Když si náměstek primátora plete demonstraci s menstruací - Wurmovka

news img

Vážený pane Košutku.



To co jste stvořili na Wurmovce je dopravní prasopes. Který opravdu odlehčil dopravě.

Vaše zdůvodnění okomentoval jeden učitel autoškoly, kdy si pletete zastavení a stání na přechodu a přerušení jízdy. A taktéž ,že cyklista na stezce je povinen sesednout z kola u přechodu.

Jak mne informovali Vaši kolegové z depa údajně nevlastníte auto a asi i řidičský průkaz jinak se to nedá vysvětlit.

A perličkou a veřejným tajemství je, že i dopravní inženýr PČR sdílel stejný názor o prasopsu - přesto jste šli zase proti lidem.  

ANO s Anem ještě do větší prdele viz. foto

 

Fotogalerie


 
 
Vloženo: 11. 04. 2017       Kategorie: Vaše články   Autor: Vít Řihošek

Přidat příspěvek:

Jméno nebo přezdívka:

Titulek:

Text příspěvku:


  • Děkuji za podporu Heleno, já rád poslouchám, ale nemám rád když mě Míša bije, to moc bolí a jsem pak samá modřina

    reagovatžíža2017-04-23 10:02:05

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pane Žížo vůbec tyto hloupé řeči neposlouchejte. Tito hlupáci zaspali 21 století. Dnes neplatí,že doma rozhoduje muž,protože zabezpečuje rodinu. Tuto roli plní rovnocenně ne li lépe ženy stejně jako muži. Takže není nic potupného na tom když žena řídí domácnost a úkoluje muže a má doma hlavní slovo,což bylo v minulosti neprávem a diskriminačně ženám upíráno. Dnes není ojedinělé vidět muže na mateřských dovolených. Pane Žíža by mohl být většině mužům příkladem!!!!

    reagovatHelena2017-04-23 08:42:05

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pičo já su chlap, mám skoro dva metry pičo!

    reagovatžíža2017-04-22 18:33:46

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Marcelek hlavně není chlap. Možná potom na motorce ale doma ne

    reagovatKamarádka2017-04-22 17:57:00

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Marcelek je hodnej kluk a Michala má štěstí,že po tom co má za sebou si našla tak hodného hocha.

    reagovatTa co ví2017-04-22 14:35:17

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • žíža je můj, nikomu ho nedám, už ho mám pěkně vycvičenýho, poslouchá na slovo.

    reagovatmichala2017-04-22 09:38:32

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Jo to je můj žíža kašík

    reagovatzácha2017-04-22 09:34:27

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • myslíš toho vysokýho vyzáblouna co furt pičuje?

    reagovatFitnes2017-04-22 07:47:02

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • chudáku

    reagovatžižováku2017-04-21 17:16:38

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Hej nechte toho nebo žížová doma žížu zbije jak koňa a Žíža pak bude chodit týden Přerovem a pičovat

    reagovatŽížovák2017-04-20 16:19:24

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • vážená koalice - když vám dochází argumenty, tak začnete být sprostí, drzí, romáci.... bezva, jen tak dál,

    reagovatvážení2017-04-20 13:22:39

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • A doma je jak ókrópeček.....

    reagovat...2017-04-20 11:05:54

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Kašík není dirga ale Žíža a ten mluví jak dlaždič

    reagovatHana2017-04-20 06:46:53

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pičo to nejsu já pičo už jsem to pičo jednou psal pičo

    reagovatŽíža2017-04-19 20:38:47

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Míšo udělej si s žížou pořádek!!!!

    reagovatZombie2017-04-19 15:25:17

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Dirga- Kašík?

    reagovatHanák2017-04-18 17:43:30

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Džasova more taki vydim aki si diliňak sak co sedaš na dročku keť rydyš na piču pusobis akerat chalku na kryžovatke taki gadžo s tebi chytne nervi a ti viliska tu dilinu co ty narostla na krke sak jezdy more na kole nebo choť na nohah chala mindž soseres vechele

    reagovatDirga2017-04-18 15:22:24

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Džasova more taki vydim aki si diliňak sak co sedaš na dročku keť rydyš na piču pusobis akerat chalku na kryžovatke taki gadžo s tebi chytne nervi a ti viliska tu dilinu co ty narostla na krke sak jezdy more na kole nebo choť na nohah chala mindž soseres vechele

    reagovatDirga2017-04-18 15:22:14

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:Pár citací z vašich příspěvků v tomto vlákně, tolik k tomu že vy jste něco neřekla, nenapsala

    Když on cituje slečnu Jasovou, ctrl-c, ctrl-v

    reagovatnojoale2017-04-17 22:42:46

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:Pár citací z vašich příspěvků v tomto vlákně, tolik k tomu že vy jste něco neřekla, nenapsala

    Já nepsal nic proti paní Jasové,ale proti vám,co píšete,že by cyklisti měli mít řidičák na auto.

    reagovatPetřík2017-04-17 22:36:39

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:s pani Jasovou

    Ti co se prohlašují za hnutí také žádná sláva. No a vedení města plné individualit které budou mít problém se domluvit a každá bude prosazovat tu svou pravdu raději nezažít.

    reagovatnesouhlas2017-04-17 20:16:35

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Pár citací z vašich příspěvků v tomto vlákně, tolik k tomu že vy jste něco neřekla, nenapsala

    To Danielu Jasovou pěkně titulujete.

    reagovatPetříku2017-04-17 20:12:06

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:Jsem vaše dřívější zde napsané názory celkem bral,

    to je prave ten problem, vyjizdel z boku, ze zatacky, kde je zivy plot, ci co, a opravdu do posledni chvile nesel videt. Za me tedy (a to jsem jela 40) o pribrzdeni uvazovat neslo, dupnout na to prudce by znamenalo ohrozit toho za mnou.

    reagovatDaniela Jasova2017-04-17 19:53:08

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:RE:RE:Jsem vaše dřívější zde napsané názory celkem bral,

    Já tomu rozumím. Ještě bych uvažoval o přibrždění, a předjetí až na rovince, za zatáčkou. Ale to záleží na okolnostech, zejména na rychlosti, přesněji vzájemných rychlostech. Kdybych měl troubením vychovávat každého, kdo neodhadne mojí rychlost a "sebere" mi přednost při vjíždění na hlavní ... To se prostě stává. Vidím cyklistu, děcko, psa, v autě pantátu v klobouku, zbystřím, případně zpomalím.

    reagovatsVmr2017-04-17 19:47:23

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • s pani Jasovou

    Naprosty souhlas....komunálni politika nemá byt o politickych stranách ale POUZE O LIDECH kteři chtěji pracovat pro dobro města a VSECH obyvatel mesta. Ale jak to změnit ???.

    reagovatsouhlas2017-04-17 19:44:55

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • vyhnat z mesta

    cyklisty (nedodrzuji zadne predpisy/pravidla) + psejky (serou a curaji kde je jim libo a neuklizi po sobe) + socky (lzou a jsou korupcnici).........a mesto by jen kvetlo !!!

    reagovatasi tak2017-04-17 19:35:49

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:RE:Jsem vaše dřívější zde napsané názory celkem bral,

    Dobry den pane "stejne Vas mame radi", chapu tedy spravne, ze problemem neni to, ze cyklista nedal prednost vozidlu tam, kde mel, tedy, kdyz vyjizdel z vedlejsi a byl na to znacenim upozornovan, ale to, ze dodrzuju pravidlo "jezdi se vpravo"? Pokud berete vpravo, v pravem pruhu, tak nerozumim vubec, pokud si myslite, ze jsem jela v pravem pruhu hned u kraje, tak ne, ale cyklista mi vjel na sikmo, do stredu praveho pruhu, nemam pocit, ze slo udelat neco jineho, nez co jsem udelala ja ( pokud tedy nepovazujete za reseni ho svezt na kapote...)

    reagovatDaniela Jasova2017-04-17 19:23:20

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Pár citací z vašich příspěvků v tomto vlákně, tolik k tomu že vy jste něco neřekla, nenapsala

    Pane Petříku, není-li ta otázka příliš osobní - koho jste v posledních volbách volil?

    reagovatsmím?2017-04-17 18:22:02

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Pár citací z vašich příspěvků v tomto vlákně, tolik k tomu že vy jste něco neřekla, nenapsala

    Ty ocasu cyklista nepotřebuje papíry na auto.blbe

    reagovatPetřík2017-04-17 18:00:33

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pár citací z vašich příspěvků v tomto vlákně, tolik k tomu že vy jste něco neřekla, nenapsala

    ...to, jakym zpusobem se cykliste po meste pohybuji, je opravdu hruza. Polovina z nich nema rozum, druha papiry na auto, protoze jinak by nemohli jezdit tak, jak jezdi! ... Cili bych nezesmesnovala ty, kteri je postihuji, ty postihy jsou porad malo - na miste jejich kola zabavit, zapokutovat a dokud se nenaucite jezdit jako lidi a hlavne tam, kde mate, tak chodit pesky!... A za tim, ze se cyklisti (nejen) ve meste chovaji v drtive vetsine jako cunata, si stojim... Ja to ale s nadsazkou nemyslela, profackovat by bylo ucinnejsi, nez domlouvat. Jako s detmi. Ty jiste take nikdo dokola nepresvedcuje a nedomlouva jim, pokud delaji zakazane veci. A pokud ano, neco je tu v globale spatne....

    reagovatPro D. Jasovou2017-04-17 15:48:51

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:Jsem vaše dřívější zde napsané názory celkem bral,

    Pochopil jsem správně, že bylo pro všechny, vlastně pro oba, dost místa a problém byl v tom, že prostě důsledně dodržujete pravidlo "jezdí se vpravo". Předpisy se musí dodržovat. Když musíte pravidlo porušit, začnete troubit, abyste druhého upozornila, že se to nedělá, poněvadž co kdyby ... Slečno Jasová, Vy musíte v silničním provozu hrozně trpět :) Klakson se užívá k odvrácení hrozícího nebezpečí, nikoli k výchově. Ani mimo obec. No naštěstí Vás přitom nikdo neviděl a neslyšel a my to na Vás neřeknem. No a jak říkal pan Nedělka - kdyby na věc přišlo, ještě by řekli, že jste měla předvídat ... Šíré arktické pláně, to by bylo něco pro Vás :)

    reagovatstejně Vás máme rádi2017-04-17 13:49:16

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:Jsem vaše dřívější zde napsané názory celkem bral,

    Dobrý den, asi je to o zkušenostech. Včera odpoledne, při výjezdu z Radslavic, do mě málem naboural cyklista, který mi nedal přednost. Poté, co jsem jeho chováním byla donucela najet do protisměru, kde díky bohu nic nejelo, jsem na cyklistu zatroubila, načež on zvedl levačku a gestem mi sdělil, co si o této situaci myslí sám. Svým chováním ohrozil jak sebe, tak i mě, protože jet do protisměru auto, tak bych si musela vybrat, jestli srazím jeho, nebo zraním sebe srážkou v protisměru. Mé zkušenosti opravdu s cyklisty nejsou pozitivní, ve svém příspěvku si ale některé věci domýšlíte - např. Vaše věta "chcete jim zabavovat kola při jakémkoli přestupku" - nejsem si vědoma, že bych tuhle větu použila. Já napsala větu - neumíš-li na tom jezdit, nemáš na tom co dělat. Stejně jako za volantem. Stejně jako všude.

    reagovatDaniela Jasová2017-04-17 13:01:42

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Jsem vaše dřívější zde napsané názory celkem bral,

    Fakt nemám moc ponětí jak nápravy dosáhnout. Ale tím že polovinu cyklistů napadnete, že nemají papíry na auto a druhou že nemají mozek a chcete jim zabavovat kola při jakémkoli přestupku to asi nedosáhnete také. K Wurmovce: ano, viděl jsem tam blázna, co vyjel zpoza baráku a vůbec mu nevadilo, že po Wurmovce jede auto. A je mi jasné že problémy s těmito voly nevyřeší nějaká jednosměrka. Tihle se na silnici vrhají kdykoli a kdekoli a ještě šoféra seřvou, že ONI mají přednost. A nějaké represe tyhle nezastaví. Ale není to většina cyklistů. Dokonce i dost těch, co jezdí po chodnících a přechodech, se vyhýbají jakýmkoli kolizím. Jedou ohleduplně, na přechodu počkají, až je volno a pak rychle přejedou, aby se na něm zdržovali co nejkratší dobu. Ono opravdu pohybovat se jako cyklista po silnici je o hubu, ale i o život.

    reagovatPro D. Jasovou2017-04-17 12:55:10

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:Trochu mrkněte do knížek dějepisu, Danielo Jasová

    Avšak bude potřeba se ztotožnit alespoň rámcově s ideovými východisky KSČM, třeba s tím, že "Vlivem mnoha historických okolností se však první pokus o socialismus nepodařilo postavit na trvalé základy.", do cituji, resp. vytrhávám z kontextu, z Deklarace o socialismu, ze VII. sjezdu KSČM, Hr.Králové, květen a teď se podržte: 2016!

    reagovatvím2017-04-17 11:52:30

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:Trochu mrkněte do knížek dějepisu, Danielo Jasová

    Dobrý den, já ale nepsala o tom, že jsou starší ročníky na vyhazov. Ani jsem nepsala nic o paní Tomaníkové. Já psala pouze repliku na větu: "ti komouši, kteří podporují přerovskou koalici", kde jsem napsala, že komunisti nejsou pouze příslušníci strany KSČM, nýbrž bývali komunisty i ti, jež dnes oblékají jiný kabát. Neprezentovala jsem tedy svůj názor na věc, nýbrž jen fakta. Navíc souhlasím s tím, že komunální politika není o stranách, ale o slušných lidech. Děkuji za pochopení.

    reagovatDaniela Jasová2017-04-17 11:39:41

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:Trochu mrkněte do knížek dějepisu, Danielo Jasová

    kdyby to tak bylo tak bych s tím souhlasil a v tom případě ta Tomaníková by tam byla tutově

    reagovatnevím2017-04-17 11:37:31

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Jsem vaše dřívější zde napsané názory celkem bral,

    Ještě je potřeba pořádně zatočit s těma, co stále nemaj na baráku tabulku s předpisovou velikostí a barvou čísla orientačního a čísla popisného, či snad ó hrůza, nemají žádnou! Takoví jsou jednoznačně nenapravitelní, neboť byli městskou ozbrojenou milicí několikrát upozorněni! Předpisy jsou předpisy, co s takovými ignoranty?

    reagovatje důležité dodržovat předpisy2017-04-17 11:36:51

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:Trochu mrkněte do knížek dějepisu, Danielo Jasová

    Komunalni politika by mela byt o jednotlivych lidech a ne o partajich. Nejlepe poskladat 35 zastupitelu co dostanou nejvic hlasu a ten co ma nejvic automaticky starosta...

    reagovatNo2017-04-17 11:28:14

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Trochu mrkněte do knížek dějepisu, Danielo Jasová

    jak vy paní Jasová, ale všichni komanči nejsou stejní. Například paní Tomaníková na radnici patří a myslím, že by se vám s ní dobře spolupracovalo. Ne všichni starší ročníky jsou na vyhazov.

    reagovatnevím2017-04-17 11:24:45

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Trochu mrkněte do knížek dějepisu, Danielo Jasová

    To bylo presne Danielo, tech komunistu je v zastupitelstvu vic nez 5. Jen jsou nalezeni v jiny stranach jeste, pravda...

    reagovatChcha2017-04-17 09:30:31

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Jsem vaše dřívější zde napsané názory celkem bral,

    Dobrý den, nikde jsem nenapsala, že mi cyklisté vadí více než jiní porušovači předpisů. Alespoň si tedy toho nejsem vědoma. Tato diskuze započala Wurmovkou a bezohledným chováním cyklistů, dovolila jsem si tedy sdělit názor na cyklisty ve městě. Až bude diskuze o autech, popř. o pejskařích, a budu mít potřebu se k diskuzi přidat, pokusím se také mluvit jen na to téma. Není tedy pravdou, že jsem kategorická či zaujatá vůči jedné skupině, znovu opakuji, že předpisy jsou předpisy a je třeba je dodržovat, jedno při jaké příležitosti, jedno, v/na jakém dopravním prostředku. A nepomáhá-li domluva, popř. finanční sankce, jak chcete nápravy dosáhnout?

    reagovatDaniela Jasová2017-04-17 09:02:37

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Trochu mrkněte do knížek dějepisu, Danielo Jasová

    Dobrý den pane H2SO4, ano, máte pravdu, i komunisti zabavovali. Stejně jako se zabavoval majetek Němců po válce. Myslela jsem, že je jasné, že příklad církve je jen příkladem, a příkladem dostatečným, že není třeba tady uvádět exkurz do historie. A co se týče věty - ti komouši, kteří podporují přerovskou koalici...no, ono všechny starší ročníky, kteří tam dnes sedí, popř. seděli za minulého vedení, byli členové a funkcionáři KSČ, tak myslím, že pokud to někomu vadí, tak není nic jednoduššího, než je nevolit. Hezký den.

    reagovatDaniela Jasová2017-04-17 08:59:01

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:Kdo nemá rád zvířata nemá rad lidi a otom to přesně je.

    Vyčíslit to chtěl Nick add pejskaři. A četl jsem to již vícekrát, že pejskaři mohou dělat bordel, protože si platí ty co to po nich uklidí. Proto je to teorie.

    reagovatteorie2017-04-16 23:44:50

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:maistrat tvrde nezasáhne

    čtete špatně - město vybere od pejskařů dost peněz, aby je zpětně vracelo do čištění "hovnocucem", zvýšeným počtem odpadkových košů. Sáčky jsou zbytečné - chtivý blb si jich narve hrst. Ať každý nosí své, mám je neustále k dispozici. Tady je řeč o tom, kde všechny peníze končí. Navíc postrádám smysl poplatků v příměstských částech ( Kozlovice, Penčice, Dluhonice, Čekyně...). Proč člověk, který má psa na vlastním pozemku u RD, který prakticky nevystrčí čenich za branku, má platit městu za to poplatek? Z toho mně vychází, že je to daň z luxusu - mít psa. Ale naprosto souhlasím s tím, že je povinností každého pejskaře to sbírat. Já nemám problém mu to připomenout.

    reagovatvážený,2017-04-16 23:18:48

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • maistrat tvrde nezasáhne

    tak se taky můžeme dočkat doby že se v Přerově rozšiři nějaká hnusná nemoc.....40 kg psich hoven za den. Jen si představte tu hrůzu...a v tom si naše děti hraji a my to každý den diýchame a tvářime se jakoby nic. A to tu čtu že ještě chtěji abychom my ostatni jim kupovali sáčky na sbiráni těch hoven ??

    reagovatpokud2017-04-16 22:41:47

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:RE:RE:Kdo nemá rád zvířata nemá rad lidi a otom to přesně je.

    To nikdo neví, co si pejskaři platí. Platí 1,5 milionu ročně, to se ví. Ale to je asitak všecko. Je to jen poplatek. Asi nemáte nějaký odkaz na tu vaši "... teorie, že pejskaři si platí ..."?

    reagovatadd pejskaři2017-04-16 20:08:27

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:RE:RE:Kdo nemá rád zvířata nemá rad lidi a otom to přesně je.

    Automatické opravy jsou mor...

    reagovatObčane Přerova2017-04-16 20:00:20

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:RE:Kdo nemá rád zvířata nemá rad lidi a otom to přesně je.

    Hobby nesbírá ca polovina pejskařů, co tak vidím. Dost hoven zůstává i na chodníku. Podle teorie, že pejskaři si platí sbírání hoven se nejspíš chovají ti obyvatelé města, kteří zahodí vajgla, pětku, plechovku, obal tam kde zrovna stojí. Přece platí za svoz odpadků.

    reagovatObčane Přerova2017-04-16 19:58:49

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:RE:Kdo nemá rád zvířata nemá rad lidi a otom to přesně je.

    Nicku občan Přerova. Jsem vzhůru. Opravdu mi nevadí, že má někdo 3 auta, jak to víte? To je každého věc, vlastnit majetek, to se dneska smí. Zatím. Vadí mi, že město vybere na poplatcích za psy 1,5 milionu, aniž by vyčíslilo, kolik činí náklady na psí agendu a místo aby vybrané peníze nebo alespoň jejich část adresovalo zpět do městského psího vybavení (koše, sáčky, značení apod), použije je pro jiný účel, neboť skončí v jedné velké černé díře zvané Rozpočet města Přerova. Rozumíte-li jen kratším souvětím, shrnu ty nesmysly pro Vás: Ať zhynou nepodložené poplatky! Pryč s tučněním úřednických prdelí za naše peníze! Ať žijí psi! Uvědomuju si, že s těma prdelema je to trochu na vodě, neboť těch 1,5 mega se rozplynulo i v jiných položkách, než v platech úředníků - dobře víte co všechno, občane Přerova, ze svých daní a poplatků platíte (a jak kvalitní službu za to dostáváte).

    reagovatadd pejskaři2017-04-16 19:37:24

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:Kdo nemá rád zvířata nemá rad lidi a otom to přesně je.

    Nicku add pejskaři.Pokud někdo po sobě neuklidí a to je velice málo a lejno zůstane na trávě tak se prostě za málo dnů rozpadne a nic se neděje.Momentálně nejsem pejskař,ale jsou mezi náma lidé kteří kromě toho pejska nic nemají.Ano to jsou ti staří.Ti určitě po sobě uklízí.Mladí mají pejsky jen z honorace a proto ,že to je moderní.Přes den jsou v práci a pejci celý den trpí.Pak je vypustí a málo který se stará o uklid hovínek.Hlavně ,že ti nevadí ,že spousta lidí má i tři auta které plivou svinstvo a zamořují vzduch.Tak ,že se probuď a nekecej tady ptákoviny.

    reagovatobčan Přerova2017-04-16 18:59:29

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:tomu co sype hovna před baráky

    Dík. Je to jen poplatek, že mne to hned nenapadlo. Až v rozpočtu prachy, postačí o pár stovek zvednout poplatek ze psů - je to jenom poplatek a hned bude milionek. Nebo až bude pro blaho občana (třeba typu pana vrhače hoven), potřeba snížit stavy psů, postačí zněkolikanásobit poplatek. Je to přeci jenom poplatek, jen bláha by si myslel, že vychází z nejakých nákladů. Je to jenom poplatek. Jeho výše je odvozena od toho, kolik jsou ty kavky ochotné zaplatit.

    reagovatadd pejskaři2017-04-16 17:22:31

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:tomu co sype hovna před baráky

    http://www.prerov.eu/redakce/index.php?tree=26&lanG=cs&slozka=81&sit=68& - to se nevyčísluje. Je to jen a jen poplatek. Poplatek za psa. Tak jako jsou poplatky za kdeco.

    reagovatpro ad pejskaři2017-04-16 16:56:52

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:tomu co sype hovna před baráky

    Zajímalo by mě, jestli ta hovna jsou vlastní výroba nebo jsou sesbíraná psí? Město na poplatcích za psy vybere 1,5 milionu ročně. Jistě má nějaké náklady na úklid, třeba na ten psí hovnocuc co s ním jezdí ten pečlivý pán z TS, psí registr apod., že by z toho byl financovaný i psí útulek? Nevím. Těžko říci, zda po vyčíslení všech nákladů, které město s registrovanými psy má, z toho milionapůl něco zbude a zda-li to vůbec někdo někdy vyčíslil. No musel, když stanovil výši poplatku - ta z nákladů vychází, z čeho jiného.

    reagovatadd pejskaři2017-04-16 16:43:10

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Jsem vaše dřívější zde napsané názory celkem bral,

    tedy pokud ty pod nickem Daniela Jasová byly všechny vaše. Ale prohlášením o zabavování kol a fackování cyklistů jste tedy dost klesla. Je jedno, jestli jste to myslela jinak, i když v jedné reakci zde píšete, že fackování bylo myšleno vážně. A tím, že jste tak kategorická jen vůči cyklistům a vůči ostatním porušovačům předpisů jste blahosklonná jste se odkopala ještě víc. Co potom, až byste měla moc rozhodovat...

    reagovatJeště pro D. Jasovou2017-04-16 12:24:49

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Kdo píše o jakých blbostech?

    Kolo je také majetek... A takové auto způsobí při porušení předpisů a fyzikálních zákonů mnohem více škody jak kolo. Nejen na majetku, ale hlavně na zdraví a na životech. U mnoha lidí ten strach nefunguje. Někteří si myslí, že na ně neplatí ani zákony přírody - třeba tření, setrvačnost, hybnost, neprostupnost hmoty, a ty co napsali lidi tak ty už vůbec. A nějaká morálka je mnoha lidem už vůbec u prdele. A to že jste zde prosazovaná jako vynikající kandidátka na radní je blbost???

    reagovatBlbosti jako blbosti2017-04-16 12:10:14

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Kdo se včera koukal na Básníky? Jde mi o tu scénu, jak veze Rybářovou na štangli, přes silnici, po chodníku, loubím ... Z kontextu vyplynulo, že Šafránek je častý přestupce (onehdá vezl v autě 9 sestřiček), policii známý, a policajti místo aby ho podle návodu páně Nedělky a slečny Jasové řádně osolili, případně jí kolo po dědečkovi zabavili, ho propustili jen s domluvou! Přičemž vůbec nebrali ohled na ty, které svým nezodpovědným konáním ohrozili! Hrozné město.

    reagovatcyklista2017-04-16 12:00:13

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Kdo píše o jakých blbostech?

    Na lidi obecně funguje pouze strach? To je světonázor krutovládce. Na lidi funguje především láska, partnerská, k rodině, k práci, k poznání, k Bohu, k přírodě, k vlasti, k majetku ... Každý to máme nastavené trochu jinak. Od zabavování kol jsme dostali docela daleko.

    reagovatcítím to jinak2017-04-16 11:22:00

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Trochu mrkněte do knížek dějepisu, Danielo Jasová

    se to vrací i s úroky a nemusí platit daně.

    reagovattěm2017-04-16 07:00:59

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Trochu mrkněte do knížek dějepisu, Danielo Jasová

    No Danielo Jasová, nejen církev kdy co zabavovala. Moderněji to činili komouši po osmačtyřčicátém. Ti komouši, kteří podporují tuto přerovskou koalici!

    reagovatH2SO42017-04-16 06:36:46

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Daniela by měla být na vás tvrdší!

    reagovatbo2017-04-15 23:13:10

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Jasova

    nejlepsi trest pro pejskare je delat co jejich cokli delaji vam.....ja zjistil kteri psi chci a serou pred nasim barakem a tak jim sypu me hovna pred jejich baraky taky. vsak jim to jednoho dne dojde :-)

    reagovatPani2017-04-15 23:12:35

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Kdo píše o jakých blbostech?

    Dobry den, zabavovani kol x zabavovani majetku ja vnimam jako rozdil. Slovni spojeni typu "ona chce zabavovat majetky" mi prijde, jak kdybych byla nejaka cirkev ci co..Myslim, ze je zrejme, jak to bylo mysleno, nevim ale, co bych vlastne dle Vas zabavovala pejskarum? voditka? nebo rovnou psy?:-))) Rovnez jsem tu psala, ze na lidi obecne funguje pouze strach - o sebe, sve blizke, ze ztraty pro ne cennych veci. A stojim si za obema nazory. Pokud to s clovekem nejde napoprve po dobrem, tezko to pujde napodruhe, napotreti. A v nize uvedenem prispevku, na ktery jsem reagovlala, je tech blbosti ponekud vice :-)) I kdyz, mozna je to primo Vas prispevek, tezko rict, kdyz je to zase anonym.

    reagovatDaniela Jasova2017-04-15 22:37:52

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Kdo píše o jakých blbostech?

    O zabavování kol jste tu psala vy. Jasně, jednoznačně. A pokud jste pro zabavování kol, tak je pak jasné, že jste i pro zabavování všeho, co se stane prostředkem pro porušení předpisů. Nebo budete tvrdit, že o žádném zabavování majetku jste nepsala, jen o zabavování kol? Jste tedy jen proti cyklistům, a např. pejskaři či motoristé by měli od vás pardon? To vaše kategorické tvrzení o drtivé většině cyklistů je dost přes čáru.

    reagovatDanielo Jasová2017-04-15 19:59:58

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Dobry den, nez napisete blbosti o me osobe, zkuste se nad tim aspon malinko zamyslet a tu diskuzi si aspon procist :-))

    reagovatDaniela Jasova2017-04-15 16:38:30

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE: add rádci + RE:nepřesné k rádcům

    Zabavování majetku prosazuje místní kandidátka do zastupitelstva a na post primátora D. Jasová. Tedy prosazovaná některými místními diskutéry. Takže bacha na to. Rádci by byli až druzí.

    reagovatad zabavovani2017-04-15 14:51:35

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:a DIRGA je kokot

    nevím jestli ty pič..iny vůbec někdo čte, ale být redakcí, tak jej zablokuju

    reagovat............................2017-04-15 00:04:05

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE: add rádci + RE:nepřesné k rádcům

    tak já bych teda rád reagoval na ten blinkr na kruháči....nevím co ten člověk vymyslel, ale mi je nějaký blinkr auta co jede na kruháči úplně u prdele.Vše je o tom jak jsem vyjetý a jak mi to myslí v hlavě. Pokud toto někdo nemá, tak stojí u kruháče jako kokot a brzdí ostatní. A největší brzdy jsou ženy co vozí děti do škol a školek, kterým běžně po ránu nemyslí, to všichni známe, a navíc si ještě přilepí na ucho mobilní telefon. nedávno jsem ráno při cestě z Předmostí musel 3 auta, které brzdily provoz předjet a ve všech byly ženský s mobilem u ucha. Takže tak to je vážení

    reagovat......................................2017-04-14 23:59:48

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Jaaj taki ty si pičus neumis vyhnat pes s michalov taki ti reku a vyresim to ras dva. Dej my trycet tysic mesic a ja to zo starou vycistym ot psa. Polehny se že kazdy špinavý pes co strci ripak do michalov skončí na guláš a mas to platys ty picuse policajty vimrtany a co starou picu erdzicinu usetrys love my das trycet a zadny pes michalov vsetky je zo starou zozerem tak premislej ty filckata mrtka jenom kecas mrtky s hubi a picu vysledek taki si kokot a picoviny co tadi pousty dzasova sou jak hovna s moji prdele avarde chele avkele mindž pes jebal džasovou

    reagovatDirga2017-04-14 17:30:44

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE: add rádci + RE:nepřesné k rádcům

    Já bych činnost rádců nepodceňoval. Třeba jak poradili ohledně psů v Michalově, to mělo svůj obraz v realitě. Nebo jak jeden z nich odhalil, v čem tkví neprůjezdnost Přerovem (řidiči na kruháčích pozdě dávají blinkr) zároveň s návrhem řešení - Městská policie ať to pokutuje - to jsou perly, které si nezaslouží, aby zapadly. A souhlasím, koláčové grafy jsou úžasné, hned se ví kolik rádců je žena, muž, kde bydlí a kolik mu je roků. Škoda, že pak už podle těchto hledisek hodnocení nepokračuje, možná by bylo vidět, že např. hluk je mužům do 30ti let vcelku u prdele, vlastně nevadí. Např. report o hluku má 37 stran, nic nefiltruje, ani návrhy typu zákazu vjezdu nákladních vozidel do města po 20té hodině. Ale ani nepřeceňoval. Až bude téma "Kdo nejvíc škodí Přerovu: automobilisti, cyklisti, chodci, mládež, pejskaři, jiné?", jistě se dočteme o návrzích fyzických trestů a zabavování majetku. Otázkou je, k čemu takové rady jsou.

    reagovatadd rádci2017-04-14 17:11:45

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:O Wurmovce ticho

    s Ljulkou - ale kdy k tomu dojde? Jak dlouho si ještě necháme devastovat naše město tlupou darebáků na radnici?

    reagovatsouhlas2017-04-14 07:36:48

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • O Wurmovce ticho

    Moudrý člověk si nechá poradit, uzná chybu a zjedná nápravu. Debil, navíc sebestředný debil, trvá na svém blbém nápadu pořád. Debilovi to prostě nevysvětlíš, jeho hlava to nebere. Kolika lidem otrávil a zkomplikoval život ho nezajímá, dál bude zpupně trvat na svém. Tady pomůže jediné: narazit ho na vidle a bude o jednoho škůdce méně.

    reagovatLjulka2017-04-14 05:26:54

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE: add rádci + RE:nepřesné k rádcům

    Už jsem si v těch sešitcích Přerovských rádců v minulosti četl, ale už jen způsob, že si je mohu přečíst jen když je nejprve uložím, mně vadí. Např. jsem se v případě rad o Strojaři dověděl jak rádci bydlí a jsou-li z města, nebo okolí (to mně ale nezajímalo), kotoučové grafy jsou krásné a k tomu tabulky taky. Zjistil jsem m.j., že z 99 rádců chce mít 19 z nich ze Strojaře magistrát. Je to podle mne sice hloupost, ale je jich s tím nápadem nejvíc. Nedověděl jsem se ale k čemu ten graficky vymakaný sešitek byl využit a co radní a zastupitelé udělají. Toť vše. Vlastně ne. Myslím si, že někdo z radnice určitě čte tyto online noviny. Jsou mnohdy o tom co s tím městem není v pořádku. Jsou to vlastně takové rady co je třeba napravovat. Ale radnice spí a neříká k tomu nic. O Wurmovce naprosté ticho.

    reagovat75 letý2017-04-13 23:38:53

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • wurmovka

    to musel být pěkný debil co to vymyslel, dnes jsem tam několikrát projel a nepochopil jsem co tím autor myslel. Další hřebíček do dopravních kalamit v Přerově. Na radnici asi sedí banda hňupů, protože normální člověk toto nemůže odsouhlasit

    reagovat........................................2017-04-13 20:03:35

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:ty

    Hej, to je diskreditace!

    reagovatkliiid2017-04-13 19:28:30

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • ty

    blbe cigánský naučte se slušně chovat, když už neumíte psát bordel dělat celé noci to vám jde!

    reagovatnasraný2017-04-13 19:19:34

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:pane

    Tak ten je fakt dobrý.

    reagovatVilém Jarmil2017-04-13 19:05:01

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Jaaj taki citam jak tu Džasova dava moudra taki sy hraje na chytrakaa už těší jak bude sedět na úrady a brat love taki vyhcany mrtka Džasova co skousis taki mrtky pruhledny som ty veryl ze si bojivnyk ale ty sy mrtka falesna jak pes jebnuty

    reagovatDirga2017-04-13 17:58:12

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pane

    za Lajtocha bylo na magistrátě vše v pořádku, kdyby nebyli udávačské svině, které se chtěli chytit moci, tak by tam byl dodnes!!

    reagovathynek2017-04-13 16:22:24

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Kecy, toste mě odhalil, hrozně se bojím vyjádřit se k radním. Stačí, že se stydím? Obdivuji Vás, že se nebojíte tam napsat, co si myslíte. Moh bych s Váma kamarádit?

    reagovatpro Kecy2017-04-13 16:05:16

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Na otázku Máte něco, co chcete vzkázat politikum se přece můžete vyjádřit i k radním, to jsou přece politici. Ale to asi máte strach, což? To raději budete onanovat tady. Vidíte a Já se nebojím tam napsat, co si myslím. Vy ano, proto se schovavate za lež, že tam nejde napsat nic k současné vládě. Jde to! Ale ten Váš strach, co?

    reagovatKecy2017-04-13 15:32:20

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Máte něco, co chcete vzkázat úředníkům? Mám. Prosím uvědomte si, že tu jste vy pro nás a ne my pro vás. Stejně všichni víme, že si vystačíte sami. Na sebemenší blbinu, co si na nás stát vymyslí, máte lhůtu 30 dní. Využíváte ji celou jen proto, abyste ukázali, jak nestíháte. Kdybyste měli lhůtu 50, zas nestíháte.

    reagovatnemám vás rád2017-04-13 15:29:52

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pane Skřivánek

    neznalost neomlouvá. Jste tak hloupý nebo se jen děláte? No vida i Jura Skládal vás již pochválil. Volte Juru to je borec křiči ten z lihně pana Lajtocha.

    reagovatpane2017-04-13 14:13:45

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Kromě otázek na fungování magistrátu, poměrně podrobných, tam je již pouze: Sledujete jednání zastupitelstva? Je podle vás přínosné setkání primátora s občany? Máte něco, co chcete vzkázat úředníkům? Máte něco, co chcete vzkázat politikům? Ani do jedné z těchto ( poměrně úmyslně návodných) otázek se hodnocení kvality práce městské vlády(rady) nevejde. A je to škoda. Žádný kritický či pochvalný hlas by neměl být pominut ;-)

    reagovatnepřesné k rádcům2017-04-13 14:04:57

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • To je super. Nakonec to dostane do ruky nějaký úředník, co se v tym bude ze dva týdny hrabat, aby to statisticky zpracoval, s výsledkem do svodky pro radu: rádci nejsou jednotní, některým způsob práce radních vyhovuje, jiným ne. Je to tím, že nemají dostatečný aparát. Radním se takový výsledek bude moc líbit a budou se ptát, kterýže to úředník tak perfektně dotazník zpracoval a koho lajkuje? Nojo, xy, na toho je spoleh - ale má toho moc, měli bychom jeho odbor posílit. Zároveň je potřeba posílit rozpočet a přidat úředníkom aspoň 5,6 procent, když už rok nedostali přidáno a práce je čím dál tím víc, no a ty dotazníky. Taky je potřeba posílit Městskou policii minimálně o jednoho až dva psovody a koupit jim člun. Zahrnem to do rozpočtového opatření a vykážem to jako nutné vedlejší výdaje na chod samosprávy, poradili nám to přece rádci.

    reagovatadd rádci2017-04-13 14:04:50

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Je tam otázka i o radních, rádci je mají hodnotit a říct jim svuj názor na ne.

    reagovatI pro Jardu2017-04-13 12:39:13

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:k těm rádcům

    A budeme znát výsledky? A není to náhodou zavádějící? Ty odborné zbytky magistrátu zatím jakž takž alespoň navenek i přes hnusné vnitřní klima fungují. Neměla by otázka spíše znít Jste spokojeni s prací svých radních? To mě přijde smysluplnější :-) A pane Skřivánku - ne jako vždy v Přerově, ale spíše jako vždy za této současné neschopné vzdorovlády je to v Přerově divné...

    reagovatJarda2017-04-13 12:30:25

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • než napíšeš hloupost, tak si ti zjisti. Výsledky ze všech anket jsou bezne na webu a ke každému vyhodnocení je i zpráva do novin dostupna taktéž na webu. A nevyjadřujes se jen k dane otázce nebo problematice, ale je tam prostor na jakémkoliv podněty. Chce to více se informovat, než vypustím kritiku. Já rádce jsem, zapoj se taky.

    reagovatSkřivanku2017-04-13 12:27:14

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:k těm rádcům

    Dobrý den, přehled otázek na Přerovské rádce a vyhodnocení jejich odpovědí je dostupné zde: http://www.prerov.eu/cs/samosprava/prerovsky-radce/. A ano, svůj názor sdělují na předem vybrané téma - teď konkrétně na téma: "JSTE SPOKOJENÍ S PRACÍ MAGISTRÁTU?"

    reagovatDaniela Jasová2017-04-13 09:58:05

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:k těm rádcům

    Proč alespoň my nerádci nevidíme co rádci radí? To je tajné? Ti rádci nemusí být by mohli být uvedení anonymně, ale viděli bychom jak radnice reaguje. Zdá se mi špatné, že rádci prý radí jen na vybrané otázky. Jako vždy je to v Přerově divné.

    reagovatSkřivánek2017-04-13 09:19:54

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Přerovští rádci se hluboce stydí, neb tohle, stejně jako jiné nesmysly, s nimi dávno naše hloupá radnice nekonzultuje.

    reagovat...2017-04-13 06:10:26

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • SOTVA JIM OBA PRUHY CYKOSTEZKY STAČÍ.

    Z HLAVNÍ BRÁNY PŘEROVSKÝCH STROJÍREN VYJÍŽDÍ CYKLISTÉ NAVALENÍ JAK DRACI A KLIČKUJÍ SMĚR MĚSTO.

    reagovatPetr2017-04-12 23:31:24

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Co na to řekli Přerovští rádci.

    reagovatMě by zajímalo2017-04-12 22:21:37

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:

    Výjezd na Čechovku není jednoduchý, jak z Wurmovy, tak z Havlíčkovy. Složitější než z Wurmovy na Komenského, kdy se dalo vyjet díky přerušení proudu vozidel ve směru od gymplu semaforem a z druhé strany přechodem u Přerovanky. Když odpadne zkratka z Komenského na Čechovu, poněvadž zacpaná, a lidi se naučí jezdit přes Šířavu nebo od malého Tesca, není důvod, proč Wurmovu nezaslepit, těch řádově sto aut k úřadům se tam pohodlně dostane z Havlíčkové, Jaselské či Wurmovy. Tím by cyklostezka souběžně s Komenského nebyla přerušená žádným přechodem a i rezidentům by podstatně odlehlo.

    reagovatMáte pravdu2017-04-12 22:14:08

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:

    Ale kolem kina to je pak zase při výjezdu na Čechovu blbé. Proto jezdím většinou až ke Komuně.

    reagovatk fotkám:2017-04-12 21:46:48

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE: Dobry den pane

    Jsem si samozřejmě vědom (a mám zkušenost), že policie a správní orgán jede jen ve dvou stavech: ano, byl porušen předpis/ne, nebyl porušen předpis. I když chtějí sáhodlouhé vysvětlování, proč se něco stalo, nakonec je to jen TRUE nebo FALSE.

    reagovatSprostý anonym - doplnění 22017-04-12 21:42:18

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE: Dobry den pane

    Tím jak porušuji předpisy při jízdě na kole ale s nikým nevyjebávám, jako plno jiných co předpisy porušují, ale dovedou prokázat díky svým stykům, svým penězům, že je dodržují. To je ale již jiná písnička...

    reagovatSprostý anonym - doplnění2017-04-12 21:37:47

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE: Dobry den pane

    Já hlavně reagoval na to Vaše kategorické prohlášení o zabavování kol. A ano, jsem hajzl. Budu předpisy i nadále porušovat, samozřejmě jako dosud tak, abych nikoho neohrozil ani neomezil. Do zaměstnání se potřebuji nějak dopravit, pěšky mi to trvá mnohem déle než na kole. A po mnoha špatných zkušenostech při jízdě po silnici (naštěstí bez následků na zdraví) ať již ve městě nebo i mimo město se i nadále budu silnicím vyhýbat všude kde to je jen trochu možné. A ano, jak plno automobilistů, tak i cyklistů a chodců si myslí že jsou nesmrtelní chrousti a že oni mohou dělat cokoli a druzí jim musí ustoupit.

    reagovatSprostý anonym2017-04-12 21:32:29

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE: Dobry den pane

    Dobry den, musim rict, ze me pobavil Vas zacatek vety:"Abyste me nenapadla,..." vidim, ze me asi moc neznate, nediskutuji timto stylem. Mluvila jsem ale ve svych prispevcich o cyklistech, ne o ridicich za volantem. To je zase jine tema. Mate pravdu, stejne nebezpecni jsou jak ti za volantem, tak cykliste, pokud se nechovaji podle predpisu. Nebezpecni nejen druhym, ale predevsim sami sobe. A to, co jste napsal, je presne ten problem. Vy predpisy porusujete, a navic v tom nic spatneho nevidite. Ja ano, a v tomto se neshodneme. Predpis je predpis - jedno, jak pro koho nelogicky, jedno, jak pro koho "nefer", je to predpis, tak ho musim dodrzovat. Cyklisty respektuju, nedelam za volantem nic z toho, co jste popsal a dodrzuju predpisy. Ano, jsem takovy trouba, ktery je dodrzuje, i ty rychlostni. A proto nehodlam mit problemy, protoze zranim toho blbce na kole, ktery svou jizdou, jejim stylem a porusovanim predpisu, ohrozuje nejen sebe, ale i me, coby ridice. A omlouvam se, ale Vase posledni veta je vazne blbost. Poruseni je poruseni, at uz to omlouvate, nebo vymlouvate jakkoliv. Porad je to stejna blbost.

    reagovatDaniela Jasova2017-04-12 20:55:53

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:

    Nechce se jim. A to můžou jet i kolem kostela naproti malé pasáži. Lenoši líní.

    reagovatMáte pravdu2017-04-12 20:22:15

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    To všichni vyjeli od finančáku??? Tipuji že ne, jen se jim nechce zajíždět na kruháč u malého Tesca... Takže pak to čekání je jejich boj.

    reagovatK fotkám:2017-04-12 20:12:41

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE: Dobry den pane "cyklisto"...

    Máte recht. s tím zabavováním kol. A to hned doma, protože jak píšete, většina cyklistů porušuje předpisy. Třeba vražedným popojížděním po chodnících. A recipročně zabavovat auta při jakémkoli porušení předpisů automobilisty. Pár jich zde zmíním: t mobil na uchu za jízdy, vjíždění do křižovatky bez toho, aby mohl pokračovat za křižovatkou v jízdě, zastavení na přechodu, nedání přednosti chodcům, kteří čekají u přechodu, nedání přednosti chodcům při odbočování, agresivní jízda vůči cyklistům, stání na silnici tak že není dodržena vzdálenost ke středu silnice, no dalo by se dále pokračovat.... Zabavování aut si obhájím více než kol, protože auto bylo již několikrát prohlášeno za zbraň, kdežto o kole jsem to ještě neslyšel/nečetl. Abyste mne nenapadla že jsem militantní pumpičkář, tak sděluji, že jsem jak cyklista, tak chodec i automobilista... Na kole předpisy porušuji, protože nejsem sebevrah a na tom klole jezdím proto, že se přemístím rychleji než pěšky. Ale při tom porušování mám ohledy vůči druhým a nepamatuji si, že bych kdy někoho svým porušováním předpisů ohrozil.

    reagovatPro D. Jasovou2017-04-12 19:49:40

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:mám 83 let

    na pana Nedělku, ten s váma nebude mět žádného slitování. Poznáte ho podle toho, že před přechodem s projíždějícím cyklistou nebrzdí.

    reagovatTak to si dejte bacha2017-04-12 18:46:03

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Od Března 4 nehody v Přerově zaviněne cyklisty

    Věřím pouze těm statistikám, které jsem sám zfalšoval.

    reagovatW.Churchill2017-04-12 18:15:03

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • mám 83 let

    a z kola se mi na každém přechodu težko seskakuje. Proč jezdi po silnicich tolik aut.

    reagovat2017-04-12 18:10:56

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Od Března 4 nehody v Přerově zaviněne cyklisty

    Jednu zavinilo ditě a dvě ožrali cyklisté. Cyklostezky ? Na co !!! Cesty, chodniky, přechody pro chodce .....Magistrat by nám měl dávat přispěvky na podporu cyklistiky a sportu - chlast je stále dražši a bez nej ta cyklistika...to nějak neni ono.

    reagovatDenik2017-04-12 18:04:41

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:To je na infarkt

    Takový starý-vidíš ještě? Hov...máš co dělat za volantem.

    reagovatLud'a2017-04-12 16:35:38

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • To je na infarkt

    Když jsem dojel ke začce Zákaz vjezdu do jednosměrné ulice musel jsem se vrátit otočením, za mnou zastavilo další auto. Když jsem se otáčel, tak to bylo právě to nebezpečí, protože z Komenského jezdili jednosměrkou auta jedno za druhým. Jen tak dál zastupitelé, radní, primátore spolu s úředníky dohromady! Byl to váš dopravní majstrštyk. Žeby navržený Vysokou školou logistiky? Ta škola nám říká, že ví kam a jak jet.

    reagovat75 letý2017-04-12 15:50:07

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • dotaz

    a co nato říká pan Skládal?

    reagovatztohodohoven2017-04-12 15:44:39

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Aha, chápu. Je to jako mít Společně pro Přerov v zastupitelstvu a Kohouta na radnici. Možné to je, asi jako mít pračku v obýváku nebo dogu v malém bytě. Ale všichni víme, že je to na ho*no. Tož tak u nás....

    reagovatJura2017-04-12 15:37:16

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • dopravka dává pouze je možné není možné - jak jsem napsal i pračku a ledničku můžete mít v obýváku taktéž dogu v jednopokojovém bytě - je možné , ale..........tož asi tak u nás.........-

    reagovatV:Ř pro Loumena2017-04-12 15:31:08

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • opatření Wurmova

    není snad ještě dodělané, jak tady někteří naznačují. Prověřím....

    reagovatJan Sova2017-04-12 15:25:14

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Vyjádření dopravního inženýra je pouze doporučující, rozhodnutí o umístění vydává státní zpráva, která může vydat i přes nesouhlas dopravního inspektorátu PČR.

    reagovatKaja2017-04-12 14:27:41

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • ano dal štempl a razítko - ale asi takto možné to je, ale je to neskutečná blbost , asi jako pračka na prádlo v obyváku - možné to je

    reagovatV.Ř.2017-04-12 14:15:56

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Dopravní inženýr???

    A kdepak jste na to přišel herr Říhošek? Dopravní inženýr PČR dal souhlasné stanovisko a štempl. Takže mi nějak uniká věrohodnost vašeho tvrzení...

    reagovatLoumen2017-04-12 13:39:52

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • NECHCEME CYKLOSTEZKY VE MESTE

    Chceme bezpečný provoz - Chodit + jezdit auty (je 21 stoleti) + dobrou hromadnou dopravu !!!!! Magistrat Musi Zrušit Okamžitě Všechny Cyklostezky ve Městě !!!!

    reagovatTak2017-04-12 13:36:48

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:wurmova

    Pávě sem jel ze Smetanky na Wurmovku.Myslím že by tam měla být( Na křižovatce s Wurmovkou cedule,že v levo je slepá ulice).Ale jsem jen laik a nerozumím tomu.

    reagovatškolník2017-04-12 13:09:28

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:Pane Sova

    To není žádná kravina, to o ožralých cyklistech mám od Vás. Dobře, ta bába teda ožralá nebyla, jak to máte ale poznat? Motá se Vám s téma igelitkama pod kola a budete lítat v problémech. Předvídat - to je ono. Nevím jak Vy, já když vidím na chodníku neřkuli na silnici děcko, chodce, cyklistu, předvídám, v městském provozu nejlépe s očním kontaktem. Totéž jako cyklista, zejména, když využívám svého práva jízdy vpravo podél řady vozidel stojících v zácpě, čím jsem v jízdě po Přerově motoristů rychlejší. Že se semtam najde dacan, co mě "skřípne" a takovou jízdu mi znemožní, to se občas stane. Někeří to prostě mají tak vůči cyklistům nastavené. Prosím pane Nedělko - poslední dobou zapomínáte upozorňovat, že zbabělí anonymové jsou pod Vaši úroveň.

    reagovattím se to vyřeší2017-04-12 12:20:42

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Pane Sova

    Co tě nezabije to tě posílí. Díky těmto "cyklistům" jsi neustále ve střehu což tě otužuje.

    reagovatBH2017-04-12 12:11:07

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Pane Sova

    Co tě nezabije to tě posílí. Díky těmto "cyklistům" jsi neustále ve střehu což tě otužuje.

    reagovatBH2017-04-12 12:11:06

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Pane Sova

    To je pochopitelně kravina.. ale praxe je taková, že když mi ta ožralá bába spadne pid kola, budu lítat v problémech já, prorože jsem měl "předvídat". Takže Vaši odpověď hodnotím, s prominutím, jako stupidní.

    reagovatPetr Nedělka2017-04-12 11:59:28

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Pane Sova

    Ještě jste zapomněl dodat, že ta bába je navíc ožralá a přechozí křižovatku projela na červenou, předchozí přechod projela na kole a správně měla tlačit! Tož tu bábu přejeďte - klidně smíte, nemá tam v tomhle stavu co dělat, navíc neosvětlená. Taková si nic jiného nezaslouží.

    reagovattím se to vyřeší2017-04-12 11:50:53

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pane Sova

    To jako, já protože jedu v plechovce, musím dodržovat předpusy, protože mi při střetu s cyklistou, hrozí menší následky? K tomz není co dodat. Cyklista by si měl tedy také uvědomit, opačný důsledek. Jezdím mnoho....po celé ČR, a uznávám, že v Přerově jsou strašní řidiči...bohužel ale i cyklisté. Odvolávat se na jeden příklad je od Vás nesmysl. To mohu kontrovat, že celou Komenského, lemuje cyklostezka...proč tedy bába na kole s igelutkama, bez osvětlení atd, jede po cestě? Od elektrárny je cyklostezka, přes most, ale cyklista jede na opačné straně po chodníku...proč? Viníci jsou na obou stranách..to ano, ale pravidla by měli dodržovat všichni, pokud tedy chceme užívat cestu společně.

    reagovatPetr Nedělka2017-04-12 11:40:10

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:wurmova

    Není odnikud nikam - určitě ústí na cyklostezku Komenského. Zda-li i přímo na Komenského ať pro směr vpravo či vlevo - nerad bych se pouštěl do špatného výkladu souvislostí dodatkové tabulky pod označením jednosměrky (pruh pro cyklisty) a značkou Dej přednost v jízdě na vyústění ul. Wurmovy do Komenského. Podle mého je to pro cyklistu průjezdné ve všech směrech.

    reagovatdodatková tabulka2017-04-12 11:24:46

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • wurmova

    Bohate by stacil prikaz odboceni jen doprava misto nesmyslne jednosmerky, clovek by dojel na kruhac a uplne bez problemu.Co nechapu tak namalovani toho cyklopruhu odnikud nikam v te 50m jednosmerce

    reagovatlukáš2017-04-12 11:04:14

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • na Komenskou

    reagovatOprava2017-04-12 11:04:07

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • kolona je proto, že všichni musí jet jen jedním směrem a nemohou projet na Čechovku

    reagovatpro blba o koloně2017-04-12 11:03:42

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Košutek má třináct tříd

    Košutek je typ neschopného somráka-jak může dělat náměstka primátora když na to nemá vzdělání.A tu politickou školu co vystudoval má nahovno-tje to jen politický turista.Třeba hrává po večerech starostovi na mandolínu !

    reagovatkarel2017-04-12 10:59:54

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:foto

    Zkuste se zamyslet, na to přijdete.

    reagovatmin2017-04-12 10:42:17

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • foto

    nějak nechápu souvislost s jednosměrkou a přiloženýma fotkama. ty auta jedou opačným směrem. Kolona je z jiného důvodu, než kvůli jednosměrce. A každý soudný řidič jede na kruhový objezd u Komuny, protože na Čechovu se špatně vyjíždí. ty fotky nesvědčí o ničem jiném, než, že se ve špičce špatně vyjíždí na čechovku. Ale to bylo vždycky a nemělo to nic společného s jednosměrkou

    reagovatmax2017-04-12 10:31:51

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pane Sova

    kdybyste na Wurmovce bydlel, tak byste si to malé "nelibé" opatření ani časem nezvykl!

    reagovatjb2017-04-12 10:21:11

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Toho co to vymyslel pověsit na tu novou značku...

    reagovatHonza2017-04-12 10:13:32

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:pan Nedělka a pokuty

    Většina cyklistů jsou i příležitostnými automobilisty a proto se snaží vyhnout autům za každou cenu. Jen nezkušený cyklista se spolehne na ukázání rukou při odbočení doleva. A vanglovat na kole při neustálém sesedání, to pojedu raději krokem a přidám až je volno. Uveďte někdo úrazové statistiky střetů kol a chodců a kol a aut.

    reagovatBH2017-04-12 09:25:58

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Kokot gadžo pelo Džasova reku zpravně taki more čorkare do tlami trefyt čelovku taki more udilaž vychrycu domlatyž mu tlami a mas to klid je po čorke taki po cikanski ako reku danyla džasova taki chytra gadža tak musíš robic bespecnost vy debyly vyjebani hlavi spinavi jen cikány tu drzi poratky a chrany tvoju spinavi prdel sak aj dzasova to uš vý

    reagovatDirga2017-04-12 08:37:04

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pane Sova - pochopil bych příkaz odbočení v pravo - OK , ale takhle jsme ucpali co bylo ucpáno ještě víc

    reagovatV.Ř:2017-04-12 08:35:37

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pan Nedělka a pokuty

    A když nedodržuje předpisy řidič vozidla a nebo cyklista, podle Vás v tom není rozdíl, třeba v možných následcích (srážka kola s chodcem, srážka auta s chodcem apod.) ??? Takže byste jim chtěl dávat stejné pokuty ?? Navíc řidiči musí mít odbornou způsobilost ze zákona, cyklisté nikoliv. Takovémuto volání po represi za každou cenu já osobně netleskám. Raději bych řešil příčiny, proč v nějakém místě jezdí cyklisti po chodníku (že by se nechtěli nechat přejet v Předmostském podjezdu ??). A jak jsem už psal, Wurmovka je jenom malé (nelibé) opatření, na které si časem v pohodě zvyknu. Nikdy si ovšem nezvyknu právě na dopravní situaci okolo Předmostského podjezdu nebo v Čehově ulici. Ani jako chodec, cyklista a motorista.

    reagovatJan Sova2017-04-12 08:27:16

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Košutek má třináct tříd

    Rozumí školství, průmyslu, stavebnictví a dopravě obzvlášť. Co chtít po člověku, který není schopný říci souvisle větu. Neumí přečíst to, co mu velkými písmeny napíší sekretářky pro zastupitelstvo. Je to reprezentant politického hnutí ANO - BUDE LÍP! Předtím ODS, předtím KSČ.

    reagovat-šut-2017-04-12 07:47:22

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    vezmete panu Horkému cyklostezky a hloupé projekty za které utrácí peníze ( ne své ) z čeho bude žít. On už plánuje jak bude město vypadat v dopravě do roku 2O35. My máme problém za pokazil Wurmovku a on pracuje na výhledu a vymýšlí kraviny dál, on se ještě nepřesvědčil sám sebe že kariera SPP končí

    reagovatkdyž2017-04-12 05:29:22

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pane Vymrdálku, proč si v případě pana Skládala všímáte jen kolektivu jmenovaných dam a vynecháváte ze seznamu jeho opravdové rádce Rašťáka, Dvorského, Hlavinku a další odborníky. Ať je seznam chytrých kompletní.

    reagovatElis2017-04-11 22:56:28

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • paní Jasová

    nechtěla byste radši profackovat mne? Můžete mě i kopat do koulí...

    reagovattrodas2017-04-11 22:26:47

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • s Karlem

    ten Ferda Skládal je opravdu blb na druhou....

    reagovatsouhlas2017-04-11 22:25:47

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:

    Dekuji za diskuzi. Budu se tesit nekdy priste.

    reagovatDaniela Jasova2017-04-11 22:22:38

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Raději toho nechme, než zjistíme, že těch názorových nesouladů je ještě víc. Děti mám dvě a jedno z nich jsem kdysi plácl po zadku. Dodnes mě to mrzí, neboť i v tom případě by to šlo přesvědčováním a domluvou.

    reagovatcyklista2017-04-11 22:15:57

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • slusna argumentace tribi nazory. Za to Vam dekuji. Ja to ale s nadsazkou nemyslela, profackovat by bylo ucinnejsi, nez domlouvat. Jako s detmi. Ty jiste take nikdo dokola nepresvedcuje a nedomlouva jim, pokud delaji zakazane veci. A pokud ano, neco je tu v globale spatne.

    reagovatDaniela Jasova2017-04-11 22:09:05

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    To jste shrnula. A já se zamyslel nad příčinami. Oba s určitou mírou nadsázky, Vy s tím fackováním a zabavováním kol, já s těma číhačema. Myslím jsme se vzájemně nepřesvědčili, ale aspoň jsme se snažili. Ohledně Wurmovky - možná by stálo za úvahu ji ve směru na Komenského úplně zaslepit - pak tak cyklisti nikomu vadit nebudou.

    reagovatcyklista2017-04-11 21:59:26

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ferdo, pochopil jsem tedy rychle a bohužel dobře, že nelze dělat nic?

    reagovatjb2017-04-11 21:54:37

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:zrušit všechny cyklostezky ve městě

    Dokud budou na tu blbinu,jakou jsou cyklostezky dotace,tak se budou stavět a města budou dál zaměstnávat pitomce,které nazývají cyklokoordinátory a jsou dobře placeni za vymýšlení nesmyslů.Jinak bacha!!! Hned po prvních ohlasech na Wurmovku se okamžitě ze zebry,což je přechod pro chodce,udělal také přejezd pro cyklisty.To jsou ty bílé čtverce po stranách.Tady cyklista nemusí slézt z kola,ale nemá absolutně žádnou přednost.Nesmí řidiče omezit v jízdě ani přinutit k náhlému snížení ryclosti nebo náhlé změně směru jízdy.Ale pozor,pokud ten cykloterorista po přejezdu jede,nesmíte ho OHROZIT.Jinak se mně líbí názory pana Nedělky a paní Jasové.Co se týče číhačů,tak nepokutovat,ale dvě rány pendrekem.To je účinější.

    reagovatalef2017-04-11 21:52:21

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • mozna to je ten problem...domluvit a omluvit tem, s nimiz domluva neni mozna. A protoze se vi, ze se v tomhle useku resi problem domluvou, tak tam jezdi vsichni vesele dal. Proste si vyslechnu, odkyvu a pristi den hura znovu. Jsem cyklista a ve meste je "bordel" a cyklostezky jsou "blbe znaceny" a jezdi tu vsichni a ja mam na to pravo a maji me prd co buzerovat a starat se o jiny veci ve meste. Tak. Myslim, ze jsem shrnula vsechny argumenty chytanych a chycenych.

    reagovatDaniela Jasova2017-04-11 21:49:52

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    jen doplním "Ferdu" v bode 2 a 3 - je třeba volit pana Skládala z ČSSD! Jen on je totiž ten pravý politik který dovede Přerov k blahobytu a udělá pořádek ve městě! Stojí v čele týmu schopných a dynamických odborníků, např. paní Hudečková, Krákorová, či Landsingerová a Přerov bude jen vzkvétat!

    reagovatKarel Vymrdálek2017-04-11 21:49:10

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:

    Nad příčinou, že cyklisti jezdí v předmostenském podjezdu, jsem se zamýšlel mocx. Historicky se jezdilo po silnici, nyní je tam semafor a končí tam cyklostezka. Cyklista, místo aby minutku, dvě vyčkal na semafor, přejel 50 metrů a zas minutku vyčkal, veme to po silnici, nebo, jede-li jen do Lidlu, vezme to po chodníku. Já bych ho, na rozdíl od MP, Vás a pana Nedělky za to nebuzeroval. Co já vím, tak jim tam ten empík jen domlouvá, tak militantní jako vy a pan Nedělka není.

    reagovatcyklista2017-04-11 21:42:18

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pane jb, já si myslím, že můžete : 1.) dojít na zastupitelstvo a dožadovat se změny. Ale vzhledem k tomu, že současné vedení města s občany jedná jako s otravným hmyzem, šance je nulová. 2.) za rok a půl volit někoho jiného, než je tam teď. Ale vzhledem k tomu, že ANO má preference 30%, tam zřejmě budou ti samí lidé sedět dál. 3.) přesvědčit více lidí ve svém okolí, aby za rok a půl šlo k volbám a volili někoho jiného, než je tam teď.

    reagovatFerda2017-04-11 21:40:13

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Mam dotaz...

    ...a podotykam, ze vubec systemu komunalni politiky vubec nerozumim, tak se tedy ptam: Existuje nejaka moznost toto debilni rozhodnuti odvolat a uvest dopravni situaci na Wurmovce do puvodniho stavu? Bydlim tady a opravdu vetsi ptakovinu nikdo vymyslet nemohl! Mam ja jako obycejny obcan sanci neco zmenit? Prosim o radu. Dekuji

    reagovatjb2017-04-11 21:27:46

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Chtělo by to více číhačů a hodně pokut cyklistům.

    reagovatbojovník2017-04-11 21:23:41

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    ja bych jim dala i par facek, protoze jedine, co na lidi, kteri dlouhodobe porusuji predpisy, plati, je strach nebo adekvatni financni postih. Co se tyce zbytku, pozastavujete se nad formou trestu, zkuste se pozastavit nad pricinou..znovu opakuji, kdo se chova, jak ma, nema obavu z kontrol ci "cihacu". A za tim, ze se cyklisti (nejen) ve meste chovaji v drtive vetsine jako cunata, si stojim. A do me s nadavkami typu "konsky chrup":-)))

    reagovatDaniela Jasova2017-04-11 21:20:20

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • zrušit všechny cyklostezky ve městě

    Jsou špatně nastavené - zmatené....a vypracovat novy plán ktery by měl smysl. To co zde cyklisté předváději je hnus. A město je v tom jen podporuje. Ktery blb vymyslel že mohou po přechodu pro chodce "cykliste" jezdit že mohou jezdit ožrali, po chodnicich, po cestách, po stezkách které nikde nevedou atd...Po přechodech se nadá přejit, po chodnicich se nedá jit, po cestách se automobilum nedá jezdit, nedá se parkovat...a město buduje cyklostezky. Copak jsme v Čině či v Holandsku ?

    reagovatje to tak2017-04-11 21:09:45

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:cyklisto

    Já tomu nerozumím. Jak on může vědět, že právě tenhle cyklista jezdí ožralej a nedodržuje pravidla? Nebo tím myslí každého cyklistu? A v čem souhlasí se slečnou J? Že by jim měli zabavit kola?

    reagovatPlha2017-04-11 20:49:42

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pozor

    Koňský chrup se tady rozkřikuje jak by pokutoval cyklisty a zastává se číhačů! Snad se nedostane do vedení města

    reagovatvelocipedista2017-04-11 20:45:39

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • No vy jste dobří, vy dva. Na radnici vymyslí ptákovinu, aby bránili někoho, kdo jim o to nestojí a vy byste to řešili restrikcí onoho ochraňovaného, jeden tisícovýma pokutama, druhá zabavováním majetku.

    reagovatcyklista2017-04-11 20:42:53

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Dodržuj co máš- nikdo na tebe nemá

    Souhlasím s paní DJ

    reagovatPetr Nedělka2017-04-11 20:31:37

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:cyklisto

    Já jsem jako řidič buzerovanej více...ty jako cyklista jezdíš ožralej a nedodržuješ PSP. Kolikrát tě chytli? Jestli ano..je to v pořádku. A neříkej mi ty šuldo..kam mám jít. Já bych ti dal klidně litr pokuty, jako dostává řidič. Ty stovečly, co dostávaj cyklisti....že jede po chodníku jsou směšné. Jste hovada. A to bez kompeomisu. Denně to vidím...jak jsem psal. Cyklista vjede mezi chodce přes přechod- normálka. Řidiči by za to vzali papíry....prostě hovada

    reagovatPetr Nedělka2017-04-11 20:29:32

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:

    cihac, necihac..porad je to o blbosti a ignoraci predpisu tech, kteri tam na kole jedou. Ja vim, ze cyklostezka tam neni dobre resena, ale porusovanim zakazu to taky nepujde. Neni jednodussi, nez lredpisy dodrzovat, pak tam muze stat "cihacu" deset za jednim sloupkem a bude jim to fuk. Stejne, jak pokud nekdo nadava na policajty, kteri je botickuji, ci berou za prekroceni rychlosti. Jezdim, jak mam, parkuju, kde mam = je mi jedno, kdo kde stoji. Nedelam to a vedome neco porusim, tak cekam nasledek svyho jednani. Nenadavam ale na policajta, ktery me u toho chytil...ne?

    reagovatDaniela Jasova2017-04-11 20:27:40

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:proč bych se vyžíval

    Já na červenou zastavím...cyklista jede....jednou seš cyklisto na cestě....tak dodržuj předpisy. Nebo na cestu nelez. Tečka.

    reagovatPetr Nedělka2017-04-11 20:24:42

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Dobrý den, slečno "Jasová". Zapokutovat? Dobře. To dělají. Zabavovat kola? Na to nemají zmocnění, tady máte prostor pro městskou vyhlášku - vnitro ji shodí, neboť nemůžete chtít víc, než vám umožní zákon. MP nezesměšňuju, dělají to sami. Příště teho číhača za sloupem v předmostenském podjezdu vyfotím a pošlu vám fotku, jak nasísá, jestli už jede. Jak mravkolev. Upřímně - je mi ho líto, že se nechá donutit k takové práci. Dělá-li to o své vlastní vůli ...

    reagovatcyklista2017-04-11 20:06:03

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Dobry den pane "cyklisto", to, jakym zpusobem se cykliste po meste pohybuji, je opravdu hruza. Polovina z nich nema rozum, druha papiry na auto, protoze jinak by nemohli jezdit tak, jak jezdi! Ignoruji znacky , prednost, vetsina neukazuje, o projizdeni prechodu ani nemluvim. Tihle lide nemaji co na ceste, a hlavne na kole, co pohledavat! Cili bych nezesmesnovala ty, kteri je postihuji, ty postihy jsou porad malo - na miste jejich kola zabavit, zapokutovat a dokud se nenaucite jezdit jako lidi a hlavne tam, kde mate, tak chodit pesky! Uprava Wurmovky je jedna z nejvetsich blbosti, kterou udelali, zejmena, kdyz p. Kosutek sdelil, ze je prechod spatne a ridici na nem stavi. Pane Kosutku, takovych mist je v Prerove habadej - Kratochvilka, od zimaku, apod..Udelate nam z celeho Prerova jednosmerku, na podporu cyklonesmyslu?

    reagovatDaniela Jasova2017-04-11 19:44:52

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:

    Neřek jsem k policii, nýbrž k Městské policii. Tam se cyklistobuzeranti opravdu vyžijí. Pravidelné akce! Zátahy na cyklostezkách do fabrik! Baf za sloupem v předmostenském podjezdu! Ve dne i v noci! Neváhejte! Přidejte se k nám! Nestíháme! Pane Nedělko, čekáme vaše další tipy.

    reagovatcyklista2017-04-11 19:11:05

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Máte pravdu,

    jsem automobilista, cyklista a motocyklista... Nestraním žádné skupině, ale stejně si myslím že cyklisti a onlainisté jsou nejhorší.. Denně na chvíli parkuji u finančáku a jednosměrkou stejně co chvíli někdo projede.. Je to zhovadilost ne entou, stejně jako nadržování cyklistoteroristům - myslím ortodoxní magory, nejvíce vyžraný prasata v dresech :)

    reagovat,,,2017-04-11 19:09:10

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Netreba se davat cyklisto k policii. Je to zverstvo co radnice na Wurmove stvorila! A ta fotka to jen podtrhuje!!!Kdy si blazni na radnici uvedomi, ze jsou tam opravdu pro lidi a jsou placeni z nasich dani. Tihle SpPANO si mysli, ze si tam nahrabou a po nich potopa. Hnus.

    reagovat...2017-04-11 18:58:20

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Dejte se k MP, pane Nedělko, tam byste se vyžil.

    reagovatcyklista2017-04-11 18:09:02

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Cyklisté nerespektují běžně pravidla SP

    Denně to vidím. Takže to vysvětlení tohoto nekompetentního pána je směšné. Tady cyklisty chrání....a na každé stopce cyklista nezastaví...směšné. Daleko přínosnější by bylo...cyklisty pokutovat za přestupky. Ale ne. Daleko snažší je, rukz v ruce s pomstychtivým komunistou, peskovat řidiče.

    reagovatPetr Nedělka2017-04-11 17:52:58

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Košutek je debil. To jsem psal minule. Pokud se ohání "odborníky", kteří tohle vymysleli, tak to znamená jediné, že debil zaměstnává na radnici další debily. Proto dopravní situace v Přerově tak vypadá :-(

    reagovatLjulka2017-04-11 16:22:46

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • f

    Je tohle vůbec možné???

    reagovatJrkul2017-04-11 15:56:08

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


Další články - Články z Přerova, Přerov, Přerovsko



Přerovská koalice skřípe, ke spolupráci pozvala komunisty

publikováno 13. 04. 2017 sekce: Vaše články
komentářů: 91

V přerovské radniční koalici to už delší dobu skřípe.

ANO, tak se to dělá!

publikováno 10. 04. 2017 sekce: Vaše články
komentářů: 66
Vážení přátelé, ANO.

Slávek Sobotka opět dokazuje, že je bezohledný a nebezpečný kretén.

publikováno 10. 04. 2017 sekce: Vaše články
komentářů: 17
Chovanec tvrdí, že nám nic nehrozí, Sobotka se nenechá vydírat teroristy, všichni se semkli proti teroristům.

"Prerovska" star tajemnik magistratu

publikováno 07. 04. 2017 sekce: Vaše články
komentářů: 129
Tajemnik magistratu Přerova soutěží s tajemnikem magistratu Prostějova kdo je větší lump,sprostak a žumpa.
 

Informace pro čtenáře

Vložte článek, nebo inzerát.

Vložit nový článek Přidat nový inzerát
€ nákup 27,00 € prodej 27,85

reklama

Směnarna Charge s.r.o. Přerov - Směnárna Přerov

 

 

 

 

 

 

 

 

Anketa

Přerovský deník

 

Přerovské noviny - Informace

Redakci pište na email redakce@prerovskenoviny.eu
Pokud chcete informaci o inzerci na Novinách, pište na e-mail reklama@prerovskenoviny.eu

Přerov - Info region & Přerovské noviny.
Informační server okresu Přerov.

Kontaktujte nás


Přerovské noviny na facebooku

Navštivte také naše další portály

Odkazy