Napřed vyhláška pak CASINO před Galérkou - co se asi chystá

news img

Pokud jste sledovali poslední zastupitelstvo - byla schvalovaná nová vyhláška o hazardu.

Proč nepochopil jsem!

Pro jistotu jsem zavolal na magistrát města Hranic jestli mají taky tuhle potřebu - město Hranice má celoplošný zákaz.

A pan Bakovský mi řekl , že vyhláška platí a platit bude.

A v Přerově?

Více ulic, aby mohli být všude a trapárna , že herna nemůže být ve větší vzdálenosti od školy než 100 m.

Tak 100 metrů je tak zahrada školy na které děcka běhají stovku na čas, takže tahle kosmetika je těžká prasárna. Komu to nedošlo .........tzn končí zahrada školy šup tam hernu. V podstatě vyhláška k ničemu.

A pak tam byla zajímavá poznámka R. Šlechty o Čechovce a na každém šprochu pravdy trochu.

Že Synot - oťukával na městě možnosti pro Casíno naproti Galérky. Ale asi v době kdy platila stará vyhláška a Čechovka byla pasé.

Což už pravděpodobně není. Takže pokud se uskuteční tahle šílenost přímo v centru budeme opět vyjímeční a dle hlasování i s podporou komunistů.



 

Fotogalerie

 
 
Vloženo: 17. 07. 2017       Kategorie: Vaše články   Autor: redakce

Přidat příspěvek:

Jméno nebo přezdívka:

Titulek:

Text příspěvku:


  • chceme Casino a vy co ho nechcete

    tak bezte hrat treba kulecnik, nez vam ho taky zakazou.

    reagovatpresne tak2017-08-05 22:21:46

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:volové

    jsme my obyčejní lidé vůbec svéprávní, zákaz heren, zákaz kouření, zákaz jídla neboť jsme tuční a žereme ze zahraničí nekvalitní jídlo, nemůžeme diskutovat na zastupitelstvu i když máme co říci, protože nás někdo nepustí do diskuse atd. Nemůže být referendum k odpadům, nemůžeme říci co chceme budovat ve městě, Co můžeme jen držet hubu a snažit se přežít ještě rok.

    reagovata2017-08-05 05:30:54

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:volové

    Eště abychom my hráli - žádnou takovou vyhlášku město nevydalo. Zatím. Až zas pochybí prachy, poněvadž všechny nacpané do tučných úřednických, politických a milicionářských už tak tučných prdelí, kdo ví, zda ti naši borci nevymyslí nejako vyhlášku o povinném Bonveru, alespoň 1x týdně

    reagovatche2017-08-04 20:21:40

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • volové

    nechcete hrát tak nehrejte a co je vám vůbec po tom zda někdo chce hrát?

    reagovat***2017-08-04 16:05:26

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    XXL víš úplný hovno a o paní Tomaníkovou se neotírej. Že nebudeš komanče volit je tvoje věc, nikdo tě nepřemlouvá. Přesto, že tě neznám jsi pro rovněž nevolitelný, ji budu volit a dej pokoj. Možná že budeš rád vydávat to ložní prádlo ty, takových kecálků znám mraky.

    reagovatpro2017-08-04 14:22:15

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • podle vás, aby byl příjem do městské pokladny větší, tak bychom mohli otevřít i prodejnu s drogami nebo bordel, to by nám do pokladny mohlo přinést také nějaký ten milion. Paní Tomaníková by tam mohla dělat pokladníka. Až by zákazníci a holky byly na dně, byly z nich trosky, paní Tomaníková by je přijímala v nějaké té ubytovně, vydávala by jim třeba ložní prádlo. Co? Komunisti obhajujete neobhajitelné, spíš přiznejte, že jste udělali chybu. I pro mne jste nevolitelní.

    reagovatXXL2017-08-04 13:49:39

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:

    Spíš je potřeba se ptát, proč teda hlasovali proti hazardu. Možnosti jsou: a) jak všichni - poněvadž bylo před volbama, b) nevěděli, že ty prachy budou chybět a vloni prozřeli. Podle mého a) je správně.

    reagovath.a.2017-08-03 20:20:59

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Lenko

    A koho budete volit

    reagovatPani2017-08-03 11:25:57

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Lenko, je třeba se ptát proč tak hlasovali. Je třeba vědět co by opravila nebo postavila koalice bez peněz z hazardu. Je to 30 - 40 mil.Kč. Jak znám Tomaníkovou určitě při rozpočtu s tím vystoupí a pak se ukáže kdo co potřebuje a na co natahují ruky koaliční partneři, aby pro svou slávu ještě v posledním roku udělali. Určitě komanči neřekli poslední slovo. Počkáme a pak to bude předvolební boj, peníze z hazardu na užitečné věci a n e rozfrcat jak to dělá koalice.

    reagovatpaní2017-08-03 09:45:53

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • mě už také přesvědčili, kdo hlasoval pro hazard je pro mne nevolitelný. Včetně KSČM.

    reagovatLenka2017-08-03 08:48:42

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:jestli se potvrdí

    ... souhlasím s Tebou, oni nás svým chováním už přesvědčili, ale ti noví v ostatních stranách jen ku---- politiku.

    reagovatpro2017-08-02 14:30:57

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:jestli se potvrdí

    Je velmi špatné rozvíjet diskusi přes falešný nick, ale na to jsem falešná trojtečko upozorňoval několikrát. Také znám paní Tomaníkovou osobně dlouhá léta a byť je ve straně, které moc nefandím, tak jí, Nekla, Passingera(staršího) i některých dalších, kteří zastupitelstvem prošli v minulých obdobích ( Mlčák, Bucher, Symerský) si poměrně vážím a tvrdím, že zdaleka jejich morální i odborné kvality převyšují většinu členů současné katastrofální koalice. Toť k problému komunistů v zastupitelstvu.

    reagovat...2017-08-02 07:49:52

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Taki mrtka usaty pes mislis ze my zakazež hrat kolecko a blikacky ty mrtko plesata si zpamatuj jaaaj taki filcka ti vlezla s prtele ty dylyna vylyzana chujomrtka taki budež omezovat romaki ty pelo smradlavi pes co se seres co delam rykam ja ty co mas delat beš šukat starou ale to mas mrtví pelo co ty bezová mrtvico vijebana jaaaj pavlicek taki kdybi tvoj dzedo modrák taki picoviny s gadžovi hlavi čítaly taki by jim facki nasazel sachelez chele chala mindž

    reagovatDirga2017-07-29 22:46:32

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • my si

    od cigošů nepotřebujeme půjčovat chápeš to ty romanefolly půjčuj jen svým černým!

    reagovatudo2017-07-27 21:00:10

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:hernyPomáhať ľuďom vo finančných ťažkostiach

    dostupné pre každého schopný splatiť čiastku úveru Ponuka získaná späť v krátkom Deadlinet. Ak máte projekty, robiť, alebo ak ste vo finančné problémy, môžete nás kontaktovať E-mail: romanefolly@gmail.com

    reagovatRomane2017-07-27 17:36:11

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Pomáhať ľuďom vo finančných ťažkostiach

    dostupné pre každého schopný splatiť čiastku úveru Ponuka získaná späť v krátkom Deadlinet. Ak máte projekty, robiť, alebo ak ste vo finančné problémy, môžete nás kontaktovať E-mail: romanefolly@gmail.com

    reagovatRomane2017-07-27 17:35:35

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:casinoPomáhať ľuďom vo finančných ťažkostiach

    dostupné pre každého schopný splatiť čiastku úveru Ponuka získaná späť v krátkom Deadlinet. Ak máte projekty, robiť, alebo ak ste vo finančné problémy, môžete nás kontaktovať E-mail: romanefolly@gmail.com

    reagovatRomane2017-07-27 17:35:11

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pomáhať ľuďom vo finančných ťažkostiach

    dostupné pre každého schopný splatiť čiastku úveru Ponuka získaná späť v krátkom Deadlinet. Ak máte projekty, robiť, alebo ak ste vo finančné problémy, môžete nás kontaktovať E-mail: romanefolly@gmail.com

    reagovatRomane2017-07-27 17:34:44

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:casino

    tady už tři, tak si vyjdi.

    reagovatjsou2017-07-26 21:55:57

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • casino

    kdy to casino konecně otevřou

    reagovatchci2017-07-26 20:30:52

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • podívejte

    se do všech heren a zjistíte že, je to tam sám cigoš ti na ty herny mají a když né tak si vyřvou vyšší dávky ,že mají málo a jich hodně myslý si že vydělají ale každý hrací automat je seřízen mě 80%ahráčovi 20%

    reagovatkodýnek2017-07-26 16:41:03

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:

    toho s vámi dost volby ukážou kde kdo patří. Ty jsi toho asi udělal hodně pro město tak asi máš předpoklad vyhrát. Ona už to dokázala několik volebních období a ty úplný hovno. Měj se, nejhorší je střed s volem

    reagovatmám2017-07-26 15:57:47

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:

    Paní Tomaníková přeje hazardu. To vyjádřila vcelku jasně společně se svými kolegy při hlasování v r. 20016, kdy společně s tím člověkem, který nakálel na pětiletou snahu SpP vyjádřenou celkem devíti návrhy na úplný zákaz, umožnili hazardu návrat do města. I kdyby dělala 1000 let ve Strojírnách ...

    reagovatúčel nesvětí prostředky2017-07-26 15:30:57

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    pravdu psal jsem ale na dva samostatné články, proto jsem to psal ke každému zvlášť. Nechej si své rozhodnutí pro sebe a nekydej na druhé. Paní Tomaníková přeje jen 100 letým a těch v našich končinách je málo. Ostatní navštěvují členky komise. Neznehodnocuj práci druhých, protože někdy těm starým nepopřejí ani jejich děti a to nejsou gembléři. Základem státu je rodina, když vychováš dítě dobře nemusí vyhláška korigovat chování. Chování ODS v zastupitelstvu nemusíš chválit je hrozné, jejich vládu jsme taky poznali, Tomaníková podpořila jak Pospíšilíka tak Pospíšila v jejich posledních požadavcích, ale Tobě nic vysvětlovat já nebudu, jestli jsi z ODS tak pomoz Vám Pán Bůh, jste na ocasu. Ona má svůj rozum a já ji věřím, Tobě ne

    reagovatmáš2017-07-26 13:45:13

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Na morálku si můžem hrát, dokud nejde o peníze.

    reagovatzelený Raoul2017-07-26 13:32:09

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • zakopaný v zákopu. Každý by měl přemýšlet o podstatě problému. A ten tkví v tom, že komunisti prostě hlasovali proti svému přesvědčení, proti svému celoživotnímu programu. Je mi úplně jedno jak se kdo jmenuje a kde bydlí. Ale jestli daná skupina osob nosí seniorům květiny, třese jim rukou, obhajují slabé a nemohoucné a v zápětí s rozmyslem podpoří oligarchy provozující hazard a dostávají tak určité skupiny občanů do sociálních problémů, na ubytovny, děti do neřešitelné situace na desítky let, tak je za to přece nemůžeme chválit. Lidé by toto měli vědět a dávat si na ně pozor. Měli by být obezřetnější. Jestli je budete volit nebo ne je věc druhá. Vím, že se dnes na morálku sere, ale mnohdy je to to poslední co nám zbývá. A teď budu už konkrétní, myslel jsem si, že paní Tomaníková a spol. jsou morální, po hlasování pro hazard už o tom také pochybuji. Jistě člověk může udělat chybu, ale měl by ji uznat a sjednat nápravu. Ale jsou už ve vlivu SPP a ANO, a z toho se budou těžko dostávat. Někdo to tu dole píše, že musí. Prostě nemusí, ale vyhovuje to tak. A zase jsme u morálky. Co se týká zákazů. Pokud zákaz ochrání zdraví a život jedince jsou opodstatněné, jako je přejíždění dvojité plné čáry na silnici, pokud hovoříme např. o zákazu rockové hudby na nám. TGM přes den před silvestrem jsou neopodstatněné. Je to o toleranci, jak v rodině, tak ve společnosti.

    reagovatty dva e-maily pode mnou psal jeden člověk2017-07-26 12:53:16

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:pro ochránce Tomaníkové

    jak hlasoval kdy je jejich volba, kdyby hlasovali jinak zase by jste psali, že to jsou komanči mají samé zákazy, určitě míň dělají bordel v rodinách herny než hlas, děvky a kouření

    reagovatkdo2017-07-26 12:32:39

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    nedělej si starosti kdo bude Tomaníkové věřit a kdo ne. Určitě díky Tobě volby vyhraje a hlavně lidem kteří o koho jde budou zase pro ni hlasovat. Ty se Chovej jak chceš a dej tomu volný průběh. Nebo pojď do voleb i ty a uvidíme komu budou lidé věřit. Já budu volit ji

    reagovatpro ...2017-07-26 12:30:15

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:pro ochránce Tomaníkové

    Doby jednoho automatu v každé hospodě, nebo v nádražní restauraci s novým zákonem minuly. Pravdu máte v tom, že komunisti umožnili průraz do všeobecného zákazu z r. 2014, bez jejich hlasů by to nešlo. SPP byla v tom hlasování v podstatě proti, až na toho reálného politika, který byl předkladatelem. Inu politika. Inu Přerov.

    reagovatneodpáře, a nejen paní Tomaníkové2017-07-26 11:03:26

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • jak neudělala nic proti lidem, když chlap prohraje prachy pro rodinu a ženská s děckama skončí na ubytovně, protože chlap k tomu naseká ještě další dluhy, to není nic proti lidem?? Už se prober a neblábol nám tady. To se s Puchalským zas vycajchlovali.

    reagovattrojtečko ty ses posral2017-07-26 10:46:49

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • myslím tím negativní - překvapení, že pro zvedli ruku 4 komunisti.

    reagovattak tak2017-07-26 10:32:20

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • ČSSD také hazard nepodpořila. I když je Chromec jedna ruka s primátorem. I pro mne to je překvapení.

    reagovattak tak2017-07-26 10:31:17

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Tomaníkové už nikdo věřit nebude. To, že hlasovala jak hlasovala beru jako fakt, nevím proč se tu o tom tak diskutuje. KSČM není ODS. Dlouhodobě se chovají odlišně, jsou čitelní svými postoji, proto dnes málo kdo chápe ten exces KSČM. Spíš mě příjemně ODS překvapila, že pro hazard ruku nezvedla. Očekával jsem opak.

    reagovatpro ...2017-07-26 10:29:33

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pro ochránce Tomaníkové

    To není jenom o ní, pro zvedl ruku i poslanec Nekl + dva jejich kolegové. I já vím, že hazard nevymýtíme, stejně jako prostituci, nebo drogy. Neznamená to, že tomu dáme volný průchod. To co předvedli s hazardem, je jeho absolutní uvolnění, na automatech se nejvíc vydělá pokud jsou na očích co nejvíce lidí, a jsou jednoduše přístupné. Díky komunistům, levicovým zastupitelům, hájícím práva sociálně slabším, kteří je tímto přestali hájit, šli proti vlastnímu přesvědčení, nechali se ,,koupit,,. Za sliby. Je to byznys s chudobou, proti které všichni brojíme. Tak jak to tu psali někteří níže. To Tomaníkové a spol. už nikdo neodpáře.

    reagovatVěci veřejné2017-07-26 09:46:24

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:

    at nechráněný sex se nesleduje, ale jeho důsledky HIV ano, mohl jsi jít minulý týden to zkontrolovat, dělali zadarmo

    reagovatpro2017-07-26 09:30:29

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:jestli se potvrdí

    nevím jak Vás oslovit, ale chci vám říci a už jsem to tu několikrát psal, že ji znám ze strojíren a ona neudělá nic proti lidem a vím, že jako předsedkyně komise pro občanské záležitosti musí spolupracovat s vedením, protože navštěvuje s nimi 100 letý a více letý občany, byl jsem na Švédákoch, kdy tam taky byla s vedením, byl jsem na hřbitově a stála tam s hosty ze Slovenska a vedením radnice, musí jít na akci primátora Z očí do očí, nedomýšlejte si a nepodsouvejte ji co není pravda. Věřte byla ve Strojírnách 40 let a tak ji znají možná dvě generace a ještě jsem ani na setkání s důchodci Strojíren nic špatného neslyšel. Dejte ji pokoj a vyřizujte si účty s Puchnou přes někoho jiného. Ještě pro vaši informaci nejsem členem KSČM

    reagovat...2017-07-26 08:34:49

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • jestli se potvrdí

    že Tomaníková peče z puchnou a z ANO tak se vní zklame hodně lidí!

    reagovat....2017-07-26 07:26:07

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:

    Odkdy je zakázán nechráněný sex? Chodí nějaké kontroly?

    reagovatat2017-07-26 07:23:07

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Julko, každý máme jiný názor. Kolik lidí se léčí na drogy a přece je dál shání a platí za ně velké peníze. Jsou zakázány tak jako nechráněný sex a přece je provozován a přece je léčíme. Zákazy nic neřeší, jak v politice tak ve zdravotnictví tak v zábavě. Zakázané ovoce nejvíce láká. Na těchto stránkách já kromě jiných se zastává paní Tomaníkové protože ji znám ale jinak je to Váš názor.

    reagovatpaní2017-07-26 04:53:07

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:potvrzeno, Tomaníková začala spolupracovat s SPP, ANO.

    Kuzmo, dovolte aby Vám řekl, že jste vůl. Myslíte si, že odnaučíte hrát lidi v hernách když tu nebudou? Buď budou jezdit tam kde jsou a nebo dnes můžete sázet přes internet a je to gemblérství. Budete sázet sportku a prosázíte dávky a to je Vám jedno, nebo zakážeme i takové sázení a co bude se sportem, který z těchto peněz dotován. Já jsem pro herny, ale ať jsou evidováni hráči a pak je to jejich soukromá věc a město má ročně 30 mil. Co se týká spolupráce se špatným vedením města tak to není pravda, někdy chodím na zastupitelstvo a vidí jak komunisti se vyjadřují a hlasují, když jde o dobrou věc tak podpoří i koalici a když ne tak to kritizují. Paní Tomaníkovou znám mnoho let a věřím že tajně nepeče s pro mne špatným vedením radnice.

    reagovatpane2017-07-26 04:46:22

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • ono to není

    jen o hernách, ale hlavní problém hlučnosti v blízkosti slušně žijících dětí a rodičů, ale hodně tomu přidalo že každý host každá servírka chodí kouřit ven k vůli zákazu a tak se ten problém šíří hlučností daleko větší než dříve!

    reagovatHelča2017-07-25 17:32:04

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • herny

    Komu herny vadí? Proč by si člověk nemohl po práci zajít zahrát hazard? Je to jeho věc. V Olomouci velké kasino a nikoho to neštve. Cikánům nevyplácet dávky, ať neutrácejí peníze daňových poplatníků a jinak je to v pohodě :-) Že přibude víc závislých gemblerů, feťáků a ožralců? No a? Tím víc ženských zůstane pro mne :-) :-)

    reagovatLjulka2017-07-25 16:20:37

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • to není jen Tomaníková, ale pro herny hlasovali 4 komunisti. Řekněme si na rovinu, že to jsou špinavé peníze. Velký byznys, velké okrádání. Spolu s drogami je to nejvíce kriminalizující element. Do té doby jsem si nemyslel, že jsou komunisti prodejní. Mám stejný názor jako RE: nevím

    reagovat...2017-07-25 09:28:41

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • potvrzeno, Tomaníková začala spolupracovat s SPP, ANO.

    Na každém šprochu, pravdy trochu. Takže nakonec je pravda, že Tomaníková s Puchalským a Měřínským jedná. Co jste jí slíbili, za to, že pro hazard zvedne ruku. Rodinám a sociálně slabým vezme, aby bylo pro její důchodce. To je dost ubohé. Potom se divíme, že Přerov vypadá jak vypadá. Ještě s nimi začne spolupracovat ODS a je vymalováno.

    reagovatKuzma pro nevím2017-07-25 09:22:42

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • prosím vás

    nevíte kterému hajzlovi patří herna a taxislužba a hospoda NELA?bordel nad bordel a už by se stím mělo něco dělat na koho se obrátit když městoneslyší!

    reagovatobčan2017-07-25 09:07:12

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • V Afghánu se člověk cítí bezpečněji,než v Hověz u nádraží.

    reagovatAtaturk2017-07-25 08:57:34

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • máte pravdu, město vytáhlo 30-40mil Kč z občanů Přerova a jeho okolí. Vzalo je rodinám, ale i lidem na sociálních dávkách, Přerov parazituje na občanech. Když se podíváte na rozpočet města, má výrazně vyšší příjmy jak z rozpočtu např. na DPH, a z nového rozpočtového opatření daní, které odsouhlasil parlament, se příjmy ještě zvýší. Co kdyby tak pan primátor navrhl, abychom zřídili městská kasina, mohli bychom tam prodávat i nějaký ten fet, a možná vedle toho postavili hampejz, některá z manželek by tam mohla pracovat. To by byly příjmy města. Herny, drogy, prostituce. No super, naše ulice by byly postavené, i na Dluhonský most bychom nepotřebovali dotace. To by se Tomaníková a spol. usmívali i ve spánku. To bychom stavěli další sociální zařízení, kde bychom zkrachovalé existence ubytovávali, to by byl teprve byznys a stát by nám na to připlácel. Já to vidím jinak. Potřebujeme sebevědomé občany, funkční rodiny, občany o které se nemusíme starat, kteří jsou hrdí na to, že do systému přispívají a ne z něj čerpají, proč bychom měli vytvářet další lidi na dávkách! Takto nám ubytovny nezmizí.

    reagovatRE: nevím2017-07-25 08:40:54

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • zatím nejslušnější

    co Dirga napsal jinak same sprosté hovadiny!

    reagovatvasil2017-07-24 11:51:25

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    už jsi mi tu chyběl :-) chtěl bych tě volit. Na ty černé netáhla máš konzistentní názor a věřím, že bys neucukl ani po volbách a museli by makat aby se aspoň mohli nažrat. Ne, že všechno dostanou a nebo si vyřvou. Pak se stane, že uplave Dirgovo bráchovi, když jebe mamu, ta část, kde je zodpovednost a inteligence a zůstane zase jen líné debilní netáhlo... čus bus

    reagovatzdar Ljulko2017-07-24 10:29:55

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:By

    Já to znám. Mě bracha z mamou robili u jezu a to lepší uplavalo.

    reagovatDirga2017-07-24 06:12:43

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Černí inženýři a jiní fachmani se bili o místo v řadě na práci.

    reagovatLjulka2017-07-24 03:23:22

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Asi Jurečka začal dávat tisícovky.

    reagovatArtaban2017-07-23 10:53:20

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • By

    Se vyvrazdili a vybili mezi sebou. Ale hlavne aby se za nasi stedre podpory prestali mezi sebou incestne mnozit. Vysvetluji pri Dirgu - to jakoze bracha drbe segru. Hnus

    reagovatKez2017-07-23 10:28:47

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • nechci platit daně-na ně

    Neví někdo ,co se dělo dnes večer u Kazeta ve dvoře?Bylo tam 6 policejních aut a asi tisíc indických parazitú. Jen sem slyšel štěkot psů a řev indických potkánů.

    reagovatjááá2017-07-22 23:18:01

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Anonyme, český hrdino

    Tak mám dojem, že dostali řádně klepnuto přes prsty členové naší slavné koalice. A jsou z toho docela vyklepaní, že? Ale to nic, pofoukejte si navzájem v SPPANO bolístky, přiberte z Újezdce Beneše a budeme mít pohodu. Sice jen na rok, pak odejdete se staženými ohony, ale dobrý každý měsíc, že soudruzi?

    reagovatno no2017-07-22 20:48:53

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:vůbec nerozumite problému

    ale někomu prostě vadí z principu psi a schovávají to hovna. Ale máte pravdu.

    reagovatjo2017-07-22 12:53:25

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    no právě, to nejste schopný pochopit. Tak se nemontujte. A pěknou podívanou.

    reagovatno2017-07-22 12:50:19

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • vůbec nerozumite problému

    nejde mi o psa ale o jejich všude se po městě povalujici hovna a za to jsou zodpovědni lidé

    reagovatpro pro2017-07-22 12:47:36

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Šoustej taky s čoklem a nezávid. Hlavně důchodci si pořídí psa,když je opustí spolušetřič.Ale vdovecký důchod berou dál,a nevím na co kurrrrv...když mají svůj.chudáci jedni.

    reagovatšarik2017-07-22 12:24:35

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • to by mne zajímalo co :-) pokud máte na mysli lásku, tak té mám spousty od koček - dvounohých .-) Na lásku nepotřebuji psa. I když některé paničky se psy šoustají - je toho plný net :-) :-)

    reagovatKarel2017-07-22 12:16:05

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Pro na

    jestli nejste pomatený vy. Pes se pořizuje místo kuchařky, dělníka, lékaře? Pes dává lidem něco, co vy nikdy nejste schopný pochopit. Možná ani přijmout.

    reagovatpro2017-07-22 11:41:32

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pro Nedělku

    jestli jste četl příspěvky k Nely, kde je kasino, tak lidé by chtěli klid tam, kde centrum není. Centrum je chráněno od hazardu vyhláškou. Lokalit, které chráněné nově nejsou, je dnes více - bylo to centrum, dnes není. Kritériem pro umístění kasina, herny není zalidněnost a nevhodnost. Ale zájem provozovatele. A že vám to nevadí, bude asi tím, že pod okny to nemáte vy, ale soused. Psí lejna tam máte, tak křičíte.

    reagovatno2017-07-22 11:35:22

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Kdo cizí projíždí,tomu mohou oči vypadnout.

    Město by mělo koupit elektromobily a pořádat vyhlídkové jízdy Husovkou,jako to měli v Jurském parku!ZOO-SAFARI VEPŘOV

    reagovatArtaban2017-07-22 07:34:04

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pro občana

    máš pravdu u NELY je to hrůza hospoda herna taxi služba a zahrádka pod okny slušně žijících ten kdo to povolil ten tu nebydlí a nikdo s tím nic neudělá kde je ta doba když tam byl klid!

    reagovatgusta2017-07-22 07:18:51

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pro na

    Protože v téhle prohnilé době je pes víc než-li člověk. Ale ono se to pomateným pejskařům vrátí. Pes jim nenavaří, pes jim nic nevyrobí, pes jim nedá transfuzi krve když bude třeba. Pes totiž nemyslí, pes se řídí instinktem a tím, co mu páníček dovolí.

    reagovatKarel2017-07-22 06:56:52

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • V Přerově zdechl pes,ale vypadl z mindže čmoud.

    reagovatjááá2017-07-21 23:32:15

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • No jo no..... chtít v centru města klid...to je luxus. Ale musím uznat...že bejvávalo hůře. Tak....mno aktivit pro mladé ubylo....zákazů přibylo...potom se není čemu divit, ze tu zdechl pes. Centrum města...je logicky hlučné místo....tolerance je na místě. Souhlasím, že pach v domě, po psích výkalech, či venčení psů pod okny domu a pak následný smrad, mi vadí víc, než nějaké aktivity žíznivých turistů v noci.

    reagovatPetr Nedělka2017-07-21 22:12:50

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • na mor divokých prasat jsme si jiz zvykli,

    dnes bylo v TV ze objevili kraliči mor ale nějaký program který by omezil nekontrolovatelné množstvi psich hoven po městě stále nikdo nechce diskutovat.. Proč asi?

    reagovatna2017-07-21 21:17:10

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:bude to

    má blízko nádraží, někdo hřiště, někdo hospodu, někomu serou psi pod okny a co tak tolerance

    reagovatněkdo2017-07-21 17:41:03

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • U autobusáku

    Místo rest.Na špici bude taky herna.

    reagovatPetr2017-07-21 16:54:22

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • omluva

    mělo být chechtáním.

    reagovatobčan2017-07-21 16:37:24

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • bude to

    zase v blízkosti lidí kteří žijí na wurmovce, budou trpět hlukem a kraválem achezáním obsluhy tak jak to máme u Nely není klid děti se budí pláčou do práce jdete nasraný protože jste nevyspalí taková je realita heren v blízkosti obyvatel!

    reagovatobčan2017-07-21 16:35:49

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:v Teple má město uloženo na bankovním účtě 175 milionu korun

    peníze v Teple jsou klientů Tepla. Je to společnost se 100 % účastí města, ale peníze nahospodařilo Teplo z peněz odběratelů. Tak by peníze měly jít ve prospěch odběratelů tepla a teplé vody nevím jestli ty vůbec patříš ke klientům Tepla nebo jen provokuješ

    reagovatlk2017-07-21 16:28:58

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Až bude Čurákov jako Las Vegas,tak se těšte hajzlové na přísun nových vepřovanů.Vepřov bude velkoměsto.

    reagovatHitlera!2017-07-21 16:25:35

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:pani ach

    já také :-)

    reagovatach2017-07-21 14:43:57

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • v Teple má město uloženo na bankovním účtě 175 milionu korun

    a všichni do jednoho mlčí a dělají hloupé - že peníze město nemá - má!!!

    reagovatnedělejte z lidí blbce2017-07-21 14:11:42

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pani ach

    čtu váš posledni vstup a nezbyvá než se vás zeptat. Vy zde vlastnite hernu? A chcete městu platit menši daně ? A proto nechcete městem vedené casino, nechcete tedy opravovat chodniky, nový domov duchodců atd.? Nevim, jsem z toho zmatený.

    reagovata že by2017-07-21 14:05:47

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    jak by prosazovali volební program ti co hlasovali pro zrušení hazardu. 30- 40 mil, v rozpočtu města je v investicích, opravách chodníků, opravy strojaře, místní části dostali navýšení na občana a řada dalších věcí by si nemohla koalice splnit. Hazard nezničíš a město z toho nebude mít nic. Tak alespoň část soc. příspěvků dostane město zpět. Už vidím jak Netopilová by hlasovala pro sociální byty a přitom nejsou peníze, proč nepostavit další pavilon v DD, proč nechat si hrát Horkého s cyklostezkami když na to není, proč mu platit za projekty když na to není. Proč odsouhlasil Pospišilíkovi navýšení na občany příměst. částí když na to není, proč budovat rybník když na to není. Proč se starat od halu v Předmostí když na to není. Chci je vidět jak se bude tvořit rozpočet kdyby tam bylo 30 - 40 mil z hazardu. To nikdo neodpáře že by rozpočet stačil jen na provoz a minimální opravy, co volební programy, co sliby. Že se Tomaníková usmívá to je dobře, protože jinak se není na koho dívat a není nikoho poslouchat. Když dají každým rokem 40 mil z hazardu na DD poslouží to dobré věci a za tři roky bude stát. Usmívej se jak Tomaníková a prověr si všechny věci jak ona, nebo když jsi blbý tak se ji zeptej.

    reagovatnevím2017-07-21 12:33:51

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ty sám s Vladimirem Uljanovem moc dobře víte, jak se dají věci bagatelizovat, slovíčkařit, slovíčkem změnit význam, hrát si z větami, natahovat čas. Prostě se vymlouvat, mluvit nepravdu. Dají se tak věci obhajovat i prosazovat. Zajímalo by ne, jak na radě projednáváte zásadní materiály. Jak to prezentují předkladatelé na radě a zastupitelstvu? Tohle jste kritizovali, dnes to děláte. Jste v tom s p. tajemníkem mistři. Kolik lidí vám sedlo na lep.

    reagovatMilý Jirko2017-07-21 09:43:09

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • vidím to podobně jako trojtečka. Dle mého může opozice podpořit pouze návrh, který má ve svém programu. U Přerovských komunistů to bylo například překopání Strojaře z ubytovny na bydlení pro seniory. Nebýt nich a za Prosperitu, byl by dnes Strojař před demolicí. Ale to co předvedli z hazardem v Přerově to byl čistý handl, popřeli svůj program, zapřeli své dlouhodobé postoje. Začali otevřeně spolupracovat se současnou koalicí. Je na každém, jak to kdo přijme. Pro mne to znamená, že se prodali. Ztratili charakter, tímto jsou pro mne zaprodanci. Nevolitelní. Toto jsou tak zásadní hlasování, povolit hazard je jednouché, ale zakázat je to velmi složité. Někdo by řekl přímo svinstvo. A na tom se 4 komunisti podíleli, nejen Tomaníková. Přímo hlasovali PRO. Není to žádné otírání, je to fakt a to jim už nikdo neodpáře. Může se Tomaníková 100x usmívat.

    reagovatpro:ty a Ik2017-07-21 09:31:21

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Jirko, přerovský hrdino

    Jirko, a kdo byl tedy namočen do těch pletek s policií? Napiš nám to prosím... A kdo je ten zloděj, který byl klepnut přes prsty? Napiš nám to, ať to víme.

    reagovatdotaz na Jirku2017-07-21 07:36:22

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Anonyme, český hrdino

    A ty jsi ještě čistší duše, proto se bojíš podepsat. Ono to tak bývá, ten kdo nic neukradl či se neobohatil se trestních oznámení nemusí bát. Ten kdo je namočený ve svinstvech, povětšinou u nějakého trestního stíhání a pletek s policií skončí. Chápu, že zloděje hodně štve, že je někdo klepl za prsty a bude obviňovat každého, jen si nezamete před svým prahem. Tak se lidi chovají....... Prerov nevyjímaje.

    reagovatJiří Kobout2017-07-21 07:13:48

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • vzka pro Jirku Kohouta

    Jirko, svět je krutý. Klidně by ti vyčetli, že hlasuješ ve střetu zájmů, když si pronajímáš nebytové prostory od města a poté hlasuješ pro snížení nájmu. Ty jsi ale čistá duše, ty se nehodíš do tohoto špinavého světa. A to si představ, že jsou lidé (tomu neuvěříš), kteří klidně i udávali, aby se dostali k moci. Nebo psali dopisy státním zástupcům, že si my občané přejeme, aby byli bývalí radní postaveni před spravedlivý soud. Jirko, nenech se znechutit, bojuj za svou pravdu (kterou nikdo jiný nemá), a přiveď Přerov do těch lepších zítřků.

    reagovat:-)2017-07-21 05:05:47

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Pro ale ale

    i když nájem je jen jeden z aspektů - jak píšete - který dusí podnikatele, tak právě alespoň v tom by mělo město nájemcům ulevit - má tu možnost. Pojmout to prostě jako službu občanům. I pro město je přece výhodnější pronajmout za nižší nájem, než když je prostor prázdný. A lepší to nebude. Doba, kdy se podnikatelé předháněli a přepláceli je pryč. Je potřeba do obchodních prostor vrátit život - je smutné, když člověk prochází městem, nebo sídlištěm a obchody jsou prázdné. Nájemné by bylo třeba snížit radikálně, tak, aby se obchodníci vraceli - 500Kč to nevyřeší. A střet zájmů? Ano. Ale - na druhou stranu, kdo to umí lépe posoudit, než člověk, který se v tom pohybuje, kdy má v pronájmu provozovnu, ví, jak je měsíc krátký na všechny platby. Ono určovat výši nájmů od stolu osobami podnikáním nepolíbené, s jistotou 15. v měsíci - ti jsou odtrženi od této reality. Pokud jsem tedy pochopila správně, tak se bude o snížení nájmů jednat. V ZM je snad více zastupitelů, kteří se živí soukromě, správně to chápou a společně to obhájíte. V tom držím palce, byl by to krok dobrým směrem. Ještě mě napadlo - na vesnicích jdou tak daleko, aby udrželi obchod pro lidi, že to dokonce dotují - služba lidem. Naše město dotovat nemusí, stačí, když bude chtít menší příjmy z nájmů.

    reagovatach2017-07-20 23:48:46

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Cikánská pečeně

    Kdysi se prodávala krom šunky a Moravského uzeného i tato cigošská pečeně. Já bych obnovil výrobu. Utiskovaný ksindl by šel povinně na jatka a tam by se z něj vyráběla richtig origoš pochoutka. Pokud by to lidi nežrali, tak by se to prodávalo za pár kaček jako krmivo pro psy a kočky. A vozili by se tam turisti z celýho světa podobně jako do palíren chlastu ve Skotsku a Irsku.

    reagovatA Dolph Lundgren von Hitler2017-07-20 22:41:33

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pro ale ale

    Dnes mám nájem, na rozdíl od mnoha podnikatelů, ve stejné výši jak stanovuje vnitřní předpis a dodnes jsem nežádal o jakoukoli slevu. To by mi neprošlo jako jiným v předchozích volebních obdobích. Ani se nehodlám schovávat před střetem zájmů, byť jde o možná 500 měsíčně. Jsem ve střetu zájmů, tedy nebudu hlasovat v této věci. Ale uvědomuji si, že existuje množina anonymních vykládačů mých poklesků, tedy nehodlám v průběhu tohoto volebního období žádat o nižší nájem, byť bych mohl a nebyl bych zdaleka sám. Prostě ten svět beru takový jaký je i s lidmi, jako jste Vy.

    reagovatJiří Kohout2017-07-20 22:24:27

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Přerovský bazén dnes

    Kdysi sem chodil na bazén,ale jak tam začali chodit černí čur**i,tak mě tam nedostanou.Poděkujte za mě radním.

    reagovatV.K.2017-07-20 21:41:09

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Přerovský bazén dnes

    Vpříštím životě bych chtěl být tím,čím byli dnes na bazéně a to naši ( DRAZÍ SPOLUOBČANÉ ). Vše placené od popelnic,pronájmú,bohatých sociálních dávek atd.Ale,chovali se tak kamarádsky,že normální návštěvníci raději odcházeli domú, než by měli nést potupu od mocenky se chovajících cigánú, že musela přijet i městká policie ! Musím dát za pravdu prostějovákům, že na nás při hokeji křičí, CIGÁNI Z PŘEROVA !!!!!!!!! Na Přerovský bazén už NIKDY!!!!!!!!!!!!!!!

    reagovatmejej2017-07-20 21:07:23

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Dotaz.

    Je bezpečněji v Hurghadě,nebo v Cigánově u nádru?

    reagovatAleš K.2017-07-20 16:25:25

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    já musím uznat, že Kohout u mne stoupl v ceně, když se komančům omluvil, je to frajer. Měl nadávat konkrétně a ne na celou opozici. Uznal chybu a omluvil se. Někdy v zastupitelstvu kecá, ale toto se mu povedlo. Komanče moc v oblibě nemám, ale té Tomaníkové fandím. Má rozum a nejde slepě za ideálama komančů.

    reagovatlk2017-07-20 14:57:54

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Takže Kohout bojoval za nižší nájmy? No tak to asi hlavně proto, že má sám od města pronajaté nebytové prostory. Střet zájmů jako PRASE. Fakt čistá a férové koalice... Radní si sám vybojuje nižší nájem od města. PARÁDA.

    reagovatale ale2017-07-20 14:44:44

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    ... Znáš paní Tomaníkovou, proč kecáš. Ona má svůj názor a spolupracuje s Pospíšilem i s Pospíšilíkem. Dej ji pokoj nebo jsi taky Jů a Hele

    reagovatpro2017-07-20 14:02:41

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    máš fakt rozum jak Jů a Hele. Tomaníková v Teple byla a společnost hospodařila dobře a bylo to za vedení Lajtocha. Dej ji pokoj ona se nedá podplatit ani Puchnou ani Měřákem či kýmkoliv. Neotírej se o ni, nic o ni nevíš. Povídáš jen pohádky a to jak ti dva pod kterými píšeš

    reagovatty2017-07-20 14:00:18

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pro Ka

    Nájmy se nezvyšovaly......tedy jsem nemohl napadat zvyšování, ale komentoval jsem jejich nesnižování......:) Pravda je, jak jsem psal, že výše nájmu není tím, co primárně likviduje drobné podnikatele, je uměřené, ale to co se kolem těch "podnikatelských příživníků", jak to klasifikují některé politické subjekty, děje v daňové a formálně právní oblasti.......tedy je to souběh více faktorů. V trhu právě těch malých podnikatelských subjektů skutečně objem financí klesá a nejsou schopni konkurovat internetu, vysávají je nadnárodní společnosti a velkoplošná nákupní centra......to je realita. A proto se dnes mění struktura podnikatelů v centru města a nejen tam.......u centra města hraje roli i dopravní obslužnost, která je problematická. Jinak nezpochybňuji to co tvrdíte.....

    reagovatJiří Kohout2017-07-20 12:57:44

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Prosím Vás, jak může mít ve vedení města či při rozhodování ZM své zájmy Pavlíček? Vždyť chvilku po volbách začal veřejně kritizovat některá rozhodnutí, kroky a vystupování členů vedení města a na základě toho byl vyhozen ze všech funkcí a současně opustil i Nezávislé.

    reagovatvp2017-07-20 12:17:44

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pro p. Kohouta

    co se týká ekonomiky jste pane Kohoute vedle. Peněz je v současné době mezi lidmi dost, nízká nezaměstnanost, většina lidí dostala přidáno 10% a více %, inflace je nízká, okolo 2%. Co tomu v Přerově trvale dělá problém je úbytek mladých lidí, a Galerie Přerov, k tomu problémy s parkováním a s ohledem k těmto věcem nepřizpůsobené nájmy nejen městské, ale i v soukromých nemovitostech. Mám info, že vy a Pospíšilík jste jediní na radě napadali navyšování nájmů v obecních prostorách, hájili jste nižší nájmy, za což vám oběma dík. Pokud v centru nebude jednoduché parkování, bude pořád polomrtvé. Dnes je hektická doba, všichni mají málo času, do práce, děti do školy, do kroužků, nakoupit, na úřad, atd. Auto je nezbytná nutnost.

    reagovatKa2017-07-20 11:54:27

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pro jb

    To bych i já rád, ale jen se zeptám, Vy sám jste všichni? Pokud každý chce své, stejně vznikne maglajz, protože každý to vidí jinak a pokud je to konfrontace ve smyslu - jen můj pohled je ten správný, protože já sám správný, jsme v koncích u diskuze jak dál. Je já já já neuznávám. K dalším obviněním - chápete co je sociální politika státu a jaké jsou její důsledky? Jak to v rámci legislativy může ovlivnit město? U podnikání je to trochu jinak, než jen v nájmech....Podnikatele netrápí nájmy, jak podsouváte, ale úbytek peněz na trhu plus obrovské množství státních odvodů, které je drtí - DPH, které musí promítnout do ceny svých služeb, sociální, zdravotní odvody daní, odvody za auta, poplatky........vidět svět tak prostě a jednoduše je také možné, ale nepatřím k těm, kteří to vidí tak prostě jako Vy.....

    reagovatJiří Kohout2017-07-20 11:43:09

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • V každé době platí-teď vládneme my a bude to po našem,až budete vládnot vy,bude to po vašem.

    reagovatprotože2017-07-20 11:19:00

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Dotaz

    Žiju v Přerově a nežije se mi tady pěkně. Bohužel. Chtěl bych žít ve městě, které vzkvétá, kde vedení města dělá vše pro to, aby byl život ve městě lepší, příjemnější a lidé v něm žili rádi. Kde by nebyly na každém rohu herny a všechny nešvary, které jsou s nima spojené. Kde bych nemusel potkávat houfy flákajících se nefachčenků, kde bych mohl zajít do příjemné kavárny a nemusel poslouchat křik a nepořádek našich nepřizpůsobivých, kde bych mohl jednoduše zaparkovat, zajít si do malého krámku, kterých by bylo po městě plno, protože by neexistovaly přemrštěné nájmy a podnikatelé by si mohli dovolit prostory najmout se svému podnikání. Chtěl bych žít ve městě, kde by se vedení města rozhodovalo v souladu s přáním jeho obyvatel a ne naopak, kde by se nakládalo s městským majetkem dle selského rozumu správného hospodáře atd atd... Mám se tedy odstěhovat do Hranic? Nebo Olomouce, Prostějova, Kroměříže??? Jsou to všechno nedaleká města, tam to jde. Tak proč to, do prdele, nejde tady???????????????????

    reagovatjb2017-07-20 10:46:05

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Milá anonymní apolitická občanko ach

    A jak ta společnost projevila zájem? Vy jste viděla nějaký dokument? Informace perhuba jsou sice atraktivní, ale často jen bludy. Vy s nimi pracujete, jak o život. Do posledního výběrka se nikdo nepřihlásil. Záměr prodat není to samé co prodej - prodej bude samostatný bod na zastupitelstvu. Je to dané kompetencí zastupitelstva, které rozhoduje vždy v majetkoprávních věcech. Při tomto projednání tohoto bodu bude naprosto jasné kdo má zájem a kdo vstoupil do výběrového řízení......

    reagovatJiří Kohout2017-07-20 09:46:03

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Takže jak zaznělo na zastupitelstvu, že si Puchalský a Vrána na jaře pozvali Tomaníkovou do kanceláře, má své následky. Mám tomu rozumět tak, že žádná otevřená koalice, ale dohodnutá skrytá podpora KSČM pro SPPANO? Pro koryto ohnu hřbet až k zemi, jsem zvědav, kdy z Tepla vyhodí Pospíšila z Prosperity a navrhnou tam Tomaníkovou. Samozřejmě to bude náhoda.

    reagovatJů a Hele2017-07-20 09:44:50

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • ještě dovětek, Pospíšilík to pravděpodobně odskáče, Puchalský a spol. se mu budou mstít do konce svých dnů. Většina veřejnosti neporozumí proč dává najevo svůj nesouhlas. Nevidí do dění, dělá si obrázek jen na základě médií a zastupitelstva. Ve finále ho nikdo nepodrží. Každému v politice jde o jeho vlastní koryta. Viz Tomaníková, je toho zářným příkladem. Pan Kohout se jí na zastupitelstvu omluvil, za její repliku, že oni jsou ta ,,konstruktivní,, opozice. Nepodrží ho s Pospíšilem ani úředníci. Možná, že ODS. Ale SPPANO ho budou očerňovat. Lajtoch a spol. nadělali dost chyb, ale SPP nám ukázalo jak ovlivňovat veřejné mínění. To jejich jádro je zlé a mstivé.

    reagovat...2017-07-20 09:34:45

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • to spíš vypovídá o jeho charakteru, zbabělosti než o chytrosti. Je dost starý na to, aby byl schopen rozlišovat co je dobře a co špatně, co je za hranou. S Puchalským se znají podstatně déle než od voleb, akorát to nevěděla veřejnost, že k nim chodil na schůze. Takže mě to nepřekvapuje. Udělali druhou kandidátku, aby si zvýšili kvorum. tzv. Nezávislí nejsou nezávislí, jen udělali ze svých voličů blbce. Žádná slušnost, ale vychcanost. Tož tak.

    reagovat...2017-07-20 09:25:38

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Souhlasím s vámi ve všem. Co je pro mne nepochopitelné, je že je k vedení tak loajální Petr Hermély. Ti, kteří mu dávali hlas před volbami o něm mluvili jako o slušném a chytrém člověku. Neulz tam sedí kvůli jazzáku, dostává na něj prachy. Ale Hermély, to mě dost překvapuje, že to chování i následné lumpárny SPPANO toleruje. Nebo tam má své zájmy Pavlíček?? Ať je to jak je to, mlčí a tak dává souhlas k jejich konání.

    reagovatpro škůdce2017-07-20 09:17:59

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Jsem také zřejmě podle "Ježíška" škůdce. A jsem na to patřičně hrdý! Protože veškeré aktivity opozice a zdejšího webu jsou žádoucí. Naplno totiž odkopávají falešnou tvář lumpů ze Společně pro Přerov a některých zkrachovalých individuí z ANO a Nezávislých. Mluvíme li o nějakém kažení pověsti města - díky lžím a udávání tehdy opozičních Společně proti Přerovu bylo naše město po celé republice známé jako to, ve kterém řádí udavači a supi a byli jsme už tehdy odstrašujícím příkladem, jakého bahna může dosáhnout opoziční komunální politika. Takže teď Ježíšku zůstaňme v klidu a nebrečme - vaše koalice SPPANO v tom kažení pověsti našeho města pokračuje nevesele dál. Vašimi slovy - jste trapní a ubozí, falešní farizejové, kteří si v posledních volbách udělali z voličů blázny a mysleli si, že to projde. A jejda, ono to nejen že neprojde, ono se na ty vaše lumpárny poukazuje čím dál intenzivněji a to vám samozřejmě hodně vadí. No, můžu ubezpečit Ježíšky, Raouly, Kohouty, Netopilové, Puchalské a jiné naříkající "politiky", že pro ně bude ještě hůř! Hazard, Čechovka, Strojař, cyklověž a excesy tajemníka na magistrátu vám zlomí vaz natvrdo.

    reagovatškůdce2017-07-20 07:51:05

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • No právě, že ČSSD známe. Takže vyhrají. Zlatý Lajtoch. Po lživé kampani Společně pro Přerov sice ČSSD padla na dno, ale lež se prokázala a lumpové z SPP se plně vybarvili. Bude ještě někdo z voličů SPP věřit jediné slovo? Pochybuji. A pokud se ČSSD jasně vůči SPP vymezila, odmítá s nimi spolupracovat, pak mají jisté hlasy obelhaných voličů z roku 2014. Pár kvičících selátek ANOSPP bojících se o koryta s tím nic nenadělá. Bude veselé sledovat, jak si po volbách Měřáček, Navrátil a Košutek odstavení od koryt hledají práci.

    reagovatA Hele2017-07-20 07:19:39

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    a co Ti vyhovuje, že dostaneš slovo před půl nocí nebo až druhý den ráno.To je lepší? Tak si projednají program vykecají se o předcházejícím zastupitelstvu a pak příjdeš Ty a můžeš kecat jak je libo. Neznáš pořekadlo Není ten co by se zavděčil lidem všem. Já s tím souhlasím, mohlo to být už ve 14

    reagovatJežišku2017-07-20 05:37:55

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    choju oranžovej táhni

    reagovatd2017-07-19 22:02:28

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • No jasně že Skládal nevyhraje

    ČSSD to tady již známe.

    reagovatJuu2017-07-19 21:50:57

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • hele, hele, loupežníci z ANOSPP nahání strach celému Přerovu, pokud sis toho ještě nevšiml. Ať už pan Skládal a ČSSD nebo kdokoliv kdo po nich ten bordel co nadělali bude muset dávat dohromady, to rozhodně nevyhraje.

    reagovat2017-07-19 21:30:08

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • To je úplně jedno, Alefe, jak dopadne ČSSD ve volbách. Důležité je, že deklarovali nulovou toleranci Kohoutovi a SPP. To je pro mě důležité, že u nich vím, že oni na rozdíl od ANO nezradí Přerov a nespojí se s těma lumpama z SPP. A vo tom to je, Alefe.

    reagovatpro toho pode mnou2017-07-19 21:23:58

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • máme tu pravidelně

    pana Skládala. Vitám vás na foru. 10% co vy na to. Vám to SpP (Společně pro Přerov) opravdu naháni strach. Myslim ze ANO a SpP, by s vámi osobně do koalice nešlo, no a stejně se do té doby diky bohu rozpadnete.

    reagovathele2017-07-19 21:21:34

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • On

    někdo lákal Skládala do koalice?Nebo je přesvědčený,že příští komunální volby vyhraje ČSSD?Lidovci se STAN se taky ještě minulý týden prsili,jak získají 15 procent a najednou jaksi prozřeli.Takže ať pan Skládal raději zůstane nohama na zemi a kalhotky sundává až se bude brodit.

    reagovatalef2017-07-19 21:12:19

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Kohoute, pan Skládal - předseda přerovské ČSSD - ti napsal, že ČSSD po volbách v žádném případě nepůjde do koalice se Společně pro Přerov. Sere tě to, viď? Už si neškrtneš. A podle toho, co psal pan Skládal do novin, si i tajemník může po volbách začít balit. Myslím, že úředníci z magistrátu vědí, koho budou volit. A ty to Kohoute nebudeš.

    reagovatpro toho pode mnou2017-07-19 20:11:02

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • tady se vykecávaji

    pouze ti "chytráci" z ODS a pan Skládal (z rozpadajici se ČSSD). Ten blb prý chce být starostou.

    reagovatJežišku2017-07-19 19:46:08

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • nestydíte se nás tady poučovat jak se máme chovat, když se v přímém přenosu primátor s náměstkem pro finance chovají arogantně, přezíravě a chová se přesně tak jak by se chovat neměl, co před tím kritizoval dělá ještě hůř. Horšího primátora jsme tu neměli. Jakmile mu ,,pověsili,, zlatý řetěz na krk, od prvního zastupitelstva nám ukazuje jak se chová nadutec. Předvádí nám jak o sobě soudí. Chytrý člověk o sobě netvrdí, že je chytrý, nadřazuje se nad nás. A Měřínský jeho chochmy přejímá, po něm už i Navrátil a Košutek. Nejlepší obrana je útok. Je to ubohé.

    reagovatPor pana Ježíška.2017-07-19 19:17:03

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • nad novou vyhláškou bděl nejvyšší p. Puchalský, a tlačil to vesele, nejvyšší guru SPP se nestyděl přesvědčovat některé své kolegy, včetně p. Schenka, za odměnu dostal zahraniční cestu s p. Horkým. Ten, který nejvíce řval a bojoval proti hazardu, vyhlášku připravuje!? Vy z nás zase děláte debila. Všichni co bojovali proti Lajtochovi a spol. byli hrdinové, pokud občan dnes poukazuje na lumpárny dnešního vedení města, poukazuje na ty co před tím křičeli je ubohý a kazící pověst města. Takovým Ježíškům se říká pokrytec. Káži vodu a piju víno. To přece rytíř Puchalský nedělá. jak to tu psal zklamaný, je to s vámi z SPP zbytečná diskuse, žádná sebereflexe, žádné svědomí. Čistá vypočítavost a manipulace s námi voliči. nic víc. Navíc mě také vadí, že se zastupitelstvo posunulo o hodinu dřív. Časově mi to nevychází. Kor když je zacpaný Přerov. Také bych Čechovku zboural, park nebo parkoviště.

    reagovatJežíšku2017-07-19 19:07:09

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • primátor odpověděl na dotaz p. Záchovi, pokud zastupitelstvo schválí záměr, už schválený materiál nejde znovu do zastupitelstva jak tomu bylo dřív. A tak tomu je. Pokud se schválí záměr, jde to na prodej a prodá se to.

    reagovatpro jj2017-07-19 18:54:56

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Nevím, jestli jste hloupí nebo to hrajete. Jedno je jisté - proti hazardu byla většina SPP, stačí si ověřit hlasování z minulého zastupitelstva. Vy prostě a jednoduše chcete škodit za každou cenu a tak si vymýšlíte a vůbec se za to nestydíte. A podle vás je špatně cokoliv, co nevymyslí odsčssd. Jste trapní a ubozí a kazíte pověst města - cíleně škodíte Přerovu. ukřivdění, zakomplexovaní chytráci, co sami nikdy nic užitečného nevykonali!

    reagovatJežíšek2017-07-19 18:52:42

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE: zklamaný

    občany ve 14 hod. než se projedná program budou z práce na MD a u projednávání. Blbost je jednat do půl noci a blbost byla jednat dva dny. Než se vykecá Kohout tak občan musí jít na směnu

    reagovatpro2017-07-19 18:36:21

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:pro

    8 mil pokuta, tak prodat ať je na pokutu alespoň

    reagovata2017-07-19 18:34:31

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pro "jj"

    ale vědí... záměr prodat, je prodat, s tím, že se projedná nabídka zájemců - za kolik, účel, případné podmínky. V případě Čechovky se zájemci neperou a pokud projevila zájem společnost provozující hazard, cestu má volnou. Lokalita je vyjmuta z centra, hazard tedy ZM odsouhlasilo. Proč by neměli tedy nyní souhlasit s prodejem? Jistě, je to záměr prodeje, ale cíl je jasný a cesta otevřená. Kdyby to šlo, nejlepší by bylo budovu zbourat, udělat parkoviště. Ale při darování byla podmínka rekonstrukce.

    reagovatach2017-07-19 17:36:46

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE: zklamaný

    Upravíme začátky jednání na 16.00 hod. a budeme zasedat pravidelně jednou měsíčně - SLNĚNO. Kde čtete, že to tak bude navěky? Proč by se názor nemohl vyvíjet? Navíc - SpP není v koalici samo.

    reagovatzelený Raoul2017-07-19 16:39:21

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Adolf na Hrad!!!

    Podívejte se ,co dělají negři v Řecku,i jinde.Takovou pakáž si sem máme tahat?

    reagovatbo2017-07-19 16:25:19

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Jeden by řekl, že po těch letech všichni vědí, co v Přerově znamená "schválit záměr", případně vzít na vědomí nějaký seznam. A vida, nevědí.

    reagovatjj2017-07-19 16:19:28

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • zklamaný

    souhlasím vámi, já na rozdíl od vás jsem již pochopil, že pan Puchalský, Kohout, Netopilová a Měřínský mají vždy pravdu. Můžete předkládat jakékoliv argumenty. Všechny své veletoče obhájí. Lidi jsou jim u prdele, už jsou u moci, zvolením na nás přestali brát ohled. To co kritizovali u předchozího vedení, dělají to samé, některé věci ještě horší. Co si mám myslet o tom, že Chromce nechali ve VAKu, co si mám myslet o tom, že Schenk jel na služební cestu do Holandského Cuijku, po tom co jako člen SPP zvedl ruku pro hazard. Je to v usnesení rady 72. rady z 22. června 2017. Dnes jsem se dozvěděl, že má být zastupitelstvo od 15.00 hod. Když jsou lidi v práci, dnes se dělá do 16.00 hod, než přijedu domů, nakoupím je 16,30 hod. Přitom SPP celou dobu tvrdí, že pro občany musí být zastupitelstvo přístupné. Pan Neulz má prý dostávat přes KIS peníze na jazzový festival, takže jistých svých 900.000,- tis. Je úplně jedno jestli Pospíšilík bude v koalici, takto se dělá slušná a poctivá politika. Je pane Pospíšilíku jedno jestli zůstanete v koalici. Protože SPPANO za vs má už náhradu. Korupce nemusí být jen finanční, těžko se prokazuje, ale zde je to očividné. Můžeme si říkat co chceme, žádné argumenty neplatí, když někdo neposlouchá máme jiné, třeba komunisty, budeme na ně hodní, oni nám potom na vše zvednou ruku. Tohle je prosím hnus. Od SPP bych to po 8 letech kritiky Lajtochova primátorování nečekal. Všichni křišťálově čistí, už to tu jednou bylo.

    reagovatpro paní ach2017-07-19 16:10:39

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Musí projít zastupitelstvem ... to už jsem někde slyšel. Chemik ještě taky musí, že?

    reagovata je to2017-07-19 16:07:48

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:pani ach

    no - už je vám dobře? Ulevilo se vám? Já něco zakazuji? To asi těžko. Kritizuji po předešlém zákazu opětovné vpuštění hazardu do města. A pokud tu nějaké kasino je, nebo bude, mělo by být mimo opravdové a faktické centrum. Zatím jsou na sídlištích, u škol, možná bude v "necentru" Čechova. Plný zásah. Běžte si své hry provozovat někde na periferii města, když se neobejdete.

    reagovatach2017-07-19 15:38:42

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • co tak vám pani ach

    zakázat ty bludy co zde stále pišete. Lidé chtěji casino a ta budova hned vedle Prioru je pro to vynikajici.. Pochopte to.

    reagovata2017-07-19 15:36:39

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • prodej budovy na Čechově ulici ZM odsouhlasilo. A protože odsouhlasili i novou vyhlášku, která tuto ulici zařadila mimo centrum, odsouhlasili tedy již i případné kasino. Nic tomu nebrání. Já chápu, že by toto řešení vytrhlo městu velký trn z paty, budovu jinak nikdo nechce, rekonstrukce nákladná, využití nejasné. Velká škoda, že zájem projevila pouze společnost provozující hazard. Protože - a to uznejte i vy sám - tato aktivita do této lokality prostě nepatří. A kriticky si přiznejte, jak byste reagovaly na takový počin jako opozice - to, jak jste bojovali proti hazardu, tak by to byly petice a velký apel na občany, jestli chtějí kasino v centru ( i když dnes oficiálně již ne centrum). No - hysterie to určitě není, jen si skládám to, co se děje.

    reagovatach2017-07-19 15:26:13

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pani ach

    vy jenom stále zakazujete. A co povolite. Podle vás - Lidé jsou závisli na cigaretách = zakázat....ach to ne protože vy kouříte jak fabrika. Na chlastu (jen se podivejte do kontejneru na skleněný odpad) = zakázat..... ach to ne protože vy se napájite vodkou každý den. Na pivu jsme dokonce tak zavisli že včetně kojenců vedeme celý svět ve spotřebě na obyvatele = zakázat. Mluvime hlasitě = zakázat. Jezdime auty = zakázat (protože pani ach jezdi na kole křížem krážem. Chodnik - přechod PRO CHODCE - silnece - cyklostezka...kde to jde) a tak zakázat auta. Nemáme kde parkovat = zakázat parkováni ...však vy auto nemáte? No a podle vás bychom si již ani prdnout tedy nesměli. A co pani ach povolujete ? Můžeme jist vepřové ? Můžeme poslouchat jinou hudbu než ty vaše unavné, kvilejici dechovky ? Můžeme se na sebe podivat? Můžeme jit na fotbal/hokej - NE - zakázat (tam se sprostě nadává). Pani ach pokud mohu doporučoval bych uvědomit si že žijete v 21 stoleti žrát vepřové, nadávat na fotbale, hrát v casině atd. to je každého věc.

    reagovatzákazy2017-07-19 15:13:12

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Milá anonymní apolitická občanko ach

    Pokud by chtěla nějaká společnost provozovat kasino v budově v Čechové ulici, tak ji musí koupit, neumím si představit, že ji zprovozní bez toho, že by ji vlastnila. Koupě se bude rozebírat na zastupitelstvu a teprve po rozhodnutí zastupitelstva o prodeji této budovy konkrétnímu vlastníkovi se rozhodne, zda tam skutečně kasino vznikne. Obecně budova je zatížena sankcí kolem 8 milionů, tak to berte v potaz. Zatím nevíme co s tím a k čemu ji využít. Investice budou obrovské, tedy rozhodnutí ponechat to městu zároveň znamená rozhodnout, že tato budova ponese finanční zatížení údržbou a provozem + pokuta městu + investice na opravu či přestavbu. Knihovna to určitě nebude, protože nosnost základů je naprosto mimo potřeby tohoto využití. Tedy vedle těch svých hysterií, pochopitelně apolitických a řádně občansky zásaditých, uvažujte i tomto rozměru.

    reagovatJiří Kohout2017-07-19 14:20:41

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Neříkam hernám ano..

    tak zákaz kouření i na veřejnosti a nebo vůbec. Kdo má na jejich nemocenskou doplácet. Co tak zrušit alkohol, kdo má poblité ulice uklízet, kdo má léčit jejich játra

    reagovatco2017-07-19 14:14:10

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Neříkam hernám ano..

    takže říkáte hernám NE. A jak myslíte, že k jejich postupnému rušení došlo? Zákazem. Takže zákaz heren a automatů schvalujete, hazard v kasinech vám přijde již přespříliš a je to zákaz již pro vás nadbytečný. Hazard je hazard - automaty, nebo kasina. Zdá se vám řešení hazardu ve městě nedůležité? Tak tuto nedůležitost řeší drtivá většina měst a obcí. Věřte, že všichni ti, kteří rozhodli o puštění kasin do města, ví, že to nemá jiný přínos, než prachy do kasy. Jinak negativa. A nová vyhláška, tak ta pustila hazard do ulic Husova, Jaselská, Čechova, Škodova. Doporučení MF je, NE kasina a herny v okolí škol, veřejných budov, veřejného prostranství, ne v problematických lokalitách. A kdepak je máme a asi chystáme? Vsadsko - v blízkosti školy z obou stran, výškáče s obrovskou spoustou lidí, prostě hustě obydlené sídliště. Předmostí - lidé jsou pobouřeni umístěním kasina, které nejde přehlédnout a nepřejít kolem něj, chtíc se dostat domů. Čechova - ta nesplňuje ani jedno doporučení MF a pokud v budově bývalé voj. správy opravdu vznikne kasino, tak Puchalský popře i to, co kromě zrušení hazardu ve městě se jako kompromis snažil prosadit - vytlačit ho na okraj města - např. Výstaviště (před volbami). No jo, já jsem zapomněla, to byly ty předvolební kecy, nyní nastupuje realita... A co tak zrušit ZÁKAZ podomního prodeje? Prodejci stejně chodí, lidé se stejně nechají doběhnout a podvést - zbytečnost, ne? Proč zakazovat, aby lidé měli možnost využít ty suprové nabídky...ne?

    reagovatach2017-07-19 12:24:20

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Já tomu nerozumím. Jak on může vědět, že tam vysedávali pobírači dávek a neplatiči nájmů? Ukázali mu nejakou průkazku? Nebo to zjistil pohovorem?

    reagovatplha2017-07-19 11:25:01

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Nevím, že v dnešní době, maj lidi na sociálce, beroucí podporu, na to...vysedávat u píva na zahrádkách...co jsem dnes viděl před nadrem. To je pouze znamení toho...že se maj na dávkách dobře, a místo nájmu, kterej za ně platí úřad....si kupují chlast. Tohle mne pálí do běla. Třeba. Ale tohle je nad mocnost města... na nájem to nemá, na chlast jo. To jsme to dopracovali..

    reagovatPetr Nedělka2017-07-18 23:30:54

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Neříkam hernám ano..

    Říkám...že těch zákazů už je docela dost....jsou důležitější problémy k řešení, než hatard....a ti tatínkové, co šidí své rodiny, to nezachrání. Protože to stejně prochlastaj, nebo prohrají v kartách. To casino je až to poslední. A nebuďte najednou tak solidární. Stejně tím nikoho nezachráníte . Největším rozvracečem rodin, je stejně alkohol. Co se týče bývalého Bonveru v Hranicích, bývaly tam nejlepší mejdany a diskotéky, v okolí. Tady v Přerově zdech pes....a Casina jsou stejně prázdná. Raději bych řešil důležitější věci....než tohle. V hospodách se mi líbí, že automaty mizí...to je v pořádku. Ale pokud si nikdo nevšimne, či nezačne řešit...že sociálně slabí spoluobčané, mají na to....hrát automaty, a kupovat si alkohol...tak ty zákazy akorát omezují lidi okolo, cílenou skupinu ne. Najdou si jiný koníček, a jinde. Takže pro mne jsou taro řešení naoko, a důležité věci leží ladem. A je mi u prdele, že se mnou nesouhlasíte. Každý má pohled jiný

    reagovatPetr Nedělka2017-07-18 23:23:24

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • přerovskej Amstr

    Kurva udělejte v tom cikánově místo gambleren radši pořádný bordely a šukárny. Vždyť tam není krom hnusných mindží u podjezdu na Tovačov a max. dvou starých vyder na privátech co jebat !! S prázdným pytlem je svět hned veselejší

    reagovatAlexej Mrdalow2017-07-18 23:04:24

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • již aby to casino bylo

    ach - nevite náhodou kdy bude casino otevřeno?

    reagovattaktak2017-07-18 16:58:05

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Jen jsem zvedav

    Na prerovske ovce, zda si za rok pred volbami toto uvedomi a nebo budou tupe verit lzim tohoto prolhaneho spolku vedeneho Judr. despotickym arogantnim byvalym komancem. Dacani jsou to nenazrani a sprosti. .

    reagovatTak tak2017-07-18 14:04:11

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Bývaly doby, kdy jsem Vám oponoval, ale dnes, ač nerad, musím souhlasit - to, co se stalo s Přerovem za poslední tři roky, to nemá obdoby. Volební programy a sliby nastupující koalice se obratem staly cáry toaletního papíru. Co bylo minulé koalici vytýkáno a udáváno, tak se s nepoměrně větší razancí prosazuje koalicí současnou, zákaz hazardu nevyjímaje. Prostě veletoče, které musí bývalí voliči hnutí SPPANO ocenit ne žlutou, ale červenou kartou jako faul na Přerov.

    reagovatdíky nicku Mahel2017-07-18 12:17:25

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:RE:Ty vaše argumenty

    Tatíky k rodinám byste měl odvádět vy, když si myslíte, že se bez heren Přerov neobejde. Já mám jednodušší řešení - hazard ve městě NE.

    reagovatach2017-07-18 08:15:54

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Las Vegas - Přerov

    tak to konečně rozhýbe ekonomiku města. Desitky casin budou znamenat tisice nových pracovnich priležitosti, obrovský nárust turistického ruchu atd. Město začne znovu vzkvé tat a život zde se stane snem lidem na celém světě. TGM nebude mit jen pozlacenou kašnu ale bude nová, celá ze zlata......LAS VEGAS....konečně.

    reagovatCasina2017-07-18 00:59:03

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:Ty vaše argumenty

    Takže zabarikádovat se doma,vycházet jen v nejnutnějším případě a to jen s helmou(to kvůli těm polenům),kolo nemám,auto prodat,napojit se na pult centrální ochrany,a v předsíní čekat s brokovnicí na ˇožralýho feťáka s prázdnou peněženkou.Jedna rada:založ si neziskovku,nazvi to třeba NO GAME,obrážej herny a voď nezbedné tatínky k rodinám.Stát ti přispěje a když ti něco zbyde,můžeš to hodit do forbesa a okotit to.

    reagovatalef2017-07-17 23:58:21

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Ty vaše argumenty

    gamblerovi, který se stane závislým na hazardu, návazně i na alkoholu a drogách bude úplně jedno, jak si peníze zajistí. ZÁVISLOST - chápete? Až vás někdo takový bací polenem přes hlavu, nabourá se vám do bytu, vykrade obchod, ukradne vám kolo - tak ať víte, že to byl ten svéprávný občan, který stále ještě ví, co smí a co nesmí. Každý rozumný člověk ví, co hazard přináší a že je naprosto zbytečný. Tedy ne pro ty, kteří na něm vydělávají. Nikdo se závislým hráčem nenarodí, tím se prostě stane. Nejprve si myslí, že to zvládne, že si občas zahraje, z občas je pak často, z často je závislost a problém je na světě. Tady nejde v případě zákazu o svéprávnost a vodění státem, městem za ručičku. Ale nabídku typu zábavy, která končí často těžkou závislostí a likvidací lidí a celých rodin. Jen pro něčí zisk.

    reagovatach2017-07-17 22:54:32

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Ty vaše argumenty

    Pane Nedělko,přesně tak.Už je těch zákazů,příkazů,nařízení ,nějak moc.Myslím,že normální,svéprávný člověk ,nepotřebuje ,aby ho stát ,nebo nějaký úředník,vodil za ručičku a určoval co je dobře a co špatně.A co se týká neplacení výživného,stát tomu přímo nahrává.Z dílny Marksové (ČSSD)pochází návrh,aby za lempla,který neplatí výživné,tohle zalepil stát(my všichni) a pak to vymáhal po tom lemplovi.A že jich znám,a bedny nemastí.Doufám,že tenhle paskvil neprojde.Už ČSSD prošla jedna pičovina-zákaz kouření.

    reagovatalef2017-07-17 22:10:27

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE::-(

    proč to v Hranicích jde a u nás ne? Protože u nás se nechce. Tedy - kdysi se chtělo, ale situace se změnila((-:

    reagovatach2017-07-17 22:09:19

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pane Lajtochu patří Vám omluva za tu udavačskou mašinérii kterou proti vám Kohout rozpoutal. Bohužel se ukázalo,že jste nebyl zase tak špatný primátor a rozhodně jste si nikdy nedovolil to co tato zkorumpovaná negramotná partička vedená podvodníkem Puchalským.

    reagovatMahel2017-07-17 22:06:59

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • :-(

    Žádné herny, casina, hrací automaty atd nemají NIKDE na území města co pohledávat. Čím nedostupnější tyto možnosti budou, tím lépe. Peníze, které lidi nevyhodí za hazard tak mohou slušně rozhýbat ekonomiku města. Není tady kupní síla i proto, že na každém rohu mají slabší jedinci možnost cítit se alespoň na chvíli jako king v las vegas...co na tom, že jejich rodiny pak nemají co jíst, děti nemohou na tábor atd... Je to na dlouhý psaní, ale každej soudnej pochopí, co mám na mysli. Je to hodně smutný v tom našem městě. Proč, když to jde např. v Hranicích, proč to prostě nejde tady???

    reagovatjb2017-07-17 21:28:43

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:k článku redakce

    Meracek je pekna filuta. ANO ho vyneslo do funkce aniz pred volbama pipl co je vlastne zac. Ted uz vime, ze lze a kdo lze tak i krade, rikavala babicka. A myslim, ze mela pravdu jako ostatne babicky maji. Uvidime co si postavi za barak nebo bazen az ho po volbach volici vyzenou. Sel tam s holou ritou, tak uvidime...

    reagovatANO2017-07-17 20:58:17

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • vám se nelibi

    Las Vegas

    reagovatpro ach a ostatni2017-07-17 18:46:30

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • k článku redakce

    podle zákona musela být nová vyhláška, která určuje lokalitu centra města, kde hazard být nesmí. To bylo na ZM jako zdůvodnění. No - můžu si klidně myslet, že nové určení centra mělo svůj důvod. Nezahrnout Čechovu ul. do centra. Takže - povolit hazard v této ulici. No - vy to nazýváte centrem, rada a následně ZM to vidí jinak. Co na tom, že je tam nákupní galerie, poliklinika, škola, hlavní tah na nádraží, tržnice, kino, spousta obchodů - je to živější část Přerova, než na náměstí. Tak nevím, podle čeho se posuzuje centrum. Myslela jsem že podle kumulace lidí, služeb, obchodů...asi špatně. Kritéria pro určení centra a vyloučení lokalit z centra jsou asi jiná. A protože mám mysl volnou, myslím si své. Měřínského nebývalá aktivita ve věci nové vyhlášky, tedy vyloučení Čechovi ul. z centra má asi za cíl právě to, co zmínil p. Šlechta na ZM - kasino v budově bývalé voj. správy. Kde si zájemce určí, že chce hazard, tam mu to město umožní. Vsadsko - 2 školy, enormně zabydlená část a šup, kasino. První vlaštovka a už to jede.

    reagovatach2017-07-17 17:09:55

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Když primitiv nacpe do casina soc. dávky,tak už mu kuwa nedávejte další,i když vyřvává,že má hodně dzetí!

    reagovatArtaban2017-07-17 16:48:44

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Casino?

    to nebude ve městě tak budou jezdit po okolí. Cigára stojí čím dál více a pořád se kouří a pak se kuřácí léčí za peníze které naskládáme dom pojišťoven a na děcka se skládáme protože to nehradí pojišťovna. Ať je tu herna alespoň z toho bude něco město mít.

    reagovatkdyž2017-07-17 16:31:26

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Vy čuráci vemte si ty casina do piče!

    reagovatKarel.2017-07-17 16:27:28

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • příspěvek 20.6. p. Nedělka: "Kasina mně vadí".

    pane Nedělko, ten alkohol a drogy jsou často následkem bezvýchodné situace, kdy hráč padne na totální dno. A na tyto jediné úniky ze zoufalé reality si prostředky získají za každou cenu a jakkoliv. Nastupuje kriminalita. I primátor svého času prohlásil, že hazard je konfliktní, asociální až kriminalizující. Měl pravdu, dnes se k ní již nehlásí. Že schvalujete hazard, protože se zákazem nic nevyřeší je stejné, jako zrušit policii, protože trestná činnost se nevymýtí. Hazard lidem nic dobrého nepřináší, ovšem co přináší, jsou peníze pro provozovatele, městskou kasu a pak zničené zoufalce a jejich rodiny. A apelovat na lidi, jestli chtějí žít v zákazech? Tak v zákazu, který chrání potencionální hráče od totálního úpadku a ostatní před kriminálními činy, tak v takovém zákazu já žít chci. Ale máte názorové obraty - kasino ano - kasino ne - ...

    reagovatach2017-07-17 16:15:59

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pro p.Nedělku

    Můžete mi co by "tupohlavému anonymovi" vysvětlit, proč ostatní města mohou zakázat hazard ve městě a take tak činí a naši radní nám tvrdí, že ho nemohou zakázat, protože to zákon nedovoluje?! že zakázat ho nelze? Pro Přerov snad platí nějaké zvláštní zákony?

    reagovatNespokojený občan2017-07-17 15:50:25

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Ty vaše argumenty

    A pokud je mi známo, drogy jsou u nás zakázané, s výjimkou marihuany pro léčebné účely. Takový zákaz mi opravdu nevadí, moji svobodu nekrátí.

    reagovatamonymní tupohlav2017-07-17 15:26:43

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Ty vaše argumenty

    A pokud je mi známo, drogy jsou u nás zakázané, s výjimkou marihuany pro léčebné účely. Takový zákaz mi opravdu nevadí, moji svobodu nekrátí.

    reagovatamonymní tupohlav2017-07-17 15:26:42

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Ty vaše argumenty

    To je věc světonázoru. Já, anonymní tupohlav, nebudu schvalovat kasino jenom proto, že si závislý svou cestu najde. Ať si najde - ať si zajede do Olmiku. Zrovnatak neschvaluji alkoholismus a užívání drog, bití dětí, kopání do psů atp. i když vím, že pro někoho je to norma. Znám ze svého okolí několik rodin, které živoří (zpočátku ne finančně), poněvadž někdo z rodiny nějaké formě hazardu propadl. Pane Nedělko, nestojím o vaši odpověď.

    reagovatanonymní tupohlav2017-07-17 15:19:13

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Ty vaše argumenty

    Pardon...pokutu pochopitelně dostane....ale nezaplatí, protože na ni nemá. Už je těch zákazů moc a nemají efekt, protože na cílené skepiny nefungují.

    reagovatPetr Nedělka2017-07-17 15:13:07

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Las Vegas !

    Konečně dobrý nápad. Ve městě je spoustu priležitosti jak to rozjet ve velkém !

    reagovathráč2017-07-17 14:53:14

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ty vaše argumenty

    ....to je jedna bída...vedle druhé. Co má Casino společného, s tím, jak to vypadá u nádraží?. Jaké rodiny, které živoří, protože fotři drtí krabice? Panebože, když chce nějakej idiot mastit bedny....nebo konat hazard, vzdy si cestu najde. V tomto je největší démon a viník...ALKOHOL A DROGY. Vy anonymní tupohlavové. Chcete žít v zakazech? Tak jste idioti, protože ty zákazy, budou platne pouze pro normální lidi. Viníci, zákon a vyhlášku obejdou a bez pokuty....protože pokutu z nich nikdo nedostane. Pokud chceš, zbabělý anonyme, bojovat s démony, zakaž alkohol a drogy. Casino ti nic nevyřeši.

    reagovatPetr Nedělka2017-07-17 14:49:55

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE: Nedělka - srovnání Casina a zdejšího webu

    No tak ANO, proč ne, že pane Nedělka?? Takže ty děcka bez zaplaceného výživného, protože fotři to drtí do krabic v herně, to je proti tomuto webu úplné béčko, že ?? Herny povolit, jedině tak v Újezdci, tam bydlí skutečná elita, která tu "hru" bude mít pod kontrolou.

    reagovatLord Owl2017-07-17 14:15:52

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Casino?

    Hazard přitahuje různá individua a už tak jich tady máme až dost ! Zkuste třeba vystoupit v Přerově z vlaku a projít kolem nádraží. ... Je to naprosto úžasná vizitka města. ...

    reagovatNespokojený občan2017-07-17 13:27:19

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pokud vím, tak to Kohout zdůvodnil tak, že je to zákonem dané a ze se to prostě schválit musí. Prostě pořád jen lžou. ...

    reagovatNespokojený občan2017-07-17 13:19:11

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Casino?

    Nechodím tam....v podstatě jsou to místa, která mají svou klientelu. Mnoha majitelům slouží stejně, jako pračka na prachy. Randál z tama nejde. Nějak není potřeba brojit proti tomuto. A že to ohrožuje mravni výchovu? Podívejte se na dnešní mládež, potažmo na tento web.....Casino je proti tomu.....nulový aspekt

    reagovatPetr Nedělka2017-07-17 13:12:30

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Casina

    Taky se těším na až tam projedu celý svůj majetek a budu žít bezstarostně a svobodně.

    reagovatPohřebák2017-07-17 12:12:36

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Casina

    V této prd.li je vše možné. V podstatě tu bude Las Vegas. Už se těším. Hlavně na Jágra...........

    reagovatPřerovák2017-07-17 11:28:04

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


Další články - Články z Přerova, Přerov, Přerovsko



Bravo "Technické služby"

publikováno 24. 07. 2017 sekce: Vaše články
komentářů: 45
Je pondělí 24.

Jóóó to by byl president.

publikováno 13. 07. 2017 sekce: Vaše články
komentářů: 66
Ano vše co je v tomto článku sdělené je pravda na 100 %, znám ho osobně z Chuchle, kdy jsem chodila na dostihy a on tam dělal.

SANITKA BUDE BEZPLATNĚ TESTOVAT NA MORAVĚ

publikováno 12. 07. 2017 sekce: Vaše články
komentářů: 2
Po dvou měsících testování v terénu zaměřeného na Prahu vycházíme vstříc zájemcům na Moravě a vyjíždíme do Kroměříže, Přerova, Šumperku a Olomouce.

O svých zkušenostech s Romy. Přerov neni výjimka.

publikováno 11. 07. 2017 sekce: Vaše články
komentářů: 24
ROZHOVOR Karla Mitošinková tak trochu nabourává zažité představy o lidech, kteří pracují v neziskovém sektoru.
 

Informace pro čtenáře

Vložte článek, nebo inzerát.

Vložit nový článek Přidat nový inzerát
€ nákup 27,00 € prodej 27,85

reklama

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Anketa

Přerovský deník

 

Přerovské noviny - Informace

Redakci pište na email redakce@prerovskenoviny.eu
Pokud chcete informaci o inzerci na Novinách, pište na e-mail reklama@prerovskenoviny.eu

Přerov - Info region & Přerovské noviny.
Informační server okresu Přerov.

Kontaktujte nás


Přerovské noviny na facebooku

Navštivte také naše další portály

Odkazy