V Přerově se rýsuje koalice ANO, ODS a lidovců s TOP 09.

news img V Přerově se rýsuje koalice ANO, ODS a lidovců s TOP 09.



Vítězné hnutí ANO bude nejspíš v příštích čtyřech letech vládnout na radnici v Přerově společně s ODS a koalicí KDU-ČSL a TOP 09.

I když bude mít tato trojkoalice s ohledem na počty křesel v zastupitelstvu pouze křehkou většinu osmnácti hlasů, podle vítěze voleb to není překážkou.

„O zásadních věcech Přerova chceme jednat tak, jako dosud, se všemi zastupitelskými kluby,“ řekl radní a poslanec Petr Vrána, který za hnutí ANO v Přerově o budoucí koalici vyjednává.

Podle něj se zástupci hnutí ANO, které získalo 24,34% hlasů a deset mandátů, sešli nejprve s druhou nejsilnější stranou ve volbách - ODS. Ta má 15,20% a v zastupitelstvu obsadí šest křesel.

„Začali jsme vyjednávat se všemi politickými subjekty, ale postupně se výběr zúžil pouze na tři - ANO, ODS a koalici KDU-ČSL a TOP 09. V tuto chvíli je pro nás prioritou tento trojblok,“ informoval Petr Vrána s tím, že vítězné hnutí ANO bude chtít obsadit post primátora.

Debaty o personálních otázkách, obsazení křesel náměstků a radních ale přijdou na řadu až později.

„Pokud nedojde k nějaké zásadní kolizi, mohli bychom mít jasno už v pátek,“ podotkl.

Přerovská ODS účast v nové radniční koalici potvrdila.

„Jednali jsme o spolupráci se všemi stranami, které se dostaly do zastupitelstva, až na některé výjimky. Nejprve musíme najít s partnery programovou shodu, a teprve potom se budeme bavit o rozdělení křesel. V příštích čtyřech letech čeká Přerov náročné období z hlediska dopravních staveb, jejichž koordinace nebude žádný med,“ konstatoval lídr ODS Michal Zácha.


Autor: Petra Poláková-Uvírová



https://prerovsky.denik.cz/zpravy_region/v-prerove-se-rysuje-koalice-ano-ods-a-lidovcu-s-top-09-20181008.html?utm_source=poutaky&utm_medium=web&utm_campaign=poutak-text5

 

Fotogalerie

 
 
Vloženo: 08. 10. 2018       Kategorie: Vaše články   Autor: převzato

Přidat příspěvek:

Jméno nebo přezdívka:

Titulek:

Text příspěvku:


  • RE:Annyme

    v plné parádě.

    reagovatPovaha krypla2018-10-13 12:27:25

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Annyme

    Konej občanskou povinnost.....a rozhodně budu lhát a zatloukat, bo těch 200 až 500 je hranice mezi životem a smrtí.......;)

    reagovatJiří Kohout2018-10-12 23:12:58

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • tak jak to bylo s tím parkováním na chodníku?

    Nějak jsi se zapomněl opakovaně vyjádřit. Nebo jsou ty důkazy opravdu neobkecatelné? To se ti ale nestává. Bojíš se přiznat, aby ti dodatečně nepristal flastr, co?! Hrdino!

    reagovatKohoute,2018-10-12 21:29:46

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Milé bp

    Když jsou z toho i fotky, jaktože se o to nikdo nezajímal a nedali za to Kohoutovi flastr?

    reagovatA co na MP nebo PČR?2018-10-12 07:12:26

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Milé bp

    Je mi jasné, že se budete odpovědi vyhýbat jak čert kříži, protože to vaše parkování na chodníku někdo nafotil a ukázal všem, takže se v tomto případě nemůžete vymlouvat na výmysly, lži anonymů a mlet ty své kraviny stále dokole bez výsledku jak to umíte, co? To je pech. Takže se ještě jednou ptám, máte nějaké zvláštní povolení na parkování na chodníku svojí motorkou a firemním autem? Děkuji za jednoduchou odpověď. Teď se ukáže, jak jste zásadový a bezchybný hrdnina, za kterého se stále schováváte.

    reagovatOdpověď otázkou?2018-10-12 07:09:01

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Kohoute, ale ty jsi, byl jsi a budeš vždy prokázaný udavač. A je úplně jedno, jestli jsou volby, nebo je před volbami a nebo po volbách.

    reagovatpřipomínka2018-10-11 20:59:48

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Milé bp

    Kdopak se tak stupidně táže?

    reagovatJiří Kohout2018-10-11 20:59:38

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • A teď do práce

    Michale, drž se. Nenech se odradit těmito řečmi co vedou lidé, kteří možná ani nic nedokázali. Vy jste byli úspěšní. A o to ve volbách jde především. Tak to nepokazte, chovejte se slušně, udělejte něco pořádného pro toto město. A pokud Merinsky nebude chtít odpovídat na interpelace, tak zastupitelům nebo občanům odpovězte za něho. Mate to ve svých rukou, tak to neposerte!!!!!

    reagovatKocourkov2018-10-11 20:02:21

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Kohoute,

    Děkuji.

    reagovatA co odpověď na to "parkování"?2018-10-11 17:28:45

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Brouci pytlíci

    Dejte podněty ale úplně na všechno a pak mě tu ojeďte, že jsem ty trestní oznámení podával já, abych se ukojil coby vyhlášený přerovský udavač. Všimli jste si jak po volbách ty pomluvy ustaly.........?

    reagovatJiří Kohout2018-10-11 17:15:42

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Kohoute,

    od kdy máte povoleno parkovat motorku a firemní auta na chodníku? A od kdy je zakázáno na tuhle vaši výsadu upozoňovat?

    reagovatbp2018-10-11 16:00:03

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Policie ani nic nalézt ve fázi financování nemohla. Ovšem v dalších etapách celé zakázky, ve kterých to smrdí od začátku už se nikdo nehrabal, protože nikdo doposud nedal podnět. Tak je to.

    reagovatTak znova2018-10-10 10:55:12

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Policie odlozila, protoze nic nenasla. Nemohla najit, protoze bylo dobre zameteno. A neznamena, ze bylo vse v poradku. Jen nebylo dokazano. Velky rozdil.

    reagovatTak znova2018-10-09 23:12:49

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Anonyme

    že PČR neshledala ve financování cyklověže pochybení. Tak co v tim zase Kohoute hledáš za senzaci?! Běž už do prdele!

    reagovatVždyť jste se sami chlubili na ZM,2018-10-09 20:38:35

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Tak v Brně to šlo

    ale v Přerově ne.

    reagovatSabina2018-10-09 20:19:32

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Ne?

    SD je - jak by řekl jeden nejmenovaný slovák - kampáň. A takových ještě bude, to se nebudeme stačit divit.

    reagovat...2018-10-09 16:05:54

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Ne?

    Bez si svindlovat svoje stavebni deniky a nemel sva moudra. Nikdo asi miliony moc nenakradl, kdyz to bylo celkem za 10. Ale Ten prasacky zpusob prace a jednani od zacatku stve vsechny, jen tebe to nechava v klidi. Tak bud v klidu dal. Ó nejchytrejsi z tohoto fora..

    reagovatVis co2018-10-09 16:01:39

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ne?

    Za to ty víš všechno. Tak to potom jo. Policie to odložila, protože jsou zkorumpovaní. Všichni se na cyklověži napakovali, že jim praskaj slamníky. SD je věc, na které je vše postavené. Tak jo.... jsi idiot a ještě seš posranej anonym:-)) Já sem napsal SD desítky... a mnoho z nich zpětně až po stavbě.... a dokonce dle deníku pršelo, ale bylo sluníčko 30st, a my byli u vody. Takže ty víš vše...tak si to užij a žij si ve svém matrixu :-)) když ti to dělá dobře :-))) a vymysli si nějakou hezkou přezdívku, aby to bylo zajimavější

    reagovatPetr Nedělka2018-10-09 15:20:10

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Anonyme

    Jak víte co prošetřovala policie? Já to nevím, jakto že Vy ano? Zácha tvrdí, že TO nepodávali, Skládal také nic....asi fakt občan mimo Přerov, kterého upoutala ta tajemná prohlášení Záchy do médií......odpovědnost jde za ANO. Cyklověž je celá její....

    reagovatJiří Kohout2018-10-09 14:10:48

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • To nejsou Nedelko kraviny. To jsou fakta o kterych ty vis hovno a proto je bagatelizujes. Tak sklapni, kdyz nevis.

    reagovatNe2018-10-09 14:08:29

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • 1 věž je málo

    Více míst pro úschovu kol, by bylo vítáno. Já jsem za věž rád. Zase řešíte kraviny a drby.

    reagovatPetr Nedělka2018-10-09 13:50:13

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Ach

    PČR prošetřovala POUZE financování stavby cyklověže. Nikdo nikdy nešetřil předprojektovou přípravu, projektovou přípravu, výběrové řízení (kromě ÚOHSu), samotný průběh stavby, dokončení stavby, předání stavby atd., kdy tohle všechno SMRDÍ od samého začatku, korunováno nepředložením SD komukoliv za posvěcení RM co by valné hromady PR. Víme?!

    reagovatKouhout zase lže!2018-10-09 13:20:56

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Milá Ach alias prosperito

    jste i vy jakožto bývalý člen RM = valné hromady PR, kdy jste nedoporučili vydat SD a tohle rozhodnutí Vás i ostatní radní včetně Prachaře doběhne!

    reagovatKohoute odpovědný za nevydání SD2018-10-09 13:19:02

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • zajedˇse podívat

    do PRAHY jak lidé nechtějí aby s nimi Babiš manipuloval, nemusí být ANO ve vedení před 4 roky to Vrána nechtěl a proto nám vládlo to co bylo, ty bys to dokázal líp než nějaký Měřinský kterého už dnes nenávidí celý Přerov!

    reagovatMichale2018-10-09 10:43:10

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:RE:RE:- Dotaz

    -pane Zacho, co říkáte za vašeho působení v ODS v roli náměstka na postavenou haciendu pana Kulíška v Újezdci_!!!! To je opravdu hacienda -odpovíte mě ? Jinak velké zklamání to co předvádíte-peníze nejsou všechno!!! Co peníze udělají, že se tak podrazil jste všechny vaše voliče. To co jste všichni tři předváděli na zastupitelstvu bylo zřejmě velké divadlo..

    reagovatVolička ANO2018-10-09 09:56:11

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • A co na to

    Občam Navařík? Poučte nás Jakube, jak najdete s ANO programovou shodu. Neměl byste být náměstek raději než Kouba? Chytrý jste na to, na rozdíl od něj, dost!

    reagovatinformovany2018-10-09 09:38:00

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pani ach

    Ono to neni jen o tom deniku. Tam je porad pachut rozdilu 2mio v porizovaci cene, kdyz to dodavatel nabidl Zachovi, kdyz byl namestek a potom za 1,5 roku na to, kdyz dosel Merinsky to bylo o ty 2 mio drazsi. A nasledovaly teprve ty prasarny kolem realizace, pred kterymi Kohout zavrel oci. Toz tak asi.

    reagovatTak pozor2018-10-09 08:25:27

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:komunisty jsem nikdy nevolil, ale

    jsem volil Tomaníkovou a vždy jsem ji tady hájil. Jsem rád, že jsem se v ní nemýlil. Paní Tomaníáková buď svá jak dosud, vím že si připadáte divně i uvnitř vaší strany, slyšel jsem o tom, ale nedejte se ani Měřinskému ani Záchovi ani Neklovi, jste naše a výsledky voleb to ukazují.

    reagovat2018-10-09 07:43:13

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ach

    Byla by to ostuda, politická co se bojí podepsat....... :)

    reagovatJiri Kobout2018-10-08 23:51:31

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Ach

    pane Kohoute, kdybych byla v Prosperitě, můžete mně říct, proč bych o tom měla lhát a zapírat? Nechápu to. A ani nechápu, proč to pro vás hraje roli. Ale možná to nechápu právě proto, že straník nejsem:-). Ale s tím nepohnu, tak si myslete co chcete. Měřínský deník neukázal ani vám?! A vy jste ho chtěli vidět? Požadovali alespoň mezi "čtyřma očima" ? Jen mě zaráží, že jednatel městské společnosti, na kterého má páky VH, si stejně dělá co chce.

    reagovatach2018-10-08 23:46:09

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:že voliči jsou dobří jen chvíli před volbami a při nich.

    Copak těch deset lemplů z ANO bude opravovat chodníky?. Ti tak akorát dohodí předražený kšeft spřátelené stavební firmě za naše společné peníze z daní. V minulém období metr čtverečný vysoutěžily firmy přibližně za cenu 2700,- Kč . Skutečné náklady jsou okolo 950,- Kč. Rozdílu těchto dvou hodnot se říká marže. Stavět a opravovat pro město je zlatý důl.

    reagovatstavební dozor2018-10-08 23:32:20

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE: pro tak pozor

    jenže další hrobař deníků právě vstoupil do nové koalice. A máme tady po staré koalici pojmenování příběhu deník jako šikanu. A šikana se nesmí trpět, ale zastavit. Ještě mně bude nakonec té staré koalice líto - šikana ze zastupitelstva, když požadovali deníky ke kontrole, stalking D. Jasové k osobě Netopilové... No - je nám snad jasné, že po tom, co nám předvedlo ODS po volbách, se nad deníky zavřela voda.

    reagovatach2018-10-08 23:30:41

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ach

    Vy jste anonym, můžete lhát, klidně i o tom, že nejste v prosperitě. Jako anonym to nejste schopna věrohodně doložit, tedy si to myslím i nadále. Deník Měřínský neukázal ani nám.......tak co chcete. Možná je tak utajený, až neexistuje......;)

    reagovatJiří Kohout2018-10-08 23:23:17

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • že voliči jsou dobří jen chvíli před volbami a při nich.

    Poté do dalších voleb nejsou k ničemu. Jen jsou někteří otravní, ale to je tak vše. Pan Kohout to určitě může vysvětlit. A nakonec, mnoha bude koalice ANOODS i vyhovovat. Udělá se oprava pár chodníků, takže ANO splní něco z volebního programu, ODS pozve Duo Yamaha a třeba Farnou a udělají tedy něco pro seniory i juniory a bude také splněno.

    reagovatKonečně již pochopte2018-10-08 23:11:50

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • To ze policie odlozila setreni kolem cykloveze jeste neznamena, ze bylo vse v poradku. Jen se to neprokazalo. To neznamena nic, jen to, ze to bylo dobre zameteno. Spina zustala zakryta a pujcka mestu se zacne splacet az v roce 2021. Zapomina se rychle ale pani ach to sleduje celou dobu a vi. A nezavrela oci jako Kogout. Tak to je, ze pani ach...

    reagovatTak pozor2018-10-08 22:28:51

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Výzva, nechť Zácha se dobrovolně a se ctí vzdá mandátu zastupitele

    Pro zradu voličů ODS, pro podvod k jejich důvěřivosti a nedodržení slibů. Byl jsem svědkem dotazu na volebním mítinku, že koalice s ANO je pro něj nepřípustná. Pokud pan Ing. Zácha uzavře koalici s ANO, bude uznán veřejným lhářem stejně jako pan Ing.Měřínský. Ostatně vrána k vráně sedá. Kdo lže, ten i krade. To je staré dobré české přísloví.

    reagovatstudent gymnázia2018-10-08 22:25:51

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pane Kohoute,

    ignorovala jsem odpovědnost Měřínského? Ten mě se svým přístupem štval nejvíc! Nevydám. Tečka. Když vydání deníků šlo ZM - KV - RM/ VH, tak veřejně na KT Vrána a Puchalský řekli, že uloží jednateli P.Rozvojové vydat deníky a dokumentaci KV. Skutečnost? Nestalo se tak. RM/VH neukládá... a jaké bylo poměrové složení rady? Tak mě nevkládejte, že jsem jela jen po SpP. Naštvali jste mě všichni - kolektivně:-). A na závěr - já jsem volič Prosperity, ne člen. Tak opravdu nevím, v co Prosperita kdy doufala, nebo ne... Vy mě pořád někam řadíte, ale je to marné, je to marné, nikam stranicky prostě nepatřím. No - a máte pravdu, že Zácha to teď s deníky rozjede, jako drak až do úplného cíle, kterým bude vydání deníků:-)))))). A ony vůbec nějaké existovaly...?:-)

    reagovatach2018-10-08 22:24:18

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • KKK

    Taky si myslím, že to byl sprostě prostý kalkul. Nést odpovědnost je trochu rozdíl, než držet to co si slíbíme.......

    reagovatJiří Kohout2018-10-08 22:21:34

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ach

    To kopnutí do zadku bylo naprosto jasné. S ANO jsem se lidsky rozešel zhruba před rokem, ale to neznamená, že si nestojím za tehdejším rozhodnutím to nepodpořit na valné hromadě. Po ukončeném šetření policie to fakt už byla opoziční ubohost. Účelově jste ignorovala odpovědnost Měřínského a hodně akcentovala rozhodnutí SpP - to bylo v době, kdy jste v Prosperitě věřili, že ANO půjde s Vámi......jste poměrně čitelná.....ale Zácha to teď určitě razantně otevře.....;)

    reagovatJiří Kohout2018-10-08 21:54:48

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Milá Ach alias prosperito

    pane Kohoute, přiznám, že úplně nerozumím. Nevím, jestli kabeláž dorazila už k cíli :-). Ale - co se dělo s deníky si stále pamatuji. Nejednou jsme se tady dohadovali. A vy se mě dnes ptáte, jestli už konečně vím, kdo je za ně odpovědný? Ale co mě zaujalo- jak píšete, že jste nechtěli nechat dále šikanovat Měřínského k vydání deníků a proto jste to zastavili. No a oni vám to dnes "vrátili". Vděk má asi různé formy... Asi by to byl slušný fičák, kdyby deníky přišly na světlo, že?

    reagovatach2018-10-08 21:43:13

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Měřínský a Zácha je ve vedení města a může část programu splnit tím jsou úspěšní.

    reagovatKKK2018-10-08 21:22:09

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • To by měl odstoupit i Zácha, každý lídr je kandidát na primátora.

    reagovatPro KKK2018-10-08 21:15:21

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Milá Ach alias prosperito

    Konečně už víte, kdo je odpovědný za deníky? To je dlouhá kabeláž......:)

    reagovatJiří Kohout2018-10-08 21:09:01

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:- Jarda / voliči ODS:

    Tak měl kandidovat na 1-2 místo v opozici a měl by splněno.

    reagovatKKK2018-10-08 21:08:16

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:- Jarda / voliči ODS:

    KKK a to jako vážně? Každý lídr kandidující má ambice se stát primatorem.

    reagovatExem2018-10-08 21:01:46

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:- Jarda / voliči ODS:

    Pospíšilík nepropadl u voleb. Dovedl stranu k dobrému výsledku, získaly 4 mandáty (o 2 více ). Odstoupit měl již dávno Měřínský za své veřejné a opakované lhaní zastupitelům a občanům. Kontrolní otázka: proč si myslíte, že nevydal stavební deník a dokumentaci ke kontrole?

    reagovatach2018-10-08 20:56:31

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:- Jarda / voliči ODS:

    Úspěšný není.Kandidoval na primátora a je v opozici,takže je neúspěšný.Měl by odstoupit a vyvodit politickou odpovědnost.

    reagovatKKK2018-10-08 20:44:39

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pane Zácho, použil jste skvělé známé nezávislé osobnosti k získání hlasů, tak tu šanci, kterou díky nim máte, nezahoďte s ANO.

    reagovatProč ?2018-10-08 20:41:15

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:RE:RE:RE:- Jarda / voliči ODS:

    odkdy se úspěšnému lídrovi strany říká hrobař? Pospíšilík = Prosperita. Jestli jste si nevšiml, volili jsme Pospíšilíka. To byl hlavní tahoun a naděje na slušnost. A co si představujete pod slovem "rozumní" ? :-))))

    reagovatach2018-10-08 20:40:32

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pro KKK

    Jak začal Pospíšilík kalkulovat, to by mě zajímalo. Jinak všichni rozumní nechápou co udělalo ODS.

    reagovatventil2018-10-08 20:32:23

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:RE:RE:- Jarda / voliči ODS:

    Pospišilik nedodržel koaliční smlouvu a začal kalkulovat.Teď dostal účet, všichni rozumní od něho dali ruce pryč.On je hrobař Prosperity.

    reagovatKKK2018-10-08 20:18:00

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Přerovské ANO je neschopná odnož Babišovi nadvlády oligarchy

    Byli jsme svědky netransparentního řádění rychlokvašek z ANO. Za poslední čtyři roky se podle mne pořádně znemožnili. Mluví se tady o stavebním deníku k cyklověži, který je z nějakého důvodu utajován k veřejnému nahlédnutí. Tomu pánové z ANO říkají transparentní řízení města? To mne to smrdí pořádným průserem, který směřuje k nehospodárnému hospodaření s veřejnými penězi a možná i podezřením s rozkrádačkou.

    reagovatznechucený2018-10-08 19:57:02

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Opozice

    ODS a ČSSD hrála jen silovou hru. Špinění je jedna část strategie a ta jim šla dobře. Dostál kontroloval jak parkuji motorku....atd. Potom hra na aroganci, proti které se vymezují, jalové trestní oznámení a zneužívání kontrolního výboru. SpP je to zlo, které bylo nutno zničit všemi dostupnými prostředky. Hra o moc. Tak moc chtějí, že zakládají dehonestační stránky, útočí na tajemníka ve snaze oslabit koalici a vytváří mýtus o aroganci, snaží se očerňovat kde se dá....i anonymně. Pak je obraz politiky takový, že je mnoho lidí přesvědčeno, že nemůže volit jinak, než jen jim.....? Platilo a platí, s úsměvem a kravatou se nakradlo víc než bylo zdrávo. SpP nemá nic, žádný bazén, žádné dozorčí rady, technické služby, nakonec už stejně vše ovládalo ANO. Mají štěstí, že nikdo jim nebude kontrolovat jak mají zaparkované motorky nebo auta a dehonestovat je na zastupitelstvu. Tyhle ubohosti nemají v politice co dělat, já to chápu...... A jak to bude s městem vypadat? Jací lidé si sednou do křesel, takové to bude. Ale ubude útoků a řvaní, anonymního dehonestování, protože teď jsou u moci ti správní z jejich pohledu.....

    reagovatJiří Kohout2018-10-08 19:56:03

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Jsem zklamán z nadpisu výše uvedeného článku to Příznivec ODS

    Krátce: neodmítne, idioty dělat nebudou sic jimi jsou.

    reagovatGhost2018-10-08 19:49:33

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Jsem zklamán z nadpisu výše uvedeného článku

    Jsem optimista, věřím, že přerovská ODS nakonec odmítne spolupráci s ANO. Přece svým voličům pár dní po volbách neplivne do tváře. ODS má šanci vytvořit širokou koalici a získat pozici primátora. Věřím, že v ODS se najde osobnost, která má v sobě kus hrdosti vůči občanům a převezme tu nejvyšší odpovědnost ve vedení města. Ptám se tady, má ODS na to koule? Já za sebe nemám další zájem sledovat v MZ lemply, co rozdávali po Přerově koblihy. Kurňa chlapi z ODS, ukažte Přerovu, že dokážete vést město lépe než Babišovi loutky. Nemyslím si, že arogantní vystupování zastupitelů za ANO se změní jen z toho důvodu, že ODS bude dělat ANO jen pouze užitečné idioty.

    reagovatPříznivec ODS2018-10-08 19:41:17

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:RE:- Jarda / voliči ODS:

    Pospíšilík hodil vidle do koalice, protože nechtěl akceptovat způsoby vedení města a nechat dál řádit tajemníka, který se choval na úřadě jako hovádko. A pokud by se někdo měl obávat, že by to udělal znovu...udělal, ale to by znamenalo, že nová koalice jede stejně jako stará:-(

    reagovatach2018-10-08 19:33:02

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • máš pravdu, dodnes na něj na úřadě vzpomínají.

    reagovatRE: voliči ODS2018-10-08 19:26:10

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • hezká fotografie

    reagovat...2018-10-08 19:24:19

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:RE:- Jarda

    Zácha již dělal. Byl prvním náměstkem u Lajtocha. No a tehdy byla dost velká kritika toho co tehdejší radní pekli. A nejen od SpP...

    reagovatVoliči ODS2018-10-08 19:14:48

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • komunisty jsem nikdy nevolil, ale

    musím uznat jejich práci v sociální oblasti, mají velký dík za práci se seniory, že se snaží vytvářet lepší podmínky i ve službách veřejnosti, jako jsou svatby a vítání občánků. Nikdo v této oblasti neudělal víc než oni. Za to jim patří společenská prestiž a ne pořád dehonestace. Jsem rád, že už SPP není v takové síle. Na druhou stranu jsem si myslel, že dojde ke změně politické kultury. Zatím žádná změna. Jakoby zde lidé z ODS zhrubli, nakazili se v opozičních lavicích od SPP? Napadají zde slušné lidi, kteří s nimi zrovna nesouhlasí. Jak se to všechno pěkně opakuje. Vážím si také p. Pospíšilíka za to, že dal dohromady dobré lidi. To, že nešel spolu s ODS a KDU-ČSL k ANO je pro mne zdvižený prst. Podrážděnost podporovatelů ODS asi také o něčem vypovídá, sami nejste asi spokojení se stavem, do kterého vás dostal p. Zácha. Ale to si tu nemusíte vylévat svou zlost na jiné a slušné lidi a měli by jste si to mezi s sebou vyříkat.

    reagovatKSČM a Tomaníková2018-10-08 19:12:16

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • také volič ODS

    nebo člene ODS, nechápu, že jejich krok můžete obhajovat a záměrně jiné dehonestovat, ještě včera bych to od ODS nečekal, házení špíny na jiné bylo výsadou SPP, že klesáte na jejich úroveň je pro mě nepřípustné. Proto jste měli mou přízeň. Pana Kafku z SPD znám osobně, je to velmi kultivovaný a slušný člověk. S přehledem. Že je vyššího věku, ještě mu neubírá na fyzickém i duševním zdraví. Ale to poznáte, až bude zastupitelem. Čekal jsem, že lidé okolo ODS máte jinou úroveň. Přestávám vás podporovat. Hezký večer.

    reagovatpane voliči ODS2018-10-08 18:58:32

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:RE:- Jarda

    voliči Tomaníková převálcovala lídry KSČM a z 8.místa je na prvním. Co jsem napsal špatně, je to pravda, protože kdyby ji dali na kandidátku na přední místo tak by ji voliči nedávali preferenční hlasy, ale celá strana by dostala po 35 hlasech a pak by dopadli daleko lépe. Myslivno mysli

    reagovatpane2018-10-08 18:50:11

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pro voliče ODS

    Píšete zde, že ODS ještě neměla šanci něco udělat a už je kritika. Zácha už udělal. To bylo keců po celé čtyři roky, kdy si Zácha stěžoval, že na jeho otázky se neodpovídá a že mu bude odpovězeno písemně. Jak dlouho chtěl po Měřínském stavební deník od cyklověže? Celé čtyři roky byl v opozici a kritizoval koalici a teď jim leze do prdele. S Měřínským si teď bude moci číst stavební deník společně u flkašky. Tady psával VAsil - Zácha na Mírov, asi věděl proč. Od Puchalského jsme věděli, že se mstí, ale od Záchy do poslední chvíle nebudeme vědět co udělá. Pěkně se vybarvil.

    reagovatventil2018-10-08 18:48:54

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:- Jarda

    Jenom kecy Jardo. Tak napiš jak si ty představuješ koalici bez ANO. Jen prosím nepiš o KSČM a jak je Lída Tomaniková oblíbená politička. Na pohádky už jsem příliš starý. Socani propadli do propadliště dějin, tak kdo zbýval ? SPD se starým dědečkem a dvěma všeho schopnými ? SpP nevolitelná strana. Pospišilík dobrý, já myslel, že bude Pospišilik v koalici. Asi měli strach, že koalici znovu rozbije. Tak s kým do koalice. Čtu tu jen kritiku a hloupé kecy. Tu férovost si strč asi víš kam. Myslím si, že za 4 roky budu zde číst, pokud bude tento web existovat, stejné kecy jako nyní. Lidi ještě neměli šanci něco udělat a už je kritika. Co jste udělali pro město vy kritici.

    reagovatvolič ODS2018-10-08 18:31:33

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Láska a pravda zvítězí nad lží a nenávisti

    Tady u sv. Petra to nemohou poslouchat, jak v Přerově naříkate. Byl jsem pověřen se s vami spojit. Píšu tedy zo záhrobí. Řeknu vam to jednoduše Kurrrva zavřete té své drrrržky a začněte dělat na veřejném blahu a prrrrospěchu. Takové pičusové jak jste vy v Přerově v nebi neevidují. Sbohem.

    reagovatVašek Havlů2018-10-08 18:12:46

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Hm, hm, přemýšlím, že máš v hlavě nasráno.

    Ten Pospišilík je převlékač kabátů a přitahuje neúspěšné projekty.Čssd krach,Spoz tam je snad ,už jenom se Zemanem.Minulou koalici opustil a chtěl ji rozbít.Prosperita je v opozici.V čem je úspěšný politik,že ho tak obdivujete?

    reagovatKKK2018-10-08 17:47:52

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Vždy jsem volil ODS

    jestli už sklamou, tak to byli mé poslední volby, ti co ho nejvíce ponižovali, těm podává ruku.čeho je člověk schopný to mi hlava nebere!

    reagovatVOLIČ2018-10-08 17:38:06

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • nevěřím. Nelži. když to jde jinde, tak by to šlo i v Přerově. Když se nechce, ani kobyla neřehtá.

    reagovatViktore2018-10-08 17:34:50

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Lide (s)prostý

    Nadávejte nevoličům. A těch je ve vašem okolí převaha. Jejich pasivita nahrála vítězství ANO. Karty jsou rozdány, tak co už s tím. Ať ukážou co v nich je. Šestikoalice je nereálná.

    reagovatViktor2018-10-08 17:33:12

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Aspoň víme s kým máme tu čest. 4 roky nám tvrdit jak jsme skvělí a potom si s námi vytřít prdel, tak jak to tu děláte, to je opravdu formát. Díky za lekci. Klidně si tu káru táhněte dál, ale už bez mé podpory, bylo to naposled. Jsem rád, že o mě už nestojíte.

    reagovatpro KKK a hm z ODS2018-10-08 17:27:57

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Hm, hm, přemýšlím, že máš v hlavě nasráno.

    myslíte, že by Prosperitu do koalice nevzali a rádi, když mají pouze 18 mandátů. Také bych nešel dělat užitečného idiota, jednou stačilo. Stačí když to dělají Dostal a Lausch.

    reagovatRE: hm2018-10-08 17:24:28

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • VOLIČ ODS

    Psi štěkají a karavana jede dál:))

    reagovatKKK2018-10-08 17:22:10

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Nabízel je do smysluplné koalice

    Dělat někomu onuci, a svlíknout se jako Zácha, to je umění. To opravdu neumí každý. Pospíšilík je jediný, který má koule. Čekal, že Zácha je formát.

    reagovathm ty jsi pitomé2018-10-08 17:21:35

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Pobavilo. Nečetl jste minulý článek na deníku, kde Pospíšilík řekl, že nabízí 4 lidi a čeká, co na to ANO? :o)

    reagovatHm2018-10-08 17:12:21

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • mně je jedno jestli ODS to nebo ono, jestli může nebo nemůže. Zácha nechtěl, už byl naštelovaný jinam. Kdyby chtěl, udělal by to. Když na kraji likvidovali Koštu, tak to šlo. Neměl žádné svědomí, tak ho nemá i dnes. Naštěstí jsem ho nevolil. Pro mne ten člověk skončil už tehdy.

    reagovatRE:hm2018-10-08 17:08:49

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • slovo dělá chlapa. Pro mě je Pospíšilík chlap, Zácha je normální š...n. Dostál a Dostal ať oba chodí kanálama.

    reagovatrealito2018-10-08 17:04:42

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • to volič ODS

    Nemyslím si, že moje postoje jsou natolik zajímavé, aby někomu stálo za to je číst. Názory jsou totiž jako díry v prdeli. Má je každý. To je takové staré punkové moudro.

    reagovattaky volič2018-10-08 16:55:31

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • ODS zklamání

    Jestli půjde ODS s ANO, bude to pro mě velké zklamání. Jeden den si nadávají a druhý den se bratříčkují? To mně nejde přes zuby. To budou pro mě mrtví :(

    reagovatKarta2018-10-08 16:51:37

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • opozice , koalice

    Když jste v opozici, voliči čekají že budete dobře dělat opoziční politiku. Když jste v koalici, volič čeká, že budete naplňovat to, co jste předvolebně slíbili. Nic dalšího není. Tak nechme je vládnout, tak jak jsme jim rozdali karty a účty jim vystavíme zase za 4 roky. Jinak když se někdo dopředu vymezuje vůči ostatním , ještě je považován tím co udělal za značně nespolehlivého , tak těžko s ním někdo půjde do spolupráce . Pro mě rozhodují činy, skutky a ne co kdo kolik toho nakecá!

    reagovatrealita2018-10-08 16:49:08

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Musel by jít s SpP, nebo s SPD, jinak by mu počet nevyšel ani s podporou komunistů. To by ostatní neodsouhlasili (nedovedu si představit, že by KDU, nebo Prosperita šla s SPD), takže by mu pořád chyběl jeden hlas. ANO by si vzalo znovu SpP, podpořili by je komunisti a bylo by vymalováno.

    reagovatHm2018-10-08 16:46:17

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Když může coby mnohem zkušenější obecní politik vodit Měřínského? Vždy je lepší být v pozadí. jen aby Záchu nevyšplouchl Vrána jako šedá eminence v pozadí.

    reagovatProč Zácha primátor?2018-10-08 16:41:22

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:

    nejsem machr. machr byl třeba Churchill, Lincoln, Gándhi a dosaď si sám. Nejdu a nemám potřebu, protože všichni nemají koule se pohybovat v té špíně, ohýbat hřbety, rektoskopovat, hrát si na VIP. nepotřebují si honit svoje ego skrze politiku ano, jdou tam lidi s přesvědčením, ale ti často odchází velmi zklamáni a roztrpčení. dělali by to ti politici za průměrný plat? dělali by to, kdyby byli zodpovědní za svá rozodnutí? a slibem nezarmoutíš, říká se. a slibovali a slivobali. a přerov je v prdelovicích, viz namátkou doprava. Preto ako hovorí Mňačko - Ako chutí moc. to je naozaj veľmi výstižné, alebo nie je?

    reagovatto volič ODS2018-10-08 16:40:16

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Zácha do koalice z ANO chtěl jít už před volbami, podívejte se na všechna vyjádření v médiích nikdy žádnou koalici mimo komančů nevyloučil. Vlezl jim do zadku už před volbami. Proto je to upečené už dnes. není mi líto nikoho z ODS, řeknu to na rovinu. Měl si říct o křeslo primátora a vyjednávat z ostatními o podpoře, klidně týden. O nic nešlo. Jenže Zácha jednal vážně jen z ANO a KDU. Neudělal to ani to za tak krátký čas udělat nemohl. Všechny nás oblbl, všichni v ODS z nás udělali pitomce. Také jsem jim věřil, že chtějí městu pomoct, místo toho pomáhají sobě a svým kmotrům. Nechal jsem se napálit. Myslel jsem si, že ODS se Záchou je jiná, že jim můžu znovu věřit. Radost z úspěchu vystřídalo zklamání.

    reagovatpro hm2018-10-08 16:38:41

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:PánBůh jim odpusť neb nevědí co činí

    Oficiálně nesmiřitelní protivníci, ve skutečnosti kamarádi, co si v konečném důsledku, když to bude pro ně prospěšné, půjdou na ruku.

    reagovatÚplně normální stav v životě2018-10-08 16:38:35

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Priklad jsme videli u Babise v parlamentnich volbach. Vsichni ostatni se meli pod vedenim Zachy spojit do koalice a pro ziskani vetsiny v zastupitelstvu dohodnout podporu komunistu s tim, ze se rizeni mesta zucastni take ve vecech ktere maji v programu i kdyz nebudou primo v koalici. Nejsou to hlupaci, jsou mezi nimi slusni a pracoviti lidi. P. Tomanikova napr. znovu do DR Tepla by byla dobra volba. A jine veci...Slo by to. A Zacha mohl byt primator a Pospisilik na majetku by taky bylo spravne. Ale to by musela byt vule a ta neni. Jsou posrani ze lhare Merinskeho, ktery je 4 roky ignoroval. Priste na volby kaslu a na ODS obzvlast.

    reagovatNo pane Hm2018-10-08 16:37:20

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • PánBůh jim odpusť neb nevědí co činí

    To, o čem si špitali vrabci na střeše, jen naháneč údajně opilého a údajně sprostého tajemníka Dostál Marek, nevěděl nic. ODS a ANO zapomněli na to, že si nemohli v minulém volebním období přijít na jméno a "dali to dohromady". ODS se tak stala vítěznou stranou. Jak to? No to je jednoduché. Podívejte, kolik členů ANO bylo původně členy ODS, kde se nemohli prosadit. Ing. Měřínský si padne do náruče s DIS Záchou a z původních oponentů se stane Petr a Michal! ODS dostane dvě náměstkovská místa, především se uklidní ODS - Zácha má na čtyři roky vystaráno stran splátek plánovaného domu a auta, happy bude MD neboli podařilo se no a Marek Dostál, ten zoufalý snaživec, co chtěl být primátorem, bude "jen" náměstkem. O místo náměstka ANO se rozhoří bitva. Ve hře je Košutek, Mazochová, Passinger, Turanec a především ambiciozní Galová. Ta už zapomněla, že jí na místo v KIS dostala původně spřátelená organizace ODS. Čo bolo, to bolo, povedala si po slovensky a její nová role s programovým ředitelem z SpPP a především kámošství s Peťou (myslím tím Vránu) z ní dělá originální zombie přerovské zoufalé koalice. Pokud se tak nezdaří, bude jistě v radě města a Mazochová se stane náměstkyní. Co s Passingerem? tento mlčící politik ví, že mlčeti zlato a raději drží ústa, z nichž by asi opravdu nic poučného nevyšlo. Závěr? Přerovský marasmus uzavírají lidovci. Proč oni? No aby Pánbůh odpustil to, co poženou město dál do záhuby. Quo vadis, Přerove? Do prdele!

    reagovatco politika rozdvojuje, to touha po moci spojuje2018-10-08 16:30:19

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • také volič ODS

    viděl jsem co dokázal za 4 roky Měřínský, Navrátil, Košutek, Vrána, jak se projevovala Mazochová, mladý Passinger nebo Střelec, kterému se Technické služby rozpadají pod rukama, zeptejte se tam lidí, odchází mu další, co něco uměli. Je to hnus je 4 roky kritizovat, dívat se jak to serou, nebylo zastupitelstvo, aby se Zácha s Dostálem a Koubou nechytali za hlavu, co je to tam za amatéry. Dostál naháněl tajemníka po úřadě, kritizoval všechny zmršené akce. Dnes si s nimi sedne do jedné lavice. Nezlobte se na mě. Zácha je pro mě ostuda. Věřil jsem mu, že opravdu bude hledat všechny varianty, jak s nimi nejít a ne v pondělí po volbách bude hotovo. Podrazil tím nás všechny, kteří jsme mu věřili. Ať Jasová, Navařík nebo Dostál otevřou ústa a něco řeknou. Jsou to pro mě ztracené existence.

    reagovatRE:RE:RE:2018-10-08 16:26:46

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    JAKÁ by byla jiná varianta?

    reagovatHm2018-10-08 16:25:43

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Tajé informovaný volič ODS

    Ale KDO ostatní? S KSČM jít nemůžou, to jim neprojde přes centrálu. Dál zbývá Prosperita(4), SpPP(4), SPD(3), KDU(2), STAN (2). Takže by je muselo v koalici podpořit SpPP. To byste chtěli? Navíc, tomu by uvěřil jen blázen. Takže KDO by jim pomohl? A JAK? Jaká je jiná varianta? Prostě není :o(

    reagovatHm2018-10-08 16:24:53

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Představitelé ODS se na zastupitelstvu nějakým způsobem projevovali a na základě toho dostali ve volbách hlas.Při povolebním vyjednávání otočili,proto ta kritika a ztráta důvěry.

    reagovatpošlapaná důvěra2018-10-08 16:23:02

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:

    Volič ODS vůbec nic nepochopil - jde o to, jak se ODS celé čtyři roky profilovala - jako nesmiřitelná opozice vůči SpP a ANO. Troufám si tvrdit, že za tento postoj jí voliči zaplatili velmi slušnou podporou. No a teď, pokud to takto bude, tak si s jejich názorem Zácha vytřel zádel. To je pane voliči ODS o férovosti. Nemluvě o tom, že další možný partner do koalice - Prosperita, který si rozhodně zasloužil podílet se na vládě města, tak ten se stal jen užitečným idiotem v předvolebních úvahách, nic víc. No, mnoho lidí již dnes ví, koho v každých dalších volbách nevolit - ODS si důvěru rozhodně nezaslouží.

    reagovatJarda2018-10-08 16:19:00

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Tajé informovaný volič ODS

    ne Michal měl dělat primátora, vykašlat se na ANO a SPP a říct si o primátora. Vím, že by mu to ostatní rádi podepsali. Nikdo nechtěl ano a SPP. Jenže je Zácha s Dostalem podtrhl. A podtrhl tak nás, kteří jsme mu věřili. Že s lidmi, kteří se 4 chovali a konali jak jsme všichni viděli, nepůjde. Bez uzardění nás kopl do zadku. Mě by teď zajímalo jak paní Jasová, Navařík, marek dostál, který mi tu sliboval, že s Měřínským nikdy. Jediný, kdo dodržel slovo je Pospíšilík z Prosperity. Moc jsem mu nevěřil a myslel jsem si, že bude první kdo s nimi půjde. Má mou úctu. Lidi z ODS se budou divit až je nebudeme zdravit a nepodáme jim ruku.

    reagovatLucka pro hm2018-10-08 16:18:29

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:

    Ty vzdělaná a lidský anonymní taky volič, proč nejdeš do komunální politiky ? takový machr by určitě získal mnoho hlasů. Co jste dokázal Vy ? Čtu v diskuzi jen kritiku a jak psal Veber děláte závěry aniž by měli možnost ukázat co pro město udělají. Nic než odporný hyenismus.

    reagovatvolič ODS2018-10-08 16:10:25

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:tak vážení

    Takže byste raději ANO + SpPP? Nebo jaká je podle vás lepší varianta? Nechat je vládnout samotné, nechat jim město napospas, nebo si je hezky z blízka hlídat?

    reagovatHm2018-10-08 15:59:22

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • tak vážení

    jestli Michalovi Záchovi nebude dělat problém sedět v jedné koalici s člověkem, který si s ním 4 roky vytíral prdel, ignoroval ho, neinformoval, neodpovídal, tak jestli Michal myslí, že se Měřínský změnil, pak je mi ho opravdu líto. Už nikdy nevolím ODS a nemám chuť už jít volit vůbec. Taková odporná žumpa a lidská bída jsou mi opravdu odporné. Konec a hotovo. Za prachy zaprodají svůj křivý charakter a žumpa ještě víc páchne. fuj.

    reagovatuž nevolič ODS2018-10-08 15:54:56

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    a koho myslíte tím mladí a vzdělaní lidé? promovaní inženýři z VSLG? nebo ing. budoucí primátor, který taky nedokázal nic. ing manažer z chemičky, který... no comment. mudr et mgr z ods, který díky práci nestíhá. konkrétně pojmenujte ty mladé a vzdělané lidi, co je za nimi v profesní životě vidět, co dokázali. a taky jak se chovají lidsky. je mi z těch amaterů anobudelíp nevolno. hlavně posty a peníze a kontaky. Mňačko napsal knihu Ako chutí moc. a to někteří teda předvádějí ve velkém. je mi z toho smutno. volič nikoho nezajímá, jde jim jen o svj blahobyt. sorry jako

    reagovattaky volič2018-10-08 15:31:26

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • to znamena

    brzkou valku mezi ANO a ODS. Jedna z techto stran to za 4 roky tvrde odskace. Ktera asi ?

    reagovattak2018-10-08 15:30:01

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Proč zklamání?

    Nechápu proč vystavujete účet bez hostinského a dokonce ještě než bylo uvařeno a snědeno jídlo. Tady se bijete v hruď, že je ODS nevolitelné do budoucna. ještě ani nezačali město řídit a vy už víte, že to budou dělat špatně. Co to je za kravinu. Nechte koalici vést město a pak jim vystavte účet.

    reagovatWaldemar Veber2018-10-08 15:27:00

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Se dvěma komentáři pode mnou lze jen souhlasit. Mám naprosto stejný názor. Už jsem to psal pod jiné články. Mladí, vzdělaní lidé se snad dokáží domluvit.

    reagovatvolič ODS2018-10-08 14:58:54

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • VOLIČ ODS

    Jako volič ODS jsem velmi spokojen.Je vidět pane Zácho ,že máte rozum.Pouštět se do koalice s dalšími 5 nesourodými stranami by byla sebevražda.I když vám nabízeli cokoliv.

    reagovatKKK2018-10-08 14:53:02

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ať se ODS podílí na vládnutí ve městě.Možná bez SPP to bu fungovat daleko líp s ANO.

    reagovatK2018-10-08 14:39:43

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Zklamani

    ODS pro příští roky nevolitelne, myslel jsem, ze pomáhají městu a ne sobě

    reagovatODS zklamalo2018-10-08 14:34:53

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


Další články - Články z Přerova, Přerov, Přerovsko



Pan Kafka z SPD už úřaduje

publikováno 12. 10. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 57
Kritický komentář na FB není vítan.

Radary jsou v ostrém provozu.

publikováno 12. 10. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 20
Radary jsou v ostrém provozu .

Ministerstvo dopravy znemožnilo dávat napomenutí

publikováno 10. 10. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 21

Tak krom ujasnění principu uhýbání vozidel 

Zacha sere na předvolební proklamace - Fialo jdi do prdele - koryta jsou koryta

publikováno 08. 10. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 305

Strašně se mi líbila předvolební hesla ODS.

V Přerově se jedná o koalici, ANO šlo první za ODS.

publikováno 08. 10. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 39
Bezprostředně po sečtení výsledků voleb začala v Přerově jednání o budoucí radniční koalici.

Výsledky komunálních voleb.

publikováno 06. 10. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 145

ANO 2011

10 mandátů
24,34 % hlasů

pořadí zvolený zastupitel preferenční hlasy
1.

Lajtoch prosí úředníky o hlasy. Slibuje seznamovací večírky

publikováno 05. 10. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 73
Tento dopis obdrželi úředníci magistrátu



Vážení zaměstnanci města,

 

kvapem se blíží termín komunálních voleb, v nichž se i já, po delší politické odmlce, ucházím se svými spolukandidáty o Vaši přízeň.
 

Informace pro čtenáře

Vložte článek, nebo inzerát.

Vložit nový článek Přidat nový inzerát
€ nákup 27,00 € prodej 27,85

reklama

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Anketa

Přerovský deník

 

Přerovské noviny - Informace

Redakci pište na email redakce@prerovskenoviny.eu
Pokud chcete informaci o inzerci na Novinách, pište na e-mail reklama@prerovskenoviny.eu

Přerov - Info region & Přerovské noviny.
Informační server okresu Přerov.

Kontaktujte nás


Přerovské noviny na facebooku

Navštivte také naše další portály

Odkazy