NkuECtrASMgLTrWJc
yvpvDx I value the article.Really looking forward to read more.
reagovathigh quality backlinks2014-07-18 17:37:54
podnikatel -to je piča,která parazituje na dělnících a nechce platit daně.
reagovatPetr Zmrzlík2014-05-25 20:15:06
Jo karle
A proč již dávno nejsi v nějaké té zemi zaslíbené? Asi tu pro tebe bude tv současnosti en ráj, který tak opěvuješ. Co jiného by tě tu drželo, že?
reagovatKubrt2014-05-24 12:50:57
RE:RE:RE:RE:Když ptáčka lapají...
"Blbečku, článek je o daních."
Ano blbe, i to o OSVČ je o daních. I o mých daních. O kecech, že OSVČ po státu nic nechtějí, a proto nebudou nic platit, o kecech, že OSVČ nikdy neonemocní (přece je superman, žádné ty nemoci ho nikdy nepostihnou, a pokud ano, sám se odoperuje, sám si udělá transplantace, atd.), proto do zdravotnictví nic nedá, a to pak až ho to zkrouhne, platí ti druzí, ale to je v pořádku, to již nevadí, to přece není komunismus, ale chytrost..
reagovatKubrt2014-05-24 12:48:40
RE:RE:RE:RE:Když ptáčka lapají...
Ano, posunul jsem to o kousek jinam. Bylo to poté, co se zde projevil pan předseda nedávno vládní strany, který na iDnes napsal svůj názor o vraždění OSVĆ. Ale i o vašem úvodním článku - viz reakce na vaši kritiku, že někomu vadí fungování firem přes daňové ráje. Tento vámi kritizovaný názor je o něčem jiném než co jste tu pak uváděl. Je o tom, že firma by měla danit tam, kde funguje, a ne tam, kde se jí chce. Což jí současné zákony povolují. Také jsem tím chtěl naznačit, že pod tím vaším obecným pohoršením je víceméně osobní prospěch - to že určit skupina, ve které nejste, bude mít daňovou úlevu, to vás strašně pohoršuje. To že jste v jiné skupině, která má výhodu proti jiné, to vám vyhovuje a názor podobný tomu vašemu z ůvodního článku shazujete a jeho autora nazýváte blbečkem, levičákem... A o tom to hlavně je. Ne o skutečnosti, kterou moc neovlivním, ale o těch přiblblých kecech OSVČ na adresu zaměstnanců. Kecech o soli země, o pilířích společnosti, o dříčích, pro něž den má 25 hodin, měsíc 40 dní a rok 15 měsíců. O kecech, že zaměstnanec se jen veze, má nemocenskou, důchod, dovolenou, a OSVČ ho živí. O kecech, že pokud někdo daní paušálem, tak nebude mít slevu na dani na poplatníka a díky tomu umže hlady... Jen bych prosil do toho netahat OSVČ a právnickou osobu (firmu). To je jako nebe a dudy.
Jo a pokud narážíte na volby, tak to je tak říkajíc k hovnu. Alespoň z mé strany. Zatím co jsem kdy volil, tak jsem byl buď přehlasován, nebo obelhán. A to za celýcj těch 25 let tzv. demokracie. I poslední volby do parlamentu a chování těch co jsem volil mi nedává naději, že bych po uplynutí volebního období mohl říci - ano, konečně to vyšlo...
A supehrubá mzda - to byl jen podvod na voliče. kteří věřili 15 % dani z příjmu, daňovému kolečku a daňové kalkulačce na stránce ODS. Kdo umí trochu počítat, tak si vždy spočítá, co je náklad na zaměstnance a jaké je skutečné zdanění jejich práce.
reagovatKubrt2014-05-24 12:06:18
pro pana Jemelku
Napsal jste to pěkně. Zvlášťě se mi líbilo pojmenování toho co nikdy normálně nepracoval a žije si v jiném světě - plešatej kokot. On sice v TV říkal, že žije naprosto normálné, bydlí v bytovém domě a chodí do sámošky, ale o normálním životě ví prdlačky.
Zaměstnavatel by měl dát zaměstnanci vše co vydělal a zaměstnanec by si poplatil sociální , daň a zdravotní. Pak by mnohý zaměstnanec pochopil kolik ve skutečnosti bere a o kolik ho obere stát. A zaměstnanci je jedno jestli ten živnostníček co u něj dělá vůbec na tu jeho výplatu zrovna vydělal nebo dostal zaplacenu zakázku. Já jsem takhle dotoval výplaty , nájmy a další náklady rok a nikoho nezajímalo, že celý rok prodělávám. Až jsem se po roce začal dostávat do plusu, tak každý chtěl dostat přidáno, ale já jsem z toho pomyslného plusu lepil jen dluhy.
Taky bych se odstěhoval jinam vědět kam. Stát cche vybírat víc a víc a přitom se jen tak vyhazují stamiliony. Když denodenně vidím vysmáté cikorky, jak se mají čím dál líp, tak jsem vždy pořádně naštvaný. A už se zase vytáčím. Mějte se, ať se daří.
reagovatTefal2014-05-23 08:40:37
Už jste pochopil
že já si koupím o čtvrtinu víc než Vy? už jste pochopil, že neučiníte li bumbrlíčkovi přítrž, budete bit? Už jste pochopil, že preferujete cosi, co Vás bude okrádat a zpoplatní i váš pohřeb? Inu, jak je ctěná libost.
reagovatKarel Jemelka2014-05-23 00:14:41
RE:RE:RE:Když ptáčka lapají...
Milý pane Kubrte. Kde nastal problém? Zarolujte si dolů a zjistíte, že pan Kohout si dovolil pochválit panflet, který si dovolil napsat jakejsi živnostník. A tohle Vás dojalo, znechutilo a cítil jste, že článek je naprosto o něčem jiném. Co si to hloupej trafikant dovolil napsat? Jo, a celá diskuse se zvrhla, jak jinak na kritiku živnostníka, kterým zřejmě jsem.
Celková pointa článku, je domnívám se v něčem jiném. Tu pointu jste evidentně nepochopil, či zaslepen ideologií odmítl pochopit. Co myslíte. Jste schopen pochopení podstaty, nebo jen budete dehonestovat autora panfletu a někoho, kdo si dovolil vyjádřit souhlas. Dál je všechno jen hloupá diskuse o živnostníkovi.
Celej průser je ve faktu, že jste ideologicky odklonil diskusi někam, kam jste chtěl.
Blbečku, článek je o daních. Daních mých i Tvých. Daních, za které nikdo nedostane adekvátní službu, kterou by stát měl dát. O daních, které se přenášejí v krabicích od vína. O daních, které neslouží občanu (bez politického vyznání a příslušnosti k jakési onálepkované skupině). Ono zamyslet se by asi hodně bolelo. Proto to neděláte a jsa uchopen ideologií preferujete třídní boj a nálepkování jednotlivých skupin obyvatelstva. Náramně to prospívá třídnímu boji.
Plešatej kokot chce prý zrušit pojem "superhruhá mzda". Superhrubá mzda je pojem, který zavedlo ODS v době, kdy jsem byl i já příznivcem. Měl jsem tehdy za to, že jde o krok dopředu. Nee, byl to jen úkrok. Mělo by li to totiž být krokem kupředu, pak by musela být superhrubá mzda vyplacena zaměstnanci celá. Mzdová účetní by měla být jen prvkem, který zdarma spočítá, kolik je třeba komu z vydělaného odvést. Asi by se mnoho lidí divilo, že 60% peněz, které jsem obdržel putuji jinam. Na blbosti, cigány, na dotace, na přenášení v krabicích čistých jako křišťál.
Otázkou je, vyhovuje li Vám současný stav daňového výpalného. Osobně počkám na vyměření důchodu. Bude jistě větší než Váš. A pak se stěhuji. Už dávno vím, kam. Bude to tam, kam mi stát pošle důchod ale neuvidí svých 21% na DPH, které bych zde byl nucen zaplatit. Pochopíte už konečně, že z deseti tisíc, které důchodce dostane je povinen odvést 2.100 státu jen proto, že si něco koupí? Já tohle neudělám. Mám mnoho přátel, a ještě existuje dost daňových rájů.
A je mi docela jedno, jaké výpalné na vás stát uplatní. Tohle je už vaše máčka. Já se jen pokusil dát sem návod. Toť vše.
reagovatKarel Jemelka2014-05-22 23:53:23
KOLIK SE VEJDE MORGOŠŮ DO 1. BUNKRU NA LETIŠTI.
reagovatCHCI VĚDĚT2014-05-22 23:04:38
RE:Jsem OSVČ a jsem tomu rád
To beru.
reagovatKubrt2014-05-22 19:04:51
Co je víc?
1,4 nebo 84,5? Sůl země tvrdí že 1,4. Ze školy to znám jinak - 84,5 je mnohokrát více než 1,4, ale kdoví jak je to nyní. Do školy jsem chodil před sametovou revolucí, takže je možné, že nás to tehdy učili špatně.
reagovatKubrt2014-05-22 18:59:55
RE:
Proč bych měl jít podnikat? Abych pak žil na hranici bídy a záviděl zaměstnancům? Se podívej na diskuzi pod blogem pana předsedy nedávno vládní strany o vraždě statisíců živnostníků, jak jsou na tom chudáci živnostníci zle a jak závidí zaměstnacům jejich pohodový život a jak by je zaplacení jen o trochu vyšší daně přivedlo k hladovění a sebevraždám. Plno co tvrdí že "podnikají" to tam píší.
JTo o programování a čisté hlavě nebudu komentovat, to je kravina na entou. Se divím, že je mezi tou inteligentnější částí národa tak rozšířená. No asi to bude tím,že ta inteligence nebude u těch co toto používají, nebude nijak vysoká.
Také ti dám radu - vyhlas se za cikána. Jejich život ti připadá spokojený a finančně zajištěný. To je stejná rada jako ta tvá.
reagovatKubrt Ljulkovi2014-05-22 18:44:19
RE:RE:Když ptáčka lapají...
Pane Karle, tak proč jste psal ten úvodní pamflet, když také dáte na cukrátkové volební tanečky? O čem jiném je to Babišovo chození kolem živnostníků po špičách a vyhlášení některých dalších politiků o pilířích hospodářství a soli země, než strach o ztrátu jedné voličské skupiny? To další (vycházení do ulic, či vyhrožování, že sůl země odejde do Ameriky, což ani jedno nenastalo) , to již bylo jen zdůtraznění, že Babiš je politik, který si nestojí za svým, pokud by mu to mohlo výrazně zhoršit volební preference.
reagovatKubrt2014-05-22 18:27:55
Jsem OSVČ a jsem tomu rád
Jsem živnostník a nemám zaměstnance. Co vyprodukuji, to dostanu zaplaceno. Platím řádně daně i na sociálku i zdravku, jsem i pojištěný. Někdy dělám i 20 hodin denně, jindy vůbec nic - záleží jestli v danou dobu někdo po mně něco chce. Nepletu si paušál s procentním výdajem z příjmu. Téměř nebohatnu ale žiji, živím se prací a to dá práci. Ale jsem SVOBODNÝ, nemám nadřízené, jen odběratele a úředníky. Nechtěl bych být zaměstnancem i když by to bylo jednodušší.
reagovatZilvar2014-05-22 17:45:19
RE:RE:Když ptáčka lapají...Karle tak tedy řekni proč ty jsi nemigroval do tvé zaslíbené země.
Když to nevíš tak já ti to řeknu.Ty jsi jen vyučen jako obchodní příručí.Za druhé jsi zdědil po tvých zesnulých příbuzných pozemky tak, že jsi restituent.Za třetí máš trafičku u nádraží kde zaměstnáváš prodavačku tak ,že to s tebou ještě není tak zlé.Máš štěstí , že jsi ještě nezkončil jako ten trafikant z Bagounovi ulice v Praze.Tak tam dopadali drobní podnikatelé za vyspělého a tebou opěvovaného kapitalismu. Víš proč naše děti utíkají do ciziny?Protože pravicoví gauneři rozprodali všechny podniky kde bylo hromadu pracovních příležitostí.Ti co je za hubičku odkoupili tak je nechali zlikvidovat.Proč?Jednoduchá otázka.Zničili konkurenci na příklad cukrovary,Strojírny v Přerově,ve Zlíně,Chceš ty strašný odpůrce normálního života o který má zájem většina našich obyvatel další důkazy?Ty jsi proameričan ,ale většina má Ameriku za nejzločinější stát na světě.Rostahují se posvětě jako štěnice a kde stoupnou tam teče krev a zůstává po nich jen hlad,rozbitá města a neuvěřitelná bída.
reagovatJan Kropáč2014-05-22 12:35:12
RE:Jen pro ubožáka kykykyryýýýýýýýýýýýýž
Posalouchej ty blbe já sloužil ještě za Čepičky.Byli tam lampasáci rychlokvašky nebo ti kteří měli válečné zásluhy,ale byla tam i spousta dobrých odborníků.Ty jsi asi patřil mezi vojiny blbce tak teť si na to vzpomínáš jak tě honili a buzerovali za to, že jsi přišel na vojnu a neuměls udělat vlevo nebo v pravo bok a při čepobití jsi si myslel, že půjdeš chlastat.Ono vojine pan Kohout je za prve ing.v oboru výpočetnín technika,má svou vlastní firmu výpočetní techniky,je správce internetové sítě,má VŠ ekonomickou tak co by jsi ty ubožáku ještě chtěl.Ty jsi se tady nezmohl na nic jen na sprosté nadávky a urážky.Tak raději sklapni a slušně se omluv.
reagovatNěkdo z branže2014-05-22 12:16:51
Pane Kubrt, tak běžte podnikat, když je to tak jednoduché. To se to plácá od PC. Jako zaměstnanec se nestaráte o rozjezd firmy, kontakty, budovy, úvěry..... Nadřízený Vás ráno naprogramuje a 8 hodin makáte či nikoliv (záleží na snímku pracovního dne). Po 8 hodinách padla, čistá hlava :-) a ráno zase budete šéfem naprogramován. Není to nádherný jednoduchý život? Podnikatelům či živnostníkům, ale takový život nestačí. Chějí víc. Někdo seberealizaci, jiný víc peněz, další víc svobody.......atd. proto do toho jdou a ne všem to vyjde. Jenže to chce odvahu. Tu pane Kubrt nemáte, jen prskáte u PC. Přeji Vám hezký den a polepšete se :-)
reagovatLjulka2014-05-22 04:19:06
RE:Když ptáčka lapají...
Víte, pane Kubrte, zpěv pana ministra financí se mi líbí. On totiž pan ministr financí je labutí písní tohoto státu. I Vy jste totiž naprosto mimo mísu. Vy opravdu nevíte, (protože v Blesku nepsali), kolik lidí (mladých) odchází ven ze státu i Evropy. Jen mezi mými známými jde o cca 9 dětí, kteří jsou jinde úspěšní, přičemž tady by žili z ruky do huby. Na podpoře. Netvrdím, že tady nezůstávají chytří, podnikaví, ochotní makat, jen nemají prostor. Eurouhnijní multikulti politika si myslí, že úbytek schopných lidí nahradí podporou populace cigánů a muslimů. Víte, jsou věci, o kterých se v Evropě nemluví a jsou věci, které je prostě potřeba podporovat, (dotovat, přerozdělovat, zdanit...) jen proto, že idea bývá silnější než rozum.
reagovatKarel Jemelka2014-05-22 00:51:52
Když ptáčka lapají...
Tak co Karle Jemelko, jak se vám líbí líbezný zpěv ministra financí po masáži od soli země? Ani se nemuselo vyjít do ulic nebo vyhrožovat, že všechna sůl odstěhuje do Ameriky.
reagovatKubrt2014-05-21 22:41:23
RE:RE:Pane Jemelko
No vždyť jsem to napsal - závidí OSVČ zaměstnancům, ne zaměstnanci OSVČ. Pročpak OSVČ nevyužijí své rady, které neustále rozdávají zaměstnancům, a nejdou se nechat zaměstnat, když jsou neustále bity? Vždyť by po nich kdejaký zaměstnavatel přímo skočil! Že by věděly, že být zaměstnancem není zase takové terno?
Kde je napsáno, že zaměstnavatel musí dát zaměstnanci auto s bezednou nádrží a servisem, mobil s bezedným tarifem, notebook? O tom tedy nevím, rád se nechám poučit.
T omílání, že se zaměstnavatel téměř pase, protože je nucen ze svého platit odvody, dovolenou, svátky, to je již otravné skoro jako reklamy o vložkách.
Jo a ty přesčasy kontra helmička, to jsem nepochopil. Ono pokud zaměstnanec je dýl v zaměstnání nebo něco dělá večer či o víkendu doma, třeba že dělá termínovanou zakázku a do toho spadne ještě něco co je také nutné udělat, a nemá to posvěcené zaměstnavatelem se specifikací co za to, tak je to zadarmo. Nikde jsem neviděl, že by se platily přesčasy jen proto že je zaměstnanec dýl v práci.
A nakonec poznámka - je srandovní, jak teď všichni politici podlézají OSVČ, že to jsou ti co táhnou stát, že to je ta jediná střední třída. Babiš vyhlásil, že žádný odpočet na poplatníka se rušit nebude. Takže je to jako již drahnou dobu - OSVČ ulevit, zaměstnancúm přitáhnout opratě. To není závist, jen konstatování stavu. (84,5 miliardy kontra 1,4 miliardy).
reagovatKubrt2014-05-21 20:01:22
RE:pro registrace nicku
Jenže to je ten problém, že pokud není registrace nicků na heslo, pak pod zavedenými nicky nebo dokonce jmény známých osob vystupují srandisti nebo hulváti. Oprtavdu myslíte, že nějakými apely toto změníte? Odpovím si sám - určitě ne. Ale jak jsem již psal - pokud vám, provozovatelům tohoto webu, tento stav nevadí nebo dokonce vyhovuje, tak o tom lze diskutovat, dokonce s tím i nesouhlasit, ale to je také vše, co s tím lze udělat.
reagovatNick2014-05-21 19:20:38
Omluva a žádost
Omluva 2X mě spadl komentář, pane Dvořák mohu ho smazat ?
reagovatzhaluza2014-05-21 15:19:00
pro Dvořák
Já možná na rozdíl od vás jsem klidný a několikrát zdůvodnil a napsal, proč SOS, která byla registrována Libercem po Krajských volbách ukončila činnost. Asi tyto skutečnosti budu muset kopírovat pro podobné diskutující.
Moji paměť hodnotit nemusíte a hlavně se starejte o svoje zdraví. Věřim, že už aspoň víte ,že zhaluza je opravdu Zdeněk Haluza. Jestli potřebujete dodám i adresu rád poskytnut.
Klidně kopíruje co chcete, názory na věci a třeba lidi, což nemůžete pochopit, má právo mit každý jaký on pokládá za správné.
Jestli zapšklý důchodce nevím, strojvedoucí vv ano, ale zapšklý, tak asi jako vy mladík. Rozčilovat vám nedoporučuji, bacha na mrtvičku, už i mladíci vašeho věku jsou ohrožení.
Už se těšíme na váš elaborát o prospěchářich z Úsvitu to se pobavíme . Nemohu se dočkat.
reagovatZdeněk Haluza(zhaluza)2014-05-21 14:47:51
pro Dvořák
Já možná na rozdíl od vás jsem klidný a několikrát zdůvodnil a napsal, proč SOS, která byla registrována Libercem po Krajských volbách ukončila činnost. Asi tyto skutečnosti budu muset kopírovat pro podobné diskutující.
Moji paměť hodnotit nemusíte a hlavně se starejte o svoje zdraví. Věřim, že už aspoň víte ,že zhaluza je opravdu Zdeněk Haluza. Jestli potřebujete dodám i adresu rád poskytnut.
Klidně kopíruje co chcete, názory na věci a třeba lidi, což nemůžete pochopit, má právo mit každý jaký on pokládá za správné.
Jestli zapšklý důchodce nevím, strojvedoucí vv ano, ale zapšklý, tak asi jako vy mladík. Rozčilovat vám nedoporučuji, bacha na mrtvičku, už i mladíci vašeho věku jsou ohrožení.
Už se těšíme na váš elaborát o prospěchářich z Úsvitu to se pobavíme . Nemohu se dočkat.
reagovatZdeněk Haluza(zhaluza)2014-05-21 14:47:50
pro Zdeněk Haluza
Nejsem v SPP a ani jiné straně, vždy jsem volil ODS a posledně Úsvit a za obojí se docela stydím,ale beru to tak, že jsem byl jako volič obelhán. V SPP mne až na jednoho člověka nikdo nezná.
Je zde spousta nevhodných příspěvků mimo téma a smazány nebyly.
Vaše krédo jsem vzal zde" stranasos.com-
Zdeněk Haluza
Profese: strojvedoucí ve výslužbě
Tel.: +420 777 291 293
E-mail: zhaluza@volny.cz
Krédo: Slunce svítí, bude lépe.
Ćíst tedy umím, přečetl jsem si to na stránkách SOS, ale vy to máte s pamětí nějaké špatné. Snad po mě nebudete chtít, abych vám sem zkopíroval Vaše zdejší útoky na druhé. S cenzurou mám zkušenosti jen na těchto stránkách, ale proč se vlastně rozčiluji, když je vede z bazaru investigativní saniťák se zapšklým důchodcem. No a rozepsat se zde o prospěchářství vedení přerovských příznivců Hnutí Úsvit bych mohl, vydalo by to na dlouhý příspěvek, ale plýtvat svým časem nemíním, protože by to bylo hned smazáno. Možná se o to před komunálními volbami pokusím.
reagovatDvořák2014-05-21 13:10:49
Pane Dvořák
Pane Dvořák, odpovím jen jednou na Váš opravdu nechutný útok. Pište o spolku prospěchářů, budete tak laskav a budete konkrétní ? Já ve svém okolí žádné nevidím. Je jen dobře, že Váš názor, kdo patří do zastupitelstva nebo ne, nebudete rozhodovat. Asi jak jste byl zvyklý rozhodovat o lidech a jejich osudech z dob vašeho mládí.
To, že si dovolíme smazat naprostý nesmysl, který nemá žádnou souvislost se článkem a diskuzí je jen a jen, náš problém. Určitě najdete dostetek prostoru k nepodloženým urážkam i na jiných webových stránkách. Pokud mluvíte o cenzuře, asi máte bohaté zkušenosti. Ve smazaném komentáři jsme neviděli nic podstatného, jen nepodstatné připomínky k registraci.
Ano na vlastním webu si můžeme smazat opravdu co chceme, Vy opravdu o tom rozhodovat nebudete . A jak tyto stránky jsou vedeny nechejte na prospěchářich z Úsvitu.
Musíte se nejprve naučit čist a potom konkretně napsat, kdo útočí na koho a kolik komentářů zde kdo napsal, jinak doporučuji stránky SpP. Nevím o jakém kredu zde pište, Já nevlastnil 30let knížku KSČ, jako Váš stranický guru Puchalský.
reagovatZdeněk Haluza (zhaluza)2014-05-21 11:57:37
pro Zdeněk Haluza
Pane Haluza - oslovuji Vás tak,ale nevím jestli je to skutečně Vaše jméno. Ráno jsem tu četl příspěvek od nicku zhaluza ohledně registrace a vzniku tohoto nicku . Tento příspěvek byl z nějakého důvodu vymazán. Takže zde vládne cenzura? Co se mi nelíbí to zmažu? Podivné vedení tohoto webu. Vás s Vašimi kamarády z Úsvitu neboli dříve SOS a s Vašimi praktikami bych opravdu v zastupitelstvu vidět nechtěl. Vaše osobní krédo "slunce svítí bude lépe" je převzato z jedné ruské bolševické písně, kterou jsme se povinně v mládí učili? Stejně jako Vámi prováděná cenzura ? Budete oponovat tím, že to jsou Vaše stránky tak si tu budete dělat co chcete? No taky to tady tak vypadá.
Vy se svým věrným spolkem prospěchářů z Hnutí Úsvit do zastupitelstva nepatříte. Nadáváte tu neustále na Kohouta a Puchalského, ale Vy a Vaši lidé jste vlci v rouše beránčím.
reagovatDvořák2014-05-21 10:27:51
pro registrace nicku
Váženy pane, paní, pokud nevíte, co je nick a co jméno a příjmení, tak Vám nepomůže ani registrace. Aby Vám bylo všechno jasné zhaluza= Zdeněk Haluza.
Co nedokážu pochopit za 8let tohoto webu, krádeže nicku. Jestli,že se bojim přiznat k názoru a chci vystupovat anonymně prosim, ale uživat zavedený Nick nebo dokonce jméno a příjmení je hloupý a směšné. A o něčem to také vypovídá o lidech a společnosti.
reagovatZdeněk Haluza2014-05-21 06:05:59
RE:Pane Jemelko
Pane Kubrte, vaříte z vody. Přidejte hřebík, nebo sekyrku a budete mít z Vaší polévky polévku Hřebíkovou případně Sekyrkovou.
Je to k závidění, pane Kubrte.
1 Zvláště, Ano, sociální a zdravotní platí částečně zaměstnavatel, částečně zaměstnanec. Nevidím v tom problém.
2. Ano, placení "dovolené" je problém. Částečný problém. Nepracuji, ale mám "průměr". Dobrá, mohu tohle překousnout. Nemohu však překousnout stav, kdy jsem v jednom roce proplatil sedmi zaměstnancům pár nevyčerpaných dnů dovolené. Ano, vyplatil jsem jim dohromady nějakých 30.000, včetně odvodů. Problém nastal ve chvíli, kdy kontrola z pracáku zjistila, že jsem neumožnil vybrat dovolenou na zotavenou v limitu, který zaměstnanec zákonně měl. Inu, stálo mě to 167.000 na pokutě. Kde je problém? Se zaměstnanci jsem se na proplacení dovolené písemně dohodnul. Stát mě lapnul a navalil mi pokutu .Koho jsem svým jednáním poškodil?
a. Zaměstnance, kterému jsem dal na vybranou?
b, Sebe, protože jsem na oněch zhruba 50 hodin u sedmi zaměstnaců nepřijmul na pracovní smlouvu člověka, který by mi oněch 50 hodin v roce efektivně zajistil?
c. poškodil jsem stát, protože jsem nedodržel jeho uzákoněnou chiméru?
Nee, stát se napakoval a můj zaměstnanec, kterého jsem protizákonně poškodil stejně utřel hubu. Stát jen uplatnil hloupý zákon.
3. Odkroucených 8 hodin? Jste vedle. Nevíte nic o limitu přesčasů. Je to stejné, jako u výše uvedené dovolené. Nemyslíte, že by nemělo být na jednotlivci, který by rád vydělal víc proti jednotlivci, který odkroutí a zbytek energie kterou může mít zaplacenu stráví na cyklostezce se slušivou helmičkou na palici?
4. Jsou ekonomické studie, které říkají. Dej zaměstnanci auto, mobil případně noutbůk. Nedáš li jim to, stejně tě o to okradou. Sledování toho, jak tě zaměstnanec okrádá tě bude stát víc, něž o kolik tě zaměstnanec okrade. Dej jim to, jsou li přínosem, Nejsou li přínosem, vyměň je. Myslíte, že zaměstnanec požívající ony výhody je ke své smůle nepochopí?
5. Co považuji za průser je institut "Státních svátků". Kdosi vyhlásí státní svátek proto, aby ho někdo jiný platil. Neměl by Státní svátek platit ten, kdo ho vyhlásil a uzákonil?
Opravdu je to k závidění.
reagovatKarel Jemelka2014-05-21 02:17:17
Pane Kohoute
ptám se vás jako znalce v daňových otázkách na to co bylo napsáno pod vaším blogem (napsala to odoba která tam obhajuje vaše názory):
...zaměstnanec s hrubou mzdou 600.000 Kč za rok se může dostat do nulové daně...
Jak toho lze dosáhnout jinak než mít třeba 20 dětí (to mě napadlo jako jediná teoretická možnost, nezjišťoval ksem ajké jsou daňové úlevy při zvyšujícím se počtu dětí)?
reagovatKubrt2014-05-20 19:41:23
RE:Upozorňují
tak si do kolonky Jméno nebo přezdívka: každý píše co ho zrovna napadne. Je to vaše přání, tak to tak prostě je.
reagovatKdyž tu není registrace nicků2014-05-20 19:35:29
Pane Jemelko
Pletete si pojem a průjem (s těmi daňovými ráji). Dańový ráj který jste zmiňoval v článku je o něčem jiném než to co popisujete v diskuzi. A to co tu zmiňuji ohledně OSVČ není nic o závisti, ale popis stavu. Ale to jsem již napsal. Pokud si vzpomenu na diskuze ohledně soli země, tedy těch co financují veškerý chod státu a přitom žádné služby státu nevyužívají a nikdy využívat nebudou, tak závidí hlavně oni zaměstnancům: že prý za ně zaměstnavatel platí sociální, zdravotní daň, že prý jim zaměstnavatel ze svého platí dovolenou, že prý všichni zaměstnanci si odkroutí svých 8 hodin a s čistou hlavou jdou do hospody, že prý zaměstanci jezdí v autech co jim dá zaměstnavatel a platí jim veškerý provoz, že prý zaměstnanci dostávají mobily s bezednými tarify, že prý zaměstnaci dostávají notebooky atd. A to vše jim platí zaměstnavatel ze svého! No není to k závidění?
reagovatKubrt2014-05-20 19:31:56
Upozorňují
Chci jen upozornit, že jsem přijel večer z Prostějova a jsem poprvé od rána na našem webu. Proto žadám, pisatele komentáře, ať nepoužívá moje jméno pod napsaný komentář . Děkuji jinak názor bude vymazán.
reagovatzhaluza2014-05-20 19:20:59
pro pisatele pode mnou
Prostor tu sice máte, ale o projevy tohoto typu tady opravdu nikdo nestojí. To co děláte je je vašimi slovy prasárna stejně jako udavačství.
reagovatzhaluza2014-05-20 17:52:14
pro abonenta kroměřížské léčebny Dvořáka
Tak i na vojně byly kreténi typu Dvořáka! A za svým názorem si stojím a kdo se ztotožňuje s prasárnami činěnými SpP je stejná lidská lůza! Pánové Říhošek a Haluza tady dali prostor se vyjádřit. Je to naprosto v pořádku! V nepořádku je to, že lidé naletí udavačům na jejich plané sliby, coby kdyby!
reagovatkykyrykýýýýýýýýýýýýýýýýýýýý Dvořákblablabla2014-05-20 17:25:37
pro hlupáčka kykyrykýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýý
člověče nešťastná, alespoň si ten výtvor po sobě přečti. Zdá se, že jsi prošel sotva základkou. Na vojně jsem byl dva roky plus jeden měsíc jako záložák na cvičení. Žádnou jinou uniformu jsem nikdy již neoblékl. Ty jsi zralý na erární mundúr ústavu v Kroměříži. Jestli si myslíš, že svými urážkami a napadáním naštveš mne nebo p.Kohouta, tak šetři svými chabými silami. Na to nemáš rozum, natož IQ.
Pánům Řihoškovi a Haluzovi přeji mnoho úspěchů s tímto anonymním bulvárkem.
reagovatDvořák2014-05-20 15:13:36
Pro Kykyryký! Provianťák z brněnské podvysoké školy vojenské. Tak ten a další jemu podobné mozky zelené chtějí něco vést, někomu radit???!!! Za co mají ony různé výhody, gumy,za řev na buzerplace? Za to, že nikam jinam díky svým školním výsledkům nemohli než na vojenskou školu? Komu přeješ "pěkný den" ty lidská kreaturo? Každý kdo byl na vojně ví, co za blbce tam byli. Ale nějak rychle se na to zapomíná a to je pro gumy typu kykyryký dobrý. Za udávání a donášení se dávala deka. Tady bych rád tomuto přerovskému Udavači plivnul do ksichtu, stejně jako dalším z SpP!!!
reagovatpro kykyrykýýýýýýýýý, zbabělého nevzělance2014-05-20 14:54:12
RE:Na co Hučín zapoměl ???---A MRTVOU SCHRÁNKU K. ZEJDY, TO NEBYLO ZNEUCTĚNI PIETNÍHO MÍSTA ???
Měli zavrit Zejdu aj Hučína. Zejda ty jeho gauneřiny podporoval. To všecko vymyšlel ten stary kapitalista.
reagovatVolič KSČM2014-05-20 14:25:34
Pode mnou
Nezbývá než popřát pěkný den....:)
reagovatJiří Kohout2014-05-20 13:33:19
Dvořáku, taky guma zelený vypatlaná, taka taky? Ve Vyškově studovaná? Nebo snad jinde? Na střední hloupá a proto nezbývalo nic jiného než vojenská VŠ, co soudruhu náčelníku nebo snad lépe gumo vypatlaná? Tady nejsme na buzerplace a politické školení mužstva si nechej doma pro starou!
reagovatpro Dvořáka a Kykyrykýýýýýýýýýýýýýý v jedné uniformě2014-05-20 12:32:35
pro kykyrykýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýý
Člověče nešťastný, vy jste ale zakomplexovaný. Zajímalo by mne vaše jméno, je možná velice směšné. Vaše vzdělání a čím se živíte raději nezmiňujte , ještě by se našel další nešťastník, který by si z vás dělal srandu.
Mnohé vojenské vysoké školy měly určitě lepší úroveň vzdělání než Kulíškova vysoká skladnická. Pokud nemáte čas ji navštěvovat, lze ji v krátké době "vystudovat" tak jako práva v Plzni. Pokud nemáte maturitu, tak ji lze na jeho střední dokoupit a pak hurá studovat skladnickou.
Pane, jste hňup.
reagovatDvořák2014-05-20 10:49:30
Na co Hučín zapoměl ???---A MRTVOU SCHRÁNKU K. ZEJDY, TO NEBYLO ZNEUCTĚNI PIETNÍHO MÍSTA ???
HUČÍN JE "NARCIS "
reagovatČtenař z Mnichova---Stránky V. H.2014-05-20 09:16:37
Skola....
Univerzita obrany Brno civilni ekonomicky smer a delal jsem ji po revoluci......certifikaci a akreditaci ma, nemusite mit obavy.
reagovatJiri Kohout2014-05-20 08:12:48
soudruhu veliteli z drůbežáren
Proboha, Kohoute. Všichni normálně uvažující průměrní lidé vědí, co byly vojenské vysoké školy zač. Jakou šílenou úroveň měly a gumáckým štěstím je to, že paměť mnohým už vynechává...jen si lide vzpomeňte na presenční službu, co za kretény v kasárnách byli a veleli. A ne jinak tomu bylo u letectva i jinde v chuntě! Hnus, odpor! Takže se kykyryký nechlub vysokou školou! To je nižší učňák bez výučního listu co vlastníš! A chceš tady radit těm, co si vydělávají na živnostňák. Ti všichni kradou? Ty odporný hovado, ani nevíš, co co mluvíš, co to je vydělat korunu poctivě! Táhni doprdele!
reagovatkykyrykýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýý2014-05-20 07:31:48
Dělníci platí daně,tak vy hajzlíci platte také.
reagovatgoro2014-05-20 07:28:29
Předpokládal jsem,
Jak se zdejší debata vyvine. Třídní boj je v nás jak v koze lůj. Otázkou je proč?
1. Jsme opravdu natolik závistiví, že dokážeme živnostníkům závidět,
2. Proč jim závidíme? Proto, že mi sebou flákneme v neděli po poledni někam na koupaliště, v zimě na sjezdovku, Ale on lapne do svého "luxusního vozu" a maže někam do Švýcar, protože tam má v pondělí 8,00 jednání o zakázce, která dává práci firmě a zaměstnancům? A to se ještě musí vyspat, aby měl při jednání čistou hlavu a jednal ve prospěch svůj a lidí, které živí?
Kdo je v Česku a Euroevropě úspěšným podnikatelem? Domnívám se, že je to ten, kdo:
1. Je napojen na cecek veřejných peněz. (Veřejné peníze jsou peníze vypálené na občanu).
2. Je napojen na dotace. (co jsou to dotace? opět peníze vypálené na občanu).
3. Kdo z těch dvou podnikatelů je nejúspěšnější, Ten, který umí obojí. Umí spotřebovat veřejné peníze i dotace.
Logicky vzato, nejúspěšnější podnikatel nepodniká. Uplácí politika a úředníka. Platí to občan na výpalném.
Proč si krucinál pořád myslíme, že u nás existuje kapitalismus a tržní hospodářství?
Současný stav je horší, než za reálného komunismu a RVHP.
reagovatKarel Jemelka2014-05-20 03:09:59
RE:To Jemelka
Už jste byl, pane Kubrte fyzicky v "Daňovém ráji"? To si opravdu myslíte, že občan daňového ráje je dřen z kůže a někdo, kdo tam má kancl, kde někdo vybírá poštu je daňově hodnocen jinak? To si opravdu myslíte, že někdo, kdo tam má fyzicky jednoho vybírače pošty je schopen ovlivnit mínění živnostníků a podnikatelů místních? Taková vlády by dlouho nevydržela.
K DPH. Domníváte se, pane Kubrte, že DPH, tedy povinnost zaplatit další daň penězi, které již byly zdaněny musí být zaplacena jen proto, že potřebuji jíst? Eurokomunismus to říká jasně. Potřebuješ se najíst? Zaplať státu 15%. Šmankote,
Co myslíte, pane Kubrte, jsou v daňových rájích uplatňovány daně na základní lidské potřeby, Domníváte se, pane Kubrte, že státu je třeba odvést, i kdybych měl hlady chcípnout? Otázkou je, nač je stáku chcíplej daňovej poplatník.
reagovatKarel Jemelka2014-05-20 02:18:33
Nepičujte tady a platte.
reagovatklaus2014-05-19 23:00:33
Pokud OSVČ = velký podnikatel
tj. majitel s. s.r. o. nebo např. a.s., proč někdy tunelují vlastní firmu, když je jako mantra sdělováno, že OSVČ ručí veškerým svým majetkem? To nemá logiku.
reagovatKubrt2014-05-19 21:24:28
OSVČ = majitel firmy? Domnívám se že ne.
Já vždy OSVČ chápal jako živnostníka, opravdu jako Osobu Samostatně Výdělečně Činnou. Ale v mnoha příspěvcích jinde i zde je OSVČ vykládán jako majitel či podílník spol, s r, o,, většinový akcionář a.s.
reagovatKubrt2014-05-19 21:01:14
Informace sdělená ve zprávách ČT
Vybrané daně z příjmu 2013:
OSVČ zhruba 1 milion - 1,4 miliardy odvedených daní (průměr 1,4 tisíc/osoba)
Zaměstnanci zhruba 4 miliony - 84 miliard odvedených daní (průměr 21 tisíc/osoba)
Podobný poměr bude i u sociální daně (není to jen na nemocenskou a důchod) a u zdravotní daně (náklady na léčbu, ne na tzv. nemocenkou!).
Je mnohokrát zmiňováno, že OSVČ živí stát a všechny lidi v něm, ale výše uvedená čísla to nenasvědčují.
Tohle není o závisti, ale jen a pouze jako důkaz o nesouladu slov a činů.
reagovatKubrt2014-05-19 20:54:00
To Jemelka
Vy tu naznačujete že jsem blbej, ale na rozdíl od vás vím již drahnou dobu, že náhrady za ušlý výdělek při pracovní neschopnosti se proplácí ze sociální daně a léčba se proplácí ze zdravotní daně. Přitom jsem se nemusel ptát žádné účetní.
A s daňovými ráji jste také vedle jak ta jedle. Daňový ráj v daných státech nefunguje pro tuzemce, ale je jen pro některé cizozemce a to ještě za specifických podmínek. Jednoduše řečeno, dańový ráj je jen pro pár vyvolených. Je to něco jako investiční pobídky, které i v Česku většinou platí pro cizince (pofiderní přilákání investorů ze zahraničí), ale Češi na ně ve velké většině nemají nárok. Nebo se to tak často tvrdí.
A to že někoho kdo s vámi nesouhlasí označíte za levičáka, to patří k vašemu naturelu. S tím nikdo nic nenadělá a nemá cenu se poroti tomu nějak ohrazovat a již vůbec nemá cenu se kvůli tomu rozčilovat.
reagovatKubrt2014-05-19 20:40:41
To Ctibor
Dalsi jmeno, stejne anonymni vypady. Za koalici a dalsi rozkradani mesta.....rozumim, o podnikani nejde. Pekny den.
reagovatJiri Kohout2014-05-19 19:06:59
nutil
reagovatCtibor2014-05-19 17:02:23
p.Kohoute podnikání vypadá jinak
Od 15 let v zeleném to samo mluví za všechny argumenty. Už se nedivím, proč ten obdiv k Puchalskému.
Myslím, že jsem uvedl, že nejde ani vzdáleně o výsluhy nebo náhrady, jiní lidé tyto benefity nemají a také podnikají, zaměstnávají lidi, makají a hlavně nebrečí. Jen konstatuji ráno se probudite a pod polštářem cinkaji finanční prostředky. To se podniká. To je čas i na funkce. Tak to nazývejme přesněji, zábava nebo podnikání. Asi ta zábava.
Kdo vás nenutil založit firmu,snad to bylo svobodné rozhodnuti. Jinak si myslím, že děláte možné i nemožného, jen se rychle dostat k politickému krytku, ale to je zase jen Vaše rozhodnuti, pokud oblbnete voliče.
Mohu zde jen opakovat, bez vyběraku na MD, předseda VV, primátor Přerova, kandidát do EU, tomu podnikání moc nedáváte. Už jste jako p. Lajtoch senator, primátor města, správní rady atd. a přitom nic pořádně.
reagovatCtibor2014-05-19 17:00:27
Podnikatel.....to Ctibor
Popisuji realnou situaci spousty podnikatelu. Mam ekonomicke vzdelani a firmu vlastnim a vedu cirka 5 let.......jak to souvisi s vysluhou? To je zoufala argumentace, ale presto se ji chytnete.....:-) Naletal jsem 2500 letovyh hodin a 1500 ve sluzbe SAR, kdy se nam povedlo s hasici i par lidi zachranit z ohrozeni zivota. Na vojne jsem od slozil od 15 let a jsem hrdy nato, ze jsem mohl letat. Celkem jssm u resortu stravil 26 let......pokud si myslite, ze moje vysluha ma nejaky vliv na psane fakta, sdelte mi jake. Rad se doctu to co netusim......
reagovatJiri Kohout2014-05-19 15:45:09
pro Mahel
Jen krátkou větu. Chraň bůh, že mě vadí nějaká výsluha ani náhodou. Jen poukazují na srdce rvouci komentář Kohouta.
Popisujete to naprosto přesně. A bude ještě hůř a to jsem byl celoživotní optimista.
reagovatCtibor2014-05-19 12:36:45
pro Ctibor
Mít obchod v Přerově je vážně děs a hrůza. Přerováci co ještě mají peníze je vyvážejí do Olomouce, Zlína do nákupních center. Ti co mají hlouběji do kapsy je utratí ve vietnamských obchodech. Nadnárodní řetězce okupující nákupní centra a ani ´tamani tady daně neplatí. Žádný Vietnamec není plátce DPH a přitom mají obchody větší než 100 metrů čtverečných s milionovými zásobami. Žádný úřad po jejich daňových únicích nejde, pro úředníka je jednoduché zkontrolovat obchod českého majitele. Vietnamce nechávají na pokoji.
Podnikání v obchodě v Přerově se už skoro nevyplácí a bude ještě húř. Už teď oproti jiným městům "zdechl pes", lidí pohybujících se a nakupujících ve městě je čím dál méně. Obchody se střídají, spousta nebytových prostor v centru je volná. Po zavedení nových opatření na zlepšení výběru daní a "podpory" živnostníků bude situace ještě horší.
Když se denně rozhlížím po ulici, tak dobře se dnes mají hlavně cikáni.
Jak píšete, každý z nás se rozhodl. Proto Kohoutovy výsluhy neodsuzuji. Mohl jste být taky lampasák nebo policajt . Lidí pobírající výsluhy jsou tisíce a že byl někdo voják z povolání není odsouzeníhodné. Armádu máme pořád.
reagovatMahel2014-05-19 12:20:25
Ctibor
Mahel nějak zapomináte na skutečnost, že pan Kohout je bývalý lampasak s výsluhou o které se nikomu z OSVČ ani nezdá a brečí, jako želva. Svobodně se každý z nás rozhodl.
Já měl také dva obchody v pronájmu tady v Přerově udržel jsem je skoro 10 let. Děs a hrůza. Bohužel žijeme a podnikánikáme ve městě, kde zdechl pes a podporují se zde nocležny a nefachčenka cikáni s bezďáky, kteří chodí jen krást. To nebyl jeden případ co jsem volal policajty. Pokud bude Přerov pro Olomouc jen město spalovny, odpadů, a ubytoven bude v tomto městě jen bordel, vysoká nezaměstnanost a chudoba.
Kde jsou ty inkubátory pro rozjezd, investoři, hrstka podnikatelů tady neuživí 13%nezaměstnaných. To nemluvim o lidech (cikánech, bezďácich a pod.,kteří dělat stejně nebudou. Kde je průmyslová zóna ,tak jako v Prostějově ? Že tyto zastupitele jak koaliční, tak opoziční nefackuje hanba.
Daně nastavuje stát, více mě zajímá kam a jak se rozkládají a jaké parazity živim. Proto pořádně zvažuje komu dáte hlas u komunálek.
reagovatKohout je podnikatel ??????2014-05-19 10:52:58
Souhlasím s panem Kohoutem
Napsal to velmi dobře. Mám menší obchod, v něm mám ve zboží plus minus 700 tisíct , aby byla dostatečná nabídka, která uspokojí zákazníky. Nejlépe se z mého podnikání má pronajímatel -15tisíc měsíčně, zaměstnanec - 10tisíc čistého, stát - daně,DPH a na konci jsem já se svými pěti až sedmi tisíci měsíčně. Víc mi za 15 let provozování tato provozovna nevydělala. Proto mám ještě druhou práci. Jen všichni lidé v okolí a zákazníci si myslí, v jakém jsem balíku a jak se mám dobře. Důchod budu mít mizerný, jezdím v 15let staré autě, na novější nemám. Dnes jsem viděl cikána v Audi A6 tak 5 let starý model. Je lepší žít ze sociálky nebo se nechat zaměstnat, ale mít živnost nemá do budoucna smysl.
reagovatMahel2014-05-19 10:21:04
Pravdu nikdo nevidí
Jako bývalý podnikatel jsem po 24 letech skončil a můj důchod je nepoměrně menší ne mých byvalých zaměstnanců. A jestli jsem si nahrahal. Akorát dluhy. Tady je ta pravda. Ovšem jsou zde takoví jako pan slovák Babiš Bakala a spol kteří si v rámci privatizace nakradli a jsou za vodou. Jako to řekl jeden známý spisovatel. Privatizace byla to, že se v republice zhaslo a když se rožlo tak už zde nic nezůstalo. A tím kdo otáčel vypinačem nebyl nikdo jiný než náš drahý a největší ekonom Vaclav Klaus.
reagovatBývalý podnikatel2014-05-19 09:24:00
VĚNUJME SE RADĚJI TOMU
Že budeme v nastávajících volbách volit KAN a zakružkujme Hučína !!!
reagovatBLBEC2014-05-19 08:59:41
Omluva Kubrtovi
Před chvilkou mi volala moje účetní, že pravda je na Vaší straně, pane Kubrte. PN pro OSVČ vyplácí opravdu sociála, nikoli Zdravotní pojišťovna.
reagovatKarel Jemelka2014-05-19 08:22:43
Pravdu mají pánové Kohout a Jemelka. Ať si to pan Kubrt zkusí, jestli má odvahu. Spíš bude jen mlátit prázdnou slámu. Závistivec. Když chci něco kritizovat, měl bych poznat problém z obou stran, ne jen z jedné.
reagovatLjulka2014-05-19 04:18:56
to Kubrt
Ja to vnimam ze zcela jineho uhlu. 320 tisic lidi nesedi na pracaku a dava spouste lidem praci. Odvadi do systemu mozna mene, mozna vice. Jde o to co vse zahrnujete. Ja zahrnuji vsechny odvody firmy. Socialni, zdravotni, dan, dph, poplatky, kupuji material, indukuji dalsi zivnosti poptavkou po zbozi........to je ta sul spolecnosti. Ziji a utraci zde a tim nechavaji zit dalsi.....nevim jak by odborarsky prospeli teto zemi na pracovnim uradu......Nadnarodni koncern zisky vytahne do zahranici a jinak jen rozda vyplaty........casto velmi nizke.
reagovatJiri Kohout2014-05-19 00:19:32
RE:RE:RE:To Kubrt
Ano, pane Kubrte, živnostník má jistě možnost si platit nadstandartní zdravotní pojištění. Ale, to napřed musí ony peníze vydělat. Vy jste pane Kubrte naprosto mimo mísu. Sociální pojištění nemá s penězi za neschopnost nic společného. Vaříte z vody a netušíte, o čem píšete. Více či méně jste pravděpodobně typickým voličem levice, s hlavou plnou třídního boje.
Navíc, Váš další příspěvek by se mohl týkat Vašich představ o pojmu "Daňový ráj". Já totiž zmiňuji něco, čemu vůbec nerozumím. Povídejte, rád nabydu nových vědomostí.
reagovatKarel Jemelka2014-05-18 22:12:02
RE:Z veškerou úctou vůbec netušíte
Milá mamko. ona potřeba plenek je v článku označena jako průměrná. Průměrnost jsem konzultoval se svou neteří, dětskou zdravotní sestrou, momentálně na mateřské s druhým dítětem. Ano, uváděla i stavy, o kterých píšete, nicméně hodnotili jsme průměrný počet plenek po dobu potřeby dítěte plenky nosit.
reagovatKarel Jemelka2014-05-18 21:44:42
RE:RE:To Kubrt
On Jiří Kohout motá jabka s hruškama. A zaměstnanec toho také kolikrát moc nepromarodí. Nemá na to.
OSVČ má možnost si platit sociální pojištění v takové výši, aby ty peníze za marodění dostal, a z toho rozdílu o co méně platí na všech daních si může našetřit na nějaké to marodění.
reagovatKubrt2014-05-18 21:39:14
RE:To Kubrt
A prosím, nemíchejte živnostníky s právnickými osobami...
To mícháte vy. OSVČ který využívá paušály není to co vy tu ve většině bodů popisujete. Těžko asi OSVČ bude mít nějaký problém s odbory. To nemá ani plno majitelů s, s r. o. nebo šéfů a. s. A ten váš příklad s "platem" v blogu na iDnes se určitě netýká někoho takového kterého zde popisujete.
Také pokud někdo funguje jako plátce DPH, tak asi těžko pojede na paušál - podle mě musí takový člověk vést účetnictví.
Jo sůl země, ta to tu opravdu táhne. To je právfě to, čím OSVČ silně ztrácejí body. Stačí se podívat na údaje o počtech zaměstnanců a OSVČ a toho, co kteří odvedli na přímých daních (z příjmu, zdravotní, sociální). No a tzv. švarc, to je také vynález za všechny peníze.
reagovatKubrt2014-05-18 21:33:17
RE:To Kubrt
Váš výčet je vystihující, pane Kohoute. Ve výčtu jste opomněl ještě jeden aspekt. . Tím je "marodění". Živnostník nemarodí ale přechází vše, co přechodit lze. Koncem živnostníka bývá marodění delšího charakteru. Navíc obrovský rozdíl v nemocenské.
reagovatKarel Jemelka2014-05-18 21:29:47
To Kubrt
Vezmu takového normálního podnikatele a zkusím argumentovat. Nemyslím si, že je čisté řešení srovnat živnostníky se zaměstnanci. To nikdy nebude rovný poměr......
Podnikatel se rozhodne se založit firmu a začne podnikat......co se vlastně děje.
1. Věnuje spousty neplaceného času podnikatelskému záměru a hledání skuliny na trhu
2. Věnuje spousty času zajištění financí, které jistí vlastním majetkem
3. Investuje a riskuje, že o vklad přijde, zadluží vlastní rodinu
4. V době rozjezdu firmy (3-7 let) velmi často pracuje za minimální či poloviční mzdu a přesto platí sociální a zdravotní vypočtenou ze minimálního zdaňovacího základu, protože musí splácet, musí platit zaměstnancům veškeré zákonem stanovené náležitosti. Objem hodin odpracovaných zdarma v tomto stádiu rozvoje firmy je často neskutečný.....
Do této chvíle mu žádný zaměstnanec nezávidí, stát jeho trápení nezajímá. Je ve fázi, kdy se z něj dá sedřít jen trochu. Riziko žádný zaměstnanec nenese. Ostatně, zaměstnanci často tuto naprosto rizikovou fázi rozvoje živnosti nevidí......
5. V okamžiku, kdy má podnikatel splaceny úvěry a firma se rozjede, rozhodne si vynahradit ušlý čas a úroky z odložené okamžité spotřeby peněz, které investoval do podnikatelského záměru.....jenže to nebude mít tak jednoduché. Nedej bože něco vydělá......
6. Přesně v tento okamžik se stane podnikatel štvanou zvěří. Odbory kritizují nízké mzdy zaměstnanců, s odkazem na zisky firmy. Je odsuzován společností za nižší daně oproti zaměstnancům a nazýván parazitem. Je požadováno okamžité zdanění jeho zisků, ke kterým se dohrabal po desetiletém pachtění....
7. Nemá garantováno ani dva odchodné platy a stále ručí za svoji finanční kredibilitu svým majetkem, odvádí DPH, které musí zákazníkům vnutit ke své práci, odvádí odvody za zaměstnance a stále na něm leží břímě zajistit chod firmy, sehnat zakázky. Naproti tomu zaměstnanci mají alespoň určité jistoty, pokud nenarazí na lumpa podnikatele. Zaměstnanec nikdy nemusí riskovat své finance, nemusí riskovat svůj majetek, prostě jen pronajme své schopnosti.
A jen pro objektivitu, bavíme se o živnostnících, často jedoucích v období krize na hraně zavření živnosti, hledající motivaci proč to nezavřít už dnes.....
A teď základní otázka která s tímto střetem dvou světů souvisí:
Kdy a jak si má kompenzovat podnikatel své úsilí, spousty práce přesčas zdarma nikdy neevidované, stres, riziko, často nevyplacené mzdy za plných odvodů pokud se firmě nevede, pokud nemá ani stupidní slevu na dani a společnost rovnostářsky žádá stejné postavení (daňové) jako zaměstnanec.....? Navíc, v okamžiku zavedení progresivní daně je za úspěch trestán vyšším zdaněním, bez možnosti kompenzace výše popsaného.....já podnikatelům nezávidím a jejich problémy vidím i z druhé strany. Jako zaměstnance mě to nikdy netrápilo, jako zaměstnavatele to již vnímám trochu jinak.....
A prosím, nemíchejte živnostníky s právnickými osobami, těch se sleva na dani netýká.....
Kde je ta rovnováha mezi zaměstnancem a živnostníkem? Já ji nevidím v jasné rovnosti, naopak, pomáhal bych živnostníkům kde to jen jde. Oni jsou solí této země...nikdo jiný. Pokud má zaměstnanec potřebu změnit roli, pak má naprosto stejné podmínky jako podnikatel, který také musel začínat.....půjde do rizika, půjde do starostí, půjde do problémů....?
reagovatJiří Kohout2014-05-18 20:03:18
Masová vražda OSVČ to je opravdu mimo mísu
ale co, chudáčky co živí celý stát je potřeb politovat, že?
reagovatKubrt2014-05-18 19:58:58
Vidím že pravicový politik jinde reaguje
ale tady se mu nechce. Řekl bych, že ví proč. Demagogové jsou všade, ať si říkají pravičáci, socani, komouši...
reagovatKubrt2014-05-18 19:54:48
Pro Jiřího Kohouta
Modelově použijeme osobu, která vydělávala měsíčně 30 tisíc korun. Ta dosud neplatila žádný doplatek na dani. Od roku 2015 už však bude odvádět ročně 21600 Kč, tedy v podstatě skoro jeden měsíční plat.
Vy víte odkud to je. A poznámka: OSVČ nemá plat....
A zkuste pro srovnání uvést jak to má vzorový zaměstnanec se stejným ročním příjmem (superhrubým) a porovnat nejen daň ale i další daně (sociální, zdravotní)., tedy kolik komu zbude. Pravicově smýšlející by měl říkat vše, nejen jako levičák to co se mu zrovna demagogicky hodí do krámu.
Když můžete pravicově jen souhlasit s tím na co jste tu zareagoval.
reagovatKubrt2014-05-18 15:16:24
Z veškerou úctou vůbec netušíte
o čem mluvíte. Počet plenek vklidu ztrojnásobte. 5 ks by kojenci na den nestačilo i kdyby trpěl chronickou zácpou. Jen na jedno přebalení spotřebujete 3 ks látkových plen. Poptejte se jakým způsobem se to dělá, aby dítě mělo v pořádku kyčelní klouby. Když to pak přepočítá, zjistíte lehce, že z takto ušetřených peněz dáte pro dva rodiče dohromady nejméně 4-5 hlavních jídel, podle toho jak se umíte otáčet u plotny a nakupovat. Ubezpečuji vás, že 200-250 Kč měsíčně navíc nejsou pro rodinu s kojencem vůbec žádné zanedbatelné peníze.
reagovatmamka2014-05-18 10:02:51
Chudák pode mnou se pomátl na rozumu. I takoví mají volební právo. Bohužel :-(
reagovatLjulka2014-05-18 06:35:22
OSVČ JSOU HNED PO ROVECH NEJVĚTŠÍ HAJZLI.když něco potřebuji,moji denní mzdu ty piče berou za hodinu,a k tomu cigaretky,něco na zahřátí řízečky,trinkgelty...tak je pořádně zdante parazity zlodějské.
reagovatnasrat do krku2014-05-17 23:08:21
Ještě mě zaujal obrat, že dluhy se nemusí platit.
A musí? Nemusí, nebo alespoň ne celé - viz poslední mediálně rozvířený případ, ve kterém vystupovala paní Samková, lídr Úsvitu do EP. Takových případů bude celkem dost, jen se o nich nepíše - nejspíš je to v určitých kruzích normální stav.
reagovatKubrt2014-05-17 22:57:35
RE:Že prý daňové ráje.
...čemu...
reagovatKubrt2014-05-17 22:42:20
Že prý daňové ráje.
Pan Jemelka tu zmiňuje něco, žemu vůbec nerozumí. Tohle bude platit pro celý tenhle výplod. Se divím vystudovanému ekonomovi, že jen souhlasí... No i když, jednoho s titulem ing. z jako že ekonomické školy znám a ten si myslí že 2-3 > 0...
reagovatKubrt2014-05-17 22:40:38
A co teprve to ožebračování OSVČ, soli země, živitelů všech zaměstnanců
kteří si budou muset vybrat mezi paušálem, a nebudou moci odečítat na poplatníka a vyčíslováním nákladů (na což nemají vůbec čas při práci 16 hodin/den 7 dní/týden, 360 dní/rok), kdy odečet budou moci uplatnit. Zasraní socani.
reagovatKubrt2014-05-17 22:26:52
Sympaticke.....
Mohu jen souhlasit.....:) Obecne pravicove teze, memu naturelu blizsi.......
reagovatJiri Kohout2014-05-17 20:43:30
Ovce
Jinak řečeno hloupé ovce !
reagovatOvce2014-05-17 17:27:29
Musíme zareagovat na článek v NP
DEN KONÍ 2014 V
Vložte článek, nebo inzerát.
Redakci pište na email redakce@prerovskenoviny.eu
Pokud chcete informaci o inzerci na Novinách, pište na
e-mail reklama@prerovskenoviny.eu
Přerov - Info region & Přerovské noviny.
Informační server
okresu Přerov.
Přidejte se k nám na sociální síti facebook a staňte se našimi fanoušky.
Copyright © 2011 Přerovské Noviny, Všechna práva vyhrazena