Radary v Přerově splnily účel, řidiči se krotí.

news img Radary v Přerově splnily účel, řidiči se krotí

Rychlost řidičů, projíždějících místními částmi Přerova Lýsky, Lověšice a Kozlovice, střeží od září radary.



Už zkušební provoz jasně ukázal, že stížnosti obyvatel, kteří upozorňovali na časté překračování rychlosti, jsou oprávněné. Radary denně zachytily až tisícovku aut, která jela rychleji, než měla.

„Od 1. do 9. října, kdy začal ostrý provoz, jsme zaznamenali na 1 350 takových událostí. Nejvyšší hodnota byla přitom naměřena v Lýskách - jeden ze šoférů tudy projížděl rychlostí 118 kilometrů v hodině,“ zmínil ředitel Městské policie v Přerově Omar Teriaki.

Pořízení radarů schválili zastupitelé, kteří se rozhodli zlepšit bezpečnost v místech, kde řidiči často drží nohu pevně na plynu. Stížnosti přicházely hlavně z Lověšic, kterými denně projede až sedm tisíc aut. Samotné měření je v kompetenci městské policie, přestupky ale řeší úředníci magistrátu.

„Teprve v případě, že lidé pokutu nezaplatí a provozovatel ji nebude chtít uhradit třeba proto, že auto svěřil jinému řidiči, přijde na řadu standardní přestupkové řízení. Všechny pokuty, které se vyberou, se stanou příjmem do městské pokladny,“ konstatovala mluvčí přerovské radnice Lenka Chalupová.

Pokuty se podle ní stanovují individuálně - a to v závislosti na tom, o kolik byla povolená rychlost překročena. Jejich výše se pohybuje v rozmezí od tři sta do dvou a půl tisíce korun.

Výši pokuty určuje magistrát

Podle strážníků radary v místních částech pomohly - místní řidiči se začali krotit, přespolní zpozorněli.

„Informační kampaň pomohla k tomu, že řidiči sundávají nohu z plynu, a díky chytrým mobilním aplikacím se prevence určitě ještě zvýší,“ soudí šéf přerovských strážníků.

Městská policie je pouze správcem radarového systému a přestupky eviduje.

„Zkontrolujeme výstupní protokol, jehož součástí je i fotografie, pořízená z radaru. Přesnou výši pokuty ale stanovuje magistrát,“ doplnil Omar Teriaki.

Radary lidem v místních částech značně usnadnily život. I když jsou zatím plně funkční pouze v Lýskách a Lověšicích - v Kozlovicích začne ostrý provoz až od příštího týdne.

„Podmínkou dopravního inspektorátu bylo totiž zrušení čtyřicetikilometrové rychlosti v obci a stanovení padesátikilometrové. Jedná se o krajskou silnici, takže to zajišťoval kraj,“ vysvětlil důvody opožděného měření v Kozlovicích Alexandr Salaba, vedoucí oddělení dopravy přerovského magistrátu.

Když jezdí rychle, ať platí

Například v Lověšicích, kde se lidé báli kvůli kamionům přejít přes cestu, si měření pochvalují.

„Je to dobré, protože se dá krásně vyjíždět, když se potřebujeme dostat do města. Auta od Horní Moštěnice ale jezdí pořád dost rychle,“ popsal situaci člen místního výboru v Lověšicích Jiří Bělík.

Také lidem v Lýskách se výrazně ulevilo.

„Ti, co vědí, zpomalují, a ti, co to tady neznají, si zatím moc pozor nedávají. Když ale jezdí rychle, tak ať platí. Pomohlo to hlavně u přechodu, přes který přecházejí děti,“ dodal člen místního výboru v Lýskách Jiří Suchánek, kterého prý velký počet přestupků v prvních dnech zkušebního provozu nepřekvapil.

„Řidiči po této silnici jezdí opravdu šíleně, vůbec se tomu nedivím,“ uzavřel.




Autor: Petra Poláková-Uvírová


gion/radary-v-prerove-splnily-ucel-ridici-se-kroti-20181012.html?utm_source=poutaky&utm_medium=web&utm_campaign=poutak-text5

 

Fotogalerie

 
 
Vloženo: 14. 10. 2018       Kategorie: Vaše články   Autor: převzato

Přidat příspěvek:

Jméno nebo přezdívka:

Titulek:

Text příspěvku:


  • mrakovkárci nechť si uvědomí....

    každé zbrždění dopravy znamená v daném místě prach z brzd a kouřivost z výfuků. Naopak třeba snížení hluku z pneumatik a atmosférického hluku z odporu vzduchu. No a pak je tu ta nehodovost, která ve statistikách policie nikdy není konkrétně svázána s nedodržením nejvyšší dovolené rychlosti..... Doprava se nemá křížit s chodci, už vůbec ne na silnicích strategického významu (I. a vyšších tříd - někdy i II. tříd). Ale je málo kopáčů, aby vykutali podchody a pan architekt si je nepřál.....

    reagovatLord Owl2018-10-31 16:32:36

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Postřeh

    Jednu věc radary zřejmě ovlivnily, dotlačily hodně aut do Přerova mimo, k tomu určené, cesty. Mám pocit, že se doprava na 9. května celkem slušně zahušťuje......

    reagovatJiri Kohout2018-10-30 22:22:55

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:Anonyme

    Pleteš se. Značka platí po křižovatku, zatímco dříve platila "po vzdálenějšíkonec křižovatky". Tož tak.

    reagovatKdosi2018-10-22 07:55:11

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:No a co tak jela pod vlivem. Co nějaké túje, to je nic.

    Radary přišly z důvodu zisku. Jaká byla snaha vyřešit Lověšice? Asi méně důrazná ve prospěch o pět řádů vyšší většiny, když zvítězily požadavky lověšických. Stejně jako v Hranicích zvítězila měřící lobby a my se dva kiláky táhnem jak med padesátkou po čtyřproudovce s dvojitou plnou čarou oficiálně proto, aby si chodci mohli přejít mezi benzinkama nebo na fajront na kopci u Philipsu, jinde jsou svodidla. Silnici 1. třídy je možno přecházet v kolmém směru i mimo přechod, dvojitá plná čára je jen pro řidiče, jak my sdělili tamní pistolníci. Všichni si pochvalujou, jak tam pěkně vydělaj.

    reagovatjaký zákony? nesmyslná 50 mimo obec na spojnici dálnic není žádný zákon, jen přerovská kasička!2018-10-21 20:41:03

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:No a co tak jela pod vlivem. Co nějaké túje, to je nic.

    Viz naměřených 112 v Lýskách. A křižovatku u Lověšic byla snaha řešit jinak, nic nebylo vlastníkem silnice a policií akceptováno. Takže jedině omezení rychlosti, a protože to mnoho borců neakceptuje, tak bohužel nastoupí měření s pokutami. Pokud všichni budou dodržovat to co je na značkách a co je povinnost dodržet, tak si ty radary můžou narvat do špic. Ale protože je plno těch, co si myslí, že hodně věcí umí líp, tak na tom vydělají... A to co je tu zesměšňováno je vše o tom, že lidi serou na zákony tak nějak obecně, a nejspíš to celkem prochází... To že někdo to občas odnese to málokoho vzrušuje. Každý je přesvědčený že on je nesmrtelný chroust a na druhé tak nějak sere. A ta 50 je u Lověšic, v Lýskách, 40 v Kozlovicích mnohem déle než přišly radary. Ty přišly až jako nátlak na dodržování toho, co tam je.

    reagovatA jak chceš řešit např. to že lidi v obci nedodržují předepsaných 50?2018-10-21 19:45:44

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:No a co tak jela pod vlivem. Co nějaké túje, to je nic.

    Co tam ještě máš, soudruhu? Co má společnýho chlastání s vybíráním do kasičky za nesmyslnou 50tku? Jen nezpívej tu písničku o bezpečnosti, papouchu. Tady jde o prachy. Kdyby šlo o bezpečnost, řeší se to jinak. Mj. na plat dalšího zmocněnce pro dopravu, který bude suplovat práci ŘSD (to už bude druhý, nebo snad toho borca, co "pomáhá s výkupy" už propustili?), které je investorem všech podstatných silničních a železničních staveb, rekonstrukcí a oprav. Leda bychom chodníky počítali za dopravní stavbu, to teda dalšího zmocněnca nutně potřebujeme a tedy další cca mega na jeho plat. Plkům o bezpečnosti věří akorák prosťáčci tvého typu, černá kroniko.

    reagovatuž zalez ty černá kroniko2018-10-21 14:47:28

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Jenomže v Kolíně je rovina, tam je všechno vidět.

    reagovatšvagrová2018-10-21 14:27:33

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • No a co tak jela pod vlivem. Co nějaké túje, to je nic.

    To bude taky osoba pro kterou je nějaký zákon jen buzerační omezování její individuality. Určitě již jela pod vlivem vícekrát a nikdy se nic nestalo...

    reagovatTady je také takový drobný příklad neomarxismu v dopravě2018-10-21 12:04:20

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • No a co tak jela pod vlivem. Co nějaké túje, to je nic.

    https://prerovsky.denik.cz/zlociny-a-soudy/dvakrat-v-jeden-den-ridila-opila-a-bez-ridicaku-20181014.html

    reagovatTady je také takový drobný příklad neomarxismu v dopravě2018-10-21 12:01:31

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:se musi predpokladat ze vsichni ucastnici silnicniho provozu jsou debilove

    No dovolte! Já chci jen v klidu přejít čtyřproudovou silnici. Že je to v současnosti spojnice dvou dálnic, mě nezajímá. Potřebuju se dostat na hřbitov, chodím tam každou neděli už 14 let.

    reagovatJá debil nejsem, já jsem obyvatelka Lověšic. Já znám svoje práva!2018-10-20 15:40:00

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • se musi predpokladat ze vsichni ucastnici silnicniho provozu jsou debilove

    vsichni vcetne chodcu, cyklistu, motocyklistu, automobilistu i ridicu nakladnich aut. Jinak se v nasi krajine prece neda jezdit. Debil z prava, debil z leva, debil za vami i pred vami to je prece znama vec.

    reagovatono2018-10-20 15:26:05

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pětičlenná rodina v Praze - Kobylisích snědla košík jedovatých hub v domnění, že se jedná o žampiony. V obci Chuchvaly u Kolína se přišlo na uplácení a hnali to k soudu.”

    reagovatšvagrová2018-10-20 15:04:53

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Taky jezdím defenzivně. Když Tě vidím, Pane Kohoute s naraženou hučkou, jak si to štrádíš v žiguli, vždycky zpozorním.

    reagovatpodnikatel2018-10-20 12:58:44

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Anonyme

    Zde jeden z mnoha příkladů jak dopadne někdo kdo neumí odhadovat chování jiného účastníka silničního provozu. Ta policistka proto špatně skončila. Měla chudáka, co jezdí bezpečně na 50 (92 přece není nic proti ničemu, kdyby jej ta čůza buzerační nechtěla zastavit, tak by se nic nestalo...) https://olomouc.idnes.cz/mohelnice-motorkar-srazil-policistku-dxq-/olomouc-zpravy.aspx?c=A181020_122512_olomouc-zpravy_bse

    reagovatPane Kohoute2018-10-20 12:58:39

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Anonyme

    A co prevence kriminality jednoho nejmenovaného etnika, jak se to slučuje s vašimi názory na prevenci v silniční dopravě? Jako dle vás lze na silnici ohýbat zákony a u tohoto etnika nee? Nebo APK jsou kvůli tomu, aby to ohýbání tomuto etniku procházelo?

    reagovatPane Kohoute2018-10-20 12:51:26

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:Anonyme

    Jo zvýší, ale až za křižovatkou. Tou projíždí předpisově a určitě nemá warp pohon, aby najednou skokově zvýšil na kilo...

    reagovatNěkdo2018-10-20 12:47:40

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Anonyme

    Hmmm. Tak já předpokládám, že když mám zelenou šipku na odbočení vlevo, tak že protijedoucí má červenou a zastaví. nebo mám předvídat chování nějakého debila, že nezastaví? Podle čeho, podle křišťálové koule? A řídím již nějakou desítku let a zatím jsem špatně nedopadl. Dost často právě proto, že předpokládám, že ostatní účastníci provozu mohou být debilové, co jezdí stylem po mě potopa. To ale není předpovídání chování, to je obyčejná předposranost, která se mi často vyplatila. Ale to je dost špatně, furt předpokládat, že ostatní lidi jsou borci, co serou na předpisy a spoléhají na to, že jejich průsery vyřeší někdo jiný, nemyslíte?

    reagovatPane Kohoute2018-10-20 12:46:13

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Anonyme

    Jestli se Vám blbě odhaduje rychlost a chování řidičů, tak to brzy dopadnete špatně......podle mě je to základní dovednost, proto abyste na cestě dokázal přežít......

    reagovatJiří Kohout2018-10-20 09:15:34

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Anonyme

    Od hrany křižovatky mohu jet 90, takže smůlečka. ,,Nevím, zda rychlost na hraně křižovatky zase v souladu se zákonem nezvýší, nemohu se zařadit".

    reagovatKdosi2018-10-19 14:33:25

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Anonyme

    No a jak jsem již psal tak když vyjíždím někde kde vím že je omezení na 50 nebo 70, tak dle vás musím vědět, že někdo tu buzeraci nebere a že tam jedou stovkou, stodesítkou (celkem normální rychlost na 90) a musím tam stát jak kokot, aby mě někdo takový nesmetl.Jako nevím jak vy, ale mi se dost blbě odhaduje rychlost a chování - jestli to u značky fakt sníží na předepsanou rychlost a já se stihnu zařadit nebo přejet.

    reagovatPane Kohoute2018-10-19 10:09:16

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Anonyme

    0Ono se dost blbě postihuje celý vzorec konání. A ano, v něčem máte recht. Např. značky s omezeními kvůli práci na silnici. Silnice je v pořádku, je to třeba kvůli svodidlům nebo opravě chodníku, nikdo tam nepracuje, ale značky jsou. Nebo např. se někde opravuje mostek, j etam omezení na 30 km/h, za ním žádná značka o ukončení nebo křižovatka... Tyhle případy ale nejsou o buzeraci, ale o lenosti nebo blbosti těch co to tam dali. Jinak nevím, ale jezdit 50 v obci je přirozené chování, nebo mělo by být. Ale když jedu v obci, kde samozřejmě dodržuji tu 50, tak mě dost často někdo předjede. A v autě nejmíň za milion je to mnohem častěji než v nějaké šunce. No asi pan manažer nebo podnikatel by dodržováním 50 přišel o nějaký velký kšeft a musel by propouštět. Jinak to nevidím. Jo vlastně je to borec, osobnost, co jezdí instinktivně a všichni co jej na silnici potkají to vědí a tu instiktivnost předpokládají. Dokonce i v zákonech něco takového je, že když jedu na zelenou, tak mám předpokládat, že n ačervenou jedou borci.

    reagovatPane Kohoute2018-10-19 10:02:00

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Anonyme

    A přesně kvůli takovým, znám jednoho, není to přímo psychiatr, jen pratikuje psychologickou poradnu. Nechcete na něj kontakt? Třeba by Vám pomohl.

    reagovatmyslím to s váma dobře2018-10-18 21:07:59

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Anonyme

    kokotům jako je třeba Kohout, to na silnicích vypadá tak, jak to vypadá. Hovado vedle hovada. Protože tu podle některých máme spoustu superřidičů, kteří přeci jezdí instiktivně a znají své možnosti, což je opravňuje jezdit třeba nad ránem mimo zákonná omezení rychlosti, parkovat auta a motorky na chodnících a ještě se divit tomu, že na tyhle prasárny někdo poukáže?! Takže bude dobré p. Kohoute, abyste si po vyřešení vychovatelek a učitelek dal další úkol, opět samozřejmě bez jakéhokoliv pověření, ale opět za nás všechny řidiče, no a pokusil se zařídit u zákonodárců zrušení dopravního značení po celé ČR, která řidičům něco přikazují a nedejbože zakazují! Až někoho svojí instiktivní jízdou zabijete, tak vám přeji to samé. Čest práci nadčlověku Kohoute!

    reagovatA přesně kvůli takovým2018-10-18 20:38:05

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • vazeni

    Clovek okrada cloveka - 30 let zijete v tom marastu a jeste jste nepochopili zaklady spolecnosti. Prachy je treba prerozdelovat tem co si to zaslouzi.

    reagovatale2018-10-18 15:36:24

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Anonyme

    To může policie, pokud je na místě. Systém automatizovaného měření nikoli. Pravidla se dodržovat musí, to je bez diskuze, narážím na situace, kdy pravidla jsou zbytečně striktní a nepostihují celý vzorec chování, pouze paušalizují. Není pravda, že každý kdo překročí maximáoní povolenou rychlost, se chová nebezpečně. Pravda je, že snižováním rychlosti se vždy argumentuje bezpečností. Čím více se restrikce odchyluje od přirozeného chování, tím více lidí ji porušuje ....... a tím lépe se pak ve prospěch městské a státní kasy zpeněžuje....to se děje, nehledají se taková řešení, která by omezila rychlosti tam, kde je to potřeba, ale nasazují se radary tam, kde se to vyplatí.......u škol je nevidím, u nemoécnic je nevidím.....atd. Vždy výpadovky a hlavní tahy, protože se mnoha lidem nelíbí hustota dopravy. Otázka je, zda silnice první třdy zprzněná 50, 40, 30 má právo být silnicí první třídy......je to i přístupu státu....

    reagovatJiří Kohout2018-10-18 15:04:20

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Anonyme

    Ale to nemá cenu. To člověk vidí neustále, že jsou lidé, pro které nějaké předpisy, nějaké omezení neplatí. Na silnici je to markantní. Od alkoholu, řízení bez řidičáku, přes agresivní jízdu, ježdění na červenou, blokování křižovatky když za ní nelze pokračovat, zablokování přechodu... To jsou ty osobnosti, které se přece nenechají omezovat, které jsou přesvědčeny, že to co činí správně činí. A je úplně jedno jestli je to politik, nebo poslední Franta z Horní Dolní.

    reagovatPane Kohoute2018-10-18 10:04:38

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Anonyme

    A kdo mu ty papíry vezme, když ho nikdo nezměří? A určí to až odborný posudek v případě, kdy někoho smete? A ten posudek nějaký Sokol nakonec shodí se stolu? Nakonec když chcete tolerovat jedno porušení, proč netolerovat všechna? Na co APK, když jde jen o drobnou kriminalitu, kterou ti co ji provozují považují za své právo?

    reagovatPane Kohoute2018-10-18 09:57:17

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Anonyme

    Ten co jede 110 na padesátce by měl přijít o papíry. Hned a na místě. A to radar nezajistí, jen vystaví pokutu. On ji ale vystaví i pro ty, co jedou ve dvě ráno 61 na lidi pořádně ulici. A vo tom to je.

    reagovatJiří Kohout2018-10-18 08:52:45

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Anonyme

    A co policie pro cikány, umělé zaměstnávání těch co nechtějí být zaměstnaní, to není neomarxistické omezování tohoto etnika?

    reagovatKohoute2018-10-17 19:44:10

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Anonyme

    Ono když někdo valí 110 tam kde je 50 je jaksi pro druhé takové nepřehledné... Ale ten co jede 110 jede bezpečně (ze svého hlediska, když j etam rovná silnice) ale pro chodce nebo toho kdo musí vyjet z vedlejší už moc ne...

    reagovatKohoute2018-10-17 19:41:44

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Anonyme

    Takže omezení rychlosti na křižovatkách, které je uplatňováno v celé republice, je neomarxistické omezování? A já myslel, že je to kvůli tomu, aby měli ti co jedou z vedlejší větším šanci na silnici najet. A to o osobnostech jste vůbec nepochopil. Ale co čekat od lovce dinosaurů.

    reagovatKohoute2018-10-17 19:38:50

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ajéje

    Měření rychlosti má čáru kde je měřeno? Mohu si vypočítat a provést kontrolu? Je upozorněno, že se jedná o měřený úsek? Je přístroj v souladu GDPR? Je měřící přístroj ověřený prostředek?

    reagovatMD2018-10-17 19:16:07

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Co vy na to?

    Radary nesplnily vůbec nic. Souhlasím pane Kohout. Chtělo by dohledat kam plynou.

    reagovatMarek D2018-10-17 19:12:50

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Anonyme

    Ona je ta diskuze nikoli o osobnostech, ale o zaprděném českém systému omezování všeho možného. To je ten neomarxismus. Všichni stejně šedí, všichni v autobusu, který míří do továrny......Třeba neustálá péče orgánů státu, zda není tam a tam rychlost příliš vysoká. Pak stačí pár blbců, co neumí jezdit, a jiný orgán státní správy je ani neměl pustit na cestu, ale podklady pro snižování rychlosti pak prostě jsou.....a tak se snižuje a snižuje a snižuje. A v těch sníženích rychlostí se nasadí radary, které sice nikoho neumravní, ale po pěti měsících vyprodukují obsílku s finančním vyčíslením přestupku a čím více, tím lépe........a když se zeptám, je konkrétní rychlost toho jednotlivce opravdu nebezpečná, tak nedostávám odpověď. Slyším jen zaplať. Pravda, jinak to neumíme, prostě zaplať..... A vo tom to je....

    reagovatJiří Kohout2018-10-17 18:21:54

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Co vy na to?

    je nedodržování předpisů projevem vyzrálé osobnosti. Jak na tom jsou ti co předpokládají, že předpisy jsou dodržovány a na tom zakládají své konání je nezajímá.Mají předpokládat, že jedou osobnosti.

    reagovatPodle Kohouta a mnoha dalších2018-10-17 10:19:19

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Co vy na to?

    Nemorální je nedodržování rychlosti pičo.

    reagovatdh2018-10-17 03:47:06

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Co vy na to?

    Neoznačené měření je nemorální!!!

    reagovatMD2018-10-17 03:21:07

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:volove

    Nedaří se mi najít vyhlášku, podle které musí mít pes náhubek. Nevíte někdo, jak to zjistit bez použití webu města? Tam mi říkají, že použitím stránek souhlasím s nějakýma cookies, což nesouhlasím, páč nevím co to je, takže je použít nemůžu. Sousedka říkala, že to nic není, že mě jen sledujou, co na PC dělám. Co je komu do toho? Na co to potřebujou vědět?

    reagovatPlha2018-10-16 22:54:05

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • volove

    co se vam zase nelibi? Dnes jsem videl panicku s ratlikem. Sedim na lavecce a hele asi 50 m ode me se vysral. Ona na me hledi a nevi zda to sebrat ci ne tak ja hledim uprene na ni. Tak hadejte sebrala to hovno nebo ne ? Straznici by meli okamzite vyrazit do ulic a zacit pokutovat .....nemate zaplacenu psi znamku = 5000 Kc......nesebrani hovna 1000 kc....bez nahubku = 500 kc.........bez voditka = 500 kc. Rodicum doporucuji - nenechejte sve deti aby si hrali na travnicich.

    reagovattak2018-10-16 22:24:32

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    A ještě dodatek: pokud jsi nic nedostal a jsi si jistý že jsi jel dle tachometru 56 km/h, tak by jsi se možná vešel do limitu. Tachometr téměř vždy měří víc.

    reagovatŽivnostníku2018-10-16 10:32:35

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Jak víš že budeš něco platit? ony chodí dopisy bez toho, kolik je pokuta? To se hned zve na přestupkovou, kde je to dražší (jak pokuta tak je ještě poplatek za přestupkové řízení). Jojo, jeden se zamyslí když jede místem s omezením rychlosti, druhý když jede přes křižovatku, třetí se nenechá omezovat když je jak puk... Tohle již není na tebe, to je jen takový povzdech obecně k zde diskutujícím.

    reagovatŽivnostníku2018-10-16 10:27:40

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Živnostníku

    No tak jo. Na co nějaká omezení, že jo. Když to jen buzeruje ty co mají ten oný mozek, že? Jako např. ti co dle vás neví že je radar a proto tam vletí 90 km/h. Značky jsou pro ně jen takový kroužek s číslem, které je jen pro ovce.Červená je jen barva, plná čára není zeď, protijedoucí auto uhne nebo zastaví atd.atd. A tohle napíše člověk, co zavedl novou policii pro jedno etnikum. Na co, když je to jen omezuje v rozletu a v uplatňování jejich životního stylu. Jojo, minulý týden jsem zažil taky jednoho co nemá rád omezování neomarxistickými výmysly, které ho nutí zastavit na křižovatce na červenou. Ještě že jsem u toho přechodu u elektrárny stál a zadržel starší paní a na zelenou nevkročila pod kamion, jinak by měl Kulička radost, že je o jednu vyžírku míň...

    reagovatPane Kohoute2018-10-16 10:20:05

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Kdybychom, ale důsledně, dodržovali zákony, tak se oslovujem soudruhu.

    reagovatPro Nedělku2018-10-16 09:13:30

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • zeptejte

    se úřadu ombudsmana, podle zákona 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informací, zda-li nemá nějakou zprávu k používání radarů v obcích a jeho vztahu ke kýžené bezpečnosti provozu. Až vám to poskytnou, tak procitnete.... Jinak k té buzeraci probíhá vlna odporu veřejnosti i ve Francii, kde kryšoti rádi měří ze křoví apod.

    reagovatJan Sova2018-10-16 07:53:54

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • A proto

    jezdím v měřených úsecích dvacítkou a radaři ať se třeba ....

    reagovatsimplicius2018-10-16 00:40:00

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • co chodci

    RADARY všude. Chodec jde pomalu po přechodě, změřit a potrestat!

    reagovatMarek2018-10-15 20:48:01

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • K čemu to bylo?

    Plynulost dopravy je bezpečnost dopravy. Zvyšování a snižování rychlosti vede k větší nehodovosti. Dodržovat zákony je povinnost na prvním místě ale chodec v místě u Lověšic nemá co dělat ve vozovce. Nesmí omezit vozidla.

    reagovatMarek2018-10-15 20:46:12

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Živnostníku

    A poslední noticka - spěchá se proto, že je plynulost dopravy zlikvidována různými zákazy a omezeními a to víc než požehnaně. Všude 50, protože proto......v Česku dražší tunely jako v Německu, ale my máme 80 a Němci 110......co pak chcete. Co kdyby, že......

    reagovatJiří Kohout2018-10-15 20:21:26

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Živnostníku

    jsem rád, že v tom nejsem sám. Neomarxismus jednoznačně velí - zničte individuální myšlení a nastavte kolektivní vinu. Radary jsou součástí ideologie, protože nikdo neřeší, zda ta padesátka mimo obec má objektivně důvod či nikoli, jen navozují vinu i tam kde není a automatizují pokuty. Vlastní úvaha je zakázaná. Objektivní konání jednotlivců s posouzení nebezpečnosti jejich konání se neděje. Prostě plaťte, je tam 50. .....Právě při takto kumulovaných opatřeních sice snadněji z boční vjedou, ale riziko vážného incidentu roste. Řidiči kontrolují rychlost, nevěnují se řízení, ti co vyjíždějí z boku věří díky radarům na těch 50. Do toho pár blbů, kteří o radaru neví a vletí tam 90 a je vymalováno. Teď už to hyperkorektní a superbezpečné radarové řešení čeká na první smrťák. Někdo se zabije, no tak tam dáme 30, co a zintenzivníme radarový způsob zdaňování všech....? Z těch místních částí ale nikdo kytku na hrob mrtvých nepřinese. Hajzl je to, zaplať a je dobře, že umřel. Doprava zhoustla, nejde o bezpečnost, nebaví je tam počkat na díru v provozu..........u Lověšic to mohlo být řešeno změnou pruhů, ale vyhrála ziskuchtivost měst a obcí. Mně děsí scénář - automat změří, automat napíše, automat spočítá, automat zkasíruje. Ve městě je mraky křižovatek, které jsou nebezpečné a nikdo ani neškytne. Hned u pekárny. Asi má vliv, že dnes jezdí tací, kteří složitější dopravní situace nezvládnou, tak ti jako první křičí po nižších rychlostech a všemožných omezeních. A když se na cestu stejně nedá vjet, tak alespoň ať hajzlíci platí.......pro ně jste i Vy hajzl, co si dovolujete ve tři ráno na liduprázné čtyřproudé cestě jet 56 km-h. Jste se zbláznil......;)

    reagovatJiří Kohout2018-10-15 20:14:29

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Proč jen na dálnicích?

    Při průjezdu Rumunskem je třeba vlastnit platnou dálniční známku nejen na dálnicích, ale i při průjezdu ostatních silnic patřící do národní silniční sítě https://www.tolls.eu/cs/romania

    reagovatZilvar2018-10-15 16:51:51

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pro hladové

    No to bude časem zajímavé - našinci si to časem budou hlídat a cizince z toho takticky vynecháme - při počtu přijatých úředníků - tak třeba se bude hrát na přestupkovém ruleta - kdo půjde z kola ven.......

    reagovatPetr662018-10-15 15:50:49

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:pokuty do zahraničí

    Tři stovky, to by šlo. Odhadujete, nebo máte nějaký zdroj? Já počítám za 56 někde mezi čtyřmi až osmi. Uvidíme.

    reagovatživnostník2018-10-15 15:50:32

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • to se nebojim

    pan Zacha nam jmeno toho kamose co bude pokuty vymahat jiste predem oznami. Je to jediny politik co s korupci v Prerove zatoci.

    reagovatale2018-10-15 15:46:38

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • to je prece snadne

    kamery se nastavi do vsech ulic mesta - luza musi prece nasim "politickym hvezdam" platit. Nebo snad chcete aby to divadlo v mestaku predvadeli zadarmo?

    reagovattak2018-10-15 15:42:43

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Sazba se určí v měsíčních cyklech, vždycky před patnáctým. Ale co když ani plná pálka 2500 pro každé překročení nenaplní zúčastněné hladové chřtány?

    reagovatA co,2018-10-15 15:01:13

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pokuty do zahraničí

    Tak už vidím jak ten největší chytrolín píše pro již níže uvedené úředníky METODIKU v které z ekonom. logiky bude napsáno : pokuta do výše 1000,-Kč pro cizince nebude vymáhána ....... ale pro místní - jo tak to je jiná z toho ty tři stovky vytřískáme + palmále pro našeho kamaráda od exekutorů.... takže kdy se dozvíme z radnice kterej ten jejich KÁMOŠ tu zakázku na vymáhání pokut vyhraje????? Zrovna nedávno šel článek na webu že exekutorská loby v Praze je silně proti městské dopravě zdarma - nebude jízdné - nebudou pokuty - nebudou kšefty pro kámoše ........

    reagovatPetr662018-10-15 14:49:55

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Bude ještě potřeba investovat do software, vybudování zázemí pro stálou službu včetně opatření pro bezpečné zastavování zahraničních přestupců, které se sice podařilo vypátrat a obeslat, ale na placení pokuty se vybodli a české správní řízení se na ně nevztahuje. Takové je třeba zkasírovat na místě, na to bude potřeba ten soft, který pozná, že jde o neplatiče a ta stálá služba, která je zkásne a ta technická opatření na bezpečné zastavení (10m široký odstavný pás, bude třeba trošku pošoupnout dráhu, neva) a taky musej někam chodit na záchod. Jinak nám ty hovada uniknou. Leda by se nám to nevyplatilo, to bychom museli instalovat nějaké jiné zařízení - třeba ten vyjížděcí deseticentimetový kolmý práh, to by je naučilo pořádkům, hovada.

    reagovatpřerovská Hlava XXII2018-10-15 14:21:53

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Je veřejný zájem a veřejný zájem. V našem případě vítězí veřejný zájem na zvýšení příjmů do městské kasy, použitého především na platy 6-ti zbytných úředníků + 1 strážník + 1 uvolněný radní pro dopravu. A podle předloženého byznysplánu ještě zbyde na další bohulibé aktivity, jako je financování opatření na krajské silnici. Z čehož na tlak opozice, nebo koaličního partnera, nebo někoho, koho potkají, když se tam půjdou podívat, sejde, a tak zisky skončí v černé díře, zvané městský rozpočet. Kdo pak pozná, z jakých peněz si ty šněrovačky a fedrpuše pořídili?

    reagovatpetře662018-10-15 14:08:53

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • K Lověšicím

    Projížděl jsem po Evropě podobným místem jako je křižovatka " v Lověšicích???" - mám na mysli od obce silnicí oddělený hřbitov + jeden barák s prodejnou akumulátorů a široko daleko NIC a samé NIC ale vždy to bylo rozumně řešeno omezením rychlosti na 70 - viz Rakousko. Každopádně nemají cedule obce pomalu i kilometr za obcí protože si tam postavil nějaký velkosedlák barák v poli, aby mu někdo nečuměl do kuchyně....... prostě veřejný zájem je u nás vždy přebit trumfem čtyř babiček chodících na hřbitov aby politik mohl v dalších volbách poukázat na splnění volebního programu..... asi jako noční klid spolužaček našeho milého, dosluhujícího pana primátora

    reagovatPetr662018-10-15 13:55:32

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • přesně tak

    Jsou všude. Proč myslíte, že budou na i na silnicích nižších tříd mýtné brány s nulovou sazbou? Navíc budou GPS montované do aut a cílově takové malé čidýlko do mozku. To bude nejen sledovat, jestli nejezdíte rychle, ale i jestli třeba nemluvíte sprostě, kolik máte aktuálně promile, jakou televizi sledujete, co kde nakupujete, jestli třeba nefandíte ODS, apod. Kdo žije vzorně, jako třeba Nedělka, Jasová, Kohout, těm to přece nemůže vadit. Ostatní ať, sakra, platí! Nebo ať se polepší, hovada.

    reagovatRE: Radary všude!2018-10-15 13:43:34

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Radary všude!

    S radary souhlasím, jen bych je dal všude, protože český řidič je z velké části hovado! Kdo z vás, chytrolíni, dodržuje třeba 90km na silnici I.třídy, ha? Nikdo! Natož aby někdo dodržoval 50-sátku v obci, že? A vyšší pokuty k tomu!

    reagovatObčan2018-10-15 11:34:29

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ještě můžete mít "výkladem živnostníka" na mysli můj postoj k betonovým pastem na řidiče, které podle nedělky pomáhají přirozenému výběru (to má z Nietzscheho?), přičemž smrtelné úrazy, které díky nim vznikly, si statečný výbor pro místní části započetl do statistik, kterými argumentoval za ochranu chodců a později instalaci kasiček, jakož i další nehody, které byly zátarasem na ochranu chodců způsobeny, jakož i smrtelnými nehodami o křižovatku dál.

    reagovatživnostník2018-10-15 11:27:09

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Který výklad máte, prosím na mysli? Tu část, kdy jsem se napráskal, že jsem jel 56 (z čehož nedělka udělal 80 + vraždu manželky), nebo tu, kdy uznávám, že jsem nekulturní hovado a za porušení zákona si flastr zasloužím? Máte-li na mysli můj příspěvek o sousedních zemích, pojďme o tom ještě diskutovat. Případně nesouhlasíte s mým politickým výkladem, a to, že kasičky jsou instalovány především pro zisk (ostatně vždyť jedno z hnutí peníze z kasiček ziskem ve svém volebním programu nazvalo a jej přerozdělovalo).

    reagovatživnostník2018-10-15 11:14:50

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • některým lidem to tu nevysvětlíte

    Také jezdím po okolních státech a celkem dost. Už jsem tam nějaké pokuty posbíral. S radary souhlasím. Je to o přístupu. Kdyby jsme nebyli hovada, tak by tu radary nebyly. Musím se přiznat. Co si dovoluji v Čechách, v zahraničí ne. Mám to nějak zažité. Ale s věkem na to začínám přicházet, že to není dobré. Vnímám, že omezení rychlosti má nějaký důvod. Křížky na okrajích cest, zejména u křižovatek nebo i na rovných úsecích je pro mne určité memento. Takže s výkladem živnostníka nemohu souhlasit.

    reagovatpane Nedělko2018-10-15 11:00:28

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:4 pruhy

    Díky za nesobecké vysvětlení. Přirozený výběr, hm. Chodci. Tím se to vysvětluje. Jsem nekulturní hovado a porušuju zákon, flastr si zasloužím. Myslím bych mohl na tomto poznání diskusi skončit. Užijte si je ve zdraví.

    reagovatživnostník2018-10-15 10:33:26

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Aha, takže já jsem navíc nekulturní. Kraj umístnil měřáky do Lověšic? To jsem nevěděl. Jak k tomu přijdou ti dva kroměřížští, co díky zátarasu už nikdy domů nedojedou? Jejich příbuzné má utěšit, že šlo o bezpečnost? To teda fakt nemá cenu vysvětlovat (aspoň mě), to fakt nepochopím. Po okolních zemích jezdím pravidelně, např. v Rakousku se o tom velmi diskutuje a kasičku za Vídní jejich ústavní soud shodil. Na Slovensku je to tak, že mají tzv. objektivní zodpovědnost, ta se ale vztahuje jen na Slováka. V Polsku na to dlabou. V Německu, jak vidí českou značku, tě svlíknou donaha, tam by se dalo říct, že nediskutujou. Tos asi měl na mysli, tu "sousední země". S Maďarama sice nesousedíme, tam je přerovský přístup normální. Vybudují městský obchvat, dají na něj 70 a vybírají. V žádné zemi jsem nezažil město podobné Přerovu, kdy není výjimkou, že z jednoho konce na druhý těch cca 10 km jedeš i 3/4 hodiny, aby tě pak, když si myslíš, že už tu hrůzu máš z sebou, osolili za 50tku na čtyřproudovce.

    reagovatživnostník2018-10-15 10:26:12

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • 4 pruhy

    Na Novosadech jsou taky 4 pruhy...a jezdíš tady primitive 90? Je jedno, kolik je pruhů. Učastník silničního provozu na silnici 1. Třídy, je kdokoliv a na čemkoliv. Pokud tedy idioti v 50 ce jezděj 80, a je tam křížení a chodci, je instalován ostrůvek, kvůli chodcům. Že se o to nějakej idiot zabije, protože nevidí a porušuje zákon, je to pouze přirozený výběr přežití. O 400 metrů dál, už máš pruhy jenom 2. A co? Vy tady máte dementní a sobecké úvahy teda...

    reagovatPetr Nedělka2018-10-15 10:23:20

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Zamyslel se a jel 80

    Takže když zabiju ženu, a soudci řeknu:" normálně bych to neudělal, ale byl jsem zamyšlenej"...????? Pravidla jsou daná, a pokud seš idiot živnostníku, tak do auta nesedej. Je úplně jedno, jestli to je ve 3 ráno, nebo ve 3 odpoledne. Seš debil...tak plať.

    reagovatPetr Nedělka2018-10-15 10:17:29

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Co vy na to?

    Ty máš dost. Tohle je o bezpečnosti...ne o plynulosti dopravy.... boha jeho. Už chápu, že se tu nepodepisujete...

    reagovatPetr Nedělka2018-10-15 10:14:43

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • jen se to svádí na jednoho

    Bodejť ne, co si pamatuju, ten "jeden" to navrhl včetně bussinesplanu a tlapky letěly nahoru u vědomí, že bude co přerozdělovat, že budou zisky. Stejné tlapky, jako když se schvaloval návrat hazardu, i když tenkrát to navrhoval jiný "jeden".

    reagovatpro hovada2018-10-15 10:07:00

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • tu asi nemá cenu vysvětlovat, co je krajská komunikace, a co místní. Co město může a co ne. Nikdy se člověk nezavděčí všem. Pro mne je důležitá bezpečnost. Pokud je někde 50, tak se má jet 50. Podívejte se po okolních zemích, tam se o tom nediskutuje. Jen v česku si to každý vypráví po svém. Myslím si, že na silnicích je mrtvých až moc. A nešťastných lidí tisíce, i těch, kteří za nic nemohli. Překvapuje mě tady ta diskuse. Podle toho se pozná i kultura národa.

    reagovat...2018-10-15 10:02:19

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Ano, ten kdo na ctyrpruhu v 1:15 jede 70, to je brutalni hovado. Jeste vetsi hovado je vsak ten, kdo na ctyrpruh mimo obec da takove umele omezeni a pak se na nem rozhodne kasirovat. Co jedu kolem, tak jsem tam jeste nepotkal chodce, auto tak jedno, dve, zadne kolony tahnouci se az do Lovesic, jak chudaci nemohou vyjet. Nehlede na to, ze na hrane krizovatky mohu opet jet legalne 90, tedy pro pripojovani fakt zadne takove omezeni nepomuze.

    reagovatPro hovada2018-10-15 09:51:02

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Jistě, výbor pro městské části se zasloužil o instalaci smrtelných pastí v podobě betonových zátaras vprostřed silnice. V Lýskách se zatím nikdo nechytil, tam je zřejmé, že se jede v obci. Ovšem u Lověšic dlouhá rovinka, čtyřproudá silnice se svodidly. hovada, a tam skutečně vyhasly 2 životy díky té pasti, co si vybojoval statečný výbor pro místní části, a který tím dokonce argumentoval při schvalování kasiček. To je ryzí chucpe.

    reagovath.a.2018-10-15 09:50:06

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Já tomu nerozumím. Jak ten radar pozná, že za ním někdo jede 90?

    reagovatPlha2018-10-15 09:42:24

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • co tu píšete, že před radarem jedete 50 a potom zase 90 v obci, nic jiného než flastry si nezasloužíte, asi je to málo. Jediný výbor pro místní části měl odvahu. Měřínský jen kasíruje, ale každý byl posraný co na to veřejnost. Na zastupitelstvu na to zvedli ruku téměř všichni, jen se to svádí na jednoho. Dobré pokrytectví. ještě připomínka, slušný člověk nepotřebuje radary, to je jen bič na hovada, co jezdí v obci jak prasata. Až vám někdo v rodině zemře nebo bude na do smrti mrzák, tak tu budete psát úplně jinak, že!

    reagovathovada2018-10-15 09:29:44

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Já čekám, kolik o bude stát. Vím, že jsem zamyšlený jel 56, jednou v Lověšicích a jednou v Lýskách. Zejména v Lýskách si flastr za takovou riskantní jízdu ve 3:55 ráno zasloužím. Na svou obhajobu uvádím, že jakmile vidím ceduli konec obce, vpravo chodník, vlevo pole, nikde nikdo (jen já a měřák - to mě ale dojde, až když ho míjím), jaksi podvědomě zrychluji, já nehodný. Ať si je pan Navrátil užije ve zdraví. Díky, pane Pospíšilíku, že mě vychováváte. Čekám, jak moji zběsilou jízdu oceníte. Ujišťuji Vás, že dobrovolně bych na zbytné úředníky nepřispěl. V ty dny jsem teda asi makal zadarmo, ale jak praví klasik: ztráta je taky kšeft i když tolik netěší. Pro mě nepříjemné, že nemůžu vyloučit, že se to nebude opakovat.

    reagovatživnostník2018-10-15 09:07:12

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Co vy na to?

    Něco se zlepšilo? Ano tvoří se kolony, zhoršila se plynulost dopravy, více smogu, hluku a nebezpečných situací na cestě. Na druhé straně kolik kdo dostal!!!

    reagovatMarek2018-10-15 07:41:09

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Méně překročení rychlosti, vyšší pokuty. Jak jinak, po odečtení nákladů se musí dosáhnout kalkulovaného zisku. Děkujeme, pane Pospíšilíku. Jako na vodárně - menší odběr, vyšší vodné.

    reagovatlidi majípraachů a prachů2018-10-15 00:30:09

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • me predjel na chodniku jeden cyklista

    a rval na me at uhnu. Radary se musi dat na vsechny chodniky. Cim vic radaru tim vic penez bude na rozkradani.

    reagovattak2018-10-14 21:11:57

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Jo,já taky

    reagovatSiola2018-10-14 20:16:25

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Všude dejte radary.

    reagovatKulička2018-10-14 20:03:39

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Radar

    Před radarem od Grymova jedu těch 50 ale za radarem už normálně 90 az do Přerova.

    reagovatSamson2018-10-14 19:19:13

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


Další články - Články z Přerova, Přerov, Přerovsko



Nový náměstek prej ztratil vlek u Meopty a ten smetl plakátovací plochu

publikováno 17. 10. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 31

Tak prej novej náměstek ztrati přívěsný vozík u Meopty.

Pekárna racek a "nové" parkoviště

publikováno 15. 10. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 15
Tak Pekárna Racek si vytvořila nové rampy, ovšem nějak zapomněla na zaměstnance, kteří teď nemají kde parkovat a blokují kompletně vedlejší ulice.

Míša má křeslo a je spokojený

publikováno 12. 10. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 259

ODS tedy zklamalo

Koalice upečena - trafičky pro rebely asi budou

publikováno 12. 10. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 56

Tak nějak jedou tamtamy z jednání o nové koalici co vznikla už před volbami.

Pan Kafka z SPD už úřaduje

publikováno 12. 10. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 58
Kritický komentář na FB není vítan.
 

Informace pro čtenáře

Vložte článek, nebo inzerát.

Vložit nový článek Přidat nový inzerát
€ nákup 27,00 € prodej 27,85

reklama

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Anketa

Přerovský deník

 

Přerovské noviny - Informace

Redakci pište na email redakce@prerovskenoviny.eu
Pokud chcete informaci o inzerci na Novinách, pište na e-mail reklama@prerovskenoviny.eu

Přerov - Info region & Přerovské noviny.
Informační server okresu Přerov.

Kontaktujte nás


Přerovské noviny na facebooku

Navštivte také naše další portály

Odkazy