Končím s ČSSD. S neslušnými lidmi nedělám.

Marie Benešová, blízká spojenkyně prezidenta Miloše Zemana, z politiky odchází.

Na podzim už se nebude ucházet o sněmovní křeslo a hodlá se věnovat pouze své advokátní kanceláři. Píší o tom dnešní Lidové noviny.

Podle nich Benešové vadí současné vedení strany v čele s předsedou Bohuslavem Sobotkou.

„Končím s nimi. Už nechci znovu kandidovat za ČSSD. Práci jsem dělala ráda, ale k tomu, abych ji i nadále vykonávala s oblibou, potřebovala bych politiku dělat se slušnými lidmi. Ti se ze strany vytrácejí a s neslušnými spolupracovat nechci,“ uvedla v rozhovoru pro LN Benešová.

List připomíná, že Benešová získala v lounské organizaci nominaci pro kandidátní listinu. Podle jejích slov ji však „zařízli hlavouni“ ústecké ČSSD. Strana podle ní může získat méně než 12 procent hlasů, které jí přisoudil aktuální průzkum agentury Kantar TNS. „Propojení politiky, justice a byznysu je snad ještě horší, než jsem myslela,“ dodala bývalá místopředsedkyně ČSSD.

Deník také připomíná, že oznámení Benešové přichází jen několik dnů poté, co konec v politice ohlásil i další z předních kritiků premiéra Sobotky Jeroným Tejc.

Nahnutou stranickou kariéru má podle listu i další Sobotkův protivník. Jihočeský hejtman Jiří Zimola musí vysvětlovat okolnosti stavby své chaty v Lipně nad Vltavou.

Vedle toho se sociální demokraté v Praze a středních Čechách přou o kandidátní listiny. List upozorňuje, že v hlavním městě delegáti neschválili Miloslavu Ludvíkovi jeho představy, v důsledku čehož ministr zdravotnictví do voleb nepůjde.

Jak list také píše, Marie Benešová se chce nyní věnovat právničině. Příčinu svého pádu v sociální demokracii vidí mimo jiné v tom, že se znelíbila právníkovi a kamarádovi premiéra Radkovi Pokornému. Vlivný advokát to však v reakci pro LN označil za lživý názor. Nezajímá ho prý ani Benešovou zmiňovaná kauza Beretta, ani Benešová sama. „Vzhledem k tomu, že paní Benešová je advokátka, a tudíž musí dodržovat nějaký etický kodex, předám celou věc advokátní komoře,“ sdělil LN Pokorný.

Poznámka redakce: nevím, zda to ještě potřebuje komentovat.

 

Vloženo: 06. 04. 2017       Kategorie: Vaše články   Autor: převzala redakce: PL

Přidat příspěvek:

Jméno nebo přezdívka:

Titulek:

Text příspěvku:


  • Ferdo (Skládale)

    Na základě stanoviska ředitele PČR. To je dost podstatná náležitost toho rozhodnutí. A skutečnost je taková, že pokud tam nebude policejní služebna, tak tam dáme MP s asistenty prevence. Možná Vám uniká, ale s asistenty prevence kriminality tam jsou dislokováni i dva mentoři, policisté městské policie. Bohužel, mnoho z Vašich averzních výpadů postrádá nadhled a schopnost vstřebat širší souvislosti.

    reagovatJiří Kohout2017-04-09 13:17:38

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Kdepak Kohoute, to primátor Puchalský po volbách oznámil, že petici obdržel a že upřednostnil variantu zázemí pro asistenty prevence kriminality. Ministerstvo musí respektovat přání vedení města. Pokud by byl primátor tu služebnu chtěl, použil by petici a Chovanec by jim tam jistě nechal zřídit.

    reagovatFerda2017-04-09 13:06:35

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Juro a Ferdo

    Tu petici nesmetlo vedení ze stolu, tu smetlo vedení policie, které služebnu kategoricky odmítlo. A pořádat před volbami petici za služebnu, kdy jako strana máte v gesci vnitro, tak to se na mě nezlobte, to je čistá manipulace s voliči, nikoli doložení toho jak má místní ČSSD zkušenosti a umí. Naopak, projev diletantizmu a neschopnosti.......

    reagovatJiří Kohout2017-04-09 12:01:16

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Vždyť ty oranžový magore nevíš ani co se děje ve světe. Pořád nečti jen oranžový volební program.

    reagovatoranžový magore2017-04-08 11:19:13

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Co tu meleš, ty jeden nesmysle?

    reagovatFerda2017-04-08 10:54:58

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Vždyť říkam, v zumpě až po bradu. Jako v pohádce " konec přestávky socani v kotlech ponořit". To si opravdu myslíte, že tyto kecy oranžovych podsvinčat, ještě někoho zajimaji a přesvědčí. Sralbotka bez znalosti podrobnosti zda plyn použil Asad nebo IS schvaluje nálety US dacanů. To už tu bylo za myslím Bushe. Pouze kvičíci nemyslici podsvinčata.

    reagovatto už ti komunisti si zachovali tvář2017-04-08 10:20:47

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Neboj, už zakázali psát Rumburakovi. Zákaz psaní komukoliv, kdo je proti ANOSPP bude další krok. S tím počítám.

    reagovatFerda2017-04-08 09:34:04

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ještě chvilku a budu muset redakci požádat, ať tyto kecy poskoku z ČSSD začnou blokovat. Plné rypaky toho, jaky je tento web žumpa, ale stači otevřít diskuzi a jsou v zumpě až po bradu. Oranžova podsvinčata z ČSSD jen kvičí a kvičí.

    reagovatuž ty magory z ČSSD mažte2017-04-08 09:29:33

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Ferdu, Dvorský je ředitelem školy a ta patří pod magistrát, jak může něco říci proti koalici, kšo a byl by ze školy v pr-----.

    reagovatpro2017-04-08 06:38:37

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pani Hudečková byla lepsi nez pulka těch dnešních neschopných

    A byla lepší než Netopilova, Milan Passingere,. Byla lepší než Holan a než Neuls. Byla lepší než Jandová, byla lepší než ti mlčící zastupitelé co nemají žádný názor. A jenom plní rozkazy vrchního udavače.

    reagovatFerda2017-04-08 03:49:34

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • ČSSD volím jen tehdy když bude paní Hudečková lídrem kandidátky a pak primátorem. Působila brilantně už jako zastupitel

    reagovatKarel Vymrdálek2017-04-07 22:13:38

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Konec AnoSpp je tu.

    reagovatFerda2017-04-07 22:01:38

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • ty jsi jenom Jura

    ale Skládal to je pecka. Dvorský musi být pořádně nasraný, ani KSČM ho asi nechce. Konec ČSSD je tu.

    reagovatJuro2017-04-07 20:56:02

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Dalibore, umíš číst? Jura napsal toto: "Přemysl Dvorský zcela jasně do médií sdělil, že s tím nápadem přišli pánové Haluza a Říhošek". Takže Jura něco napíše a ty mu napíšeš, že nezná fakta a pak napíšeš úplně to samé co Jura. Tady opravdu někteří lidi neumí číst. No tak hoši, když Dvorský jen sedí a čumí, tak co děláte vy? Už jste tu služebnu zařídili? Ne. Jenom sedíte a čumíte. Mlít prázdným pantem umí každý. Tak šup šup a ukažte, jak hoši z SPD umí zamakat. Máte své poslance, snažte se. Máte tam Tomia. Ukažte nám výsledky - ZAŘIĎTE TU POLICEJNÍ SLUŽEBNU. Umíte to zařídit? Neumíte...

    reagovatFerda2017-04-07 18:46:14

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:koalice se dělají po volbách

    Ano Dalibore,přesně tak jsem to myslel. A pro Juru jen upozornění - neříkej mu lhář, když přesně nevíš jak to bylo (a já jsem přesvědčen, že to opravdu nevíš a jen papouškuješ co ti nakecal někdo).... S tím nápadem fakt došli hoši z redakce a hlavně o tom dlouhodobě mluvili a apelovali na to aby se někdo, kdo má tu moc, aby se rozhejbal. Pak se toho chytil Dvorský, který do té doby chrápal a už se jen viděl, jak bude po Lajtochovi primátorem. Dnes tam zase Dvorský sedí jak tutan a klepe se jak drahej pes aby ho nechali ve škole na pokoji. Tak se liskni ať se probereš, micháš to tady kolikrát obdivuhodně....zdar

    reagovatDalibore2017-04-07 15:26:37

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Dalibore, jsi lhář. Překrucuješ si skutečnosti podle sebe a lžeš. Nemusíš být volič ČSSD, to je jedna věc. Ale lhát o tom, jak to bylo s policejní služebnou, je věc druhá. Socani dělali co mohli, po městě vyvěšovali plakáty aby lidi věděli, kde a kdy najdou petiční stánek. Nikde u stánku neměli napsáno, že jsou z ČSSD. Snažili se pro Přerov něco udělat. Co jsi pro Přerov udělal ty? Psát zde na webu umí každý, ale něco udělat je věc druhá. A nejen něco udělat, ale dotáhnout to do konce, to je už úplně něco jiného. To ty neznáš. Jestli se ODS už vidí v čele města, to je pěkné. Ale že se chtějí domlouvat s SPP už tak pěkné není. Já naopak doufám, že se pan Zácha nedokáže domluvit, pokud směřuje touto cestou ke spoluvládnutí s SPP.

    reagovatJura2017-04-07 14:31:49

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:koalice se dělají po volbách

    Máte pravdu, koalice se předjednavají a domlouvají po volbách. Já jen reagoval na Juru. Chci doufat, že na kandidátce ANO budou slušní lidi, bez Ing. Měřínskeho a Košutka. Měřinsky muže byt dobrý ekonom, ale jako člověk naprosto zklamal. Vždycky je to o lidech. Dnes je pan Zacha jeden z nejlepších v zastupitelstvu města. Doufám, že po volbách 2018 se dokáží domluvit. A to, že už dnes se někteří vidi na postu primátora svědčí jen o jejich malosti a nabubřelosti.

    reagovatDalibor2017-04-07 12:29:35

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • koalice se dělají po volbách

    i když samozřejmě bývají předjednány. Já teda nevím ale já, být ODS, tak s ANO do koalice půjdu jen s podmínkou, že tam nebudou lempli a lháři. 3 hoši s Odsky s nima mají takovou zkušenost, že by s nimi asi u jednoho projektu být nechtěli. Tedy s některými. Ale právě ti někteří už nyní chodí u nás po magistrátu a natřípají se už teď a vykládají až budu já primátor, tak...... Jestli se Mara Dostál domluví s Meřínským, tak já osobně už věřím, že všichni jsou prolhané ku...y prospěchářské.....

    reagovatDalibore2017-04-07 11:48:30

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • končím......jen si tapetuj

    reagovatoprava2017-04-07 11:45:12

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • a konci

    Promiň Juro ještě jsem zapomněl jednu větu. Kdo lže ten i krade a u ČSSD je to 100%ni pravda. Doufám, že do voleb zaplatíte panu Altnerovi milionové dluhy. Jste jen hanbou národa.

    reagovatDalibor2017-04-07 11:43:47

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Jaro lidi si pamatuji

    Pane Juro, vy jste neuvěřitelných demagog a populista. Klobouk dolů. Úsvit navrhl v zastoupení pana Zdeňka a Vítka jednání o policejní služebně. Podporu si vyjednali u ODS, kdy pan Čermák návrh přednesl na zastupitelstvu města. Podporu vyjádřila KSČM, také MP souhlasila a podporovala obnovení sluzebny a pod. Až po zasedání zastupitelstva města se místní socani probudili. Mluvíte o slušnosti a nevíte co tento výraz znamená. Byl to Váš ministr Plzeňský právník Chovanec, kterému se lisal Dvorský do přizně. Psát zde o spolupráci ČSSD a dnešního SPD muže jen naprostý diletant a ignorant. A na závěr kdyby byly v p.......ryby, nebylo by potřeba rybníky.

    reagovatDalibor2017-04-07 11:34:02

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pane Dalibore, tento web já nepovažuji za studnu důvěryhodných informací, to se na mne nezlobte. Ověřoval si pan Haluza a pan Říhošek to, co zde píšou o Petru Vránovi? Opravdu si to ověřovali? Pochybuji... Co se týče kradení nápadů, tak ČSSD nikomu nápad neukradli, protože Přemysl Dvorský zcela jasně do médií sdělil, že s tím nápadem přišli pánové Haluza a Říhošek. A ČSSD organizovala petici za služebnu u nádraží, aby tím pomohli zrealizovat policejní služebnu, protože policejní plukovník ten návrh odmítl a sdělil, že pocit nebezpečí je v dané lokalitě pouze subjektivní. Proto dělali tenkrát tu petici a ne že někomu ukradli nápad. A já doufám, že příště nebudou už tak hloupí, aby se snažili s dotyčnými pány jakýmkoliv způsobem spolupracovat, protože toto je následně jejich vděk: že na ČSSD útočí při každé příležitosti. ODS a ostatní nedělali nic a to udělali dobře, protože jak se říká, za ochotu na žebrotu. Pánové Haluza a Říhošek přišli s nápadem, ovšem nedokázali ho dovést do praxe. SPP taky přišlo s různými nápady a nedokázali nic uvést do praxe. Naproti tomu v ČSSD ví, znají , mají zkušenosti a uměli už dotáhnout do konce mnoho věcí. Zkrátka ví jak na to a jak dnes sami vidíte, když někdo neví jak na to, tak může mít nápadů kolik chce a nic nedokáže dovést do konce. A kdyby bylo ČSSD ve vedení města, tak by díky té petici tu policejní služebnu po volbách zařídili. Ale do vedení se dostal Puchalský a tu petici smetl ze stolu a s Kohoutem tam udělali kancelář pro Asistenty prevence kriminality, Tak doufám, že teď jsou pánové Haluza a Říhošek spokojení. Až zase přijdou s nějakým nápadem, tak ať si ho taky sami zrealizují.

    reagovatJura2017-04-07 10:51:42

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pro Juru

    Jen pane Juro, aby bylo jasné. I tento web potřebuje informace a pokud je redakce ať už pan Haluza, nebo pan Řihošek ověřují u politických stran a hnuti, tak je to jen a jen dobře. Proč nekomunikuji ze zástupci ČSSD, možná proto, že vykrádáte volební program jiným stranám Např. policejní služebna v areálu ČD a pod. Těžko se spolupracuje s podrazáky a vykradači volebních programů. Mám pocit, že se snažíte zase krást Babišovu strategii všichni proti místní organizaci ČSSD. Celkem jste mě pobavil. Budu osobně rad za koalici ANO, ODS, Nezávislí, SPD (pokud půjdou), KDU. Určitě bych bral i velkou koalici bez ČSSD.

    reagovatDalibor2017-04-07 10:36:11

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Kdyby jsi Daliborku četl celou diskusi, tak bys možná pochopil, že to, o čem píšeš, je zde právě rozebíráno. Právě to, že existují jiné tebou zmiňované politické strany -ODS, ANO, KSČM - a tyto strany jednají s panem Haluzou (jak se on sám vyjádřil), tak je zcela zřejmé, že právě tyto strany nemají žádný problém s panem Kohoutem a SPP. Naopak jediný, kdo s Haluzou nejedná, je ČSSD. A teď jsme se navíc dozvěděli, že novým předsedou je pan Skládal, který Kohoutovi sdělil, že on by s SPP do koalice nikdy nešel. Je tedy zcela zřejmé, že tvé sny se naplní. Bude zde koalice ODS, SPP a další. A ČSSD bud v opozici. To je z vývoje věcí zcela zřejmé, protože všichni na ČSSD za pomoci Haluzy útočí, aby ji co nejvíce oslabili. A potřebují je oslabit, aby mohli sestavit koalici bez nich s SPP. Ale mě osobně je sympatické, že ČSSD raději půjde do opozice, než by šli do koalice s SPP a Kohoutem. Jestli je vám sympatické, že ty ostatní politické strany s SPP klidně půjdou a navíc spolupracují s panem Haluzou na podávání informací na tomto webu, tak mě to teda sympatické není. Já budu volit ČSSD a budu jim fandit i když budou v opozici, ale hlavně nezradí své ideály. Nevolil bych nikdy stranu, která je ochotná s SPP spolupracovat a nechat je vládnout i po volbách 2018. Jsem rád, že ČSSD jasně řekla "s SPP NIKDY". Co se týče Dr. Chromce, tak se obávám, že pan Kohout mu dal polibek smrti tím, že zde vyjádřil, že právě on by se mu líbil ve vedení ČSSD. Je zcela zřejmé, že dr. Chromce má SPP zpracovaného a zřejmě doufali, že budou skrze něj ČSSD ovládat. Pokud úhlavní nepřítel ČSSD Jiří Kohout někoho zmiňuje jako svého oblíbence, tak pokud tohle čtou socani, tak jim z toho musí vstávat vlasy hrůzou na hlavě a v hlavě blikat červená kontrolka, že na dr. Chromce si musí dát pozor.

    reagovatJura2017-04-07 09:43:12

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Všechno jen ne socany

    Moc se mě líbí, jak je už dnes vyhrocen politický boj mezi zástupci ČSSD a panem Kohoutem SpP, kdy socanj už vladnou znovu Přerovu, aniž se zeptali voličů. Nějak vam soudruzi z ČSSD uniká fakt, že existují i jiné strany. ODS, KDU ČSL, KSČM, Zemanovci, možná bude v komunálních volbách SPD, Nezávislí. Nějak brzy se socani ze Skládalem vidíte zpět u koryt. Jen aby nevyschla.

    reagovatDalibor2017-04-07 08:16:11

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Opět udavač kohout

    reagovatLeon2017-04-07 06:42:42

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Ferdo.......

    Pane Kohoute, jediní, kdo vstupovali na radnici s pomstou a nenávistí, tak to bylo vaše Společně pro Přerov. A také jste to celým svým dosavadním konáním neustále potvrzovali a potvrzujete. Lidi nemají krátkou paměť. Neztrapňujte se už pane Kohoute a celá vaše místní úderko!

    reagovatale no tak2017-04-07 05:32:17

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ferdo.......

    .......to Vás neučili, že sebechvála smrdí? Jinak politická kampaň ve stylu chcete Kohouta na radnici, nevolte ČSSD, tak na to se muselo sejít nejvyšší grémium ČSSD a rokovat mnoho hodin, než tak geniální strategie vylezla na světlo boží. Stále jen v kruhu dokladujete s čím na radnici jdete. S pomstou a nenávistí.......;-)

    reagovatJiří Kohout2017-04-06 22:00:22

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Juro ty socko hloupá

    tak Skladal ti sebral korytko :-) Tak to vypada s ČSSD opravdu velice zle...konec se bliži - vyskoč rychle z té potápěcijice se kocábky ....Skladal ? Opravdu ? Tak to je konec !!!

    reagovatCo2017-04-06 21:41:37

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Skládal versus SPP

    No tak pokud vám pane Kohoute pan Skládal napsal, že kategoricky vylučuje spolupráci ČSSD s SPP, tak na to bych si i vsadil. On totiž je skutečně novým předsedou přerovské ČSSD a zatím vždy co řekl na zastupitelstvu, to se následně potvrdilo - ať už o železniční zastávce v Předmostí nebo o podzemních kontejnerech - zkrátka ten když něco řekne, tak si na to můžete vsadit a i když se to snažíte popírat, tak se to dřív nebo později provalí. Takže jeho slovo má váhu. A pokud vám on řekl, že by s vámi nikdy nespolupracoval, tak to určitě myslel vážně a divil bych se, kdyby změnil názor. Zrovna on, který se názorem na SPP netají při jakékoliv příležitosti. Já jsem rád, že alespoň jeden člověk se najde, kdo narovinu řekne co si myslí a co od něj můžeme čekat. Chcete Kohouta na radnici? Pak nevolte ČSSD. Nechcete Kohouta mimo radnici? Pak volte ČSSD. Je férové, že nám ukázal své karty. Kdyby toto řekl před volbami Vrána, mohlo vše dopadnout jinak.

    reagovatFerda2017-04-06 21:06:29

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Promluvil udavač Kohout

    reagovatLuisa2017-04-06 20:12:25

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Kohoute, vy jste furt vedle...

    reagovatpane2017-04-06 20:11:49

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Juro

    Vycházím z výroků pana Skládala, kdy na FB spolupráci s SpP kategoricky vyloučil a mluvil za ČSSD. Nic víc nic méně. Je to jeho preference a pokud nelže, že vede ČSSD v Přerově, pak nerozumím v čem špiním ČSSD? Logika výroku mi trochu uniká.....

    reagovatJiří Kohout2017-04-06 19:21:14

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:trochu myslet Juro

    Nemyslím si, že by dnes bylo od věci číst cokoliv od Klause mladšího. Stejný podivín a prospěchář, jako jeho otec. A chudák paní Benešová? Co k tomu říct - když se díky socanům, kteří v dávné době byli v laufu, stala nejvyšší státní zástupkyní, tak to jí nevadilo. A bojem proti tehdy bující korupci ( ano, bujela i za premierování Zemana) se taky tehdy zrovna moc nesnažila. Prostě socanka, navíc dnes lezoucí intenzivně do zadnice Zemanovi a nekriticky obhajuje každou jeho zoufalost. Degradovaná persona, nic víc. Je to stejná hrdinka, jako ublížený sesazený exministr Mládek. Brečí jako děcko, když mu seberou hračku. A jako Rath a všichni bez rozdílu stranické příslušnosti. Jen by mlaskali u koryt za naše daně, nic víc. Proč musí mermomocí všichni jít do politiky pouze s jediným cílem - pomoct sobě. A bohužel i ti, kteří již mají dost, ale přesto chtějí díky státní koze dojit rozpočet ještě víc. Špatná doba. A světlo na konci tunelu nikde.

    reagovat...2017-04-06 15:32:25

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • trochu myslet Juro

    Juro nerad ti beru tvoji oddanost spíše zaslepenost. Vím, že vy potřebujete aby úřady rostly jako houby po dešti. Jen k těm učitelům, zkus si i přečíst ředitela školy mladého Klause. Co se dnes děje ve školách. Jak se vyplachuji mozky děckem. A o kolik byl nárůst důchodu o 300stovky v průměru ? A o kolik se zdražilo jídlo a pod. To máte vůbec odvahu otevírat ústa. Hůř už to snad ani nejde. Na léčbu děcek se sbírají vršky od flašek a přivandrovalcům cpete miliony korun.

    reagovatsenior2017-04-06 13:12:45

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Hanácké béku, trochu se pleteš. A asi se budu dost škodolibě těšit, až na vás naběhne koalice ANO a ODS. Pravicová vláda jak vyšitá. To už nebude zvedání platů, zvedání důchodů. To budou škrty, to bude propouštění státních zaměstnanců - policistů, hasičů, učitelů, to bude zastavení dopravních staveb . Jako za Nečase s Víta Bárty. Už se těším, škodolibě, ale alespoň budete mít co jste chtěli :-)

    reagovatJura2017-04-06 12:50:25

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    a není to jedno? Za pár let banda oranžových idiotů stejně zmizí z politické mapy. Těším se na konečný verdikt za sekeru 330 mega za Lidový dům, nehledě na to, že každým dnem rostou úroky o desetitisíce. A taky bude super pohled na kyselé xichty při on line průběhu letošních voleb.

    reagovatHanácké bék2017-04-06 12:45:45

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pane Haluzo, když vy mne oslovujete slušně, pak i já vás oslovuji slušně. Ale bohužel se mi to často od vás nestává. Tedy v tomto případě vás oslovuji "pane Haluzo". K článku bych chtěl říci, že jde o plivání těch lidí na ČSSD, kteří z ní dlouhé roky profitovali. A když jsou demokraticky vystřídání někým jiným, někým novým, tak kopou kolem sebe. To je a bude. Benešová a Tejc jsou roky a roky velmi dobře placenými politiky za ČSSD. Že se jich náhle tak zastáváte? Divné. Zrovna, když jsou na odchodu a začali do ČSSD kopat. A mě zajímá, proč zde pouze v negativním smyslu informujete o ČSSD, protože stejné problémy má i ANO. A dokonce i Okamura měl odpadlíky, kteří po něm plivali v médiích. Ale to zde nezveřejníte. A jak jste sám napsal, smažete cokoliv, co by bylo ve prospěch ČSSD. Je to organizované za účelem zničení nejzarytějšího nepřítele Kohouta a jeho SPP. I sám Kohoute se vyjádřil, že ČSSD s ním nechce nic mít, zatímco ostatní strany s ním problém nemají. To hovoří za vše.

    reagovatJura2017-04-06 12:33:07

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • omluva pane Haluzo

    Omlouvám se pane Haluzo, vím, že to je mimo obsah článku. Chci se jen zeptat bazilišky z ČSSD, proč 8 let koalice ODS a ČSSD. Pochopil bych ČSSD za podpory KSČM, nebo v koalici. Pravicová ODS a levicová ČSSD. Paní Benešová to naprosto přesně. Jde vždycky jen o koryta. Když už jste si do koryt lehli, tak jste neměli v Přerově aspoň maskat.

    reagovatlevicový volič2017-04-06 12:06:16

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • zkuste oslovení pan, možná je to pro vás příliš

    Váženy PANE JURO, nevím, co tento článek má společného s panem Kohoutem a komunální politikou zanikající ČSSD ? Pouze konstatování dlouholeté členky ČSSD. S NESLUŠNÝMI LIDMI NADĚLÁM. zhaluza: svatá pravda.

    reagovatzhaluza-redakce2017-04-06 11:21:52

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Všem doporučuji přečíst článek http://www.prerovskenoviny.eu/vase-clanky/cssd-ve-volebnim-pruzkumu-propadla , kde Haluza otevřeně přiznal, že tyto kraviny, co sem píše, konzultuje s lidmi z ANO, ODS, Pospíšilíkem a Tomaníkovou. Jde o cílenou snahu zlikvidovat ČSSD. Dokonce i Kohout se v diskusi vyjádřil, že ČSSD s ním odmítá spolupracovat. Takže se snaží zcela evidentně ČSSD pošpinit, aby měl cestu po příštích volbách na radnici otevřenou. A Haluza mu v tom otevřeně pomáhá. Doporučuji si přečíst diskusi, Kohout psal někdy kolem dnešní půlnoci. Článek co článek jenom špinění ČSSD, proč asi? Ale na PL vychází i články o ANO. A o těch tu není ani zmínka. Lidi, přemýšlejte. Chtějí z vás udělat zase blbce, aby i příští roky byli u koryta. Kohout ví, že v háji a udělá cokoliv, aby to zvrátil.

    reagovatJura2017-04-06 11:12:04

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


Další články - Články z Přerova, Přerov, Přerovsko



Slávek Sobotka opět dokazuje, že je bezohledný a nebezpečný kretén.

publikováno 10. 04. 2017 sekce: Vaše články
komentářů: 17
Chovanec tvrdí, že nám nic nehrozí, Sobotka se nenechá vydírat teroristy, všichni se semkli proti teroristům.

"Prerovska" star tajemnik magistratu

publikováno 07. 04. 2017 sekce: Vaše články
komentářů: 129
Tajemnik magistratu Přerova soutěží s tajemnikem magistratu Prostějova kdo je větší lump,sprostak a žumpa.

Odboj skupiny bratří Mašínů

publikováno 06. 04. 2017 sekce: Vaše články
komentářů: 42
Dosavadní diskuse v médiích o aktivitách skupiny bratří Mašínů potvrzuje, že pro hodnocení je dobré se informovat, abychom nekritizovali vlastní představy.

Tak jsem viděl Senior Taxi v praxi

publikováno 05. 04. 2017 sekce: Vaše články
komentářů: 34

Dnes jsem z balkónu zahlédl takovou malou krabičku na kolech a na ní napsáno Senior Taxi.

Rozleptaná důvěra

publikováno 04. 04. 2017 sekce: Vaše články
komentářů: 45
Tak nám chemička pana ministra Babiše, v jejímž čele stojí radní města Přerova Vrána vypustila do vzduchu tolik chemie, že z toho ve městě pršela kyselina, dokonce poleptala dva policajty.

Volají mi známí, naštvaní na ČT 24.

publikováno 04. 04. 2017 sekce: Vaše články
komentářů: 11

Vojenský analytik Martin Koller se vrací k proběhlému útoku v ruském Petrohradu.

 

Informace pro čtenáře

Vložte článek, nebo inzerát.

Vložit nový článek Přidat nový inzerát
€ nákup 27,00 € prodej 27,85

reklama

Směnarna Charge s.r.o. Přerov - Směnárna Přerov

 

 

 

 

 

 

 

 

Anketa

Přerovský deník

 

Přerovské noviny - Informace

Redakci pište na email redakce@prerovskenoviny.eu
Pokud chcete informaci o inzerci na Novinách, pište na e-mail reklama@prerovskenoviny.eu

Přerov - Info region & Přerovské noviny.
Informační server okresu Přerov.

Kontaktujte nás


Přerovské noviny na facebooku

Navštivte také naše další portály

Odkazy