Zkolabovaná doprava.

news img Chytří pánové ve vedení města Přerova, magistři, inženýři, doktoři, kdy začnete něco dělat s dopravou v našem městečku, které nejenže pomalu zaniká, ale není již ani průjezdné jako kolonizační vesnice.

Chápu, že třicet let bránění rozvoje dopravní infrastruktury vás zcela vyčerpalo. Poproste prosím ministra dopravy, zda by kolem Přerova nemohl nechat postavit provizorní panelovou cestu a pontonový most přes Bečvu. Vždyť to není dopravní zácpa, ale veřejné ohrožení. Už ani vozy s modrýma blikačkama neprojedou. A to nás zítra čeká začátek prodlouženého víkendu. Jestli není vylhaný termín srpen 2018, kdy bude uveden do provozu další dílčí úsek dálnice, a ta skončí v Předmostí u bývalého kravína, tak Přerov dopravně zmrzne.

 

Fotogalerie

 
 
Vloženo: 15. 11. 2017       Kategorie: Vaše články   Autor: Kotěšovský

Přidat příspěvek:

Jméno nebo přezdívka:

Titulek:

Text příspěvku:


  • pane kohoute vede - už každý v tomto městě ví, co jste zač....

    reagovatale2017-12-11 11:55:54

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pane kohoute vede - už každý v tomto městě ví, co jste zač....

    reagovatale2017-12-11 11:55:45

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • to bp

    Vašim jménem jsem nic nepsal.......to, že množné číslo považujete za všechny občany města, je a zjevně bude jen Váš problém........už jen z logiky věci, za Lajtocha, Zatloukala, Kulíška jsem to nepsal a ani psát nemohl, jestli to nejste sto pochopit, nemá cenu to rozebírat dál. Nikam to nevede......

    reagovatJiří Kohout2017-12-07 22:41:24

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:to bp

    Nejsem zbabělec, jen vím s kým mám tu čest a tak jsem se podle toho zařídil. Podle mě to není iracionální téma - prostě mě sere, že zde dozvím, že i mým jménem píše nějaký p. Kohout na SZ ve věci, která se mě vůbec netýká a nezajímá mě a tak jsem se ozval. To je vše. Nevím co více za tím hledáte nebo nejste schopen pochopit. Až se zase budete chystat někam něco jménem občanů města napsat, buďte tak laskav a někde to dejte veřejně na vědomí, aby se občané, kteří se s tímto vaším krokem nebudou ztotožňovat, mohli ještě včas projevit svoji vůli a názor. Děkuji

    reagovatbp2017-12-07 19:43:17

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • to bp

    myslíte že bych nemusel čelit Vám, občanovi - anonymnímu zbabělci, který otvírá naprosto iracionální téma? Já Vám nečelím a nikam jsem se názorově neposunul. Zůstávám při tom, co jsem uvedl hned na začátku, milý anonyme. Podstata vzniku této diskuze není množné číslo, to víte velice dobře.

    reagovatJiří Kohout2017-12-06 18:35:57

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Takový měl být obsah dopisu SZ

    Kdyby p. Kohout uvedl v dopise přesně to, co napsal ve svém příspěvku, nemusel by čelit některým dotčeným občanům: ... , abych mohl napsat dopis ZA ČÁST občanů města,...

    reagovatbp2017-12-06 16:22:20

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Díky za poklonu, podle mého ani Vy nejste hlupák. I když si nejsem jistý, zda vlastně když mne nazvete zákeřným, jde o poklonu, a, chytřejší než Skládal - to je snad každý, ne? No nic, dejme tomu, že jde o poklonu, ještě jednou děkuji. Jsem rád, že jsme od výhružek udáním přešli zase k diskuzi a uznávám, že jako anonym tahám za kratší konec. Slovo berňák chápu ve smyslu berňák (finanční úřad), sousloví třeba berňák chápu jako jednu z možností. Zaměňovat berňák a školní inspekci, to mě teda podceňujete. Navrhuji nechat školu školou, podle mého není ani tak důležité, kdo odvolání zabránil, nýbrž důvody, které vás (s malým v) k té akci vedly a ty jste Vy (s velkým) na jednání zastupitelstva oznámil vcelku jasně, i prostředky. Jste ochotný se vrátit k polemice o tom, co všechno smí o konkrétním přestupku oznámit ředitel Městské policie Přerov občanovi, resp. radnímu, když se dotáže, jakým způsobem probíhal nějaký konkrétní zákrok, vrcholící blokovou pokutou? Nikdo Vám neupírá právo se na takto identifikovaný přestupek dotázat a samozřejmě na tom není nic nezákonného, to jsem nikdy neřekl, že by bylo. Kdokoli se může dotázat, podle mého by kdokoli měl dostat odpověď: do toho Vám nic není, nebyl jste účastníkem řízení, samože nějak zaobaleně a na půl stránky i s příslušnýma paragrafama. Zkoušel jsem se podívat do Zákona o přestupcích, ve správním řízení je to jasné - o průběhu řízení dostane informaci jen účastník nebo poškozený, v blokovém řízení je to možná jinak, o čemž silně pochybuji. To by pak paní, co na Vás poslala MP, že blbě parkujete, znalá tedy jak času přestupku, tak jména přestupce, poněvadž Vás, občana Kohouta, celou dobu šmíruje za záclonou, jednoduše požádala o informaci, kolikže to od Vás vybrali a jestli jste se výkonu zpěčoval? Ježiš pardon, Vás uvádím jako příklad - nevím, jestli jste pokutu dostal, nevím nic o té paní, nic nevím, nic nepřiznám. Příklad. Rozumíte slovu příklad? Pro ostatní - pana Kohouta uvádím jako příklad, není mi známo, že by dostal nějakou pokutu. Místo jména Kohout tam může být Novák nebo Horák. Klidně i Jouda, prostě příklad. Taková malá zákeřnost - jakože se to mohlo stát Vám, ale i komukoli jinému, třeba mi, nebo luxusovi - to je ten, co jste mu sliboval, že se na jeho přestupek vrcholící pokutou kouknete, když Vám řekne svoje jméno, datum a přibližný čas, kdy ho osolili. Jak jsme se od Vás později dozvěděli, kouknutí se spočívá v dotázání se ředitele MP, zda zákrok proběhl v pořádku (možnosti: proběhl x neproběhl), s následným doporučením luxusovi, aby si stěžoval na strážníka. Říkám to správně, nebo jsem zas něco zákeřně překroutil? Tak to bylo a všechny ty moje fantasy ze dní 24. až 27.11. jsou výplody hloupého anonyma, to teda musím uznat. Zejména s tím random přístupem jsem to asi přepísk. Jsem rád, že se to vysvětlilo. A nemyslete si, v politické kultuře, po které tolik voláte, kde jeden dává k lepšímu, že viděl u Bečvy močit opozičního poslance, mohou být údaje z registru přestupků cenným zdrojem informací, ne na luxuse, ale např. na politické oponenty, klidně i na politické spojence, se divím, že Vás to nenapadlo. Všimněte si - je tam např. a oslovuji Vás, poněvadž diskuzi vedu s Váma, jen jako příklad, nic osobního. Se vlastně divím, že mne napadlo, že by Vás to napadlo. To vypovídá, co jsem to vlastně za šmejda anonymního, zákeřného, chytřejšího než Skládal. Tak zas někdy, dobrou.

    reagovath.a.2017-12-03 23:33:19

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Hloupý anonyme

    Nějaké důvody Vás vedou k tomu napsat v množném čísle, že jsme psali kamsi, tedy včetně mě......komunikujete se mnou nebo vstupuji do jakési cizí diskuze? Skládal nejste, Váš projev je jiný, jste chytřejší a zákeřnější. Podsouváte a ne hloupě. Skládal rovnou obviňuje...... To jsou ty zákoutí diskuzí s anonymy. Mohu se domnívat a Vy mi to nemáte jak prokázat......tedy si můžete tvrdit co chcete a já si mohu myslet své. Bohužel, důvěryhodností vždy jako anonym budete tahat za kratší konec......s tím podáním na Vás - nejsem si jist, ale domnívám se, že šanci uspět se žalobou mám jedině v případě, že prokáži nějakou újmu. Mohu být anonymem uražen? Přeci nemohu. To by musel být v rámci místní kultury už nahlášen na policii úctyhodný počet občanů......není jediný důvod se pachtit za stínem někoho kdo se bojí podepsat. Vyvracet lži smysl má.....to je jiná kategorie. Poslat inspekci na vyšetření podnětu není berňák, to už jsme zase u významu slov.......nebo jsme se měli ve věci stížnosti na ředitelku Václavíčkovou rozhodnout podle toho jak se vyspíme, to snad nechcete ani myslet vážně? Jak jinak má radní či primátor zjistit, zda byly porušeny zákony než kontrolou a inspekcí? Jste schopen mi to sdělit? To, že z následných kontrol vznikla politická břečka, kdy zemanovci politicky kryli ředitelku, to je už jiný příběh......

    reagovatJiří Kohout2017-12-03 21:39:52

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Proč bych podával stížnost, žádost, žalobu? Jen proto, že se neshodnem? Já můžu za to, že někdo podává žaloby Vaším jménem? Já můžu za to, co se tu anonymně děje? Vy mě nazvete pitomcem, urážíte mne, že jsem Skládal, Lajtoch, že na Vás plivu nějaké sliny, sám na kameru vyjmenujete prostředky, kterými budete usilovat o odstranění předmostské ředitelky, chodíte v triku oni kradou, a mě budete peskovat a obviňovat z pomluvy, že ve větě uvedené nebo zakončené souslovím "to jsou jen příklady, možnosti kam psát" vyjmenuji po cca 5ti nepravděpodobných možnostech z předchozí věty s několikerým použitím příslovce "třeba" i berňák. To je mi líto, vyznělo-li to tak, že byste vy osobně psal na berňák v souvislosti s předmostenskou školou, nebylo to mým úmyslem a je mi líto, vyznělo-li to tak. A použil jsem plurál. Pozitivně vím, co jste sám uvedl, že jste na ni (opakovaně?) poslali inspekci, později, že jste tak učinili i na jiných školách a nikomu to nevadilo. Mám strach použít závorku a otazník, tak si to pamatuju, ale pamět je zrádná, radši si Váš proslov pustím ještě jednou, a zdejší diskuzi, snad to najdu. Takže se mám těšit na obsílku, budete mne žalovat pro pomluvu? Tam celou dobu směřujete? Omlouvám se Vám, že můj výrok vyzněl, jakobyste poslal na předmostenskou školu berňák. A promiňte, končím. Všechno je mi jasné, nemám žádnou další otázku.

    reagovath.a.2017-12-03 21:14:14

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Hloupý anonyme

    Na druhou stranu, už jsem i zachytil snahu podat trestní oznámení mým jménem a to už byla silná káva i na mě. Podklady jsem si pro jistotu nechal, protože jednou bych toho hajzla rád potkal.....i to se anonymně děje......bohužel, v tom je doba strašná.

    reagovatJiří Kohout2017-12-03 20:22:17

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Hloupý anonyme

    Nezákonného na tom, zda se dotáži na to jakým způsobem probíhal ten a ten zákrok není nic. Do správního řízení nevstupuji ani nemohu, žádné jiné informace nepotřebuji a nežádám. A dotázat se na konkrétní věc mohu, pokud znám místo a čas, popřípadě jméno dotyčného. A klidně i s jeho souhlasem. Klidně si podejte stížnost, žádost, žalobu a je mi jedno, zda to bude za občany, či za sebe. Vyprošujte si co chcete. Nemám v úmyslu obcházet Hloupé anonymy, abych mohl napsat dopis za část občanů města, pokud se pro to rozhodnu, obejdu si ty relevantní a Vás klidně minu. Nemám s tím jediný problém.......Na žádný berňák jsem ohledně školy v Předmostí nepsal ani s mandátem ani bez něj - je to doufám dost jasné sdělení, které snad nelze překroutit i když u Vás si nejsem jist......;) To už není o významu slov, ale to už je otevřená pomluva. Tím se naše diskuze dostala přesně do toho bodu, kam celou dobu směřovala. Od prvopočátku snaha vyprovokovat a chytit radního u nějakého dehonestovatelného vyjádření. Zároveň šířit pomluvy. Tady je to častý jev, nejste vyjímka......vždy mně fascinuje, že na takové svinstva mí někdo žaludek.....rozkrytí toho poměrně slušně vedeného napadání bylo jediným důvodem, proč se naší iracionální diskuzi věnuji. A to ani ne kvůli Vám, ale pro ty co čtou a dovedou trochu i myslet co se v anonymním prostředí může dít za zvěrstva.........pěkný večer.

    reagovatJiří Kohout2017-12-03 20:16:58

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Hloupý anonyme

    A to jsem přehlídl, to s tím zrcadlem a že jsem nenormální, že bych byl sám Lajtoch .... úšklebek. To se Vám to uráží, hloupého anonyma. Nedokázal byste se udržet ve věcné rovině, prosím? Že se ptám.

    reagovath.a.2017-12-03 19:49:15

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Asi 4x jsem se Vás ptal, jste-li autorem dopisu ve vedlejším vlákně (jde o ten ... existují indicie ..., vzpomínáte? Odpověděl jste mi nyní, že jste, děkuji. Takže v této věci zůstává jen moje nesmělé špitnutí, že jste jej psal jménem občanů (proboha už nechtějte počtvrté, ať Vám ukážu to místo), tedy i za mne, hloupého anomyna, a propříště bych si to vyprosil. Přičemž uznávám, že dokud Vám neřeknu, jak se jmenuji a kde bydlím, jste v patové situaci, neb mne nemůžete požádat o svolení. Můžeme se domluvit, že až zase budete někam jako občan Kohout psát, odvolávajíc se přitom na občany Přerova, kamkoli, třeba prezidentovi, ombudsmance, SZ, školní inspekci, a co já vím kam ještě, alespoň se zamyslíte, zda máte od občanů mandát. To jsou jen příklady, možností, kam psát, když se cítíte nějak dotčen, třeba, že s Vámi někdo nesouhlasí, je mnohem více, třeba na berňák, nebo kam jste to ještě psali v případě předmostenské školy. Vlastně pardon, to už nebyl občan Kohout, to už bylo za radnici, tak to ode mě nebylo fair, uznávám, to už bylo s mandátem. Rozdíl mezi námi asi bude v tom, jak chápeme význam slov, nic jiného už mne nenapadá. Já můžu za jedovatou slinu od pánů, co je níže jmenujete? To myslíte vážně? Možná by bylo dobré se držet tématu, když už se teda se mnou otravujete. Nyní se bavíme o mém dalším politováníhodném omylu, kdy jsem si Vaše nevinná slova "podívám se na to", vysvětlil jinak, než že znamenají, že se, nyní cituji "jako občan i jako radní se mohu zajímat o to, zda zásah proběhl korektně v intencích zákona a vnitřních směrnic". Napište luxusovi rovnou, že se budete zajímat, zda zákrok ... bla, bla ... vnitřních směrnic, řeknu Vám rovnou, že jako občan ani jako radní na informace o konkrétním přestupku nemáte nárok, ze zákona. Existují-li u MP Přerov nějaké interní směrnice, které toto dovolují, měl byste Vy jako první, jako občan, co se nebojí podepsat, jako zastupitel za hnutí, kterému ležívala na srdci zákonnost postupů, i jako radní, bubnovat na poplach, když existují nejen indicie, že z MP unikají informace, nýbrž přímo unikají. Zhruba co čtvrt roku, což je, mým odhadem, interval lapsusů pistolníků MP, tu pan náměstek obhajuje jejich postup, vyjadřujíc se v otevřených řízeních o zjištěných či subjektivních skutečnostech, koho jako pistolníci sledovali, jaký je jeho názor na lékařské posudky a že protistrana byla drzá jak nepřispůsobiví, tudíž s ní nebyla žádná domluva. Čerpám výhradně z příspěvků pana náměstka zde uveřejněných. Čtu je pozorně. Chápu význam slov. Asi moc sémanticky, ne tak nějak politicky. Mám Vám v každém příspěvku znovu vysvětlovat, proč se nepodepisuji?

    reagovath.a.2017-12-03 19:12:24

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Hloupý anonyme

    A poznámka, že se už hlásím k dopisu na SZ, tak k němu jsem se hlásil už když jsem ho napsal - podepsal jsem se, nejsem zbabělec. A stejné tomu bylo i v reportáži po tom, co z toho Zatloukal, Lajtoch a a Kulíšek udělali na tiskové konferenci na toto téma udavačství......tuším v roce 2012? Opět jedová slina mimo realitu. I zde se podpisuji, na rozdíl od Vás.....

    reagovatJiří Kohout2017-12-03 17:52:23

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Hloupý anonyme

    Mnoho slov ještě neznamená, že něco říkáte......nevím proč bych měl o Vás jako anonymovi někam psát na státní zastupitelství? Prostě jen množíte slova jako kouř pro zakrytí nesmyslů. Vy jste snad trestně stíhaný primátor, kterého proti vůli nejvyššího státního zástupce opakovaně osvobozuje státní zástupce, který si na sebe případ stáhl jako nadřízený od jiného státního zástupce? No to bych se divil, leda, že byste byl sám Lajtoch.......:) nebo bydlel v jiném městě. K věci - jako občan i jako radní se mohu zajímat o to, zda zásah proběhl korektně v intencích zákona a vnitřních směrnic. Do správního řízení, které vede policie nemám právo vstupovat a ani nevstupuji. Pokud by mě oslovil ten pán a sdělil mi cokoli co by zavdávalo podezření ze špatného postupu strážníka, pak by asi záleželo na tom, jak bychom se domluvili. Pravděpodobně bych mu doporučil stížnost na postup strážníka.......v tomto jsem naprosto klidný a Vy zcela mimo mísu. Random přístup do databáze......základní otázka je daná - k čemu mi bude informace, kdo jakou pokutu zaplatil??? Tak to nechápu.....mám se ukájet radostí, že někdo byl pokutován? Jste nenormální, pokud takto uvažujete......soudím, že tyto úvahy jsou jen Vaším zrcadlem......

    reagovatJiří Kohout2017-12-03 17:48:46

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Když já nemožu kandidovat, nejsem z téhle planety. Kdybych mohl, máte nepochybně pravdu, zvolili by mě, přerované mají dar volit exoty.

    reagovatZelený Raoul2017-12-03 16:29:42

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Zeleny Raul to bude další takový idiot že ho určitě příští rok Přerovane zvolí na magistrát.... Další takový všeznalek z venkova)))

    reagovatJanek2017-12-03 16:15:09

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Kde stojí 10 let celý panelák, nikoho nezajímá, přestupkový zákon nezná institut vydržení. Ovce jsi ty, Marečku. A přerovská kavka. Ty ty kluky policejní platíš. Kromě Pardubic neznám jiné město, kde by MP tolik buzerovala vlastní občany. V Pardubicích chytaj na Třídě míru o šmigrustu teenagery, co tam jedou na kole (pěší zóna) a dávaj jim fouknout. To snad trumfne i naše, kteří jen kroutěj rukama v horkou letní sobotu cyklistce 40+, co jede po chodníku a odmítá se mocipánům legitimovat, jsa drzá a tím je rušíč při číhání na cigána v A1. To jim Puchalský nenařídil (to kroucení), to dělají z vlastní iniciativy a teď ti budou brečet, že je vyslali tě buzerovat. Ty si to snad i zasloužíš. Na daních asi platíš málo, to si rozeberou úředníci, zbytek prožerou lýsecká děcka v buřtech, tož sa nediv, že sa to někde musí dohnat!

    reagovatZelený Raoul2017-12-03 15:09:34

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:jenom

    Ten pán, co ho jmenujete, samostatně nekoná. Hledáte-li duchovního otce úpravy na Wurmovce, hledejte mezi cyklisty, co se mnou barevně ladí.

    reagovatZelený Raoul2017-12-03 14:44:12

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Marečku, myslím se mýlíte. Věnujte pozornost měsíčnímu rozpisu výběru pokut ze závěrečných zpráv MP - v některých měsících to prostě musejí dohnat a bývá to napodzim. Pochybuji, že by si MP sama od sebe 4x navýšila plán na r. 2017. Pokuta nemá se skutkem co společného - prostě jste měl smůlu. U nás na sídlišti stávají desítky aut, kde by neměly, prostě proto, že se jejich majitelé vrátili z práce po 17té hodině, když už je všude plno. Ale vědí, že ráno nejpozději do 7 zase odjedou a přes noc počítají s tolerancí MP, též místní bonzové jsou přes noc tolerantní. Primátor byl u nás jednou, potkal týpka, co mu řekl, že je tu parkovacích míst dost, a tím to bylo pro město vyřízené. Měli jsme smůlu, že potkal ausgerechnet borca, co se vrací z práce ve tři.

    reagovatz Předmostí2017-12-03 12:18:29

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Hloupý anonyme

    Děkuji Vám za vysvětlení ve věci luxus. Že by ředitel policie zjistil okolnosti a vyhodnotil, že něco nebylo v pořádku, se stalo, pokud vím, jen jednou. To zaprvé a zadruhé, že jediná odpověď, kterou byste mohl dostat je, že bez pověření přestupce nemáte ani jako občan Kohout, ani jako radní Kohout, nárok na informaci o tom kterém konkrétním přestupku, neboť tato je neveřejná. Možná jsem přehlédl, že radní mají nějakou výkonnou či informační vazbu na MP, jinou než řadoví občané. Je-li tomu to, omlouvám se Vám a souhlasím, že moje příspěvky odvozené z Vašeho "Kouknu se na to", jsou voloviny. Mrzí mě, že moje komentáře berete jako osočování. Když se nakonec vždy prokážete, že moje příspěvky jsou jen bláboly hloupého anonyma, že je všechno v pořádku, v tomto případě se jednoduše vysvětlilo, co znamená "kouknu se na to" - to je chtít po veliteli, aby prověřil, že pistolníci konali postupem "vše v pořádku" (hlavou proti zdi - ale to se může) a uznávám, že jsem nyní na řadě já, abyste mi to nějak vrátil. Žiju poměrně spokojeným, klidným životem. Nehodlám na tom nic měnit, a proto, když dovolíte, zůstanu anomymní. V této souvislosti často vzpomínám na Váš proslov na ZM - vysvětlení, kam až jste schopni a ochotni zajít, pokud má někdo názor odchylný vašeho, tehdy šlo o odvolání předmostské ředitelky. Tak nějak cítím, že bych se z něj měl poučit. Jistě byste našel nějaké indicie, na jejichž základě byste někam napsal, co si o mě myslí občané Přerova, a co je potřeba učinit k mému potlačení, případně jakou kontrolu bych jistě uvítal. Ale to se zase dostáváme k dopisu na SZ (jsem rád, že se k němu už hlásíte) - neroztáčejme další kolo nedorozumnění, myslím je jasné, že se neshodneme. Ostatně, když ti čtyři cikání psali prezidentovi jménem občanů, taky se Vám to zdálo divné. I když, pravda, Vám se zdálo divné, že proti tomu nikdo neprotestuje.

    reagovath.a.2017-12-03 11:57:05

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Tak je to pravda. Dostal. Jsem pokutu prý napopud Puchalskyho toho sinilniho ignoranta.... Dříve na vybrali cca milion letos asi 3.5milionu... Prý chválí komína a podepíše se mu to na prémiich... Jinak pokutu jsem dostal na místě kde stojí celý panelák 10let a a dnes už tam zase stojí soused... A nic... Ale je mi těch kluků policejních líto jaké musí být ovce a co musí jejich žaludek překousnout pokud chtějí práci...

    reagovatMAREČEK2017-12-03 07:23:05

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • jenom

    blbec jako je Košutek který neví kde má auto volant udělat na vurmovce jednosměrku!

    reagovatjenda2017-12-02 10:21:25

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Hloupý anonyme

    Spekulujete, zveličujete, jak říkal Zeman, hyperbolujete pomalu až tak, že to mnozí nepoberou. No to nevadí.....co třeba zjistit totožnost stěžovatele a čas zákroku a jako radní zajít za ředitelem policie a dotázat se ho, zda okolnosti zákroku byly standardní a jednání policisty přiměřené. Ten pak zjistí okolnosti zákroku a řekne, zda je vše v pořádku či nikoli. To nemá s těmi spekulacemi, které tu rozvíjíte nic společného. Jsou to naprosté voloviny, ale to Vám pod anonymní rouškou prostě nemusí vadit. Už jen to, že by se ten stěžovatel zhmotnil po tom co si tu tak ulevil, by bylo rovno skoro zázraku. Obvykle to tak je........JInak ta hra na kočku a myš je zajímavá - jediný, kdo v této anonymní rovině osočování může ztratit jsem já, anonyma nic nepoškodí, ani kraviny, které zde plácá, proto anonym.....o nic jiného tu nejde. A pro příště, ať mám jasno - kam mám zajít pro to správné milostivé pověření pro napsání dopisu nejvyššímu státnímu zástupci? Stačí napsat jméno a adresu a určitě si dojdu pro pověření a ve dveřích se budu legitimovat občankou s tím, že prosím o svolení.....:) To je prostě úlet, anonyme.....

    reagovatJiří Kohout2017-12-01 22:49:48

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Jakpak je asi ono "Kouknu se na to." realizované technicky? Vzdáleným random přístupem do databáze přestupků? To bych hádal jako nejpravděpodobnější, i s ohledem na použité sloveso - kouknout se. Ne přeptám se, ne prověřím. Kouknu se. I když kouknut se může znamenat cokoli, zejména, když se k tomu použije (ta správná) logika. Ale nenapadá mne jediný způsob, jak by se ono kouknut se dalo realizovat bez účasti MP, jinými slovy, že musí existovat někdo, kdo neveřejná data panu Kohoutovi zpřístupňuje. Tipnu si, že to nebude žádný pěšák.

    reagovath.a.2017-11-27 11:48:11

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Já a dotaz. My jediní, jak nás zove slovutný pan Nedělka, hlupáčci, se pozastavujeme nad tím, že radní Kohout má přístup k interním materiálům Městské policie, jak nám bezelstně oznámil - Luxusgate vizte níže (2017-11-19 20:48:17). Na koho ještě, pane radní Kohoute, a při jakých příležitostech prostřednictvím Městské policie "koukáte"? Ale hlavně, jakým právem? Jak je zajištěna ochrana osobních údajů, zpracovávaných Městskou policií? Otázky jsou řečnické, odpovídat netřeba, v obecných rysech odpovědi znám. No a nejsem podepsaný, pochopitelně.

    reagovath.a.2017-11-26 09:21:29

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:luxuse

    Další možností, které odmítám uvěřit, je, že občan Kohout se skutečně může "kouknout" do záznamů MP, případně mu MP sdělí informace o tom kterém konkrétním přestupku. Měl jsem za to, že přestupkové řízení je neveřejné a databáze přestupků, jakož i další složky, co si na nás MP a její politické velení vede, užívají jen potichu.

    reagovath.a.2017-11-25 08:08:48

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:luxuse

    To je docela sprosté, zneužívat tu jméno pana Kohouta. Krádež nicku, to se děje často, ale krádež jména, na to je potřeba mít žaludek.

    reagovath.a.2017-11-24 19:50:09

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Kurva to mahel vi

    Kterej ten krivak je Zacha s Dostalem?

    reagovatJasan2017-11-23 18:51:50

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • to dnes zas bylo - Košutka kopnout do prdele.... se všemi co sedí na radnici na náměstí, chodníky do Předmostí rozdrbany, cesty zacpany, no hnus.

    reagovatno2017-11-23 09:55:33

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Parkování

    Kokutech nemá řidičák, Puch taky ne, Mončičák ví prd a ostatní nemají liz. Takže co se mohlo konečně vyřešit, je zase v piči. A to je Kokutek taky předmosťák. Kdo ho potkáte, plivněte mu do ksichtu. Věž za 10 šla, parkování za polovinu nejde. Hoši příští rok volby a v Předmostí bydlí 2x víc lidí, než jste měli preferenčních hlasů zmrdi!

    reagovatPředmostí2017-11-22 21:28:19

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Realita

    to je slozity pokud si uvedomim, ze Kokutek nevlastni ani auto, ani ridicak....jak ten o tom muze neco vedet...

    reagovatJarda2017-11-20 17:40:41

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ano, hlupáčku, ale radní nemá žádné pravomoce přezkoumávat a kontrolovat oprávněnost již udělených pokut. Ani u městské policie.

    reagovatdotaz2017-11-20 10:15:09

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • V sekci ... pochopitelně

    reagovatPetr Nedělka2017-11-20 10:14:38

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Hele hlupáčku....jedná se o městskou policii, a ta je v dikci města.

    reagovatPetr Nedělka2017-11-20 10:10:01

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Nedělko, hlupáčku. odkdy má co radní revidovat úkony Policie? To je politické zneužití moci jako prase.

    reagovatdotaz2017-11-20 07:53:04

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:zas nepřeháněj nářeze

    Proč by nemohl úkon zrevidovat....zas nedělej divadlo...hlupáčku

    reagovatPetr Nedělka2017-11-20 07:18:20

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Luxus

    S tímto jsem se setkal již asi třikrát. Dvakrát mi pokutu strážník prominul....jednou jsem chytl listek a 300 na služebně. Stál jsem u školky, jako vždy pár let předtím.... pouze na dobu navštěvy školky- nesl jsem sponzorský dar.....a vysvětlení bylo podobné, jez uvádite. Ale co uz, v podstatě je zóna, nad zvyklosti no :-)))) ale na těch vysvětleních něco asi bude

    reagovatPetr Nedělka2017-11-20 07:16:14

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Alefe

    Luxus píše o státní policii,takže toho kokota adresuj jemu.

    reagovatalef2017-11-19 21:37:34

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Radní Jiří Kohout už taky hodlá řídit policii. A pokud radní Jiří Kohout rozhodne, dotyčný policista zazvoní u vašich dveří, poklekne, omluví se a pokutu vám vrátí. Tomu se říká pocit absolutní moci.

    reagovattak to je nářez2017-11-19 21:01:51

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • luxuse

    Jak velkou jste dostal pokutu, kdy, kde a zhruba hodinu. Kouknu se na to. Děkuji.

    reagovatJiří Kohout2017-11-19 20:48:17

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Alefe

    Si úplný kokot negramotný ignorant. Pokuty za špatné parkování udělují především strážníci městské policie kterým je primátor velitelem tudíž jejich přímý nadřízený. Přitom všem co si tento primátor podvodník a darebák dovoluje nemám důvod pochybovat o jeho metodách řízení policie. Pro hlupáky samozřejmě “městské”

    reagovatMahel2017-11-19 19:39:47

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:A to

    se ti přihodilo kde?Myslím,že pěkně kecáš.Odkdy primátor úkoluje státní policii.

    reagovatalef2017-11-19 19:24:03

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • dnes jsem dostal pokutu za to že stojím na místě kde parkuji už 10let na vysvětlenou mi bylo řečeno že Puchalský nadaval že nás malo pokutují tak se to snaží před Vánocemi dohnat....to je krásný přístup jak seniora tak státní policie placené z našich daní...

    reagovatluxus2017-11-19 19:09:44

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • More

    Dirgo-já dám tvojí staré žiletku,at si ji strčí do špinavé prdele a budeš kvičet ty-kviii kvíííí

    reagovatPepíček2017-11-19 14:49:36

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Co s cikány?

    https://www.youtube.com/watch?v=oewbZOLeGwk

    reagovatHans2017-11-19 14:41:24

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • ... "Předmostí bude řešeno výstavbou estakády, která odkloní tranzitní dopravu, která nebude město objíždět po dálnici" ... No vidíte, Džubákova estakáda se to mělo jmenovat. V mojem návrhu ale bylo, že tranzitní doprava bude město objíždět po dálnici, ne že nebude.

    reagovatDžubák2017-11-19 14:17:46

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Pro Jan Sova

    Jiri Kohout je prece nejchytrejsi obcan Prerova. Toho nezaskoci nic. To obcane jsou nevzdelani tupci, nechapajici jeho genialitu...

    reagovatAle ale2017-11-19 13:56:49

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Pro Jan Sova

    Pan Kohout, jste sebestředný blázen. Tohle není řešení situace. Doplňte si vzdělání - třeba na dopravní škole v Pardubicích. Tohle co popisujete je něco jako kdybyste přišel k doktorovy se zlomenou nohou, ale on Vám dal léky na kašel.

    reagovatPro Jiří Kohout2017-11-19 13:40:35

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Poslouchej more pepik kokoti mrtka ty kandiduj za buseranti jaaaj bude se ty to líbit te vimrtam do tvoj spinavi zadodir jaaj pekny budeš kvyčet ako moja stara kviii kviiii

    reagovatDirga2017-11-19 12:04:34

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Pro Jan Sova

    Budou 2, ten druhý za teplárnou. Trasa je dobře vidět tady: https://mapy.cz/zakladni?x=17.4256787&y=49.4405169&z=14&source=muni&id=83&q=P%C5%99erov, je tam čárkovaně. Nevidím tam smysl zkapacitnění Mádrova podjezdu, ale jak tu kdosi poznamenal, nemusíme všemu rozumnět. Ani v přechodném období (5-10 let?), kdy bude dálnice hotová až po přednostenské křížení a pokračovat bude až za Moštěnicí. To si teprv užijem.

    reagovatsouhlas2017-11-19 10:54:59

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Pro Jan Sova

    Tranzitní doprava Olomouc-Otrokovice a Ostrava- Otrokovice odvede mimo Přerov dálnice. Proč tedy řešit nějaké jiné varianty? Mimochodem kde budou sjezdy a nájezdy na dálnici u Přerova? Budou snad dva?

    reagovatBH2017-11-19 09:52:13

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Dirga by měl kandidovat na prezidenta.Okolo lokomotivy má hodně voličů.

    reagovatPepíček2017-11-18 23:55:18

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Špatně. Kohout je udavačské hovado

    reagovatPrerovan2017-11-18 23:45:15

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Kohout je lidská zrůda

    reagovatAlien2017-11-18 19:21:33

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE: Slepičí prdelko

    tady je nyní řeč o dopravě. A vůbec, není od věci upozornit na nepravosti. Nebo si za všech okolností necháš srát na hlavu jen abys nebyl bonzák. Taky možnost.

    reagovatKarel Strnad2017-11-18 18:41:17

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE: jůlinko

    To je již hotová věc. Ale bude to pak dobré korzo pro cikány, až se vyřeší vnější okruh. nebo taky ne, průpich zůstane jako "kvalitní" řešení dopravy a zablokuje další, kvalitnější, řešení.

    reagovatKarel Strnad2017-11-18 18:38:53

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • no ale hlavně to neřešte bouráním domů a průpichem města. o mein gott.

    reagovatjůlinka2017-11-18 15:12:26

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Přerovský udavač se ozval. Tak co Kohoute? Do jaké strany zamíříš teď? ANO tě nechce. Tak SPD neb piráti??

    reagovatSlepička2017-11-18 14:26:14

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pro Jan Sova

    Třetí most pro Přerov bude dálniční most a spousty změn, které dopravní situaci zlepší. V první řadě, Předmostí bude řešeno výstavbou estakády, která odkloní tranzitní dopravu, která nebude město objíždět po dálnici mimo kritickou křižovatku na předmostí. Ta pak bude vlastně sloužit výhradně místní dopravě. Směr od Bystřice bude řešit zkapacitnění Mádrova podjezdu na silnici druhé třídy s napojením na dálnici a nebo to převezme průpich. A příjezd od Hulína, Otrokovic bude řešit průtah a dálnice. Chápu, že to není a nikdy nebude ideální stav, ale tato koncepce přinese jednoznačně zklidnění dopravy a uleví na nějaký čas kritickým místům, kde nám doprava kolabuje. Dnes je město zatížené už i v okamžiku, kdy je vše v pořádku, natož, pokud je to nějakou nenadálou událostí zpomalené. Co by se mi nelíbilo, tak budovat třetí most tak, aby přivedl tranzitní dopravu do oblasti Lagun a Michalova.......

    reagovatJiří Kohout2017-11-18 12:28:03

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Tady ty spiny na Michala

    Asi pise ten co bydli pobliz ve Svepomoci a leta chodil na navstevu, kdyz Michal nebyl doma, ze ano....

    reagovatno jo2017-11-18 12:01:03

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ono je to vy zamrdaní zlí kokoti jinak!! To ale pičusi zamindrákovaní nechtěj slyšet. Záchová chlastat a peleší se už dlouho. Zácha vše dlouho zachraňoval a nechtěl kvůli dětem rozvod. To ze Magdu přiměl k léčení ze závislosti v Kroměříži odkud ji bohužel vyrazili pro její neakceptovatelné chování je věc druhá. Takže se sama rozhodla pro nezřízený život plný chlastu a pelešení se tak to není volba Záchy. Vy zmrdi

    reagovatMagdovec2017-11-18 11:47:19

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Souhlas se Strnadem

    Ostatní, co tady člověk čte....je opravdu humus drbárna

    reagovatPetr Nedělka2017-11-17 19:58:17

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Opustil si nemocnou ženu se třemi malými dětmi,!! Parchante!! Podvádíš ji s barmankou a chceš ji o všechno připravit a zneužíváš toho že je nemocná a protože si ji nechal oškubanou bez peněz se třemi tvými dětmi tak nemá na právníka aby se mohla bránit ty lumpe,!! Pěknou školu ti major Boháč dal!! Styďte se fuj fuj

    reagovatFuj Zácho2017-11-17 19:39:26

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • prosím tě TAK se nestarej co bude. si zoufalec, který neví co mluví ani co píše a s hrubou chybou, běž prosím znovu do školy a nesviň tu. Občanka Přerova

    reagovatpro tak2017-11-17 19:33:50

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • ods a čssd jsou i v Přerově na dně

    obě strany se tedy pokusi o znovuzrozeni. Skládal (pokud ho ještě z čssd nevyhodily) z čssd přejde k ods a Zácha z ods přejde k čssd. Boj o korýtko v těchto dvou mini stranách tedy začiná. A bude zajimavý. Nechá si to Skládal a Kouba libit. A co student Vymětalik, přijme Záchu v čssd jako šéfa? Nebo všichni jmenovani vytvoři s panem Pospišilikem novou stranu "Demokraté"?

    reagovattak2017-11-17 16:13:06

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Doprava Přerov

    Ještě jedna poznámka k "řidičům": místo aby šli pár kroků pěšky z parkovacího místa mimo silnici tak zastaví auto na silnici, zablokují jeden směr, pustí blikačky a myslí si jak to vyřešili... Asi podnikatelé a manažeři, co tak dřou, že každá minuta je strašně drahá.

    reagovatKarel Strnad2017-11-17 14:51:36

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Doprava Přerov

    Jo a cpát furt dopravu do města místo pořádného vnějšího okruhu mi připadá jako zhovadilost.

    reagovatKarel Strnad2017-11-17 14:47:36

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • doprava v přerově

    Za ten bordel v dopravě a za ucpané cesty odpovídá chytrák Košutek !

    reagovatpavel2017-11-17 14:47:14

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Doprava Přerov

    ono jsou trochu na vině i samotní "řidiči". To co kolikrát předvádějí, není se pak co divit, že je celý Přerov totálně zacpaný. Např. naserou se do křižovatky, když nemohou dál jet a pak blokují ty co mají zelenou z jiného směru. Nechávají mezery a na zelenou pak přes křižovatku projede možná polovina z těch, co by jinak mohli projet. Za křižovatkou se dál plouží třicítkou místo aby jeli padesát...

    reagovatKarel Strnad2017-11-17 14:45:48

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    to pravda, Dostál je budoucnost ODS

    reagovatje2017-11-17 13:50:46

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Jsou tři lidi kteří měli významný vliv na Záchovu kariéru. Boháč Kanis Knobloch. Bez nich by byl Zácha neznámý pán. Všechny je dnes pomlouvá a distancuje se od nich protože už je nepotřebuje a leze do prdelky jiným.....

    reagovatČlen2017-11-17 13:10:10

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Vis co obcane

    Zopakuj si radsi pravopis, protoze by ses mohl "milit" , ty pomyleny chytroline.

    reagovatNo2017-11-17 10:01:16

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Kdo skutečně Záchu zná tak ví,že se Alena nemílí. Záchovo poklonkování. Podrazy na občany. Prosazování vlastních zájmů prostřednictvím druhých jen abych se neumazal. Salutování Boháčovi major Boháč. Zpravodajská činnost pro Boháče spočívající ve šmírování občanů.... to je skutečně hnus a prerované si to pamatují

    reagovatObčan2017-11-17 09:34:57

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • S

    Hodnocenim Bohace souhlas ale se Zachou jsi uplne mimo. Nebudu ti to vysvetlovat, bylo by to asi k nicemu ale nechtej abych ti rekl, ze jsi blba.

    reagovatNo2017-11-17 08:48:27

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • ODS v Přerově potopili Boháčovi intriky a jeho nejlepší student Zácha je svoji zbabělou povahou jeho skvělým pokračovatelem. Větší zbabělce věru jen tak nepohledáš. Budoucností ODS je Dostál. Je pro lidi srozumitelný je lidský

    reagovatAlena2017-11-17 08:00:37

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Kalousek vyčural s Fialou

    a potopil tim veškeré naděje ODS na znovuzrozeni !!!

    reagovatchachacha2017-11-16 16:08:43

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:souhlas

    denně jsem jezdil z Vinar do Meopty a zpět na kole. Časově to bylo rozhodně rychlejší než autem, a zdravější.

    reagovatBH2017-11-16 14:52:29

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • zkolabovaná doprava

    No a co jste čekali ? Za komunistické peníze ofčáci dopravu neřešili, museli by totiž pracovat. Kapitalistické peníze vám do klína nespadnou.

    reagovatvenca2017-11-16 09:59:20

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • No, budete muset vyměnit auta, ve kterých sedíte po jednom za jiné dopravní prostředky nebo jít pěšky. Prospějete svému zdraví i zdraví ostatních - dusíte Přerov!

    reagovatMer2017-11-16 09:40:34

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Myší díra v Předmostí

    Chybí druhá silnice do Předmostí - silnice z myší díry v Předmostí (mohla se realizovat v rámci chystané přestavby žel. koridoru) kolem EMOSu a kolem Žebračky (v místě dnešní cyklostezky). A most u Loděnice mohl být dávno silniční a Riedlova ulice by pokračovala až ke škole Za mlýnem. Odlehčilo by se Spálenci a Jateční. Ale radní stále čekali na to, co vymyslí stát a státu byl Přerov ukradený.

    reagovatMaxík2017-11-16 08:58:52

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • vnitřní doprava

    vnitřní dopravní kapacitu prostě Přerov nepobere bez 3. mostu, kterému se tolik politici vyhýbají. Toho řešení se doufám dožiju, ale s touhle ani minulou garniturou to nebude. Když odmyslíte tranzit Olomouc - Otrokovice (který má částečně řešit průpich, pche), pořád vám zbyde 60% problému uvnitř. Od dopravně najatých odborníků jsem slyšel, že je to z velké části způsobeno nedostatečnou šířkou komunikací a délkou odbočovacích pruhů. Pak stačí v Předmostí dva strejdové v kamioně s řepou, kteří se nevejdou za sebe do odbočováku a zablokují celý příjezd do Přerova (ve špičce pochopitelně). Např v Předmostí by pomohlo částečně (opravdu decentně) zjednosměrnění "myší díry", ale nikomu se nechce financovat napojení u Baly.

    reagovatJan Sova2017-11-16 08:03:36

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Jestli není problém na druhé straně..

    Něco již bylo. Účastnil se i tehdejší, dle některých nejlepší, pan primátor. A co? A nic...

    reagovatKarel Strnad2017-11-15 22:11:53

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Jestli není problém na druhé straně..

    ....u toho, kdo založil Přerov na takovém blbém místě:-) A co třeba sehnat 500 lidí a udělat protestní ucpání centra...:-)) Třeba si toho pantáti všimnou:-))

    reagovatPetr Nedělka2017-11-15 19:16:50

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Prodlouzeny vikend

    Mirku, je to v poho, 17. listopadu budou kšefty otevřené.

    reagovatKarel Strnad2017-11-15 17:49:58

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • včera blokovalo celou křižovatku menší nákladní auto na odbočce do Dluhonic v Předmostí. Kolona aut od Olomouce, přes kterou neprojel. Takže drahnou dobu stála auta za náklaďákem od Přerova, nebylo kudma objet. Následně na to se pokazil autobus v podjezdu v Předmostí a bylo vymalováno. Šprajclé to bylo celé.

    reagovat...2017-11-15 16:45:06

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • na V.Dlážce se staví nová cyklostezka a tak tu taky neprojdete .....

    reagovatno a2017-11-15 16:02:23

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Prodlouzeny vikend

    Jejda ja zapomnel, takze v kauflandu uz je hladomor?

    reagovatMirek2017-11-15 15:37:51

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Klídek

    Můžeme být v klidu, na radnici sedí dopravní expert, který vychodil třináct tříd a ten nás z velmi svízelné dopravní situace jistě brzy dostane ;)

    reagovatMilan2017-11-15 14:47:46

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • včera 14.11.2017

    jsem to viděl. Fronta od křižovatky Velká Dlážka Lipenská, přes superkruháče u mostu Míru až po gymnázium (čas 15:25). No to někdo tu urbanizaci města pěkně v 90. letech zadrbal, když se ještě nikde nestavěly nové objekty, bouraly se staré a na tlustší silnice nebyla náladička. Zato na jiné veleprojekty, jako Přerovské regionální letiště, semafory za každým rohem, na to náladička byla....

    reagovatLord Owl2017-11-15 14:44:31

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


Další články - Články z Přerova, Přerov, Přerovsko



Koncert na Štědrý den na náměstí: letos bez Pavla Nováka - Proč?

publikováno 15. 11. 2017 sekce: Vaše články
komentářů: 78

Pro Přerovany citlivé téma se dostalo dokonce na přetřes na minulém jednání zastupitelstva,

Zeman je Antihavel. Jsem ateista, ale "Chvála Bohu"

publikováno 14. 11. 2017 sekce: Vaše články
komentářů: 22
„Zeman je prezident Antihavel,“ uvedl server Politico.

Romové se ohrazují proti Zemanovým slovům o nepřizpůsobivých

publikováno 12. 11. 2017 sekce: Vaše články
komentářů: 35
Otevřený dopis členů Rady vlády pro záležitosti romské menšiny prezidentu Zemanovi:
Vážení voliči, občané České republiky jakékoli národnosti,

obracíme se na vás s výzvou nevolit Miloše Zemana v prezidentských volbách 2018! Prezident republiky je prezidentem všech občanů, občané by se neměli stydět za jeho chování ani výroky.

Jak se zbavit cigánů v Přerově

publikováno 11. 11. 2017 sekce: Vaše články
komentářů: 14

Předmět:: Lety - výzva !Velebný pane Hermane! Proboha vás prosím: dotáhněte tu aféru koncentrák Lety až do konce.
 

Informace pro čtenáře

Vložte článek, nebo inzerát.

Vložit nový článek Přidat nový inzerát
€ nákup 27,00 € prodej 27,85

reklama

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Anketa

Přerovský deník

 

Přerovské noviny - Informace

Redakci pište na email redakce@prerovskenoviny.eu
Pokud chcete informaci o inzerci na Novinách, pište na e-mail reklama@prerovskenoviny.eu

Přerov - Info region & Přerovské noviny.
Informační server okresu Přerov.

Kontaktujte nás


Přerovské noviny na facebooku

Navštivte také naše další portály

Odkazy