SpP a Piráti se nám vybarvují ještě víc, než jsme čekali

Pro příklad 2 bod jejich programu:

"Výnosy z měření rychlosti využijeme na projekty pro zvýšení bezpečnosti dopravy fyzickými úpravami komunikací nebo řízením dopravy; například okružní křižovatka u Lověšic.


Takže s výše uvedeného už to nejsou pokuty za účelem zvýšení dopravní bezpečnosti, ale již se to vnímá jako VÝNOSY.

"Dohled nad pořádkem v sociálně vyloučených lokalitách budou mít na starosti mimo jiné romští policisté, domovníci a jejich asistenti."
Může mi někdo vysvětlit, kdo jsou ty rómští policisté? A domovníci budou mít své asistenty nebo to budou asistenti těch neexistujících rómských policistů? Nevím, že by státní policie v Přerově měla rómského policistu...a městská policie taky nemá žádného rómského strážníka.

 

Vloženo: 03. 09. 2018       Kategorie: Vaše články   Autor: Pozorný čitatel

Přidat příspěvek:

Jméno nebo přezdívka:

Titulek:

Text příspěvku:


  • RE:???

    V roce 1971 proběhl historicky první Mezinárodní romský sjezd (World Romani Congress), kde se Romové ze 14 zemí (včetně ČSSR) dohodli na používání slova Romové. (https://cs.wikipedia.org/wiki/Romov%C3%A9)

    reagovatHm2018-09-10 08:50:19

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • ???

    Může mi někdo vysvětlit co to je róm? Já to nevím, kde se to označení vzalo? Odjakživa byl vždycky cigán. A cigán zůstane vždycky jen cigánem, tak jakýpak róm?!

    reagovatObčan2018-09-09 18:54:22

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Slušný občan, volič SPD, navrhuje omezení práv majitelů bytů. Snad jde jen o nějakého radikála a toto není program SPD. Jinak přestávám jakkoli uvažovat o volbě SPD Tomio Okamura.

    reagovatpotenciální volič SPD2018-09-09 18:30:15

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Člověk který byl 4 x v kryminále za terorystycké zločiny nemůže kanidovat !

    reagovatLevicový volič2018-09-08 19:41:17

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Proč nekandiduje Hučín?

    reagovatAntikom2018-09-08 18:40:13

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:Sakra, to jsem se po ránu pořádně nasral - pro voliče ODS

    A víš ty vůbec kolikrát byl ten ten náš slavný odbojář 3 odboje v kriminále a za co? V USA by za takové tresné činy dostal n ejvyší trest.

    reagovatVolič Miloše Zemana2018-09-07 17:38:52

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • jak

    máme věřit takovým darebákům co pořád jenom lžou, já nic já být ten dobrý!

    reagovatasi tak2018-09-07 16:15:39

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Dnešní noviny SPP

    Píšou, jak jsou zklamaní z toho, že není zastávka v Předmostí. A že za to může samozřejmě ČSSD a ODS. To jsem opravdu nevěděl, že ČSSD a ODS mají v zastupitelstvu většinu a rozhodují o dění ve městě. Ve skutečnosti zastávku potopilo ANO za velké pomoci primátora (SPP). V reakci na tenhle podraz z vlastních řad pak koalici opustil Tužín. Lež má krátké nohy, pane Horký!

    reagovatHm2018-09-07 13:30:03

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:Sakra, to jsem se po ránu pořádně nasral - pro voliče ODS

    Ale, ale. Soudržka se přihlásila. Určitě by se měl ten případ kolem zničení sochy svatého otevřít a ukázat hlavně mladým, jaký byl ten komunistický režim zrůdný. Ano, chtělo to více Hučínů. Tenkrát se národ nechal zprznit a začínalo to v SSM, ROH,SČSP,a končilo to v KSČ, LM a u STB. Podívejte se na estébáka a podvodníka Babiše. Kam to dnes až došlo !

    reagovatčtenář2018-09-07 08:11:05

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:Sakra, to jsem se po ránu pořádně nasral - pro voliče ODS

    Studente ty ještě studuješ?Já myslela ,že jsi již někde v cizinecké legii.Škoda zase o jednoho vola na tomto webu víc.Nevadí brzy i na tebe dojde.

    reagovatSonňička2018-09-07 05:55:40

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Konečně

    mi přišlo správné černo bílé parte odSpP a pirátů Zapoměli však tam napsat že budou nebo chtějí bojovat za lepší život pro jejich menšinu cigány!

    reagovatasi tak2018-09-06 16:39:08

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:Sakra, to jsem se po ránu pořádně nasral - pro voliče ODS

    Škoda, že těch Hučínů nebylo víc. Zničení barokní sochy Sv.Šebestiána byl jeden z mnoha důkazů o zločinech komunistů a po letech i tento konkrétní trestný čin vyplaval na povrch. Určitě by si tento případ zasloužil co největší osvětu, aby lidi nezapomínali a nevolili Zemana, Babiše a jiné zmetky.

    reagovatstudent gymnazia.2018-09-06 08:24:26

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Když se dodržují přísné předpisy s manipulaci se zbraní, nemůže dojít k neštěstí

    Kurňa, to nemůžou ty policajty řádně poučit o manipulaci se zbraní, než jim nějakou půjčí do ruky? To abych se bál, že mne nějaké policejní ucho nechtě na ulici postřelí?

    reagovatpro Mahela a Chromce2018-09-05 20:44:46

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:RE:RE:Sakra, to jsem se po ránu pořádně nasral - pro voliče ODS

    4x trestaný zločinec Hučín se v r. 1971 motal kde neměl. Škoda jen že ho tenkkrát u té sochy nechytli a . . . . . . Byl by od něho dnes pokoj.

    reagovattaké levicový volič.2018-09-05 12:31:34

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:RE:Sakra, to jsem se po ránu pořádně nasral - pro voliče ODS

    Zajimave,zajimam se o historii,kde se o tom dozvim neco vice?

    reagovatSocha2018-09-05 12:18:52

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ano,pane Chromče,takovou odpověd přijímám.Hezký den.

    reagovatMahel2018-09-05 10:10:48

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:Sakra, to jsem se po ránu pořádně nasral - pro voliče ODS

    Tak a už je to venku. Tak ta parta hledačů pokladů, Netopilová, Hučín, Zapletal a spol tam vykopávali nějaký sokl od sochy, která tam kdysi stála. Už je mi to jasné o co gou. Je výročí r. 1968 a tak se zmizení sochy svatého snaží svádět na komunisty. Když u toho byl náš slavný válečný hrdina 3 odboje Hučín tak to je jasný. On už před lety s tím strašil veřejnost. No a Netopilová a spol kandidují tak se kruh uzavírá. Prostě zase se tady straší komunistama, kteří Hučína po právu dávali do chládku. A co když ta stará socha spadla sama. Vždyť ti vykopávači pokladů tvrdí, že byla z r. 1717 tak co řešíte?

    reagovatPřerovan.2018-09-05 08:00:42

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Dane

    pochoop, že jsis vybral špatnou stranu, a proto tě budou voliči napadat!

    reagovatobčan2018-09-05 07:16:45

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE: pro voliče

    Já bych snad jen podotkl,že manželé Pospíšilovi jsou snad oba nezaměstnaní.

    reagovatMonty2018-09-04 19:16:59

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Mahel

    Tak Maheli, ještě jednou a tady naposledy. Utrpěl jsem pouze jednou střelné zranění, ne vlastním přičiněním, já i můj kolega, který toto způsobil jsme byli střízliví a na toto téma již nehodlám komunikovat. Pokud máš Maheli touhu se osobně poznat tak již dnes ti mohu slíbit, že učiním všechny kroky k tomu, abychom se s některými pisateli seznámili osobně. Jestliže anonymní hrdina mluví o morálních a lidských nedostatcích přijde mi to velmi komické. Mohu Vás Maheli uklidnit i já se za chování některých kandidátů stydím, ať už v souvislosti z jejich minulostí nebo tak jak jsem je a jejich chování měl možnost poznat.

    reagovatDan Chromec2018-09-04 18:39:38

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Okamurovec

    Vážený, neznámý spolukandidáte. Na motivaci či zapálenosti některých členů SPD mám svůj zcela jasný názor. Pouze má loajalita ke hnutí SPD, krajskému vedení SPD mi brání v tom, abych veřejnosti v tento čas a chvíli vysvětlil, jak si demokratické postupy uvnitř hnutí vykládají někteří členové. A řešit ty hrdino anonymní , mou zadnici či nohu opravdu nemusíš, protože ta výsledek té vaší kandidátky nikterak neovlivní.

    reagovatDan Chromec2018-09-04 18:27:09

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • naštvaný voliči SPD

    ty musíš být rozumu mdlého jinak bys nebyl volič takové strany nevolitelní!

    reagovatVÁŽENÝ2018-09-04 17:02:18

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:Sakra, to jsem se po ránu pořádně nasral - pro voliče ODS

    No přece GPS "kešku", to je taková nová hra

    reagovatpro Přerovan2018-09-04 16:30:31

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Sakra, to jsem se po ránu pořádně nasral - pro voliče ODS

    Děkuji za kritiku, takže se pokusíme dojít dále. Víte, kdyby se některé sociálně vyčleněné skupiny našich občanů chovali civilizovaně, asi bychom nemuseli setrvat v této diskuzi. Říká se, že svoboda jednoho končí tam, kde začíná svoboda druhého. Představte si, že rodiče svému potomkovi za celoživotní úspory koupí králikárnu v panelákovém domě. Když kupujete byt, tak jako řádně myslící bytost koukáte nejen na to, jaké kachličky jsou v koupelně, ale především se optáte na své budoucí sousedy. Budete s nimi sdílet společně večerní klid, pořádek ve společných prostorách, bezpečnost, starost o okolí, estetický vzhled výtahu, toleranci k chování dětí atd, atd... .Víte, sousedi v paneláku jsou něco jiného než sousedi v domcích na vesnici. Dobře, řekněme že všechno je v pořádku, sousedi si vycházejí vstříc, nedělají si schválnosti, nezávidí si, společně pečují a zušlechťují společné prostory a okolí domu. No a teď si představte, že po nějaké době třebas nějaký spekulant s chudobou koupí jeden z bytů a pronajme jej za co nejvýhodnějších podmínek třeba cikánům. Samozřejmě podnikavec má právo podnikat, pronajmout svůj podnikatelský prostředek komukoli a za cokoli. Jenže jak k tomu přijdou do té doby další rodiny ve společném domě, které ze dne na den jsou připraveny o noční klid, pořádek a hygienu, bezpečnost dětí, dříve nezakouřené prostory, poškrábaný výtah atd. Vy si opravdu myslíte, že podáním trestného oznámení na policii vše končí? Za prvé policie nic nevyřeší, poničený výtah přiřkne neznámému pachateli a dokud snad nedojde k vraždě, nikdo nic neřeší. Takže se ostatní slušní, kterým poškozený majetek vadí, se složí, a na nějakou dobu zase zkrášlí do původního stavu. Vy si SPD dovolujete označovat za levicovou stranu, jiní zase za krajně pravicovou. Musím se přiznat, že už v tom přílepkování mám pořádný zmatek, že nevím skoro kam patřím. Vím ale jistě, že patřím ke slušným občanům, kteří mají se snahu o svůj a společný majetek starat rukama a myslí dobrého hospodáře. Pokud vážený Vy, jako volič ODS vidíte jen peníze a svobodu s nakládaným majetkem a současně z mého komentáře Vám naskakuje dle Vás husí kůže, jste pro mne asi tím pravým vzorkem voliče ODS. Zkuste se prosím pobavit s lidmi o jejich bezmoci k slušnému bydlení, možná že pochopíte více. Pokud s mojemi návrhy na řešení nesouhlasíte, či máte výhrady v podobě přirovnávání s činností bývalých pouličních výborů KSČ, nemůžu Vám to mít za zlé. Tu dobu jsem taky zažil. Když však něco nefunguje, je potřeba zalistovat i v paměti, jak se to dělalo dříve, když nemám vlastních nápadů jak složitý problém řešit. Jedno Vám ale řeknu už teď, domovní řád a jiné pokusy bonzování na policii se míjí účinkem. Spíše je tady možné očekávat riziko pomsty od nepřizpůsobivých, ať na dětech či autě.

    reagovatNaštvaný volič SPD2018-09-04 16:27:50

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:Sakra, to jsem se po ránu pořádně nasral - pro voliče ODS

    Sakra tak kdy se dozvím co to tam v poli dělali ti piráti, Netopilová, Hučín, Schenk, Zapletal a spol. Co to tam vykopávali a nebo zakopávali?

    reagovatPřerovan.2018-09-04 16:04:06

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Sakra, to jsem se po ránu pořádně nasral - pro voliče ODS

    Máte pravdu vedl složité soudní spory hlavně s bývalou manželkou. Není žádné hrdinství si troufnout na ženskou, jak verbálně nebo fyzicky, každý hulvát i pan Galeta, dokáže postavit nějakou ženskou do pozoru, to máte pravdu. Jen hlupák si neváží vzdělání, máte na mysli vojenskou školu minulého století ? Najednou vzdělání je pro vás důležité, ale u pana Pospíšila vzdělání, až takovou roli nemá.

    reagovatz úřadu2018-09-04 14:29:07

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Naštvaný voliči SPD

    Už jen krátce, děkuji za diskuzi. Nevím, které město by schválil vyhlášku, která by omezovala a dokonce nařizovala co muže, nebo jak má, nakládat se svým majetkem vlastník nemovitosti (bytu) . Vždyť do osobního vlastnictví město prodává barák na Čechově ulici, kde budou malometrážní byty. Chtěl bych vidět v peaxi, jak soukromému vlastníku bude město diktovat, komu mohou byt pronajat nebo prodat. Obzvlášť vaše věta a budu citovat "pronájem jednotky v soukromém vlastnictví bude možný jen se souhlasem ostatních vlastníků", mě to připomíná dobu minulou, kdy uliční výbory KSČ rozhodovali, kdo bude kde bydlet a kde, bude jaká nástěnka. To opravdu myslíte vážně ? Chtěl bych vidět, jak se budou tito vlastníci nemovitostí domlouvat, když vždy na pevním místě jde o peníze ? Už snad jen znárodňovat. S vašeho komentáře mě naskočila husí kůže. I dnes existují zóny bez doplatků na bydlení. Už i dnes jde podat TO na osoby, které jsou v podnájmů a porušují domovní řád a soužití s jinými nájemníky. Z vašeho komentáře jde opravdu vyčíst, že SPD je levicovou stranou a pro mne nevolitelnou a budu a chci věřit, že i pro mnoho lidí z Přerova. Ještě jednou děkuji za diskuzi, ale máme diametrálně odlišný pohled na základní principy.

    reagovatvolič ODS2018-09-04 14:14:40

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Sakra, to jsem se po ránu pořádně nasral - pro voliče ODS

    A proč by se Ing. Pavel Galeta nemohl nechat zapsat na kandidátku SPD, pokud je jejím členem? Je středoškolským učitelem v Olomouci na technické škole, i v Přerově má spoustu bývalých žáků, se kterými se podělil o své profesionální umění elektrotechnika. V Lipníku nad Bečvou býval předsedou maturitní komise. Jen hlupák si neváží vzdělání a dehonestuje učitele. Vím, že Ing. Pavel Galeta aktivně pracoval v Unii otců za práva dětí s panem Vladimírem Novákem z Třebčína na Olomoucku. Jako zmocněnec otců u přerovského okresního soudu vedl úspěšně složité spory mezi rodiči, kteří si bránili navzájem v kontaktu s vlastními dětmi. Někdo chová rybičky, někdo psíka a slepičky, proč by nemohl Ing. Pavel Galeta chovat kozy? Stejně jsem měl vždy srandu z toho, když Ing. Pavel Galeta přišel na Odbor ochrany práv dětí a místní opatrovnice postavil do pozoru.

    reagovatNaštvaný volič SPD2018-09-04 13:52:04

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Sakra, to jsem se po ránu pořádně nasral - pro voliče ODS

    No konečně jde naše veřejná debata správným směrem. Ryba smrdí od hlavy, takže se musí začít především v parlamentě, a tam má SPD svoje zastoupení. Ti, co nemají své zastoupení v parlamentu v podstatě mají velmi omezené možnosti své nápady na zlepšení situace změnit. Teď k té kuchařce na řešení problému. Vlastníci bytových jednotek domu si mohou demokraticky dát do svých stanov a tyto odsouhlasit, že pronájem bytové jednotky v soukromém vlastnictví bude možný jen se souhlasem ostatních vlastníků. Město Přerov si může vytvořit místní vyhlášku, že k trvalému pobytu k adrese pronajímané jednotky bude vyžadovat souhlas ostatních vlastníků jednotek. Bez trvalého bydliště lze nájemci zkomplikovat pobírání všech dostupných sociálních dávek. Musí být uzákoněno, že sdružení vlastníků jednotek mohou osobám v pronájmu podat návrh na zrušení trvalého pobytu z důvodu závadného chování, obtěžování či porušování hygienických pravidel. Určitě budeš protestovat, že to tak nejde jednoduše. Proto rád uvítám tvoje nápady i oponenturu, určitě naším společným cílem bude tyto problémy řešit. Je to především legislativní problém a dlouhá běžecká trať. Tým SPD je pořádně nabuzen se těmito problémy obyčejných lidí zabývat. Otázkou je, co doposud dělali naši politici v komunále do teď. Kromě umění přerozdělování peněz nás všech žádné zásluhy těch současných našich slavných zastupitelů nevidím.

    reagovatNaštvaný volič SPD2018-09-04 13:22:27

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • s kozama na vesnici......

    reagovatOmluva2018-09-04 13:01:39

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE: pro voliče

    No vážený naštvaný, to jsi opravdu trefil hřebíček na hlavičku. Bývalá paní Galetová by opravdu mohla vyprávět o bývalém manželovi. Přerov je větší vesnice a lidi se zají a také si řeknou kdo je kdo. Je jen smutné, že takový člověk má odvahu nechat se napsat na kandidátku. Kde vlastně žije v Předmostí u rodičů, nebo kdesi s kosami na vesnici ? Jak o tom on sám psal. Pan Kafka by si měl užívat důchod a věnovat se koníčkům a politiku přenechat konečně mladým. Něco jiného je v 50 něco řídit ve strojírnách a o 25 let později dělat politickou kariéru. O odstranění pana Mause, tu už bylo také něco řečeno. Pan Pospíšil bude asi jen výjimkou podle vás. Není náhodou spojen s problémem pohonných hmot v Prechéze? Pan Košutek měl aspoň průmyslovku, jak říkal 13 tříd, a že by zvládal funkci náměstka, o tom se dá opravdu polemizovat. Snad jde souhlasit s vaší poslední větou, že pan Maus by byl možná dobrý kandidát do zastupitelstva, ale z 15 místa to snad nemyslíte vážně ? Lidé z Přerova si určitě vyberou. Jinak celkem dobrá reklama, ale ne pro Přerováky.

    reagovatvolič2018-09-04 13:00:09

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Sakra, to jsem se po ránu pořádně nasral - pro voliče ODS

    No bezva, tak ti zase stoupl tlak, ale moc by mě zajímalo řešení a ne jen prázdné řeči. Pokud je byt v osobním vlastnictví, je jen na vlastníkovi komu byt pronajme. a na vysvětlenou, kdo dostane příspěvek na bydlení není věcí města, ale sociální politiky státu. Tak budu čekat na kuchařku, jak vystěhovat nebo přesvědčit majitele nemovitosti koho mají do svého bytu nemovitosti ubytovat. Předem děkuji za odpověď.

    reagovatvolič ODS2018-09-04 12:34:39

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE: pro voliče

    Hnutí SPD kandiduje do zastupitelstva jako nováček, a jako každý nováček má těžko rozpoznatelnou historii. Pokud jsem zkoumal kandidátku SPD, tak pouze Irena Hanzlová, která kandiduje na 4.-místě byla v zastupitelstvu za KSČM. Bývala manželka od pana Ing. Pavla Galety dělala dlouhé roky sekretářku starostovi p. Valouchovi, zapisovatelku MZ a MR v Přerově. Myslím, že Ing. Galeta bude dobře v obraze, jak magistrát funguje. Pan Ing. Jiří Kafka má sice 75 roků, ale jeho vitalitu by mu mohl závidět i o několik desítek let mladší . Pan Ing. Kafka v Přerovských strojírnách zastával různé funkce na vysokých postech, takže u něho bude vzhledem k jeho pracovní historii záruka schopnosti komunikace a organizace kolektivu. Možná proto byl ustanoven do role koordinátora přerovské SPD. Pan Pospíšil, který je dvojkou kandidátky není žádným hospodským, ale majitelem zrekonstruované hospody ve Vinarech, kterou pronajímá. Kdo tady měl možnost zchátralý objekt zrekonstruovat, asi nebude též nějaký blbec. Chce to organizační talent s vložením své řemeslné zručnosti. Že někdo nemá maturitu či vysokoškolský diplom je otázka především pro ty, co jej mají. Znám řadu rádoby vzdělaných, co nemohou o pořádnou práci zavadit, bohužel i v našem zastupitelstvu města jsou zástupy takových v neojedinělém případě. Pan Petr Maus se dobrovolně vzdal prvního místa na kandidátce, protože údajně odchází pracovat do Bratislavy a nebude mít dostatek času se věnovat komunální politice. Myslím, kdyby pan Maus se stal sporadicky zastupitelem v Přerově, mohlo by mít SPD docela slušné zastoupení v MZ.

    reagovatNaštvaný volič SPD2018-09-04 12:33:23

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Sakra, to jsem se po ránu pořádně nasral - pro voliče ODS

    Špatně jsi mne pochopil. Měl jsem na mysli byty v osobním vlastnictví, kteří podnikavci-vlastníci pronajímají cikánům za tučný peníz hrazený z veřejných prostředků. Toto nemá co s vyhláškou na přidělování městských bytů nic společného. Tady poukazuji především na problém rozmísťování nepřízpůsobivých do společných prostorů domu k ostatním vlastníkům bytů, kteří byty nepronajímají, ale naopak v nich bydlí. Mozkovou příhodu dostanu asi z těch, co nemají dostatečnou čtenářkou gramotnost. Ještě jednou, o městských bytech se tady nezmiňuji. Zůstaň raději voličem ODS a klidně plácej se do prsou. ODS v Přerově pro obyčejné lidi nehnula prstem. ODS je stranou podnikatelů, kteří nechtě být odstavení z přisátí ke státnímu cecku.

    reagovatNaštvaný volič SPD2018-09-04 11:53:25

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Sakra, to jsem se po ránu pořádně nasral

    Víš naštvaný, že úpravu vyhlášky na přidělování městských bytů předložil právě člověk z ODS Marek Dostál ? Asi se moc nezajímáš o to co se děje v tomto městě. To, že to shodila Netopilová a Puchalský s SpP je fakt, který by si lidi měli uvědomit. Tak se trochu uklidni a bacha na mozkovou příhodu.

    reagovatvolič ODS2018-09-04 11:09:46

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Okamurovče, to si snad děláš srandu. Ono se stačí podívat na kandidátku a chce se člověku smát. Okamura s komunálem nemá co dělat a bohužel ti lidé na kandidátce jsou jen slepeneč nevolitelných lidí. Jednička pan Kafka 75 let asi kopie Puchalského ve starším provedení. Dvojka pan Pospíšil nějaký hospodský z Vínar, člověk bez vzdělání. O panu Galetovi, tady toho bylo hodně řečeno. Kdo vlastně lidi z SPD Přerov zná, kromě rodinných příslušníků. Nikdo. Kdo viděl někoho na zastupitelstvu ? Nikdo. To je jen špatný žert.

    reagovatvolič2018-09-04 11:04:20

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Buď si za svými lidmi stojím ...

    reagovatOmluva2018-09-04 08:27:59

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Souhlas. Co je to za přístup buď sinus svými lidmi stojím, nebo běžte do prdele. Vyjeďte to skupinka přizdisráčů.

    reagovatMaheli2018-09-04 08:20:11

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Sakra, to jsem se po ránu pořádně nasral

    Investovat peníze města do majetku kraje, to si chce si vzít prášek na uklidnění. Což Ti Piráti to mají v hlavě vypatláno. Pochopil bych je, kdyby si mezi sebou na ten kruhový objezd udělali mezi sebou sbírku. Takže zařízení na měření je instalováno hlavně pro nějaké výnosy? Tento druh podnikání není v ČR dovolen, alespoň taxativně takovéto živnostenské oprávnění neexistuje. Prosím voliče v následujících komunálních volbách, pokud vidíte v Přerově problémy s cikánskou komunitou, nevolte Piráty, ANO, ČSSD a ODS. Nejsem v Přerově jediný, komu do společného domu nastěhovali cikány do pronájmu. Tržní cena mého bytu tím poklesla o 10%. Pronajímat byty cikánům, je nejlepší kšeft v Přerově, vysoké nájemné zaplatí daňový poplatník. Na zhoršení bezpečnosti a kvality bydlení se nikdo starousedlíků neptá.

    reagovatNaštvaný volič SPD2018-09-04 08:18:02

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • takthle to okamurovče nefunguje.Chromec je na vaší kandidátce a je jedno zdali na volitelném či jiném místě.Zkrátka je vaším kandidátem do MZ a volič má právo se ptát na jeho průstřel prdele a jestli jste vyřešili jeho morální a lidské nedostatky tím,že jste ho odstavili na ocas kandidátky protože se za něj stydíte jste se v žádném případě zodpovědnosti nezbavili

    reagovatMahel2018-09-04 08:02:34

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • ANO a Navrátil

    Další pro cikánská strana je ANO, všechno v radě schvalovali, náměstek pro sociální záležitosti Navrátil se na tom všem přímo svými návrhy podílel. Bohužel.

    reagovatKuk2018-09-04 07:24:07

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Proto volte SPD. Myslíme to vážně. Nabízíme kvalitní kandidátku zapálených a motivovaných lidí toužících změnit Prerov v bezpečné místo pro život. Dana Chromce prosím již neřešte. Každý má právo na omyl. Ten byl napravení tím že byl demokraticky po pochopení situace posunut na nevolitelne místo tudíž není již nutné řešit zda to byla řiť či noha.

    reagovatOkamurovec2018-09-04 06:30:58

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:ale stejne

    ta slečna studentka je zřejmě mírně ujetá na cigány. Jak se píše v článku, její rodiče ji označují jako stříklou cigánskou krví a že se v cigánech našla. No, tak za výhru udělala cigánům oslavu, vernisáž svých fotek v bývalé hospodě na Škodově... Ať se klidně kamarádí s cigánama, nejlépe ať s nimi bydlí. Ale - ať nás neumravňuje a nepoučuje, jak se máme k cigánům chovat, jaké pochopení pro ně mít. Nás Přerováky, kteří s nimi máme mnoho špatných zkušeností, opravdu ne. A nemá smysl s touto milovnicí cigánů diskutovat. Ona je mimo a my to žijeme v reálu.

    reagovatach2018-09-03 21:37:31

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:TO

    Vážený,á, v Přerově žiji 7O let a s hýčkanou komunitou je to čím dál horší a drzejší....Mladí frocci v pasáži přepadávali /viz deník NP/, byty ,které si samovolně zdevastovali se odepisují a město jich foruje na dříve klidná sídliště a rod.domků což je dnešní politika současné vladnoucí garnitury. Jak se snaží je vidět u nádraží kdy maloleté dítě stěká vulgárně na starou paní a v supermarketu řvou na paní,která je upozornila na nevhodné chování :"aby tě rakovina sežrala".....Tak je vede jedna z mála stran včele se soudružkou a soudruhem ,kteří jsou jejich obhájci......

    reagovatjiří kanzer2018-09-03 20:25:23

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE: To:

    Já bych rád věděl co madam Netopilová dělala v poli s těmi hledači pokladů a s Hučínem. V tom bude nějaká levota.

    reagovatPřerovan.2018-09-03 20:12:37

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:ale stejne

    ale mega kosočtverec!

    reagovatTa ženská je2018-09-03 19:27:54

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pro To:

    Ještě jsem zapomněl na dětské hřiště na ul. Jasínkova. Každý slušný občan přece pochopí proč se takto chovají cikáni.

    reagovatventil2018-09-03 19:24:25

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • ale stejne

    https://olomouc.idnes.cz/iris-koppelhuberova-rozhovor-prerov-romove-fotografka-snimky-soutez-1mk-/olomouc-zpravy.aspx?c=A180831_424370_olomouc-zpravy_mip

    reagovatsice to sem nepatri2018-09-03 19:13:05

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE: pro To

    Ještě štěstí, že o té problematice s cikánskou (romskou) komunitou máte bohaté zkušenosti. Už před 4 roky, jste s Puchalským SpP pořádali happening na nam. Rasche. Dnes vyloučená lokalita, Denisova, Svoboďák dokonce i podle radnice. Policajti se mohli zbláznit. SpP a Piráti jsou jednoznačně procikánské strany, které nedokáží pochopit, že zákony ČR mají platit pro všechny občany ČR stejně. Pokud nejsou schopni pochopit tyto základní principy, nedovedu pochopit, proč chtějí zastupovat občany města a lezou do politiky. Asi se nedočetli, co znamená pozitivní diskriminace.

    reagovatobčan2018-09-03 19:05:00

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Mám s nimi dost zkušeností, abych moh říct, že s drtivou většinou to nejde. Tedy s 99.9% z nich.

    reagovat...2018-09-03 18:51:40

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pro To:

    Prosím nevykládejte, že nevím nic o Přerově ve kterém žiji více jak 50 let. Mluvíte tu pořád o romech. Je otázka kdo to jsou romové. Takto jsme začali říkat cikánům po revoluici. Oni jsou to pořád cikáni. Mluvíte , že nerozumíme cikánské problematice. Mýlíte se a rád si o této problematice s vámi pohovořím. Na závěr , já je zatracuji, ale bohužel se mnou nebude jednáno jak s nimi. Bohužel umím číst, psát, počítat a hlavně - nejsem cikán.

    reagovatventil2018-09-03 18:34:11

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Slušní

    Ale ti co jsou slušní přece nemaj problém poslouchat bílého policajta ne?. Nehazeme je do jednoho pytle.

    reagovatMirek2018-09-03 16:49:14

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE: To:

    Ááááááá, paní Netopilová se probudila?

    reagovatGhost2018-09-03 16:39:34

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Jd vidět, že o Přerově nic nevíte! Jen tu nadávate a hážete špínu na ostatní. Jedna z mála stran, která se snaží o komunikaci s Romy. A jak by jste to jako chtěli řešit? Všichni Romové v Přerově přece nejsou špatní a snaží se jak mohou. A takový jako většina těchto pisálků, háže klacky těm slušným pod nohy! O Romské problematice víte tak kulový. Takže vážení, důležitá je konverzace. A těm kteří to zatracuji přeji jen jedno. Aby snimi bylo jednáno stejně!

    reagovatTo:2018-09-03 16:34:32

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • jo výnos je výnos

    s čeho by si mohli přispět do své kapsy když né z blbosti a práce jiných!

    reagovatBOŽKA2018-09-03 16:00:04

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Výnos?

    To jako fakt? Oni to nazývají výnos? Nemá to být náhodou příjem do pokladny města za sankce? A SPPP z toho chtějí udělat výnosný obchod a pak to přeposílat na kraj... A cigánský policajt? To jakože cigáni nesmí poslouchat bílý policajty, ale jen cigánský? Zvrhlost...to může volit jen vyhulenec

    reagovatLolek2018-09-03 14:11:59

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pane Nedělko, já ne. Nechci mít vykouřený mozek jako oni. To je fakt neuvěřitelné, jaké blbosti z nich lezou, a to měli před 4 lety téměř 20%. Fakt dobrý.

    reagovat...2018-09-03 13:19:11

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Okružní křižovatka

    ...u Lověšic, je silnice ve správě kraje. Takže zařízení z pokladny města, a peníze z kapes lidí, chtějí použít na výstavbu něčeho, co by bylo dárkem pro krajskou správu silnic? No teda..... co tam v tom svojem klubu hulej...nevím, ale taky bych si dal.

    reagovatPetr Nedělka2018-09-03 13:06:54

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Policajt má aspoň nějaké vzdělání. Vždyť tito asistenti pomalu neumí přečíst psaný text. Tohle má být spása pro Přerov ?

    reagovatnevolitelné SpP2018-09-03 12:35:20

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Kam kráčí SpP

    s paní "baronkou", když do nynější doby neumí zvládnout státem chráněné etnikum.... AS či policie jdou z našich peněz... Na druhé straně tamani nemají žádné asistenty či hlídače pořádku, neničí si své byty a nenatahuji ruce na sociálce aby je stát podporoval včetně přidělení bytu,.....

    reagovatJiří Kanzer2018-09-03 12:25:33

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • naštvaný úředník

    Takže na krajské rychlostní komunikaci budou za naše peníze budovat okružní křižovatku?? Ti se posrali v kině. To je věc ŘSD a jejich peněz. Spíš by měli tlačit na ŘSD, ať to postaví za své. Po dostavbě dálnice D1 to už půjde. Horký zas vyhazuje peníze oknem, jak je u něj často vidět. Nesmysly, nesmysly a nesmysly. Ať jdou s tou svou skupinkou do háje. Co se týká cikánských policistů, to je výmysl hvězdné pěchoty za 4 roky ve vedení města? Roztahují nepřizpůsobivé likvidací některých ubytoven do celého města!, a ještě si to chtějí pohlídat jejich vlastní "policií"? Na to už opravdu není slušného slova.

    reagovat?2018-09-03 11:24:59

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


Další články - Články z Přerova, Přerov, Přerovsko



O vítězi komunálek v Přerově rozhodnou Romové

publikováno 04. 09. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 138
Předvolební vřavu odstartovaly tento týden všechny politické strany v ČR.

Informace pro voliče jak upravit hlasovací lístek.

publikováno 03. 09. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 115

Úprava hlasovacího lístku

Vladimír Puchalský jak ho neznáte...

publikováno 01. 09. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 27
Dostala se mi do rukou zajímavá knížka s názvem Maminko, kup mi koníčka.

Hledání práce po padesátce....

publikováno 31. 08. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 21

Všude na nás deníky i jiná média chrlí, jaký je nedostatek pracovních sil a jak je nejnižší možná nezaměstnanost od dob revoluce vůbec… Musíte však umět kopat krompáčem, míchat maltu nebo zacházet s elektrikou, v lepším případě být strojním či stavebním inženýrem nebo dokonce programátorem, o ty je sháňka největší.

Zamyšlení nad letošním suchem....

publikováno 31. 08. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 6
Vyschlé potoky, poloprázdná koryta řek, hynoucí ryby z nedostatku kyslíku ve vodě, usychající stromy v přírodě, rozpukaná zem na polích, studánky bez vody, nízká hladina spodních vod, vysychající studny u příbytků… to vše člověka nutí zastavit se a přemýšlet, proč se toto vlastně děje.
 

Informace pro čtenáře

Vložte článek, nebo inzerát.

Vložit nový článek Přidat nový inzerát
€ nákup 27,00 € prodej 27,85

reklama

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Anketa

Přerovský deník

 

Přerovské noviny - Informace

Redakci pište na email redakce@prerovskenoviny.eu
Pokud chcete informaci o inzerci na Novinách, pište na e-mail reklama@prerovskenoviny.eu

Přerov - Info region & Přerovské noviny.
Informační server okresu Přerov.

Kontaktujte nás


Přerovské noviny na facebooku

Navštivte také naše další portály

Odkazy