V Přerově jde do voleb dvanáct stran a hnutí.

news img Mezi lídry stran jsou bývalý primátor Přerova Jiří Lajtoch, ale i exministr dopravy Antonín Prachař nebo radní a zastupitelé Jan Horký, Petr Měřínský a Michal Chromec.

Všem jde, jak shodně tvrdí - o budoucnost Přerova.

„V roce 2010 se v Přerově ucházelo o přízeň voličů deset stran, o čtyři roky později jich bylo jedenáct a letos jde do voleb dvanáct subjektů. Jedenáct jich sestavilo kandidátku s pětatřiceti jmény a jedna pouze s jedním,“ shrnula mluvčí magistrátu Lenka Chalupová.

O křesla v zastupitelstvu budou bojovat tradiční strany a hnutí - ANO, ČSSD, KSČM a ODS, ale i koalice SpP, která kandiduje společně s Piráty, nebo uskupení Za prosperitu Přerova. Společnou kandidátku sestavily KDU-ČSL a TOP 09.

Nováčkem jsou Starostové a nezávislí, ale i Občanská koalice či SPD Tomia Okamury. Do voleb jde ale i bývalý primátor města Jiří Lajtoch - pod hlavičkou uskupení s názvem Přerov 2018.

Přes umělce až po učitele

Tahákem komunálních voleb jsou nepolitické osobnosti - od lékařů přes umělce až po učitele, ale i netradiční témata. A pak také hesla, která vybízejí k tomu, aby Přerov táhl za jeden provaz, a město se opět dostalo na výsluní. Společným jmenovatelem kandidátek je i výrazné omlazení.

Na kandidátce koalice SpP, která jde do voleb společně s Piráty a hnutím Změna, už chybí jméno stávajícího primátora Vladimíra Puchalského. Lídrem je radní Jan Horký, dvojkou Martin Švadlenka a v první desítce třeba manažer kultury Městského domu Pavel Ondrůj nebo archeolog Zdeněk Schenk.

„Kandidátku jsme hodně omladili, protože se o dění ve městě zajímá stále více mladých lidí. Za klíčové považujeme vrátit život do zchátralých budov ve městě, vyřešit dopravu, ale zaměříme se i na rozvoj přírodního koupání na Laguně nebo výsadbu zeleně,“ shrnul lídr koalice Jan Horký.

Na předních místech kandidátky hnutí ANO jsou dnešní radní a zastupitelé - jedničkou je náměstek primátora Petr Měřínský, dvojkou Hana Mazochová a třetí místo má radní a poslanec Petr Vrána.

Lídrem kandidátky ČSSD je Radovan Rašťák, na dalších pozicích za ním následují Šárka Krákorová Pajůrková a Přemysl Dvorský.

ODS, jejímž lídrem je Michal Zácha, doplnila svůj tým zastupitelů o nové tváře. Vedle Marka Dostála a Petra Kouby se na kandidátce objeví i osobnosti, které se často vyjadřují k otázkám města na jednání zastupitelstva - Daniela Jasová nebo Jakub Navařík.

Nováčkem voleb je Občanská koalice, jejímž lídrem je lékař a zastupitel Michal Chromec. Ten vidí úkol Přerova v nadcházejících letech jasně.

„Pokud v tomto volebním období, kdy nás čekají velké dopravní stavby, nebudeme táhnout za jeden provaz, tak se z toho zblázníme. Místo hašteření bude zapotřebí více spolupráce a bylo by vůbec nejlepší, kdyby se nedělaly rozdíly mezi koalicí a opozicí. Naším mottem je citát: Cesty mohou býti rozličné, ale vůli mějme všichni stejnou,“ uzavřel Michal Chromec.


Zdroj: https://prerovsky.denik.cz/zpravy_region/v-prerove-jde-do-voleb-dvanact-stran-a-hnuti-20180806.html?utm_source=poutaky&utm_medium=web&utm_campaign=poutak-text5







 

Fotogalerie

 
 
Vloženo: 08. 08. 2018       Kategorie: Vaše články   Autor: převzato

Přidat příspěvek:

Jméno nebo přezdívka:

Titulek:

Text příspěvku:


  • RE:

    Tak Poldo to jsem jen kecy. Nechápu jak je možné že toho Hučína nakonec pustili a že mu nic nedokazali. Co to bylo za vyšetřování? Proč se to tak špatně připravilo? Terorista je terorista a patrí do kryminálu a ne aby nás tady nadále ohrožoval. Víš ty co se ten gauner už nadělal zločinů? Byl 4 x v kryminále a to už o nečem vypovídá.

    reagovattaké levicový volič.2018-08-12 10:11:13

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:pravda je trochu někde jinde

    Bolševík, pozorovatel promluvil. Dokonce si pamatuje i rok 1978. Ty budeš hodně stará struktura,

    reagovatto mě podrž2018-08-12 05:46:53

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:PŘEROV =

    Tak nakonec co mohl čekat když s nima prý předtím chlastal. Nejspíš soukmenovec.

    reagovatKarel Strnad2018-08-11 21:57:39

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:RE:Už toho mám dost

    tak to je otázka, když jsou asistenti kriminality. Tak asi asistují při kriminalitě:-)

    reagovat:-)2018-08-11 21:37:34

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:Už toho mám dost

    Kohoutovy asistenty kriminality platí převážně Unie. My je budeme platit, až skončí tzv. udržitelnost. Ale prosím, o jaké jejich práci je tu řeč?

    reagovatale2018-08-11 21:21:16

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:pravda je trochu někde jinde

    Tak to jsi byl někde na jiné planetě brachu. Já v r. 1977 byl týden vyšetřovaný na STB ještě když sídlili na Komenského nad dopravním inspektorátem. A když už tady melete Hučína tak ten byl za šíření Svobodné Evropy ve vazbě na STB v Ostravě. Jen si pěkně zajděte k těm politickým vězňům a oni vám ukážou rozsudky co se za poslouchání Svobodné Evropy u soudu dávalo.

    reagovatPamětník2018-08-11 18:18:20

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Se.te už na Hučína , je to chudák i kdyby zdědil celé KAZETO , roky co promarnil si za peníze nekoupí ,na krku 70 a co by ještě chtěl ? Nejlíp by udělal , kdyby si zaplatil nové zuby a plastiku ksichtu , do hlavy mu rozum už nikdo nenafouká........

    reagovatPolda2018-08-11 17:54:04

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pravda je trochu někde jinde

    Svobodnou Evropu a hlas Ameriky byl běžně vysílán, poslouchán. Zažil jsem vysílání Svobodné Evropy na koupališti na Rozkoši. Nikdo nikoho si nevšímal a nikdo nikoho nezavíral. Psal se rok 1978. NELŽETE.

    reagovatPozorovatel2018-08-11 15:52:54

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:

    Tak zakladetel Kazeta Zejda byl v kriminále a vrátil se s tama jako mrzák, paní Zejdová se při zatýkání pokusila o sebevraždu, no a mladý Zejda byl dán do PTP kde mu omrzly nohy a měl z toho bercové vředy. Rodina Zejdů si vytrpěla svoje a asi to jejich utrpení přispělo k tomu, že začali poslouchat Svobodnou Evropu a Hlas Ameriky kde mluvili o Hučínovi a to je nějak přesvědčilo, že ho považovali za někoho kdo proti komunismu bojuje. No ale i já se divím, že vsadili na Hučína, který měl velmi blízko k Mašínům. Ovšem Hučína také podporoval legionář Lančík a ten prý Zejdy navedl na Hučína. Lančík i Zejdové dávali Hučínovi zbraně a nakonec Hučín dostal i většinový podíl fabriky Kazeto no a samozřejmě i hromadu milionů k tomu. Fakt je ale ten, že Hučín ty své akce už přeháněl a já se divím, že mu dali nejvyšší ocenění a to válečného veterána 3. odboje.

    reagovatZ okolí2018-08-11 12:48:02

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • PŘEROV =

    Na cestu do Přerova hned tak nezapomene dvaatřicetiletý muž z Olomouce, který se napil v baru v Čechově ulici a nad ránem zamířil na vlak. V prostoru „u mašinky“ ho přepadli dva mladíci ve věku šestnáct a devatenáct let. Házeli po něm kamení a jeden z nich o něj típl i cigaretu. Muže před okradením zachránil až výpravčí. Oba útočníci poté utekli směrem do Husovy ulice. Devatenáctiletého mladíka dopadli v Kojetínské ulici, šestnáctiletého o hodinu později v Dluhonicích. Oba útočníci jsou podezřelí ze zvlášť závažného zločinu loupeže. Zdroj: https://prerovsky.denik.cz/zlociny-a-soudy/hazeli-po-muzi-kamenim-zbili-ho-a-tipli-o-nej-cigaretu-20180810.html

    reagovatHázeli po muži kamením, zbili ho a típli o něj cigaretu2018-08-11 11:32:07

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:Už toho mám dost

    Voliči SPD, ty si pleteš komunální volby s volbou do PS. Tady existují nějaké zákony, které jsou schválené nebo navržené PS. Existuje také zákon o obcích. Otázkou bezpečnosti u nádraží a v celém Přerově, by měla být především PČR, MP a Kohoutovi asistenti prevence, které si platíme z daní. Je jen otázkou, jak si svoji práci vykonávají. Vždyť na nádraží mají sídlo Kohoutovi asistenti, pamatuji si, když Úsvit a potom i ČSSD, usiloval o znovu otevření policejní služebny PČR v bývalých prostorách nádraží. Jde jen o priority a lidi, kteří budou město a občany zastupovat. To co jsem se dověděl a doslechl o Přerovské SPD, tak moc pochybuji, že 75letá jednička bude tím pravým. Zatím jména z kandidátky, snad znáš jen ty, tak se poděl o informace.

    reagovatkoho volit, to je otázka2018-08-11 11:24:11

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:

    hlavně nebude v pořádku Hučín. To by posoudil psycholog, co ho pudilo k agresívním útokům, kdy ohrožoval životy. Byly i jiné cesty, ale jen bum, prásk! A zas taková lidská čistota to není. Podržel u soudu kámoše, estébáka a komunistu starého majitele Kazeta a ten se mu odměnil.

    reagovat.2018-08-11 11:07:14

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:

    Je nesporné, že Hučín má celou řadu zásluh v boji proti komunistickému režimu a okupaci vojsky SSSR. Ovšem některé jeho akce mohly ohrozit i ty osoby, které nepatřily ke komunistické elitě a nebyly sovětskými okupanty. Tak například ten jeho bombový útok na dům v Čechách - Domaželicích byl riskantní. Byli ohroženi i lidé, kteří bydli v okolí. Ale je toho víc. Pokud někdo prosazoval Chartu 77, Několk vět a takové věci tak to beru, ale když už vezme do ruky samopal, výbušniny a takové věci tak to fakt asi není úplně v pořádku.

    reagovatZ okolí2018-08-11 10:57:13

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Volím křížkováním.

    ty osobnosti jsou které? Dostál? Kouba...? Jsou to političtí dravci jako všichni. Bez iluzí. Ale nelze jim upřít, že pracovali, byli na ZM připraveni. Otázka jak a v čím zájmu by pracovali jako vládnoucí koalice. V tomto směru mám obavy z Dostála. Je to takový podnikatelský všeuměl a korigovat věci zevnitř je lákavé.

    reagovata2018-08-11 09:45:22

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Už toho mám dost

    SPD je jediné hnutí vstupující do komunálních voleb, které se veřejně hlásí k titulu, že nemíní tolerovat roztahování našich nepřizpůsobivých rómských spoluobčanů, kteří našemu městu nedělají pěknou vizitku. Zatím hodnotím pozitivně demolici činžovních domů ve Škodově ulici. To bylo za trest si zkrátit cestu z nádraží, když člověk musel projít touto uličkou hanby na vlastní nebezpečí. Rómové obtěžovali v nočních hodinách cestující na vlakovém nádraží, na stížnosti bylo reagováno tak, že se nádraží se v nočních hodinách zamyká. Jestli někdo čeká na první ranní vlak z Přerova několik hodin a nemá možnost se někam schovat např, před nepřízní počasí, musí se oddaně svěřit do spárů rizika kontaktu s nepřizpůsobivými živly. Může zalézt do některých heren v okolí nádraží, které mají otevřeno téměř non stop.

    reagovatVolič SPD2018-08-11 09:13:56

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Už toho mám dost

    Od té doby,co musím jezdit do Přerova, tak miluju Adolfa.

    reagovatKulička2018-08-10 23:27:48

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Volím křížkováním.

    ano NE, ODS rozhodně ANO a hlavně osobnosti Přerova!

    reagovatVolím ODS2018-08-10 21:23:58

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Volím křížkováním.

    ANO a ODS NE. Co dokázali? NIC, tak NE.

    reagovatODS nevolit.2018-08-10 20:52:36

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Pořád se mluví o těch mrtvých žoldácích co zařvali v Afganistánu. A co ti vojáci co byli v r. 1974 v noci u hřbitova zákeřně zastřeleni našim slavným válečným veteránem Hučínem? Asi by se o tom mělo také mluvit. Také to byli mladí hoši a jen plnili rozkazy. A co ty násilné činy co Hučín spáchal a teď je nám to vydáváno jako 3 odboj?

    reagovattaké levicový volič.2018-08-10 18:10:52

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • bude Hučín kandidovat, tak sem pište, zatím nemá odvahu. Bojí se výprasku?

    reagovat2018-08-10 18:03:32

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Já bych ho také volil. Pokud si pamatuji, tak Hučín už někdy v r. 2000 varoval před Babišem. Nakonec to říkal i na ČT 24 v ten den, kdy dostal za protikomunistický odboj to ocenění. Tenkrát mu redaktor říkal, že Babiš u soudu vyhrál, že není estébák a Hučín tvrdil, že estébák byl. Hučín měl pravdu.

    reagovatZ Přerova2018-08-10 17:44:20

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Já to dám na plachtě 50 / 50. Proč volit ANO, které má v Přerově neschopáky, asi to mnohde nebude lepší, a aby to Babiš přerazil tak narve do kampaně 250mil. Aby z nás udělal zase ovce. SPP se schovává pod sukně Pirátů. Heleďte, sleduji zastupitelstvo déle než 8 let, za tu dobu jsem si udělal obrázek a můžu porovnávat. Vedení města před rokem 2014 a vedení města po roce 2014. Ti co byli teď už ne. Nebyli lepší než ti minulí, mnohdy výrazně horší. Hlavně chování, arogance, zloba, neumětelství, amatérizmus. Po 4 letech budu volit Prosperitu a ODS. Očekávám, že příznivci jiných politických stran tu na ně budou kydat, ale tihle hoši si to odpracovali. Byli připravení, předkládali návrhy, neseděli tam jen tak. Jak ti ostatní. Kdo to trošku sleduje, tak mi dá zapravdu. Každý si šáhněme do svého svědomí. Bez ohledu co zde bude kdo psát. Ti by měli skládat koalici. Když skončí Babiš , skončí ANO. Tak co?

    reagovatRE: pro:nic2018-08-10 16:19:06

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Už toho mám dost

    Jsou presne popsane praktiky pseudopravniho statu a ustrasenych politiku a jinych ciganoochrancu. Jen pockejte, mnozi se diky dobrym podminkam, ktere jim poskytujeme jako potkani uz v 3 generaci po revoluci a bohuzel mezi sebou incestne ( tudiz degeneruji jeste vic) a nebude trvat dlougo a problem bude uplne neunosny. Uz je skoro ted. A co pak s tim, Netopilko, Kohoute a ostatni pokrytci.?

    reagovatToto2018-08-10 16:08:10

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • A zase ti diskriminovani "chudacci":

    https://prerovsky.denik.cz/zlociny-a-soudy/hazeli-po-muzi-kamenim-zbili-ho-a-tipli-o-nej-cigaretu-20180810.html

    reagovatKarel:2018-08-10 15:22:47

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Už toho mám dost

    Všichni jste určitě viděli dva případy napadení ženy Romy (nebo cikány) nevím jak je pojmenovat, abych nebyl za rasistu. Oba případy mají společného jmenovatele, v prvním případě cikánské děcko topilo jiné děcko v brouzdališti, když matka odstrčila toho prvního v rámci pudu ochrany svého dítěte(všimněte si že neoznačují (cigánského) děcka, vrhla se na ni romská baba a začala ji rvát za vlasy, když se ji zastal jeden odvážný mladík, vrhlo se na něho 8 dospělých cigánů a začali ho mlátit, tak že ho málem ubili k smrti ( kolik tam asi bylo okolo čumilů a kdo zasáhl?) Ano to je typická agrese cigánů, ti napadají jiné jen když je jich 8:1, jeden cigán by nikdy do rvačky jeden na jednoho nešel, protože toto etnikum se vyznačuje neuvěřitelnou zbabělostí no a případ na Slovensku je rovněž neuvěřitelně sprostý, (cigánské) děcka, dráždily a napadaly uvázeného psa, až ten to nevydržel a jednoho z agresorů pokousal a co se nestalo, cikánská tlupa (opět deset na jednu ženu) začala majitelku psa mlátit hlava nehlava, přičemž cikánská baba lhala zcela bezprecedentně do médií, že pes nebyl uvázaný ale volně pobíhal, naštěstí z této sprosté lži ji usvědčil kamerový záznam. Co z toho plyne, cikání jsou díky zasraným politiků a různým sluníčkářům a Havloidům vč, neziskových organizaci stále drzejší a agresivnější, mají pocit nedotknutelnosti a pokud se je někdo snaží usměrnit, tak okamžitě řvou o rasismu, přičemž paradoxně jde o rasismus naruby. A co na to orgány činné v trestním řízení, v prvním případě jde jednoznačně o pokus vraždy ve stadiu pokusu a nikoli o výtržnictví, jak o tom referovala mediální žumpa a ve druhém případě o totéž, navíc s trestným činem křivého obvinění. Pokud nebudou tyto cikánské excesy dostatečně tvrdě trestány a nebudou o trestech informovat média, tak potom běžte všichni politici a různí ochránci cigánů a migrantů do hajzlu, protože pak už nepůjde o právní stát, ale o stát totální bezpredenční politiky nespravedlnosti vůči většinovému obyvatelstvu, které tyto politiky živí a vlastně zaměstnává. Je to opravdu smutné.

    reagovatvolič SPD2018-08-10 15:08:28

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Levicový voliči- piš radši zasedo Sputniku:

    reagovatPinochet2018-08-10 12:20:32

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:

    Ty debilni Levicovy volici, posledni 3 slova tveho debilniho a opet s krupanskym pravopisem psaneho prispevku, presne vystihuji, co a kdo jsi. MAS VYMYDLENY MOZEK. Cista pravda...

    reagovatno jo2018-08-10 12:12:03

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • S tím přidáváním důchodcům to je jednodušší.Bude se zdražovat a bez té 1000koruny by se jim těžko žilo.

    reagovat900-10002018-08-10 12:04:28

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pinochet by věděl,co s Levicovým voličem

    Ruské okupanty jste měli postřílet všechny.

    reagovatArtaban2018-08-10 11:56:16

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    A víš že tím souhlasíš ze zločiny co Hučín napachal? Víš že 20 let pachal terorismus? Odpaloval bomby čířil švavé letáky a také zavraždil 2 vojáky co si plnili rozkazy. Že se nestydíš!!!!!! A víš ty vubec kdo to byl Pinočet??? Asi si mladý a mám vymydlený mozek.

    reagovatLevicový volič2018-08-10 11:11:37

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Já bych volil Hučína.

    reagovatPinochet2018-08-10 11:07:16

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:/prerovsky.denik.cz/zpravy_region/v-prerove-jde-do-voleb-dvanact-stran-a-hnuti

    Blíží se výročí okupace vojsky SSSR a spol. a je tady zmiňován Hučín. Já bych byl ochoten uznat, že to možná Hučín s tím odbojem někdy přehnal, ale po těch jeho zkušenostech s komunistama se mu nedivím, že to hnal až na krev. Ovšem on nikdy nepřevlékl kabát, dnes má metály, fabriku a dost peněz. Tedy já bych ho volil určitě raději než nějaké ANO.

    reagovatčtenář2018-08-10 10:39:43

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Tak

    proč napadáte důchodce, jednou jimi taky budete. Proč zapomínáte na úctu ke stáří?

    reagovatnevím2018-08-10 10:15:19

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Tak

    Babičky budou vzpomínat na mládí,jak je před ,ti lety povozili zadarmo v ruských tancích,pak jen pletly nohama.

    reagovatTAK TÁK2018-08-10 07:13:15

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Tam to bude smrdět močí.

    Éčko budou mít důchodci skoro zadarmo,doufám,že bez nároku na sedadlo!

    reagovatKulička2018-08-10 07:05:46

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:dpc nicku nasraný musíš pohnout aby jsi rychle doběhl k důchodu.

    Nicku xyxy to není špatný nápad.Pokud by to záleželo na mě tak tomu pánovi" NAS*ANÝ bych pomohl k invalidnímu důchodu sám. Musí to být strašný hulvát.I ti umírají ,ale on by asi zdechl. Nevím jestli jeho rodiče jsou také zkurvení důchodci.

    reagovatJára2018-08-10 06:57:33

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:dpc nicku nasraný musíš pohnout aby jsi rychle doběhl k důchodu.

    Poradím ti. Zajdi do parku na Nám. Svobody někdy večer a můžeš utrousit nemístnou poznámku u hloučku našich hnědých spoluobčanů, a jsi v invalidním důchodu natorata. Tak nasraný co ty nato?Že to není špatný nápad. Nasraný nezáviď důchodcům .Přej a bude ti možná také přáno. Já mám do důchodu také pár let ,ale to mě nesere.Pokud přidají důchodcům tak budou muset důchody vyrovnat i nám důchodcům čekatelům. Tak se běž nasraný vysrat, a hlavně přemýšlej hlavou a ne gulama.A ještě maličkost .NECHLASTEJ aby jsi se důchodu vůbec dočkal.

    reagovatxyxy2018-08-10 06:49:27

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • dpc

    S Babišem jsem skončíl. Chce cpát zkurv. důchodcům 900+1000kč a to navíc k důchodům a každý měsíc,než zdechnou.

    reagovatnas*aný2018-08-09 23:17:42

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    zapomněl jste fotovoltaiku Lajtoch a Chantůr.

    reagovata2018-08-09 21:50:11

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Jste naivní. Za těmi "nezávislými" jako jsou nyní Prachař a Lajtoch, stojí finanční skupiny a firmy, kterým tito pánové přihrávali zakázky. Takže ti je platí a financují. Právě naopak tradiční strany se těchto výlupků zbavili. Lajtoch má prachů na kampaň dost, vždyť byl senátor a prímátor současně, prostě Superman, který zvládá současně všechny funkce. Ten si kampaň zaplatí z takového jednoho měsíčního platu. A Prachař to samé.

    reagovat!2018-08-09 21:30:02

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • každý má možnost kandidovat, jednodušší to mají členové jak uvádí paní Uvírová tradičních politických stran. Nezávidím lidem, kteří musí zabojovat sami bez podpory silných finančních skupin. Kteří si to musí vybojovat od píky sami. Ti mají mé sympatie a ty budu volit. Souhlasím s vámi ..nic.., že Vrána má tu drzost kandidovat jako 3. Jinak se nám paní Uvírová zase odkopala, tak ostudná podpora Pirátů a ANO, Přerovský deník je ostudný, že to trpí. No však si toho lidi všímají, dělá jim medvědí službu.

    reagovatpro: nic2018-08-09 20:09:09

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Prospěcháři

    no ono nejde o upocené dva tácy, ale o ty možnosti, co se nabízí při postupu do zastupitelstva. Možnost stát se primátorem, náměstkem, členem vlivných výborů. Funkce v dozorčích radách městských firem, vliv na přidělování městských zakázek, akcí financovaných městem, přístup ke kontaktům atd. A nebo že by se všichni cpali na kandidátky kvůli chuti sloužit občanům města? jako např. pan Vrána, který se do zastupitelstva cpe i po tom, co předváděl současné volební období?

    reagovatnic2018-08-09 20:01:55

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:/prerovsky.denik.cz/zpravy_region/v-prerove-jde-do-voleb-dvanact-stran-a-hnuti

    Jen malou připomínku. S nickem Přerovanka nemám nic společného.

    reagovatMUDr Přerovanka2018-08-09 20:00:15

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:/prerovsky.denik.cz/zpravy_region/v-prerove-jde-do-voleb-dvanact-stran-a-hnuti

    Chlape dost dobry a peprny, hned bych sel s Vami pokecat na pivo.

    reagovatWhistleblover2018-08-09 18:29:42

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:než volit

    Běž do piče bolševiku:

    reagovatPinochet2018-08-09 16:50:06

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • než volit

    SPD TAK TO JE LEPŠÍ TA LEVICE ,HUČÍN NEKANDIDUJE!

    reagovatvoliči2018-08-09 16:35:38

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • jak je to s tím deníkem

    už se od Měřinského nedovíme, jakým majetkem chtěl ručit, když povolení na stavbu cyklověže neměl, sponzory neměl, a přesto se stavělo, tento člověk je tak zákeřný a ještě má odvahu a ctižádost stát se primátorem,audit na jeho majetek by byl to nejlepší jaký byl a jaký je!

    reagovathnuj k hnoji2018-08-09 16:31:56

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:/prerovsky.denik.cz/zpravy_region/v-prerove-jde-do-voleb-dvanact-stran-a-hnuti

    Pořád je to lepší než když před rokama tady kandydoval recidivista Hučín co byl 4x v kryminále. A tenkrát byli lidi tak blbí že mu dali kolem 12 procent hlasu. Dnes ten gaunér má metály za 3 odboj který tady nikdy nebyl a ještě k tomu má fabriku Kazeto která má cenu stovky milijonů. Celý ten 3 odboj byl jen tresná činost a dokonce mu dali že je válečný veterán. Tak si nestěžujte a volte levici a nebo SPD. To chcete aby kandidoval zločinec co dával bomby střílel vojáky a pachal teroryzmus????

    reagovatLevicový volič2018-08-09 16:20:15

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • /prerovsky.denik.cz/zpravy_region/v-prerove-jde-do-voleb-dvanact-stran-a-hnuti

    Tak vážení, myslím, že začínáme zjišťovat, kdo kde, kdo s kým. Více jak polovina lidí snad nepřipadá v úvahu! Prosím Vás, Vy jste to nezažili a nedokážete si udělat úsudek. To chceme zpět Lajtocha, Nebylo již dost kolem kauzy víceprací nebo snad Horkého spolek udavačů a umělkyň, kteří malují po soukromých zdech, prolezlí svou nenávistí k lidem! To chcete arogantního doslova vychcaného Měřínského a jeho partu, co 4 roky brali desátky z projektů a hrabali do vlastních kapes, například kauza cyklověž, e-centre apod, Nebo Prachaře, dacana na entou, co na ministerstvu zadrbal, byl osobou, co se podílela na lumpárnách v Přerově pod taktovkou Puchny, staré známé ČSSD a dosadit do funkcí lidi, kteří pro Přerov ani na kraji nic neudělali, jen leštili kliky a honili se za svým prospěchem? Občanská koalice je tvořena lidmi, kteří tunelují Přerov ve svůj prospěch několik desítek let. Bože lidé? to snad nemyslíte vážně. Pokud nenastoupí nový nebo ti,kterým záleží na Přerově, nemáme už šanci. Přerov je odpad, cigánské getho, kterému velí diktátor v brnění s koupeným titulem JUDr, který umí s Kohoutem, tajemníkem akorát lidi likvidovat a udávat!!!!! Škoda, že nejsme v době, kdy byla defenestrace možná?

    reagovatPřerovanka2018-08-09 15:53:04

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • kandidátky

    Dle výše uvedeného zdroje/přerovský deník/ jsem se seznámil s tím, která uskupení a politické strany se svými lídry budou bojovat o křesla v zastupitelstvu města. Jaksi mi tam chybí zmínka o kandidátce Za Prosperitu Přerova. Volební období teprve začíná a už je jasné, že i výše uvedený odkaz na přerovský deník je zavádějící,

    reagovatpozorovatel2018-08-09 15:31:01

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Prospěcháři

    Přesně! Aneb jak už tady kdosi psal, představte si, že Zastupitel si vydělá každý měsíc neuvěřitelných 1890,- Kč hrubého. Tohle musí přestat!

    reagovatno2018-08-09 13:35:41

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Prospěcháři

    Všichni tam jsou jen kvůli lehce vydělaným penězům..nikomu už nejde o blaho ostatních..a kdo si myslí opak,tak je naivní chuj

    reagovatKarel:2018-08-09 12:47:50

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:Přečetl jsem všechny příspěvky

    Je to tak. Marne hledam v programech slibujicich vsechno mozne nejakou vetu, ze proveri pochybne akce teto pochybne koalice. Klasicky. Co kdyby s nima chteli do spolku. Jako Pospisilik i Hermely. Vlezli tam za par zlataku, pak se zesrali a jen pritakavali staremu komunistovi pod zn. Judr a tomu prolhanemu arogantnimu kunim ksichtovi. Pavlicek by byl dobry novy jednatel Prerovske rozvojove. To by se asi neco delo...jinak se zase nejak domluvi a rozdeli zlatacky..

    reagovatPro Dusno kolem.......2018-08-09 12:39:08

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Pane ale ale, je to presne. Protoze se neumi nikde poradne uplatnit, tak stale stejne typy se hrnou do politiky a vypravi, jak budou usilovne pracovat v obecni prostpech. Vubec. Je pro sebe a zname potrebuji lehke zivobyti prekryte statnimi penezi. Kazdy mesic vyplatu a odpovednost NULA..

    reagovatno jo2018-08-09 12:21:45

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:Přečetl jsem všechny příspěvky

    byla taky jeho práce v kontrolním výboru, ale už ho to nenechali dotáhnout do konce. Třeba se ještě s něčím před volbami vytasí, aby si Meřínský a spol nemysleli, že jim to už celé prošlo.

    reagovatDusno kolem akce cyklověže2018-08-09 10:50:42

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • No Skřivánku na niti, tak např. ČSSD pravidelně pořádá 28. října lampionový průvod s ohňostrojem a taky 1. máj na náměstí. Takže o srovnávání aktivit SPPa Pirátů bych pomlčel. ODS a ČSSD z toho vždy vyjdou jako vítězové. Piráti si pustí na náměstí metal a myslí si, jak tím makají pro Přerov. Samozřejmě si pak za odměnu dosadili svoje lidi na dobré pozice placené z našich daní. Ondrůj ředitelem Městského domu, Puchalského neteř ředitelkou Kina Hvězda, Schenk v Muzeu Komenského, Jandová v galerii - ti všichni velmi dobře placení z našich peněz a dosazení z pozice moci díky tomu, že uspěli ve volbách 2014. Bez politiky by byli v hajzlu.

    reagovatale ale2018-08-09 10:50:19

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Přečetl jsem všechny příspěvky

    Bývalý Nezávislý, který byl od začátku trnem v oku ANO+SpP i samotných Nezávislých kvůli svým negativním postojům a veřejně prezentovaným názorům ke způsobu vedení města a personálnímu obsazení nekompetentními korýtkáři (nejvíce bojoval s Kohoutem), ale hlavně se nikdy netajil svojí neoblibou k cigánům a to ho stálo všechny posty, pač tohle se veřejně u současné koalice i obecně v politice nenosí. Ten kdyby se možná dostal do zastupitelstva, tak by mohl třeba trošku rozčísnout ty klidné vody a přehlížení nepřizpůsobivých, protože se nebojí veřejně stát za svým hlavně u tématu cigáni, které je pro Přerováky téma č.1. Ovšem z pozice č. 25 to asi neklapne.

    reagovatODS tam má Pavlíčka2018-08-09 10:44:23

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Přečetl jsem všechny příspěvky

    ODS si ze záhadného důvodu udělala jiné volební stránky - http://pomahamemestu.cz/volebni-program/

    reagovatno2018-08-09 08:19:24

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Přečetl jsem všechny příspěvky

    Ti dosavadní, občany zvolení, jsou podle nich špatní, protože dělají všechno špatně. Špatní jsou ti vítězové, špatní jsou i ti v opozici. Když dosavadní, kteří budou kandidovat nezvolíme, volme teda ty nové, neznámé. Volit neznámé je ale dost těžké. Město je dost veliké na to, aby se lidé opravdu znali a věděli o sobě všechno. Za hodně problémů ve městě radnice nemůže. Zjistěte si o čem rozhoduje kraj, případně stát. Např. D1, sociální platby, doplatky na bydlení, železniční stanice.....Přečtěte si na webu jednotlivých stran co dokázaly a co dokážou. Stránky stran kromě SpP a Pirátů a ANO bude líp, jsou prázdné. Nejsou lidi, kteří by je zaplnili (ODS - https://www.ods.cz/os.prerov/novinky - poslední novinky před rokem, ČSSD - https://www.facebook.com/pg/CSSDokresPrerov/events/?ref=page_internal - poslední událost v říjnu 2017).

    reagovatSkřivánek2018-08-09 07:35:36

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • všichni by měli

    vyložit karty, nebudu volit tu stranu která se chce pachtovat s SPD a s SpP!

    reagovatobčan2018-08-09 07:12:38

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:X - pouze krizkovani tzv. cistych osob muze pomoci Prerovu

    se na jména a hodnotím mínusovými body.Nekl, Vránová, Symerský mlčící trojka, co dokázal Nekl jako poslanec parlamentu pro Přerov , jako zastupitel kraje, města nic, Vránová 4 roky mlčel jsem, Symerský náměstek hejtmana nic Rašťák náměstek hejtmana nic jen pro sebe místo ředitele školy, Krákorová už tam byla náměstkyně primátora nic, Dvorský jen pro sebe ředitel školy, předseda představenstva hokeje, Zácha už byl náměstkem primátora nic, Dostal 4 roky rebel ten se m i líbí, Kouba papouškoval Záchu,Horký vše pro své zakázky, Švadlenka Otevřená radnice -mlčící radnice předseda komise Netopilová pomalujeme Přerov , Schenk seriosní pán, Lajtoch už jsem tam byl a nic.

    reagovatdívám2018-08-09 06:28:50

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • tak

    Volím toho,kdo provede v Husovce deratizaci.

    reagovatArtaban2018-08-09 00:14:12

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • X - pouze krizkovani tzv. cistych osob muze pomoci Prerovu

    Dulezite je si uvedomit ze v kazde strane se mezi prvni nacpala jiz znama jmena tech kteri svou sanci jiz meli ale vsichni zklamali. Tak treba KSCM : Nekl - Vranova - Symersky CSSD : Rastak-Krakorova-Dvorsky ODS : Zacha - Dostal - Kouba SpPP : Horky - Svadlenka - Netopilova - Schenk Prerov 2018 : Lajtoch atd.... Volit tyto lidi znamena dalsi ztracene roky plne hadek, lzi a podvodu. Mame jedinou moznost jak zachranit mesto a to KRIZKOVAT. V kazde diky bohu se najde par schopnych lidi - krizkujme XXXXX

    reagovatasi tak2018-08-08 22:24:25

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Za povolení automatů do města, zejména do vyloučených lokalit může přísun peněz do pokladny města. Takže hlasovala ODS dohromady z ANO a částí SPP. ODS se nikdy tím netajila. Spíš mě zaráží hlasování takového archeologa ad. Pokrytectví Tomaníkové, takže 2 komunisti pro a dva proti. Poslední rok její postoje nechápu. i díky nim, tam kde chodí nejvíce mladých lidí od nádraží ke Galerii máme herny, další okolo nádraží. Někdo podal materiál, který je vytláčel od nádraží a Čechovky, ale ten neprošel

    reagovatjojo2018-08-08 21:44:54

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Za mě taky Rastak. Budu volit Cssd.

    reagovatvolič2018-08-08 21:30:36

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Automaty už povolil Puchalský.

    reagovatale ale2018-08-08 21:28:52

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • a povolí zase automaty na každém rohu? nebo už tam ty vazby nejsou tak silné :))

    reagovatJozek2018-08-08 20:18:57

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • ČSSD na celostátní úrovni už nikdy.V komunálních volbách mi nejlíp vychází pan Rašťák.

    reagovattakže tak2018-08-08 19:54:34

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:nedopustíme

    100% souhlas s obcanem. Tato parta v cele se sprostym a arogantnim lharem a nulovym zazemim v clenske zakladne nepatri do vedeni mesta. Zlatomladeznik utelk do parlamentu a nechal zde arogantniho lhare aby se vyucil u byvaleho komance a lzidoktora. Hnus fuj bleeee..

    reagovatANO2018-08-08 19:49:58

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • by měly také říct, s kým do koalice ano a s kým ne. Pro voliče důležitá informace. Jestli se ODS chce koalovat s ANO a SPP, které 4 roky kritizovala - tak hlas nedám ani ODS. Měly by vyložit karty na stůl.

    reagovatstrany2018-08-08 19:26:21

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pravice?

    Přesně tak. ODS + TOP09 + Věci Veřejné... Nezapomínáme !

    reagovat:-(2018-08-08 19:15:17

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:xxl máš pravdu. Z ANO všichni pravicoví členové a příznivci odešli nebo byli odejiti. Zůstali poslušní führera. I ten Vrána a spol. když byli v ODS, tak zdrhli ke korytu. Vyšší bere.

    reagovat...2018-08-08 18:53:43

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • dotaz?

    Chápu to tak, že levé spektrum voličstva si bude vybírat z 5 politických stran? ANO ti tam chybí. ANO je také na levo. Vydává levicové zákony, spolupracuje s ČSSD a komunisty. Na ty nezapomínej. Na středu voličského spektra je Prosperita. Napravo máš ODS, SPD, KDU a TOP09 a Prachaře.

    reagovatRE:xxl2018-08-08 18:47:36

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • tak se nám to pěkně skládá. Tu hlas z ČSSD říká že s SPP do koalice nepůjdou, věří, že do toho nepůjde ani ODS, byl by to její konec, to by Záchovi lidi neodpustili. Určitě s nimi nepůjde Pospíšilík s Václavíčkovou Za prosperitu. Prachař asi ano, když to s nimi doteď táhne. SPD sama neví co se sebou. Co ostatní? Myslím si, že Měřínský to bude tlačit do koalice s SPP- Pirátama a Prachařem, u kterého má být Neulzová, se kterou je Měřínský dobrý kamarád. Prachař v Přerovsku naznačoval něco o trestním udání z ANO, Bořuta zde v těchto novinách popřel, že by to byl on. Nikdo jiný mne nenapadá. Spíš to může být hra. Stejná jak Hermély a SPP. Sbírali protestní hlasy a pak to dali dohromady. Někteří bývalí Nezávislí jsou dnes na kandidátce Prachaře. I tu to může být tak, že na oko Prachař půjde proti ANO a nakonec s nimi a s SPP bude dělat koalici. I toto je reálná varianta.

    reagovatKa2018-08-08 18:39:01

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Tak socani asi nikdy v životě nepůjdou SPP a Piráty. Vzhledem k tomu, jak se navzájem nesnáší, si to neumím představit. Bohužel ODS prý už jedná s ANO a SPPaP. Takže já s volbou ČSSD problém nemám. Rašťák je v pohodě. Co se týká Lajtocha, je pravda, že kandidátku poskládal z náhodných kolemjdoucích. Jsou to nicneříkající jména. Nevím třeba, jak by paní cukrářka mohla dělat náměstkyni pro finance. A nebo manažerka V-klubu by dělala dopravní investice? Je to holé zoufalství se znovu dostat k moci jednoho bývalého politika, který nic jiného neumí. Něco jako Kohout. Pro mě je signálem to, že ČSSD si Lajtocha na kandidátku nedala. To asi mluví za vše.

    reagovatmám v tom jasno2018-08-08 18:26:56

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • nedopustíme

    aby v Přerově vyhrálo ANO, bylo by to pro nás to nejhorší řešení!

    reagovatobčan2018-08-08 17:40:39

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Lajtoch

    Pořád lepší než hotdžon. Lajtoch má pořád dost příznivců. Bohužel to bude eskadra smrti Lajtoch, Socani, Chromec a spol, komunisti a levý extrém SPP s Piráty.

    reagovatxxl2018-08-08 17:38:30

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Vím, že zákaz doplatku na celé město připravil asi před rokem Pospíšilík. Někdo to prásknul do ANO, a Navrátil přes mimořádnou radu připravil zákaz, ale jen na některé ubytovny, a dal to na zastupitelstvo. Hledal podporu u opozice a někdo z nich to donesl do ANO. Vím, že byl dost nasraný. Neví se přesně kdo, ale pravděpodobně někdo z Komunistů.

    reagovat????2018-08-08 17:32:02

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE: ... Vždyť schválil ten vlek na vodní lyžování.

    Rozvojem přírodního koupání se přece rozumí ten vlek, ne? Nebo zase, jak je jejich SpP-zvykem, otočili o 180?

    reagovatale2018-08-08 16:58:34

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:ach jo

    Takže je řešení situaci ještě zhoršit a rozšířit ji na celé město? A k tomu dalšímu příspěvku - představte si, že tisíce lidí v Přerově vlastní byt, nebo dům... A teď si představte, že to třeba vlastní už dávno, ne že by to koupili teď.

    reagovatah jo... už zase...2018-08-08 16:39:20

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • ach jo

    ah jo... už zase , pane kde žijete v jaké realitě. Dnes už v určitých lokalitách neprodáte byt. Vždyť dnes už je Přerov pokládán za jedno velké ghetto. Satan to napsal přesně.

    reagovattak to vidím2018-08-08 16:03:14

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Volby rozhodnou voliči.

    Ceny nemovitostí? Kdo by si kupoval nemovitost v Přerově? Kdo má rozum, je dávno v nějakém hezčím městě.......

    reagovatGhost2018-08-08 15:32:04

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Volby rozhodnou voliči.

    To by sice byla varianta, která by zřejmě nepřízpůsobivým dost zatopila, ale zároveň by to odnesly tisíce slušných, pracujících lidí. Aby bylo možno udělat celé město bezdoplatkovou zónou, je nutné vyhlásit celé město jako ghetto. Co by tohle asi udělalo s cenami nemovitostí? Kdo by to nakonec tedy odnesl hůř?

    reagovatah jo... už zase...2018-08-08 13:51:40

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Volby rozhodnou voliči.

    Romské hlasy mají velkou váhu, je jich zas o pár tisíc více než před čtyřmi lety. Já budu volit toho, kdo celý Přerov vyhlásí za bezdoplatkovou zónu.

    reagovatSATAN2018-08-08 13:47:43

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • starý

    dědek CHromec, je ostuda kandidatůry, všichní cigáni co jich dal do důchodu z levýma rukama, a plochýma nohama, přemlouvá a škemrá o hlasy!

    reagovatGabča2018-08-08 13:46:10

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Horký se chce prý zaměřit na rozvoj přírodního koupání na Laguně. A že tak najednou? Vždyť schválil ten vlek na vodní lyžování. A najednou mu jde o plavce? Nějak ten ráčkující chlapík zapomněl, jak vlastně hlasoval s tou svojí partají Společně proti Přerovu?

    reagovatdotaz2018-08-08 13:39:03

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Tady mám něco pro Kohouta a Nedělku

    https://usti.idnes.cz/konflikt-koupaliste-dubi-romove-utok-zbiti-mladika-zastal-se-zeny-policie-vytrznictvi-gt1-/usti-zpravy.aspx?c=A180808_103607_usti-zpravy_vac2

    reagovattak2018-08-08 13:13:48

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Lajtocha může chtít volit jenom úplný blbec. Tak socani se Lajtocha a jeho partičky konečně zbavili, protože s ním už nechtějí mít nic společného a vy si ho a jeho bandu zvolíte znova? Už ani socani ho nechtějí znovu na radnici a asi k tomu mají hodně dobrý důvod. Uvědomte si, že Lajtoch už nekandiduje za ČSSD, ale udělal si svoji novou partaj zcela účelově!!! Vsadím se, že tam sehnal 35 zoufalců a že se ti lidi nejspíše navzájem ani neznají. A to byste chtěli na radnici? To byste ještě s láskou vzpomínali na Společně pro Přerov!!!! Ti alespoň spolu 8 let fungovali a znali se. Lajtoch sháněl lidi na poslední chvíli a jenom proto, aby mu dělali stafáž. Co by asi pak předváděli na radnici, kdyby se tam dostali?

    reagovat!!!!2018-08-08 13:07:49

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • No

    Já budu volit pana Lajtocha.Má sice své mouchy,ale snad to nebude zas experiment jako Společně pro Přerov.......Ti mě teda těžce zklamali.......

    reagovatJenda2018-08-08 12:41:26

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:kdo za SPD ???????????????????

    Maj tam trošku trable kluci. Najednou se objevilo více zájemců o korýtko a tak trošku se hašteří. Vztahy jsou prý taky na štíru. Původní nominanti to vzdali... no, určitě je mi to jedno, protože volba SPD je pro slaboduché a naivní jedince. Ta strana je absolutně směšná a lidé, kterí nosí Okamuru na klopě také. Navíc.....doposud nebyly na plakátech fotky kandidátů- ale pouze jména. V SPD je totiž vnitřní zákon, ze na plakátu SPD musí být pouze fotka fuhrera Okamury. V minulých volbách....kdo dal svou fotkz na plakát, byl Okamurou potrestán. ODVAHA ŘIKAT PRAVDU!!!

    reagovatPetr Nedělka2018-08-08 09:35:52

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:kdo za SPD ???????????????????

    To se musíte zeptat velkého Vůdce Spolku Pitomiovy Demence, pana Lomobomia z Wokamůry :)))

    reagovatEspédé2018-08-08 09:27:50

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • kdo za SPD ???????????????????

    Mě by moc zajímalo, kdo vlastně kandiduje v Přerově za SPD. U všech politických stran jsou jmena, aby si volič mohl udělat obrázek, kdo jde do voleb, ale SPD jsou záhadní jako hrad v Karpatech. Posledně se do redakce trefovali dva chudáci a obhajovali jména, jako Kafka, Galeta, Pospíšil, Hanzalová, tak proč někde nemohu najít kandidátku SPD, to je tak tajný materiál ?????? Nebude to pro příznivce SPD příliš velký šok ????????? Proto ticho před bouří ????????????

    reagovatHonza2018-08-08 08:41:19

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


Další články - Články z Přerova, Přerov, Přerovsko



Počasí v dalších dnech bude v ČR opravdu teplé. Tohle volit ????

publikováno 11. 08. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 22
Již tradicí je záštita ambasády USA, letos dorazila dokonce s alegorickým vozem.

Ing. Hana Mazochová alias Johanka z Arku co spasí Přerov ?

publikováno 10. 08. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 39
Kdo je (Jo)Hanka z "přerovského" Arku ? Zatracovaná politickými protivníky a zbožňovaná lidem.

Oprava Kratochvílovy ulice...

publikováno 10. 08. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 22
Dnes jsem se svezl po opravené silnici v Kratochvílce a málem jsem zastavil,abych se podíval co mi upadlo .

Guláš a předvolební selfie aneb vyhraje ten kdo nejlépe okoření ?

publikováno 07. 08. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 10
Přerováci, pomaloučku se prezentace politických rivalů začíná rozjíždět v médiích.

Nový podvod šířící se přes Facebook okrádá lidi jednoho po druhém!

publikováno 06. 08. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 6
Půjčí vám, ale musíte mít paušál
Neznámí pachatelé vystupující pod různými profily lákají uživatele sociální sítě Facebook na výhodnou půjčku, za kterou si nechají poslat zpoplatněnou SMS.
 

Informace pro čtenáře

Vložte článek, nebo inzerát.

Vložit nový článek Přidat nový inzerát
€ nákup 27,00 € prodej 27,85

reklama

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Anketa

Přerovský deník

 

Přerovské noviny - Informace

Redakci pište na email redakce@prerovskenoviny.eu
Pokud chcete informaci o inzerci na Novinách, pište na e-mail reklama@prerovskenoviny.eu

Přerov - Info region & Přerovské noviny.
Informační server okresu Přerov.

Kontaktujte nás


Přerovské noviny na facebooku

Navštivte také naše další portály

Odkazy