Radary za 2,2 milionů.

news img Radary, měřící rychlost projíždějících aut, budou ještě letos nainstalovány ve třech místních částech města Přerova – v Lověšicích, Lýskách a Kozlovicích.

O měření rozhodli vloni v srpnu svým hlasováním zastupitelé. Radní pak na svém posledním březnovém jednání schválili dodavatele měřičů. Na vědomí vzali i to, že bude třeba magistrát posílit o sedm zaměstnanců, kteří se budou zabývat přestupky – a další pracovní místo pak vznikne u městské policie.

„Schválili jsme dodávku radarového měřiče Ramer10P včetně čtyř skříní a softwaru na zpracování přestupků, jehož pořízení přijde na 2 miliony 272 tisíc korun. Systém je opatřený modulem, který umožňuje rozpoznat registrační značky vozidel, měření je možno provádět v obou směrech,“ řekl náměstek přerovského primátora Pavel Košutek. Jak dále uvedl, systém umožní samostatné zpracování oznámených přestupků – čili lustraci provozovatele vozidla v centrálním registru vozidel, ověření osoby v registru obyvatel, zpracování výzvy a její odeslání hybridní poštou, evidenci předepsaných plateb a kontrolu jejich úhrady, systém zvládne i nutné propojení na další software, který magistrát při vyřizování přestupků využívá. „Tímto technickým zabezpečením, ve spojení s nově přijatými pracovníky, by nemělo dojít k zahlcení systému tak, že bychom nebyli schopni dodržet zákonem stanovené lhůty. Předpokládáme, že budeme mít ke zpracování 150 oznámení denně, což dělá 3 tisíce přestupků měsíčně,“ dodala Jitka Kočicová z přerovského magistrátu. Vybraný systém konzultovali úředníci i s pracovníky měst Hranice a Valašské Meziříčí, kteří už s ním mají zkušenosti. Zamlouvalo se jim i to, že je zvolený stacionární měřič odolný proti vandalismu, má dvouplášťové neprůstřelné provedení a umožňuje bezobslužný, plně automatický provoz.Jak už dříve personální oddělení přerovského magistrátu avizovalo, v souvislosti se zavedením radarového měření rychlosti bude třeba přijmout do pracovního poměru osm nových zaměstnanců. Výběrové řízení už bylo následující den po rozhodnutí městské rady - tedy v pátek 23. března - vyvěšeno na webových stránkách města. „Problematikou přestupků, v souvislosti s radarovým měřením, se bude zabývat šest nových úředníků z odboru evidenčních správních služeb, jeden úředník posílí odbor ekonomiky a přijmout bude třeba i jednoho pracovníka městské policie,“ konstatoval vedoucí personálního oddělení přerovského magistrátu Radek Kuchta. Mzdové náklady na sedm úředníků magistrátu vyjdou městskou kasu na půl roku na částku 2 a půl milionu korun, technika a vybavení kanceláří přijde jednorázově asi na milion korun.S návrhem na měření rychlosti přišel jako první Výbor pro místní části. Podle jeho předsedy - zastupitele Radka Pospíšilíka - je respekt řidičů k dopravnímu značení v uvedených lokalitách malý. „Dopravní omezení rychlosti na silnici u Lověšic řidiči respektovali sotva dva měsíce. Během ledna a února už značku přehlíželi a překračovali rychlost. Mnohdy se ani nesnaží sundat nohu z plynu a jedou po 4 proudové silnici, jako by tam žádná křižovatka nebyla. Právě na tomto úseku u Lověšic se staly v posledních deseti týdnech dvě smrtelné nehody – víc netřeba dodávat,“ reagoval Radek Pospíšilík, který inicioval pořízení radarů.
Zdroj: https://www.prerov.eu/cs/magistrat/tiskove-centrum/tiskove-zpravy-2018/tz-brezen-2018/tri-mistni-casti-prerova-budou-mit-u-silnice-radary-prijdou-na-vice-nez-2-miliony-korun.html

 

Fotogalerie

 
 
Vloženo: 29. 03. 2018       Kategorie: Vaše články   Autor: převzato

Přidat příspěvek:

Jméno nebo přezdívka:

Titulek:

Text příspěvku:


  • Dejte radar do Předmostí nahoru ke škole někteří závodnici jsou rádi ,že udrží auto na ceste v té mírné zatáčce nad bývalým kinem

    reagovatKarel Lopaul2018-04-18 21:10:30

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Spotřeba, výkon motoru, otáčky a převodové stupně

    Spotřeba paliva značně vzrůstá při zařazení převodového nižšího stupně. Kdo nevěří, tak at´zařadí v Přerově jedničku a zkusí dojet do Prahy. Ani na plnou nádrž tam nedojede. Pojedeme pomaleji, ale pojedeme s větší tažnou silou. Motor dává plný výkon jen při plných otáčkách. S poklesem otáček výkon klesá. Aby nám otáčky neklesly při zpomalené rychlosti, tak musíme mít možnost měnit převodové stupně. Nejvíce se spotřeba zpomalování vozidel objevuje u těžkých vozidel.

    reagovatFyzika2018-04-05 14:02:12

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:úředník ??

    a co to je městský policajt? Buď je městský strážník, nebo PČR.

    reagovatdobrá,2018-04-04 15:01:50

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • úředník ??

    Mistr právo nebo spravedlnost by si neměl plést úředníka s městským policajtem, který ovládá radar..... a taky ostatní by si mohli začít neplést úředníka a politika.....

    reagovat(ne)právo nebo (ne)spravedlnost2018-04-04 12:37:05

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • před volbami

    Co se týká nehodovosti v těchto úsecích za posledních 3 let, dle statistiky DI Policie ČR je zcela zanedbatelná. Na obou úsecích na příjezdu do Přerova od Lověšic a Lýsek se provádí nepravidelné měření rychlosti Policií ČR. To si však nemyslí pár politiků. Je před volbami. Materiál byl nepřipraven, nikdo nevěděl jak to bude vypadat, kde to bude a kolik budou náklady. Snad jen firma, která je dodavatelem technologie měření a vážení vozidel.

    reagovatto je hospodaření (milión sem a milión tam)2018-04-04 12:23:40

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Dnes

    Kdo je trojnožka? Dirga?

    reagovat2018-04-04 12:09:15

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Policie ne politici

    Který zákon umožnil, že úředník bude provádět měření rychlosti a vážení vozidel?

    reagovatprávo nebo spravedlnost2018-04-04 11:50:14

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Dnes

    uz tam byla trojnozka. Ze by priprava???

    reagovatHej2018-04-04 10:50:21

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Já myslím, že by se úředníci i politici měli ve vlastním zájmu vyhýbat číslovkám.

    reagovath.a.2018-04-03 22:24:48

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Nepočítá-li pan Kuchta i toho strážníka, a podle textu nepočítá, pak ne děleno 8, nýbrž děleno 7 - pak to vychází na 39 tyček čistá ruka. V tom už asi budou nějaké prémie, možná i stravenky, příspěvky do soc.fondu, příspěvky na důch.pojištění, nebo tak něco. Proto se ptám, taky se mi nezdá fér, aby noví úředníci začínali na průměrném platě a se všema výhodama.

    reagovatúředník2018-04-03 22:04:26

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:úředník - 35 čistá ruka

    „Problematikou přestupků, v souvislosti s radarovým měřením, se bude zabývat šest nových úředníků z odboru evidenčních správních služeb, jeden úředník posílí odbor ekonomiky a přijmout bude třeba i jednoho pracovníka městské policie,“ konstatoval vedoucí personálního oddělení přerovského magistrátu Radek Kuchta. Mzdové náklady na sedm úředníků magistrátu vyjdou městskou kasu na půl roku na částku 2 a půl milionu korun", tolik Kuchta. 2,5mil Kč : 8 pracovníků : 6 měsíců = 52 086 Kč / pracovníka / měsíc. Předpokládám superhrubá a z toho čistá 35 tyček, zaokrouhleně. Kde mám chybu?

    reagovatúředník2018-04-03 21:55:37

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • úředník - 35 čistá ruka

    No nevím úředníku, kde jsi byl na plat 35 čistá ruka? Tady jsou vypsány výběrová řízení na 9. platovou třídu, takže pokud bude úředník v solidním záběhu (myšleno léta praxe alespoň 10 let), tak odhadem 22 čistá ruka. V Havířově (taky už nově 3 radary, ale kapku jiný systém) mají za stejnou práci 10. platovou třídu, znám tam vedoucího pracovníka...

    reagovatJan Sova2018-04-03 21:03:32

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Je to potřeba

    tak já vždy když jedu od elektrárny na Novosady nebo opačně to rozpálím tak na 90tku, šetřím svůj čas, spotřeba mě nezajímá páč nejsem socka co nemá na naftu, stihnu zelenou na semaforech a pak taky Nedělkovi pořádně zakouřím výfukem pod nos a co se týče hluku? Ať si Nedělka dá špunty do uší když mu to vadí, co jsem kretén abych jezdil 50? Tam právě doháním zpoždění co získám postáváním v kolonách ve zbytku Vepřova

    reagovatvepřovan2018-04-03 16:05:15

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Přerov potřebuje peníze, nějak musí ty naše černé "pracanty" uživit.

    reagovatLjulka2018-04-03 15:42:39

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • zpomal

    Vždycky jsem trochu zrychlil, aby auta na vedlejší z Lověšic zbytečně nečekaly. Teď zpomalím raději na 30km/h, nachystejte si svačiny, protože tam vystojíte důlek.

    reagovatihatetv2018-04-03 15:21:44

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Taky bych chtěl 35 čistá ruka za strkání obsílek do obálek. By mě zajímalo, jestli to je včetně odměn a jestli budou nějaké prémie, když s bude měření dařit.

    reagovatúředník2018-04-03 13:39:29

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:obávám se....

    Volební účet za tuto, jak to pan Sova trefně nazval, taškařici, přinese jenom + body. Ostatně, jasně to ukázalo zastupitelstvo, a to nejsou žádné výběry exotů, nýbrž občané z nejctihodnějších, protože z vůle všeho lidu vyvolených, které velkou většinou rozhodlo pro vybírání pokut. Zábrany měli jen jednotlivci. Pár kreténů, jak je nazývá slovutný pan Nedělka.

    reagovath.a.2018-04-03 13:20:26

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • O chodce tu nejde. Prostě se město Přerov přidá ke Hranicím, Meziříčí, Šternberku, Kyjovu a podobným nenasytným dírám, jež podlehly vábení snadného výdělku. Místo aby se ptali na zkušenosti v Prostějově, ptají se v Hranicích. Na hranických překvapuje, že kasičku nedali do Slavíča, tam by natržili!

    reagovath.a.2018-04-03 13:10:03

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • obávám se....

    na jakékoliv nářky už je pozdě.... Nezbývá, než stranám, jejichž zástupci tuto taškařici neprezentovali v rámci volebním programu (obávám se že většina i nekoaličních), vystavit volební účet.... Takže malé strany, máte možnost.....

    reagovatJan Sova2018-04-03 13:03:48

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • přecházení vozovky

    § 54 (1) Je-li blíže než 50 m křižovatka s řízeným provozem, přechod pro chodce, místo pro přecházení vozovky, nadchod nebo podchod vyznačený dopravní značkou "Přechod pro chodce", "Podchod nebo nadchod", musí chodec přecházet jen na těchto místech. Na přechodu pro chodce se chodí vpravo. (2) Mimo přechod pro chodce je dovoleno přecházet vozovku jen kolmo k její ose. Před vstupem na vozovku se chodec musí přesvědčit, zdali může vozovku přejít, aniž by ohrozil sebe i ostatní účastníky provozu na pozemních komunikacích. Chodec smí přecházet vozovku, jen pokud s ohledem na vzdálenost a rychlost jízdy přijíždějících vozidel nedonutí jejich řidiče k náhlé změně směru nebo rychlosti jízdy.

    reagovatŘidič2018-04-03 12:54:44

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Proč řešíte spotřebu, město Přerov nechystá vyhlášku o omezení jízdy, nýbrž instaluje kasičky. Přitom doufá, že na tom vydělá. V Hranicích prý vydělali. No vlastně ještě neví, ale líbí se jim dvouplášťový systém se zabezpečením proti vandalismu. Že by přitom argumentovali snížením emisí, to jsem přehlédl, možné to je. V dnešní době není žádná pitomost dost velká, než aby jí lidi nevěřili.

    reagovath.a.2018-04-03 12:46:10

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Plynulost se rovná nejen bezpečnost, kroutící moment je práce.

    Nejčastější příčinou nadměrné spotřeby paliva je jízda příliš vysokou rychlostí. Optimální rychlost činí obvykle polovinu až dvě třetiny rychlosti maximální. Nižší rychlosti je potřeba používat jen při rozjezdu a jízdou do kopce (stoupání), kde je nutné použít vyšší kroutící moment vozidla. Spotřeba PH závisí na způsobu jízdy, a to ve velké míře. Jízda je tím hospodárnější, čím je pravidelnější. Zpomalování a následné zrychlování zvyšuje spotřebu paliva. U zážehových motorů (naftové) těžkých vozidel, každý rozjezd a její zrychlení na padesátikilometrovou rychlost spotřebuje asi čtvrt až půl litru paliva. Proto pro bezpečnost a spotřebu paliva je nejdůležitější optimální rychlost vozidla a plynulost dopravy.

    reagovatMíša2018-04-03 12:22:00

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pro toho ,který se neumí podepsat

    Jednoduché to jistě není :-) Ale pořád se jedná o čtyřdobý spalovací motor, kde mezi otáčkami motoru a vstřikováním paliva, existuje přímá úměra. Rozumíme, nebo vám to hlava nebere? :-):-) Pro znalce vynechávám extrém, kdy koncern VW uvažuje o vypínání válců za chodu. To zn, že tříválec v úsporném režimu pojede na 2 válce. Spotřeba bude opravdu v ten moment nižší, ale se motor dříve strhá a zákazník musí koupit nový a to půjde především :-) Hezký den :-)

    reagovatLjulka2018-04-03 04:21:19

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:ČD

    Kop mu svačinu a cigára,má malý důchod a čeká na vlak,až bude mít skoro zadarmo.

    reagovatBojovník2018-04-01 19:18:05

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:ČD

    po schodech, Tomíšku ...

    reagovatTak to musíš2018-04-01 16:14:53

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • ČD

    V říkovicích na nádraží nám chrápe bezdomovec ve vytápěném výtahu. Poradte,co s ním? Je tam bordel a smrad a věčně je výtah zablokovaný.

    reagovatTomíšek2018-04-01 14:59:04

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    máš to pomotaný. Se vstřikováním paliva to není tak jednoduché, tím pádem ani se spotřebou. Pak je tu také účinnost spalování, např.

    reagovatLjulko2018-04-01 14:20:38

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Mám radost,když řidič dostává pokutu.

    Radary za 2.2 miliony?Budou se muset snažit,doufám,že se brzy zaplatí.MNOHOKRÁT.

    reagovatchodec2018-04-01 13:33:33

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Bože ty jsi tupec

    reagovatL2018-04-01 11:36:36

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Tupec si ty ljulko.

    reagovatachjo2018-04-01 08:04:15

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Čím menší otáčky motoru, tím je menší spotřeba paliva vy tupci :-) Nejmenší je na volnoběh. Počítač okamžité spotřeby v autě je blaf pro hlupáky (podobně jako výměna oleje po 30 tis ( Renault), nebo blaf o tom, že prohřát motor před rozjezdem je nesmysl) Jestli nemáte elektromobil, ale motor spalovací, tak každou otáčkou se do válců vstřikne palivo. Při 2000 ot. / min je to 2000x , při 3000 ot. / min je to 3000x To znamená, že v druhém případě máte spotřebu o 50% vyšší. Koukejte občas na otáčkoměr :-)

    reagovatLjulka2018-04-01 04:57:05

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • půjčka

    půjčka! úvěr!! půjčka!!!Hledáte seriózní a akreditované soukromé půjčky společnost, která poskytuje půjčky pro životní příležitost.Nabízíme všechny druhy úvěrů v velmi rychle a snadno, osobní půjčky, půjčky na auta, hypoteční úvěry, studentské půjčky, podnikatelské úvěry, investiční úvěry, konsolidaci dluhu a mnoho dalšího.Jste byly odmítnuty bank a jiných finančních institucí?Potřebujete konsolidační půjčku nebo hypotéku? Vypadat, už jsme tady, aby všechny své finanční problémy věcí minulosti.Půjčujeme fondů na jednotlivce a společnosti, které potřebují finanční pomoc ve výši 2 %.Žádné číslo sociálního pojištění vyžadováno a žádná kontrola kreditu nutná, 100 % zaručena.Chci použít toto médium vás informovat, že jsme poskytovat spolehlivé a podpůrná pomoc a budeme rádi vám úvěr.Pošlete nám e-mail na: (amandaafredoloan42@gmail.com) Chcete-li požádat o půjčku

    reagovatAMANDA AFREDO2018-04-01 01:32:53

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Ajajaj

    Nejúspornější je u většiny běžných aut jízda rychlostí 60 až 80 km/h na nejvyšší rychlostní stupeň, Pane Nedělko, máte asi neběžné auto.

    reagovatskřivánek2018-03-31 22:51:27

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Kolikátkou si to švihá dirga když se řítí s dvojkolákem z noční čorky?

    reagovatAlef2018-03-31 20:29:13

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Záměr, realizace a rozpočet (nikdo nevěděl kde, co, jak a rozhodnuto)

    schválili záměr, proč se to realizuje, to rozhodl kdo, oni si dělají na té radnici fakt co chtějí

    reagovatkdyž2018-03-31 03:19:52

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ajajaj

    Pokud seš ženská, a na 50ce jedeš na 2. kvalt, potom tu spotřebu máš asi vyšší. U většiny vozidel, je 40 ideál, co se týče převodu. U všech aut, kterýma jezdím, mám rychlost 50- mezi kozama. 3-4 kvalt:-) Pokud se řídím ideálníma otáčkama motoru. Ale v tomto místě je asi více sledovaná bezpečnost. Vždy jedu tak, jak jsem schopen včas zastavit. Za tmy a mokra, je někde i 50 moc. Ideální spotřebu, mám kolem 90ti a stálé jízdy, nechtěl bys v Kozlovicích zavést 90? :-)))

    reagovatPetr Nedělka2018-03-30 23:37:20

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Záměr, realizace a rozpočet (nikdo nevěděl kde, co, jak a rozhodnuto)

    Zastupitelstvo města Přerova po projednání: 1. schvaluje záměr investiční akce: a. realizace systému měření rychlosti a správy dopravních přestupků na křižovatce Hulínská - Lověšice v obou směrech, b. realizaci systému měření rychlosti a správy dopravních přestupků v místí části Lýsky v obou směrech, c. na realizaci systému měření rychlosti a správy dopravních přestupků na ul. Grymovská v Kozlovicích, 2. bere na vědomí doporučení Výboru pro místní části uložit radě jednat s krajským úřadem ohledně vysokorychlostního vážení na ul. Grymovská v Kozlovicích, 3. ukládá Radě města Přerova zařadit investiční akci měření rychlosti do návrhu rozpočtu na rok 2018

    reagovatObčan to rád zaplatí2018-03-30 17:19:58

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • "Řidiči" v Čechách

    Myslím si, že na české řidiče neplatí žádný radar, budou si vesele skotačit dál. Na českého řidiče totiž neplatí vůbec NIC, takovou bezohlednost jsem nikde jinde neviděl! S radary souhlasím, ale měly by se zvýšit postihy! Tak mne napadá, dalo by se měřit v podstatě všude, nejen v obci, mimo obec je 90-sátka, jestli se nepletu, ale kdo ji dodržuje? NIKDO!!!! Co se Kozlovic týče, jak jsem četl dole, to je katastrofa, člověk se musí obrnit trpělivostí, pokud chce přejít, myslím po vyznačeném přechodu pro chodce. V Přerově se zastavuje u každého přechodu, proč? A když, tak proč ne třeba v těch Kozlovicích nebo v jiné místní části? Navíc předepsaná rychlost je pro naprostou většinu tabu!

    reagovatObčan2018-03-30 11:50:38

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Jsme ve shodě. Záměr prodeje Chemiku neprošel, tedy se nesmí prodat. Naopak záměr na demolici prošel, tedy se může, ale nemusí (to už záleží na radě), zbourat. Záměr na umístnění kasiček byl schválen, tedy se může realizovat. Do zastupitelstva půjde až schvalování financí, kdy s může teoreticky stát, že příslušné RO neprojde. Což se samozřejmě v tomto případě nestane, bo až na výjimky všichni touží po prachách víc, než je brzdí nějaké hloupé morální zábrany (několika kreténů, jak je odhalil pan Nedělka), aby je (ty natržené peníze, budou-li jaké) mohli blahosklonně rozdělovat. Navíc je tu ta práca pro 7+1 lidí, že ano. Ve Šternberku též vybírají, tak co.

    reagovath.a.2018-03-30 11:37:41

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:měření

    Nicméně, pokud nechci podporovat pokutou obce, není nic jednoduššího, než v daném úseku rychlost nepřekračovat, jak prosté. Je to vyloženě na rozumu řidiče. Osobně s tím nemám žádný problém, pokud mám jet obcí 50, tak prostě tou padesátkou jedu. Pro překročení rychlosti mám pochopení pouze v případě, že se jedná opravdu o život, v tomto případě se ani já na tachometr ani nekouknu.

    reagovatjen člověk2018-03-30 11:22:51

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • si pamatuji, tak záměr není realizace. Tak nás poučil primátor, když se jednalo o Chemik. A opravdu záměr neprošel. V článku je " ZM odsouhlasilo měření" ne záměr měření. Tak to vidím já. Záměr realizace není odsouhlasení realizace.

    reagovatpokud2018-03-30 10:58:35

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Co vy na to?

    ajajaji, Čím nižší rychlost vozidel, tak je větší spotřeba benzínu a nebo nafty a zhoršuje se stav ovzduší. To je ale blbost největší.

    reagovatJustin2018-03-30 09:56:35

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Bronx

    Je třeba dát radar do Škodovy ulice.Čmoudi tam túrujou vraky na plné pecky a celé hejno na to čučí. Pak more vyleze a machruje,dělá z opice hrdinu.Až přejede bělocha,bude už pozdě.

    reagovatPepíček2018-03-30 09:06:36

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Záměr - realizace, kde, kdo a za kolik

    Schválení záměru je odsouhlasení realizace. Dokonce vzetí na vědomí nějakého seznamu akcí je schválení realizace kterékoli z nich. Pak už je zastupitelstvo mimo a záleží na radě. Jakous takous možností je neschválení financí.

    reagovath.a.2018-03-30 08:39:30

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Záměr - realizace, kde, kdo a za kolik

    ne záměr, dělají si co chtějí. Schválení záměru není ještě odsouhlasení realizace. Ale ti na radnici si dělají co chtějí

    reagovatzáměr2018-03-30 07:25:46

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:

    je zbytečné vyhazování, peněz

    reagovatto2018-03-30 07:23:43

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    No vybavení kanceláře pro 8 lidí za mega to tam budou mít i zlaté kliky na dveřích. 2,5mega na výplaty na půl roku to je 52100 superhrubá mzda - cca 35000 čistého a pak že se na městě mají špatně - to je asi jenom pro vyvolené. Ptal jsem se dříve proč neposílí agendu na registru vozidel to je služba lidem. Bylo mi odpověděno že nejsou peníze na další pracovníky, ale je vidět že jinde to jde. No co jsme si zvolili to máme.

    reagovatPřerovák2018-03-30 06:37:17

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Osobní data

    Jen oprávněný orgán má právo měřit rychlost (policie) a nebo již i nějaký úředníček? Kdo zaručí, že úředníci nebudou sledovat pohyb občanů? Co budeme vlastně měřit? Úsekové měření rychlosti, či měření okamžité rychlosti? Jaký bude vlastně cíl měření? Kdo zaručí, že nebudou zneužitelná práva občanů?

    reagovatJoj2018-03-30 05:14:15

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Co vy na to?

    Předpoklad je. že v Kozlovicích se nebude měřit rychlost v obci. Nyní je tam čtyřicítka, mohla by tam být i třicítka a nebo ještě menší povolená rychlost. Čím nižší rychlost vozidel, tak je větší spotřeba benzínu a nebo nafty a zhoršuje se stav ovzduší v obci. Doufám, že se jedná o měření rychlosti při vjezdu do KOZLOVIC. Ostatně i předkladatel návrhu na měření rychlosti pan zastupitel Pospišilík, nebyl schopen říci, kde se bude měřit. Technika měření mu byla neznámá a tak jen dodavatel měřící techniky ví, proč měřit.

    reagovatajajaj2018-03-30 05:01:22

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:To je hospodaření města?

    V Kozlovicích je přechod u mateř.školky.

    reagovatano2018-03-29 22:58:45

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • No a Terjaki

    Ten Terjaki prý tam chce nastavit limit 53 km/h. No to uvidíme, jak to bude šlapat úředníčkům na paty. Je vidět že politici + Nedělka vědí houby co to žere.....

    reagovatuf-uf-uf2018-03-29 21:32:53

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • měření

    Měření rychlosti se stal byznys. Nejde o bezpečnost provozu, ale o to, aby si především obce namastily kapsu. K měření rychlosti pak dochází ne na nebezpečných místech, ale hlavně tam, "kde to sype"!!!Příjemnou zprávou, zejména pro obecní rozpočet, jsou příjmy z pokut. V neposlední řadě se sice zklidnila doprava, ale neklesla nehodovost. Ta totiž byla i před zavedením systému v daných úsecích téměř nulová. Problém totiž není v rychlosti vyšší než povolené, ale v rychlosti nepřiměřené!!!

    reagovata.b.2018-03-29 19:03:44

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:A plnou taxu pokut! Tak na hajzly!

    NADSÁZKA: pokutovat chodce za pomalé přecházení vozovky, snad značka "CHODČE UTÍKEJ", vozovka patří vozidlům a chodec, tam nemá co dělat. Na dálnici chodci, také nechoděj!!! Nebo máte v podvědomí, že bude vyhlášen boj mezi dopravou a chodcem?

    reagovatboj?2018-03-29 16:46:59

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Pozor CHODEC

    Dobrá otázka. Ne, přechod tam není. O chodce ale nejde. Jde o PRACHY. Slovo záměr špatně chápete, lingvisticky. Slovo záměr jaksi evokuje, že se bude ještě někdy rozhodovat. Nebude, už je rozhodnuto.

    reagovath.a.2018-03-29 16:46:24

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • To je hospodaření města?

    V Lýskách je přechod? V Kozlovicích je přechod? Proč to nenavrhne odborník DP ČR?

    reagovatBezpečnost2018-03-29 16:42:33

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • A plnou taxu pokut! Tak na hajzly!

    Výborně-souhlasím s radary. At jich je co nejvíc!Konečně něco užítečného pro lidi,kteří nemají smradlavé auto!

    reagovatGoro2018-03-29 16:41:01

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pozor CHODEC

    Chodec přechází po komunikaci po přechodu: Třeba u Lověšic je přechod?

    reagovatano nebo ne_2018-03-29 16:39:06

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Záměr - realizace, kde, kdo a za kolik

    Zatím byl ZASTUPITELSTVEM schválen jen záměr.

    reagovatZáměr?2018-03-29 16:36:42

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Dá se slušně na tom vydělat, jinak by to

    Nejde o úsekové měření, ale o měření okamžité rychlosti. Že nejde o bezpečnost, to je jasné snad i panu Nedělkovi.

    reagovath.a.2018-03-29 16:33:45

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Dá se slušně na tom vydělat, jinak by to "někdo" neinstaloval.

    Je morální vyžadovat represí dodržování zákonů v místech, kde to situace nevyžaduje? Nejedná se ve skutečnosti o výdělečnou činnost firmy dodávající zařízení pro měření rychlosti? Na přehledném a rovném úseku měřit rychlost je velmi problematické. Pod záminkou, že se zlepší bezpečnost, i tak lze přijít k penězům. Pokud vznikne srážka vozidel, tak se vždy jedné o nepřizpůsobení rychlosti povaze a stavu vozovky! Ne nedodržení předepsané rychlosti. Úsekové měření rychlosti je pro někoho populistickým aktem a pro někoho slušným výdělkem výdělkem pro někoho!

    reagovatajajaj2018-03-29 16:29:39

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Je to potřeba

    Ještěže se našlo pár rozumných, co zabrání nebezpečí a zničeným mostům. Podle mého nemají chodci na čtyřproudovce co hledat. Ale já jsem kretén s jiným názorem, slovutný pane Nedělko. Bývalo nás víc, ale jeden z nás kreténů se o tu betonovou past u Lověšic rozmlátil. Normálně mrtvý, pane Nedělko, i se spolujezdkyní. Nevíte, zda-li až tam bude kasička, dojde k odstranění toho popravčího špalku?

    reagovath.a.2018-03-29 16:19:14

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Kdo na tom vydělá?

    Proto také pravidelné hovoříme o tom, že klíčem k bezpečné dopravě není nízká rychlost, ale vysoká plynulost. Kdyby - hypoteticky - všichni nastavili tempomat na 80 km/h a nechali ho tak, žádná zácpa nikdy nevznikne. To samé by se stalo i ve 180 km/h a i když je to pochopitelně nedosažitelný ideál, poučka platí stále - čím plynulejší doprava v té či oné rychlosti bude, tím bude bezpečnější. Proto také mohou být kontraproduktivní omezení rychlosti a dobře je to vidět na německých dálnicích. Dokud je rychlost neomezená, i relativně hustý provoz se na Autobahn poskládá a je schopen udržovat i rychlosti okolo 160 km/h. Přijde ale omezení rychlosti, někteří na něj reagují rychleji, jiní méně a rázem se s jeho začátkem vytvoří na dálnici klidně i zcela stojící kolona. Že by bylo bezpečnější, kdyby auta tímto místem projela rychleji, není třeba dodávat.

    reagovatajajaj2018-03-29 16:15:39

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Je to potřeba

    Ještě to chce radar u elektrárny. Ridiči jsou nezodpovědní, jinak to prostě nejde. Rychlost=hluk=emise=nebezpeči=komplikace dopravy=nebezpečí pro chodce=zničene cesty a vybavení. Sám někdy poruším pravidla, ale tohle beru, a včera bylo pozdě. Že se vzdy najde pár kreténů, co nesouhlasí, je pochopitelné. Už aby to bylo... jenom se o tom mluví.

    reagovatPetr Nedělka2018-03-29 12:57:14

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • no

    no bourala tam nedávno škaredě přes střechu nějaká oktávka na ledu..... "Podle jeho předsedy - zastupitele Radka Pospíšilíka - je respekt řidičů k dopravnímu značení v uvedených lokalitách malý." Podle mě je respekt k Radku Pospíšilíkovi prozatím ještě menší.....

    reagovatLord Owl2018-03-29 12:43:18

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Pospíšilík

    Něco se tam stát v posledních pár měsících muselo, ta betonová past je zas otlučenější a přibyly tam z obou stran návodné desky.

    reagovatvz2018-03-29 12:15:43

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Jak v té pohádce od BN. Co bude žrát, až všechny myši pochytá? Vás!

    reagovatjj2018-03-29 12:03:07

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • co

    až se řidiči ukázní a počet předpokládaných přestupků klesne. Co udělají s těmi nově přijatými úředníky? Jistě jim najdou "adekvátní" pozice.

    reagovatBH2018-03-29 10:48:00

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pospíšilík

    Nevím, kde Pospíšilík přišel k té úžasné "statistice" se kterou prosadil radary, které nikdo nechtěl...včetně magistrátu a mp. Smrtelná nehoda se na dané ulici stala..ale úplně někde jinde...u pekárny a neměla s křižovatkou nic společného....

    reagovatHemala2018-03-29 10:45:01

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Prerov

    Mesto bez vize se pomalu potapi.Mesto duchu v podstate mesto dozivajici.Vazeni radni udelejte mestu nejvetsi sluzbu a bezte uz do prdele.

    reagovatPrerov2018-03-29 10:30:18

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Myslím, že je to lepší,

    než jeden soudruh ze szasupitelstva, , který byl proti radarům, neb mu asi uberou pro jeho oblíbence na převýchovu, která stejně jaksi není vidět.............

    reagovatoxford2018-03-29 10:09:10

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Nenasytná banda už naplánovala a rozhodla, tož co už včil. To jsou ta nová pracovní místa, co je měli všichni v programu? Ta půlhodka, a bude to horší, co ji přespolní ztrácí průjezdem naším milým městem, bude ještě vyšperkovaná obsílkou. To oni se sem budou rádi vracet, na výlety třeba za pamětihodnostěma, nebo za kulturou.

    reagovath.a.2018-03-29 09:55:47

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


Další články - Články z Přerova, Přerov, Přerovsko



volby 2017

publikováno 04. 04. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 11
Stále slyšíme že volby vyhrálo ANO a i když jsou vítězi voleb přece to nic neznamená a že je nevolilo 70 % občanů.

Velký pátek v Česku.

publikováno 02. 04. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 28
Velký pátek v Česku: Babišova vláda ukřižovala Jevgenije Nikulina, v noci a potají ho odvezli americkým letadlem do USA.

Kdy začne válka s Ruskem ?

publikováno 28. 03. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 41

Paul Ryan překvapil poslance, když ve svém projevu loboval za vydání Jevgenije Nikulina z české vazby do USA.

ANO mírně oslabuje, komunisté naopak rostou

publikováno 26. 03. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 45

ANO mírně oslabuje, komunisté naopak rostou

Volby do Poslanecké sněmovny by v březnu vyhrálo hnutí ANO s 30,5 procenta hlasů.
 

Informace pro čtenáře

Vložte článek, nebo inzerát.

Vložit nový článek Přidat nový inzerát
€ nákup 27,00 € prodej 27,85

reklama

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Anketa

Přerovský deník

 

Přerovské noviny - Informace

Redakci pište na email redakce@prerovskenoviny.eu
Pokud chcete informaci o inzerci na Novinách, pište na e-mail reklama@prerovskenoviny.eu

Přerov - Info region & Přerovské noviny.
Informační server okresu Přerov.

Kontaktujte nás


Přerovské noviny na facebooku

Navštivte také naše další portály

Odkazy