Koncert na Štědrý den na náměstí: letos bez Pavla Nováka - Proč?

news img

Pro Přerovany citlivé téma se dostalo dokonce na přetřes na minulém jednání zastupitelstva,

 kdy situaci vysvětlovala vedoucí kanceláře primátora Daniela Novotná.
Uvedla, že by náklady na koncert Pavla Nováka činily zhruba desetinu rozpočtu na celý vánoční program.

Zdroj: https://prerovsky.denik.cz/zpravy_region/koncert-na-stedry-den-na-namesti-letos-bez-pavla-novaka-20171113.html?utm_source=poutaky&utm_medium=web&utm_campaign=poutak-text5

No a tak jsme se ofic. poptali v jiných městech za kolik tam Pavlík hraje :

Bohumín - na Štědrý večer 21:30 - 22:30 !!!

Dobrý den,
Pavel Novák u nás na Štědrý večer vystupuje jako sólista na halfplayback (tedy bez muzikantů a sboristů) za cenu 34500 Kč vč. DPH

Mgr. Karel Balcar
---------------------------------
ředitel K3 Bohumín, p. o.
kultura - kino - knihovna

Lipník :

Dobrý den.
Bude to na akci – Rozsvícení vánočního stromu 3.12.2017. Akce je pro veřejnost zdarma a za tento koncert uhradíme 28 750,00 Kč.

S pozdravem

Petra Zimmerová
účetní


A samozřejmě jsme se zeptali i v Přerově za kolik se zde hrávalo: 

2015 - za 50 000,-
2016 - za 55 000,-

a to nám jaksi z města zapomněli napsat o položce zvuk viz. scan odpovědi ta byla dalších 22 000,-. s v roce 2012 - 34 200,-

Nevíme tedy kolik byla cena požadovaná Pavlem Novákem a kolik byla ochotná akceptovat agentůra.

V kuloárech se šeptá, že to bylo tolik co v Lipníku a požadavek byl okolo 70 tis. Ale to je jen šuškanda.

V každém případě máme ověřeno, že Jaroslav Wikrent hrával zadarmo. Takže teď si můžeme položit otázku kde je hranice patriotismu a kde začíná kšeft.

odkaz na kalendář akcí PN - doporučujeme pro ucelenost názoru proklikat i jiné měsíce

 http://www.pavelnovak.cz/kalendar/?mesic=12&rok=2017 


 

 

A tohle nám došlo redakční poštou jako reakce na dotaz na město myslím, že komentáře netřeba:

O tom, že na Štědrý den nebude na náměstí koncert Pavla Nováka, nerozhodl nikdo z úředníků ani politiků, ale zástupci firmy, kteří pro Přerov celé vánoční oslavy zajišťují. 

Důvod je prostý - finance. Firma bude do zajištění kulturního programu v Přerově investovat ze svého zhruba 800 tisíc - tím pokryje celých pět týdnů.

Kdyby firma zaplatila koncert Pavla Nováka, padlo by na něj 10 procent z této částky. Chápu Vaše rozhořčení, ale musím konstatovat, že co občan, to názor.

Vidíte - zrovna v pátek mi psal jiný Přerovan a sděloval mi, že je rád, že bude na náměstí Re-Vox, protože když se vloni dozvěděl, že Pavel Novák má za hodinu a půl trvající vánoční koncert v Přerově tolik, co on vydělá za čtyři měsíce v Meoptě, tak byl znechucen.

A budeme-li se bavit o penězích, tak budu konkrétní.

V roce 2004 stál koncert Pavla Nováka staršího 26 250 korun včetně zvuku - a například v roce 2012 stál město Přerov koncert Pavla Nováka mladšího 78 660 korun + 32 400 zvuk. Vloni to bylo 55 tisíc + 22 tisíc zvuk. Věřte, že v tom není nic jiného, než finance - i vánoční koncert je prostě byznys.

Firma nebyla ochotna dát za jeden koncert tolik - a Pavel Novák nechtěl jít pod svou cenu a udělat koncert za stejné finance, jako vloni.

 

A NA ZÁVĚR ZA KOLIK JINÍ - ZDROJ BLESK    https://www.expres.cz/celebrity-honorare-0oi-/celebrity.aspx?c=A160322_162923_dx-celebrity_ren

 

Za kapely dáte statisíce

Budete-li mít zájem, aby vám interpret zazpíval živě, vyjde vás to podle námi získaného seznamu levněji. Třeba Věru Špinarovou jste mohli mít údajně za 75 tisíc korun a Báru Basikovou nebo Marii Rottrovou o deset tisíc levněji.

Král diskoték Michal David by vás ale už vyšel na 180 tisíc a Meky Žbirka na 140 tisíc korun. Za legendu osmdesátých let Standu Hložka byste museli z kapsy vypláznout 33 tisíc. Z kapel jsou nejdražší Olympici, kteří stojí stejně jako Dyk s B-Side Bandem, Chinaski si údajně říkají o čtvrt milionu

 

 

Fotogalerie

 
 
Vloženo: 15. 11. 2017       Kategorie: Vaše články   Autor: redakce

Přidat příspěvek:

Jméno nebo přezdívka:

Titulek:

Text příspěvku:


  • Hlavně samým rozplivanim se tady nezapomeňte jaké byli vánoce 3 roky zpět... Proč to nešlo hned se tomu tak věnovat? Až to dědovi došlo? Až zakázal vše čím se lidé bavili? Jedna vlaštovka jaro nedělá a Puchalsky a spol je ostuda našeho města...

    reagovatLanda2017-12-07 07:16:47

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE: Lído z Prahy.Možná v Praze ,ale tady jsme v dědině Přerov.

    A za druhé starý Pavel byl zpěvák a mladý je jen špatný učeň.Vtom milá Lído z Prahy je ten rozdíl.Tak tady nekuňkej a hleď si pražáků.Tych tady máme akorát po krk.

    reagovatMilda2017-11-25 18:24:46

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Já osobně si myslím,že Pavel Novák nemá zas až tak přemrštěné požadavky,když si uvědomíme,jaké byly platy v r. 2004, ,tak by jeho otec za koncert požadoval v dnešní době stejně co jeho syn,tak nevím,proč je kvůli tomu takový humbuk,vždy´t každý si za odvedenou práci nechá zaplatit,nikdo nedělá zadarmo.

    reagovatLída z Prahy2017-11-25 15:48:46

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:pověsit Pověsit akorát tebe Pamětníku.

    Kur.. už jsem ti psal bolševiku,že Halo noviny máš jinde.

    reagovatPinochet2017-11-21 12:44:42

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:pověsit Pověsit akorát tebe Pamětníku.

    Jsem dnes viděl, jak z Kazeta vozí dřevěné domky na náměstí. Jen aby se tam potom neprodávaly nějaké třaskaviny. Všichni víme kdo je majitelem Kazeta a kdo ty domky na náměstí staví.

    reagovatLevicový volič2017-11-21 12:38:38

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:pověsit Pověsit akorát tebe Pamětníku.

    Pepane jasně ti napsal nick že na něho kálí .Tak proč se do toho navažíš?Raději piš k věci a na Hučína se vyprdni.Nic konkrétního tady nikdo nenapíše,protože nějakej vyšinutej debil pod mnoha nicky tady stále slintá o Hučínovi.

    reagovatMarie2017-11-20 19:19:23

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:pověsit Pověsit akorát tebe Pamětníku.

    Tak udělejte konfrontaci nejlépe v té kanceláři co mají ti bývalí političtí vězni. Já tam svého času také bydlel a vzpomínám si, že tam nějaké vyšetřování kolem nějakých bouchaček bylo. Jo a motal se tam tenkrát nějakej soudruh esenbák Koukal anebo Vykoukal (Vyroubal) nebo tak nějak, ale to byl fakt zmetek. Já byl tenkrát školák a byl jsem doma s nějakou angínou. Prostě konfrontaci a bude jasno.

    reagovatPepan2017-11-20 08:40:47

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:RE:RE:pověsit Pověsit akorát tebe Pamětníku.

    Je zbytečné lidem kteří tady blijí jenom lži oponovat.Prostě na tebe kálím.

    reagovatZ dlážky2017-11-20 07:38:46

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:RE:RE:pověsit Pověsit akorát tebe Pamětníku.

    Hučín byl svého času 4 x v kryminale tak o čem tu pochybujete. On se neustale ozbrojoal. Za to co všecko spáchal by ho v USA popravyli.

    reagovatVolič KSČM2017-11-19 20:40:36

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:RE:RE:pověsit Pověsit akorát tebe Pamětníku.

    Pamětníku běž na stránky lumpa Hučína, tady je to o vánočním Přerovu a ne o tvých narcisovyblitkách. Chudáci vnoučata, teda jestli máš a nejsi jen nějaký eunuch toužící po slávě.

    reagovatopravdu2017-11-19 19:57:33

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:RE:pověsit Pověsit akorát tebe Pamětníku.

    Tak já měl známého vedle Marie. Víš ty pako co to je? Kolem nálezu zbraní bylo tenkrát dusno, jelikož jistý elektrikář u výslechu na STB řekl, že těch zbraní tam bylo zazděných víc. Podle svědectví tam byla parabella, walther a ještě nějaká malá pistole. Náboje jsem získal já. A ještě něco. Byl tam i jistý elektrikář Petr Čech, který tam kousek dál našel na půdě italskou pistoli Bereta. Bohužel se pistole našla u Hučína. Nakonec je od toho protokol a já ho viděl. Je pod tím podepsaný i jeden estébák jménem Vincenc nebo Vincenec. Ten protokol mají v kanceláři politických vězňů. Tak zalez a mlč. A nebo si zajdi soudruhu k těm politickým vězňům a informuj se. Ten Čech pracuje jako školník na Svisle.

    reagovatPamětník2017-11-19 19:42:14

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:pověsit Pověsit akorát tebe Pamětníku.

    Když bourali Dlážku tak jsi říkal hovnu koko.Já tam bývám 74 let a vím odkud se bouralo a kde se to ukončilo.Jedině ty pablbe by to musel nosit Franta Kucián v pouzdře na barvy.Nikdy se na Velké Dlážce žádná munice nenašla.Střelnou zbraň tam vlastnil jedině pan Bubeník.Po jeho smrti jsem jí osobně vrátil panu Balatkovi na policii.Ty tvoje nepravdy musíš psát na stránky Lumpa Hučína.Tam jsou stejní debilové jako ty tak tomu možná uvěří.

    reagovatZ dlážky2017-11-19 17:21:02

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Co s cikány?

    https://www.youtube.com/watch?v=oewbZOLeGwk

    reagovatHans2017-11-19 14:41:42

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:pověsit

    Máš pravdu. Já jsem a vždy jsem byl sympatizantem Hučína. Já o něm již slýchával z rozhlasového vysílání Svobodné Evropy a Hlasu Ameriky již od r. 1973. V jedom případě jsem mu dokonce sehnal nějakou munici, která se našla když bourali Dlážku.

    reagovatPamětník2017-11-19 11:01:08

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:pověsit

    Pamětníku-kdyby byla revoluce a ne jen dohoda havlovců s bolševiky,věř,že už 28 let bys tady nepsal.

    reagovatvůl,co taky cinkal2017-11-19 10:52:35

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Jarek v nohavici je opravdu udavač z Těšína.

    reagovatPetr2017-11-19 10:49:07

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:pověsit

    Tak že Hučín mezi těma kuňkalama jako je Měřínský, Košutek a Seitlová vynikne se dalo očekávat. Hučín mluví spatra a ty kuňkaly co to četli z papíru snad netřeba brát vážně, ale co mne na Hučínovi zaujalo je to, že se pustil do Vykrenta, (který byl v dobách Občanského fora něco jako mluvčí) za to, že si nedávno pozval na křtiny svého CD zpěváka Nohavicu. Hučín Nohavicu opakovaně označil jako "udavače z Těšína" a konfidenta StB. Prostě Vikrentovi vyčinil, že si zve na pokřtění svého CD konfidenta StB. No a že tam probral estébáka Babiše a proruského ožralu Zemana, tak to se dalo čekat. Hučín také vyzval, aby Hradílek přestal s hladovkou a raději řekl, co je skutečná příčina jeho hladovky.

    reagovatPamětník2017-11-19 10:32:54

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pověsit

    28 let po revoluci a levicový komouš tady pičuje.Nějak se ta revoluce nepovedla.

    reagovatHučín2017-11-18 23:14:23

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Pamětníku,

    Za ten projev by měli Hučína zavrit a já verím že se to brzy stane. Co je moc je příliš.

    reagovatLevicový volič2017-11-18 17:54:21

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pamětníku,

    jsem rád,že jste spokojený s projevem Hučína,ale tady se vede diskuze o něčem úplně jiném.Nebo si myslíte,že místo koled budou na náměstí o vánocích přehrávat Hučínův projev ?

    reagovatTaky pamětník2017-11-18 14:04:06

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Vladimír Hučín měl na Náměstí T.G.M naprosto vynikající projev. Stoupenci Babiše jako je Košutek a spol a fanoušci Zemana museli skřípat zubama. Seitlová jen tak něco zapípala o morálce a ostatní také nic moc neřekli. Hučínovu řeč jsem si nahrál a nemá tochybu. To byla státnická řeč což ostatně mnozí ocenili potleskem. Jsem zvědav co na to media.

    reagovatPamětník2017-11-18 10:38:32

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Vepřovákům je jedno,kdo bude vřískat na náměstí,hlavně,že to bude ZADARMO!

    reagovatJakub2017-11-18 08:37:43

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pepíček taki čave more spinavi ty zapiskam na tvůj malý fletnu sak vyvalujes chuj na gauc a robic na tebe budu ja ty socko lenivi pes strupaty skaredy nestovico omero šavare pelo chusale sokeres mindz

    reagovatDirga2017-11-17 19:35:08

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Dirga by měl zazpívat zdarma a to dnes na výročí Velké zlodějské revoluce. A proto,že se cikáni nikdy a nikde neměli tak dobře,jako dnes tady.

    reagovatPepíček2017-11-17 19:02:17

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Stejné umění za méně peněz by ze svého hrdla dostal i Dirga

    reagovatHary2017-11-17 13:21:57

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Nasrat na nějakého Nováka ml., je to šašek! Jo Pavel byl jiný formát!!!!

    reagovatObčan2017-11-17 13:15:13

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Novák je ožrala a houby umělec. Ten byl jeho táta a jeho nepovedený arogantní synek se jen celý život šplhal po jeho zádech.

    reagovatObčan2017-11-17 07:54:17

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pavel Novák byl jen jeden

    Riedel je slabý odvar stále naložený v C2H5OH.

    reagovatSATAN2017-11-17 01:20:13

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Šavare rikli čave sochere pel avachele more Pavlíček nonero soske gadžo taki to chápeš tu mluvis novak novak a kte si pozval cikany udelat koncert taki si kokot korumpovani proč nereknes more pan Dirga pot zaspyvat na Vánoce platys Nováka čavo milo love chlupaty strup na tvoj spinavi ryc taki ruka rucku mije jaaaj dylyna more tulo kár šavelo chases korupci delas ja ty dam mojej starej řezat ucho ty spinavi nacek

    reagovatDirga2017-11-16 19:18:13

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • A taky

    občas trochu toho chlastu:) když už neví co s penězi:)

    reagovat,,,2017-11-16 16:55:01

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Ale peníze by rád

    reagovatAtaturk2017-11-16 14:35:29

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pavel Novák byl jen jeden. Jeho syn žije z z písní svého otce a nemá s jeho zpěvem nic společného.

    reagovatRobin2017-11-16 09:39:00

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Hlavně nepište REVOX

    REVOX je vynikající švýcarská firma na elektroniku. Vyráběli nepřekonatelné cívkové a kazetové magnetofony, zesilovače!

    reagovatk tématu a těm co neumí psát2017-11-16 06:44:07

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:To: Ježíš

    Pokud vím, tak Pavel Novák starší založil v roce 1967 kapelu VOX. Co si myslíš že dnes znamená to "Re" před tím "Vox"? Re-Vox znamená Revival-Vox!!!

    reagovatSamson2017-11-15 21:00:43

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:To: Ježíš

    Samsone, neurážej Ježíše, Ježíš je svatý. Re Vox nejsou paraziti. Novák mladší je revival.

    reagovatJežíš2017-11-15 20:53:39

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • To: Ježíš

    Ježíši ty vole, ty neznáš vůbec mapu!!! Ano i Pavel Novák mladší má svoji vlastní tvorbu a kdyby jsi ji znal, tak by si nemohl plácat takové slátaniny. Re-Vox to je jen velmi nepovedený revival Pavla Nováka staršího a právě tito neumělci jen parazitují na jeho slávě!

    reagovatSamson2017-11-15 20:50:16

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Pavel

    Samsone ty vole, mladej Novák je co ! Není to náhodou taky přiblblý revival. Nebo ten chlapec vystupuje se svou supertvorbou, která je známa v naší malé zemičce?

    reagovatJežíš2017-11-15 19:52:46

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Bylo by fajn kdyby nám zazpíval Dirga s Pavlíčkem

    reagovatZáha2017-11-15 19:49:47

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Předražený punč jim nebudu pít.

    At se Novákovi jakémusi složí na koncert stánkaří. Zvykli si za prosinec nahrabat na celý rok.

    reagovatPavel2017-11-15 19:16:54

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Hradílek.

    Zajímalo by mne co je za hladovkou Hradílka z Lipníka. Jsou toho plné noviny, televize a radia. Pokud je za tím ta žaloba Hučína na Hradílka a Hradílek to řeší hladovkou tak fakt nevím co na to říct. Názor Hučína v posledním Přerovsku se mi zdá srozumitelný. Názor senátorky Seitlové je takový nijaký.

    reagovatZvědavý2017-11-15 19:03:36

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:To: starý muzikant Mily a asi neomylný Samsone.

    Máš pravdu doby které byly pro mladé i starší perfektní již Bohu žel nebudou.Nemůžu se smířit s tím jak někdo kdo na to i bez jak ty říkáš přehrávek nemá žije ,jen z mýtu svojeho táty.Tak že jestli jsi muzikant tělem i duší tak to pochopíš.Jestli jsi hraboš tak ne.

    reagovatstarý muzikant2017-11-15 18:58:01

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:H.O.V.N.O.

    Že těch pár tisíc nezatáhneš "vy se tady handrkujete o zasr...ch pár desítek tisíců ", tak to zatáhni. A Strojař se koupil, aby tady nebyla další ubytovna, dovedeš to pochopit. Není to tak dávno, když se PN junior bil v prsa a psal o patriotech našeho města.

    reagovatVánoce2017-11-15 17:39:32

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • H.O.V.N.O.

    Přerovské ubohé Vánoce. Arogantní ignoranti koupili STROJAŘ za 40 mega a teď nemají na pestrý vánoční program na náměstí. A vy se tady handrkujete o zasr...ch pár desítek tisíc. Vánoce jsou svátky míru a klidu a jak tady někdo napsal čas rozjímání. Holt se budeme cházet někde jinde aby jsme nedělali na náměstí nedej bože nějaký kravál.

    reagovatŠtefan Hufna2017-11-15 17:23:38

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Novak

    Vzdycky, rikal, ze to dela pro lidi a kdyz ma slevnit tak to radsi pusti, to je rodak. Jeho otec by slevil z ceny

    reagovatPetr2017-11-15 17:05:08

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Chtěl bych pouze

    Samsone co bleješ, vždyť ty jsi tam, byl jako první. Kašpare.

    reagovatahoj2017-11-15 17:03:43

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Tak poslouchej ty spevak ja taki ty udelam vánoční turnaj z turčakem ja bici turči spev a kitary a budeš šachares vechel cumet na ten koncert ďas deset tysic a stara ti zaspiva cardaž do ušku taki gadzo nenazrany hloupí dylyno vipatlany

    reagovatDirga2017-11-15 15:39:53

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Běžte někam s těma neschopnýma vyžírkama....Puchalsky.Kominek. Haluza i ten blázen Nedělka...

    reagovatPořád2017-11-15 15:03:54

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • kdo je ten Pavel Novak ?

    jestli je to nejaky novy rapper tak bych mu ty prachy dal. Kdy mas koncert kamo.

    reagovata2017-11-15 14:53:41

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:konečně

    Souhlasím. Jednak je Přerov kontaminovaý Pavlem Novákem a jeho sračkama. Kdysi jsem procházel náměstím, když tam zrovna začínal svůj koncert PN junior a při prvních tónech stupidní Malinké jsem prostě musel utéct. Jeden čas jsem měl strach aby na mě nejuknul ze záchodu, až zvednu prkénko, v době, kdy bylo zrovna v módě neustálého vzpomínání na PN staršího. Zase opíjel naivní veřejnost rohlíkem, což mladému zajistilo na dlouhý čas slušné živobytí. Tyje ze slávy svého otce, kterého stín nikdy nepřekročí. Dobrý bože, copak nikdo nevidí, že PN junior není jeho otec a že vlastně nic neumí? A za druhé, na náměstí vystupují stále jen soukmenovci přerovské hudební mafie. Bez přemýšlení vyjmenuji hned aspoň pět výborných kapel, které by tam mohly hrát, ale protože nejsou kamarádi s Macíčkem, tak nemají nárok. A tak tam zase bude hrát Penzistor, nesmyslný Pavel Novák revival Revox (proč asi?), ACDC revival a jiné levné paskvily. Můžou. Možná hlavně proto, že 90% naší hudebně infantilní populace to stejně sežere při překotném, frenetickém plácání do rytmu na první dobu.

    reagovatpilot2017-11-15 14:47:19

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Chtěl bych pouze

    Jj penzisto utíkáš už na náměstí za Andrejem protože rozdává svařák zadarmo? :D Možná ti k tomu přidá taky nějakou tu koblihu a taky ZDARMA ;)

    reagovatSamson2017-11-15 14:29:48

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Chtěl bych pouze

    ubezpečit Samsona i Milana,že vůbec nemám zájem vnucovat někomu,aby tu vystupoval nebo hrál zadarmo.Ani nikomu nezávidím,pouze jsem vyslovil svůj názor,byť je někomu nepřijatelný.Tím končím,bylo mi potěšením poznat názor druhých.

    reagovatpenzista2017-11-15 14:24:02

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Prodám máslo. po 70 kč/ks,abych neprodělala moc.Zamražené.

    reagovatChudá důchodkyně2017-11-15 14:19:18

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Proč?

    Pavel Novák během celého roku vystupuje na mnoha charitativních akcích a dokonce je i sám pořádá, ale to nikdo asi nechce vidět. Proto mu tady vnucujete aby hrál na Štědrý den zadarmo? Proč? Aby stánkařům zvedl tržby? Pořadatelé (ani ne přerovští) aby si mnuly ruce, že ho jeho vystoupení nic nestálo?

    reagovatMilan2017-11-15 14:12:46

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • zdarma

    V cikánově budou všichni spokojeni,když bude vřískat Lucie ,,Bílá,,.Tu snesou i běloši.

    reagovat...2017-11-15 14:12:29

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Možná,

    A chceš tím říct že mladého Pavla Nováka to snad nebaví a ani nebaví lidi? Koncertuje po celé republice a má plné sály lidí všech generací. Co na tom že ho muzika živí? Taky té muzice musí ledacos obětovat a není toho málo! Co se po léta nezměnilo je lidská závist a zvlášť u nás v ČR se úspěch neodpouští. Teď se dívám na webkameru na náměstí TGM a Andrej, který zpívat neumí má z půlky zaplněné náměstí. Kdyby jste necinkali klíči v listopadu 1989, mohla být muzika tam kde byla a Andrej někde agentem v Rusku a mohli jsme řešit jiné věci.

    reagovatSamson2017-11-15 13:59:39

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:To: starý muzikant

    Myslím,Samsone,že by jedno vystoupení bez nároku na honorář Pavla finančně nepoložilo.Když je takový přerovský patriot.

    reagovatpenzista2017-11-15 13:55:11

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Tržní prostředí

    Firma se chová tržně, z toho by se dalo vyvodit, že buď neznaje lokálního významu osobnosti propásli příležitost, nebo dřívější roky bylo vystoupení nadhodnocené.

    reagovatihatetv2017-11-15 13:51:01

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Možná,

    že mě nazvou staromilcem,ale "starý muzikant" má pravdu.Jmenované,už nežijící,hudebníky jsem znal,některé i osobně.Hráli,protože je to bavilo a protože bavili jiné.

    reagovatpenzista2017-11-15 13:48:29

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Pavel Pane Samsone nebo nebo jak si nadáváte.náš orchestr hrál pro lidi a jen za opravdové výlohy.

    by měl vystoupit, chce to změnu, Novák není Novák - otec

    reagovatproč2017-11-15 13:46:26

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • To: starý muzikant

    A určitě jste chodili taky všichni do práce a nepotřebovali jste si proto vydělávat muzikou a muziku jste měli jen jako koníčka. Nebyla doba internetu a vysedávání mladých u PC, nebyly Nonstopy, musely se dělat přehrávky .... atd atd Smiř se prosím s tím, že tahle doba je prostě pryč a naštěstí se už nevrátí.

    reagovatSamson2017-11-15 13:38:38

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Na náměstí patří Banga a Dirga kakades:

    reagovatDežo bangladežo2017-11-15 13:37:34

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Dejte tam Šediváky,a ne privigelovaného jakéhosi nenažrance přeplaceného z našich daní!

    reagovatuwa2017-11-15 13:35:27

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Na vánoce -klídek! No stress!

    Píču staroNováka nepotřebuji poslouchat ani zadarmo.Na vánoce se má na náměstí rozjímat,a ne poslouchat vřískot ,bubnování,nebo bimbání křestanských zvonů.

    reagovatArtaban2017-11-15 13:32:38

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:To: Marta Samsone ani nevíš o čem mluvíš.Naše kapela měla 12 členů.

    Můžu tě ubezpečit že jsme měli všude kde jsme hráli nabyto.Jen v Komuně na odpoledních čajích tam chodilo 450 -500 lidí.Nikdo z nás nepotřeboval nějaké poskoky při stěhování nebo stavění zařízení.Myslíš si ,že Novák je kvalitnější ?Máme za sebou několik nahrávek ve studiu Ostrava,Praha. Několik zájezdů Německo,Rakousko,Slovesko.A o takovém příjmu se nám ani nezdálo.Hráli jsme pro lidi a hráli jsme rádi.I sám Pavel Novák s náma několikrát zaspíval.Škoda ,že nežije Švagera,Jirka Pavelka,Karot, Horák,Bártl,Zapletal,Tom Dostál,Stojan ,Pepa Pavelka,Jirka drábek.Oni by ti to řekli od plic.Staří muzikanti hráli z lásky k muzice a hlavně pro lidi.Tak nedělej agenta a kápni Božskou.Je to jenom o penězích.Je pravda jsem již starý muzikant ,ale pro muziku jsem žil a za vás se stydím.Proč ?Protože nikdy pro nás bebyly peníze to hlavní.

    reagovatstarý muzikant2017-11-15 13:12:36

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Nemůžu Mladýho aroganta ani cítit....

    reagovatTo je super2017-11-15 13:02:48

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Tak mě napadlo,

    jak by se k tomu postavil jeho táta .Co myslíte ?

    reagovatpenzista2017-11-15 12:56:19

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • To: starý muzikant

    Jo to byly časy že starý muzikante? :D A u Hrocha se točilo v té době pivo za 1,80 Kčs ... je mi to jasný, naštěstí ty časy ve kterých zůstalo tvé myšlení je dávno pryč!

    reagovatSamson2017-11-15 12:42:55

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Pavel Pane Samsone nebo nebo jak si nadáváte.náš orchestr hrál pro lidi a jen za opravdové výlohy.

    Mladý Pavel není aní z poloviny starý Pavel.Ale finance požaduje jako Karel Vlach.Souhlasím s městem.Naše kapela hrála mockrát na náměstí a v kostele.Muzikanti dostali pohoštění a každý 100Kč.A to ještě Jirka Pavelků zahrál z kůru Silencium a podrž se ZADARMO!!!!!!! Tak ,že Samsone vem si magneťák a zahrej si sám.

    reagovatstarý muzikant2017-11-15 12:29:33

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • To: Jarda Fochr

    Musíš ale Jardo rozlišovat cenu jestli tam koncertuje úplně sám a nebo koncertuje s celou svoji kapelou + s nějakými hosty. Věř mi, že cena za jeho vystoupení není nijak přemrštěná.

    reagovatSamson2017-11-15 12:00:05

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pavel Novák na 24. 12. do Přerova patří!

    Standartní cena na "halfplayback" je cca 40.000,-Kč + DPH. Město Přerov jistě není tak chudé, aby nemohl tuto částku zaplatit. Srovnám li to s úlety Hotjohna a jeho platbami za nesmyslné studie k ničemu, za vyhazování peněz za neschopné vedení města, jistě se mnou souhlasíte, že takových lidí jako je Pavel co se týká podpory města v rovině kulturní mnoho nemáme a na jeho koncert my Přerováci máme přece rádi. Co se tak na jeho koncert složit. A že by to Pavel udělal na nějakém soukromém pozemku? já mu fandím a přál bych si, aby hrál!

    reagovatfanda2017-11-15 11:48:15

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:To: Marta

    tak nevím, ale pokud tu čtu že v jiných městech Novák koncertuje ani ne za polovinu tak je myslím něco špatně ne? Nikdo po něm nechce hrát zadara, ale platit dvojnásobek co v Lipníku nemá logiku.

    reagovatJarda Fochr2017-11-15 11:08:29

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • To: Marta

    Marto, Marto, nejsi vůbec v obraze ;) Zpěvák Pavel Novák podle svých slov hledá náhradní řešení a chce koncert uspořádat někde blízko centra města. „Pro lidi by to mohlo být zajímavé, protože na takovém místě se ještě nepodařilo hrát ani mně. Chci pro Přerovany koncert uspořádat a v současné době hledám partnera,“ řekl Pavel Novák. „Argumentem organizátora trhů je, že je soukromá firma a musí být dobrý hospodář. Ale na úkor koho? Přerovanů? Já musím být také dobrý hospodář. A na pódiu se mnou bývá až dvacet pět lidí, a ty musím na Štědrý den dobře zaplatit,“ vysvětlil Pavel Novák.

    reagovatSamson2017-11-15 10:47:41

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:pr Samsona

    Osobně si myslím, že město Přerov vycházelo Pavlu Novákovi ml. vstříc hodně dlouho a podporovalo jeho aktivity a podporuje dodnes po celý rok, takže ono by mu nic neudělalo, kdyby 1x ročně zahrál a zazpíval místním lidem zadarmo a to na ten štědrý den-jednak by mu to udělalo reklamu audělal by dobré gesto a radní by mu opět vyhověli vjiných věcech. jenže to by Pavel nesměl být takový nafoukaný chlapec - přesný opak svého táty. Tak dlouho chodil se džberem pro vodu až se ucho utrhlo. Za mě říkám na rovinu: žádná škoda a uvítám změnu. A pavel nechť se chytne za nos, protože jak vidno, umí zazpívat jinde i za míň než tady na náměstí!

    reagovatMarta2017-11-15 10:28:02

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Pavel

    Jasně Petře :D a taky by mohli stánkaři rozdávat lidem punče zadarmo! Ty nejspíš žiješ v komunismu.

    reagovatSamson2017-11-15 10:17:28

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Pavel

    Bohužel zahrát na vánoce jen tak pro radost asi dnešní muzikanti snad ani neumí '!

    reagovatpetr2017-11-15 09:55:48

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Pavel

    V Přerově hrávají tři folk-country kapely-Špunt,Šediváci,Freďáci-ttyto kapely hrát nechtějí?Myslím že hrávají taky pěknou muziku-ne jen Pavel novák!

    reagovatpetr2017-11-15 09:50:18

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • koncert

    Škoda

    reagovatja2017-11-15 09:44:19

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pavel

    Dobře Pavel dělá, proč by měl lozit pod svou cenu? Všechno něco stojí a nikdo to dělat zadarmo nebude. Ti co do toho nevidí budou jen remcat. Hloupým přerovákům bude stačit na Štědrý den i ten přiblblý Pavlův revival v podání vypočítavého seskupení Re-Vox. Celé Vánoce jdou v Přerově do zádele! Ještě že okolní města, které mají nadupaný vánoční program nejsou od Vepřova až tak daleko!

    reagovatSamson2017-11-15 09:34:22

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


Další články - Články z Přerova, Přerov, Přerovsko



Zkolabovaná doprava.

publikováno 15. 11. 2017 sekce: Vaše články
komentářů: 90
Chytří pánové ve vedení města Přerova, magistři, inženýři, doktoři, kdy začnete něco dělat s dopravou v našem městečku, které nejenže pomalu zaniká, ale není již ani průjezdné jako kolonizační vesnice.

Zeman je Antihavel. Jsem ateista, ale "Chvála Bohu"

publikováno 14. 11. 2017 sekce: Vaše články
komentářů: 22
„Zeman je prezident Antihavel,“ uvedl server Politico.

Romové se ohrazují proti Zemanovým slovům o nepřizpůsobivých

publikováno 12. 11. 2017 sekce: Vaše články
komentářů: 35
Otevřený dopis členů Rady vlády pro záležitosti romské menšiny prezidentu Zemanovi:
Vážení voliči, občané České republiky jakékoli národnosti,

obracíme se na vás s výzvou nevolit Miloše Zemana v prezidentských volbách 2018! Prezident republiky je prezidentem všech občanů, občané by se neměli stydět za jeho chování ani výroky.

Jak se zbavit cigánů v Přerově

publikováno 11. 11. 2017 sekce: Vaše články
komentářů: 14

Předmět:: Lety - výzva !Velebný pane Hermane! Proboha vás prosím: dotáhněte tu aféru koncentrák Lety až do konce.

Perinbaba na Horním náměstí přilákala děti z okolí

publikováno 11. 11. 2017 sekce: Vaše články
komentářů: 4
Komparzisté se klepou zimou, štáb naslouchá režisérovým postřehům a povelům.
 

Informace pro čtenáře

Vložte článek, nebo inzerát.

Vložit nový článek Přidat nový inzerát
€ nákup 27,00 € prodej 27,85

reklama

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Anketa

Přerovský deník

 

Přerovské noviny - Informace

Redakci pište na email redakce@prerovskenoviny.eu
Pokud chcete informaci o inzerci na Novinách, pište na e-mail reklama@prerovskenoviny.eu

Přerov - Info region & Přerovské noviny.
Informační server okresu Přerov.

Kontaktujte nás


Přerovské noviny na facebooku

Navštivte také naše další portály

Odkazy