Želatovičák Prachař a přeběhlík z Moštenice Kouba se klepou

Dvě žaloby na neplatnost volby kandidátů do Zastupitelstva města Přerova řeší Krajský soud v Olomouci.

Podle navrhovatelky – občanky Přerova – nově zvolení zastupitelé Antonín Prachař (STAN) a Petr Kouba (ODS) mají trvalé bydliště na území města Přerova, ale fakticky žijí jinde. Krajský soud vyzval přerovský magistrát k vyjádření. „Zaslali jsme soudu informace z evidence obyvatelstva. Kde a od kdy mají oba zastupitelé v Přerově trvalé bydliště,“ uvedla Jitka Kočicová, vedoucí Odboru evidenčních správních služeb města. Navrhovatelka žalob se odvolává na nález Ústavního soudu, podle něhož v případě zastupitelstev obcí je vedle trvalé adresy důležité i faktické bydliště.
V případě, že by soud uznal žaloby jako oprávněné, oba zastupitelé přijdou o mandát a v křeslech zastupitelů usednou jejich náhradníci.

Zdroj: TV Přerov

Ne jenom zklamani z koalice z ANO, ale z totální podvodu na voliče!!!

 

Vloženo: 18. 10. 2018       Kategorie: Vaše články   Autor: Definitivně zklamaný volič ODS

Přidat příspěvek:

Jméno nebo přezdívka:

Titulek:

Text příspěvku:


  • Anonyme

    Dejte si žádost. Určitě ji vyřeší.....:)

    reagovatJiří Kohout2018-11-05 08:20:47

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • konečně toho blázna Kohouta

    tady zablokovat?!

    reagovatMůže už někdo2018-11-01 21:11:01

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pane Kohout

    taky máte před vaším barákem, tak jak pan Kulíšek cedulku sem psy nesmějí?

    reagovatBOŽKA2018-10-29 11:23:02

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:já si myslím

    Nebudeš ty klon obdivovatelů pana Hučína, nebo přímo jeho vlezdoprdelka? Ti vždycky slyšeli někde nějakou supr informaci, jak někde někdo něco řekl a slyšeli to jiní. Přitom skutečnost je jiná a jsou to jen vymyšlené plky. Jako třeba že p=an Hučín toho hodně ví a nepoví, heč!!!

    reagovatKlubere2018-10-28 23:11:04

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Anonyme Klubere

    Pokud si dobře vybavuji, tak náměstek je z řad zastupitelů, což nesplňuji. Který úředník to tvrdí je asi zbytečné se ptát, že? Kdo jste Vy je zbytečné se ptát, že?

    reagovatJiri Kohout2018-10-28 17:37:41

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:já si myslím

    Kohout chodí po magistrátu a tvrdí, že je náměstek primátora..vtipné. Zíral jsem jak puk, když jsem to slyšel přímo od úředníků

    reagovatKluber2018-10-28 15:08:48

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:já si myslím

    jakožto již pouze řadovému občanovi do tlamy!

    reagovatA třeba už tam dá někdo Kohoutovi2018-10-27 21:35:32

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • V Ostravě se na poslední chvíli změnila koalice. ANO a lidovci podepsali smlouvu s piráty

    Myslím, že se i v Přerově můžeme ještě na ledacos těšit! Doufám jenom, že to Pospíšilík nevzdá! https://domaci.ihned.cz/c1-66310470-v-ostrave-se-na-posledni-chvili-zmenila-koalice-ano-a-lidovci-podepsali-smlouvu-s-piraty-prestoze-se-drive-dohodli-s-ods-a-hnutim-ostravak

    reagovatpřekvapený2018-10-26 08:14:25

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • já si myslím

    Že budeme Kohota vídat na každém zastupitelstvu a bude zase hrozně moudrý!

    reagovatobčan2018-10-25 13:12:33

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Já se těším na koncert který spustí zneuctěný udavač Kohout. To bude čtyři roky trvající symfonie.

    reagovatSatan2018-10-25 09:24:28

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Já se těším na duch-otce,jak jim budu topit.

    reagovatLucifer2018-10-24 16:46:57

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Neunika vam to?

    Procitam si tu obcas tyhle stranky a docela se bavim. Resi se duchody, MHD, kdo napadl volby... ale neunika vam to, jak si s nami politici vytiraji pr....??? Maji drzost nam vladnout a pritom jim neni Prerov dost dobry na to, aby tady zili. Chteji jen prachy a moc. Fuj! A vubec bych se nedivil, kdyby jich bylo vic!!!

    reagovat..!..2018-10-24 08:23:13

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • dph

    fakt mate pocit ze snizeni dph nekdy neco zlevnilo ? vse se nejpozdej do pul roku vrati na puvodni ceny..

    reagovatMirek2018-10-23 22:09:05

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • zase

    2 čmoudi okradli u Přerovanky ženu. Zase je tu bezpečno,že,?

    reagovatArtaban2018-10-23 20:47:32

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Radši měli snížit DPH po vzoru Slováků,užitek by měli všichni.

    reagovatTAK2018-10-23 20:44:15

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Splachnout...

    reagovatNo jasne2018-10-23 20:32:32

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:

    Tak jak jsem starej, i kdyz tesne pred duchodem, tak kdybych te znal a potkal, tak ti naliskam. Kdyz to neudelal tvuj fotr. Jsi nekutecne hloupy clovek a ten fotr te mel z dlane solachnout do umyvadla. Osle...

    reagovatTy kretene nas*any2018-10-23 20:31:20

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Jmeno

    To jméno jsem našel na fb v souvislosti s coworking centrem. Pokud to není samozřejmě shoda jmen

    reagovatMirek2018-10-23 19:10:57

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Kdo s čím zachází,tím také schází.A ono Vás to dožene,budete se divit jak rychle

    reagovatpane naslaný2018-10-23 17:16:21

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:

    Kua- já platím v Éčku 10 poctivě vydělaných korun,tak mám snad nárok,aby jaga,která jezdí dokola jen proto,aby si pokecala vyskočila a uvolnila mi pokud možno čisté místo-pablbe vepřovej.

    reagovatnas*aný2018-10-23 16:27:36

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:

    Potrefený ježidědek se ozval.

    reagovatnas*aný2018-10-23 16:23:13

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Volby 2018

    Podle veřejně dohledatelných zdrojů tato paní dříve pracovala pro společnost TOPTRADE, což je firma Pospišilika, tak je to jasné...

    reagovatzjištění2018-10-23 13:52:45

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Volby 2018

    A kdo to je ta pani? Nasrany no name volic nebo za nekoho to udelala?

    reagovatJoo2018-10-23 13:00:50

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Volby 2018

    Teď jestli je Hana Stružková tak uvědomělá občanka nebo jestli se jedná spíš o nezištnou službičku pro kamarády. k Hot Jonovi a Helence nemá daleko.

    reagovat...2018-10-23 12:59:32

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Volby 2018

    Návrh podala Hana Stružková...stačí podívat se na stránky Krajského soudu v Ostravě a ne tady spekulovat! https://www.justice.cz/web/krajsky-soud-v-ostrave/zakladni-informace?clanek=volby-2018

    reagovatVolič2018-10-23 09:37:56

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Az budes starej ty hajzle, tak ti preju aby te ty tvi parchanti nechali zivorit a z autobusu te takovi zkurvenci jako jsi ty sam, vyhodili a jeste nakopali prdel. Tak si totiz ty rozezrane smrady vychovavate. K neucte a kriplovstvi.

    reagovatTy kretene nas*any2018-10-22 17:04:42

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Dyť to tu psali, že to podala Netopilka. Ale moc dobře to víš. Tož tak.

    reagovatAch jo ty si blbé2018-10-22 15:59:59

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Dopoledne to není Éčko,ale pojízdný hospic.Je to plné ježibab,které plnoplátce ani nepustí sednout. Bureš TO posral.Málem mě porazilo,když ty staré piče místo vystoupení zapištěly-dáme si ještě jedno kolečko.

    reagovatnas*aný2018-10-22 15:36:44

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Mam problem jen se lharem Merinskym a tim, ze mu Zacha vlezl do dvanacterniku aby se tam dostal. Jeden lhar a druhy podrazak. To je teda vedeni mesta. Ma je ale v p...stejne odsud z ciganova pujdu pryc. Prachar aspon neco dokazal, ne jak ti poskoci a zvanili. Kouba taky resortu rozumi a ne jako Navratil. TO JSOU FAKTICKE PROBLEMY. A ne prkotiny.

    reagovatJa teda2018-10-22 12:22:31

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Vždyť je to jasné

    Poté co Pospíšilík zkusil udělat koalici s ODS, KDÚ+TOP, KSČM, SPD, STAN a nevyšlo obejít ANO nebo SPPP, tak se rozhodl podat žalobu, je to až do očí bijicí, komu to nejvíce pomůže? Prosperitě!

    reagovatach jo2018-10-22 12:21:25

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • že by?

    máte pravdu, Neulzová je spřátelená s SPP. Takže přímý útok z vlastních řad na Prachaře? Kouba se jen svezl. Paní Netopilová, vy se nezapřete.

    reagovatJo jo2018-10-22 12:16:33

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Že vám to vadí až nyní.

    Kouba je v zastupitelstvu druhé volební období. Když byl opoziční zastupitel, problém nebyl. Když je placený náměstek, problém je? Prachař je zastupitelem nově. Je ve stejné situaci, jako Kouba před 4 lety. Možná ani tak o Koubu nejde, jako o Prachaře. Kdopak je případným nástupcem za Prachaře? Advokátka Neulzová. V zákoně o volbách v obcích se mluví o trvalém bydlišti. O faktickém nic. Nález Ústavního soudu hovoří, že vedle trvalého bydliště je důležité i faktické - je důležité jak? V zákoně to není, je to jen na posouzení obce? Ale pokud tímto způsobem už někdo u soudu uspěl, je možné se o to opřít. Kdopak se nám to chce dostat do zastupitelstva, nebo do rady...? Nenamlouvejme si, že jde někomu o spravedlnost:-)).

    reagovatach2018-10-22 11:48:53

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Že vám to vadí až nyní.

    Nikdy to nikdo neřešil. Trvalé bydliště je dané. Kde fyzicky bydlí, je úplně jedno. Teda normálnímu člověku. Tady těm anonymním zbabělým šmejdům, co pokřikují ze tmy, by vadilo, i to, že třeba nosí čelenku. Tady je to prostě taková naše krásná žumpička.

    reagovatPetr Nedělka2018-10-22 10:49:33

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Podvod je podvod, ať už soud rozhodne jak chce. Postavit si barák nebo ho koupit v jiném městě, vesnici atd.. kde mají svou radnici, bydlet tam, znamená také, že tam mám volit a kandidovat. Přes to nejede vlak. kecy jako že se angažují tady, jsou směšný. Nebýt přílišné chamtivosti, jdou do voleb u sebe doma, ne ve větší obci. Těším se, až nějaký občan nebo zastupitel položí otázku všem zastupitelům - kde fakt bydlí - ne formálně, ale skutečně. a všichni mají sousedy, ne?!

    reagovatAlfréd2018-10-22 10:24:19

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Až chytí toho medvěda,tak by mohl hlídat u lokomotivy místo preventistů. Dotovaného žrádla tam má dostatek.

    reagovatPepíček2018-10-20 23:58:14

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • ach

    O JSEM DOKURVIL TO PRVNÍ,ALE JE POZDĚ

    reagovatDělka2018-10-20 23:25:04

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • bRATRSKÁ 36? To je tam,jak bydlí ten pirát Petr Nedělka,co mu Babiš dává 40000?

    reagovatDělka2018-10-20 23:23:45

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • bRATRSKÁ 36? To je tam,jak bydlí ten pirát Petr Nedělka,co mu Babiš dává 40000?

    reagovatDělka2018-10-20 23:22:30

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    V Husově popelnice nejsou? Kurva,tam jsou třeba. Ono,když jim všechno nakupují z našich daní,tak topinky všechno,co nechcou vynášejí na chodník.KUÁÁÁÁ

    reagovatProducent daní pičo Netopilová,nebo jaká2018-10-20 23:16:57

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Má-li trvalý pobyt v Přerově, platí popelnice v Přerově. Ledaby měl adresu Bratrská 36. Nebo Husova, tam popelnice nejsou, nebo to tak aspoň vypadá. Co pes? Platí za psa?

    reagovatto teda fakt ne2018-10-20 20:15:59

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • to ne

    daně se platí z výplaty, blbe. A protože pracuje v Přerově....platí je v Přerově a z Přerova (stejně jako odkudkoliv v republice) jdou do státního rozpočtu...tukane...

    reagovatMax2018-10-20 18:12:39

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • trouba urcite neni

    ale pokud je to cele pravdou co zde o nem ctu tak je to vycurany podvodnik ktery obelhal lidi kteri mu dali svuj hlas. Mimo jine by me take zajimalo zda vubec a kde plati dane a popelnice.

    reagovatto ne2018-10-20 15:14:30

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Kouba je trouba.

    reagovatMoštěnák Stano Zedek2018-10-20 12:10:20

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • ********odpovězte

    Dejte do každého vchodu párek a bude o budoucnost postaráno.

    reagovatArtaban2018-10-20 10:28:28

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Hajzli odpovězte

    Proč ti hajzli přerovští stěhují kočovné parazity do bytů?A by se dobře množili?

    reagovatDotaz2018-10-20 09:42:53

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Vážení píšící pod ničem s mým jménem

    I a Y je na mobilní klávesnici úhlopříčně, přes celej display. Takže se nevymlouvej. Píšeš kokotiny, a ještě s hrubkama. A jak jinak, než ma anonymní drby se tu nezmůžete. Poserové.

    reagovatPetr Nedělka2018-10-20 08:14:14

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Nebyl. Sorry, mobil...

    reagovatŠerák2018-10-19 23:44:15

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Vážení píšící pod ničem s mým jménem

    Takže jediné, co se vás, pane Dostale, dotklo, je ozralost? Aha, takže krivactvi a touha po tom cítit se být někdo je v pořádku? Ten chlast by se vám dal odpustit, kdybyste nebil pokřiveny.

    reagovatŠerák2018-10-19 23:42:56

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ještě dovětek. Jsem přesvědčený, že Pospíšilík je v opozici dobrovolně. Ten co říká dělá. Je dost čitelný a asi tím i dost lidí štve. Ale mě spíš vadí lidé, kteří jsou pro kariéru potopit i své přátele na kandidátce. To udělal Zácha. Takový člověk bude podvádět už pořád. Někteří to tolerují protože dostanou své, na ostatní se už prdí. Je po volbách. Co bude za 4 roky je dnes jedno. Cíl je splněn. Ztráty se nepočítají.

    reagovatPaní Levinská2018-10-19 23:20:01

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Zeptejte se tajemníka úřadu. Protože to ví celý úřad.

    reagovatPaní Lewinská2018-10-19 23:13:54

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • je to tutovka

    byl to obcan Navarik, Sere ho ze nedostal Koubovo koryto.

    reagovatxxx2018-10-19 22:22:43

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • IQ 60?

    No dovolte, ja se snad do vas navazim, ze jste trubec? Podle me je to nekdo od Pospisilika, i kdyz Netopilova se neda vyloucit, to je fakt. Je to nekde dostupne, kdo to vlastne podal? Kde to zjistim?

    reagovatLewinska2018-10-19 21:05:43

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:

    Respektovat bude muset, ale zatím asi planý poplach.

    reagovatAsi2018-10-19 20:49:41

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:

    Ja uz vim, ze Zacha nebude respektovat nic. Je tam. O to slo jak pise nick nize..

    reagovatTeda2018-10-19 20:43:45

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    otázka je, jestli p. Hýzl chce odstoupit, nebo bude "odstoupen". Pokud je pravdou, že se s tím má hýbat. Preferenční hlasy by měl Zácha respektovat, tak rozhodli voliči. Ale tady půjde o to, dostat tam Kraicze, kámoš je důležitější, než hlasy z voleb.

    reagovatach2018-10-19 20:24:45

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ta šereda nedá pokoj

    reagovatBože2018-10-19 20:19:59

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • První náhradník je Lubomír Dostál kreslíř, Kraicz je druhý náhradník. Tak tam budeme mít 3 Dostaly, pokud i tento nepodstoupí.

    reagovatXXL2018-10-19 19:52:16

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Lewinská je trubka s IQ 60. Ta to nepochopí i kdyby to četla černé na bílém. Holt někomu není shůry dáno.

    reagovat...2018-10-19 19:48:38

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Žalobu na volby podala paní Netopilová. Chápete to. Házíte špínu na jiné. Než něco napíšete ověřte si to. Nebo to špinění děláte záměrně. Pokud jste zastánce ANO nebo ODS, tak se to co děláte svěže i na ně. Stačí co udělali, hlavně ODS.

    reagovatPaní Lewinská2018-10-19 19:41:02

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Možná

    Nevím to přesně, ale prý neměl pan Kraicz tolik hlasů.

    reagovatse pletu2018-10-19 19:38:09

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE: RE: Radku

    Ja nemluvila o tom, co delal a dela Pospisilik po volbach. Nekoho nastrcil, beztak Vaclavickovou, aby odstranila Prachare. Ten byl totiz prekazkou, aby sel se STANem a ANO do koalice misto ODS. A jeste chytre pribral Koubu, aby ANO melo duvod, proc s ODS ne. Copak to nevidite???

    reagovatLewinska2018-10-19 18:58:20

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Myslim, ze vse je pruhledne. Spina politiky Prerova bohuzel pokracuje. Zacha predvadel divadlo jako spatny herec. Zasceceni vedeli, ze se s Kavoňem domluvi, jsou na spolecne podnikatelske a zajmove platforme. Tak se i stalo davno pred volbami. Ani toho Prachare mezi tyto kmotry nepustili. Ten aspon, kdyz nic jineho je schopny manazer, neco dokazal. Ti dva dokazali hovno. Jednoho vodi kmotri a druhy, zlatomladeznik do vinku dostal bohatstvi po otci, ktery slouzil Babisovi a mlady slouzi taky. Proste vsechno jine nez zajem pracovat pro Prerov. Jo, pro prachy z prerovskeho rozpoctu uz pracovat chteji. Kvuli temto uz se toho nakecali a nakouleli ocime, ze...No a ostatni kaspari kolem nich se jen chteji mit dobre a liznout si trochu penez a spolecenskeho uznani. Jak ubohe a jak priznacne pro mistni i obecne pro politiku. U ANO se tento spinavy postup cekat dal ale Zacha opravdu udelal odporny podraz a flusl mnoha lidem, co mu to divadlo verili, do obliceju. Krivak s krivakem se hleda a vrana k vrane seda. A v tuto chvili je uplne fuk, ze primatorem udelali nejvetsiho lhare z ANO Merinskeho, to je figurka i kdyz groteskni. Nejvetsi spina jsou ti dva a pozadi za nimi. Hnus fialovej. Ze jsem to cetl a sledoval....a nevykaslal se na to..

    reagovatNo teda2018-10-19 18:49:07

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Dyť to tu psal úředník, že to ví asi z úřadu, že to byla Netopilka. Co tu furt plašíš. U ODS mě nepřekvapuje, že Hýzl půjde do prdele. Tak to udělali před 8 rokama s Havlíčkovou. Strčili ji na bilbordy, ta se na všecky usmívala jak potrefená, nasbírala hlasy. Pár měsíců po volbách ji odvolali a strčili tam Kulíška. Roznášeli o ní že chlastá, jak kdyby to bylo před volbami jinak. Jen se chrámů pitomcům co jim naletěli. Nevolil jsem je. Takže odstoupení Hýzla by mě nepřekvapilo. Staré praktiky ODS. Zácha je jen figura. Budou držet za koryta hubu. Tam jde o víc.

    reagovatNo ty si blbé2018-10-19 18:13:19

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Vážení píšící pod ničem s mým jménem

    Nickem.....

    reagovatOpravuji2018-10-19 18:11:07

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Vážení píšící pod ničem s mým jménem

    Už jednou jsem zde psal, že nemám nic společného s psaním jakýchkoliv textů pro či proti komukoliv zde. Distancuje se od těchto pomluv. Radka Pospíšilíka znám velice dobře a nemám potřebu ho zde urážet. Nechápu co někoho vede k tomu, že zde píše pod mým jménem. A nevím ani Šeráku, proč mě zde urážíš ve smyslu ožírání se. Ty jsi mě snad viděl někde opilého? Musím ti asi hodně hluboko ležet v žaludku. Takže ještě jednou. Nepíši zde (kromě tohoto textu) pod žádným ničem, natož tak s mým jménem. Pěkný víkend. Opravdový Marek Dostál.

    reagovatSkutečný Marek Dostál2018-10-19 18:07:24

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • těch možnosti kdo Koubu udal je vice

    Dostál M. - závist; občan Navařik - moźná o tom bude vyprávět na prvni schůzi zastupitelstva (to Koubovo korytko by prý taky zvládl); Pospišilik - ODS ho podrazilo; ....on to vlastně mohl být kaźdý z koalice - kaźdé koryto se přece počitá.

    reagovatno2018-10-19 17:29:00

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Netopilka přeběhla z Popovic. Učarovala ji ta početná komunita. Když to svrbí tak se nedá nic dělat.

    reagovatžejo2018-10-19 17:18:21

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Nick je Čt24, tam byl ten záznam z tiskovky. Jinak od Netopilové se to dalo čekat.

    reagovatOprava2018-10-19 17:10:53

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Dnes v16.00 hod

    Mluvil Zácha ze záznamu z tiskovky o spolupráci se všemi 35 zastupiteli. Ten, který nás tu roky krmil opoziční rétorikou. Celou dobu dělal volební kampaň a teď nás bude krmit takovýma kecama o spolupráci. Proč to 4 roky nepraktikoval sám. Až teď, kdy bude sedět v pozici náměstka na to má každý zapomenout. ODS se pěkně odkopala. Pro úředníka níže, šušká se u nás, že má Hýzl odstoupit a místo něho bude Kraicz. Takže další šaškárna ze strany ODS, té nové ODS.

    reagovatČ242018-10-19 17:08:26

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Úředník

    Cos měl s Pospíšilíkem? Proč se ho tak bojíš? Neslíbil mu něco? A nám také? Že s ANO nepůjdeš. Moc dobře víte, že stížnost na volby dala Netopilová a místo toho tu anonymně špiníte Prosperitu. Nechcete nám něco říct o Hýzlovi? Jak dlouho před volbami jednal Zácha s Vránou o spolupráci? Jen jste čekali na výsledky voleb. Jaká špína na vás ještě vyplave? Kaźdý at´ si o vás udělá obrázek sám. Pospíšilíka si vůbec neberte do úst.

    reagovatDostále2018-10-19 16:59:45

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Pane Dostale, vy byste měl chodit kanalama a ne tady osocovat Pospíšilíka. Udělal jste velký podraz na voliče, kteří vám věřili. Jste nula, co umí tak maximálně válet sudy. V putykach jste přesvědčoval sve alkoholove kámoše, aby vás volili, ale zapomněl jste jim říct, že vezmete cokoli, abyste konečně získal pocit, že něco znamenate. Směšné.

    reagovatŠerák2018-10-19 16:38:38

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Proboha tyto sračky tady pořád o mně píše Pospišilík. Celou dobu mě krmil nesmyslama. Chtěl podražit Záchu aby se nakonec ukázalo že sám vyjednával z ANO a za funkci by prodal aj svoji matku se včelama. Nebojte se já vím co dělám a ODS udělala to nejlepší co mohla aby splnila co slíbila voličům

    reagovatDostál2018-10-19 16:09:35

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:komu to prospěje...?

    M. Dostál těžko, zase by ho vyšplouchli, tak jako teď. A on by to zase sežral a sezobl by nějaké drobky. Na nic jiného nemá. Do pokřivených povah v přerovské ODS zapadl báječně, i když se čtyři roky stavěl do pozice bojovníka za spravedlnost. Fuj.

    reagovatŠerák2018-10-19 13:47:05

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • V Mostenici vzdy a vzdy budou vladnout rodiny a skupiny. Tzn Sokolove a sportovci, starosta potreti dobrej. Potom hasici, byvaly starosta Vrana, taky dobry. Tzn na dedine spolky starousedliku. Tam mestak jen tak nepronikne. A proc taky. Vzdyt tam jen bydli. A Prachar taky. Ten aspon doprave rozumi a ma uplne jiny tah na branku nez jeho ukoktany byvaly dispecer, ktereho Vrana musel nejak zamestnat. Co jinak by skladnicky cerstvy ing delal, pravda. Uz se odnaucil zivit se sam. Kdyz ten statni cecek je furt plny...

    reagovatno jo2018-10-19 11:46:52

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Tomski, klasický závistivý postoj - z domku udělá vilu, za chvíli určitě přibude mercedes a soukromý tryskáč. Myslím, že pana Koubu můžou lidi běžně potkávat třeba i ve Zlíně. Přesto celý život žije a pracuje v Přerově a rozhodně pro dění v Přerově dělá víc než pro dění v Moštěnici.

    reagovatAch jo2018-10-19 11:29:33

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:komu to prospěje...?

    Měl jsem podobnou myšlenku. Pokusím se pokračovat. Komu to přinese prospěch? No třeba tomu, kdo se nestal náměstkem. Ono to může být organizováno "zvláštních kruhů". Zbavením se Kouby dojde k změně místa náměstka. Pro ODS. Tím by se nejspíše stal M. Dostál. A možná je pravda také tam, že to, co sedí SpPP nejlépe UDÁVÁNÍ se projevilo v této oblasti a už začali. Už zapomněli, že Jandová také nebydlela v Přerově. Politická chátra se chce zbavit jednoho z nejinteligentnějších lidí, jakým bezesporu Mgr. Kouba je. Kouba alespoň ví, co to je být učitel, učit a proto je daný odbor naprosto správně svěřen o rukou odborníka. Konečně, po mnoha letech!

    reagovatAK2018-10-19 11:00:32

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • komu to prospěje...?

    je zajímavé, že Kouba vadí až v momentě, kdy se stal placeným náměstkem. Proč se neřešila kandidatura před 4 roky? Stejná situace, ovšem to po volbách zastával pozici opozičního zastupitele. Kdyby ho dnes vyšoupli, jiný radní postoupí na náměstka, pouhý zastupitel na radního...Takže - včera Kouba nevadil, dnes vadí? Jiná věc je, že "blaho pro občany" by měl budovat tam ,kde bydlí, starat se o vlastní obec - a tady je vidět, že jde jen o politickou kariéru a otevřené možnosti, které by mu Moštěnice nepřinesla.

    reagovatach2018-10-19 10:53:57

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Těžké posoudit to Advokát

    Nevím, zda bych to úplně nazval podvod na voliče. Volič je svéprávný a toto musel před volbami vědět, a přesto takto volil.

    reagovatGhost2018-10-19 10:50:08

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Těžké posoudit

    Myslím si, ze to bude mít soud velice těžké. Judikatura mluví ve prospěch i proti Prachařovi a Koubovi.. Za mě bych byl pro u pana Prachaře a u pana Kouby těžko posoudit. Každopádně, jak píše “Tomski” je to podvod na voliče, bezpochyby. Stačí se podívat na případ radního v Prostějově.

    reagovatAdvokát2018-10-19 10:31:54

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Co to plácáš? nevadí ti, že denně učí v Přerově, sportuje v Přerově, veškeré aktivity má v Přerově a potkávají ho lidi v Přerově? Do Moštěnice jezdí jen spát. A vila? myslíš Dřevostavbu 3+1?

    reagovatpro Tomski2018-10-19 10:21:38

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Myslím si, že je to jednoznačně podraz na voliče. Každý má volit a kandidovat v místě, kde skutečně bydlí. Koubovi je Moštěnice malá, pokud jde o funkce a prachy, ale dobrá na bydlení. V Moštěnici ho lidi denně potkávají, postavil tam prý vilu. Prachař to samé. Klasická přetvářka, účelovost, chamtivost.

    reagovatTomski2018-10-19 09:42:01

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Dopadne to asi tak

    když mají v obci SPOLEČENSKOU A POLITICKOU AKTIVITU Teď se ale plzeňský krajský soud poprvé precedenčně zastal starosty, který žije jinde. Soud řekl, že nevadí, že současný starosta Františkových Lázní Otakar Skala si trvalé bydliště v lázeňském městě zřídil až těsně před podáním kandidátky do loňských podzimních voleb a dál bydlí v několik kilometrů vzdálené obci. "Soud konstatoval, že byť chodí spát někam jinam, jeho materiální vztah k obci je zachován v důsledku spektra společenských a politických aktivit, které má v obci," říká právník Pavel Uhl, který se na volební problematiku specializuje. https://zpravy.aktualne.cz/domaci/vladnou-radnicim-i-kdyz-bydli-v-uplne-jinem-meste/r~d78d7aee968711e4bdad0025900fea04/

    reagovatZilvar2018-10-19 09:11:33

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Radku

    Napřed si Lewinska ověřte skutečnost a pak něco pište. Zde vidím snahu zase někoho pošpinit, konkrétně Radka. Také jsem s ním mluvil před volbama a vůbec mne neukecával,ukázal se jako dobrý lídr Prosperity a není pravdou, že s ním nikdo do koalice nechtěl, velmi se mýlíte.

    reagovatOmluva Radkovi2018-10-19 09:06:38

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • To jsem zvědavý

    V případě zastupitelstev obcí je vedle trvalé adresy důležité i faktické bydliště. No, a vyberte si. Tak co teda vymysleli v Ústavním soudu? Adresu, nebo bydliště? Zase mají úředníci a soudci co dělat. Snad by mělo platit jedno, nebo druhé.

    reagovatSkřivánek2018-10-19 08:59:14

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Kouba žije v Moštěnici

    Pan Kouba žije i s rodinou již déle jak 8 let v Horní Moštěnici, což je samostatná obec a nepatří pod Přerov

    reagovatMarek2018-10-19 08:41:53

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Radku

    co to zase zkousis? Nestaci, ze jsi ukecaval kdekoho a nikdo s tebou nechtel? Uz to vzdej a zalez!

    reagovatLewinska2018-10-19 08:08:49

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • A kdopak je ta občanka,

    která prudi???

    reagovatOxford2018-10-19 03:48:11

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:obcan Navarik nam nejak utichl

    A on tu snad byl někdy hlasitý? Nepamatuju si, kdy naposledy se tady objevil...

    reagovatHm2018-10-18 23:59:03

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • obcan Navarik nam nejak utichl

    dostak se ke korytku a ted bude 4 roky chrochtat jak je vse v poradku. No a zda tu bitvu o chlebicky vyhraje mlady Passinger nebo obcan Navarik budeme s napetim sledovat v primych prenosech zastupitelstva. Jiz aby to zacalo.

    reagovatno2018-10-18 23:23:13

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • A co...

    A co na to občan Navařík?

    reagovatTaky Občan2018-10-18 21:27:40

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Bože Kohout zase úřaduje

    reagovatOndra2018-10-18 20:44:47

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ty vole

    ....vy máte lidi starosti. Co bych za to dal, řešit píčoviny.

    reagovatPetr Nedělka2018-10-18 20:03:51

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Že by?

    Zhrzená občanka Helenka prudí?:)

    reagovatObčan2018-10-18 19:24:51

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Úředník

    Čím by si pomohli. Pro ně je lepší, když bude Prachař zastupitelem. Bude to znalec poměrů v dopravě a můžou spolu Navrátila potahovat na neznalosti. Pokud by nakonec Prachař a Kouba vypadli, pomohlo by to ANO a SPP.

    reagovatWebere2018-10-18 19:03:54

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Zoufalost

    Prosperita vám nějak leží v žaludku :D

    reagovatLibor Slováček2018-10-18 18:48:07

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Zoufalost

    Chabý pokus těch co neuspěli...třeba prosperita :). Mimochodem, pan Kouba nikdy neměl trv. bydliště jinde než v Přerově..

    reagovatweber2018-10-18 18:09:34

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • občanka

    zřejmě nepochodí. Zákon neporušili, pokud v době voleb měli trvalé bydliště v Přerově. Při zvolení musí trvalé bydliště v Přerově mít celé volební období. Není to nezákonné, ale je to nemorální. "Stěhování" kandidátů před volbami probíhá po celé republice.

    reagovatach2018-10-18 17:41:23

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • No, to není jen Kouba z ODS, ale také Galeta z SPD. Ten obývá rodinný dům v Týnci a přechodně se přihlásil k rodičům do Předmostí. Stejný podvod.

    reagovatstejný podvod2018-10-18 17:25:35

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • hlavně že

    Pasingr se netřepe, ten ty hlasy měl v POŘÁDKU?

    reagovatasi tak2018-10-18 16:21:04

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


Další články - Články z Přerova, Přerov, Přerovsko



USTAVUJÍCÍ ZASEDÁNÍ.

publikováno 30. 10. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 349
V souladu s § 91, odst.

Babiš na historickém maximu, ODS ztratila téměř 17 procent svých voličů.

publikováno 26. 10. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 94
Babiš na historickém maximu, ODS ztratila téměř 17 procent svých voličů.

Přerov potrápí další uzavírky, i v Palackého.

publikováno 22. 10. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 63
Přerov potrápí další uzavírky, i v Palackého.

Nový náměstek prej ztratil vlek u Meopty a ten smetl plakátovací plochu

publikováno 17. 10. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 31

Tak prej novej náměstek ztrati přívěsný vozík u Meopty.

Pekárna racek a "nové" parkoviště

publikováno 15. 10. 2018 sekce: Vaše články
komentářů: 15
Tak Pekárna Racek si vytvořila nové rampy, ovšem nějak zapomněla na zaměstnance, kteří teď nemají kde parkovat a blokují kompletně vedlejší ulice.
 

Informace pro čtenáře

Vložte článek, nebo inzerát.

Vložit nový článek Přidat nový inzerát
€ nákup 27,00 € prodej 27,85

reklama

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Anketa

Přerovský deník

 

Přerovské noviny - Informace

Redakci pište na email redakce@prerovskenoviny.eu
Pokud chcete informaci o inzerci na Novinách, pište na e-mail reklama@prerovskenoviny.eu

Přerov - Info region & Přerovské noviny.
Informační server okresu Přerov.

Kontaktujte nás


Přerovské noviny na facebooku

Navštivte také naše další portály

Odkazy