Nic jsem se nedozvěděl. takže ještě jednou - kdo konkrétně - je členem Úsvitu v Přerově? A kdo je na kandidátce? konkrétní jména! Vaše odpověď neodpověď je divná. Co kromě cigánů řešíte?
reagovatPepa2014-05-04 21:50:49
RE:RE:Bude to stačit
Tady v té nepřehledné diskuzi registrované a aktivní příznivce za Úsvit hledat nebudu. Ani si nejsem vědom, že by tady byli nějak prezentováni a že by existovaly oficiální webové stránky přerovské buňky jsem taky zatím neviděl. Jestli je jím tenhle web, tak to je dost omyl.
reagovatQQ2014-05-04 21:29:10
RE:Bude to stačit
Děkuji za informaci. Takže nic. Si myslím, že by se tam z toho okotili, kdyby jim tam každý psal maily. Asi to nějaký význam má, že je to zařízeno takhle. Pro plebs je to zvláštní situace, ale když to tak Úsvit má zařízeno, jeho věc.
reagovatQQ2014-05-04 21:24:45
RE:RE:RE:RE:RE:Volči KSČ raději nepiš.Mnozí si myslí ,že každý příznivec levice je takové
Voliči KSČM raději zmlkni. Hučín přepadl vaše milicionáře u Železniční polikliniky a to jistého Vávru jak odvážel ke spálení ty vaše dokumenty o svinstvech, které jste tu prováděli. Všechno je podrobně popsáno v jeho knihách. No a že tě sere film co o něm natočili a že dostal cenu diváků v Berlíně a v Karlových Varech tak to chápu. O tobě nikdo nikdy nic nenatočí. Chápu že jsi z Řecka, ale už jsi tady dost dlouho, abys uměl česky. Tak zalez, neopruzuj a nezáviď. Hučín pro demokracii udělal dost !
reagovatLibor2014-05-04 20:52:16
RE:RE:RE:RE:Volči KSČ raději nepiš.Mnozí si myslí ,že každý příznivec levice je takové
pako jako ty.Hučín nikoho nepřepadl a ,že nevyhodil Zlámala byl veliký omyl.Myslím si ,že jsi jen Hučínův provokater .Je potřeba aby se na něj nezapomnělo.Ach jo to jsou alespoň debilové.
reagovatjen tak2014-05-04 20:15:42
pokud nebude stačit Zdeněk doplní
Proto že došel další dotaz ještě odpovím. Kandidátka není ještě uzavřena. Hnuti má zhruba 25 stálých příznivců, rada má 7 členů a byla zde představena. Pro nedostatek času u Ing. Svobodové byl kooptován Ing. Miloš a byla rada rozšiřena o Mgr.Vtipilovou..
reagovatčlen rady Úsvit2014-05-04 20:10:33
Bude to stačit
Ať vysvětlím otázky QQ. Možná jste si všiml baneru hnutí Úsvit na našich stránkách. Po kliknutí se otevřou oficiální stránky a telefonní číslo krajských manažerů. Budete informován, jak o struktuře hnuti, tak dostanete všechny dostupné informace.
Také na baneru najdete telefonní číslo na vedení rady místního hnutí. Budete veden,jako příznivec hnutí a rada převezme oficiální certifikát hnuti Úsvit. V komentáři vidíte email poslance a místopředsedy hnuti, který potvrzuje registraci pro pana Haluzu.
reagovatpříznivec hnutí Úsvit2014-05-04 19:57:45
opravdu - kdo jsou členové Úsvitu v Přerově? kdo za ně kandiduje? Můžete odpovědět p. Haluzo? Konkrétně!
reagovatPepa2014-05-04 19:51:56
RE:RE:RE:pro pana Pesata Pane Z Přerova zase vedle.
Hučín hned jak ho po převratu pustily z vazby tak se zbrani přepadl neozbrojeného příslušníka SNB a uloupil dokumenty. To udělal eště několikrát. Pana Zlamala chtel vyhodit a eště další dobré příslušníky. Potom už ho zavřely a byl pokoj. Hučín má pulku Kazeta a zdědel hromadu mlijonu a to je border. V Prerově budou o Hučinovy promitat ten film o terorystech. Navrhuju aby to zastupitelstvo zakazalo promitat. Hučin je terorista a patri do kriminalu. .
reagovatVolič KSČM2014-05-04 19:46:30
RE:Ruko levá
Nerozumím vaší řeči, cizinče. Ale asi jste informovánm tak sdělte, kdo kam co posílal, kdo nebo co byli registrováni? Kde se najdou oficiální informace o lidech Úsvitu (nejen vedení a poslanci, ale až do úrovně obcí), aby se vědělo že ten kdo se zašťiťuje Úsvitem si jen tak nehoní triko a opravdu mluví za Úsvit? A tedy je jeho reprezentantem a vytváří obraz tohoto hnutí?
reagovatQQ2014-05-04 19:34:39
Ruko levá
Ještě štěstí, že jsi ruka. Mít prázdnou hlavu, to je pruser. Já ti to blbečku zkopíruji.
Poslanecká kancelář Hnutí Úsvit pana ing. Radima Fialy – Hlaváčkovo nám.1, Atrium, 796 01 dne 19.11.2013. 15,55
Dobrý den.
Z důvodu lepšího přístupu k informacím, posíláme důležité adresy a kontakty na odpovědné osoby v Olomouckém kraji Hnutí Úsvit přímé demokracie Tomia Okamury.
Registrace byla provedena.
Dobé je anonyme, že ty jsi toho udělal za všechny zhaluza s tebou nevede komentář, tak kdo koho napadá. To si honiš mindráky?
reagovatJá jsem pravá ruka2014-05-04 18:19:31
a to je
vono od listopadu kdy jste byl registrován není známo kým jestli sám sebou stojí tento bulvár za hovno. Jenom pod nějakou rouškou tu plivete a vyřizujete si své osobní problémy a každý kdo se ozve je vámi napadán.Ještě jste nic sám od sebe nedokázal jen urážíte vědomě lžete to je vyzitka vašeho Ůsvitu nebo vaše Zhaluzo!
reagovatruka2014-05-04 18:03:34
To zhaluza
Nemíním se nijak vyjadřovat k Úsvitu. To je Vaše věc, váš problém.
reagovatJiří Kohout2014-05-04 17:23:20
Karle
Jen prosím tě zvaž, jak dnes absence služebny na nádraží brání v patrole a osobním kontaktu jak městské tak státní policii....pěšky je to ze služebny na náměstí deset minut. Pak mohou v rámci celé směny patrolovat....státní může policisty zavést autem a po směně je zavést zpět....
Nikoli služebny, ale finance, schopnost doplnit počty policistů....tak to stále vidím já.....ale rozumím, spolupráce musí být, tak jak je dohodnuto, byť velmi chatrně vyargumentováno.....:)
reagovatJiří Kohout2014-05-04 17:21:06
RE:RE:RE:To Karel Bořuta
No to je prave ono. Sluzebna a patrolovat osobne v te oblasti a ne jezdit na dvojku v aute jen jednou za cas okolo. Pomahat a ne buzerovat. Zas mi to zkuste s Jirim nejak vyvratit ale ja mam tento postoj a jestli toto nekdo dalsi takto vidi, pak dekuji za podporu.
reagovatKarel Boruta2014-05-04 16:29:07
zvonec konec vážený pane Pesat
Ještě otázka, kdo zvolil předsedu hnuti ANO pana Babiše ? Kdo volil v hnuti ANO manažera v Přerově a v jiných městech manažery tohoto hnutí. Požadejte pana Kohouta on Vám vysvětlí kroky vedení Úsvitu, Já byl registrován až v měsíci listopad 2013.
reagovatzhaluza2014-05-04 16:09:29
Vaše výroky jsou trapné pane Pesat
Pošlete své připomínky buď manažeru Úsvitu se kterým jste měl hodinovou diskusi, nebo se obraťte přímo Radim Fiala. Založte si svoje hnuti a příznivci budou muset respektovat Vaše pravidla. Dodám adresu nebo telefon na jmenované. Pokud hnutí Úsvit neodpovídá vašim představám, máte možnost své skušenosti uplatnit třeba ve VV nebo ANO, myslím, že blízko máte i ke KSČM.
Vaše nechutné připomínky o UV KSČ beru, jako vaši dlouholetou skušenost. Hezký den.
reagovatzhaluza2014-05-04 15:56:55
RE:RE:To Karel Bořuta
Mne by prislo podezrele, proc minimalne 20 let neni policie v oblasti nadrazi a okoli vubec videt, z nam. TGM je to do Skodovy ul., Kojetinske,Husovy, Cechovy max. 10 minut pesky. Na Kojetinske jsem mnoho let bydlel, do Skodovky prijeli policati max. pres den, davali boticky na auta kvuli parkovani, nic jineho je nezajimalo. Policie, minimalne ta mestska, ta uz dnes muze zajistit patrolovani v te oblasti a nedela to, proto neverim, ze se neco zmeni zrizenim te sluzebny.
reagovatmirek pesat2014-05-04 15:31:59
RE:pan Haluza
Krajsky manazer nevysvetlil nic, stejne tak nic nevysvetluje vedeni hnuti Usvit v Praze. Prerovska organizace hnuti Usvit pracuje v hlubsi ilegalite nez vsechny ilegalni vybory UV KSC za Protektoratu. Jak vzniklo prerovske hnuti Usvit, kdo je zvolil, jak byli zvoleni. Az na me neodbytne otazky jsem se dozvedel, ze ty nase schuzky nejsou setkanim s organizaci hnuti usvit, nybrz jen nefromalni setkani sympatizantu a ze vedeni Usvitu jsou ti a ti lide :-) . Predpokladam, ze se zvolili sami mezi sebou, jako parta co spolu mluvi. Proboha lidi, tusite vubec co to je demokracie ? Proc vykladate lidem o prime demokracii, o referendech, o volbach kdy obcane rozhoduji, kdyz konkretne v hnuti Usvit nemohou clenove ani sympatizanti nic ovlivnit, do niceho mluvit a uz vubec si zvolit svobodne sve predstavitele. Kdyz jsem vam rekl, ze bych rad znal lidi z hnuti Usvit v Prerove, zebychom se meli setkavat/seznamit/diskutovat, tak jste me obvinil, ze chci kadrovat, nikoliv, jen chci vedet s kym mam tu cest obahajovat nejake ideje/myslenky. Straseni infiltraci prebehliky ODS/modrobolseviky, to je asi vtip, jak to vypada, tak Usvit uz je prevleckabaty od modrobolseviku prospikovany, jen se ted chteji zabetonovat v pozicich a hledaji uzitecne idioty kteri jim budou nahanet volice, coz byl presne smysl tech dvou schuzek na kterych jsem byl. K pochopeni mi to bohate stacilo, o jakou "demokracii" Usvitu jde, "prima demokracie", kde ti do ruky vrazi jednotnou kandidatku NF a poslou te za plentu, o tom, kdo na te kandidatce bude, o tom rozhodnou ONI, parta co spolu mluvi. Dekuji pekne, uz jednou jsem takovou "demokracii' zazil, o nas bez nas :-)
reagovatmirek pesat2014-05-04 15:17:02
pane Kohout to si děláte prdel
Cituji: plány a strategie musí být nadčasové s horizontem 20 let a více
Tomu říkám fofr, je jen otázka kolik se nás toho dokonalého světa dožije a to se považují za celkem mladého.
reagovatvolič2014-05-04 15:04:54
RE:Vázaný pane Pesat to pan Haluza
Nejsem si jist, snad jsem tady v diskusi zahledl i komentare pana Puchalskeho , myslim diskusi k jinym clankum. Tudiz bych to nechal na panu Puchalskem/pokud sem chodi/, aby se k memu tvrzeni vyjadril. Ja nejsem puvodem z Prerova, pana Puchalskeho jsem ten vecer videl prvne v zivote, uz si nevzpominam kdo jej tehdy do Michalova privedl, ale byl to nekdo z nas, co jsme organizovali generalni stavku, privedl ho ke stolu, rekl ze je to pravnik a ze nam alespon ramcove poradi jak postupovat. Faktem je, ze neporadil nic, ani nemohl, pro organizovany odpor proti vlade KSC zadne zakony nebyly :-)
reagovatmirek pesat2014-05-04 14:36:47
pro z Přerova
Omlouvám se, myslel jsem, že pan Cigánek byl s Vladimírem v komisi. Tak, jak jste napsal Vladimír odchází do BISky a Zlámal byl jmenován. Proto,že jsem s Jirkou u jednání byli, proto piši o kompromisu. Dobře víte, jaká byla situace v policii na vedoucích pozicích. Opravdu byl jmenován do funkce nejméně kontroverzní policista. Díky za upřesnění.
reagovatzhaluza2014-05-04 14:35:18
RE:To Karel Bořuta
V tomto se tedy moc neshodneme. Já jsem za to aby se služebna zřídila a Pomáhala a chránila -lidi, kteří to budou potřebovat. Dále musí následovat několik kroků dlouhodobé koncepce změn a také změny postojů všech zúčastněných proti sobě. To ovšem nepůjde bez cíleného tlaku a nebojácnosti vedení města tyto kroky provádět. Zatím ahoj, končím.
reagovatKarel Bořuta2014-05-04 14:33:32
RE:RE:pro pana Pesata Pane Z Přerova zase vedle.
Hučín měl dost času aby zlikvidoval komunistu Zlámala.Když zlikvidoval Zelu tak to měl udělat jedním řezem.Těch pohrobků tam zůstala většina a také ještě dlouho a dlouho přesluhovala.Tam by byl správný boj proti komunistům kteří škodili celé bezpečnosti.Dnes tu blafat nemá cenu.Hučín je dávno zapomenutá kauza a propadl se hluboko na dno politického dění.Jako příslušník BIS chodil na OS SNB Přerov skoro každý den.Mám dojem ,že se se Zlámalem domluvil.Je ještě mnoho bývalých příslušníků kteří ho tam viděli.On mezi tím somroval fotky příslušníků od npr. Krajče a pak něma vyhrožoval.Tak tomu říkám úspěšný boj proti komunistům
reagovatKarpíšek2014-05-04 14:32:15
RE:pro pana Pesata
Tak pozor pane Haluza. Pan Cigánek nikdy v prověrkové komisi nebyl! Pan Hučín byl předsedou Občanské komise a jako takový nechtěl, aby soudruh Zlámal sloužil. Bohužel pan Hučín přešel k BIS (FBIS) a tím nemohl v komisi pokračovat. Toho využil Zlámal a zůstal tam a jen čekal, až se do vlády dostanou levicové struktury a pan Hučín bude odstaven. Jak jisté víte, tak byl dokonce zatčen a rok vazebně vězněn. A starý komunista Zlámal byl jeden z těch, kteří se na tom podíleli.
reagovatZ Přerova2014-05-04 14:14:14
To Karel Bořuta
Karle, já mám zase pochybnosti o metodě - tak to tam zřídíme a pak uvidíme, jestli to k něčemu bylo......to jsem za život zažil tolikrát, že nepotřebuji experimenty tohoto typu....
Systém zlepšení bezpečnosti ve městě je kategorie, která není jen o represi a nasazení síly. To je již krajní řešení. I policie ti tvrdí, že služebna není potřeba a dokladuje to neměnnou bezpečnostní situací.
Znovu připomenu:
- vytvořit podmínky pro práci policie - policie může konat jen je li k tomu ze zákona zmocněna. A to je kámen úrazu - kompetence policie
- změnit pohled společnosti na policii jako na nástroj vytváření bezpečí, nikoli represe
- systémově a zákony změnit pravomoci a kompetence i městské policie
- vyhodnotit nakolik bude služebna přínos. Kvalifikované odhady, prognózy vývoje kriminality, na jaké typy kriminality bude účinná služebna a na jaké nikoli.....
- město musí zapojit veškeré páky jaké má, aby odstraňovalo třecí plochy preventivně. Tedy domovníci, sociální pracovníci, práce s minoritami, přiměřená represe. Musí vzniknout plošný tlak na celou společnost, tedy i na minority, který povede k uklidnění
- plány a strategie musí být nadčasové s horizontem 20 let a více
Odmítám vizi policie jako represivního orgánu, který bude mlátit lidi kolem sebe jak když se špatně podívají.....to je naprosto špatně. Služebna, bez toho dalšího, je jen represe, represe a represe. Chápu, že někoho to možná na chvíli ukojí, ale nic to neřeší. Represe samotná povede k vyhrocení vztahů a ty nakonec poškodí město fatálně.....fatálně. Chceme Bronx? Zatím na něm tvrdě a nekoncepčně dlouhá léta pracujeme. Image města nezměníme za jedno volební období, to bude hodně dlouho trvat, než se toho Lajtochovsko/Kulíškového nátisku zbavíme...hodně dlouho než zastavíme úpadek Přerova, ekonomicky, morální, sociální......lidský.
Zákaz heren je jeden z kroků, který jde správným směrem a bude pomáhat v komplexu situaci řešit. Musí následovat další a další....jen policie nic neřeší a nevyřeší.
Proto služebna není moji prioritou a má být důsledek systémových a promyšlených změn. Tady není promyšlen nic, jen volby tlačí a jedna strana si na tom dělá volební strategii. Budiž....
Asi tak. Dík za pochopení.....:)
reagovatJiří Kohout2014-05-04 14:09:37
pro Kohouta
Jiří napsal jsi:" Služebna má být důsledek systémové změny, změny pohledu na práci policie a městské policie.".....Nesouhlasím s tím a říkám, že služebna musí být velmi rychle zřízena a připravena aby svou činností a personami prosazovat ty systémové změny, které musí jít ruku v ruce s tímto prvním krokem. To je ale možná jen hra slov nebo technikum postupu co dřív. Ale jednoznačně musí těch kroků být podstatně více a musí k těm krokům najít vedení města odvahu. Souvisí s tím i samozřejmě zákaz, či radikální omezení heren nebo jejich vytlačení někam??? Těch kroků je více a byly opravdu zanedbávány a nebo si mohu myslet, že i záměrně a alibisticky nevykonány. A poznámka k tomu happeningu. Myslím, že s ním a nebo jeho způsobem ani sám nesouhlasíš ale rozumím tomu, že musíš držet basu. Tento problém se musí také řešit ale jinak než takovými a pro mně trapnými způsoby. To jen tak, že jsem to tu po obědě přečetl a také jsem se zavázal, že pokud budu psát, tak to nebude anonymní. Měj se.
reagovatKarel Bořuta2014-05-04 13:48:12
pracovali
reagovatomluva2014-05-04 13:46:14
pro pana Pesata
Pane Pesat celou problematiku voleb v hnuti Úsvit, se Vám snažil vysvětlit krajský manažer Roman K. Toto je stanovisko vedení hnutí Úsvit a stejné kritéria má dnes i hnutí ANO. Neni v silách a ani nechceme,toto rozhodnutí nějak korigovat. Jak vás informoval Roman chystaly se nové stanovy a byly připominkovany. Většina byla jednoznačně pro zachování struktury hnutí, nebyl a nepadl návrh na přechd ke straně.
Jinak pan Novák opravdu pochází z Lipníka a byl delegován za ODS do voleb do PS ČR. Jeho práci ministra spravedlnosti hodnotit nemohu a ani nechci.
Jen dvě věty k panu policii. V prověrkové komise V . Hučín, Cigánek a další. Pan Zlámal byl kompromis.
Pane Pesat v roce 90 jsem byl s panem Radilem uvolněn co by manažer OF. Kde jsme dracovali do roku 1992 kdy v tomto městě byla založena ODS. Pan Radil a Já jsme zvolení do funkce manažera ODS. Pan Radil v roce 94 odchází na kraj. Myslím, že o teto době něco vím.
reagovatzhaluza2014-05-04 13:44:01
RE:pro pan Pesat to pan Haluza
Stran legislativy a pravomoci policie, v tomto smeru sdilim nazor byvaleho ministra spravedlnosti za ODS, pana Novaka/tusim je z Lipniku nad Becvou/. On uz v 90'ych letech tvrdil, ze stavajici zakony a pravomoci policie jsou dostatecne. Ono je to skutecne o lidech, s tim se prece neprivilegovany obcan CR setkava naprosto bezne. Kdyz vas policajt ci urednik chteji na neco uvrtat, tak s hruzou zjistite, jak najednou ty zakony dokonale funguji a nedovolate se spravedlnosti ani u ombudsmana. Koneckoncu, obvineni vedeni prerovske radnice je dokonalym dukazem toho, jak lze ohybat paragrafy a vykladat jejich smysl. Nejde o paragrafy a jejich presne zneni, nybrz o jejich vyklad/interpretaci a samozrejme o politickou vuli vykladat literu zakona s ohledem na moralni pocit spravedlnosti/vysi princip mravni. Jenze to se opet dostavame k politicke korektnosti/zbabelosti politiku, at uz na nejvyssi urovni statu, ci na urovni obci/mest. Policie, pokud ma skutecne delat poradek a chranit bezpeci obcanu, ta musi mit politicke kryti. A to soucana policie, at uz statni, ci mestska, nema. V tomto smeru jsem vkladal jiste nadeji do hnuti Usvit prime demokracie, bohuzel se ukazalo, ze Usvit kaze jinym vodu a sam pije vino, protoze prima demokracie se v Usvitu nekona, ani na republikove urovni ani na urovni mistnich organizaci. Zakladem demokracie je svoboda slova a svobodne volby. V hnuti Usvit se ovsem nepraktikuji zadne volby . Vymluva, ze hnuti Usvit se boji invaze byvalych modrobolseviku/ODS , ktere by Usvit ovladly, neni zadny problem, dat do stanov jakekliv strany/hnuti clanek, ze byvali clenove/funkcionari jinych stran nemohou byt napr. na pet let voleni do zadnych funkci .Pet let je dostatecna doba na to, aby se ukazalo kdo to mysli poctive a kdo je pouze karierista/prevleckabat/politicky turista.
reagovatmirek pesat2014-05-04 13:08:31
Vázaný pane Pesat
Pane Pesat nevím zda jste provokatér nebo si děláte srandu. Bohužel v Michalově jsem registroval paní Kroupovou, pana Stehlíka, Marka Mackovika, Romana Hakena, Radila, Jardu Hrazidru s paní, Alenka Šimková, Péťu Dutka, omlouvám se že jsem všechny neuvedl. Pan Puchalský nomenklatúrní kádr KSČ a dlouhodobý jejich člen. Opravdu se vam podařilo rozesmát nejen mě ale i moji návštěvu.
Omlouvám se toto je nedůstojná diskuze, proto končím.
reagovatzhaluza2014-05-04 12:52:03
RE:dovětek to pan Haluza
Pane Haluzu, ja bych doporucoval opustit rovinu osobnich sympatii ci antipatii, o lzich a osobnich utocich nemluve a soustredil bych se diskutovana temata. Stran mych nazoru, dokazal jsem si sve nazory udrzet za komunistu a delam to i dnes. S panem Kohoutem jsem se setkal jednou v zivote, s panem Puchalskym tusim trikrat, poprve v roce 1989 po generalni stavce, kdy jsme v restauraci Michalov zakladali OF a pan Puchalsky nam tam jako pravnik radil. Podruhe na radnici, kdyz byl tusim namestkem starosty, to jsem si stezoval na katastrofalni situaci v prerovske policii, potreti v jedne pravni pri s uredniky mesta, kdy mi pan Puchalsky byl napomocen radou. Silne pochybuji, zeby me pan Puchalsky byl schopen nejak ovlivnit ci inspirovat.
reagovatmirek pesat2014-05-04 12:32:14
RE:RE:RE:RE:RE: Vážený pane písmenko v abecedě
Aha, již jsem si to uvědomil. Cesta nejmenšího odporu. Zmlátíme někoho z plebsu, co nic neprovedl, jen si dovolí mít názor, co se nelíbí. Ale ostré hochy necháme být. To samé něajké ty celebrity. Protože to je již jiná liga.
reagovatb2014-05-04 12:22:13
RE:RE:RE:RE:RE: Vážený pane písmenko v abecedě
Jsem rád že víte jak zacházet s grázly. Takže se prosím hlaste na nově zřizovanou služebnu na nádraží. Bude tam třeba policistů, co se nebojí a umí řešit problémy bez výmluv na nějaké nepovedené zákony.
Zajímavé, že víceméně souhlasíte s mými názory, že současná policie neumí řešit i díky stavu práva v Česku problémy s některými skupinami osob a přesto mě nazýváte zmetkem, který uráží vaši důstojnost (na což byla reakce o dveřích do auta) nebo grázlem, kterého je nutné převychovat pendrekem.
reagovatb2014-05-04 12:16:33
dovětek
Ještě dodám pane Pesat, obdiv pana Kohouta bude mit jenom tehdy, pokud se z vás stane člověk bez vlastního názoru a budete panáčkem v rukách pana Puchalského, jako je dnes pan Kohout.
Hezký den.
reagovatzhaluza2014-05-04 12:07:38
dovětek
Ještě dodám pane Pesat, obdiv pana Kohouta bude mit jenom tehdy, pokud se z vás stane člověk bez vlastního názoru a budete panáčkem v rukách pana Puchalského, jako je dnes pan Kohout.
Hezký den.
reagovatzhaluza2014-05-04 12:07:18
omluva na půdě PS.
reagovatzhaluza2014-05-04 11:50:01
Odborník na Úsvit předseda VV Kohout
Pane Kohout je jen škoda, že tyto Vaše myšlenky neprosazovala Vaše koaliční strana VV na půdě PČR.
Kdo je v Úsvitu nevřšte, Vaše členská základna v našem městě mluví o dobré práci republikového předsedy VV.
reagovatzhaluza2014-05-04 11:48:23
pro pan Pesat
Pane Pesat, v mnohém souhlasím, ale bohužel legislativa v ČR je taková jaká je. Snad se i shodneme na jednom, pokud bude v zákoně formulka přiměřené obrany, tak všechna diskuze je zbytečná. Pokud zloďej nebo násilník bude doslova chráněn tímto nesmyslem, je to špatně a vidí to stejně i osloveni policajti.
Sám asi vidíte, jak politické strany bojkotuji zákon o obecném referendu. Doslova mají strach, že by lidi měli právo mluvit do rozhodování politiků.
Je faktem, že ČR má neskutečně daleko k přímé demokracii typu Švýcarska.
Co si nedovedu představit, tak přímou volbu soudce,prokurátora a pod.
Pan Zlámal byl kompromis v roce 90, kdy toto jmenování podpořila i prověrková komise. Mohu jen potvrdit, že byl obrovský problém vůbec najít shodu na nějakém jménu do uvedené pozice.
reagovatzhaluza2014-05-04 11:35:42
RE:RE:RE:RE: Vážený pane písmenko v abecedě "b"
Děkuji za vaši náročně vymyšlenou lekci.Ono to je trochu jinak vážené "b".Není pravda,že za dvacet let se zmněnil svět.V roce 90 kdy nějaký dobrák zrušil TZ a lidé mohli ve skutečnosti bez postihu dělat co chtěli a policisté neměli žádný § na to aby někoho mohli stíhat a do dnes znění § TZ tenkrát trestní kodexy jsou Bohu žel stále bezzubé.To jen pane písmenko v naši abecedě na vysvětlenou.A co se týče toho auta ?Nemějte péči ještě jsem svéprávný.Kdyby jste chtěl tak vás ještě klidně můžu přetáhnout pendrekem.Určitě by vám to pomohlo a při tom by jste přišel na lepší myšlenky.Maličkost pane písmeno do roku 2011 jsem aktivně sloužil na jednom oddělení v Ostravě.Tak,že vím jak zacházet s grázly.
reagovatBývalý polisista ŽO-VB2014-05-04 11:29:50
To Mirek Pešát
Škoda, že nejste v Úsvitu. Diskuze by mohla probíhat na zcela jiné úrovni. Nejsem si jist, nakolik by systém volby šerifa provázely systémové změny zákonů, ale pravda je, že má své rácio.
Jak jsem již psal, a souhlasím s Vámi, sama služebna nic nezmění. Je nutno pracovat na tom, aby policie byla mnohem blíže k lidem a je nutno lidem v polici i vytvořit podmínky zázemí a dopřát jim důstojnosti a podpory jejich práci. Služebna má být důsledek systémové změny, změny pohledu na práci policie a městské policie. Tam je obrovský dluh primátora, tedy člověka odpovědného za chod městské policie a statutárního zástupce, který má vyvolávat tlak na policii,
Máte můj respekt. Pěkný den.
reagovatJiří Kohout2014-05-04 11:21:44
RE:RE:Pane Pesat pár vět ke služebně to "b"
V tomto smeru jsou argumenty pana Haluzy spravne, sluzebna/policie by byla v centru deni a mela by tam zazemi . Vase namitky jsou rovnez smysluplne, protoze dosud se policie v oblasti kolem prerovskeho nadrazi chova zbabela/alibisticky/prakticky je tam neni videt a je naivni se domnivat, ze existence sluzebny zmeni chovani politku/radnice/veleni policie. Fakticky by se k memu clanku/kritice mel prihlasit velitel mestske policie Prerov, resp. politicke vedeni mesta a napsat svuj nazor/vysvetleni. Na druhou stranu, to by tento diskusni server musel byt seriozni platformou a ne zumpou. Z tohoto pohledu lze ty lidi chapat.
reagovatmirek pesat2014-05-04 11:10:20
RE:Pane Pesat pár vět ke služebně to zhaluza
je nejsem proti sluzebne policie na nadrazi, jsem proti politickemu populismu, kdy se sluzebna policie na nadrazi prezentuje jako vyreseni problemu kriminality/bezpecnosti v prostorach prerovskeho nadrazi a prilehlych ulic. Tak to zkratka neni, jadro celeho problemu je primarne v lidech, v tomto pripade policistech a jejich velitelich, stejne jako politickem vedeni mesta. Pokud mestska/statni policie/politici bude zbabela/alibisticka/politicky korektni jako dosud, tak situce u nadrazi zustane stejna i kdyz ta sluzebna tam bude. Proto jsem uvedl priklad s tou diskotekou vzdalenou cca 50 metru od sluzebny policie, kdyz bylo policie zapotrebi, tak stejne neprisli/neprijeli. Resil jsem tehdy situaci s reditelem okresni police, soudruhem Zlamalem a nasledne i v poslanecke snemovne v Praze, s clenem bezpecnostniho vyboru, poslancem Grossem. Vyhozene penize a prosustrovany cas. Pokud policii budou ridit takovi manazeri jako dnes a bude mit politicke "kryti" jake ma dnes, tak se nic nemuze zmenit. Stavajici policeni/politicka garnitura mesta Prerova zkratka nechce, a to, jak znamo, je horsi nez kdyz se nemuze. Ty holobyty jsem zminil opet jako priklad lidske/politicke vule veci menit/vyresit. To bylo asi naposledy, kdy Prerov/radnice ukazala zbytku republiky jak resit problemy s problemovymi obcany. Prima volba serifa/velitele policie, to je duvod mych sympatii k myslenkam prime demokracie, plati to i o soudcich/prokuratorech, meli byt voleni obcany a v pripade, ze svou praci/mandat nezvladnou, priste je obcane nezvoli. Jmenovany velitel policie/soudce/prokurator, to je loutka v rukou politiku/kmotru. V pripade spatneho soudece/prokuratora je na zavadu jejich neodvolatelnost, proto volby/hlas lidu. Obcansti Asistenti policie, Romove by pochopitelne byli nejlepsi, ted je otazka, zda by se v Prerove dalo najit 10-15 slusnych Romu, kteri by obcansky/lidsky/charakterove splnovali naroky na takovou funkci. Pokud si vzpominam, tak vsichni romsti aktiviste v CR , drive ci pozdeji ,jeli v nejakych podvodech/zlodejinach, coz plati i o pokusech zacleneni Romu do rad policie.Na zaver, pokud se ma v Prerove neco zmenit a tento server by mel byt platformou k diskusi/vymene nazoru, potom by zde meli diskutovat lide pod svymi jmeny, resp. by meli byt zaregistrovani v redakcnim systemu pod svym nick name, soucasne by system mel garantovat to, aby nebylo mozno krast nick names a pod ukradenou identitou poskozovat skutecneho nositele jmena/prezdivky. O ceskem internetu/diskusnich forech si skutecne nelze delat iluze ale to zdejsi je skutecne zumpa. Vystupovani/chovani znacne casti zdejsich "diskuteru" se totiz vubec nelisi od jednani tech kritizovanych cikanskych grazlu kolem nadrazi, zde jen upozornim, ze spousta tech problemovych individui jsou bili "cikani" .
reagovatmirek pesat2014-05-04 10:29:36
RE:Pane Pesat pár vět ke služebně
Nebo jak jsem psal již jinde - služebna bude, ale bordel bude dál. Viz předchozí. Protože já stále nechápu, proč tam tu situaci nelze řešit bez služebny. Tak když není možné navýšit počet bez služebny (to mi připadá jako byrokratická výmluva) tak ať stáhnou policisty z míst kde je klid a budou hlídkovat kolem nádraží. Nebo z úřadoven, převelí dopraváky, já nevím, ale kdyby se chtělo, tak řešení bude i za stávající situace. Ale jak říkaly již naše babičky - KDYŽ SE NECHCE TO JE HORŠÍ JAKO KDYŽ SE NEMŮŽE.
reagovatb2014-05-04 10:09:53
RE:Pane Pesat pár vět ke služebně
Tak to je dobrý. Situaci kolem nádraží lze řešit jedině služebnou. A až bude služebna, tak bude u nádraží klid, pochybné existence se přesunou o dvě ulice dál, kde zase nebudou mít cajti zázemí tak tam ani nepáchnou a bude se řešit další služebna a tak donekonečna. Ono to bude v něčem jiném - podle zodpovědných se v okolí nádraží nic neděje, a pokud ano, tak to není tak závažné, aby tam policie něco řešila. Taky proč by si dělali problémy s protežovanými individui, kdy je reálné obvinění z neadekvátního zásahu, z rasizmu, z omezování osobní svobody atp.
reagovatb2014-05-04 10:04:02
a
to byla velká chyba že se zamítli romští asistenti mohli si mezi sebou udělat pořádek a navíc by to město nic nestálo pan Pecina slýbil že nám na to peníze sežene ale raději dobrou věc zamítneme to je celé.
reagovatBARDOT2014-05-04 08:21:53
Pane Pesat pár vět ke služebně
Pane Pesat doufám, že se mi podaří Vám i ostatním diskutujícím vysvětlit,proč služebna na nádraží.
Prosím pochopte, že prioritou není samotná služebna, ale navýšeni tabulkového počtu příslušníků policie. Zda služebna bude na Čechovce nebo u Prioru je více méně jedno.
Otevření služebny na nádraží bylo nejvhodnější možné řešení i z ekonomického hlediska.
Služebna je funkční, pouze zakonzervovaná, tedy minimální náklady.
Pronájem služebny podle vyjádření kompetentních minimální, řeší i bezpečnost v samotném objektu.
Pane Pesat i podle mích skušeností v zahraničí se koncentruje policie v nejrizikovější oblasti a bohužel nádraží a jeho okolí takovou oblastí bezesporu je. I policajt potřebuje určité zázemí k práci, např. sepsání obvinění, možnost vyslechnout svědky a sepsat protokol a také důstojné prostředí k odpočinku.
Jen pár slov k přimé volbě šerifa, jak píšete. Nevím, kde jste a ve kterém státě viděl přímou volbu šerifa, to není podstatné zda přimá volba nebo výběrové řízení. V Canadě je jmenován guvernérem a zrovna stejně, jako u nás podléhá radě a guvernérovi . Tedy nic jiného, jak u nás.
Holobyty byly zavedeny bývalým priátorem panem JUDr. Dutkem, jako alternativa náhrady neplatičům a exekučně vystěhovaným. Zákon ukládal přidělení náhrady. Dnešní OZ tuto povinnost náhradního byvání neukládá.
Poslední věta k asistentům, romští asistenti byli městem řešeni. Návrh předkládá bývalý poslanec pan Boháč. Byl zamítnut nejen velitelem MP, ale také radou a primátorem.
reagovatzhaluza2014-05-04 07:38:55
Závidím Ukrajincům
Ti teď střílí polomáčený a tvrdí, že jsou to rebelové, luxus...
reagovatSATAN2014-05-03 19:13:08
RE:RE:RE:RE: to Krzyszek
naopak, implementace toho americkeho modelu by byla vcelku jednoducha, ten cesky se v zasade lisi pouze v manazerskem pristupu. Proto podporuji myslenky prime demokracie /napr. volba sherifa/velitele mestske policie/ , nikoliv ovsem to co predvadi hnuti Usvit, ktere se prime demokracie primo boji. Nekdo dole v diskusi zminil holobyty na ulici Tovacovske, coz si myslim je nezvratny dukaz toho, ze vse je v lidech a jich vuli resit problemy. Musel bych se podivat, co rika zakon o obcich, koneckoncu, mesto/magistrat ma pravniku spoustu. Kdyz si dokazali sveho casu poradit s agendou holobytu, slo by to i se satlavou a verejneprospesnymi pracemi. Jenom by se vyhnali zbytecni urednici z magistratu, uradu prace do terenu, kde by dohlizeli na miste na fungovani a kontrolou. Policajti by namisto pokutovani cyklistu patrolovali v oblasti kolem nadrazi, policajtum mohou asistovat mistni lide, maji stejnou uniformu, jen na zadech je napis obcanskeho asistenta, tak to funguje v Londyne/UK . Hlavne je to o lidske/obcanske odvaze/vuli zmenit veci. Schovat se za nick name a urazet, to je pochopitelne daleko jednodussi, zadnou odvahu k tomu netreba. Pokud nenajdete odvahu nest kuzi na trh pod svym /pravym/ jmenem, pokud si bude krast nick names a v anonymite internetu spinit jine diskutery, do te doby bude Prerov/CR takovy jaky je. V dokumentu o protiromskych pochdech/demonstracich ve Varnsdorfu, rikal jeden mistni; "vite, v tom davu co rval CIKANI DO PRACE, tam byla spousta takovych, co jsou stejni ci horsi nez ti cikani. V Prerove to nebude jine.
reagovatmirek pesat2014-05-03 16:39:35
TURISTA.KTERÝ PŘIJEDE DO PŘEROVA-CO PRVNÍ UVIDÍ-TKUPA PŘEMNOŽENÝCH POTKANÚ.NUSÍ MEZI NINI KLIČKOVAT PO CHODNÍKU A TY KURVY NEUHNOU.KDYŽ JIM NĚCO ŘEKNE,TAK HO HNED NAPADNOU.CIGÁNI JSOU NEJVĚTŠÍ OSTUDA CIGÁNOVA.
reagovatGORO2014-05-03 14:36:35
RE:Probuď se
I na vás dotaz: proč ty individua tam policie klidně nechá otravovat? To není o služebně, ale o pravomocech a o tom, jestli se něco chce řešit.
reagovatb2014-05-03 14:34:46
My můžeme být rádi, že tu zatím nejsme jako v té slavné Americe. Představte si, že by nepřizpůsobivý u sebe ještě nosili bouchačky, volně dostupné na trhu. To bysme živí domů ani nedošli. Právě z vysoké úmrtnost policistů ve službě se dospělo k tomu, že polda v USA Vás oslovuje a jenu ruku má na pistoli a palcem ji odjišťuje. Takže respekt samozřejmě má, protože pokud oslovený udělá špatný pohyb, je v příštích vteřinách mrtev. Ale děkuji, mě by stačilo, pokud by to u nás fungovalo jako doposud. Bez střílení a mrtvých. USA je úplně jiný svět. Samozřejmě bycho se mohlitím dobrým inspirovat. Ale to je možné z pozice vlády, ne z úrovně přerovské komunální politiky. U přerovských politiků mi bude stačit prozačátek ta služebna. Vzdušné zámky o změně systému policejní práce a práce soudců atd bych nechal na světlé zítřky.... až někdy budou...
reagovata2014-05-03 14:32:05
RE:RE:RE: Drahé
Nick s nějakým oddělením nemá nic společného. Je to jen písmenko následující v abecedě za a. Jen nechápu, proč by byl pořádek až tehdy kdy bude služebna, a ne bez služebny. Vysvětlete mi to jako znalec poměrů u policie.
A pokud sem taháte tak dávnou dobu kdy ještě existovala Veřejná Bezpečnost, tak si uvědomte, že tehdy byla úplně jiná doba ve vztahu k těm co nyní dělají bordel na nádraží a v jeho okolí. Dnes je úplně jiná situace s grázly, takže vaše zkušenosti dnes již vůbec neplatí. A také - není řeč o tom, co bylo v době předsametové, ale co se děje nyní. Nějaká služebna nebude žádný kouzelný proutek, co problém šmahem vyřeší. Jo a toho zmetka si nechte, a raději trénujte, kde se vlastně otevírají dveře do auta. Dnes to již není tak jednoduché ty dveře najít jako v dobách bílého pruhu nebo bílých dveří.
reagovatb2014-05-03 14:31:42
RE:RE:RE:
Mirku, souhlasím s Tebou, že americký systém zahrnující policii, justici i vězení, je o hodně vymakanější a účinnější než náš. Vše co píšeš je pravda, bohužel implementace takového systému do našich podmínek by byla komplikovaná a bylo by nutné změnit i celý sociální systém a pojmenovat věci pravými jmény. Parazitům říkat paraziti, cikánům cikáni, grázlům grázli, apod. Správně píšeš že nejúčinnější represí je finanční trest. Ale copak je možné o tom mluvit u nás kde nepřizpůsobivý recidivista který v životě v ruce nedržel lopatu má sociální dávky na sebe a své fakany vyšší než je průměrná mzda na kterou spousta lidí nedosáhne a které mu navíc nejde sebrat - na pokutách či exekucích? Pokutu nemá smysl řešit teď, když si tasemnici sami dobrovolně hýčkáme tučnými dávkami které jsou navíc nedotknutelné, tudíž jakékoliv pokuty nevymožitelné, paraziti netrestatelní a podle toho se chovají. Až by byly dávky osekány a paraziti by byli nuceni dělat COKOLIV - sbírat bordel u silnic, zametat chodníky, odhrabovat sníh aby přežili a peníze by dostávali za práci, potom má smysl mluvit o pokutách jako o represi. Co se týče respektu policistů, sám víš že v USA Tě policajt vyzve 1x, pokud neposlechneš zopakuje už s kvérem v ruce. Dokud nebudou mít policajti pravomoce jako v USA, nebudou mít respekt
reagovatKrzyszek2014-05-03 13:35:42
tlupy
reagovatoprava2014-05-03 13:19:37
tlupy
reagovatoprava2014-05-03 13:19:31
Probuď se
Pešate nechci urážet, ale takové slátaniny, že se opravdu nedají číst. Bývalý ŽO-VB máš pravdu. 40let jezdím jako fíra ale takový bordel kolem nádru jsem nikde neviděl. U mašinky plupy mladých cikánů v noci pomalu o život. Bezďaci, Antifa valejicí se se psy po schodech. To je tak, když agent jeho veličenstva navštíví republiku a začne zavádět pořádky. To, že jste měl v Předmostí diskotéku a v zahraničí asi 10 let, váše čeština je skvostná. Nepíší o chybách, také děláme, ale slovní zásobu zapomene jenom. .............
reagovatfíra2014-05-03 13:18:29
RE:RE:
Ja jsem silne amerikanizovany, USA je "policejni stat", mineno ve smyslu vsudepritmnosti policistu/policejnich aut. Faktem je, ze v akci je clovek prakticky nevidi, to jen v americkych filmech :-) . Respekt bezneho obyvatele USA ma americka policie nikoliv kvuli mnozstvi tech policajtu, nybrz v tom zprofanovanem hesle: "pomahat a chranit", to sice americka policie nema na autech ale fakticka praxe je prevazne takova, az pote prichazi restrikce, tvrda a nekompromisni. Na to navazuji systemova opatreni souvisejici zejmena s drobnou kriminalitou, prestupkovou agendou. Uplne zakladni vidim v existenci tzv. jail , coz nejsou veznice ale spise obecni satlavy. V te muze jeden skoncit ani se nenadeje, druhy den stoji pred soudcem, ten mu sdeli obvineni, datum soudu a vysi kauce/bail , pokud nezaplati kauci, ceka v satlave az do soudu. Za satlavu se samozrejmne plati, tresty za prestupky a drobnou kriminalitu byvaji prevazne verejneprospesne prace/community payoff , dusledne provadene a jeste dusledneji kontrolovane, soucasne byvaji soucasti trestu tzv. vychovne programy/osveta/lekce, jsou pro odsouzeneho povinne a musi se platit a pekne draze. Pokud mohu posoudit, je americky system silne zamereny na penezenku, pres financni tresty/pokuty totiz obcan nejvice pociti realitu porusovani pravidel/prava. Nevim s kolika poslanci/senatory/zastupci ombudsmana jsem na toto tema hovoril, prosustrovany cas. Netvrdim, ze ten americky system je dokonaly, ale funguje, hlavne tim, ze funguje velice rychle,satlava,soud,trest,kontrola,pokuty. Samozrejme se vse eviduje v trestnim rejstriku. Zde by nesmirne pomohl navrhovany centralni registr prestupku. Jen se obavam, ze v CR by vysel draze nez celorocni rozpocet NASA, viz causy Opencard a pod.
reagovatmirek pesat2014-05-03 11:53:24
RE:RE: Drahé "b" je vidět podle tvého nicku tvoji zkušenost s bývalým oddělením ŽO-VB Přerov
Vždy a hlavně v nočních hodinách byl v celém areálu dráhy pořádek a klid.Určitě tam nebyly party cikánů a bezdomovců.Někdy se stalo že v místní nádražní hospodě to někdo přehnal.Po ohlášení incidentu bylo vše rychle vyřízeno.Příslušníci a pracovníci OSOŠ dokonce dohlíželi na pořádek ve vlacích.Tak že pokud to nevíte jak to tenkrát vypadalo tak sklapněte.Musí to být všem bývalým příslušníkům líto za jejich těžkou a nebezpečnou práci když jich uráží kde jaký zmetek.
reagovatBývalý policista ŽO-VB2014-05-03 11:46:41
RE:
Plno lidí tamtudy chodí denně, a nejen na nádraží, ale také podjezdem a dál kolem holobytů, takže nevykládejte něco o obýváku nebo kavárně. A policajta tam člověk nevidí jak je den dlouhý. No jak jsem již psal, ono je to z jiných služeben daleko jako do Prahy, takže to je cesta na celý den se tam nějak dostat, proto tam nemůžou být. Ale až bude ta služebna, tak to bude jako když tam dřív byla. To policajta člověk taky neviděl venku, ale vlk byl mnohem víc nažranější než za současné situace.
reagovatb2014-05-03 10:19:31
RE:
Ta anketa na nádraží je pěkná věc, ale nic to nevypovídá o nutnosti vytvořit tam služebnu. Jen a pouze to vypovídá, že momentálně není snaha nebo i zákonem podpořená možnost, aby to policie úspěšně řešila. Pokud budou lidi pro služebnu, tak budou i na to, aby se v té oblasti ukazovali z jiných služeben. Alespoň budou na ulici a ne zalezlí.
reagovatb2014-05-03 10:14:51
RE:DOAZ ?
Pokud se týká bezpečnostních opatření v Kazetě, tak tam každý loupeživý hledač železa má smůlu. V.Hučín (50% majitel) zavedl takové opatření, které je skutečně náročné, ale zato velmi účinné.
reagovatLibor2014-05-03 09:17:56
Nádraží
je ostudou města. Bez potkanů by to však byla výkladní skříň...
reagovatSATAN2014-05-03 07:02:07
No tak si udělejte anketu mezi lidma. Oslovujte lidi u nádraží a uvidíte. Psát moudra z pohodlí obýváku nebo kavárny umí každý. Já narozdíl od Vás jezdím vlakem denně a názory lidí znám, jelikož na toto téma často přijde řeč. Pokud je nějaký policista neschopný a nechá do sebe kopta, je to personální selhání a měl by být odejit do výslužby. Ale toto nelze generalizovat a celý program zvýšení bezpečnosti házet za hlavu. Samozřejmě zřízení služebny musí být bod č.1. Pak musí následovat další body a jedním z nich musí být, že chlupatí nebudou zalezlí u kafe, ale budou pěkně venku. Jávěřím, že to už se pohlídá...
reagovata2014-05-02 22:44:02
RE:to Ljuka
Z Kopanin je to k nádraží tak strašně daleko... To se pak není co divit, že policisté se tam nemůžou každý den několikrát ukázat a řešit problémy. Ale ten problém bude někde jinde a nějaká služebna v budově ČD jej nevyřeší. Dokud určité skupiny lidí budou mít z policie jen srandu a klidně si dovolí do příslušníků policie kopnout (jedno jestli státní nebo městské), tak pak nějaké služebny jsou jen dudlík pro oblbnutí davu. To beztrestné kopání do policistů je fakt, žádná urban legend.
reagovatb2014-05-02 22:13:26
RE:to Ljuka
Takže služebna musí být na každé ulici ve městě, aby policie měla ten správný respekt? Není to náhodou o něčem jiném? Jak správně napsal Ljulka, pokud policisté budou lapět na služebně, tak je celkem jedno jestli tam je nebo není. A Kopaniny nejsou od nádraží tak daleko, aby se tam policisté nemohli každý den ukázat. To nemá s Karkulkou nic společného. Jiná je, že policie u mnoha lidí nemá
reagovatb2014-05-02 22:07:02
RE:DOAZ ?
Ty jsi opravdu magor...
reagovatČtenář z Mnichova (Hradiště)...?2014-05-02 19:28:36
DOAZ ?
Naši hrdinové 3 odboje budou zase mlčet ?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
reagovatČtenař z Mnichova2014-05-02 19:16:14
to Ljuka
Jasně, statečný polda dokáže až z Kopanin vzbudit respekt až u nádraží. A ještě tu o té Karkulce.....
reagovata2014-05-02 18:29:08
To "a"
Ňouma jsi Ty. Obsahem článku bylo, že služebna na nádraží bude mít smysl, pokud policisté ze služebny zvednou občas zadky a udělají kolem nádraží ordung. Jestli budou zalezlí, tak je úplně, ale opravdu úplně jedno, jestli na nádru služebna bude, či ne. Je to o lidech (o statečnosti policajtů) a ne o služebně.
reagovatLjulka2014-05-02 18:19:54
Služebna ČP nádraží
Dodatek: pokud policisté nechtějí vidět a řešit, tak je celkem jedno jestli někde je nebo není služebna. Kdyby chtěli vidět a řešit, tak žádná služebna není potřeba, stačily by stávající. Dávná zkušenost.
reagovatb2014-05-02 17:11:51
Služebna ČP nádraží
No já pamatuji, že ani v době služebny na nádraží to v jeho okolí nebyla z hlediska pocitu bezpečí a bordelu žádná sláva.
reagovatb2014-05-02 17:07:29
Policejní Služebna
Navrhuji na toto místo jjmenovat pana V. HUČÍNA a jeho zástupcem hrdinu3 odboje pana ing. j.Bezděka z KANU ---ti jsprání hrdinové u nás v Přerově
reagovatC2014-05-02 17:03:02
A mimochodem: Ano, když byla služebna na nádraží, bylo nádraží bezpečnější. Nepamatuji z dřívějška takový bordel, jako je teď.
reagovata2014-05-02 16:48:55
Ano, s ČD je věc projednána a ČD služebnu uvítá. Je to logické, z nějakého důvodu, který asi někteří nikdy nepochopí, ČD chtějí, aby se jejich cestující cítili bezpečně. Psali to v Přerovském deníku.
reagovata2014-05-02 16:25:47
Dokud tam služebna byla
bylo kolem nádraží mnohem bezpečněji? Neděly se tam žádné věci, co by mohly být považovány za přestupky či dokonce trestné činy? Nesrocovaly se tam pochybné existence? Nikdo nikoho neobtěžoval? Řekl bych, že i tehdy tam byla situace neutěšená. Takže jako vždy - věc je o lidech.
A i když je budova ČD, myslíte že ČD bude financovat něco co si umane magistrát na základě něčích přání? Nebo tu služebnu tam chce ČD a politická hnutí jim jen pomáhají ji tam uvést v život?
reagovatb2014-05-02 15:40:33
Já ho naopak chápu....
Ta poslední věta je naopak nejlepším vystižením situace.....
reagovatJiří Kohout2014-05-02 15:31:38
Autor je asi trochu ňouma. Poslední věta je bomba, tu jsem nepochopil vůbec. Ale jinak: článek jsem vůbec nepochopil. Lidé v Přerově chtějí na nádraží služebnu. Ale pan Pesat si myslí, že lidé v Přerově jsou hlupáci. A pak píše, že je zastáncem přímé demokracie. Ale názor lidí ho nezajímá. Ona už tam ta služebna byla, ale za těch retardů TOP09+VV+ODS, co se omylem dostali k moci a dnes toho celý národ lituje, byla zrušena. Kvůli úsporám. Aby bylo na pandury, Promopro atd. Takže služebna je, stačí tam hodit židičku a stůl + telefon a hotovo. Budova je Českých drah, takže případné stavební úpravy by zajišťovaly na svém majetku České dráhy, ne někdo z města, jak se nám tu snažíte namluvit. A podle Vaší teorie tedy můžeme zrušit celou policii, podle Vás je zbytečná. Ujišťuji Vás, že není a svou práci koná. Shrnuto a podrtženo: hloupější článek jsem ještě nečetl.
reagovata2014-05-02 13:15:19
Demonstrační akce Dělnické strany
Na první jarní projížďku po cyklostezce Bečva se vydali v sobotu milovníci tohoto sportu.
Vložte článek, nebo inzerát.
Redakci pište na email redakce@prerovskenoviny.eu
Pokud chcete informaci o inzerci na Novinách, pište na
e-mail reklama@prerovskenoviny.eu
Přerov - Info region & Přerovské noviny.
Informační server
okresu Přerov.
Přidejte se k nám na sociální síti facebook a staňte se našimi fanoušky.
Copyright © 2011 Přerovské Noviny, Všechna práva vyhrazena