Patrik v Brně v Přerově Košutek

news img

Naprosto katastrofální situace v dopravě.



Kde je součinnost dopravní policie?

Pan Košutek jako náměstek pro dopravu schvaluje nesmyslné dopravní změny jako např. jednosměrka Wurmovka. Za kterou, by mu někteří nejraději nafackovali.

ODS byla šťastná, že se ho zbavila a když nebyla funkce tam vyšlo to v ANO. Samozřejmě , že víme, že tohle je akce ŘSD a taky víme co jsou jedničkové komunikace. Díky tomu Košutek škodí jen tam.

A není to náhodou v jeho resortu , kdy on se stará o dopravu , aby jako náměstek zajistil alespoň nějakou průjezdnost, součinnost s dopravní policii atd..............

Jenže náměstek pro dopravu co nemá auto ani řidičák ? Je tak trošku slon v porcelánu. Takže ruku na srdce pane Košutek vy na tu funkci opravdu nemáte. A není to počtem tříd. Kdo viděl film Všichni dobří rodáci si vás může zařadit jaksi stranicky.

A jinak si představme , že na železnici by změny schvaloval nějaký blb jehož jedinou kvalifikací bylo, že si jako malej hrál s vláčkama. 

 

Fotogalerie

 
 
Vloženo: 09. 10. 2017       Kategorie: Vaše články   Autor: redakce

Přidat příspěvek:

Jméno nebo přezdívka:

Titulek:

Text příspěvku:


  • MHD

    Jsme bohužel odkázána na pohyb po městě na MHD. Cesta z práce mi trvá přes 2 hodiny a to bydlím na jedné straně Přerova a pracuji na druhé straně Přerova - a pro některé rýpaly - ne , nemůžu chodit pěšky, bydlím v příměstské části Přerova. Tohle bych doporučila si vyzkoušet některým radním a zástupcům města Přerova.

    reagovatKeV2017-10-17 06:46:29

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • zlaty retez nebo retizek

    ??

    reagovat???2017-10-16 14:30:50

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Prijdi mi to rict osobne- hrdino. Mimochodem zadny zlaty retez neni ale potrpim si na dobre hodinky, ty vzdelance. (Jak jsem precetl u clanku o Pracharovi. Jsi opravdu velky hrdina....hezky vikend.

    reagovatKarel Boruta2017-10-13 12:34:23

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pane Bořuto, vy jste symbol falše jako ty vaše zlaté řetězy na krku...Myslím, že ty charakterizují člověka dokonale.

    reagovatRobin2017-10-13 09:44:48

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:RE:Náměstek

    To co je v té vitrině vystaveno je nejen ukázka co je ta banda zač ale každý slušný občan by se měl zeptat jak to že už policie a soudy nekonají. Přece není možné aby nějaká skupina lidí která byla dříve trestně stihaná za závažné trestné činy si tady dělala co chtěla. Co dělá proti tomu třeba Haluza který je voličem pana prezidenta Zemana?

    reagovatvolič Miloše Zemana2017-10-11 16:12:26

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:Náměstek

    že tě matka radši nespolkla

    reagovatkutile,2017-10-11 14:47:42

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:Náměstek

    Dnes je Andreje a to má svátek hlavní konfident STB Bureš co je na nástěnce KAŇáků se Zemanem a to jako terč pro nácvik střelby. Teda ty terče to je pecka. Já jich koupil 50 a už jich mám jenom 10. Je o to velký zájem.

    reagovatKutil2017-10-11 13:31:29

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Náměstek

    Pani ach, ja myslim, ze tech odborniku z ANO je tam vic. Dalsi borec majici skolstvi na starosti ma vybornou praxi coby vychovatel a ekonomicky mamestek, odpovidajici za miliardovy rozpocet (proto ta rozpoctova opatreni na kdejakou akci - vi kazde zastupitelstvo), tak ten nosil lejstra z kanclu do kanclu na VŠ v Olimouci, kde jsou radi, ze je pryc. Toz takovy vykvet vede mesto a podle toho to tu vypada.

    reagovatNo2017-10-10 23:09:17

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Náměstek

    tak to my jsme ještě lepší! Stejný náměstek, který má dopravu a "výborně" se osvědčil, byl také v komisi pro školství. Když měl obhájit na ZM svoji nominaci - tak sdělil, že chodil 13! let do školy a děti chodily také do školy, takže ví. Jiný zájemce - středoškolský učitel a zastupitel neprošel. Byl v opozici. Tož tak to máme u nás. Vedeme.

    reagovatach2017-10-10 22:15:15

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Náměstek

    Vy máte náměstka pro dopravu bez ŘP a auta, u nás máme náměstka pro dopravu také bez ŘP, auta a ke všemu je ještě slepý. Doprava v Opavě tak taky podle toho vypadá.

    reagovatopavák2017-10-10 20:23:45

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Povim na to, ze jsi trouba - staci? Ja se podepsat pod sva slova nebojim.

    reagovatKarel Boruta2017-10-10 14:39:56

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • karel boruta,vit řihošek,d.jasova.....novák,táborský ...pod tisíci jmeny tu můžu psát......tak proč nepoužít přezdívku robin. Co na to povíš Boruto.I přezdívka,pokud není daná adresa má platnost jak jméno Boruta bez adresy

    reagovatp.Ján Holan2017-10-10 14:27:54

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:pro Robina

    Ja Robine znam oba celkem dost a jestli jsi trefil jedno slovo, tak je to, ze jsou nasrani (jako ostatne mnoho z nas tady) na to co se deje v Prerove a jaci pitomci se hlasi do politiky a jsou v prerovske politice. Nemusim ani jmenovat asi vsichni, kdo chteji, tak ví. Komplex budes mit ty, kdyz vykrikujes anonymne proti tem co nazor otevrene rikaji. A dlouho. Nejakou dobu jsem byl vytizen a necet, tak po precteni tohoto blabolu jsem pri chvilce neodolal toto poznamenat. Zdravim Vas oba.

    reagovatKarel Boruta2017-10-10 14:07:28

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pro Robina

    ...podle sebe soudím tebe???

    reagovatjb2017-10-10 12:20:04

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • ANO, ŽELEZNICE (ne ta sekaná) JE V OBLIBĚ, říká KOŇSKÝ CHRUP

    Koňský chrup má umělecké sklony a proto si jako pravou ruku vybral nadějného fotografa, železničáře, do týmu podporovatelů. Jako Košutek má maturitu, ze šířavského učiliště, takže je znamením vysoké kvality vzdělání. Přerove, máš se na co těšit. Po volbách!

    reagovatyhaaa2017-10-10 08:07:24

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Vsadsko dnes ráno - 10.10.

    Ráno kolem 6:45 naprosto katastrofální situace na křižovatce Vsadsko-Dvořačka. A PČR? Širokodaleko nikdo kdo by řídil provoz. A protože žijeme ve Vepřove, nikdo z našich milých spoluobčanů Vás nepoistí. Možná by bylo nejlepší zákaz odbočení doleva z Vsadska na Dvořačku a všechno to hnát doprava a na kruháči by stačil jeden policajt, který by to řídil zipem. Ve Vídni by se tohle nestalo, protože tam jezdí v autech řidiči a ne tihle zakomplexovaní bezohlední a netolerantní pseudořidiči

    reagovatredtrader2017-10-10 08:03:01

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Redakci představují Řihošek a Haluza - věčně nasraní, zakomplexovaní, zneuznaní outsideři, kteří se roky a roky snaží dostat se k moci a furt nic. Podobně jako Okamura šíří pouze negaci, program nemají a kdyby se přece jen dostali na radnici, docela by mě těšilo je sledovat. Jsou to Okamurovi dvojníci v malém - zášť, nenávist a prázdno v kebuli.

    reagovatRobin2017-10-10 07:49:17

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:dirgo, pre všetkých

    Moj otec najprv vela pije a potom jebe a ke´t nevladze tak jebem ja ale tolko u toho nepijem a nerevem a takto porad dokola točkolotoč...

    reagovatDirga ml.2017-10-10 07:35:06

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • náměstek Košutek

    Nechápu proč radnice platí takového blba?To co vymyslel v dopravě je katastrofa'

    reagovatpetr2017-10-10 07:29:12

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Komenského - Palackého

    Jo to jsem se uťal. Odbočka u Gymnázia, Komenského - Palackého. Ten semafor je tam dosti zle nataktovaný. Oni vůbec přerovští "dosavadní" politici mají rádi semafory na každém rohu. Pak to tak vypadá.

    reagovatJan Sova2017-10-10 07:09:22

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:koordinace DI Přerov

    NIKDE!!!

    reagovatjb2017-10-09 21:48:13

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:koordinace DI Přerov

    kde se odbočuje z čechovy do palackého?

    reagovatcogni2017-10-09 19:35:40

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • fuj-přerov večer ne

    V bratislavě podřezal opilý indoslovák člověka.

    reagovatMara2017-10-09 19:09:14

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • otevřu tam prodejnu kočárků.

    procházím husovkou a vidím,že za 5 let bude přerováků 60000

    reagovatturista2017-10-09 19:00:26

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Furt je to stejný. Poslední kvartál v roce.Silničáři musí honem utratit prachy a zahajují jednu stavbu za druhou a několik současně.Město pořád rezignovaně mlčí a karavana jede dál...Jen tak dál soudruzi.

    reagovatExem2017-10-09 17:48:48

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • dirgo,

    ono je taková věc, mezi lidmi všeobecně rozšířená a té se říká PRÁCE. A jsou pracující, kteří ke své práci potřebují auto. Kdyby chodili pěšky, tak nic neudělají.

    reagovatvíš2017-10-09 17:30:11

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Chod pešky pico

    reagovatDirga2017-10-09 16:48:18

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Na takovém místě to musí fičet od svítání do stmívání.

    reagovatPetr Nedělka2017-10-09 16:14:58

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Proč nezobousměrní Wurmovku? Stejně je to zavřený. Jinak kruháče v dobrym stavu nebyly, kdo ma oči a teochu soudnosti, ví sám. A hlavně to komplikuje dopravu děckám do školy. Na tento termín a rozsah, bych nepřistoupil-ráno to bylo již zavřené, a nikde ani noha, ani bagr

    reagovatPetr Nedělka2017-10-09 16:13:48

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Kolaps

    policie je dobrá jen na dávání boiiček!

    reagovatpetr2017-10-09 15:08:14

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • A co 9. května

    No a na 9. května? Tam byl dnes frmol!! Na stavbě ani noha.......

    reagovatpřerovák2017-10-09 15:07:04

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Re: Jan Sova

    těch co mají nedostudováno bude asi víc :-)

    reagovat.2017-10-09 14:03:46

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • akce ŘSD

    Oni mají takovou kouzelnou tabulku s rekonstrukcí silnic. Co peklo schvátí to už nenavrátí. I kdyby to bylo ze zlata a platiny a bez šrámu, stejně se to musí přebrousit. Ale fakt je ten, že nemám vystudovaný obor pozemní stavby a komunikace.

    reagovatJan Sova2017-10-09 13:49:48

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • sázka

    Tak co přátelé...v kolik hodin už neuvidíme na kruhových objezdech ani jednoho pracovníka, který by pracoval na kruhovém objezdu? V 14:00? v 15:00? Jinak mě fascinuje jak se tu vyhazují peníze - asfalt na kruhovém objezdu u hané a u bývalé komuny byl v bezvadném stavu...zato jiné cesty jsou jak tankodrom a na ty se tu nechytne...

    reagovatMarta2017-10-09 13:01:22

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Asi jsem příliš hloupý, ale to je opravdu takový problém, aby si město (pokud není investorem) kladlo podmínky provedení akce? Tj. oprava povrchu ano, ale ne tímto způsobem. Nevím proč se na tom nedělalo o víkendu, když u opravy Čechovy ulice to šlo. Tam byl pokud se nemýlím režim o víkendech absolutní zákaz pro všechny a přes týden povolen vjezd MHD. Takže prosím o chytrou hlavu proč to nešlo udělat třeba následujícím způsobem: O víkendu odfrézovat asfalt ze všech tří kruhových objezdů. Po odfrézování by byly všechny průjezdné sníženou rychlostí. Stejně takovou jako je ve špičce tj žádný vliv na propustnost. Opravy kostek na vnitřním průměru se daly dělat za provozu, stejně jako se to dělalo v minulosti při menších opravách, větší zásahy provádět např. v odpoledních hodinách, nebo o víkendu. A na závěr opět postupné víkendové uzavření křižovatek a jejich postupné asfaltování. Co na to BOZP? stačí se podívat na mnoho jiných dopravní akcí, kde auta míjí dělníky skoro na centimetry.. Jen by se muselo chtít. Ale to by na radnici nesměl sedět odborník se 13 třídama.

    reagovatnechápající2017-10-09 12:50:27

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ještě ti vyjmenuji hlavni křižovatky. Vsadska , Dvořákova. Křižovatka Ztravená, U hřbitova a 9.kvetna. Myslím, že by řízení situaci urychlilo. Proto jsou fronty, že není možné z vedlejší, dostat se na hlavni cestu.

    reagovatjde to pochopit2017-10-09 12:43:14

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • koordinace DI Přerov

    Přibližně loni jsem zde psal příhodu, jak jsem chtěl na (dosti špatně) označené telefonní lince Dopravního inspektorátu vymoci, aby dočasně řídili křižovatku Tovární - Velká Dlážka, když semafory ji "neuřídí". Příběh se tedy zdá se opakuje. Není povědomí o někom, kdo by takovou činnosti po DI Přerov vyžadoval (prokazatelně). V tomto smyslu musí radnice stůj co stůj tlačit. Špunty v Přerově jsou známy. Křižovatky Tovární - Velká Dlážka, u Tesca a nově i u Gymnázia (všimli jste si té situace, když jedou auta rovně na Čechově ulici - zelená, tak nemohou odbočit auta z Čechovy na Palackého ??). Pokud tyto "světelně řízené" křižovatky dočasně nebudou řízeny policisty, nelze očekávat nic jiného než totální dopravní kolaps. Ráno musí doprava proudit ven a odpoledne dovnitř. Lámat nad tím hůl, když se to nezkusí zkoordinovat, není na místě.

    reagovatJan Sova2017-10-09 12:31:39

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    A navíc si myslím, že opravovat kruháče nebylo třeba. Stejně kostky těžká doprava zase poškodí. Ale asi je třeba utratit nějaké peníze.

    reagovatLukáš2017-10-09 12:21:01

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • etapy

    Etapy měly podle informací být druhou možností, ale doprava by se tak zastavila na 2*10 dní (technologie pokládky)...takže by bylo město neprůjezdné 20 dní. Nechci se nikoho zastávat, taky jsem řidič. Ale kopat zbytečně mi nepřijde košér. A nesouhlas? To pochybuji, že může dát město ke krajské komunikaci...nemůže.

    reagovatMax2017-10-09 12:19:18

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Maxi, musím tě upozornit, že k plánovaným opravám, ať už je investorem kdokoliv, se vyjadřuje magistrát a ten by měl případně i dávat připomínky či nesouhlas či stavby koordinovat, aby nedošlo k totálnímu kolapsu. Takže není pravda, že Košutek a město s tím nemá nic společného. Měli to zkoordinovat, případně povolit na etapy.

    reagovatMaxi2017-10-09 12:03:52

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:redakce

    a proč musí být hlavní průtahy městem co tři roky neustále opravovány a ucpávány?

    reagovathm2017-10-09 12:03:33

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • redakce

    Ale co naděláte...prostě je to ucpané. A pochybuji, že by to jakýkoliv dopravák změnil. Když to stojí na výpadovce, tak to prostě dál nepojede. Na kterých křižovatkách to řídit? Když to stojí od Lověšic, tak můžou regulovčíci mávat tyčkou na Novosadech, Husovce, Tovární, Durychově nebo kdekoliv a prostě to nepojede...

    reagovatMax2017-10-09 11:59:10

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Maxi, to všichni víme, že se jedná o akci ŘSD. To opravdu zde nemusíš zdůrazňovat. Jen jsem se také dočetli, že doprava ve městě bude usměrňována dopravní policii ČR. Bohužel jsme zatím během dne neviděli jediného dopravního policistu. Zde bychom předpokládali koordinaci radnice, ŘSD a dopravní policie. Účast a hlavně řízeni na hlavních křižovatkách objizdné trasy, by urychlilo a usnadnilo vjezd vozu z vedlejších komunikaci. Nejde o redakci, ale firmy, které jsou zavislé na průjezdu městem. O zachranném systému ani nemluvim. Už jsme zase slavni,televize i rozhlas doporučuji návštěvu Přerova.

    reagovatredakce2017-10-09 11:54:13

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Kolaps

    Ráno u hřbitova totální kolaps proč tam nestál dopravák a neřídil to tam, potkal jsem je na Husovce na světelné, tam byly potřeba.

    reagovatpp2017-10-09 11:36:25

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Doprava

    Košutek je výjimečně nevinen. Tohle je záležitost ŘSD a město s tím nemá nic společného. A nevím jak by redakce zajistila průjezdnost, když je město ucpané a není to kam posílat...holt 10 dní budeme chodit pěšky

    reagovatMax2017-10-09 11:18:04

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


Další články - Články z Přerova, Přerov, Přerovsko



Okamura se s SPD zařádl na třetí místo.

publikováno 10. 10. 2017 sekce: Vaše články
komentářů: 36
Největší šance na volební úspěch má stále hnutí ANO, druhou nejsilnější stranou může být ČSSD, ale i SPD, ODS nebo KSČM.

Okamura: Nechci už být v opozici.

publikováno 08. 10. 2017 sekce: Vaše články
komentářů: 17
Tomio Okamura poskytl rozhovor pro Lidové noviny.

Průšvih s lithiem: Za to může ODS, ozvali se Sobotka i Zaorálek.

publikováno 07. 10. 2017 sekce: Vaše články
komentářů: 6
Lithium na Cínovci se stalo tématem předvolební kampaně v Česku.
 

Informace pro čtenáře

Vložte článek, nebo inzerát.

Vložit nový článek Přidat nový inzerát
€ nákup 27,00 € prodej 27,85

reklama

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Anketa

Přerovský deník

 

Přerovské noviny - Informace

Redakci pište na email redakce@prerovskenoviny.eu
Pokud chcete informaci o inzerci na Novinách, pište na e-mail reklama@prerovskenoviny.eu

Přerov - Info region & Přerovské noviny.
Informační server okresu Přerov.

Kontaktujte nás


Přerovské noviny na facebooku

Navštivte také naše další portály

Odkazy