Primátor odmítá podjatost. Kdo jiný má hájit zájmy občanů.

news img Krajskému úřadu Olomouckého kraje zaslal přerovský primátor Vladimír Puchalský své sdělení k námitce podjatosti.

Jde o jeho reakci na krok Dětí Země, které vyslovily podezření, že stavební úřad přerovského magistrátu není nezávislý k posouzení stavby dálnice D1 Říkovice – Přerov, a proto žádají, aby o stavbě rozhodovali úředníci v jiném městě.

Děti Země argumentovaly tím, že jsou přerovští úředníci v této věci podjatí, protože se primátor města mediálně ohradil proti „praktikám“ Dětí Země, kterým dle jeho názoru nejde o ochranu živočichů, ale o blokaci dostavby posledního úseku dálnice.

Zdůrazňoval přitom, že Děti Země nesou zodpovědnost za zdraví Přerovanů, kteří musejí snášet negativní důsledky dopravy, která vede městem.

To, jestli je přerovský stavební úřad podjatý, teď bude posuzovat olomoucký krajský úřad. Právě na jeho adresu primátor Přerova mimo jiné napsal, že podanou námitku systémové podjatosti považuje za prostředek směřující k neúměrnému prodlužování, komplikování a maření správního rozhodování. „Do médií jsem se vyjadřoval bez jakéhokoli vlivu na probíhající správní řízení a rozhodování správního orgánu. Starostova, respektive primátorova úloha spočívá podle zákona o obcích v tom, že předně hájí zájmy města a občanů města, a kdo jiný by tyto zájmy měl prezentovat veřejnosti než právě starosta,“ píše ve svém sdělení.

A dodává, že dovedeno ad absurdum by se představitel obce nebo města nemohl veřejně vyjadřovat k žádným otázkám týkajícím se rozvoje obce či města, jehož zájmy má hájit, aniž by byl vystaven riziku podjatosti. „V případě zájmu na dokončení dálnice, jejímž investorem, zdůrazňuji, není město, se podle mého názoru nejedná o žádné kontroverzní téma, neboť jde o přirozený a logický zájem města na dokončení dálnice,“ napsal Puchalský do svého sdělení k námitce podjatosti.

Primátor vyzval rovněž předsedu Dětí Země Miroslava Patrika, aby přijel do Přerova a vysvětlil občanům své důvody, které ho vedou k blokaci veřejně prospěšné stavby – ten na jeho výzvu ale dosud nereagoval. Pozván byl rovněž na tiskovou konferenci Přerova k otázkám dopravy, která se bude konat ve čtvrtek 24. května.


Zdroj: https://www.prerov.eu/cs/magistrat/tiskove-centrum/tiskove-zpravy-2018/tz-kveten-2018/primator-odmitl-podjatost-pise-na-kraj-kdo-jiny-ma-hajit-zajmy-obcanu-nez-starosta-jejich-mesta.html

 

Fotogalerie

 
 
Vloženo: 14. 05. 2018       Kategorie: Vaše články   Autor: převzato redakcí

Přidat příspěvek:

Jméno nebo přezdívka:

Titulek:

Text příspěvku:


  • To ach

    A bohužel, přes veškeré nasazení se mi nepodařilo dosáhnout změny pohledu státu na tuto problematiku. Snažil jsem se rozjet projekt, který by řešil dlouhodobou nezaměstnanost a spolupracoval s mnoha státními institucemi. Ty, byť to ty instituce vítaly, nebyly MPSV vyslyšeny a tím dalo ministerstvo přednost svému projektu, který nakonec zcela vybouchl a v praxi nefunguje, ale tím zastavil projekt v Přerově. Bohužel, nepodařilo se to.....pracovní místa pro 50 dlouhodobě nezaměstnaných ve spolupráci s UP, Sociálkou, Probační a mediační službou nevzniklo, protože nám na to z UP nepotvrdili lidi.......

    reagovatJiří Kohout2018-05-24 10:07:12

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • ty slušné cigány není potřeba začleňovat. A ty nepřizpůsobivé - už podle tohoto slova je jasné, že začleňování do společnosti je míjí. Oni o to nestojí, pracovat nemusí, stát se o ně královsky stará - proč to měnit?To jsou schopni si ještě rozebrat střechu nad hlavou. No nic, dostanou novou. A pokud jsou takoví, kteří by chtěli něco změnit a neví jak na to, mají se kam obrátit. Pokud se nenastolí přísná a jasná pravidla, nic se nezmění. Ale k tomu zatím chybí vůle za strany státu. A my to platíme, politici mají klid a nemusí řešit ožehavý problém.

    reagovatach2018-05-23 23:47:37

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Karle Strnade

    A je s cikány problém v celé republice, nejen v Přerově. Viz různé články o problémech v různých městech s vybydlenými baráky, o soužití s tzv. sociálně vyloučenými, o neúspěších dříve oslavovaných programů pro začleňování... A to po 30 letech odborné, určitě ne zrovna špatně placené, práce různých začleňovačů.

    reagovatKarel Strnad2018-05-23 21:27:06

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Karle Strnade

    Z vaší analýzy nic necituji, bo jsem žádnou nečetl. Ale jsem rád, že to co jsem napsal nejsou xenofobní výkřiky pomateného anonymního rasisty,. Ano, máte pravdu, ne všichni cikáni vybydlují baráky, zneužívají dávky, dělají bordel, kradou, neposílají děti do škol, vyhýbají se práci. Ale je jich mnohem víc než u tzv. většinové společnosti. A nikdo s tím nic za celých 30 let po sametu neudělal. Nebo to není vidět. I když bylo speciální ministerstvo, byly a jsou různé vládní i nevládní agentury, různé spolky, které se honosí názvy rom, romský, začleňování. A jestli je považováno za úspěch, že se na nějaký krátký čas podařilo upíchnout 16 cikánů do dotacemi financovaného pracovního poměru, tak to je výsměch těm co pracují bez jakýchkoli berliček od státu, bez toho, aby je nějaký manager, nějaký spolek vodil za ručičku.

    reagovatKarel Strnad2018-05-23 21:21:40

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:To ach jo

    Vidis jak sis hezky odpovedel. Nedalo ti to, musis mit posledni slovo,ze? :-)

    reagovatach jo2018-05-23 19:31:22

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • To ach jo

    Rozumím, Haluza je slušný bůh a Kohout je neslušný a zatvrzelý a proto má držet hubu a ztichnout. Cokoli dokládat je zbytečné, protože cokoli řekne Kohout je lež manipulace, protože jen kryje lumpárny, lže, krade a pokud mi někdo nadává či mě pomlouvá tak má logicky pravdu, protože Haluza je slušný bůh, který to napsal slušně a přesně. Chápu, to je docela inteligentní přístup, který nesnese oponenturu, protože je zbytečná......Pravda, někteří lidé vysvětlení nepotřebují, spokojenost s nadávkami, hajzl to dostal, anonymně neanonymně, to je přeci plně dostačující.....

    reagovatJiří Kohout2018-05-23 15:32:53

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • vážení

    Haluza to popisuje slusne a presne. A my jsme opet slyseli Slovo bozi jako tupou a zatvrzelou odpoved snazici se ukazat svou vyjmecnost. A s tim falesnym Judr to spolecenstvi Spp popsal zhaluza presne. A jeste naposled. Toto je posledni veta a slovo anonymniho hovnometa a uz konecne drz hubu a ztichni.

    reagovatach jo2018-05-23 08:18:40

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • To normální lidi

    Tak si to tu projděte, možná zjistíte, že tady žádna měřítka neplatí. Tady může kdokoli komukoli nacházet na hlavu i ty nejsprostsi pomluvy a obrana je velmi těžká. Jestli to vnímáte jako normální, já ne. Proto vyzývám k podpisu, protože pokud se s lidní bavím face to face, tak na tyhle zbaběle výkřiky nenávisti nenarazím.......o to se opřu, zdejší bazinu není potřeba řešit, nemá morálku, nemá slušnost, nemá úctu. A za každým jedním anonymním nickem je nějaký člověk. Někdy jeden stihne i více nicku, dnes je moderní se nepodepíše ať vůbec, aby byla identifikace toho šířítele pomluv ztížena na maximum.... .... A Vy tvrdite, že mám zvrácené měřítko? Dobře.

    reagovatJiří Kohout2018-05-23 08:17:18

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Zdeňku Haluzo

    A zapomněl jsem dodat - víš naprosto kulový po čem toužím, tak si komentuj své přání, bude to více sedět.......

    reagovatJiří Kohout2018-05-23 08:08:28

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Zdeňku Haluzo

    Ani tu jednu ptákovinu, co o mě tvrdíš nedokážeš, ale jasně Kohout lže, podívejte se na něj na lháře politika..... ...nevím, o inteligenci mám prostě jinou představu. Tohle tupé osočování ke slušnému a inteligentnímu člověku, kterého že sebe děláš, nesedí...... To vrláčení hnojem za absence faktu, nebo i bez pochopení souvislosti, je projev právě této bažiny.

    reagovatJiří Kohout2018-05-23 08:06:39

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Zdeňku Haluzo, pro Kohouta už naposledy

    To, že jsi hulvát nemusíš dokazovat v každém svém veledíle. Já na rozdíl od tebe nemusím nic dokazovat, nesedím v zastupitelstvu a ani po tom netoužím. Práci jsem měl dobře placenou a honorář z politiky, na rozdíl od tebe nepotřeboval. Ne že nemám rád SpP, spíše se ptej, kdo ho má rád, ty a Puchalská ? Jo ještě malířka Helenka. Vždyť vaše SpP bylo schopno odstranit jediného odborníka na dopravu, který dokázal předkládat fakta a oponovat nesmyslům z řad SpP. Zbytečná práce a námaha pana Ing. Bohužel, ty a Puchalský, vy už jste ztratili soudnost a schopnost rozeznat , to, co je lež a to co je pravda. Myslím si a nejen já, že stačí v zastupitelstvu inteligence tvoje a Puchalského, ta vydá za celé zastupitelství města. Jinak zase jen kecy a kecy argument žádný. Máš pravdu aspoň v tom, že Marka na rozdíl od tebe považuji za myslícího člověka, stejně, jako pana Tužína, kterému vy inteligenti z SpP nejste schopni vyvrátit jeho argumenty. Tak se užírej a kecej a kecej svá hodnocení lidí a ublíženecké nesmysly.

    reagovatzhaluza2018-05-23 07:10:07

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:pro pana Kohouta

    Jestli je tedy normální člověk ten, který se chová jako vy, vystupuje jako vy, jedná jako vy, tak to máte trošku zvrácené měřítko oproti běžným představám normálnosti. To potom není normálních 99,9% lidí.

    reagovatNormální lidi2018-05-23 06:56:32

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:pro pana Kohouta

    Normální lidi se mnou vždy v pohodě vyjdou. Anonymní hajzlící, kteří jen zbaběle uráží, tak ty to mají těžší. Těmi opravdu pohrdám.......

    reagovatJiří Kohout2018-05-23 00:17:10

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Zdeňku Haluzo

    S tímhle zvracením a politickými proklamacemi daleko nedojdeš. Ono je to v obecnosti podobné jako ti anonymové, možná stejná líheň....fakta nemusíš opakovat, v tom prohlášení člena úsvitu stejně nejsou žádné, obecně v mnoha tvých vyjádřeních absentují. Že nemáš rád SpP asi ví už celý Přerov, jenom tak natruc to nehodili tomu spolku, kde jsi byl, ale tomu SpP, sakra to nasere, že? Jediné co tam ční do nebe tak snaha urazit. Jo a jednou, až se ti stane, že tě novináři špatně označí a místo palubní inženýr napíší pilot, tak ti přeji stejné idioty jako jsi ty, protože jim nelze rozumně cokoli vysvětlit. A pokud tvrdíš, že lžu, že jsem pilot, prosím dolož ty blafy o lhaní nějakým mým prohlášením, kde to veřejně konstatuji.....Nedoložíš, ale podle pravidel žumpy to prostě semeleš, vše lze v rámci žumpy použít proti těm nenáviděným oponentům, taková jsou přeci pravidla. Tahle podpora Úsvitu je medvědí služba........to zase bude v zastupitelstvu nářez inteligence.......:) Koukám, že k Markovi Dostálovi přibudou další.....

    reagovatJiří Kohout2018-05-23 00:14:51

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:pro pana Kohouta

    Ta nemoc dostoupila do posledniho stadia totalni nesoudnosti k vlastni osobe a neuveritelnym pohrdanim vsemi ostatnimi. Nezbyva jiz jen doufat, ze tech lidi co to sleduji a zaroven pujdou k volbam bude tost aby byl z verejneho zivota odstaven. Jiri Kohoute i takto s vami nemohu komunikovat? Budu take hovnomet?

    reagovatPro zhaluzu2018-05-22 23:08:05

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Karle Strnade

    Kohoute víš na co je ta tvoje prevence kriminality. Na dvě věci na hovno a zase na hovno. Přínos pro Přerov, bych rád viděl v nějakých číslech. Pamatuji, že i Teriaki byl odpůrcem tohoto bezvýznamného projektu. Pane Haluzo, je dobře, že těmto rádoby politikům, aspoň tady máme možnost říct, co si o nich myslíme, my obyčejní občané města.

    reagovatsenior2018-05-22 23:04:10

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pro pana Kohouta

    Omlouvám se, za zpožděnou reakci na slohové cvičení pana Kohouta. Nebudu tady opakovat fakta, ale na něco musím reagovat. Cituji Kohouta: " kanál, co je neustále otevřen, to je asi podle tebe nová norma". Bohužel, pane Kohout, ten kanál otevřeli politici SpP včele s Judr. Puchalským a panem Kohoutem a to, na každém zasedání minulé koalice. Mohu vás ujistit, že lidi z Úsvitu se až tak, do politiky nedrali a rozhodně si nevěšely volební plakáty na domy svých úhlavních nepřátel, tak jako to předvádělo SpP. To zvrácené a nemorální prostředí o kterém tak sáhodlouze píšete, jste zde v politice vytvořil s Judr. Puchalským. Lži o titulu Puchalského, jeho politická komunistická minulost, vy co by pilot vrtulníku a pod. A to nejdu nijak do hloubky. Ano, máte pravdu, jenom ze strany SpP, jenom lži a zase, jen lži a urážky normálních lidí. Člověk měl možnost sledovat vaše divadelní představení na každém zastupitelstvu. Normální člověk by se styděl. a na závěr. Jak se do lesa volá, tak se z něho ozývá.

    reagovatzhaluza2018-05-22 22:54:42

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Karle Strnade

    Část Romů nepracuje, zneužívá, pracuje na černo. To je ta podstata, ne všichni.....jinak citujete z mé analýzy, kterou jsem předkládal radě města. Nemám problém říct věci tak jak jsou, mám problém diskutovat s někým, kdo není ani schopen si to vyhledat a přečíst. Na té analýze jsem stavěl prevenci kriminality prací.....

    reagovatJiří Kohout2018-05-22 21:55:57

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Taky něco o kvalitní práci romských agentur

    https://zpravy.idnes.cz/lide-zakladni-vzdelani-trh-prace-da9-/domaci.aspx?c=A180522_095456_domaci_nub

    reagovatKarel Strnad2018-05-22 21:41:27

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Karle Strnade

    A kde bydlí ti pracující Romové? V ubytovnách, do kterých se sjížděli ze širokého okolí, protože v Ořerově je jistota, že dostanou dávky? To není z mé hlavy, pokud si dobře pamatuji, zmínil ti pan primátor Puchalský...

    reagovatKarel Strnad2018-05-22 21:38:42

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Zdeňku Haluzo

    cikány vybydlené baráky jsou jen lži (i když se o tom zmiňují různá média). To že cikáni zneužívají sociální systém jsou lži, to že při dávkách někteří občas pracují na černo, neplatí daně, soc. a zdrav. pojištění jsou lži, to že se na problematice cikánů přiživují jednotlivci i celé organizace jsou lži. To že se cikáni stěhují do Přerova z jiných míst, protože zde je dříve dosáhnou na dávky jsou lži, končí tak max. se základním vzděláním, pokud vůbec se něco naučí jsou lži. A nejen to jsou lži, jsou to hulvátské nadávky anonyma.

    reagovatKarel Strnad2018-05-22 21:32:18

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Kohout je nejlepší a jediný,který naučil čmoudy chodit do práce.A taky dokázal uhlídat lokomotivu,i když by nešla naložit na dvoukolák ,nebo čmoudí kočárek.

    reagovatPepíček2018-05-22 14:28:11

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Se

    neznámý to řadový ajťák, ovšem o to známější neanonymní hovnomet opět předvedl v plné kráse.

    reagovatVčera na ZM se p. Kohout2018-05-22 11:40:54

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Bude exkurze a kurz jak vybydlet byt, aby byl nárok na nový, větší?

    Oni nejsou zvyklí bydlet mezi lidmi. Podívejte se na Slovensko,tam to chovají v osadách a nikdo neříká,že Slovensko je nedemokratická země.

    reagovatArtaban2018-05-22 03:53:07

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Bude exkurze a kurz jak vybydlet byt, aby byl nárok na nový, větší?

    se musí v hrobě obracet, kdyby viděli kam nechalo město a správce této nemovitosti zajít její stav místními cigány. Tohle byla budova s prominentními byty a teď se bude muset díky cigánům zbourat! Jaká další budova je na řadě? Kurva to je opravdu neuvěřitelné, jak mohou cigáni beztrestně likvidovat městský majetek! Tohle provést někdo z přizpůsobivých, tak skončí v base a ještě bude hradit vzniklou škodu. Opravdu právní stát a rovné zacházení.

    reagovatBývalí vysoce postavení zaměstnanci žst. Přerov2018-05-21 22:43:35

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Se

    nemohl vykecat na zastupitelstvu, tak nas pouci tady. To je ale fakt vůl...

    reagovatAsi2018-05-21 22:27:44

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Zdeňku Haluzo

    se opět vyblil a sám sebe poplácal po ramenou, jaký je to hrdina. Amen :-))

    reagovatNeanonymní hovnomet2018-05-21 22:15:55

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Zdeňku Haluzo

    Jakou souvislost má anonymita webu se lhaním a osobním napadáním? Za těmi anonymním nicky jsou schovaní často podivné lidé. Ty nadávky, které tu čtu, ten kanál, co je neustále otevřen, to je asi podle tebe nová norma politicky korektní diskuze. Co myslíš? Co je nenormální na tom, pokud se zeptám na fakta ohledně zjevných lží?...... Ty jsi se dral do politiky vybaven místní anonymní sebrankou, (cest vyjimkám) která lže a ani si není schopna, ochotna dát dohromady souvislosti, fakta? No nazdar.....tady je to podle tebe objektivní? No nazdar..... . Mě to tu neudivuje, neřeším mrzkou mentalitu lidi, jejichž jediným motivem je lhát, nadávat a urazet bez důvodu. V tomhle zvrácenem prostředí je zjevně normální urážka, zbabelost a nakonec je tebou definováno jako norma webu s tím, že v tom Vašem anonymním království jsem divný..... Jo to opravdu jsem. Kdysi jsem slyšel, krásné trefně - svět se v prdel obrací...... :) Vymezují se proti kampaní, které vedou ubožáci, kteří asi chtějí dělat politiku, ale se boji podepsat. Budu těm lžim a urážka, tě lidské bídě, oponovat tak dlouho jak to bude bavit mě, máte možnost mě jako nevítané individuum zablokovat, pro zachování homogenity této žumpy Do Vašich politických výtvorů nezasahuji Jméno používám stále stejné, tedy je to triviáln vylucovacií pravidlo.

    reagovatJiří Kohout2018-05-21 21:55:47

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Jaj more strnat mame hodne dzeti tak potrebujeme velyke bity gadžo kakades daj biti a netaraj tu kokotyne chavales mindž špinava itrnica.

    reagovatDirga2018-05-21 21:22:12

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Bude exkurze a kurz jak vybydlet byt, aby byl nárok na nový, větší?

    Nedelejte si furt z neho prdel. I kdyz vy jste podepsan jmenem, ktere je ale anonymni. To poznat neni. Ale toho neomylneho kdyz se podepise pozname vsichni - neomylne. Takovyho blazna pozna i novy navstevnik techto stranek.

    reagovatAle ale Karle2018-05-21 20:13:50

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Bude exkurze a kurz jak vybydlet byt, aby byl nárok na nový, větší?

    ...

    reagovatKarel Strnad2018-05-21 19:48:40

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Anonyme

    Ten narcismus a nutkani poucovat je silnejsi a nuti ho, aby 20x denne stranky otevrel a poucoval...:-)

    reagovatNe ne Zhaluzo2018-05-21 16:27:23

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Anonyme

    To sou nervy coooo? Co znamená povětšinou? V kupě faktur? Tak to už mě asi roztrhá! :-))

    reagovat:-))))2018-05-21 14:59:45

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Anonyme

    Pane Jiří, nikdo vás nemůže nutit, chodit na tento web. Tento web byl od začátku anonymní a je na rozhodnutí lidí, zda se podepíší nebo ne. Mnozí se ptají slušnou formou, ale ani to nedokážeš rozchodit. Pokud ti tento web, tak strašně vadí a všichni ti ubližují, řešení je naprosto jednoduché a věřím, že ho pochopí i člověk z pomocné školy. Nechoď na tyto stránky. Vždyť stránky SpP jsou na vysoké úrovni.

    reagovatzhaluza2018-05-21 14:58:23

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Anonyme

    To myslíte vážně, já anonym prohlašuji, že to je pravda....? A mám hledat v té kupě faktur? Co bych asi tak estébáckého mohl udělat pokud máte pravdu? Nic, jen opět musím trpět anonymní kecy o mých praktikách. Jen opět lžete, povětšinou, pokud PC neopravím ani nic neúčtuji.

    reagovatJiří Kohout2018-05-21 13:29:54

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Anonymní tiskárna

    Já vím, že to pravda je a osobu, která mi to řekla určitě uvádět nebudu, protože bych ji tím hned vystavil vašim estebackym praktikám. Pátrejte ve své paměti, objednávkách i fakturách a třeba někdy nebo i nikdy odpověď najdete. Nula jste a budete díky vašemu "chování" akorát tak vy.

    reagovatDoložit a proč?2018-05-21 12:44:44

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Anonyme hrdino

    je fakt prdel, jak jedem narcisticky ujety neanonym, se dokaze do umoru prehadovat o kokotinach. To je fakt nemoc a posun osobnosti. Normalni clovek to neudela ani anonymne ani podepsan. Ta potreba posledniho slova je nemocí...

    reagovatTo2018-05-21 12:06:50

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Anonymní tiskárna

    Kecy, stejně nulové jako Vy se svým strachem se podepsat......jen pomluvy. Doložte to - tohle souvětí má jednu kouzelnou moc - povětšinou je pak klid a diskuze se přenese k jinému okruhu pomluv.

    reagovatJiří Kohout2018-05-21 11:50:46

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Anonyme hrdino

    Jasně, to jestli budu kandidovat či nikoli budu řešit s ubožákem co se neumí podepsat.....masakr, jak některé individua uvažují, že....? Rozkopat, nakydat, vyzvat a zůstat se staženým ocasem v přítmí. Jo, to miluji, zase na férovku. Hele, jestli si myslíte, že mě rozhodí styl diskuze, jaký vedete, jste na omylu. Jste anonymní nula a přesně takovou má i váhu Vaše sdělení.....

    reagovatJiří Kohout2018-05-21 11:48:36

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Anonyme hrdino

    když ZM není tvé oblíbené. Budeš mít konečně klid od anonymů a většině Přerova tím uděláš tu nejlepší službu svého života.

    reagovatTak už se na tu politiku vyser,2018-05-21 11:41:34

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Anonyme hrdino

    Já vlastně zapomněl, že vy jste neomylný a vždy odvedete jen tu nejlepší práci. Psal jsem, jak "oprava" probíhala a kolik asi musela zákazníka stát, když jste se tam všichni vystřídali. Tohle je, bohužel pro vás, pravda, ale vy ji opět negujete, protože to pravda nemůže být, když ji zde napsal anonym a vy přeci umíte všechno a nikdy jste nic nepokazil. Tak se mějte obyčejný ajťáku s 15 letou praxí.

    reagovatTiskárna2018-05-21 11:37:58

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Jiri Kohoute

    tim chrabrym a necestnejsim bojovnikem proti vetsine jsi jen ty sam, se svou vzdy pravdou a svym zduvodnenym nazorem. Tim jedinym Kohoutovskym a spravnym. Hrdinny obcane.

    reagovatAnonym normalni a slusny2018-05-21 11:21:45

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Anonyme hrdino

    Napsal jsem IT s 15 letou praxí. Nikdo se nebaví o specializacích. Jinak tiskárna buď ovladače přijme nebo má HW problém. Nevím o tom, že bych nedovedl fungující tiskárnu rozjet. Platí, že anonymně se dá kálet na hlavu a je to bez ostudy. Anonym je prostě chrabrý bojovník.......no a zastupitelstvo rozhodně nepatří mezi mé oblíbené dny, ale jak se zdá, tady platí rčení - podle sebe soudím tebe.

    reagovatJiří Kohout2018-05-21 10:44:14

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • a konečně jste se zase po měsící

    dočkal jednání ZM, kde můžete opět šířit svá moudra, urážet, poučovat a veřejně exhibovat. Škoda, že tohle nemůže říct většina Přerova (kromě těch 2 843 abs. hlasů), která vás nevolila. Tak si užijte další dnešní one man show pane dokonalý. Hezký den a plno speciálních IT zakázek.

    reagovatDnes máte svůj den,2018-05-21 07:45:36

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Anonyme hrdino

    a IT specialisto s 15 letou praxí, pravda holt občas bolí.

    reagovatNeanonymní hrdino2018-05-21 07:38:12

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Anonyme hrdino

    Nadávky, pomluvy, nadávky, , pomluvy, je hloupý, neužíví se, je takový, je makový.... ubohé cechacstvi, ubohá anonymita.......

    reagovatJiří Kohout2018-05-21 07:23:17

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Anonyme hrdino

    nejchytřejší a nejlepší IT specialisto. Tebe si i s tvými IT znalostmi už dnes namaže na chleba kdejaký náctiletý klučina od PC. Proč se takový IT expert s 15 letou praxí jako ty už dávno nenaboural na tyto stránky a nezjistil si všechny IP adresy a jejich vlastníky, aby měl už konečně klidné spaní, že už ví kdo to tady pořád tak politicky a lživě plive proti tobě a mohl jsi nakráčet na PČR se složkou plnou TO? Raději se drž toho svého politického žvatlání dokud to půjde.

    reagovatTy starej,2018-05-21 00:54:12

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Anonyme hrdino

    je s praxí i bez ní plná prdel. Zase takový specialista a machr nejste. Měl jsem tu možnost vyslechnout si historku ohledně vašich kvalit při opravě jedné podělané tiskárny, kdy jste se u klienta vystřídali skoro celá firma, oprava trvala dlouho jak lačnému sraní a výsledek nula. Takže s tou sebechválou bych byl opatrný. Jo a když zase budete pátrat, ať vám prozradím u koho to bylo, tak si to najděte sám ve fakturách, kterýho chudáka jste ojebal za podle vás profi IT služby s 15 letou praxí. Nazdar!

    reagovatAjťáků2018-05-20 23:33:04

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Anonyme hrdino

    Chcete mi vnutit myšlenku, že IT nikde nevezmou a proto se s 15 letou praxi neužívím? Na to je potřeba mozek, aby někdo vymyslel takovou ptákovinu. Jinak co z toho mám? Kupíte jeden nesmysl za druhým. Navíc zase jako anonymní zbabělec.......

    reagovatJiří Kobout2018-05-20 22:33:32

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Karle Strnade

    Kohoute, vy se mezi to současné vedení města opravdu hodíte. Evidentní profipolitik, který by se normální prací neuživil a proto se raději lidsky znemožňuje a ve vašem případě čerpá z možnosti uplatnění se v procigánské politice, která je nekonečným bojem s větrnými mlýny, ale s dostatečným množstvím finančních prostředků (aby se někdo jakože ve věci angažoval a byl od nich relativně klid) a příležitostí stát se "potřebným" co to půjde. To je opravdu hnus a lidské zoufalství! Že se nestydíte, kdy se vám to stalo? Blahopřeji k tomu úpadku osobnosti.

    reagovatVrána k vráně sedá2018-05-20 20:22:12

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Karle Strnade

    To si povídejte s tobě podobnými v SpP a nebo v předvolební kampani. Proč by se měla část rozpočtu převádět? Aby akorát takoví jako ty žili z peněz daňových poplatníků namísto cigánů? Levnější by bylo je donutit opustit republiku. Jenže to už byste vy jejich "zastánci" neměli "práci" a profit, což je logicky nežádoucí, že?

    reagovatStrč si ty procigánské profláknuté kecy do řiti.2018-05-20 20:11:20

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Karle Strnade

    Stát by jim měl místo dávek bez práce zajistit práci. Práce je všude nekonečné mnoho. Stačí jen převést část rozpočtu ze sociální podpory na aktivní politiku zaměstnanosti a spolupracovat s obcemi. Projekt je hotov, pouze nám Marksova cestou UP odmítla dát lidi do projektu a tom ho ukončila. Bez spolupráce se státem nemá cenu nic organizovat. To by město nebylo schopno ufinancovat. A k té nezaměstnanosti, Ti Romové, kteří pracují nebydl í jen na Husově a Kojetinske........

    reagovatJiří Kohout2018-05-20 19:44:25

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:To bp

    ...to že pár z nich chodí pravidelně...

    reagovatKarel Strnad2018-05-20 19:03:46

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:To bp

    Co by měl zase realizovat "stát"? By snad měli něco se sebou dělat oni sami, bez podpory daňových poplatníků.

    reagovatKarel Strnad2018-05-20 19:02:49

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:To bp

    Tak nám řekněte co udělali v Přerově dobrého. To že chodí pravidelně do práce nebo jejich děti do škol neberu, to jaksi patří k životu. Tu komunikaci vám závidím. Asi to máte přes asistenty postávající u lokomotivy lepší než bílé svině.

    reagovatKarel Strnad2018-05-20 19:00:47

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pane Kohoute,

    podle sebe soudím tebe?

    reagovatBěžte očumovat jiné zahrady.....2018-05-20 17:52:20

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:To bp

    že to tady cigáni čtou nebo jim to hromadně předčítáš? Už je mi jasné, proč tak tlačíš na identifikaci přispivatelů, aby si to potom mohli s dotyčným "osobně vyříkat" nebo abys ho mohl strašit TO za rasismus, že? Tebe ale musí cigáni zbožňovat nade vše. Ovšem tohle téma o tomto etniku je tady v Přerově hodně tenký led a s tvými názory si hodně zahráváš s podvědomím občanů, kteří jsou denně vystaveni nechtěným konfrontacím s nimi. Kdybys nejprve věnoval takové úsilí dostat tyto příživníky za město (třeba k Újezdci) a až potom se je snažil učit návykům slušného chování, pracovat, atd. Omlouvám se za tykání, ale když se naseru, tak vykat nedokážu.

    reagovatDíky za informaci,2018-05-20 16:58:40

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:To bp

    patří takovým jako jsi ty.

    reagovatTo co napsal níže dinga2018-05-20 16:41:21

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:To bp

    bež jim tady něco říct osobně a nebudeš se stačit divit, kolik jich schytáš při té jejich "férovce"! Schováváš se za politickou identitou, takže máš jistotu, že ti nenafackují. Rád si s tebou na rok vyměním bydlení ty osle!

    reagovatTy hrdino mimo realitu,2018-05-20 16:40:16

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • To bp

    Chci je dostat do práce, tak buďte v klidu a běžte očumovat jiné zahrady.....Předpojatostmi a averzemi netrpím, a pokud Romové něco udělají dobře, nemám problém to říct.......je to i naopak, pokud mě na nich něco štve, tak jsem schopen s nimi komunikovat a naprosto na rovinu jim to říci osobně. Ne jako zbabělec krytý anonymitou. Vytýkám jim především to, že jejich děti nechodí po základních školách na učňáky a na střední školy. Vytýkám jim, že malé procento z nich chodí do práce a je schopno si práci udržet. Na druhou stranu, ti z nich, kteří se vymknou ze sociální systému, chodí do práce a žijí slušně, tak nejen tady musí číst přesně ty těžce anonymní blafy od statečných hochů v anonymitě. Ti to mají na rozdíl od majority nesmírně těžké, a nikdo jim nepomůže. Ani Romská komunita, ani majorita......Vytýkám jim zbytečnou agresivitu, která často není na místě a jen celou situaci zhoršuje. Říkám jim, že se musí sami snažit a ukázat, že v nich něco je. Nenabízím jim snadné dotace, ani jednoduchý život na dávkách. Raději pro řešení problému něco dělám osobně, byť často nejsem vyslyšen a moje podněty nejsou státem realizovány.......ale to je život.

    reagovatJiří Kohout2018-05-20 16:23:53

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Karle Strnade

    Ty si ale piča.

    reagovatdinga2018-05-20 15:19:25

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Karle Strnade

    Ano, lidé z majority, jak je všeobecně známo, jsou xenofobní rasisté. Neustále omílají těch pár excesů, které se mimochodem u minority vyskytují v mnohem menší míře než u majority. U majority se před tím zavírají oči, u minority se vše mnohonásobně zveličí. Určitě i těch vybydlených baráků bude u majority poměrově mnohem více jako u minority, jen se o tom nepíše a v tichosti se ihned bourají.

    reagovatKarel Strnad2018-05-20 15:17:16

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Kohote

    Máš možnost jich zaměstnat ve svém obchodě, kolik si jich vezmeš?

    reagovatix2018-05-20 13:34:05

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Karle Strnade

    OPRAVDU TĚŽCE PRACUJÍCÍCH cigánů? Děkuji za odpověď.

    reagovatKolik % je ta vámi uvedená SPOUSTA2018-05-20 08:29:01

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Karle Strnade

    Tak to je poprvé, co se píšícího Kohouta zastanu. Má pravdu. Znám spousty opravdu těžce pracujících cikánů, kteří jsou slušní a nelze na ně pořád něco svádět. Ano, jsou mezi cikány i příživníci, co umějící zneužívat tento sociální systém tak, že by tyto způsoby mohli přednášet na vysoké! Nazývám je cikány, protože oni mnozí uměle vytvořené Romové nepřijímají!

    reagovata dost2018-05-20 08:23:42

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Kohout = cikánský baron

    To je opravdu sílá p. Kohoute, co jste zde napsal o těch vašich utiskovaných cigánech, kterým nikdo nerozumí a nechce jim pomoci!!! Nejste po nějaké náročné oslavě?! Je vidět, že v Újezdci vás naše každodenní "zážitky" s nimi úplně míjí. Tak se zase v klidu uvelebte do křesílka na zahradě a vychutnávejte si to víkendové ticho a klid bez nich a sněte o dalších dotacích na nějaký ten váš další cigo-projektík s předem známým výsledkem a díky tomu budete nadále v jejich očích a u volebních uren ten jediný spásný zachránce, který jim jako jediný v Přerově rozumí, má sanhu jim pomoci a chápe jejich složitou životní situaci.

    reagovatbp2018-05-20 08:23:21

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Karle Strnade

    To byly převážně výroky lidi z majority........netvrdim, že Romové jsou svatoušci. Jen se snažím být nad věcí. Mnoho z nich žije zcela neslučitelně s normální společnosti, ale jsou mezi nimi slušní a jich je nutno se zastat. Nic není černé ani bílé.

    reagovatJiří Kohout2018-05-20 00:29:13

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Ve světle toho ce zda napsaly a nasnačily osobnosti o cikánech

    jsme - jsem

    reagovatKarel Strnad2018-05-19 21:12:16

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Ve světle toho ce zda napsaly a nasnačily osobnosti o cikánech

    Samozřejmě by se nikdy nesnížili ke zneužívání dávek, styděli by se někde pracovat načerno. No těch kladů je hodně, dalo by se nich psát celé hodiny. Uzavřu to tím, že jsme byl xenofobní, nikdy jsem nic záporného s cikány nezažil. Byl jsem ovlivněn fašistickými rasisty.

    reagovatKarel Strnad2018-05-19 21:11:28

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ve světle toho ce zda napsaly a nasnačily osobnosti o cikánech

    přehodnocuji své názory. O cikánech psal pan Kohout, tak to není nic hanlivého, že? Jsou to pracovití lidé, učenliví, kteří zvelebují svá obydlí, posílají děti do škol, okamžitě řeší jejich dětská vybočení vůči jiným dětem, vůči prodavačům, nejsou rasisty. Nedělají nikde nepořádek, nenapadají jiné občany. Preventisté romské kriminality jsou u MP omylem, a měli by se zaměřit na gadžovskou kriminalitu a např. řádně vyšetřit, která rasistická bojůvka zničila obydlí v Kojetínské.

    reagovatKarel Strnad2018-05-19 21:07:01

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:to Bo

    Mnoho cikánů pracuje... Tak proč bylo nedávno zveřejněno, že na Husové je 100 % nezaměstnanost a na kojetínské 95? Ale je možné, že jich mnoho pracuje. Musí, když si mohou dovolit utrácet peníze za věci které nejsou důležité pro přežití - cigára, chlast, mobily, elektroniku...

    reagovatKarel Strnad2018-05-19 20:53:24

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    To se zeptej pana Kohouta. Já jen můžu tipovat. O ziskovkách budeš mít povědomí ty. Jo a 16 lidí, to je jako plivnutí do moře... Ale celkem byla sranda číst články o náboru do TS... Jednoho bolelo celé tělo, dryhý měl závratě, jen co se podíval na vodu...

    reagovatKarel Strnad2018-05-19 20:48:51

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Hej Strnade, nevíš kdo je MV? Nějaká neziskovka?

    reagovatKonečník2018-05-19 20:15:31

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:to Bo

    Můžu potvrdit. Já znám taky 2. Ale možná to jsou ti stejní ...

    reagovatjjj2018-05-19 20:12:35

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE: Konečníku

    Bude jistě rád, že má mluvčího. A tak kreativního. S fantazií a bohatou slovní zásobou. Navíc s většinovým názorem. Konečně ste se našli.

    reagovatKonečník2018-05-19 20:09:53

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • to Bo

    Mnoho cikánů pracuje, jen o tom nevíte. Minimálně pro 8 z nich jsme ve spolupráci s MV práci našli, další pracovali v TS. A vydrželi v zaměstnání v řádu let. Ti potřebují zastání a pochvalu........i mezi nimi jsou slušní..... vedle těch naprostých lumpů. Nic není černobílé.......

    reagovatJiří Kohout2018-05-19 20:02:16

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE: Konečníku

    Kolik cigánů postavilo domy? Kolik cigánů produkuje potraviny,když tahají z Teska kubíky taxíkem?Asi hodně makají,když si to mohou dovolit.

    reagovatbo2018-05-19 19:16:38

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE: Konečníku

    Rasizmus, xenofobie, fašizmus, neviditelní, začleňování jsou věci co spolu úzce souvisí.

    reagovatKarel Strnad2018-05-19 18:57:29

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE: Konečníku

    Mně se nic nepomixovalo. Pořád tu jen zmiňuji problém vybydleného domu na Kojetínské a ty co tento stav vytvořili. Zeptal jsem se na to kompetentní osoby, pana Kohouta, co v Přerově řeší (řešil) problematiku neviditelných. Exkurzi nezařídí, ale vyjádřil se, že neviditelní jsou ve stávajících podmínkách neřešitelní. No a pak se do toho vložil nějaký konečník s uštěpačnými poznámkami. Asi nějaké sluníčko.

    reagovatKarel Strnad2018-05-19 18:54:14

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Vyslechli jste většinový názor. Amen. Hele, Strnade, nepomixovalo se ti to trošičku, ty statuse?

    reagovatKonečník2018-05-19 18:33:24

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE: Konečníku

    Tedy že slunčatům co tak srdnatě bojují proti tzv. xenofobii, rasizmu, fašizmu a vůbec proti jakýmkoli názorům že neviditelní nejsou přínosem nejde o nic jiného než jen udržovat status quo a ždímat peníze na tzv. začleńování, na boj proti xenofobii atd.

    reagovatKarel Strnad2018-05-19 17:23:12

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE: Konečníku

    Že různé vládní i nevládní agentury pro začleňování neviditelných, manažeři kriminality neviditelných, různé pozitivně diskriminační aktivity pro neviditelné jsou úplně k hovnu. Čehož důkazem je i nutnost vrazit podle odhadů nějakých 10 mio do zbourání baráku v Kojetínské, který je prohlášen za vybydlený.

    reagovatKarel Strnad2018-05-19 17:19:21

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE: Konečníku

    Že jsem tak smělý, jaký je ten váš většinový názor, tavárišč Strnad?

    reagovatKonečník2018-05-19 16:42:36

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Jsi tak trochu blbecek, ze.? Kohoutovy kecy a oponentury z velke vetsiny nemusim a neberu ale nevim proc bych neocenil dobry nazor a postoj.

    reagovatPro toho nize2018-05-19 15:00:12

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE: Konečníku

    No vy slunčata z neziskovek, co mají plnou hubu rasizmu a xenofobie ohledně většinového názoru na neviditelné se hledat nemusíte. Vy víte kde to kape, ba přímo teče.

    reagovatKarel Strnad2018-05-19 14:54:48

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • ste se našli.

    reagovatKonečně2018-05-19 14:37:55

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Karle Strnade

    ale to neni tva vina, protoze urcita a troufnu si rict, ze vetsi cast ciganu si zvykla zit prizivnickym zpusobem a delat nikdy nebude, pokud budou davky skoro na stejne urovni jako nejnizsi mzdy za nekvalifikovanou praci, jako napr. zametani. Neprinutis je rano vstat, protoze uz vyrostli v rodine a okoli, kde se vstava az se vzbudi po nocni zabave. Priposrana statni sprava umoznuje chov techto parazitu spolecnosti. A podobne, pokud budou v politice takove nuly, ktere se boji pojmenovat problem, tak to bude stejne a jen se to zhorsi az sem nalezou jeste cernejsi a linejsi migranti buhvi odkud, z jake spiny a buhvi jakymi spolecenskymi navyky a kulturou. Jinak k tvemu prispevku, pravdive a presne, tentokrat 100% souhlas.

    reagovatTedy ale i ty s ciganama jsi narazil2018-05-19 11:55:53

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Karle Strnade

    No tak asi ty články o tzv. preventistech kriminality, o tom jak dobře fungují (jako lidé, co dovedou neviditelné přesvědčit ke změně smýšlení) a proto se zvyšuje jejich počet, o úspěšnosti programu zaměstnávání neviditelných se vás respektive vaší činnosti směrem k neviditelným vůbec netýkaly. Takže omluva. Ale exkurze by i tak nebyla od věci. Já o vybydlených domech a bytech slyšel i v dávné minulosti, ale viděl jsem jen fotky nebo zvenčí. Nikdy in natura zevnitř. A také bych získal inspiraci, jak se dopracovat zadarmo k většímu bytu, např. Nebo ti co to vybydleli jsou nyní pod mostem? Nebo jim to vybydleli xenofobní rasističtí fašisti?

    reagovatKarel Strnad2018-05-19 11:48:42

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Karle Strnade

    Jediné co jsem kdy tvrdil, tak , že je nutno jim dát práci, nikoli dávky. Jak si to kdo opět přebere je jeho problém. A ty, kterým se podaří práci udržet, tak ty bych podporoval jak jen to je možné, protože pro mě je integrovaný člověk do společnosti, pokud pracuje a má k tomu slušné zázemí. Jedno bez druhého nefunguje a nikdy fungovat nebude. Tedy sociálně zajištěná práce místo sociálních dávek. Ty dávat jen minimálním rozsahu......ale zatím jsem si natloukl nos jak v Přerově, tak i se státní správou.......

    reagovatJiří Kohout2018-05-19 09:55:57

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Pane Kohoute, bude exkurze?

    Bylo by dobré kdyby exkurze byla i s erudovaným výkladem.

    reagovatKarel Strnad2018-05-18 23:23:31

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pane Kohoute, bude exkurze?

    Myslím že více obyvatel města Přerova, kteří si kolikrát zvelebili své bydlení, by rádi viděli z blízka, co znamená pojem "vybydlený dům". Mohla by to být i taková ukázka úspěšnosti koncepční práce s nepřizpůsobivými, kterou jste se proslavil.

    reagovatKarel Strnad2018-05-18 23:11:23

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • proč

    Kohout,nabádá Zhaluzu slovy Zdenku já jsem vždy říkal postavte prupich a prútah nebo se při stavbě poděláme,jako že má Zhaluza něco z dálnicí?Možné je vše co už v těchto plátcích bylo napsáno!

    reagovatnerozumím2018-05-18 17:38:41

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Kohout se zde pod plnou identitou a ve slabé chvilce přiznal ke lhaní. No konečně.

    reagovat:-)2018-05-18 11:42:17

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • aby zvážila

    přejmenování tohoto plátku na Kohoutovy noviny. Děkuji :-))

    reagovatProsím redakci,2018-05-18 11:01:34

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • :-)

    Já jsem lhář a pod svou plnou identitou to zde ve slabé chvilce přiznávám.

    reagovatJiří Kohout2018-05-18 10:29:22

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • A ke Skladalovi

    Pokud tady čtěte identické smýšleníny, jakými castuje můj FB pod různými anonymnímy nicky, pak se Vám jen nad těmito praktikami zvedá kufr. V minulosti se snažil napadat pod nicky a Kratochvíl, aby se ve slabé chvilce přiznal k plné identitě. Měl z toho pan ctihodný politik jen ostudu. V tom je pro mě významný. Jak daleko je ochoten zajít, to nevěsti nic dobrého......a to napadání má charakteristimu prace psychopata. A kupodivu, metoda jde za ČSSD. Pokud to shrnu, většina anonymních útoku je na bázi usazené ješitnost Lajtocha a jeho tvrzení o mě. Bez podkladů. Pokud tu někdo tvrdí, že celý život udávám, pak by to snad mohl doložit. No nemají jak...... A to je celý příběh. Víc v tom není potřeba hledat.

    reagovatJiri Kobout2018-05-18 08:50:40

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • a

    neuveritelne je opet zde. Posledni slovo, ze ja Kohout jsem ten nejcistejsi a nejspravedlivejsi. Vy jste vsichni spiny anonymous a ja to posledni slovo budu mit vzdy. Tady, na radnici, na zastupitelstvu, ve volbach, proste vzdycky...a hotovo

    reagovatAle2018-05-18 08:48:43

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Anonyme hrdino

    Pokud jde někomu o prachy, většinou na lidii sere.ake pravda je, že Kulišek odešel jako chlap, na rozdíl od druhých. Ty jsou tady a vedou svoji válku. Přesně podle jejich gusta, stylu mentality. Pomluvou anonymně, lhaním....... Nemám strach o zvolení či nevolení to je vůle lidi. Pomluvy ovšem zůstávají...... Lajtoch vždy věděl, kdo proti němu stojí. Tady je to přesně naopak. Pár anonymních identit neustále dokola jede stejnou písničku. Fakta nepotřebuji, mají potřebu jít do mě, ve snaze mě oslabit do voleb. Jsou to blbci, ale to se pozná až časem. Já pouze reaguji.

    reagovatJiří Kohout2018-05-18 08:17:15

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • a

    zase na vsechno ty svoje kydy. Kdyz sem nepolezes. Proc treba nikdy Kulda nema potrebu tady diskutovat a obhajovat jejich prasarny. To jen ty jako postizeny exhibicionista mas nutkavou potrebu obhajit neobhajitelne. A stale dokola. To je fakt na Chocholouska.

    reagovatAle2018-05-18 08:06:36

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Anonyme hrdino

    Vy jste typicky příklad ubohosti. Ta bezpaternost je opravdu udivujici.......

    reagovatJiří Kohout2018-05-18 07:53:23

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Správně pane Kohoute. Někdo anonymně uráží a trpí Vaše ego. Vy beztrestně celý život udáváte a ukájíte se nad svými udavačskými výsledky. Zaplaťpánbůh že jste nežil v první polovině minulého století.

    reagovatObčan2018-05-18 06:35:41

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Hlavně at není na kandidátce student Vymětalík, co píše ty články, teda jestli je píše on. Pan Skládal by mi nevadil ani Lajtoch, ale student Vymětalík ano a myslím si že i více lidem

    reagovatObčanH2018-05-17 23:34:37

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Anonyme

    Zajímavé kam se vždy v diskuzích dostaneme. Stále dokola, ze...? V tom je kouzlo anonymity. Můžete lhat beztrestně, urážet beztrestně, cokoli co Vám svědomí dovolí......

    reagovatJiří Kohout2018-05-17 22:09:13

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Vzdyt

    si z tebe utahuji a vsichni tu maji srandu z toho jak se tu ze vseho obhajujes a jak se ke vsemu mas potrebu vyjadrit. Si myslim.

    reagovatAle2018-05-17 21:56:43

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Anonyme hrdino

    Cevka mi nemá proč prasknout, jen mě fascinuje ta nestoudnost oponentů, kteří nemají koule na to se podepsati. Anonymní urážky dnes zjevně k politice patří a poměrně razantně ji vyčistí od slušných lidi....... míra lži a averzi je neuvěřitelná.. Normálního člověka by to nebavilo......

    reagovatJiří Kohout2018-05-17 21:46:11

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • praskne cévka.

    Pane Kohoute, zhluboka dýchat jinak o vás přijdeme a to by tady byla potom nuda bez takového myslitele a profi politika. ;-)

    reagovatNěkomu brzy2018-05-17 20:16:15

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:pane Jiří proč tolk lží

    Pokud tvrdíte, že utíkám se staženým ocasem před hajzlíky skryté anonymitou, jste na omylu. Jediný kdo má tady stažený ocas, je ten, kdo se nedovede podepsat a vědomě lže. Jeden nestačí vyvrátit tu hromadu nesmyslů, co tu kdekdo bez znalosti toho jak to opravdu bylo kupí....neuvěřitelná rychlost zbabělých pomluv.

    reagovatJiří Kohout2018-05-17 18:27:28

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • To Kohout káže vodu

    Už stihl nějaký inteligent vyčíst z článku, že v roce 2012 v prosinci jsem byl čerstvý krajský předseda. Do financování strany jsem viděl stejně jako Vy. Co z toho anonymně dovodíte je prostě Vaš problém.....miluji ty anonymní politické férovky, jen pořád nemohu donutit ty pavlačové hajzlíky aby s tím pomlouváním vždy i zveřejnili svoje jméno. Ale chtít po zbabělém slizu, aby se ztopořil je asi blbost, že.....?

    reagovatJiří Kohout2018-05-17 18:10:41

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • To chacha

    Stačí se zeptat na Vaše jméno a nepochopíte otázku. To je vše co jste schopen vyprodukovat?

    reagovatJiří Kohout2018-05-17 18:06:05

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • To zhaluza

    V jaké souvislosti zmiňuješ můj dobrovolný odchod ze SŽDC? Se stavbou dálnice? No to je pak mazec jaké dedukce, indukce jsi schopen.....:)

    reagovatJiří Kohout2018-05-17 18:04:48

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • To Vzpomínej Kohoute

    Hele hrdino, ta historie je prevít, ale ani to nedáme, že bychom si dali dohromady data u těch článků....! To bylo o odvolání Lajtocha, mnohem později než doba o kdy Bárta rozhodl o dálnici v Přerově a představoval superstrategii. Už jen to anonymní blafování bez znalosti věci je zjevný záměr. Ale proto ta anonymní identita. To můžete kálet na hlavu a nic se Vám nestane. Takový milý projev ubohého čecháčkovství. V té době už Bárta o ničem nemohl rozhodovat, protože pod tlakem trestního stíhání na svoji sobu odstoupil z funkce ministra.....a to je v řádu let. Diskuze o dálnici je z roku 11. Pokud si pamatuji, tak Lajtocha jsme se pokusili dotlačit k odstoupení až v roce 2013. Opět demagogie jak vyšitá a opět anonymní hovnomet.....

    reagovatJiří Kohout2018-05-17 18:02:31

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • kdo je ten Skladal ?

    dalsi hvezda ODS ?

    reagovata2018-05-17 14:51:42

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:pane Jiří proč tolk lží

    Spíše utekl se stáhlým ocasem! Lidský odpad 1.kategorie.

    reagovatdobrovolně vzápětí ze státní společnosti odešel i ekonomický náměstek Jiří Kohout2018-05-17 08:57:33

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Věci veřejné dostaly peníze z daňových podvodů s naftou, rozhodl po letech soud

    https://www.seznamzpravy.cz/clanek/veci-verejne-dostaly-penize-z-danovych-podvodu-s-naftou-rozhodl-po-letech-soud-45393?dop-ab-variant=&seq-no=1&source=hp

    reagovatKohout káže vodu a pije víno2018-05-17 08:28:50

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pane Jiří proč tolk lží

    •Ministr dopravy a rebel VV Pavel Dobeš se úspěšně zbavuje lidí z okolí Víta Bárty. Poté, co odvolal šéfa SŽDC Pavla Habartu, dobrovolně vzápětí ze státní společnosti odešel i ekonomický náměstek Jiří Kohout. Ten je předsedou olomouckých VV a s Radkem Johnem má vyjednávat budoucnost véčkařů ve vládě. Nedovedu pochopit, proč lidem jen lžeš. Nebude to už nemoc ?

    reagovatzhaluza2018-05-17 08:23:05

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Smontovane blafy lze tady cist porad

    A proto chrabry a vzdy nejcestnejsi regionalni politik (fuj to je hnusne slovo), odpovida stale dokola o svych necistejsich umyslech a postojich. A nikdo mu nerozumi. Nestastny zivot, nikdo ho nerespektuje a ne a ne se dostat vyse a vyse, treba do parlamentu jako Vrana a tam zvanit pred kamerou a konecne dostat spolecenskemu uznani. No kdovi jak dlouho to vydrzi, nez prijde hospitalizace, napr v KM.

    reagovatChacha2018-05-17 08:17:56

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Smontovane blafy lze tady cist porad

    A proto chrabry a vzdy nejcestnejsi regionalni politik (fuj to je hnusne slovo), odpovida stale dokola o svych necistejsich umyslech a postojich. A nikdo mu nerozumi. Nestastny zivot, nikdo ho nerespektuje a ne a ne se dostat vyse a vyse, treba do parlamentu jako Vrana a tam zvanit pred kamerou a konecne dostat spolecenskemu uznani. No kdovi jak dlouho to vydrzi, nez prijde hospitalizace, napr v KM.

    reagovatChacha2018-05-17 08:16:58

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • O překvapivou vsuvku se Vít Bárta, který přijel do Přerova na pozvání Jiřího Kohouta

    Důvody vysvětlil jeden z hlavních iniciátorů petice Jiří Kohout ze strany Společně pro Přerov, který je zároveň krajským šéfem Věcí veřejných. „Pan primátor je vrchní správce kasy a majetku města. A je podezřelý z toho, že s ním nenakládá dobře. Dokažte občanům Přerova, že morálka ještě nepřestala existovat," řekl směrem k zastupitelům. O překvapivou vsuvku se na jednání zastupitelstva postaral bývalý ministr dopravy Vít Bárta (VV), který přijel do Přerova na pozvání Jiřího Kohouta. „Jsem zde v roli nepravomocně odsouzeného poslance a exministra dopravy," řekl s tím, že se už ve chvíli, kdy na něj bylo podáno trestní oznámení, vzdal funkce ministra. „Nemůžete řídit a je lhostejno, jestli miliardy, stamiliony nebo miliony ze státních prostředků, pokud na vás jen trochu ulpí podezření, že vaše jednání není v souladu se zákonem," radil primátorovi Vít Bárta a dodal, že narozdíl od něj je první muž přerovské radnice spojován se dvěmi evidentně předraženými státními zakázkami. Zdroj: https://prerovsky.denik.cz/zpravy_region/primator-lajtoch-se-na-zastupitelstvu-ocitl-pod-palbou-kreslo-ale-drzi-20121210.html

    reagovatvzpomínej, Kohoute, jak jsi zval Bártu do Přerova.2018-05-17 08:11:32

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Kohoute, Skládal je pro tebe bezvýznamný, jenom máš potřebu ho tady stále zmiňovat? O tom si každý udělá obrázek sám. Ty se prostě bojíš těch, kteří se pod plnou identitou nebojí tobě postavit tváří v tvář a říct nahlas, že lžeš. A že ty jsi řadový člen VV? A Vít Bárta přijel do Přerova jenom tak, ze svého rozhodnutí? Do města, kde ty jsi usilovně kandidoval a snažil ses dostat na radnici? Tomu máme věřit? A proč Bárta jezdil do Přerova i poté, co už nebyl ministr dopravy, jenom aby tě podpořil ve tvých snahách o odvolání primátora? Zrovna do Přerova, zrovna tam, kde jsi se chtěl dostat k moci? A zrovna ty jsi se po něm stal předsedou Věcí veřejných, to je náhoda. Vzpomeň s Kohoute: https://prerovsky.denik.cz/zpravy_region/primator-lajtoch-se-na-zastupitelstvu-ocitl-pod-palbou-kreslo-ale-drzi-20121210.html

    reagovatKohoute2018-05-17 08:06:12

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Anonyme

    Skládal je nevýznamný, jediný význam má jeho skrytá identita tady. I tohle fous nutí má znaky jeho práce. Vy víte, že jsem přivedl Bártu v roce 2011 do Přerova a že jsem zastavovat dálnici jako řadový člen VV? No to mě bavíte...... Podobně smontované blafy lze na tomhle plátků čist pořád. Tak to mi fakt zkuste doložit. Zrovna tuhle ptákovinu bých si rád ozřejmil. A pokuste se mi najít jediný výrok, kdy souhlasím se zastavením dálnice. Dál to zbaběle uhrazení pod anonymním nickem nekomentoval. Je to stále dokola, souvislá vrstva obvinění z udávači tví....... Lajtochovske kruhy a jejich morálka v akci. Bohužel, Skládal je v tom hovnometu namočený bezpochyb také.......

    reagovatJiří Kohojt2018-05-17 07:33:40

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Kohouta vymést z radnice

    Kohoute, já jenom doufám, že tebe vynese ten Skládal po volbách z radnice v zubech. Ten tě straší i ve snech, ten na tebe platí. Tak se na tebe musí, jak to dělá on. Tvrdě a nekompromisně. Co se tebe, Kohoute, týká, takového demagoga a lháře, aby člověk pohledal. Tak ty jsi přivezl do Přerova v roce 2011 Bártu, zastavili jste stavbu dálnice a teď s Puchalským nadáváte Patrikovi a Dětem Země. A hrajete si na to, jak bojujete za dálnici. Ale to, že jste ji před sedmi lety sami zastavili a že jste ji chtěli pokračování stavby odložit, jak píšeš, až na rok 2025, to se tváříš, že je v pořádku. To je prostě neuvěřitelné. A ještě jste se Lajtochovi vysmívali, když proti tomu protestoval. A pak jsi ho ještě chodil udávat. A psal dopisy nejvyššímu státnímu zástupci. Prostě jsi Kohoute taková lidská morální zrůdička.

    reagovatKohoute2018-05-17 06:49:24

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Anonyme

    To jako myslíte ty hodné a slušné anonymy, kteří projevují spravedlivé rozhořčení nad moji osobou? . A tak to je samozřejmě zcela reálný scénář....... Koho si lidi zvolí, ten tam bude.

    reagovatJiří Kohout2018-05-16 22:42:20

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • ...

    Kohoute ty jsi neznicitelnej. A ten Skladal te bude strasit asi i v hrobe. Fakt jsem zvedav jestli ti to zase lidi na podzim budou zrat. Ja tedy rozhodne chci na radnici normalni a cestne lidi a ne psychopaty a lhare. Tak se snaz nelhat a nemanipulovat a mozna....no asi radsi ne.

    reagovatSmankote2018-05-16 22:35:32

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Hele Skladale

    Jak ji zbrzdil? V době, kdy nebyly vykoupeny pozemky na Říkovice a trasy na Lipník se to nijak nedotklo, protože tu Dobeš zhruba za půl roku na to pustil do realizační fáze....... a měl se hned začít budovat průtah městem, který je na dálnici navázáný. To jsou jen nenávistné blafy o ničem...... Ano Bárta nechtěl realizovat dálnici kolem Přerova, protože se rozhodl investovat jinde, nikdy ale netvrdil, že se nemá dostavět. No a řeči o kruháči si mohl odpustit, protože pár blbců to bude používat ještě i po dobudování dálnice v roce 2050. Platí, že Vladimír Puchalsky udělal pro dálnici nejvíc ze všech primátorů co na radnici seděli, ať už to tu anonymně okecáváte jak chcete.

    reagovatJiří Kohout2018-05-16 22:22:24

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Souvislost je Kohoute taková, že tvůj kámoš Bárta z Věcí Veřejných zbrzdil stavbu dálnice. Stejně jako Patrik z Dětí Země. Už to chápeš? Nebo ti to mám napsat ještě jednou, Kohoute?

    reagovatdotaz2018-05-16 20:20:10

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • To h. a.

    Patrik řeší financování silniční sítě ČR v krizi při ořezání rozpočtu? Nějak mi unikají souvislosti.......

    reagovatJiří Kobout2018-05-16 19:48:02

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:To h.a.

    Jejda, jdem do toho? Dedukce je podložena Vaším vyjádřením z 2018-05-16 08:57:31, že Váš tehdejší spolustraník Bárta stavbu odložil do r. 2025, jak uvádíte. Pročež Patrik z dlouhodobého pohledu není sám, komu nelze upřít podíl na oddálení realizace předmětné stavby. Kde dělám chybu?

    reagovath.a.2018-05-16 18:02:59

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • To h.a.

    Ta brilantní dedukce je podložena čím?

    reagovatJiří Kohout2018-05-16 17:39:20

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Když byl Kohout a Puchalský v opozici, tak blokovali dálnici. A teď předstírají, jak za ni bojují. To jsou panečku charaktery.

    reagovat:-(2018-05-16 12:03:24

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Zapomněli jste na výstavu o průpichu

    už otázka nestojí: buď průpich nebo dálnice. Zilvare, nevnímáš-li to jako dopravní stavbu, je průpich krásný, a cokoli je lepší, než dnešní trasa kolem smetiště za vlnitým plechem a stanovištěma popelnic vprostřed chodníku.

    reagovatNaštěstí2018-05-16 10:47:20

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Zapomněli jste na výstavu o průpichu

    Mimo toho, že ten průpich k ničemu není, se tam urbanisté a hlavně architektekti blýskli budovami kolem průpichu. Nechyběla skoro nikdy NOVÁ RADNICE, protože prázdných budov je tu stále hodně /obě bývalé vojenské správy, SNB Komenského, internát SME atd./. Zřejmě někdo počítá s přílivem nových lidí do stále se zmenšujícího města. A ještě k průpichu.

    reagovatZilvar2018-05-16 10:20:50

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Z toho čtu, že za blokací veřejně prospěšné stavby nemusí dlouhodobě stát jen předseda Dětí Země Miroslav Patrik, jak se nám někteří, dnes nezaujatí a dnes hájící zájmy rozvoje města, politici snaží podsunout.

    reagovath.a.2018-05-16 09:35:21

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Anonyme

    Trapná je ta anonymní ubohost a nenávist, která z Vas čiší........

    reagovatJiří Kohout2018-05-16 09:19:38

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Aninyme

    Co kecáš Kohoute, nevím kdo měl dělat náměstka . Aspoň nelži, je to trapné, a asi jsi jediný kdo čte mezi řádky. Bohužel ty tvoje komentáře připomínají hovnomet.

    reagovatlež má krátké nohy2018-05-16 09:03:40

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Aninyme

    Z toho čtu, že VV upřednostňuje prupich a průtah před dálnici. Šlo o rozhodnutí Bárty, kdy jsem byl řadový člen VV, přesto bych netvrdil, že Bárta nechtěl dálnici stavět. Pouze sdělil, že na ni budou peníze až kolem roku 25. To vzalo za své už za Dobeš, který půl roku na to oznámil a rozjel dálnici do Lipníku....... To je opět neobjektivní hovno met, nic jiného mezi řádky nečtu....... :)

    reagovatJiri Kobout2018-05-16 08:57:31

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • ten článek doporučuji přečíst celý, jak SPP a VV společně zablokovaly stavbu dálnice

    https://prerovsky.denik.cz/zpravy_region/jiskreni-kvuli-dalnici-vy-lzete-a-vy-jste-nekompet.html

    reagovatopravdu pěkné připomenutí, teď si Puchalský hraje na bojovníka za radnici2018-05-16 08:35:50

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Kohoute, takhle jste bojovali PROTI DÁLNICI - poslankyně VV v Přerově 2011

    je neanonymní hovnomet!! :-))

    reagovatKohout2018-05-16 08:12:49

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Kohoute, takhle jste bojovali PROTI DÁLNICI - poslankyně VV v Přerově 2011

    že se jedná o toho samého p. Kohouta, který by pro Přerov a čistokrevné občany i hnědoobčany dýchal? Tohle je ale hnusná a účelová politická předvolební kampaň! :-)))

    reagovatTo se mi nechce věřit,2018-05-16 08:10:15

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Kohoute, takhle jste bojovali PROTI DÁLNICI - poslankyně VV v Přerově 2011

    Tragikomickou předehrou pozdějších diskuzí se stal puštěný videozáznam, v němž ministr dopravy vysvětluje zaskočenému primátoru Jiřímu Lajtochovi (ČSSD), že chtít na Moravě další dálnici je nehorázná nemravnost. Ostrou debatu ale rozpoutalo vystoupení poslankyně Navrátilové, kterou ministr pověřil sestavením pracovní komise, která stanoví dopravní priority Olomouckého kraje. „Je úsměvné, že krize dopravy přichází až tehdy, když se podařilo sehnat peníze na průpich. Do té doby jste o žádné krizi nemluvili,“ oznámila razantně na začátku svého vystoupení. Poslanec za KSČM Josef Nekl na ta slova jen vydechl: „To snad není pravda,“ a zabořil hlavu do dlaní. Zdroj: https://prerovsky.denik.cz/zpravy_region/jiskreni-kvuli-dalnici-vy-lzete-a-vy-jste-nekompet.html

    reagovatosvěž si paměť, Kohoute!2018-05-16 06:25:27

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • jak cteji resit prechody me vubec nezajima....

    Karle chce to kolo a pak te jiz zadne prechody nemusi zajimat. A muzes pri tom i popijet tuzemacek.

    reagovatJak ?2018-05-15 22:28:03

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Dálnice už nic nezachrání...

    Z Moravské Kalkaty se do 10 let stane mrtvé město, skupinky Indočechů již ovládají většinu veřejného prostoru, nikdo na ně nemá, je čas vyklidit pozice...

    reagovatSATAN2018-05-15 20:04:09

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Je potřeba rozdělit provize na radnici

    z dálnice jich moc nebude, z průpichu je asi víc možností je vyplatit.

    reagovatKarel Strnad2018-05-15 19:58:56

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Jak chtějí dělat ty přechody?

    To budou všude ostrůvky, co budou tu širokou silnici zužovat?

    reagovatKarel Strnad2018-05-15 19:55:27

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE: Stavební úřad = primátor?

    Také jsem se tomu podivil. Ale zase pro ty co si říkají Děti země primátor = stavební úřad, tak pak nevím.

    reagovatKarel Strnad2018-05-15 19:53:22

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • neni treba rozumet

    snad si pane Plha nemyslite ze zastupitele necemu rozumi.

    reagovatono2018-05-15 19:51:16

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Já tomu nerozumím. Stavební úřad = primátor?

    reagovatPlha2018-05-15 19:28:38

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • "tak teda" ty musis byt ale natvrdly politik

    par otazek pro tebe : Kolik hoven jsi jiz posbiral - obcerstvujes se pri jizde na chodnicich a prechodech pro chodce - budes znovu kandidovat. Pokud ano dam ti hlas ono takovejch volu je v zastupitelstvu vzdy treba vic.

    reagovatjo jo jo2018-05-15 19:14:00

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:TO Tak teda

    Zato ty jsi chrabry a odvazny bojovnik proti vsem. I s takovou kravinou jako je prupich. Ale ty budes obhajovat kazdou kravinu, jen kdyz je tvoje, ze. Bo ty tomu rozumis nejlepe ..

    reagovatTak teda2018-05-15 17:29:02

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • TO Tak teda

    Milé upřímnosti. Otázka zda může být anonym co se bojí podepsat upřimný......;)

    reagovatJiří Kohout2018-05-15 17:22:11

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Postkomunistický kraj.

    Přerovsko je kraj, kde vítězí takové postkomunistické kreatury jako je proruský virotik Zeman a estébácký udavač Babiš. Co v takové lokalitě pohledávat?

    reagovatčtenář2018-05-15 15:57:21

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Jiri Kohoute

    Ty jsi fakt blbec k pohledani Rikam ti to anonymne ale uprimne. Neskutecny blbec..

    reagovatTak teda2018-05-15 15:12:48

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • volove

    prupich, prutah, dalnice ? Co tu zase resite. Je to prece vse jednoduche. ...prupich a prutah nazveme cyklostezkou. Tim padem, protoze chlast je na nich povolen musime tam otevrit dostatecne mnozstvi obcerstvovacich stanic. Zbyva nam tedy jen doresit kdo na techto novych komunikacich bude zodpovedny za sbirani tech psich hoven kterych zde neustale pribyva. Prosim tedy vsechny diskutujici - nereste co je jiz vyreseno .....soustredte se na. ty hovna a brzy budeme mit nas prerovsky problem zcela vyresen

    reagovatjo jo,2018-05-15 15:10:01

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:lipnik

    tak pak se konečně vytvoří dostatek parkovacích míst v okolí nádraží. Přemalují se čáry, dodělají ostrůvky se stromy jako na kopaninách. A lidé dojíždějící za prací mimo přerov budou mít lepší cestu do práce :-)

    reagovat.2018-05-15 12:46:18

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • lipnik

    Podivejte se na lipnik, tam byla 4 proudovka skrz cele mesto a dnes po dostavbe obchvatu a pak dalnice je zbytecna.To same se stane i v prerove.postavi nic neresici prupich k nadrazi a po dostavbe dalnice do mesta nezajede ani jedno auto protoze vsichni od olomouce ci od hranic jen mestem projizdeji.Takze ze slavneho 4 proudeho prupichu mestem se stane opet zase dvouprouda silnice s minimem provozu.

    reagovatlukas2018-05-15 12:24:56

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Obchvat neřeší vše

    mění názory (lže) často. Na VPRIDu taky před všemi tvrdil, že projektovou dokumentaci včetně veškerých povolení zajistí z vlastních prostředků a nakonec to vše dostal zaplaceno z Přerovské rozvojové :-))

    reagovatPrachař2018-05-15 11:45:22

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Obchvat neřeší vše

    Proč Prachař změnil názor a průpich najednou všichni podporují? Nezávislí atd. byli taky od začátku proti. Co tak zázračného se stalo? Děkuji za odpověď.

    reagovatJednoduchý dotaz na p. Kohouta2018-05-15 11:43:00

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Dotaz

    Bude se bourat rest. Maracana ve Škodově ul.,nebo to vyjde a průpich povede za ní?

    reagovatPepíček2018-05-15 11:30:35

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Obchvat neřeší vše

    pane Kohoute, a jak bude průpich vyřešen v oblasti u pekárny Racek? Zejména počet jízdních pruhů a napojení na výpadovku na Zlín??? Je tento úsek vůbec v řešení, nebo se na to kašle. Osobně jsem zastáncem průpichu, ale kromě kruhového objezdu na dluhonské, zejména tento úsek je klíčový. Pokud to má zůstat v současném režimu, pak je průpich kolem nádraží naprosto zbytečný..

    reagovatkontrolní dotaz2018-05-15 10:59:12

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Obchvat neřeší vše

    Ze všech směrů budou jezdit auta, která nepojedou po dálnici a ty se v Přerovu motat budou ať se nám to líbí nebo ne. Navíc průtah bude sloužit jako sběrná komunikace pro odvod dopravy na dálnici...atd. V tuto chvíli je jeho potřeba enormní a měl už dávno stát, abychom dostavbu dálnice/obchvatu Přerova nějak rozumně ustáli. Jinak půjde kolaps za kolapsem. Nedejbože, pokud do kritické infrastruktury zasáhne nějaká mimořádka. Posledních x let doprava a tranzit městem prudce roste a dělá to problémy skoro všude. Každá oprava je skoro neřešitelný problém. 17 listopadu byla taky 4proudá a nakonec dnes slouží. To samé může naplnit průpich, pokud se stane nevytíženým městským bulvárem do dostavění dálnice. Pokud se stane nevytíženým.......a data z jiných měst jasně naznačují, že doprava se neustále zahušťuje a obchvat jim jen ulevil......

    reagovatJiří Kohout2018-05-15 10:38:57

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Který odborník posuzoval projekty architektonické soutěže?

    Jediné co průpich řeší, zmizí doprava z Kojetínské a Husovy ulice. Navýšení kapacity nulové. Každý instalatér vám řekne, že průtok vody závisí na průřezu nejtenší trubky, elektrikář - průtok proudu záleží na průřezu nejtenšího vodiče. Stejně tak je to ze silnicí. Pokud nebude mít vozovka po celé své déce dva pruhy v jednom směru, je zcela zbytečné ji budovat. A páni architekti, ruku na srdce, to myslíte vážně budovat na čtyřproudové vozovce smrtonosné přechody pro pěší? Bez mimoúrovňového křížení, výjezdu z autobusového nádraží a velkokapacitního parkování os. vozidel je to přehlídka vyhozených peněz.

    reagovatKotěšovský2018-05-15 10:31:27

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Každý ,

    kdo projíždí Přerovem nechápe,že si chceme dopravu zkomplikovat průtahem nebo průpichem.

    reagovatpenzista2018-05-15 10:28:15

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Čao Zdenku

    Čau Zdenku, prosím tě, nevím čemu se divíš. Prachař dostal koryto od Puchalského a koho chleba jíš, toho píseň zpívej. To, že otočil o 360 stupňů, je jen obrázkem celé této koalice. To ještě budou stavět terminál za depem a průmyslovou zónu v Bochři. Jen nenapsali zázraci, spíše podvodníci do kterého roku bude Přerov výstavní síní, tak jak to psal Horký. Blbce dělají z lidí na výbornou.

    reagovatkolega2018-05-15 10:07:19

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • opět já

    Tak kvůli strojírnám a příjezdu od Henčlova se budou investovat miliony korun. No to jsme hospodáři. Když bude vybudovaná dálnice, tak nevidím žádný důvod, proč by měla tranzitní doprava jezdit přes město. Ještě dodám, auta nebudou blokovat křižovatku na Husové ul., ale o 100m dál. No bezva. To jsou argumenty, jako .....

    reagovatsenior2018-05-15 09:52:10

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Měl by se udělat průpich nechvalně známé Heleny.

    reagovatKulička2018-05-15 09:50:57

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:no tak si tady někteří poplácali

    o klidné dopravě jsem psal pouze v souvislostí po dokončení dálnice, kdy lze např. postavením mýtných bran před městem či zákazovou značkou omezit průjezd tranzitu městem. Postavením průpichu přes JUTU, dojde k tomu že auta nebudou stát a blokovat další křižovatku u podjezdu, která se tímto výrazně uvolní. A že auta na průpichu budou stát stejně? To je pravda, ale alespoň ve směru od strojíren do města se to možná trošku uvolní. Běžte se dnes kolem 15 hodiny podívat na příjezd od Henčlova.

    reagovatopět já2018-05-15 09:36:15

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:To z haluza-pane Jiří

    Vážený pane, byl jste se aspoň podívat, kudy tato radnice naplánovala, tak důležitou stavbu, jako je průpich. Asi ne. Nevím, kde na Polní bude parkovat auta v odstavném pruhu. A po výstavbě dálnice se situace zklidní i bez milionů za průpich. Doufám, že o tom již nebude rozhodovat tato bojující koalice.

    reagovatzhaluza2018-05-15 09:25:08

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • no tak si tady někteří poplácali

    Tak já si dovolím s "já" nesouhlasit. Průpich, tak jak je projektován, nelze zaměňovat s opatřením, které zklidní dopravu. Nejedná se totiž o průtah. Navíc při realizaci průpichu existují architektonické a dopravní návrhy řešení např. chodníků a zejména přechodů pro chodce. Jak tak vidím úsilí současné radnice, tak jsem skeptický ohledně vítězství právě jediného architektonického návrhu (představeného veřejnosti), který před vlakovým nádražím počítá s nadchodem. Na to jistí "městští" architekti nechtějí slyšet, neboťse prý jedná o přežitek. Takže tzv. klidná doprava podle "já") bude zastavovat na namalovaných přechodech pro chodce u nejfrekventovanějšího uzlu - nádraží. Tak jak teda, doprava nebo doleva ??

    reagovatJan Sova2018-05-15 09:21:34

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pro Jiřího

    Promiň Jiří, ty místo argumentů používáš zavedené, nic neříkající fráze, tak jako na zastupitelstvu. Urážíš lidi, tak jak je to v SpP zvykem. Místo argumentů jen osobní útoky. "Nikdo nic nepochopí a proto je zbytečné něco vysvětlovat". Díky za plodnou diskuzi ve stylu brouka pytlíka, jen my v SpP máme patent na rozum a něco vysvětlovat, proč. Budu konkrétní v čem vidíš výhody průpichu, když doprava bude stejná.

    reagovatzhaluza2018-05-15 09:17:51

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • To ja

    Díky za projeveny rozum a nadhled.....

    reagovatJiří Kohout2018-05-15 09:07:29

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Jasně

    Jasná blbost jasného anonyma, ale o to jasněji vyniká fakt, že se tím autem nedostanu mimo ulice v trase Klivarova Újezdec, protože to auto prostě dal nepojede.. Ptáci zpívají a tráva roste......

    reagovatJiří Kohout2018-05-15 09:06:05

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Zdenku

    To nemá význam. Pokud nehodláš pochopit, nemá smysl se trápit...... Ona ta doprava ve městě je docela fajn, my se těšíme na dálnici, která bude dostavenim za 5-7let a nepotřebujeme tady nic měnit. To město je už teď rozdělené a to právě hustou dopravou a ta ještě zhoustne.Tve interpretace neřeším, zbytecne....... Prostě jsi mnohé nepochopil, ale o to jistějií obvinujes.......

    reagovatJiří Kohout2018-05-15 08:59:38

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Kdyz

    Kohout jezdi z Ujezdce na Klivarku, tak je stejnej jako Kosutek bez ridicaku co jezdi na kole z Predmosti na radnici. Oba vi hovno ale jsou odbornici na vsechno. Pripich je uplne na nic, kolona se zaspuntuje jen o par set metru dale. Ale meldovat hovadiny to jsou kabrnaci.

    reagovatJasne2018-05-15 08:56:51

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:To z haluza-pane Jiří

    a můžete nám p.Haluza říct co se výstavbou průpichu pokazí? Každá silnice dělí město na kousky. A co se týče toho průpichu odděluje dvě části města: kde se dá žít a kde ne. Můžete mi nastínit ve které části města západně od průpichu byste chtěl žít? Lokalita kolem polní ulice? Kolem bývalé elektrárny a jatek? Kolem kazeta? nebo nedej bože v lokalitě kde měla stavět opera bohemia? By mě zajímalo kdo by si tam ty byty za ty prachy koupil? Je třeba se smířit s tím že za průpichem začíná průmyslová zona, pokud se to tak dá nazvat... A po dostavbě dálnice pokud se na průpichu zklidní doprava, je možno z krajních pruhů udělat parkovací plochy pro auta jako např na 17.listopadu a následně změnit i celou lokalitu kolem...

    reagovat2018-05-15 08:54:33

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Tak bude?

    V místě průpichu se vyskytuje v hojném počtu zákonem chráněný a utiskovaný živočich.

    reagovatArtaban2018-05-15 08:41:36

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:To z haluza-pane Jiří

    Mohl by si nám, méně chápavým stručně popsat výhody průpichu pro Přerov. To, že rozdělíte Přerov na dvě části? Schováváš se za nic neříkající fráze a fakta nikde. Rozhodně máš více informací, jako já a proto, nás můžeš informovat. Bohužel paměť mne ještě funguje a diskuzi v měšťáku doufám nepopřeš a stanovisko Prachaře bylo kategorické. Žádný průpich, jednoznačně obchvat.

    reagovatzhaluza2018-05-15 08:23:28

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pro Nedělku

    Pane Nedělko, nevím, zda vůbec žijete v Přerově. Napsat takový blábol opravdu skoro nestojí za komentář. Schválně jsem uvedl Lipník, který neměl připojení na dálnici v prvních letech, ale obchvat byl realizován. Existuje na ŘSD plán výstavby dálniční sítě a připojení na obchvat nebude asi až tak velký problém. Je To otázka dohod a plánů realizace. Opravdu nerad, ale musím souhlasit s některými, že vaše inteligence odpovídá zhruba, inteligenci houpacího koně. Ještě, že ten "váš" vůl trestně stíhaný slibuje lidem miliardy na vše, a rozhazuje kudy chodí.

    reagovatzhaluza2018-05-15 08:15:20

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • mám otázku ? jak se za město Přerov bije náš krajský i parlamentní posranec Vrána. ani vidu ani slechu o jeho aktivitách že?

    reagovatotázku2018-05-15 08:13:50

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • To z haluza

    Zdeňku, já jsem vždy říkal, postavte prupich a průtah nebo se z toho při stavbě dálnice podelame. Pokud jsi to nechápal tehdy, tak dnes, při zpoždění napadeného úseku Říkovice před dostavbu úseku Lipník už je to jasné i dětem ve škole, že to bude totálka, pokud se průtah nepostaví jako první ještě před dokončením úseku do Lipníku. Kdybys alespoň chtěl historii interpretovat věcné, ale to asi chci moc........ A tohle říkám čelou dobu. I za krátkého odstavení za Bárty. Každý věděl, že dálnice se jednou postaví......

    reagovatJiří Kohout2018-05-15 08:11:56

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE: Tady jsou tak zlí lidé ,že je mě stydno.

    Občane,občane a ty jsi ten největší debil pod sluncem.

    reagovatmístní2018-05-15 07:50:06

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • To hlavně sedí

    na kobliháře z ANO, kteří mají ve svém středu největšího lháře a podvodníka, ale za korýtka ve vládě i v naší RM a ZM se to přeci dá tolerovat a přehlížet, že ano.

    reagovat.....když lezete do zadku volovi, co slibuje nesplnitelné....2018-05-15 07:40:12

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Ale má v hlavě víc...než všichni tady, včetně správce.

    reagovatPetr Nedělka2018-05-15 07:35:56

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Může mi někdo vysvětlit...

    Co mohlo město udělat pro dálnici víc? Ptám se...protože je zde viditelně elita města. Obchvat bez dálnice je utopie. A obviňovat někoho z předvolebních slibů.....když leze do zadku volovi, co slibuje nesplnitelné...vypadá rovněž směšně.

    reagovatPetr Nedělka2018-05-15 07:34:58

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Kohout je nejhorší manipulátor lhář a udavač polistopadové éry.

    reagovatObčan2018-05-15 06:49:18

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • si to shrňme

    Možná by nebylo špatné zde občas připomenout ty SPP sliby o nejhezčím městě na Hané, železniční zastávce v Předmostí a tak dále. A konfrontovat je zde s tím, co tedy vlastně udělali pro Přerov? Puchalský dosadil svou neteř na pozici ředitelky Kina Hvězda. To je asi tak všechno.

    reagovattak2018-05-15 06:41:54

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Nic překvapivého

    Pane Jiří opravdu komentář hodný politika našeho města. Vůbec se nedivím naštvaným lidem, kteří dennodenně čekají ve frontách, krokem pohybujících se kolon aut. O blahodárné inhalaci zplodin nemá cenu psát. Je ostudou a to podtrhuji, všech politiků města a politických stran, že za 27 let Přerov,( což je 43tisícové město) nemá obchvat. V Lipníku, Hranicích, Prostějově byl tento problém dávno vyřešen a dnes se soustředí na investory a dostatek pracovních míst pro občany města. Ještě si pamatuji ohnivou řeč pana Prachaře (ANO) z měšťáku, kdy sliboval obchvat a rázně oponoval právě vám pane Jiří (SpP), kteří jste obhajovali a prosazovali nic neřešící průpich. Nevím a nechci se vás a vašich kolegů dotknout, ale u mnohých to vzbuzuje jen pocit, že je potřeba nakoupené pozemky, kudy by měl vést průpich, řádně zpeněžit. Když si přečtu vaše předvolební sliby, musím konstatovat, že u vás SpP na100% platí, "sliby se slibují, blázni my občané se radují".

    reagovatzhaluza2018-05-15 06:35:30

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • volove

    na co chcete dalnici ???? maslo jak vidite levnejsi jiz nikdy nebude - psich hoven pribyva - prset nebude = bude draz - zaprsi = bude draz , Na co dalnici, poridime dalsi cyklostezky a na tech muzeme jezdit a do sytosti chlastat alespon do te doby nez na ne vyrazi turiste z afriky. Tak se tu nehadejte. V Prerove prece mame mnoho vysoce kvalifikovanych politiku a ti si ty korytka jiz mezi sebou prece rozdaji.

    reagovatno jo2018-05-14 23:53:13

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Nic překvapivého

    zakejhala :-))

    reagovatPotrefená husa2018-05-14 23:33:23

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Nic překvapivého

    Ty neanonymni ale curaku. Na tve moudro vsichni cekame.

    reagovatno jo2018-05-14 23:14:50

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Nic překvapivého

    Místní anonymní hovnomet jede na plné otáčky......

    reagovatJiří Kohout2018-05-14 22:45:31

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pro Přerov =

    neschopná většina i všehoschopná individua z ANO + nebezpeční exoti i zákeřní křiváci z SpP

    reagovatMor2018-05-14 22:28:32

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Dneska jsem šel centrem asi po roce. Ve Wilsonove. Z okna ciganska muzika a ciganky na sebe řvaly u Esa a pak u pasáže to samé ....který kokot je nastěhoval do centra? Bože to je ostuda

    reagovatSteve2018-05-14 22:19:15

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • jak Kohout a Puchalský zastavili v roce 2011 stavbu dálnice

    Pan senátor za ČSSD využil interpelace. Bohužel v té době byl ministrem dopravy Kohoutův kamarád z Věcí veřejných Vít Bárta. A ten naši dálnici poslal do p*dele. A Kohout s Puchalským měli ještě tu drzost, že toho Bártu pozvali na jednání zastupitelstva do Přerova, kde jim Bárta oznámil, že nám postaví průpich, ale dálnici ne. Kohout a Puchalský tleskali. Lajtch se mohl snažit jak chtěl, ale Kohoutův kámoš Bárta byl ministrem a vytřel si s naší dálnicí řiť. Terazky je Puchalský primátorem a předstírá, jak za dálnici bojuje. Je to jenom výtečný divadelní herec. Stejně jako Kohout.

    reagovatjak to bylo doopravdy2018-05-14 20:01:39

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Lajtoch a ČSSD bojovníci za dálnici

    Boje oranžových selat za dálnici, v podobě otevřených dopisů (určených do skartovaček) a procházkách v Prosenicích po přechodu si všichni pamatujeme. Škoda že tehdy pan senátor nevyužil jaksi něčeho jako třeba ta interpelace apod. Takže téhle sebrance neděkujeme, navíc tady dělali paskvily typu křižovatka v Předmostí, prý jen do roku 2012, pche :-(. Semafory na každém rohu, nikde žádný podchod, nadchod atd... Takže ČSSD a doprava, to bylo tu v PR vždycky doleva !!!

    reagovatanti "tak to teda ne"2018-05-14 17:21:21

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pokud to nick^ tak jo^ myslel vazne

    Pak je to blb z radnice a nebo sam p Judr. Udelali hovno, jen rozestvali lidi, Horky si hraje na architekta, Kohout nasira vsechny, Vrana je posranej ale za dobry prachy predseda predstavenstva Tepla, poslanec a radni kraje, ti tri dalsi nestoji ani za zminku svidron si hraje na sefa i kdyz ho pred tim odevsad vyhodili a Judr. kouka z okna na namesti jestli mestaci spravne nasazuji boticky. Toto mesto skomira a neskutecne stagnuje. Z vic jak 50 tis pred 10ti lety je to 43 tis a to 4,5 nefachcenskych cmoudu. Cim se chteji chlubit ti chudaci???

    reagovatNo, tak to teda fakt NE!!!!2018-05-14 16:12:47

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • To si tu z nás někdo "tak jo" dělá srandu? Za dálnici bojovalo několik radnic pozadu už desítky let. V okamžiku, kdy se Puchalský prolhal na radnici, se dálnice po desítkách let příprav a bojů na ministertvu dopravy konečně začala stavět a on se teď pasuje do role velkého obhájce dálnice. No nic jiného mu ani nezbývá, protože za ty 4 roky nedokázal NIC. Za dálnici bojoval 8 let Lajtoch a celá ČSSD. Víte, jak dlouho trvá, než se naprojektuje a připraví stavba dálnice? Desítky let!!! Tenhle protivnej starej dědek jenom předstírá, jak za ni bojuje. Ve skutečnosti je veškerá tíha stavby na Ředitelství silnic a dálnic a ta by tu dálnici postavila, i kdyby tu běhalo 10 Patriků z Dětí Země. Kdyby Puchalský Patrika a Děti Země neměl, musel by si je vymyslet. Protože to je jeho jediná možnost, jak se prezentovat jako bojovník za dálnici a jako že něco pro Přerov dělá. Ve skutečnosti je to jenom divadlo pro voliče. Před volbami Puchalský předstíral, že pomůže Dluhoničákům stavbu dálnice zablokovat! Takový je to lhář! On vždy hraje takové představení, které se mu zrovna hodí.

    reagovattak to teda ne2018-05-14 15:42:11

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:43000 obcanu

    Naslapnuto uz ma K.Ch a to bude srumec. A Mera se nebude stacit divit jak pofici zpatky nosit lejstra z kanclu do kanclu...

    reagovatNeboj2018-05-14 15:02:29

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • 43000 obcanu

    dekuje panu primatorovi ze se, jako jediny ze vsech prerovskych radoby politiku rve za pravo svych obcanu. Ano, za nase pravo konecne zacit zit ve meste kde lide neumiraji predcasne dychanim znecisteneho vzduchu jen proto ze si nejaky magor krecek postavil na stvani proti obcanum ceske republiky svuj busines. Pane Puchalsky dekujeme !!! Otazkou pro mnohe z nas ale zustava.....kde byli - kde jsou vsichni ostatni prerovsti politici . Kde jsou ti z ANO - ODS - KSCM - CSSD - KDU/CSL - PROSPERITA - NEZAVISLI. Kde cela ty leta jsou ? Ani jeden z nicht se nezmohl na to ze by alespon napsal neco do TV a podporil pana primatora v jeho boji za nase zdravi. Za par mesicu zde budou komunalni volby....zadny z nynejsich zastupitelu si nezaslouzi znovuzvoleni !!!! Pan primator jiz pry nebude kandidovat = kdo bude za Prerov, za zdravi nasich deti, za duchodce, za nas za vsechny bojovat ????

    reagovatTak jo2018-05-14 14:26:37

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:co

    MGR. ANO ;-)

    reagovatJUDR. NEE!!!2018-05-14 14:02:09

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • co

    je nutné říci, že Judr. Puchalský chrání zájmy občanů v tomto případě správně. Bohužel se choval celé volební období strašně a je vidět, že právě konec volebního období nastal. Furt měli čas, moc toho nepostavili, zato koupili Strojař a nevědí co s ním ale je třeba před novými volbami být zase vidět. CO NEJVÍC !!!!! Jsem zvědav čím se bude chlubit Měřínský aby se tam zase mohl nacpat. No, jedna zmršená stavba jinak dobré úschovny kol. Nic moc, že. To bude zase divadlo - tragické...

    reagovattak to je poprvé za 4 roky2018-05-14 13:55:37

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


Další články - Články z Přerova, Přerov, Přerovsko



Tyršův most bude uzavřený na 10 dnů.

publikováno 17. 05. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 23
Na deset dnů se pro řidiče uzavře Tyršův most, který se klene nad řekou Bečvou.

Poche oranžové sele z ČSSD, kandidát na MZ, už přijímá migranty.

publikováno 16. 05. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 18
Kandidát ČSSD na ministra zahraničí Poche podpořil kvóty na imigranty: Neotáčejme se k uprchlíkům zády, měli bychom je v ČR přijmout a poskytnout jim prostor pro nový život.

Za koho kope Jan Hamáček ČSSD. Proč chtějí socani vnitro.

publikováno 16. 05. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 31
Hamáček pracuje pro Zdeňka Bakalu, pracují spolu v jedné americké neziskovce!

Předseda ČSSD Jan Hamáček se zdá být jako tichá myška, která nedělá vlny, ovšem ve skutečnosti je to jeden z největších koňů amerických neoconů uvnitř ČSSD.

Babiš z nás dělá hlupáky, hraje jen divadlo.

publikováno 13. 05. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 37
Před pár dny skončila v africkém Maroku 5.

Stanovisko SPD k aktuálnímu dění na politické scéně.

publikováno 11. 05. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 58
Poslední vývoj a fakta v kauze „Novičok“ potvrdily správnost postoje
SPD.
 

Informace pro čtenáře

Vložte článek, nebo inzerát.

Vložit nový článek Přidat nový inzerát
€ nákup 27,00 € prodej 27,85

reklama

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Anketa

Přerovský deník

 

Přerovské noviny - Informace

Redakci pište na email redakce@prerovskenoviny.eu
Pokud chcete informaci o inzerci na Novinách, pište na e-mail reklama@prerovskenoviny.eu

Přerov - Info region & Přerovské noviny.
Informační server okresu Přerov.

Kontaktujte nás


Přerovské noviny na facebooku

Navštivte také naše další portály

Odkazy