, ze Pospisilik dpkazal verejne rict, ze s Merinskym nepujde. Jestli to porusi, tak pujdu na ustanovujici zastupitelstvo a verejne mu to vytknu. Tak jestli to tu Radku ctes, tak neuhni ani mm. Fandime ti proti hajzlum.

    reagovatJojo2018-10-03 22:25:51

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    nic jiného, než souhlas. Těší mě, že je nás stále víc, kdo dá důvěru Prosperitě. Potřebují od nás opravdu silný mandát, aby v povolebním jednání měli dostatečnou sílu k ovlivnění skladby nové koalice. Opravdu to vidím jako jedinou možnost, jak zvrátit možný úspěch ANO. Nejen, že celé 4 roky v ANO předváděli, jak se to dělat nemá, ale na závěr ještě předvedou podpásovou, zákeřnou volební kampaň, kdy doslova zneužívají městské akce. Tak vysvětlujte to nerozhodným dál:-) , ať je nás dost na to, abychom ty neschopné rádobypolitiky vymetli.

    reagovatach2018-10-03 22:01:53

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • I ja uz ledaco pamatuji a proto volim Prosperitu aby byla nadeje, ze bude mit dostatek hlasu pro to aby mohl vyzvat ustrasenou ODS k tomu aby vyzvali dalsi strany mensi k spojenectvi proti ANO. Merinsky je cynicky a arogantni lhar a nepatri do vedeni mesta. Toho je nutne odstavit na Pracovni urad, at jde k lopate. Spojit se musi lidi, kteri maji zajem na meste a ne jenom se na meste nechat zamestnat. Prosperita je pro mne taky zarukou, ze se postavi proti tajemnikovi, co si ho dotahl stary Judr- dalsi lhar, i s tou jeho zajikajici blonckou. Ti at tahnou oba do Oder nebo i do prdele. Prominte za uprimnost, mozna ostrejsi. A nechci slyset,ze jsem z Prosperity. Ani nahodou. Ale volit ji budu a vysvetlil jsem to i tem, co se nezajimaji a ptali se nne, koho maji volit. A hotovo. Caute a premyslejte..

    reagovatAno panove ^tak^ a ^stapol^2018-10-03 21:30:07

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Nebyl tam někdo z vás?

    ty koblihy jsou legrace, nebo to myslíte vážně? Na kabelovce mluvil Navrátil z tohoto sympozia. Důchodci si na nedostatek lístků stěžují už roky. A teď - těsně před volbami 600 lístků. Beru to celé jako předvolební tah, načasované, vyšli konečně důchodcům vstříc. A z městské akce si udělají předvolební lákání voličů na koblihy?!

    reagovatach2018-10-03 21:25:51

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Nebyl tam někdo z vás?

    Město Přerov pořádalo včera senior sympozium. Rozdalo 600 důchodcům lístky a pozvali je do hotelu Jana. Při odchodu jim hostesky rozdávaly koblihy. Nevíte kteří náměstci tam byli? Protože je to další lumpárna za městské peníze ze strany ANO. Už stačila zneužití akce s hudbou na hradbách. Zítra má být poklepání kamene před Galerií s Babišem. Jak někdo může říct, že půjde s ANO!? Že se nestydí podívat lidem do očí. Asi změním názor a také zvolím Pospíšílíka. Jsem tak nasraný. Oni si snad myslí, že to jsou jejich peníze, jakou k nám mají úctu.

    reagovatSenior sympozium2018-10-03 20:50:10

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • já žiju v Přerově a volím celou Prosperitu. Jinak k moci přijde ANO s ulhaným Měřínským a setrváme v marasmu, který tu byl poslední 4 roky.

    reagovattak,2018-10-03 20:16:25

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Já žiji v Přerově a volím celou kandidátku ANO. Jinak k moci přijde ČSSD a Lajtoch a navrátíme se do toho marasmu, který tady byl.

    reagovatobčan Zdenek2018-10-03 20:02:23

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Snad to dopadne pro Přerov dobře

    Jsem rodák z Přerova již stár, a nikam už se mi nechce stěhovat a tak tentokrát dávám ve volbách hlas Prosperitě a zaškrtnu pár lidiček a tajně doufán, že to dají s někým rozumným dohromady, a i nějaké ty výsledky budou vidět, tak ještě 2 dny, nevymlouvat se a jít k volbám ,a je doufám rozhodnuto

    reagovatStapol2018-10-03 19:21:52

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Z vašeho pera jedna perla za druhou.

    reagovatPane Kohoute2018-10-03 18:19:19

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • tak to se vašemu spolku podařilo vrchovatě.Ty se považuješ za politika?

    reagovatKohoute,2018-10-03 18:02:22

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Anonyme

    Politik, který nikoho nenasere, jako by nebyl......

    reagovatJiří Kohout2018-10-03 17:48:51

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • za 2 dny Game Over. Kde vstoupí v diskusi Kohout, tam všechny nasere.

    reagovatKohoute2018-10-03 17:36:30

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Vážený pane Kohoute,

    musíte pochopit, že paní učitelka Netopilová je v nemilosti občanů především proto, že zorganizovala protičeskou demonstraci, kde podněcovala imigranty z Indie k protičeským činům, což na místě, kde nefunguje klidné soužití s místním (českým) obyvatelstvem, které je neustále těmito Indy obtěžováno, žádné sympatie k ní vyvolávat nemůže. Navíc, sám jste sliboval, že už sem NIKDY nebudete psát. A jak to dopadlo ? Přeji Vám hezký volební výsledek.

    reagovatJan Pávek2018-10-03 17:22:47

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Bud konecne chlap a unes porazku. Nikdo te nechce a obhajovani stareho Judr je smesne. Lhar zustane lharem. I s Merinskym. Byls u toho kdyz lhal a zavrels oci. Tudis jsi stejny. A muzes tady zase kokodakat co chces. A nenadavej, ze jsem anonym. Zabyvas se PC, tak buhvi z ktereho serveru si tu pozitivne odpovidas. Zdar...

    reagovatKohoute2018-10-03 17:13:45

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Ale no tak - to dotaze citujete z předvolebních mítinků socdem, že? Tohle totiž říká váš předseda Hamáček. Děláte socani Babišovi ve vládě nedůstojné křoví a jste tak hloupí, že mu odpustíte i to, co tady dotaze předhazujete - zvýšení důchodů si prodá svým dnes už většinově levicovým voličům ANO, karenční doba je díky tlaku odborářů a to je Babišova a podnikatelů úlitba a když je ČSSD ve vládě, tak se země zadlužuje tak, že až přijde opět krize ( a ona dříve či později přijde), tak si tou " prosperitou" můžete vydláždit své sekretariáty, protože díky letos 40 miliardové sekeře v návrhu rozpočtu na příští rok, si vaše vláda žádnou rezervu na horší roky nechce vytvořit. A jízdné jen vybraným skupinám skoro zdarma si taky nedávejte k plusům, protože na světě nic není zdarma a my ostatní to musíme na daních zaplatit o to více a citelněji! Doma byste se svými penězy a rodinnými rozpočty takto určitě nehospodařili. A že bez ČSSD by nebyla tato vláda? No to by bez komunistů nebyla taky - to se máte v tom Bratrstvu kočičí pracky, které si říká vláda, opravdu čím chlubit. A děkuji paní lysovské - lépe to napsat nešlo :-) No a na závěr mě to nedá směrem k udatnému a neposkvrněnému jedinému pravdomluvnému panu Kohoutovi - vždy platilo, platí a bude platit - kdo seje vítr, sklidí bouři - takže brečet, že se teď jak panu Kohoutovi, tak členům Společně pro Přerov šlape na bebínko, když oni v opozici dělali nejen totéž, ale nepoměrně zákeřněji, je hodně farizejské.

    reagovatAlien2018-10-03 17:02:37

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • protože kokrhá a lže na stejném hnojišti jako starý Judr.morák.

    reagovatRE:Tak Kohoute2018-10-03 16:52:56

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Judr. Puchalsky lhal. Merinsky prokazatelne take lhal. Kdo lhal jednou, ma to tak nastavene, zazite, ze lhat muze, protoze mu to vychazi. Z tohoto duvodu lze znova, dale a opakovane. Co nemuzes pochopit na tom, ze takovy clovek je lhar za 3 roky i za 25 roku. Co je na tom nepochpitelne. Co?

    reagovatTak Kohoute2018-10-03 16:41:10

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Na p. Kohouta nedám dopustit. Doufám,že bude mít následníky,kteří budou učit cikány pracovat.

    reagovatArtaban2018-10-03 16:33:49

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • jsi jen škaredý,vypelichaný kohout.Vem se s fanynkou Helčou za ruku a běžte k čertu.

    reagovatKohoute2018-10-03 16:29:29

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Anonyme - pane Kohoute

    Informace nemám, bo v těch kruzích se nepohybuji. Jen říkám že to tak vypadá navenek. Třeba Opencard, ROP severozápad, rekonstrukce toho zámku pod vedením pana Ratha, v pořadu Reportéři ČT paní Přecechtělovou naznačované, podíl pana bývalého ministra na cyklověži, předražené zakázky kde se člověk podívá...

    reagovatPane Kohoute2018-10-03 16:19:10

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Abele

    Hajzl Vašeho formátu může být krásný jak misák, nic mu to nepomůže.....

    reagovatJiří Kohout2018-10-03 15:56:53

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Anonyme - pane Kohoute

    Slibují všichni. Volby jsou o slibech a snaze je naplnit.....o kšeftech ani nežertujte. Nevím, kde přebytky z těch kšeftů skončily. Ovšem mohl byste být i konkrétnější, zjevně máte informace.....

    reagovatJiří Kohout2018-10-03 15:54:40

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Veroniko

    Od té doby třikrát kandidoval a ani jednou titul nepoužil. Nebyl v pozici Kalvody, on byl tuším tajemník úřadu, ne politik. Omlouvám se čtvrt století stará historie toho příběhu jen dokresluje tu argumentační nouzi, pokud tohle někdo anonymně hraje.......třikrát byl zvolen od té doby. Tedy nabyl mandát i za skutečnosti, že to tady hrdinové jeli skoro denně.....

    reagovatJiří Kohout2018-10-03 15:49:29

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pro andreu

    Ja na rozdíl od vás Andreo pro Netopilovou pochopení nemám. To že je škaredá neznamená že musí být automaticky tak fanaticky poblbaná. Pouze šíří špínu a nenávist. Něco tak škaredého a negativního ve vedení města nechci. Opravdu ne!

    reagovatÁbel2018-10-03 15:38:46

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pro andreu

    Ja na rozdíl od vás Andreo pro Netopilovou pochopení nemám. To že je škaredá neznamená že musí být automaticky tak fanaticky poblbaná. Pouze šíří špínu a nenávist. Něco tak škaredého a negativního ve vedení města nechci. Opravdu ne!

    reagovatÁbel2018-10-03 15:25:06

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pane Kohoute, nedivte se, ze je Mgr.Puchalskému vytýkáno, že používal neoprávněně titul JUDr. Víte, k tomu je nutno složit tzv. rigorózní zkoušku, a to si každý svéprávný právník snad pamatuje, zda zkoušku skládal či nikoli. Možná proto je to tak k smíchu víte, ono pomyslné “zapomnění”.

    reagovatVeronika Stejskalová2018-10-03 15:08:47

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Kohoute

    Předně, opusťte si urážky. Puhalský lhal, že je majitelem akademického titulu JUDr. a údajně nevěděl, že nedělal zkoušku. Lhal a vy tady píšete něco o umanutých občanech? Kalvoda v okamžiku zjištění, že nebyl oním JUDr abdikoval. Puchalský ze strachu z toho, co by mu lidé řekli ani raději poslední zastupitelstvo nesvolal. Nazývají vás tady mnozí udavačem a vy se bráníte, jakže pak jste slušný člověk. Sem tam si po sobě přečtěte, co píšete, reprezentujte slušností ty, kterýma se tak rád oháníte, slušné občany města!

    reagovatKohoute, vás ani SpPP nelze volit, lžete2018-10-03 14:47:03

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Tak nejen pan Lajtoch, ale i Pavlík Bémů je přemlouván, aby šwl znovu s kůží na trh.

    A pan Bém má větší kalibr, co že on postavil, opravil. Ne nějaký blbý zimák, ale tunel. Blanka...

    reagovatPoznámka k panu Lajtochovi2018-10-03 14:13:06

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Anonymové

    No ale když ony ty předvolební kecy vypadají tak přesvědčivě: zařídíme to, ručíme za ono, prosadíme tamto. My jsme ti co vše zařídíme. A pak nastane to známé. koaliční partner nedovolí, není ta správná doba, není ten správný ekonomický rámec, my netušili, že je to tak složité... To není problém jen vašeho spolku, ale obecně. Ale nějaký ten kšeftík, který navenek nevypadá zrovna čistě, ten se vždy povede prosadit.

    reagovatPane Kohoute2018-10-03 14:09:31

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Anonymové

    Jeden jeliman z ČSSD nepochopil, že volební program se nedá promítnout do koaliční smlouvy ve 100%. Tak nám vyčítal, že jsme neprosadili kde co z programu. Pomlouvali nás tu usilovně, denně, množství lží a blafů. Je to marný boj. Tvrdili, že SpP nemůže s nikým koalovat, tvrdili, že jsme zlí, pomstychtiví, že udáváme, že bijeme manželky, že jsem teplý a mnoho dalšího. Prý jsem vyjednával o přestupu do ANO.......mnoho perel, stále i p třech volbách někteří umanutci vyčítají titul JUDr. Vladimíru Puchalskému, Helena Netopilová to tady anonymně chytá ze všech stran. Kde jste Vy bezpáteřňáci? Zalezlí za anomnymní web, flusající z poza rohu, to je ta morálka co se tlačí do zastupitelstva a takhle si to s námi rozdává. Pak všichni svatí při nás. Je tu z toho lhaní smutno......tohle jsme my, Češi. Na poměrné zastoupení nepřistoupilo ANO. Tím to bylo vybavené. SpP, pokud chtělo jít do koalice, pak musel ustoupit. Někdy až moc, ale ve 100% nikdo nic do koaličního uskupení neprosadí.......ale rozum tady nečekám.....:)

    reagovatJiří Kohout2018-10-03 14:02:09

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • není koho

    Osud tomu tak chtěl, že poctivci a snaživci se do politiky nehrnou... Takže odraz v Přerovských kandidátkách nás nemine. Prostě nikdy nevíte, jaký špek v podobě té či oné volby na vás číhá. Zakřížkujete jednoho, on pak odstoupí a pustí ke korýtku prase o 3 řádky za ním

    reagovatOrtel2018-10-03 12:55:18

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pro dotaz

    A když jsou socani ve vládě, tak ekonomika prosperuje? Lol, naše ekonomika je z 80% závislá na exportu a proto se ji jakákoliv krize dotkne. A socani, ve vládách, tak dobře hospodaří, že všichni socani na MF "udělali" sekeru v řádech mld. a vrchol Sobotka, který udělal sekyru za 150 mld. Naši potomci ty blboune to budou muset do Kč. zaplatit plus kupon, již dnes se platí za dluhovou službu 100mld / rok, tak nemel o kvalitním rozhodování socanů, ti patří do pekla

    reagovatlysovská2018-10-03 11:48:35

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pro dotaz

    Vy musíte být opravdu dutá hlava, díky socanům se zvedly důchody?Zvedly se díky lidem v privátní sféře, kteří vy\dělali o 350 mld. Kč víc než v roce 2013, blboune nejapný, ale stejně to socani s Stbákem prožerou a uplatí darmošlapky na úřadech, ve školách, v policii ...

    reagovatlysovská2018-10-03 11:40:41

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Alien napsal toto: "Stačí, když se stejná špatná politika ještě nějakou dobu bude dělat díky Babišovi a kolaborantským socanům v Praze." Dotaz mu odpověděl toto: "díky socanům se zvedly důchody. Díky socanům byla před týdnem zrušena karenční doba (3 dny nemocenské budou opět placené). To byl ještě pozůstatek po destruktivní vládě ODS. Tak co nám tady vykládáš o špatné politice? Podle mne, když je ČSSD ve vládě, tak země prosperuje......." CO JE NA TOM K NEPOCHOPENÍ?

    reagovatdotaz2018-10-03 09:59:39

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Alien o voze a "dotaz" o koze. Alien poznamenal ty dotaze něco o Vránovi z Předmostí, co chodil na zastupitelstvo velebit starého Judr lháře a ty tu plantáš socany. Poznámka byla o tomto chytráčkovi, kterej sice je pozadu ale budiž. Není to tu zbabělém postoji Petra Vrány, který se posral ze zodpovědnosti po minulých volbách a starého tam pusti, protože si s tím vůbec nevěděli s Měřákem rady. No a po parlamentních volbách se Péťa uklidil do parlamentu mezi dalších 199 blbců. No a dnes si dovoluje zase kandidovat. Co když dostane tolik preferenčních hlasů, že bude mít nejvíc. Zase se posere a uteče. To je výkvět, co???

    reagovattak nevím2018-10-03 09:29:59

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pozor na Piráty

    https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Tady-je-mate-Jmeno-po-jmene-Jak-vcera-nase-Snemovna-hlasovala-o-Madarsku-553840?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=z-boxiku

    reagovatZilvar2018-10-03 09:06:36

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Aliene, díky socanům se zvedly důchody. Díky socanům byla před týdnem zrušena karenční doba (3 dny nemocenské budou opět placené). To byl ještě pozůstatek po destruktivní vládě ODS. Tak co nám tady vykládáš o špatné politice? Podle mne, když je ČSSD ve vládě, tak země prosperuje. Jestli víš o něčem negativním co se za poslední dobu událo, tak napiš. Ale já vidím, že bez ČSSD by nebyla vláda a že tato vláda vládne lépe něž ODS, TOP09 a Věci Veřejné.

    reagovatdotaz2018-10-03 08:58:55

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Je to fakt děsné - pod nickem Věrek nás tady před pár lety masíroval člověk, který poté, co se jeho udavačská banda Společně pro Přerov dostala na radnici, tak popřel všechny ty vznešené ideály, kterými nás tady na webu vždycky zásoboval. Všichni před tím kradli, jen oni ze Společně pro Přerov byli ti jediní správní kluci a holky. No však se nám v tomto končícím jejich volebním koaličním mandátu odkopali - neschopní, arogantní, plni nenávisti a zapšklí stejně, jako byli dříve v opozici. Tohle už fakt další čtyři roky pane Věrku Vráno na radnici nechceme. Stačí, když se stejná špatná politika ještě nějakou dobu bude dělat díky Babišovi a kolaborantským socanům v Praze. My máme právo začít konečně v Přerově dýchat svěží vzduch bez dusné deky SPPANO. Ale to chce přijít k volbám a hodit to stranám nebo osobnostem, které budou zárukou zlepšení špatných poměrů v Přerově. Měřínský a Horký to určitě nebudou. Ti svoji příležitost čtyři roky propásli!

    reagovatAlien2018-10-03 08:03:21

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pro paní Netopilovou mám pochopení a myslím si že není pravda že smrdí. Nemá to v životě lehké a nikdo nemůže za to jak vypadá. Člověk co pro svůj zevnejšek zůstane celý život sám a bez dětí musí logicky zapšknout proti celému světu. Proto se upnula na politiku a svůj hněv a zlobu ventiluje svým agresivním chováním což je pro většinu z nas nepochopitelné ale vysvětlení se nabízí.

    reagovatAndrea2018-10-03 07:22:55

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pene Vrána

    Neměl jsem v plánu vůbrc reagovat na příspěvky ohledně voleb ,ale musím.Pane Vrána, neznám Vás osobně přesto jsem Vás v minulých volbách volil.A vy lste se zalekl odpovědnoszi a svůj vyhraný post jste vzdal.Podruhé takovou chybu neudělám.UŽ VÁM NEVĚŘÍM.

    reagovatškolník2018-10-03 06:42:10

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Společně pro Přerov mělo ve svém volebním programu v roce 2014 poměrné zastoupení všech stran v Radě města. Ale po volbách skutek utek, pane Vráno. A vy, kandidát za to stejné hnutí o 4 roky později, si dovolujete toto opětovně navrhovat? Proč jste to neudělali již před 4 lety? Po volbách jste v Radě chtěli být sami, že? Jste lháři.

    reagovat:-(2018-10-03 06:31:30

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Luboši

    tím jejím smradem by se ti i ten stan vyvrátil věř mi je to hrůza!

    reagovatxena2018-10-02 20:49:19

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Nemožu na ulicu. Myslím na netopilku a mám velkou erekcu. Nechcu aby mě chytla benga ze pohorsuju když chodím po městě ze stanem

    reagovatLuboš2018-10-02 18:28:24

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Neseďte doma

    a hlavně běžte volit !!!!! Jinak dáte hlasy těm co nechcete a pak se z toho pose....

    reagovatNespokojený občan2018-10-02 18:11:11

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Už mám hotovo!

    ANO nikdo, SPDnikdo, piráti nikdo, Lajtoch nikdo,ČSSD 1 hlas jinak rozděleno 22 hlasů do 35 hlasů už jsem nikoho slušnýho nenašla!

    reagovatMiluška2018-10-02 17:45:20

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • souhlas. Za dva roky se z toho poděláme. Dojdou i koblihy.

    reagovatKojote2018-10-02 17:21:08

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • SpPP

    No to ani náhodou ! Piráti mají tu smůlu , že šli do voleb společně s tou tlučou SpP... Myslím , že už toho tady podělali dost!

    reagovatNespokojený občan2018-10-02 17:00:38

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Před Pegasem je na stojanu Lajtoch. Kdyby nechodili kolem pořád lidé,tak bych ho pochcal.

    reagovatPepíček2018-10-02 16:59:19

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Nemám koho volit. Staré hajzly nevolím a Piráti si tam obdělávají Netopilku,tak budu doma.

    reagovatKulička2018-10-02 16:36:53

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    A hele, dvojník! Nešel by jiný Nick? :o)

    reagovatHm2018-10-02 16:18:31

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Poblbanej Vrana z Predmosti co lezl do prdele staremu komancovi Judr. na zastupitelstvech, ze jo Vrano? Ty jsi fakt mudrc.

    reagovatHm2018-10-02 15:51:42

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Milý Veroslave Vrano.

    Tohle je super vize. Nicméně je to vize založená na obrovském množství veřejných, přerozdělovaných peněz. A veřejné peníze během příštích let nebudou. Nebudou z několika důvodů. 1. Lže se nám, o tom, jak jsme v ekonomice dobří. 2. blíží se další ekonomická krize. 3. Bude li stát chtít mít na přerozdělování, bude muset zvednout daně a zároveň nehorázně zvýšit zadlužení státu. Tedy, vize dost chmurné. Chmurné v tom, že prostě na ty, kteří 45 let poctivě pracovali nezbyde. Peníze budou muset zůstat pro neziskovky, chovné stádo Cigánů, připrchlíky a servis kolem nich. Z Přerova obrovský domov pro seniory nebude.

    reagovatKojot2018-10-02 15:48:43

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • vráno vráno krákáš....

    reagovatproč2018-10-02 15:22:21

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


Další články - Články z Přerova, Přerov, Přerovsko



HON NA ROMSKÉ VOLIČE aneb předvolební mítink pí Netopilové v Kojetínské ulici

publikováno 04. 10. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 32
Včera se mi naskytnul neuvěřitelný pohled na trio Netopilová, Horký, Kandráč, kterak si to štrádují po Kojetínské ulici.

Tipování výsledku voleb

publikováno 04. 10. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 120
Pojďme do komentářů tipovat poradi stran a to co je dostane.

Tři možnosti, jak volit v komunálních volbách.

publikováno 02. 10. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 48
Malé křížky.

VOLBY 2018 – změna v zastupitelstvu města (ZM )?

publikováno 02. 10. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 9

Porovnání současných zastupitelů města s kandidátní listinou může napovědět, zda lze očekávat změnu v zastupitelích a tedy i v jednání ZM.

Romové (cikáni) kritizují Zemanovy výroky při návštěvě Kojetína .

publikováno 02. 10. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 6
Romové (cikáni) kritizují Zemanovy výroky při návštěvě Kojetína.

S lampiony za strašidly na Lagunu

publikováno 02. 10. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 2
Přerovská strašidla a TOM Lišáci zvou děti, rodiče a všechny co se nebojí na tradiční 13.
 

Informace pro čtenáře

Vložte článek, nebo inzerát.

Vložit nový článek Přidat nový inzerát
€ nákup 27,00 € prodej 27,85

reklama

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Anketa

Přerovský deník

 

Přerovské noviny - Informace

Redakci pište na email redakce@prerovskenoviny.eu
Pokud chcete informaci o inzerci na Novinách, pište na e-mail reklama@prerovskenoviny.eu

Přerov - Info region & Přerovské noviny.
Informační server okresu Přerov.

Kontaktujte nás


Přerovské noviny na facebooku

Navštivte také naše další portály

Odkazy