Míša má křeslo a je spokojený

news img

ODS tedy zklamalo


Primátor- Měřinský(ANO)
Finance- Mazochová(ANO)
Školství- Kouba(ODS)
Majetek Zácha(ODS)

Rada-
ANO-Měřinský, Vrána, Střelec, Mazochová, Navrátil a 4roky mlčící Passinger.
ODS- Dostál, Navařík, Kouba, Zácha
KDU+TOP09- Dostal

POZOR!! Pan Navrátil za ANO, který byl minule náměstek pro školství bude UVOLNĚNÝ ČLEN RADY pro DOPRAVU!!!!!!!!!

ODS se tedy zaprodalo za židle a myslím, že si to voliči budou pamatovat.. Takže tedy "Pomáhejte městu"...

 

Fotogalerie

 
 
Vloženo: 12. 10. 2018       Kategorie: Vaše články   Autor: Bývalý volič ODS

Přidat příspěvek:

Jméno nebo přezdívka:

Titulek:

Text příspěvku:


  • Proboha, to se ten debil Kohout bude tady objevovat donekonečna? To se ho nezbavíme ani po volbách?

    reagovatdotaz2018-10-18 18:35:57

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pane Kohout vy jste

    byl taky výtvor ale dobře že v zapomění!

    reagovatobčan2018-10-18 16:25:11

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • ODS a ANO

    Vyhráli volby, tedy mají právo koalici složit. ODS si ale měla rozmyslet styl kampaně, protože určitý typ kampaně je dost silně vymezuje, nakonec z nich jen dělá hlupáky. Tak moc chtěli, že zvedli kdejakou prasárnu. Někdo město musí řídit a rada města musí fungovat, jinak si to sedne na zadek. Přes radu teče mnoho majetkoprávních věcí a nutně jsou rozhodnutí rady potřeba, aby město mohlo fungovat. Pro mě mají v ODS kaňku v podobě anonymních kampaní, lhaní o občanském aktivizmu místo slušného se představení coby budoucích politiků a hlavně v netolerantnosti minulé koalice, jak SpP, tak ANO. Jen a jen netolerance a snaha uspět ve volbách, nic jiného. Dnes asi pod palbou kritiky budou vybekávat, že chtějí pro sebe toleranci, že mají právo vládnout díky mandátu z voleb, ale aby opravdu pochopili co dělali, jak tlačili na pilu, tak to si musí nasadit do opozice Dostála a Koubu, s dirigentem Záchou. Skládal s Vymětalíkem, to byl také výtvor. To se nestane, tedy ani nepochopí.......

    reagovatJiří Kohout2018-10-18 15:23:43

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Puchalský natrénoval Měřínského. Za to ANO koplo do zadku SPP. Dalo se dohromady s ODS, které zahodilo volební sliby, aby v té koalici mohli být. Zácha svým jednáním přiřadil ODS nedůstojnou roli. Tajemník, aby se tam udržel bude táhnout s Měřínským, protože jen on ho může odvolat. Díky tomu bude mít vše pod kontrolou a ODS se bude moct jít klouzat. Když se to Záchovi nebude líbit. ANO si vyjednal podmínky z komunisty a Prosperitou. K tomu tichá podpora SPD. Zácha bude skákat, jak bude Měřínský pískat.

    reagovatANO2018-10-18 10:42:09

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • nikdo z vás na zastupitelstvo nepůjde. Jen tu budete vykecávat. Na to ODS hraje, že to vyhnije, a za 4 roky na to všichni zapomenou. Pak bude nová kampaň a zase stádečko oblbneme. Hlavně, že máme na Babiše telefon. Důchodci nám to zase nahází do uren, protože nikdo jiný k volbám pořádně nechodí. Zeptejte se ve volebních komisích. O mladé abys zavadil.

    reagovathrdinové2018-10-18 09:00:55

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Šerák

    Markovi Dostálovi se divím, ztratil díky svému lídrovi všechnu čest a klesl u mne na poslední příčku, kde s dá klesnout a to téměř u všech zaměstnanců magistrátu, kteří čekali změnu, o voličích ODS nemluvě. Stejné je to u lídra Záchy. Šmejdi nejvyššího kalibru, jak si můžete s Měřínským podat ruce. Jak se můžete podívat lidem do očí. Jen mě mrzí, že lidé nešli k volbám a některé nezajímá jak to bude s Přerovem dál, třeba se probudí a půjdou na zastupitelstvo.

    reagovatpozorovatel2018-10-18 08:40:03

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • V každém městě

    už to pochopili, že si s nás estebák vytírá zadek. odezva je jasná s ANO ne jen ti naši hlupáci se ne a ne probudit, vyserte se na ANO máte ještě čas do zastupitelstva!

    reagovatxxx2018-10-18 07:52:22

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Není to tak dávno, co se tady pan hostinsky Dostál holedbal, že s Měřákem ne. O něco dřív předtím bojoval jak Janosik za spravedlnost, pořádal hony na ozraleho tajemnika. A pak, když mohl ukázat, že je chlap a ne pokřiveny kripl, skočil po jakési funkci nefunkci a teď bude kontrolovat, jestli jsou na bazene vytrene hajzliky... Teda možná...Jestli se to korytko ci spíše misticka/papírovy tacek podaří uměle vytvořit. A to se viděl byti primátorem, no snad aspoň náměstkem. Takovej sešup. Fíha, ale mu to, prosťáčkovi, nejspíš staci. Jak bude mít chvilku, vyvali sudy z oktavky a po šichtě se půjde ožrat.

    reagovatŠerák2018-10-17 20:55:04

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Míla

    Mlady Passinger nemá nic společného s KSČM a ani se starým Passingerem,

    reagovatPartaj2018-10-17 19:18:53

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • V Hradci Králové vystoupili významní členové z ODS kvůli koalici s ANO. Přečtěte si na Novinkách. Jedním z důvodů byla nespokojenost voličů a špatně vyjednané podmínky koalice. Jak podobné s Přerovem. Bohužel to v tomto místě to končí. Ptám se co, nebo kdo je za touto koalicí? Že v ODS každý drží ústa i krok. V Hradci aspoň někteří jsou zásadoví. U nás jde o co?

    reagovat...2018-10-17 18:15:34

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Jako kdo dostane sportoviště? Dostál? Tomu se dřív říkalo zprávce areálu. Chodil kolem kontroloval jak posekli trávu, nebo jestli už opravili zámek u hlavní brány, atak. Byla to funkce pro zasloužilého sportovce srdcaře. Dělal to pro klub za kabelu hrušek. Nebo to bude trafika pro nepohodlné. 4 roky ho budou tahat za nos. Jak bazén, tak zimák jsou ve ztrátě. Dostál by si napřed měl zajít za Klvačem, poptat se na stav a komunikaci s Měřínským, aby věděl do čeho jde. Pak pochopí ten výdrb. Ale třeba k té ztrátě se přidá ještě odměna jednatele v řádech mnoha desetitisíců měsíčně, a on ten výdrb se ponese vcelku dobře. Potom se stane Dostálovým heslem: slibem nezarmoutíš.

    reagovatRe: pro Ka2018-10-17 16:53:05

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:RE:mlady Passinger se pry chysta ukecat Navarika aby mu dal jeho chlebicek

    souhlas on nezmodernizuje KSČM on potřebuje přežít ve funkcoích

    reagovatto by2018-10-17 15:42:50

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    slyšel jsem, že bude radní a bude nová společnost pro sportoviště a on bude ředitelem

    reagovatpro Ka2018-10-17 15:41:13

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • ODS, Prosperitu a Prachaře nechtěl ,,odborníky,, z ANO a SPP. Už jim měli dost. Slyším to okolo sebe všude. Jsou na ODS pěkně nasraní, od KDU to čekali, ale od Záchy a Dostála ne. Berou to jako podraz. Nechápou co bude dělat Navrátil jako uvolněný radní. Když nezvládl školství. Každý přemýšlí co za tím je.

    reagovatKdo volil2018-10-17 11:50:43

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • dotaz -

    pracovat pro město a prosazovat volební program jde jen z placených funkcí? Myslela jsem, že k tomu i stačí být v koalici... no nic, asi jsem nějaká pomýlená...Tolik křiku, nechceme být v opozici, nic bychom neprosadili. Měli dodat, chceme hlavně placené funkce, peníze. Navrátil je jasnou ukázkou. Přece ho chudáka nehodí přes palubu, aby s nedej bože musel živit sám. Dispečer dopravy, to je ta pravá kvalifikace pro tak složitou situaci, která se v Přerově chystá. Asi jako Košutek , který na post šéfa školní komise měl zkušenosti z 13 vychozených tříd:-( . Pokud by jim šlo o maximální možnost, jak budoucí situaci ohledně dopravních staveb a omezení dobře koordinovat, nechali by tam odborníka Prachaře. Tomu dali kopačky a máme tady dispečera Navrátila. No co, staral se o daný počet kamionů, co by nezvládl kalamitní dopravní problémy, vyjednávání. S "odborníky" vpřed!!!! Nebo je to opačně...?

    reagovatach2018-10-17 11:15:53

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Míša

    je spokojený, ale my ne.

    reagovatAspoň někdo.2018-10-17 11:00:02

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • máme akorát my. Že jsme sedli na lep. Jen potvrzujete, že vám šlo o korýtka.

    reagovatOči pro pláč?2018-10-17 10:35:23

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Míša má křeslo a je spokojený. Pospíšilík má oči pro pláč a píše sem kakání pod deseti Nicky.

    reagovatPředmošťák2018-10-17 09:55:45

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • jestli to tak bude jak je to napsané v úvodu, bude to parodie, ODS se tímto totálně znemožnila. Šáhla po postech, místo zájmu o město. Divíme se, že k volbám chodí málo lidí, nasranost voličů ODS je velká. Vím to ze svého okolí. Znovu instalovat Navrátila a ještě do tak odpovědné funkce, to zavání amatérismem. Co vymyslí Markovi Dostálovi ještě uvidíme, ale asi bez funkce a k tomu patřičného ohodnocení nebude.

    reagovatKa2018-10-17 09:39:09

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • v logistické škole

    vám Kulíšek udělá diplom s titulem jaký chcete, nemusíte se o nic starat jen mít pro kuldu ty potřebné prachy!

    reagovatdědek2018-10-17 07:31:09

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:mlady Passinger se pry chysta ukecat Navarika aby mu dal jeho chlebicek

    mohlo být, že přijdou noví členové KSČM, ale to by musel odejít politický pracovník a zkrachovaný kandidát do parlamentu, kraje a do komunálu, jak řekl už je tam 35 let to je snad dost, už aby nastala změna Výměna vedení strany od Prahy až po Přerov

    reagovatto by2018-10-17 07:12:45

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • taky chci koryto v Teple Prerov a jinych

    Jak na to ? Jake vzdelani musim mit, jake pracovni zkusenosti musim mit. Nebo staci znamosti? A nemusi snad na tyto funkce byt vypsano vyberove rizeni ?

    reagovatja2018-10-16 22:34:18

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • ale co skladnicky ing co se 4 roky promlcel bez nazoru, napadu, vize. Zatim jen slouzil vrchnosti, byl odmenen, tak co bude nyni.? Slouzit bude dal ale co nejaka prace pro mesto krome DR Tepla. Ze by predseda? Chacha to jsou kvalifikace tzv politiku. To je zamestnani, co?

    reagovatNo copak tohle2018-10-16 16:32:48

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:A co Koňský Chrup?

    Za chvilku se rozkouka a zacne dorazet na Koubu. Ted vrni stestim a tesi se na priste, to uz urcite bode lip. Mozna na kraj? Ambice jsou...

    reagovatJj2018-10-16 16:25:56

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • A co Koňský Chrup?

    Kdy zahájí svoji mstivou jízdu politickým životem Přerova?

    reagovatvolič AjNO2018-10-16 16:14:37

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ale o to, abychom se někam pohnuli s dopravou, s centrem města, s kriminalitou a sociální oblastí. Jak to může jít, když na klíčová místa strčíte Navrátila s titulem VŠ Logistiky, který neukočíroval ani školství. To samé Měřínský primátorem. Sakra podívejte se na ty lidi co dokázali. Mě je u zadnice, ze které strany jsou, ale co je za nimi. Bída a utrpení. Zácha tam instaluje ty samé, co tam byli 4 roky. Zbytek jsou jen hloupé žvásty. Nic se 4 roky nevyřeší.

    reagovattady doprdele o komunisty vůbec nejde!2018-10-16 10:51:53

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:mlady Passinger se pry chysta ukecat Navarika aby mu dal jeho chlebicek

    takže utěšovat se že KSČM ztrácí vliv je trochu krátkozraké.

    reagovatto 8/0%2018-10-16 10:38:21

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:mlady Passinger se pry chysta ukecat Navarika aby mu dal jeho chlebicek

    Vstanou noví bojovníci... za A v různých stranách jsou ještě lidé, co byli u komunistů nebo u jejich farmy, a kolikrát celkem aktivní, za B i v nových generacích se rodí plno těch, co by za tzv. socialismu hrdě nosili rudou hvězdu a prohlašovali, jak bojují za práva dělníků, rolníků a pracující inteligence, jen aby byli u lizu.

    reagovatto 8/0%2018-10-16 10:37:05

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • byl jsem dnes v jedné kanceláři. Na Záchu a celou ODS jsou pěkně naštvaní. Všichni se domluvili, že budou volit i s rodinami ODS. Počítali, že po 4 letech v opozici a vymezování se proti ANO a SPP s nimi po volbách nepůjdou. Ještě se ujišťovali, že Marek Dostál tvrdil, že s ANO ne. Očekávali, že si Zácha řekne o primátora, a nechá bývalé vedení mimo hru. Berou to jako podraz, a ODS už volit nebudou. Měřínského znají a nechtějí ho, už vůbec ne za Primátora. Jsou na ODS pěkně nasraní. Berou to jako podraz.

    reagovatsignál2018-10-16 09:51:56

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Odkdy je volič ODS inteligentní? To je jako nějaký vtip? Kauza Nagyová-Nečasová? Rozkrádání majetku v přímém přenosu? Inteligentní volič ODS? Dobrý vtip.

    reagovatdotaz2018-10-16 09:34:09

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:

    Že se nevyplatí ignorovat hlas lidu ( svého voličstva), tak o tom se aktuálně přesvědčují socani. Tak dlouho své voliče tahali za nos pseudo sociálními tématy, až jim všichni přeběhli k ANO za vidinou levné koblihy :-) Takže pokud si přerovská ( ale i olomoucká) ODS zahrává se svým budoucím volebním výsledkem, tak to jim moc neprospěje paktovat se s ANO. I inteligentní volič - kterým volič ODS bezesporu je - si těžko přebere, že denně na obrazovce a v tisku sleduje urputný až nevraživý příval negativních názorů na ANO z úst špiček ODS, a doma se musí dívat, jak jsou tytéž v mediích deklarované výkřiky S ANO NIKDY pošlapávány pod vidinou lukrativních korýtek :-( Totéž platí samozřejmě i o KDU ČSL a TOP 09. Je to škoda, Přerov mohl mít konečně slušnou perspektivu.

    reagovat...2018-10-16 06:54:24

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:

    Pospišilík by se měl vzbudit a něco udělat s opozicí a pracovat na odvolání nové koalice. ODS se musí probrat a přejít do opozice nebo skončí jako socani, nebo se chce přizpůsobovat kam vítr tam plášť jako komunisti.

    reagovatpan2018-10-16 06:20:00

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:mlady Passinger se pry chysta ukecat Navarika aby mu dal jeho chlebicek

    voličů se raduje že komanči jdou do kytek v celé republice. Ale soudruzi dokud tam budete mít politické funkcionáře a ti budou kandidovat za drobky co spadnou ze stolu vládnoucí garnituře tak to bude čím dál horší. Podívejte se co vám zařídila Tomaníková, není takový politický debil jako vaši předsedové z 8. místa na 1. diktatura už neplatí, je to o lidech a jejich přístupu a demokracii

    reagovat80%2018-10-16 06:12:33

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:

    Kolik jsi od svých dědoušků a babiček dostal jako výpalné?

    reagovatTak co kuličko2018-10-15 19:57:46

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Tihle dělají to co od nich jejich voliči čekali. Zde vystupují lidé, co to dle svých slov ODS hodili, ale nečekali, že ODS pak zajistí pro ANO vládu nad Přerovem.

    reagovatLeničko2018-10-15 19:56:12

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:

    Důchodce mám rád. Zrovna jsem si na jednoho vzpomněl. Říká si Jezevec z Vysočiny. Ale bohužel jsem ho tehdy nevolil.

    reagovatKulička2018-10-15 19:31:41

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE: Lence

    Máte také pravdu, nebude to tím, že KDÚ má ve své straně p. Lausche s ubytovnami, a zase jsme u toho ruka požehnaná

    reagovatCyril2018-10-15 19:20:33

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Na zastupitelstvu se ODS chovala jako těžkooděnci a po volbách se z nich stali nosiči vody.

    reagovatnení2018-10-15 17:41:05

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • To je zajímavé, že se nenadává na ANO a KDU s TOPkou.

    reagovatLenka2018-10-15 17:25:50

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • si to ODS vyžere.Za to chování po volbách. Hodili nás přes palubu. Vyměnili za prachy.

    reagovat2018-10-15 16:18:23

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • mlady Passinger se pry chysta ukecat Navarika aby mu dal jeho chlebicek

    - Zacha se bude snazit dostat alespon 5 placenych korytek - Kouba si obarvi vlasy a mozna otevre ve meste politickou akademii EU - no a Mara tak ten prebira po Kohoutovi neprizpusobile. Jiz se tesim na prvni schuzi zastupitelstva. Podle toho kolik lidi se tam pry chysta tak budou muset otevrit i balkony.

    reagovatale2018-10-15 16:04:33

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Tisková konference amatérizmus nejhrubšího zrna.

    "Dvanáct rozčilených hlasů na sebe křičelo, a všechny si byly podobné. Teď už nebylo pochyb o tom, že s tvářemi prasat se něco stalo. Zvenčí pohlížela zvířata z prasete na člověka a z člověka na prase, a opět z prasat na člověka. Ale nebylo už možné rozlišit, která tvář patří člověku a která praseti." (George Orwell - Farma zvířat).

    reagovatJan Horáček2018-10-15 14:56:39

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • KDYŽ

    si ty články čtu, tak mám pocit, že je nás víc co jsme touto politickou sebrankou otráveni, vždy jsem k volbám chodil vždy jsem volil ODS ale už vce za ty roky zklamaný nemůžu být jak niní u voleb už mě nikdo neuvidí a že jich bylo to mi věřte!

    reagovatasi tak2018-10-15 13:35:58

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • takže před volbami: kamarádi dejte mi hlas, dnes jsme co .... z Vepříkova

    Takže nakonec, že ODS jdete ke čtyři roky vysmívanému ANO můžeme my, vaši voliči? Tak to je opravdu vděk. Takže už nás nepotřebujete, jděte do prdele. Děkujeme, odejděte. To zaslouží už jenom potlesk.

    reagovatre.trenér2018-10-15 13:32:44

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • někoho mi to připomíná. Tři kluci v akci. Bratři v triku, modrém.

    reagovatRE: Trenére2018-10-15 13:20:28

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • co tak to napsat takto

    Kluci hráli čistou hru, najednou hrají betla. Že by prodali finálový zápas. Vypadá to tak. Hráči dostali své, a diváci jdou domů nasraní. Spousta výmluv na rozhodčí, že se upískli, na diváky že špatně fandili, na trenéra že je špatně postavil, že svítilo moc slunko nebo že foukal vítr, a ve finále hele prohráli jsme těsně, prostě to nešlo, hele všechno stálo proti nám. Co s tím, teď už nic, ale příště to určitě vyhrajeme. Dejte nám ještě jednu šanci, teď už vás určitě nezklameme. Teď ten zápas určitě neprodáme, můžete nám věřit. Přísahám.

    reagovatTrenére2018-10-15 13:14:31

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Mentalita vepříků z Vepřova

    Ty Franto, jak vidíš dnešní zápas. To je jasný, prohrajeme, hokejisti jsou zmrdi, nic neuhrají. Já jsem byl jejich fanoušek, ale vím už, že všechny zápasy prodají a budou prohrávat. Říkali to chlapi v hospodě...to je jasné. Zmrdi. Góooooool...kluci moji zlatí, já vás miluji.

    reagovatTrenér2018-10-15 12:10:04

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Tomaníková žádnou trafiku neměla a nemá, ale Puchalský Neklovi dal vyjednávání na ministerstvu životního prostředí

    reagovatpane voliči2018-10-15 12:00:52

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:

    Jak se ti to tu cte Marku. Ta vychcanost Michala a naivni tva blbost je u pristich voleb hrob. Proc se mi zase chce zvracet. Terazky a dalsi 4 roky. Bleeeee

    reagovatHmm no,2018-10-15 11:19:45

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Tak ses pochvalil tady a verejne. Ale az prijdes domu a podivas se do zrcadla, tak si flusni na ten ksicht co uvidis. Nic jineho ten obraz nezaslouzi. Jste v ODS zaprodane devky, tak se udavte. Uz nikdy ODS nevolim i kdyby Fiala metal kozece dozadu. Zmrdi....

    reagovatNo dobre Maro2018-10-15 11:14:32

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • jedině, že by jste si koupili Tomaníkovou. Protože Vrána nebo někdo z koalice dříve na zastupitelstvech chyběli. Dnes tam už Neulz ani Hermély není, nebo třeba Chromec. Tak už jenom Tomaníková. Tu jedinou si můžete koupit.

    reagovatRE: volič ods2018-10-15 11:12:14

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Nicku pode mnou

    nevěřím, že jsi volič ODS a přitom jsi fandil SPP bez Netopilové. Nic na smysluplnosti vznikající koalici nevidím. Že to Zácha podepsal tak jak to podepsal je výsledek svých zájmů. Instalovat takovou koalici do funkce je trapné. Jestli nám má p. Navrátil řešit největší problém Přerova, tak Zácha a s ním celá ODS pozbyli rozumu. Jediné vysvětlení vidím v tom, že jim o nás nejde, a že jejich příjmy z politiky jsou důležitější než řešení problémů, které nás trápí. Viz zaprodání Marka Dostála za křeslo v nějaké pro něj vzniklé společnosti. Tak to ty 4 roky mysleli vážně.

    reagovatKuzma2018-10-15 11:08:32

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Já naopak ods a Záchovi fandím. Udělali smysluplnou koalici s ANO KDU a TOP. Problém bude asi pouze v tom,že je to pouze 18člená koalice. To může zaskřípat ale myslím že se umí domluvit i s opozicí. Škoda SPP. Horkému jsem fandil ale s Netopilovou je to velmi špatné rozhodnutí.

    reagovatvolič ods2018-10-15 10:47:15

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • To musí být dobrý šolich

    viz pan Vrána... Čeek má kolikrát problém zvládat jedno zaměstnání tak aby si mohl říct že vše jede tak jak si představuje. Ale politici ti kolikrát mají funkcí jako kalkulačka a jsou v klidu.

    reagovatPoslancování, zastupitelstva, radování2018-10-15 10:45:43

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE: RE: pozorovatel

    Jak využili Jasovou? Byla předskočena, takže to zase takový tahák pro voliče nebyl. Jsem zvědavý, jestli se ještě bude na zastupitelstvech ozývat, nebo bude v klidu, protože ODS...

    reagovatNo nevím2018-10-15 10:41:43

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Jenže Zácha je splachovací, Dostál si vydupal post. Společný jmenovatel jsou peníze a ty je budou držet 4 roky pohromadě. Co s ODS za 4 roky si nelámou hlavu. Využili Jasovou a Navaříka, tomu zavřeli hubu křeslem v radě. Akorát si nejsem jist jak bude fungovat čtverka Navařík, Střelec, Dostál, Passinger.

    reagovatRE: pozorovatel2018-10-15 10:33:08

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Tisková konference amatérizmus nejhrubšího zrna.

    Se vším souhlas, k tomu se nedá už ani vyjádřit. Podvod na slušné lidi. Také jsem slyšel Fialu, ten by se podivil jak to lídr ODS Zácha v Přerově vede ke korýtkům. O Měřínském se nehodlám vyjadřovat, škoda slov. Pro Dostála "Za co pane bože za co trestáš přerovské občany".

    reagovatpozorovatel2018-10-15 10:26:17

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Tisková konference amatérizmus nejhrubšího zrna.

    Podívejte se na Přerovskou internetovou televizi, na záznam z tiskové konference ohledně vytvoření koalice ANO, ODS a KDU- TOP09. Dojem strašný, co řečí o prioritách v dopravě. A člověk, na kterém to bude ležet tam ani nebyl. Neobtěžoval se přijít. Navrátil byl do počtu jako náměstek pro školství a bude do počtu i jako uvolněný radní na dopravu. Na tiskovce nebyl ani kandidát na primátora. Napřed se schovával za Babiše, teď za Vránu. Ani se nepředstavil. Vrána dokonce nevěděl kde je. Celé je to parodie. První společné vystoupení, a každý si jede po svém. Žádný tým, jen si rozdělili posty. Korýtka je to co je spojuje. To je dost málo. Tomáš Dostál jako by tam nepatřil. Pak se divíme, že je volební účast pouhých 38%. Pro mne naděje na 4 roky normálního fungování vyprchala s prvním společným vystoupením.

    reagovatXXL2018-10-15 10:12:52

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • ostudná pozice ODS ve vedení

    bude vystupovat populisticky jako doposud. Jen by mě zajímalo co na koalici pan Fiala. Když jsem ho na ČT poslouchal, asi se Záchovi a spol. dobře nespalo. Jinak nadávky na ODS od jejich příznivců, kde se podíváš. Jsou dobře nasraní. Ani se jim nedivím. Po Přerově posbírali protestní hlasy, celé období nenechali na SPP, ANO nit suchou, a Zácha to všechno hodil za hlavu. Je to sviňárna. Přesně jak to řekl Fiala, Lidé, kteří šli s polo komunistickým ANO do koalice, jsou korytáři. Takže pane Fialo, podívejte se co tu máme. Navíc ta ostuda s vyjednanou pozicí ODS ve vedení. Jakmile, začne ODS přerůstat ANO přes hlavu, řekne Měřínský dost bylo ODS, a najednou se to vše začne zadírat. Začnou spory jak s Pospíšilíkem a ve finále s SPP. Ještě zajímavá figura bude v radě Střelec. To tam bude zábava, k tomu mladý Passinger.

    reagovat???2018-10-15 09:42:10

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • No uvidíme co s Přerovem dokážou

    bude to to samé jako dřív. plno věcí pro objektivní potíže z programů plnit nepůjde, některé věci se jako zkusí ale bude plno objektivních důvodů proč to nejde. Něco málo se povede. Ale dle mého se zvýší investiční aktivita. Pan Zácha Radu již určitě zaškoluje.

    reagovatNová Rada2018-10-15 09:24:55

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • To není naivita, te je debilita

    myslet si že to co se sebere důchodcům tobě přidají na platu. Jedině co můžeš tak oškubat všechny ve své rodině. Nemusíš se obávat, že bys byl za exota. Takových je co důchodce ve své rodině okrádají o to poslední co mají.

    reagovatKuličko2018-10-15 09:20:49

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Mne dostalo do křeče to když jsem jako kamioňák zůstával v Hradci Králové a bavili jsme se s chlapama a oni vám řeknou jó ty si z Přerova tam vám pěkně řádí ten Kohout no slyšeli sme že kdo mu nejde na ruku toho udá. No řeknu vám neposlouchalo se mi to dobře.

    reagovatKarel sinet2018-10-15 09:17:17

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Důležité je,že zmizel ze scény Kohout. To co v politice předváděl zejména jako hlavní hybatel a spolu s Bártou hlavní představitel WW zavleklo českou politiku hodně ale hodně daleko od slušné demokracie. Šmírování,odposlouchávání,udávání,vydírání no hrůza!!! Naštěstí to na Kohouta prasklo a celé vykonstruované WW odkráčelo do politického hřbitova. Nebyl by to ale Kohout a jako otřelý kmotr začal dobývat prerovskou radnici stejnými prostředky jakými vedl WW. Začalo smyšlené udávání vyhrožování odposlouchávání a Kohoutovo řádění odnáseli úředníci,sousedé Kohouta v újezdci a všichni pro Kohouta nepohodlní politici. Já myslím Kohoute,že ke tvé smůle mají prerováci paměť a to za koho se dnes snažíš přetvařovat ti nikdo neuvěří.

    reagovatLuisa2018-10-15 08:56:48

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Anonyme

    Nijak busit nebudou. Úkol splněn.....

    reagovatJiri Kobout2018-10-15 08:53:01

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Občane a Karle Kleinere

    Zajímalo by mne, jak teď budou bušit do nové koalice bývalí odbojníci pan Navařík a slečna Jasová. Je neuvěřitelné, jak silný kačení žaludek musí mít, když tráví novou koalici s neschopnými a arogantními Babišovými poskoky z ANO.

    reagovatzáhada2018-10-15 07:42:25

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:RE:RE:

    Tak ty lavičky beru. Ale důchodcům bych posr..pr. pucovat nechtěl,ani za víc.

    reagovatKulička2018-10-14 22:12:03

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:RE:

    Kuličko, někde jsem viděl požadavek na pracovníka za vynikající mzdu, je však mimo Přerov, čištění posraných havlových laviček. Výhodné diety , penzijní připojištění, pochopitelně i stravenky, zahraniční rekreace, atd.

    reagovatTaky důchodce2018-10-14 21:14:32

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:

    Průměrnou mzdu mi nedají,to bych musel dát napřed výpověd. Zde vládnou zasraní soudruzi s ptákem,nebo růží.

    reagovatKulička2018-10-14 20:52:43

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:

    Kuličko, běž již pracovat aspoň za průměrnou mzdu, pokud na víc nemáš, míst je tu dost.

    reagovatTaky důchodce2018-10-14 20:40:27

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:

    Ta konstrukce na nám Svobody je nějak opuštěná. Tam by se vešlo soudruhů...,ale Hašo Vavel to zařídil jinak.

    reagovatKulička2018-10-14 20:36:21

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:

    JO, kdyby nebyl Kulička ubožák s minimální mzdou, tak by nám nezáviděl, Ano Kuličko, ty jsi přece vůl.

    reagovatDůchodce2018-10-14 20:32:33

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:

    Jo jo to není otravování,to je náprava zla. jo.jo

    reagovatKulička2018-10-14 20:26:12

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    je vidět že máš zkušenosti. Proč neklekneš na seniory z rodiny, aby ti odevzdávali své vysoké důchody a otravuješ tady?

    reagovatJoJo Kuličko2018-10-14 20:10:39

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Anonyme

    Ale byl jste na kandidátce. Když jste již nechtěl do zastupitelstva, tak jste na kandidátce vůbec neměl být. No a v minulých letech to nevypadalo že nechcete mít vliv a tím přístup k různým výhodám. I když od veverek s náměstkováním k SpP to byl trochu ústup.

    reagovatVliv...2018-10-14 20:08:35

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Je třeba přidat mladým bílým rodinám s dětmi,nikoliv zdechlánům,kteří milovali Lenina,husáka a podobné.

    reagovatKulička2018-10-14 20:07:27

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • můj poslední příspěvek

    Myslí, že jsem se zde vyjádřil stručně, jasně, slušně a konstruktivně. Přesně jak to vždy na ZM chtěl pan Kohout a hlavně jsem tu nikoho nedehonestoval (výraz, který pan Kohout moc rád používá asi neumí česky). Ostatní ukáže čas. S pozdravem horší to být nemůže.

    reagovatKarel Kleiner2018-10-14 19:20:48

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Annyme

    šmejde! Proč sem pořád lezeš. Už je po volbách, tak už táhni do prdele! Když se ti to nehodilo, nazval jsi tento web žumpou a teď po tvém fiasku ve volbách, ti je žumpa dobrá si tady dělat PR na další volby a navádět tady všechny na prasáckou opoziční práci?! Co ty jsi zač? To aby redakce tenhle web na 4 roky přejmenovala na Kohoutovy noviny.

    reagovatKohoute, ty uplakanej2018-10-14 17:48:28

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • ANO si s nimi bude dělat co bude chtít. V radě mají jen 4 hlasy. ANO 6 hlasů a k tomu nevyspytatelné KDU s Dostálem. Měřínský primátor a Mazochová peníze je budou blokovat, pokud budou chtít. Měřínský má k sobě i tajemníka i Teriakiho. Svolává i zastupitelstvo. Dostálovi i Navrátilovi dali korýtka. Nejhorší je, že zahodili svoje zásady.

    reagovatZácha dojebal co mohl2018-10-14 17:30:54

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Anonyme

    Pro ten vliv jsem se nechal v SpP napsat na 15 místo, ne volitelné místo, tedy si nemyslím, že ty Vaše bláboly má cenu komentovat. Říká se tomu nedostatek argumentů.

    reagovatJiří Kohout2018-10-14 17:10:42

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Annyme

    Jak již bylo napsáno: jste neobyčejně obětavý člověk. Nebo splachovací. Pro vliv zkousnete cokoliv. I pana Bártu, nebo nominaci na náměstka SŽDC. Nebo protežování nepřizpůsobivých.

    reagovatPane Kohoute2018-10-14 16:29:51

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Občane a Karle Kleinere

    To není, alespoň myslím, žádná omluvenk akoalice ANOODS. To je hodnocení působení vás a SpP v koalici s ANO.

    reagovatPane kohoute2018-10-14 16:27:28

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Občane a Karle Kleinere

    Inzenyri Navratil a mlady Passinger z Kuldovy Vysoke skladnicke, co ji absolvovali za minule 4 roky, kdyz se tam dostali a meli na to spravne konexe a cas. To byla priprava na dalsi funkce aby tam na furt mohli zustat. A my aby jsme to z dani dal zivili. Odporne...

    reagovatno jo2018-10-14 15:55:39

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Občane a Karle Kleinere

    To máte pravdu, pane Kohoute. Hlasovací strojek SpP ANO Prosperita ve srovnání s ČSSD ODS chvílema zadrhával, že bylo potřeba správně věci protlačit za pomoci KSČ. Vy jste jim to kazil. Např. být podle Vašeho, nebyl zpátky hazard a nebyly by kasičky na výpadovkách. Jak jinak bychom mohli Bonver a já přispět na plat pana ing. Navrátila? Vy už jste to věděl tenkrát, na co se v budoucnu použijí zisky z hazardu a za překročení rychlosti?

    reagovatAntonín Jedinák2018-10-14 15:28:09

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • na to prerovske ANO vlastni vinou doplati

    a dobre jim tak.

    reagovatbrzy2018-10-14 15:25:54

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Kdy rozjedete ten Mamutov? Primitivů máte už dostatek.

    reagovat2018-10-14 15:01:20

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:První zastupitelstvo se blíží, půjdeme se podívat.

    Včera na ČT hovořil Fiala, lídr strany ODS. Cituji: "Strana ODS musí eliminovat slučování s polokomunistickým hnutím ANO. Je třeba dodržovat tradice ODS, pracovat s pokorou pro lidi, volit osobnosti strany, nebýt korytáři. Po vyslechnutí příspěvku, mám dojem, že v Přerově hovoříme o jiné politické straně, rozhodně ne o ODS. Budeme muset pozvat Fialu a to jsem zvědav jak se mu bude Zácha za to co předvedl zodpovídat !!!

    reagovatFiala2018-10-14 13:45:49

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Annyme

    V tomhle prostředí jsem nucen se pohybovat. Leta slouží k anonymním politickým kampaním. Zrůdným anonymním politickým kampaním. Často je vidět i totální nesnášenlivost k oponentním názorům. Minimum lidí najde odvahu se podepsat a ztotožnit.....

    reagovatJiří Kohout2018-10-14 13:44:27

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Občane a Karle Kleinere

    To má být omluvenka na ty naprosté hrůzy, jakými se dostali do zastupitelstva? Zajímavá logika myšlení. Pokud SpP odcházela ze sálu, asi měla důvod v nesouhlasu s předloženým materiálem a arogantním hlasovacím stroječkem ČSSD ODS, který v minulosti fungovla docela dobře. Dnešní koalice to takě vzala po staru a nasadila úplatky na zajištění stability koalice. SpP nepadala do roviny osobních osočení, neřešila boty, kalhoty a jiné ptákoviny......srovnání to nemá, ale Vy ho tam vidět chcete. Je vidět, že máte stále syndrom, z té totální porážky, kterou jste si zapřičinili jen a jen sami. Stačí nekrást.......;)

    reagovatJiří Kohout2018-10-14 13:41:45

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:pro občana

    Úplě mi mluvíte z duše. Líp bych panu Kohoutovi neodpověděl

    reagovatKarel Kleiner2018-10-14 12:45:56

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Kalous nám sliboval důchody 4000 kč,proč to neudělat hned? Až někdy půjdu do důchodu,tak bude líp.

    reagovatKulička a žádný blb2018-10-14 12:38:17

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Annyme

    Neuveritelne a manipulativni, nepravdive a neskutecne hloupe ublizenecke hodnoceni. Tady uz to nekolikrat padlo ale Kohout vytrvale a urputne bojuje. Don Quichote de la Mancha. Cvokarna je velmi blizko a postupujicim vekem to bude jeste horsi. To uz neni usmevne, to je smutny konec nejspravedlivejsiho prerovaka z Jablonce vsech dob. Hrozne blaboly.

    reagovatTo je neskutecne co dokazes vyblit2018-10-14 12:32:00

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:RE:Nechápu -vidím

    Kolik jsi toho vyhulil, nemyslící v......

    reagovatBlbe-Kuličko2018-10-14 12:26:02

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Je neuvěřitelné pane Kohout, jakou máte paměť, že si nevzpomenete, jak jste se chovali, jako opoziční politici SpP. Dokonce, jste byli tak přizemní, že jste i odcházeli demonstrativně ze zastupitelstva. První si zameťte před svým prahem a potom kritizujte jiné. Vyplodit pane Kohout, takový nesmysl, to chce hodně alkoholu v krvi. To si opravdu myslíte, že lidé si nepamatují vaše lži a podvody . Vaše útoky na stavební firmu a polepený barák plakáty SpP. Primátorský ples a u jednoho stolu Puchalský a majitelka firmy. To si opravdu děláte prdel z lidí?

    reagovatobčan2018-10-14 12:24:01

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:Nechápu -vidím

    Do mojí rodiny se neser dědku ušatej.

    reagovatKulička2018-10-14 12:23:54

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Annyme

    Vy jste tak obětavý člověk. V tomhle prostředí vydržet celé 4 roky tvrdě pracovat pro dobro občanů Přerova, a nikdo vás nedocení, zase jen samé pomluvy a napadání. . Ale nic si z toho nedělejte, tak je to celkem vždy, politik není nikdy doceněn, musí jej jen hřát to co když je na výsluní udělá pro sebe. Jak na psychické tak na materiální úrovni.

    reagovatPane Kohoute2018-10-14 11:50:43

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:Nechápu -vidím

    Kolik jsi již odstřelil důchodců ve vaši rodině. To aby bylo jasno jak vážně myslíš ty své průpovídky.

    reagovatKuličko2018-10-14 11:45:00

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Kuřáci-ti vrazi vyhráli volby.

    reagovatfuj2018-10-14 11:30:47

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Rozumím tomu co píšete o Netopilové. Sleduji jednání MZ a jedovatost a zášť Netopilové je nepřehlédnutelná.mohli jste ale místo spp vzít prosperitu. Voliči by to kvitovali...

    reagovatPro ANO2018-10-14 11:18:18

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Annyme

    Ano, stojí proti nim slušná lidé, kteří některé dehonestující činnosti nezvednou a nebudou je praktikovat. ODS svojí nechutnou osobní kampaní proti aroganci opět rozdělila politiku na pozici a opozici. Jen si vzpomeňte, boty, kalhoty Vladimíra Puchalského, Dostálovo mejdlo na Švédských šancích, dehonestace Kohouta za parkování motorky na chodníku, (dnes mě stále ještě zbytek těchto gestapáckých metod obviňuje ze zaparkování auta na chodníku), Koubovy osobní výpady a rétorické cvičení na bázi osobní dehonestace libovolných radních, divadelní vystoupení Jasová Dostál s dehonestací a obviněním z arogance, Záchovy pokusy o umělou kriminalizaci činnosti rady města - chodníky, cyklodům, tajemník, Dostálovy snahy dehonestovat tajemníka s neprokazatelnými obviněními......co vlastně dělali celé volební období, než šířili nenávist a konfrontaci. Tvrdě, hnusně nekompromisně. Je mi jasné, že v rtom jel i Skládal, ale to je kapitola sama o sobě. Pro město neudělali zhola nic, sami vytvořili mýtus o aroganci koalice a pak s ní i začali bojovat. Divadla na zastupitelstvu mě natolik znechutila, že podobné lidi nepotřebuji vidět, raději ani slyšet, natož s nimi koalovat a pracovat. Vždyť to je naprosto hloupé. Důkaz, jak vážná ta arogance byla je rychlé vytvoření koalice s ANO. Naprosto v klidu. Kampaň byla jen virtuální hra nijak se nedotýkající podstaty politiky, správy věcí veřejných, veřejného prostoru. Jediné co jde za nimi a je dobře odpracováno, tak dohození prodeje pozemků na předmostí. Blokovali jakékoli snahy o zlevnění nákupu pozemků na straně města......zakládají karikující stránky na FB - Přerov info, stupňují anonymní pomluvy na těchto stránkách, kdy se s nezaměnitelným způsobem jednostranně komentují politické dění. ANONYMNĚ. Je to široký komplex činností jak si neslušně říci o mandát ve volbách a to, že jim lidi dali důvěru, je asi charakterizující, proč se tady v Přerově nic nedaří prosadit. Je to o emocích, nikoli o racionalitě volby.

    reagovatJiří Kohout2018-10-14 11:16:27

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Nechápu -vidím

    Celý žívot budovali komunismus a nyní se natřásají na Kanárech u sangrie jako mladice.

    reagovatKulička2018-10-14 09:50:52

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:K volbám

    Větší blb jsi však ty Nedělko, určitě to není tvé pravé jméno a neodsuzuj někoho koho neznáš. Znám pana učitele, a u těch co se chtěli něco naučit byl oblíben.

    reagovatBývalý žák z Kosinky2018-10-14 09:44:17

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Nechápu

    Pane Vy asi nevíte jak se změnil výpočet důchodů v neprospěch starodůchodců. Zkoušel jsem si přepočítat důchod podle současných pravidel a koeficientů a vyšel mi důchod o 4000 Kč vyšší. Nás tehdy okradli Klaus, Špidla i Kalousek. Celý život jsem měl nadstandartní plat a dnes mám daleko do průměru. Výpočet základu 100/30/10% mne poškodil tak, že z každé 1000 Kč navíc jsem měl 67,50 Kč. Naše elita, hlavně soudci, si vymohli pro sebe nový způsob výpočtu, ve svůj prospěch. Proto žádná valorizace nedožene nové důchody a staré přepočítat v době počítačů nelze. Příště si rozmyslete, co píšete, ať ze sebe neděláte vola,

    reagovatTaky důchodce2018-10-14 08:21:53

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • To by člověk nevěřil, co se najde hlupáků

    Starostlivost o důchodce charakterizuje vyspělou a kultivovanou společnost, ve která si přeji žít. Pokud někdo tady nesouhlasíte, že se důchodcům občas přilepší, pravděpodobně tito z Vás nejste se sami o sebe postarat na úrovni, jakou by jste si sami přáli. My co dokážeme se o sobe postarat vlastní pílí, jsme většina z nás ochotni se podělit se seniory, kteří nám tady po sobě zanechali bohatství, které my všichni využíváme. Proto vy neskutečně arogantní, kteří máte holou prdel a tady vykřikujete nesmysly proti důchodcům, kteří Vám zajistili vzdělání a předávají své pozemské statky, běžte raději strčit hlavu do vědra se studenou vodou, možná Vám to pomůže, i když o tom pochybuji.

    reagovat55 let - předdůchodce2018-10-14 07:52:12

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Kdyby nebyla Netopilová tak zapšklá,arogantní a zlá osoba byl by jednoznačně preferován formát ANO SPP KSČM Starostové a nezávislí. Po prvním jednání s SPP kdy Netopilová začala šířit svou zlobu a nenávist bylo i Honzovi jasné že to s ní nepůjde. Velmi mě to mrzí,protože Horký je slušný chlap ale na jednání mu nezbylo než mlčet a věřím ze se sám cítil za Netopilovou trapně. Potom nezbylo hledat jiné řešení bez spp a těch mnoho nezbylo.

    reagovatANO2018-10-14 07:42:25

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Anonyme

    Stojí proti nim... Proč by se zase mělo 4 roky vést město ve stylu SpP tzn. opozice proti koalici? To nejde vést město společně a konstruktivně? Proč tady zase někdo jako Kohout vyzývá k jednání ZM ve stylu někdo PROTI někomu?!

    reagovatA opět úvaha mstivého hajzla2018-10-14 07:27:53

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Anonyme

    Vy však mezi ty slušné lidi určitě nepatříte.

    reagovatKohoute2018-10-14 07:24:17

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Přijedu večer do toho Přerova a ze tmy se ozývá ze všech stran slovo MORE.

    reagovatKarl2018-10-14 06:21:33

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Jednou budete taky důchodci, šulini.

    reagovatsatan2018-10-14 06:10:55

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Nechápu

    Nechápu,proč se cpou důchodcům peníze navíc,když se důchody počítají ze stále rostoucích platů pracujících.KURRRWWWNasranost

    reagovatNASR...2018-10-13 23:28:21

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Důchodce je hamižný zmrd,který si myslí,že u žádných voleb nesmí chybět. Ale je to parazit s IQ na teploměru venku.

    reagovatTAK TÁK2018-10-13 23:20:38

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Anonyme

    Výhradně korekce stupidní h a hloupých osobních vypadů opozice. V tom vynikala alarm ODS. Ta šarada Janově dirigoval Markem Dostálem zasluhivala ohrazeni. Jim takové svinstva nehrozí. Stojí proti nim slušní lidé, kteří tyhle metody nezvednou......

    reagovatJiří Kohout2018-10-13 23:13:24

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • voliči

    Voliči si budou pamatovat zcela HOVNO. Naprostý.

    reagovathovno2018-10-13 23:00:57

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Karle Kleinere

    A nejhorší na tom je, že lže sám sobě a ještě věří tomu, že je to pravda! Bože to je fakt blb. Tohle individuum nám musí závidět všechna města. Takže to vypadá, že se toho arogantního hovada další 4 roky nezbavíme, protože se už evidentně třepe, jak se bude na všech jednáních ZM do všeho srát a mlet tam ty svoje "chytrý" sračky. Doufám, že ho nechají vyvést nebo už mu dá konečně někdo na tlamu.

    reagovatKohout zase lže.2018-10-13 21:34:15

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Praxe a odbornost

    Ve skole i po skole (Kuliskove) je ve spravne strane. Asistent a rozdavac volebnich letaku. To staci, ne?

    reagovatPraxe je2018-10-13 20:39:04

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Praxe a odbornost

    Dobry den, zajimalo by me, vi nekdo neco o dohledatelene a dolozitelne praxi u radniho Passingera?? Zde je tedy v clanku oznacen jak omlcici...

    reagovatJana2018-10-13 20:10:53

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Jen prosim nerikej, ze jsi nebyl arogantni. Je to smesne. Zastupitelstva jsme sledovali a bylo nas dost. Byl jsi i neslusny ke sl. Jasove, prehlizivy a sarkasticky k opozici a vylozene nabubrele prehlizivy k mnoha dalsim. A to z pozice moci, ta ti chutnala, co. A ted? Najednou pokora - smesne...

    reagovatNeanonyme Kohoute2018-10-13 19:33:07

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Karle Kleinere

    To je samozřejmě trochu fabulace. Ten výrok byl opačného gardu - my si s dovolením prosadíme co uznáme za vhodné i proti vůli opozice. A pokud si zpětně projdete hlasování, tak zjistíte, že mnoho návrhů opozice bylo schváleno. Včetně mé maličkosti. Podobně ujeté výroky bych čekal v nefér předvolební kampani, dnes už je to jen argumentační bída. Pokuste si inkriminovaný výrok nalézt a hlavně jej vnímat v souvislostech. Nikdy jsem nebyl arogantní a ani nehodlám do budoucna být. Problém je velmi často s interpretací výroků, které si kdejaký matla přebere po svém a hojně publikuje. Doporučuji jít do zdrojů.

    reagovatJiří Kohout2018-10-13 19:25:18

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • A co Lausch. ml.,Pronajímá byty. Daně platí?

    reagovatja2018-10-13 19:19:36

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:První zastupitelstvo se blíží, půjdeme se podívat.

    A kdy to první zastupitelstvo bude, abych se nachystal na divadelní taškařici.

    reagovatJirka2018-10-13 19:02:15

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:První zastupitelstvo se blíží, půjdeme se podívat.

    A ještě se zeptám, jak poznáte "povedeného" voliče ODS? Aby to třeba nebyli neuspokojení voliči jiných stran. Nebo ještě hůř, aby to nebyli ti, kdo volit vůbec nešli?

    reagovatHm2018-10-13 17:41:23

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Každý ekonomicky aktivní dostane zbraň a nějaké náboje

    a pěkně si ve své rodině ty vyžírky odstřelí. A pak samozřejmě odstřelí sebe, jakmile bude v důchodu. No a pak také všechny dlouhodobě nemocné a všechny, co neplatí daně všeho druhu. A bude ráj na zemi...

    reagovatDůchodce vystřílet2018-10-13 17:39:47

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:dopravni expert je prece jen nutne korytko

    Aha, takže radní, kteří kvůli tomu obvykle dva dny v měsíci nemůžou jít do svého zaměstnání by to měli sponzorovat ze sveho?

    reagovatHm2018-10-13 17:39:37

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:První zastupitelstvo se blíží, půjdeme se podívat.

    "Ještě předtím, než se zápletku do lži a podvodů". Takže vlastně říkáte, že zatím je vše bez problémů. S čím jste tedy nespokojený?

    reagovatHm2018-10-13 17:37:43

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Poloviční důchody je habaděj.

    14000 DŮCHODU JE JAKO MÁLO,NEBO HODNĚ? A KDYŽ JSOU 2 DŮCHODCI,TAK JE 28000 MÁLO? TOMU SE ŘÍKÁ CHAMTIVOST A NENAŽRANOST.

    reagovatTAK TÁK2018-10-13 17:03:41

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • První zastupitelstvo se blíží, půjdeme se podívat.

    Jak ten nápad niže čtu začiná se mi libit. Pokud by se někomu podařilo aby občané (voliči všech stran ale hlavně podvedeni voliči ODS) v plné sile zaplnili sáll při prvni schůzi zastupitelstva a vyjádřili tak svou nespokojenost to by byl ten správný vzkaz nove koalici ještě před tim než se zapletou do lži a podvodů.

    reagovatRe:jinak2018-10-13 16:55:46

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Poloviční důchody je habaděj.

    Za půl roku.

    reagovatchichi2018-10-13 16:54:20

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Skoro 62% ovce - nevoliči

    Omlouvám se, ale netušil jsem, že můj drobný příspěvek vyvolá tolik reakcí. Spíš jsem tuhle nesmyslnou debatu ukončit. Nic méně vyjádřím se tu ještě jednou. Za prvé jsem ve svém příspěvku nikoho nejmenoval vyjma pana Lajtocha, ale to byl pouze úvod. Jestli bude pan Měřínský dobrý primátor, toť otázka dalších čtyř let, ale člověk, který lže na kamery v přímém přenosu, ale to už tady taky padlo. Jenom jsou zajímavé reakce pana Kohouta. Víte pane Kohout já si vážím každé práce, kterou člověk vykonává ať rukama nebo hlavou. Dokonce i ten váš pokus, který tu nebudu rozvádět beru aspoň tak, že jste se snažil vymyslet něco užitečného a možná se to i z části povedlo. Ale jedno vám nikdy nezapomenu. A to váš výrok, že nikdy neschválíte něco co navrhne opozice. (a lze to dokázat). Dál se myslím o aroganci vašeho vládnutí nemá cenu bavit. Já osobně jsem byl těchto nespočetných arogantních jednání, a ne sám, přítomen ze strany bývalého primátora. A co se týče nějakých peněz o kterých se tu zmiňujete. Znám hodně lidí co vykonávají práci zadarmo, resp. třeba za párek nebo jinou nepodstatnou věc, ale o vás si to rozhodně myslet nemůžu.

    reagovatKarel Kleiner2018-10-13 16:50:00

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • dopravni expert je prece jen nutne korytko

    Za dva mesice by nekdo ty korytka mel vsechna sepsat na papir aby se Prerov probudil. Placeni by meli byt jen primator a dva namestci. To dalsi vcetne koryt u mestskych firem by mela byt sluzba mestu zdarma. O tu sluzbu mestu prece ta komunalni politika je - nebo ne panove a damy ?

    reagovatale2018-10-13 16:31:17

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE: jinak

    Vše mohlo být jinak, jste křiváci, lidé už si vše uvědomili, pozdě. Je to fakt bída nebo spíš výsměch po volbách. O pámbičkářích ani raděj nemluvím. První zastupitelstvo se blíží, půjdeme se podívat. A co tedy bude dělat Marek Dostál za funkci, stejný dotaz na Navaříka, snad nám odpoví.

    reagovatZácho, Dostále, Koubo2018-10-13 16:29:12

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Dopravní expert

    Bude s plácačkou řídit dopravu v Přerově, tam kde bude zácpa tak to asi nebude stíhat hlavě v 7:30 ráno a v 15:30 odpoledne, třeba se z něho stane Spiderman, když to všechno stihne.

    reagovatJirkovi2018-10-13 16:14:47

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:ODS zpackaná privatizace

    Důchodce pamětníku o jakých daních mluvíš?Nejdřiv jste nás všechny okradli v 1948 a potom při reformě 1953.Z toho jste stavěli.Vás bolševiky jsem měli odsunout jako němce po válce, jste zavšivená ruská pátá kolona.Zebrat vám baráky,majetek,domovy a vyhodit na ulici.Tak jste to dělali se slušnými lidmi.

    reagovatS2018-10-13 16:14:25

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Poloviční důchody je habaděj.

    Tak takovy duchod má náš slavný valéčny veretan hučin co 2O let pachal zločiny a byl 4x v kryminále. To sme to doparacovali.

    reagovatLevicový volič2018-10-13 15:43:51

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:PODVOD

    A jiná varianta? Ale reálná prosím, protože já vidím pouze teorerické, a odejít do opozice, by byla blbost. Dík.

    reagovatPetr Nedělka2018-10-13 15:41:56

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • hned zrusit asistenty kriminality

    ty mel na starosti pan Kohout (SPPP). Nyni je pry povede dvojice M.Dosta a Navarik. To bude prdel vazeni.

    reagovata2018-10-13 15:41:23

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • ....

    Omluva..." nepotřebovaly"

    reagovatPetr Nedělka2018-10-13 15:40:34

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:K volbám

    Hloupější důvod, volit SPD, jsem neslyšel. Určitě vidím lepší varianty. Kdyby to nebyly paka, nepotřebovali se vozit narcisovi Okamurovi po zádech. Pospíšil neukáže nic, Kafka už by měl myslet na krematorium a ne politiku, a Galeta.... většího blba už asi najít nemohli.

    reagovatPetr Nedělka2018-10-13 15:39:30

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:ODS zpackaná privatizace

    Možná by bylo fajn, napřed pochopit problematiku, než o ní mluvit. Tyhle hospodské....v reální ekonomice nesmyslné...kecy, působí fakt divně. Důchodče pamětníku.

    reagovatPetr Nedělka2018-10-13 15:36:08

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Dopravní expert

    Co jako bude Navrátil koordinovat??? Vždyť to už koordinují na úřadě.

    reagovatJirka2018-10-13 14:51:25

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Vrána si dělá prdel ne

    Bohužel, je vysokoškolák a vysokoškolák :( takový ing strojař, stavař, elektro, ekonom z prahy, kluci a děvčata v ČVUT, VUT, UK, MU a jiných oborově težkých a náročných VŠ vs kluvi z VSLG. To je prdel vidět v tv, ale když je to realita? To není prdel, to je k pláči. Tristní a tragické. Ano, co jsme normálně (míněno regurélně a s nárokama a učením se a dobře odvedou magisterskou či doktorandskou prací) vystudovali jsme tady v této společnosti všem pro smích. Třeba klukům z anobudelíp..., že kluci. Mimochodem, žádný strom neroste do nebe, prý se říká.

    reagovatTy vogo, to není prdel :(2018-10-13 14:25:58

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:ODS zpackaná privatizace

    Postavily se stovky státních podniků, z našich daní, které měly produkovat dividendy k financování důchodového účtu. Podniky se však rozkradly, prodaly, ale peníze nikdo neviděl. A protože podle fyzikálních zakonů se penize nemůžou ztratit, přesunuly se jen do jiných kapes. A vznikli nám miliardáři s miliardami našich, státních peněz. Nebo si je vydělali?

    reagovatDůchodce pamětník2018-10-13 14:11:35

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • K volbám

    Byl jsem volič ANO, do města asi naposled. Koho ale volit? Kolaboranty lidovce s Hermanem a Bělobrádkem, ODS se slizkým Fialou, TOP09 s Kalouskem a Štětináčem, ČSSD s Hamáčkem, Pochem, oblbnuté piráty a nic neřešící komunisty, tak mi vychází jen SPD. Pochopitelně SPD je strana nová, počkejme jak se projeví, se třemi kandidáty v opozici ni nezmůže. Šli však do toho, že s nimi nikdo do koalice nepůjde, že budou opozicí, bez výhledu na nějaká koryta a prebendy. Proto mají příště můj hlas, bez ohledu na to, jak jsou špiněni ze všech stran.

    reagovatVolič ANO2018-10-13 13:56:04

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • ODS zpackaná privatizace

    Při stoprocentní privatizaci státního majetku (ODS), by příjem důchodců by měl být někde kolem 50000. To byl prodán jejich majetek, který byl vybudován za čtyřicet let.

    reagovatA hrrrrrrrrr ke korýtkům2018-10-13 12:45:58

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Poloviční důchody je habaděj.

    Důchody by měly být kolem 24000-26000 korun.

    reagovatŇAF2018-10-13 12:41:25

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Poloviční důchody je habaděj.

    Odhad, že je u nás průměrný výdělek 32000 korun a důchodci někteří dosáhnou na 14000 korun. Umíte si to představit?

    reagovatvrrrr2018-10-13 12:39:22

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Poloviční důchody je habaděj.

    Je po volbách, tak je čas odebrat peníze a výhody blbičkám a ježidědečkům a vrátit je těm,kteří je vyprodukovali.

    reagovatb2018-10-13 12:34:53

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:PODVOD

    Myslite, že se měli raději spojit, ale nechat celou radu a namestky ostatnim? Jaká by v tom byla logika?

    reagovatHm2018-10-13 12:34:10

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • PODVOD

    Po přečtení obsazení Rady musí volič konstatovat ODS podvod. K ANO se vymezují programem celé čtyři roky a pak se s ANO spojí. Šlo jim o placené posty. PODVOD na voličích.

    reagovatobčan2018-10-13 12:16:16

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:Karle Kleinere

    Obcanko, lhar Merinsky byl v Olomouci na VŠ jako urednik, co evidoval patenty doktorandu. Tedy nikdy nic neridi ale sebevedome dal v OC vypoved. Tedy vrcet se nema kam. Navratil to samo, vratit se muze jen na pracak, proto mu vymysleli placenou funkci - ma co splacet ( nova slecna a alimenty neco stoji, ze). No a takovi jdou do oolitijy i kdyz toho moc nabidnout nemuzou. Ale kdyz ono potrebuji prece a v te zumpe politicke to jde. Odporni lide v odpornem prostredi .

    reagovatANO2018-10-13 09:08:33

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Vrána -velké zklamání

    Nevím co si o všem co se zde píše mám myslet, Jedna věc je jistá, že ing. Vrána přece věděl, že na post primátora pan Měřínský nemá, vždyť mu je sotva rozumět-to jeho kunkání a vytáčení se !!!!!! Dozvíme se něco o staveb. deníku a financování cyklověže?

    reagovatseniorka z Přerova2018-10-13 09:04:20

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Karle Kleinere

    Jestli toto je pravda co píše p. Kleiner, o našem primátorovi, tak potěš nás pán Bůh, vždyť on ani na zastupitelstvu neuměl mluvit, nebylo mu moc rozumět, a dnes chce být primátorem, no zlatý pan Puchalský, ten znal paragrafy nazpaměť, kde se na něho hrabe náš nový primátor , který neumí říci kloudnou větu, že nemá soudnost bla, bla, bla

    reagovatobčanka z Přerova2018-10-13 08:57:08

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    A já si myslel, že se něco změní..Klvač v Teple, Střelec na Technických, další 4 roky v prdeli...

    reagovatLaďa2018-10-13 08:56:04

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE dotaz na náměstka Záchu

    Pane náměstku budete mít ještě zájem se svými dvěma spolustraníky o předložení stavebního deníku a financování cyklověže_? Zatím na můj dotaz nebylo odpovězeno a co za vašeho náměstkování hacienda pana Kulíška v Újezdci, je to prima -odpovíte mě prosím na můj dotaz? Jak jste šili do nám. Měřínského-nyní jste velcí kamarádi?

    reagovatbabička2018-10-13 08:45:40

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Když jsou asistenti nablízku,tak se cítím bezpečněji,cigoši si nic nedovolí.A musím je pochválit,že klidní malé cikány a vyhání je z nádraží domů.Dokud bude v Přerově černo,tak at tady hlídají.

    reagovatBojovník2018-10-13 08:42:34

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • To je výsledek vaší čtyřleté práce! Ta ostudná koalice. Vždyť si s vámi vystřelí zadních. Menšinu v radě, primátora i finance ANO. Navrátila na dopravu. Co jste vyjednal je ostudné. Ostudné. Posíláme Přerov ještě do větších sraček než je. Hlavně, že jste si řekli o křesla. Udělali jste chybu, že jste neukecali Prosperitu. Mají dobré lidi. Tak je budete mít proti sobě. To nebude dobré. Ještě k tomu Prachař, SPD a Nekl. To bude zase divadlo.

    reagovatZácho, Dostále, Koubo2018-10-13 08:41:57

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:zrusit

    V žádném případě nerušit asistenty prevence.Jsou potřeba. Pan Kohout udělal dobrou věc!!!

    reagovatBojovník2018-10-13 08:36:46

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Petře Nedelko

    Toto není hodnocení před ten pán tam byl 4 roky na skolstvi. Několikrát jsem s ním přišel do kontaktu a tam je opravdu něco spatne u něj.

    reagovatmirek2018-10-13 06:36:41

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Poučení z krizového vyvoje vedení mesta Prerova koalici ANO SpP

    Soudruhu rotný Kohoute. A vy tomu procesu komunálních voleb rozumite? Četl jste zákon o obcich někdy do konce. Představte si, že existuje něco jako předčasné volby v komunálu, akorát se to jmenuje doplňující volby do obecního zastupitelstva. A predstavte si, že jich ročně proběhne v ČR nekolik. To je věc, že ?

    reagovatExem pro Kohouta II.2018-10-13 06:19:25

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Demagog a manipulátor

    Tak koalice dle Vás nefungovala poslední rok, teď už v půlce funkčního období. Kdy nám tady nalžete, že vlastně nefungovala vůbec. Běžte kokrhat jinde a nebo nejlépe zalezte do kurníka a navždy. O Vaš světonázor tady není zájem, dodatečný hrdino.

    reagovatExem pro Kohouta2018-10-13 05:51:24

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Petře Nedelko

    Hodnotit před bitvou.... to je takový ten náš národní sport že? A kohopak bychom tam dali...znovu mašinfíru bez řidičáku? Každopádně posun....a navíc brzy hodnotit.

    reagovatPetr Nedělka2018-10-13 05:16:28

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • zrusit "asistenty kriminality"

    a hned

    reagovat1.vec co by mela koalice udelat2018-10-13 05:05:51

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Annyme

    Předčasné volby v komunálu??? Rozumíte tomu procesu. Neuvolněný radní Kohout pracuje bez peněz a uvolněný Navrátil také bez peněz? Něco mi uniká nebo nemají 18 hlasů a jen něco plácají do médií na tiskových konferencích.....?

    reagovatJiří Kohout2018-10-12 23:23:02

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Karle Kleinere

    A to o těch penězích víte jak? Zatím ještě nové zastupitelstvo nic neschvalovalo... Nebo víte, že Babišovo předvolební plakátové prohlášení, že když mu soukmenovci zavolají tak že se zasadí přinese tok peněz všade kde budou mít ANO slovo?

    reagovatPane Kohoute2018-10-12 23:14:30

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Annyme

    Však se ptám, jestli ta nevraživost je již delší záležitost. A v jiném threadu to potvrzujete. Nebylo pak lepší tu slepenou a nejspíš nefunkční koalici rozbít a udělat předčasné volby? nebo jste měl problém jen vy a ostatní z SpP byli spokojení? No nic, to již je pasé, co bylo se již neodestane...

    reagovatAnonym panu Kohoutovi2018-10-12 23:09:46

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Annyme

    Nevím proč koaliční spolupráci každý považuje za bratrství. ANO mělo lidi z SpP tak rádo, že už se s s SpP další koalice prostě nekoná. Chápu, že že hra na aroganci byla určující, pro výsledek voleb, ale nijak nenaznačovala co se bude odehrávat. Ostatně ODS si svůj mandát může vykládat jak chce. Vše je pravda. A ANO asi také. Dát si do programu politické povinnosti je docela zábavné. Moc vizí tam nevidím.......v každím případu se nám díky trafice Tomáše Navrátila docela zkrátilo oprav hodně metrů chodníků v Přerově.......

    reagovatJiří Kohout2018-10-12 23:06:05

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Karle Kleinere

    Sorry za ty preklepy na mobilu, jak jsem nasranej.

    reagovatJejda2018-10-12 22:50:10

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Karle Kleinere

    Jiri Kohoute, ze ti to dlougo trvako, nwz jsi ooznal, ze jsi jim dwlal pitomce. Merinsky je kripl co jen lgal a v zivote nikdy nic neridil. Jen nosil lejstra na VŠ v OC a byli velmi radi, ze se te nuly zbavili. A ted je v Prerove. Uz vite co je ANO za krivou partu. Tak je stale volte vy kokoti..

    reagovatNo2018-10-12 22:48:45

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Karle Kleinere

    Mohl byste mi říct, proč jsme si mile, slušně a nearogantně nezřídili i pro SpP trafiky a pro město celé volební období dělali vše nad rámec mandátu zdarma? Ze stolu spadlo tolik projektů, protože nebyly peníze a nyní prostě jsou? Akorát na trafiky pro stabilitu koalice? Trochu křivé, ale proč ne. Pojďme uvolnit i další členy rady, každý přeci něco pořeší, když bude politická vůle, no ne..... rozdíl je v tom, že my jsme si arogantně o ty peníze neřekli. Zato ti dnešní se o ně mile přihlásili.....to je rétorika, sorry jako.

    reagovatJiří Kohout2018-10-12 22:30:28

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Skoro 62% ovce - nevoliči

    Nebudu se vracet k zastupitelství, kdy byl primátorem pan Lajtoch. A hlavně jsem nevěřil tomu, že lidé v Přerově uvěří slibům SpP. A nejhorší ze všeho bylo, že se ANO s SpP spojilo ve vládnoucí koalici. Od té doby občas sleduji diskuze na tomto webu. Celé čtyři roky jsem si naivně myslel, že toto spojení stáhne ANO ke dnu společně s arogantními lidmi z SpP. Bohužel se vyplnila jen polovina toho v co jsem doufal. A teď se zamyslete proč. Jednoduchá odpověď. Kdo za to může? Voliči. Dnes tady většina píše o tom, jak ODS podrazilo své voliče a že jim to za čtyři roky spočítají. Ptám se, proč to teď voliči nespočítali té spekulativní straně ANO, když jim to spojení s SpP vyčítali celé čtyři roky. Pokud by dodrželi to co tu slibovali, ANO by nikdy nemohlo vyhrát letošní volby. Všichni v Přerově by se měli zamyslet nad tím kdo koho volil a co z toho vzniklo. Můžeme tu sáhodlouze diskutovat o tom jaké mohli být různé druhy koalic, ale ruku na srdce, politika je hlavně o kompromisech a umění udělat ty správné. (i když moje krédo je, že politika je hlavně svinstvo páchané na lidech - pouze můj subjektivní názor) a přesto co jsem uvedl v závorce si myslím, ale momentálně si tím nejsu jistý, že v tuto chvíli je sestava vzniklá na radnici tím nejmenším zlem a ostatní ukáže čas. A kecy o trafikách, pohodlných místečkách v dozorčích radách a pod. jsou úplně bezpředmětné. To vždy bylo je a bude. Toď vše milí přerované.

    reagovatKarel Kleiner2018-10-12 22:23:11

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Vrána si dělá prdel ne

    Navratil, dispecer od Prachare a nyni pan ing. i s mladym Passingerem z VŠ Kulišarny. No ja teda opravdu cumim, co my jsme za trotly, kdyz normalne studujem, pripravujeme na pracovni karieri, co my jsme za pitomce, kdyz nejdem do politiky cestou studia ve funkci a pracovni dobe... asi jsem debil, co nechape a nic neumi. Kurva, nakopal bych jim prdel. Tento system je hnus.

    reagovatTy vogo, to je prdek2018-10-12 22:19:08

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Annyme

    Jak Vy jste vysledoval, že jsem s ANO kamarád mi tedy není jasné. Válčil jsem s nimi na více frontách.......lámalo se to po dvou letech. Ale jinak hodní, mílí......prostě kamarádi.

    reagovatJiří Kohout2018-10-12 22:13:11

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Copak, najednou nejste s lidmi z ANO kamarád?

    Nebo je to dlouhodobější vztah ANO a SpP? Se pak není co divit jak to poslední roky se správou Přerova vypadalo. Ale to nic, dál to bude také zajímavé. Už jen ten bordel co bude až se opravdu rozjedou plánované dopravní stavby. A až se pan Zácha zajede do kolejí ve kterých fungoval při svém minulém fungování jako první náměstek. Tehdy prý byl ve vleku druhých jak z ČSSD tak z ODS. Teď lze očekávat, že si jej povodí pan Vrána.

    reagovatPane Kohoute2018-10-12 21:47:30

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Vrána si dělá prdel ne

    https://www.novinky.cz/domaci/485986-v-prerove-dohodli-povolebni-trojblok.html?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=z-boxiku/ Navrátil bude uvolněným radním, což je v Přerově novinka. Na starosti má mít koordinaci rozsáhlých dopravních staveb, které jsou již realizovány, nebo budou na území Přerova v nejbližší době zahájeny. Těsná většina „Rozhodli jsme se tak vzhledem k tomu, že město čeká příští čtyři roky velmi obtížná dopravní situace,“ uvedl šéf vyjednávacího týmu ANO Petr Vrána. Navrátil podle něj bude mít mj. na starosti i jednání s obyvateli, kterým by to mělo usnadnit orientaci v uzavírkách. „Má vysokoškolské vzdělání v logistice, zastával funkci dispečera,“ konstatoval Vrána.

    reagovatKoukám jako puk2018-10-12 21:47:30

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Annyme

    a najdeš odpověď vědomý senile!

    reagovatPřečti si své příspěvky2018-10-12 21:38:51

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Petře Nedelko

    To myslíte vážně že Navrátil je schopný? Prachař mi není sympatický ale má kontakty a nějaké ty zkušenosti s jednáním, mluvením prezentaci a podobně. Přece jen měl velkou firmu, ale co kdy udělal ten sislavej debílek?

    reagovatMirek2018-10-12 21:38:43

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Logistik Navrátil

    sice se bál mluvit na zastupitelstvu, ale třeba místo mluvení bude konečně konat, aby doprava v Přerově po zahájení staveb průpichu, přemostění trati s velkou křižovatkou, dalších kruháčů, dovedení dálnice z Lipníka k Přerovu bude totálně permanentně kolabovat.Tady může pan Navrátil projevit své asi skryté schopnosti, ale měl by být alespoň superman, aby to zvládnul. Snad jsme zvolili správně a nová koalice, snad jediná možná přijatelná to dotáhne do vítězného konce, jinak Přerov z těch zejména dopravních sraček nezachrání ani rektor vysokánského logistického ústavu na obousměrné Palackého.

    reagovatOptimista2018-10-12 21:38:12

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Annyme

    Komu jsem to slíbil?

    reagovatJiří Kohout2018-10-12 21:31:41

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Moto nové koalice:

    zapomněl jsi brzy na svůj slib, že už o tobě po volbách nikdo nikde neuslyší?!

    reagovatKohoute, Kohoute,2018-10-12 21:25:19

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Annyme

    Nevím.....

    reagovatJiří Kohout2018-10-12 21:09:09

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Moto nové koalice:

    S twbou je najednou i prdel. Co na to rika Judr?

    reagovatJirko, ty vole2018-10-12 21:08:01

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Moto nové koalice:

    Arogantní politické dohody lze nearogantně sdělit občanům. Zn. Sako, milý úsměv a nagelované vlasy s sebou.....;) My ten program naplníme.....:)

    reagovatJiří Kohout2018-10-12 21:06:19

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    vidím to podobně. Ještě nezačali a už to "začíná". Uklizený Navrátil, odborník nejlepší z nejlepších, teď ještě co je pravdy s Dostálem... nová městská společnost...? 4 roky jsme doufali ve změnu, kdy bude město vést slušná sestava. A ti, kteří celou dobu avizovali, že se s tou koalicí neztotožňují, že mají s jejich způsobem jednání problém, se v závěru otočí. Ale tak, aby své voliče nevyplašili a nepřišli o hlasy. Po volbách. Měřínský primátorem - přerováci se asi fakt zbláznili. Naházet to ANO, když věděli, co hrozí. Jak píšete, je to velká bída a hůř bude.

    reagovatach2018-10-12 21:05:11

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ach jo to je bida, co? Sem si myslel, ze horsi to byt nemuze. Muze a bude. Ne Kocourkov ale Kokotov.

    reagovatPani ach2018-10-12 20:31:50

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Pitv tiskovka.

    Ostuda, Michale ty ses zaprodal, celé jsem to poslouchal a děs běs, a tomu říkáte tiskovka. Jseš prodejný zmrd a jsem zvědav kdo Tě přijde podpořit na zastupitelsto. Pro smích je funkce Navrátila.Ještě bylo špatně slyšet asi naa tiskovce jste to měli schválně ztlumené. Divím se Markovi, že to nevzdal jeho plané řeči na zastupitelstvech minuli již účinkem. A svatý Dostál to posvětil. To je hnus velebnosti.

    reagovatCyril2018-10-12 20:25:32

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Povodila

    reagovatOmluva2018-10-12 20:13:41

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Navrátil měl na úřadě obrovskou výhodu, že si ho porodila vedoucí odboru Pospíšilová. Takže se nemusel starat a klidně mohl seniorům rozdávat koblihy. Ale na dopravě se budou spoléhat na něj. Tam si ho bude max tak vodit někdo z ŘSD nebo Děti země. Proto tolik dotazů od novinářů. Že chyběli s Měřínským, kandidátem na primátora, je chyba

    reagovatPane Nedělko2018-10-12 20:12:56

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Nevidím problém

    mě tedy novinka Přerova - uvolněný radní pro dopravu Navrátil, nejprve upřímně rozesmál. Pak mě to samozřejmě přešlo:-( Za Košutka převzal náměstkování Zácha. Takže ne Navrátil lepší, než Košutek, ale podle vás Navrátil lepší než Zácha. Je pravdou, že Přerov prochází a bude procházet složitou dopravní situací. Město mělo smlouvu s Prachařem, který odborníkem na dopravu je, má nesrovnatelně lepší vyjednávací schopnosti a možnosti. V dnešní složité době dobrá volba (a to ho jinak nemusím:-) ). Ovšem co s Navrátilem? Musel by si hledat práci!! Tak ho plně zaplatíme a to co dělal náměstek, náročnější akce Prachař, bude dělat navíc uvolněný radní Navrátil. 8 hodin denně... Šlo to odborně a za mnohem méně peněz. Tak to bude neodborně za plnou pálku. No nic, vy jste řidič, to oceníte...:-(. A Měřínský? Primátora nemáme na okrasu, ale na práci. Zastupitelstva někdy přináší situace, které je nutné okamžitě vyhodnotit a řešit. Mít v malíčku fungování magistrátu, zákony o obcích... Ale vy jste se asi díval na jiná zastupitelstva, kde byl Navrátil schopný náměstek, Měřínský repre slušňák :-( , který vždy ochotně odpovídal, nikdy nelhal, nebyl arogantní...

    reagovatach2018-10-12 20:01:25

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Tak jsem si myslel

    Tam ještě někdo pracuje.....

    reagovatJirka2018-10-12 19:24:38

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Tak jsem si myslel

    že nebudu muset dát v Technických výpověď, ale jak vidím, tak další 4 roky v prdeli...

    reagovatLaďa2018-10-12 19:07:41

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pitv tiskovka.

    Díval jsem se na tiskovku. Ostuda. Chtěl jsem je pochválit aspoň za něco. Je to tragédie. Úroveň prezentace tragická. Chyběl kandidát na primátora Měřínský. A Navrátil na dopravu. Museli vědět, že když projel školství. Tak se budou ptát na to jak to bude jako garant dopravy. Zácha jak kdyby do té koalice nepatřil. Spousta řečí a nic neřkli. Puchalský to bylo jiné kafe. Ještě na něho budeme vzpomínat jak to řídil. Tisková konference jedna ostuda. To nechci vidět zastupitelstvo. Tu byli jen novináři. Zácha čuje průser.

    reagovatCyril2018-10-12 19:06:02

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Další ztracené 4 roky

    A co to všechno, co Zácha, Dostal a Kouba kritizovali? Vždy jak čertíci z krabičky za zastupitelstvu. Vše zapomenuto? A co tajemník úřadu ? Budou se s Dostálem nahánět po chodbách úřadu, a teď v rámci nějakého koaličního teambuldingu?

    reagovatAlibaba2018-10-12 18:37:56

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Když já tomu

    nevěřím! 4 roky zase temno tak to je opravdu v prdeli v té největší

    reagovatMILUŠKA2018-10-12 18:03:05

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Neumíš číst!? Tak řekni sousedovi. Máš to napsané nahoře.

    reagovatMiluško2018-10-12 17:40:27

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pane Navařík

    jestli už je všechno upečeno, zdělte kdo je primátor kdo jsou jeho náměstci, zkrátka složení nového zastupitelstva z těch výkřiků pisatelů to nelze poznat děkuji!

    reagovatMILUŠKA2018-10-12 17:36:05

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Kdy bude programové prohlášení Rady?

    Aby se bylo od čeho odrazit.

    reagovatDotaz2018-10-12 17:07:32

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Volit do 65 let a nad 65 IQ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    No tak ty bys taky nevolil. A po změření tvého IQ by se testéři zhrozili a okamžitě bys šel do svěrací kazajky a vypolstrované cely.

    reagovatPetře2018-10-12 17:05:03

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • V Přerově se bude krásně žít,až ODS vrátí všechno,co si naprivatizovali.

    reagovatTAK TÁK2018-10-12 17:03:09

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • ODS ani ANO můj hlas důchodce nedostali,protože na jejich kandidáty mám svůj názor.Tak to bylo a bude.

    reagovattak to pozor2018-10-12 17:00:03

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Volit do 65 let a nad 65 IQ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Ano vyhrálo podle očekávání. VŠAK TO U VOLEB VYPADALO JAKO V DOMOVĚ ZASRANÝCH DŮCHODCŮ.

    reagovatPetr2018-10-12 16:29:03

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Co si může opozice přát?

    V naší nově vzniklé opozici si nemohou nic jiného přát, než neschopnou koalici. Čím více hloupých v koalici, tím větší bude sranda v opozici.

    reagovatOpozice2018-10-12 16:27:51

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • ANO si ODS pěkně povodilo

    A tak to má být. Michal Zácha je prosťáček, který nikde jinde než v Cikánově neuspěl a ten učitel s vadou řeči, co si stále barví vlasy, to je taky nedorýhovaná zygota. Zaráží mě však Marek Dostál, že má tu drzost být členem ODS. Jeho tatínek, spolupracovník státní bezpečnosti, nechával agenty stb v hasičských uniformách procházet byty a domy nepřátel režimu, sám jim tvořil jako velitel hasičů krytí a ještě vše úředně kryl za protipožární kontroly. No nevím, nějak rychle zapomínáme...

    reagovatSATAN2018-10-12 16:16:21

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Zaprodalo za židle?

    To je co za idiotskou úvahu? Člen koalice musí obsadit židle, nebo jako v koalici s někým jiným, by židle neobsadili? Mluví z tebe nenávist.... možná mohla být misto KDU Prosperita....potom bych byl úplně spokojen, ale mnoho jiných variant tam není. SPD...OK....SpP...Přerov 2018 apod., na to sere pes

    reagovatPetr Nedělka2018-10-12 16:11:33

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Nevidím problém

    Koalice je logická. Křesla taky. Navrátil je schopný, a na dopravě bude užitečnější než Košutek. Měřínský je nemastný neslaný, bude aspoň reprezentativní primátor. Jelikož vyhráli, primátorský post je právem jeho. Určitě bude daleko slušnější, než Puchalský. Nevidím důvod je hanit. Hlavně že jsou pryč Horký, Puchalský, Košutek atd. Jediné co je škoda, že nenaváže práce v oblasti kriminální prevence...nebo naváže? Tam by to chtělo pokračovat v práci J.Kohouta. Nasměroval to dobře. Rozhodně nehážu flintu do žita, za mne spokojenost.

    reagovatPetr Nedělka2018-10-12 16:08:07

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Mluví za vše.

    reagovatPrůvodní foto2018-10-12 16:04:37

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Jsi se vším rychle hotov.

    Aspoň se nemusí stydět. Hvězdná parta s Navrátilem na dopravu a Dostálovi křeslo jako trafiku. To bych byl také v opozici. To jsem nadával na Kohouta. Ale budu se mu muset omluvit.

    reagovatJirko2018-10-12 16:01:20

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:ccc

    Pospišilík stráví 20let v politice z toho většinu v opozici.Múže o tom začít psát knihu:)))Jak jsem se v politice mýlil a stravil 20let v opozici!!!!!

    reagovatJirka2018-10-12 15:17:59

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pospíšilík se musí smát, unikl pěkné blamáži. Má mé sympatie.

    reagovatCcc2018-10-12 15:03:18

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Co tu meleš, jsi mimo mísu. Už jsi jak ten Navrátil zapomněl jsem Ing. Navrátil.

    reagovatJosefe pro pána boha2018-10-12 15:00:53

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Klesne Přerov ze 136 na 395, níž to totiž nejde. Doteď jsem si vás se Záchou važil. Od dneška vás mám za p.....e. Jdete se znemožnit.

    reagovatTomáši Dostale2018-10-12 14:57:20

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:

    Pravdou je, že situace v Přerově je pravděpodobně již nenapravitelná. Promarnila se léta, kdy do Přerova mohl přijít zajímavý investor. Pro firmy, co zde působí, se toho také moc neudělalo. V dnešní době, historicky nejnižší nezaměstnanosti, si již každá firma dobře rozmyslí své investice a raději bude pokukovat od nás na východ. Tak snad aspoň z části daní, které plynou do městského rozpočtu se podaří vybudovat něco smysluplného pro občany města. Jinak mě se v Přerově bydlí dobře a do prd.le to jistě nedojde. Jezdí za mnou spousta přátel, i ze zahraničí a jsou vždy mile překvapeni některými místy /Michalov, laguny, hradby, dobré pivo, atd./. Pravda, nepřijíždí vlakem, nýbrž autem a jsou tedy ochuzeni o přerovské ghetto. No, o úkol více ke zlepšení pro nově vzniklé zastupitelstvo.

    reagovatJosef2018-10-12 14:52:28

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Je to odborník na svém místě

    má na to určitě velmi prosperující živnost...

    reagovatNakonec, co máte proti funkci pana Záchy2018-10-12 14:24:18

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Stejně tak jak na to Přerov je po 30 letech svobody a demokracie se už nic moc pokazit nedá. Dopřejme jim možnost provizí...

    reagovatano, buďme shovívaví2018-10-12 14:22:12

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Město již nasměrovali. Tak jaksi do prdele. To že je Přerov považován za téměř nejhorší místo k bydlení není jen posledními 4mi léty. I když i ta 4 léta se na tom podepsala.

    reagovatPane Josef2018-10-12 14:18:32

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Lídr ODS miřil dvakrát do Poslanecké sněmovny-neuspěl,dvakrát na kraj v Olomouci-neuspěl,tak aspoň ten Přerov,jinak by to bylo na depku.

    reagovatbuďme shovívaví2018-10-12 13:54:23

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Co to vyjednal Zácha za hrůzu?

    Pomáhejme sami sobě.

    reagovatODS2018-10-12 13:52:20

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • ODS je ostuda města.

    Garantují ti, že si to budu dobře pamatovat. Zácha vyjednal úplný hovno. Jen svoje koryta. Opozice si na nich smlsne.

    reagovatVoliči2018-10-12 13:50:42

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Navrátil a bude vyjednávat dopravu. Jestli na toto Zácha kývl. Tak u mě ztratil jakoukoliv úctu. Dostále, Dostále tys to dopracoval. Vy jste idioti. Zlatý Prachař.

    reagovatTo si ze mě děláte prdel2018-10-12 13:47:56

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • voliči si budou houby pamatovat..diskuse tady jsou o ničem

    reagovatvolič2018-10-12 13:44:45

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Většinu v radě má ANO, uvolněný člen rady pro dopravu je minuly namestek školství... Tohle Vám přijde v pořádku? Košutek už jde do duchodu, ale Navrátila někam posadit museli.. A Passinger se stal radním za to, že hezky umí mlčet a bude hlasovat, tak jak se mu řekne..

    reagovatBývalý volič ODS2018-10-12 13:41:03

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Za mě spokojenost, až na některé členy rady, kteří určitě přínosem nebudou. A nechte ODS již na pokoji. Odkud by měli rozhodovat o směřování města - z opozice??

    reagovatJosef2018-10-12 13:37:33

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Koalice

    Nejrozumnější možná koalice.Psíci doštěkali a karavana jede dál.

    reagovatKKK2018-10-12 13:33:35

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


Další články - Články z Přerova, Přerov, Přerovsko



Pekárna racek a "nové" parkoviště

publikováno 15. 10. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 15
Tak Pekárna Racek si vytvořila nové rampy, ovšem nějak zapomněla na zaměstnance, kteří teď nemají kde parkovat a blokují kompletně vedlejší ulice.

Radary v Přerově splnily účel, řidiči se krotí.

publikováno 14. 10. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 61
Radary v Přerově splnily účel, řidiči se krotí

Rychlost řidičů, projíždějících místními částmi Přerova Lýsky, Lověšice a Kozlovice, střeží od září radary.

Koalice upečena - trafičky pro rebely asi budou

publikováno 12. 10. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 56

Tak nějak jedou tamtamy z jednání o nové koalici co vznikla už před volbami.

Pan Kafka z SPD už úřaduje

publikováno 12. 10. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 57
Kritický komentář na FB není vítan.

Radary jsou v ostrém provozu.

publikováno 12. 10. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 20
Radary jsou v ostrém provozu .
 

Informace pro čtenáře

Vložte článek, nebo inzerát.

Vložit nový článek Přidat nový inzerát
€ nákup 27,00 € prodej 27,85

reklama

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Anketa

Přerovský deník

 

Přerovské noviny - Informace

Redakci pište na email redakce@prerovskenoviny.eu
Pokud chcete informaci o inzerci na Novinách, pište na e-mail reklama@prerovskenoviny.eu

Přerov - Info region & Přerovské noviny.
Informační server okresu Přerov.

Kontaktujte nás


Přerovské noviny na facebooku

Navštivte také naše další portály

Odkazy