Poplatky za odpad

se mají částečně zvýšit, neb město doplácí asi 104 kč na občana .


Jakým způsobem platí odpadky státem hýčkané etnikum ?????

 

Vloženo: 05. 12. 2018       Kategorie: Vaše články   Autor: oxford

Přidat příspěvek:

Jméno nebo přezdívka:

Titulek:

Text příspěvku:


  • Náš přerovský génius občan Navařík - z PET obalů vyrobí náplň do 3D tiskárny

    https://www.facebook.com/pitvchannel/videos/jakub-nava%C5%99%C3%ADk-plastov%C3%BD-odpad-jako-n%C3%A1pl%C5%88-do-3d-tisk%C3%A1ren/1899621320082159/ Jen by mne zajímalo, kolik už toho filamentu do 3D tiskárny vyrobil. Takový nápad, jen jej realizovat, nebo těch 80000,- Kč odměny vrátit.

    reagovatLibor K.2018-12-17 19:17:57

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Souhlas s nickem pode mnou. To je dost zásadní změna. Nikdo nezná čísla. SPD ji může dopracovat a znovu předložit.

    reagovat..,2018-12-17 18:10:28

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:SPD podala návrh na snížení poplatků pro seniory a děti, návrh neprošel

    Myslím, že by měl větší podporu, kdyby byl řádně připravený. Tj. Dopředu zjištěno, jaký by měl ekonomický dopad. Takhle vystrelene návrhy přímo na jednání se pak často ukážou jako nedomyslene. Ideálně projednat předem, zjistit plusy a mínusy, znát dopady, a pak důkladně odprezentovat a odhlasovat.

    reagovatNávrh SPD2018-12-17 17:57:52

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:SPD podala návrh na snížení poplatků pro seniory a děti, návrh neprošel

    Ing.Kavka podal opravdu velmi dobrý návrh a je škoda, že prosperita tento návrh nepodpořila, asi nedávali dobrý pozor co bylo navrženo Byla to velká škoda Co na to p. Slováček ? odpoví? děkuji._

    reagovatPozorovatelka2018-12-17 17:50:57

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:Padesátikoruna je jen mince pro pana Kleinera

    A že prý je norma doporučující, ne závazná. Pak záleží na bezpečnostních predpisech.

    reagovatElektro2018-12-17 17:09:58

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Doporučení a i zároveň výzva

    Rodinko Galova,prosím Vás za všechny občany, když pro vás 50kovová mince nemá skoro žádnou hodnotu a je advent, tak přispějte prosím Vás na CHARITU. Děkujeme

    reagovatDobromila2018-12-17 15:12:54

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:50 v růžovém doplnění

    pan Gala je všeználek a jeho paní taková rozumbradka. Měl by svou ženu trochu usměrnit i když pro nich 50-ti korunová mince nemá žádnou hodnotu, ale pro mnohé občany cenu určitě má, i když je jen kovová. Doufám, že přispívá na CHARITU !!

    reagovatvolička2018-12-17 15:03:37

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:Političtí nominanti-chce to konečně změnu

    DR o nicem nerozhoduje. To funguje v nemeckem modelu rizeni spolecnosti. Tady rozhoduje predstavenstvo a reditel vykonava. DR zere chlebicky a keca. :-)

    reagovatNo jasne2018-12-17 14:47:03

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:50 v růžovém

    pan Gala je takový všeználek, .pěcích již všechno napsalo a že kovová mince 50 pro ni nic neznamená, pro nás občany,ale má hodnotu ! Měla by si více vážit hodnotu peněz !! I když zatím kovovou 50-tikorunou pohrdá. No ještě

    reagovatvolička2018-12-17 14:45:57

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Političtí nominanti-chce to konečně změnu

    To máte dost mylnou představu o práci v dozorčí radě, že její členové, ať političtí, či jiní, něco odborného řeší.

    reagovatjks2018-12-17 14:29:04

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Padesátikoruna je jen mince pro pana Kleinera

    Pro pana ing. Hrabinu. Nejsem takový odborník jako vy, ale myslím si, že pokud něco nevyhovuje zmíněné vyhlášce tak to asi zastaralé bude.. Nic méně jak uvádíte, dokud se nic nestane nic se dít nebude. Ale právě proto si myslím, že tato poznámka na zastupitelstvo nepatřila a měla být avizována někomu jinému. Toť můj skromný názor.

    reagovatKarel Kleiner2018-12-17 12:21:41

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Teprve vsichni casem poznate co za zlou, ambiciozni, nesoudnou k vlastnim schopnostem ale stale se zivici ze statnich penez je Galova. Opravdu z gruntu hodna zenska. Pajcka za rok fakt neni peniz ale ten princip lempla v TS, ktery hospodari tak, ze jen rozdeluje to co prijde automaticky, neni rizeni firmy. Napr. proc vyvazi baracniky co tridi kazdy tyden ted v zime, kdyz v lete se to strida s hnedou na bio. Tu 1/4 popelnice staci 1x za 14dni jak v lete. A je uspora. To je malilinky priklad. Ale co zvysime prachy a na odmeny bude. To je nestesti. Neschopni lidi mimo realitu podnikani. Na statnim cecku to jde vzdy vytecne. Pravda...

    reagovatJj2018-12-17 12:11:01

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE: Pravda musí zvítězit

    Jen, aby doba zúčtování přišla co nejdříve než už bude pozdě!! To by se musel stát opravdový zázrak, ale ten je v nedohlednu, jak to tak sleduji a nebude ani líp,spíš hůř

    reagovatpro MW2018-12-17 12:08:13

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Političtí nominanti-chce to konečně změnu

    Pevně doufám, že do dozorčích rad budou nominování lidé, kteří něco znají, však uvidíme jaké borce nominují. Rozhodně to chce výměnu a hlavně změnu a né tam sedět i když nic neznám a neumím, a zase je to jen o penězích

    reagovatPro JKS2018-12-17 11:54:38

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE: Přece se nenecháme neustále oblbovat už toho máme dosti

    asi jediná možnost je vyjít do ulic a vyjádřit tak nespokojenost občanů. Možná jim to zapálí v hlavách , že tak se politika nedělá!!

    reagovatrůžová mince2018-12-17 11:42:03

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:vyšetřuje někdo zda ti dva se opravdu živí v měšťáku zadarmo ?

    Když se tato kauza otevřela, tak dá někdo podnět k prošetření a začne se to konečně prošetřovat, zda je to opravdu pravda.Není možné ,aby to tak fungovalo.Chce to klepnout přes prsty co nejrychleji !!!!! a dotáhnout kauzu až do konce!!!

    reagovatna každém šplechtu pravdy trochu2018-12-17 11:33:24

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:50 v růžovém

    Děkuji za tak rychlou odpověď. Už se mě otvírají oči a asi všem, proč p. Galová s kovovou 50 kč tak pohrdá. Vždyť tam je peněz nadbytek, a peníze mohou přehrabovat s vidlama jak nám to v MZ předvedla! !Oba manželé pracují na dobře placených postech, proto kovová 50-ti koruna je pro nich bezcenná. Tak to tedy je__

    reagovatRůčová 50-ti koruna2018-12-17 11:13:05

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:SPD podala návrh na snížení poplatků pro seniory a děti, návrh neprošel to Dalibor

    Všechny návrhy (dobré i špatné) je asi předem projednat, což asi pan Kafka neudělal a na zastupitelstvu jsem neviděl žádná čísla, jak by se projevilo, kdyby návrh prošel. Ale z mého pohledu to byl návrh více než rozumný.

    reagovatGhost2018-12-17 10:59:09

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:50 v růžovém

    Jednoduchá odpověď. Její sestra chodila s Vránou a velmi rychle ukončila tento vztah. ANO a Vrána má kancelář v baráku na náměstí, co patří Galové švagrovi. O kauze nemluvě. Tak se, lide, dělá politika, teda spíše politikaření.

    reagovatPřerov2018-12-17 09:32:20

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • SPD podala návrh na snížení poplatků pro seniory a děti, návrh neprošel

    Ing. Kafka (SPD) navrhoval usnesení, aby se snížili poplatka za odpady o 50% pro seniory nad 70 let a pro děti do 6 let, s tím, že kojenci do 1 roku zůstanou od poplatku osvobozeni. Jeho návrh kromě zastupitelů z SPD podpořii všichni z KSČM. Halvně že naši senioři u voleb byli zmateni koblihama, jenže koblihy budou až za čtyři roky. Myslím, že město Přerov není městem o žebrácké holi a tento sociální nadstandart by při správném hospodaření si mohlo dovolit. Kdyby byl návrh SPD schválený, nebylo by to nic zvláštního, v jiných městech je to téměř standartem. Proč Prosperita nepodpořila tento rozumný návrh je mi záhadou, to já osobně bych od Prosperity neočekával, tento návh SPD předložený na zastupitelstvu je více než rozumný.

    reagovatDalibor2018-12-17 09:19:35

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:50 v růžovém

    Samozrejme, ze je to rodina. P. Gala byl v ODS a byl ve skupine politiku a uredniku obzalovanych kolem Lajtocha a Kuldy. Spojeni zajimave s ANO...

    reagovatPro dotaz2018-12-17 09:07:48

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:plagiátorství

    To si snad děláte srandu. To by bylo v Přerově zase haló! A té ostudy pro Přerov. Aféra ještě horší jak s MD. Co ještě vyšťouráte už tak je všeho dosti,a ještě tohle,stále tady vychází na povrch věci, až mám z toho všeho husí kůži a vlasy mě stávají na hlavě, Tož už více nic nevytahujte už to stačilo, nebo ne_????

    reagovatnevěřící2018-12-17 04:23:07

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Padesátikoruna je jen mince- občané

    Když byly peníze 8 mio na tenis.halu a 80.000 Kč na kanára,tak opravdu nevím, proč se zvýšily poplatky za odpad. Dobrý návrh byl od p. Kavky z SPD,ale ten se okamžitě smetl se stolu, nedej bože, aby se tak schválil a poplatky se nezvýšily!!!!To by byla hrůza pro p. Střelce - p. Skládale vy by jste to p. Střelcovi vysvětlil,zda zvýšit, nebo ne

    reagovatnechápající2018-12-17 04:00:23

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:50-chce to provést hloubkový audit v TS

    musí být dozorčí rada a kontrolní výbor zastupitelstva by měl kontrolovat účelnost a správnost dotací. Z města musí někdo vystavovat objednávky a kontrolovat dodavatelsko-odběratelské vztahy a přebírat výkony. To je teorie

    reagovattam2018-12-17 03:40:38

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • vysetruje nekdo zda ti dva se opravdu zivi v mestaku zadarmo ?

    Jak je to mozne.

    reagovat?2018-12-17 00:56:27

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:50-chce to provést hloubkový audit v TS

    A provádí se vůbec nějaká kontrola hospodaření v TS? Pokud ne, tak ať se tam provede hloubkový audit,no a potom nebudou žádné dohady o hospodaření v TS!!!!!!!!

    reagovatKapka naděje2018-12-16 23:44:50

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Kůrovec žere v lesích osmdesátileté budky, Galová s Ondrůjem prý žerou v Měšťáku zadarmo

    To si děláte z nás srandu!! Vždyť pro p.Galovou 50-tikačka není nic,tak si myslím, že v MD nemusí jíst zadarmo!_ To ji není hamba-taková dáma z Galerie ají zadarmo? to snad neééééé. Kdo by to řekl do ní , většina z nás by to nečekala

    reagovatKobliha2018-12-16 23:34:42

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Pokud město živí vyžírky typu programový ředitel a galeristky na KIS, potom není se co divit, ž

    Souhlasíme, se zrušením KIS. Opozice, navrhnětě neboť ,čtyři roky je strašně dlouhá doba., a jak se tam vůbec dostala , bylo výběr.řízení, kdo ji do galerie nastrčil? Už jsme z toho všeho jeleni co se na toto naše město valí. Jedna kauza za druhou a jedna aféra za aférou, tož tak co jsme chtěli to máme,nyní jen čumíme !!!_

    reagovatobčané Přerova2018-12-16 23:26:43

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:50 v růžovém

    Může mě někdo odpovědět, zda p.Galová je manželka p.Galy, který pracuje na MÚ, děkuji za odpověď. Pokud je, tak potěš pán bůh, tam není nouze o 50kč MÚ platí dobře!

    reagovatDotaz2018-12-16 23:18:55

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Kubera chce obědy pro důchodce zdarma. To je ale zmr...d.

    reagovatBojovník2018-12-16 21:43:25

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:pro Turka

    Už měknu, asi nebyl kůrovec. Umí kůrovec s motorovou pilou?

    reagovatJosef Turek2018-12-16 21:22:39

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pokud město živí vyžírky typu programový ředitel a galeristky na KIS, potom není se co divit, ž

    Ovšem padesátikačka jako milionářka promluvila. Divím se, že vůbec pracuje a nevěnuje se charitě na nádraží s mašinfírou Ondrůjem.

    reagovatnávrh na další zastupko, zrušit KIS2018-12-16 20:31:34

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Padesátikoruna je jen mince pro pana Kleinera

    Soukromé počítače připojované zastupiteli do provizorní sítě patří v tomto případě mezi zařízení vyhrazená, Bez platné revize by se do provizorně rozmístěných síťových zásuvek neměl el. spotřebič bez platné el. revize připojovat. Něco jiného je doma v soukromé síti, ale na rozvody v MD pro zastupitelstvo je revize povinná.

    reagovatrevizní technik2018-12-16 20:24:06

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Padesátikoruna je jen mince pro pana Kleinera

    Dobrý den, určitě jsem nepoukazoval na zastaralost něčeho. Poukazoval jsem na to, že elektrické rozvody při zasedání ZM neodpovídají platným normám a platné vyhlášce č. 50/78, což je z mého pohledu podstatný rozdíl. Ale pokud se nestane "nějaká nehoda", předpokládám, že se tím nebude nikdo zabývat.

    reagovatIng. Hrabina2018-12-16 19:37:07

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pro Turka

    Ano zůstávají na jehličnanech.Na začátku je brouk a na konci pařez po nahodilé těžbě. Ale na buku?!

    reagovatLesník2018-12-16 17:53:59

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Našly, jistěže by se našly. Ale zákon umožňuje přímý výběr, tož se vybírá přímo.

    reagovatděláme co můžem2018-12-16 15:17:54

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Padesátikoruna je jen mince

    To byl opravdu argument jako hrom. Pro čtyř člennou rodinu to jsou už dvě stovky a to už jsou bankovky. Je pravda, že některé poznámky z řad prosperity jsou trochu zbytečné např. řešit dopravní situaci až z křížkem po funuse, poukazovat na zastaralé el. vedení atd. Ale s těmi poplatky jim musím dát za pravdu. Když každý a to zdůrazňuji každý kdo má platit, dostane město nebo TS kolem 1,7 miliónů. Ať mi nikdo neříká, že by se tyto peníze během jednoho roku v rozpočtu města nenašly.

    reagovatKarel Kleiner2018-12-16 14:32:52

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Možná to nebyl kůrovec. Zůstávají po kůrovci pařezy?

    reagovatJosef Turek2018-12-16 10:43:12

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:pro Turka

    No jo lesníku. Tady čtu, že kůrovec napadl i Měšťák. Tak to už je příliš i na otrlé.

    reagovatAno, zadarmo v Měšťáku2018-12-16 10:03:49

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:pro Turka

    Po žních dostanete pomocníka, spíše asistenta. Evidentně ho potřebujete, za to tvrzení o kůrovci na buku.

    reagovatlesník2018-12-16 09:59:13

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Kůrovec žere v lesích osmdesátileté budky, Galová s Ondrůjem prý žerou v Měšťáku zadarmo

    To se proslýchá z luhů a hájů KIS. Je to pravda?

    reagovatkůrovci z ANO a SpPP2018-12-16 09:33:45

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Šel jsem procházkou v městských lesech. Kůrovec tam žere osmdesátileté buky.

    reagovatJosef Turek2018-12-15 23:20:04

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Tondo, neplatíš za sebe, ale za neplatiče. Je úplně jedno, kolik vyprodukuješ.

    reagovatNeviděls grafy?2018-12-15 21:22:49

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Já vyprodukuju odpadu málo.Pár rohlíků a v neděli 15 dk kabanosu,někdy jablko,proč mám platit?

    reagovatTonda2018-12-15 20:59:09

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:

    A to plagiátorství řeší už policie?

    reagovatPro2018-12-15 17:01:19

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Političtí nominanti

    klidně mohou býti jednatelé městských firem či v jejich dozorčích radách. Ale měli by problematice v dané firmě rozumět, být tam užiteční a prospěšní a nikoli proto aby si je vládnoucí strana či koalice zavázala pro JEJICH hlasování v radě či zastupitelstvu města. Když se podíváme na ty pozice v Přerově, tak je vidět že NEJSOU LIDI. Resp. ti o kterých lze říci, že jsou profíci ve svém oboru, např. Kocourek v ODS, Vrána v ANO, nikdy nepůjdou dělat jednatele do městské s.r.o. protože ti by si nijak nepolepšili. Takže tyto pozice obsazují lidé, kteří v tržním hospodářství hrají ani ne druhé ale spíše třetí, čtvrté housle - viz. v Přerově Měřínský, Navrátil, Střelec, atd., atd. Snad v žádné normální soukromé firmě by asi nemohl být v dozorčí radě třeba řidič (jako p.Turabec z ANO v TEPLE a.s.) stejně jako mladý Ing.Passinger , který si rád u svého jména (třeba do voleb) uvádí funkci "manažer" a neznalí si pak myslí. že se jedná o zdatného zkušeného firemního manažera a po rozklíčování zjistíte, že se jedná o manažera politického hnutí ...

    reagovatPro JKS2018-12-15 15:20:02

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • To s téma igelitkama z Kuflandu byl dobrý začátek, pane Navaříku. Pan Střelec by si měl dát pozor, aby ho někdo z té odpadové komise nevyštípal. Někdo, kdo umí jít tak bezskrupolózně přímo na kořen odpadového problému.

    reagovatRostou nám noví experti.2018-12-15 14:28:07

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Ano, snadno dokázatelné plagiátorství. O schopnosti vést galerii a umět rozpoznat opravdové umění od kýče nemluvě! Je zapotřebí říci pravdu. O všem i o kauzách soudem prošlých. O vyhazovech z práce, o postarání se nepřijetí studovaného člověka do zaměstnání jen proto, že by mohl být vynikajícím vedoucím Galerie města Přerova. O naprosté neschopnosti a nekompetentnosti Ondrůje dělat programového ředitele KIS konče. Kam to proboha kráčíš, Přerove s takovými lidmi! KIS v podobě skoro stovky zaměstnanců je zapotřebí okamžitě zrušit!

    reagovatAno, obálku s pruhem2018-12-15 12:57:36

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Odhalils mě, jsem z kruhů a hajzlík k tomu. Užívám si zplnahrdla prachů, co to mě ty a tobě podobní blbečci, zkrátka občani, cpete horem dolem. To je slast!

    reagovatjá a SMOLJAK, ty ne, blbečku2018-12-15 12:51:04

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Vy dva jste jen hajzlici z politickych kruhu, co to tu denne šmírují a hraji si ted na intelektualy. Pokud se vam tento stav libi, tak jste pokrytci nebo hlupaci. A diskuzi s takovymi pitomci nemam taky chut, zrovna jak na Kohouta. Zdarec

    reagovatTak to ne2018-12-15 12:40:52

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Plátek pro slabomyslné

    Koncentrace je intelektem. Souhlasím a nediskutuji. My dva, SMOLJAKu, jsme výjimky.

    reagovatjá a ty2018-12-15 12:26:57

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Plátek pro slabomyslné

    Koncentrace diskutujících na tomto webu je intelektem té nejspodnější vrstvy obyvatelstva. Žádný racionální argument vám nebude nikdy dobrým.Omezenost člověka je limitující faktor pro jeho vývoj a způsob chování. To konstatuji a nehodlám diskutovat.

    reagovatSMOLJAK2018-12-15 12:17:02

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Plagiátorství?

    reagovatModrou obálku s pruhem?2018-12-15 11:43:04

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Proč by mělo být výběrové řízení na politickou funkci? Jednatelé, předsedové představenstev městem zřízených či ovládaných společností jsou, byli a budou političtí nominanti. Ti nasytní si pro odborné řízení pořídí tým, vedený apolitickým ředitelem a náměstky.

    reagovatjks2018-12-15 11:15:30

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:p.Střelec

    Strelec si jen hraje na nestranneho. S ANO je spjat od jeho vzniku tady. Ani tam neumi vstoupit ten krivak, kdyz s nima v tom jede. To je videt, ze charakter tohoto chytraka je stejny jako jeho rovny pohled do oci...

    reagovatPrene tak2018-12-15 10:50:20

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Proč?

    V Bratislavě mají stánky ,kde prodávají cikánskou pečínku a v Přerově ne? A neříkejte,že tady pobíhá málo masa.

    reagovatKulička2018-12-15 10:35:07

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • p.Střelec

    možná kandidoval ve volbách do zastupitelstva Přerova jako nestraník ale za ANO a ANO mu přikleplo bez výběrového řízení funkci jednatele v Technických službách aby si pojistilo jeho hlasování pro záměry ANO (Měřínský, Navrátl, Vrána, atd.)...

    reagovatPro pH72018-12-15 10:25:07

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Mohl by se chytit za ruku s Galovou, podobný případ. Taky zoufalec, co nic neumí ale hraje dámu, tato přerovská padesátikoruna!

    reagovatteda fakt2018-12-15 10:24:07

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Tak teda, nemáte pravdu. Pan Střelec není v žádné straně, ani hnutí. Nepotopil každou firmu, kde byl. Nevěřte ach každý blábol.

    reagovatpH72018-12-15 10:06:08

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Tady je opravdu videt, jaka spina je politika. Neschopni a neoblibeni chudaci, co se jinde neuplatni, vlezou do stran aby ziskali posty, na ktere by nikdy ve VŘ neuspeli. Strelec, kde byl, tam firmu potopil. Merinsky neuspel taky nikde, jen chudak urednicek zakomplexovany. A tak muzem pokracovat. A jen jak se nekam doskrabe, naplno se projevi komplex z drivejska a zacnou mstive oplacet aroganci. Zrovna podobne president. Zamlada otloukanek co cetl knizky na hrbitove a ted, skoda mluvit, ta mstivost z neho uplne ciši. Odporni lidi...

    reagovatTak teda2018-12-15 09:57:02

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Asi je náhoda, že zvýšení právě pokryje nedobytnou část poplatků. Vycházejíc ze Střelcových grafů a toho, že kdo dnes neplatí, nebude platit ani zítra, můžeme za rok čekat zvýšení o něco málo vyšší, jakož i další a další rok. A další, dokud nenarazíme na zákonný strop. Pak bude třeba z nás prachy vyssát nějak jinak a na to je pan Střelec skutečný expert. Navíc je v desítkách komisí.

    reagovatvažme si skutečných expertů2018-12-15 09:55:43

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • KOŇSKÝ CHRUP BUDE MÍT VELKÉ PROBLÉMY

    K vánocům dostane dopis s pruhem. Bude tam stát něco o plagiátorství při studiu na vysoké škole. To bude ještě větší ostuda než Dostálovy současné problémy.

    reagovatuž se těším na ten skandál2018-12-15 09:55:33

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Ing. Střelec - politicky dosazený a udržovaný jednatel TSMPr

    Zkuste použít Google. Všechna města mají problém udat plastový odpad. Dříve ho kupovala Čína, která ale přestala a o plasty není zajem. Napriklad https://www.irozhlas.cz/zpravy-domov/kam-s-plasty-cina-omezuje-dovoz-odpadu-cesti-zpracovatele-ho-nemaji-kam-udat_1710230900_kro

    reagovatGoogle2018-12-15 08:23:38

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Přerovské aktuality

    a poslechněte si pana Hýzla, jak plánuje šéfovat nové městské společnosti Sportoviště s.r.o. - tak ten tedy absolutně nemá ani páru o tom, co to obnáší dělat jednatele firmy !

    reagovatPodívejte se na2018-12-14 23:04:33

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ing. Střelec - politicky dosazený a udržovaný jednatel TSMPr

    Střelec na zasedání 3.MZ odprezentoval řadu působivých grafů prostřednictvím dataprojektoru. Působilo to velmi odborně připraveno. Jen si sám pro sebe pokládám otázku, prošla ta jeho prezentace o odpadech nějakým nezávislým auditem? Ty grafy si mohl pomocí myši upravit podle potřeby, věříce, že stejně nikdo nic nepozná. Jednatel Ing. Střelec, ale při té prezentaci nějak opomněl se zmínit o příjmech z odpadků určených k recyklaci. Na shromaždišti TSMPr se akumulují krychle lisovaných PET lahví, které se nepodařilo našemu jednateli TSMPr někde udat. Jiná města takový problém nemají, mají nasmlouvaný odběr na dlouhou dobu dopředu. Takže volná kapacita pro zbavení se našeho tříděného odpadu je teď v současnosti omezená a problematická. Proto považuji za neodpustitelnou chybu, že jednatel TSMPr dostatečně nepředvídal současný problém prodeje tříděného odpadu a tím současné kompenzace nákladů na svoz. Ve městech, kde řídí komunální služby odborníci přijatí na základě výběrových řízení, mají poplatky pro občany za likvidaci odpadků okolo 500,- Kč/rok. Takhle to dopadá, když řízení městských společností se přenechá politickým korytářům. Byl bych rád, kdyby pro obsazování důležitých funkcí pro řízení městských společností se uplatňovalo výběrové řízení a ne stranická knížka. Tímto způsobem řízení a hospodaření si naše město nemá šanci polepšit.

    reagovatDalibor2018-12-14 21:26:51

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Výměna Střelce za někoho schopnějšího-tomu nevěřím, že se tak stane

    "Kdy bude vítězem někdo jiný" nezlobte se ale když vyhráli po tom co minule předvedli tak vyhrajou i priste... Lidi to slepe nahazeli kobliharovi

    reagovatVeštírna2018-12-14 18:42:12

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Výměna Střelce za někoho schopnějšího-tomu nevěřím, že se tak stane

    myslím, že zaměstnanci TS by si oddechli, kdyby byla provedena výměna ředitele!! No, ale , třeba, až po dalších volbách, kdy bude vítězem někdo jiný.Pak by mohla být výměna nebo aspoň výběrové řízení na post ředitele TS!!! Uvidíme!!

    reagovatBožka2018-12-14 18:29:28

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Tady ty kvičící selata můžou probíhat jak chtějí, stejně stačí k Přerovským volbám vylepšený Babiš na bilbordu. Záchovi a celé jejich partě jsme všichni u prdele. Jenom kecy v kleci.

    reagovatLorde máš pravdu2018-12-14 17:35:54

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • doba zúčtování ??

    Na dobu zúčtování se v této republice a tomto okrese čeká každé 4 roky, pak tlupa koblihy omaštěných mongolů přehlasuje tu daleko menší tlupu hospodských a diskuzních tlučhubů, kteří se nikdy neujednotí (leda ve sci-fi románu), kteří i kdyby měli strokrát pravdu a byli nakloněni spravedlnosti, je nedokážou přečíslit... A vo tom ta i regionální politika je.... musíte sehnat ty mongoly....

    reagovatLord Owl2018-12-14 10:25:20

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:50

    Já nevěřím ani Střelcovi a ani Galové. Oba jsou v ANO aby si léčili svoje mimořádné komplexy. Vystoupení Galové bylo opravdu ukázkou její arogantnosti, před kterou varují všichni, kdo ji znají. Doba zúčtování se blíží!

    reagovatMW2018-12-14 07:54:13

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • STŘELEC

    Vykonával pošťácké služby pro bývalého ředitele Strojíren Janouta. Kromě zdražení za odpad zatím nepředvedl nic. Ve škole na Dlážce ho spolužáci tloukli každou přestávku. Byl mimořádně neoblíbený. Nelze se divit, že vlezl k ANO, aby získal nějaký post. Ti se mu odvděčili místem v technických. Bohušu Bohušu, nelži, jak si vedl firmy a raději mlč.

    reagovatTSMP2018-12-14 07:50:30

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • udělají z Hýzla,

    majitele plavecké školy, jednatele městské společnosti, ve které bude mít pod sebou mj. bazén. To si jako bude sám se sebou smlouvat nájem za bazén ? Nemluvě o tom, že i Město Přerov jeho plaveckou školu dotuje. Takže si chlapci navzájem budou přihrávat dotace města, kšeftíky, zakázky. Střet zájmů jako hrom.

    reagovatA do toho2018-12-14 00:25:07

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • ta nova koalice je plna arogantnich darebaku

    Rozdeli si ted korytka a padesatikoruny pro ne nic nebudou znamenat......budou hrabat z vasich dani !!! Co jmeno to podvodnik ktery pro mesto nic nechce udelat pouze se prisat na mestskou kasu. ...........Zacha - Kouba - sexman Dostal - a ty hvezdy v ANO treba kunka Mazochova - padesatikoruna Galova - tvrdy Merinsky - mlady Passinger se tam uci mluvit - Dopravni expert Navratil - pbcan Navarik ktery nam po lzich najednou ukazuje jak na mesto a obcany hezky sere.......atd atd vse se to trese na korytka a ty padesatikorunky co se budou na ucet po ctyri roky hezky sypat

    reagovatachchch2018-12-13 23:24:10

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:je potřeba odpověďět občanovi

    Občane to se nikdy nestane. Funkce je až na věky věkův. Amen. To by se musel stát zázrak, jak to tak sleduji-zaměstnanci jsou prý velmi nespokojení, no a co...to neva...

    reagovatTaky občanka2018-12-13 23:22:38

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:tady nejde o 50 k, ale o neschpnost ukočírovat TS

    Je velká škoda, že do ZM se nedostala ČSSD- pan Skládal, ten si brával na paškál p. Střelce, ten na něm nenechal niť suchou! A co podzemní kontejnery? Už nic nebude?_Zlatý bývalý ředitel Koněvalík, ten by nedopustil zdražení za odpad, no, ale co se dá dělat, budeme platit a platit, nic nám nezbývá!!!_hlavně že na kanára peníze jsou!!

    reagovatBožka a Jura2018-12-13 23:14:11

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • 50

    minci p. Galové nechám bez komentáře. S čím ovšem nesouhlasím, je sdělení p. Galové, že p. Střelec na ZM předložil materiály, které zdůvodňují zdražení a NENÍ důvod mu nevěřit! ??? Tak s tím mám problém. Politikovi se nevěří, politik se kontroluje. Nevíme, jestli je hospodaření TS dobré, účelné. Stáváme se jední z nejdražších v republice. Máme nějaké nadstandartní služby? Nevíme. Proč to někde jde levněji? Máme dobrého hospodáře? Nebo je to tak, že když se špatně hospodaří, tak se zase přisype? Nejde o padesátikorunu, ale o to, proč. Střelec má za sebou dvě firmy, které zkrachovaly. Je to opravdu ten správný člověk na postě ředitele/jednatele TS? Možná by byl zajímavý nezávislý audit hospodaření. Já na rozdíl od p. Galové Střelcovi nevěřím.

    reagovatach2018-12-13 22:50:03

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • je potřeba

    aby se našel pořádný Jura a sesadil Sřelce do prdele tak jak to udělal on a nesliboval mu žádné odstupné je to neschopný darebák!

    reagovatobčan2018-12-13 21:13:22

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Koně

    Tak teda čumím koho to tu volíme. Tak třeba ta Galová, ta pozná padesát korun. Ta mě opravdu překvapila. No ale nevím, proč ji říkají koňský chrup, ona má ráda koně? Já ji neznám,a tak nevím co má s koňma společnýho.

    reagovatOsel2018-12-13 19:36:29

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Poslední schopný ředitel TS. Přerov byl p. Suchánek, ale to byly ještě TS příspěvkovou organizací města. Pak dosadila koalice ČSSD a ODS p. Koněvalíka a rázem se TS stále vlastněné městem změnily na f. s. r. o.. A začal ůpadek firmy. Pak byl p. Koňevalík sezasen nynějším jednatelem firmy, a ůpadek stále trvá, protože se z vedení TS stalo politické korýtko. Tím pádem tam chybí opravdoví odborníci ve vedení společnosti.

    reagovatTož tak2018-12-13 18:48:35

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Konvička dělá všechno už po revoluci se solidně zahačkoval nebo jsi viděl že by to tu sekal nebo kácel nekdo jiný?)) ruka ruku myje

    reagovatSteve2018-12-13 14:29:26

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:KAM SPĚCHALA GALOVA´

    No přece na sraz numizmatiiků, jehož předsedkyní bude. V znalectví a oceňování hodnot mincí je vyhlášená odbornice. ČŇB po ní prahne, MMF ve spolupráci doufá....

    reagovatExem2018-12-13 14:17:28

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:KAM SPĚCHALA GALOVA´

    Koňský chrup to s námi myslí dobře. Na obrok chodí tam, kde nemusí platit. Už si o tom šušká i celý měšťák, říká se, jak ho s podkoním navštěvuje. Pajcka k pajcce a jste boháči, to dá přece koňský rozum.

    reagovatke koňskému chrupu2018-12-13 11:26:02

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Michale Zacho, Kubo Navaříku, Jasněnko (sl. Jasová)

    Děláte to dobře.Jsem na vás pyšné. Váš Mirek.

    reagovatZdravice od Topolánka2018-12-13 10:58:11

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:tady nejde o 50 kč -odpověď

    Dobře jsem se zamyslela, jak p. M.Dostál se věčně na MZ navážel do p. Střelce, nic mu nebylo po chuti a dnes pravý opak, Tož tak je to !! Ještě nám ze všeho bude hůř, ne líp

    reagovatZamyslela jsem se jak to bylo2018-12-13 09:13:31

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:KAM SPĚCHALA GALOVA´

    Konsky chrup ma penez dost. Vsak cela rodina zije ze statnich penez a nevytvorili sami ani tu minci, tak co. Pajcka je jen drobna mince. To je tedy kravka hloupa.

    reagovatNo jo2018-12-13 08:36:02

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:KAM SPĚCHALA GALOVA´

    A co lze očekávat od personálně vyprahlého p(h)nutí jako je ANO. Jinde je nechtějí, ale Bureš takové potřebuje. Ještě si s němá užijeme. Zato ten Zácha se asi promlčí do konce volebního období za dohledu stranického ideologa, kdysi občana Navaříka. Bože, v jakých sračkách se tohle město ocitlo. Říkám to roky. Každé další vedení stojí za hovno a tím za vyšší hladinu těch sraček.Jinak to nelze slušně říct.

    reagovatExem2018-12-13 05:38:35

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:KAM SPĚCHALA GALOVÁ s hlasováním_

    Souhlas s příspěvkem, velký trapas pí.Galové na zastupitelstvu!!-odporné vystoupení!! Kdo by to do ní řekl, že se až tak vybarví, hrůza a děs !!!

    reagovatDaniel2018-12-13 00:04:47

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:KAM SPĚCHALA GALOVA´

    Paní Galová má peněz na vyhazování asi dostatek, tak proč by nesouhlasila se zvýšením poplatku za odpad. Pro ni přece 50 koruna nic neznamená, je to jen mince!! Pane bože ,čeho jsme se to dočkali. Nebude lépe-bude hůř !! To ještě za ty 4 roky vládnutí uvidíme co nám naservírují atd.!!!!§§

    reagovatDivačka televize2018-12-12 23:58:53

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Kvůli 50 ti korunám kvičíte?

    Ano k vůli 50 kč kvičíme!! Když byly peníze 8.000 000 Kč na tenis. halu a 80.000Kč na kanára,tak nevím proč občanům zvyšovat platby za odpad. Jinak zlatý pan Koněvalík-zaměstnanci na něho s úctou a láskou vzpomínají, Toť vše !!!

    reagovatPozorovatelka2018-12-12 23:49:14

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • MÁ NĚCO

    Konvička společného ztechnickými službami,? U nás sečou trávu hoši od Konvičky!

    reagovatobčan2018-12-12 21:15:59

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Tak si to zhrňme

    jen sečení imaginární trávy nespadá do svozu odpadků,

    reagovatSouhlas2018-12-12 20:15:49

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • sklo, plast, papir

    pred chvili jsem to narval vsechno do jedne popelnice..uz se na to muzu vys...

    reagovatuz netridim2018-12-12 20:14:53

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • a Zlatý kanár

    prý je Zlatý kanár vynikající propagace Přerova. Tak by nám to mělo zaplatit svoz odpadu, no ni?

    reagovatOdpad2018-12-12 20:12:57

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Přerove

    a přesto je Vrána na kraji i v parlamentu. Prostě umí být ten co je v pozadí a maká.

    reagovatNo vidíš2018-12-12 20:11:39

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ahoj volove

    tak co noveho resite dnes ? Jo smrdi to tu smrdi v tom Prerove. Nechcete si zvednout pocet zastupitelu - vite ono bude vic srandy. Tuto koalici prece uz mate davno prectenou.

    reagovatnazdar2018-12-12 18:22:43

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Přerove

    kdo tě zachrání!Od posrání Vrany před 4 lety je tu pořád sám smrad!

    reagovatPŘEROVÁK2018-12-12 13:23:58

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • A my na místní části udržujeme obecní chodník/TS to dělají asi čtyřikrát ročně,což nestačí/smetí ,trávu,listí dáme do odpadu,a ještě za to zaplatíme.

    reagovatmístní část2018-12-12 11:20:17

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Nekřestanské ceny na křestanských trzích

    Za svůj odpad nechcete platit,ale za deci ohřátého krabičáku na náměstí 50 kč dáte,že?

    reagovatKulička2018-12-12 10:34:39

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Česko řeší, co s plastovým odpadem.

    https://ekonomika.idnes.cz/plast-odpad-recyklace-skladka-d2k-/ekonomika.aspx?c=A181211_204714_ekonomika_mato

    reagovatPEŤáček2018-12-12 09:23:44

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Tak si to zhrňme

    Ve srovnatelném Prostějově dělají technické služby pro občany skoro úplné hovno, proto platí míň. Trávu tam sečou stáda ovcí, odpad občané snášejí na hromady, které vozíky vyváží za město do rokle.V čem tedy máme nadstandardní služby za které musí připlácet? Mimochodem p. Suchánek, který šéfoval zdejším technickým službám ještě před p. Koněvalíkem pak byl ředitelem technických v Kroměříži. Tam, kde platí dokonce pod 500. Asi to špatně nevedl i tam.

    reagovatČučkař2018-12-12 05:59:28

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Tak

    jsem poctivě třídil odpad a dostalo se mi akorát zdražení, není na tom lepší ten co nic neplatí a netřídí? Už jsem dnes se na vše vysral a hodil jsem vše dohromady naco bych to dělal když motivace není !

    reagovatNasraný2018-12-11 21:08:11

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pro Jan Sova

    pane Sova to je prece znamo jiz asi 10 let. Proc myslite ze nam zase budou vnucovat v Prerove spalovnu.

    reagovata2018-12-11 20:41:20

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Nedeko ty blbe

    muzes tim svym chabym mozkem spocitat co se vse pod ruznymi zaminkami zdrazuje a kolik duchodci ale i pracujici dostali pridano? Rozepis nam to tu prosimte. Mas moznost ukazat lidem ze budou v plusu .

    reagovatobcan2018-12-11 20:37:54

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Dacani sametoví

    Lidský odpad Přerov rozstěhovává po vesnicích,v Říkovicích už není vůbec bezpečno,a tak platte!

    reagovatPospa2018-12-11 11:21:32

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:kde sezenu zaznam z pondelni schuze zastupitelstva

    https://www.youtube.com/watch?v=SIZgaC6dPt4&feature=youtu.be

    reagovatxy2018-12-11 11:06:55

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:někde jsem zaslechl...

    Třídíme hezky, ale to nestačí. https://zpravy.idnes.cz/plastovy-odpad-lahve-znecisteni-rust-produkce-fln-/zahranicni.aspx?c=A170629_133449_zahranicni_ert

    reagovatRecyklace slehává2018-12-11 10:43:26

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • někde jsem zaslechl...

    že plastový odpad je dále posouván ke zpracování jen asi z jedné třetiny, zbytek prý jde na skládky (bo Čína to nebere). Je na tom šprochu pravdy trochu ??

    reagovatJan Sova2018-12-11 10:13:20

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • KAM SPĚCHALA GALOVÁ

    Vystoupení Galové byl trapas. Padesátikoruna je kovová, to znamená drobné, sdělila fóru. Jen si nespočítala, že pro čtyřčlennou rodinu jsou to dvě stovky. Dnes háže penězi a částkami ale byla doba, kdy skučela jako novinářka, že nemá peníze. Asi je dnes jiná situace a rodina Galových už má dost peněz. Pro mnohé jsou dvě stovky za rok nemálo peněz. Obzvlášť, když zdraží elektřina, plyn, vodné a stočné. Tak vám taky děkujeme, Galová, za referát. A poraďte, kde vydělat tak najednou peněz.

    reagovatodporné vystoupení2018-12-11 08:43:53

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • To je bordel.

    Lidský odpad krade železo a vybírá -krade městu papír z kontejnerů a vydělává na tom ve sběrnách namísto,aby platili.

    reagovatArtaban2018-12-11 08:40:14

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pro Nedělku

    Nedělko, když je pro vás 50kč hovno v trávě, tak co kdybyste to zapaltil za všechny ty, kterým se tohle zdražení nelíbí??? tady nejde o 50kč, ale o to, že město není schopno z dlužníků peníze za svoz odpadu vymoci a tak se rozhodlo zdražit všem plošně. My to za ty neplatiče prostě ted musíme platit. To je prasárna nad kterou zůstavá rozum stát. Navíc díky politice jisté radní, která už v radě díky bohu nesedí, se město zaplavilo nepřizpůsobivými, kteří se tu množí geometrickou řadou a tak se dá očekávat, že dluhy za svoz porostou a tudíž pracujícím poplatek brzo zvednou zase! A vy kýval jim za to ještě tleskáte! Dodnes jsem třídil, ale věřte že dneškem to skončilo.

    reagovatJiří2018-12-11 08:13:42

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Hajzlové-

    V kaufu máte přeplněné vozíky,tudíž produkujete víc odpadu a nemáte pár korun na zaplacení?Chudáci!!!!!!!!!!!!!

    reagovatArtaban2018-12-11 07:54:29

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • tady nejde o 50 k

    tady jde o neschopnost Střelce, vyštval Kovalíka sám ze sebe udělal šéfa a nic ještě za ty roky nedokázal než si dávat odměny v statisících, a jaké služby nabízí tak to není nikde k vidění!

    reagovatZamyslet se2018-12-11 07:26:48

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Pro místní zabedněnce a bandu hňupů

    Protože nenabízí podobný objem služeb.

    reagovatZamyslete se2018-12-11 06:22:27

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pro místní zabedněnce a bandu hňupů

    Jak to dokážou soudruzi od vedle dělat za levnější poplatek v obdobném objemu činností? Nebo máte pocit, že to nějak šidí a u sousedů ve městech se brodí v ulicích v odpadech? Zamyslete se, pokud to ještě dokážete, kde je problém!

    reagovatČuckař2018-12-11 06:05:30

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Alef a podobné dárečky

    Zvyšovat platby dokáže každý hňup. Proč naprosto srovnatelný Prostějov má roční poplatek v plné výši 600 Kč a Kroměříž 492 Kč?

    reagovatČučkař2018-12-11 05:55:30

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • kde sezenu zaznam z pondelni schuze zastupitelstva

    Musim ukazat manzelce toho sexualniho nasilnika aby se mu vyhybala na sto kroku.

    reagovat?2018-12-10 23:44:32

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Nedělka má pravdu. A měl by platit za odpad i lidský odpad,nebo si to odpracovat.

    reagovatBojovník2018-12-10 23:20:10

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Pro hovado Nedělku

    Můžeš mně ten princip trochu vysvětlit?Ale ne jako Pospíšilík,ten tam mlel nesmysly.

    reagovatalef2018-12-10 22:56:17

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Kvůli 50 ti korunám kvičíte?

    pane Nedělko, moc jste to asi nepochopil. Nejde o částku 50,-, ale o to, proč? Chtělo by to lepšího hospodáře, ne člověka, který za sebou zanechal dvě zkrachovalé společnosti.

    reagovatach2018-12-10 22:24:10

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pro hovado Nedělku

    Nechápeš , že tady jde o víc. O princip

    reagovatČučkař2018-12-10 22:21:26

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Kvůli 50 ti korunám kvičíte?

    50 korun ročně.... a kvičíte? O kolik podražily za posledních 5 let cigára a pivo? Potraviny? Palivo? Vy jste normálně banda sociálních idiotů tady.

    reagovatPetr Nedělka2018-12-10 22:07:26

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Střelec je

    nenažrané hovado, zajímalo by nás jak kdo hlasoval!

    reagovatobčanka2018-12-10 21:22:30

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • zajímavé

    vidět lístek na kanára tak to je síla 50 sponzorů z podniku a sportovišt a oni se nestydí fuj!

    reagovatobčan2018-12-10 21:16:38

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Střelec je komik

    Už vím koho mi připomíná jednatel Střelec , když hodlá vystoupit na zastupitelstvu. Duce , tedy Benitto Musollini měl podobné pohyby hlavy do stran při zahájení projevu.Ještě že nemlaská jak Duce.

    reagovatČučkař2018-12-10 20:48:39

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Navýšení poplatku za komunální odpad

    Ano, bude líp. Právě jsme vám všem zdražili poplatek za odpady z 650,- Kč na 700,- Kč na osobu a rok. Gratulujeme vám, občané. A třiďte o to více! Z vybraných love, které půjdou do rozpočtu města přispějeme např. církvi na dokumentaci na opravu kostela a soukromé firmě s.r.o. na Zlatého Kanára. Sice to půjde z jiné kapitoly rozpočtu, ale pořád to budou vaše prašule. Tak ještě jednou dík... A hlavně makejte, držte ústa, hádejte se mezi sebou a plaťte daně. To nám totiž vyhovuje :-). My budeme v klidu vládnout!

    reagovatK.O.2018-12-10 18:12:31

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Krádež století

    Tak ten kokot Střelec už hodinu mluví o hovnu, a to naprosto zbytečně. Přerov se vylidňuje a tak budeme muset platit víc, víc se sváží, protože se třídí atd. To je vůl, a z nás dělá ještě větší voly.

    reagovatKulturní referent2018-12-10 17:14:37

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Zkušenosti s TSmPr - sběrný dvůr

    Dobrý den nevím ve kterém sběrném dvoře to bylo,ale my tu určitě nic brát nesmíme, protože je to jako zpětný odběr a hlavně je sběrný dvůr monitorovaný. Pokud se něco takového stalo musí to být nedopatřením. Odtud si nikdo nesmí nic odnést a hlavně to z peněžit.

    reagovatBlondýna2018-12-10 12:08:15

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Domkař, tupoun z paneláku, malý, velký, starý, mladý, novorozenec, … 650 je málo - Střelec to spočítal a Nedělka pravil, že můžeme být rádi. Tož plaťte! Město má s tím milionem, co muselo Střelcovi vloni doplatit, letos jiný plán.

    reagovatvaším úkolem je platit, ne diskutovat2018-12-10 09:54:00

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:A ta nová blondýna ve sběrném dvoře

    Jestli si myslíte,že když budete veřejně vyhrožovat a nazývat čůzou,že vám to jen tak projde jste na omylu, za toto vás dám k soudu. Za urážky a veřejné vyhrožování.

    reagovatBlondýna2018-12-10 09:16:18

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Jsem domkář :) Platíme 650 Kč / osobu / rok jako všichni ostatní. I když díky třídění odpadu nenaplníme popelnici ani jako 5 členná rodina ani 1x za 14 dní. A ne, nevozím nic nikam na sídliště. Kdyžtak rovnou do sběrného dvora :)

    reagovatLibor Slováček2018-12-10 09:10:58

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:šmejdi z ANO už vám luftují peněženky

    Ty budeš asi volič těch místních ANOšmejdů? Jím i piju stejně, a stbák Bureš mě neplatí. Tak díky za tvůj hlas k pokračování kurvení státu spolkem ANO, ty - tvými slovy - "kulatá pičo". A nežer a nepij podle výplaty, jinak se jednou nevykutálíš ze dveří.

    reagovatNE šmejdům2018-12-10 09:08:02

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Zkušenosti s TSmPr - sběrný dvůr

    Odpadní TV ještě poslouží. Tomu se říká recyklace, využití je prvotní. Dalibor může být spokojený, funguje to. Planeta nezahyne.

    reagovatno tak sláva2018-12-09 20:03:24

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Zkušenosti s TSmPr - sběrný dvůr

    Televizi Samsung plazmu úhl 126 cm, kterou jsem dal do sběrného dvora, jsem za 14 dní uviděl v zastavárně na Komenského ulici za 2 litry. Že mne blbce nenapadlo, že zastavárna je lepší než sběrný dvůr. Měla uštípnutý pravý rožek a škrábnutou obrazovku v dolním rohu od dcery. Proto jsem koupil novou, plazma hodně žrala elektřinu.

    reagovatLumír2018-12-09 18:37:21

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Město nanakládá s odpadem hospodárně, kdo je za to odpovědný?

    a to několikrát. Nevšiml jsem si, že by někdo evidoval co jsem vyhodil do kontejnerů. Ale ten co přebíral elektroniku byl u televize zvědavý, jestli funguje.

    reagovatTaky jsem byl ve sběrném dvoře2018-12-09 17:19:09

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • tak vidim ze v tom ma mesto bordel

    vesnicani setri sve penize tim ze svuj odpad vyvezou do nejakeho kontejneru ve meste a co jde spalit to v zime spali v kamnech.....proto ten hnusny smrad. Treba Kokory by meli srovnan buldozerem tam se ani projet neda. Jak tam ti pitomci mohou vubec v tom smradu spat.

    reagovatno2018-12-09 17:00:52

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Urcite je nas hodne normalne premyslejicich a poctive se zivicich co jim vadi lempli z politiky ve vykonych pozicich bez VŘ.

    reagovatJj Dalibore2018-12-09 16:36:28

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Město nenakládá s odpadem hospodárně, kdo je za to odpovědný?

    Nepsal jsem to tady z toho důvodu, aby se všeobecně hledaly důvody, proč to nejde. Jestli je legislativa špatná, je potřeba, aby odpovědní žádali její úpravu. Takhle těch odpadů bude přibývat. Schovat něco na smetišti není pro mne ekologická likvidace. Ekologickým postupem naopak považuji, když odpad najde ještě dalšího využití. Vše, co se vyhazuje, nemusí být zákonitě odsouzeno ke zničení. Věřím, že ve sběrném dvoře může být spousta elektrospotřebičů, které by ještě dobře mohli sociálně slabším posloužit. Viděl jsem tam zánovní pračky, ledničky a elektroniku. Šikovnější si dokážou drobné nedostatky sami opravit. Proč třeba nemůžou opraváři těžit náhradní díly z elektrospotřebičů a elektroniky, když to jde skoro na každém vrakovišti automobilů? Nezajímá mne tvrzení typu "Nejde to". Zajímá mne přístup TSmPr a jeho úsilí, aby to šlo. Jenže TSmPr vede politik, zastupitel Ing. Střelec, který svoji funkci zastává a udržuje pouze jako člen hnutí ANO. Řešení vidím ve vypsání nového otevřeného výběrového řízení pro obsazení funkce ředitele TSmPr někým novým , kdo má organizační schopnosti a troch mu to v hlavě pálí. Střelec umí akorát neuměle šilhat, na co šáhne, to posere. Ty dva můstky do Michalova bych mu dal k úhradě. Ty tady mohly sloužit ještě 50 let, kdyby se o ně komunál dostatečně staral. Stačí, kdyby tam poslal alespoň jednou ročně nějakého maníka s Luxolem, který můstky přetře a ošetří. Tak nakonec si vzala svoje slovo dřevomorka. Ty idioty, co se nejsou schopni starat odpovědností řádného hospodáře o svěřený majetek do péče, okamžitě vyhodit a nahradit lidmi schopnými.

    reagovatDalibor2018-12-09 16:18:45

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Město nanakládá s odpadem hospodárně, kdo je za to odpovědný?

    Předání nějakého ještě upotřebitelného odpadu je přece lepší, než ekologická likvidace. Lino, kde to najdu v legislativě, že to nejde?

    reagovatSkřivánek2018-12-09 15:59:59

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Město nanakládá s odpadem hospodárně, kdo je za to odpovědný?

    Každý kousek odpadu, který se přijme je zaevidovany a TS musejí povinně doložit jeho ekologickou likvidaci. Proto vám ho nemůžou jen tak dát. Musela by se nejdříve změnit legislativa.

    reagovatLino2018-12-09 14:57:34

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Město nanakládá s odpadem hospodárně, kdo je za to odpovědný?

    Jel jsem odevzdat do sběrného dvora pár zbytečností, na které jsem narazil při úklidu. Elektrospotřebiče si hned odnesli do haly, zbytek dle pokynů jsem podle druhu rozházel do kontajnerů. Někdo vyhodil pár metrů zcela nového lina na podlahu. Srdce mi zajásalo radostí, že si lacině vylepším podlahu ve své dílně. Jenže to mne podrž, když jsem chtěl vyměnit odpad za odpad, bylo mi řečeno správcem sběrného dvora, že to nelze. Takže použitelný a zhodnotitelný odpad zabere někde místo na smetišti. To mi opravdu hlava nebere. Přece, kdyby mi bylo umožněno vyhozené lino si odnést, bude odpadu méně, a pokud linoleum na podlahu ještě využiji, stane se z odpadu něco užitečného, co odpadem už nebude. Tady nejde jen o něco zahodit na smetiště, tady je to i otázka plýtvání surovinovými a energetickými zdroji naši planety. Takže pokud chceš nové lino tam, kde jej třeba nepotřebuješ a vystačí ti vyhozené ve sběrném dvoře TSmPr, kup si nové v obchodě. To znamená že se někde musí vytěžit ropa a vyrobit energie na jeho výrobu. Na školách se v rámci polytechnické výchovy zavádí moderní osnovy enviromentální výchovy, pro ty, co nevědí oč se jedná a neumí to ani vyslovit, jedná se o výchovu naší omladiny ve vztahu k životnímu prostředí. Takže vážení pedagogové, vysvětlete tyto postupy s nakládáním odpadu našim dětem. Hlavně, že město podporuje výchovu k životnímu prostředí nemalými finančními prostředky, ale samo má hnůj na hlavě!!!

    reagovatDalibor2018-12-09 14:53:53

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Výměna Střelce za někoho schopnějšího a jakým způsobem se tam vůbec dostal ?

    Doposud jsme si mysleli, že pan Střelec prošel výběrovým řízením a zastává funkci ředitele TS.Všichni zaměstnanci sice vzpomínají na svého bývalého ředitele! Proč nebo z jakého důvodu musel odejít bývalý ředitel TS nám není známo, když si vzpomínám jaká se o něm pěla chvála, jak to všechno v TS klape. Je ho velká škoda.

    reagovatTechn.služby copak nemají ředitele?a Proč odešel bývalý řed. TS2018-12-09 14:33:14

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Výměna Střelce za někoho schopnějšího a jakým způsobem se tam vůbec dostal ?

    Doposud jsme si mysleli, že pan Střelec prošel výběrovým řízením a zastává funkci ředitele TS.Všichni zaměstnanci sice vzpomínají na svého bývalého ředitele! Proč nebo z jakého důvodu musel odejít bývalý ředitel TS nám není známo, když si vzpomínám jaká se o něm pěla chvála, jak to všechno v TS klape. Je ho velká škoda.

    reagovatTechn.služby copak nemají ředitele?a Proč odešel bývalý řed. TS2018-12-09 14:33:14

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • To je rasismus-bordel

    I z mojich daní se mají platit obědy pro mládata cikánů ve školách.

    reagovat2018-12-09 12:57:09

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:ANO, ODS a KDU-TOP09 převzaly moc, koho vlastně zastupují?

    Kdyby napr. TS nesekly v lete travu tam kde zadna nevyrostla tak by neco usetrily na svoz.

    reagovatJak pise Dalibor2018-12-09 12:37:10

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:ANO, ODS a KDU-TOP09 převzaly moc, koho vlastně zastupují?

    To je velmi dobre vystizeno. Strelec, ktrery umel hovno a ve firmach, kde byl, tak ho vypakovali, tak ted nemusi v podstate vytvorit korunu zisku(to je trozdil od soukromych firem), dostane hromadku a rozdeluje, lepe receno rozhazuje. Hlavne jako politicky nominant dela praci reditele, na ktereho by nemel, kdyby musel vyhrat vyberove rizeni. Trafiky pro neschopne, to je politicky system. A v politice svine bez patere. Cest vyjimkam.

    reagovatJj Dalibore2018-12-09 12:05:10

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • ANO, ODS a KDU-TOP09 převzaly moc, koho vlastně zastupují?

    Co to je za nesmyslné tvrzení, že město na jednoho občana doplácí 104 Kč,- za odpad. Spíše občani jako plátci různých daní a poplatků doplácejí na špatné hospodaření města. Tam je potřeba hledat především problém. Město je jen jakási forma instituce, která je zřízena pro přerozdělování vybraných peněz od plátců. Uvědomte si lidi, že město žádné svoje peníze nemá, jsou to peníze nás všech, co přispíváme do veřejného rozpočtu. Naši zvolení politici snad žijí v přesvědčení, že na příjmech do rozpočtu mají nějaké zásluhy, proč jim do toho jejich rozhodování si dovoluje občan nějak kafrat?

    reagovatDalibor2018-12-09 11:49:13

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • máme

    zkušenost z naší ulice ve 22,30 dovezou odpad z DUKLY a házejí lahve což ne malé množství papírové krabice mezi popelníce a mají uklizeno při tom by stačílo mět víc popelnic aby nemusel odvážet jinde!

    reagovatzmrdi2018-12-09 07:44:35

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:šmejdi z ANO už vám luftují peněženky

    Babiš ti pičo přidává,tak produkuješ víc odpadu,víc sežereš a vychlastáš. Tak musíš víc zaplatit pičo!

    reagovatKulička2018-12-09 00:11:51

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Když přijede autem a hodí do kontejneru na směsný odpad pytlík se směsným odpadem,budiž.Ale jestliže tam naháže starý koberec,mikrovlnku a vybourané obkladačky,to mě naštve.Když dojede na Vsadsko,klidně dojede i ke Kauflandu do sběrného dvora.Skládka v Žeravicích není bezedná,to neovlivní ani Střelec,ani Zácha,ani Pospíšilík,nebo Horký.

    reagovatalef2018-12-08 23:43:26

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • v okolních obcích platí stejně? Na hlavu? Obec určuje výši poplatku. Někde mají zámkové popelnice a platí za vyvezení směsného odpadu, třeba 1x za 14 dní. Tříděný odpad je naopak příjmem pro obec. Občané jsou motivování k třídění, minimalizaci směsného odpadu a nízké ceny za svoz. A ten někdy skončí v kontejneru ve městě při cestě autem. O tom je to tady.

    reagovat?2018-12-08 23:15:27

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Platí se na osobu a je jedno jestli bydlí v paneláku nebo rodinném domku. To je ale stará věc, to snad každý ví.

    reagovatPro no2018-12-08 22:30:46

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • opravdu plati stejne ?

    Neco je k tomu vede a chce to oficialni vyjadreni magistratu. Clovek jiz dnes nemuze verit nekomu. Snad nam pan Strelec odpovi......ono to totiz muze pomoci vyresit ten problem bordelu kolem containeru ve meste.

    reagovatno2018-12-08 22:16:54

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:mam podobnou zkusenost

    Platí stejně.

    reagovatPopelar2018-12-08 22:06:37

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • také

    na Želatovské několikrát naproti bývalé pošty. Mají to při cestě od Želátovic, pěkně u cesty. Něco je k tomu vede. Pak je Moštěnice s nejnižším množstvím odpadu. A město přecpané.

    reagovatjo2018-12-08 21:47:57

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • mam podobnou zkusenost

    vychcani domeckari si chodi hazet jejich odpad do nasich containeru (containeru naseho bloku). Jindy zase prijede nejake auto z kdovi ktere prdele a klidne tam svuj odpad vysype. Jak to vubec s domeckari je ? Plati za popelnici pouze kdyz je nachystana k odvozu nebo pravidelne 650/osobu jako my.

    reagovatno2018-12-08 21:37:01

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Dnes

    Asi 11.30 zastavila u kontejnerů na Vsadsku stříbrná octávka kombi a podle oblečení dobře situovaný týpek začal plnit kontejnery na směsný komunální odpad.Stará mikrovlnka,pytel s hadrama,rozbité skládací křesílko a ještě dva igelitové pytle s něčím,na závěr lepenková krabice zhruba 70x70 cm,tu se chválabohu snažil nacpat do správného kontejneru na papír,nedařilo se,tak ji nechal trčet,však oni ti pitomci ze Vsadska se s tím nějak popasují.Večer sedne za počál a bude tu nadávat,jak mu ANO luftuje peněženku a odvolávat Střelce.

    reagovatalef2018-12-08 20:50:33

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:šmejdi z ANO už vám luftují peněženky

    Ať zvednou poplatky za odpad jen voličům ANO, a nás ostatní nechť nechají na pokoji. TSmPr neumí zásluhou Střelce z ANO řádně hospodařit. Ten šilhavec se nehodí ani na hnůj, na tož řídit komunální služby. Okamžitě vypsat výběrové řízení na nového ředitele TSmPr a Střelce okamžitě poslat na pracák bez zlatého padáku.

    reagovatZilvar2018-12-08 12:47:45

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Bando dobytků, že se na vás vysereme úplně! Kdo to má po vás furt uklízet?

    reagovatTSmPr2018-12-08 11:07:41

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:šmejdi z ANO už vám luftují peněženky

    jo a díky voličům, že ten odpad volíte.

    reagovatNe šmejdům2018-12-08 10:14:03

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • šmejdi z ANO už vám luftují peněženky

    jakej pán (stbák babiš) takový krám - doplňte si ty místní ANOubožáky.

    reagovatNE šmejdům2018-12-08 10:13:14

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Výměna Střelce za někoho schopnějšího

    Schopný manažer pan Střelec bezesporu je. Jak umně mává mrkvičkou městskému oslíkovi před hubou, to se jen tak nevidí.

    reagovatje to jinak2018-12-08 08:09:55

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Jak donutit neplatiče ?

    Odpracovat si to....práce pro město je dost a ne vysedávat před nadražím u mašinky.

    reagovatobčan2018-12-08 04:37:30

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Výměna Střelce za někoho schopnějšího

    Velmi presne. Informace je relevantni. Politika zamestnava neschopne uspet sam, jak soukrome, tak jako schopny urednik. Na takove pozice se vybiraji nejschopnejsi a ne schopni vseho. Kazdy prumerny personalista by tohoto pseudomanagera poslal na sberny dvur. Jj politika je velka spinavost. Jiťo mejte se...

    reagovatJj Jitko2018-12-07 22:24:29

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • oni si opravdu z nasich poplatku plati korytka ? Ze se nestydi...FUJ.

    a obcan Navarik taky? On byval na schuzich takovy mily pan. No dal se do kupy s temi darebaky z ODS - jiz mu jiz neverim ani slovo.

    reagovatZuzka2018-12-07 22:10:08

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Co na to Občan Navařík?

    Jako lepšočlověk by mohl tady vysvětlit, proč se přidal ke skupině lepšolidí, kteří si osvojili řídit město jako svoji firmu. Řízení města je především služba, kterou si občan platí. Jsem zhnusený, že si někteří radní a zastupitelé pletou řízení města s podnikáním ve svůj prospěch.

    reagovatLibor M.2018-12-07 20:23:45

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Výměna Střelce za někoho schopnějšího

    Jestli-že jednatel komunálních služeb Střelec (zastupitel za ANO) je neschopný rozumně řídit svoz a ukládání odpadů, je nutné výběrovým řízením tohoto stranického funkcionáře vyměnit. Na jeho neschopnost nemohou doplácet občani vysokými poplatky za odpad. V jiných městech se platí okolo 500,- Kč, v některých se dokonce za odpad neplatí vůbec. Chce to jen schopného manažera, což Střelec v žádném případě není. V soukromém sektoru by se neuživil, ostatně jeho neúspěchy z dřívějšího vedení soukromých společností jsou veřejně známé. Krach firmy a Střelec jsou synonyma pro neúspěšného manažera.

    reagovatJitka2018-12-07 19:54:30

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:souhlas s no

    protože je na odměny za korýtka.

    reagovatPřerov to naopak dělá dobře2018-12-07 19:37:41

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Proč by se město (úředníci) otravovali s chronickými neplatiči

    co na to programově kálí, když (zatím) mají dost těch, co platí poctivě a ty lze podojit mnohem jednodušeji než chronické neplatiče. Ti je tak akorát pošlou do zadele nebo i něco horšího.

    reagovatNeplatiči2018-12-07 19:36:17

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • souhlas s no

    proc jsou jina mesta kde jsou odpadky zadarmo neboli co dela Prerov spatne ze chce vice a vice ?

    reagovatobcan2018-12-07 18:43:33

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:úkol města vs. poplatky

    Tak tedy nejake prostředky vymyslete. Jak donutíte platit někoho, kdo nepracuje a je po krk v exekucich? Máte řešení? Sem s ním!

    reagovatno2018-12-07 15:58:56

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:úkol města vs. poplatky

    Chápu,pane Sovo,že všechno stojí peníze.Náklady na svoz,třídění a likvidaci.Ale proč to má platit jenom někdo a někdo se jen veze a neplatí ? Nevěřím,že nejsou prostředky jak donutit neplatiče (a nejenom za odpad) platit.Jinak budou poctiví doplácet do nekonečna a vyčůránci se budou smát.Za tím si stojím.

    reagovatpenzista2018-12-07 13:26:46

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pane Nedělka

    Jemi 76 let, obědy mi vozí, a moc už toho nepotřebuji, jednou za týden vynáším malý igelitový pytlík pár šlupek od pomerančů nebo slupky od banánů tak si myslím. že tech 50 korun je pro nás velmi moc!

    reagovatIVA2018-12-07 12:01:50

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • úkol města vs. poplatky

    pro penzistu a jiné. Město má taky jiné dozorové orgány, jako je MP, které může nasměrovat k obhlížení občanské neposlušnosti u kontejnerů, tj. aby někdo nehromadil zbytečně neadekvátní odpad tam, kde být nemá apod. Tyto mimořádné svozy odpadu se pak promítají v nákladech na jeho třídění a likvidaci. Viz. velkoobjemové kontejnery a to, co okolo nich zůstává cca 1 den po jejich přistavení.

    reagovatJan Sova2018-12-07 11:23:58

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Nejde o to, že někdo neplatí...

    "za ně to platí město"... a kde na to "město " bere prostředky ? Přece od nás,my všichni jsme město. A nás zastupují radní a ti musí vymáhat poplatky po těch,kteří je neplatí a ne zvyšovat poplatky těm,kteří poctivě platí.

    reagovatpenzista2018-12-07 11:01:03

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Nejde o to, že někdo neplatí...

    Kurva Petre, nemel ty rozbory, to je jasne, ze ty naklady tam jsou. Ale zkus nejak objektivne vyhodnotit, proc politicky nominant - pro mne korytar - dostava v mestske firme tak nemravne odmeny. To je ten bordel, kdyz politici, ve velke vetsine lempli, co neuspeli v soukrome sfere(toto je taky priklad jako primator) , tak si v politice sami sobe prideluji nemravne odmeny. Stejne jak ty kurvy v parlamentu sami sobe platy. To je ten odporny hnus systemu.

    reagovatJeziskote2018-12-07 09:37:07

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Nejde o to, že někdo neplatí...

    Za ně to platí město. Ale jde o celkovou produkci na hlavu, a náklady, za likvidaci černých skladek. A tam jsme namočeni ruku v ruce obě skupiny. Zjistěte si, kolik za rok vynesete odpadu... dělejte si poznámky, a zjistíte, že 50 korun na hlavu, je směšná částka.

    reagovatPetr Nedělka2018-12-07 08:57:01

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Cena odpadu

    Je také dána tím, jak lidé třídí a hospodaří s odpady. Viz Moštěnice, tam lidi třídí a mají nízkou produkci odpadu na obyvatele, tedy platí málo. Tady je produkce na obyvatele vysoká, lidi málo třídí, bordel hážou k.popelnici a po městě, tedy se na tu cenu logicky nemůžeme dostat, ba na ceně stagnovat. Navíc na vsi lidi mají odpadu skutečně méně. Spalovnu jste nechtěli, tak věřte, ze na 700 korun za osobu, budete za 6 let, se slzou v oku vzpomínat. Není to jen nakupovat a sytit se, ale taky po sobě zlikvidovat odpad.

    reagovatPetr Nedělka2018-12-07 08:53:07

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • když

    jim zbyde na takové odměny musí být v zisku, tak co ještě chtějí !

    reagovatasi tak2018-12-07 07:17:15

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    když Střelec nastoupil do TS, za pár měsíců práce na konci roku dostal odměny 300.000. Kolik bere dnes za celý rok? Kolik mu valná hromada odklepla? Kolik nás tento jednatel vůbec stojí? Jestli jedna služba prodělává, proč se nedorovná z vynášejících? Je to jedna společnost, zisky má.

    reagovat?2018-12-06 22:41:53

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Proč mám vůbec něco platit? Když městská společnost za tím účelem zřízená generuje zisk? Kdo je tu pro koho? Já pro techničky, nebo techničky pro mě? Nevíte někdo, kolik budu platit za předvánoční výzdobu?

    reagovatobčan bmz2018-12-06 18:36:46

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pro aju

    když chceš platit víc tak můžeš to zaplatit každý měsíc za neplatiče!

    reagovatneaja2018-12-06 17:08:00

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • ale kdyz to nektera jina mesta maji zadarmo tak proc ne v Prerove ?

    at zrusi vselijaka korytka v radach a daji to na odpadky a problem je vyresen.

    reagovatno2018-12-06 16:41:41

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:650 korun je málo za tuto službu

    Prosím o přečtení Bodu 4.4, přílohy 5 a 6: https://www.prerov.eu/cs/samosprava/zastupitelstvo-mesta/predlohy-k-zasedani-zastupitelstva/predlohy-k-3-zasedani-zm-prerova-10-12-2018.html

    reagovatPro aja2018-12-06 15:35:54

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:650 korun je málo za tuto službu

    A je to všude, je vidět že lidi se mají dobře, nakupují nové věci, staré klidně nechají u popelnice a ne do sb.dvora. Jen se podívejte jak jsou popel.naplněné, dříve to bylo jen o svátcích, ted je to neustále.Odpadu se produkuje více.

    reagovataja2018-12-06 15:08:45

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pane Nedělko,

    nejde o neschopnost nést následky své spotřeby.Jde o to,že někdo poctivě platí a ještě má doplácet na to,že někdo neplatí.

    reagovatpenzista2018-12-06 13:54:18

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • jsou vysoce ziskové a je to městská společnost. Nevím proč by deficit v odpadech nemohli dorovnávat ze zisků.

    reagovatTsmP2018-12-06 11:47:27

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • ta ,blonďatá čůza, je zas mrdaná z vrchu, když to není jak má bejt. Je pod kamerama. Je to slušná holka, ale nemá to lehký. Furt tu obhajuješ ANO, tak si to se Střelcem domluv, ať se víc usmívá. Stačí k tomu slušné chování k zaměstnancům.

    reagovatNedělko2018-12-06 10:49:12

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • A ta nová blondýna ve sběrném dvoře

    Vozím odpad do dvora, místo házení k popelnici, a poslouchat tam tu arogantní blondatou čůzu, jak si stěžuje kolik má práce, a mrdá mne za to, že jsem nezazvonil? Příště to najebu taky k popelnici, abych ji nemusel kopnout do ksichtu. Stejně tam stála zašitá a hromada smíchu. Člověk chce být zodpovědný, a tahle kreatura mu to znechutí.

    reagovatPetr Nedělka2018-12-06 10:34:53

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • 650 korun je málo za tuto službu

    Odpad produkujeme ve velkém množství, a stojí nás to 50 korun měsíčně. Což jsou ani ne 2 piva v hodpodě, či půl krabičky cigaret... nebo jedna čokoláda. To co tu čtu, je projev nezodpovědnosti, sobeckosti a ubohosti.... a neschopnosti nést následky své spotřeby.

    reagovatPetr Nedělka2018-12-06 10:31:39

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Doplatky

    Ano poplatky zvýšit a proč protože nepřizpůsobiví neplatí a kdo to zaplatí no zodpovědní pracující !

    reagovatPoplatky2018-12-06 10:10:14

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Když město

    doplácí za odpad ,tak ať konkrétní jména neplatičů zveřejní !

    reagovatpenzista2018-12-06 10:09:51

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Nasrat!

    Když tohle zkoušel před 4mi léty Puchna a spol. tak jsem říkal na "Životním prostředí", pokud zdraží, lidé se na třídění vyserou, nedrážděte je, tak se pak najednou našla nemalá sumička na Techn. službách za prodej tříděného odpadu, na kterou někteří nějak zapomněli. Nejen s neplatiči odpadů nemůže prý město nic udělat, ale v té době ani s majiteli ubytoven, kde na tu hromadu lidí měli jeden kontejner.

    reagovatZatím ještě přerovák . . .2018-12-06 08:18:18

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • jaké 3 týdny ??

    Vrána, Navrátil a spol. okupují radnici už 4 roky. Předvedli toho tak málo, že by to nenaplnilo ani igelitovou tašku od toho hov.....n.a....co po nich je.

    reagovatpro Genius2018-12-06 08:16:57

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Neschopnost úředníků radnice

    Nevymahatelnou část nákladů od nepřízpůsobivých na svoz odpadu chce město zalátat zvýšením poplatků řádně platícím a i současně třídícím. Za takovou nespravedlnost nakopat do zádele ty, kteří o tom rozhodnou. Budu sledovat v TV, jak naši volení představitelé budou hlasovat. V každém případě není důvod ke zdražování, dokud jsou rezervy v organizaci města.

    reagovatJarda P.2018-12-06 07:57:37

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • jenom jestli

    nechce Střelec větší peníze, a nesvádí to na odpad!

    reagovatasi tak2018-12-06 07:56:10

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:NETRIDIME!

    Tak a teď ještě nepište, jak to z těch neplatičů dostat.

    reagovatTo je napad!2018-12-06 07:43:43

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • NETRIDIME!

    priznám se, že naše rodina netřídí. Skončili jsme už před pár lety, po té, co jsme žádali, jestli by nám nemohl být castěji na ulici přistaven kontejner na velký domovní odpoad, protože lidé stavěli kolem popelnic kde co. Bylo nám tenkrát sděleno a podotýkám platí to dodnes, že kontejner je do naší ulice přistaven 1x ročně a to prý mus stačit. na dotaz, proč v dvorním traktu v cigánském ghettu mají kontejner téměř neustále mi rozumně nikdo nedokázal odpovědět. takže když neplatiči a notoričtí dlužníci mohou mít kontejnery, pak se nehodlám zaobírat tříděním a hážeme vše do smíšeného komunálního odpadu. A jestli hodlá město zdražovat poplatky těm co platí poctivě, na úkor těch co neplatí a ještě jim podstrkuje kontejnery pod okna, pak asi začnu ty odpadky sypat vedle kontejnerů, aby si páni radní uvědomili co za nespravedlivě zvěrstvo tady páchají vůči slušným lidem. Pokud jsou cigáni neplatiči i nájemného, nechápu, že je město ve svých bytech drží a nevystěhuje ven! je to už hnus, co zde předchozí radní s cigánama udělali. jako by nestačilo, že je máme rozeseté po celém městě!!!!!

    reagovatJiří2018-12-06 07:01:10

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • odpady

    vyberte od neplatičů a nemusíte zdražovat

    reagovatŠtefan Hufna2018-12-06 05:05:46

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Me by zaze zajimaly podle zakona o info, jake odmeny ma svidron a cely managment Tsmpr. Kdyby tam nebyli tzv politicti nominanti - pro me vyzirkove, tak tuto mestskou firmu ridi urednik a neni treba zdrazovat ale muze se i slevnit. Svidron, co neuspel ve firmach, kde se musi vytvaret zisk, tak tady jen rozdeluje hromadu, kterou mu mesto vytvori. To muze delat ekonom za 30 tis platu. Tady je ten bordel systemu politickych koryt. Kohout praci ve meste delal v porovnani s temato zmrdama za benzin do motorky. Tak nejak si to myslim, no...

    reagovatPro _ by me zajimalo2018-12-05 23:48:51

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Smetiště u popelnic

    Ale proč se štrachat do sběrného dvora, když těm co mají protekci přistavují velkoobjemový kontejner zadara - svoz za ně platí ostatní a ještě poctivým platičům to teď zvednou.

    reagovatTo nebude lenost2018-12-05 22:44:09

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • proč vůbec nějaký poplatek za odpady platím. Proč mě systém tímto způsobem trestá za to, že není schopen nastavit podmínky takové, jako třeba v Mostě, Nové Pace a dalších městech. Budu platit i za veřejné osvětlení, sečení trávy, úklid veřejných prostranství, městskou policii, čerpadlo ve vodotrysku? To jsou přece taky služby občanovi, které město zabezpečuje z daní, proč se odpady vyčleňují? Poněvadž je potřeba přednostně nakrmit ty hladové úřednické a politické chřtány. Plus MP. Alespoň teda v našem městě. Pak na svoz odpadů nezbude. Hele, kdo to vyčíslil? Ten borec, co nikoho nenechá domluvit?

    reagovatBy mě zajímalo,2018-12-05 22:29:41

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • V odpadu chybí peníze

    Tak je dáme Precheze, resp. tenistům a jejich veselici s chudáky zlatými kanárkovými umělci. A o tom to je.

    reagovatzilvar2018-12-05 22:01:34

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Smetiště u popelnic

    No bohužel to tak nějak není jen problém tzv. vyloučených lokalit. Stačí se projít okolo popelnic na Trávníku, Kopaninách ... U popelnic je vyhozené vše od elektrospotřebičů, nábytku a dokonce jsou někteří tak líní, že bordel místo třídění hodí k popelnicím na zem. Na a bohužel tahle lenost obyvatel města povede ke zdražení popelnic. Máme tu dva sběrné dvory a i tak je to pro spoustu lidí strašně daleko.......

    reagovatSmutný přerovák2018-12-05 21:34:35

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • papir, skol, plast ap.

    budu hazet do jedne popelnice, se uz na to muzu vys...cikani taky netridi a neplati..tak coo??

    reagovatZVEDNETE POPLATKY = NETRIDIM2018-12-05 20:43:59

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • musí paltit hodně

    protože mají přistavený po celý rok velkoobjemový kontejner. Daně platící blbci platí nejspíš málo, protože jim milostivě přistaví kontejner jednou do roka někde v prdeli, aby si při jeho hledání užili.

    reagovatpokus o odpověď oxfordovi2018-12-05 19:37:03

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:zvyšování poplatků

    Jako že by za tři týdny komplet přepracování odpadové hospodářství? Odkud jste spadl?

    reagovatGenius2018-12-05 18:18:11

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Po zdražení

    nebudu kupovat pytle, které taky za darmo nejsou a nebudu třídit!

    reagovatnebudu2018-12-05 18:01:17

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • zvyšování poplatků

    Je fascinující, že naše super zelené město, přistavuje kontejnery na velký domovní odpad poměrně často do lokalit, kde je bytová zástavba a působí to v jejich okolí značný nepořádek a přehrabovači rovněž noční hluk. Dnes jsem byl v Rožnově p. Radhoštěm, tam mají kontejnery i na plechový odpad. Tady se bude neustále plech vyhazovat do komunálu, než by se dále třídilo a mohlo se jít naopak cestou zlevňování výběru poplatků za odpady. Opravdu inovace ta nová garnitura... jeden zlepšovák za druhým....

    reagovatJan Sova2018-12-05 17:58:20

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Bič na ně

    Indický potkán neplatí za odpad,protože nemá popelnice. Odpadky sype rovnou z okna,jako v Kojetínské,nebo je postaví na chodník,jako v Husově. Co mu vyskočí z ruky,to neuklidí.

    reagovatBojovník2018-12-05 17:39:22

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


Další články - Články z Přerova, Přerov, Přerovsko



Stručně k zastupitelstvu

publikováno 11. 12. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 29

Někteří se vzdali - tak na oko a ODS najednou ctí presumpci neviny.

Radního Přerova obžalovali, že donutil k sexu zaměstnankyni v nouzi - a sakra

publikováno 05. 12. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 390

Přerovský podnikatel a radní za ODS Marek Dostál bude u soudu čelit obžalobě ze sexuálního nátlaku.

Volební preference 2019. Aneb jak Piráti síli a TOPka umírá

publikováno 03. 12. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 11

Volební preference prosinec 2018 – volební model Kantar TNS
I prosincové volební preference vyhrálo hnutí ANO s 32,5 % a nepotvrdila se tak ztráta po kauze Andrej Babiš junior.

 

Informace pro čtenáře

Vložte článek, nebo inzerát.

Vložit nový článek Přidat nový inzerát
€ nákup 27,00 € prodej 27,85

reklama

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Anketa

Přerovský deník

 

Přerovské noviny - Informace

Redakci pište na email redakce@prerovskenoviny.eu
Pokud chcete informaci o inzerci na Novinách, pište na e-mail reklama@prerovskenoviny.eu

Přerov - Info region & Přerovské noviny.
Informační server okresu Přerov.

Kontaktujte nás


Přerovské noviny na facebooku

Navštivte také naše další portály

Odkazy