Primátor Přerova se setká s občany „z očí do očí“

news img Setkání „Z očí do očí“ s primátorem Přerova Vladimírem Puchalským a jeho náměstky se uskuteční v pondělí 11.

června od 16 hodin v Galerii města na Horním náměstí. Půjde o desáté setkání tohoto druhu – a zároveň poslední v tomto volebním období.

Na setkání mohou Přerované reagovat na problémy, které je ve městě trápí. Zástupci města se v minulosti často setkávali s tím, že lidé psali na nejrůznější webové stránky či sociální sítě kritické podněty na fungování města, dožadovali se změn – jenže bez odezvy.

Proto je na začátku roku 2016 radní vyzvali, aby tyto problémy neřešili v hospodě, s kamarády, se sousedy, na webových diskuzích či na sociálních sítích – a přišli jim to říct do očí. „Účel to splnilo. Našli jsme „léky“ na celou řadu neduhů města, na které nás Přerované upozornili. Pravdou je, že zástupci města nemohou vědět o všech problémech, takže setkání je oboustranně přínosné. Někdy je vedeno v přívětivé atmosféře, jindy vyhrocenější – ale i to patří k věci,“ zhodnotil primátor Puchalský, který zve Přerovany na poslední setkání „Z očí do očí“.


Zdroj: https://www.prerov.eu/cs/magistrat/tiskove-centrum/tiskove-zpravy-2018/tz-cerven-2018/primator-prerova-se-setka-s-obcany-z-oci-do-oci.html

 

Fotogalerie

 
 
Vloženo: 03. 06. 2018       Kategorie: Vaše články   Autor: převzato redakcí

Přidat příspěvek:

Jméno nebo přezdívka:

Titulek:

Text příspěvku:


  • kdyby chtěl Puchalsky konzultaci z očí do očí jako spravný a rovný chlap v Sokolovně je ring a tam si to můžeme vysvětlit bez jeho podrazů a falešných manévrů narovinu

    reagovatBalog el presidente2018-06-23 07:07:47

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    asi pan Kohout připravoval ředitelské místo pro Netopilovou v Předmostí, proč si nevezme školu B. Němcové, tam má zpřízněné duše

    reagovatto2018-06-15 18:09:18

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Vaclavickova

    Jen aby jsi se obhajil pred kontrolnimi organy ty sam. Co ty jsi za umanuteho smejdda, to fakt neni normalni. Takto se chova jen psychicky posunuty clovek. Neskutecne zvasty...

    reagovatKohoute2018-06-15 16:52:10

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Společně pro Přerov se prezentovalo v roce 2014 jako spojení Věcí Veřejných (Kohout) + Hnutí Změna (Horký) + Zelení (Tužín) + Piráti (Švadlenka). Už jenom to zastoupení profláknutých Věcí Veřejných mělo voliče varovat. Tužín se už rok po volbách od SPP distancoval.

    reagovatpro Xxl2018-06-13 20:22:28

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • myslel jsem, že SPP jsou nestraníci. To jsem nevěděl. Je tam někdo ještě straník?

    reagovatXxl2018-06-13 19:16:49

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ale Piráti jsou součástí SPP odjakživa. A to účelové přejmenování na "Společně pro Přerov a Piráti" je jenom proto, že jsou teď zrovna Piráti v kurzu, tak z té změny názvu chtějí vyždímat maximum. Prostě SPP vždy byl a je pouze podvod na voliče, nic jiného. Švadlenka je za SPP v zastupitelstvu. Tak jakýpak Pirát. SPP je to . Kámoš Netopilové a Kohouta.

    reagovatpro Xxl2018-06-13 19:09:53

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Už před volbami jste se připravovali na její likvidaci, tak nám tu nevyprávějte pohádky a neupravujte si pravdu dle svého. Tak jak na spalovnu, tak na školu v Předmostí jste si naháněly hlasy ve volbách. Stejně jak na vlakové zastávky v Dluhonicích a v Předmostí. Tak jste čekali na dohodnutý dopis tzv. nespokojených rodičů a už se kola točila.

    reagovatKohoute2018-06-13 19:09:51

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Piráti musejí být šílení, když si na kandidátku dají rozpadlý subjekt SPP. Ubere jim to spoustu hlasů. Odevzdané kandidátky ukáží, jak kdo na tom je.

    reagovatXxl2018-06-13 19:05:17

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Piráti musejí být šílení, když si na kandidátku dají rozpadlý subjekt SPP. Ubere jim to spoustu hlasů. Odevzdané kandidátky ukáží, jak kdo na tom je.

    reagovatXxl2018-06-13 19:05:16

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Vaclavickova

    Jestli se měla posrat nebo ne je naprosto jedno. Pokud přijde stížnost na její práci je povinna si svoji práci před kontrolním orgány obhájit. Ne se obklopí politickou moci. Já jsem ji kontrolovat nechodil ani jsem to neměl v úmyslu. Ani jsem nehodlal pořádat politické mitingy za její odvolání jako Pospíšilik za její setrvani. Četl jsem zápisy inspekci a kontrolních orgánů a hodnotil je. Na základě toho se pak rozhodovalo. Emoce jednotlivcu a jejich domýšlivost mě moc netrápí.

    reagovatJiří Kohout2018-06-13 19:04:21

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • vy jste si totiž mysleli, když budete na Václavíčkovou tlačit, že se z toho posere a ona se neposrala. Měla vše v pořádku. Hledali jste jakoukoliv záminku, jak ji zlikvidovat. Nevím, jestli jí někdo zvenčí pomáhal, ale pokud by tam nasekala chyby, už by tam nebyla. Pospíšilová se sice snažila, Navrátil se choval jako slaboch. Pospíšilík měl z koalice odstoupit už tehdy, mělo mu to být výstrahou.

    reagovatKohoute2018-06-13 18:54:34

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Kohoute

    Hele, když bude zase Kohout vysírat, dejte mu nějakou konkrétní otázku a je v koncích. Třeba se ho zeptat na stavební deníky od cyklověže, které stále a stále odmítá vydat. Kohout jako člen rady města je také člen valné hromady Přerovské rozvojové, která odmítla vydat tyto dokumenty kontrolnímu výboru. A Kohout nyní zbaběle odkazuje na Měřínského. Takže Kohoute, ty jsi člen valné hromady a tak se tě ptám opět: KDY PŘEDLOŽÍŠ STAVEBNÍ DENÍK OD CYKLOVĚŽE?

    reagovatdotaz2018-06-13 18:53:06

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Skládale

    Prekontrolujte práci policie a pak si běžte pro deníky k Merinskemu. Já je nemám......

    reagovatJiří Kohout2018-06-13 18:48:03

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • tak mrknu a tu Kohout, číst spoustu jeho smyšlenek, kdyby to nebylo smutné, tak bych se zasmál. 4 roky nám v Přerově předváděli co umí. Téměř 20% lidí jim uvěřilo, dnes když se jich zeptáte trpně přiznávají svůj omyl. Vy totiž neumíte jen ukazovat na druhé, ale ten svůj chlívek nevidíte. Chápu nejlepší obrana je útok. Hrajete na lidské struny jako je závist, msta, odplata. Toto je to palivo vašeho motoru. Jednou se vám lidi podařilo oblbnout, teď to zkoušíte s Pirátama. Tu pomlouváte Pospíšilíka, který nepotřebuje berličku Zemana, je dostatečně svéprávný, stejně jako Skládal a spol. kteří se obejdou bez Lajtocha, nebo Zácha bez Fialy. Akorát nevím jestli by se ANO v Přerově obešlo bez Babiše. Vyrostly nám v Přerově osobnosti, které mají předpoklad na podzim uspět, vaše pomluvy jim neuškodí.

    reagovatvidím 95 příspěvků na fotce Puchalského2018-06-13 18:47:54

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Tak Kohoute, zdá se, že jsi nepochopil otázku. Takže ještě jednou: KDY PŘEDLOŽÍŠ STAVEBNÍ DENÍK OD CYKLOVĚŽE?

    reagovatdotaz2018-06-13 18:45:50

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pro. Přerovskou Ynteligency

    Pokud mluvíte o mé korupci, tak musíte prokázat jaký jsem z toho měl prospěch. A Vo tom to je. Kecy stejně jakonSkladal, podstata je někde úplně mimo. Ale ubohá i útočí a jsou schopni čehokoli...... Jaký měl Kohout prospěch z cyklodomu? Tož to by mě zajímalo? Tož pojdme anonymní zbaběleci. Odvaha maximálně u klávesnice.......

    reagovatJiří Kohout2018-06-13 18:42:15

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Kohoute, kdy předložíš stavební deník od cyklověže?

    reagovatdotaz2018-06-13 18:36:50

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Kohoute, ty píšeš o někom, že dělá vylhané spekulace o korupci? A co jsi psal tady ty za sračky před volbama 2014? To byly naprosto vylhané spekulace. A udání. A další udání. Až jsi se dostal na radnici. Kauza šikana Václavíčkové jde na triko tobě a tvým kolegům z SPP. Tak drž hubu, ty šmejde. Na bezbranné jste si dovolovali, ale pak jste dostali strach z veřejného mínění, které se zburcovalo. Jinak by Václavíčková byla už dávno odvolaná. Lhaní, to by ti šlo. Však jsem zvědavej, na jaké kandidátce se zase objevíš a co zase budeš lidem nalhávat a koho zase budeš udávat.

    reagovatpro toho šmejda Kohouta2018-06-13 18:23:57

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • hovnomet...

    Kohoute, co to tady zase střílíš tím svým hovnometem? Jedním šmahem urazit Skládala, Pospíšilíka, Václavíčkovou, vše to spojit jakýmsi propojením přes Rozbořila a sám se prezentovat jako boží jezulátko, to vážně dokážeš jenom ty. Jedna jediná otázka, Kohoute: už jste předali kontrolnímu výboru stavební deník a rozpočty od cyklověže? NE? Tak tady nepindej a zalez pod stůl. Pro mě jsi korupčník a je mi úplně jedno, jestli máš nebo nemáš bazén. Protože kdyby jsi nebyl korupčník, tak by jsi to neměl problém zveřejnit bez jakýchkoliv obav. Ale to, že tyto dokumenty tajíte, hovoří za vše, Kohoute. Kdyby to bylo čisté, tak by jste se nebáli to zveřejnit. A do té doby ti tu nikdo neuvěří ani slovo.

    reagovatzase ty, Kohoute?2018-06-13 18:15:20

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Skládale s tou sebechválou pod kterou se nepodepíšete asi moc neuspějete

    To jsou takové anonymní kraviny, že to svět neviděl. Hezky interní informace z ČSSD anonymně v žumpě. To mi vykládejte, že to nejsou politici, co se tady řežou a mají v gatích se podepsat. Pod ten lidský hnůj se těžko podpisuje, to je fakt. A tak to tady chodí pořád dokola. Anonymní kecy o tom, jak je dobrý - kdopak to ASI píše?.....To je jak s Popíšilíkem před volbami, že prý když má pořádek na zahradě, tak proto bude dobrý člověk a skvělý politik. To fakt vymyslí hlava...:). To by mě trefilo co rozhoduje o zvolení či nezvolení do zastupitelstva. Skládal je prostě samá ctnost. V kontrolním výboru jen překračuje kompetence a nerozumí tomu co jsou kompetence, v čem ho omezují, jak je podřízen zastupitelstvu. Nechápe práci policie, kompetence policie, jen mele a mele. Kolik lidí už obvinil bez jediného důkazu v ruce. V ruce má jen ten politicky stvořený hnůj, kompro, co si ho sami politicky tvoří v kontrolním výboru a vlastní fantazii, podepřenou touhou už v těch volbách konečně uspět. Výkřiky do médií plné faulů a ptákovin, to je norma Skládal alias Vymětalík. Hluboce přesvědčený o svých "pravdách" bez schopnosti pochopit co sděluje druhá strana. Všude je korupce, on přeci kontroluje zákonnost rozhodnutí rady místo policie a justice, on to umí dokonce lépe než policie, on kontroluje cyklověž i po trestním oznámení na policii a ukončeném vyšetřování dále mluví o korupci, bo studie stavebních deníků vše vysvětlí - nemá k tomu svému plkání v ruce nic. Václavíčková je dodnes ve funkci, šikana nešikana, a přitom těm Zatloukalům a jiným, kteří byli v té době ve školské radě či v zastupitelstvu od počátku sdělujete, že podnět se prošetřit musí a pokud se nenaleznou zákonné důvody k odvolání, ředitelku odvolat nelze, tak to neberou a pořádají na apolitické škole politické manévry, až z toho je člověku úzko. Zaslechl jsem, že inspekční kontrolu řešili politicky přes Olomoucký a Zlínský kraj a nakonec domluvili kontrolu z Brna. Oba kraje v té době byly baštou ČSSD. Václavíčková se v té době chlubila vazbami na hejtmana za ČSSD Rozbořila. Objektivně, slušně, čistě politicky dotaženo. Pravda je to neověřený drb, ale mám tendenci mu věřit, vím jakou energii jsou schopni vyvinout, pokud je to vnímáno jako truc proti těm, co je vykopli z křesel a pokud se pod někým kymácí židle. Bonbonek - Jurečka na návštěvě Přerova řeší školu v Předmostí.....jasně, některé exponované politické figury se prostě kontrolovat nesmí a my Vám to dokážeme. Šikanujete, uděláme petici...! Dnes má Václavíčková kandidovat za Prosperitu, respektive přelakované Zemanovce a kruh se uzavírá. Jeden problém vedle druhého je generovaný ambicemi jedinců dokázat, že jsou nejlepší, ale ono to tak být nemusí. Zajímavé klubko vztahů...... Skládal už naplácal tolik hovadin, že se to nedá poslouchat ani číst. A on se tlačí na radnici? No nazdar......! Nejhorší je, že tu svoji frustraci z totálně projetých voleb v roce 14 neustále ventiluje anonymně na tomhle plátku a to frekvencí kalašnikova......podle jeho závěrů a vylhaných spekulací o korupci už bych měl mít doma 10 pozlacených bazénů a koupat se tisícovkách a ono nic.....tak kde to máme co?

    reagovatJiří Kohout2018-06-13 17:14:59

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Hele, tohle není hádání socanů. Nelíbí se mi, že se někdo vezl na vlně úspěchu s jednou politickou stranou v době, kdy ta byla na vrcholu. A když je strana v současné době dole s preferencemi, tak si založí svoji stranu a začne o sobě tvrdit, že to on byl ten tahoun, on je nositel úspěchu. A přitom o něm není vidu ani slechu. Naopak, skuteční srdcaři jsou ti, kteří v ČSSD zůstali a bojují dál. Měňavci typu Lajtoch okamžitě převlékají kabát. Ten by byl schopen vlézt klidně do ANO. Ať si tam klidně vleze, ale aby tady kopal do svých bývalých kolegů, díky kterým se dostal až na vrchol, tak to už je na mě moc. Právě Rašťák, Dvorský, Krákorová, Skládal jsou ti, kteří si drží svoji linii a nemění kvůli korytu kabát, ani když jsou preference dole. A Lajtoch, který byl dříve tváří ČSSD, ten mění okamžitě. Takové lidi já nemám rád.

    reagovatjak to je2018-06-13 15:25:50

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Otazníčku vykřičníčku, vezmeme to popořadě. Takže Krákorová byla náměstkyní někdy v letech 2006 až 2010. A ty teď, po 8 letech, tvrdíš, že ona vlastně nic nedělala a řídil ji někdo jiný. No to se těžko dokazuje, těžko vyvrací, prostě teď tvrdit po 8 letech, že všichni se flákali a jenom jeden jediný to všechno oddřel, to je dost vtipné. Rašťák - čeho se podle tebe lekl a cukl? Nechápu. Podle mě je to pohodář, který nemá potřebu se hádat s blbcema typu Netopilka a tak se prostě nehádá, ale názor umí říct a taky ho vždy řekne. Hlavinka byl neřízená střela? V čem? Kdy? Nechápu. Dvorský mistr světa omeleta? To je dost obecné hodnocení. Dolož kdy a jak se vytahoval. Skládal je popleta? A co popletl? Třeba to, že tajemník šikanuje úředníky? A víš, že spousty úředníků uteklo z magistrátu jinam? Tak co popletl? Třeba to, že Meřáček odmítá zveřejnit stavební deníky a rozpočet cyklověže? A víš, že on je opravdu odmítá nejen zveřejnit, ale i předat kontrolnímu výboru? A co ještě Skládal popletl? Třeba to, že šikanovali ředitelku ZŠ v Předmostí? To byla pravda, to se skutečně stalo. Tak co popletl? Třeba to, že nám zde Puchna staví spalovnu, i když proti ní protestoval (když byl v opozici)? To je taky pravda. Takže Skládal nepopletl nic, akorát se nebojí (na rozdíl od jiných opozičníků - KSČM, KDUČSL) veřejně vystoupit. Nevím o nikom, kdo by byl víc mediálně vidět a slyšet z ČSSD. A že jsou ti výše jmenovaní nemastní neslaní? Tak to zrovna na posledně jmenovaného moc nesedí. Toho byly plné noviny i tento plátek celé 4 roky. A to jako Lajtoch je mastný a slaný? On nějak mediálně vystupuje? On napsal nějaký článek do novin? Nevšiml jsem si. On vystupuje na zastupitelstvu? Nevšiml jsem si. Kde byl ty 4 roky? Nevšiml jsem si ho nijak. Ani toho jeho Rišelié Zatloukala. Právě Lajtoch a Zatloukal neumí nic a ostatní to za ně museli oddřít. Jinak by to teď vypadalo jinak. Lajtoch by mediálně vystupoval, ale to se neděje. Když mu to jeho kámoši nepřipraví materiály, ani neví, co má říkat. Tak to s ním je. Ale jestli mu to připravoval Kulíšek, tak to už se vůbec nedivím, že ho socani už před 4 lety odmítli dát na kandidátku.

    reagovatpro vykřičníčka otazníčka2018-06-13 13:41:56

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • nějak jsem se nechtěl pouštět do diskuse, ale to hádání socanů mezi s sebou mě nenechá jen tak sedět. Potřeboval bych konkrétně od vás vědět v čem jste Lajtochovi pomáhali? Nebavím se o pořádání předvolebních akcí, tam to chápu, ale co se týká jeho fungování jako primátora. co si ze zastupitelstva pamatuju, tak se Krákorová vždycky vezla, řídila ji Pospíšilová, stejně jako dřív Hluzína nebo dnes Navrátila. Rašťák, když měl tlačenku na ředitele školy, tak se toho lekl a na poslední chvíli cukl, S Hlavinkou byli jako neřízené střely a Dvorský mistr světa omeleta, a popleta Skládal! Je pravdou že Zatloukal je šedá eminence, přerovský Rišelié. Ale proč, protože ostatní byli k ničemu. Nemastní, neslaní. Mám obavy, že to už ani jinak nebude.

    reagovat!?2018-06-13 10:03:26

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Lajtoch je jediný bůh a Zatloukal je jeho prorok. Tam, kam vkročí Lajtoch, tam za ním cupitá jeho "mozek" Zatloukal. To on mu radí, co má dělat. To on za něj bude vyjednávat případnou koalici. Proto se tohoto dua socani elegantně zbavili. Lajtoch je jenom tvář. Rád se ukazuje na veřejnosti, je to narcis. Zatloukal nemá potřebu se ukazovat, ale chce se mít dobře. Takže základní podmínka Lajtocha při vyjednávání v případě úspěchu bude nějaká funkce pro Zatloukala. Tahle provařená dvojka působí spíše směšně, než že by je mohl brát někdo vážně. A ta skvadra, kterou se obklopí, bude jistě také stát za povšimnutí :-)

    reagovat:-)2018-06-12 20:14:13

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Inteligence Lajtocha je pověstná, bohužel trochu jinak, než nám podsouváte. Jak zde bylo psáno, on byl nositelem úspěchu, zatímco jiní makali. On si užíval funkce, ostatní mu to museli připravovat. Ten chlap je samostatně úplně neschopný. Zde se mohu např. zeptat, co Lajtoch udělal za poslední 4 roky? Zde je to v přímém kontrastu s předsedou ČSSD Miloslavem Skládalem, který pravidelně psal do Přerovských listů, tvrdě kritizoval lumpenkoalici ANOSPP. To je opozice. A co dělal Lajtoch? Nebyl schopen ničeho. Ona pověstná "Lajtochova inteligence" se plně projevila, když za sebou už neměl tým lidí, kteří by makali za něj. A teď si myslí, že bude primátorem. Ani vlastní partaj o něj nestojí. Tak převlíkl kabát. Kdo by ho asi tak volil? Jaká asi bude jeho volební kampaň? "Už jste mi jednou uvěřili, tak mi uvěřte zase"? Nebo "Z funkce primátora jsem neodstoupil, ani když jsem byl zvolen senátorem. A když mě opět zvolíte, tak opět neodstoupím"? To je vážně inteligence. Kdepak, ten nepřekročí ani 1%.

    reagovat!2018-06-12 20:07:08

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Omluva ... otestovat, jak na tom je.

    reagovat?2018-06-12 19:27:04

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Chcete srovnávat Lajtochovu inteligenci i přístup se zbytkem ČSSD v Přerově? Lajtoch je o dvě třídy výš než všichni ostatní. Ostatní jsou bohužel do počtu. Drží se jak klíšťata bez jakekékoliv známky sebereflexe. Neříkám, že Lajtoch prozřel, možná si chce jen otestovat Kalina tom je. Ale na rozdíl od Prachaře kandidátku poskládá celkem lehce. Věřím že 5% přeleze.

    reagovat?2018-06-12 19:24:55

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • a

    co Merinsky, ten lhal jak kdyz tiskne pred 3lety ve spojitosti s cyklodomem a ke kontrolnimu vyboru se choval jak drzej spratek. To chcete snad primatorem tuto kreaturu? Uz jste vsichni zapomeli jak tento sprosty spolek vznikl po volbach. Kurva uz se na ty stare darebaky vykaslete a volte hlavne nove a mlade lidi.

    reagovatNo2018-06-12 15:46:36

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Lajtoch by šel klidně i s Měřínským, aby byl zase primátorem. Už si to s ním domlouval. Socani se ho museli zbavit, pokud si chtějí udržet kurz. Takového kariéristu, který slíbil že odstoupí, když ho zvolí senátorem a pak neodstoupil, toho by nechtěl nikdo. Kdo by o něj stál, když přede všemi prokázal, že lhal? Socani dobře udělali, že s ním vymetli. Lajtoch na podzim pohoří, vždyť se nebyl schopen ani pořádně obhájit s tím svým bazénem. A za celé 4 roky jsem ho neslyšel promluvit. Co jako chce nabídnout? Svůj obličej? To je trochu málo, ne?

    reagovatLenko2018-06-12 14:28:37

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ty vole, Lajtoch a Zatloukal nositelé úspěchu. To nevymyslíš. No, pokud za úspěch považujete zcela zasloužený totální kopanec do zadku od členů vlastní politické strany, tak asi ano.

    reagovat:-)2018-06-12 14:18:57

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Lajtoch a Zatloukal hlasovali v referendu pro vládu, takže si to na podzim odskáčou. Na to dojedou.

    reagovatpro Lenku2018-06-12 14:16:48

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ať byli Lajtoch a Zatloukal jacíkoliv, oni byli nositeli úspěchů i neúspěchů, ostatní jste byli jen přicmrndávači a tokoví jste zůstali i dnes. Nebudu sahat těm dvěma do svědomí, ale Dvorský se před 4 lety viděl jako primátor (stejně jako dnes Horký, Zácha nebo Měřínský), ale vše může být jinak. Jak Dvorský dopadl. Dodnes se z toho nevzpamatoval, a ČSSD s ním. Rašťák je kariérista. Dvorský to podělal. Vy jste hodily Lajtocha přes palubu, nepodrželi jste ho, na podzim si to vyjíte až do dna. Jak dopadlo vaše referendum v Přerově. 17 hlasy jste byli pro vstup do vlády s ANO, 11hlasy proti?! Jak hlasovalo vaše vedení? Nechali jste se oblbnout vašimi vyššími. Na to dojedete. Už chystáte v Přerově koalici ANO, ČSSD s podporou komunistů a SPD? To bude partička.

    reagovatLenka pro ČSSD2018-06-12 13:42:16

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Obecně si myslím, že opozice se může chovat slušně, třeba tak, jak se chová Rašťák, Dvorský i Tomaníková. Asi je trochu zcestné si myslet, že když je někdo opozice, tak musí dávat opakovaně trestní oznámení a nosit na zastupitelstva trička "ONI KRADOU", nepodat ruku a vůbec se chovat jako hovado, jako to dělal lžidoktor Puchalský a jeho parta Společně pro Přerov. Ne, takto to vážně být nemá. SPP byla a je parta psychopatů. Normální lidi tohle nedělají, ani když jsou opozice. Takže to, že si navzájem podají ruce na uvítanou, to je docela normální a je to běžné v každé společnosti od primátů vývojově nahoru (to se netýká členů Společně pro Přerov, ti spadají pod primáty). Takže to, že se ČSSD a KSČM chová jako KONSTRUKTIVNÍ opozice a ne jako burani z džungle, to já naopak chválím.

    reagovatopozice2018-06-12 13:04:14

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • No já nevěřím vlastním očím, když tady čtu jakýsi světonázor, že Lajtoch zachraňoval ČSSD. To si asi někdo vyndal prst ze zadku a čuchnul si k němu, ne? Proboha, vždyť právě on a ten jeho parťák Zatloukal dostali svými kauzami ČSSD tam, kde je nyní. Lajtoch není žádná hvězda. Díky značce ČSSD se dostal nahoru, když byla populární. To je celé. Sám o sobě žádnou hodnotu nemá. Ve volbách bez značky ČSSD Lajtoch propadne. Vždyť o něm 4 roky nebylo slyšet. A teď by chtěl být zase primátorem? Je blázen. I Puchalský má dost rozumu na to, že už nekandiduje. Socani se ho zbavili a asi věděli proč. Kdyby byl taková hvězda, jak nám tady píšeš, tak by se ho asi nezbavovali, že? A co píšeš o Prosperitě: odešli a to se cení. No jo, odešli. Ale až když dali Pospíšilíkovi jeho vlastní lidé nůž na krk. A co až po 3 letech společného vládnutí s Puchnou a Měřákem. Jo, to vážně voliči ocení. Ale ne tak, jak si myslíš. Jestli za opozici považuješ Prosperitu v čele s Pospíšilíkem, kteří byli 3 roky součástí radniční koalice, tak jsi blázen. A nebo jsi z Prosperity a moc si fandíš, že lidi jsou tak blbí.

    reagovatMa2018-06-12 12:47:15

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    volič KSČM a jsem i členem KSČM, dej Ludmile pokoj a vol si koho chceš, já volim Ludmilu

    reagovatjsem2018-06-12 12:38:56

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    můžeš říci komu se zpronevěřila, Nekl byl členem klubu a musel odsouhlasovat to co ostatní. Vezl se nebyl v žádné komisi, člen poslanecké sněmovny, předseda kraje, předseda okresu co mohl ještě stihnout.

    reagovatpro ...2018-06-12 12:36:16

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Nekl ano, Tomaníková ne, zpronevěřila se.

    reagovat...2018-06-12 12:25:53

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    jsi vůl, že se Tomaníková zdravila s Měřinským a Navrátilem je pravda a ty nevíš, že musí první podat ruku žena. Ona vždy jednala ve prospěch lidí, potřebovala přes 4 mil na projekt pavilonu G a musela se všemi jednat, nebo si myslíš, že jednat není nutné. Víš když potřebovala projednat do rozpočtu peníze pro občany, nebo jak vystupovala proti a hlasovala proti některým návrhům a vždy je měla projednány v klubu zastupitelů a tam se určitě rovněž diskutovalo a rozhodlo o hlasování. Určitě, ale to nehrotila diktátem viz hlasování o Chemoprojektu. Projeď si zastupitelstva a uvidíš. Nekydej hnůj kde není pro něj místo. Dívej se na vystupování zastupitelů za KSČM a musíš konstatovat, že Tomaníková a Passinger jsou aktivní jinak ti 3 patří k mlčící většině. Nevím která opozice jsi ty, ale když budeš jak Tomaníková, tak tě budu volit

    reagovatty2018-06-12 12:17:54

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • to si z nás děláš prdel, socani a opozice. To jsem se zasmál. Rašťák s Dvorským, dyk to je parodie na politiky, v závěsu Krákorová, Skládal, Hlavinka. To Lajtoch je 100x lepší než tato skupinka. Lajtoch posbírá dost hlasů, jsem o tom přesvědčený. Roky seděli a byli k ničemu, tak jak když byli v koalici s ODS, kdo je držel byl Lajtoch, bez něho nebyli nic. Co se týká Prosperity odešli a to se cení, kdo držel koalici, komunisti, Tomaníková, podívejte se jak hlasovala v zásadních věcech. Dělala to tak, aby jejich hlasy vždycky byly těmi vážkami. Kdo chodí na zastupitelstvo jak se zdravila s Měřínským, Navrátilem a dalšími. Jako s největšími kamarády. Jak ve vládě tak v Přerově. Rašťák a Dvorský. Asi se dívám na jiné zastupitelstvo. Hlasují každý jinak, tak mi tu o opozici nemluvte. Žádnou nejsou.

    reagovatpro Ma2018-06-12 10:47:30

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Lajtoch nemůže ubrat socanům hlasy. Právě naopak. Tím, že kandiduje mimo ČSSD, tak to je jasný signál, že socani už ho nechtějí mít mezi sebou a že jsou od něj očištěni. On sám samozřejmě nemá šanci uspět. Kdo by ho asi tak volil? Leda tak spolek nějakých podnikatelů, kteří se díky němu měli dobře. Takže to by naopak mělo ČSSD ve volbách posílit. Kromě toho se 4 roky silně opozičně prosazovali dost ostře proti současné neoblíbené koalici. Tam to vidím tak na 12%. Každopádně ta velká roztříštěnost ve volebních výsledcích tam bude. ODS jistě posílí a bude hlavní protiváhou proti ANO. Taky tipuju tak 12%. Prosperita bude mít štětí, pokud se tam vůbec dostane. Asi si všichni pamatují, že Puchalského drželi u moci dost dlouhou dobu a z koalice vystoupili až teprve tehdy, kdy byla situace neudržitelná. Komanči asi skutečně kolem 7%. ANO klesne. A piráti spojení s SPP, ti zapláčou. Ani páska přes oko jim nepomůže. Za 4 roky na radnici se nám ukázali, že nic špatného jim není cizí. Lidovci zůstanou na svém. SPD je otázkou, ale mohli by uspět. Tipuji tak 10 až 12%.

    reagovatMa2018-06-12 09:04:36

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Co to je za dementy, kteří chtějí volit kandidáty až z druhé desítky. To jsou většinou lidé, aby doplnili kandidátku a skončí odložení ve výborech a komisích, až na výjimky to není dobré. Roztříštěnost nebude tak velká. Socani vypadnou z kola, protože Lajtoch jim ubere hlasy a sám se nedostane. To samé Prachař. Propadne Chromec s OK Přerov. Kdo posílí bude ODS, Prosperita, SPD, Ano bude rádo za 18%. Komančui za 7%. Lidovci si to TOP09 poserou.

    reagovatKa2018-06-12 08:28:17

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    roztříštěnost bude velká, jestli je pravda že bude kandidovat 12 stran a uskupení, tak musíme volit jednotlivce

    reagovatta2018-06-12 04:46:25

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Přerov dnes: Vzhůru k socialistickým zítřkům!

    reagovatpigi2018-06-11 17:44:14

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Nehledě na to, že to ani nejde. Mimotik já asi nikdy nevolil. Druhý mimotik hm byl asi v minulém století hybernovaný a včera ho probudili.

    reagovatpigi2018-06-11 11:12:10

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pokud budeš volit jednotlivce z různých stran, tak se nedomluví nikdy , nikdo, s nikým,o ničem, protože i ti jednotlivci z různých stran budou hájit vždy jen tu svou jedinou ....... stranu

    reagovathm2018-06-11 08:43:25

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Volte Tomaníkovou

    říkám volit jednotlivce ne strany. Komunální politika je o jednotlivcích. S Ludmilou souhlasím

    reagovat2018-06-11 04:44:47

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Volte Tomaníkovou

    Takže doporučuješ volit komunisty a kroužkovat Tomaníkovou. Pán je masochista?

    reagovatpigi2018-06-10 07:19:53

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:jsem potesen ze vam to take dochazi

    ja, pár chlebíčků máš za prebendu a pár tisícovek za korýtko. Nejsi v té druhé desítce?

    reagovattřetí desítka2018-06-10 07:13:42

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:jsem potesen ze vam to take dochazi

    a každý kandidát by měl předložit osvědčení zda byl či nebyl evidován ve spisech STB, ať víme s kým máme tu čest

    reagovatja2018-06-10 06:08:31

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:jsem potesen ze vam to take dochazi

    Není to vždy pravidlem.

    reagovatnení2018-06-09 21:14:40

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • jsem potesen ze vam to take dochazi

    jak rika "pro" pode mnou......Je treba volit jednotlivce a ne strany. Komunalni volby jsou o jednotlivcich !!! Dodam jen...je take treba krizkovat pouze jmena v druhe desitce kazde kandidatky. Tam jsou jmena a lidi kterym nejde o par chlebicku a o koryta. Ta druha desitka obcanu na kazde kandidatce vlastne rika : jsem tu a pripraven pracovat pro mesto, bohuzel tech 10 prede mnou se usadilo na korytku a nechce se ho vzdat.

    reagovatja2018-06-09 14:50:11

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:

    třeba volit lidi, kterým věřím a ne strany

    reagovatje2018-06-09 13:23:54

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ekonomka s hlavou

    S rodinou volíme Tomaníkovou.

    reagovatPavla s rodinou2018-06-09 07:00:23

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    mohou kandidáti ve volebním programu voličům lhát. Vyhraje ten kdo lže? to nemůže být pravda!!!

    reagovatjak2018-06-09 05:23:20

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ajéje

    Je moc složité odpovědět na otázku: jak zaplatím rekonstrukci ubytovny STROJAŘ?

    reagovatFranta2018-06-08 15:40:22

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Podle průzkumu 97% voličů nečte předvolební programy, buď se rozhodují intuitivně na základě zkušeností, podle informací z médií nebo na poslední chvíli , ale programy nikdo nečte nebo se podle nich nerozhodují. Proto někteří, kteří nemají prostor a můžou být dobří zapadnou a proto takové ANO mohlo mít 20%.

    reagovatPro Majdu a ostatní2018-06-08 14:13:46

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • tak přemýšlí 5% obyvatel Přerova. Při posledních volbách do zastupitelstva v Přerově mi do schránky přišel program ANO, pár fotek, 4 stupidní věty a tím to haslo. Dostali 20% a Vrána utek, nechali to SPP včetně jejich programu. Před tím to zase vedla ČSSD z ODS a ti si mezi s sebou v úzkém kruhu rozdělili vliv, ani jejich vlastní členové nevěděli co se děje. Takže z bláta do louže. Žádný politik na ty tvé otázky odpovídat nebude, protože kolik občanů tolik názorů, a pokud by dával jasná stanoviska před volbami, dojel by na to. Viz SPP, udělalo obsáhlý program, hned po volbách hlavní taháky zametli pod koberec, protože byly nerealistické. Co se týká Pospíšilíka, neměl to jednoduché, fungoval tak, o mu jiní dovolili. Na rozdíl od jiných to nevzdal.

    reagovatMajdo,2018-06-08 13:13:57

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Budeme volit ty co zastupují nás občany

    Frantu, je třeba volit jednotlivce a ne strany. Komunální volby jsou o jednotlivcích

    reagovatpro2018-06-08 12:49:26

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Volte Tomaníkovou

    je nutné s tebou souhlasit, stačí si udělat přehled kdo kolikrát vystoupil v zastupitelstvu a zjistíte mlčící zastupitele a oni se ozvou až při volbách, že chtějí jít znovu.

    reagovatjen2018-06-08 12:47:07

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ptejte se kandidátů

    - jaké mají návrhy na možného kandidáta na primátora či na funkci náměstků, to zase utečou od odpovědnosti? - jaká je představa o počtu a kterých komisí a výborů budou chtít sestavit, kdo je bude řídit - jak zajistí obsazení finančního a kontrolního výboru - jaké bude postavení k místním částem (cyklostezky, cesty, chodníky, odpady směsné a splaškové????) PROGRAM: - jak zajistí rozpočet města???? - jak bude řešena doprava ve městě (které cesty budou MK a které bude nutno upravit) - souhlasí s kruhovým objezdem u EMOSU (sklad)???? - souhlasí s kruhovým objezdem ulic Čechova - Šířava? - souhlasí s cestou přes výstaviště - jak bude dokončovat železniční nadjezd a stezku do Dluhonic - jak bude pokračovat v budování stezek pro chodce a cyklisty? - jak bude zajištěna doprava ve městě po dobu výstavby kruhového objezdu u Předmostí a nájezdu nad žel. tratí u Předmostí - jak zajistí stání a parkování ve městě? bude placené? půjde do tvorby Družstevních podzemních garáží s vložením majetku města (pozemky) ? - jak zajistí lidem na Trávníku po zhoršení ubytování v této lokalitě prostředí, aby nedocházelo k vylidňování lidí z této lokality (cca bydlí zde v dvanácti třináctiposchoďových domech a okolí 3500 lidí)???? - jak bude financován dům na Čechové ulici (v roce 2019 zaplatí pokutu devět miliónů) - jak bude postupně obnovovat sběrnou a splaškovou kanalizaci ve městě? - jaká bude spoluúčast na Teplárně, dodávka tepla!!! - kde vezme peníze na rekonstrukci tzv. ubytovny Strojař? (střecha, vzduchotechnika, zateplení, rozvody vody a topení, odpady, výměna oken a dveří, - jak jsou připraveni na povodeň, popřípadě na katastrofální sucho? - jaké nastaví podmínky pro developery na zastavění Škodovy ulice? - co s letištěm? co s výkupem pozemků??? - co s Mamutovem a co s tzv.  průmyslovou zónou? - jak zajistí co nejdříve zahájení dálnice Přerov - Říkovice? (výkup pozemků, vyřešení sporných záležitostí atd.), přece nedovolíme vjezd dálnice od Ostravska přes Přerov???!!! - jak zajistí likvidaci odpadů z města - jak zajistí využití domu č. 8 na náměstí a co udělá s Blažkovým domem? řešení? návrhy?

    reagovatMajda2018-06-08 12:18:52

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • ještě dovětek, politické spektrum od SPD po KSČM, ten nejde s tím, a ten druhý zase s tímto. Chytrolíni teď mluvte, stejný bordel jako v parlamentu. Ono od stolu se to hezky píše, v reálu je to dost horší. Proto kandidují ti co kandidují.

    reagovatca2018-06-08 12:02:52

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • velké strany dovolí jen to co chtějí, od pomoci úředníků až po hlasování kdekoliv v radě, výborech i zastupitelstvu. Doporučení tedy znamená malé strany nemají chodit do koalice a nebo mají s sebou nechat vláčet? Nebo se pokusit prosadit aspoň něco? Tak co navrhnete, a jak to tak vypadá, když tu bude po volbách 10 subjektů s mandátem od 5% do 15%, každý od 2 do 5 zastupitelů a ono to tak zatím vypadá. Co s tím?

    reagovatca pro majdu, to2018-06-08 12:00:12

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Mer je asi celym jmenem Meracek

    máte naprostou pravdu Majdo. Tato koalice není a zpětně nebyla nikdy týmem, který by pracoval ve prospěch Přerova. Každý si hrabal na svém písečku. To je špatně. Do takových funkcí patří charakterově úplně jiní lidé. Bohužel ale tyto lidi strany nenabízí. Výběr ve volbách bude těžký ale zodpovědnost je opravdu na volicích, kteří sledují a informují se a ne na tupých ovcích, které se nechají ovládat.

    reagovatto2018-06-08 10:33:50

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Budeme volit ty co zastupují nás občany

    Koalice se v Přerově stala nejednotnou a hodně vážných materiálů o Přerově končila jako polotovar a celkově způsob vládnutí byl pro Přerov více zábavou než rozhodováním. Z opozice měla možnost vystoupit k předkládaným materiálům vládnoucí koalice a dát své stanovisko většina zastupitelů. Křiklouni Zácha, Dostál a Kouba z ODS, věcně a připraveně Tomaníková, Passinger z KSČM, Dostál z KDU-ČSL, Dvorský, Přidal, Rašťák z ČSSD a více nikdo.

    reagovatFranta2018-06-08 08:08:39

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Mer je asi celym jmenem Meracek

    Totéž prováděl Pospíšilík. Nepřipravené materiály na stůl a mnohé vyvolaly jen nejasnosti a rozpory. I tak chaoticky vládla tzv. koalice v Přerově.

    reagovatMajda2018-06-08 07:50:03

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Volte Tomaníkovou

    Je potřeba kroužkovat, většina lidí na kandidátkách, kteří ví o Přerově jak jej spravovat a udržovat není ne čelných místech kandidátek. Velmi se mi líbila Tomaníková, její věk není pro mne překážkou ji dát hlas. Rozvaha, rozum má na správném místě a každý kdo se na ni obrátil, tak dokázala pomoci.

    reagovatPozorovatel2018-06-08 07:22:55

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Lakování Přerova narůžovo

    Tak a už tu máme za chvilku komunální volby. Všímate, jak se najednou vše opravuje, přechody pro chodce malují, asfaltuje atd. Dělalo se to za Valoucha, Lajtocha, dělá se to i za Puchalského. Je to levné, je to vidět a má to oblbnout voliče. Co na tom, že za 3,5 roku se houby ve městě postavilo. Jen demolice jim jdou dobře.

    reagovatKonrad Von Ritthofenn2018-06-07 17:52:59

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Mer je asi celym jmenem Meracek

    A tak ho sere, ze Pospisilik uz nedaval ty jeho podrazy a drzou aroganci v koalici, kdy jim nic nerekli, vsechno delali sami a pak to Pospisilikovi prednesli jako hotovou vec. A to jeste ne v rade ale na zastupitelstvu aby uz mohl jen cumet a souhlasit. Jo jo Meracek je peknej hajdalak. No uvidime jak bude pevnej po volbach az nekdo novy zkontroluje Prerovskou rozvojovou..

    reagovatNo2018-06-07 16:05:43

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Mer už sis ulevil, je ti líp.

    reagovatcc2018-06-07 12:53:46

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • k čemu byla Mathonová v zastupitelstvu, za dva roky nepromluvila. Ano souhlasím je slušná, na rozdíl od jiných věděla kdy má odejít. Ostatní se drží koryt jak hovno košule. Dělají svým klubům ostudu, žádná sebereflexe, hlavně, že to sype. Hodnotím to jako dobrý krok, Pospíšil je výrazně lepší. Je platný. Nebere peníze zadarmo.

    reagovat?2018-06-07 10:57:45

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Je mi u prdele, kdo za koho kandiduje, ale co umí a kam to posunul. Když vidím některé lidi co kandidují a jak se k městu a k lidem chovají, nejde je volit. Rozhodnu se sám žádný Mer mi radit nemusí.

    reagovatKa2018-06-07 10:26:47

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • no začíná předvolební období a budete tu na sebe házet špínu jeden na druhého. Myslím si, že se ukáže, jak na tom kdo je, podle kandidátek. Kdo je ochoten za koho kandidovat. Budeme všichni hodně překvapení. Ukáže se jak je kdo v kondici. Aby ten Pospíšilík na tom nebyl tak špatně jak tu píšete. Protože ty 4 roky to nedělal vůbec špatně. Z koalice musel odejít každý, kdo měl trošku rozum, za to vaše chování, aroganci a urážení. Dyť se na to zastupitelstvo nedalo dívat. Po revoluci tu byl jeden vtip, který cílil na komunisty, kteří se potichu rozutekli do nové vzniklých politických stran, včetně ODS. Zněl - sedí vrány na jednom stromě, jde důchodce a zatleská, vrány přeletí na stromy vedlejší. Tak je to i dnes podívejte se kde kdo přeletěl, nejvíc lidí z ODS po kolapsu Nečase. Jak v ANO, u Starostů a nezávislých, SPP, TOP09, ad.

    reagovatRE:Mer2018-06-07 10:13:13

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • To vypadá jak někdo z koalice Asi ti šlápl na kuří oko. Že ho tak pomlouváš. Děláte to všechny roky.

    reagovatPro Mer2018-06-07 08:22:55

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    ajku -fakt víš hovno

    reagovatpro2018-06-07 08:21:57

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • tak tos tomu dala - Pospíšilík - falešný a zákeřný člověk, kterého nemůžou ve výboru pro místní části ani cítit, kam vítr, tam plášť, navíc nevzdělanec a pochlebovač Zemana. Vadí mi také, že si dal název Prosperita a přitom jsou to Zemanovci. Bál se, že to nepotáhne, zvolil proto chytlavý název. nedokázal nic a rozhádá se vždy se všemi, se kterými byl kdy v koalici nebo ve straně (ČSSD). jediného slušného člověka z té své straničky vyhnal, a to doktorku Matonovou!

    reagovatMer2018-06-06 12:45:49

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Vjezd do průmyslové zóny by měl být vždy ze strany nějakého hlavního tahu, ne z centra! Průmyslová zóna by měla být mimo obydlenou oblast. I kvůli znečištění, hluku, dopravě atd. Co se týká voleb budu se dívat na kandidátky, nedovedu si třeba představit znovu Pajůrkovou nebo Hlavinku, nebo Boháče, to samé Horkého nebo Chromce. Nebo ty kteří tam proseděli 4 roky. Vždy je v zastupitelstvu mlčící většina, která nic nedělá a k ničemu se nevyjadřuje. Dřív jako dnes ČSSD, většina lidí z ANO, nebyli schopní se mezi s sebou domluvit a vyměnit Košutka nebo Navrátila, Tomaníková zase byla skrytou členkou koalice, někdy to bylo až komické. Pokud mám hodnotit podle aktivity a snahy něco smysluplně udělat, tak mi vychází ODS a Prosperita, sice Zácha s Dostálem to někdy přeháněli, ale byli připravení věcní dobrá opozice. Kdo mě pozitivně překvapil byl Pospíšil. Ale neslyšela jsem, že bude kandidovat. Jedno z největších zklamání byli Nezávislí, Chromec a Přidal, ani ryba, ani rak, jen své zájmy.

    reagovatajka2018-06-06 10:28:28

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Bude diskuse smysluplná nebo si můžeme odpovědět sami?

    super průmyslová zóna je a bude na Výstavišti, už teď nám na Seifertově ulici rozdala MP pokuty za špatné parkování aby se kamionům lépe vjíždělo přes sídliště do areálu kde mají firmy. a ještě jim tam město vybuduje parádní spojku z Lipnické ulice.

    reagovatkristipa2018-06-06 08:44:09

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • myslím si, že lidé spojení s Lajtochem, Kulíškem, SPP a ANO by neměli projít. Všechno ostuda, i když jim člověk nemůže upřít některé zásluhy, není to co by Přerov potřeboval. Určitě se budete ptát jaké zásluhy - Zimní stadion, domov pro seniory, most přes Bečvu, tlačení dálnice a průmyslové zóny. Ale těch přešlapů bylo nepřiměřeně víc. Takže to chce opravdu přemýšlet koho volit.

    reagovat...2018-06-06 08:42:17

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Kdysi se tu psalo o kandidatuře Lajtocha, nevíte jestli ho oranžoví ho dali na kandidátku? Budu se dívat kdo bude v první 10 na kandidátce, pokud tam nebudou staré tváře budu ty dva jmenované volit.

    reagovatXxl2018-06-05 19:26:15

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • každá

    strana, má šanci, záleží na každém voliči jak a koho zvolíme doufejme. že lépe než to bylo !

    reagovatKUBA2018-06-05 17:07:28

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • klidně bych tam viděl Záchu nebo Pospíšilíka. Oba v pohodě. Furt lepší jako Rašťák, Měřínský nebo Nekl. Nebo cizinec Prachař, za ním schovaná Gramličková nebo ďábel Plšek.

    reagovatpro víš2018-06-05 16:50:15

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • poridil jsem si taky bryle bez skel

    doufam ze az se predstavim v komunalnich volbach vsichni milovnici akademika blepty mi daji taky jejich hlasy.

    reagovatja2018-06-05 15:02:21

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:KOŇSKÝ CHRUP PŘEVEZME PO PUCHNĚ AKCI

    Koňský chrup na radnici s nádražákem ze šířavského Oxfordu. To je kombinace znamenitá!

    reagovatčuk a gek2018-06-05 13:06:29

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Chodí tam jen důchodci a je to pořád dokola. Hňupiny. Spíš bych to viděl na kabelovce, otázky moderátora, odpovědi vedení města.

    reagovat,,,2018-06-05 12:50:04

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:KOŇSKÝ CHRUP PŘEVEZME PO PUCHNĚ AKCI

    kolik lidí chce být na radnici, Zácha, Dvorký, Chromec, Měřinský, Pospíšilík, to bude tlačenice

    reagovatvíš2018-06-05 12:35:54

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:KOŇSKÝ CHRUP PŘEVEZME PO PUCHNĚ AKCI

    Katastrofa se blizi, kdyz nebudeme opatrni pri volbach. Ty ambice jsou neprehlednutelne. Pak taky potes lidi na magistratu. To bude srumec.

    reagovatDyt to rikam2018-06-05 10:05:42

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • KOŇSKÝ CHRUP PŘEVEZME PO PUCHNĚ AKCI "Z OČÚ DO OČÚ"

    Koňský chrup mohutně zařehtal a zahájil předvolební kampaň. Okoval kopyta a chopil se zahájení pomluv na všechny a všechno! Puchna má slíbeno, že pokud se dostane Koňský chrup na vysoký městský post, bude dále pracovat na úřadě jako externí zaměstnanec!

    reagovatznalec poměrů2018-06-05 08:15:35

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:Na kandidátky

    Ten nepotřebuje nic dokazovat,byl jasnej hned jak tady začal fungovat.

    reagovatalef2018-06-04 20:03:32

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Bude diskuse smysluplná nebo si můžeme odpovědět sami?

    Prerovsky politik strihu Judr, Kohout, Netopilova a nebo Horky, to jsou prece patrioti bojujici za Prerov krasnejsi. Doplneni Pracharem, ktery ze zacatku o prupichu nechtel slyset a pak se spolcil s Puchem a najednou s nimi souhlasi. Neskutecne veci jsou mozne ve spine zvane politika..

    reagovatNe ne Zhaluzo2018-06-04 15:04:32

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Bude diskuse smysluplná nebo si můžeme odpovědět sami?

    Pane Kotěšovský dobře napsané a možná se ozve pan Kohout a bude zde sáhodlouze vypisovat objektivní příčiny jejich nezdaru a proč nic nejde. Jen tak namátkou si vzpomínám na jeden z hlavních bodů volebních slibů SpP. Průmyslová zóna a investor. Bochoř je zapomenut a investor údajně není, protože není dálniční připojení. Jen plané kecy z úst SpP. Možná celou tuto situaci vyřeší nic neřešící průpich, který rozdělí město 4 proudovou vozovkou na dvě části. Ale zase až bude dálnice ze 4 proudové vozovky se udělá jen dvou proudová a prý lidi budou mít kde parkovat. To by ani blbec nevymyslel.

    reagovatzhaluza2018-06-04 13:18:14

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Na kandidátky

    Tentokrat Artaban dokazuje ze je mdleho rozumu

    reagovatDalsi2018-06-04 12:50:58

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Bude diskuse smysluplná nebo si můžeme odpovědět sami?

    Když se zeptáte, co s dopravní katastrofou, která město již řadu let postihuje. Sám si odpovím. Již letos se kopne do země a budeme stavět nic neřešící průpich. Dokud pan Ťok nepostaví dálnici, nic se nezlepší. Když se zeptáte na bytovou výstavbu. Byty se vyplatí stavět a opravovat jen pro nepřízpůsobivé, na to jsou dotace. Z Přerova téměř všechny vyštudované děti odchází, abslutně tu není pro ně žádná práce. Centrum města je již mrtvé, sem tam oživne potěmkinovskými akcemi. Při rychlosti investiční výstavby a rozvoje města nelze toho moc očekávat, lidský život je na to krátký. Že přeháním? Na dálnici čekáme 50 let. Na nadjezd u Předmostí od doby první republiky. Vodní dopravní cesta Dunaj - Odra ani náhodou, jsme sice na suchu, ale zadržovat vodu prostě nebudem. Bušíme se v prsa, jak patříme k "západu" a nejsme schopni téměř ničeho. Jaktože tam to jde?

    reagovatKotěšovský2018-06-04 10:52:37

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Na kandidátky

    Souhlasím,,a kmeti by mohli kandidovat třeba na správce hřbitova,nebo kostela.

    reagovatArtaban2018-06-04 10:49:40

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Na kandidátky

    Tak ty jsi uplne mimo. Nevim kolik ti je ale toto, co rikas je rozumu velmi mdleho. Myslim, ze spousta starsich 55ti kdyby si s tebou porovnala IQ, znalosti a zkusenosti se vzdelanim, tak bys mohl tak vyrazit zametat na dvur ve tve praci. Jde o to, ze do te politiky se z tech starsich porad cpou ti stari funkcionari, komanci a podobne celozivotni vyzirky. Ti umi ho...., protoze cely zivot zili jako pijavice spolecnosti z jejich dani. Tyto byvale soudruhy a Judr zvlast by meli volici ignorovat a vypraskat z verejneho zivota. Jinak taky souhlas, ze vlna popularity piratskych hulicu zase vynese do funkci pablby. A s dobou temna v Prerove za posledni 4 roky mas bohuzel taky pravdu. Uz to tu bylo nekolikrat premleto, ze stary komunista Judr, ktery prozrel na demokrata, doplnen slabochem, vseznalkem a ambicioznimi blbci, tak tito lidi mesto posunuli do temna. Tak prosim u voleb velmi zvazovat a nehazet jen tak nejake priblble sdruzeni vycuranku ale zakrizkovat jednotlive slusne lidi. Bud zdrav..

    reagovatTy Milousi2018-06-04 08:16:38

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Na kandidátky

    by se měli dávat lidí do 55 let, pak už je to rozumu mdlého. Z očí do očí běž už do prdele, jinak tu byla 4 roky doba temna!

    reagovatMILOUŠ2018-06-04 06:54:37

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:a

    Ale na druhou stranu -mladochy,ty. kteří si říkají Piráti nemám rád vůbec. Je to samý buzik,narkoman,ochránce cikánů a křečků pěstitel trávy,,,

    reagovatPetr2018-06-03 23:52:59

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:a

    ale jooo,ale už je to napsáno. Někdy mám horší náladu,tak píšu vic,než je dobré.

    reagovatPetr2018-06-03 23:43:16

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • a

    Myslis, ze sis to nevykoledoval a nezaslouzil ???

    reagovatTy Petre2018-06-03 19:59:01

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Já jsem nic jiného nečekal.

    reagovatPetr2018-06-03 19:21:45

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Ty budes dobrej osel. Asi ses narodil z osli mrdky a nemas rodice a taky si blbce neuvedomujes, ze zestarnes. Sorry musel jsem ti to sdelit timto vulgarnim zpusobem. Na to se slusne reagovat nedalo.

    reagovatTy Petre2018-06-03 18:48:18

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Jen si to rozdává tučné důchody,vrací peníze za léky,chce to rajtovat zadarmo,ještě se jim nosí urna pod nos...

    reagovatPetr2018-06-03 18:19:42

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:

    Starsi a zkuseni a hlavne ti, kteri maji za sebou roky cestneho a neprolhaneho zivota, tak ti urcite maji ostatnim co rici. Ne ale celozivotni funkcionari bez prakticke zkusenosti a jeste navic lhari se svymi tituly a nekteri dokonce spolupraci s komunistickou STB. A ti tam nemaji co delat - tak to bylo mysleno. Chapes. My starsi vime co jsou zac oni ale oblbnou mladsi, kteri toto nezazili a nevi o nich nic. Takto asi.

    reagovatHlavne2018-06-03 17:49:35

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Důchodci nám vládnou,podle toho to tak vypadá.

    reagovatPetr2018-06-03 17:30:55

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    můžeš být zklamaný, ale chceš demokracii, tak ji musíš i respektovat. Nemusíš mít všechny kandidáty rád, ale musíš vůli lidí respektovat. Znám více zastupitelů, kteří mají své roky a jsou výborní. Proč by staří neměli jít na kandidátku, zastupují více lidí a jejich zájmy. Přemýšlej nezavrhuj všechny staré lidi, jsou mezi nimi dobří i zlí a tak tomu je i mezi mladými

    reagovattak2018-06-03 17:21:54

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Toto setkavani

    je alibisticke, populisticke a k nicemu. Prijde par duchodcu v cele s Adinem, kteri jsou naprosto mimo a pochvali sveho stareho soudruha Judr., kteremu se splnil sen o nejvetsim prerovakovi. Svym arogantnim zposobem neomylneho vsem vysvetli, ze nebyt jeho a Spp s Helenou a Kohoutem, kteri vyhnali Lajtoch, tak by Prerov zhynul na ubyte. Senilni a nechutne setkavani. Mladi na to serou, protoze by je jen arogantne setrel, tak je to jen takovato saskarna. A ti tri pricmrdavaci z ANO, tak to je jen komickw ale uplne k placi. Tfuj..

    reagovatHlavne2018-06-03 17:00:23

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ale když je starej,tak at neleze na kandidátku. Už mám těch dědků plné zuby-Zemanů ,Blbišů ap.

    reagovatTAK TÁK2018-06-03 15:53:58

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:odchod platí pro všechny,i pro flákače

    asi jsi blbý, Puchalský byl zvolen lidmi z Přerova a místních částí jako zastupitel a z řad zastupitelů koalice byl vybrán na primátora. To je demokracie, to co tady píšeš je vrchol nevkusu

    reagovattak2018-06-03 15:04:45

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Bude tam kvočna Helča vytahovat vlajku z...?

    reagovatArtaban2018-06-03 14:03:00

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Puchalský je mstivý chudák

    Tak tam zajdi a zeptej se ho.

    reagovatalef2018-06-03 12:46:56

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • odchod platí pro všechny,i pro flákače

    Puch neví ,v kolika letech měl jít do důchodu?Jestli mu důchod nestačí,tak at zaleze na ubytovnu. Nenažranec.

    reagovatTAK TÁK2018-06-03 12:07:44

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Puchalský je mstivý chudák

    Otázka na Horňáku by zněla: kolik udal lidí

    reagovatfuckpuch2018-06-03 09:32:50

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • To foto je boží. Puchalský diskutuje za Zachou a o Puchalského se pokouší infarkt. To bude zase na Horňáku nablito.

    reagovatHa,ha,ha,2018-06-03 08:00:49

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


Další články - Články z Přerova, Přerov, Přerovsko



Merkelová zakázala Babišovi Okamuru? Nové informace !

publikováno 07. 06. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 34

Merkelová zakázala Babišovi Okamuru? Nové informace !
 

První rok povinné školky. Přibylo papírování, ale děti ze soc. vyloučených lokalit zůstaly doma

publikováno 05. 06. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 26
Pětiletých dětí letos do školek chodilo 97 procent.

Pro chodce a cyklisty

publikováno 04. 06. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 39
Vážení občané a CHODCI,
bezohlednost při přecházení cesty v křižovatce ulic Čechova a Sušilova už překračuje mez.

Londýn, bude to vzor pro Puchalského a Netopilovou ?

publikováno 01. 06. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 59
Ve Velké Británii žijí lidé, kteří mají pocit, že po městech jezdí na kolech příliš mnoho bílých mužů náležejících ke střední třídě.
 

Informace pro čtenáře

Vložte článek, nebo inzerát.

Vložit nový článek Přidat nový inzerát
€ nákup 27,00 € prodej 27,85

reklama

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Anketa

Přerovský deník

 

Přerovské noviny - Informace

Redakci pište na email redakce@prerovskenoviny.eu
Pokud chcete informaci o inzerci na Novinách, pište na e-mail reklama@prerovskenoviny.eu

Přerov - Info region & Přerovské noviny.
Informační server okresu Přerov.

Kontaktujte nás


Přerovské noviny na facebooku

Navštivte také naše další portály

Odkazy