"Prerovska" star tajemnik magistratu

Tajemnik magistratu Přerova soutěží s tajemnikem magistratu Prostějova kdo je větší lump,sprostak a žumpa.

Jinak to nelze vysvětlit.Teď chodi po úřadu a vykládá ne-li se přimo chlubí že na něho bylo podáno trestni oznámení. To už je vrchol jak degraduje svým chováním veřejnou správu. Pokud je čistý jak lilie a nic neudělal ,vše je v souladu se zákony (nebo ještě neco dalšího tají?)tak snad zachovam jako vrcholný manager dekorum.Jenze to cizak z Oder neumí a taky nemůže poněvadž ma asi za nehty.

 

Vloženo: 07. 04. 2017       Kategorie: Vaše články   Autor: Občan Přerova ne cizak

Přidat příspěvek:

Jméno nebo přezdívka:

Titulek:

Text příspěvku:


  • RE:RE:to ospn:

    Jo jo, Přerov může klidně hnípat ve středověku dál a brečet, jak nám ostatní města svojí technickou infrastrukturou utíkají. A oni odborní úředníci, pokud mají rozum, tak z našeho města utíkají. Protože kdo se chce v dnešní překotné době dorozumívat kouřovými signály a ještě to potěšení z dřeva přenášet na občany a službu pro ně, že jo ;-) I Lord Wader už měl ve Star Wars moderní komunikační prostředky.

    reagovatještě to nám tady chybělo2017-04-20 07:52:45

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:to ospn:

    A nyni vidime priklady, kdo take muze byt tzv. politik. Staci se prihlasit do strany - jakekoliv, pak zvanit pred volbami a po nich byt dostatecne otrla svine ...

    reagovatANO2017-04-19 21:16:56

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • to ospn:

    No zejména je potřeba rozlišovat mezi úředníkem a politikem. Několik prvotních znaků: - úředník se na svou pozici dostane přes výběrové řízení - úředník musí mít často i VŠ (holt doba už dává maturitu kde komu) - úředník který vykonává přenesenou působnost státní správy musí absolvovat zkoušky ze zákonů - politik - je do funkce volen - politik je politikem dosazený do funkce bez nároku na vzdělání - politik zákony znát nemusí, nikomu kromě svých voličů (kteří mu naletěli) se z jejich neznalosti nezodpovídá a za nic neručí (viz. bývalá PR radnice a jejich projekt - Internet občanům, který zaštítila zločinecká IT firma z Olomouce pana "škodlivého brouka")

    reagovatLord Owl2017-04-19 20:42:31

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:

    To mě nenapadlo, že kromě občana brzdí úředníka v rozletu vlastně i politik, dík za nový pohled :)

    reagovatospn2017-04-19 16:42:35

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:

    Nemá on náhodou ospn ve své rodině nějakého ouředníka nebo ouřednici? No teda - oni jsou to vlastně chudáci politici, kteří se nechali vtáhnout do nějaké virtualní války úředníků. Svatá prostoto, u nás v Přerově, kde jsou úředníci jen méněcenné součástky aktuálně špatně fungujícího stroje jménem správa města. Ale říká se, že ryba smrdí od hlavy. Hlava sedí na Náměstí T.G. Masaryka 2, tam v prvním patře je potřeba brečet. Vyměňte neschopné a zkorumpované politiky na radnici a úřednictvo se nastaví do latě samo.

    reagovatdiagnoza2017-04-19 16:07:27

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:

    Sám říkáte, že ... odměny se dávají jen loajálním kamarádům ... je to množina těch, co pracují kvalitně? I kdyby bylo úředníků 2x tolik, stále nebudou stíhat a budou křičet, že doktoři dostali přidáno, a učitelé a kolikže činí jejich mzda v komparaci s průměrnou mzdou a podnikatelským sektorem? To se za ty prachy nedá stihnout a v tak málo lidech! Je potřeba přijmout další úředníky! Zároveň je potřeba zvýšit tabulkové stavy, sám jako úředník, pane Jardo, jistě víte proč. Já, občan, jsem pro úředníka koule na noze, nebýt mě, kde mohl být, co všechno mohl vyřídit, zabezpečit, ošetřit. Kolik vnitřních předpisů mohl vydat a jak úžasně svou práci zdokonalit! Jak mi mohl moje povinnosti vůči úřadu zjednodušit a kolik nových vymyslit! Jak mohl zejména personální práci vyšperkovat, kdyby mu do toho furt někdo nekafral a hlavně, kdyby furt občan s něčím neotravoval. Dyť se na to podívejte, jak nestíhají, když se jich někdo na něco na zastupitelstvu zeptá, nedostane odpověď než za 30 dní, a to 29tý den začnou shánět adresu, kam odpověď poslat. Když náhodou odpověď dostane, tak podle úřednického pravidla: "Nevíš-li, vymysli si.", poněvadž úředník málokdy řekne nevím - to je v úřednickém skoro jako sprosté slovo. Odměny s prací nesouvisí. Kdyby nebyly, nic se nezmění. Pro úředníka bych byl stejný hmyz jak vždycky. Zpočátku, když po volbách nové koště dobře metlo, hrozilo, že na odměny nebudou, nebo že na odměny nebude. Tož se úředníkům-důchodcům sebrali stravenky, a bylo. Čertví, možná za o někdo dostal odměny, třeba to bylo z kategorie "prokazatelné úspory, mimořádného úsilí při časově a rozsahem daném úkolu". Úředník našel zdroj na svoje odměny, dokonce ve vlastních řadách! Chápu úředníka, že se mu nelíbí, když jiný úředník dostane peníze na odchodnou. Tím se zmenšil koláč, do kterého se každý úředník s chutí zahryzne. Úředníkovou jedinou a největší starostí je, kolik bere jiný úředník a víc-li než on, je třeba s tím něco dělat. Úředníkovým základním pracovním nástrojem je úskok a intrika, vedoucí když ne přímo ke zvětšení svého kusu koláče, tak alespoň ke zmenšení kusu jiného úředníka. Divím se politikům, že se do těch hrátek nechají vtáhnout.

    reagovatospn2017-04-19 13:46:56

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:RE:RE:

    No samozřejmě že odměny s prací a její kvalitou souvisí. A samozřejmě že jsou motivačním nástrojem. Co je na tom nesrozumitelného?

    reagovatJarda2017-04-19 11:58:02

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • víte, že...

    ten zmíněný tajemník z Prostějova je žhavým kandidátem na ředitele krajského úřadu... ten Přerovský si asi udrží domácí pozici......

    reagovatnení tajemník jako tajemník2017-04-19 09:21:06

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • je to Kohout

    Příspěvek od "hele" sem někdo vložil v čase 00:02:41. A kdopak je známý tím, že píše v nočních a brzkých ranních hodinách? No přeci Kohout! Kohoute, kdyby jsi radši pracoval pro město místo psaní blbostí na internetu. Myslíš, že bude SPP ještě někdo volit? JE NEVOLITELNÉ!

    reagovatJura2017-04-19 06:57:28

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Chtěl bych zorganizovat sbírku víček pro socky z SPP. Za každé víčko bude 10 haléřů pro architekta Horkého, aby si doplnil vzdělání v oboru dopravy. Může studovat třeba dopravní značení, třeba pak tu Wurmovku přehodnotí.

    reagovatsbírka víček2017-04-19 06:16:25

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ferda Skladal se nám zbláznil

    piše že je nadšený socanem Skládalem (tedy sám sebou). Ma prý dokonce vlastni auto. Ferdo Skládale a to jako se máme posrat a volit tě abys do toho auta měl na bezin. Ferdo a co máš - Mercedes ? Pochlub se nám socane.

    reagovathele2017-04-19 00:02:41

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • no jo, Kohoute, máš pravdu

    No to je fakt. Pokud se ČSSD staví proti Hotdžonovi a Střelcovi, tak se vlastně staví proti sociálně slabým :-) CHA CHA tak to mi nedošlo. Měli by se nad sebou zamyslet a naopak Hotdžona a Střelce podporovat a ostatní socky z SPP taky :-) Já tenhle web fakt miluju. Tady se člověk dozví věcí :-)

    reagovatFerda2017-04-18 18:19:46

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • tak socani - opravdu ?

    Omlouvám se tedy všem socialně slabým..... Tak tedy SOCANE Ferdo Skládale to že jsi se právě postavil proti socialně slabým ukazuje pravou tvář CSSD. O lid jim nejde - pouze o jejich hlasy. FUJ - to je teda politicka strana.

    reagovatjanek2017-04-18 18:13:39

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • za co dostala úřednice odměny, když připravovala stavbu cyklověže, jelikož stavba cyklověže byla pod Přerovskou rozvojovou a magistrátní úřednice na ní neměla co pracovat, že? Tak mě by spíš zajímalo, jak se toho páni zastupitelé Za prosperitu Přerova domákli. To chodili po magistrátě, odbor po odboru: "Dobrý den, já jsem zastupitel xy, předložte mi, prosím, soupis odměn - kolik, kdo, za co". To asi těžko, to museli úředníci nabonzovat sami na sebe. Takže jde o úřednickou válku, která mě, občana, vcelku nezajímá, páč je mi vcelku jedno v čím chřtánu moje daně skončí, když je jisté, že v něčím ano. Já až po úředníkovi budu něco chtít, musím dorazit v Út nebo Čt a stejně mě pošle o dveře vedle, v lepším případě mě vyřídí 29ty den ze třicetidenní lhůty.

    reagovatospn2017-04-18 12:03:52

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:RE:

    Slyšíte to poprvé a v následující větě to potvrzujete :)

    reagovatodměny s prací nesouvisí2017-04-18 09:37:22

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:

    Tak to slyším poprvé, že odměny s prací nesouvisí. Je to motivační prvek pracovního procesu.V případě lempla nejen že nedat odměnu, ale navíc sebrat osobní příplatek. A v případě prokazatelné úspory, mimořádného úsilí při časově a rozsahem daném úkolu mimořádnou odměnu přiznat. To je fér. Ale to, co se děje na magistrátu nyní - odměny se dávají jen loajálním kamarádům - to je demotivační a výsledek v podobě rozklíženého a z neschopnosti vedení radnice frustrovaného magistrátu lze vidět na každém kroku.

    reagovatJarda2017-04-18 07:36:28

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE: vysoké odchodné

    Nechci vám brát iluze, že vysoké odchodné je nezákonné odchodné. To už se tu řešilo. Připojte se k panu Nedělkovi aspol., kteří nechápou, že při rozvázání pracovního poměru (dohodou) se mohou strany dohodnout na odchodném. Oháněli se tu paragrafem ZP, který s tímto případem nijak nesouvisel (šlo o minimální odchodné při výpovědi zaměstnavatelem).

    reagovatto se tu už řešilo2017-04-17 21:06:33

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:

    pane odměny, úředníci nemají s tím, co se zrealizovalo nic společného, to je záležitost politiků. Úkolem úředníka je obhájit svou vlastní nepostradatelnost a prokázat, že si odměny zaslouží víc než jiný úředník. Úkolem vedoucích je rozšířit svoje oddělení, příp. odbor o další úředníky, případně přeskupit oddělení či odbory tak, aby měli pod sebou víc úředníků, neb od toho se odvíjejí jejich platy a i odměny. Protože není jisté, zda na odměny bude dostatek financí - sice se to ještě nikdy nestalo - ale co kdyby, bojují všichni, jak řadoví úředníci, tak vedoucí o navýšení platu. Obvykle chtějí 8-10%, dostanou 4-5%. No uznejte, že to je práce nad hlavu a že se to ve 250ti lidech nedá stihnout. Doba je zlá, třeba zrušení stravenek pro důchodce, to byla rána.

    reagovatodměny s prací nesouvisí2017-04-17 20:52:07

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • :-)

    Socka je označení pro sociálně slabé - to jsou povětšinou členové ANOSPP. V zaměstnání jsou neúspěšní a bez politiky by dřeli bídu s nouzí - viz např. Hotdžon. Ten ani nemá auto. Nebo Střelec - neúspěšný manažer, kterého všude odmítali a pak vyhodil ředitele TS, aby ho sám mohl nahradit. Členové ČSSD mají přezdívku socani. Takže socka není to samo jako socan. Nemíchejte socky Hotdžona a Střelce se socanama panem Skládalem, Dvorským a Rašťákem. Ti mají dobré zaměstnání a nejsou to žádní chudáci, mají i vlastní auta a o práci nemusí žebrat jako Hotdžon a Střelec.

    reagovatFerda2017-04-17 20:36:28

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Nejlépe požádat socky aby vše vyšetrily a provedli nápravu :-) :-) :-)

    Véřim pouze sockám a panu Skládalovi.

    reagovatjanek2017-04-17 19:51:24

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • a nebo se bude vyšetřovat, za co lidé odcházející z magistrátu na dohodu dostali nezákonné "odchodné", přesněji řešeno velice vysoké "odchodné" - několika násobek platu.

    reagovat:-)2017-04-17 19:27:24

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:

    Za cyklověž jsou odměny výsměch a za co vůbec by se měly na magistrátě vyplácet, když se za dva a půl roku ve městě nezrealizovalo zhola nic? Je to bída ta přerovská radnice :-(

    reagovatodměny2017-04-17 19:14:58

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    No to je další hrůza, co tam ti vedoucí píšou. To jsou lidi bez fantazie. Je potřeba rozdělit na odměnách řádově pár až desítky tyček na hlavu, poněvadž je někdo někde v rozpočtu vyštrachal a ty hňupy vedoucí nenapadne do zdůvodnění psát než odměny za práci pro cizí subjekty, byť pro blaho občana. To snad abych s vámi souhlasil, že v řízení není něco v pořádku.

    reagovat:-(2017-04-17 18:38:22

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • a nebo se taky bude vyšetřovat, za co dostala úřednice odměny, když připravovala stavbu cyklověže, jelikož stavba cyklověže byla pod Přerovskou rozvojovou a magistrátní úřednice na ní neměla co pracovat, že?

    reagovat:-)2017-04-17 18:12:49

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:nelži Kohoute

    Jasně! To se musí vyšetřit kdo za to může, že se pozdě věší nebo brzy sundává z úřední desky! A hezky do 30ti dnů, ve složitějších případech (když úředník musí nejdřív vyřešit, proč kolega z vedlejší kanceláře měl větší odměny), do 60ti! A musí se jim postavit pořádný barák, poněvadž kdo má furt na to kafe lítat z Bratrské na Smetanku?

    reagovatšla mladá úřednice, z komise do komise, šel mladý úředník z komise na podnik!2017-04-17 17:48:41

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:nelži Kohoute

    notabene - přejete veselé velikonoce s dalším průšvihem koalice okolo tajemníka. To je třeba řešit, a ne za jakoukoliv cenu tuto kauzu úporně zametat pod koberec jako ty ostatní. V tom jste SPPANO mistři.

    reagovatSPPANO2017-04-17 17:25:27

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    do jak povznášejícího nicku se tady na svátky obul skalní fanoušek současných radničních zlodějů. A snad už soud uzavřel neoprávněné udání Kohouta a Puchalského na předchozí radní. A už se konečně obhájci této příšerné koalice probuďte - to tady v Přerově už dávno není o socanech. Naštvali jste za tu krátkou dobu své vlády tady obrovské množství slušných lidí, tak to tady netočte na fabulaci.

    reagovatSPPANO2017-04-17 17:21:38

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • jako obvykle - překrucování faktů, abyste zakryli korupci čssdods a přitáhli pozornost za jakoukoliv cenu na současnou radnici. co s váma?!

    reagovatveselé velikonoce2017-04-17 13:23:29

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:nelži Kohoute

    Prachařovi zaplatili za práci. To ale socan nedokáže pochopit, to je mimo jeho obzor.

    reagovatnesnaž se, to nepochopíš2017-04-17 13:06:58

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:nelži Kohoute

    už uzavřel i soud cyklověž

    reagovatsnad2017-04-17 11:30:04

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • nelži Kohoute

    Ano, v médiích byly důkazy o cyklověži a ulitych čtvrt mega pro Prachaře. A to je bez debat, bylo to černé na bílém. Lžete a k tomu kradete ANOSPP.

    reagovatkecy v kleci2017-04-17 11:23:26

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • A co čekat od člověka "prorostlého" s čssdods? Pomluvy, výkřiky typu"zloděj volá, chyťte zloděje" a snahu očernit druhé bez zábran a objektivity. Myslím, že vy jste byli v médiích věcně a s důkazy upozorňováni na své nepravosti a nedokážete snést svůj konec, to je celé. Srovnávat nesrovnatelné totiž nejde, leda s pomocí lží - a vtom jste mistři.

    reagovatveselé velikonoce2017-04-17 10:11:44

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Přání veselých velikonoc od člověka, který bude nejspíše prorostlý se současnou korupcí prolezlou koalicí a Přerovskou stavební, nás možná pobaví, ale k zastavení toho současného marasmu nijak nepřispěje. A gratulante, doporučuji si přečíst nenávistné příspěvky SpP a jejich tleskačů na tomto webu před pár lety. To by hned Vaše falešné mravokárství ustalo. Lidi nemají krátkou paměť hochu.

    reagovatneveselé velikonoce2017-04-16 17:04:24

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • No, ono se to asi tak: Dvacet let jste tady budovali klientelismus a korupci a teď jste byli odstaveni od válu. S úředníky (doufám, že ne se všemi) jste prorostlí a sehraní a všem je vám líto, že ta vzájemná symbióza skončila. Úroveň vašeho vyjadřování tady přesně vystihuje, co jste zač, tedy - tak nápadně a téměř neuvěřitelně sprostě špiníte lidi v současném vedení města, že každému soudnému člověku musí být vaše motivace jasná. Zároveň o sobě prozrazujete, jací jste ubožáci. Je mi vás líto.

    reagovatveselé velikonoce2017-04-16 11:37:53

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:

    proč se divíte primátor si vybral, každý vedoucí si své spolupracovníky vybere. Nechte je být, to se vyšetří a pak i vynese rozsudek

    reagovatnevím2017-04-16 09:05:48

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    a predchozi tajemnik by se se soucasnou radnicni tlupou zaspinit urcite nechtel.Udavani,strach a amaterismus koalice jsou spatne atributy pro nezbytnou duveru a kvalitni spolupraci na plneni ukolu mezi uradem, jeho tajemnikem a politiky. A jen tezko se budou tyto u nas ponicene krehke vazby napravovat .

    reagovatje jina doba2017-04-16 07:32:27

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Zlatý tajemník Bakalík.

    reagovatti2017-04-15 19:15:04

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • To máte tak: v roce 2014 kradli hnůj na pána Dvorského, protože byl lídrem ČSSD. Teď zjistili, že novým předsedou ČSSD je pan Skládal a tak kydaji hnuj na něj. Nesmysly, lži a bláboly z Kohoutovy hlavy. Už jenom jak tady šíří lži o tom, že pan Skládal se hlásil na místo tajemníka. Proč by se tam hlásil? On jako dopravní inženýr má práci dobře placenou a proč by se ucházel o místo u Puchalskeho, který ho nesnáší? Je to prostě nesmysl, další Kohoutova lež a snaha o dehonestaci politickeho konkurenta. Je to ukázka, jak tito lidé lžou.

    reagovatimmortal Joe2017-04-15 11:30:34

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • si dobře pamatuju, před volbami 2014 jste na pana Dvorského kydali hnuj a fuj, nemohli jste mu přijít na jméno, a dnes říkáte , že jeho hlasy budou chybět????? tomu nerozumím,

    reagovatjestli2017-04-14 19:33:25

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • a je to tu

    ochmelka nam to zrovna vyzradil.....Ferdo, ty Juro, tak ty jsi byl ve výběrovém řízení a zase nic. Asi za to může pan Dvorský. Nebylo dobre ho vyhodit...hlasy vam budou moc chybět.

    reagovatNo2017-04-14 18:13:25

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:pane Skládal

    ochmelko a zbytečně prudíš. Proč by měl být pan Skládal neúspěšný uchazeč? Ty snad máš nějaké bližší informace? A i kdyby byl účasten onoho prvního výběrového řízení, ze kterého dle Puchalského za žádnou cenu vítěz vyjít nemohl, to není minus uchazečů, ale naopak jen a jen ostuda nomenklatury, která nám teď v Přerově vládne.

    reagovatnerozumíš ničemu2017-04-14 12:42:27

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • a

    Tady je nezorne videt, co za kriveho cloveka se tam sostal. Pomstychtivost, asketismus, povysene jajinkovstvi a veskrze komunisticke manyry. Proste stary a psychycky naruseny clovek diky Vranovi vladne v dobe temna s par krivaky v Prerove. Otresne obdobi.

    reagovatNo2017-04-14 12:04:26

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pane Skládal

    vy jste se tedy přihlásil a jaksi to nevyšlo ?

    reagovatrozumim2017-04-14 11:47:54

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:a už to máme tady-

    Funkce tajemníka úřadu není výkonem státní správy. On jen ze zákona odpovídá za výkon státní správy primátorovi, který ho jmenuje a odvolává se souhlasem ředitele krajského úřadu. A stejným dílem odpovídá tajemník úřadu za výkon samosprávných agend. Tudíž je možné a v tomto případě nutné přezkoumat, zda vše, co se děje na magistrátu, je v souladu s legislativou. A primátor výběrové řízení na tajemníka nejspíš v rozporu se zákonem nečinil. Ovšem druhá věc je podivný a netransparentní průběh onoho výběru. V prvním vypsaném řízení se přihlásil dostatek velmi kvalitních a fundovaných kandidátů, splňujících ty nejpřísnější hlediska. Přesto si Puchalský nevybral a řízení bez udání důvodů zrušil. Vypsal druhé řízení a zde již s předem domluveným uchazečem vše proběhlo bez problémů. To je morální fiasko, byť v souladu se zákonem. Takové máme poměry na přerovské radnici vinou otřesné koalice a podivného primátora!

    reagovatupozornění2017-04-14 07:57:44

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:a už to máme tady-

    nebude nikdo nic kontrolovat, prý je to dáno na policii a tak se všechno zastaví a bude se čekat na policii

    reagovatasi2017-04-14 02:02:04

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:a už to máme tady-

    První kolo výběrového řízení bylo bez vítěze, ve druhém kole byl vybrán stávající tajemník. Opravdu si myslíte, že je primátor tak hloupý, že by cokoli v takovém řízení učinil v rozporu se zákonem? A opravdu si myslíte, že dohodnout se na ukončení pracovního poměru je mimo kompetenci tajemníkovu? Neberu Vám vaši víru, že kontrolní komise vyšetří podněty proti tajemníkovi. Podle mého ji k tomu bude muset zastupitelstvo zmocnit, neboť nezmocněnou kompetenci ke kontrolám výkonu státní správy nemá, ze zákona O obcích jen vůči orgánům v samosprávné působnosti, a to tajemník, podle mého, není. Rád bych se mýlil, nerad mám jiný názor než primátor, který na posledním zastupitelstvu byl toho názoru, že kontrolní výbor může v dané věci šetřit z vlastního podnětu. Pravděpodobně se potvrdí ty hrůzy s termíny vyvěšení na úřední desce (!), což nějaký úředníček odskáče, v ostatních bodech uvidíme. Už v úterý?

    reagovatuvidíme2017-04-13 17:49:40

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE: Jen to ne !

    Paní Elis, musím reagovat, " Jen ne více z ČSSD pí. Krákorovou a pí. Hudečkovou. To už nám stačilo. Paní Hudečková nepromluvila ani slovo . Nebyla tam nic platná. Paní Krákorová ať se zatím stará o své dvě malé děti, moc toho jako náměstkyně nepředvedla. Toť vše co si myslím.t Výborná z žen je paní Tomaníková, která se aspoň nedá a má vždy dobré názory a jde si ověřit i místa o kterých pak na zastupitelstvu podává zprávu.,zkrátka jde jí o občany našeho vzkvétajícího města.

    reagovatpřerovačka2017-04-13 17:32:04

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:a už to máme tady-

    Nechce se mě věřit, že konečně došlo, co jsem již delší dobu očekávala. Na p. Vojtáška nedám dopustit. Byl to velmi chytrý člověk, a zřejmě to někomu vadilo, že všechno znal a věděl, když byl na jakoukoliv věc tázán na zastupitelstvu, tak vždy dovedl ihned perfektně odpovědět a jestli cesta opravená v Újezdci ho stála pracov.místo, tak by se to mělo řádně prošetřit, a neházet to do koše. Pevně věřím, že kontrolní komise p. Záchy, s pány Koubou a Dostalem to tak nenechají a podívají se tomu na zoubek. Uvidíme jak to na zastupitelstvu dopadne a jestli se konečně dozvíme, kde je pravda. Přece to tak nemůže nadále chodit. a znovu opakuji, je veliká škoda, že p. Vojtášek musel odejít z MÚ. Dále Ing. Herbríková byla pracovitá, proč jí byla dána výpověď, zůstává velkou neznámou. Pracovala jsem s ní, byla rázná a nedala se, proto asi musela odejít z MÚ Co se týká osoby pana tajemníka pravdu neznám. Ale myslím si, že na MÚ v Přerově by se našlo dost kandidátů na post tajemníka, z řad pracovníků M Ú a nemusel se vybírat tajemník až z Oder , kterého v Odrách údajně nechtěli.Zda se opravdu zakládá na pravdě a je pravda, že je to velký přítel našeho p. primátora , kterého si sám údajně vybral a jestli opravdu nikoho jiného nechtěl a trval jen na osobě p. Mlčocha, tak jsem ze všeho toho zklamána., jak tedy probíhalo výběrové řízení ?_ to opravdu se nikdo nenašel z řad pracovníků a opravdu nikdo nebyl vhodný z pracovníků na MÚ v Přerově ? Dozvíme se vůbec pravdu jak to výběrové řízení probíhalo? Která komise vybírala a kolik bylo vlastně uchazečů a zájemců o tento post. - o místo tajemníka MÚ? Doufám, že nebude ticho po pěšině!!!

    reagovatseniorka z Přerova2017-04-13 17:12:28

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:a viníkem

    otřesná kauza s tajemníkem magistrátu je jen špičkou ledovce. Bylo jen otázkou času, kdy veškerý hnis vypluje na povrch. Jen ať si voliči této koalice srovnají v hlavě důsledky své nezodpovědné volby v roce 2014. A pokud si z toho marasmu vezmou pro příští rok poučení, bude jen dobře.

    reagovatno jo2017-04-13 12:39:52

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • a viníkem

    za krizi v koalici je "samozřejmě" Prosperita. Podle Vrány je tlak na odvolání tajemníka a podle Měřínského je působení Prosperity v koalici již delší dobu vlažné a oni potřebují partnera, který bude podporovat rozvoj města. No- zdá se někomu, že pan Pospíšilík nepracuje? Mně ne. Ale přeložím - není poslušný panák a to v koalici nelze trpět. Primátor sdělil, že odvolání tajemníka neprošlo, pan Pospíšilík, že důvody k odvolání stále trvají. Jaký je závěr "nezávislého" auditu ?

    reagovatach2017-04-13 10:22:12

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • a už to máme tady-

    koalice nabídla spolupráci komunistům, ti ovšem odmítli - nebudou řešit vnitřní spory koalice. Tak jim to tajemník pěkně rozložil. Dnešní deník.

    reagovatach2017-04-13 09:54:19

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • odměny se nesčítají, můžou být max.2 p. Kohout má pravdu. po zdanění 5.000,- Kč.

    reagovat?2017-04-12 08:40:08

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Kohout - politický turista

    Zastupiteli Kohoute, je pravda, ž jste požádal ANO-bude líp Vránu, že chcete být na jejich kandidátce?

    reagovatvojín Kotas má dotaz na důstojníka ve výslužbě2017-04-12 07:51:51

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Zácho

    Kradete úmyslně nicky. Pozor, Velký Bratr vás sleduje

    reagovatskutečná kyselina - H2SO42017-04-12 07:49:33

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:

    myslíš, komanči mají taky své problémy, ale makají. Tomaníková jestli myslíš ji tak si vedle jak ta jedle. Asi ji neznáš jinak bys tak nepsal a omluvil se ji. Na hádky není, ale je fér

    reagovatkoho2017-04-12 05:43:01

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • je svině

    Ferdo Skládale závist te zastupitelem neudělá. Podvedl jsi pana Dvorského a za to budeš ve volbách pykat. Tvá politická kariera je u konce...my tě volit nebudem.

    reagovatzávist2017-04-11 22:43:26

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • A co udělal své ženė pan Zácha?

    reagovatPro Annu2017-04-11 21:58:14

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Já s vámi souhlasím, Elis. Taky bych rád viděl, kdyby se situace v přerovské komunální politice zklidnila. Ale viníkem podle mne není nepoměr zastoupení něžného pohlaví. Problém je v tom, jací lidé se tam dostali. Když jde někdo do politiky s touhou po pomstě a po moci, tak je jedno, zda je muž a nebo žena.

    reagovatFerda2017-04-11 21:18:54

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Tu jsem zrovna nemyslela! Věřím, že ženy, které vidí tuhle žumpu nemají ani chuť kandidovat. Jediná p. Mazochová je slušná a má na věci rozumný názor. Ale taktéž raději mlčí, když vidí to exhibování supersamců za zastupitelstvu. Krákorová je taky slušná, ale nedostala se. Určitě by se zapojily i jiné ženy. Samečci jim však nedají šanci kandidovat na čele kandidátek. Proč asi...?

    reagovatElis2017-04-11 21:12:42

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:

    Ta paní má rozum s tím musím souhlasit, ale jinak je vyč....á jak nevím co. Komunisti se nemění, nikdy!!!!!!!!!

    reagovatCarlos2017-04-11 20:35:32

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Robine vy jste snad spadl z višně, nebo z větší výšky? Vy si myslíte, že je, anebo by bylo dobrý aby o tajemníkovi a magistrátu raději nikdo z občanů nevěděl. To si snad děláte srandu.

    reagovatcarlos2017-04-11 20:30:23

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Elis, my muži jsme ješitní? A co paní Netopilová? Tu budete volit? To je Kohout číslo dva.

    reagovatFerda2017-04-11 18:35:16

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pane Kohoute, takže odměnu jako předseda finančního výboru nepobíráte? Máte odměnu jako zastupitel a jako radní. To je jisté. A navíc jste předseda finančního výboru. Nějak nevěřím, že byste to dělal zdarma.

    reagovatdotaz2017-04-11 18:34:04

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Juro

    5000 tisic za to hovno, co delate, jen blbe kecate...je az prilis

    reagovatKuba2017-04-11 18:06:52

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Zácha potom co udělal své ženě nemá v politice co dělat. Nevím jestli patří na Mírov ale určitě ne do sněmovny. Takovej úlisňák falešnej

    reagovatAnna2017-04-11 16:37:22

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ve vedení politických stran tady ve městě by mělo být více žen. Věřím, že by ubylo napadání a osobních útoků. Debata by se vrátila do normálních kolejí, a to jest - co dobrého vykonání společnými silami ve prospěch občanů??? Vy muži jste jevištní až na půdu.

    reagovatElis2017-04-11 16:00:41

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Skládalové a další, zkraťte to: prostě, co udělají lidé na radnici je špatně, co děláte vy, je správně...jak ubohé!!! Jenže co od vás čekat? jste chudáci.

    reagovatJaro2017-04-11 15:50:19

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Juro

    Však ono i těch pět tisíc by bylo moc. Ale obávám se, že nám tady opravdu pan Kohout nenalévá až tak úplně čisté víno :-(

    reagovatjaké požitky2017-04-11 13:39:52

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Juro

    Mám pouze dva požitky, celkem 7500 a po zdanění kolem 5000 čistého. V Teple ani nikde jinde nejsem. V ostatním nechávám volný průběh Vaší nenávisti a hlouposti.

    reagovatJiří Kohout2017-04-11 13:15:10

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Odměny se sčítají. Pouze u uvolněných se nesčítají a těmi uvolněnými jsou primátor (ten má odměnu 70 tisíc) a jeho náměstci (ti mají odměnu 60 tisíc). Ostatním se odměny sčítají. Takže pokud je Kohout radní+zastupitel+předseda finančního výboru = 5000+1700+2500. Tedy přes 10 000 korun. Za nicnedělání, pouze za vybuřování na webu. A kdyby byl třeba v Teple, tak má dalších 17 tisíc. To už stojí za nějaké to udáníčko a podávání TO a kydání špíny na nevyhovující politické konkurenty, kteří mu stojí v cestě. Co ty na to, Kohoute? Budeš zase kydat hnůj na ostatní, že?

    reagovatJura2017-04-11 12:44:03

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • slyšel jsem, že se odměny nesčítají, maximálně 2, po odvodech státu je to o 20% nižší? Je to tak?

    reagovat...2017-04-11 12:18:55

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Radni-cca 6ti, zastupitel - cca 3tis, uvolneny tedy primator 70 tis, namestek 60 tis. Teplo - predseda predstavenstva cca 17 tis, predstavenstvo do 15 tis.. DR - predseda cca 10tis, clen 4 tis.. Rozvojova nic- ze zakona uvolneny namestek nemuze mit odmenu. Tsmpr netusim co tam pro sebe nacaroval Strelec ale loajalni je az po ramena. Je to v hrubem.

    reagovatjo2017-04-11 11:43:27

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Zácho

    Budeš mít co vysvětlovat

    reagovatH2SO42017-04-11 10:07:14

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pane nějak tomu vašemu vyjádření nerozumím? Selský rozum mi říká, že koalice potřebuje většinu. Když se dívám na zastupitelstvo dost materiálů prochází jedním hlasem. Nevím kdo koho potřebuje víc. Také by mě zajímalo, kolik kdo ze zastupitelů bere jak z funkcí, tak ze sezení v různých dozorčích radách a představenstvech. Může mi to někdo napsat?

    reagovatRE: pan2017-04-11 09:52:12

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • udavač Kohout opět v akci?

    Takže opět házení špíny na kandidáty, Kohoute? To je ti podobné. Jsi lidský odpad, Kohoute. A to by jsi chtěl koalici s ODS? A na Záchu pliveš špínu? Asi proto, že ti Zácha nechce jít na ruku, jako pan Skládal. Je to tak?

    reagovatJura2017-04-11 09:05:51

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Jeho milenku a malá domů?

    reagovatRozkvetlý2017-04-11 07:52:52

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ve volbách odhalíme Záchovi tajemství. To budete koukat!!!

    reagovatVolič2017-04-10 22:25:07

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • xyz jsi fakt v.l

    reagovatpřerovanka2017-04-10 21:03:39

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • to je prdel socani

    Ferda alias dotaz, alias Skladal. Dnes jsme slyšel dunění, ja myslel, že venku se blíží bouřka. Nikoliv, to dunění vycházelo z hlav jmenovaných. To jen socani onanuji na tomto webu a socanum hučí v hlavičkách.

    reagovatxyz2017-04-10 19:44:56

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    dotaz - kecáš - víš kulový

    reagovatpro2017-04-10 18:12:56

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:pane Skládale

    pokud chci hájit a omlouvat přehmaty lumpů z dnešní koalice, tak raději nevezmu jméno boží nadarmo. Pane bože, zkrátím to - za rok a půl po volbách pro Vás korýtko nebude, bude defenestrace :-(

    reagovata opět2017-04-10 15:56:02

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pane Skládale

    zkratim to jeste vic.....vy jste natvrdlý !!!

    reagovatpane bože2017-04-10 15:25:51

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    že je to pravda???

    reagovatvíš2017-04-10 14:54:00

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Korýtko má Kohout a ten ho jen tak nepustí.

    reagovat:-)2017-04-10 14:48:29

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pane Skládale

    zkrátim to..........vy jste natvrdlý !!! Korýtko NEBUDE - pouze ostuda !!!

    reagovatpane bože2017-04-10 14:37:03

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Jak mi vysvětlíte, že paní Tomaníková konzultuje s panem Haluzou, co píše na těchto stránkách? To vám připadá v pořádku? Je to podle vás normální?

    reagovatdotaz2017-04-10 13:14:33

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Pospišilík koalici neopustí, kde by mu tak bylo, kdyby ho nevzali do koalice tak byl v pr---_ a na smetišti dějin. Má prachy a ještě vydírá koalici. Škoda, že Tomaníková to nevzala za něj, na jednu stranu to chápu má charakter a na druhou nikdy s komančema nikdo nechtěl jít, ani socani ani ODS ani ANO a ni SPP. Teď se mohla pomstít, ale to ona neudělala, dokonce nehlasovala pro odvolání Měřínského a zdůvodnila to, že ho nevolila. S tím souhlasím ať se poperou třeba sekyrou mezi sebou slavná koalice. Ta baba má rozum a charakter.

    reagovatpan2017-04-10 12:49:37

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pane Kohoute, Alefe, Robine. 8 let zde SPP nedělali nic jiného, než štvali, že je vše špatně. Teď se reálně poukáže na porušován zákon jejich kamarádem a už je to štvanice, hon na čarodějnice. Puchalský jeho přehmaty a chování velmi dobře zná, celou dobu o tom mlčí. Ať se pak nediví, že do toho začne někdo vrtat. Že to udělal jejich koaliční partner, to už byla asi totální beznaděj. Tak jak zde p. Kohout píše, tak to vnímám jako, že se nic nevyřeší. Že to přikryjí, na kraji má ANO poslušné vedení, tam proti nim po odvolání Košty nikdo nepůjde. Čekám, že potom Pospíšilík s Pospíšilem koalici opustí.

    reagovat...2017-04-10 12:27:45

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pane Kohoute

    vy jste mě opět výborně pobavil. Takže kdo nepodepsal petici proti Lajtochovi tak se bál. Výborně. A nebylo to třeba proto, že s ní nesouhlasil? O Vašem udá vání nemá cenu hovoři. To už všichni vědí. Stačí si vzít dopis vrchnímu státnímu zástupci na základě kterého případ vzal pají Kodýtkové, která mimo jiné případ třikrát zastavila ze stejných důvodů jako soudce. Občané si jistě také vzpomenou na vaše emoticní vystoupení na zastupitelstvu proti všemu co se ve městeě dělo. dodnes mně není jasné proč na vás tehdejší členové vedení města nudali TO. "asi se báli co jim provedete" Byl jste přece předseda nechvalně známého hnutí Věci veřejné a to hovoří za vše.

    reagovathaha2017-04-10 11:32:23

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • A Robin jako vůdce zbojníků ze Sherwoodu? To už tam nikoho lepšího neměli? No to je katastrofa... Robine, trochu přemýšlej. Měl bys bojovat za ty utiskované a ne za Gisbourna s Šerifa.

    reagovat:-)2017-04-10 10:05:16

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Většina obyvatel má úplně jiné starosti než to, co tady furt omíláte. A většina neví o magistrátu a tajemníkovi nic a ani ji to nezajímá. Podle mě jste nemocní z toho, že jste skončili v komunálu a mstíte se, jak to jde. A Skládal jako vůdce čssd? No, to je katastrofa....A Zácha? Provázaný se stavebním byznysem roky a roky? No prima, ods jsou tam, kde byli...ve vleku kmotrů.

    reagovatRobin2017-04-10 09:39:06

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • To vše vypráví ze strachu!

    Podívejte se na přerovského tajemníka trochu z jiných úhlů. Je to zbabělec a posera, který se třepe o svoje místo. Uklidňuje se tím, že hlasitě vypráví o podání trestního oznámení na jeho osobu (pokud je to pravda). Není to žádný charismatická osobnost, spíše chudák v područí Lžidoktora Pucha a jeho přisluhovačů!

    reagovat6662017-04-10 08:38:09

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Není to jen o tajemníkovi. Je to i o politicích a jejich nesoudném úkolování a obtěžování úředníků. Jak si může např. Zácha dovolit neustále protěžovat zájmy svého zaměstnavatele a dalších zájmových skupin,kterými jak předpokládám je honorován a zneužívat úřadu a jeho rozhodování ve svůj prospěch!! Jeho styl pomlouvání pana primátora a koalice a slibování lepších zítřků je každodenní Záchovou labutí písní. To má být náš budoucí poslanec? Ten který si tropí žerty z imigrantů a používá arabský pozdrav? Tak nemažte vinu jen na pana tajemníka. Myslím že jsou jiní holoubci,kteří si pletou úřad se svojí kanceláří.....

    reagovatAlef2017-04-10 06:51:25

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:pane Skládale

    zase Pane bože nedostane nikdo z této obskurní koalice! Co to tady kecá pan Kohout? On snad ve své pýše nežije v Přerově? Jeho nezajímá, co lidé řeší v krámech a hospůdkách? On neslyší, že už jsou pro většinu slušných přerováků naprosto tragickou epizodou v řízení města? A jak si může vůbec dovolit srovnávat atmosféru na dřívějším úřadě a tom současném? Udavač chce jména, tak ať laskavě sdělí jména těch ukřivděných, kteří museli odejít z úřadu v minulých volebních obdobích! Kromě vnějších aktivit některých členů Společně pro Přerov se na úřadě neudávalo ( bylo by to naprosto podivné, nebyl důvod ) A pokud pan Kohout z naprosté neznalosti věci považuje odchody některých pracovníků z úřadu z důvodu státem vyvolané nesmyslné sociální reformy a přechodu agend pod úřad práce za něco stresujícího, tak to asi ano. Ovšem co už neřekne - v tehdejší děsné české vládě, která měla za krkem spousty obdobných neodborných zásahů ( likvidace rozvoje dopravy) , seděli i odborníci z tehdejších tzv. Věcí veřejných. A kdo byl jejich čelným funkcionářem? No přece náš velechytrý pan Kohout. Kde bere tu drzost tady vůbec diskutovat a srovnávat poměry na magistrátu s takovým životopisem.

    reagovatmůj hlas2017-04-10 06:17:42

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • O hlasy idiotů nikdo nestojí, Kohoute

    reagovatFerda2017-04-09 22:04:15

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pane Skládale

    vy musite být ale natvrdlý. A to z vás udělali šefa přerovské CSSD ? Tak to od vás socky uteče i ten hloupý Jura. A můj hlas již taky socky nedostanete !!!

    reagovatPane bože2017-04-09 21:38:46

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Jen,že jsou tu ještě komunisti zhurvení

    Kurva-byla revoluce v 89,,nebo nebyla?

    reagovatArtaban2017-04-09 19:54:57

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • čssd zaplatte a nepičujte a nerozdávejte z pracujícich

    Co to je za sralbotkova a zaanálkova čuráka ten Ferda ?

    reagovatPinochet2017-04-09 19:46:36

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Mimochodem, proc jste se jich nezeptal už dřív, kdy to tu tak obhajuje ten tajemníka?

    reagovatFerda2017-04-09 17:43:59

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ferdo (Skládale)

    Ty jména jsou součástí stížnosti, tedy celé pozadí bude prošetřeno. Pokud se opíráte pouze o tyto dvě jména, pak Vám na rovinu řeknu, že magistrát nikdy nestál na dvou úřednících. To může tvrdit jen opozice, která nezná meze.....tvrdíte, že jich znáte mnoho. To je mnoho - dva?

    reagovatJiří Kohout2017-04-09 17:43:55

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Tak znáte ty jména nebo neznáte? Před chvílí jste je tady psal. Tak tech se zeptejte.

    reagovatFerda2017-04-09 17:38:37

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ferdo (Skládale)

    Odcházeli i za Lajtocha, to mi věřte a nikoli proto, že by to tam bylo fajn. Jste opravdu ubozí, že se snažíte kamenovat nevinné lidi, jen proto abyste "vyrobili" nějakou kauzu na politické oponenty. Klidně se jich zeptám, ale budu i prověřovat zda mají pravdu. Sdělíte mi jména?

    reagovatJiří Kohout2017-04-09 17:08:11

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Takže lidi z magistrátu odchází, vás to nezajímá. Nevěříte, že by byli šikanováni, ale nezajímá vás proč odchází. A proč se těch lidí sám nezeptáte?

    reagovatFerda2017-04-09 16:52:48

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ferdo (Skládale)

    Úmorné, únavné demagogie. Napsal jsem, že nevěřím, že k šikaně došlo. To neznamená, že se neprokáže opak. Ovšem charakter Vašich ataků je poznamenán Vaší schopností porozumět psanému a to je pak jakákoli diskuze těžká.....

    reagovatJiří Kohout2017-04-09 16:44:30

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Vysetrovani ještě neskončilo a vy už v tom máte jasno- k žádné šikaně nedošlo. Takže výsledek predem znáte. Proc ti lidi odchází, to vás nezajímá. Co se týka pana Skládala, tak ten vámi musí pěkně ležet v žaludku, když ho vidíte všude. Držím mu palce, ten z vás strach nemá. To je vidět.

    reagovatFerda2017-04-09 15:49:47

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ferdo (Skládale)

    A na zdroje informací a jména jsem se otevřeně zeptal pana Pospíšila na zastupitelstvu. Vedle ustavičného šikanování, jak neodpovídáme pro změnu tato odpověď nepřišla. Pokud máte na mysli dvě jména - paní Herblíková a pan Vojtášek, pak pouze konstatuji, že na dvou lidech magistrát nestojí a nikdy nestál. A nevěřím, že byli šikanováni.

    reagovatJiří Kohout2017-04-09 13:41:39

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ferdo (Skládale)

    To, že jsou propuštění neznamená, že jsou šikanováni. To si může ukřivděný člověk vymyslet. A z podstaty mnoha zkušeností, kudy všude to Skládal zkouší, těmto slátaninám nevěřím, pokud nemám argumentaci z druhé strany, právní rozbory a dokončené šetření vnitřního auditu. Propouštělo se i za Lajtocha, jen jsme toho politicky nezneužívali. Tedy zájem politiků o propuštěné úředníky minimálně hodnotím jako podezřelý.

    reagovatJiří Kohout2017-04-09 13:37:21

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Jména šikanovaných? Jsou to ti, které propouštíte z magistrátu. Vy ani nevíte, kdo to je? Tak co tady máte co obhajovat, když ani neznáte základní informace? Zeptejte se pana Pospíšil a Pospíšilíka. A nebo si přečtěte tu jejich žádost.

    reagovatFerda2017-04-09 13:32:04

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ferdo (Skládale)

    K věci, která zdaleka není uzavřena a je předmětem politického boje se v tuto chvíli nehodlám vyjadřovat. Lituji těch, kteří jsou souzeni bez toho, aniž by se mohli bránit. Slušnost v tomto od Vás nečekám. Ostatně, rád bych znal jména šikanovaných.

    reagovatJiří Kohout2017-04-09 13:11:18

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • dotaz na Jiřího Kouhota

    A nějaký vzkaz pro ty úředníky, kteří museli z magistrátu odejít kvůli šikaně, byste měl, pane radní?

    reagovatFerda2017-04-09 13:08:30

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ferdo (Skládale)

    Paměť mám v pořádku, v tom sociální demokracii radost neudělám. A pokud máte za normální, že se někdo snaží podat TO jménem komunálního politika, pak nic nenamítám, předsedo....:)

    reagovatJiří Kohout2017-04-09 13:05:53

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Tak to jste mě pobavil, Jiří Kohoute. Takže vy mi chcete říct, že když občané podávají trestní oznámení, tak ho už automaticky podepisují vaším jménem? To jako ten dopis nejvyššímu státnímu zástupci, kde jste psal, že si my občané přejeme, aby byli bývalí radní postaveni před spravedlivý soud? Ten taky někdo podepsal za vás nebo jste ho podepsal vy? Protože mě to připadá podobné. Třeba jste to TO napsal a už si to nepamatujete... Prostě v tom množství TO a různých dopisů státním zástupcům se možná už ztrácíte. A jak se vám libil článek pana Skládala v pátečním Novém Přerovsku? Co na něj říkáte? Co byste vzkázal těm šikanovaným úředníkům vy? Pan Skládal se vyjádřil a taky se podepsal. To už se nemůžete vymlouvat, že je anonymní pomlouvání, jak se rád vytáčíte.

    reagovatFerda2017-04-09 12:59:39

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ferdo (Skládale)

    Sbíral jsem podpisy na odvolání Jiřího Lajtocha z funkce primátora a ještě chvíli mi vykládejte o té skvělé atmosféře plné porozumění ve městě. Nedovedete si představit, kolik lidí odmítlo podepsat, z obavy ze msty. Stovky lidí.... ale chápu, že vedete kampaň podle teze, která praví, že levicový volič si pamatuje 1/4 roku a pravicový o 1/4 roku déle.....a pokud se podívám na trestní oznámení na tajemníka (opět anonymní), tak se pouze zamýšlím nad významem slov - zabít náladu udáváním.....jen jako perličku uvedu co musíme snášet. Po volbách ČSSD tvrdila, ostatně tuto notu hraje dodnes, že Jiří Kohout podával trestní oznámení, jak na běžícím pásu a prodával se k moci. Jak pak vysvětlit to jediné podání, které jsem v životě podal, že? Pochopil jsem, až když mě asi půl rroku po volbách volal policista k upřesnění TO, které jsem podal. Domluvil jsem si sním schůzku a pak nevěřícně zíral na TO podepsané mým jménem za obyvatele Vinar vedené proti jednomu úředníkovi magistrátu, které jsem nepodal. Dokonce i adresa byla uvedena špatně. Myslím, že praktiky, které jsou proti nám zvedány, včetně vytváření umělých průšvihů založených na jednostranných tvrzeních a systémové zveličování hloupostí, jsou hodně podpásové a naznačují, že kampaň bude vedena silně konfrontačně a hodně nefér. Už jen to hloupé stavění Kohout versus ČSSD, tak to stojí za pozornost. Pěkný den.

    reagovatJiří Kohout2017-04-09 12:19:04

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • A kdo z Přerova tu mršinu udělal, co? Zabít náladu a atmosféru pěkného města systematickým udáváním, lhaním a perzekucí nepohodlných se povedlo za velmi krátkou dobu ANOSPP.

    reagovatFerda2017-04-09 08:25:50

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Zácha na mírov

    reagovatVasil2017-04-09 06:55:48

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • volby

    Volby se blíží a supi se pomalu slétají na mršinu . . .

    reagovatkarel2017-04-09 06:39:12

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Vietkong v česku balí.Výborně EET Babiš je hrdina:

    reagovatPinochet2017-04-08 19:14:55

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • K tomu bych chtěl dodat, že už chápu, proč Jiří Kohout tak moc jde po ČSSD a panu Skládalovi. Myslím si, že s Ing. Skládalem se na rozdíl od MUDr. Chromce vážně Společně pro Přerov na spolupráci nedohodne. A TO JE MOC DOBŘE. JEN TAK DÁL. Držím ČSSD palce, aby ty lumpy i s jejich oderským tajemníkem z radnice vypráskala.

    reagovatFerda2017-04-08 17:22:32

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • článek Ing. Skládala k osobě pana tajemníka v pátečním Přerovsku

    V pátečním Novém Přerovsku vyšel článek pana Skládala k osobě tajemníka. Mimo jiné v něm uvedl jako důvody k jeho odvolání šikanu zaměstnanců formou sprostých urážek a nejvíc se mi líbil závěr: Já bych chtěl všechny ty zaměstnance Magistrátu města Přerova, kteří museli kvůli současnému vedení města ze své práce odejít (osobně jich znám mnoho), požádat, aby se po volbách v říjnu 2018, pokud budou mít zájem se vrátit do svého původního zaměstnání na Magistrátu města Přerova, nahlásili u příštího vedení města Přerova. Vše záleží na výsledku příštích voleb, ale já jsem přesvědčený, že Společně pro Přerov a Vladimír Puchalský ve vedení města po příštích volbách již nebudou a pokud příští vedení města bude mít zájem mít fungující magistrát jako nástroj k úspěšnému řízení města, bude odborníky potřebovat. Ing. Miloslav Skládal, předseda přerovské ČSSD

    reagovatFerda2017-04-08 17:17:37

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Tak dopadne když rozhoduje ušlápnutý teplouš. Havrane táhni z radnice. Tvůj otec by se z tebe zblil

    reagovatChlap2017-04-08 13:46:25

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Je neuveritelne, kolik lidi skocilo na spek mstivemu a lzivemu stareckovi a jeho SpP tlupe darebaku, nefachcenku a karieristu. Ted samozrejme sklizime vsichni - i my nevinni, kteri jsme vedeli, co se stane s nasim hezkym, slusnym a prosperujicim mestem, az se ho zmocni soucasni SpPANO zoufalci. Takze se nedivte, prusvihy tajemnika magistratu jsou jen produktem nasich lumpu na radnici a jejich plnou zodpovednosti!

    reagovat...2017-04-08 12:07:10

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Vrána půjde do parlamentu, Nekl taky, Zácha taky,kdo od socanů to zatím nevím, ale z Přerova nikdo a komunálky povedou baby. Komanče Tomaníková, SPP Netopilová, ANo Mazochová, Hermelly si to nenechá vzít, socany známý diskuter a dopisovatel, lidovci zůstanou Dostal, Pospíšilík musí zůstat ODS Dostál. Paráda co !!! Vzhůru k lepším zítřkům

    reagovatpan2017-04-08 10:06:31

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Máme tajemníka jakého si zasloužíme. Svěřili jsme město do rukou mstivého starce a podvodníka kterému vydláždil cestičku k trůnu submisivní obojživelník a král zlaté mládeže Vrána.

    reagovatH2SO42017-04-08 09:24:50

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Horký si měl snad vysadit stromky na poli za Řihoškovým barákem.

    reagovatKaja2017-04-07 19:26:21

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pánové

    Peťo, vezmi toho Laďu s sebou a konečně táhněte do prdele :-D

    reagovatBez servítky2017-04-07 18:55:31

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • je taková, ze tomuto duševně vyprahlemu chudákovi nezbývá než vyhrožovat a zastrašovat. Ostatně tyto hojně používané oderske praktiky přenesl i do Přerova. Výhružky slyšeli další politici, proto snad nebudou dále zaslepení a pomohou se zbavit Prerova této trosky

    reagovatPravda2017-04-07 18:51:54

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Zneužití pravomoci úřední osoby nebo nějaký jiný paragraf ?

    reagovat§§2017-04-07 18:49:55

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Taky údajně byl nějaký incident mezi p.Řihoškem a p.Horkým ohledně výsadby stromků.

    reagovatExem2017-04-07 18:20:04

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • včera se prý tajemník na nějakém jednání choval nedobře, prý útočil osobně na Marka Dostála, víte o tom někdo?

    reagovat...2017-04-07 11:51:48

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


Další články - Články z Přerova, Přerov, Přerovsko



Když si náměstek primátora plete demonstraci s menstruací - Wurmovka

publikováno 11. 04. 2017 sekce: Vaše články
komentářů: 170

Vážený pane Košutku.

ANO, tak se to dělá!

publikováno 10. 04. 2017 sekce: Vaše články
komentářů: 69
Vážení přátelé, ANO.

Slávek Sobotka opět dokazuje, že je bezohledný a nebezpečný kretén.

publikováno 10. 04. 2017 sekce: Vaše články
komentářů: 17
Chovanec tvrdí, že nám nic nehrozí, Sobotka se nenechá vydírat teroristy, všichni se semkli proti teroristům.

Odboj skupiny bratří Mašínů

publikováno 06. 04. 2017 sekce: Vaše články
komentářů: 42
Dosavadní diskuse v médiích o aktivitách skupiny bratří Mašínů potvrzuje, že pro hodnocení je dobré se informovat, abychom nekritizovali vlastní představy.

Končím s ČSSD. S neslušnými lidmi nedělám.

publikováno 06. 04. 2017 sekce: Vaše články
komentářů: 41
Marie Benešová, blízká spojenkyně prezidenta Miloše Zemana, z politiky odchází.

Tak jsem viděl Senior Taxi v praxi

publikováno 05. 04. 2017 sekce: Vaše články
komentářů: 34

Dnes jsem z balkónu zahlédl takovou malou krabičku na kolech a na ní napsáno Senior Taxi.

 

Informace pro čtenáře

Vložte článek, nebo inzerát.

Vložit nový článek Přidat nový inzerát
€ nákup 27,00 € prodej 27,85

reklama

Směnarna Charge s.r.o. Přerov - Směnárna Přerov

 

 

 

 

 

 

 

 

Anketa

Přerovský deník

 

Přerovské noviny - Informace

Redakci pište na email redakce@prerovskenoviny.eu
Pokud chcete informaci o inzerci na Novinách, pište na e-mail reklama@prerovskenoviny.eu

Přerov - Info region & Přerovské noviny.
Informační server okresu Přerov.

Kontaktujte nás


Přerovské noviny na facebooku

Navštivte také naše další portály

Odkazy