Tipování výsledku voleb

Pojďme do komentářů tipovat poradi stran a to co je dostane.

Nikoliv se hádat. Dovolím si začít.

1.ANO-Kobliháři
2.SpPP-Piráti
3.Prosperita-Ukoktaný Pospisilik
4.ODS- podnikatelé a provozovatelé pofidernich firem
5.KSČM- stará jistota
A o poslední místo se popere SPD s KDÚ+Top09- štamgasti a černoprdelnici

Lajtoch, ČSSD, OK, STAN, JAUNER se nedostanou podle mého.

 

Vloženo: 04. 10. 2018       Kategorie: Vaše články   Autor: Fortuna

Přidat příspěvek:

Jméno nebo přezdívka:

Titulek:

Text příspěvku:


  • Jásám, Jarda Hýzl přejel Jasovou.

    reagovatcyklista2018-10-06 21:45:47

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:RE:RE:Zmrd

    Aha, tak to ale mám jiný názor.

    reagovatKulička2018-10-06 20:19:30

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Málos agitoval. V koalici bude i Prachař a to zakládá naději na rozvoj.

    reagovatvěčně nespokojený občane, ty kverulante, zs není po tvém2018-10-06 20:11:46

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Oni nikdo co kandidují nepozvednou Přerov do nějakých výšin... Jsem zvědav na Jasovou, zatím to vypadá, že bude zvolená. Tak ta Přerov pozvedne k tomu lepšímu životu.

    reagovatOno to máš celkem fuk2018-10-06 20:10:20

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:RE:Zmrd

    Mutr je samice od fotra, který absolutně nezvládl tvou výchovu..

    reagovatKuličko2018-10-06 20:06:48

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Poděkování

    Ono to máš celkem fuk. Myslím že výsledky by zase byly podobné. Oni nevoliči by volili podobně jako ti co volili. Nebo si myslíš že nevolili hlavně ti co by to hodili tvé oblíbené straně či skupině osob? Tomu nevěř.

    reagovatVolební účast2018-10-06 20:05:35

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Poděkování

    “DĚKUJI “ všem , kteří se zasloužili svou lhostejností a neochotou jít k volbám o to, že další čtyři roky půjde město ke dnu v čele s lhářem MĚŘÍNSKÝM a jeho nohsledy ! Všem velký “DÍK” !

    reagovatNespokojený občan2018-10-06 18:26:30

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • už to vypadá

    že ti co se chtějí chytit moci vyhráli zbohem Přerove a čuráci i s MĚŘINSKÝM!

    reagovatobčan2018-10-06 18:18:43

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Je mi zle z volební účasti - 38 procent.... Všichni budou nadávat , ale aby zvedli zadky a udělali alespoň to málo a šli k volbám, tak to ne. STYĎTE SE PŘEROVACI !

    reagovatNespokojený občan2018-10-06 18:06:57

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Po sečtení malých okrsků z místních částí, jak nabíhají výsledky z města, padá. Vypadá to, že psi štěkali, ale karavana pojede dál.

    reagovatžádná změna2018-10-06 17:48:25

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Vede prosperita...

    reagovatK2018-10-06 16:57:25

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Jauner zatim vede

    nasledovan Lajtochem

    reagovata2018-10-06 16:16:35

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:RE:Zmrd

    Ta jezibaba je tva mutra. Pitomce.

    reagovatJo kulicko2018-10-06 15:29:55

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:Zmrd

    Co je mutr?Přezdívka nějaké ježibaby?

    reagovatKulička2018-10-06 13:47:29

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:Zmrd

    Už ti mutr řekla, jak to bývalo v autobusech za jejího mládí? Jo vlastně jo, vždyť jsi o tom zde barvitě psal.

    reagovatKuličko2018-10-06 11:33:08

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Zmrd

    Neser mě dědku zasranej.

    reagovatKulička2018-10-06 11:02:21

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Lajtochova grupa

    pro město dřel jako nikdo jiný, lidi ho zastavovali na ulici a na kolenou jej prosili, aby el dělat primátora i senátora, no a ta věc s nespravedlivým vyšetřováním a souzením mu také velice zvišuje kredit.

    reagovatPrvní bude2018-10-06 10:55:39

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Zmrd

    copak, fotr nebo dědek ti ještě nedali po tlamě? Nebo tě mlátí každý den a ty se jim takhle mstíš?A k tomu co tu meleš: co mají důchody společného s obcemi? Jak obce ovlivňují výši důchodu? Piš, vysvětluj, i přehánět můžeš.

    reagovatKuličko2018-10-06 10:51:04

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Zmrd

    Babiš to vyhraje,protože nacpal důchodcům tisíce a výhody.

    reagovatKulička2018-10-06 09:55:19

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • nevím jak to dopadne

    ale slyším od starších lidí že volí ANO a komunisty tak to bude v prdeli!

    reagovatobčan2018-10-06 08:42:53

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pro debila U

    Musíš být tedy exemplární debil. Jakou máš funkci na magistrátě, nebo městem řízené organizací?. Prostě a jednoduše kokot.

    reagovatExem2018-10-06 06:54:14

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Loutku státní bezpečnosti ve vdení města nechci

    Lháře ovládaného po telefonu, NE, děkuji.

    reagovatMarie2018-10-05 22:56:56

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Na cikány jedině platí SPD

    Každému cikánovi z volebního programu SPD naskakuje husí kůže, a to je v současné době to nejlepší, co může naše město potkat. Kdo má problém s cikány, volí SPD.

    reagovatMartin2018-10-05 22:49:10

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Už běžte do prdele s těma útokama na současnou radnici, Vy pobláznění voliči ČSSD a ODS, co tím dokazujete, nic a volby stejně prohrajete, protože současné vedení města nemá alternativu, jedině Lajtochovský marasmus.

    reagovatU2018-10-05 22:47:33

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • MĚŘÍNSKÝ ANO je lemlp a lhář

    Vrcholem drzosti je zneužívání akcí města pro rozdávání koblih, které nejsou ani k žrádlu. Ten ukoktanej dacan je pro mne absolutně nevolitelný.

    reagovatKarel2018-10-05 22:44:29

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • SPD vpřed

    Lidi z kandidátky SPD nemají žádný škraloup, dejme jim šanci. Co tam sedělo doteď, samá hrůza. Pubescent Horký mne irituje. Piráti nechť si rozdělí cikány k sobě do domácnosti, a neotravují ostatní slušné.

    reagovatHelena2018-10-05 22:21:12

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:VOLTE SPD-Petr

    Ne všichni jsou hluboký omyl. Číslo 16 pan Maus a 20 pan Chromec jsou volitelní. Znám jejich názory, škoda jen, že je díky panu Kafkovi, Pospíšilovi, Galetovi, a dalších kandidátů v přední línii kandidátky je nemohli ventilovat. Pan Chromec se výrazně ohradil proti názorům p Galety ohledně padlých vojáků v Afghánistánu, kde p Galeta šlapal po jejich památce , do teď je p Chromec zablokován na stránkách SPD. Bohužel už nemůže milí voliči vás nadále informovat o dějích v naší zemičce a správných názorech SPD.

    reagovatSprávná volba2018-10-05 22:17:25

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Netopilová na Mírov

    reagovatVasil2018-10-05 20:06:28

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:Škoda, že primátorem nebude Hučín

    A takovy dacan je česný občan Prerova a dokonce valečný veretán. A takový neřád ma dnes fabriku Kazeto. Tak snad to lidi nakopne jit k volbám a volit KSČM ANO a nebo taky SPD. To je naše jediná šance tak lidi myslete hlavama !!!!!!!!!!!

    reagovatLevicový volič2018-10-05 20:04:07

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Miluji Pospíšilíka.chci žužlat jeho párek a cucat jeho včelí med.

    reagovatVilém2018-10-05 20:03:55

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:VOLTE SPD-Petr

    Víte co jsou za lidi ti , kterým tady vyjadřujete svou podporu. Nemám rád koblihy a sluníčko mám rád na nebi, ale myslet si, že SPD Přerov reprezentovaná lidmi z kandidátky je to pravé pro Přerov je hluboký omyl.

    reagovatHARD2018-10-05 18:34:50

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • VOLTE SPD

    ti jedini se v Prerove jeste nepredvedli. Dejme jim sanci. Ti vsichni ostatni jsou jen banda podvodniku a lharu.

    reagovatZdenda2018-10-05 18:23:05

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • SPD je tady pro dolních 30000 občanů

    SPD měla v posledních parlamentních volbách 14% a byla v Přerově druhá. Sice komunál je něco jiného, ale věřím, že voliči SPD svůj protestní hlas v těchto volbách dají opět SPD. STOP sluníčkářům a rozdavačům koblih.

    reagovatPetr2018-10-05 17:57:04

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:pro ach

    Tomu lhari preju Pracovni urad. Ja to hruza co dokazalo zblbnuti z Babisovych slibu.

    reagovatJj ventile a ach2018-10-05 17:39:53

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pro ach

    No jo, ale Měřínskému je úplně jedno, jaké má hodnocení. Hlavně když bude u koryta. Je to smutné. ale je to tak.

    reagovatventil2018-10-05 17:35:53

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • ty jsi

    pěkný kokot ty vidíš do uren co tam lidi hází už se prober!

    reagovatasi tak2018-10-05 17:15:31

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • rysuje se to presne jak jsem naznacil nize : 1) SpPP 2) ANO 3) KSCM 4) SPD

    prvni den vypada dobre snad to vydrzi i zitra.

    reagovatNo jo2018-10-05 17:09:36

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • nevím jestli mně to neuniklo,

    ale všimněte si, že i když jsou tu voliči ANO, nikde se neobjevilo pozitivní hodnocení Měřínského a spol. Jediná obhajoba a podpora osoby. Nikde - že volí Měřínského proto a proto. Prostě jen volí ANO. Z toho vychází, že voliči ANO volí prostě Babiše a pozitivní hodnocení kandidátů za ANO v komunálu se nekoná ani z vlastních řad. Je to hodně smutné zjištění pro Měřínského, kolik nesympatií a oprávněné kritiky jde za jeho osobou. Nepamatuji si ze všech diskuzí jediný příspěvek, který by byl k Měřínskému pozitivní, vyzdvihl jeho zásluhy a kvality.

    reagovatach2018-10-05 16:18:17

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Radku držíme Vám palce

    Ať v tomto městě najde místo taky Prosperita slušnosti a odpovědnosti.

    reagovatLesa pán2018-10-05 15:44:25

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Pak lzes stejne jako Merinsky. Ale sam sobe..

    reagovatZdendo2018-10-05 15:13:36

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Já držím palce ANU

    reagovatZdenek2018-10-05 15:11:34

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pane Pospíšilíku a celá Prosperito,

    držím palce (i na nohách:-) ). Máte dost příznivců a věřím že to dáte. Přeji Vám i nám vysoký volební výsledek.

    reagovatach2018-10-05 13:57:41

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:pane Pavlíčku,

    Tak ja si zase myslim, ze by bylo fajn jakakoliv koalice bez lharu Merinskych a blaznu z Spp. Jen to prosim vyridte Zachovi. Je to prani obycejnejch chlapu z hospod. Tedy jestli nami ODS nepohrda.

    reagovatPane Pavlicku2018-10-05 13:38:07

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:zajímavá anketa i diskuze

    Zase kecy proti Václavíčkové, to není anketa ani diskuze, to je názor jedné osoby, která by si měla nejdříve ověřit jaká je skutečnost a důvod hledání nových zaměstnanců než tuto informaci k inzerátům na ÚP vůbec napíše.

    reagovatdiskutující2018-10-05 13:02:08

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • to by musela napřed ODS chtít! Tím si tak úplně nejsem jist.

    reagovatpane Pavlíčku,2018-10-05 12:55:54

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:pane Pavlíčku,

    Pro "ach": Utvořit rozumnou koalici k vyšachování ANO i SPP? Za mě ano. :-)

    reagovatPavlíček2018-10-05 12:49:41

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pane Pavlíčku,

    ODS nedám hlas žádný. Je to i z důvodu nepopření spolupráce s ANO a SpPP po volbách. A napadá mě otázka, pokud by byla reálná šance utvořit koalici Prosperita - ODS - a ještě někdo malý a vyšachovat ANO, jestli by vůbec ODS do toho šla. Jestli by se raději nepřimkla k ANO. Pospíšilík by je brzdil v některých "rozletech"- ODS je přece jen převážně podnikatelská strana a zájmy tu budou, a to u ANO to nehrozí.

    reagovatach2018-10-05 12:34:19

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Škoda, že primátorem nebude Hučín

    Přerovane , jsi zrovna takový zoufalec jak Hučín ......

    reagovat2018-10-05 12:17:24

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Škoda, že primátorem nebude Hučín

    Skřivánku , to jsi myslel jako vtip roku ??? co bys tam s tím trapákem chtěl dělat .....hledám souvislosti a nenalézám .........

    reagovat2018-10-05 12:12:12

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Tip. Vzhledem k tomu, že v Přerově k volbám chodí poctivě hlavně senioři, zvítězí ANO a KSČM, bohužel. Z křížkování může vzejít nějaké překvapení v jakékoli straně, uvidíme. Jen doufám, že myslící voliči nedovolí zastupovat naše zájmy ve městě Spd nakaženému opičím morem, ani Václavíčkové, jejíž schopnosti někoho vést prokazuje množství inzerátů na ÚP, kterými pravidelně shání nové zaměstnance.

    reagovatzajímavá anketa i diskuze2018-10-05 12:06:05

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Jednoznačné NE!

    Do mého výčtu tam samozřejmě patří i Lajtoch.

    reagovatRobert Pavlíček2018-10-05 11:35:24

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Škoda, že primátorem nebude Hučín

    Já ho tenkrát volil. On tenkrát porazil i lidovce, zelené, ale na socany s estébákem Michalem Davidem a spol to nestačilo.

    reagovatPřerovan.2018-10-05 11:33:12

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Jednoznačné NE!

    Na základě mých sice krátkých, ale o to intenzivnějších a nechutných zkušeností s některými lidmi z dosavadního vedení města Přerova, nepodpořím ODS v případě spojení s ANO (hlavním důvodem Měřínský, Košutek, Navrátil, Vrána, Passinger, Holan), SPP+Piráti (Kohout, Horký, Netopilová, Jandová, Schenk, Svák, Švadlenka), STAROSTOVÉ (Prachař). Ze zásady se ve svém životě snažím vyhnout lidem, kteří dělají věci pouze pro svůj vlastní prospěch, z touhy po moci, ze msty a nebo jsou arogantní, bez sebereflexe, bezpáteřní, nekompetentní a neprofesionální. Lídr ODS byl s tímto mým postojem seznámen již na začátku předvolební kampaně a jelikož se jednoznačně nevyjádřil k této otázce, tak já bych si rád tímto sdělením opravdu pouze zachoval tvář, jméno a morální kredit. Přeji šťastnou ruku při volbách pro lepší Přerov a hezký den všem.

    reagovatRobert Pavlíček2018-10-05 11:30:17

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Prosperita je nejlepší řešení dnešní situace

    Je to výsledek práce za volební období. Sledovala jsem zastupitelstva a dnes vystavuji účet. ANO/SpPP ve vedení města se nesmí opakovat. K ODS mám určité výhrady, ale při slušném koaličním partnerovi má Přerovu co přinést. A poslední kyblíky špíny na Prosperitu na tom nic nemění. Vaříte z vody a to vám nevyjde.

    reagovatach2018-10-05 11:11:32

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • jen do něj, do hajzla jednoho, svině má peníze, ty billboardy, ti lidi kolem něho. Kdyby propadl to by bylo super. To tě žere, špatně se večer usíná co. S takovými jako ty je ten Přerova tam kde je. Hezké sny.

    reagovatkliku2018-10-05 10:54:19

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Prosperitu ne!

    Nevím kde berete informace, že prosperita je nejlepší. Podle mého názoru je Pospíšilík člověk, který střídá politické dresy jak se mu to hodí a chce hlavně získat společenskou prestiž ve městě. Peníze asi má, to je vidět kolik je ochotný narvat do těch billboardu v Přerově, ale ještě mu chybí inženýrský titul např. z logistiky! Jen aby se nepřepočítal a ti jeho skvělý kandidáti ho nakonec nepřeskočili! I to se mu může stát. Jinak ničím nevyniká, ani vzděláním, ani proslovem, ani myšlenkami, spíš si jde jen tvrdě za svým cílem. Tak třeba mu to vyjde, ale žádné terno to pro tohle město nebude.

    reagovatklik2018-10-05 10:43:28

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • děláš to dobře, pěkně ti okopávají kotníky. Malí budou vždycky malí. Držím palce.

    reagovatPospíšilíku2018-10-05 10:36:57

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Dobré hnutí nepotřebuje reklamu

    Už moje babička říkala, že bez reklamy se brak neprodá. Na mne osobně počet vyvěšených plakátů a vyhozených peněz do bůh ví čeho neovlivní. ANO se dostane do MZ za koblihy, jsem zvědavý, kam se dostane Pospíšilík, kouká na mne z každého rohu.

    reagovatVolím SPD2018-10-05 10:18:20

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • souhlas s informovanym

    Souhlasím s informovaným, za mě je Pospíšilík nevolitelný, starý převlékač kabátů. Taky by mě zajímalo, kdo stojí za jeho kampaní, transparentní účet nemá, ale kampaň větší než ANO a to je co říct. Pochybuji, že zemanovci by investovali do strany s jiným názvem, spíš bych si tipnul, že si je nějaký kmotr vybral jako svůj projekt a investici do budoucna.

    reagovattip2018-10-05 10:06:00

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Nahle ocisteny?

    Vaše předvolební kecy jsou ubohé a Vaší snahou je ještě rychle zkusit pošpinit Prosperitu. Pan Pospíšilík má velmi dobře a odborně připravenou volební kampaň, jeho spot na internetové televizi byl nejlépe hodnocen. O Mamutovu asi nic nevite. Potkal jsem pana Pospíšilíka s pí Václavíčkovou a tento dotaz jsem vznesl. Vysvětlili mi podstatu věci, je to pro Přerov užitečný projekt. Jak pozoruji celou volební kampaň, kterou si zástupci Prosperity financují sami, je dobře připravená, mají stanoveny jasné priority a cíle. A o jaké učitelce z Předmostí hovoříte, to nevím. Proč z koalice vystoupil, to ví nejlépe on a po této předvolební kampaní ANO, SPP a Pirátů je mi to jasné. Volím Prosperitu.

    reagovatpozorovatel2018-10-05 09:47:18

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • tak napiš koho bys volil. Projedeme všechny. Od 1 po 12. Nevybereš si. Od unavených seniorů po politické matadory, nebo naivní střelce. Buď bych nesměl jít k volbám, což bych byl potom naštvaný ještě víc, nebo volit toho kdo mi dává aspoň trochu naděje. U Pospíšilíka se slévají v dobrém všechny věci, asi to ostatní podcenili. Jak kampaň, program, tak kandidátka, video na internetu. Dívalo se na něj přes 4tis. lidí. Oproti jiným je to hodně. Pár hodin před volbami to už měnit nebudeme. Dostane šanci.

    reagovatpro informovaného2018-10-05 09:28:30

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Škoda, že primátorem nebude Hučín

    copak ty neviš že hučín byl 4x v kryminálu? Ty neviš co napachal za zločiny? Dej si pozor! Já bych za takové napady te nechal zavrit. Demogracie má svoje hranice a ne si delat co chce. Hučín patrí za kátr.

    reagovatLevicový volič2018-10-05 09:25:19

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Nahle ocisteny?

    Radek zmeni kabat podle toho, jaka strana zrovna tahne. Nejdriv CSSD, pak vytusil, ze je s nimi amen, tak honen honen do SPOZ. Tam je furt, ale protoze ted tahnou male stranicky, navlikl ruzove triko a je novy ocisteny zastupce Prosperity. Zatimco minule hlavne mistnich casti, ted na ne prdi a pise hlavne Prerova. A ze odesel z koalice po trech letech je dalsi taktika "kam vitr, tam plast"to je snad jasne !!! Nebo se snad ocistil za vsechno, co tam provadel?! Kolik penez se vyhodilo na jeho nesmysl Mamutov? Asi tam chtel zamestnat tu ucitelku ze zakladky v Predmosti, jinak nevim, k cemu by to bylo?!

    reagovatInformovany2018-10-05 08:58:48

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Nebuďte naivní, KDU už kontaktovalo ANO. Testují si pozice. To samé určitě udělala i ODS. Pospíšilíka klidně pošlou k šípku. Bez nějakých výčitek svědomí. Od PITV je to velmi dobrý počin. Člověk aspoň ví na čem je.

    reagovatre. no jo2018-10-05 08:58:36

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Můžu s vámi jen souhlasit, Kdyby to ostatní mysleli vážně, tak to řeknou. Hrají to na všechny strany, budou sledovat výsledky voleb a přikloní se k tomu, kdo bude mít zrovna nejvíc hlasů. Takže to vidím stejně. Ale pokud mě podvedou, už jim nikdy hlas nedám.

    reagovatRE: Paní ach2018-10-05 08:54:26

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Škoda, že primátorem nebude Hučín

    .

    reagovatSkřivánek2018-10-05 08:42:39

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Trojtecka mi mluvi z duse. Pospisilik, Zacha, Rastak a Dostal (Kdu) by podle meho mohli tvorit dobry zaklad. Kvuli vetsine jeste mohou dobrat i p. Tomanikovou.

    reagovatno jo2018-10-05 08:39:33

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Díky trojtečko. Konečně někdo s rozumným názorem.

    reagovat:-)2018-10-05 08:32:09

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    ODS a ČSSD alespoň v Přerově vůbec nejsou ti špatní. Naopak si myslím, že spojení s Pospíšilíkovou Prosperitou, lidovci a někým by zajistilo konečně po čtyřech letech smysluplnou a dělnou koalici a naději pro Přerov. A panu Pospíšilíkovi bych nevytýkal, že po ochutnávce, co to obnáší vládnout se šíbry ze Společně pro Přerov a ANO, z koalice odešel. Toho si naopak cením. Samozřejmě mohl před a po minulých volbách tušit, co jsou lidé v SpP zač... Teď má šanci své tehdejší špatné rozhodnutí napravit :-) Já mu věřím!

    reagovat...2018-10-05 08:00:57

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Takže Prosperita, která byla celé 3 roky v koalici s SPP je náhle jedním proslovem v TV očištěna. Zatímco ODS a ČSSD , které celé 4 roky proti SPP těžce bojovali na všech frontách, jsou ti špatní?

    reagovatdotaz2018-10-05 07:52:06

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • volím Prosperitu, protože Pospíšilík jako jediný řekl, že nepůjde s SPP. Netopilová s Horkým lítá po cikánech a shání hlasy. Z ostatních politických stran je mi blujno. Bude to jako doposud. Plná huba řečí, ale ve finále se všichni přiženou ke korýtku, vůbec jim o nás nejde, serou na nás, ať táhnou k čertu.

    reagovatPaní ach2018-10-05 07:13:51

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • je to jasne

    1) SpPP - 10 2) ANO - 9 3) KSCM - 5 4) SPD - 4 5) KDU/CVSL - 2 6) ODS - 2 7) OK - 2 8) Prosperity - 1

    reagovatno jo2018-10-05 00:03:22

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Jindro,

    Pospíšilík jasně řekl, že s SpP a Piráty určitě ne. S ANO by zvažovali spolupráci, ovšem nechce opakovat situaci se současnými náměstky. Rozumíte tomu? Nikdo jiný z kandidátů se nevymezil proti nikomu. Ani s podmínkami. Kdo poleze za ANO, pokud vyhrají, bude právě ODS, do opozice nechtějí. To sice nechce nikdo, ovšem někdo tam skončí. A jak chcete volit Horkého a zároveň nevolit SpPP? Když je jejich lídr? Hlas pro Horkého je hlas pro SpPP.

    reagovatach2018-10-04 22:06:42

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • dostane Jasová,

    tak jí teda upřímně lituji, protože si na ní na každém jednání ZM zgustne ze židle pro veřejnost Kohout!

    reagovatJestli se do ZM2018-10-04 21:36:15

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Promluvil. Plácáš pátý přes devátý.

    reagovatMistr Jindra2018-10-04 21:01:28

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • No, tak jsem to videl, Zachu i Prachare. Zacha slizce a neurcite klickuje. Tak jak celou dobu predvadel, jak kontroluje v KV Merinskeho, tak jsem si jist, ze s nim sedne ke stolu a uz ho stavebni denik a cela cyklovez zajimat nebude. Tedy nevymeni se Merak a nikdo se nic nedovi. A Prachar, ten se nezapomel pochvalit za cyklovez, ktero kdysi nabizeli Zachovi za 7,5 mio a oni to udelali za 9,5 mio. Kdopak ma ty 2 koule? Co? NEVERIM JIM NIKOMU. LZOU, JEN SE POTREBUJI ZAMESTNAT. Lhari jsou vsichni a slibotechny.

    reagovatTak nevim2018-10-04 20:50:42

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Zácha je pracovitý a dnes již zkušený politik. Posláním politika je správa veřejných rozpočtů a ta se dělá na radnicích,krajích a vládě. Proto bude záležet jak voliči rozdají karty a vítěz bude udávat krok a vybírat politické partnery do koalice. Přál bych si aby to byla ods v cele se Záchou ale to se nestane. Vyhraje ANO a všichni hrdinové jako Pospišilík budou podlézat a kňourat u dveří ANO tak jak to už Pospíšilík dvakrát ukázal. Minutu po volbách Pospíšilikovi výkřiky a ideály berou za své stejně jako před čtyřmi roky. Největší diletant v ods je ovšem Dostál. Pomatený alkoholik co stále běhá po Přerově a vykládá úplný vypitý nesmysly..... pan Horký je inteligentní a pracovitý s vizemi ale obklopit se lidmi jako je Netopilová je tragédie takže křížek pro Horkého ale ne spp a piráty.

    reagovatJindra2018-10-04 19:48:16

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • :-))

    Okamura dnes prohlásil spojitost západonilské horečky, s migrací. SPD prý urputně zastává ochranu zdraví občanů...před nemocemi spojenými s migrací. Má to ovšem jeden háček.... západonilská horečka, se nepřenáší z člověka na člověka....nýbrž ptactvem. To pouze podtrhává, co to je za bandu idiotů. Chraňme Přerov, před migrací ptactva!!!!! :-)))

    reagovatPetr Nedělka2018-10-04 19:43:46

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Na facebook kaslu. Debilni drbarna. Nemusim sdelovat kazdej prd.

    reagovatTak nevim2018-10-04 19:28:35

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • je to jen na Facebooku, na webu ještě ne.

    reagovatne není2018-10-04 19:14:50

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • je to tam podívej se na www.pitv.cz najdi tam videa a tam je Hledá se primátor. Projeď si je. Je tam vidět sdílení, lajky i kolik IP adres to vidělo.

    reagovatpro tak nevím2018-10-04 19:09:16

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Jak to vidím já

    ČSSD - 24%, ANO - 21%, ODS - 14%, KSČM - 9%, Lidovci 6%, Prosperita 6%,SpP - 6%, SPD - 6%, a ještě někdo 6%.

    reagovatPozorovatel2018-10-04 18:50:24

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:To odpovídá videu na na internetové televizi.

    Kde to je? Končí to rozhovorem s Neklem. Zácha ani Prachař tam nejsou. Neumím hledat?

    reagovattak nevím2018-10-04 18:39:11

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:ODS+ANO

    Co to tady vykládáš za nesmysly ??? ODS v žádném jednání není ! A s ANO už vůbec ne ! Ať je Zácha jaký chce, tak s nima nepůjde . Naopak chtějí spojit strany bez ANO , tak nevykladej nesmysly !!!

    reagovatNespokojený občan2018-10-04 17:11:39

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Já se z toho poseru, tak teď už co.

    reagovat+-2018-10-04 16:53:07

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • škoda

    mrzí mě stav v ODS, dělal jsem si plané naděje, že to dotáhnou do konce a s Měřínským nepůjdou. Pane Zácho proč? Hájil jsem vás, že s nimi nepůjdete.

    reagovatasi naivní příznivec2018-10-04 16:51:39

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:ODS+ANO

    Jak můžete tvrdit, že SPD je jediná naděje, když je nikdo nezná, nikdo z nich nikdy nic neřídil a nemá zkušenosti s politikou atd? To zavání naivní imbecilitou. Sorry. Ale rešit problém u piva, anebo ve funkci, je sakra rozdíl. Rozhodovat...znamená mít znalosti a schopnost analyzovat... a to jsou leta práce a studia. V hospodě ve Vinarech, to nenajdou...

    reagovatPetr Nedělka2018-10-04 16:44:26

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • To odpovídá videu na na internetové televizi.

    podívejte se, jak na webu www.pitv.cz nebo přes Facebook dejte jednoduše Přerovská internetová televize. Tam najdete Hledá se primátor, jsou tam všichni lídři zpovídaní moderátorem, sestřih odpovědí. Hodně zajímavé. Čekal jsem, že Zácha řekne s Měřínským ne. Místo toho to koulí všema čtyřma. Ať jde Dostál se svýma kecama dopr...e. Je to jasný.

    reagovatODS - ANO2018-10-04 16:35:39

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • TÁÁÁK

    Volím Top 09 Kalousek dá každému důchodci 4000,jak sliboval a ne je vykrmovat,jak Blbiš. Však všichni budovali komunismus a přivítali Rusáky. Ivoškovi Lauschovi prosím preferenční hlas!

    reagovatHučínovec2018-10-04 16:33:43

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • ODS+ANO

    Dnes jsem se dozvěděla z důvěryhodných zdrojů, že se ODS domlouvá s ANO na koalici!!!!!!!!! Není to dlouho, co Dostal tady hlásal, ze nepůjde ani s ANO ani SPP!!!! ODS NEVOLITELNÉ!!! VOLTE SPD!!! JEDINÁ NADĚJE PŘEROVA!

    reagovatPozor!!!2018-10-04 16:26:03

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Můj hlas má za Prosperitu...

    Další strany stojí za ho..no. Radek není politický madator a protřelý komunální šibal, ale takové nepotřebujeme. Těch je v jiných stranách až dost.

    reagovatViktor Hujer2018-10-04 16:22:41

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • už se chováš jak Kohout, na to nejedu. Jen chceš vyvolat hádku. Na to ti prdím. Mám svůj názor, bydlím v Přerově 30 let. Podívejte se jak dopadla ČSSD, jaký je personální stav v ANO, v SPP. Kdo to nechce vidět nevidí. Pospíšilík ode mne dostane jednu šanci, pokud ji promarní, druhou nedostane. Váš komentář to nezmění. Nvíc Prosperita není jen Pospíšilík, znám tam Hrabinu, Weigla, Slováčka, Volčíka. To jsou všechno výborní lidé. Takže ty vaše nástřely mne nezajímají.

    reagovattipe2018-10-04 15:53:23

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Co z toho, co jsem napsal je podle tebe lež?

    reagovattip2018-10-04 15:40:58

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • ty si cyp. Jen lhaní. Ale to se dá čekat.

    reagovatTipe2018-10-04 15:34:50

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • V komoušském městě Vepřově, plným komoušských podržtašek a lopat, bude Estébák jasně top. Protože tady milují i toho ožralýho zloddědka z hradu, kterýho tu volilo nejvíc lidí v celé republice.

    reagovatBureš jasný vítěz2018-10-04 15:33:31

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:tip

    tak vystoupit po třech letech mi nepřijde moc chlapacké, spíš prozíravé pro zajištění si "čistého štítu" do voleb, předtím byl ještě v ČSSD, pak Zemanovci, poslední dvě období Prosperita... za mě je to stará struktura, která se dlouhodobě snaží dostat ke korytu, jakmile zjistí, že mu pšenka nekvete, převleče kabát do nového. Co za ty dlouhé roky aktivní politiky udělal hmatatelného pro město? za mě nic, za Lajtocha maximálně nakoupil levně městské lesy, mimo předvolební kampaň o něm není ani vidu ani slechu..

    reagovattip2018-10-04 15:20:21

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:tip

    tak to nám rozveď tipaři - o Pospíšilíkovi. Podrazil?! To myslíte ,jak vystoupil z koalice ANO/SpP, protože se mu z jejich způsobu vládnutí zvedal kufr? Tak tomu se vážený neříká podraz, ale chlapácké jednání.

    reagovatach2018-10-04 15:08:58

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    student by měl dál studovat.

    reagovatach2018-10-04 14:58:48

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ano 5, Ods 9,prosperita7, kscčm 5,socani4......a spp propadliště dějn

    reagovatAlic2018-10-04 14:57:45

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • tip

    1.ANO - 9 mandátů 2. SPP - 7 mandátů 3.-4. ODS a Prosperita - po 5 mandátech 5. Komanči - 4 mandáty 6. KDU-TOP - 3 mandáty 7. ČSSD - 2 mandáty koalice pak ANO, ODS a bud SPP, nebo ANO+ODS+CSSD+KDU, s Pospíšilíkem nikdo nebude chtít jít, protože dřívější koalice vždycky podrazil, kdykoliv šlo do tuhého.

    reagovattip2018-10-04 14:54:29

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • ANO 27% SPP 16% ODS 13% Pospíšilík 9 % SPD 8,5 OK 8 KDU - ČSL TOP 5,5 % ksčm 5 % zBYTEK MIMO HRU

    reagovatStudent politologie na MU v Brně, odborník na komunální politiku2018-10-04 14:22:46

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Jestli vyhraje ANO

    Je to důkaz, že lidi nesledují dění kolem sebe, a je jim Přerov lhostejný. Ale ono to tak vypadá...bohužel. SpP piráty potopí. Puchalský tuto stranu totálně zdeformoval- dle mého, a Horký není tahoun. Na jejich výsledek jsem zvědav. SPD nesnáším, to víte, ale lidi v přední linii, jsou kariéry chtiví....a nezkušení, to nepřipadá v úvahu. Měřínský není osobnost a to, že udělali primátora Puchalského, je neodpustitelný kariérní tah minulého leadera. Umím si představit v popředí ODS...Peosperitu....a kdyby to podpořil patriot Rašťák, byla by to asi ta největší naděje....ale bohužel tipuji, že vyhraje populismus, a odborníci typu Košutek a spol, Přerov pošlou do totálních sraček...nedej bože, aby se k nim připojila první pětka SPD. Amen.

    reagovatPetr Nedělka2018-10-04 14:02:50

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • prosím

    všechny kteří chtějí lepší Přerov, nevolte ANO! 1 ODS 2 PROSPERITA 3 KSČM 4ČSSD A PAK TI OSTATNÍ JINAK JE PŘEROV V PRDELI!!!

    reagovatHynek2018-10-04 13:09:23

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:

    ANO se zase „vyznamenalo“, dokáže své volební tahy využít i na akci senior Sympozium. Naši občané, kteří se této akce zúčastnili, byli potažmo zataženi do volební kampaně ANO. Tato seniorská akce, nemá mít nic společného s volební kampaní a rozdávání Babišových koblihů, což se stalo. V žádném případě nepodceňuji seniory, ale všichni neovládají internet nebo facebook , takže si nepřečtou, že každý rozmražený koblih je možná volební hlas naoko líbivé politiky volební kampaně strany ANO. Měřínský s Navrátilem se už vůbec za nic nestydí. Nejen, že tato akce byla naplánovaná před volbami, proto možná zvýšili kapacitu sálu a prodej vstupenek, což Navrátil na přerovském vysílání neustále opakoval, ovšem ne z lásky k seniorům. Nevím co na to paní Tomaníková, rád bych slyšel její názor. To jen tak, abychom nezapomněli, až půjdeme zítra a v sobotu k volbám.

    reagovatpozorovatel2018-10-04 12:54:49

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    tyto akce pro seniory mají úroveň, jsou přínosné a oblíbené. O to víc urazí a naštve, když si z toho na závěr udělá agitku vládnoucí hnutí. Měli by jim senioři vystavit účet a ve volbách toto hnutí ignorovat.

    reagovatach2018-10-04 12:53:22

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • I senioři mají svůj mozek..... Myslím si, že pro Ano to bude hořka pilulka v podbě neúspěchu z druhého místa

    reagovatK2018-10-04 12:26:52

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Je pravda, že až na vyjímky nikdo z přerovských seniorů tento ale ani žádné jiné weby nenavštěvují. Tudíž nedopečené koblihy, servírované až pod nos, je donutí vhodit hlas ANO. To je problém jako hrom.

    reagovat...2018-10-04 12:26:30

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • to je jako z říše snů, v sobotu večer ten sen skončí. ANO svou kampaní na seniory posbírá hlasy ČSSD, KSČM, OK Přerov i Lajtochovi. O zbytek se podělí mezi s sebou. Může se stát, že z nich neprojde nikdo.

    reagovatJendo2018-10-04 12:16:49

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • ...

    1.ANO 2.LAJTOCH 3.ODS

    reagovatJenda2018-10-04 11:27:32

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Normálně myslící člověk nemůže volit ANO ... Pokud chceme lepší budoucnost, tak Prosperita a ODS.

    reagovatNespokojený občan2018-10-04 11:23:11

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE: To tip

    Vidím to podobně: 1. ANO 2. Prosperita 3. ODS 4. KSČM 5. ČSSD Ale zbytek si myslím bohužel nic.......

    reagovatGhost2018-10-04 11:14:43

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • všichni víme, že Pospíšilík není žádný rétor. Ale to je věc, která mi nevadí. Všechno ostatní hraje pro něj a jejich stranu. Držím jim palce.

    reagovatFortuno2018-10-04 10:49:33

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pan autor je znalec, koukam

    reagovat...2018-10-04 10:38:46

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE: prosím,

    používejte jiný nick, než můj. Děkuji.

    reagovatach2018-10-04 10:38:38

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • To je fakt blabol hodny autora...

    reagovatno jo2018-10-04 10:34:49

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Celostátní preference pro ČSSD jsou až 12% volební potenciál. Myslím, že v Přerově v komunálkách jim navíc pomůže křížkování napříč volebním lístkem. A pokud máte pravdu a v Přerově se nedostanou, tak bůh s námi. Protože je to jedna z posledních pevných hrází proti Měřínskému a Horkému. Pospíšilík to sám nezvládne, to si nedělejte iluze.

    reagovattip2018-10-04 10:34:22

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Uvidíte

    bude to jinak.

    reagovathahaha2018-10-04 10:30:33

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Chce se na to dívat objektivně a ne subjektivně. Taky bych nerad viděl Piráty nebo KDU v zastupitelstvu, ale dostanou se. ČSSD a OK je pro mě mrtvá strana, nemají bohužel šanci, stačí se podívat na celostátní preference.

    reagovatach2018-10-04 10:06:58

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • 1. ANO 2. Prosperita 3. ODS 4. ČSSD 5. KSČM 6. OK Zbytek je mimo hru. Hlavně Piráti - banda lhářů.

    reagovattip2018-10-04 09:29:06

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Tohle je článek o ničem.

    reagovatblbost2018-10-04 09:26:43

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


Další články - Články z Přerova, Přerov, Přerovsko



Výsledky komunálních voleb.

publikováno 06. 10. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 145

ANO 2011

10 mandátů
24,34 % hlasů

pořadí zvolený zastupitel preferenční hlasy
1.

Lajtoch prosí úředníky o hlasy. Slibuje seznamovací večírky

publikováno 05. 10. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 73
Tento dopis obdrželi úředníci magistrátu



Vážení zaměstnanci města,

 

kvapem se blíží termín komunálních voleb, v nichž se i já, po delší politické odmlce, ucházím se svými spolukandidáty o Vaši přízeň.

HON NA ROMSKÉ VOLIČE aneb předvolební mítink pí Netopilové v Kojetínské ulici

publikováno 04. 10. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 32
Včera se mi naskytnul neuvěřitelný pohled na trio Netopilová, Horký, Kandráč, kterak si to štrádují po Kojetínské ulici.

Kam vlastne kracis, Prerove ?

publikováno 02. 10. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 99
* Nechcete jit k volbam ?
* Nevite kterou stranu volit ?
* Neverite jiz zadne strane ?
* Chcete konecne zmenu ?

60 % lidi pry nepujde ke komunalnim volbam.

Tři možnosti, jak volit v komunálních volbách.

publikováno 02. 10. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 48
Malé křížky.

VOLBY 2018 – změna v zastupitelstvu města (ZM )?

publikováno 02. 10. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 9

Porovnání současných zastupitelů města s kandidátní listinou může napovědět, zda lze očekávat změnu v zastupitelích a tedy i v jednání ZM.
 

Informace pro čtenáře

Vložte článek, nebo inzerát.

Vložit nový článek Přidat nový inzerát
€ nákup 27,00 € prodej 27,85

reklama

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Anketa

Přerovský deník

 

Přerovské noviny - Informace

Redakci pište na email redakce@prerovskenoviny.eu
Pokud chcete informaci o inzerci na Novinách, pište na e-mail reklama@prerovskenoviny.eu

Přerov - Info region & Přerovské noviny.
Informační server okresu Přerov.

Kontaktujte nás


Přerovské noviny na facebooku

Navštivte také naše další portály

Odkazy