Politici na Přerovsku se rozmýšlejí, zda vyrazit do boje o senátorská křesla

Přerov – Do podzimních senátních voleb zbývá ještě dost času. O jménech některých kandidátů, kteří budou letos na Přerovsku bojova o křeslo v Senátu, se už ale v kuloárech mluví nahlas. Svůj „comeback" zvažuje bývalá senátorka a zástupkyně ombudsmana Jitka Seitlová. Naproti tomu stávající senátor Jiří Lajtoch (ČSSD) z boje vycouval.

„Byla jsem oslovena zástupci několika politických stran a hnutí. Možná mají pocit, že jsem lidem na Přerovsku v minulosti dokázala pomocí.Jako senátorka i zástupkyně ombudsmana jsem přišla do kontaktu s problémy obyčejných lidí a snažila se je řešit,“
vysvětluje úspěšná politička Jitka Seitlová, která byla na Přerovsku senátorkou ve dvou volebních obdobích – a to v letech 1996 až 2007.

Proč se chce na Přerovsko vrátit?

„Nejde jen o politické vize a odlidštěné teze, ale o to, co lidé potřebují v reálném životě. Někdy jim znepříjemňují život i úplné drobnosti, které se jinde ve světě dají řešit, ale u nás ne,“ řekla.
Kandidaturu do Senátu vážně zvažuje také praktický lékař Michal Chromec, který je v současné době členem městského zastupitelstva v Přerově.
„Jestli budu kandidovat, tak jako nezávislý. Důvod je prostý. Současná situace v politice je natolik tristní, že se na to nemůžu dívat a hodlám to změnit,“ konstatoval Michal Chromec.

Znovu soupeři..

Podzimní volební klání by podle něj mohlo být hodně napínavé.
„S bývalou senátorkou Jitkou Seitlovou jsme spolu bojovali o křeslo do Senátu už v roce 1996, takže si to možná znovu zopakujeme,“ těší se.
Pro někoho možná překvapivým jménem, které se ale v poslední době skloňuje v souvislosti s kandidaturou hnutí ANO čím dál častěji, je stávající ministr dopravy Antonín Prachař. Ten už Přerovskému a hranickému deníku potvrdil, že o tom přemýšlí.
„Svou kandidaturu do Senátu za Přerovsko vážně zvažuji, nicméně její definitivní potvrzení bude teprve výsledkem jednání uvnitř huntí ANO,“ uvedl ministr dopravy Antonín Prachař, který žije se svou rodinou v obci Želatovice na Přerovsku.

Poslední volby do Senátu vyhrál na podzim roku 2008 přerovský primátor Jiří Lajtoch z ČSSD, který ve druhém kole porazil ředitele hranické nemocnice Eduarda Sohlicha z ODS. Třetí tehdy skončil nynější poslanec za KSČM Josef Nekl.
Do boje o Senát šli před lety také bývalý disident a dnes spolumajitel přerovské firmy Kazeto Vladimír Hučín, tajemník magistrátu Jiří Bakalík, právnička Vlasta Jančárová nebo Roman Haken za Stranu zelených.

Lajtoch se nezúčastní.

Stávající přerovský primátor a senátor Jiří Lajtoch, kterého nyní stíhá policie kvůli předraženým zakázkám na radnici, už letos do voleb nepůjde.
„Pravděpodobně budu už v polovině dubna spolu s dalšími pěti kolegy na radnici obžalován, takže bych ani kandidovat nemohl.
Z toho důvodu jsem se kandidatury vzdal," vysvětlil.
Senátního klání se letos nezúčastní ani Lajtochův největší soupeř z voleb v roce 2008 ředitel hranické nemocnice Eduard Sohlich.
„Nijak mě to neláká, když vidím, co se v politice děje," zdůvodnil.
O křeslo senátora se nebude ucházet ani Josef Nekl (KSČM), který je dnes poslancem. „Naším kandidátem do Senátu, který už byl schválen, je psycholog Miroslav Raindl, hranický zastupitel a vedoucí diagnostického střediska v Tršicích," prozradil Josef Nekl. ODS zatím nemá ohledně senátních voleb jasno.
Autor: Petra Poláková-Uvírová
 

Vloženo: 04. 04. 2014       Kategorie: Vaše články   Autor: Petra Poláková-Uvírová

Přidat příspěvek:

Jméno nebo přezdívka:

Titulek:

Text příspěvku:


  • RE:Pavel je asi kokot

    mělo tam být ...modrých a modročervených NEpopulistů...

    reagovatKokeš Krbec2014-04-06 22:32:20

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Pavel je asi kokot

    Ale byly doby kdy tomu bylo naopak. A ruku na srdce, copak že nám přinesla nadvláda modrých a modročervených populistů? Řekl bych že nic rozdílného oproti nadvládě kohokoli jiného za celou dobu svobody a demokracie.

    reagovatKokeš Krbec2014-04-06 22:30:33

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pavel je asi kokot

    Když neví ze senát i kraje jsou dlouhodobě v dominantní nadvládě oranžových populistů

    reagovatInhathev2014-04-06 20:19:17

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:senát je na hovno

    Souhlasím s tím, že senát určitě nepotřebujeme, ale co přinesl tenkrát bojkot senátních voleb, kdy byla slabá účast po jeho zavedení? Jenom to, že senát byl modrý od vrchu až dolů a dostali se tam takoví šmejdi jako Topolánek a další. A jelikož modří voliči chodí pravidelně, tak je třeba tam jít a zavřít jim dveře před nosem

    reagovatPavel2014-04-06 19:52:13

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Pro kokes krbec - Honza

    Doplnění - je fakt, že do heren nechodím, hodnotím dle toho, co vidím a znám ze zkušenoti některých, co přímo v baráku oblaženém exitencí herny bydlí. Tam není jiné zařízení tak blízko, aby se někomu vyplatilo tam chodit dělat bordel.

    reagovatKokeš Krbec2014-04-06 13:20:46

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Pro kokes krbec - Honza

    Bohužel ohledně osazenstva heren mám své zkušenosti které nesouhlasí s tvými. Netvrdím že je to každý den.

    reagovatKokeš Krbec2014-04-06 13:15:28

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Mildo,

    důvod,proč chce Dr.Chromec do senátu,je ohraná písnička všech politiků.A já jí nevěřím.Myslím,že by pan doktor udělal líp,kdyby se naplno věnoval své profesi.

    reagovatsenior2014-04-06 12:37:20

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • senát je na hovno

    jsou tam jen vyžírky staré struktůry a s malým mozečkem který už mu moc nefunguje a je mu vše jedno jen když to sype,zrušit by ho bylo to nejlepší a peníze dát jinam!

    reagovatfifi2014-04-06 12:18:11

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Já hovořím o zkušenosti co jsem s ním osobně zažil. Že jste si z něj udělal poloboha je vaše věc. Já ho znám jako křiváka. Nevím jak bych na polici asi tak co říkal? pane policisto on něco říkal a jinak hlasoval tak ho zavřete, nebo aspoň pokutu mu dejte?
    Nebuďte směšný. Vyfoťte si ho dejte si jeho fotku na ledničku, volte si ho. To je vaše věc. já zase jen poukazuju na to, že není zas až tak rovný, super a podobný hovadiny, kterými ho tady adorujete.

    reagovatTo Milda2014-04-06 12:07:33

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • to FiV a Voska

    A jéje, už to zase začíná. Stále ta stejná písnička. "On tam byl, tam se točí peníze, tak to on určitě krade". Ať se zde píše o jakémkoliv politikovi, vždycky se najdou tací, kteří vidí a řekl bych že hlavně závidí jenom ty peníze. Kdo nikdy nebyl v řídící funkci a tu závist nezažil, tak nepochopí. Můžete být čistí jak lilie, ale jakmile jste si jednou dovolil řídit nějaký podnik a rozhodovat o penězích, jste pro některé lidi automaticky zloděj. Vážení,pokud máte jakékoliv podezření, že někdo ve VaKu podváděl, tak podejte trestní oznámení. Ale to neuděláte, že?No jo, ale policie po Vás bude chtít fakta a důkazy. Že nemáte? Jo, ono to je zase jenom "jedna paní povídala"? Jako obvykle.... A že někdo něco říká a pak hlasuje jinak? Tak o tom by současná přerovská opozice mohla přednášet na univerzitě a psát knihy. Ostatně od koho jsou asi ty pomlouvačné příspěvky v této diskuzi? Kdo je známý tím, že píše své příspěvky pod několika nicky ? :-) Kdo čte ty pomlouvačné příspěvky a zná osobně doktora Chromce, tak se tak maximálně zasměje a myslí si své. Já nejsem politik, ale politiku sleduji a tomu člověku věřím. A nějaké jiné rychlokvašky bez zkušeností mne nepřesvěčí....

    reagovatMilda2014-04-06 11:59:55

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Chromec je klasický politik

    Byl jsem svědkem na jednání zastupitelstva, kdy pan Chromec vystoupil s proslovem, kde obhajoval správnou věc (tedy v proslovu), protože tam bylo hodně lidí, udělal si velice dobrý dojem a lidé si říkali, že je rozumný a na svém místě. Když však došlo na hlasování, hlasoval proti tomu svému proslovu, což si však musíte dohledat v zápise o hlasování. A když jsem se pak ptal lidí, jestli si pamatují jak Chromec mluvil a jestlipak ví jak Chromec hlasoval. Nikdo z nich si to už pochopitelně nedohledal!
    U mě je to pouze křivák, typický politik, které nějak mluví a jinak koná.

    reagovatFiV2014-04-06 11:34:22

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pro kokes krbec

    Když někdo napíše ze od hráčů je někde nablito nebo ruší noční klid neví o tom vůbec nic. Opilí hráče v herně neuvidiš a taky je neuvidiš rušit noční klid nebo dělat výtržnosti. To dělají úplně jini típci z jiných zařízení než herny.platí ale ze těch par patologických zavislaku si je schopna dat masku na hlavu a vy krást benzinku aby měla na hru. Souhlasím ale s Babišem když říká ze problém je internetový hazard kde neni nad ničím kontrola takže nevis jestli je hrací 18 let jestli je to socka nebo krimoš a navíc se peníze nedanej v cesku. V normální herně je aspoň vse pod kontrolou a město a stát ma peníze. Herny u skol zakázat herny kde bude byť jeden jedinej konflikt bez kompromisu zakázat taky.

    reagovatHonza2014-04-06 11:12:17

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Podle mne,

    je senát zbytečný a tudíž náklady spojené se senátními volbami, vyhozené peníze.

    reagovatsenior2014-04-06 11:07:50

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • 2 Milda - herny

    Myslím že plno lidí bude ledva rádo, když budou mít herní závisláci demokracii ohledně heren až v Olomouci a ne v Přerově pod svým bytem nebo někde poblíž. Ono mít nachcáno ve dveřích, v noci se nechat budit pokřikem různých individuí, překračovat zvratky na chodníku poblíž těch heren není zrovna nic co by bylo in a cool. Ale někdo to má rád, že.

    reagovatKokeš Krbec2014-04-06 10:48:13

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Typ

    Nejvhodnější na senátora se jeví psycholog Raindl.

    reagovatKarel2014-04-06 10:30:31

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Chromec je vychcanec kteremu šlo vždy pouze o pozici šéfa VAK. Celou dobu co je v politice o tuto pozici po volbách bojoval a loboval zpusobem nevídaným.naivní a neznalý je ten kdo si mysli že důvodem je pul milionu ročně jako oficialni vsimné pro pana doktora.Vy asi vůbec nemáte predstavu kolik stavebních zakázek a v jakem objemu se v tomto podniku realizuje.Mohu vám zodpovědně říct ze částky jdou do miliard a není tajemství jak velké oblibě se u stavebních firem pan dr chromec těší. Pracuji v tomto podniku dost dlouho a nejsem slepý. Kdybych chtěl byt politik a poradně si namazat kapsu nechtěl bych nic jiného než byt předseda predstavenstva Vaku. Primátor náměstek radní? Proboha pod takovým tlakem a veřejnou kontrolou a čekáním politicke konkurence na chybu bych za strachu neukradl ani tužku. Teplo a technicke služby? Pořád přece jenom moc velký i mediální zájem o to co a jak se děje a na druhou stranu směšný rozpočet ve srovnání s VAK.ale o šéfa VAKu bych bojoval jako lev lepe řečeno jako chromec.Cetli jste někde o VAKu v novinách jake miliardy se tam točí či jaké fy realizují zakázky? Jak a kteří administrátoři realizují VR? Mají občané vůbec povědomí o tom ze to není radnice a primátor který dlouha leta hospodáři s největším rozpočtem z našich peněz ale že je to VAK a chromec? Chromcova politicka pseudo nezávislost a politický turismus je pro něj po volbách výhodou když lobuje ve všech politických klubech pro svou podporu na to aby byl znovu a znovu potvrzen jako šéf VAKu.ale třeba se mýlím a pan chromec je opravdu erudovaný odborník na kanalizace ČOV a ekonomiku a jeho nesmírné letité úsilí a nevídané povolební lobovani o opětovnépodpore pol stran ve funkci prameni z jeho přesvědčeni o svých nenahraditelnych odborných kvalitách které přináší prospěch přerovským občanům. Prominte musel bych byt mimozemšťan abych tomuto věřil nebo úplný hlupák. Senátor chromec pro me rovna se stejné morální vlastnosti jako senátor Lajtoch. Jsem ale přesvědčen ze senátní vítězství připadne dr Vaclavikovi a to budu povazovat za správné

    reagovatVoska2014-04-06 09:57:18

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Mildo,

    já si dovolím konstatovat,že práce převážné většiny politiků,přestože je placená až příliš dobře,stojí rovněž za prd.

    reagovatsenior2014-04-06 09:20:11

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • to Bardot

    Co udělal pan Chromec? Že máme drahou vodu kvůli tomu, že on sedí v politice a má za to peníze? Nebýt jeho, máme vodu mnohem dražší. Podívejte se na https://www.youtube.com/watch?v=8xyNY6rlJ68. Pak pochopíte, co udělal pro Přerov. No a že bere peníze za to, že pracuje v politice? A vy byste něco dělal zadarmo? Každý, kdo pracuje, má brát odměnu. Vy byste dělal v práci zadarmo? Pro krásný úsměv spoluobčanů? Paní Seitlová pracovala zadarmo? Dovolte, abych se zasmál. S dovolením musím konstatovat, že práce vykonaná zadarmo vždy stojí za prd.

    reagovatMilda2014-04-06 09:01:35

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ptate se

    co udělala paní Saitlová pro Přerov! A já se ptám co udělal pan Chromec pro Přerov?Kromě toho že sedí v městském zastupitelstvu a v 7 dozorčích radách a bere né malé peníze a my máme k vůli nim velké náklady na vodné , teplo, atd.Je to o velkém žralokovi bez páteře ?

    reagovatBARDOT2014-04-06 08:35:51

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • to Kokeš Krbec

    Tak to s Vámi musím souhlasit. Mnohdy si poslanci a senátoři chrání pouze své zájmy a to i na úkor celého státu. A přesně tak jak píšete, pak to tak vypadá. Bohužel. Vzpomeňme např. na Věci veřejné za časů pana Johna. Proto je nutné si dávat pozor, koho volíme.

    reagovatMilda2014-04-05 22:54:09

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • otázka hazardu

    Vidím, že zde někoho trápí otázka hazardu v Přerově. Já osobně bych taky byl rád, kdyby hazard neexistoval. Problém ale je, že exisuje a to ne jenom v Přerově. Každý psycholog ví, že pokud je někdo závislý,tak mu nic nezabrání se tomu hazardu věnovat. A pokud by byly omezeny herny v Přerově, ten závislák si zahraje na internetu. A pokud nemá internet, tak se z Přerova vlakem dostane za 15 minut do Olomouce. Takže otázka zákazu nebo omezení heren v Přerově je pouze populistické heslo, se kterým někteří přišli, aby se zviditelnili. A bohužel tímto svým návrhem jdou proti demokracii, protože něco zakazovat je vždy špatné, to už jedna strana zkoušela 40 let,že ano. Znám lidi, kteří do herny rádi zajdou pro zábavu - chtějí si zahrát, utratit trochu peněz a pobavit se. Tyto lidi pak zákaz heren postihne a budou taky nadávat,ale zase opačně. Takže nikdy se nezavděčíte všem. Ale holt se z toho stalo líbivé heslo a někteří, kteří nejsou schopni přijít s něčím originálním, se tímto heslem budou ohánět celou volební kampaní do komunálu. Bral bych, kdyby dokázali zařídit zavření heren dejme tomu v okruhu 30km od Přerova. Ale to se nikdy nepodaří. Takže zákaz heren v Přerově je úpně marný boj. Ale poškodí provozovatele heren, tedy místní živnostníky a mnoho lidí přijde o práci. Kdo je pak zaměstná? Město přijde o peníze na sport. Kde je město sežene? To už nikdo neříká. Takže tak.

    reagovatMilda2014-04-05 22:48:23

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:to Kokeš Krbec

    A pak to také v republice podle toho vypadá, když se stará každý jen o ten svůj dvoreček na úkor celku. Někdy ani ne o ten dvoreček, ale jen o sebe a své kamarády.

    reagovatKokeš Krbec2014-04-05 22:38:15

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • to Kokeš Krbec

    Ano, skutečně Vám něco uniká, pokud se domníváte, že politik vzešlý z nějakého regionu vstupem do parlamentu hodí celou svou minulost za hlavu a začne se zabývat pouze tou celostátní politikou. On odněkud vzešel, lidé z komunálu na něj mají kontakty a snaží se přes něj prosadit svoje zájmy atd. Opravdu si myslíte, že poslanci neposílají "malou domů"?Sledujete vůbec politiku? Kromě toho, pokud politik udělá něco pozitivního v komunální politice, pak je tam větší pravděpodobnost, že dokáže prosadit pozitovní věci i na "vyšší" celostátní úrovni než někdo, kdo nedokázal udělat nic ani v komunálu. Kdo nedokázal nic ani v komunálu, tak o co se chce snažit na celostátní úrovni, kde je to těžší? Ať nejdříve složí "maturitu" v komunálu a pak teprve může jít "na vysokou" do Prahy.

    reagovatMilda2014-04-05 22:28:02

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • 2 Milda

    Senát a parlament jsou o regionech - o městech, obcích odkud přichází ten který člen těchto uskupení? Opravdu? Tak to mi pak něco uniká. A také členům parlamentu nebo senátu, když se s prominutím "serou" do otázek celostátního významu. Pokud se mají starat jen o blaho toho svého města, nemají co kecat do věcí které přesahují regionální zálmy. A zase naopak, pokud je jejich prací zajistit fungování celého státu, žabomyší války o tom, kdo toho více vyhandrkuje pro své město je jen odvádějí od toho pro co tam jsou.

    reagovatKokeš Krbec2014-04-05 21:37:22

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • MUDr. Chomec nemůže být morálně silný, když podporuje hazard v Přerově

    myslím si své...

    reagovatmyslím si své...2014-04-05 21:00:52

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • to Kokeš Krbec

    Tak to se naprosto mýlíte. Samozřejmě, že otázka musí znít "Co jste udělal(a) a co uděláte pro Přerov." Protože pokud chce být někdo senátorem za přerovský okres a místní lidé mu dají mandát, musí on za jejich zájmy bojovat na celostátní úrovni. A pokud lidé zvolí nějakého slabého kandidáta, tak ten neudělá nic. A pokud zvolí nějakého patologicky mocichtivého kandidáta, ten udělá vše jenom pro sebe a na zájmy okresu se vykašle. Samozřejmě, že pozice senátora není všemocná, ale úplně bezmocná taky není. Proto by lidé měli volit někoho, koho znají a kdo už se nějak veřejně vyprofiloval.

    reagovatMilda2014-04-05 20:38:20

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Dám Vám jednu radu.....

    Nevolte je, volte opět komunisty

    reagovatJens2014-04-05 20:36:33

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Senát nebo parlament

    nejsou o regionálních zájmech. Nebo by neměly být. Takže otázka na kandidáty nemůže znít "Co jste udělal(a) a co uděláte pro Přerov?".

    reagovatKokeš Krbec2014-04-05 20:28:07

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Senátoři

    Hučín nekandiduje ? Mohlo být veselo .

    reagovatDan2014-04-05 20:27:08

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Jen pravdu

    Může někdo vyjmenovat co ta paní Seitlová pro Přerov udělala?

    reagovatPozorovatel2014-04-05 19:16:15

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pro PAJU a ale

    Ano, určitě volím doktora Chromce. Jednak to rozhodně není starý dědek a hlavně senát má být obsazen lidmi s životními zkušenostmi. Je tam sice hranice minimálně 40 let, ale i ve 40 letech člověk nemá dost zkušeností, aby dokázal vidět věci s nadhledem. Já jaksi neuznávám tu dnešní módu, kdy jsou ministerstva plná 25-ti letých protekčních mazánků, kteří dělají poradce ministrům. To pak musí vypadat, že? A taky to tak vypadá. Pokud mám někoho volit, tak jedině člověka s životními zkušenostmi a morálně silného. A to doktor Chromec je, to mu nikdo nevezme.

    reagovatMilda2014-04-05 17:59:54

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Také budu přát

    paní Seitlové.Ta opravdu pracuje pro lidi a né pro svou kapsu, jako současný senátor.

    reagovatJM2014-04-05 16:21:58

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • MUDr. Chromec - zastánce hazardu v Přerově!!!

    skutečně chcete volit lékaře, které mu jsou jedno lidi závislí na hazardu - vždyť je proti zákazu heren v Přerově.

    reagovatale2014-04-05 10:29:34

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pro MILDU

    ODLOŽENÝCH DĚTKŮ UŽ JE TAM DOST!

    reagovatPAJA2014-04-05 09:21:23

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Budu přát

    paní Seitlové je to člověk na svém místě, Pracovitá a znalá věcí je dobře, že jsou mezi námi takoví lidé díky jim!

    reagovatDANA2014-04-05 09:19:20

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • MUDr. Chromec

    No tak co se týče mne, tak volba je jasná. Kdo zná pana doktora Chromce, tak ani nemusí číst jména jiných kandidátů. Tomuhle člověku věřím a budu ho volit. Pochybuji, že se najde někdo, kdo by proti němu něco mohl mít. Ideální a navíc nezávislý kandidát.

    reagovatMilda2014-04-05 09:13:17

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • To

    panu řediteli Sohlichovi neproplatí výjezdy nemocničního stanu.

    reagovat*****2014-04-04 22:00:00

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


Další články - Články z Přerova, Přerov, Přerovsko



Názor lidi, církev nepotěšil.

publikováno 03. 04. 2014 sekce: Vaše články
komentářů: 7
Velmi razantní názory veřejnosti představil průzkum společnosti SANEP.

Jiný pohled na Ukrajinu a Rusko.

publikováno 03. 04. 2014 sekce: Vaše články
komentářů: 1
JINÝMA OČIMA Obchodník s katolickou vírou, který se uchýlil k politice.

Velikonoční výstava v Újezdci

publikováno 02. 04. 2014 sekce: Vaše články
komentářů: 6
Keramika + Osadní výbor Újezdec vás zvou na Velikonoční výstavu, která se uskuteční v sobotu 5.
 

Informace pro čtenáře

Vložte článek, nebo inzerát.

Vložit nový článek Přidat nový inzerát

reklama

 

 

 

Stojan Interiéry

Podlahy a interiéry

Stěhování Přerov 

Pela Trade

Anketa

Přerovský deník

 

Přerovské noviny - Informace

Redakci pište na email redakce@prerovskenoviny.eu
Pokud chcete informaci o inzerci na Novinách, pište na e-mail reklama@prerovskenoviny.eu

Přerov - Info region & Přerovské noviny.
Informační server okresu Přerov.

Kontaktujte nás


Přerovské noviny na facebooku

Navštivte také naše další portály

Odkazy