SPD k táboře v Letech.

news img Politické usnesení předsednictva hnutí Svoboda a přímá demokracie - Tomio Okamura k aktuální politické situaci, táboře v Letech.



V Praze, dne 7. 2. 2018

1. Hnutí SPD naprosto nezpochybňuje objektivní historická fakta o utrpení lidí, které prodělali v pracovním a sběrném táboře Lety v době druhé světové války. Plánovité vyvraždění Židů, Slovanů a tehdy takzvaného cikánského obyvatelstva bylo součástí zločinných plánů nacistů na takzvané konečné řešení rasové otázky. Jde o nezpochybnitelný fakt. Hnutí SPD má v případě tábora v Letech výhrady ke způsobu řešení piety tohoto místa. Odmítáme utajovaný způsob jednání o odkoupení farmy, která z části leží na bývalém území tábora a považujeme postup v této věci za riziko ve vztahu k výdajům státu a celkovému majetkovému vypořádání místa.

2. V České televizi a některých dalších médiích probíhá intenzivní kampaň proti SPD. Cílem je dostat SPD na politický okraj a zabránit přímé i nepřímé účasti SPD na sestavování vlády. Není náhodou, že tato kampaň nabrala na síle po znovuzvolení Miloše Zemana prezidentem České republiky. Kampaň má zabránit programové spolupráci SPD, prezidenta a hnutí ANO. Kampaň je vedena s cílem zvrátit výsledek demokratických voleb a je vedena v zájmu nadnárodního řízení České republiky. Obvinění SPD z tunelování volební kampaně nebo popírání holocaustu jsou vykonstruovaná a směšná. SPD se bude bránit právní cestou a podá trestní oznámení.

3. SPD považuje za absolutně nepřijatelný názor místopředsedkyně ODS připouštějící zavedení faktické cenzury na sociálních sítích - podle vzoru Německa. Jde o součást nástupu totalitní podoby EU. Lidé v Evropě přestávají volit tak, jak jimi manipulují média. Proto nastupuje cenzura internetu a totalitní propaganda. SPD upozorňuje na fakt, že otázku svobody internetu pomalu opustila Pirátská strana. Piráti jsou dnes stranou faktické demontáže českého státu a nikoliv stranou bránící svobodu.


Takhle daleko včera došly úvahy předáků KDU-ČSL, STAN, TOP 09 atd. kteří žádají odvolání předsedy SPD z postu místopředsedy PS. Ale pro politické ukřižování Okamury si měli zvolit jiný kříž. Tohle nebude důvěryhodné, na první i desátý pohled to působí hystericky, přepjatě a v rozporu s elementárními znalostmi o druhé světové válce.

 

Fotogalerie

 
 
Vloženo: 07. 02. 2018       Kategorie: Vaše články   Autor: redakce

Přidat příspěvek:

Jméno nebo přezdívka:

Titulek:

Text příspěvku:


  • prodávají

    cha cha

    reagovatoprava2018-02-19 12:25:12

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • nevíte

    kde ČSSD ta trička? já bych koupíla Okamurovi krása aji ta velikost by seděla!

    reagovatužovka2018-02-19 12:24:05

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE

    exetrizmus - to slovo ani neexistuje. Asi si pletete extremistický s excentrický.

    reagovat?2018-02-18 10:44:11

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:VELMI

    Excentrickou :)

    reagovatKlobouček Milouši2018-02-18 09:48:49

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE

    EXETRIZMUS´= ZLOČINOST

    reagovatre2018-02-18 08:16:17

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:VELMI

    excentrickou?

    reagovat?2018-02-17 18:59:16

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • VELMI

    mě potěšilo, že si lidé uvědomili že excentrickou stranu, zlodějského vůdce nepotřebujeme, a značně mu klesají preference, bravo!

    reagovatMILOUŠ2018-02-17 18:45:52

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:je jisté

    "asi tak" asi tak - bude lepší, když své omezené myšlení a pomatené závěry nebudete zveřejňovat.

    reagovattak2018-02-16 23:34:54

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pro asi tak

    Máte zastaralé informace. Migranti k nám dříve nechtěli, protože u nás jsou nízké dávky a proto utíkali do Němec, ale v Německu Merklová není žádná hlupačka. Myslíte, že ona to neví ? a že nechystá nařízení, aby členské země EU vypláceli migrantům stejně vysoké dávky jak v Německu, tak v Polsku, Česku, nebo třeba v Holandsku? Jinak by migranty z Německa nedostala. Kde na vysoké dávky migrantům chudé země EU vyškrábnou peníze je nebude zajímat. Přijde befel z EU, posraná vláda chudé země sklapne podpatky a je vymalováno. Oficiálně se tvrdí, že u nás žije 16 migrantů, ale Praha večer plná čmoudů svědčí o něčem jiném. Ad 1) přes den nejsou vidět, protože obyvatelé jižních zemí mají posunutý životní styl a vycházejí do ulic až se setmí (není takové horko - tak jsou zvyklí z domova) Ad 2) migrantům z Afriky nic nebrání v tom, inkasovat dávky v Německu a levně se ubytovat třeba v Praze (3 hoďky jízdy vlakem). viz třeba případ, jak migranti z Německa jeli taxíkem do bordelu v českém pohraničí. Já se domnívám, že ten brambor je horký dost.

    reagovatLjulka2018-02-16 22:44:43

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • je jisté

    že k nám žádní migranti nechcou, Zeman k nám chtěl přivést 3 tisíce emegrantů, zařídil pro ně ty nejlepší hotely a přišlo jich 11 nemají o naši zemi žádný zájem tak že dál žerte tu poltiku SPD brambor není horký!

    reagovatasi tak2018-02-16 17:37:58

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • blábole

    Koukám, že potrefená husa nejvíc kvičí :-)

    reagovatLjulka2018-02-16 16:58:56

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • tak tebe by

    ty hloupý čuráku Ljulko musí tě kopat do prdele každou hodinu ale ani to už ti nepomože, byl tu bez tebe chvíli klid !

    reagovatblábol2018-02-16 08:47:51

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pro toho podemnou

    Pořád lepší v politice Okamura, jak přistěhovalci muslimáci. Až ti budou v politice, to bude jiná káva. Vám určitě chybí 6x denně na koberečku mlátit hlavou o zem a ženská obřízka.Viďte? Nebojte, muslimové ve vládě již tento stát a Vás pěkně podojí. Budete platit výpalné, jen proto, že žijete. To není výmysl, to je fakt. Kdo v budoucnu nechce v naší zemi takovéto nové pořádky, volil Zemana + Okamuru a ne šulina Drahoše (chtěl přijmout 2600 migrantů, ale jaksi zapomněl dodat, že v EU platí zákon o slučování rodin a každý migrant si může přivézt svoji 10-ti člennou rodinu. To máme 26000 barevných netáhel = menší město) Víc nemám co dodat. Chytrému napověz, hlupáka kopni.

    reagovatLjulka2018-02-16 03:41:53

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:pro ....

    jsem taky, avšak nejsem ani příznivec a ani jsem nevolil žádné staré struktury, tudíž se mě kvikot netýká. Pokud chce Ljulka vyzývat jako zlaté prase obviněné staronové struktury (Babiš byl zarytý volič a příznivec ODS) anebo přistěhovalce, kteří jdou do politiky jen proto, aby oblbli svoje ovce a ostříhali stát na příspěvcích, tak to nechť si tu rajskou hudbu pouští do hluchých uší povinně každý den stokrát!

    reagovatpoctivý daňový poplatník2018-02-15 07:14:40

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pro ....

    Pokud vím, tak extrémisté žijí v USA (další vystřílená škola), a hlavně mezi muslimáky v EU či jinde ve světě. Tak laskavě nenazývejte extremisty ty, kteří chtějí udělat v Česku konečně trochu pořádek. Protože takový bordel, jaký zde zanechala ODS, TOP a ČSSD se jen tak lehce nespraví. Jistě patříte k nim, starým strukturám z ODS či ČSSD, proto tak kvičíte hrůzou a kopete kolem sebe. Váš kvikot je rajská hudba pro všechny poctivé daňové poplatníky :-)

    reagovatLjulka2018-02-15 02:52:50

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • ktery uz plati X let

    neni to borec ten Okamura? :))))?????

    reagovatOkamura chce vyznamny den obeti Holocaustu2018-02-14 18:21:39

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Ljulko

    jako čtyři tečky.Tady je tolik potíračů a demagogů ,že je jednomu blujno.Navíc vše je z dílny organizace KAN.To by vám mělo být jasné. Tak ,že ostatní zachovejte klid a na ty blbečky hoďte bobek a honě smradlavej.Že mám úplnou pravdu slavný ing.Bezděku.

    reagovatČtu tu vaši diskusi a musím suše konstatovat čtyři tečky má opravdu rozumu2018-02-14 12:17:07

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ljulko

    Jenže na hospodaření stran s financemi, je zákon. V připadě nových voleb...by měli s financemi sakra problém. Vaše inteligence, nebude asi nijak zářná. A inteligentní člověk, nevolí extrémisty. A ty patenty... těch mám také několik. Ale nechal jsem je přínosně pracovat. Na patentovém úřadě, je patentů, které jsou platné, jako kuřárna na plicním.... tisíce.

    reagovat....2018-02-14 10:15:41

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • 1. Patenty, nejsou zárukou inteligence... 2. Zjistěte si význam slova dogma. Vy dva inteligenti.

    reagovat....2018-02-14 10:10:49

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:pro bo

    pane Ljulko nikdo nikdy nemusí tady ani jinde zpochybňovat Vaši inteligenci. Ono kdyby někdy někdo vymyslel patent na rozum, to by bylo na Nobelovu cenu ;-) Jen už se hlavně nedržet jistého dogma, že keď všeci kradnů, ja možem taky! Augiášův chév se musí čistit odshora a teď. proto je nutné přestat se bát, vystrčit hlavu z písku nebo kdoví odkud, a začít řešit jak Okamuru, tak Babiše. Nevystačíme si s tím, že jsou jen stejní, jako ostatní. V tom případě jejich jednání schvalujeme a jsme ušpinění jako oni. Jsou naše vizitka, co my jim dovolíme, to si oni budou moci dělat bez ohledu na morálku. A to, že tady byl binec i před nimi, to na věci nic nemění. Oni ten binec totiž nejen nevymýtili, ale ještě více zaneřádili!

    reagovatale no tak2018-02-14 08:13:01

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pro bo

    Vážené bo, jen by mne zajímalo kolik máte zapsaných patentů či průmyslových vzorů u Úřadu průmyslového vlastnictví Praha. Já 5, takže s tou nižší inteligencí trochu opatrně :-)

    reagovatLjulka2018-02-13 20:01:41

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • na

    nižší inteligenci, co podporuje zločin, není co řešit zavrtejte se sám do sebe !

    reagovatbo2018-02-13 15:45:14

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pro ....

    Vážený...... Zatím jsem zjistil, že normální pracující a daně platící člověk je úplně uprdele starým profláknutým stranám jako je ODS, TOP, ČSSD, KDU. Tak proč nezkusit někoho jiného. Horší to už opravdu, ale opravdu nebude. Chápu, Vám se to nelíbí. Vám to přidělá další práci, zavrtat se někomu novému do análu, že? :-) Tolik roků jste zavrtaný v ODS, nebo ČSSD, klidně si tam přikrádáte a včíl taková pohroma. To musí být k zlosti, viďte :-)

    reagovatLjulka2018-02-13 13:28:36

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pokladny jiných politických stran také nikdo nekontroluje. Jestli strana vydělá, nebo dostane 50 mil. tak to může být závistivcům úplně jedno. Tak jako TOP, ODS, ČSSD, KDU a jiné profláknuté strany se nezodpovídají kam zašantročily státní majetek. Klidně ať Okamura hodí peníze do studny, nebo rozdá bezdomovcům. Je to jeho věc, jeho strana.

    reagovatLjulka2018-02-13 13:14:21

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • kdo se včera

    díval na ČT1 tak si o tom udělal obrázek, je to chnus velebnosti chtět 49 milionů za sprosté tlachání to je síla, a pořád bude mít málo aby se brzy vysvětlili kde se v SPD s pokladny ztratilo těch 9 milionů budeme se asi divit!

    reagovatjaruš2018-02-13 08:27:40

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    jste Ljulko vysvětlili ty finanční nesrovnalosti vaší SPD v povolebním účetnictví? Nebo za to můžou taky tradiční strany? Co všechno lumpům v Čechách ještě může projít a nikomu to snad nevadí. To by ještě před pár roky neexistovalo - ušpinění politici dříve či později museli s ostudou od válu. A dnes? Vymýšlejí se příběhy o nespravedlivých stíháních, zakrývají se mocichtiví sponzoři prázdných politiků a spodina tomu tleská a protikorupční bojovníci Janeček, Transparenci, Rekonstrukce státu a další farizejové mlčí. Bída a hnus přitáhla do Čech a dusí nás čím dál víc.

    reagovata už2018-02-13 07:35:43

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Okamura přes 50% ???

    Tak to bys hochu koukal, jak by to tady vypadalo. Ten neumí uhlídat svoji hubu a svoje lidi, natož konto. Kdyby měla platit přímá demokracie, byl by dnes, jako první od válu. To je fakt. Jeho chování, není demokratické. To je fakt. Zatím nezvládá ani tiskovky. Nedokážu si představit, jak by řídil stát. Je to novodobý diktátor, zatím naštěstí ve svém hnutí. A tak to musí i zůstat. V úsvitu to pochopili naštěstí hned na začátku. On chce nahoru. Tebe a tobě podobné pomatence, má u prdele. Ani ty projwvy si nepíše, platí si na to chlapa. Kterej ho vede, a kterej ho v podstatě stvořil. Okamura se snaží dostat nahoru, už 12-15 let...postupně. A nyní se mu to povedlo díky migraci. Říká lidem, co chtějí slyšet. Ne to, co je možné. A naopak, ti, kteří podlehli, jsou ta nižší inteligenční vrstva. To je taky prokazatelný fakt.

    reagovat....2018-02-13 01:32:29

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pro odpověz

    Koukám, že jste nic nepochopil. Bohužel i takoví méně chápaví lidé jako vy, mají volební právo. Okamura nemůže víc, bo dostal ve volbách jen 10 % hlasů. Proto se musí snažit jít s někým do koalice. Až bude mít za 4 roky ve volbách víc jak 50%, tak se začnou měnit zákony, ve prospěch daňových poplatníků a ne černých netáhel, jak nám to neustále tlačí EU.

    reagovatLjulka2018-02-12 12:07:03

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Cikánský pracovní tábor v Letech

    http://www.zwittau.cz/WEB/lety.htm

    reagovatasi tak to bylo2018-02-12 10:25:02

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pro LULKU

    jestli jses včera díval na Moravce, a poslouchal Dvořáčkovou, tak určitě pochopils jak je Okamura dobrý na nic a na hovno!

    reagovatodpověz si sám2018-02-12 08:50:05

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Artrabant je pica vymrtkana táta ho mrtal to prtele a taki Vymětalová v hlavi nezlob se na nyho on kokoty mrtka nemůže zato

    reagovatDirga2018-02-11 23:33:48

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Zrušit soc dávky,pokud je platí bílí.

    Neserte cikány mezi lidi! Na Slovensku je chovají v osadách mimo města a žádný čurák jako ochránce moráků si nestěžuje.

    reagovatArtaban2018-02-11 19:49:49

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • a

    Co ten slizoun vychcanej socanskej, co se toci jak korouhvicka - se Zemanem jo a ne, s Babisem to samy. Kripl od pohledu s tim drzym ksichtem a naklonenou hlavou. Uz ho socani poslete do prd... at neco dela a nebachrati jak prase. Holt v politice jen same kurvy line...

    reagovatHm2018-02-11 16:18:07

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Koten to dnes opět potvrdil. Půl milionů lidí, má místo mozku, kravský hovno.

    reagovat....2018-02-11 14:05:58

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • kurvvva

    Prasátka za to nemohou,že se narodila bílé mamince,tak je nevražděte !

    reagovatPepíček2018-02-11 12:00:31

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • rasismus

    Prasátka v Letech zažijí holocaust,protože jsou bílé pleti. že.

    reagovatPepíček2018-02-11 09:36:57

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Okamura má pravdu. Jenže v Česku se vždy za pravdu trestalo. Cizáci a jejich přisluhovači média, zrádci a sluníčkáři se mohou zbláznit. Hanobit a překrucovat fakta je dnes In. Horší jako za komunistů :-( Pamatuji že ve škole jsme se učili o Terezíně, Osvětimi, Dachau atd, ale nějaký pracovní tábor v Letech ? Asi to tam tak nebylo zlé a smysluplná práce ( nebo studium) je zejména pro opálené spoluobčany největším utrpením. Proto ta hrůza, ten povyk.

    reagovatLujlka2018-02-11 07:16:48

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • tak nevím kde je pravda

    ale dle "udajnych podložených" došlých emailu je to uplně jink než se oficiálně může mluvit..>

    reagovatoxoford2018-02-11 03:06:03

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE: tak se Vás zeptám - v čem je Okamura horší

    A to že se Babiš umí otáčet nějak vylučuje nasranost ěch z tzv. tradičních stran že je tu další kdo je vytlačuje z míst, kde byl a je přísun ať již od Babiše, Bakaly, Charouze, Kellnera, Chvalovského a dalších a dalších???

    reagovatKarel Strnad2018-02-09 16:20:39

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • 100 A pro nabuřeké a hloupé mladíky doporučuji nečíst novodobou histrii,ale fakta !

    Tábor v létech fakticky vznikl na popud Švarcenberků kde v okolních lesích bylo spousta polomů a neměl je kdo uklízet.Vlada mu vyšla vstříc a zrodil se tábor pro nepříspusobilé lidi práce se štítící.Pozem kde byly postaveny dřevěné domky s kuchyní a pozemek byl zaplocen dřevěným nízkým plotem.Na pořádek dohlíželi čeští četnici.Byl to pro ně očistec.Cikáni ne jenom ,že nechtěli pracovat ,ale přiváděli si úrazy jako pořezání pilou zranění sekerou atd.Co se týče stravování zase nový horor.Cikání dělali ohně před ubytovnama a tam pekli kuřata i s peřím.Naučit je alespoň nějaké kultuře stolování bylo prostě nemožné.Ten tábor fungoval do roku 42 .Když ho převzali nacisti tak cikány a bílé nefachčenky rozdělili do několika táborů.Samozřejmě ,že někteří skončili v koncentračních táborech.Holokaust není třeba popírat to je jasné,ale pravda o táboře Léto je potřeba poctivě vysvětlit.Pan Klaus mladší to v novinách veřejně řekl co si myslí o táboru Léto.Budeme mít sice krásný památník za směšnou cenu čtyřista milionů korun ,ale největší vepřín v republice bude v háji.Kde peníze šly?

    reagovatPamatuji se velice dobře v mém pokročilém věku jak to bylo v tak dnes zvaném koncetračním táboře2018-02-09 15:39:02

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Poslouchej my more co ces taki vetnamec dela to nas sak ty poznáš na cikán nadavas a vetnamec ty nevadi dylyno bezový co more víš o vetnam taki picu víš jaaj taki chceš romaki to plynu ty rasista a potom vetnamec okamur reku té neny koncetrncny tabor taki mrtko spinavi

    reagovatDirga2018-02-09 14:56:39

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE: tak se Vás zeptám - v čem je Okamura horší

    No tak to by me KarleStrnade zajimalo kdo moho nahrazuje u lizu - dlouho jsi byl zrejme mimo republiku - nas predseda vlady byl totiz u lizu daleko drive nez vsichni z minule vlady, neb ho k tomu lizu pustili jeho byvali kamaradi z ODS a CSSD vcetne tehdejsiho premiera Zemana. Takze zvednout hlavu z te povolebni zumpy, uz je po volbach a uz se nemusi lhat a zvanit nesmysly.

    reagovatJarda2018-02-09 14:40:31

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Okamura je zbytečný ,ale ve volbách obstál.A Realisté,realisto,skončili jak?

    reagovatpro realistu2018-02-09 13:29:45

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Okamura a SPD - zbytečný a zbytečný spolek

    poté co konvertovali provozovatelé webu k hnutí Okamury to jde s těmito "novinami" z kopce. Okamura je idiot, řekl co řekl (a říká co říká, a že už toho nažvanil) a prohlášení s dalšími kecy tohoto idiota, jsou jen výmluvami. Okamuro, když něco řeknu tak si za tím stojím, ne? (a bezzubého Zemana nechme spát)

    reagovatrealista a jeho názor2018-02-09 12:32:36

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Vymlouvat se

    na horečku, je velmi trapné, když je nemocný tak má zůstat v posteli, neroznášet bacili a nebude blábolit nesmysly je to neomluvitelné a navíc vůci zdravím nebezpečné!

    reagovatBOŽKA2018-02-09 12:32:29

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • jen dodám

    Pane Haluzo já jenom dodám, chceš bít psa, hůl si vždycky najdeš. A ti černoprdelníci toho dnes využívají na Okamuru na Zemana nemají, tak musí hledat někoho jiného. Jsou to jen ubožáci.

    reagovatmůj názor2018-02-09 10:59:42

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Pane Haluza

    Vážená paní Boženo, označit SPD za zločineckou a to Vás cituji je opravdu hodně za hranou a je smutné, že se necháte zmanipulovat k podobným vyjádření. Jistě dnes je to moderní a in. Myslím si, že za doby KSČ a píši KSČ by byl Váš slovník hodně ale hodně mírnější. A zde se dalo mluvit o zločinecké organizaci, která zavírala nepohodlné občany tohoto státu. Je smutné, že lidi dovedou hodnotit druhé podle vyjádření zda to byl koncentrační tábor nebo pracovní a byl hlídaný nebo ne. Už nikoho z Vás nezajímá, že tam hlídali čeští policisti, že velitelem byl Čech, že tábor vznikl na popud dědy knížete Hajánka z TOP 09. Hezký víkend paní Boženo.

    reagovatredakce zhaluza2018-02-09 10:48:37

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Z toho

    komu tam postavit vlastně pomník jsem celkem na vážkách, ale asi bych se rozhodl pro prasátka, jsou užitečnější

    reagovatQuentin z Montargis2018-02-09 09:58:56

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pane Haluza

    čím víc budete svého guru prosazovat, tím víc se bude lidem hnusit, SPD je zločinecká strana exentrizmus je zločin a divím se vám,že ve svém věku, něco takového hájíte!

    reagovatBOŽKA2018-02-09 08:19:59

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • lidi tam padají vy zmrrrdi!!!!!!!!!!!

    Proč ČD,ti hajzlové,kterým se pořád přidává neposypou ten chodník od podchodu k autobusáku?POTŘEBOVALI BY PO TLAMÁCH.

    reagovatcestující2018-02-09 08:16:59

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • A ještě - článek, který jste sem dali, výborně svědčí o falešnosti, cynismu a toho, že jste bez skrupulí - Všichni slyšeli, co Okamura na adresu tábora řekl, jak zpochybnil jeho existenci - a teď se z toho tímto pitomým typicky okamurovským způsobem snažíte vylhat.

    reagovatMer2018-02-09 07:47:30

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Obhajoba neobhajitelného - to, co předvedl Okamura jako obhajobu svých keců - totiž, že tábor v Letech vlastně nebyl táborem, neměl žádné oplocení alidi mohli chodit ven ....bylo to nejtrapnější, co jsem viděl v posledních měsících. To neuvěřitelné blábolení o horečce, prášcích, o tom, že nevěděl, co říká....Myslím, že všichni, kdo myslí, mají jasno. Okamura je lhář, fašoun, podvodník, který si platí dohodnuté průzkumy a oblbuje prostomyslné lidi. Pokud ho obhajujete, patříte k nim, to je nepopiratelné.

    reagovatMer2018-02-09 07:44:26

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Tábor v Letech

    Tolik řečí se vede v táboru v Letech ale podobný tábor byl také v Předmostí u Přerova v bývalé cihelně. kde se vyráběly cihly.Tábor byl přibližně vybudován před šedesáti lety.Byli tam umístěni pracovníci a hlídali je dozorci z SNB.Pracovníci bydleli ve dvou dřevěných barácích .V poválečných letech to byli odsouzenci z řad PTP-a těm se pomníky nikde nestaví.

    reagovatpavel2018-02-09 05:52:14

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE: tak se Vás zeptám - v čem je Okamura horší

    Není horší ani lepší. Ale je, a nekamarádí s trěmi tzv. demokratickými, zavedenými strananmi.A to ty dlouhodobě zaháčkované ve vládní mašinérii asi strašně sere, že je tu někdo, kdo je nahrazuje. Kdo je nahrazuje u lizu.

    reagovatKarel Strnad2018-02-08 19:05:32

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    tak se Vás zeptám - v čem je Okamura horší než ostatní politici? Ukažte mi jednoho co tam není kvůli prachům ale pro blaho občanů. A v čem je lepší? Jako jeden z mála má aspoň odvahu otevírat témata zapovězená havloidy, eurohujery a celkově establishmentem - podobně jako Klaus mladší. Pokud by víc politiků onu odvahu našlo, třeba by se i něco změnilo a vyřešilo.

    reagovatJarda Fochr2018-02-08 16:42:35

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Já se Vám divím, že se tu dohadujete. Okamura je jen politický hochšapler, který se nacpal do politiky protože je to dobrý kšeft a snadno vydělané peníze a Vy co jste jej volili jste hloupí. On na nějaký program své strany kašle a blaho tohoto státu a jeho občanů jsou mu ukradený. A pokud jde o ten tábor v Letech, nic ve zlém, určitě to tam tenkrát nebyl žádný piknik , ale dělat z toho takové téma mi v dnešní celosvětově posrané době připadá přinejmenším hloupé. Myslím si, že zatím bude něco jiného zas jen peníze. Mě by zajímalo komu připadnou ty peníze za které to stát vykoupí. Slyšel jsem, že by to měl být náš hrabě Karel

    reagovatkdr2018-02-08 15:43:03

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • A proč

    při volbě prezidenta lezl Zemanovi za krk, nebyl vůbec z jeho ochranky ani štábu, a při tom roznášel bacili a to není lezení do konečníku, to nikoho nebolí? Tak co to je za vlez do prdele!

    reagovatmyšlenka2018-02-08 13:14:30

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Učili tam cikány pracovat a to je ted trestné,cikán musí ležet v teple a mrdat,aby nebyl rasismus.

    reagovatjááá2018-02-08 12:23:49

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Lidovci pokritecký hnus

    „Lidovci (jak typické!) na jedné straně chtějí odvolat Okamuru z vedení Sněmovny kvůli vyjádření k cikánskému táboru v Letech, přitom Babišova nedávná slova pronesená na Šluknovsku „Byly doby, kdy všichni Romové pracovali. To, co píší v novinách ti blbečci, že tábor v Letech byl koncentrák, to je lež, byl to pracovní tábor. Kdo nepracoval, šup, a byl tam; jim jaksi nevadí,“ podotkl Macek.

    reagovatvyjádření doktora Macka2018-02-08 12:09:36

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:souhlasím

    Ivanko a už ses byla pomodlit. Musíš číst, nejedná se o tom zda Okamura ve vládě, ale o tom, zda podpoří menšinovou vládu. Že by Okamura někomu lezl do konečníku, to snad nemyslíš ani vážně.

    reagovatIvanko myšlení bolí2018-02-08 12:04:34

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Cikánští parazité si nezaslouží ani plechové bydlení,ani prasečák!

    reagovatPepíček2018-02-08 11:19:11

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • souhlasím

    s panem Bartošem, že to byla od Okamuri sprostárna, a nevolila jsem Babiše, ale dávám mu za 1 že z Okamurou nechce, i když mu leze neustále do konečníku!

    reagovativanka2018-02-08 10:17:11

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Včera jsem po dlouhé době sledoval Interwiu na ČT24. Tvaružková se tetelila blahem a lidovecký boss Jan Bartošek kydal hnůj, tak jak je naučený. Tak jak kdesi napsal pan Haluza, pánbíčka budou tahat za nohy, ale když otevřel hubu tak lezl jen smrad, síra a nenávist. Ono si stačí vzpomenout na akci Hermana a jeho dědka Bradyho. Kamarád Poselt si musel mnout ruky už nás asi viděl, jako spící kníže částí Německa. Jsou to odporní lidi, nic víc.

    reagovatmůj názor2018-02-08 10:05:39

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:tábor v Letech

    Rovněž, souhlas s Okamurou, ten zbytek mně může vyfajčiť

    reagovather Styrlic2018-02-08 09:59:59

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Letech omluva

    reagovatJiří2018-02-08 09:32:01

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:tábor v Letech

    Jardo k tomu není co dodat. Hezky napsané. Ještě bych dodal, že tábor v letech postavil dědek pana knížete z TOP 09. Lidovci a TOP 09 jsou jen hajizlíci a chtějí ke korytům.

    reagovatJiří2018-02-08 09:31:13

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • tábor v Letech

    Okamura má pravdu v tom, že celá akce tábor v Letech je pičovina. Byl rozhovor s historikem, že podobných táborů byly po ČR desítky, např. Dětřichov. Když se ho ptali proč zrovna řešíme Lety, odpověděl že ten jediný byl pro cikány a že jde "o uvědomění si etnika" či jinou sračku. Takže jde o další podlézání cikánům, nic víc. To ale vymaštěnci typu Nedělky, kteří si hrají na inteligentní liberály a urážejí ostatní nepochopí.

    reagovatJarda Fochr2018-02-08 09:23:21

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Čunek z toho žije a bude žít až do smrti zcela oprávněně. Udělal pro Vsetín to, co žádný starosta dosud neudělal pro žádné české město. Do Vsetína jezdím a vím jaká to byla hrůza a dnes - oáza klidu. My podobnou šanci měli když se prodala Škodovka. Starosta s koulema jako Čunek by cikány odkázal na Bohemia Opera která jim bydlení měla sehnat, nebo ať táhnou do prdele a starají se sami. Ale připosránci v čele s Lajtochem je ubytovali na Denisce, gen. Štefánika a jinde ve městě. A ještě mají drzost tvrdit že na Škodovce zmizelo ghetto. Jo, za desítky milionů zmizelo na Škodovce a vzniklo na Denisce, Jižní a jinde ve městě.

    reagovatJarda Fochr2018-02-08 09:14:42

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • dodnes z toho Čunek žije, jinak by po něm neštěk ani pes.

    reagovattak tak2018-02-08 08:49:14

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Jen pro připomenutí.

    pane Nedělko, na čem si postavil kariéru dnešní hejtman, dřív starosta Vsetína p. Čunek? Na tom, že vystěhoval na periferii města cikány, udělal tam nové ghetto, nakoupil jim pěkné obytné buňky. Jde o těžké pokrytectví lidovců, včetně Kalouska, který k nim dříve patřil. Dnes pokřikují na Okamuru co si to dovolil.

    reagovat.....2018-02-08 08:48:01

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:jak může

    Kuba ,ty jsi mindža jak Dirga.

    reagovatfuj2018-02-08 08:09:57

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Je zajímavé že prasečák v Letech řeší všichni až dnes.Dříve prasečák nikomu nevadil.Dokonceani cigánům.A co se tak obrátit na Německo které tento tábor za války vytvořilo ?Německo by mělo na pomník přispět finančně.To nemáme jiné starosti než řešit prasečák ?

    reagovatpetr2018-02-08 07:41:30

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:jak může

    KUBA do vlády dám ti hlas. Jsi jednička.

    reagovatVenezuela2018-02-08 07:32:59

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • jak může

    si někdo stavět svoji karieru na lidském neštěstí, tak takový člověk nemůže být ve vládě a už vůbec něco vědět o nějakém programě , když se svými názory se hodí tak akorád do toho prasečího chlívku!

    reagovatKUBA2018-02-08 07:22:31

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Nedělko

    Nedělko kolik máte roků, když do dnes nevíte do kterého chlívku patříte. Dřív jste na těchto stránkách kopal a obhajoval Babiše a ANO. Drahoš váš kůň a dnes pomalu neznáte Babiše. Vy dovedete jen všechno kritizovat a každého poučovat. Pomalu budete redakci přikazovat co mají na stránky vložit. Když od vás čtu o tom , jak je někdo xenofobní musím se zeptat. Kolik cikánských rodin žije ve všem baráku a vašem okolí. Narcis a hlupák Nedělko budete vy, vy se zde prezentujete, jako velký chytrolín, ale skutečnost a názorová zralost jsou někde jinde.

    reagovatNovák2018-02-08 07:05:00

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Ano

    Vážený "souhlas", japončíka určitě nežeru, jak píšete, daleko důležitější je program o kterém vy nic nevíte. A za svůj život jsem byl pouze v ODS, byl jsem pouze sympatizant Úsvitu a dnes podporuji SPD. Možná, že vaše politická kariera je daleko bohatší, jako ta moje.

    reagovatredakce zhaluza2018-02-07 19:22:47

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Pane Haluzo

    Pane Nedělko ono stačí si přečíst 8 řádků vašeho textu a hned vidí, jaký jste inteligent. Opravdu ten kašpar spíš budete vy a myslím velký. Tuto xenofobii zde v tomto státu řeší takoví odborníci, jako vy a par lidovců, kteří potřebují ke korytům. Vy snad ani nevíte o čem píšete. Právě celá aféra se točí kolem pracovního tábora v Letech. Zda řekl jestli tam byl plot dřevěný nebo drátěný. Jen by mě zajímalo, kde chodíte na vaše 100% informace kterými nás neustále krmíte. Osobně znám Radima Fialu a mám celkem přehled co se děje v SPD a tyto vaše kecy jsou jen směšné. Vůbec se nedivím, že pan Haluza na takové kokotiny nereaguje

    reagovatz kavárny x2018-02-07 19:14:35

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ano

    je to čistá pravda Okamura převlékač kabétů a zloděj prospěchář, vytuneloval Úsvit a nyní se vše opakuje vSPD nedivím se ,že s ním do koalice nikdo nechce!A vám se Haluzo ddivím ,že toho japončíka ještě žerete ,zaslepenost a převlékačka to je i vaše slabina!!

    reagovatsouhlas2018-02-07 17:02:13

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • A Babiše...

    ...toho mám u zadku. Nechápu, proč mi to tu furt cpete. Co si navařil, ať si sní. Jeho věc. Jako občanovi mi vadí, že kvůli fake news, zde posilují xenofobní a pipulistické strany, ala to vaše skoro NSDAP :-)) To je peo mne prostě upadek politiky a odpovědného řízení. Věřím, že lidé pochopí, že je Okamura manipulátor a prospěchář. Je to zlý člověk.

    reagovatPetr Nedělka2018-02-07 16:48:20

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pane Haluzo

    Neřeším tabor v letech, to si dokáže vygledat na internetu kdejaký idiot. Reším to, čím se pořád ohání Okamura. Nesmysly, které na veřejnosti placají jeho poslanci. Neustále vše hází na média. A Vy mi tady něco mluvte o úrovni diskuse. Jenom tady tapetujete ty nesmysly, z Okamurovy hlavy. Děláte si tady agitku... a očividně ty hlavy máte solidně vypláchnuté. Inteligentní člověk, musí mít Okamuru za kašpara. Xenofobní sebestředný narcis. Sám si háže klacky pod nohy... dělá si ostudu na tiskovkách... jeho poslanci sekaj trapas za trapasem. A za všechno mohou media? Vždyť prokazatelně tolikrát obracel a převracel. Ale chápu, podle jeho stránek, kde se baví jeho stoupenci, že inteligence, aby mezi vámi pohledal. Kolikrát jste dostal tady na webu, diskusně pres čumák... :-))) Tohle je absurdní. O taboře v Letech, se nikdo nebaví, z hlediska historie. Baví se lidi o tom, co vypadlo z Okamury a Reznera. Už to chápete, nebo máte místo mozečku vlaječku SPD. Hlavně opatrně, demokrat Okamura, ty, co začnou uvažovat, vyhazuje z partaje. Proč nepriznáte jeho chyby? To jste tak vymaštěnej, nebo si to nechcete pripustit?

    reagovatPetr Nedělka2018-02-07 16:38:18

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Když nemůžeme bít koně,bijme aspoň jeho sedlo.

    reagovatpetronius2018-02-07 13:12:34

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • aby Nedělka neumřel nevzdělaný

    Tábor v Letech vznikl roku 1940 pro tuláky, lidi tzv. štítící se práce, lidi vracející se z vězení do civilního života, velkou většinu v něm tehdy tvořili bílí, dnes by se řeklo gádžové. Bohužel taková byla doba před válkou, za války a leckde ještě po válce. Ještě v roce 1948 se Bavorům na místě koncentračního tábora v Dachau málem podařilo zřídit „pracovní tábor pro převýchovu asociálních elementů“, než se rozhodlo, že tam vznikne tábor pro německé běžence z východní Evropy. Další zhoršení přišlo v Letech po heydrichiádě, kdy se dosavadní kárný a posléze sběrný tábor změnil na tábor tzv. cikánský. Stalo se to na příkaz generálního velitele neuniformované protektorátní policie Horsta Böhmeho z 10. července 1942. Pokud si neuvědomíme, že tehdy doznívala druhá heydrichiáda, masové popravy, vybičovaná panika z německé odvety a s nimi spjaté totální podřízení české správy Němcům, nemáme šanci pochopit nic o českých úřednících a četnících, kteří byli přiděleni do Letů. Historici, pokud je mi známo, dosud nenašli žádný dokument a žádný důkaz, že by si toho v druhé polovině roku 1942, než přišla první deportace z Letů do Osvětimi, byly vědomy protektorátní úřady.

    reagovatpár řádek2018-02-07 13:12:05

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Ano, předseda měl horečku...

    Pane Nedělko vaše diskuze je slabá, jako dvakrát přivřený pytlík čaje ze sjezdu ANO. Pokud dokážete přečíst pár řádek z Wikipedie a vaše mysl pochopí psaný text, nebudete zde psát takové hovadiny. Pokud máte tak věrohodné informace, Vy asi budete nejméně vrcholným členem SPD. Jen pro vaši informaci. Cena areálu 450 milionů, bourání 150 milionů podepsáno herr Hermanem KDU-ČSL. Dovedu pochopit prošustrovaných 50 milionů v Čapím hnízdě, tam to v nejhorším zaplatí guru Babiš, nebo ho zavřou, ale zde tyto částky zaplatí všichni daňový poplatníci.

    reagovatredakce zhaluza2018-02-07 12:58:55

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ach jo

    Vepřín nebourejte! Prasátka nebudou mít kde bydlet! Přece je kvůli humanistům nepodříznete.

    reagovatPepíček2018-02-07 11:54:01

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Zapoměl jsem na vyluxované konto strany

    A jeho obhajobu, grafem z loňského roku. Ach ty média :-)))))

    reagovatPetr Nedělka2018-02-07 11:43:18

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ano, předseda měl horečku...

    V posledním měsíci, 4-5 neskutečných přešlapů. Všichni měli horečku. Rezner měl tak 40ku. Další poslanec v debatě o dotacích, při jejich kririce, zapoměl, že sám čerpal 35 milionů. To vypadali na horečku v kombinaci se zápalem plic. :-))) Ale co, předneseme prohlášení, naše ovečky nám odpustí. Ostatní jsou ti, co po nás jdou a chtějí nás ukřižovat. A nejhorší jsou média a ty jejich otázky. Nevěříme jim... je to spiknutí :-)))) Panebože, jestli je v politice tohle, potom už tam může být opravdu cokoli a kdokoli.

    reagovatPetr Nedělka2018-02-07 10:59:32

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


Další články - Články z Přerova, Přerov, Přerovsko



Lov Jelenů a divočáků

publikováno 15. 02. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 6
Na ČT 24 si myslivci stěžují že se na Šumavě přemnožili jeleni.

Lidé z Prahy a vysokoškoláci.

publikováno 09. 02. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 143
Lidé z Prahy a vysokoškoláci nesnášejí Romy ještě více než zbytek společnosti.

Pro Martina z přerovských strojíren

publikováno 03. 02. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 24
Oficiálně děkujeme za upozornění, vše dáno do pořádku.

NEMĚLO BY SE TO NĚKAM HLÁSIT? JE TO JEŠTĚ V POŘÁDKU ?

publikováno 03. 02. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 1
Bobr si postavil hráz z plastových lahví
U východoslovenské obce Lomnička se bobr přizpůsobil okolnostem a hráz doplnil plastovými lahvemi.

Ubytovna u strojíren

publikováno 02. 02. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 26
je tohle ještě vpořádku nebo už je to na oznámení? Správci objektu nevadí komín z okna a očouzená fasáda?
 

Informace pro čtenáře

Vložte článek, nebo inzerát.

Vložit nový článek Přidat nový inzerát
€ nákup 27,00 € prodej 27,85

reklama

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Anketa

Přerovský deník

 

Přerovské noviny - Informace

Redakci pište na email redakce@prerovskenoviny.eu
Pokud chcete informaci o inzerci na Novinách, pište na e-mail reklama@prerovskenoviny.eu

Přerov - Info region & Přerovské noviny.
Informační server okresu Přerov.

Kontaktujte nás


Přerovské noviny na facebooku

Navštivte také naše další portály

Odkazy