TO BYLA ALE ZLÁ DOBA .....

news img Ach, jo.

.. To byla otrava, jít do obchodu a vůbec se nezajímat o to, zdali tam prodávají bezpečné hračky pro děti, jídlo v restauraci má stejnou gramáž, složení a cenu v Aši jako v Praze.

Ach, jo... To byla otrava mít ještě před maturitou, vyučením jisté umístění a připravené pracovní zařazení hned po prožitých posledních prázdninách!

Ach, jo ....

Každý musel do práce a to si ještě mohl vybírat, zda přijme práci, kde se upíše třeba na 10 let a oni mu za to dají podnikový byt nebo nenávratnou půjčku na stavbu rodinného domku.

Ach, jo... A ve spořitelně po narození potomka mu odepíšou z novomanželské půjčky 4.000,- Kč.


Ach, jo... Například jistota, že pokud budu makat a neudělám průser, budu mít práci třeba až do penze, lidi neskutečně deptala...

Ach, jo.... Neskutečné násilí bylo pácháno na nemocných. Místo, aby byl vybírán regulační poplatek u lékaře a poté v lékárně včetně tučného doplatku jako v každé demokratické společnosti za léky, odbyli pacienta tím, že za jeden recept musel zaplatit jen jednu korunu a operační lůžko bylo vždy k dispozici jak pro otylého, tak pro štíhlého. Léky byly podávány personálem nemocnice a nemuseli jsme běžet do lékárny, kde to zaplatíme z vlastní peněženky, abychom dopřáli svým blízkým předepsanou léčbu lékařem při pobytu v nemocnici!

Ach, jo... A co teprve vnucování sociálních jistot, že si můžeme s rodinou vyrazit na podnikovou dovolenou a vybrat si z několika nabídek, kde uhradil podnik polovinu ceny. A po odpracování 25 let v pracovním procesu měl člověk právo na odměnu a také při dosažení různých životních jubileí.
Ach, jo... Ženský si vybrečely oči , když odcházely do důchodu po porození dvou dětí již v 55. letech. Kolik lidí tenkrát snilo o tom, aby mohli pracovat o 10 - 15 let déle.

Ach, jo.... Po operacích se dělo lidem také bezpráví. Zpravidla 6 týdnů se člověk zotavoval v nemocnici a poté doma. Vůbec mu nebylo dopřáno sladkého pocitu hrůzy, zda ho po návratu do práce hned nepropustí. A co teprve, když vás do půl roku po operaci poslali do lázní. A ti komunističtí tyrani nám nedali žádnou možnost finanční spoluúčasti. Ne přátelé, nedali nám možnost zaplatit si ani třetinu. Letci, horníci,policajti měli každoročně plně zdarma nařízeny lázně pro rehabilitaci organizmu.

Ach, jo... A co to omezování osobní svobody, kdy každý člověk musel povinně bydlet a nemohl se ani zajít svobodně vyspat do kanálu, nebo pod most, a ještě byl nucen chodit do práce a také nemohl ani svobodně a demokraticky žebrat.
Ach, jo... Bylo to opravdu děsivé a devastující období našich dějin. Z lidí a hlavně z dětí se stala bezcitná zvěř. Za komunistů mladší vstávali v autobuse, aby pustili sednout ty starší. Dnešní mladí již znají svá práva v demokratické společnosti a pěkně zůstanou sedět. A tak to má být ! Vždyť jsme si je tak v demokracii vychovali!!!

Ach, jo... Již nikdy nechci zažít sociální jistoty ani morální zhoubu, atd., atd., atd., která tenkrát panovala!!! Konečně máme svobodu a nikdy se nevrátí ty špatné časy! Vždyť nám vůbec nevadí, že většina národa podvádí stát a okrádá nás všechny, jak se dá - své okolí, přátele, ba dokonce i rodiče! Vždyť my si rádi při léčbě v nemocnici zaplatíme léky a pobyt nebo také umřeme, když na nás nemá nikdo čas z ošetřujícího personálu !
Vždyť my si rádi koupíme potraviny přesycené éčky nebo už prohnilé, aby se náš život maličko zpestřil! Vždyť my rádi vzděláváme děti za naše peníze už od školky, které neznají v dospělosti
ani státní hymnu, natož pak český jazyk a matematiku, ale znají PARTIČKU a COMEBACK!
Vždyť my rádi pijeme alkohol a mluvíme svobodně a vulgárně, nejen mezi sebou, ale také na prknech, co kdysi znamenaly svět. Také v TV, rádiu a divadle - tímto nás hned v cizině poznají, jsme přece nejlepší - jsme Češi! Vždyť my víme, jak mít situaci pod kontrolou a budeme vždy stát za naším parlamentem a vládou, protože jsme teď konečně spokojeni a vyhovuje nám tento život ve svobodné společnosti, která nám to vše umožňuje a plně nabízí z výdělku těch, kteří si ještě neuvědomili, že je směšné chodit denně do práce.
Vždyť stačí zajít občas na sociálku nebo někoho přepadnout a zajet si na dovolenou, zajít s kamarády do herny nebo někde zapařit a ráno zalehnout a odpočívat celé dopoledne. Žijeme přeci jenom jednou! Co bude - "to neřeš!" To je přece skvělé žití v té naší zemičce, kde gauneři mají svá práva a jejich oběti nemají práva žádná. Tak čtěte dál svůj bulvár a koukejte na seriály, v tom je naše budoucno! Vědět, kdo s kým spí, kdo má nejlepší sex a jak často atd., atd., atd.!!! Protože přesně tohle nás jedině zachrání!!! Vždyť jíž máme co jsme chtěli a zloději si žijí v klidu, přepychu a blahobytu.

KU..VA, TO BYLA DOBA .....

 

Fotogalerie

Foto 2

Foto 2
 
 
Vloženo: 08. 08. 2017       Kategorie: Vaše články   Autor: Vzpomínka

Přidat příspěvek:

Jméno nebo přezdívka:

Titulek:

Text příspěvku:


  • Hermane, svých 13% zase budou mít a je to možná dobře. Abychom na socializmus nezapomněli, co všechno umí a čeho všeho je schopen.

    reagovatRudolf2017-08-20 15:33:43

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ach jo ... je bohužel velmi pravděpodobné, že autor článku má volební právo :-(

    reagovatHerman2017-08-19 21:35:16

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:RE:

    Jaktože neměli-máte! ale ne blbého

    reagovatbo2017-08-16 14:35:30

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:

    ty musíš kandidovat v příštích volbách, tak blbého jsme ještě na radnici neměli

    reagovatpro bo2017-08-16 05:31:47

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:

    táhni do piče s úctou ke starším.

    reagovatbo2017-08-15 14:32:50

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • LOŃSKÝ CHRUP BYL VELKOU SVAZAČKOU

    ANO, koňský chrup nosil svazácký oblek a vypráví, jak bylo za komoušů dobře

    reagovatsvazačka koňský chrup2017-08-15 06:09:18

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:

    bo-tebe neučili úctu ke starším, nebo nemáš matku, otce. Jsi hlupák když něco takového napíšeš.

    reagovatpro2017-08-14 06:34:34

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Někdo má v hlavě a umí,někdo má v rukách a ten dělá.K politování jsou ti,kteří nemají ani v hlavě,ani v rukách .

    reagovatgramatika2017-08-13 19:40:09

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Aby jsi se neposral, gramatyko. Umíš přibýt poličku, ty vemeno?

    reagovatučenlivý žák Petra Nedělky2017-08-13 17:11:55

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Jednoduché pro zapamatování.Ve tvarech bychom,bysta,abychom,abych, abys atd.se nikdy nepíše j.

    reagovatgramatika2017-08-13 16:58:11

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Důchodci by měli jít také do války,aby jich nebylo tolik.Věk dožití se zvyšuje,tak brannou povinnost do 70.

    reagovatbo2017-08-13 10:36:06

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Vy tupci, kteří se zde hádáte o gramatice, poličkách, psech a dalších blbostech - vojna vám schází jako řemen. Nebojte, brzy se dočkáte, až vás naši "patolízalští proevropští vůdcové" zatáhnou do války s Ruskem a Čínou. Lidé bděte. Válka je na dostřel.

    reagovatLjulka2017-08-13 06:47:21

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE: Jasně proč by jsi měl emigrovat.Máš nakradené a svinsvo ze západu ti zřejmě v supermarketech chutná.

    co dlabe na gramatiku a kope do psů. To není důležité, neboť je velký, technicky i argumentačně zdatný, chytrý, sebevědomý a manuálně zručný.

    reagovatJá znám jednoho,2017-08-13 06:24:01

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE: Jasně proč by jsi měl emigrovat.Máš nakradené a svinsvo ze západu ti zřejmě v supermarketech chutná.

    Znám spoustu borců...co neumí dobře gramatiku....ale technicky vymyslí cokolivek. Ale znám i borce pres gramatiku, co neumí přivrtat poličku....co XXX? Také jsi takové vemeno? :-)))) Řešit gramatiku....to je peo idioty, co nemají argument.

    reagovatPetr Nedělka2017-08-13 01:45:33

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE: Jasně proč by jsi měl emigrovat.Máš nakradené a svinsvo ze západu ti zřejmě v supermarketech chutná.

    "By jsi se" napíše jen idiot. "By ses" je správně ;-) Ty ses asi blbě učil, co? ;-)

    reagovatxxx2017-08-13 01:08:27

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE: Jasně proč by jsi měl emigrovat.Máš nakradené a svinsvo ze západu ti zřejmě v supermarketech chutná.

    Když nám, kovaným komunistům, nestačí sousedovic kozu jen pohanět, my jí přejeme, aby zdechla. Škodaže ji už nemožeme beztrestně utratit, když nemečí po našem. Ach jo ...

    reagovatvolič KSČ2017-08-12 18:09:45

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:RE:RE: Jasně proč by jsi měl emigrovat.Máš nakradené a svinsvo ze západu ti zřejmě v supermarketech chutná.

    Pracující je zbytečné házet perly sviním.Přeji ti aby jsi se s těch západních potravin posral.

    reagovatNovotný2017-08-12 16:42:17

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Naletěli jsme ožralému židovi,já vám dám pravdu a lásku!

    reagovatprase havel2017-08-12 13:04:06

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:RE: Jasně proč by jsi měl emigrovat.Máš nakradené a svinsvo ze západu ti zřejmě v supermarketech chutná.

    Novotný, mějte si rád koho na východě chcete. Ale nenuťte ty svoje bludy normálním slušným lidem. A Vaše fake news s Merkelovou- typicky no coment . Má za sebou hodně, ale Stasi určitě ne. To jste si spletl s Babišem...

    reagovatblbost2017-08-12 05:38:08

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:RE: Jasně proč by jsi měl emigrovat.Máš nakradené a svinsvo ze západu ti zřejmě v supermarketech chutná.

    Novotný, Tebe číst dá opravdu práci. Hlavně pochopit smysl to, co píšeš. V mládí jsem hrál v kapele ve městě 80 km vzdáleném od Přerova. Je smutné, že na západ moc nejezdíš, protože bys věděl, že tam jsou potraviny kvalitnější než u nás (o vejcích nemluvím, to je teď takový malý průšvih). Zajímalo by mne , kolik Ti je let.

    reagovatPracující2017-08-11 23:19:05

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Musím souhlasit s "Ach", migrační vlna do Evropy je a ještě bude obrovský problém a Itálie sama nic nevyřeší. Za vším dnes hledej peníze. Někdo to organizuje a tuším, že potřebují ochudit Evropu jak finannčně tak kulturně a jk zde kdosi napsal i inteligenčně. Srovnávat dnešní migranty s našimi migranty na západ v době kdy u nás vládli komanči je víc než směšné. Naši lidi se chtěli co nejrychleji začlenit a jedinými požadavky bylo získání pobytu a tudíž trvalé práce a zapadnout do té dané společnosti tak aby na první dojem nikdo nepoznal, že jste cizinec, samozřejmě dodržovat jejich zákony a zvyklosti, což v dnešním případě se rozhodně očekávat nedá. Pro "pracujícího"- co se týče Vámi obdivovaného Západu. V roce 68 sem k nám na tancích vtrhlo 5 armád v čele s Rusáky. Jsem přesvědčen, že Vámi obdivovaný západ to musel dobře vědět dopředu, protože jak mohl jinak vědět, že se zastaví na naší západní hranici a nepojedou dál do SRN. Dovedete si představit 5 armád co to je za množství! A oni si v klidu seděli za čárou, a to v době studené války kdy Rusko bylo pro západní veřejnost nepřítel číslo jedna a jako země která chce rozpoutat třetí světovou válku aby zničili západní svět. To samé si myslím, o Sametu v 89. V tomto roce na jaře zde byl francouský prezident Miteran a posnídal s našimi předními disidenty na fr. velvyslanectví. Za prvé jak je možné, že je naše STB tam ty disidenty pustila a nepoužila obvyklou metodu že je vždy před něčím důležitým pozavírali a pak za pár dnů pustili, a za druhé o čem si asi povídali s tím Miterandem, o krásách Prahy těžko. Když nastopil do úřadu prezidenta USA Regan, nechal si zpracovat analýzu jak odstranit socialismus ve výchdních státech Evropy a Rusku, a vyšlo z ní, že pouze ekonomicky, a to zbrojením v takovém rozsahu, že social. státům už nebudou zbývat prostředky pro zvyšování výroby na uspokojování potřeb jejich obyvatel denní potřeby. Takže já si dovolím tvrdit, že nic se neděje jen tak. Ono i rozkradení a likvidace našeho průmyslu po 89tým byla jen likvidací nepohodlné konkurence pro západ, viz cukrovary. Jsem dokonce přesvědčen, že kdyby tehdy lidi věděli jak to u nás bude vypadat v jakém stresu budem žít , 8 z 10ti by hrkat klíči nešlo. Tímto nechci říkat, že to tu bylo vše príma, ale nás co jsme chtěli jen normálně žít pro rodinu, mít slušnou práci ta doba tak špatná nebyla. Rozhodně nebyl v tomto státě takový bordel jak dnes.

    reagovatkd2017-08-11 13:28:48

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:pohraničníci naruby

    a snad už začíná docházet i na neřízené a velmi nebezpečné neziskovky a jejich nezákonné transporty nelegálních migrantů do Evropy. To je taky problém a snad ho již Italové řeší.

    reagovatjo2017-08-11 13:03:08

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:pohraničníci naruby

    K nám nepřicházejí a ti, co přišli, tak raději hned šli dál. A z toho pramení můj názor, že u nás nikomu nezvanému pšenka nepokvete. Každý si tu přejeme klid a pořádek. A Němci se se svým problémem musí srovnat. My, pokud odoláme tlaku na nesmyslné kvoty, ten pocit bezpečnosti ( zejména v menších městech) až na běžnou kriminalitu udržíme.

    reagovatpaní ach2017-08-11 13:01:25

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:pohraničníci naruby

    téma článku je před a po 89 roku. Ostatní probrali různé srovnání, já jsem přidala bezpečnost státu a prodejnost dnešních politiků. Po volbách uvidíme, kdo ještě vyloží své karty a otevřeně se přidá k přijímání migrantů. A téma je to stále žhavější, nejde to již nazvat migrací uprchlíků, ale invazí migrantů. Řízenou. Ta nemá v historii obdoby- přesněji její účel. A pokud necháme ty, kteří zde připravují půdu pro její průběh dál rozhodovat o našem bytí či nebytí, tak až nastane to "tuhé", Čech se již neubrání. Ale závidím Vám klid a víru, že se nás to netýká a nedotkne. Německo na prasknutí, Rakousko také - jsou to sousedi. Kam se to přelije? Bránit se dnes již nedokážeme - armáda jen aby se neřeklo. A zvát je (kromě Merkelové), nikdo ani nemusí. Přicházejí sami, přesněji - jsou vysíláni, poučeni, zafinancováni.

    reagovatach2017-08-11 12:06:34

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Zkvalitnění zdravotní péče

    A těch lékáren co máme na každém rohu.

    reagovatBH2017-08-11 09:03:28

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Rozhodně bylo líp pro starší lidi,

    50+, nedobrovolně nezaměstnané, lidi před důchodem, důchodce apod., takže jak stárnu, tak bych to raději viděl "jako tehdy" :)

    reagovat,,,2017-08-11 07:46:21

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:pohraničníci naruby

    vašich názorů na místní politiku si vážím, ovšem se střílením přicházíte třicet let po válce. Pokud by se tehdy vystřílelo to komoušské sídlo na nábřeží Vltavy, tak spousta věcí by se dnes řešit nemuselo - platy čtyřikrát nižší než na tom poplivaném západě apod. Hrát volby na uprchlickou notu je dnes taky rok po válce. Nikdo je k nám nezve, Italové si s tím určitě poradí a my tady budeme mít ten svůj klid a bezpečí. Takže se věnujme problémům s příšerným vedením přerovské radnice. To nám pomůže zlepšit naši každodenní kvalitu života v našem městě. Všechno ostatní se odehraje v moři mezi Libyjí a Italií. Dnes už to pro nás není téma a do budoucna neví nikdo, kam se bude ubírat naše civilizace. Vlny migrace už zeměkoulí oběhly v minulosti mnohokrát. Tudíž historická zkušenost zde je. Člověk, když jde do tuhého, tak je schopen najít řešení čehokoliv. A Čech obzvláště.

    reagovatpaní ach2017-08-11 06:13:03

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE: Jasně proč by jsi měl emigrovat.Máš nakradené a svinsvo ze západu ti zřejmě v supermarketech chutná.

    Poslouchej pracující ty jsi někdy hrál v nějaké přerovské kapele?Tak to mě mrzí že muzikant a takový kreten.Máž li se dobře tak se měj .Máš rád západ tak ho miluj a neser se do lidí kteří zase mají rádi východ.Ono Slované jsou Slované.Až bude nejhůře tak půjdeš za západ bojovat i ty a uvidíš jak se ti láska rozplyne.Když byl nešťastný rok 1968 tak nás napadla všechna vojska nejenom sovětská.Dnes potentáti třeba německá merkelka byla funkcionářka státní bezpečnosti německé policie.To ti jako nevadí?Je vidět že jsi asi jednooký král kterému se tady zatím dobře žije.Oni ti jednou na to příjdou.Ještě takový člověk byl Petr.Toho asi dobře znáš .Také se na to přišlo odkud pocházel a co to byl za člověka. To Kursko mu nikdo neodpáře.A tvoji blbost Bohu žel také ne.Rád bych věděl v které kapele jsi hrál.

    reagovatNovotný2017-08-11 06:03:30

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pohraničníci naruby

    a střílet každého, kdo bude chtít projít . Ne ven, ale k nám. A to je věc, která byla a dnes není. Ochrana hranic a státu. Není vůle dnešních mnohých koupených politiků. Úkol zní jasně - invazí primitivních migrantů naředit myslící inteligentní Evropany a ty poloblby, kteří z toho vzejdou, vést k otročině pro vyvolené. Takže ano - co mě chybí oproti minulosti, je ochrana státu a občanů. A bohužel, žádná zřejmě nebude. Vstup volný. Kdo schvaluje migraci, schvaluje zánik Evropy jako takové. Jestli jsem si koupila před 89 jeden banán a dnes jich můžu mít neomezeně je v dnešní situaci fuk. Od války do 89 nás drželi pod krkem Rusové. Ale žili jsme a přežili jsme. O současném nebezpečí, kterému nás vystaví právě i naší politici, se to asi nebude dát říct.

    reagovatach2017-08-10 23:58:06

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Zkvalitnění zdravotní péče

    No rozdíly tady určitě jsou. Například je dnes daleko kvalitnější zdravotní péče. Dříve v takovém okresním městě byl v průměru jeden psychiatr, dnes je jich deset a někde i více.

    reagovatLaco2017-08-10 23:48:36

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:Mně se

    Proč bych měl emigrovat, hlupáčku, já se tady mám moc dobře. Mně tu nic nechybí. Ale ty máš nějaký problém a s láskou vzpomínáš na socialismus a Rusáky. No a ti jsou kousek na východ od nás. Hele, ale jak tak sleduju Tvé příspěvky, ty musíš být opravdu hloupý. Hodně hloupý...

    reagovatPracující2017-08-10 22:49:56

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Mně se

    A co kdybys emigroval ty do Ameriky, mohl by ses tam té demokracie nažrat, že by ti z ní šla hlava kolem ty debile

    reagovatKamenski2017-08-10 22:29:49

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • jak to bylo s psimi hovny

    muze me zde nejaky odbornik objasnit jak to za komousu bylo ? Kolik bylo coklu v Prerove, kdo po nich sbiral hovna a jine statistiky.

    reagovatzavzpominejte2017-08-10 21:31:32

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE: asi víš skvělá určitě nebyla,ale dalo se v klidu a hlavně v míru přežit.

    Paní Aleno, vy jste snad žila někde jinde než já. Kromě banánů nebylo kakao, toaleťák, atd atd atd atd. Zázrakem techniky u nás byl cyklostyl (na západě kopírky jak je známe dnes), na počítač se stavěly haly a bylo jich pár v Přerově (na západě už byly běžné stolní počítače), mládež chlastala na tanečních zábavách jak o dušu (v té době jsem na tanečních zábavách hrával v kapele, takže o tom něco vím), ryziko se ale tenkrát psalo s měkkým i, za černou verbež nemůže dnešní politický systém, či snad ano? Proboha, zavzpomínejte trochu lépe..

    reagovatPracující2017-08-10 21:12:40

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Mně se

    Kamenski, a co Vám brání emigrovat do Ruska? Rádi Vás tam přijmou, nemyslíte? Blahoslavený chudý duchem.

    reagovatPracující2017-08-10 21:00:35

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Souhlas s Pracujícím. Ach jo, rychle jsme zapomněli. Nebo je tenhle článek šikovný trolling. Ach jo, kdo nedržel hubu a krok s politikou jediné strany, měl problémy. Poslouchali jsme projevy, jak se máme skvěle a přitom jsme věděli, že to platí jen pro pár vyvolených papalášů. Ach jo, kdo chtěl mít trochu slušnou zdravotní péči, musel někoho vlivného znát nebo podstrkovat úplatky. To samé se službami, přidělováním bytů, dovolených, míst ve školách, od mateřských po vysoké. Kdo neměl správný původ a posudek, málokdy vůbec něco dál studoval. V obchodech nebylo skoro nic, o dnešním výběru jsme si mohli jen nechat zdát, šmelilo se a kšeftovalo, většina „lepšího“ zboží se skrývala pod pultem. Sice těch pár základních druhů stálo podstatně míň, než dnes, ale platy byly ještě nižší, v porovnání se současným poměrem, co si za své peníze můžete koupit. A fronty asi byly vlastně taková příjemná sousedská setkání. Vzdychali jsme nad pašovanými časopisy, jaké neuvěřitelné věci – oblečení, elektronika, potraviny, auta atd. jsou na „západě“ k dostání. Poslouchala se jen schválená muzika, ostatní se kopírovalo tajně z pašovaného zboží. Ani do té Jugošky se větší část lidí nikdy nedostala, nebyla to levná záležitost a potřebovali jsme výjezdní doložku, tu každý nedostal. Většina si špitala, jak to v tomhle státě stojí za … nic, ale přitom se tajně ohlížela, kdo poslouchá a může nabonzovat, ohrozit. Opravdu nevím, kdo se takto cítil bezpečně a v klidu. A teď si volně stěžujete na Internetu, jak je to teď všechno strašné, ach jo, ale zapomínáte, že je to jen a jen o lidech. Ach jo. Každý by se měl umět podívat na sebe, jak žije a co dělá.

    reagovatno jo no2017-08-10 20:20:34

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE: Pracující zlodeji.Jednou jsme tě odhalili .Tak sahnem do historie a budeme prezentovat.

    Nehněvej se již tady někdy ty svoje pindy prezentovals.Kradeš jako straka tak se možná zatím máš dobře.Musím ti ovšem napsat že jsi píča s tvrdym y.

    reagovatOlda2017-08-10 20:12:26

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Mně se

    Haha, měl se líp učit a být šikovnější...měl by ses dnes dobře. A pokud se dobře nemáš, je to je a jen tvůj problém.

    reagovatPracující2017-08-10 19:27:58

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ach jo

    Ach jo, idioti ještě nevymřeli. Ach jo, hračky žádné nebyly, v restauracích tak leda hovno... Ach jo, zaměstnání bylo, ať člověk dělal nebo se flákal, měl ny výplatní pásce stejně. Ach jo, z těch platů by si člověk domek nepostavil, byt nekoupil.... Ach jo, odepsali 4000 Kč, no a? Ach jo, makat do penze na jednom fleku bez možnosti se realizovat a být úspěšný - haha Ach jo, zdravotní péče byla roků za opicemi, účinné léky nebyly, ale za to by Sanops, či jek se tomu papalášskému ústavu říkalo... Ach jo, díky dohánění ztrát po vládnutí komunistů - západ stejně nikdy nedoženeme - to holt musíme nedpracovat... Fuj, už se mi ani psát nechce, a ani vzpomínat, a že pamětník jsem. ;-)

    reagovatPracující2017-08-10 19:26:24

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Mně se

    se tu tenkrát žilo daleko lépe. Bylo to klidnější, bezpečnější, člověk nebyl pod takovým tlakem a stresem jako dnes. To co přišlo s tím zrzavým ožralým škrčkem Havlem to stálo za hovno. Zlatí rusáci!!!!

    reagovatKamenski2017-08-10 14:09:48

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Jen tak....sorry, nadpis jsem dal do podpisu

    Omlouvám se

    reagovatPetr Nedělka2017-08-10 12:00:29

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Vidím to upřimně podobně. De facto....vyvlekli jsme se ze zadnice Ruska, a strčili jsme hlavu do zadnice Evropy. Jestli bych emigroval? Myslím, ze na to bych asi neměl koule, jsem typ, vázaný hodně na domovinu a nerad podstupuji rizika. Jsme konzumním odpadkovým košem Západu. Co by Němec nevzal do huby, prodá na Českém trhu, za stejny prachy, jako u sebe- prvotřidní kvalitu. Na nás unie sere, my jsme svou polohou skutečně transitní země. Když jsme nebyli v unii...doprava jezdila oklikou pres Rakousko...naše statky zlikvidovali zahraniční investoři..aby měli kam vyvážet šmejd a druhotnou výrobu. Cukrovary....typický přiklad. Nyní jsme zemědělsky nesamostatní....továrny vlastní Indove atd....zůstala nam levná práce a dluhy. Již není dělník ten, jež nás žene kupředu:-))) Je to nenažranost investorů...která nás nutí být spotřebním místem, kdy ceny produktů, rostou rychleji než platy. Ano....máš volnost..možnost, ale nůžky se otevírají, a ve své podstatě, jsi omezen stejně:-))) My jsme jen podržtašky a muklové, ekonomicky vyspělých západních zemí. Ceny stejné, kvalita horší.....a stejná profese na západě, 5krát lepe placená. Ale ne peo Čecha...ten dostane max 3násobek. Suverenitu jsme prodali....po nás potopa, souhlasím.

    reagovatJen tak2017-08-10 11:58:45

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:pro autora

    to je nějaká předvolební vymývačka mozků? Běžte s tím do háje. Komunismus už není ani v Rusku ani v Číně, tak co tady brečíte.

    reagovatco to zase je2017-08-10 11:56:37

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pro autora

    ty jsi trotl :) komunistickej trotl

    reagovatNeed2017-08-10 09:36:19

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE: asi víš skvělá určitě nebyla,ale dalo se v klidu a hlavně v míru přežit.

    Nezlob se,ale bylo určitě lépe.Bez banánů by jsme se určitě obešli.Technika tenkrát začínala v celém světě.Technologie jsme měly jedny z nejlepších na světě.Plánování bylo také dobré,Mládež se dokázala bavit.Byly nedělní čaje třeba v Komuně kde hrál orchestr Alfa v MD Krab a nebyly žádné drogy alkohol se neprodával a přitom se všichni bavili.Dnes jít večer ven je vždy ryziko.Manžel pro mě chodí i do cvičení.Černá verbež se na vás přisaje a bez pomoci vás okradou .

    reagovatAlena2017-08-10 08:29:10

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE: Pane Nedělko zeptám se vás a prosím férově odpovězte.

    Tenkrát jste byl jen malé děcko,ale kdyby jste byl dospělý a byly hranice otevřené emigroval by jste?A co by jste tam dělal?Myslím ,že by jste brzy přijel domů jako všichni bývalí emigranti.Ono tady oblbovat jak se májí na západě je již přežitek.Je fakt ,že mají více peněz.To je dáno jenom tím ,že naši vědci udělali z ČR montovnu a zlikvidovali veškerou naši výrobu.Vše se rozkradlo a nebo rozbilo.Třeba cukrovary,Přerovské strojírny,Meopta atd.To je ten průser pane Nedělka.Komouši mě také srali ,ale né tak jako tato zdegradovaná a zločinecká banda , spoustu příživníků,neziskovek,stran,a zatím nepostižitelných teroristů a vrahů.To nám přinesla slavná Havlova sametová revoluce.ČR bude jen tranzitní zem a budeme rádi ,že možná přežijem.Nesmíme,ale poslouchat sprofanovanou ČT která mladým vymetá mozečky.Mladí by měli být záloha Českého národa.Ovej ty,ale ve většině baví jen tecnopárty,raději nic nedělat,drogy a chlast.Tak nevím co nová generace zvládne.Já osobně mám velké pochybnosti.A co vy?Berete to asi sportovně.Po nás potopa.

    reagovatjen tak2017-08-10 08:15:50

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Za komoušů jste nadávali,ted za zlodějů zase a za Dirgů budete nadávat zase.

    reagovatArtaban2017-08-10 06:21:51

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Asi ta doba byla přímo skvělá,protože televize čerpá do programů jen z materiálů z té doby,a to neustále dokola

    reagovatasi2017-08-09 22:48:48

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Lidi jsou rozezrani cim dal vic sobecti...

    reagovatno jo2017-08-09 17:20:12

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Nebylo to tak zlé jak se dnešní mocipáni a jím na ruku jdoucí média líčí a i někteří zde. My toaletní papír neměli akorát, když jej máti nekoupila a nebo opravdu momentálně nebyl, protože jej všichni kupovali do zásoby, uherák sice jsme neměli každý den, ale na rodiných akcích ano, včetně čabajek a v tuzexu jsme jej rozhodně nekupovali, to že byl jen tam je BLBOST. Že jsem v zimě neměl banán nebo pomeranč mi připadalo normální, byly jablka. Z pohledu přerováka se toto hodnotí mnohým blbě, protože tady bylo zásobování určitým zbožím mizerné jak za komančů tak i dnes. Co se týče sociálních výhod ty byly opravdu velké a i když dnes na ně tenhle stát prý nemá a to platíme jedny z nejvyšších daní, si myslím, že by se dyly použít např. když ministři křičí, že populace stárne tak ať podpoří mladé rodiny a porodnost, při dítěti odečet částky z hypotéky, vyšší daně pro svobodné dnes tzv. singly a tak by se tu dalo psát. Prostě nebyla to doba temna ale ani ráj, stejně jako dnes není

    reagovatkd2017-08-09 17:11:23

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Jojo,

    dobře už bylo.....

    reagovatObčan2017-08-09 17:00:52

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ale hesla...

    Ta byla kouzelná. Neskutečně nyni pobaví :-)

    reagovatPetr Nedělka2017-08-09 12:15:54

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:Pane Nedělko. To co máme dnes tak to je opravdu neztrouchnivělý.To spadne za pár měsíců.

    Ty si tou držkou ještě zaryješ studente, to ti garantuji, zatím si ještě v klidu chrochtej

    reagovatJoe2017-08-09 11:47:20

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Srovnání, ale ...

    Nelze jednoduše srovnávat s dobou tehdy, ale i ten bývalý režim by se vyvíjel nějakým tempem. Západní ekonomové odhadují, že bez transformace, privatizace, zkrátka ekonomické sebevraždy a při stabilním hospodaření by naše společnost byla bohatší zhruba o 20 bilionů korun. To už není srovnání s frontami na banány a toaleťák. Že tu nebylo spotřební zboží (většina se ho u nás vyráběla pro export do západních zemí a SSSR) byl důsledek ubohého myšlení pár zblblých stranických potentátů. Dolarů bylo dost. Rusovi bylo pendrek po drobných podnikatelích, cestování do ciziny. Rus potřeboval vojsko na západní hranici, za kterou byli Američani. Normalizaci a šlapání lidem po krku nám dělali především čeští a slovenští potentáti. Po sametu se nechali koupit globální ideologií a s úspěchem dusí celou naši společnost se svými pohrobky dosud. Až tak moc se toho nezměnilo.

    reagovatKotěšovský2017-08-09 11:22:39

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Lenko

    Stručně a myslím, že trefně popsáno.

    reagovatPetr Nedělka2017-08-09 11:07:34

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • kdyby byly otevřené hranice, nebylo by embargo téměř na vše, tak by to bylo lepší. Z dob komunizmu jsme měli převzít to lepší a to horší zrušit. Jenže my jsme smetli po revoluci všechno, chovali jsme se jako hloupé stádo a tak se chováme i dnes, 70% národa se chce mít dobře a nepracovat, nebo málo pracovat. Dřív nám sociální věci hlídala strana vláda, dnes si to musí člověk hlídat a zajištovat sám. Podle toho to tak vypadá.

    reagovatLenka2017-08-09 10:09:56

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ano....lidi si byli bližší a víc drželi pospolu...to je fakt. Něco bylo fajn, něco ne. Byly sociální jistoty. Ale práce typu....pojedu s fůrou 6 pytlů 5 krát.....100%, a když pojedu s 3 pytlama 10 krát=200% práce....to by dnes nefungovalo. Podnikatelé by takto existovat nemohli. Státní statky byly v dezolátním stavu..bez dluhu, ale v dezolátu. Těžko říct, jak by to dopadlo bez sametu, já si myslím, že by to soudruzi nedotáhli. Komunistická zem, uprostřed svobodné Evropy? Možná kdyby soudruzi otevřeli hranice...ne ne, to jsou jen spekulace...

    reagovatPetr Nedělka2017-08-09 09:26:43

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • to byla ale zlá doba

    Prožil jsem oba režimy-přesněji komunistický od roku 1943 a po pádu KSČ nynější. Mohu tedy porovnávat-nebyly banány,nebyly vložky,toaletní papír(stříhal jsem rudé právo).,v ulicích bylo bezpečno,(policie kontrolovala bulače a flágače)-ale zdravotnictví zadarmo,podnikové byty,podnikové bezúročné půjčky,podnikové rekreace,laciné potraviny,školky,jesle zadarmo atd.Divím se že jsem to vydržel ! Dokonce i cigáni předstírali že pracují !

    reagovatpavel2017-08-09 09:08:24

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Pane Nedělko. To co máme dnes tak to je opravdu neztrouchnivělý.To spadne za pár měsíců.

    Jděte se také zeptat těch, kteří se před vedoucí úlohou KSČ a před vpádem vojsk SSSR neohli, nelezli do KSČ, SČSP, LM, BSP, SSM, ROH a do dalších zrádcovských organizací a mnohdy šli za to do kriminálů a život prožívali v kotrmelcích. Je sice pravda, že drtivá většina národa byla (promiňte mi ten výraz) posraná, ale o to více dnes remcá. Já včera viděl jednoho soudruha důchodce jak si kupoval štanglu uheráku a další dobroty, které byly dříve v Tuzexu. No a když se potkal zřejmě s dalším bývalým kolaborantem, tak remcal, jak se má zle. A ještě jsem zaslech, jak pojede na Malorku, ale prý, až přejdou ta vedra. Kdepak, je potřeba si občas zarýt držkou v zemi jak svého času zapěl Karel Kryl.

    reagovatstudent gymnazia2017-08-09 08:30:26

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Pane Nedělko. To co máme dnes tak to je opravdu neztrouchnivělý.To spadne za pár měsíců.

    To je jen lízátko co nám tady naši mocipání strkají pod nos.Jak se výborně máme,jakou máme perspektivu,že máme všude bezpečno,dobré potraviny a nakonec je všechno jinak.Mám dost křížků abych si pamatoval kolik stálo máslo,a základní potraviny,nebo třeba ,že učitelé měli pevný závazek na celý rok a nemuseli být propouštění a dva měsíce roznášeli někde pivo v hospodě.Lidé pracovali a měli právo na práci,nebyli bezdomovci,podniky se staraly o své zaměstnance,pro novomanželé byly bezúročné půjčky a to bych mohl tady jmenovat desítky dalších příkladů.Dnes mají lidé strach,v očích nenávist,a hlavně zavidí ,že ten druhý se má okapánek lepší.Stále se vyhrožuje válkou,děti se očkují nějakou vakcínou proti x nemocem a jelikoš jejich organizmus to nezvládá a imunita žádná jsou stále nemocni,Lékaří kteří asi studovali v Plzni dělají přehmaty a nic se neděje,léky jsou čím dál dražší,potraviny plné E, tak jak tento bordel může ještě dlouho vydržet?

    reagovatšťoural2017-08-09 07:18:04

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Něco na tom pochopitelně je....ale bohužel, i sami komunisti věděli...že by to neutáhli. Samet byl i vysvobození, pro komunismus sebe sama. Komunismus, jakožto myšlenka autora, stejně nikdy nikde neexistoval...idea nebyla naplněna. Takže si nebarvěte, že by dnes bylo dobře....spadlo by to, jako ztrouchnivělá stodola...:-)))

    reagovatPetr Nedělka2017-08-09 00:44:13

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Spravedlivé tresty pro zločince!

    táhni do piče

    reagovatdacane2017-08-08 23:23:52

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Spravedlivé tresty pro zločince!

    Zločinci typu Hučína byli spravedlivě odsuzováni do kriminálu. Dnes za své zločiny proti státu dostávají vyznamenání a dokonce status válečného veterána. Je to hrůza a děs.

    reagovatLevicový volič2017-08-08 22:20:54

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


Další články - Články z Přerova, Přerov, Přerovsko



Kubiceho zpráva č.2 z Chovancova ústavu.

publikováno 11. 08. 2017 sekce: Vaše články
komentářů: 104
Včera konečně explodovala nášlapná předvolební mina z Chovancova ústavu s názvem Čapí hnízdo.

Fa. Sibom pneuservis

publikováno 10. 08. 2017 sekce: Vaše články
komentářů: 6
Vzhledem k tomu, že se zde oslavné články neobjevují právě často, chtěl bych tímto narušit zaběhlý rituál a poděkovat výše uvedené firmě se sídlem v Lýskách k naprosto profesionálnímu a lidskému přístupu.

Něco tu nehraje.

publikováno 09. 08. 2017 sekce: Vaše články
komentářů: 32
Kolem afrického moru divokých prasat novináři melou stále dokola různé technické záležitosti.

110 LET od založení SKAUTINGU

publikováno 08. 08. 2017 sekce: Vaše články
komentářů: 0
Lord Robert Baden-Powell of Gilwell zahájil skautskou činnost 1.

Klíče

publikováno 07. 08. 2017 sekce: Vaše články
komentářů: 9
Dobrý den, dnes ráno, cca v 9,30 byly v ulici Kabelíkova nalezeny klíče, pravděpodobně od auta.

Dopravní situace v Přerově

publikováno 07. 08. 2017 sekce: Vaše články
komentářů: 22
Co nás čeká a nemine.

Z Komenské do Palacké OK jen bacha ve směru od centra

publikováno 04. 08. 2017 sekce: Vaše články
komentářů: 40
Obousměrní Palacké je pro řidiče OK.

Emigranti - vyvrhelové a odpad Afriky

publikováno 04. 08. 2017 sekce: Vaše články
komentářů: 7
K děsivé běženecké invazi.
 

Informace pro čtenáře

Vložte článek, nebo inzerát.

Vložit nový článek Přidat nový inzerát
€ nákup 27,00 € prodej 27,85

reklama

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Anketa

Přerovský deník

 

Přerovské noviny - Informace

Redakci pište na email redakce@prerovskenoviny.eu
Pokud chcete informaci o inzerci na Novinách, pište na e-mail reklama@prerovskenoviny.eu

Přerov - Info region & Přerovské noviny.
Informační server okresu Přerov.

Kontaktujte nás


Přerovské noviny na facebooku

Navštivte také naše další portály

Odkazy