Otevřený dopis primátorovi města od TOP 09.

news img Otevřený dopis primátorovi města Přerova Jiřímu Lajtochovi.

Vážený pane primátore, žijeme v době, kdy společnost vyžaduje otevřený přístup k informacím, převážně těm, které se jí osobně týkají. Přestože hluboce ctíme presumpci neviny, nemůže nám být lhostejný mediální obraz našeho města, které je ve sdělovacích prostředcích prezentováno jako město zločinu ve vrcholných strukturách jeho vedení.
Plně si uvědomujeme, v jak obtížné osobní a lidské situaci se momentálně nacházíte. Přesto Vás s veškerou naléhavostí žádáme o zvážení Vašeho odstoupení z funkce primátora, a to po dobu nezbytně nutnou k očištění Vašeho jména.
Je zřejmé, že v tuto chvíli na druhé misce vah neleží méně, než dobrá pověst města Přerova a důvěra jeho občanů. Proto Vás s úctou žádáme, abyste svůj postoj zvážil a veřejně nás s tímto seznámil na začátku jednání blížícího se zasedání zastupitelstva města Přerova.
Za místní organizaci TOP 09 předseda Ivo Lausch.

Reakce primátora Jiřího Lajtocha.

Vážený pane předsedo Lauschi, vážení členové TOP 09 Přerov. Dnes jsem převzal Váš otevřený dopis se žádostí, ať zvážím odstoupení z funkce primátora – a to kvůli obžalobě, které čelím.
Píšete, že ctíte presumpci neviny, a že si uvědomujete, v jak obtížné osobní i lidské situaci se nacházím. Ano, je to pravda. Na druhou stranu mě vyzýváte, ať kvůli rozjeté kauze „nekazím" mediální obraz Přerova.
Musím říct, že do jisté míry chápu Váš postoj a v posledních dnech jsem si podobnou otázku sám rovněž položil. Věřte mi, že v této chvíli, prakticky v závěru volebního období, nelpím na funkci, která za pár měsíců – tak či onak – bude pro mne stejně minulostí. Ze svého hlediska ale nevidím důvod, proč bych měl odcházet z funkce primátora, když se cítím nevinný a jsem si jist, že z mé strany
k žádnému trestnému činu nedošlo.
Jistě, dostávám šanci očistit své jméno před soudem. Ale pokud bych se měl vzdát funkce primátora, cítil bych se odsouzený už teď.

Nicméně Vaši výzvu beru se vší vážností.
Pondělní zastupitelstvo bude jistě v tomto ohledu pestré a jsem přesvědčen, že zejména opoziční zastupitelé budou rovněž žádat, ať
odstoupím. Zároveň ale připouštím, že mě zamrzelo, že tato výzva přišla i od Vás, koaličních partnerů.

Jiří Lajtoch, primátor města Přerova

 

Fotogalerie

 
 
Vloženo: 25. 04. 2014       Kategorie: Vaše články   Autor: Petra Polaková-Uvirová

Přidat příspěvek:

Jméno nebo přezdívka:

Titulek:

Text příspěvku:


  • Předseda Top09 taxikář Lausch

    Lauschi očekával bych od Vás místo dekovani a prdelkovani Kohoutovi že se zítra dostavite na MZ a vyzvete osobně primatora k rezignaci. Vemte si sebou pro jistotu i Juťáka kdyby vám někdo chtěl dat po tlamě aby Vás ochránil.

    reagovatVolič 2014-04-27 22:31:09

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Asi budu lepší jen čist články, jak diskutovat

    tak jsem zkusil problém s kradením nicků otevřít. Jak vidno z reakcí, některým, a také provozovatelům webu, to že tu někdo píše kraviny za někoho jiného (a nejen za nějaký nick, ale i za některá konkrétní jména) nevadí. Tak ať se pak nediví, že nelze brát za bernou minci, že nějaký text podepsaný nickem zhaluza opravdu napsal pan Haluza. Přece si nebudeme každý příspěvek potvrzovat přes telefon...

    reagovatProtože se tu ozval nick zhaluza2014-04-27 22:09:11

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Asi budu lepší jen čist články, jak diskutovat

    Vystupování pod cizím nickem a dokonce pod konkrétním jménem je tu celkem oblíbená zábava. Plno lidí sem přestalo přispívat právě kvůli tomuto problému.

    reagovatAsi to tu moc nesleduješ2014-04-27 21:58:39

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE: Tu nejde konkrétně o pana Haluzu, ale o princip

    Pokud si tu každý může psát pod nickem kohokoli jiného, pak je diskuze celkem k ničemu. To snad vyplývá z toho co jsem napsal. Tedy nejen jestli něco napsal pan Haluza nebo pan Řihošek, ale také pan Kohout, paní Netopilová, pan Puchalský, či někdo trvale známý pod nějakým nickem. Pokud vím, tak plno lidí, se kterými se dalo rozumně diskutovat, i když měli rozdílné názory, kvůli nemožnosti si "ochránit" svůj nick, sem přestalo již v dávnějších dobách přispívat a i nyní další skončili. Ale to je házení hrachu na stěnu.

    reagovatNejsem hrdina2014-04-27 21:53:43

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Děkuji pane Kohoute

    reagovatLausch2014-04-27 21:49:45

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pane Kohoute souhlas.

    reagovatKřemilek2014-04-27 20:40:42

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Zaplať pánbůh.....

    Není podstatné za jakých okolností se TOP09 pochlapila, ale že to za ni alespoň někdo zvedl. Už jsem se bál stereotypu, kdy i v této situaci zase opozice vyzve primátora a další obžalované politiky k odstoupení a zase se nic nestane.....tak jak tomu bylo na přelomu roku 12-13.

    Je dobré pojmenovat stav, kdy není přípustné aby politik zastával vysoké funkce a reprezentoval město. Ta situace dle mého názoru nastala zahájením trestního stíhání, kdy již měla policie dost předběžně zajištěných důkazů potvrzující trestnou činnost primátora a náměstka. To se ale bohužel nenašlo v koalici dost odvahy k jeho odvolání a SpP byla odsuzována za tento morální apel a samotným obžalovaným Lajtochem viněna za poškozování prestiže města.....

    Tehdy se koalice sama rozhodla ničit pověst města tím, že bude trvat na vedení města, které je podezřelé z nezákonného nakládání z financemi města, manipulace výběrových řízení, nadstandardních vztahů s dodavatelskou firmou........

    Tedy alespoň dnes, pod tlakem voleb a ke konci volebního období, se konečně někdo z koalice postavil a řekl je to nepřijatelné. Je to mnohem rozumnější než tehdejší loajální tlachání pana Červinky o tom, jak je primátor člověk na svém místě, zbabělost komunistů, kteří koalici podrželi a tehdejší slepotu ČSSD, ODS, KDU ČSL i v té době TOP09, kteří i při podstatě trestního stíhání v prosinci roku 2012 lpěli bez výhrad na presumpci neviny a podstata trestního stíhání je netrápila.....

    Platí, že jakákoli jiná varianta je lepší, než z bezradnosti trvat na principu - kozel zahradníkem.....

    reagovatJiří Kohout2014-04-27 17:09:50

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • takže pánové má li někdo problém jestli to psal Haluza nebo nepsal 603 487 466 a také to máte v kontaktech na rozdíl od Vás . Jenže to je o odvaze nést kuži na trh.Takže má-li někdo problém i co se týče Úsvitu kontakt na Haluzu máte na banneru na stránkách tak stačí jen vytočit tel.......hrdino

    reagovatredakce V.Ř2014-04-27 14:59:10

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Asi budu lepší jen čist články, jak diskutovat

    Fero blbečku návrh Úsvitu přečetl pan Čermák a důvod, urychlení jednání a pan Haluza na schůzi byl znám ho z depa. Ano pokud sem budou chodit takový inteligentní lidé jako Fero. Potom žadná trochu slušná diskuze tu asi nebude. Od Lajtocha a tématu populistického odvolání se řeši nicky a podpis. Asi předpokládali (redakce), pokud má někdo anonymní nick, že se nenajde hlupák, který bude vystupovat pod stejným nickem, nebo bezcharakterně pod cizím jménem.

    reagovatHonza2014-04-27 14:16:06

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:ani nick nemá a trapně mele

    Honzo, nick tam byl, to snad vidíš. A k tématu to je: jen upozorňuji, že zde vystupuje někdo pod nickem Úsvit zhaluza, kdo může, ale také nemusí být pan Haluza. Takže názory uvedené pod tímto nickem klidně mohou být názory pana Haluzy, ale také nemusí. Protože nick si zde může napsat kdokoli jakýkoli. Viz nick u této odpovědi... Klidně tam mohlo být Úsvit zhaluza a jako odpověď to že je demokracie a nevadí, že si tu každý uvádí nick jaký se mu zrovna chce.

    reagovatHonza2014-04-27 13:31:56

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Vždy pod vlastním jménem dokážete to také ?

    Přiznám se bez mučení, nedokáži. Již ani pod jedním nickem. Protože stejně není jasné, zda za tím nickem je jedna osoba, nebo nějaký napodobovatel, či dokonce hulvát, který píše to co by ta původní osoba nikdy nenapsala. Klidně může být podepsán konkrétním jménem (konkrétní zneužívané jméno viz např. paní Netopilová, pan Lajtoch, zneužívaný nick např. Nibiru, a to jsou jen vrcholky zdejšího ledovce). Takže kdo zaručí, že pod nicky zhaluza, Úsvit zhaluza, zhaluza redakce a podobnými) je opravdu skutečný pan Haluza. Odpovím si sám - nikdo.

    reagovatAnonym2014-04-27 13:26:09

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pan Lausch Ivo není obyčejný taxikář,ale majitel taxislužby .

    reagovatpozor2014-04-27 13:18:17

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ten ZHALUZA

    Na zastupitelstvo nechodí nechává se zastupovat komoušem Mlčákem jinak by své problémy řešil sám ale neřeší!

    reagovatFero2014-04-27 13:13:04

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • ani nick nemá a trapně mele

    Ty agente bez nicku, článek je k odvolání Lajtocha a bezpateřní TOP 09 a jejich snaze odvolat primátora. Dojdi na zastupitelstvo a tam máš možnost pana Haluzu oslovit.

    reagovatHonza2014-04-27 12:00:22

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Velice vykutálený a narychlo spíchnutý spolek TOP09 patří zadupat pod zem!!

    Hladovi se cpou k plnym korytkum. Odejdou nazrani, tak mladi a patricne vychcani se derou k lizu. Jeste se do voleb dockame prasren, uvidite a budete se divit.

    reagovatdoplnim komentar2014-04-27 11:57:10

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Vždy pod vlastním jménem dokážete to také ?

    Když anonim piše kdo je kdo, aspoň u mne to vzbuzuje úsměv. Piši některá stanovisko hnutí Úsvit a doufám, že tento přepych si mohu, jako člen reakce dovolit.
    K otázce, vždy mě zajímalo děni ve městě a komunální politika. Z volebního kraje máme zastoupení panem Ing. R.Fialou.
    Na hloupou otázku o používání cizího nicku. Vždy jsem prosazoval a to za každé doby podpis za svojim názorem, dopisem,komentářem. V tomto ohledu považuji Jirku Kohouta za rovného chlapa i když v některých věcech, názorově trochu jinde.

    reagovatzhaluza2014-04-27 10:58:34

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pan Haluza určitě není člen hnutí Úsvit přímé demokracie

    Pokud by byl, tak by byl na prvním místě kandidátky a byl by v parlamentu. Nemyslím, že z devíti členů hnutí jich tolik je z tohoto volebního kraje, aby byl jeden z nich odsunut. Také se tvrdí, že tento pán do diskuze zásadně nepřispívá. No a poslední věc, pokud by přispíval, tak nebude neustále vystupovat pod různými nicky, ale pod jedním aby v tom nebyl bordel. Kór na tomhle webu, kde si každý může demokraticky napsat jakýkoli nick a tím vystupovat za jakýkoli jiný.

    reagovatKdo tu píše za pana Haluzu?2014-04-27 10:24:50

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE: TOP 09 je od záčátku strana která je složena s bývalých lidovců.

    Nikdy jsem ji nefandil a po jejich akcí v bývalé vládě v čele pana Kalouska a jeho překabátené bandě se mě doufám ,že mě prominete křivák otvírá v kapse když o nich jenom slyším.A jestli Skiva je věrohodný tak tedy Oldo promiň.On sice jako zvěrolékař není podprůměrný,ale jeho ceny za třeba jednoduchý výkon tak nadprůměrné ,že i jiní zvěrolékaři v Přerově se nastačí divit.Tam kde se dají vyrazit peníze tam je TOP 09.Proto vyzývám všechny NIKDY NEVOLIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    reagovatJiří2014-04-27 09:50:45

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ono je i trochu nešťastné že se pod výzvu podepsal taxikář Lausch. To dehonestuje u čtenářů Topku protože to vzbuzuje dojem že topka je particka pofidernich existencí bez lidi se společenským kreditem. Ale to je omyl. Pokud by se podepsali zastupitele za Top09 bylo by to verohodnejsí a predikovalo by případný vysledek hlasování MZ o odvoláni Lajtocha. Protože Ticháčková Machát a Skiva jsou známé věrohodné osobnosti

    reagovatOlda2014-04-27 09:13:15

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Velice vykutálený a narychlo spíchnutý spolek TOP09 patří zadupat pod zem!!

    Jinak bez komentáře

    reagovatKödl2014-04-27 09:06:05

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Bezva komentář

    Lenko vystihla si to podrobněji a naprosto přesně. Bezva komentář.

    reagovatÚsvit zhaluza2014-04-27 09:05:13

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Kam se poděl zdravý rozum?

    K čemu je obviňování a házení špíny? Jak to Přerovu dnes prospěje? Ohlížet se co mělo být a nebylo nikam nevede, je to pryč. Význam má Tady a teď! A není to jen o Lauschovi a TOP 09, je to o nás všech co tu žijeme a kterým není Přerov lhostejný.

    reagovatKřemílek2014-04-27 09:02:05

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • TOP09 musí mít virus moribundus boháčus-grambličkus! Jen ti dva, soudruzi učitelé, jsou schopni infiltrovat tyto blbosti "koaličnímu partnerovi". To Juťáku nevidíš, jak tě to poškodí před volbama, jak diskreditujete hodnověrnost strany, Doporučuju věnovat se více politica a méně rozmarům přírody! Juťáku a spol!!!

    reagovathromy blesky2014-04-27 09:00:57

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pro @@@ k zamyšlení

    Rád vám odpovím. Myslím si a nejen Já, že město má daleko jiné problémy, které trápí lidi více, jak odvolání primátora pana Lajtocha 4 měsíce před koncem funkčního období . Asi lidem více vadí na prvním místě vysoká nezaměstnanost, například 19 ubytoven pro soc. slabé a hrozící 20tá ze Strojaře. Povalující a konzumující alkohol bezdomovci v každém parku. Spalovna. Bezpečnost na vlakovém nádraží a jeho okolí. Doprava.
    Určitě víte,že byly pokusy SpP o odvolání primátora. Žijeme v demokratické společnosti a volení zástupci rozhodli, jak všichni víme. Primátor zůstal a Já se mohu jenom ptát, proč nepotpořili zástupci TOP 09 návrh SpP, byl naměstkovský post a koryto padnějši argument ?

    reagovatÚsvit zhaluza2014-04-27 08:59:16

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Plácance taxikaře Lausche

    Jak to mělo vypadat? Obžalobě Lajtocha předcházelo vyšetřování které procesně vyústilo v TO,obviněni a obžalování. Tento vývoj probíhá celé toto volební období. Jediný kdo od začátku vyšetřování vyzývá primatora k odstoupení je pan Puchalský. Top09 jeho výzvy a hlasování na MZ nepodpořila ani jedinkrát. Nyní na konci funkčního období se probudí nikomu neznámý Taxikář Lausch a jmenem TOP09 vyzývá primatora k odstoupení v domění že se stane přerovským hrdinou a občané mu budou tleskat. Taxikář Lausch se ukázal jako člověk nevzdělaný a mdlého rozumu. Pane taxikáři konat jste měl na počátku rozjezdu teto mašinérie a minimálně podpořit SPP v hlasování o odvoláni primatora a obviněných radních. Pravděpodobně by se rozpadla koalice a započala by nová koaliční vyjednávání. Pokud by byla neúspěšná byly by vyhlášeny mimořádné komunální volby. Ano Lauschi tyto kroky měly svůj smysl před třemi roky. Nyní ovšem nic neřeší. Rozumím a chápu pokud navrh na odvolání předloží SPP která za to usilovně bojuje cele volební období. Pro ně by to bylo byť s křížkem po funuse malé vítězství. Ovšem TOP09 koaličního partnera který požívá významné benefity v podobě personálního obsazeni v městských organizacích a celé období koalicně vládne s Lajtochem na radnici a nese tudíž stejnou zodpovědnost za politiku radnice je to co par měsíců před volbami předvedl taxikář Lausch hodno velkého vykriveneho prasete bez charakteru.

    reagovatLenka2014-04-27 08:43:39

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • díky JARDO

    máš pravdu je to banda která jen jmenovitě špiní lidi kteří už nic neovlivní nebo už zkončílí a píši to takoví kteří nic jiného neumí a závidí !

    reagovatqentýn2014-04-27 08:17:57

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • PRO Úsvit

    Tímto zas ukazujete jak jste špinaví a zrádní jen osočování a tlachání a tím se prosím ukazujete v tom nejhorším světle před volbama lži a samé lži!

    reagovatxxx2014-04-27 08:03:13

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pro úsvit

    Pokud dobře čtu, tak oni primátora neodvolávají, jen ho vyzívají, aby zvážil své odstoupení. A pane, paní úsvit. Můžete mi říct, jake by podle vás bylo pro město v současnosti nejlepší řešení?. Ale prosím, pouze nějaké reálné řešení. Prostě jak byste si to představoval.

    reagovat@@@2014-04-27 07:59:47

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Jardo to hodnotíte pana Hluzina

    Zakomplexovanost zatím člověk vidí v nesoudném a hlavně neuvěřitelně populistickém kroku TOP 09 a Starostové. Čtyři měsíce před kom. volbama odvolávat primátora.
    Nevím, zda toto rozhodnuti vzešlo z nových členů a kandidatů této strany, tedy z pana Boháče, paní Grambličkové a jediného člena TOP 09 Hluzina a jako vždy se schovali za něčí jméno, tak to opravdu svědčí o naprosto nizké morální a mravní úrovni těchto lidi.
    Pan Boháč dlouholetý kamarád, který vlastně p. Lajtocha dotlačil zpět na radnici, paní Grambličková šedá eminence ODS 4 roky náměstkyně a podporovatelka primátora, 8let koaliční partner ČSSD. Pomniček Škodova ul. který se bude řešit arbitráži, skvostný maják a další.
    Pan Hluzin "odborník na školství", hlavně rušeni, dotace na školy v přírodě a pod.
    Pokud odvoláváte primátora města p. Lajtocha, potom je nutno odvolat p. Kuliška, radního Čermáka, Zatloukala stejná kauza a obvinění.
    Na závěr se chci zeptat, jak hlasovala rada města o navyšování částky na vícepráce na DD. o zhruba 34mil. korun. Kolik radních bylo proti, neměli by také rezignovat, nebo je TOP 09 také odvolá ?

    reagovatÚsvit2014-04-27 07:29:34

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • čiší z vás nenávis a agrese

    Některé příspěvky jsou výplody zakomplexovaných analfabetů. To jak dokáží pod rouškou anonimity urážet svědčí o jejich nízké morální a společenské úrovni. Jste bezvýznamní chudáci. diskutovat lze slušně a věcně, to jediné má nějaký smysl. Ostatní je zamindrákovanost.

    reagovatJarda2014-04-26 23:06:07

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pro ......................

    Jak jde o koryta,jsou politici schopní všeho.A TOP 09 obzvlášť.Nikdy jsem jim nevěřil a věřit nebudu.

    reagovatsenior2014-04-26 19:31:12

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:jsou to chudáci celá Top 09

    Ano, KDU_CSL i jeho odnoz TOP09 je particka pseudo krestanu s komunistickymi predky. Najednou chodi do kostela ale nazory jsou vzdy jako korouhvicka. Tak jak se to prave hodi.

    reagovatsouhlas s ...................................2014-04-26 19:24:56

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Svatá pravda!!!

    pěkně a výstižně napsáno!

    reagovatpro .....................................2014-04-26 17:21:30

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Kdyby ta revoluce nebyla sametová,lauschův tata by visel.Bylo to velké zvíře ve strojírnách a má VUML.a Ivoš byl mizernej soustružník.

    reagovatUdanej2014-04-26 16:04:10

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • jsou to chudáci celá Top 09

    celé volební období se jen vezou a kryjou Lajtochovi s Kulíškem prdel a ejhle před volbami jim vrazí nůž do zad. Doufám, že tento jejich převolební tah voliči prohlédli a náležitě si rozmyslí zda jim dají hlas ve volbách. Čekalo by je totiž to samé co sledujeme již nějaký ten rok. Nula z nuly pošla.

    reagovat.....................................................2014-04-26 16:02:39

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • A najdou se ve všech politických stranách, jen se nebát změny. Změna je život.

    reagovatKřemílek2014-04-26 15:59:15

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • TOP 09?

    V řadách přerovské TOP 09 se mimo zde uvedené možná najdou i další zajímavé tváře

    reagovatKřemilek2014-04-26 15:51:39

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Kdo dnes řídí prerovskou topku? Hluzin kterého ignorují vlastní zastupitelé.? Taxikář Lausch o kterem kromě toho ze je taxikář nikdo nic neví? Nebo Juttner který je asi rovněž chlap ale neumí mluvit za topku? Kdo bude kandidovat jako lídr do komunalu? Taxikář Lausch vsadil na své zviditelnění a nechal si napsat výzvu k odstoupeni primatora par měsíců před volbami ale zapoměl ze topka je čtvrtým rokem v koalici a kdyz hlasovat měla vždy se zdržela!!! Jen doufám pane Lauschi,že jste lepší taxikář než politik!!

    reagovatDotaz2014-04-26 13:05:55

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    jsi zakomplexovany debil. Ostatnim hekou sobotu.

    reagovatprave joo-jo2014-04-26 12:38:28

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • PATRNĚ PANU NETOPILOVCI PODRŽELA,A NECHTTĚLA MOC PENĚZ.TA POLOROMKA NET-OPIL,

    reagovatjoo-jo2014-04-26 12:32:59

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Souhlasím s kremilkem

    podle čeho soudíš, že je nejsilnější Machat, ten jako předseda finančního výboru neřídí ani finanční výbor, Nebýt Pospíšilové tak už tam není, nejen že tam chodí jen někdy, ale mnohdy ani neví o čem je řeč.

    reagovatnevím2014-04-26 11:33:54

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Není zač pane Machát. Jsme připraveni prodiskutovat vaši osobu ve fanklubu netopilovci ovšem je důležité znat Vás názor na soužití s prerovskymi romy a co jste připraven konat pro jejich lepší život . To bude pro vaše členství rozhodující.

    reagovatNetopilovec2014-04-26 11:04:23

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • TOP 09 ?

    O tomto spolku TOP 09 není slyšet po celé volební období, znám je jen pan Hluzín, který si myslím pro Přerov za čtyři roky nic neudělal mám jej jen za cestovatele, spočítejte kolik Přerov stál! Nyní se budou zviditelňovat všichni. Kolika z vás zastupitelů za roky, které jste dlouhodobě v zastupitelstvu pomohl Lajtoch? Měli byste se nad sebou také zamyslet a mnozí se začít stydět než to tady bude někdo vyjmenovávat. Nechte to na primátorovi, sám uzná, že situace je komplikovaná. A kdo bude dělat starostu na čtyři měsíce? Tak to se ještě možná zasmějeme.

    reagovatŠibalka2014-04-26 10:57:37

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • TOP 09

    Děkuji

    reagovatMachat2014-04-26 10:40:24

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Nejsilnější osobnost a myslitel je profesora Netopilová

    reagovatNetopilovec2014-04-26 09:49:24

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Souhlasím s kremilkem

    Machát je skutečně nejsilnější osobnost a to se ani nemusí předvádět .

    reagovatObcan2014-04-26 09:18:54

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • TOP 09

    Silnou osobností v pozadí TOP 09 je Machát

    reagovatKřemílek2014-04-26 08:05:11

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • již se blíží

    konec všem tak to už nemá cenu někoho odvolávat a sám sebe nabízet nechme mluvít soudy však oni rozhodnou .

    reagovatvít2014-04-26 07:45:54

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Juttner je nejvýraznější osobou Top 09. Rozhodně věrohodnejsi a respektovanější než mdlý taxikář Lausch s pofiderni minulostí. Nedivím se ze ostatní politické strany jednají s Juttnerem. Podle mého názoru je to pravě Juttner kdo má na to nahradit Hluzina a napravit topce reputaci.

    reagovatObčan 2014-04-26 07:37:21

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • TOP 09 - Hluzín a Juttner

    Jenže Juttner to táhne ve skutečnosti s ODS, tam je jen "nasazen" :-) a kontroluje situaci. S Kulíškem je jedna prdel.

    reagovatx2014-04-25 23:03:36

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • jsme stranou jednoho muže a držíme hubu a krok celé volební období, stačí , že se za nás blbě směje Hluzín

    reagovatTOP O92014-04-25 20:52:26

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Změna?

    Kdo je dnes vlastně TOP 09 v Přerově? Je to p. Hluzín?

    reagovatKřemílek2014-04-25 20:50:09

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Úsvit

    Člověk žasne, svět se zbláznil. Tři a půl roku TOP 09 provádí rektálni alpinismus tasemnice obecné (s hlavou p.Hluzina) a 4 měsíce před volbama, chce odvolat svého živitele. Opravdu krok hodný politiků Přerova, pánové hlavně, že ctíte presunkci neviny. Zájem o dobré jméno města Přerova, vám mělo ležet na srdci celé volební období a ne na jeho konci.

    reagovatRektální alpinisté z TOP 092014-04-25 20:36:20

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Oldo, jsi cikán?

    Takový gramatický průjem jsem již dlouho nečetl...

    reagovatSATAN2014-04-25 20:14:02

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Juttnere ty jsi opravdu páchnoucí tchořisko. Kudy chodíš tudy mluvíš o tom jak ovladaš topku jak porezeš Hluzína a vohlídáš si to. No hlavně aby sis vohlídáš finančak aby seš zase v brzké budoucnosti s Lajtochem nesetkal v takovem miloučkém zařízení. Lausch je aspoň rovnej a říká svůj názor a drží ho za to ty to kroutiš podle toho s kým momentálně mluvíš ty poctivý podnikateli.

    reagovatOlda2014-04-25 19:36:34

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • rovní a čestní TOP09

    Každý ví, že čestnější lidé než členové TOP09 v naší zemi nejsou. Jsou to vzorové etiky a slušnosti. Například pan Kalousek je vzorem slušnosti a pokory. 130 000 lidí proti němu demonstrovalo na Václavském náměstí. A on by i odstoupil, ale on asi na to neměl čas nebo co. A pan Lausch by ho k tomu určitě vyzval. Ostatně 130 000 lidí, to nemá ani celý Přerov, i kdyby jste počet jeho obyvatel vynásobili třikrát. Ale pan Lausch neměl čas psát Kalouskovi nějaké výzvy. Protože jinak by to udělal a Kalousek by odstoupil. Jsou to čestní a rovní lidé ti z TOP09. To víme všichni, že jo. Akorát se k nim nesmíte otáčet zády, jinak Vás bodnou.

    reagovata2014-04-25 19:27:48

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • TOP 09 ožívá blíží se komunální volby

    Satane maš 100% pravdu. Hluzín prozřel, divadlo je divadlo.

    reagovatDobrý den2014-04-25 19:16:51

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Volby se blíží...

    Z kamarádů se stávají svině...

    reagovatSATAN2014-04-25 18:29:28

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


Další články - Články z Přerova, Přerov, Přerovsko



Češi Západ nedohání, předběhla je i Malta.

publikováno 27. 04. 2014 sekce: Vaše články
komentářů: 0
Češi Západ nedohání, předběhla je i Malta.

Grambličková, Boháč údajný přestup k TOP 09

publikováno 27. 04. 2014 sekce: Vaše články
komentářů: 6

Vzhledem k tomu, že se tato informace stává veřejným tajemstvím,

TOP 09 chce odvolat primátora města p. Lajtocha

publikováno 25. 04. 2014 sekce: Vaše články
komentářů: 5
Přerov /ROZŠÍŘENO/ – Na pondělním jednání městského zastupitelstva se bude možná lámat chleba.

DISTANCUJI SE O SPOJENÍ S JINÝM ŠAŠKEM. jEDINNÝ ŠAŠEK V PŘEROVĚ A TO JEN PRO DĚTI JSEM JÁ SÁM.

publikováno 25. 04. 2014 sekce: Vaše články
komentářů: 19
Vzhmedem tomu, že se na těchto novinách může každý napsat co chce, tak to nepovažuji za ŠŤASTNÉ.
 

Informace pro čtenáře

Vložte článek, nebo inzerát.

Vložit nový článek Přidat nový inzerát

reklama

 

 

 

Stojan Interiéry

Podlahy a interiéry

Stěhování Přerov 

Pela Trade

Anketa

Přerovský deník

 

Přerovské noviny - Informace

Redakci pište na email redakce@prerovskenoviny.eu
Pokud chcete informaci o inzerci na Novinách, pište na e-mail reklama@prerovskenoviny.eu

Přerov - Info region & Přerovské noviny.
Informační server okresu Přerov.

Kontaktujte nás


Přerovské noviny na facebooku

Navštivte také naše další portály

Odkazy