V Přerově prošla vyhláška, která zakázala hazard

news img Zastupitelé se na zákazu provozování loterií a jiných podobných her na celém území města překvapivě vzácně shodli. Koalice Společně pro Přerov ale navrhovala, aby vyhláška nabyla účinnosti už od 1. ledna 2015.

„Pokud nám opravdu leží na srdci sociálně slabí a chceme je chránit před následky gamblerství, tak nemůžeme otálet," vysvětlila to zastupitelka Anna Pospíšilová (SpP).

Opozice svůj návrh stáhla

Opozice přišla na jednání s vlastním návrhem vyhlášky, ten ale ještě před závěrečným hlasováním stáhla.

„Jsem rád, že pan Chromec a pan Dvorský po letech pochopili, že jiná cesta, jak naložit s hazardem, neexistuje, než zakázat automaty. Trvalo to dlouho, ale jsem rád, že vůbec," řekl Vladimír Puchalský (SpP).

Vtipná vsuvka

O vtipnou vsuvku se postaral primátor Jiří Lajtoch (ČSSD), který místo svého diskusního příspěvku promítl zastupitelům dokument o hazardu. Patologičtí hráči v něm byli vykresleni jako lidé, kteří se své oblíbené herny stejně nikdy nevzdají. Televizní reportáž doplnila i stanoviska odborníků, kteří tvrdili, že zákazy nic neřeší.

„Teď jsem viděl kino, což mě potěšilo. Kdo si to objednal? Která společnost, která provozuje automaty, si to zaplatila?," ptal se třeba zastupitel Petr Laga (KSČM).

„Pro koho? Pro Al Caponeho. Producentem byl Jiří Lajtoch," odpověděl ironicky zastupitel Vladimír Puchalský (SpP). Návrh zakázat v Přerově automaty podpořila drtivá většina přítomných.

http://prerovsky.denik.cz/zpravy_region/v-prerove-prosla-vyhlaska-ktera-zakazala-hazard-20140429.html
 

Fotogalerie

 
 
Vloženo: 29. 04. 2014       Kategorie: Vaše články   Autor: obrázky z https://www.facebook.com/spolecneproprerov

Přidat příspěvek:

Jméno nebo přezdívka:

Titulek:

Text příspěvku:


  • Končím diskuzi...

    To tvé plácání se nedá číst.....hlavně že víš, že budeš tvořit koaliční smlouvu. Tak to držím Přerovu palce.....

    reagovatJiří Kohout2014-05-02 00:17:46

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pro SpP malichernost, pro Úsvit nutnost.

    Dobře víte pane Kohout, že bylo zastupiteli schváleno usnesení, které podpořila i Vaše opoziční strana SpP. Proto já občan Přerova NE zastupitel, ale občan se ptám, jak toto usnesení kontroluje a naplňuje i strana, která hlasovala pro náš návrh. Pokud máte opačný názor na bezpečnost v teto lokalitě a nejen tam, potom nechápu proč SpP zvedá ruce pro podporu usnesení.
    Co mohu udělat už nyní, pokud se Úsvit dostane do zastupitelstva města, tak to bude první věc, kterou prosadíme do koaliční smlouvy. Možná pro politiky SpP malichernosr, pro lidi z Přerova nutnost.
    Už toho dnes stačilo přeji dobrou noc.

    reagovatzhaluza2014-05-01 23:41:07

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • To zhaluza

    Zdenku, budujte služebnu, to Vás na pár let zaměstná.....až ji budete mít zřízenu, tak dej vědět. Zajdu si na kafe a na oběd na nádr..... to bude skvělé.

    reagovatJiří Kohout2014-05-01 21:49:23

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • To Satan

    Pak je to jasný - podle odhodlání pak vyhraje Úsvit....:)

    reagovatJiří Kohout2014-05-01 21:36:19

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Strana, která zvítězí...

    Zvítězí nakonec ta strana, která vyžene z Přerova cikány, romy, kofoly, negry, světský,cikorky, polomáčený a indočechy. Je nenormální živit nádor...

    reagovatSATAN2014-05-01 20:54:41

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Mohu Vás ujistit pane Kohout, zhaluza je Zdeněk Haluza. Je mně to jasné v Újezdci asi toho strachu z cikanů moc mít nemusíš. Nádraží ještě poznáš.

    reagovatzhaluza2014-05-01 19:58:38

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • To z haluza či kdo se tam s chovává...:)

    Zdrávas maria....Úsvite Úsvite......Kdy to tedy budu moci chodit kolem nádraží na kafe nebo oběd a nebudu se bát.....?

    Nebojím se ani dnes, ale to je nepodstatné pro tuto "intelektuální" potyčku.....:)

    reagovatJiří Kohout2014-05-01 19:49:08

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pane Kohout Já jsem patriot.

    Pane Kohout Já jsem patriot a Přerov mám rád. Proto se budeme potkávat v Přerově. Už víte, proč policejní služebnu na nádraží. Aby se lidi nemuseli bát jít tímto směrem na procházku, oběd nebo kafe.

    Jinak s Tomiem jednat samozřejmně můžete, je jen otázkou, zda chce jednat někdo s Vaší politickou stranou . Tedy s předsedou VV. Bohužel je smutné, že si dnes už pletete, kdo koho napadá, uráží, označuje za kriminality a pod.

    Pane Kohout jen do toho, ať se bulvár pobaví. Neváhejte a tvrdě se opřete do Zd. Haluze.
    Vyhrožování je trapné pane Kohout i na Vás. Raději přidám Váš komentář: Myslím, že jdu mnohem obtížnější cestou než ty a mohl bych tu tvoji snahu o poškozování a napadání otočit proti tobě. Nebylo by to těžké.....
    Tak začněte otáčet. Hezkou procházku k nádraží.

    reagovatzhaluza2014-05-01 19:21:27

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • BĚŽTE SE PODÍVAT PŘED NÁDRAŽÍ.-93PROCENT INDICKÝCH HAJZLÚ.UŽ I NOVÁ RESTAURACE NÁDRAŽANKA MUSELA ZRUŠIT VENKOVNÍ POSEZENÍ,PROTOŽE BYLO PLNÉ CIGÁNÚA LIDÉ-HOSTÉ SE JÍ PROTO VYHÝBAJÍ.

    reagovatBUDOUCÍ LOVEC ŠKODNÉ2014-05-01 18:18:06

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:pro hlupáka co krade nicky

    Ale ta nebude, provozovatelům tohohle webu současná situace vyhovuje. Jediné co umí tak se kritikům tohoto stavu vysmívat a chtít po nich, aby si relevantnost názorů ověřovali po telefonu.

    reagovatOna by stačila registrace nicků.2014-05-01 17:58:51

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:To Z. Haluza

    Pan Haluza je jeden z devíti členů Úsvitu přímé demokracie, takže vlastně ve vedení. Tedy usuzuji podle toho, že celkem nedávno tu nick zhaluza uvedl, že je členem Úsvitu a ostatní z přerovské buňky jsou příznivci.

    reagovatAnonim2014-05-01 17:53:19

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • To Z. Haluza

    Zdenku, myslím, že by tě okamžitě měli vzít do vedení Úsvitu! Tebe je na Přerov škoda....

    Jak je možné, že si tvého talentu a politického nadhledu za celou dobu nikdo nevšiml....:)

    Předpokládám, že teď je nemyslitelné, abych s Okamurou jednal bez souhlasu Zdenka Haluzy z Přerova.......:)

    Tvé vyhranění vůči mě chápu - již se vidíte v koalici a podřizujete tomu vše...rozumím, je to skutečně praktické. Pak si dávej bacha, až mě budeš vyčítat, že se škrábu k moci za každou cenu. Myslím, že jdu mnohem obtížnější cestou než ty a mohl bych tu tvoji snahu o poškozování a napadání otočit proti tobě. Nebylo by to těžké.....

    Poměrně zajímavá informace pro voliče. Hodně zajímavá informace.....:)

    reagovatJiří Kohout2014-05-01 16:20:13

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • VV spolek uplatkářů chce spolupráci

    Omlouvám se ještě chci dodat, pokud by mělo dojít jenom k náznaku spolupráce VV a Úsvitu budu první, který tvrdě vystoupi proti podobné spolupráci. Vůbec se nedivim vedení Úsvitu, že nemá zájem o diskusi s VV a nastavování vašich pravidel spolupráce. Už byla chyba, že se několik VV dostalo na kandidátku Úsvitu. Vy chcete jednat o financování Úsvitu, to je Váš humor? Reagují na větu pana Kohouta.

    S Tomiem Okamurou jsem se nesešel, schůzku stále odmítá. Jednat chci o financování Úsvitu a tom, jak nastavit pravidla spolupráce Úsvitu s VV.

    reagovatzhaluza2014-05-01 13:44:30

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pro hlupáka co krade nicky

    Toto byl můj poslední příspěvek(2014-04-30 09:52:20), ten o těch stromech je od provokatéra. Tímto zde definitivně končím, dokud nebude blokace nicků. Mějte se všichni a zdravím paní Nibiru, kterou to postihlo také.

    reagovatpravé joo-jo2014-05-01 12:57:23

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • To už je trochu moc i Vaše komedie má mit hranice

    Pokud obžalovaní politici nemají svědomí, tedy ať si ten lidský hnůj řeší straníci těch stran ke kterým náleží.
    Oni sami tlak necítí, tedy je zřejmé, že nemají žádný pud sebezáchovy ani stud.

    Jen dodám - ta partička, bezvýznamná směšná partička politiků donutila Dvorského a Chromce a vlastně celou koalici udělat ze sebe parádní šašky a naplivat si do vlastní kapsy, že se až divím, že na to přistoupili.

    S potenciálními kriminálníky spolupracovat nechci a hádat se Haluzou, který není schopen pochopit psaný text, mě nebaví.

    víte o čem je Přerovská politika? Koupí si 18 hlasů a jednoho Hluzína a celé volební
    období pak klidně vydrbávají se všemi......

    Jenom několik řádků pana politika, Kohouta, jak se označuje. Poslední jeho věta opravdu pobaví cituji:
    Nepochopím, že někteří lidé ten krátký čas, který je nám vymezen, věnují tak intenzivní ventilaci nenávisti, jakou zde sleduji..... Krásný sváteční den.

    reagovatzhaluza2014-05-01 12:48:51

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • To Alfas

    Ano, mé vyjádření jde skutečně ke koalici. Nemám problém. Jsem podepsán, jsem aktivní a k dění na zastupitelstvu se chci a budu vyjadřovat. Kritizuji koalici v pravdě celé volební období a nemyslím, že se ozývám nedůvodně. Na vše mám podklady a dnes již znám kdo na koho hraje.....chápu, že odkrývání deky, která nad Přerovskou politikou leží je trochu bolavé a nepříjemné, ale je nezbytné ji odstranit a politiku otevřít.....to není spolek vyvolených, jak to po čase vnímají, ale správců veřejného majetku. A ten se musí spravovat zodpovědně.....

    Co mi jako politikovi navrhujete - mlčet? Omlouvám se, pokud budu mlčet, pak vlastně nejsem politik. Sděluji svůj názor a to adresně, jmenovitě a podepisuji se pod něj.

    Nezdá se Vám, že jsme v prosazování návrhů poměrně úspěšní? To, že nás koalice blokuje je její věc. Její politikum ,které obracíme úspěšně proti ní....

    Hazard a trhy.....schváleno, se zastávkami na Předmostí jsme sice neuspěli, ale cyklopodjezd prošel....efektivnější třídění se také řeší, referendum ke spalovně je vehře.....přemýšlejte, jak jinak prosadit své návrhy, než je natlačit na zeď a pak jim stejně nic jiného nezbývá.....

    Vidíte, i Vy se bojíte podesat. Jak příznačné.....:) Hezký den.

    reagovatJiří Kohout2014-05-01 12:15:09

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:To Pán...

    p. Kohoute ruku na srdce. Ten kdo většinou začíná napadat jste vy, například v tomto vlákně, kdy haníte to, že Chromec s Dvorským dokázali v koalici vyjednat to co vy jste 9x nezvládli. V tom komentáři jste teď vlastně sám přiznal, že vedete předvolební kampaň. Nedivte se potom, že se to obrací proti Vám. SpP si škodí samo svou přehnaně agresivní rétorikou.

    reagovatalfas2014-05-01 11:57:21

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • To Pán...

    opustil bych tuto nesmyslnou diskuzi celkem rád, to máte recht, ale hoří zde poměrně nechutný politický boj, kdy se protistrana téměř výhradně anonymně snaží zanášet dezinformace o SpP....nerad bych, aby podobné nesmysly, jako ty uvedené níže, mezi lidmi zakořenily.....

    Po volbách ponechám bažinu bažině a budu se věnovat produktivnějším a smysluplnějším aktivitám......některé výroky jsou skutečně celkem slušné sviňárny.....

    reagovatJiří Kohout2014-05-01 11:40:02

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Finance....

    Tedy pokračování v obhajobě UFO...:)

    Kde jste přišel k TO na redakci je mi záhada - čistá lež. Kde jste došel na to že škemrám u Úsvitu...? Z článku práva? Pokud dobře čtete nejde o mé citace, ale o dovozeniny novinářů.

    S Tomiem Okamurou jsem se nesešel, schůzku stále odmítá. Jednat chci o financování Úsvitu a tom, jak nastavit pravidla spolupráce Úsvitu s VV.

    Zbytek je pouze brilantní a chtěná dedukce novinářů, ale realita je mnohem prostší. Chtěl jsem znát podrobnosti financování Úsvitu....trošku jim tam létaly milionky a nebylo to moc dobře vysvětleno. Poslanci VV jsou součástí Úsvitu, tedy nárok na tyto informace máme.

    Bárta SpP nefinancuje, ale SpP využívá vazbu na VV a to tak, že spolupracuje a využívá kampaň VV do EP. Nic víc. Klidně můj výrok o dostatku financí ve VV komentujte, rád si poslechnu další hypotézy...:( Je pravdivý......

    Jsme na tom světě příliš krátce, proto se vždycky divím, když se srazím s takovým negativismem a ochotou tvořit zlo, nenávist, nedůvodně pomlouvat...... Nepochopím, že někteří lidé ten krátký čas, který je nám vymezen, věnují tak intenzivní ventilaci nenávisti, jakou zde sleduji..... Krásný sváteční den.

    reagovatJiří Kohout2014-05-01 11:30:59

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pane

    Kohoute divím se že inteligent jako vy se zahazuje ze zhnilou bandou darebáků kteří umi jen kecat urážet, a lhát!

    reagovatpán2014-05-01 10:46:15

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Kohoute kdyby to bylo v boxu máte KO i s Puchalským

    Pane Kohout, kdyby to bylo v boxu, tak máte KO v prvním kole a to nejsem zaslepený obdivovatel Úsvitu, ale to co chtějí budu podporovat. Vás určitě NE !
    Nedávno jste pomalu podával TO na tuto redakci, která převzala článek Pražské redaktorky, jak škemrate u Úsvitu o prachy. Váš komentář nebudu citovat nechci ztrácet čas," Naše výroční zprávy ohledně financování jsou umístěny na webu, finančních prostředků je dostatek. Po panu Grmele chcete dar, mafián Bárta vás financuje, Váš kandidát do EU ze včerejší diskuse má 2,5% a Vy osočujete a napadáte kde koho. Připadá mi to, jako křeč v posledním tažení. (omluva za výraz).

    reagovatFinance2014-05-01 09:58:24

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Finace....

    A podle Vas jsem mel jako predseda VV distribuci letaku financovat z ceho? ZVaseho daru, ktery nemame? Linka Barta ovlivnuje SpP je z kategorie chemtrails nebo UFO a jinych teorii.....asi se sem pan Barta chysta prestehovat a uz si chysta politicky prostor......tak jsem zvedav kam az ten politicky boj zajde....:-)

    reagovatJiri Kohout2014-05-01 09:17:06

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Bártovo SPP ?

    Jestli to správně chápu tak Bárta majitel VV a největší politický mafián financuje a tím pádem ovládá SPP. Tak to je tedy skutečná šleha. Je to stejné jako kdyby socany financoval Rath. Puchalský se musel zbláznil kdyz takovým zpusobem ničí a likviduje SPP kterou vypyplal od plenek a Nechavá ji Kohoutem takto devastovat. Pane Puchalský měl jsem problém strávit přeslap při demonstraci. To jste s Netopilovou skutečně kopuli slušné lidi do xichtu a teď Bárta? Specialista s propracovaným plánem na odcerpavaní se státních firem. Pane Puchalský neposlapavejte pověst SPP a brzděte nevyzraleho a moci nedockaveho Kohouta na vině. Pekny sváteční den.

    reagovatGrmele Petr2014-05-01 06:44:47

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Hrat budou hraci porad.jako alkoholik pije kurak kouri....je hloupost to zakazovat.navic jsem zvedavy kde vezmou ty penize sportovci co budou chybet.da jim je chytrak Dvorsky?asi ne...

    reagovatkaras2014-05-01 00:41:13

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pane Kohoute vy ztrácíte veškerou soudnost! Označit koaliční zastupitele za kriminálníky protože nesdileji vaše nazory a protože nehlasují podle vaši utvrzele predstavy jedine mozné pravdy a správně cesty konstatovat,že jsou placeni Kuliskem a Lajtochem to už je opravdu silné kafe a hlavně zklamaní.videla jsem ve Vás jistou vyzralost a slušného cloveka ale vy jste zapsklý a nebezpečný psychopat

    reagovatVlasta2014-04-30 23:47:53

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • To zastupitel.....

    A mohl byste obcanum sdelit tedy co jineho drzi Lajtocha a Kuliska ve funkci, kxyz ne kupecke pocty koalicniku....? V jednote je sila, jen se nesmi na nikoho zapomenout....:-) Dobrou noc.

    reagovatJiri Kohout2014-04-30 22:52:12

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • I toto je politik VV a hulvát Kohout

    Kohoutuv komentař: víte o čem je Přerovská politika? Koupí si 18 hlasů a jednoho Hluzína a celé volební období pak klidně vydrbávají se všemi......no a to je asi tak vše co k tomu Vašemu rytí mohu dodat." Koupí si "Vaše tvrzení Kohoute hraničí s trestním oznámením a neuvěřitelnou sprostostí a hulvatstvím.

    reagovatzastupitel2014-04-30 22:39:36

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pán

    Pane Vaše IQ odpovída vašemu komentáři. Naši předci měli pořekadlo, kdyby blbost kvetla, budete sama květina.

    reagovatKmán2014-04-30 19:22:38

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • ZHALUZA

    uráží pana Kohouta a všechy urážky jsou jako by sám sebe hodnotil nazval bych to sebekritika nahoře hůj a ve vnitř hnůj.!

    reagovatpán2014-04-30 18:04:30

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • si múžeš vybrat strom na Mostě Míru.

    reagovatjoo-jo2014-04-30 16:32:40

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • To Honza

    Jste hulvát a o tom žádná. Jedno ale vyjasním. Ne všem členům SPP je příjemný zpusob kterym se Kohout snaží zneverohodnit SPP když prostřednictvím Bárty financuje Newsletter SPP kde zcela nevyvazenym zpusobem exhibuje a KOHOUT na víně je jen třešinkou na dortu jedné velké trapnosti.

    reagovatZnalý SPP 2014-04-30 15:50:03

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • oprava překlep

    modlou

    reagovatHonza2014-04-30 14:43:15

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Co je vidět po Vás

    Nestarej se magor o Úsvit a hodnoť zásluhy VV a konfliktní spolek SpP. Jaká práce je vidět za dobu 4let za tebou a tvojí modrou Puchalským. Co se podařilo vám, akorát cikanská manifestace na nám. Rasche. Označit Přerovský, jako fašisty a rasisty, tomu říkam Kohoute úspěch. Tebe Kohouta ne na vině, tebe uvařit a hodit psům.

    reagovatHonza2014-04-30 14:41:41

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • To skutečná Nibiru

    Respektuji pravidla bažiny a mohu Vás ubezpečit, že jsem změnu chování Vašeho bývalého nicku zaregistroval.....:)

    reagovatJiří Kohout2014-04-30 14:32:56

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:To pan Jiří Kohout

    Pane Kohout, já jsem dříve používala nick Nibiru, ale protože nějaký kretén,že to tak musím napsat, mi ho sprostě kradl a je tak ubohý,že si neumí vymyslet svůj, jsem začala používat nick jiný. Tímto Vám chci jenom sdělit, že "pravá" Nibiru už tento nick nepoužívá a kdo se skrývá za její identitou, je jenom ubožák. Takže na podobné výzvy vůbec nereflektujte.

    reagovatZloděj nicku Nibiru, nevydávej se laskavě za mě!!!!2014-04-30 14:21:37

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • To Zdenek Haluza

    Mohl by jsi volicum rici termin, od kdy bude sluzebna slouzit? Prohlaseni bude zaznamenano a pak si srovname, jak Usvit plni predvolebni a nepopulisticke sliby....:-) To me fakt zacina bavit....:-)

    reagovatJiri Kohout2014-04-30 14:16:43

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Omluva hnuti ANO.

    Ještě dodám, zapomněl jsem na ANO, omlouvám se hnutí ANO, bylo také informováno dokonce jako první o našem záměru znovu jednat o otevření policejní služebny v prostorách nádraží. Omluva patří hnuti ANO.

    reagovatzhaluza2014-04-30 14:03:05

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Kohout zase perlí, už lidi viděli co dokázali VV

    Omlouvám se za pozdní reakci na pana Kohouta. Z jeho strany je nám výtýkano, že jsem jednali o policejní služebně napřič politickým spektrem.
    Ano pane Kohout osobně jsme jednali jako s prvním, velitelem MP a chtěli slyšet názor odborníka, který služebnu doporučil.
    Potom se jednalo s ČSSD, ODS, KSČM, pokud budete potřebovat jmenný seznam dodám. My na rozdíl od vás a pana Puchalského, pokládáme zvolené zastupitele za slušné lidi. Bohužel, jako v každém společenství se najdou jedinci, kteří vybočují z norem. Potom ať rozhodují soudy nikoliv kat Kohout. Mám úctu k demokracii a rozhodně nejsem fanatik, jako Vy, který haže všechny lidi do jednoho pytle, pokud nepapouškují Vaše pravdy, jak jste se to naučil vy.
    Nevím, kde berete tu nezměrnou drzost, cituji " pak se ptam - jste si jisti, ze jste schopni
    mesto nekam posunout? Bývalý nomenklaturní kádr z letiště to dokáže ?
    Myslíte si pane Kohout, že jste jediný spolek, který posune Přerov k zářným zítřkům ? Chtělo by to trochu skromnosti, pozor na Vaše nabubřelé ego.
    Služebna na které jsme se zviditelnili, budou složit občanům města a to je pro nás rozhodující fakt. A věřim, že po volbách budou v zastupitelstvu slušní lidé, ochotni spolupracovat, bohužel vás mezi slušné neřadím.

    reagovatzhaluza2014-04-30 13:48:22

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • To Nibiru.....

    Veskera kritika ze strany Usvitu je pochopitelne kultivovana a slusna a veskera kritika ze strany me, je agresivni a deviantni.....trochu subjektivni hodnoceni diskuze, ale prosim....:-) Praci se zivim a budu zivit i dale. Nemam s tim jediny problem. Taky hezky den.

    reagovatJiri Kohout2014-04-30 13:42:07

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Pane Kohout překvapuje mě Vaše stupnující se agresivita a nemístné invektivy.Za této situace podporuji názor kdy SPP a dnes již reprezentovaná také Vaší osobou je vskutku skupina egocentrických individuí umějících jen osočovat,útočit a negovat. Takovou radniční reprezentaci děkuji ale nechci.Zdá se mi pane Kohout,že nemáte příliš moc co na práci a Vaše posedlost a touha po moci sílí s blížícím se termínem konání komunálních voleb.U pana Puchalského pominuli jeho závažné excesy a selhání tak umí činit na MZ pěknou SHOW jen nevím zdali jeho herecké výkony a role spasitele bude dostatečně voliči oceněna.Pane Kohoute politika je uměním přesně toho co vy neumíte a to programových kompromisů,koaličních partnerství a slušné a věrohodné tím myslím nepopulistické komunikace.Bohužel ani jednoho není SPP schopno.Proto je jak se zdá nepřijatelným politickým partnerem pro žádnou politickou stranu.Hezký den pane Kohoute a více klidu Vaší duši i prací se dá živit.

    reagovatNibiru2014-04-30 12:45:09

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:To joo-jo

    Naprostý souhlas, jenže trochu mě chybí to B. Jsem přesvědčen na 1000%, že speciálně právě Vy Jiří jste si velmi dobře vědomý faktu, že p. zastupitel Puchalský ze sebe, na tomto zastupitelstvu (nejenom na tomhle), udělal zcela sám a dobrovolně "hlupáka" (já bych řekl raději, že prokázal hrubou neznalost a nekompetentnost) dokonce opakovaně. Avšak na kamerách samozřejmě vypadal, jako vždy, vysoce kompetentně a kvalifikovaně, a to je to, co se přece počítá, ne! Ikdyž vykládá, bohužel čím dál častěji, evidentní nesmysly.

    reagovat.2014-04-30 12:34:29

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • To joo-jo

    Kdo se boji spolupracovat s inteligenci a boji se ji vyuzit ku prospechu veci je sam hloupy. Proc maji vsichni strach z Puchalskeho a proc je tento negativni kult budovan.... Staci se pripravit, naucit a nikomu neni braneno z nej udelat hlupaka.....ovsem to znamena se hodne naucit, psychologie, historie, filosofie, pravo....pokud budou ovladat politiku emoce, prave takove emoce, pak se ptam - jste si jisti, ze jste schopni mesto nekam posunout?

    reagovatJiri Kohout2014-04-30 10:06:03

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Musiím se vrátit do minulosti

    Mám v dobré paměti, jak asi před rokem oba předkladatelé na zastupitelstvu odmítli podobný návrh, z odkazem na to, že když se zruší herny nic to nevyřeší , akorát vzniknou herny černé a město přijde o peníze.Dnes z čistě populistických důvodů obrátili. Je to jen kalkul, proto pozor.

    reagovatPavelka2014-04-30 09:53:03

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • jeste

    byl jsem moc rychlej - TA OCHOTA MUSI BYT NA OBOU STRANACH, PAK TO MUZE BYT VYVAZENE. Zdar

    reagovatjoo-jo2014-04-30 09:52:20

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Zdenkovi

    Ne, Zdeno, nedivim se,ze spoluprace je na bode nula. Take jsem to p. Puchalskemu napsal a klidne osobne zopakuji. Ano, ma znalosti a prehled ale poucovanim a jizlivosti spoluprace s NIKYM nedosahne. Me postoje se nemeni. Cau

    reagovatjoo-jo2014-04-30 09:47:53

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Presunkce....:)

    Ten výraz pravda neznám, ovšem je celkem zajímavé, že je používá více nicků v této literární divočině...:)

    Poslední dva tvé odstavce jasně dokazují, že nic víc než osobní napadání nezvládneš. Navíc vyskakuješ v okamžiku, kdy se opřu do jmen Lajtoch, Kulíšek, Dvorský a Chromec...poměrně charakteristické. Ty služebny, na kterých jste se zviditelnili prostě mají nějakou cenu, že....?

    Také se vzdaluji z této "intelektuální" diskuze......

    reagovatJiří Kohout2014-04-30 09:46:23

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pro joo-jo

    Proto, že se známe nedovedu pochopit, že tě nějak překvapil průběh zasedání zastupitelstva města. Ty se divíš, že se každá pol . strana vymezuje vůči SpP? Také hezké dny volna. Žádné okopávání jen údiv.

    reagovatzhaluza2014-04-30 09:28:18

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • urážky denní chléb VV a SpP

    Bohužel čist text asi neumíte pane Kohout Vy. Vaše agresivita pomalu dosahuje hranice stratosfery. Už mě ani nepřekvapuje, že v zastupitelstvu se nenašel člověk, který by chtěl podpořit jakýkoliv návrh SpP.
    Prosím vysvětlete kverulantům z Úsvitu tento pojem a co kverulantského vám provedli, třeba to bude zábavné, jako nedavný článek vašeho guru Puchalského. Prosím jen jeden formát A 4. Děkuji.

    Vaše přízemní úražky považuji za folklór strany VV a SpP. VV strany odposlechů, úplatků a vysoké politického morálky. Pokud lidé, jako Vy budou mluvit o slušnosti, morálce a politické korektnosti, potom ať nám pomáhají všechni svatí.

    Co pojem presunkce neviny tento pojem asi znáte v připadě vašich spolustraniků. Pan Kohout v podobě kata, soudce, poroty opravdu bezva představa. Ještě zavést trest smrti a upálit Lajtocha.
    Už je mě a myslím nejen mě špatně s toho, kam dovede nenávist a zášť dokopal politika VV a člena koalice SpP pana Kohouta. Navrhuji zrušte soudy, státní zástupce pan Kohout a SpP vyřeší každý spor na radnici. Ať žije diktatura VV a SpP.

    reagovatzhaluza2014-04-30 09:19:43

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • pro "a"

    Omlouvám se pane ale mně to tak nějak vyznělo - vaše reakce. Byl to jen můj subjektivní pocit, ještě jednou omluva a také příjemný víkend.

    reagovatjoo-jo2014-04-30 09:06:00

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Chápání psaného textu.....to ZH

    Ano ano pane Kohout určitě rektálnímu alpinismu rozumíte, protože v této disciplíně jste šampión. Jen za vás doufám, že jste zvolil opravdu správný vrchol nebo spíš díru ;-)

    reagovat.....2014-04-30 09:04:53

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Zdenku

    Zdenku, tuto diskuzi opouštím. Dobře víš, že nejsem žádný protřelý politik, jen nemám rád levárny. Známe se dlouho a toto kopnutí do kotníku jsem moc nečekal. Ale budiž, já s Kohoutem nebudu bojovat, jsem spíš pro spolupráci a ne pro zákopovou válku. Mějte oba příjemný prodloužený víkend.

    reagovatjoo-jo2014-04-30 09:03:06

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Chápání psaného textu.....to ZH

    .....je podmínkou pro normální diskuzi. Zdenku nedovedeš ani přečíst, natož pochopit psané, pak je těžké o čemkoli polemizovat.

    Snaha výhradního kopání do SpP ze strany Úsvitu je daná. Moc víc, než osobní kverulanství do politiky nepřinesete....absence nadhledu prostě chybí a snaha zařadit se do stávající politické kultury je zcela evidentní.

    Osobně, za takových podmínek, jaké panují na radnici dnes, nemusím být v zastupitelstvu. A stylem jakým jste to uchopili, tedy snaha se dostat do zastupitelstva neustálým ojížděním opozice, která se vymezuje proti trestně stíhané a dnes obžalované politické elitě Přerova, je poplatná inteligenci, která tuto strategii vymyslela. Ta inteligence prostě na víc než lezení do zadku koalici a osobní napadání nezvládne......

    S potenciálními kriminálníky spolupracovat nechci a hádat se Haluzou, který není schopen pochopit psaný text, mě nebaví. Pokud máte zájem lézt do zadku Lajtochovi a líbí se Vám styl jeho práce je to jen Vaše věc a Vaše politika...pravda, rektální alpinismus přináší mnoho výhod.....:) V tom Vám rozumím.

    reagovatJiří Kohout2014-04-30 08:29:44

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • VV a SpP nemohou pochopit

    Dlouho jsem váhal vstoupit do diskuse, chci se vás jen zeptat protřelí politici, (jojo-jo a pane Kohoute) to jste tak naivní, to jste předpokládali jiný průběhu a jiný výsledek schůze ? Pane Kohoute mate bohaté zkušenosti s parlamentní koaliční politikou VV a tady vás šokuje postup ČSSD a TOP 09. Pan Chromec vám ukradl návrh zákona o hernách v TV přenosu a dokonce byl schválen, mohu vás ujistit, že jsem se opravdu pobavil.
    Vždycky mě dovede pobavit Váš komentář cituji, " Jen dodám - ta partička, bezvýznamná směšná partička politiků donutila" tu směšnou partičku, jak uvádíte si demokratický zvolila většina lidi tohoto města. Jen nemohu pochopit, lidé z Přerova, podle SpP jsou nesvéprávní a potřebují otevřít oči a byt vděčni že Kohout, Netopilová a Puchalský je vyvedou z temnot koalice, tyto slepé občany Přerova na světlo boží.

    To, jaký je stav Přerova je pánové také vizitkou i vaši SpP. Nemožnost cokoliv prodiskutovat, projednat napřič pol. spektrem není obrázkem politiků, ale ukřivděnych a litujících se lidi, kteří touží jen a jen po moci a odvetě nic více nic méně.
    Nebudu opakovat argumenty "a " lidi se dovedou rozhodnout a výsledek voleb do zastupitelstva ukáže jak moc touží po Puchalském a spol. který samozřejmně není celoživotní politik, je fakt, že možná chodil do školky.

    reagovatzhaluza2014-04-30 07:21:59

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • to joo-jo

    Informaci o joo-jo beru na vědomí, ale prosím pak berte i Vy na vědomí, že já nejsem ani z radnice, ani nijak spolčený s kýmkoliv. V podstatě souhlasím, že vše určí návrh kandidátek. A lidem dporučuji, aby dinosaury nevolili. Třeba volit i oblíbené strany, ale asi by bylo dobré kroužkovat. Chce to mladé vzdělané lidi s novými názory a metodami řešení problémů, schopné vzájemné komunikace třeba i s opozicí. Není dobré stále vystupovat z pozice síly. Bohužel současní zastupitelé to berou jako mantru.

    reagovata2014-04-30 06:56:40

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Trpělivost....to a

    Ano Jirko, pak bude pomerne prehled a jasno. Diky a mej se.

    reagovatjoo-jo2014-04-29 23:42:16

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Trpělivost....to a

    Zajímavé to začne být po zveřejnění kandidátek.....všichni budeme chytřejší, pokud budeme znát první desítky kandidátů. Tento počin stran skutečně určí charakter politiky do budoucna.....

    reagovatJiří Kohout2014-04-29 23:31:00

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Potvrzuji...

    Joo-jo není SpP....

    reagovatJiří Kohout2014-04-29 23:28:07

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:to Jiří Kohout

    Mile acko, hnuti ANO neni ODS 3. Rikam to naposled. T ve dedukce jsou opravdu liche.

    reagovatjoo-jo2014-04-29 23:15:15

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Jirko

    Potvrd acku, ze nesem SPP. Jen nesouhlasim se svinarnami, mile ~a~.

    reagovatjoo-jo2014-04-29 23:09:27

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • to Jiří Kohout

    Já bych také rád viděl, kdyby skončila doba, kdy se člověk stane nadoživotí profesionálním politikem. Ta nadřazenost (respektive pocit nadřazenosti) z toho potom časem vyplyne sama. Ty průšvihy, především zadluženost, jsou způsobeny tím, že vládnou lidé, kteří neumí řešit problémy efektivně. Musí přijít změna. Ale tou změnou nemyslím překuklenou ODS v Hnutí ANO. Umím si představit ve vedení města "novou" ČSSD (s novými lidmi), SPP (bez Puchalského v čele, aby byla schopna vyjednávat). To by byla moje ideální vize. Bohužel realita bude jiná. Vyhraje Hnutí ANO, to znamená ODS. Bohužel. Ta se spojí s TOP09. A bude úplně po srandě, ti rozkradou i městský mobiliář. Nezbudou ani lavičky v parku. Možná pak bude ČSSD spolu s SPP a s KSČM taky bojovat bok po boku v opozici. Ale nepomůže nic. Jakmile má někdo většinu, tak opozice nic nenadělá. Rád bych se mýlil, ale tihle dinosauři jsou nezničitelní. Jsou to profesionální převlíkači kabátů.

    reagovata2014-04-29 22:57:34

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • a co lidi?

    Sledovala jsem jednání až od páté hodiny. Mrzí mne, že některé perličky jsem prošvihla. Ale jako obyčejného občana, který nekope za žádnou stranu, mne udivilo, že o nás - lidi, jde až v poslední řadě. Přeci dobré nápady, o kterých by se mělo jednat, tak nemůžou zapadnout jen proto, že je navrhuje k jednání opozice, v tomto případě SPP. Koho vlastně zastupujete páni zastupitelé?? Zajímá vás i názor obyčejných lidí?? Neumím asi popsat své rozhořčení z jednání - a to máme jen magistrát.

    reagovatAn2014-04-29 22:50:55

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • To a

    Poměrně charakteristicky reprezentujete přehlíživý pohled politických matadorů, kteří dlouhou dobu okupují radnici.....

    Hodnotím co dokázali a čím si vysloužili ten přehlíživý postoj...... Město je na hraně kolapsu, kouknu do rozpočtu a vidím dluhy a dluhy, podívám se na sociální skupiny ve městě a vidím 10 let neřešené problémy v sociální oblasti, podívám se na politickou kulturu a vidím machry, kteří si koupí 19 hlasů a nic víc je nezajímá, podívám se na morálku zastupitelstva a vidím vyšetřování policie a korupci......

    Kde se bere ta nadřazenost, pokud za sebou mají takové výsledky, jaké vypisuji výše? Já bych se v této situaci asi již hanbou propadl......

    No, to je moje optika a nemusí být tou bernou mincí pro všechny. Je na společnosti aby soudila. Já budu jen předkládat fakta.

    Jen dodám - ta partička, bezvýznamná směšná partička politiků donutila Dvorského a Chromce a vlastně celou koalici udělat ze sebe parádní šašky a naplivat si do vlastní kapsy, že se až divím, že na to přistoupili. Asi je průšvih vrchního nadčlověka skutečně tlačí.....každý to vidíme z jiného úhlu a ten můj jsem Vám popsal.

    A poslední noticka, to co budeme dělat my, je naše věc. Za sebe mohu sdělit následující - nikdy se nebudu chovat tak přehlíživě jak to předvádí stávající koalice, natož v okamžiku, kdy jim v jejich vlastních řadách úřaduje policie a šetří jejich nestandardní chování....

    Atmosféra ve společnosti se dávno změnila a jen hlupák nevidí, jak moc se posunula. Jsem rád, že končí éra věčných politiků, kteří si myslí, že jsou nadlidé. Mějte pěkný večer.

    reagovatJiří Kohout2014-04-29 22:39:27

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • to joo-jo

    No to nejsem, milý joo-jo. Ale já jsem přesvědčen, že joo-jo je součást SPP. Když tak zarytě bojujete proti čemukoliv a komukoliv z ČSSD. Až příliš okatě.

    reagovata2014-04-29 22:21:48

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • postreh

    Jsem presvedcen, ze ~a~ je jednoznacne soucast radnice.

    reagovatjoo-jo2014-04-29 22:14:11

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:to

    Pani Gerbero, Chromec a Dvorsky nejsou politicti populiste ale typicke politicke prostitutky. Opravdu nechutne praktiky. To chteji byt primator nebo senator. No tak to je jen rozdvojene pokracovani stavajici jedne osoby. Jestli toto nedokazi rozlisit lidi v PR, tak nevim co jeste za svinstvo bude muset z CSSD vyplavat aby pochopili. Omlouvam se za tak radikalni reakci ale nemohu si pomoci, je to hnus.

    reagovatjoo-jo2014-04-29 22:09:12

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • to Jiří Kohout

    Já jsem přesvědčený, že Dvorský ani Chromec a v podstatě ani nikdo jiný nemá zapotřebí něco konzultovat s SPP. Pokud něco chtějí prosadit, pak musí jednat s koaličními partnery. To z prosté logiky - pokud něco chtějí prosadit, musí získat většinu zastupitelů. A SPP tedy rozhodně většinu nemá, i kdyby jste započítali stálici na jednáních zastupitelstva pana Adina Vyhlídku, pana Horkého a všechny ostatní aktivní podporovatele SPP, tak koaliční zastupitelé mají tak drtivou většinu, že SPP je proti nim bezvýznamná partička nadšenců. Takže něco konzultovat s SPP je pro koalici ztráta času. Ostatně SPP pokud by vládla a měla by většinu, by taky nic s nikým nekonzultovala. Už vidím pana Puchalského, jak jde za Lajtochem a dobrosrdečně jej informuje, co hodlá předložit a projednává si s ním společný postup :-) To si snad neumí představit nikdo, kdo zná jízlivost a tvrdohlavost pana Puchalského. Ostatně to je i důvod, proč je Společně pro Přerov v opozici. SPP po volbách v roce 2010 měla vládnout a měla mít i primátora, ale Puchalský do toho hodil vidle svou neschopností cokoliv vyjednat. To ví každý.

    reagovata2014-04-29 22:06:06

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • To a

    Věděli, že vyhlášku předložíme. Mohli ze slušnosti jednat, ale to se ze strany radnice nikdy nenosilo.....není to poprvé, co takto jednají.

    Ze strany zastupitelů SpP došlo ke stažení návrhu, abychom NEOHROZILI přijetí takového dokumentu. To nám nebránilo se pozastavit nad jejich zbabělostí a neochotou uznat soupeři jeho vítězství......

    Bez tlaku SpP by nikdy tato vyhláška na jednání zastupitelstva nebyla projednána......to jsem si naprosto jist. Spoustu norem zastupitelstvo projednalo pod tlakem SpP, ovšem vždy se tvářili jako andílci, jak to s městem myslí dobře.....

    reagovatJiří Kohout2014-04-29 21:18:27

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Sociálně slabý

    Sociálně slabý má sedět doma na prdeli, nebo někde makat a ne trajdat po hernách. Pak má na pracáku nataženou pazouru, ať se mu složíme na další měsíc nicnedělání.

    reagovatFerda2014-04-29 21:11:05

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Re To "a"

    Opravuji překlep: Gerbera.

    reagovatGerbera2014-04-29 21:02:39

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:to "a"

    Nemůžu s Vámi souhlasit, když napadáte SpP - nejsem v žádné straně a už vůbec příznivec této strany-ani jsem je nevolila!- ale Vy jste buď vůbec nepochopil, o co jde, nebo ze sebe děláte hloupého,abyste si mohl kopnout do SpP,kterou zřejmě nepreferujete. Nic proti tomu,ale jsou to Chromec a Dvorský,kteří se zachovali jako političtí populisté,protože pár týdnů před komunálkama obrátili v této problematice o 180°! Společnost si to žádá? Ale prosím Vás - to je přece jasné jako facka, ale většina lidí si to žádá od té doby, co se zde herny rozrostly jako houby po dešti!! Je to žádost občanů napříč celou republikou a Přerované nejsou žádnou výjimkou! Takže když stávající koalice vidí, že ztrácí "body" před volbama, přijde hned s ožehavým tématem,na které občan slyší, no a protože je koalice ve většině, tak si to taky odhlasuje, že? To by snad pochopilo i dítě školou povinné, je to průhledné jak sklo.
    O to více vím, koho nebudu volit,protože mi vadí, že lidi mají za voly.

    reagovatGerbeera2014-04-29 21:01:53

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • to Jiří Kohout a SPP

    Já se přiznám, že Vám nerozumím. Nejdříve se vehementně snažíte zastavit hazard. Jestli to je dobře nebo špatně, nebudu hodnotit (viz. např. příspěvěk od Vildy). Ale když se to podaří prosadit díky Chromcovi a Dvorskému z ČSSD, tak jsou oni pro Vás ti nejhorší. Takže Vám nejde o věc, ale o politikaření. Vy jste to chtěli prezentovat, že se to podařilo Vám (jako SPP). Ale teď nemůžete. To Vás štve. Měli byste být rádi, že se prosadil záměr, který jste se snažili dlouhodobě prosadit. Ale nejste šťastní. Nadávate těm, kterým se to prosadit podařilo. Asi tedy nejste lepší, než "ti druzí", kterým spíláte z politikaření. Spíláte Dvorskému a Chromcovi, že to udělali pro politické body. A Vy jste z toho politické body vytřískat nechtěli? Tomu snad nikdo nevěří. Mimochodem, já jsem spíše odpůrce zákazu heren, alebudiž. Bohužel to město pocítí v příštím volebním na rozpočtu a to dost výrazně. Zatímco na internetu se bude sázet ostošest, město Přerov přijde naprázdno. Bohužel Chromec to řekl moc dobře: společnost si to žádá. Co je tedy špatného na tom, že se Chromec a Dvorský snaží vyhovět společenské poptávce. Tak by to přece mělo být. A místo potlesku se zde dočkají pomluv. No jo, ale sem přispívají hlavně členové SPP. Nemůžu si pomoc, ale když čtu příspěvky od stálých přispěvatelů, tak jsou tak jednobarevné, až je to do očí bijící.

    reagovata2014-04-29 20:48:35

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Pro pana joo-jo

    Take zdravim ale netusim. Ale nazory u mne teda dobry. Mejte se :-)

    reagovatjoo-jo2014-04-29 20:11:46

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Nemovitosti v pasáži byl skvělý kup za 21 mil. a Magistrát to propásl

    Nájemnici super vše v nejlepším pořádku a bez investic...se divím že to nekoupil soukromá osoba.....

    reagovatDDD2014-04-29 19:53:12

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Pro pana joo-jo

    Zdravím pane joo-jo, neodpustím si potutelně Vás pozdravit, snad tušíte..... ale byla jsem prostě k tomu přinucena okolnostmi....

    reagovatGerbera2014-04-29 17:36:32

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Potvrzuji identitu

    Byť zase stejným nickem....bože to je schizofrenní prostředí.....:)

    reagovatJiří Kohout2014-04-29 16:59:05

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • nějak se najednou snaží všichni

    No, co jsem včera viděl, mi stačilo... k volbám ani nepůjdu, škoda času. Nechají si ujít pět milionů mezi prsty za odpuštěné dluhy, neumí vymáhat, neví jak... chtěli koupit barák za 20 milionů v Pasáži. Galová, do které se na webu deníku celý den navážejí, že je střelená, se proti tomu nebála vystoupit a možná ten záměr zmařila. Ale kolik takových záměrů ANO i ostatní strany nechají proplout do nenávratna. A ještě k ní - střelená sice fakt je, ale jako chlapovi se mi zdá,že občas docela mile. Rozhodně mluví líp než půlka současných zastupitelů i když teď mě nasrala taky, že začíná politikařit.

    reagovatnovinář2014-04-29 16:57:02

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • velmi dobře Gerbero

    Ano, popsala jste to přesně, viděl jsem to také tak. Ta drzost Passingera byla na facku a přesně, argumentace Lajtochovy vrchní účetní, tak to byla arogance tupého úředníka nejvyššího řádu. Chvílemi to zasedání bylo až nechutná fraška. Ti lidi ale dostávají velmi slušné platy z našich daní - a co my na to? Myslím je nejvyšší čas. No a příspěvky pana Puchalského a p. Pospíšilové byly opravdu jako vždy jasné a věcné. Jen kdyby si p Puchalský odpustil ten poučný a hlavně jízlivý ton. To mu docela kazí jeho image, a asi i proto někteří proti němu mají výhrady. A tímto se omlouvám za poučování i já.

    reagovatjoo-jo2014-04-29 15:57:47

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • to je jejich způsob

    Pánové Lajtoch a Zatloukal si pana Dvorského (doufám, že primátor nikdy nebude) vychovali opravdu k obrazu svému. Pouťoví řečníci a populisti ale práce nikde, jen ssát ten státní struk.

    reagovatano 2014-04-29 15:43:14

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • To pan Kohout - Bratři v triku

    Omlouvám se, ten příspěvek pode mnou jsem psala já-zapomněla jsem se "podepsat".

    reagovatGerbera2014-04-29 15:41:11

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Bratři v triku....

    dívala jsem se na celý přenost on-line až téměř do 22.30, pak už jsem to vzdala, ale řeknu Vám, některé rádoby "přednášky" zastupitelů, to je akorát přednes mého ega, nikoliv mých názorů. Pan Dvorský mi připadá způsobem řeči a vyjadřováním jako dvojče Lajtocha, o Kulíškovi ani Hluzínovi se nemíním vyjadřovat, byla by to škoda energie. Najednou všichni populisticky přiznávají, že "neví", jak by v referendu hlasovali ohledně spalovny. KSČM u mě totálně skončila díky názorům Passingera, kterýžto člověk si dovoluje občany města urážet tím, že je zbytečné,aby se konalo referendum, že občané neumí správně rozhodnout! Zato on ano, on by to vyřešil hned! Trochu rozumně mluvil Zácha, ale nevím proč, stále mi to připadá jako obrat jenom proto,že se blíží komunální volby. Také jsem velmi udivena, jak nonšalantně zastupitelé rozhazují na různé pofiderní granty desetitisíce až miliony korun z našich kapes, ale na seniory peníze nejsou, zato cizáckým organizacím v Plzni a bůhvíkde ještě se grant dá. Co je mi po nějakém bývalém občanovi Přerova? Mě zajímá, co se děje tady a že se veřejné peníze dávají do přerovských aktivit či spolků, když už. Také se mi nelíbí ta ohromná dotace loděnici, když se ani neví, jestli najisto dostanou od státu ty 4,5 mega. Slib je jedna věc, ale skutečnost bývá jiná! Nám se tady taky slibuje dálnice už 20 let! Ať si tady lidi plivají na p. Puchalského, jak chtějí, on jediný a pak také ta pí Pospíšilová se mi líbili, když mluvili. Jasně, k věci, žádné okecávání a člověk věděl, o co jim jde. A ta Sedláčková z toho ekonomického - no děs. Nevím, na co tam tedy jsou, když neumí v době PC zjistit, zda uchazeč o státní byt někde jinde nedluží. Opravdu některé jejich argumentace mi hlava nebrala. Já tedy po včerejšku zase vím, koho určitě v komunálkách volit NEBUDU.

    reagovatPane Kohout, tedy jestli jste to Vy a ne nějaký zloděj Vašeho jména-tady je to běžné,2014-04-29 15:38:11

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Bratři v triku....

    Každá minuta, kterou v této situaci věnujete Lajtochovi a Kulíškovi je zbytečná práce. Mají to pojištěno do konce volebního období a dobře jim tak. Sociální demokracii to pomůže ke "skvělému" volebnímu výsledku a ODS možná ani na zastupitelstvu nebude.....i Chromec, i Dvorský drží a Lajtocha z postu nepustí.....

    Pokud obžalovaní politici nemají svědomí, tedy ať si ten lidský hnůj řeší straníci těch stran ke kterým náleží. Oni sami tlak necítí, tedy je zřejmé, že nemají žádný pud sebezáchovy ani stud.

    Energie jsme na jejich odvolání věnovali poměrně hodně, sbírání petice za odvolání Lajtocha - pro něj 1600 podpisů cár papíru - a vlastně nikdo nám nepomohl......Všichni zastupitelé vyjma paní Grambličkové to odmítli

    Navíc po včerejšku je zřejmé jaké metody celý rok používají......parazitizmus na energii SpP je evidentní. Koalice převzala spousty našich myšlenek - trhy, třídění, referendum o spalovně, zákaz automatů bez toho, že by nám to přiznala........jsou to z mého pohledu prosťáčci bez invence a konají výhradně, jen když je natlačíte na zeď. Navíc nic než podrazy od nich nelze čekat.....

    Čekat slušnost a nadhled od Lajtocha, Kulíška je marné. Ostatně křivost a podrazáctví lze vnímat v průřezu celým volebním rokem. Smutné je, že do této kategorie po včerejšku řadím i pana Dvorského a Chromce. Političtí drsňáci, kteří nejsou schopni uznat svoji porážku, tedy podráží nohy jak to jen jde......

    Velmi trefně to pojmenovala paní Grambličková - tunel na jistou část politického spektra, dětinské, nehodné zastupitelstva.....

    Já dodám, chování nehodné lidí, kteří se ucházejí o post senátora a primátora. Je to v jistém směru odhalení, jak pohlíží koalice na SpP, jak maloměšťácký přístup k opozici mají. Evidentně nejsou jiného způsobu komunikace schopni.....smutné.

    Doufám, že končí období, kdy byli politici 25 let vychováváni v iluzi své beztrestnosti a tedy se i podle toho chovali. Je nejvyšší čas.....

    reagovatJiří Kohout2014-04-29 14:56:45

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Zakázali jste populisticky automaty v hernách které byly pod kontrolou. Teď budou hrát doma přes internet a bohatnout bude synot a Kypr kde mají licenci. Město uz neuvidí ani korunu

    reagovatVilda2014-04-29 14:12:39

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Bohužel, než si

    člověk poslechne všechny ty žvásty, které se na zastupitelstvu probírají (i díky tomu,že se téměř každý hrozně sám rád poslouchá-tak místo 5ti minut mluví každý 15), je skoro půlnoc, když se na pořad jednání dostanou věci, které skutečně občana zajímají. Je to sice předvolební populistický krok, ale zaplaťpámbů za to, že těch pajzlů snad ubyde.

    reagovatGerbera2014-04-29 12:02:05

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


Další články - Články z Přerova, Přerov, Přerovsko



S primátorem na kole na Jadran

publikováno 30. 04. 2014 sekce: Vaše články
komentářů: 11

Na první jarní projížďku po cyklostezce Bečva se vydali v sobotu milovníci tohoto sportu.

Přerov má opravdu myslící lidi.Zase to můžete smazat,ale pravdu nevymažete

publikováno 30. 04. 2014 sekce: Vaše články
komentářů: 11
David Rohan, Přerov Středa, 30.

Co je důležitější pro zastupitele?

publikováno 29. 04. 2014 sekce: Vaše články
komentářů: 34

S těžkými víčky jsem sledoval poslední, téměř 10 hodin trvající jednání zastupitelstva města Přerova.

Přerovská TOP 09 a jejich výkřik do tmy

publikováno 29. 04. 2014 sekce: Vaše články
komentářů: 4

Místní organizace TOP 09 vyzvala

Okamura přijel mezi davy,

publikováno 28. 04. 2014 sekce: Vaše články
komentářů: 5
Na vysávání rozpočtu nepřizpůsobivými upozorňoval šéf Úsvitu Tomio Okamura na jarním veletrhu Flora Olomouc.

Babiš vyzrazuje výsledek dosavadního hospodaření nové republiky

publikováno 28. 04. 2014 sekce: Vaše články
komentářů: 9

Toto je výsledek 20letého hospodaření

 

Informace pro čtenáře

Vložte článek, nebo inzerát.

Vložit nový článek Přidat nový inzerát

reklama

 

 

 

Stojan Interiéry

Podlahy a interiéry

Stěhování Přerov 

Pela Trade

Anketa

Přerovský deník

 

Přerovské noviny - Informace

Redakci pište na email redakce@prerovskenoviny.eu
Pokud chcete informaci o inzerci na Novinách, pište na e-mail reklama@prerovskenoviny.eu

Přerov - Info region & Přerovské noviny.
Informační server okresu Přerov.

Kontaktujte nás


Přerovské noviny na facebooku

Navštivte také naše další portály

Odkazy