Více policistů u přerovského nádraží by uvítali i Romové

news img Přerov – Krádeže, potyčky mezi opilci, ale také agresivita fanoušků, kteří vysednou na nádraží v Přerově z vlaku a míří na hokejové utkání. Těsné sousedství romských ghett a velký počet sociálních ubytoven. To jsou hlavní důvody toho, proč lidé v Přerově nepovažují okolí nádraží za bezpečné místo.

Naděje, že by se do problémové lokality znovu vrátilo obvodní oddělení policie, je ale mizivá. Přesto, že o to usilují i politici.

Obvodní oddělení policie v Husově ulici u nádraží v minulosti sídlilo, kvůli reorganizaci bylo ale v září roku 2011 zrušeno. Strážci zákona teď prostory služebny využívají pouze pro vyšetřovací úkony a budova zčásti slouží i městské policii. Chybí ale nepřetržitá čtyřiadvacetihodinová služba.

„Přítomnost policistů na nádraží zvyšuje pocit bezpečí a lidé jsou si jistější, když tudy v odpoledních nebo večerních hodinách procházejí. Přimlouval bych se k tomu, aby byla služebna permanentně obsazena policisty tak, jako v minulosti," navrhoval na posledním jednání zastupitelstva zastupitel Přemysl Dvorský (ČSSD).

Do ubytoven se stahují z celé ČR.

Stejně to vidí i primátor města Jiří Lajtoch (ČSSD). Přerov je podle něj významnou železniční křižovatkou a okolí nádraží jeho význam degraduje.
Do ubytoven v Tovární, ale i Škodově nebo Kojetínské ulici se totiž stahují lidé ze všech koutů republiky.

„Máme signál, že sem přicházejí lidé z jiných měst, z Olomouce, a dokonce jsme evidovali čtyři Maďary z jižního Slovenska, kteří se nedokázali ani domluvit, a pro které jsme museli sehnat tlumočníka. Teď našli bydlení v těchto ubytovnách," zmínil.

Nepřetržitý dohled policie a obnovení obvodního oddělení u nádraží by paradoxně přivítali i Romové ze zdejších sociálně vyloučených lokalit. I oni se totiž obávají zvýšeného napětí.

„Není to žádná sranda. Když přijedou radikálové, tak vystoupí kde? Na nádraží. To samé fanoušci, co jezdí do Přerova na zápasy, nebo jsme pro ně jen přestupní stanicí. Často se stává, že vyběhnou z nástupiště před nádraží a několikrát jsem musel naše chlapy krotit, aby je nechali na pokoji. Snaží se vyvolávat konflikty," popsal situaci jeden z místních Romů Petr Horváth, který bydlí v Husově
ulice.

„Když tady bylo obvodní oddělení a měl to pod palcem pan Gybas, tak jsme se aspoň měli na koho obrátit. Bylo to i pro nás dobré," řekl.

34 zločinů za rok, bez násilí.

Podle policejních statistik došlo jen loni v okolí nádraží ke 34 trestným činům, z nichž se podařilo 24 objasnit.
„Ani jeden trestný čin nebyl násilný nebo mravnostní, jednalo se většinou o majetkové delikty nebo sprejerství. Řešili jsme také 25 přestupků, z toho máme 18 známých," zhodnotil šéf územního odboru přerovské policie Martin Lebduška.
Ten vidí šance na obnovení obvodního oddělení policie u nádraží spíše skepticky.

„Samozřejmě, že jsem předával všechny informace svým nadřízeným a policejní prezidium se snaží, abychom se navrátili, ať už k početním stavům nebo počtu obvodních oddělení k roku 2010. Více, než děláme, teď asi dělat nelze. Každý týden vyhodnocujeme bezpečnostní situaci, a to nejen v lokalitě nádraží, které je vysoce rizikovou oblastí, ale i v rámci celého města a okresu," uzavřel.

Autor: Petra Poláková-Uvírová
 

Fotogalerie

 
 
Vloženo: 14. 05. 2014       Kategorie: Vaše články   Autor: Petra Polaková-Uvírová

Přidat příspěvek:

Jméno nebo přezdívka:

Titulek:

Text příspěvku:


  • 99% cikánů neumí nic, natož podnikat. Umí jen řvát a natahovat ruce. Proto je všichni nenávidí. Za tu lenost a vyčuranost s jakou chodí pro dávky či neoprávněné ID. Okamžitě cikánům odebrat ID !!!

    reagovatLjulka2014-05-18 06:44:04

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • K problému.

    Ač častější přítomnost hlídek MP ve zmíněné lokalitě vítám, mnoho to neřeší. Hlídku MP, v jejich výrazných uniformách je totiž vidět zdaleka. Vidím je, vyjdou li ze Škodovky, vidím je, jsou li u lokomotivy a vidím je, jdou li Kramářkou. Tohle funguje. Vidí je všichni. Bezďáci a feťáci se rozprchnou někam se zašít, cigáni přestanou řvát po sobě i bílých sviních.

    Německy mluvící Turek, dělající tam kebab to cítí asi tak jak já. Říká, Přerov, kein Geschäft. Mesch lítá sem a tam jak Filipes hund. Nic nekoupí.

    Bude to nejspíš tak. Mezi vlakáčem a autobusákem je zóna strachu. Zóna strachu, ve které je nejlépe nezdržovat se a mít ji co nejrychleji za sebou.

    Nicméně, Turkův kebab bych doporučil. Dělá to chutné. Zajímavé je, že tu, v Přerově máme Turka. Cigána takto podnikat jsem ještě neviděl.

    reagovatKarel Jemelka2014-05-18 01:11:26

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Ta soudružka se jmenuje netopilová.

    reagovatpamětník2014-05-17 16:21:28

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • To Novotný

    Pane Novotný jste trochu vedle. Nač bude pracovní povinnost pro cikány, když je nikdo nezaměstná, protože NIC NEUMÍ ? Leda tak někde v lágru přehazovat lopatou písek z jedné hromady na druhou. To by možná zvládli. Odpočatí jsou až moc :-)

    reagovatLjulka2014-05-17 15:55:33

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Karle nejde poichopit je malá maličkost

    Ty máš velký problém s cikánskou a bilou nepracující komutitou.To ,že jsem napsal že je potřeba tvrdou ruku na tyto lidi je naprosto v pořádku.Jasně jsem napsal že je nemůžeme střílet.I když ty jako dlouholetý myslivec v rámci sebeobrany by jsi mohl.Trošinku jsi slevil s americké pomoci Evropě.To co sem přivlekla možná podle tebe špatná americká kultura je jen práce amerických vládců kteří absolutně nepotřebují aby Evropa byla samostatná a hlavně soběstačná.To,že jsi přišel s pohádkou jak mnoho nadržených vyšoustali jednu soudružku? Karle tak hluboko jsi klesl?Dnes v každém parku je vyšoustáno mnoho dívek a věř ,že žádná není a nebyla soudružka.Ty jsi stále a budeš zapčklým člověkem do té toby než na tebe dojde a myslím si ,že došlo.Ale tebe to moc nebolí máš své zaměstnance a ti ať dělají so umí.Podívej jestli si myslíš že mám rád vše co je v ideoligii komonismu tak se strašně pleteš.Tak jak ubozí politici přebírají vše co je špatné z Ameriky.Tak že drahý Karle ZERO-ZERO.Jen maličkost.Nikdy jsem v žádné straně nebyl a ortodoxní komunisty mám rád jako ty.Musíš být ,ale trošilinku benevolentní vždyť i socialismus měl svoje klady.A to se přímo týká cikánů.PRACOVNÍ POVINNOST!!!!!

    reagovatNovotný2014-05-17 14:43:52

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Souhlasím s Karlem a nenávidím hajzly jako jsou kohouti,netopilci a ostatní romomilové.

    reagovatGORO2014-05-17 07:34:57

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Karel Jemelka to napsal naprosto správně. Stát či EU nám vnucuje povinnost, platit ze svých daní parazity ze kterých nikdy nic nebude, protože oni nemají zájem být lepší. Analogická byla povinnost účasti na 1. máje. Proč pořád musíme dbát nějakých nařízených povinnosti shora, se kterými vnitřně nesouhlasíme? Je to v nás? Je to v politicích?
    Pokud se někde objeví odvážný politik, který pravým jménem nazve skutečnost, že na bílých je zde páchán rasizmus, tak je hned odvolán či zesměšněn. (Sládek, Vandas, Čunek, Okamura). Jak dlouho si ještě ovčané necháme přikazovat plnit povinnost, živit své parazity?

    reagovatLjulka2014-05-17 07:17:30

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Asi bych ještě dodal.

    Byl jsem v té zasrané Americe mnohokrát a nikdy jsem se nesetkal s tím, že by se mi někdo vyhýbal, že by mi dával najevo jakousi rasu. Potkal jsem se tam s mnoha čechy, slováky, černochy, latinos i asiaty. Podal jsem ruku černochovi a cítil jsem tvrdou, mozolnatou, upracovanou ruku svého táty. Američané mají ve zvyku se objímat. Bylo mi to dlouho proti srsti. Tak nějak jsem viděl Brežněva s Husákem na letišti.

    Zbavil jsem se pocitů, kdy se komunističtí vůdcové teple olizovali na letištích. A přijal obejmutí jako výraz lidství. Přijal jsem to, ač mne jednou jedna černošská kamarádka, které jsem při objímání nedosáhl ani na lopatky málem udusila ve svém výstřihu. Píšu si dlouhodobě mailem s lidmi, jejichž rasu snad ani nedokážu definovat. Nemám s nimi problém. Oni se mnou také ne.

    Čím to je, že s cigánkou se obejmout stále nemohu. Podat ruku cigánovi je mi proti srsti.

    Nebude to tím, že mohu kamarádit s americkým indiánem (zagůgluj si Ah-tah-tiky) náčelník je kamarád. Že mám přátele mezi černochy, že zajedu li do Austrálie, jeden kmen Aborigines bude tancovat u ohně proto, aby mě přivítali. Že několik vietnamců z Kramářky chodí jen ke mě? A já k nim?

    Setkal jsem se se spoustou lidí různých ras. nemluvím o pygmejích, hotentotech, křovácích. Afrika mi v cestovatelských aktivitách chybí. (Kromě JAR). Nikde jsem se s rasismem nesetkal. Potkal jsem se s lidmi žijícími svůj život, mající ztvrdlé dlaně.

    Kdo a proč ze mě někdo dělá rasistu? Dělám ho ze sebe sám. Dělám ho ze sebe tím, že deklaruji fakt, že ač jsem v životě potkal mnoho "ras" člověka pak nikde neexistuje přístup k životu a jeho skutečnostem jako u cigánů, kteří jsou mimochodem stejné rasy jako já.

    Kde je problém? Jsem systémem nucen živit kohosi, kdo žije pouze kriminalitou, dávkami a nemá tvrdou dlaň jako černoch?

    Problém je ve faktu, že společnost naučila cigány rozlišit kdo je gadžo, bílá svině a bílá píča.. Rasismus je sebemrskačstvím, která na nás uplatňuje multikulturalismus a politická korektnost.

    Tak nějak mi to připomíná jakousi povinnost. Povinnost Prvních Májů.

    reagovatKarel Jemelka2014-05-17 01:43:45

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:Dnes Karle vidíš a to jsem s tebou bojoval několik let.

    Nevím, jestli jsme několik let bojovali, ale v celém Tvém příspěvku máš jedinou pravdu. Tu, o černých i bílých gaunerech. Je to opravdu děs, co se tam děje. Protože moje sezení v trafice bude asi, vzhledem ke zdravotním problémům oné paní, co tam běžně sedí dlouhodobějšího charakteru, beru příští týden foťák a pokusím se dokumentovat tamní dění.

    Domnívám se, že Tvým systémem "tvrdé ruky" má být komunistický systém. Nesouhlasím. On systém lidských práv je naprosto v pořádku. Lidé prostě práva mít musí. (koneckonců, žádný komunistický režim nikdy LZPaS neschválil a nepodepsal) .
    Tvůj antiamerikanismus pochází z ideologických domněnek, že vše americké je špatné. Tady se dopouštíš omylu. Problém je ve faktu, že Evropa přijímá z Ameriky pouze to špatné. Z dobrého, co v Americe vniklo vždy vznikl paskvil nemající smysl a byl použitý pro ideologii.

    Své tvrzení dokladuji na příkladech. 1. Máj, Svátek práce. Jistě víš, kde a jak vzniknul. Otázkou je, jak ho levice přijala a jak ho prezentovala. Domníváš se, že šikana za neúčast byla v pořádku?
    Jiným příkladem budiž MDŽ. Také jistě víš, kde a jak vzniklo. A jak bylo u nás používáno a prezentováno. povím Ti jednu příhodu v souvislosti právě s oním MDŽ. (mám dojem, že někdy před lety jsem ji již napsal). Právě zde. Někdy v roce 84-85 (slavilo se MDŽ) jsem pěšky cestoval po Třídě LM ke Komuně. U podchodu u Komuny seběh lidí. Osm chlapů vyneslo na totál ožralou soudružku z Komuny o pod oknem "Malého sálu" ji postupně piglovali. Cca 100 lidí tohle sledovalo a při střídání chlapů tleskalo. Ti, kteří se již udělali mudrovali nad tím, nebylo li by vhodné volat sanitku. Ti, kteří si ještě nešukli protestovali. Sanitka počká, já ještě nebyl. Pak Jeden z těch, co už byli navrhnul, že zavolá pár dalších kamarádů, aby také hnuli zadkem. Nedočkal jsem závěru. Bylo mi na blití.

    Otázkou je, co s tím. Lidé se nemění. Výše popsané se dělo i za tvrdé ruky komunismu. Dnes se to děje v místech, kde jsou oni lidé koncentrovaní. Neoslavuje se MDŽ, ale na zfetované holce se vystřídají a ještě losují pořadí.

    Víš, zažil jsem s komunistama i cigánama své. Ač mi už držel cigán nůž na krku (1962) nikdy mě nikdo neoznačil za "Bílou píču či Bílou svini". Tohle nepřišlo z Ameriky. To jsme si zavedli sami.

    No jo. nabízím Ti jednu věc. Přijdeš li k mému stánku, prokážeš totožnost, pak máš po dobu jednoho měsíce jeden výtisk novin zdarma. I Haló noviny mám, ač je mi to proti srsti. Hezký víkend.



    reagovatKarel Jemelka2014-05-16 23:55:32

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • CIKÁN AT ŽERE KUMATOX.A ŽÁDNÉ SOC.DÁVKY.

    reagovatNETOP.MINDŽ. MORE2014-05-16 16:43:01

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Je třeba připomínat stanovisko Puchalského a Netopilové

    Proběhla diskuze a některé komentáře je třeba si zapamatovat.
    V čem spočívá problém vztahu mezi přerovskými Romy a ostatními obyvatel města.

    Už tato nevinná otázka vyvolala bouřivou diskuzi.

    Na zmínku politologa Pavla Šaradína, že problémy zesílily v devadesátých letech,,zareagoval náměstek primátora Josef Kulíšek.
    „V padesátých a šedesátých letech sem přišla spousta Romů ze Slovenska v rámci tehdejšího vládního programu. Já tu žiji od čtyř let a problémy tu byly vždycky – v Palackého ulici, v Komenského i jinde,“ oponoval Kulíšek, podle kterého je nyní město v situaci, kdy hasí požár, který vznikl dříve.

    „Máme v Přerově i minoritu Vietnamců, a o té se tu nebavíme. O jiných menšinách ani nevíme, ale zde je problém v soužití,“ sdělil primátor Jiří Lajtoch.

    V Přerově chodí většina romských dětí do školy Boženy Němcové, naopak neromské rodiny žijící v její blízkosti v posledních letech své děti přehlašují do vzdálenějších škol. Stejný postup přiznal u svých vnuček i primátor.

    „Ideální by bylo, kdyby v každé škole bylo několik romských dětí. I za cenu toho, že jim město zajistí autobus, který by je po školách rozvážel a odpoledne opět svážel domů,“ navrhoval zastupitel Vladimír Puchalský.

    Z Romů přišel jen jeden.

    Přítomní si několikrát postěžovali, že nezájem Romů o řešení problémů je vidět i z toho, že na setkání dorazil jen jeden.
    „Dobře věděli, že by přišli do nepřátelsky naladěného prostředí. Bohužel se jim ani nedivím,“ zmínila Helena Nevtípilová, která akci spoluorganizovala.

    Co dodat, v komunálních volbách volit každého jen ne SpP a patolizala z VV.

    reagovat*****2014-05-16 14:09:28

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Je třeba připomínat stanovisko Puchalského a Netopilové

    Proběhla diskuze a některé komentáře je třeba si zapamatovat.
    V čem spočívá problém vztahu mezi přerovskými Romy a ostatními obyvatel města.

    Už tato nevinná otázka vyvolala bouřivou diskuzi.

    Na zmínku politologa Pavla Šaradína, že problémy zesílily v devadesátých letech,,zareagoval náměstek primátora Josef Kulíšek.
    „V padesátých a šedesátých letech sem přišla spousta Romů ze Slovenska v rámci tehdejšího vládního programu. Já tu žiji od čtyř let a problémy tu byly vždycky – v Palackého ulici, v Komenského i jinde,“ oponoval Kulíšek, podle kterého je nyní město v situaci, kdy hasí požár, který vznikl dříve.

    „Máme v Přerově i minoritu Vietnamců, a o té se tu nebavíme. O jiných menšinách ani nevíme, ale zde je problém v soužití,“ sdělil primátor Jiří Lajtoch.

    V Přerově chodí většina romských dětí do školy Boženy Němcové, naopak neromské rodiny žijící v její blízkosti v posledních letech své děti přehlašují do vzdálenějších škol. Stejný postup přiznal u svých vnuček i primátor.

    „Ideální by bylo, kdyby v každé škole bylo několik romských dětí. I za cenu toho, že jim město zajistí autobus, který by je po školách rozvážel a odpoledne opět svážel domů,“ navrhoval zastupitel Vladimír Puchalský.

    Z Romů přišel jen jeden.

    Přítomní si několikrát postěžovali, že nezájem Romů o řešení problémů je vidět i z toho, že na setkání dorazil jen jeden.
    „Dobře věděli, že by přišli do nepřátelsky naladěného prostředí. Bohužel se jim ani nedivím,“ zmínila Helena Nevtípilová, která akci spoluorganizovala.

    Co dodat, v komunálních volbách volit každého jen ne SpP a patolizala z VV.

    reagovat*****2014-05-16 14:09:26

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Netopilovče jak jsem ženská tak by tě nejraději propleskla.

    Ty asi vůbec nevíš o čem tady píšeš.Bylo by potřeba aby jsi přišel na nam.Svobody do parku a pokecal si s cikánskou mládeží o životním stylu,přístupu ke starším a celkovém chování v obchodech a na veřejností.Já jsem ochotna pak poslat pro záchranku a navíc bych jí ještě za tebe zaplatila.Ty musíš být opravdu padlý na hlavu nebo máš velký mozek malý a malý žádný.S panem Jemelkou souhlasím.Je potřeba tvrdý a nekompromisní zákrok.Jak se v České pranostice říká."NA HRUBÝ PYTEL HRUBÁ ZÁPLATA"

    reagovatVlasta2014-05-16 11:00:01

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Dnes Karle vidíš a to jsem s tebou bojoval několik let.

    Nakonec to budeš muset ve svém podniku snášet a nic a nikdo ti nepomůže.Dobře víš jak to u nádraží chodí.Nejsou tam jen černí,ale i bílí gauneři.Vidíš kam spěje demokracie?A to v americkém stylu.Pokud nebude platit systém tvrdé ruky tak nemáme šanci se pohnout z místa ba co dím bude to stále horší a horší.To neznamená že je budeme střílet jako škodnou.Jen je potřeba tvrdě trestat jejich úlety ala tvůj komentář.Pokud se stát bude chovat k té sebrance benevolentně ze strachu,že je napadne nějaký idiot z USA za nedržování lidských práv tak za nějaký rok příjdeš do svého podniku a on tam nebude.Karle nehněvej se ,ale to je opravdu holá skutečnost.A jestli chceš koupit bejsbolku tak ve sportě na hlavním náměstí.Možná když proti nim při tvé hmotnosti vystartuješ tak ti dají pokoj.Ale to je jenom možná.

    reagovatNovotný2014-05-16 10:49:02

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Karle vaše úvahy jsou nepřípustné!!! Svými výroky prispíváte k šíření nenavisti vůči romům a to je velmi nezodpovědné. Co Vám bránilo opustit vaši kukaň a začít s mladými romy diskutovat. Ukázat jim ze je považujete za sobě rovné. Oni z pocitu nerovnopravneho postaveni mluvi k vám anglicky. Vy nechápete ze je to od nich jen zoufalá póza. Co vám bránilo projevit trochu porozumění a odpovědět romum v ciganstině v jejich rodném jazyce. Není vám hanba ze žijete v Přerově cely život spolu s romy a oni mluvi vašim jazykem a vy cigansky odmítáte hovořit? Pokud se vám soužití s romy nelíbí a hodláte nadále vyburovat bude lepe kdyz zvolíte k životu jinou destinaci. Profesora Netopilová jasně nastavila pravidla a ukázala směr. Afkhéle khéle gádžo dilinka more pelo.

    reagovatNetopilovec2014-05-16 07:45:02

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Dnes

    jsem střídal paní v trafice. Přišli tři. Všichni ve věku cca 20let. nagelované vlasy ve stylu "rošťáček". Černé "Bombry" kovové bradavice. Jeden z nich strčil tu nagelovanou palici do okýnka a spustil anglicky. (Dlužím podotknout, že anglicky mnoho neumím, ale mám ji odposlechnutou, a poznám, kdy mluvčí není rodilým mluvčím.) Onoho týpka bych šacoval na cigána, pobývajícího tak rok, dva roky na sociálních dávkách v Anglii. Oni pyčo dávají v té Anglii na sociálce víc. Komunikace tedy probíhala v angličtině. Jeden si se mnou povídal anglicky ostatní dva řvali smíchy. Obslouženo, Zaplaceno.

    Pointa?
    Dostal zboží, zaplatil ono zboží, nicméně stačil po zaplacení poděkovat. "Čumíš ty bílá píčo" . Angličtina se vytratila. Odcházeli s hurónským smíchem.

    Poradí mi někdo, kde koupím solidní bejsbolku?

    reagovatKarel Jemelka2014-05-15 23:27:11

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • v

    Více mrtvých romů u přerovského nádraží by uvítali i Češi

    reagovatv2014-05-15 22:24:08

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:KDO

    Zmlkni ty jedna provokatérská vagíno . A neschovávej se za komunisty ....
    Nebo jsi Hučín a děláš si reklamu ...? Na každý pád , první věta platí.

    reagovatOlda2014-05-14 20:25:49

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:KDO

    Lepší bude výstřel mezi oči ze samopalu od hrdinných bojovníků proti komunistickému útisku.

    reagovatbéčko2014-05-14 19:18:24

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • jeden lepší jak druhý

    Poslouchejte vy Z Rašeho - WC nikoliv VC - VC je zkratkou velkoobchodní ceny

    reagovatkulich2014-05-14 19:04:12

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:KDO

    Ty voliči KSČM měl by jsi dostat pořádně po tvém hřbetě.Ještě ta tvoje gramatika to je přímo kouzelné.Raději ty provokatére zavři za sebou dekl od VC a nevnucuj se tady na těchto stránkách.

    reagovatZ Rašeho2014-05-14 18:48:36

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:KDO

    Toho terorystu si ti přerovští vezni co si řikaji 3odboj zvolili do čela a ta Mašinová Hučína podporuje jak može a eště další. Ted má pul fabriky Kazeto a tak si vyskakuje. Ale šak ono na neho dojde. Volte KSČM !!!!! a nekecejte. Na takove neřady se musí tvrde.

    reagovatVolič KSČM2014-05-14 18:22:01

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:

    Na lampárně??? Ta je součástí nádraží, tak pozor na informované spoluobčany tmavší pleti.

    reagovatbéčko2014-05-14 18:19:01

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • CO S TÍM MŮŽEME DĚLAT JAKO OBČANÉ MĚSTA? KAM SI STĚŽOVAT?

    reagovatobčan2014-05-14 17:34:37

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Personální politika v Přerově je úspěšná.

    Mnohokrát bylo vysoce postavenými osobami České republiky zmíněno, že v Česku bude brzo chybět obyvatelstvo v produktivním věku. Tento problém má Přerov na mnoho let dopředu díky kvalitní práci v sociální oblasti, starosti o rodiny hlavně s více dětmi, koncepční práci v oblasti bydlení, atd. vyřešen. Je to zásluha jak koaličních tak i opozičních regionálních politiků. Ať již bezproblémovým schvalováním různých nemovitostí na ubytovny, přidělováním finančních prostředků, přesvědčováním určité skupiny ospb, že je zde rádi vidíme a že nám nevadí pokud se občas ocitnou na šikmé ploše.

    reagovatBebo2014-05-14 17:30:17

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Kdo povolil v Přerově ubytovny, kdo je za to zodpovědný? Kdo povolí stěhování nepřizpůsobivých do Přerova? Jinde se jich zbavují, a Přerov je dá do centra? To snad ani není možné! Tady jde o život. Známé ukradli v Albertu u nádraží peněženku, měla v ní asi pětistovku a doklady. Zívající ostraha ji řekla: Paní, na to ani Policii nevoláme, stejně by nepřijeli. A tím to skončilo. Paní pak zaplatila 100 Kč pokutu na úřadě, že si doklady dobře nehlídala. Kde je PČR? Asi chrání romy před skinama.

    reagovatAlbert2014-05-14 17:29:40

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Raději rómské ubytovny , než ty hrůzy před Tescem, špína, smrad, fetky. Už do Tesca nevlezu, kdyby tam dávali 99% slevy.

    reagovatTescoma2014-05-14 17:24:12

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Rabování zlodějů v obchodě na ulici Pavelčákova v Olomouci

    http://www.youtube.com/watch?v=eiF3pPmKgSM

    reagovatLACO2014-05-14 16:55:33

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Zaplattme p. Putinovi raketu,at sundá tu ubytovnu u autobusáku.

    reagovatno2014-05-14 16:36:47

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • KDO "ROZPLETE" HUČÍNA ?

    Jaké "KABÁTNÍKY"si pan Hučín vybírá kolem sebe?

    Od pana Vadase počínaje přes pana Komorouse , a O.Vetchým konče ! Zřejmě si už neuvědomuje pro svůj "narcismus", že svým jednáním poškozuje ne jen Z.Mašínovou, ale i celou řadu politických věznů,ale i celý 3 odboj ale i ---KPV I KAN....

    reagovatSoudce2014-05-14 15:19:08

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:Nevím jestli má Petr má pravdu

    ale Stavební úřad-stát, hygiena-stát,hasičí-stát,Úřad práce=dávky-stát. Kde je tady jediné místo pro samosprávu? Samotná budova byla kolaudována speciálním stavebním - drážním-úřadem=opět stát a navíc už i zcela mimo Město. Dokumentace se ztratila a neexistuje. Můžete tisíckrát tvrdit, že stav byl nějaký, ale pokud to neumíte podložit "papírem" platí, že co zákon nezakazuje, to je povoleno. Jestliže stát ubytovací provoz, v dané chvíli realně existující stav zlegalizoval, třeba i s ohledem na skutečnost, že se tam ubytovávalo vždy, tak co tedy má, aby to bylo v souladu s právním stavem Město dělat? Může tak akorát šikanovat ubytovatele jestli má zaplacen poplatek z lůžka, za odpad a nebo jestli náhodou neruší veřejný pořádek a nebo noční klid apod.

    reagovatto strojvedoucí2014-05-14 14:38:01

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Petr má pravdu

    Je to přesně tak, jak to napsal Petr. Provozní oddíl byl vždycky koncipován, jak administrativní budova. To,že byla potřeba ubytovat vlakové čety a strojvedoucí bylo řešeno jedním podlažím . Jinak zde byla velká jídelna v přízemí a ostatní prostory byly kanceláře ČSD. provozního oddílu. Už to bylo mnohokrát vysvětleno. Bohužel město potažmo stavební odbor města sere na uvaděné argumenty. Ale jinak co bezpečnost, hasiči, hygiena. Vůbec si to nedovedu vysvětlit.
    Že stačila jedna místní vyhláška a stavební uzavěra tak jako v Kolině a byl pokoj od toho neštěstí. Zdeněk zde dokonce i vyhlášku Kolína uveřejnil.
    Poslední věta v sobotu jedu z nákupu a to jsem i zastavil. Cikanská rodina táta, máma a 8 děcek par na kočárku a zbytek jako schodečky. Zajimalo mě kam míří tato rodinka. Na ubytovnu ČD. Toto bude jednou velký problém.

    reagovatstrojvedoucí2014-05-14 13:36:20

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:RE:ČSSD a pane Dvorský to je hnus.

    Prosím vás přečtěte si starší články,v nich se píše že budova ČD byla hlaně kanceláře a pár pokojů pro vlakové čety.Nikdy to nebylo kolaudováno jako ubytovna.

    reagovatPetr2014-05-14 13:10:48

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:RE:ČSSD a pane Dvorský to je hnus.

    Pochopte jednu podstatnou věc. "Město" a už vůbec ne některý z radních či jiných politiků nemá v otázce povolování ubytoven žádnou pravomoc. Rozdíl mezi výkonem samosprávy a výkonem státní správy už se zde na sstránkách vysvětloval. A druhá poznámka. V butovách, kde bylo v minulosti možné ubytovávat je prostě možné ubytovávat i nyní. Problém spočívá ve změně klientely.

    reagovatMartine2014-05-14 12:23:58

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:ČSSD a pane Dvorský to je hnus.

    Sám bych to nenapsal lépe!!!!!!!!
    Jen doplním, že díky tomu, že město, potažmo naši radní, povolili ubytovnu pro nepřizpůsobivé v bývalém objektu ČD naproti nádraží, stává se pomalu ale jistě Přerov Vepřovem plným cigánů..... A pokud opozice v tomto městě za něco stojí, měla by předat podnět k prošetří, jak je možné, že byla tato budova zkolaudována jako ubytovna, kdyz absolutne nevyhovuje požadavkům pro bydlení.....!!!!!!

    reagovatMartin2014-05-14 10:21:40

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Nejvíce je mně líto

    nebohé mašinky s vagónem, je nejvíce bita a bránit se nemůže...

    reagovatsimplicius2014-05-14 09:45:47

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • RE:ČSSD a pane Dvorský to je hnus.

    Lajtoch už mele z posledního, tak jeho korunní princ Dvorský (za odměnu) najednou bude prosazovat a podporovat věci, které Lajtoch roky ignoroval. Opravdu hnus, co je to v politice a u socanů obzvlášť - mimořádně nechutné a bude to počítám do voleb jen gradovat. Pak takové ku... navolme nově na radnici.

    reagovatto je přesně2014-05-14 09:28:25

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • ČSSD a pane Dvorský to je hnus.

    Pane Horvát vy děláte bordel v uvedených lokalitách (nádraží a přilehlé lokality) denně. Když vyleze slunko a už to zde, někdo i psal je kolem nádraží černo. Pokřikování po lidech, nadávání lidem, okrádání, když odmítnou dát cigaretu, nebo dát drobné cikánskému sprátku, slyší nadávky od bílých svini, buzerantech až po dámské přirození. O vandalismu těchto nefachčenků byly popsány stohy papírů a výsledky, situace je horší a horší. Do Přerova se bude stěhovat sebranka z celé Evropy. I toto je obrázek radnice, která byla a je lhostejná k ubytovnám.

    Dámo Netopilová už se těšíme na další Vaš další cikánský happening, ale to si budete muset ještě zajistit tlumočníky.
    Toto je ukázkový příklad vykořisťování. Minorita cikánů parazituje na majoritní společnosti. Kohout předloží ucelenou koncepci soc. programu s výhledem na 20let. To je Kohoute prdel ? Jestli se nezačne tato situace řešit okamžitě a tvrdě, potom nám a děckem pomáhej bůh.
    Haluza to napsal jednoznačně, veřejně prospěšné prace ve spolupráci s UP. Odmítneš práci nedostaneš nic. Kdysi platilo, kdo nepracuje ať nejí. A ubytovny, už jsem i zde viděl návrh Úsvitu. Stačí místní vyhláška a stavební uzavěra. Kdy socani ukradete i tento návrh řešení? Nebo na toto jste přiliš velcí blbečci.

    To že socani kradou témata jiným, to je hnus velebnosti. To ať seberou řešení heren SpP, nebo Úsvitu policejní služebnu na nádraží. Socani je to hnus.

    reagovatnasraný občan2014-05-14 08:43:57

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


  • Tichá vzpomínka...

    http://www.youtube.com/watch?v=utEFNjyOi14

    reagovatSATAN2014-05-14 07:02:03

    Jméno nebo přezdívka:

    Titulek:

    Text příspěvku:


Další články - Články z Přerova, Přerov, Přerovsko



Do kontejneru na oblečení žena neprolezla, strčila tak do něj dítě.

publikováno 15. 05. 2014 sekce: Vaše články
komentářů: 12

Přerovští strážníci museli vytahovat dítě z nádoby na použitý textil.

Asi jsem rasista a xenofob a nebudu volit Netopilovou a SPP

publikováno 14. 05. 2014 sekce: Vaše články
komentářů: 21

Dnes se nám pokazilo počasí a tak sedím u počítače a projíždím různé servery, jako např.

Nepotřebujeme spalovnu, ale třídění, tvrdí její odpůrci

publikováno 13. 05. 2014 sekce: Vaše články
komentářů: 11
Přerov – Přerov hledá zbytečně nákladné cesty toho, jak se vypořádat se zbytkovým odpadem, a přitom to jde jinde v Evropě, ale i za humny v nedalekém Bělotíně, levněji a lépe.

Letiště

publikováno 13. 05. 2014 sekce: Vaše články
komentářů: 14
Co bude s letištěm je asi ve hvězdách.

Nepokradeš 2

publikováno 13. 05. 2014 sekce: Vaše články
komentářů: 2
Reaguji tímto na článek uveřejněný dne 9.

Okamura chce být prezidentem, odkráglování Samkové je jen malá oběť

publikováno 12. 05. 2014 sekce: Vaše články
komentářů: 8
Když už jsem zde asi rok a půl nic nenapsal - neměl jsem čas - musel jsem mít velký důvod otevřít editor blogu na idnes.
 

Informace pro čtenáře

Vložte článek, nebo inzerát.

Vložit nový článek Přidat nový inzerát

reklama

 

 

 

Stojan Interiéry

Podlahy a interiéry

 

Pela Trade

Anketa

Přerovský deník

 

Přerovské noviny - Informace

Redakci pište na email redakce@prerovskenoviny.eu
Pokud chcete informaci o inzerci na Novinách, pište na e-mail reklama@prerovskenoviny.eu

Přerov - Info region & Přerovské noviny.
Informační server okresu Přerov.

Kontaktujte nás


Přerovské noviny na facebooku

Navštivte také naše další portály

Odkazy